"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Bij online chat zegt medewerker "we hebben geen melding binnengekregen dat de dock niet beschikbaar zijn" onder welke steen leeft deze man??
Heeft iemand het nummer van microsoft voor dit soort zaken van online support word je ook niet wijs
Vanwege een marketing actie die fout gaat.. dat meen je toch niet serieus?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:21:
Gelukkig tot 25 december de tijd om het toestel te retourneren wat ik zeker ga doen als die dock voor die tijd niet wordt opgelost. Microsoft kan nooit aan android tippen bij nader inzien en is duidelijk ergens begin 2000 blijven steken.

En als je dat wel doet,
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:11 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:13 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:13 ]
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Verwijderd
Misleiding zou zijn als ie niet gratis was of alleen in bepaalde situaties geleverd werd. Maar dat is niet het geval. En ja, bij dit soort dingen kun je te maken krijgen met leveringsproblemen. Zal niet de eerste actie zijn die wordt getroffen door overmacht.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:07:
Android gebruik ik erbij, microsoft gewoon wat mee spelen. Daar gaat het bovendien niet om, als je de 700eur+ betalende klant een dock belooft, dan zorg je daarvoor. Binnen een redelijke termijn. En dat is toch echt niet na enkele weken of maanden. Bij verkoop van het toestel zeg je er dat immers niet bij. En daarom is het misleiding. En rechtvaardigt dat het terugbrengen van het toestel. Alleen hierom al. Dus ik zie het inderdaad nog wel.
Maar laten we het wel gezellig houden in dit topic. Geen reden om mensen persoonlijk aan te vallen of anderen dingen in de mond te leggen.
Er zijn problemen met de dock, daar lijkt me alles wel mee gezegd. Momenteel is er geen voorraad, maar in ieder geval lijkt de app weer codes te versturen. Toch? Dat is in ieder geval al progressie. Nu de rest nog
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
sowieso ff bellen met MSMisterChaoSs schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:43:
Ik krijg niet eens een melding, druk 100 keer op promotiecode, maar krijg maar geen mail. Heb in het Lumia950(XL) ervaringen topic af en toe wat voorbij zien komen, maar weet iemand of dit te fixen is?
Bluetooth toetsenbord (K810) en muis (MX Master) er aan en mijn setup is klaar. Nu nog eens kijken of we de extra toetsen van de muis kunnen instellen.
Tweakers werd hier ook niet weer gegeven maar gaat prima een handmatige instelling aanpassen in je profiel. Hopelijk is dat straks dan niet ook op mijn telefoon zo. Dan alleen nog wachten op de universal RDP app!
//edit
Helaas schaalt tweakers dan niet automatisch terug.
Overigens zou RDP app al beschikbaar moeten zijn volgens http://blogs.msdn.com/b/w...osted=true#commentmessage
Echter krijg ik melding dat de app niet op mijn device geïnstalleerd kan worden, ondanks dat erbij staat mobile. Heb er maar een vraag over gesteld
[ Voor 29% gewijzigd door Shinji op 07-12-2015 22:42 ]
Ik heb hem er op staan en helaas geeft het systeem als je hem aan het display dock hangt aan dat het geen app is welke beschikbaar is voor het display dock.Shinji schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:43:
Overigens zou RDP app al beschikbaar moeten zijn volgens http://blogs.msdn.com/b/w...osted=true#commentmessage
Echter krijg ik melding dat de app niet op mijn device geïnstalleerd kan worden, ondanks dat erbij staat mobile. Heb er maar een vraag over gesteld
Hopelijk komt dat wel binnenkort..
Is dat dan niet deze: https://www.microsoft.com...mote-desktop/9wzdncrfj3psVoxxie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:34:
[...]
Ik heb hem er op staan en helaas geeft het systeem als je hem aan het display dock hangt aan dat het geen app is welke beschikbaar is voor het display dock.
Hopelijk komt dat wel binnenkort..
Die heb ik er ook op staan inderdaad en dat is geen universal versie. Hoop echt dat ze hem snel bijwerken / beschikbaar maken.
Gedaan, maar doorverwezen naar chat, waarbij mij in redelijk gebrekkig Nederlands werd verteld dat ik het moest blijven proberen en ze er aan werkten
Bedankt voor de heads up, ook besteldjaijai schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:49:
Joepie, de media docks zijn weer op voorraad in de store. Gelijk mijn promotiecode ingewisseld.
