Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Game_overrr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:46:
Nou MS gebeld, ALLE codes die gebruikt kunnen worden voor het bestellen van de Display Dock zijn op! Dit betekend dat de verkoop van Lumia 950XL's ver boven verwachting is gegaan. Ze zijn een oplossing aan het zoeken voor het genereren van nieuwe codes en ze zouden weer contact met mij opnemen om alsnog te helpen een dock te krijgen.
Dan hoop ik wel dat ze de aanbieding houden voor mensen die nu nog een Lumia nemen :) zou beetje lullig zijn als ze het zo promoten, en dan eigenlijk halverwege stopzetten.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heb je een code, hij is niet op voorraad in store dus je kan hem niet bestellen..

Bij online chat zegt medewerker "we hebben geen melding binnengekregen dat de dock niet beschikbaar zijn" onder welke steen leeft deze man??

Heeft iemand het nummer van microsoft voor dit soort zaken van online support word je ook niet wijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig tot 25 december de tijd om het toestel te retourneren wat ik zeker ga doen als die dock voor die tijd niet wordt opgelost. Microsoft kan nooit aan android tippen bij nader inzien en is duidelijk ergens begin 2000 blijven steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:21:
Gelukkig tot 25 december de tijd om het toestel te retourneren wat ik zeker ga doen als die dock voor die tijd niet wordt opgelost. Microsoft kan nooit aan android tippen bij nader inzien en is duidelijk ergens begin 2000 blijven steken.
Vanwege een marketing actie die fout gaat.. dat meen je toch niet serieus? 8)7

En als je dat wel doet, _/-\o_ die rots waar de microsoft medewerker onder leeft, kom er zelf ook onder vandaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Op de man/vrouw spelen doen we niet!

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 14:32
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:13 ]

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android gebruik ik erbij, microsoft gewoon wat mee spelen. Daar gaat het bovendien niet om, als je de 700eur+ betalende klant een dock belooft, dan zorg je daarvoor. Binnen een redelijke termijn. En dat is toch echt niet na enkele weken of maanden. Bij verkoop van het toestel zeg je er dat immers niet bij. En daarom is het misleiding. En rechtvaardigt dat het terugbrengen van het toestel. Alleen hierom al. Dus ik zie het inderdaad nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:07:
Android gebruik ik erbij, microsoft gewoon wat mee spelen. Daar gaat het bovendien niet om, als je de 700eur+ betalende klant een dock belooft, dan zorg je daarvoor. Binnen een redelijke termijn. En dat is toch echt niet na enkele weken of maanden. Bij verkoop van het toestel zeg je er dat immers niet bij. En daarom is het misleiding. En rechtvaardigt dat het terugbrengen van het toestel. Alleen hierom al. Dus ik zie het inderdaad nog wel.
Misleiding zou zijn als ie niet gratis was of alleen in bepaalde situaties geleverd werd. Maar dat is niet het geval. En ja, bij dit soort dingen kun je te maken krijgen met leveringsproblemen. Zal niet de eerste actie zijn die wordt getroffen door overmacht.

Maar laten we het wel gezellig houden in dit topic. Geen reden om mensen persoonlijk aan te vallen of anderen dingen in de mond te leggen.

Er zijn problemen met de dock, daar lijkt me alles wel mee gezegd. Momenteel is er geen voorraad, maar in ieder geval lijkt de app weer codes te versturen. Toch? Dat is in ieder geval al progressie. Nu de rest nog :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik krijg niet eens een melding, druk 100 keer op promotiecode, maar krijg maar geen mail. Heb in het Lumia950(XL) ervaringen topic af en toe wat voorbij zien komen, maar weet iemand of dit te fixen is?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 11:50
MisterChaoSs schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:43:
Ik krijg niet eens een melding, druk 100 keer op promotiecode, maar krijg maar geen mail. Heb in het Lumia950(XL) ervaringen topic af en toe wat voorbij zien komen, maar weet iemand of dit te fixen is?
sowieso ff bellen met MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Zo, dock even aan mijn tv gehangen, mijn gewone beeldscherm is nog een wat oudere zonder HDMI.

Bluetooth toetsenbord (K810) en muis (MX Master) er aan en mijn setup is klaar. Nu nog eens kijken of we de extra toetsen van de muis kunnen instellen.

Tweakers werd hier ook niet weer gegeven maar gaat prima een handmatige instelling aanpassen in je profiel. Hopelijk is dat straks dan niet ook op mijn telefoon zo. Dan alleen nog wachten op de universal RDP app!

//edit
Helaas schaalt tweakers dan niet automatisch terug.

Overigens zou RDP app al beschikbaar moeten zijn volgens http://blogs.msdn.com/b/w...osted=true#commentmessage

Echter krijg ik melding dat de app niet op mijn device geïnstalleerd kan worden, ondanks dat erbij staat mobile. Heb er maar een vraag over gesteld :)

[ Voor 29% gewijzigd door Shinji op 07-12-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:40
Shinji schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:43:

Overigens zou RDP app al beschikbaar moeten zijn volgens http://blogs.msdn.com/b/w...osted=true#commentmessage

Echter krijg ik melding dat de app niet op mijn device geïnstalleerd kan worden, ondanks dat erbij staat mobile. Heb er maar een vraag over gesteld :)
Ik heb hem er op staan en helaas geeft het systeem als je hem aan het display dock hangt aan dat het geen app is welke beschikbaar is voor het display dock.
Hopelijk komt dat wel binnenkort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Voxxie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 07:34:
[...]

