Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itcouldbeanyone
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-09 21:49
Game_overrr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:13:
[...]

Krijg jij ook de melding dat de aanbieding niet meer geldig is? Dat is dus omdat de codes op zijn. Neem voor de zekerheid even contact op, want dan krijg jij de code in elk geval.
ja zelfde melding, al van alles geprobeert.

zal ik doen thankz

Ben niet slim, maar wel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:24

KrazyJay

Ik heb even contact gehad met Microsoft Nederland, Duitsland en Frankrijk (pardon my french :p ), en die zeggen allen dat de continuum dock niet gratis geleverd wordt met de non-XL-versies, maar alleen met de XL's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Net ook even met MS gebeld, beste man gaf aan dat de vraag wat groter was dat ze verwacht hadden en dat ook de vertaling van die app niet optimaal was.
De docks schijnen per bulks (?) te gaan en zodra ze weer beschikbaar komen, zou de app ook weer een update krijgen en komt het allemaal goed.
Ik kreeg trouwens de melding dat de aanbieding niet meer zo gelden.
Wat anders, kwam nog een oude universele (Belkin) usb wandoplader tegen met 1amp output.
Data usb-c kabeltje erop gezet en de lumia 950xl laad netjes op
Uiteraard minder snel met die ene amp, maar 35 tot 40% in een uurtje valt mij niet tegen.
In ieder geval voor nu, prima, heb wel mijn zinnen gehad op DT-904, misschien een leuk kerst cadeautje :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Toch is het hier al een tijdje bekend dat de dock enkel voor de XL op zou gaan...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:54:
[...]

Het hangt misschien af van welke screenprotector je neemt, maar als je een anti-glare neemt, ja, dan heb je geen last meer van vingerafdrukken.
Zou je misschien een foto van je huidige screenprotector willen posten? Ben benieuwd hoe dit er uit ziet. Klinkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:14
Haha damn, alle codes al op :p Goed teken voor microsoft en voor Windows Phone in het algemeen. Misschien zijn die verkopen echter alleen maar van mensen die al WP hadden en dan eindelijk een nieuwe flagship konden aanschaffen :p Mocht het allemaal erg goed gaan met het aantal WP gebruikers, dan zullen we het natuurlijk horen van Microsoft. Nu nog de Windows 10 apps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
hurthonkey365 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:56:
[...]

Zou je misschien een foto van je huidige screenprotector willen posten? Ben benieuwd hoe dit er uit ziet. Klinkt wel goed.
Beetje lastig met je telefoon een foto maken van je telefoon, maar ik zal vanavond wel even een foto maken :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:40
Ik heb vandaag mijn Display Dock ontvangen.
Ik moet eerlijk zeggen ik ben positief verrast.

Hij werkt prima en alles loopt lekker soepel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Voxxie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:20:

Mooi om te horen. Mag ook wel voor een product wat 100 euro moet kosten ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Voxxie schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:20:

hmm, mijn dock is ook ontvangen. Maar niet door mij... bij PostNL kan ik tenminste zien wie ervoor getekend heeft...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
PinokkioTV schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:40:
In het tech-topic wordt er ook over besproken, inclusief een Microsoft beloplossing.
Heb je een link naar dat bericht? Of is het nummer een algemeen nummer van Microsoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-07 13:51
Frankie20 schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:09:
[...]

Ja klopt... maar ga het gewoon proberen... nooit geschoten is altijd mis.
En? Ben erg benieuwd naar wat ze hierop te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:
[...]

Beetje lastig met je telefoon een foto maken van je telefoon, maar ik zal vanavond wel even een foto maken :D
Zou top zijn! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De collega die terug zou bellen met de promotiecode belde maar niet dus weer zelf gebeld..krijg nu te horen dat de promotiecodes op zijn en dat alle verzoeken erover als "geescaleerd" zijn aangemeld en zodra die codes er zijn (met een paar dagen) de mensen worden teruggebeld.

Promotiecodes voor belgie hebben ze wel, dagen wachten dus nu op die van nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt onaangenaam van microsoft, lekker nieuwe klanten naar binnen vissen met de belofte van de dock, maar helemaal niet voorbereid op de uitvoering ervan en de klant moet maar weer geduld hebben. Kon de klant maar met datzelfde geduld de facturen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Laatst online: 12-09 16:46
zijn er al 950XL gebruikers die een hoesje gebruiken,
zoja wat zijn jullie ervaringen?

ben opzoek naar een goed sluitend en zacht (gel) hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie20
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:09
sandr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:52:
[...]