Yuppp...net ook besteld middels promotiecodejaijai schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:49:
Joepie, de media docks zijn weer op voorraad in de store. Gelijk mijn promotiecode ingewisseld.
Nu wachten tot ie er is...
Hier ook succesvol besteld.jaijai schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:49:
Txs.
Volg je de link vanuit de email? En dan uiteindelijk bij het afrekenen de code invoeren? Dan zou het goed moeten gaan. Ik had het eerst geprobeerd zonder de link uit de email en toen werkte het bij mij ook niet. Je ziet het trouwens ook aan de url, die is anders wanneer je vanuit de mail komt.winnie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:14:
Als ik de code voor het display dock invoer krijg ik de melding "Ongeldige promotiecode". Wat is nu de beste manier om dit goed te krijgen? Contact opnemen met Microsoft, neem ik aan. Maar wat is de beste manier? Twitter? Facebook? Telefoonnummer bellen? Helaas ben ik niet echt in staat om overdag te bellen. Dus als iemand een contactmanier weet voor buiten kantoortijd/via chat dan hoor ik dat graag.
Misschien dat het fout gegaan is met de link. Maar nu ik het weer probeer krijg ik de melding dat die docks weer op zijnthemonsman schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:18:
[...]
Volg je de link vanuit de email? En dan uiteindelijk bij het afrekenen de code invoeren? Dan zou het goed moeten gaan. Ik had het eerst geprobeerd zonder de link uit de email en toen werkte het bij mij ook niet. Je ziet het trouwens ook aan de url, die is anders wanneer je vanuit de mail komt.
http://wmpoweruser.com/mi...offers-app-lumia-devices/MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:21:
Ik kan de Lumia Offers App niet in de store vinden en krijg geen promotiecode mailtje. Heb het nu letterlijk 100 keer geprobeerd, maar blijf niets krijgen... zucht
Op deze site staat een link naar de app, je kan er op klikken op je mobiel of de qr code scannen.
[ Voor 111% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:14 ]
Thanks, uiteindelijk de app opnieuw kunnen downloaden, maar helaas krijg ik nog steeds geen mail met promotiecode... Ik hoopte dit wel binnenkort te krijgen, want met werk is zo'n displaydock echt handig.Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:43:
[...]
http://wmpoweruser.com/mi...offers-app-lumia-devices/
Op deze site staat een link naar de app, je kan er op klikken op je mobiel of de qr code scannen.
Microsoft bellen/chatten helpt helaas ook niet echt veel
Hmm.. Ongeveer 60% van de mensen geeft de app een waardering van één ster omdat de codes niet lijken te werken...Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:43:
http://wmpoweruser.com/mi...offers-app-lumia-devices/

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Ik wil hem graag bestellen, maar waar?
Voor de 950, non XL
[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 09-12-2015 11:36 ]
Verwijderd
Alleen staat er nu bij orderoverzicht
NABESTELD
Wat betekent dit?? Anderen ook zon melding???
Verwijderd
Hoelang moeten we nu dus opnieuw wachten? Het lijkt wel tot in de eeuwigheid.jaijai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
Gisteren is het eindelijk gelukt om de promotiecode in te wisselen voor het display dock. Vandaag even naar de order status gekeken, deze staat op nabesteld. Zoals ik het lees een 'backorder', ben benieuwd wanneer deze uitgeleverd wordt.
Ik zou hem gewoon bij mozo zelf bestellen, hij is overal niet leverbaar of verwachte datum wordt elke keer bijgesteld. En mocht hij eerder bij Mobilefun oid beschikbaar komen, cancel je de order bij Mozo.dfrenner schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:36:
Iemand nog de meest rechter besteld?
[afbeelding]
Ik wil hem graag bestellen, maar waar?
Voor de 950, non XL
Lees even wat bladzijden terug...Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:54:
Gelukt met bestellen bevestiging binnen
Alleen staat er nu bij orderoverzicht
NABESTELD
Wat betekent dit?? Anderen ook zon melding???