Ik heb hem er op staan en helaas geeft het systeem als je hem aan het display dock hangt aan dat het geen app is welke beschikbaar is voor het display dock.
Hopelijk komt dat wel binnenkort..
Is dat dan niet deze: https://www.microsoft.com...mote-desktop/9wzdncrfj3ps

Die heb ik er ook op staan inderdaad en dat is geen universal versie. Hoop echt dat ze hem snel bijwerken / beschikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Gedaan, maar doorverwezen naar chat, waarbij mij in redelijk gebrekkig Nederlands werd verteld dat ik het moest blijven proberen en ze er aan werkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
Wanneer zullen de eerst 'Designed for Microsoft Lumia' polycarbonaat back covers beschikbaar komen? Ik zit te wachten op back covers in de leuke felle kleuren van weleer! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaijai
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-08 21:18
Joepie, de media docks zijn weer op voorraad in de store. Gelijk mijn promotiecode ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
jaijai schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:49:
Joepie, de media docks zijn weer op voorraad in de store. Gelijk mijn promotiecode ingewisseld.
Bedankt voor de heads up, ook besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Yuppp...net ook besteld middels promotiecode :)
Nu wachten tot ie er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Hier ook succesvol besteld.
Txs.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Die van mij is ook besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:48

winnie

de poes...

Als ik de code voor het display dock invoer krijg ik de melding "Ongeldige promotiecode". Wat is nu de beste manier om dit goed te krijgen? Contact opnemen met Microsoft, neem ik aan. Maar wat is de beste manier? Twitter? Facebook? Telefoonnummer bellen? Helaas ben ik niet echt in staat om overdag te bellen. Dus als iemand een contactmanier weet voor buiten kantoortijd/via chat dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
winnie schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:14:
Als ik de code voor het display dock invoer krijg ik de melding "Ongeldige promotiecode". Wat is nu de beste manier om dit goed te krijgen? Contact opnemen met Microsoft, neem ik aan. Maar wat is de beste manier? Twitter? Facebook? Telefoonnummer bellen? Helaas ben ik niet echt in staat om overdag te bellen. Dus als iemand een contactmanier weet voor buiten kantoortijd/via chat dan hoor ik dat graag.
Volg je de link vanuit de email? En dan uiteindelijk bij het afrekenen de code invoeren? Dan zou het goed moeten gaan. Ik had het eerst geprobeerd zonder de link uit de email en toen werkte het bij mij ook niet. Je ziet het trouwens ook aan de url, die is anders wanneer je vanuit de mail komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ik kan de Lumia Offers App niet in de store vinden en krijg geen promotiecode mailtje. Heb het nu letterlijk 100 keer geprobeerd, maar blijf niets krijgen... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

themonsman schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 23:18:
[...]

Volg je de link vanuit de email? En dan uiteindelijk bij het afrekenen de code invoeren? Dan zou het goed moeten gaan. Ik had het eerst geprobeerd zonder de link uit de email en toen werkte het bij mij ook niet. Je ziet het trouwens ook aan de url, die is anders wanneer je vanuit de mail komt.
Misschien dat het fout gegaan is met de link. Maar nu ik het weer probeer krijg ik de melding dat die docks weer op zijn :'( Dat wordt weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:21:
Ik kan de Lumia Offers App niet in de store vinden en krijg geen promotiecode mailtje. Heb het nu letterlijk 100 keer geprobeerd, maar blijf niets krijgen... zucht
http://wmpoweruser.com/mi...offers-app-lumia-devices/

Op deze site staat een link naar de app, je kan er op klikken op je mobiel of de qr code scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
*knip*

[ Voor 111% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2015 00:14 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:43:
[...]

Op deze site staat een link naar de app, je kan er op klikken op je mobiel of de qr code scannen.
Thanks, uiteindelijk de app opnieuw kunnen downloaden, maar helaas krijg ik nog steeds geen mail met promotiecode... Ik hoopte dit wel binnenkort te krijgen, want met werk is zo'n displaydock echt handig.

Microsoft bellen/chatten helpt helaas ook niet echt veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 11:24

MarvinJames

Theatermaker

Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:43:

Hmm.. Ongeveer 60% van de mensen geeft de app een waardering van één ster omdat de codes niet lijken te werken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaijai
Gisteren is het eindelijk gelukt om de promotiecode in te wisselen voor het display dock. Vandaag even naar de order status gekeken, deze staat op nabesteld. Zoals ik het lees een 'backorder', ben benieuwd wanneer deze uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik had een mail naar Brodit gestuurd, volgens Brodit komt de Brodit autohouder voor de Lumia 950 in januari op de markt. Vanaf morgen zou er meer informatie op de site komen te staan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:18
ik hoop dat brodit ook met een QI autohouder komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Iemand nog de meest rechter besteld?

