Ik wordt helemaal zenuwachtig van al deze scherpe prijzenTwardt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 01:14:
[...]
Ik heb bij CB diverse prijsberekeningen laten doen met verschillende aanbieders, maar elke keer is bij mij de zwarte 950XL ongeveer € 100,- goedkoper. (totaal kosten bij een 1-jarig abbo).
Ik vraag me eerder af wat de prijs gaat doen als je 2 maanden wacht.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Eenjarig bij abbo bij KPNGarwinski schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 10:43:
[...]
Ik wordt helemaal zenuwachtig van al deze scherpe prijzenHoe ziet die constructie voor de 950 XL bij jou eruit Twardt?
Kostenoverzicht van je selectie
Microsoft Lumia 950 XL Zwart
29, -p.m.
Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Basis A 1 jaar € 29,00
Totaal € 29,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 912,00
Eenmalige kosten
Eenmalige aansluitkosten: € 30,00
Microsoft Lumia 950 XL Zwart: € 534,00
Microsoft Lumia 950 XL Wit
29, -p.m.
Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Basis A 1 jaar € 29,00
Totaal € 29,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 1.004,00
Eenmalige kosten
Microsoft Lumia 950 XL Wit: € 626,00
Ik heb het bij verschillende aanbieders geprobeerd, maar elke keer is de zwarte € 80 tot € 90 goedkoper.
Kijkend naar de prijzen in de pricewatch van de 920, gingen die na twee maanden al met tweehonderd euro naar benedenwebgangster schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:18:
Ik vraag me eerder af wat de prijs gaat doen als je 2 maanden wacht.
Iemand een idee?
Mmm, zo goedkoop lijkt het dan weer niet. ik moet mezelf toch beheersen denk ik en afwachten wat de prijzen gaan doen begin volgend jaar.Twardt schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:42:
[...]
Eenjarig bij abbo bij KPN
Microsoft Lumia 950 XL Zwart
29, -p.m.
Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Basis A 1 jaar € 29,00
Totaal € 29,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 912,00
Eenmalige kosten
Microsoft Lumia 950 XL Zwart: € 534,00
Microsoft Lumia 950 XL Wit
29, -p.m.
Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Basis A 1 jaar € 29,00
Totaal € 29,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 1.004,00
Eenmalige kosten
Microsoft Lumia 950 XL Wit: € 626,00
Ik heb het bij verschillende aanbieders geprobeerd, maar elke keer is de zwarte € 80 tot € 90 goedkoper.
[ Voor 50% gewijzigd door Garwinski op 24-10-2015 12:08 ]
Dat kwam ook omdat de L920 niet zo goed verkocht. De L950 lijkt het vooralsnog een stuk beter te doen.Garwinski schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:06:
[...] Kijkend naar de prijzen in de pricewatch van de 920, gingen die na twee maanden al met tweehonderd euro naar benedenGeduld is in dit geval denk ik een hele schone zaak. [...]
Heb zelf nu al een tijdje Windows 10 op mijn L920 en heb nog niet echt de drang om te switchen naar L950. Zou hem graag willen, maar niet voor 1000E (toestel+abbo) en ook 600E vind ik nog wat prijzig. De prijs is op zich wel goed, maar ik trek mijn grens eigenlijk normaal wel bij 450 en omdat mijn L920 nog in redelijke goede staat is (alleen flitser doet het niet) en ook Windows 10 krijgt ben ik eigenlijk niet echt geneigd meer dan 400E voor het toestel te willen betalen (al dan niet met abbo, verschil met sim-only).[...] Ach ja, misschien levert Windows 10 op mijn 920 mij genoeg vernieuwing op dat ik nog twee maandjes kan wachten met mijn gadgetaanschaf-drang.[...]
Die prijzen van Coolblue (Vodafone) zien er echt heel goed uit.:
RED 1 jaar verlenging Onbeperkt min, Onbeperkt SMS, 3000 MB, 225 Mbps.
950 wit
Toestel: €348,- abbo €29,- p.m.
Totaal na 12 maand: €696,-
950XL zwart (met display dock)
Toestel: €433,- abbo €29,- p.m.
Totaal na 12 maand: €781,-
RED 1 jaar verlenging Onbeperkt min, Onbeperkt SMS, 3000 MB, 225 Mbps.
950 wit
Toestel: €348,- abbo €29,- p.m.
Totaal na 12 maand: €696,-
950XL zwart (met display dock)
Toestel: €433,- abbo €29,- p.m.
Totaal na 12 maand: €781,-
Verwijderd
Het is ronduit raar dat de witte Lumia 950 goedkoper is dan de zwarte 950 maar omgekeerd de zwarte Lumia 950XL goedkoper is dan de witte 950XL
Bij Bol.com: levertijd 2-3 weken
Bij Centralpoint: verwachte voorraad op 7 november
Misschien dat de toestellen dan tóch eerder in ons land te verkrijgen zijn..
Hmmm ben erg benieuwd, maar ik verwacht niet dat zij het sneller zouden kunnen leveren dan CB.
Ik zou er niet vanuit gaan, als je het zo leest zijn dat de US releasedatums. Al zou ik erg blij zijn dat de telefoon eerder uitkomt.penscup62 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:08:
Bij Bol.com: levertijd 2-3 weken
Bij CP gebeurde dit vorig jaar bij de L830 ook.penscup62 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 15:08:Bij Centralpoint: verwachte voorraad op 7 november
Datum x stond bij de leverdatum, en elke dag werd daar 1 dag bij opgeteld ;-)
Idem voor de CP Lumia 950:
toen ik hem bestelde stond ie op 5 november en elke dag wordt de leverdatum 1 dag opgeschoven.
Dus reken er maar niet op.
MS heeft officieel ook bevestigd dat de toestellen begin december gereleased worden, dus daar ga ik vanuit.
Wellicht dat Central Point van andere kanalen de telefoon betrekt en dus eerder kunnen zijn.
Vorig jaar was de L830 bij CentralPoint ook uiteindelijk eerder dan verwacht op voorraad.
Prijzen gaan nu al omlaag. De 950 is al met ongeveer 70 euro gezakt als je het vergelijkt.ErwinJ schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Wie zeg dat dit nu weer is ?
Uiteraard dalen de prijzen uiteindelijk maar of dit nu weer zo snel zal gaan is speculatie.
http://wmpoweruser.com/mi...-and-lumia-950-in-the-uk/
[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 24-10-2015 17:12 ]
https://opensea.io/seaart
ha, het wachten loont nu al bijnaenomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:02:
[...]
Het gebeurt nu al. Prijzen gaan nu al omlaag.
Heerlijke ringtone als je het mij vraagt!
http://wmpoweruser.com/mi...-950-with-new-ring-tones/
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 24-10-2015 17:18 ]
Gaat alleen om UK prijzen, maakt het wel interessant om hem in de UK te bestellen aangezien je dan maar 24 euro meer betaalt dan in Nederland (met de huidige wisselkoers).enomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:02:
[...]
Prijzen gaan nu al omlaag. De 950 is al met ongeveer 70 euro gezakt als je het vergelijkt.
Persoonlijk zou ik het er wel voor over hebben om hem een maand eerder te hebben, ervan uitgaand dat hij in de UK dezelfde release date heeft als de US.
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat dit in NL ook nog kan gebeuren.Secsytime schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:31:
[...]
Gaat alleen om UK prijzen, maakt het wel interessant om hem in de UK te bestellen aangezien je dan maar 24 euro meer betaalt dan in Nederland (met de huidige wisselkoers).
Persoonlijk zou ik het er wel voor over hebben om hem een maand eerder te hebben, ervan uitgaand dat hij in de UK dezelfde release date heeft als de US.
De toestelprijs is in NL volgens mij nog helemaal niet bekend. Die preorder prijzen zijn schattingen volgens mij. Kan goed zijn dat deze nog zakt en dat je geld terug krijgt van je preorder. Gebeurt vaker.
Volgens mij is het aardig duidelijk hoor.. http://www.microsoftstore...g_phn_citytalk_100615lnchenomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat dit in NL ook nog kan gebeuren.
De toestelprijs is in NL volgens mij nog helemaal niet bekend. Die preorder prijzen zijn schattingen volgens mij. Kan goed zijn dat deze nog zakt en dat je geld terug krijgt van je preorder. Gebeurt vaker.
De prijzen in de UK zijn aangepast omdat ze niet overeen kwamen met prijzen in de US en eurolanden.
Sowieso heeft Coolblue laatste prijsgarantie tot 2 weken na levering toestel.enomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:38:
[...]
Wat ik ermee probeer te zeggen is dat dit in NL ook nog kan gebeuren.
Verwijderd
Als je het mij vraagt ookenomiss schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:18:
Heerlijke ringtone als je het mij vraagt!
Wat houdt dat precies in? Dat als de prijs elders nog later wordt dat je dan geld terug krijgt?dfrenner schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:50:
[...]
Sowieso heeft Coolblue laatste prijsgarantie tot 2 weken na levering toestel.
Ik heb hem inmiddels ge-pre orderd, wat nou als de prijs zakt in de tussentijd?
Dan neem je contact op met Coolblue en heel specifiek was ze niet, maar ze gaan dan wat voor je regelen, zei ze.webgangster schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 00:06:
[...]
Wat houdt dat precies in? Dat als de prijs elders nog later wordt dat je dan geld terug krijgt?
Ik heb hem inmiddels ge-pre orderd, wat nou als de prijs zakt in de tussentijd?
Maar anders annuleer je, krijg je je geld terug en bestel je bij de goedkopere...
Zag ze ook al bij bol.....zal de prijs maar niet noemen
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Bij Bol inderdaad duur nu, maar toch de moeite waard om in de gaten te houden. Ik kocht daar een tijd terug de L920 wit vlak na de release in NL voor een beduidend lagere prijs dan waar dan ook.Amadeus1966 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 02:27:
Zag ze ook al bij bol.....zal de prijs maar niet noemen
De L930 die ik nu heb kocht ik bij Castle.nl ook voor destijds de laagste prijs.
Niet altijd alle webshops staan trouwens (meteen) in het overzicht bij Tweakers. Dus zelf rondneuzen en checken kan de moeite lonen
Krijgt Nederland inderdaad geen dual sim CV? Ik zie die nu bij Microsoft Frankrijk opduiken (zowel de normale als XL). Blijft toch frappant hoe machtig de providers hier nog zijn.
Verwijderd
Ik heb mijn 950 XL dual sim hier in Portugal voorbesteld. Prijs is hier blijkbaar 604 euro nogwat.
Zal wel geen continuum bij zitten
Volgens de winkel kan ik hem op 25 november ophalen. Ben benieuwd of ik spijt ga krijgen van mijn switch van jaren lang Android naar WP nu
Zal wel geen continuum bij zitten
Was het niet zo geregeld, voor de Continuum dat er op de 950 XL's een app staat om deze te bestellen?
Durf alleen niet te zeggen of deze actie in alle landen loopt.
Ik ben niet zo thuis in de gebruikte processoren maar is de lumia 950 niet sterk genoeg (in vergelijking met de 950 xl ) om op de continuüm te gebruiken?
Dat wel
Volgens de Microsoft site moet deze op beide werken. Het is alleen de XL waarbij deze "gratis" wordt aangeboden (zal wel deels in het prijsverschil verwerkt zitten)
Na een hele mooie financiele meevaller toch maar de lumia 950 XL besteld. leverdatum op CoolBlue is nu 02-12-2015!!
@continuum discussie: Om verwarring te voorkomen, jullie hebben het over de dock, die je bij de XL krijgt. Maar continuum is een feature van Win10 die je sowieso krijgt, en die werkt ook zonder de dock van MS (bijv. met een USB3 hub en USB naar HDMI converter, of draadloos dmv Miracast en bluetooth). Wel moet je telefoon er krachtig genoeg voor zijn.
Overigens heeft MS gezegd dat je hun dock krijgt bij alle XL orders van vóór februari.
Overigens heeft MS gezegd dat je hun dock krijgt bij alle XL orders van vóór februari.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik ben toch nog erg aan het twijfelen, ik heb 2 jaar geleden een Lumia 920 gehad maar door het tegenvallende app aanbod (geen officiële app voor versterker, tv, beperkte spotify app) En nu bijvoorbeeld geen chromecast ondersteuning. Ik heb geen zin om voor elke alternatieve app te moeten betalen...
Nu heb ik wel een ipad die bepaalde 'thuisapps' kan bedienen maar ben ik erg benieuwd naar de universal apps. Zijn deze eigenlijk al beschikbaar? Als ik kijk in de store kan ik kiezen tussen telefoonapps en pc apps.
Maar mijn oude 4s wil ik niet vervangen door een belachelijk dure opvolger, en het windows phone besturingssysteem spreekt me (nog steeds) aan. Zeker icm met de goede abonnementen op CB.
Twijfel twijfel twijfel
Nu heb ik wel een ipad die bepaalde 'thuisapps' kan bedienen maar ben ik erg benieuwd naar de universal apps. Zijn deze eigenlijk al beschikbaar? Als ik kijk in de store kan ik kiezen tussen telefoonapps en pc apps.
Maar mijn oude 4s wil ik niet vervangen door een belachelijk dure opvolger, en het windows phone besturingssysteem spreekt me (nog steeds) aan. Zeker icm met de goede abonnementen op CB.
Twijfel twijfel twijfel
Heb je daar toevallig een bron van?.oisyn schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:07:
@continuum discussie: Om verwarring te voorkomen, jullie hebben het over de dock, die je bij de XL krijgt. Maar continuum is een feature van Win10 die je sowieso krijgt, en die werkt ook zonder de dock van MS (bijv. met een USB3 hub en USB naar HDMI converter, of draadloos dmv Miracast en bluetooth). Wel moet je telefoon er krachtig genoeg voor zijn.
Ben aan het twijfelen over de XL dual sim variant bij amazon.fr, maar kan buiten de Nederlandse shops nergens iets vinden over een mee-/nageleverd dock. Zonder dock is het momenteel w.m.b. toch wel wat minder interessant allemaal, prijstechnisch gezien.
Je hebt geen dock nodig als je televisie miracast ondersteund en je een bluetooth toetsenbord en muis hebt om continuum te gebruiken, maar oude telefoons ondersteunen deze feature niet. er moet speciale hardware in zitten.iENO schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:
[...]
Heb je daar toevallig een bron van?
Ben aan het twijfelen over de XL dual sim variant bij amazon.fr, maar kan buiten de Nederlandse shops nergens iets vinden over een mee-/nageleverd dock. Zonder dock is het momenteel w.m.b. toch wel wat minder interessant allemaal, prijstechnisch gezien.
http://www.windowscentral...10-mobile-works-lumia-950
http://www.windowscentral...ne-wont-support-continuum
In onderstaande link van microsoft's officiele site staat dat de display dock gratis wordt meegeleverd als je de 950XL voor eind januari besteld.
https://news.microsoft.co...o-4-binnenkort-in-belgie/
[ Voor 12% gewijzigd door dehim op 25-10-2015 17:18 ]
Knoop doorgehakt. Op CB een 950XL met telfort abbo besteld.
Het lange wachten kan beginnen.
Het lange wachten kan beginnen.
Het gaat me meer om de laatste opmerking, een gratis dock bij alle XL orders geplaatst vóór februari. Dat zou de toch ietwat hoge aanschafprijs weer een tikkeltje makkelijker te verantwoorden maken voor mezelfdehim schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:09:
[...]
Je hebt geen dock nodig als je televisie miracast ondersteund en je een bluetooth toetsenbord en muis hebt om continuum te gebruiken, maar oude telefoons ondersteunen deze feature niet. er moet speciale hardware in zitten.
Er waren eerder wel geruchten over accessoires t.w.v. €200 die met de XL meegeleverd zouden worden, maar enige PR vanuit MS rondom dit alles lijkt vooralsnog wat karig...dat zal ongetwijfeld nog wel komen, maar qua pre-order houdt het mij toch nog even tegen.
Ik heb mn reply aangepast, maar zie net dat dat in belgie is. of t in nederland ook zo is. volgens mij wel maar kweet t niet 100% zeker.
arnoudwokke in 'nieuws: Microsoft zet optie voor dpi-scaling in Windows 10 mo...
En dit staat bij Coolblue
Wat impliceert dat het niet een specifieke actie van Coolblue is.Pre-order nu de Microsoft Lumia 950 XL en je krijgt van Microsoft een Display Dock t.w.v. €99,- cadeau. Dit handige apparaatje tovert je smartphone om tot een computer. Even je Lumia 950 XL, scherm, toetsenbord en muis aankoppelen en je kunt aan de slag! Bestel hem via de voorgeïnstalleerde app op je toestel en krijg hem gratis thuisgeleverd.
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2015 18:18 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En mijn witte Lumia 950 is ook besteld. Even over twisten en alles 5x nagerekend, en ik ben er happy mee.
Totale prijs van die telefoon is voor mij 428, plus wat abbo kosten.
Betwijfel of het een prijsfout is, die prijs staat er al zeker sinds vrijdag op.
Wel dus wit, maar ik koop wel eens een zwart achterkantje. Of een blauwe, of een groene, of welke andere funky kleur ik kan vinden
Betwijfel of het een prijsfout is, die prijs staat er al zeker sinds vrijdag op.
Wel dus wit, maar ik koop wel eens een zwart achterkantje. Of een blauwe, of een groene, of welke andere funky kleur ik kan vinden
People as things, that’s where it starts.
428 is wel erg weinig, welk abbonnement heb je gekozen?RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:24:
En mijn witte Lumia 950 is ook besteld. Even over twisten en alles 5x nagerekend, en ik ben er happy mee.
2 jarig Hollands Nieuwe 800 [12 euro per maand] [normaal 16 euro, dankzij een actie nu 4 euro per maand goedkoper]
16 euro per maand toestelbijdrage
Eenmalig 44 euro toestelbijdrage.
Na die 2 jaar heb ik 736 euro betaald, daarvan 428 voor de telefoon.
Andere mensen betalen in principe nog minder direct voor de telefoon, hierboven zag ik 310 euro direct betalen, geen toestelbijdrage.
Maar in 1x meer dan 300 euro neerleggen, dat wordt 'm niet bij mij, dus dan maar zo, vind het verschil nog wel meevallen.
16 euro per maand toestelbijdrage
Eenmalig 44 euro toestelbijdrage.
Na die 2 jaar heb ik 736 euro betaald, daarvan 428 voor de telefoon.
Andere mensen betalen in principe nog minder direct voor de telefoon, hierboven zag ik 310 euro direct betalen, geen toestelbijdrage.
Maar in 1x meer dan 300 euro neerleggen, dat wordt 'm niet bij mij, dus dan maar zo, vind het verschil nog wel meevallen.
[ Voor 13% gewijzigd door RobinHood op 25-10-2015 20:26 ]
Ik heb (nadat ik mijn eerdere order elders geannuleerd heb) 360 betaald met 27 euro p/m, bij een 1-jarig Red abbonementrened80 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 19:50:
[...]
428 is wel erg weinig, welk abbonnement heb je gekozen?
Waar heb je dat gedaan dan?rda schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:23:
[...]
Ik heb (nadat ik mijn eerdere order elders geannuleerd heb) 360 betaald met 27 euro p/m, bij een 1-jarig Red abbonement
Bij Coolblue zie ik wel 1 jarige RED voor 29 p/m en 360 bijbetalen.
Ik heb de mijne ook bij CB besteld, goede toko, goede prijs.
27 euro is bij verlengen, 29 bij nieuw abonnement. Ik heb hem inderdaad ook bij CB besteld.RobinHood schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:26:
Bij Coolblue zie ik wel 1 jarige RED voor 29 p/m en 360 bijbetalen.
Ik had eerder 560 bij Centralpoint, voordat zij de prijs terugdraaiden, en sim-only van 14 p.m. Over een jaar gezien ben ik nu echter goedkoper uit, met lager aankoopbedrag en uitgebreider abonnement. Goede deal lijkt me.
[ Voor 24% gewijzigd door rda op 25-10-2015 22:54 ]
Raar, ik verleng ook, maar betaal wel 29 euro per maand...rda schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:50:
[...]
27 euro is bij verlengen, 29 bij nieuw abonnement. Ik heb hem inderdaad ook bij CB besteld.
Ik had eerder 560 bij Centralpoint, voordat zij de prijs terugdraaiden, en sim-only van 14 p.m. Over een jaar gezien ben ik nu echter goedkoper uit, met lager aankoopbedrag en uitgebreider abonnement. Goede deal lijkt me.
Maar goed mijn 310 euro voor het toestel was wel een persoonlijke aanbieding...
Grootste voordeel vond ik, dat ik eind november pas hoef te betalen...
Waarom wordt er eigenlijk zo veel gekeken naar het dock wat je bij de xl krijgt? Zijn er echt mensen die hiervan gebruik gaan maken?
De meesten hebben toch al een laptop thuis en een pc op het werk, dus ik zie niet echt in waar ik het zou gebruiken?
De meesten hebben toch al een laptop thuis en een pc op het werk, dus ik zie niet echt in waar ik het zou gebruiken?
Als je die niet gebruikt krijg je er waarschijnlijk wel 50 euro voor op marktplaats
Dit + btw-vrije dagen in januari bij de media markt = zware twijfel om m'n 1520 met de VUT te laten gaan...dehim schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:09:
[...]
Je hebt geen dock nodig als je televisie miracast ondersteund en je een bluetooth toetsenbord en muis hebt om continuum te gebruiken, maar oude telefoons ondersteunen deze feature niet. er moet speciale hardware in zitten.
In onderstaande link van microsoft's officiele site staat dat de display dock gratis wordt meegeleverd als je de 950XL voor eind januari besteld.
https://news.microsoft.co...o-4-binnenkort-in-belgie/
Voor nu meer een gadget, straks zou je werklaptop kunnen gaan vervangen...Cronimet schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:48:
Waarom wordt er eigenlijk zo veel gekeken naar het dock wat je bij de xl krijgt? Zijn er echt mensen die hiervan gebruik gaan maken?
Ja jammer dat hij niet bij de 950 zit, maar ik koop hem straks wel tweedehands...procyon schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:26:
Als je die niet gebruikt krijg je er waarschijnlijk wel 50 euro voor op marktplaats
Heeft al iemand de gorilla glass 3 of 4 vraag kunnen verifiëren ergens?
Ben benieuwd wat mijn aanbieding bij KPN gaat zijn als ik over 2 weken mag verlengen. Aangezien veel hier bij coolblue bestellen, gaat die een betere aanbieding dan KPN zelf leveren of zullen deze vergelijkbaar zijn?
Vorige keer verlengen was belsimpel de goedkoopste maar was de iPhone al 8 maanden op de markt dus veel logischer dat er prijsverschillen zaten.
Ben benieuwd wat mijn aanbieding bij KPN gaat zijn als ik over 2 weken mag verlengen. Aangezien veel hier bij coolblue bestellen, gaat die een betere aanbieding dan KPN zelf leveren of zullen deze vergelijkbaar zijn?
Vorige keer verlengen was belsimpel de goedkoopste maar was de iPhone al 8 maanden op de markt dus veel logischer dat er prijsverschillen zaten.
Damn... die actie maand was ik helemaal vergeten! Goed punt, thanks!Timoth schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Dit + btw-vrije dagen in januari bij de media markt
btw, voor de Belgen onder ons... de btw-actie van mm loopt in België jaarlijks pas in april of mei
[ Voor 5% gewijzigd door shizoframia op 26-10-2015 13:52 ]
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Verwijderd
Eind januari toch? Dus zo'n 2 maanden na de eerste leverdatum.Timoth schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Dit + btw-vrije dagen in januari bij de media markt = zware twijfel om m'n 1520 met de VUT te laten gaan...
Joah dat halen we nog wel toch?Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:58:
[...]
Eind januari toch? Dus zo'n 2 maanden na de eerste leverdatum.
AnyConnect VPN starten, RDP naar server / VM werkstation en klaar, geen laptop meer nodig, ik zie het wel zitten hoorCronimet schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:48:
Mijn 1520 doet het nog prima!Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:58:
[...]
Eind januari toch? Dus zo'n 2 maanden na de eerste leverdatum.
Mijn 820 ook, daarom mag hij na 2 jaar een ander baasje krijgen
Een vriend van mij komt in december uit de US naar Nederland toe. Zitten er veel haken/ogen aan om deze Lumia door hem daar te laten kopen? (antennes/accepteert ie mijn vodafone simkaartje gewoon), en is het aan te raden (net een invoerrechtencalculator gedaan en die komt niet gunstig uit)...?
@Eswa, waarom zou je dat doen? Tegen die tijd kun je hem hier in Nederland ook kopen (release bij CoolBlue is begin december) en dan weet je zeker dat het goed zit met garanties en dekking en acceptatie van je SIMkaart...
MS is daar iig nogal wispelturig over. Ik weet dat toen ik mijn Surface Pro 1 importeerde uit de VS, ik voor gerantieafhandeling dat gewoon weer via de US mocht doen, ook nadat hij in Nederland gereleased was. Voor de Xbox One hebben ze destijds echter kenbaar gemaakt dat garantieafhandeling van geïmporteerde consoles gewoon via NL kon lopen. Hoe dat deze keer met de Lumia zit weet ik niet.
Verwijderd
Voor wie alvast de nieuwe ringtone wil gebruiken.
http://news.softpedia.com/media/lumia_950_ringtone.mp3
(koppel je Lumia en gooi 'm in de ringtone folder. In settings selecteer de ringtone)
(koppel je Lumia en gooi 'm in de ringtone folder. In settings selecteer de ringtone)
Als iemand zijn Dock bij zijn XL niet gebruikt en wil verkopen, houd ik mij aanbevolen
.
Bwah ik eigenlijk niet, maar ieder zijn keuze hé 😀Shinji schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
AnyConnect VPN starten, RDP naar server / VM werkstation en klaar, geen laptop meer nodig, ik zie het wel zitten hoor
Ik zie hier veel mensen het toestel + abbo aanschaffen zonder het toestel eerst te hebben gezien, of in ieder geval reviews van het toestel te hebben gelezen. Ook de werking van Windows 10 op de mobiel is nog onduidelijk. Wat maakt dat jullie kiezen voor deze early adopting? Geen verwijt hoor maar ik ben gewoon benieuwd?
Hype !!!!!rened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
Ik zie hier veel mensen het toestel + abbo aanschaffen zonder het toestel eerst te hebben gezien, of in ieder geval reviews van het toestel te hebben gelezen. Ook de werking van Windows 10 op de mobiel is nog onduidelijk. Wat maakt dat jullie kiezen voor deze early adopting? Geen verwijt hoor maar ik ben gewoon benieuwd?

- Abonnement loopt af dus wil een ander toestel (daar zit niks rationeels inrened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
Wat maakt dat jullie kiezen voor deze early adopting? Geen verwijt hoor maar ik ben gewoon benieuwd?
- Wil geen Android dus nieuwe iPhone of Windows phone
- Nieuwe iPhone weinig vernieuwing en duur tov mijn 5s dus benieuwd naar de concurrent
- Dikke specs voor goede prijs
-Ervaring met lumia telefoons en Microsoft waardoor ik vertrouwen heb in toekomst Windows platform
Ik heb 'm wel gezien, op foto's
En op internet het formaat vergeleken met telefoons die ik ken, daarom weet ik dat het formaat even wennen is, want een Lumia 820 is wat kleiner, maar dat moet wel goed komen.
Werking van W10M is inmiddels wel duidelijk, dankzij de tech preview, moet zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb bij gebrek aan een backup telefoon, maar wat ik gezien heb is positief. Met WP8 had ik toen ik mijn telefoon kocht ook eigenlijk geen ervaring, en de Lumia 820 had ik ook nog nooit in het echt gezien. W10 op de pc vind iig heerlijk werken.
Microsoft/Nokia heeft inmiddels wel laten zien dat ze prima telefoons kunnen maken, en de Lumia 950 is in veel dingen gewoon een evolutie van eerdere toestellen, zo gebruikt de 950 ook gewoon nog polycarbonaat als achterkant, en geen glas/metaal. Dit is voor mij wel 1 van de belangrijkste punten eigenlijk, mijn 820 is in de [bijna] 2 jaar dat ik hem heb niet echt mishandeld, ben er vrij zuinig op, maar, bij zijn ergste valpartij was de enige schade een deukje in de achterkant. De S6 Edge van mijn oom kon na een zachtere stuiter een nieuwe achterkant krijgen.
Ook is veel hardware verder wel bekend, de SoC zit in meerdere telefoons, en doet het prima, W10M is nog eens een stuk lichter/efficiënter dan Android, dus ook daar verwacht ik geen problemen. Camera is afwachten, maar ook daarin is MS/Nokia gewoon goed in, verwacht daar ook weinig problemen. Het scherm is een amoled met Glance. Wat wil een mens nog meer? Trouwens ook wel een belangrijk puntje: zonder Glance was ie niet gepreorderd, zonder amoled had ik hem nooit besteld. Welke smaak gorillaglass maakt mij weinig uit, mijn 820 heeft het niet eens, en inmiddels is het toestel 3 jaar oud, en zit er maar 1 redelijke kras op het scherm. Gewoon consequent niks van metaal in dezelfde broekzak als de telefoon.
Ook kan ik hem nu voor een mooie prijs krijgen, en ik merk langzaamaan toch dat mijn Lumia 820 oudjes begint te worden. De originele accu was behoorlijk op, de nieuwe accu die erin zit [Polarcell] is aardig, maar 1800mah is inmiddels gewoon magertjes.
En ook wel een beetje de hype
Dus, waarom niet? Ik heb er alle vertrouwen in dat het een behoorlijke killer wordt.
Werking van W10M is inmiddels wel duidelijk, dankzij de tech preview, moet zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb bij gebrek aan een backup telefoon, maar wat ik gezien heb is positief. Met WP8 had ik toen ik mijn telefoon kocht ook eigenlijk geen ervaring, en de Lumia 820 had ik ook nog nooit in het echt gezien. W10 op de pc vind iig heerlijk werken.
Microsoft/Nokia heeft inmiddels wel laten zien dat ze prima telefoons kunnen maken, en de Lumia 950 is in veel dingen gewoon een evolutie van eerdere toestellen, zo gebruikt de 950 ook gewoon nog polycarbonaat als achterkant, en geen glas/metaal. Dit is voor mij wel 1 van de belangrijkste punten eigenlijk, mijn 820 is in de [bijna] 2 jaar dat ik hem heb niet echt mishandeld, ben er vrij zuinig op, maar, bij zijn ergste valpartij was de enige schade een deukje in de achterkant. De S6 Edge van mijn oom kon na een zachtere stuiter een nieuwe achterkant krijgen.
Ook is veel hardware verder wel bekend, de SoC zit in meerdere telefoons, en doet het prima, W10M is nog eens een stuk lichter/efficiënter dan Android, dus ook daar verwacht ik geen problemen. Camera is afwachten, maar ook daarin is MS/Nokia gewoon goed in, verwacht daar ook weinig problemen. Het scherm is een amoled met Glance. Wat wil een mens nog meer? Trouwens ook wel een belangrijk puntje: zonder Glance was ie niet gepreorderd, zonder amoled had ik hem nooit besteld. Welke smaak gorillaglass maakt mij weinig uit, mijn 820 heeft het niet eens, en inmiddels is het toestel 3 jaar oud, en zit er maar 1 redelijke kras op het scherm. Gewoon consequent niks van metaal in dezelfde broekzak als de telefoon.
Ook kan ik hem nu voor een mooie prijs krijgen, en ik merk langzaamaan toch dat mijn Lumia 820 oudjes begint te worden. De originele accu was behoorlijk op, de nieuwe accu die erin zit [Polarcell] is aardig, maar 1800mah is inmiddels gewoon magertjes.
En ook wel een beetje de hype
Dus, waarom niet? Ik heb er alle vertrouwen in dat het een behoorlijke killer wordt.
Ben nog geen toestel met een betere camera tegengekomen.... Als ik de sample pics mag geloven is de camera, naast de updates, wat mij betreft wel een stimulans om voor het eerst van platform (Android --> Windows) te wisselen
Ik ben al vanaf het begin Lumia gebruiker (vanaf Lumia 800).
Daarbij altijd al Nokia (ja ja al vanaf de 5110, oud model) en/of Windows Phone gehad. Behalve een keer een uitstapje naar Android met Samsung S2, welke mij niet beviel.
Zit al vanaf het begin bij de Windows Insider club met mijn L930, waarvan de laatste build (10572) zeker weten erg soepel loopt op wat kleine bugjes na. Dus Windows Mobile 10 heeft geen geheimen voor mij
Ik ga voor de 950 XL vanwege de toch weer betere hardware, specs en camera
Daarbij altijd al Nokia (ja ja al vanaf de 5110, oud model) en/of Windows Phone gehad. Behalve een keer een uitstapje naar Android met Samsung S2, welke mij niet beviel.
Zit al vanaf het begin bij de Windows Insider club met mijn L930, waarvan de laatste build (10572) zeker weten erg soepel loopt op wat kleine bugjes na. Dus Windows Mobile 10 heeft geen geheimen voor mij
Ik ga voor de 950 XL vanwege de toch weer betere hardware, specs en camera
Ik zou dit niet bepaald early adopting willen noemen aangezien het windows platform toch al ruime tijd bestaat.rened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
Ik ben zelf al ruim 4 jaar gebruiker van het windows platform, eerst samsung Omnia 7 en daarna Samsung Ativ S. En dit beviel vanaf dag 1 super het is en blijft een helder besturingsysteem voor een telefoon.
Eind van de middag contact gehad met CB, verkoper heeft naar aanleiding van mijn vraag met inkoop overlegd en het schijnt dat de prijzen van de zwarte 950 gelijk zijn getrokken met de witte 
Omdat ik een terugkerende klant was ook een goede deal kunnen afsluiten. 1 jarig Vodafone red Super met toestelbundel c (totaal 45 euro per maand) en 950 zwart voor 200,- bijbetalen. Meteen gezegd doen! Vanuit werkgever wordt 40,- per maand vergoed dus betaal feitelijk maar 5 euro per maand en heb de telefoon voor 200,-
Vanmiddag was de zwarte nog met hetzelfde abonnement 326,- en de witte 239. Nu schijnbaar allebei voor 239.
Omdat ik een terugkerende klant was ook een goede deal kunnen afsluiten. 1 jarig Vodafone red Super met toestelbundel c (totaal 45 euro per maand) en 950 zwart voor 200,- bijbetalen. Meteen gezegd doen! Vanuit werkgever wordt 40,- per maand vergoed dus betaal feitelijk maar 5 euro per maand en heb de telefoon voor 200,-
Vanmiddag was de zwarte nog met hetzelfde abonnement 326,- en de witte 239. Nu schijnbaar allebei voor 239.
Hmm, dan CB maar eens mailen of ik niet direct een zwarte kan krijgen, scheelt toch weer wat geld, hoef ik geen zwarte achterkant te kopen
[ Voor 21% gewijzigd door RobinHood op 26-10-2015 20:45 ]
Zie het nu al voor me, nadat ze de prijs gelijk trekken meteen 10-tallen mensen die de telefoon om willen ruilen van wit naar zwart
Ik wilde sowieso naar een Windows toestel gaan, en in de huidige Lumia serie is er maar 1 model dat aan mijn eisen voldeed. Echter met een vermoeden dat er wat nieuws zou gaan komen, die niet besteld. De 950XL heeft dikkere specs dan ik zocht, dus mooi meegenomen. Windows 10 draait al minstens een half jaar op m'n oude Lumia met de Insider Preview. Dus met de werking ervan zal het amper tot geen verrassingen opleveren.rened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
En gecombineerd met de previews die al wel te zien zijn geweest plus hoge verwachtingen kwam ik zelf met de conclusie dat het wel goed zou gaan zitten.
Verwijderd
Van de opening van de nieuwe Microsoft Flagship Store in New York wat plaatjes en korte video van de 950/XL:
YouTube: Microsoft NYC Flagship Store Grand Opening
.oisyn schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:55:
MS is daar iig nogal wispelturig over. Ik weet dat toen ik mijn Surface Pro 1 importeerde uit de VS, ik voor gerantieafhandeling dat gewoon weer via de US mocht doen, ook nadat hij in Nederland gereleased was. Voor de Xbox One hebben ze destijds echter kenbaar gemaakt dat garantieafhandeling van geïmporteerde consoles gewoon via NL kon lopen. Hoe dat deze keer met de Lumia zit weet ik niet.
Dank, dat was inderdaad ook mijn twijfel tijdens het typen van de post. En met name het beperkte financiele voordeel (als dat er al is) weegt zeker niet op tegen de rompslomp die het kan geven als er iets mee blijkt te zijn...Ik hou het dus gewoon op NLTom.Gerritse schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 16:53:
@Eswa, waarom zou je dat doen? Tegen die tijd kun je hem hier in Nederland ook kopen (release bij CoolBlue is begin december) en dan weet je zeker dat het goed zit met garanties en dekking en acceptatie van je SIMkaart...
Ik ben al WP gebruiker en het OS vind ik velen maten beter, vloeiender en lichter dan iOS en Android...rened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
De Lumia 930 heeft op dit moment ongeveer de beste camera beschikbaar in een mobiele telefoon, de 950 gaat daar weer overheen!
Hij is "beter dan de beste" is voor mij dus de grootste reden...
Hierbij nog eens wat redenen gegeven:
- Ik ben heel blij met mijn huidige 930.
- Ik vind een goede camera heel belangrijk
- De specs liegen er niet om
- Het is voor een jaartje, dat kom ik echt wel door
- Betaalbaar toestel
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
- Geweldige camera
Ik moet zeggen dat ik al sinds de zomer uitkijk naar een vervanging van mijn huidige Xperia Z1. Hoewel deze het naar omstandigheden erg goed doet.rened80 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:53:
Na behoorlijke teleurstellingen in de Android flagships van dit jaar, lees Note 5, Oneplus2, zelfs S6+ toch ook maar gaan kijken in het windows kamp. lees of beter gezegd pluis alles altijd goed uit, wordt enthousiast en koop. Ook hier neig ik naar een pre-order en moet ik mij echt bedwingen om niet nu al de 950 XL te bestellen.
Maaaaarrrrr... toch verstandig geweest en vandaag een 640 XL gekocht, komt morgen binnen. Kan ik eerst maar eens bekend worden met WP of beter gezegd W10 dmv de previews die ik meteen zal installeren. Ben erg benieuwd wat ik ga missen qua apps als ik die ga missen. Ook het wat grotere formaat waarbij de 640 nog iets groter is dan de 950 XL, dus dan kan dat alleen maar mee vallen.
Al baal ik nog steeds een beetje dat er nog steeds geen alternatief is voor mijn Moto360, dan was de beslissing veel makkeliker geworden denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 27-10-2015 13:34 ]
Dit houdt mij ook tegen om mijn iPhone 6 in te ruilen voor een 950. Er zijn nog geen fatsoenlijke smartwatches en een goede ondersteuning voor Chromecast. De Chromecast gebruik ik nog dagelijks voor Netflix, Youtube en Deezer. Zolang dat nog niet fatsoenlijk werkt stel ik de aankoop nog even uit. Ik blijf wel met veel interesse dit topic volgen. Mijn gevoel zegt mij dat de Windows phones weer groot gaat worden. Dat half gare Android hoef ik voorlopig echt niet meer.. Wat is dat een *** systeem zeg..GroeneThee schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Al baal ik nog steeds een beetje dat er nog steeds geen alternatief is voor mijn Moto360, dan was de beslissing veel makkeliker geworden denk ik.
MS Band [2]? Wel weer ietwat zijn eigen niche vergeleken met Android horloges.
Het BMI van de gemiddelde AmerikaanVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:23:
Van de opening van de nieuwe Microsoft Flagship Store in New York wat plaatjes en korte video van de 950/XL:
Ben een trots eigenaar van de Band 1, maar het is niet een smartwatch. Je moet het echt zien als een Fitness horloge of health band.RobinHood schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:49:
MS Band \[2]? Wel weer ietwat zijn eigen niche vergeleken met Android horloges.
De omzet van een witte lumia naar een zwarte gaat bij CB voor mij niet geheel vlekkeloos, ik krijg te zien dat ik nog even 58 euro bij moet betalen voor het abbo, aansluitkosten en betaalkosten.
Misschien had ik ze beter kunnen bellen
Misschien had ik ze beter kunnen bellen

Ben wel benieuwd waarom het een minder prettig systeem is volgens jouw?yorroy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:47:
[...]
Dit houdt mij ook tegen om mijn iPhone 6 in te ruilen voor een 950. Er zijn nog geen fatsoenlijke smartwatches en een goede ondersteuning voor Chromecast. De Chromecast gebruik ik nog dagelijks voor Netflix, Youtube en Deezer. Zolang dat nog niet fatsoenlijk werkt stel ik de aankoop nog even uit. Ik blijf wel met veel interesse dit topic volgen. Mijn gevoel zegt mij dat de Windows phones weer groot gaat worden. Dat half gare Android hoef ik voorlopig echt niet meer.. Wat is dat een *** systeem zeg..
Welke Nexus (voor vergelijk met Iphone of Lumia anders is het appels met peren vergelijken) heb je hiervoor gebruikt om hierachter te komen?
Ik heb namelijk persoonlijk nog geen fijnere telefoon in mijn handen gehad dan de Nexus 5!
Helaas werd de mijne gestolen, en om te proberen een Lumia 535 gekocht. Wat een drama toestel is dit.
Maar geeft wel een redelijke kijk op het Windows OS, wat over het algemeen prima werkt. De apps van derden blijven echter ernstig achter. Want bijv Spotify heeft nog geen fatsoenlijke app draaien. Er is geen ondersteuning voor Spotify Connect, en ook eenvoudig zoeken in je afspeellijst is niet mogelijk. Daarnaast werkt de app tergend langzaam en moet er constant opnieuw geladen worden wat weer een sec of 10 in beslag neemt...
@Poulusma, dat de Spotify App langzaam draait op Windows kan ik niet bevestigen, maar dat ie op Android tergend traag is kan ik je wel vertellen. Ik heb een Samsung Galaxy S4 16GB en alles is super snel maar als ik Spotify opstart kost dat eeuwen, en is 10 seconden zelfs snel. (ja, de SD kaart die erin zit is een Class 10).
Ligt het dan aan de W10M app of aan Spotify die zijn zaakjes niet voor elkaar heeft?
Ligt het dan aan de W10M app of aan Spotify die zijn zaakjes niet voor elkaar heeft?
Nee, je denkt in 2 hokjes. Het is eerder 50-50. Noem het dan een smartband of iets dergelijks.Secsytime schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:47:
[...]
Ben een trots eigenaar van de Band 1, maar het is niet een smartwatch. Je moet het echt zien als een Fitness horloge of health band.
En die combi maakt het voor mij juist een investering waard als wearable. Een pure smartwatch zou ik nooit kopen. Het enige is dat het geen 'klokjes look' heeft of apps die je net zo goed op je phone kan draaien.
Band 1 is inmiddels verkocht en Band 2 komt er aan. Geniaal concept en met Band 2 ook mooie looks.
Inderdaad een eigen niche samen met die van Samsung. Half tussen watch en fitness band.RobinHood schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:49:
MS Band \[2]? Wel weer ietwat zijn eigen niche vergeleken met Android horloges.
En nu met Band 2 met mooie looks maar geen klokje looks. Dat laatste schijnen sommige heel belangrijk te vinden. Ik droeg al jaren geen horloge meer, dus voor mij niet van belang. Moet zeggen dat de Band 2 er bijna te flitsend uitziet
Ervaringen met de Microsoft Band 2
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaker1234 op 27-10-2015 16:32 ]
Alleen jammer dat de Band 2 niet waterdicht is, dat maakt dat ik de aankoop uitstel tot er een Band 3 is die hopelijk wel waterdicht is... (wel een beetje offtopic in het 950/950XL forum btw, sorry!)
Ik wil hier wel even kort op reageren, maar dat gaat erg off-topic.Poulusma schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:20:
[...]
Ben wel benieuwd waarom het een minder prettig systeem is volgens jouw?
Welke Nexus (voor vergelijk met Iphone of Lumia anders is het appels met peren vergelijken) heb je hiervoor gebruikt om hierachter te komen?
Ik heb namelijk persoonlijk nog geen fijnere telefoon in mijn handen gehad dan de Nexus 5!
Helaas werd de mijne gestolen, en om te proberen een Lumia 535 gekocht. Wat een drama toestel is dit.
Maar geeft wel een redelijke kijk op het Windows OS, wat over het algemeen prima werkt. De apps van derden blijven echter ernstig achter. Want bijv Spotify heeft nog geen fatsoenlijke app draaien. Er is geen ondersteuning voor Spotify Connect, en ook eenvoudig zoeken in je afspeellijst is niet mogelijk. Daarnaast werkt de app tergend langzaam en moet er constant opnieuw geladen worden wat weer een sec of 10 in beslag neemt...
ik heb achtereenvolgens gehad: HTC Hero (Android), HTC Desire (Android), Iphone 4s, Iphone 5c, LG Nexus 5 (Android) en dan nu prive een iPhone 6 en zakelijk een Samsung S5+. Op Android gebied was de Nexus 5 een verademing in vergelijking met andere toestellen als je kijkt naar snelheid van de software. Je merkt echter dat wanneer je Android toestel niet meer de nieuwste is de hele focus lijkt te verdwijnen. Dat resulteert in allerlei kuren waarbij alle toestellen traag en soms zelfs onwerkbaar worden. Mijn Samsung S5 is met lollipop een stuk trager geworden terwijl dat toestel feitelijk nog van vorig jaar is. Dit terwijl er echt niks geen extra apps op staan, alleen 4 apps van mijn werkgever.
De iPhones die ik heb gehad hebben wat dat betreft al een veel langere levensduur. Het is helemaal niet erg als een toestel na 3 a 4 jaar wat minder snel te worden, maar bij Android zie ik het na een jaar al een stuk trager worden of niet meer geupdate worden, met alle veiligheidsrisico's die daarbij horen
Als ik zo om mij heen wat Windows toestellen in de hand heb lijken zelfs oude toestellen nog erg snappy te zijn.
Geen enkel systeem is nu perfect:
- Android is log maar erg open en vol met mogelijkheden;
- iOS is relatief gesloten maar heerlijk intuïtief
- Windows Phone heeft nog niet het gewenste app aanbod, zoals chromecast ondersteuning en werkbaar maar echte smartwatches. Maar lijkt een erg leuk systeem, helemaal als je desktopprogramma's kan draaien zoals met de continium dock.
Ik hoef ook niet perse van iOS af, maar het blijft leuk ook eens te experimenteren met andere systemen.
De Band is wel waterdicht, alleen niet voor zwemmen. Onder garantie.Tom.Gerritse schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:45:
Alleen jammer dat de Band 2 niet waterdicht is, dat maakt dat ik de aankoop uitstel tot er een Band 3 is die hopelijk wel waterdicht is... (wel een beetje offtopic in het 950/950XL forum btw, sorry!)
Real life test: YouTube: Microsoft Band Water Test - Is it Water Resistant?
Dus is hij niet waterdicht.Tweaker1234 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:16:
[...]
De Band is wel waterdicht, alleen niet voor zwemmen. Onder garantie.
Dit gaat over de Band 1, niet over de in 2015 uitgebrachte Microsoft Band 2...Tweaker1234 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:16:
[...]
De Band is wel waterdicht, alleen niet voor zwemmen. Onder garantie.
Desalniettemin een goed filmpje!
En dit topic gaat over de Lumia 950 (XL)...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Beter, download hier alle nieuwe ringtones:Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 17:25:
Voor wie alvast de nieuwe ringtone wil gebruiken.
https://mega.nz/#!n4ojmT6...wxAHzC9XqjnxxzGv7FZ5gws7I
De vraag over Gorilla glass 3 of 4 is vrij makkelijk te beantwoorden. De 950 heeft GG3 en de 950XL heeft GG4.
http://www.microsoft.com/.../lumia950/specifications/
http://www.microsoft.com/...mia950-xl/specifications/
Verwijderd
Mmmm, wordt verzonden voor 30 november..
http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326667800
http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326667800
http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100
Beeldscherm
5,2" WQHD (2560 x 1440)
TrueColor (24-bits/16M)
OLED, ClearBlack
564 ppi
Richtingsensor, verbeteringen in leesbaarheid bij zonlicht, gemakkelijk te reinigen, modus voor hoge helderheid, Lumia-kleurprofiel, brede weergavehoek, Corning Gorilla Glass 4, automatische helderheidsregeling
Supergevoelige aanraking
Beeldscherm
5,2" WQHD (2560 x 1440)
TrueColor (24-bits/16M)
OLED, ClearBlack
564 ppi
Richtingsensor, verbeteringen in leesbaarheid bij zonlicht, gemakkelijk te reinigen, modus voor hoge helderheid, Lumia-kleurprofiel, brede weergavehoek, Corning Gorilla Glass 4, automatische helderheidsregeling
Supergevoelige aanraking
20 november wil ik em. Frankfurt Major. ^^
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.