En? Ben erg benieuwd naar wat ze hierop te zeggen hebben.
Zojuist een chatsessie gehad.... ik vroeg zo van is die actie ook voor de 950? toen zei die ja. maar toen ik doorvraagde zei die in één keer jaa voor de 950XL. Ik ga vanavond bellen kijken of ze me daar kunnen helpen. Ik had ook geprobeerd van die oplader... maar die beste man gaf aan dat die links van 3de partij niet kan openen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Frankie20 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:50:
[...]

Zojuist een chatsessie gehad.... ik vroeg zo van is die actie ook voor de 950? toen zei die ja. maar toen ik doorvraagde zei die in één keer jaa voor de 950XL. Ik ga vanavond bellen kijken of ze me daar kunnen helpen. Ik had ook geprobeerd van die oplader... maar die beste man gaf aan dat die links van 3de partij niet kan openen........
Waar kan ik die chatfunctie vinden? Maar even contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 14:17
Iemand al een goede book cover gevonden? Ik zie er 1 van mozo op https://www.gsmpunt.nl/ho...icrosoft-lumia-950-zwart/

Ben benieuwd of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 11:50
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:32:
Echt onaangenaam van microsoft, lekker nieuwe klanten naar binnen vissen met de belofte van de dock, maar helemaal niet voorbereid op de uitvoering ervan en de klant moet maar weer geduld hebben. Kon de klant maar met datzelfde geduld de facturen voldoen.
Microsoft is een erg goede software leverancier alleen ik denk niet dat ze hadden verwacht dat de orders in NL zo hard gingen... Want dat schijnt wel zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Game_overrr schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:50:
[...]

Microsoft is een erg goede software leverancier alleen ik denk niet dat ze hadden verwacht dat de orders in NL zo hard gingen... Want dat schijnt wel zo te zijn.
Of het is voorbedacht. misschien heeft microsoft wel gedacht, als we er minder hebben kunnen we er ook niet te veel over houden als het tegenvalt. Nu het er op gooien dat het beter loopt dan verwacht

Ik denk dat een grootgedeelte van de nieuwe gebruiker heeft gepreorderd. Dus microsoft heeft dit kunnen zien aankomen. Ik neem aan dat zulke grote bedrijfen hier ook op in kunnen spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door hurthonkey365 op 01-12-2015 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dock binnen, werkt prima ;)

Tevens mijn tijdelijke Orzly cover binnen. Past perfect alleen als de telefoon plat ligt, dan wankelt hij een beetje...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YxvpjYQkYbPdVfMozu3RpMoU/full.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Swerfer op 01-12-2015 19:17 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Swerfer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:21:

Tevens mijn tijdelijke Orzly cover binnen. Past perfect alleen als de telefoon plat ligt, dan wankelt hij een beetje...

[afbeelding]
Ik heb zo'n zelfde Orzly cover te koop, nog nieuw in de verpakking:

V&A aangeboden: Orzly Fusion Bumper Case for Lumia 950 XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:29
Vandaag heeft UPS geprobeerd om dock te bezorgen, helaas niet thuis. Morgen proberen ze het weer naar wilde kijken wanneer ongeveer, ben morgen ook niet thuis maar mijn vriendin wel een gedeelte van de dag. Aangemeld op de site en aangegeven "activation code by mail". Ze bedoelen hier dus letterlijk de post mee en niet een email. Welkom in 2015 UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:44
Ik sloot het display dock vandaag aan op mijn paar jaar oude TV via hdmi. Telefoon zegt dat ik een welkoms boodschap zou moeten en pijltjes in de hoeken. Pijltjes zag ik niet (overscan op de hdmi poorten van de tv die bij dit oude model niet uit te zetten is) maar de boodschap wel. Vraagt mijn telefoon: Zie je de boodschap? Ja klik ik. En weg was de melding. Nou kan ik nergens vinden of als ik nee had gedrukt ik op de telefoon de overscan uit had kunnen zetten ofzo. En ik zie zo snel ook niks in de instellingen. Redelijk onbruikbaar op mijn tv zo zonder start knop en taakbalk enzo.... Links onder in de hoek klikken zie ik wel een half start menu. Veel apps ondersteunen groot scherm modus nog niet. Jammer. Netflix app bijvoorbeeld ook al niet, precies iets wat me vet handig lijkt als ik bij vrienden ben die wel een tv hebben maar geen netflix mogelijkheid via de tv. Netflix in Edge openen werkt wel op zich, maar hij pakt dan geen HD resolutie zo te zien.
Hopen op een snelle update hiervoor!