In plaats van een nieuwe reactie toe te voegen, wijzig je reactie zoals ook boven het reactievak staat aangegeven :Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]
Hoelang moeten we nu dus opnieuw wachten? Het lijkt wel tot in de eeuwigheid.
En als laatste... relaxJe hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie.
[ Voor 41% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 12:24 ]
[ Voor 99% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 12:24 ]
Gaat hem niet worden, je hebt het tegen de persoon die zijn Lumia gaat terugsturen voor Android, omdat daar nog nooit een marketing actie drukker is gebleken dan verwacht

Inderdaad, gewoon rustig aan doen. Ze hebben tot eind 02-2016, dus nog 3 maanden
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat je de GRATIS dock niet geleverd gaat krijgen. Alleen vraag overstijgt verwachte aanbod, dus even wachten...corset schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:27:
Gaat hem niet worden, je hebt het tegen de persoon die zijn Lumia gaat terugsturen voor Android, omdat daar nog nooit een marketing actie drukker is gebleken dan verwacht![]()
Inderdaad, gewoon rustig aan doen. Ze hebben tot eind 02-2016, dus nog 3 maandenIk heb mijn toestel helaas nog niet binnen, maar ga er van uit dat Microsoft netjes hun beloftes nakomt.
Hoe druk kun je je maken om zoiets!?
Raar genoeg doen mensen die een iPhone bestellen dit nooit en gaan zelfs 3 dagen voor de deur liggen

Ach, mensen schieten in paniek over alles tegenwoordig. Rustig afwachten bestaat niet meer..dfrenner schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:42:
[...]
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat je de GRATIS dock niet geleverd gaat krijgen. Alleen vraag overstijgt verwachte aanbod, dus even wachten...
Hoe druk kun je je maken om zoiets!?
Raar genoeg doen mensen die een iPhone bestellen dit nooit en gaan zelfs 3 dagen voor de deur liggen
Inde mail die ik heb ontvangen als orderbevestiging staat onderaan duidelijk:Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]
Hoelang moeten we nu dus opnieuw wachten? Het lijkt wel tot in de eeuwigheid.
Extra productinformatie:
Microsoft Display Dock - Verzending binnen 4-6 weken.
Dus tja... gewoon even geduld hebben.... wellicht met de Kerstman ?
Ach, stond er bij mij toen ook. En twee werkdagen later had ik hem in huispeerke63nl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:54:
[...]
Inde mail die ik heb ontvangen als orderbevestiging staat onderaan duidelijk:
Extra productinformatie:
Microsoft Display Dock - Verzending binnen 4-6 weken.
Dus tja... gewoon even geduld hebben.... wellicht met de Kerstman ?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Bij mij duurde het ook een dag of twee voordat ik verder kwam in het proces na het downloaden van de app. Krijg je uberhaupt niet de mogelijkheid een mailadres in te vullen, of zegt hij dat de aanbieding niet geldig is? Wat ik overigens heb moeten doen voordat het allemaal goed ging was al mijn gegevens invullen voor mijn Microsoft account, en daarmee ook mijn Paypal met een adres eraan gekoppeld aan mijn Microsoft account gekoppeld. GELIJK nadat ik dit allemaal volledig had ingevuld kon ik verderMisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:59:
[...]
Thanks, uiteindelijk de app opnieuw kunnen downloaden, maar helaas krijg ik nog steeds geen mail met promotiecode... Ik hoopte dit wel binnenkort te krijgen, want met werk is zo'n displaydock echt handig.
Microsoft bellen/chatten helpt helaas ook niet echt veel
Ja er zijn (te) veel problemen met deze actie. Er is naast direct bellen met microsoft echter geen andere manier om aan zo'n dock te komen, dit is toch echt de echte app, en via deze zelfde app heb ik hem nu wel kunnen bestellen. Al komen nu al wel weer de eerste berichten dat hij wéér niet op voorraad is...Tsux schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:06:
[...]
Hmm.. Ongeveer 60% van de mensen geeft de app een waardering van één ster omdat de codes niet lijken te werken...
Ik krijg een goedkeuring voor het e-mailadres en een melding dat de e-mail met de code verstuurd is. In het beginscherm van de app zegt hij dat ik inderdaad recht op een display dock heb. Heb de app opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf maar geen mail krijgen... Ik wil dit echt gefixed hebben, want als dadelijk de actie niet meer geldt, gaat er een hoop gezeik ontstaanGarwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:48:
[...]
Bij mij duurde het ook een dag of twee voordat ik verder kwam in het proces na het downloaden van de app. Krijg je uberhaupt niet de mogelijkheid een mailadres in te vullen, of zegt hij dat de aanbieding niet geldig is? Wat ik overigens heb moeten doen voordat het allemaal goed ging was al mijn gegevens invullen voor mijn Microsoft account, en daarmee ook mijn Paypal met een adres eraan gekoppeld aan mijn Microsoft account gekoppeld. GELIJK nadat ik dit allemaal volledig had ingevuld kon ik verderAnders dan toch inderdaad bellen met microsoft, ik heb wel wat succesverhalen gehoord door te bellen.
Oei, simpelweg geen mail krijgen heb ik nog niet eerder gehoord. Ik denk dat de enige oplossing in dit geval is rechtstreeks contact met Microsoft opnemen.MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:07:
[...]
Ik krijg een goedkeuring voor het e-mailadres en een melding dat de e-mail met de code verstuurd is. In het beginscherm van de app zegt hij dat ik inderdaad recht op een display dock heb. Heb de app opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf maar geen mail krijgen... Ik wil dit echt gefixed hebben, want als dadelijk de actie niet meer geldt, gaat er een hoop gezeik ontstaan
Nu bezig in een chat, maar Mira kan mij niet helpenGarwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:14:
[...]
Oei, simpelweg geen mail krijgen heb ik nog niet eerder gehoord. Ik denk dat de enige oplossing in dit geval is rechtstreeks contact met Microsoft opnemen.
Edit: Nope, lekker blijven proberen en ze denkt dat er vrijdag weer codes beschikbaar worden gesteld. Hopelijk krijg ik dan eindelijk mijn kans
[ Voor 15% gewijzigd door MisterChaoSs op 09-12-2015 14:33 ]
beetje off-topic, sinds vandaag is het muziek programma Figure van propellerhead beschikbaar voor het windows mobile platform. Vind ik persoonlijk geweldig, misschien dat Windows Mobile nu eindelijk een meer gelijke behandeling gaat krijgen in vergelijking met IOS.
Ik had EXACT hetzelfde. De oplossing voor mij bleek even zoeken... Heb je Paypal als betaalwijze? (ook al betaal je niks). zo ja, kijk dan ff op die laatste pagina waar je 'Koop nu' doet of er bij je betaalwijze COUNTRY staat (letterlijk dat). Dat was bij mij het probleem. Ik heb mijn creditcard als alternatieve betaalwijze ingevoerd en toen ging het goed.Game_overrr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:12:
Ik kan afrekenen, maar als ik op Koop nu! klik dan reload de pagina alleen maar.
Ik heb geen creditcard dus ik kan hem niet bestellen:(andrik1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:31:
[...]
Ik had EXACT hetzelfde. De oplossing voor mij bleek even zoeken... Heb je Paypal als betaalwijze? (ook al betaal je niks). zo ja, kijk dan ff op die laatste pagina waar je 'Koop nu' doet of er bij je betaalwijze COUNTRY staat (letterlijk dat). Dat was bij mij het probleem. Ik heb mijn creditcard als alternatieve betaalwijze ingevoerd en toen ging het goed.
of je update je gegevens, ergens een paar paginas terug stond een link waar je dat kon doen, en anders gewoon zelf naar de site van paypal gaan en daar inloggen om je adresgegevens goed te krijgen.Game_overrr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:37:
[...]
Ik heb geen creditcard dus ik kan hem niet bestellen:(
Dan nog moet je wel iDeal in je betalingsgegevens hebben staan. Als daar alleen PayPal in staat die niet (meer) goed is, dan moet je alsnog een andere betalingsmethode toevoegen of de PayPal herstellen...GroeneThee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:12:
Heb helemaal geen credit card gegevens hoeven te gebruiken. Volgens mij ,Aangegeven betalen via ideal en code ingevuld. Saldo was 0 dus hoefde helemaal niet via Ideal scherm oid.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Waar (en wanneer) heb jij je mozo coverbesteld?bilgy_no1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:27:
Het proces kan zeker beter, maar ik heb vandaag toch mijn Dock kunnen bestellen. Al met al binnen een week geregeld, dus het valt wel mee. Ook de Mozo Cognac back cover besteld, die zou maandag moeten worden verstuurd. Ik denk ook nog aan een microSD en een Ikea Qi lamp en dan is het wel weer een mooi geweest...
Ja, dat had ik inderdaad allemaal al gedaan, maar het werkt niet. Nu is hij niet meer in voorraad dus moe ik alsnog ff wachten:(Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:44:
[...]
of je update je gegevens, ergens een paar paginas terug stond een link waar je dat kon doen, en anders gewoon zelf naar de site van paypal gaan en daar inloggen om je adresgegevens goed te krijgen.
Ik zoek ook nog een goede plek...GroeneThee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:04:
Waar (en wanneer) heb jij je mozo coverbesteld?
Liefst in NL...
Inderdaad, Ik heb na een week de telefoon in huis gehad te hebben eindelijke de link gevonden waarmee ik de dock kon claimen. Vervolgens aangevraagd maar krijg ik de email niet. Net contact gehad met de helpdesk en geven ze aan dat ze binnen 72 uur contact met me opnemen. Dit is toch niet serieus te nemen zo... Aan de andere kant in Mediamarkt het ook nog steeds aan het uitzoeken voor me, stond bij hun in de advertentie en heb het bij mijn bestelling laten vermelden.Garwinski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:58:
[...]
Ben ik 100% met je eens, voor mensen die eens het Windows Phone platform willen proberen na jarenlang android of Iphone the hebben gehad kan al deze vaagheid nog wel eens een beslissende indruk zijn.
Als alles mis loopt zorg ik dus wel dat ik hem alsnog via de mediamarkt krijg.
Maar wat een bagger actie zo...
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec
Verwijderd
Verwijderd
Product-SKU: QR6-00004
Productnaam: Microsoft Display Dock
Bestelde hoeveelheid: 1
Reden van annulering:
En ja hoor, het is ertussenuit gehaald, geen bestellingen nu in het overzicht. Jawel hoor, microsoft flikt het gewoon je promo code order zonder pardon eruit te halen. Walgelijk
Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad met deze actie en kan binnenkort een dock verwachten, maar dat zoveel mensen wél tegen problemen aanlopen is toch wel erg slordig. Laten we er vanuit gaan dat dit toch echt een uitzonderingsgeval is, en dat Microsoft niet alle orders gaat annuleren. Dat zou ook totaal niet logisch zijn een veel te schadelijk voor het imago van Microsoft, dat zouden ze zelf ook wel door hebben.
Verwijderd
Eigenlijk betwijfel ik dit. De code is succesvol aangevraagd, ingewisseld, en daarna is die order op een of andere manier geannuleerd. In dit proces is de code dus eigenlijk verloren gegaan denk ik. Je kan het natuurlijk proberen, maar aangezien dit wel een heel vreemd geval is ben ik toch bang dat je even moet mailen/bellen/chatten en die annuleringsmail erbij houden.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:35:
Nu pakt ie dezelfde code niet meer omdat ie hem waarschijnlijk als reeds gebruikt ziet. Opnieuw de code aangevraagd, komt die alleen wel aangezien de aanvraag van hetzelfde emailadres afkomstig is
Besteld bij MobileFun.nl. Ik geloof dat ik maandag heb besteld.GroeneThee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:04:
[...]
Waar (en wanneer) heb jij je mozo coverbesteld?
Volgens mij werken ze bij MS jaar aan het oplossen hiervan. Heb ruimschoots binnen een week kunnen bestellen. Het valt dus wel mee...Garwinski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:24:
Dat is wel heel erg vreemd. Die van mij staat er nog wel gewoon. Heb je onlangs nog contact gehad met Microsoft waar een miscommunicatie kan zijn geweest?
Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad met deze actie en kan binnenkort een dock verwachten, maar dat zoveel mensen wél tegen problemen aanlopen is toch wel erg slordig. Laten we er vanuit gaan dat dit toch echt een uitzonderingsgeval is, en dat Microsoft niet alle orders gaat annuleren. Dat zou ook totaal niet logisch zijn een veel te schadelijk voor het imago van Microsoft, dat zouden ze zelf ook wel door hebben.
1. Op de beschrijving staat dat je bij de laatste stap een beschermfolie van de protector af moet halen, maar deze zat er niet op. Doordat ik dacht dat deze er wel op zat had ik de screenprotector kapot gemaakt... (dit ligt niet aan het product maar aan de omschrijving).
2. Tijdens het aanbrengen viel het mij op dat de vingerafdrukken erger aanwezig waren dan zonder screenprotector (dit terwijl ik de 950XL al heel erg gevoelig daarvoor vind). En ik hoopte toen nog dat de folie de boosdoener was.
3. Het glimpscherm (mooi woord in het nederlands
Al met al geen positieve ervaringen, maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe screenprotector en wel met de volgende eigenschappen:
- Minder kans op vingerafdrukken
- Minder last van weerspiegeling
- Het glimpscherm moet het doen
Op de bovenste 2 eisen kan ik makkelijk googlen, maar de 3e eis is wat moeilijker. Voor de mensen die al een screenprotector hebben, hoe is jullie ervaring hiermee?
Remy, ik zou persoonlijk voor een tempered glass screen protector gaan, heb ze tot nu toe op elke telefoon gehad en wat betreft het glimp scherm. Op mijn Lumia 1520 werkte dat gewoon nog dus.........Remy!!!! schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:04:
Ik heb vandaag deze screenprotector binnen gekregen maar dat ging niet helemaal goed:
1. Op de beschrijving staat dat je bij de laatste stap een beschermfolie van de protector af moet halen, maar deze zat er niet op. Doordat ik dacht dat deze er wel op zat had ik de screenprotector kapot gemaakt... (dit ligt niet aan het product maar aan de omschrijving).
2. Tijdens het aanbrengen viel het mij op dat de vingerafdrukken erger aanwezig waren dan zonder screenprotector (dit terwijl ik de 950XL al heel erg gevoelig daarvoor vind). En ik hoopte toen nog dat de folie de boosdoener was.
3. Het glimpscherm (mooi woord in het nederlands) werkte niet meer door de protector.
Al met al geen positieve ervaringen, maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe screenprotector en wel met de volgende eigenschappen:
Op de bovenste 2 eisen kan ik makkelijk googlen, maar de 3e eis is wat moeilijker. Voor de mensen die al een screenprotector hebben, hoe is jullie ervaring hiermee?
EDIT: Laat maar, stomme ik heb niet eens de link gekeken

Ik zou zeggen dat die derde het makkelijkst zou moeten zijn... Ik heb nog niet meegemaakt dat mijn glimp scherm het niet doet door de screenprotector. Ik heb er twee gehad op de 920 en nu een op de 950... Nu had ik altijd wel een protector die de lens vrij liet...Remy!!!! schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:04:
Ik heb vandaag deze screenprotector binnen gekregen maar dat ging niet helemaal goed:
3. Het glimpscherm (mooi woord in het nederlands) werkte niet meer door de protector.
Ik zal thuis kijken welke ik heb, is wel mat (daardoor geen weerspiegeling en vingerafdrukken meer, en hij heeft wel een beschermfolie
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Het lijkt er gewoon op alsnog de lens detecteert dat er iets voor zit, terwijl het gewoon een doorzichtig iets is.
[ Voor 90% gewijzigd door Remy!!!! op 10-12-2015 15:16 ]
Verwijderd
Klopt, alleen komt er daarna "nabesteld" te staan nadat je de bevestiging van je aankoop hebt gehad..bassio schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:12:
De dock is weer verkrijgbaar in de store! Heb er net 1 kunnen bestellen, eindelijk!
Dus storm in een glas waterVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:32:
Dit is wat ik nu krijg
Korting op order
-€ 99,00
Totaal
€ 0,00
Orderstatus
Bestelling in behandeling
Factuur bekijken
Microsoft Display Dock
Microsoft Display Dock
Prijs: € 99,00 € 0,00 incl. BTW
Aantal: 1
Status: Nabesteld
Verzending binnen 4-6 weken
Ship it
Beoordeling geven
Natuurlijk lopen dit soort acties storm, zal je altijd hebben. En elk merk heeft wel last van de "drukte" met zo'n actie.Gewoon afwachten, je hebt tot eind 02-2016. Tijd zat.
Kon je gewoon een nieuwe code krijgen uit de app, of heb je toch nog contact moeten zoeken?Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:32:
Dit is wat ik nu krijg
Korting op order
-€ 99,00
Totaal
€ 0,00
Orderstatus
Bestelling in behandeling
Factuur bekijken
Microsoft Display Dock
Microsoft Display Dock
Prijs: € 99,00 € 0,00 incl. BTW
Aantal: 1
Status: Nabesteld
Verzending binnen 4-6 weken
Ship it
Beoordeling geven
Verwijderd
Dat maakt het wel af hoor. Ben voor de rode gegaan, van mij m ag het wel opvallen, en ik ben er heel erg blij mee!
https://wren.co/join/Devian
Grrr. Ik heb het nogmaals geprobeerd. De docks kunnen weer besteld worden, maar nog steeds krijg ikd e melding "Ongeldige promotiecode"winnie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:02:
[...]
Misschien dat het fout gegaan is met de link. Maar nu ik het weer probeer krijg ik de melding dat die docks weer op zijnDat wordt weer wachten.
Voor alle zekerheid heb ik het in Opera en in IE geprobeerd. Steeds hetzelfde resultaat.
Edit: gebeld met Microsoft. Er blijken meer verkeerde promotiecodes te zijn rondgestuurd. Mijn emailadres is geverifieerd en ik krijg een mailtje als er een nieuwe code komt (uit de VS) en als de docks er weer zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door winnie op 10-12-2015 19:39 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ook hier een mail binnen gehad, nu alleen nog even ergens een creditcard vandaan toveren om de bestelling daadwerkelijk te kunnen afronden... Waarom echt? Alsof mijn microsoft account, adres, code gegeneerd met een telefoon etc niet genoeg is. Zucht.MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:10:
YES YES YES, eindelijk een mail binnen gekregen met de code en deze meteen in kunnen wisselen. DOCK ONDERWEG
If you can see, look. If you can look, observe
Je hebt je creditkaart toch niet nodig? Ik kon gewoon mijn code invoeren, gegevens invullen en ik kreeg meteen een bevestiging van mijn 'aankoop'Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:26:
[...]
Ook hier een mail binnen gehad, nu alleen nog even ergens een creditcard vandaan toveren om de bestelling daadwerkelijk te kunnen afronden... Waarom echt? Alsof mijn microsoft account, adres, code gegeneerd met een telefoon etc niet genoeg is. Zucht.
Hmm, ik dus nietMisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:29:
[...]
Je hebt je creditkaart toch niet nodig? Ik kon gewoon mijn code invoeren, gegevens invullen en ik kreeg meteen een bevestiging van mijn 'aankoop'
Ik heb eerste keer per ongeluk doorgeklikt omdat ik in de veronderstelling was dat de code bij het betalen ingevuld moest worden. Ik koos toen voor iDeal. Daarna weer link uit mail aangeklikt, promotiecode ingevoerd en besteld. Gegevens had hij onthouden. Misschien dat het op deze manier voor je werkt?Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:32:
[...]
Hmm, ik dus nietAls ik mijn verzendadres invoer ga ik automatisch door naar een scherm waar ik mijn cc gegevens kan gaan invullen (ookal is het bedrag € 0,-).
Bedankt voor de suggestie, maar helaas werkt dit ook niet voor mijMisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:36:
[...]
Ik heb eerste keer per ongeluk doorgeklikt omdat ik in de veronderstelling was dat de code bij het betalen ingevuld moest worden. Ik koos toen voor iDeal. Daarna weer link uit mail aangeklikt, promotiecode ingevoerd en besteld. Gegevens had hij onthouden. Misschien dat het op deze manier voor je werkt?
Mogelijk heb jij ooit al iets eerder besteld via de microsoft store?
Nee nog nooit. Was wel ingelogd met mijn Microsoft account, gewoon hotmail account. Misschien dat dat nog scheelt? Voor de rest zou ik het niet weten eigenlijk. Mijn stappen gingen als volgt:Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:42:
[...]
Bedankt voor de suggestie, maar helaas werkt dit ook niet voor mij![]()
Mogelijk heb jij ooit al iets eerder besteld via de microsoft store?
- Mail openen en link aan klikken
- Doorklikken en alle gegevens aanklikken en kiezen betalen met iDeal
- iDeal venster terugklikken
- Link opnieuw aanklikken vanuit mail
- Promotie code invoeren
- Bestellen en bevestigen gegevens
- Bevestigingsmail kwam binnen
Hopelijk helpt het nog, maar anders heb ik geen idee. Contact met de chat support zou je nog kunnen proberen dan
Gaat niet storm lopen als je een nieuwe voor 52 inclusief verzendkosten hebt
http://www.mobilefun.nl/5...her-back-cover-cognac.htm
49,50 + 2.50 verzendkosten.
Dat denk ik dan ook nietTweaker1234 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:36:
[...]
Gaat niet storm lopen als je een nieuwe voor 52 inclusief verzendkosten hebt
http://www.mobilefun.nl/5...her-back-cover-cognac.htm
49,50 + 2.50 verzendkosten.

Prijs maar aanpassen dan

Displaydock is onderweg
Same.Prom0 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:
Net een mailtje gekregen van MS,
Displaydock is onderweg
Ook ik heb een mailtje binnen gekregen, dat de display dock onderweg is.Prom0 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:
Net een mailtje gekregen van MS,
Displaydock is onderweg
Even een samevatting:
28-11 Lumia ontvangen
04-12 Promotiecode ontvangen
08-12 Bestelling kunnen plaatsen in de store
11-12 Mail ontvangen, dat deze onderweg is
14-12 Verwachte leverdatum (UPS)
Prima geregeld van Microsoft, ondanks de enorme drukte en wetten van murphy
Ik bestel regelmatig uit China, dus heb wel redelijk wat geduld wat betreft pakketjes.
Is toch een bluetooth-koppeling?
koppelen aan een oplader via bluetooth? Begrijp ik je niet goed of bedoel je iets anders? Gewoon erop leggen en hij begint op te laden toch? Zo werkt die hele QI standaard.peerke63nl schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:49:
krijg mijn L950 .29-versie niet gekoppeld met de oplaadplaat DT-903.
EDIT: Even opgezocht, maar deze oplader heeft inderdaad wat functionaliteiten die bluetooth vereisen
[ Voor 13% gewijzigd door Garwinski op 12-12-2015 14:23 ]
Verwijderd
Op Mywindows.nl las ik soortgelijk verhaal en daar werd gezegd dat je DT-903 even moet resetten.peerke63nl schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:49:
krijg mijn L950 .29-versie niet gekoppeld met de oplaadplaat DT-903.
Waarschijnlijk 1 device BT koppeling welke je moet clearen.
Thnks voor de tipVerwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:59:
[...]
Op Mywindows.nl las ik soortgelijk verhaal en daar werd gezegd dat je DT-903 even moet resetten.
Waarschijnlijk 1 device BT koppeling welke je moet clearen.
had ik nog niet geprobeerd...
wellicht offtopic: in als ik in whatsapp een smiley heb gekozen gat scherm weer terug naar gewone toetsenbordje...hoe stel ik in dat ik meerdere smileys in WA kan kiezen?
Dank al vast
geprobeerd te resetten... zelfs van de voeding afgehaald gehad, maar koppelen wil niet lukken, helaas...
[ Voor 32% gewijzigd door peerke63 op 13-12-2015 15:34 ]
Ik heb van de week ook de hoesjes die hier al eerder vermeld staan van Aliexoress besteld! Mooie hoesjes, stevig en snelle bezorging (binnen 6 dagen binnen), nu maandag de telefoon. Can't wait!peerke63nl schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:19:
[...]
Thnks voor de tip
had ik nog niet geprobeerd...
wellicht offtopic: in als ik in whatsapp een smiley heb gekozen gat scherm weer terug naar gewone toetsenbordje...hoe stel ik in dat ik meerdere smileys in WA kan kiezen?
Dank al vast
Off topic:Even naar je toetsenbord instellingen gaan. Settings -> time & language -> keyboard -> more keyboard settings en daar het vinkje uitzetten voor "Switch back to letters after I type an emoticon" Dat zou 't moeten doen! ☺
[ Voor 14% gewijzigd door Panzer Dean op 13-12-2015 11:51 ]