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/larger/public/field/image/2015/10/mozo-lumia-950.jpg?itok=iASh0o-X

Ik wil hem graag bestellen, maar waar?

Voor de 950, non XL

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 09-12-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt met bestellen bevestiging binnen

Alleen staat er nu bij orderoverzicht

NABESTELD

Wat betekent dit?? Anderen ook zon melding???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaijai schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:01:
Gisteren is het eindelijk gelukt om de promotiecode in te wisselen voor het display dock. Vandaag even naar de order status gekeken, deze staat op nabesteld. Zoals ik het lees een 'backorder', ben benieuwd wanneer deze uitgeleverd wordt.
Hoelang moeten we nu dus opnieuw wachten? Het lijkt wel tot in de eeuwigheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
dfrenner schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:36:
Iemand nog de meest rechter besteld?

[afbeelding]

Ik wil hem graag bestellen, maar waar?

Voor de 950, non XL
Ik zou hem gewoon bij mozo zelf bestellen, hij is overal niet leverbaar of verwachte datum wordt elke keer bijgesteld. En mocht hij eerder bij Mobilefun oid beschikbaar komen, cancel je de order bij Mozo.
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:54:
Gelukt met bestellen bevestiging binnen

Alleen staat er nu bij orderoverzicht

NABESTELD

Wat betekent dit?? Anderen ook zon melding???
Lees even wat bladzijden terug...
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]

In plaats van een nieuwe reactie toe te voegen, wijzig je reactie zoals ook boven het reactievak staat aangegeven :
Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste reactie.
En als laatste... relax

[ Voor 41% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
.

[ Voor 99% gewijzigd door GroeneThee op 09-12-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaat hem niet worden, je hebt het tegen de persoon die zijn Lumia gaat terugsturen voor Android, omdat daar nog nooit een marketing actie drukker is gebleken dan verwacht 8)7

Inderdaad, gewoon rustig aan doen. Ze hebben tot eind 02-2016, dus nog 3 maanden :) Ik heb mijn toestel helaas nog niet binnen, maar ga er van uit dat Microsoft netjes hun beloftes nakomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
corset schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:27:
Gaat hem niet worden, je hebt het tegen de persoon die zijn Lumia gaat terugsturen voor Android, omdat daar nog nooit een marketing actie drukker is gebleken dan verwacht 8)7

Inderdaad, gewoon rustig aan doen. Ze hebben tot eind 02-2016, dus nog 3 maanden :) Ik heb mijn toestel helaas nog niet binnen, maar ga er van uit dat Microsoft netjes hun beloftes nakomt.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat je de GRATIS dock niet geleverd gaat krijgen. Alleen vraag overstijgt verwachte aanbod, dus even wachten...

Hoe druk kun je je maken om zoiets!?

Raar genoeg doen mensen die een iPhone bestellen dit nooit en gaan zelfs 3 dagen voor de deur liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dfrenner schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:42:
[...]

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat je de GRATIS dock niet geleverd gaat krijgen. Alleen vraag overstijgt verwachte aanbod, dus even wachten...

Hoe druk kun je je maken om zoiets!?

Raar genoeg doen mensen die een iPhone bestellen dit nooit en gaan zelfs 3 dagen voor de deur liggen 8)7
Ach, mensen schieten in paniek over alles tegenwoordig. Rustig afwachten bestaat niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:55:
[...]

Inde mail die ik heb ontvangen als orderbevestiging staat onderaan duidelijk:
Extra productinformatie:
Microsoft Display Dock - Verzending binnen 4-6 weken.

Dus tja... gewoon even geduld hebben.... wellicht met de Kerstman ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
peerke63nl schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:54:
[...]

Inde mail die ik heb ontvangen als orderbevestiging staat onderaan duidelijk:
Extra productinformatie:
Microsoft Display Dock - Verzending binnen 4-6 weken.

Dus tja... gewoon even geduld hebben.... wellicht met de Kerstman ? :D
Ach, stond er bij mij toen ook. En twee werkdagen later had ik hem in huis :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:59:
[...]

Thanks, uiteindelijk de app opnieuw kunnen downloaden, maar helaas krijg ik nog steeds geen mail met promotiecode... Ik hoopte dit wel binnenkort te krijgen, want met werk is zo'n displaydock echt handig.

Microsoft bellen/chatten helpt helaas ook niet echt veel
Bij mij duurde het ook een dag of twee voordat ik verder kwam in het proces na het downloaden van de app. Krijg je uberhaupt niet de mogelijkheid een mailadres in te vullen, of zegt hij dat de aanbieding niet geldig is? Wat ik overigens heb moeten doen voordat het allemaal goed ging was al mijn gegevens invullen voor mijn Microsoft account, en daarmee ook mijn Paypal met een adres eraan gekoppeld aan mijn Microsoft account gekoppeld. GELIJK nadat ik dit allemaal volledig had ingevuld kon ik verder :) Anders dan toch inderdaad bellen met microsoft, ik heb wel wat succesverhalen gehoord door te bellen.
Tsux schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:06:
[...]

Hmm.. Ongeveer 60% van de mensen geeft de app een waardering van één ster omdat de codes niet lijken te werken... :/
Ja er zijn (te) veel problemen met deze actie. Er is naast direct bellen met microsoft echter geen andere manier om aan zo'n dock te komen, dit is toch echt de echte app, en via deze zelfde app heb ik hem nu wel kunnen bestellen. Al komen nu al wel weer de eerste berichten dat hij wéér niet op voorraad is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:48:
[...]
Bij mij duurde het ook een dag of twee voordat ik verder kwam in het proces na het downloaden van de app. Krijg je uberhaupt niet de mogelijkheid een mailadres in te vullen, of zegt hij dat de aanbieding niet geldig is? Wat ik overigens heb moeten doen voordat het allemaal goed ging was al mijn gegevens invullen voor mijn Microsoft account, en daarmee ook mijn Paypal met een adres eraan gekoppeld aan mijn Microsoft account gekoppeld. GELIJK nadat ik dit allemaal volledig had ingevuld kon ik verder :) Anders dan toch inderdaad bellen met microsoft, ik heb wel wat succesverhalen gehoord door te bellen.
Ik krijg een goedkeuring voor het e-mailadres en een melding dat de e-mail met de code verstuurd is. In het beginscherm van de app zegt hij dat ik inderdaad recht op een display dock heb. Heb de app opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf maar geen mail krijgen... Ik wil dit echt gefixed hebben, want als dadelijk de actie niet meer geldt, gaat er een hoop gezeik ontstaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
MisterChaoSs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:07:
[...]

Ik krijg een goedkeuring voor het e-mailadres en een melding dat de e-mail met de code verstuurd is. In het beginscherm van de app zegt hij dat ik inderdaad recht op een display dock heb. Heb de app opnieuw geïnstalleerd maar ik blijf maar geen mail krijgen... Ik wil dit echt gefixed hebben, want als dadelijk de actie niet meer geldt, gaat er een hoop gezeik ontstaan :+
Oei, simpelweg geen mail krijgen heb ik nog niet eerder gehoord. Ik denk dat de enige oplossing in dit geval is rechtstreeks contact met Microsoft opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:14:
[...]

Oei, simpelweg geen mail krijgen heb ik nog niet eerder gehoord. Ik denk dat de enige oplossing in dit geval is rechtstreeks contact met Microsoft opnemen.
Nu bezig in een chat, maar Mira kan mij niet helpen :+ Door overweldigende aanvragen, zijn er geen codes beschikbaar op dit moment.

Edit: Nope, lekker blijven proberen en ze denkt dat er vrijdag weer codes beschikbaar worden gesteld. Hopelijk krijg ik dan eindelijk mijn kans _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door MisterChaoSs op 09-12-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 13:54
Als ik dat zo hoor over te kort aan codes e.d. ben ik echt benieuwd hoe de verkopen van de 950 XL (en 950) in Nederland verlopen. Ik hoop dat ze het goed doen.
beetje off-topic, sinds vandaag is het muziek programma Figure van propellerhead beschikbaar voor het windows mobile platform. Vind ik persoonlijk geweldig, misschien dat Windows Mobile nu eindelijk een meer gelijke behandeling gaat krijgen in vergelijking met IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Ik kan afrekenen, maar als ik op Koop nu! klik dan reload de pagina alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 13:54
Game_overrr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:12:
Ik kan afrekenen, maar als ik op Koop nu! klik dan reload de pagina alleen maar.
Ik had EXACT hetzelfde. De oplossing voor mij bleek even zoeken... Heb je Paypal als betaalwijze? (ook al betaal je niks). zo ja, kijk dan ff op die laatste pagina waar je 'Koop nu' doet of er bij je betaalwijze COUNTRY staat (letterlijk dat). Dat was bij mij het probleem. Ik heb mijn creditcard als alternatieve betaalwijze ingevoerd en toen ging het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
andrik1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:31:
[...]

Ik had EXACT hetzelfde. De oplossing voor mij bleek even zoeken... Heb je Paypal als betaalwijze? (ook al betaal je niks). zo ja, kijk dan ff op die laatste pagina waar je 'Koop nu' doet of er bij je betaalwijze COUNTRY staat (letterlijk dat). Dat was bij mij het probleem. Ik heb mijn creditcard als alternatieve betaalwijze ingevoerd en toen ging het goed.
Ik heb geen creditcard dus ik kan hem niet bestellen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Game_overrr schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:37:
[...]

Ik heb geen creditcard dus ik kan hem niet bestellen:(
of je update je gegevens, ergens een paar paginas terug stond een link waar je dat kon doen, en anders gewoon zelf naar de site van paypal gaan en daar inloggen om je adresgegevens goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Heb helemaal geen credit card gegevens hoeven te gebruiken. Volgens mij ,Aangegeven betalen via ideal en code ingevuld. Saldo was 0 dus hoefde helemaal niet via Ideal scherm oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

GroeneThee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:12:
Heb helemaal geen credit card gegevens hoeven te gebruiken. Volgens mij ,Aangegeven betalen via ideal en code ingevuld. Saldo was 0 dus hoefde helemaal niet via Ideal scherm oid.
Dan nog moet je wel iDeal in je betalingsgegevens hebben staan. Als daar alleen PayPal in staat die niet (meer) goed is, dan moet je alsnog een andere betalingsmethode toevoegen of de PayPal herstellen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:01
Het proces kan zeker beter, maar ik heb vandaag toch mijn Dock kunnen bestellen. Al met al binnen een week geregeld, dus het valt wel mee. Ook de Mozo Cognac back cover besteld, die zou maandag moeten worden verstuurd. Ik denk ook nog aan een microSD en een Ikea Qi lamp en dan is het wel weer een mooi geweest...

• GroeneThee
bilgy_no1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:27:
Het proces kan zeker beter, maar ik heb vandaag toch mijn Dock kunnen bestellen. Al met al binnen een week geregeld, dus het valt wel mee. Ook de Mozo Cognac back cover besteld, die zou maandag moeten worden verstuurd. Ik denk ook nog aan een microSD en een Ikea Qi lamp en dan is het wel weer een mooi geweest...
Waar (en wanneer) heb jij je mozo coverbesteld?

• Game_overrr
Garwinski schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:44:
[...]

of je update je gegevens, ergens een paar paginas terug stond een link waar je dat kon doen, en anders gewoon zelf naar de site van paypal gaan en daar inloggen om je adresgegevens goed te krijgen.
Ja, dat had ik inderdaad allemaal al gedaan, maar het werkt niet. Nu is hij niet meer in voorraad dus moe ik alsnog ff wachten:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
GroeneThee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:04:
Ik zoek ook nog een goede plek...
Liefst in NL...

• Nonode
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-07-2021
Garwinski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:58:
[...]

Ben ik 100% met je eens, voor mensen die eens het Windows Phone platform willen proberen na jarenlang android of Iphone the hebben gehad kan al deze vaagheid nog wel eens een beslissende indruk zijn.
Inderdaad, Ik heb na een week de telefoon in huis gehad te hebben eindelijke de link gevonden waarmee ik de dock kon claimen. Vervolgens aangevraagd maar krijg ik de email niet. Net contact gehad met de helpdesk en geven ze aan dat ze binnen 72 uur contact met me opnemen. Dit is toch niet serieus te nemen zo... Aan de andere kant in Mediamarkt het ook nog steeds aan het uitzoeken voor me, stond bij hun in de advertentie en heb het bij mijn bestelling laten vermelden.
Als alles mis loopt zorg ik dus wel dat ik hem alsnog via de mediamarkt krijg.
Maar wat een bagger actie zo...

M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/alphabet besteld: 4 Oct, RN: 4 Oct, VIN: 7 nov, Kenteken: G-XXX-RR, SMS: 3 Dec, Delivery: 10 Dec

Verwijderd

Net een mail gehad dat dock order is geannuleerd. Microsoft heefr dit zelf gedaan zonder een reden! Wat een oplichters!

Verwijderd

Het/de volgende artikel(en) is/zijn uit uw order geannuleerd:

Product-SKU: QR6-00004
Productnaam: Microsoft Display Dock
Bestelde hoeveelheid: 1
Reden van annulering:

En ja hoor, het is ertussenuit gehaald, geen bestellingen nu in het overzicht. Jawel hoor, microsoft flikt het gewoon je promo code order zonder pardon eruit te halen. Walgelijk

• Garwinski
Dat is wel heel erg vreemd. Die van mij staat er nog wel gewoon. Heb je onlangs nog contact gehad met Microsoft waar een miscommunicatie kan zijn geweest?

Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad met deze actie en kan binnenkort een dock verwachten, maar dat zoveel mensen wél tegen problemen aanlopen is toch wel erg slordig. Laten we er vanuit gaan dat dit toch echt een uitzonderingsgeval is, en dat Microsoft niet alle orders gaat annuleren. Dat zou ook totaal niet logisch zijn een veel te schadelijk voor het imago van Microsoft, dat zouden ze zelf ook wel door hebben.

Verwijderd

Nu pakt ie dezelfde code niet meer omdat ie hem waarschijnlijk als reeds gebruikt ziet. Opnieuw de code aangevraagd, komt die alleen wel aangezien de aanvraag van hetzelfde emailadres afkomstig is

• Garwinski
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:35:
Nu pakt ie dezelfde code niet meer omdat ie hem waarschijnlijk als reeds gebruikt ziet. Opnieuw de code aangevraagd, komt die alleen wel aangezien de aanvraag van hetzelfde emailadres afkomstig is
Eigenlijk betwijfel ik dit. De code is succesvol aangevraagd, ingewisseld, en daarna is die order op een of andere manier geannuleerd. In dit proces is de code dus eigenlijk verloren gegaan denk ik. Je kan het natuurlijk proberen, maar aangezien dit wel een heel vreemd geval is ben ik toch bang dat je even moet mailen/bellen/chatten en die annuleringsmail erbij houden.

• bilgy_no1
GroeneThee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 06:04:
[...]

Besteld bij MobileFun.nl. Ik geloof dat ik maandag heb besteld.

• bilgy_no1
Garwinski schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:24:
Dat is wel heel erg vreemd. Die van mij staat er nog wel gewoon. Heb je onlangs nog contact gehad met Microsoft waar een miscommunicatie kan zijn geweest?

Ik heb tot nu toe gelukkig nog geen problemen gehad met deze actie en kan binnenkort een dock verwachten, maar dat zoveel mensen wél tegen problemen aanlopen is toch wel erg slordig. Laten we er vanuit gaan dat dit toch echt een uitzonderingsgeval is, en dat Microsoft niet alle orders gaat annuleren. Dat zou ook totaal niet logisch zijn een veel te schadelijk voor het imago van Microsoft, dat zouden ze zelf ook wel door hebben.
Volgens mij werken ze bij MS jaar aan het oplossen hiervan. Heb ruimschoots binnen een week kunnen bestellen. Het valt dus wel mee...

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Ik heb vandaag deze screenprotector binnen gekregen maar dat ging niet helemaal goed:
1. Op de beschrijving staat dat je bij de laatste stap een beschermfolie van de protector af moet halen, maar deze zat er niet op. Doordat ik dacht dat deze er wel op zat had ik de screenprotector kapot gemaakt... (dit ligt niet aan het product maar aan de omschrijving).
2. Tijdens het aanbrengen viel het mij op dat de vingerafdrukken erger aanwezig waren dan zonder screenprotector (dit terwijl ik de 950XL al heel erg gevoelig daarvoor vind). En ik hoopte toen nog dat de folie de boosdoener was.
3. Het glimpscherm (mooi woord in het nederlands :') ) werkte niet meer door de protector.

Al met al geen positieve ervaringen, maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe screenprotector en wel met de volgende eigenschappen:
- Minder kans op vingerafdrukken
- Minder last van weerspiegeling
- Het glimpscherm moet het doen

Op de bovenste 2 eisen kan ik makkelijk googlen, maar de 3e eis is wat moeilijker. Voor de mensen die al een screenprotector hebben, hoe is jullie ervaring hiermee?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 23:50
Remy!!!! schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:04:
Ik heb vandaag deze screenprotector binnen gekregen maar dat ging niet helemaal goed:
1. Op de beschrijving staat dat je bij de laatste stap een beschermfolie van de protector af moet halen, maar deze zat er niet op. Doordat ik dacht dat deze er wel op zat had ik de screenprotector kapot gemaakt... (dit ligt niet aan het product maar aan de omschrijving).
2. Tijdens het aanbrengen viel het mij op dat de vingerafdrukken erger aanwezig waren dan zonder screenprotector (dit terwijl ik de 950XL al heel erg gevoelig daarvoor vind). En ik hoopte toen nog dat de folie de boosdoener was.
3. Het glimpscherm (mooi woord in het nederlands :') ) werkte niet meer door de protector.

Al met al geen positieve ervaringen, maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe screenprotector en wel met de volgende eigenschappen:

Op de bovenste 2 eisen kan ik makkelijk googlen, maar de 3e eis is wat moeilijker. Voor de mensen die al een screenprotector hebben, hoe is jullie ervaring hiermee?
Remy, ik zou persoonlijk voor een tempered glass screen protector gaan, heb ze tot nu toe op elke telefoon gehad en wat betreft het glimp scherm. Op mijn Lumia 1520 werkte dat gewoon nog dus.........

EDIT: Laat maar, stomme ik heb niet eens de link gekeken 8)7

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Remy!!!! schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:04:

Ik zou zeggen dat die derde het makkelijkst zou moeten zijn... Ik heb nog niet meegemaakt dat mijn glimp scherm het niet doet door de screenprotector. Ik heb er twee gehad op de 920 en nu een op de 950... Nu had ik altijd wel een protector die de lens vrij liet...

Ik zal thuis kijken welke ik heb, is wel mat (daardoor geen weerspiegeling en vingerafdrukken meer, en hij heeft wel een beschermfolie :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:54
Hij werkte bij mij niet omdat de protector over de lens voor het glance scherm ging. Zodra ik de protector een beetje verschoof ging het wel goed.
Het lijkt er gewoon op alsnog de lens detecteert dat er iets voor zit, terwijl het gewoon een doorzichtig iets is.

[ Voor 90% gewijzigd door Remy!!!! op 10-12-2015 15:16 ]

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
De dock is weer verkrijgbaar in de store! Heb er net 1 kunnen bestellen, eindelijk!

Verwijderd

bassio schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:12:
De dock is weer verkrijgbaar in de store! Heb er net 1 kunnen bestellen, eindelijk!
Klopt, alleen komt er daarna "nabesteld" te staan nadat je de bevestiging van je aankoop hebt gehad..

Verwijderd

Dit is wat ik nu krijg

Korting op order
-€ 99,00
Totaal
€ 0,00
Orderstatus
Bestelling in behandeling
Factuur bekijken
Microsoft Display Dock
Microsoft Display Dock
Prijs: € 99,00 € 0,00 incl. BTW
Aantal: 1
Status: Nabesteld
Verzending binnen 4-6 weken
Ship it
Beoordeling geven

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:32:
Dit is wat ik nu krijg

Korting op order
-€ 99,00
Totaal
€ 0,00
Orderstatus
Factuur bekijken
Microsoft Display Dock
Microsoft Display Dock
Ship it
Beoordeling geven
Dus storm in een glas water :) gewoon rustig afwachten en hij is er.

Natuurlijk lopen dit soort acties storm, zal je altijd hebben. En elk merk heeft wel last van de "drukte" met zo'n actie.Gewoon afwachten, je hebt tot eind 02-2016. Tijd zat.

• Garwinski
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:32:
Dit is wat ik nu krijg

Korting op order
-€ 99,00
Totaal
€ 0,00
Orderstatus
Factuur bekijken
Microsoft Display Dock
Microsoft Display Dock
Ship it
Beoordeling geven
Kon je gewoon een nieuwe code krijgen uit de app, of heb je toch nog contact moeten zoeken?

Verwijderd

Ik had contact opgenomen en de medewerker had de bestelling weer hersteld hoefde geen nieuwe code alleen nu nog afwachten hij kon ook niet vertellen wanneer die binnenkomt 2 weken gaf hij mee..

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
In ieder geval is hij nu besteld en weet je dat je in het process zit. Daar ging het mij meer om...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:19
Mijn Mozo leren backcover is er!

Dat maakt het wel af hoor. Ben voor de rode gegaan, van mij m ag het wel opvallen, en ik ben er heel erg blij mee!

https://wren.co/join/Devian

• winnie

winnie

de poes...

winnie schreef op woensdag 09 december 2015 @ 06:02:
[...]

Misschien dat het fout gegaan is met de link. Maar nu ik het weer probeer krijg ik de melding dat die docks weer op zijn :'( Dat wordt weer wachten.
Grrr. Ik heb het nogmaals geprobeerd. De docks kunnen weer besteld worden, maar nog steeds krijg ikd e melding "Ongeldige promotiecode"
Voor alle zekerheid heb ik het in Opera en in IE geprobeerd. Steeds hetzelfde resultaat.

Edit: gebeld met Microsoft. Er blijken meer verkeerde promotiecodes te zijn rondgestuurd. Mijn emailadres is geverifieerd en ik krijg een mailtje als er een nieuwe code komt (uit de VS) en als de docks er weer zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door winnie op 10-12-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

YES YES YES, eindelijk een mail binnen gekregen met de code en deze meteen in kunnen wisselen. DOCK ONDERWEG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:In dit topic discussiëren we niet over de verschillende telefoon OS-en....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Mn Mozo komt als het goed is de 14e bij Mobilefun binnen. Dus gok hem wel ergens ovlgende wee kte ontvangen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:10:
YES YES YES, eindelijk een mail binnen gekregen met de code en deze meteen in kunnen wisselen. DOCK ONDERWEG :)
Ook hier een mail binnen gehad, nu alleen nog even ergens een creditcard vandaan toveren om de bestelling daadwerkelijk te kunnen afronden... Waarom echt? Alsof mijn microsoft account, adres, code gegeneerd met een telefoon etc niet genoeg is. Zucht.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:26:
[...]

Ook hier een mail binnen gehad, nu alleen nog even ergens een creditcard vandaan toveren om de bestelling daadwerkelijk te kunnen afronden... Waarom echt? Alsof mijn microsoft account, adres, code gegeneerd met een telefoon etc niet genoeg is. Zucht.
Je hebt je creditkaart toch niet nodig? Ik kon gewoon mijn code invoeren, gegevens invullen en ik kreeg meteen een bevestiging van mijn 'aankoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:29:
[...]

Je hebt je creditkaart toch niet nodig? Ik kon gewoon mijn code invoeren, gegevens invullen en ik kreeg meteen een bevestiging van mijn 'aankoop'
Hmm, ik dus niet :( Als ik mijn verzendadres invoer ga ik automatisch door naar een scherm waar ik mijn cc gegevens kan gaan invullen (ookal is het bedrag € 0,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:32:
[...]

Hmm, ik dus niet :( Als ik mijn verzendadres invoer ga ik automatisch door naar een scherm waar ik mijn cc gegevens kan gaan invullen (ookal is het bedrag € 0,-).
Ik heb eerste keer per ongeluk doorgeklikt omdat ik in de veronderstelling was dat de code bij het betalen ingevuld moest worden. Ik koos toen voor iDeal. Daarna weer link uit mail aangeklikt, promotiecode ingevoerd en besteld. Gegevens had hij onthouden. Misschien dat het op deze manier voor je werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MisterChaoSs schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:36:
[...]

Ik heb eerste keer per ongeluk doorgeklikt omdat ik in de veronderstelling was dat de code bij het betalen ingevuld moest worden. Ik koos toen voor iDeal. Daarna weer link uit mail aangeklikt, promotiecode ingevoerd en besteld. Gegevens had hij onthouden. Misschien dat het op deze manier voor je werkt?
Bedankt voor de suggestie, maar helaas werkt dit ook niet voor mij :(

Mogelijk heb jij ooit al iets eerder besteld via de microsoft store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Roozzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:42:
[...]

Bedankt voor de suggestie, maar helaas werkt dit ook niet voor mij :(

Mogelijk heb jij ooit al iets eerder besteld via de microsoft store?
Nee nog nooit. Was wel ingelogd met mijn Microsoft account, gewoon hotmail account. Misschien dat dat nog scheelt? Voor de rest zou ik het niet weten eigenlijk. Mijn stappen gingen als volgt:

- Mail openen en link aan klikken
- Doorklikken en alle gegevens aanklikken en kiezen betalen met iDeal
- iDeal venster terugklikken
- Link opnieuw aanklikken vanuit mail
- Promotie code invoeren
- Bestellen en bevestigen gegevens
- Bevestigingsmail kwam binnen

Hopelijk helpt het nog, maar anders heb ik geen idee. Contact met de chat support zou je nog kunnen proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 06-09 19:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Gaat niet storm lopen als je een nieuwe voor 52 inclusief verzendkosten hebt ;)

http://www.mobilefun.nl/5...her-back-cover-cognac.htm
49,50 + 2.50 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Laatst online: 06-09 19:43
Tweaker1234 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:36:
[...]

Gaat niet storm lopen als je een nieuwe voor 52 inclusief verzendkosten hebt ;)

http://www.mobilefun.nl/5...her-back-cover-cognac.htm
49,50 + 2.50 verzendkosten.
Dat denk ik dan ook niet :z
Prijs maar aanpassen dan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Net een mailtje gekregen van MS,
Displaydock is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Prom0 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:
Same.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaijai
Prom0 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:21:
Ook ik heb een mailtje binnen gekregen, dat de display dock onderweg is.

Even een samevatting:
28-11 Lumia ontvangen
04-12 Promotiecode ontvangen
08-12 Bestelling kunnen plaatsen in de store
11-12 Mail ontvangen, dat deze onderweg is
14-12 Verwachte leverdatum (UPS)

Prima geregeld van Microsoft, ondanks de enorme drukte en wetten van murphy :)
Ik bestel regelmatig uit China, dus heb wel redelijk wat geduld wat betreft pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, binnen half uur na aanzetten van de Lumia was de dock besteld :) Ik mag zeker niet klagen als ik hoor hoe vertraagd het soms ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
krijg mijn L950 .29-versie niet gekoppeld met de oplaadplaat DT-903.
Is toch een bluetooth-koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
peerke63nl schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:49:
koppelen aan een oplader via bluetooth? Begrijp ik je niet goed of bedoel je iets anders? Gewoon erop leggen en hij begint op te laden toch? Zo werkt die hele QI standaard.

EDIT: Even opgezocht, maar deze oplader heeft inderdaad wat functionaliteiten die bluetooth vereisen :p Ik heb niks gezegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Garwinski op 12-12-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peerke63nl schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:49:
Op Mywindows.nl las ik soortgelijk verhaal en daar werd gezegd dat je DT-903 even moet resetten.
Waarschijnlijk 1 device BT koppeling welke je moet clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of er een lader dock te koop is liefst met jack aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:59:
[...]

Op Mywindows.nl las ik soortgelijk verhaal en daar werd gezegd dat je DT-903 even moet resetten.
Waarschijnlijk 1 device BT koppeling welke je moet clearen.
Thnks voor de tip

had ik nog niet geprobeerd... >:)

wellicht offtopic: in als ik in whatsapp een smiley heb gekozen gat scherm weer terug naar gewone toetsenbordje...hoe stel ik in dat ik meerdere smileys in WA kan kiezen?
Dank al vast ;)

edit:
geprobeerd te resetten... zelfs van de voeding afgehaald gehad, maar koppelen wil niet lukken, helaas...

[ Voor 32% gewijzigd door peerke63 op 13-12-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:49
peerke63nl schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:19:
[...]

Thnks voor de tip

had ik nog niet geprobeerd... >:)

wellicht offtopic: in als ik in whatsapp een smiley heb gekozen gat scherm weer terug naar gewone toetsenbordje...hoe stel ik in dat ik meerdere smileys in WA kan kiezen?
Dank al vast ;)
Ik heb van de week ook de hoesjes die hier al eerder vermeld staan van Aliexoress besteld! Mooie hoesjes, stevig en snelle bezorging (binnen 6 dagen binnen), nu maandag de telefoon. Can't wait!

Off topic:Even naar je toetsenbord instellingen gaan. Settings -> time & language -> keyboard -> more keyboard settings en daar het vinkje uitzetten voor "Switch back to letters after I type an emoticon" Dat zou 't moeten doen! ☺

[ Voor 14% gewijzigd door Panzer Dean op 13-12-2015 11:51 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste