GroeneThee schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:17:
[...]
Deze Qi Lader net binnen gekregen, het is zoals de prijs, goedkoop
De lader zelf is licht, goedkoop plastic maar mijn 950XL past er precies op. Laden begint meteen en afhankelijk van de adapter die je er op aan sluit (aangeraden wordt 1.5-2A) werkt het met redelijke snelheid.
! voor op het bureau en 1 voor naast het bed. Helemaal prima.
Ik heb ook twee van deze dingen, werken prima, gekocht voor ongeveer 4 dollar per stuk uit Hong Kong, Gratis verzendskosten

Nog wel even twee adapters van 2A gekocht en goeie, wat langere USB kabels, dus voor maximale prestaties kwam ik toch wat duurder uit

Het is met deze dingen zo dat hoe meer kracht er geleverd wordt, hoe beter hij een telefoon "pakt". Ik had een tijdje zo'n oplader via mijn computer aangesloten, maar toen ik die nieuwe adapter en kabels aansloot hoefde ik mijn telefoon een stuk minder precies neer te leggen, wat wel een must is, want als ik moeite moet doen om hem goed neer te leggen kan ik net zo goed een kabel inpluggen

Ik ben benieuwd hoe ze bevallen, laat het ons weten

Dit zijn wel solide cases lijkt het? In de beschrijving staat dat het een hard plastic "geval" is met een rubberen laag eroverheen, lijkt me opzich best prettig. Vooral die vele kleurtjes waar de lumia toch een beetje bekend om staat lijken me leuk, en voor die prijs is het nog leuker
EDIT: Kon het niet laten, ook maar vijf verschillende kleuren gekocht, mocht ik zat worden van mijn telefoon dan kan ik zo switchen van kleur

Nu alleen nog wachten totdat hij ook in het oranje komt
[
Voor 26% gewijzigd door
Garwinski op 04-12-2015 19:19
]