Maar iemand die weet of je via een instelling de overscan kan downsizen wanneer je geen overscan kan uitzetten op je tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Shinji schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 23:00:
Vandaag heeft UPS geprobeerd om dock te bezorgen, helaas niet thuis. Morgen proberen ze het weer naar wilde kijken wanneer ongeveer, ben morgen ook niet thuis maar mijn vriendin wel een gedeelte van de dag. Aangemeld op de site en aangegeven "activation code by mail". Ze bedoelen hier dus letterlijk de post mee en niet een email. Welkom in 2015 UPS!
UPS heeft hem wel gewoon bezorgd bij mij, ook al was ik niet thuis... Ik denk dat hij geen zin had om weer naar die uithoek te rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
hurthonkey365 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:56:
[...]

http://1drv.ms/1TjWwSS

Gemaakt met mijn 920 die een wat flets licht heeft wanneer de flitser wordt gebruikt. (viel me vooral op nadat ik een foto met de 920 en de 950 had gemaakt van hetzelfde onderwerp ...) De onderste bol van licht is van de flitser, de bovenste is van de lamp boven de tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 06:38
Swerfer schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:21:

een paar vraagjes:
Is dit van dat flexibele rubber achtig spul?
Blijft hier stof makkelijk aanzitten?
zijn de knopjes goed te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:52:
[...]

Gemaakt met mijn 920 die een wat flets licht heeft wanneer de flitser wordt gebruikt. (viel me vooral op nadat ik een foto met de 920 en de 950 had gemaakt van hetzelfde onderwerp ...) De onderste bol van licht is van de flitser, de bovenste is van de lamp boven de tafel.
Mooi zeg dat matte! Waar heb jij die vandaan?:) En is het scherm net zo mooi nog (kleuren etc) En voelt het scherm nog goed aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:52:
[...]

He wow, dat rooie hoesje komt wel mooi uit de verf, mooier dan dat het leek op de website. Ik heb mijn doorzichtige nog niet eens binnen, maar hij is bijna nu al saai :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Garwinski schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:21:
[...]

He wow, dat rooie hoesje komt wel mooi uit de verf, mooier dan dat het leek op de website. Ik heb mijn doorzichtige nog niet eens binnen, maar hij is bijna nu al saai :p
Het was een gok inderdaad, maar ik had een doorzichtige om mijn rode 920 en nu deze rooie om mijn zwarte 950 :D
Game_overrr schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:53:
[...]

Mooi zeg dat matte! Waar heb jij die vandaan?:) En is het scherm net zo mooi nog (kleuren etc) En voelt het scherm nog goed aan?
Volgens mij heb ik ze gekocht bij gsmpunt. Maar dat zou ik thuis moeten controleren.

En persoonlijk vind ik "naakt" glas niet prettig werken, met een matte protector is er iets - structuur wou ik het eigenlijk niet echt noemen - meer gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

opdiefiets schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:59:
[...]

een paar vraagjes:
Is dit van dat flexibele rubber achtig spul?
Blijft hier stof makkelijk aanzitten?
zijn de knopjes goed te bedienen?
Inderdaad rubber-achtig flexibel. Stof blijft er niet aanhangen (de mijne is doorzichtig en ik heb hem geplaatst met stof erachter 8)7 ) en de rondom de knoppen is voldoende ruimte vrijgehouden om de knoppen goed te kunnen bedienen. Prima ding, alleen wat ik al zei, als de telefoon op tafel ligt, dan wiebelt hij wel een beetje...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Swerfer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:55:
[...]

Inderdaad rubber-achtig flexibel. Stof blijft er niet aanhangen (de mijne is doorzichtig en ik heb hem geplaatst met stof erachter 8)7 ) en de rondom de knoppen is voldoende ruimte vrijgehouden om de knoppen goed te kunnen bedienen. Prima ding, alleen wat ik al zei, als de telefoon op tafel ligt, dan wiebelt hij wel een beetje...
Die van mij ligt als een huis, zowel normaal als op zijn kop. Dat hangt waarschijnlijk af van welke bumpercase je koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:29
Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 december 2015 @ 07:33:
[...]

UPS heeft hem wel gewoon bezorgd bij mij, ook al was ik niet thuis... Ik denk dat hij geen zin had om weer naar die uithoek te rijden :p
Hoe bezorgd hij het dan? Voor de deur neerleggen? Hier vandaag weer mislukt, morgen weer een poging. Wil ze bellen dat ik hem wel ophaal maar ze lijken onbereikbaar op 09004636.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Shinji schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:06:
[...]

Hoe bezorgd hij het dan? Voor de deur neerleggen? Hier vandaag weer mislukt, morgen weer een poging. Wil ze bellen dat ik hem wel ophaal maar ze lijken onbereikbaar op 09004636.
In de schuur. We wonen buiten en hebben een grote losstaande garage/schuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:37
Hoppa... zijn weer een hoop nieuwe mozo hoesjes voor de nieuwe modellen bij CB aan het assortiment toegevoegd en dan met name de bookcovers:
Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/461632?width=422&height=390
Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/462443?width=422&height=390
Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/461627?width=422&height=390

[ Voor 5% gewijzigd door GroeneThee op 03-12-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 21:57
GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:00:
Hoppa... zijn weer een hoop nieuwe mozo hoesjes voor de nieuwe modellen bij CB aan het assortiment toegevoegd en dan met name de bookcovers:
[afbeelding]
Oee die zit er wel mooi uit, maar als ik de site van CB moet geloven dan vervangt deze net zoals de flipcovers de achterkant. Maar op de site van Mozo staat erbij dat je deze moet vastplakken met tape. 8)7

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wow... ik had ze daar nog niet zien staan, dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Wil graag een bookcover MET achterkant vervanging.

Groenethee heeft nog kleine hoop dat de 950 XL bookcover case wel de achterkant vervangt

[ Voor 31% gewijzigd door GroeneThee op 03-12-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ja dat hoopte ik ook, ik had al bijna mijn flipcover geannuleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Bevestiging met tape is zeker wel een teleurstelling. Ik dacht Mozo juist de gehele achterkant verving en daarin de enige cover producent is die dat doet. Of zijn er nog andere partijen die dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Draadloze lader bij Ikea gekocht voor 34,95 voor op werk leek mij het ideaal (loop veel hen en weer, iedere keer kabel inpluggen is onhandiger dan neerleggen).
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5698/23411086851_53ea130468_b.jpg
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/769/23411086521_68e479b893_b.jpg

Nu een dag in gebruik en heel tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRad
  • Laatst online: 02-03 14:25
Ik heb zelf de 950 xl Dual Sim via Microsoft Frankrijk besteld op 26 November. De actie met de gratis DT-904 zou zijn tot en met deze datum. ik vind echter nergens iets van een coupon of code waarmee ik deze zou kunnen bestellen. Ook vind ik niets meer terug op de website. Heeft iemand hier deze ook besteld en die weet hoe dit zou moeten werken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
dfrenner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:13:
Draadloze lader bij Ikea gekocht voor 34,95 voor op werk leek mij het ideaal (loop veel hen en weer, iedere keer kabel inpluggen is onhandiger dan neerleggen).
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ziet er goes uit! Maar gebruik je het toestel zoveel dat deze vaak opgeladen moet worden? Hoe gaat dit icm snel laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
hurthonkey365 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:29:
Dat ziet er goes uit! Maar gebruik je het toestel zoveel dat deze vaak opgeladen moet worden? Hoe gaat dit icm snel laden?
Ik gebruik hem ook zakelijk om te bellen en gebeld te worden.
Daarnaast ben ik tot nu toe niet 100% overtuigd van de batterijduur, maar dat kan ook aan mijn gebruik liggen. De 930 kon nét een dag mee. De 950 lijkt het net niet te halen.

Dat kan ook nog aan de nieuwigheid en veelvuldig gebruik liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Iemand nog de lether mozo cover in Nederland, of goedkoper elders besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

GroeneThee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:28:
Wow... ik had ze daar nog niet zien staan, dat zou echt te bizar voor woorden zijn. Wil graag een bookcover MET achterkant vervanging.

Groenethee heeft nog kleine hoop dat de 950 XL bookcover case wel de achterkant vervangt
GSMPunt.nl
Deze cover sluit naadloos aan omdat het wordt bevestigd aan de achterzijde van uw Lumia 950 XL met een speciaal tape dat erg stevig is en geen residu achterlaat.
Je kan het ook aan de prijs zien, de covers met Qi zijn vanaf 59 Euro. Verder ziet het eruit dat de cover niet veel dikker dan de camera uitstulping wordt, dus ik denk dat ik mijn flipcover ga annuleren en deze ga pre-orderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
McRad schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:21:
Ik heb zelf de 950 xl Dual Sim via Microsoft Frankrijk besteld op 26 November. De actie met de gratis DT-904 zou zijn tot en met deze datum. ik vind echter nergens iets van een coupon of code waarmee ik deze zou kunnen bestellen. Ook vind ik niets meer terug op de website. Heeft iemand hier deze ook besteld en die weet hoe dit zou moeten werken?

Alvast bedankt voor de hulp!
http://www.microsoft.com/...es-promotionnelles-lumia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRad
  • Laatst online: 02-03 14:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

dfrenner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:13:
[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt bij mij niet te werken.

Mis ik ergens een instelling? Komt de plaatsing gevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mijn goedkope oplader met maar 1 spoel is de plaatsing inderdaad belangrijk, kan er maar zo'n 45 graden iedere kant op naast zitten, maar bij veel duurdere opladers heb je 2 of 3 spoelen, en kun je hem neerkwakken zoals je wilt.

Instellingen hoef je niet in te stellen, hij hoort gewoon automagisch te werken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos

Chielos

Inno Mini Cooper

als ik de foto nadoe :) is het nog steeds hetzelfde.. foutje in de cover misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Raar hij moet redelijk in het midden liggen maar heel nauw luistert het ook weer niet.

Kwam er zo wel achter dat mijn 930 dit ook altijd al kon...

Misschien toestel van iemand anders kijken om uit te sluiten waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megapixel
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Voorzover ik weet zijn er twee types 1 met tape maar ook een zelfde die de achterkant vervangt.
Deze is ongeveer 2 keer zo duur.
Remy!!!! schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:23:
[...]

Oee die zit er wel mooi uit, maar als ik de site van CB moet geloven dan vervangt deze net zoals de flipcovers de achterkant. Maar op de site van Mozo staat erbij dat je deze moet vastplakken met tape. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Ik kan alleen maar de tape versie vinden, weet jij waar ze de andere hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

megapixel schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:20:
Voorzover ik weet zijn er twee types 1 met tape maar ook een zelfde die de achterkant vervangt.
Deze is ongeveer 2 keer zo duur.

[...]
Haal je niet de flip cover en de wallet cover door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeddyjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08 13:51
Hoi,

Een vraagje, wanneer ik naar Lumia Offers ga, krijg te zien dat de aanbieding helaas niet meer geldt.

Iemand anders ook het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
zeddyjee schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:17:
Hoi,

Een vraagje, wanneer ik naar Lumia Offers ga, krijg te zien dat de aanbieding helaas niet meer geldt.

Iemand anders ook het zelfde probleem?
Iedereen heeft dat probleem. De promo codes zijn op. Die komen wel weer, maar kan nog een paar dagen duren. Als er een update van de app is zijn er ook weer codes, dus het is even daarop wachten. Ik heb deze info van de support medewerker van msft die ik woensdag gebeld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
Lumia offers wordt steeds leuker. Mag het display dock alleen bestellen met wp8.1 of hoger... Waar wordt de 950xl mee geleverd? Wp7?

Morgen maar even afwachten of microsoft gelijk heeft over se nieuwe code's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Heb een luxe handcrafted echt leren hoesje van filzstueck besteld. Reteduur, maar goed telefoon was ook niet goedkoop. levertijd 1 a 2 weken. Bestellen en uitzoeken kan je hier.

Afbeeldingslocatie: https://img0.etsystatic.com/038/0/5445096/il_570xN.576026346_tq7l.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door drakiesoft op 03-12-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Zijn er al andere partijen die back covers maken voor de 950? Tot nu toe zie ik alleen mozo voorbij komen.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand überhaupt al een Mozo backcover binnen gekregen?
En zo ja, wat is de ervaring. En wat was de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 13:54
drakiesoft schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:03:
Heb een luxe handcrafted echt leren hoesje van filzstueck besteld. Reteduur, maar goed telefoon was ook niet goedkoop. levertijd 1 a 2 weken. Bestellen en uitzoeken kan je hier.

[afbeelding]
Dat zijn mooie hoesjes, enige nadeel is dat ze door de manier van afwerking redelijk breed zijn. Zit niet heel comfortabel in je broekzak...maar verder super mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:44:
Ik heb er paar dagen één besteld via een webshop in nederland. De huidige wachttijd is een week of 2 á 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
andrik1 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:01:
[...]

Dat zijn mooie hoesjes, enige nadeel is dat ze door de manier van afwerking redelijk breed zijn. Zit niet heel comfortabel in je broekzak...maar verder super mooi!
Ze zijn inderdaad prachtig, maar lijken me helemaal niet handig. Een flipcover vind ik persoonlijk al niet handig. Heb je niets meer aan je Glance! (en dat is wat ik het meeste zie en gebruik op mijn telefoon, want ik heb geen horloge o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Degene die ik had besteld, wordt nu pas 14 december geleverd. Stond eerst voor deze week, maar is dus niet gelukt. Maar op de Mozo site staan ze ook nog niet om al vandaag te gaan leveren, dus waarschijnlijk scheelt het niks. Voorlopig voldoet de normale achterkant ook wel, kraakt ook niet hier.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:16:
[...]

Ze zijn inderdaad prachtig, maar lijken me helemaal niet handig. Een flipcover vind ik persoonlijk al niet handig. Heb je niets meer aan je Glance! (en dat is wat ik het meeste zie en gebruik op mijn telefoon, want ik heb geen horloge o.i.d.)
Flip open, glance zichtbaar. Hoef je in ieder geval nog steeds niet te unlocken en glance heeft met een flip cover of book cover dus toch nog een voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Swerfer schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:29:
[...]

Flip open, glance zichtbaar. Hoef je in ieder geval nog steeds niet te unlocken en glance heeft met een flip cover of book cover dus toch nog een voordeel...
Zonder cover hoef ik hem niet eens open te doen, Glance is standaard zichtbaar :p

Als ik al een hoesje zou kopen, zou ik wel een pouch kopen denk ik. Als je hem bijvoorbeeld wel mee wilt namen, maar ergens onder in een tas gepropt (denk kamperen met een tent zonder stroom, hoewel als ik dat soms hoor voor sommige een onmogelijkheid is, een week zonder telefoon :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:43:
[...]

Zonder cover hoef ik hem niet eens open te doen, Glance is standaard zichtbaar :p

Als ik al een hoesje zou kopen, zou ik wel een pouch kopen denk ik. Als je hem bijvoorbeeld wel mee wilt namen, maar ergens onder in een tas gepropt (denk kamperen met een tent zonder stroom, hoewel als ik dat soms hoor voor sommige een onmogelijkheid is, een week zonder telefoon :D)
Die nemen een 40.000 mah power bank mee om de telefoon te kunnen opladen, of de zonnecellen. Nouja anyway. Ik heb mijn Dock ook nog niet en de app laat nog niets zien. De code krijg ik ook zeker niet toegemaild dus het is echt wachten en wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Game_overrr schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:45:
[...]

Die nemen een 40.000 mah power bank mee om de telefoon te kunnen opladen, of de zonnecellen. Nouja anyway. Ik heb mijn Dock ook nog niet en de app laat nog niets zien. De code krijg ik ook zeker niet toegemaild dus het is echt wachten en wachten..
De code duurde een uur of 4 voordat hij bij mij aan kwam. Maar ik kreeg we de aanbieding wel gelijk zichtbaar in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:49:
[...]

De code duurde een uur of 4 voordat hij bij mij aan kwam. Maar ik kreeg we de aanbieding wel gelijk zichtbaar in de app.
Ik krijg de inmiddels beruchte melding: "Deze aanbieding is niet meer geldig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Wel ge-preordered maar helaas nog niet binnen.
Wachtverzachter :

Deze Qi Lader net binnen gekregen, het is zoals de prijs, goedkoop :9
De lader zelf is licht, goedkoop plastic maar mijn 950XL past er precies op. Laden begint meteen en afhankelijk van de adapter die je er op aan sluit (aangeraden wordt 1.5-2A) werkt het met redelijke snelheid.
! voor op het bureau en 1 voor naast het bed. Helemaal prima.

[ Voor 45% gewijzigd door GroeneThee op 04-12-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
Ik heb ook enkele backcovers gekocht. Deze wel te verstaan. Kosten geen drol dus maar wat verschillende kleurtjes genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Zojuist kon ik eindelijk de code voor m'n continuum dock aanvragen. Nu maar eens zien hoe snel ik de code in mijn mailbox heb. Kan ik eindelijk gaan bestellen. :)
Dus nu zijn er codes, kan ik ze niet inwisselen, ongeldige code :(

[ Voor 17% gewijzigd door RaceKabouter op 04-12-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurthonkey365
RaceKabouter schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:37:
Zojuist kon ik eindelijk de code voor m'n continuum dock aanvragen. Nu maar eens zien hoe snel ik de code in mijn mailbox heb. Kan ik eindelijk gaan bestellen. :)
Dus nu zijn er codes, kan ik ze niet inwisselen, ongeldige code :(
Wat heb je gedaan om die code te krijgen in de app? Meerdere keren geprobeerd vandaag. Eerst was hij nog steeds niet geldig. Nu opnieuw gestart en de hele aanbieding weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
GroeneThee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:17:
[...]

Deze Qi Lader net binnen gekregen, het is zoals de prijs, goedkoop :9
De lader zelf is licht, goedkoop plastic maar mijn 950XL past er precies op. Laden begint meteen en afhankelijk van de adapter die je er op aan sluit (aangeraden wordt 1.5-2A) werkt het met redelijke snelheid.
! voor op het bureau en 1 voor naast het bed. Helemaal prima.
Ik heb ook twee van deze dingen, werken prima, gekocht voor ongeveer 4 dollar per stuk uit Hong Kong, Gratis verzendskosten :p Nog wel even twee adapters van 2A gekocht en goeie, wat langere USB kabels, dus voor maximale prestaties kwam ik toch wat duurder uit :P Het is met deze dingen zo dat hoe meer kracht er geleverd wordt, hoe beter hij een telefoon "pakt". Ik had een tijdje zo'n oplader via mijn computer aangesloten, maar toen ik die nieuwe adapter en kabels aansloot hoefde ik mijn telefoon een stuk minder precies neer te leggen, wat wel een must is, want als ik moeite moet doen om hem goed neer te leggen kan ik net zo goed een kabel inpluggen :p
JINXJE schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:24:
Ik heb ook enkele backcovers gekocht. Deze wel te verstaan. Kosten geen drol dus maar wat verschillende kleurtjes genomen.
Ik ben benieuwd hoe ze bevallen, laat het ons weten ;) Dit zijn wel solide cases lijkt het? In de beschrijving staat dat het een hard plastic "geval" is met een rubberen laag eroverheen, lijkt me opzich best prettig. Vooral die vele kleurtjes waar de lumia toch een beetje bekend om staat lijken me leuk, en voor die prijs is het nog leuker :+

EDIT: Kon het niet laten, ook maar vijf verschillende kleuren gekocht, mocht ik zat worden van mijn telefoon dan kan ik zo switchen van kleur :p Nu alleen nog wachten totdat hij ook in het oranje komt :o

[ Voor 26% gewijzigd door Garwinski op 04-12-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:32

Sebazzz

3dp

Weet iemand of de USB-> HDMI+USB adapters van DealExtreme zouden kunnen werken? Ik weet niet of de Lumia uberhaupt stroom levert vanuit de usb poort?

http://www.dx.com/p/dp-mo...white-418204#.VmHR5I-cGUk

http://www.dx.com/p/cy-u3...cbook-416648#.VmHRhI-cGUk

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Ze zijn weer bezig met uitleveren, ik heb de promo code voor de dock ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Alleen kan je hem niet bestellen omdat er geen voorraad is..:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Same here haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
Hetzelfde. Toch weer een stapje dichterbij.. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Wat een prutsers bij Microsoft zeg. Gewoon te triest voor woorden hoe ze het die gratis Display Dock aanbieden. Week wachten op je code, omdat ze te weinig codes hebben ? daarna krijg je de code en kan je het niet inleveren, omdat de bestel button niet aan staat en je 6 weken mag wachten. Het is dat ik een Microsoft fanboy bent, anders kan ik me voorstellen dat je hierdoor geen Microsoft producten meer wilt kopen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garwinski
danplo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:36:
Wat een prutsers bij Microsoft zeg. Gewoon te triest voor woorden hoe ze het die gratis Display Dock aanbieden. Week wachten op je code, omdat ze te weinig codes hebben ? daarna krijg je de code en kan je het niet inleveren, omdat de bestel button niet aan staat en je 6 weken mag wachten. Het is dat ik een Microsoft fanboy bent, anders kan ik me voorstellen dat je hierdoor geen Microsoft producten meer wilt kopen.
Er staat natuurlijk wel binnen 4-6 weken verzonden, niet dat je hem dan pas weer kan bestellen. Iedereen die de dock al binnen heeft kreeg deze tijdsaanduiding ook, maar heeft hem dus ondertussen al binnen :p Dikke kans dat hij dus veel eerder al weer bestelbaar is. Dat maakt het niet minder slordig van Microsoft natuurlijk want ook al pakt het beter uit, dan nog zou het duidelijk aangegeven moeten worden, maar dit even voor je eigen informatie :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danplo

danplo

Garwinski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:45:
[...]

Er staat natuurlijk wel binnen 4-6 weken verzonden, niet dat je hem dan pas weer kan bestellen. Iedereen die de dock al binnen heeft kreeg deze tijdsaanduiding ook, maar heeft hem dus ondertussen al binnen :p Dikke kans dat hij dus veel eerder al weer bestelbaar is. Dat maakt het niet minder slordig van Microsoft natuurlijk want ook al pakt het beter uit, dan nog zou het duidelijk aangegeven moeten worden, maar dit even voor je eigen informatie :p
Kan wel zo zijn, maar wilt Microsoft nu wel of niet serieus genomen worden met hun Lumia merk.
Ik verwacht als klant dat tijdens het bestellen van mijn Lumia de Display Dock direct in het pakket aanwezig is, nu moet ik als klant nog steeds achter hun promotie aanlopen, dat is gewoon een omgedraaide wereld.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garwinski
danplo schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:50:
[...]

Kan wel zo zijn, maar wilt Microsoft nu wel of niet serieus genomen worden met hun Lumia merk.
Ik verwacht als klant dat tijdens het bestellen van mijn Lumia de Display Dock direct in het pakket aanwezig is, nu moet ik als klant nog steeds achter hun promotie aanlopen, dat is gewoon een omgedraaide wereld.
Ben ik 100% met je eens, voor mensen die eens het Windows Phone platform willen proberen na jarenlang android of Iphone the hebben gehad kan al deze vaagheid nog wel eens een beslissende indruk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Garwinski schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:58:
[...]

Ben ik 100% met je eens, voor mensen die eens het Windows Phone platform willen proberen na jarenlang android of Iphone the hebben gehad kan al deze vaagheid nog wel eens een beslissende indruk zijn.
Precies! Zo denk ik er ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Nu net ook eindelijk een code kunnen clamen, nu maar wachten op de mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 10:55
Hallo gelukkige Lumia 950(XL)-gebruikers, hier een vraag van een Lumia 640-eigenaar. Jullie hebben nu al Windows 10 Mobile, dus wellicht hebben jullie het antwoord op mijn vraag.
Werkt de resetbeveiliging bij jullie op de 950(XL)? Deze beveiligingsoptie zit ook in Windows 8.1, maar om één of andere reden alleen in de VS. Is dat veranderd in Windows 10 Mobile?

Verkeerde topic. Excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door FreshM op 05-12-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Iemand al goede ervaringen met een screen protector? Het scherm is super gevoelig voor vingerafdrukken, zou een screen protector dit kunnen verhelpen?

Wat is volgens jullie de beste 64 gig SD kaart voor de 950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Had er eerst 1 van immibilize via Coolblue. Nu een Krussel erop, beide van die glas dingen. Blijft lekker soepel en weinig last van vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opdiefiets
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 06:38
Ik heb zojuist de mobilize safety glass erop gedaan. Zit goed. De irisscanner blijft gewoon werken. En vooralsnog lijken er minder vingerafdrukken achter te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Screen protector is niet mijn ding, goed hoesje is voor mij voldoende.
Voor sd kaartjes ben ik zelf een groot fan van Kingston, heb er nu een 64gb class 10 in zitten (XL) en doet het prima.
Verschillende devices hier in huis, loop der jaren verschillende merken sd kaartjes gehad waaronder Samsung, Sandisk, Kingston en kom altijd weer terug op Kingston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos

Chielos

Inno Mini Cooper

Opgelost met m'n ikea draadloze lader. Er zat een contactje niet goed in mijn telefoon. Deze raakte de backcover niet.

Met een naald heb ik contactje omhoog gewipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JINXJE
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 11:22
EDIT: Kon het niet laten, ook maar vijf verschillende kleuren gekocht, mocht ik zat worden van mijn telefoon dan kan ik zo switchen van kleur :p Nu alleen nog wachten totdat hij ook in het oranje komt :o
LOL heel begrijpelijk. Ik heb ook meerdere kleuren besteld. Trouwens ook deze net van de sint gekregen.

http://m.aliexpress.com/i...detail2mobilesitedetail#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johniron
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-02 13:06
johniron schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:
Mijn drie verschillende autoladers werken niet op de 950 XL. Heeft iemand al een werkende autolader gevonden?
Ik heb deze autolader van Amazon.co.uk gekocht. Laadt lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Zou de code ook werken in de US MSFT-store? want dáár zijn ze wél leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de te verwachten levertijd van een Mozo cover? 2 weken? 3 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrik1
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:21:
Wat is de te verwachten levertijd van een Mozo cover? 2 weken? 3 weken?
Ja ongeveer. Ik heb hem een week geleden besteld en de verwachte leverdatum is ergens vanaf 14 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Dat is goed om te weten, want die zien er wel heel mooi uit en zo een leuk pakje zijn voor onder de boom :).
Het enigste nadeel gaat wel worden dat die niet in mijn Brodit houder gaat passen zo.
Maar opladen doe ik verder als dat ik hem gebruik voor navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, een nieuwe week voor alle gedupeerden van de dock die steeds de melding krijgen dat ie niet op voorraad is. Eens kijken hoe microsoft het deze week oppakt.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste