Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gZwHG5tdzwQ1F3xUsLVxzc6A/full.jpg

De Band 2 van Microsoft is de opvolger van de Band 1 welke min of meer als proef door Microsoft is gelanceerd. De Band 1 was dusdanig succesvol dat in de eerste paar maanden de Band 1 vrijwel continu was uitverkocht, en al heeft Microsoft er in het begin niet veel geproduceerd, de verkoop ging boven verwachting.

Een waardige opvolger was daarmee niet meer dan logisch en 06-10-2015 is de Band 2 gepresenteerd in het Microsoft Devices event in New York.

Een veel gehoorde klacht was het draagcomfort wat bij sommige mensen tegen viel. Dit kwam voornamelijk door het platte scherm en het bulky formaat. Microsoft heeft geluisterd naar deze en andere klachten en laat met de Band 2 zien dat het ook anders kan, en hoe! Bekijk onderstaande afbeeldingen en je ziet dat de Band 2 een hele verbetering is:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aVjWsNBr6SE2tT1kxKmGizAG/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bQCgVYJQUyhsnHjxbTWeCjFe/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/te2xkJe9buu2O0gEPiajeL2G/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nQEkO30a1IbSDiqfJs8oDH1b/full.jpg

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GfWBSRibuVY]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j6rLyvERatg]

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SjhVIXVBz1GI0rWNsggKO7m5/full.jpg

Video Review from Ars
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ubQiCBptRvvbABVPLYgLM0tk/full.jpg

Review GottaBe Mobile
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MEEkTsr0IMu0VxgSW9dVic1E/full.png

Review Pocket Now
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DP36aZGQnNlaTsieE9PYrCP5/full.jpg

Review Engadget
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ksiqAPcouK9nRSNsdSrHPe7U/full.jpg

Review Techradar
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Ch1tPZha0ErCxy9rvff4pLKS/full.jpg

Onderstaande tekst heb ik deels geleend van zonoskar uit het topic Ervaringen met de Microsoft Band

De 'Band 2' heeft de beschikking over de volgende sensoren:

• Optical heart rate sensor
• 3-axis accelerometer/gyro
• Gyrometer
• GPS
• Ambient light sensor
• Skin temperature sensor
• UV sensor
• Capactive sensor
• Galvanic skin response
• Microphone
• Barometer

Verdere specs:

Band Material:
◾Thermal plastic elastomer silicone vulcanate (TPSiV)

Display Size:
◾32mm x 12.8mm

Display Type:
◾AMOLED

Resolution:
◾320 x 128 pixels

Battery Type:
◾Li-Polymer

Operating Temperature Ranges:
◾-10°C to 40°C (14°F to 104°F)

Maximum Operating Altitude:
◾-300m to +4877m

Additional Technology:
◾Haptic vibration motor

Connectivity:
◾Bluetooth 4.0 (Low Energy)

Supported mobile devices:
◾Works with Windows Phone 8.1 update, iPhone®: 4S, 5, 5C, 5S, 6, 6 Plus, iOS® 8.1.2, and many Android™ 4.3-5.0 phones, with Bluetooth®

Charge Cable Connector:
◾Custom charge cable

Water Resistance:
◾Water Resistant*

* Microsoft garandeert geen volledige onderdompeling al zou de IP67 codering die de Band 2 draagt dit wel suggereren.

De verzamelde data wordt opgeslagen in Microsofts nieuwe Healthkit cloud. Dit wordt verheven tot een waar Health platform.

De Band 2 zou het 48 uur moeten uithouden op een enkele accu lading. Maar bij gebruik van de GPS is dit waarschijnlijk flink korter. De Band 1 hield het met GPS ongeveer 4 uur uit. Het volledig opladen zou in 1,5 uur moeten kunnen.

Apps voor de Band:

Band Store

De store app die alle Band 2 apps bevat. 3th party

A comprehensive list of windows phone apps connected with Microsoft band. Updated with latest Microsoft Band applications in Windows Phone Store.

Microsoft Health

Stel gezondheidsdoelen in en krijg inzicht in wat je kunt doen om gezonder te leven. Met overzichtelijke grafieken en diagrammen in je handige smartphone-app of het robuuste webdashboard.

Band Companion

The only app on the Store that will add new features to your Band!

Pimp my Band

Change your Band wallpaper with any image or photo you want. Easily browse for a picture, crop the desired part, preview it, and send it to your band, that's it. Easy and fast.

Torch for Band

Add a white screen to use as a flashlight to your Band. Currently apps can't keep Band screen active or adjust brightness.

Find my Band

Cannot find your Band? This app is the right one for you. Just run it and your Band will start to vibrate and the Heart Sensor to flash, to easily locate it.

Band Sensor Monitor

Monitor your Microsoft Band embedded sensors in real time, even the hidden ones not directly exposed by the companion app!!

Band Camera

With Band Camera you can use your Microsoft Band like a remote shutter for your smartphone!

Music Band

Allows you to control your music from your Microsoft Band and receive track name and artists notifications.

Band Translate

Translate using your Microsoft Band! First install the Tile on your Microsoft Band from this app. Then hold down the action button on your Microsoft Band for 2 seconds.

Awesome Band Backgrounds

The ultimate Microsoft Band companion app for amazing wallpaper photos and professional palette-based themes.

Clear my Band

Tired to click on all your Band Tiles to clear all notifications? Just pin this app to your Start screen to clear all the notifications and messages with one click.

Show my Band

Show My Band displays the sensor data from your Microsoft band. This application was written while I attended Build 2015 in San Francisco. The purpose of the application is simply to interact with the band via the provided API and to "play" around with the various features.

Bounce for Band

Bounce for Band is the first game to make use of the Microsoft Band to control the action on screen!

Band Camera Control

Utilize the full power of your new band, and snap photos from a distance using your Band. Camera Band Control allows you to control the camera on your phone by giving vocal commands to the band or pressing the tile button on the Band.

Sound Band

Using the sensors available in the Microsoft Band, Sound Band lets you activate sound effects through motion. This is the initial release, and—currently—the only available sound is "whip," which lets you simulate cracking a whip without all of the drudgery of actually having to buy and learn how to use one.

Band Wallet

Band Wallet allows you to add and store barcodes to your Microsoft Band. Use it at the store, gym, or your favorite coffee shop.

Band Barcodes

Allows you to scan and upload barcodes to your Microsoft Band.

The Total Gym Band Workout

This application has different categories of Band workouts. All the categories of workouts have animated images which explains you the workouts clearly.

Band Run Notes

Band Run Notes takes over where the Microsoft Health data leaves off. With Band Run Notes, you can view all of your run activities that have been uploaded to the Microsoft Health site from your Microsoft Band.

Backup my Band

Backup My Band is a Windows Phone app that enables you to backup your current Microsoft Band wallpaper and theme colours, and then restore them later.

Band Pro

Design, create and personalize your Microsoft Band Wallpaper.

Paddle for Band

Paddle for Band is a wearable take on a classic arcade game! Built on the platform introduced with Bounce for Band this simple game uses the band to control gameplay!

Band Hearthbeat

A very basic app that shows a heart beating with animation and sound at the pace of your current pulse. It will also show your skin temperature.

Band Break

Band Break - lets you know when you have been sitting idle for too long. Ideal for office workers or anybody with a desk job.

Band~Aid

Band-Aid aims to bring all kinds of additional and useful functionality to both your phone and Microsoft Band.

Rubik’s Band Timer

Time your Rubik's cube solving attempts by detecting moves of your Microsoft Band.

De prijs voor de Band 2 is voor Nederland nog niet bekend. Sterker nog, de Band is nu alleen nog maar te pre-orderen in de US, Canada en de UK. In de UK store van Microsoft heb je ook de mogelijkheid om de Band naar andere landen in de EU te verzenden, waaronder ook Nederland en België.

De Band 2 is nu ook te pre-orderen bij Amazon die ook Wereldwijd verzend...

De prijzen zijn nu als volgt:

US: $249,-
Canada: $ 329,99
UK £199,99 (Ongeveer € 275 inclusief verzendkosten)
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:28:
[...]

Ja zelfde probleem. Shipping address aanvaarden ze, maar Billing adres moet blijkbaar Brits zijn, hier vind je een random Britse postcode generator http://www.doogal.co.uk/PostcodeGenerator.php. Ben eens benieuwd.
Wordt vervolgd...

[ Voor 211% gewijzigd door Swerfer op 06-11-2015 09:19 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:53
Mooie openingspost. Ik zou graag het stroomverbruik van de GPS ten opzichte van de oude versie nog zien, en natuurlijk zou het leuk zijn als die dollarprijs ook in euro's wordt omgezet of liever nog iets lager uit komt (maar ben bang dat dat er niet in zit...)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook heb ik ergens gelezen dat de Band 2 Gorilla Glass III heeft dus waarschijnlijk gedaan met die vervelende screen protectors die het maar 14 dagen uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Paar zaken die me nu opvallen:
- oplaadcontacten zien er anders uit.
- oplaadcontact en hartslagmeter zijn van plek gewisseld
- beeldschermverhouding is anders (iets hoger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Edmin schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:46:
Paar zaken die me nu opvallen:
- oplaadcontact en hartslagmeter zijn van plek gewisseld
Dat is eigenlijk niet een heel vreemd iets want nu kan hij altijd als "horloge" gedragen worden, veel gehoorde klacht was namelijk ook dat om goed je hartslag te meten het scherm eigenlijk aan de binnenkant van de pols diende te zitten.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:54
ShadowBumble schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:48:
[...]

Dat is eigenlijk niet een heel vreemd iets want nu kan hij altijd als "horloge" gedragen worden, veel gehoorde klacht was namelijk ook dat om goed je hartslag te meten het scherm eigenlijk aan de binnenkant van de pols diende te zitten.
Maar als je de band 2 nou juist aan de binnenkant wilt dragen zoals ik? Ik wil em niet als horloge gebruiken maar puur voor de sensoren en als extensie van mijn telefoon. Dan lijkt de binnenkant van de pols me veel makkelijker kwa scherm bedienen en Cortana instructies toespreken. Juist hierom wil ik nu reviews afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:16
Mbt billing adres:

Met mijn stream 7 uit de uk store heb ik de postcode als volgt opgebouwd:

1004AB
NL1 4AB, en voor plaats de echte postcode, plaats en land ingevuld (1004 AB Amsterdam Netherlands). Factuur kreeg ik 1.5 maand later gewoon binnen per post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

svenk91 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Maar als je de band 2 nou juist aan de binnenkant wilt dragen zoals ik? Ik wil em niet als horloge gebruiken maar puur voor de sensoren en als extensie van mijn telefoon. Dan lijkt de binnenkant van de pols me veel makkelijker kwa scherm bedienen en Cortana instructies toespreken. Juist hierom wil ik nu reviews afwachten.
Je bedoelt boven en onder vergeleken met hoe je hand staat?Ik kan me niet echt voorstellen dat dit veel uitmaakt voor het bedienen. Dat doe je met je andere hand. Ik denk ook dat de display aan de handpalmkant eerder beschadigd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb nooit problemen gehad met de hartslagmeting met het scherm naar buiten of naar binnen. Het lijkt mij dat de hartslagmeter in theorie aan de binnenkant van je pols de beste registratie moet hebben, toch?
Dat zou dus bij de oude Band met het scherm naar buiten zijn en bij de nieuwe met het scherm naar buiten.

Verder opvallend: er lijkt een (licht?)sensor op de schakel te zitten. Die zit bij de oude Band naast het display.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
In het Microsoft devices event had iedere spreker een Band 2 om. En allemaal droegen ze hem aan de binnenkant van de pols. Het lijkt mij dat Microsoft ook 'wil' dat je hem aan de binnenkant van de pols draagt, wat in ieder geval de leesbaarheid van het scherm vergroot...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
In afwachting van levering, zojuist een pre-order geplaatst bij Microsoft UK store.
Verwachte zend datum 19 november. Met huidige wisselkoersen komt het neer op €271, er worden geen verzendkosten in rekening gebracht free shipping (3-5 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 08:24

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Ik heb 'm ook pre-ordered (in de US store, via Comgateway). Hij zou voor 30/10 verzonden moeten zijn, let's see...

The geek shall inherit the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
jessesteinen schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:08:
Ik heb 'm ook pre-ordered (in de US store, via Comgateway). Hij zou voor 30/10 verzonden moeten zijn, let's see...
24 Dollar shipping vind ik nogal wat, maar de totaalprijs is nog wel vergelijkbaar met de UK. Wat vind de douane nog nodig om te innen?

[ Voor 8% gewijzigd door Swerfer op 09-10-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

ik wist niet dat ie in de UK store te orderen was, vandaar. Maar ja, $249 = €226. Geen sales tax want verstuurd naar een US adres in een andere staat. Dan is het alleen de vraag wat de douanekosten/BTW hier in NL gaan zijn, maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je pech hebt rekent de douane de volle BTW en ook nog iets van 2 tientjes inklaringskosten. Ben je alsnog duurder uit dan bij een bestelling in de UK.

edit: en gezien de waarde vergeet ik de douanerechten nog: http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/

[ Voor 40% gewijzigd door Edmin op 09-10-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44
Waarom niet wachten op MS DE? Is die duurder, komt die veel later uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Over de prijs weten we nog niks, maar MS VS verstuurt op 30-10, MS UK op 19-11.... dus het kan zomaar dat Je in DE pas na kerst aan de beurt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:44
Ah dat is een flink verschil dan is het begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Edmin schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 23:01:
Als je pech hebt rekent de douane de volle BTW en ook nog iets van 2 tientjes inklaringskosten. Ben je alsnog duurder uit dan bij een bestelling in de UK.

edit: en gezien de waarde vergeet ik de douanerechten nog: http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/
Inklaringkosten zijn 13 euro, invoerrechten op computer(onderdelen) is 0 volgens belastingsdienst.nl
Dan nog de btw, 21% over het totale bedrag (226 + verzendkosten + inklaringskosten) zal iets van 55 euro zijn, dus komen we net over de 300 euro uit. Dat is het mij wel waard, ik wil 'm graag z.s.m. hebben. Ik heb heel lang gewacht om geen Band (1) te kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swerfer
Topic start flink uitgebreid met (hands on) video's en een lijst met beschikbare apps voor de Band (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:58
Gister avond ook maar even een pre-order bij de Store in Engeland gedaan. Ik ben vooral benieuw hoe hij om de pols heen voelt tijdens dagelijks gebruik.

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Nu 70 pond cash back bij aanschaf Band 2

https://storetradeup.com/...dd_to_cart_P1741_12102015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Ik had hem al bij mijn favorieten staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Voor de cashback:
'Any claims for products which appear to be from outside the UK will be rejected. To ensure your product qualifies, refer to the Support page for more information'

Gaat nog lastig worden denk ik...

Ik zou het wel waarderen als Microsoft iets meer los laat over de levering in overige landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
MPJK schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 18:55:
Voor de cashback:
'Any claims for products which appear to be from outside the UK will be rejected. To ensure your product qualifies, refer to the Support page for more information'

Gaat nog lastig worden denk ik...

Ik zou het wel waarderen als Microsoft iets meer los laat over de levering in overige landen.
Ik bestel hem in de UK store en dat is volgens mij de voorwaarde. Je kan dan dus niet een in de US bestelde Band 2 opgeven in de UK store voor refund...

Edit:

Hmm... Toch wat addertjes onde het gras:

• This Promotion is open to residents of mainland UK and Northern Ireland only who purchase a new (not pre-owned or refurbished) Qualifying Product
• For your Trade-in to qualify for the promotion it must be a working, complete and undamaged Microsoft Band (Bij mij laat de bekleding om de accu's los...)
• The Trade in offer is not applicable to products which originate outside the UK. Qualifying products must be of original United Kingdom localised specification. (De Band 2 of de oude Band?)

Mailtje gestuurd vanaf de support page:
I live in the Netherlands, but I pre-ordered a Band 2 in de UK. My current Band was imported from the US before the UK had any in the stores. Does this situation qualify for the trade-in?

Kind regards,

...
Eens zien wat de reactie wordt...

[ Voor 44% gewijzigd door Swerfer op 13-10-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een vraagje over de Band 2.
Zit er ook een speaker op om handsfree er mee te kunnen bellen?

Ik kom zelf van van de Gear S en ik wil de overstap doen naar Windows Phone ivm betere stabiliteit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
Inderdaad, alhoewel ik eigenlijk wel verwacht dat Microsoft deze maand nog wel duidelijk maakt of en wanneer de Band 2 naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 12:18
Ik zag vandaag dat er behoorlijk wat Nederlandse golfbanen (ca. 60) zijn toegevoegd. Hopelijk een indicatie dat die band toch snel naar Nederland komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:24:
Hoi ik heb een vraagje over de Band 2.
Zit er ook een speaker op om handsfree er mee te kunnen bellen?

Ik kom zelf van van de Gear S en ik wil de overstap doen naar Windows Phone ivm betere stabiliteit etc.
Negatief. Je moet de Band (2) niet vergelijken met een smartwatch ala iWatch of Andoid Wear. De Band (2) is primair een fitness band met notificatie mogelijkheden en opties voor apps in de simpelste vorm. Er zit wel een microfoon in, maar die is bedoeld voor Cortana en haar antwoorden komen als tekst in het scherm.

De Microsoft Band (2) zit daarmee tussen een Fitbit en een smartwatch in. De fitness/health functies zijn misschien wel het beste van alle fitness bands en smartwatches en de notificaties zijn goed ingericht, maar 'echte apps' zijn er niet en zullen er in mijn ogen ook niet komen. Met echte apps bedoel ik dan email, facebook twitter enzv. In theorie kunnen dat soort apps wel gemaakt worden en misschien heeft Microsoft plannen met de Band 2, maar met de Band 1 had je zeker geen 'echte apps'. Kijk maar eens in de lijst met beschikbare apps in de openingspost (daar staan de standaard apps niet bij)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat had ik al gezien maar wat ik mij afvraag is bijvoorbeeld als ik bing maps open en ga navigeren of de band 2 ook aangeeft waar ik links of rechts moet.

Verder vind ik het een erg mooie device.
Daarnaast las ik dat er een haptic vibration feedback in zit. Trilt hij dan net als een telefoon of geeft hij een "tik" als de apple watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:33:

Daarnaast las ik dat er een haptic vibration feedback in zit. Trilt hij dan net als een telefoon of geeft hij een "tik" als de apple watch?
Hij trilt als een telefoon en je kunt drie sterktes instellen. Verschillende notificaties hebben wel hun eigen trilsignaal, bijvoorbeeld twee keer kort of juist één ononderbroken lange trilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor je hem ook echt trillen want de Gear s kon je op afstand al horen vibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:02:
Hoor je hem ook echt trillen want de Gear s kon je op afstand al horen vibreren.
Om je pols niet, maar ligt hij op een harde ondergrond, dan hoor je hem wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Swerfer schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Ik bestel hem in de UK store en dat is volgens mij de voorwaarde. Je kan dan dus niet een in de US bestelde Band 2 opgeven in de UK store voor refund...

Edit:

Hmm... Toch wat addertjes onde het gras:

• This Promotion is open to residents of mainland UK and Northern Ireland only who purchase a new (not pre-owned or refurbished) Qualifying Product
• For your Trade-in to qualify for the promotion it must be a working, complete and undamaged Microsoft Band (Bij mij laat de bekleding om de accu's los...)
• The Trade in offer is not applicable to products which originate outside the UK. Qualifying products must be of original United Kingdom localised specification. (De Band 2 of de oude Band?)

Mailtje gestuurd vanaf de support page:

[...]

Eens zien wat de reactie wordt...
Heb de mijne ook uit de US en laat de bekleding om de accu's ook los.
Keep us posted!!

Ga hem trouwens wel terugsturen denk ik om hem te laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
siempie76 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:15:
[...]

Heb de mijne ook uit de US en laat de bekleding om de accu's ook los.
Keep us posted!!

Ga hem trouwens wel terugsturen denk ik om hem te laten maken.
Zeker doen, grote kans dat je een gloednieuwe terugkrijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
RobinFM schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:24:
[...]

Dat is mijn 2e optie als de inruil n iet gaat lukken. Ik heb ook nog garantie en de bekleding aan de binnenkant is vrijwel weg bij de accu's...

Edit:

Antwoord op mijn email naar Microsoft:
Store Trade Up Promotional Support

I am afraid this promotion is open to residents of mainland UK and Northern Ireland only. Furthermore this trade in offer is not applicable to products which originate outside the UK nor qualifying products that are not of original United Kingdom localised specification.

Unfortunately if you do not reside within mainland UK or Northern Ireland, or if your goods are not from the UK localisation originally, you would not be able to participate in this offer.
Zoals verwacht...

[ Voor 47% gewijzigd door Swerfer op 17-10-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:15
Pfff, is besteld, hardlopen is nog makkelijker...

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Heb hem gisteren ook gepreorderd in de UK. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil gaan preorderen, maar twijfel over de maat. Had een Band 1 in L en die was net goed. Microsoft zegt dat ze (ongeveer) gelijk zijn, maar op het Band 2 forum van WindowsCentral lees ik dat het zelfs 2 tandjes kan schelen tussen een Band 1 en Band 2. Dat zou voor mij eerder een M betekenen.

Nu heeft Microsoft 1. een 'papieren' Band 2 om uit te printen maar daar zit ik precies op de M-L lijn.
En 2. in een chat met Microsoft UK blijk je 14 dagen gratis omruilen te hebben. Voor het geval de maat niet goed is bijvoorbeeld.

Maar toch, ik wil graag direct de goede maat Band 2 bestellen.

Als iemand al ervaring heeft, brand los :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:04
In mijn 'onderzoek' naar mijn eventuele overstap naar de lumia 950 XL, ben ik ook aan het kijken naar een vervanger van mijn Moto360. Nu begrijp ik wel dat de Band meer gericht Is op fitness maar hoe ervaren jullie de notificaties van de verschillende apps etc?
Daarnaast zie ik dat op de pagina van Microsoft dat ook runkeeper ondersteund wordt? Dacht dat die geen app hadden voor Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
Nou vandaag toch maar besteld. Ben benieuwd hoe de band 2 gaat werken i.c.m. fitness. Ben gewoon nieuwsgierig hoe dat tellen gaat of dat accuraat is enzo. En wat ook ideaal zou zijn is dat hij de bluetooth connectie zou kunnen behouden met mijn telefoon terwijl die in het klusje ligt. Dat is zo ongeveer bij de meeste apparaten zo'n 6 meter met plafond ertussen. Nou we zullen zien. Besteld bij UK en de tip van Mount voor billing address.
Mount schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:53:
Mbt billing adres:

Met mijn stream 7 uit de uk store heb ik de postcode als volgt opgebouwd:

1004AB
NL1 4AB, en voor plaats de echte postcode, plaats en land ingevuld (1004 AB Amsterdam Netherlands). Factuur kreeg ik 1.5 maand later gewoon binnen per post.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:38
RobinFM schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:24:
[...]

Wellicht offtopic:
Ik heb het zelfde probleem (loslatende verf) en heb het geprobeerd om m op te laten halen voor reparatie.

Conclusie:
MS erkende het probleem, maar kon alleen via een US/UK adres opgehaald worden of in de store van aankoop. Dit was voor mij helaas geen optie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
MrTre schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:29:
[...]

Wellicht offtopic:
Ik heb het zelfde probleem (loslatende verf) en heb het geprobeerd om m op te laten halen voor reparatie.

Conclusie:
MS erkende het probleem, maar kon alleen via een US/UK adres opgehaald worden of in de store van aankoop. Dit was voor mij helaas geen optie :-(
Mijn band is door een kennis voor me meegenomen uit de VS, en ik heb de reparatie laten doen via de UK. Dus het lijkt me dat jij het ook voor elkaar zou moeten kunnen krijgen... heb je het geprobeerd via: http://www.microsoft.com/...n-us/support/troubleshoot? Ik heb Optie 3 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Toch jammer dat het er niet op lijkt dat de Band 2 naar Nederland komt. Als het al gebeurt zit er in ieder geval een flinke vertraging in en is de "nieuwigheid" er alweer af. Terwijl de apps die ik nu in de OP zie staan mij toch wel behoorlijk warm maken. Over de Band zelf was ik al enthousiast maar er zitten heel wat leuke apps bij die de mogelijkheden alleen maar vergroten. Wie start er een handtekeningenactie voor Microsoft? ;-)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
DeNachtwacht schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:45:
Wie start er een handtekeningenactie voor Microsoft? ;-)
Jij...

Maar gewoon in de UK bestellen. Microsoft komt er vanzelf wel achter dat er veel Band 2's naar Nederland komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:13
GroeneThee schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 13:19:
In mijn 'onderzoek' naar mijn eventuele overstap naar de lumia 950 XL, ben ik ook aan het kijken naar een vervanger van mijn Moto360. Nu begrijp ik wel dat de Band meer gericht Is op fitness maar hoe ervaren jullie de notificaties van de verschillende apps etc?
Daarnaast zie ik dat op de pagina van Microsoft dat ook runkeeper ondersteund wordt? Dacht dat die geen app hadden voor Windows?
Ik vind de notificaties in ieder geval ideaal. Toen ik hem kocht was het voornamelijk om het fitnessgedeelte, maar het is zo handig om even op je pols te kijken wie of wat je iets stuurt, en op basis daarvan wel of niet je telefoon te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-08 12:53
autje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:53:
[...]

Ik vind de notificaties in ieder geval ideaal. Toen ik hem kocht was het voornamelijk om het fitnessgedeelte, maar het is zo handig om even op je pols te kijken wie of wat je iets stuurt, en op basis daarvan wel of niet je telefoon te pakken.
Valt het een beetje te vergelijken met Android wear? Een mailtje oid lezen of je whatsapp bekijken gaat prima maar gaat dit ook met de microsoft band? Vind t design tof en het idee van een lang beeldscherm ipv een rond beeldscherm is best prettig imo, had in filmpjes gezien dat je dan gewoon kan typen zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:13
Mwah, als de whatsappjes kort zijn gaat het nog wel, maar langere dingen niet echt. Het gaat ook meer om het signaal en het meteen kunnen zien van wie het is, zodat je kunt beslissen of je meteen je telefoon pakt, of denkt, "daar kijk ik straks wel even naar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 15:02
RobinFM schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:11:
[...]

Mijn band is door een kennis voor me meegenomen uit de VS, en ik heb de reparatie laten doen via de UK. Dus het lijkt me dat jij het ook voor elkaar zou moeten kunnen krijgen... heb je het geprobeerd via: http://www.microsoft.com/...n-us/support/troubleshoot? Ik heb Optie 3 gebruikt.
Heb je hem zelf gestuurd of is hij opgehaald? Ik zit zelf ook nog ff te twijfelen om de watch 2 te halen, maar als er meerdere mensen hardware problemen hebben wacht ik nog ff af. Met mijn SurfaceRT had ik ook veel gezeik omdat ik de eerste batch had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
vali schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Heb je hem zelf gestuurd of is hij opgehaald?
Als ik me goed herinner kreeg ik een UPS-label per mail. Dat heb ik geprint en op de doos geplakt. Het pakketje heb ik afgegeven bij een UPS-punt in de buurt, maar had ik thuis kunnen laten afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinFM schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:00:
[...]Als ik me goed herinner kreeg ik een UPS-label per mail. Dat heb ik geprint en op de doos geplakt. Het pakketje heb ik afgegeven bij een UPS-punt in de buurt, maar had ik thuis kunnen laten afhalen.
Same here. Met als reden een licht slippende clasp. Gratis omgewisseld voor een nieuwe. En gratis verzendkosten. Band 1 uit de VS, via MS UK geclaimd en door DE servicecenter gestuurd vanaf en retour naar NL adres. Helemaal top dus.

Nog 2 dagen wachten en dan wordt de Band 2 in de VS uitgeleverd. En kunnen we dus de eerste gebruikerservaringen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Topic start aangepast met 1e review van Windows Central...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Swerfer schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:21:
Topic start aangepast met 1e review van Windows Central...
Goed bezig, erg nette TS. Ik zou alleen misschien die Hands on filmpjes nu weghalen, dat is dan wat achterhaald... maar wel erg handig App overzicht in ieder geval. En misschien bijvoorbeeld deze review weer toevoegen?

Ik kan niet wachten tot ik hem kan bestellen in ieder geval ;)

[ Voor 16% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-10-2015 21:03 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
DeNachtwacht schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Goed bezig, erg nette TS. Ik zou alleen misschien die Hands on filmpjes nu weghalen, dat is dan wat achterhaald... maar wel erg handig App overzicht in ieder geval. En misschien bijvoorbeeld deze review weer toevoegen?

Ik kan niet wachten tot ik hem kan bestellen in ieder geval ;)
Thanks, topic start aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
nevermind

[ Voor 86% gewijzigd door GroeneThee op 30-10-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:00:
[...]
Ik zou alleen misschien die Hands on filmpjes nu weghalen, dat is dan wat En misschien bijvoorbeeld deze review weer toevoegen?
Nee!!! Dat is juist een slechte review. Te veel eer voor die muts die niet snapt dat een Band 2 juist meer is dan alleen een fitness device. Identiteitscrisis in haar hoofd zal ze bedoelen. Theverge en Engadget kan je überhaupt beter skippen. Of alleen de comments lezen :) Wat een Apple jojo's.

Vervang dan beter die van Theverge door deze van Gottabemobile bijvoorbeeld.
http://www.gottabemobile..../microsoft-band-2-review/
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:05:
[...]

Nee!!! Dat is juist een slechte review. Te veel eer voor die muts die niet snapt dat een Band 2 juist meer is dan alleen een fitness device. Identiteitscrisis in haar hoofd zal ze bedoelen. Theverge en Engadget kan je überhaupt beter skippen. Of alleen de comments lezen :) Wat een Apple jojo's.

Vervang dan beter die van Theverge door deze van Gottabemobile bijvoorbeeld.
http://www.gottabemobile..../microsoft-band-2-review/
.
Mensen moeten zelf conclusies gaan trekken door meerdere reviews te gaan vergelijken. Als je alleen maar alle positieve reviews laat zien, dan verwacht iemand een 'Wonderband' te kopen terwijl er misschien zaken zijn die toch wat tegenvallen. Als ik de Apple watch reviews ga bekijken op wannabe Apple sites, dan zou ik misschien gelijk de Apple watch gaan aanschaffen. Maar als ik ook onafhankelijke reviews ga bekijken, laat ik hem links liggen omdat dat ding niet is wat ik wil.

Die muts in de review van The Verge had in ieder geval een Band 2 in de maat small moeten testen, want nu ziet het er niet uit zo los als dat ding om haar pols zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste ervaringen op het forum van WindowsCentral druppelen binnen.

Voor degene die een Band 1 hebben/hadden en nog niet over de maat uit zijn: De Band 2 is duidelijk een paar tandjes groter. Mocht je de verkeerde maat bestellen. Geen nood, want MS UK wisselt ze gratis binnen 14 dagen om voor een andere maat.

Ik ga door deze ervaringen een Band 2 maat M bestellen (had Band 1 maat L)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:41:
De eerste ervaringen op het forum van WindowsCentral druppelen binnen.

Voor degene die een Band 1 hebben/hadden en nog niet over de maat uit zijn: De Band 2 is duidelijk een paar tandjes groter. Mocht je de verkeerde maat bestellen. Geen nood, want MS UK wisselt ze gratis binnen 14 dagen om voor een andere maat.

Ik ga door deze ervaringen een Band 2 maat M bestellen (had Band 1 maat L)
Klopt inderdaad. De Band 2 voelt ruimer aan. Niet veel maar bij een twijfelgeval kan je voor een maatje kleiner gaan. Helaas was de Band 2 alleen beschikbaar voor pre-orders in Seattle en Bellevue. Het apparaat voelt in ieder geval veel beter om de pols dan de Band 1.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
Het schijnt dat de S een kleinere batterij (170mAh) heeft dan de M & L (200 mAh).

http://pocketnow.com/2015/10/29/microsoft-band-2-review

[ Voor 66% gewijzigd door MPJK op 31-10-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPJK schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:31:
Het schijnt dat de S een kleinere batterij (170mAh) heeft dan de M & L (200 mAh).

http://pocketnow.com/2015/10/29/microsoft-band-2-review
Eens. Met de maatindicatie op de MS site. Alleen wordt het lastiger als je in een overlappend grens gebied zit. MS adviseert een maatje groter. En de ervaringen op het WC forum duiden op een maatje kleiner.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
Dat is inderdaad ook waar, het smalste deel om mijn pols is 170mm en ik heb de M (162 -188mm) besteld, mede omdat die batterij ook groter is (de accuduur is al niet denderend).

[ Voor 7% gewijzigd door MPJK op 31-10-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:29:
[...]

Mensen moeten zelf conclusies gaan trekken door meerdere reviews te gaan vergelijken. Als je alleen maar alle positieve reviews laat zien,
Niet zozeer positief vs negatief, maar ze geeft zelfs misleidende informatie.

Vervang 'm dan door die van Pocketnow. Die is negatief en positief in één. >:) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Niet zozeer positief vs negatief, maar ze geeft zelfs misleidende informatie.
Misleidende info kan ik niet echt ontdekken in de review. In grote lijnen is de review in mijn ogen zelfs positief, alleen aan het eind is haar conclusie dat het niet haar eerste keus is. Niks mis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Mm, ik ben benieuwd naar de maat dan. Ik zat ook op het grensgebied M/L. Heb de L besteld. Hopelijk hoef ik hem niet terug te sturen. Dat zou heel zuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt toch niet zoveel uit. Hij is zo omgewisseld. Al is in één keer goed wel zo praktisch.

Hoeveel is je polsomtrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:58:
[...]

Maakt toch niet zoveel uit. Hij is zo omgewisseld. Al is in één keer goed wel zo praktisch.

Hoeveel is je polsomtrek?
Precies die 180. Ach we zullen zien! 19 november wordt die verscheept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShittyNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

Precies die 180. Ach we zullen zien! 19 november wordt die verscheept!
Van het WC forum:
http://forums.windowscent...-right-size-band-2-a.html
en
http://forums.windowscent...-got-mine-sizing-off.html

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
Ik heb nu net mijn Band binnengekregen (vanuit de V.S.) En de maat is idd niet echt accuraat. Hij past wel bij mij, ik heb maat M, heb zelf een polsomtrek 170mm en ik heb 'm op de kleinste stand staan. Verder is het echt een ontzettend fraaie wearable. Zeer mooi design en hij zit ook lekker zo op het eerste gevoel. Na een jaar een Fitbit Charge HR te hebben gedragen ben ik blij dat ik deze overstap gemaakt heb.
Ik denk dat ik nu trouwens wel durf te stellen dat ik de eerste NLer ben met een Band 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je loopt in ieder geval 2 weken op ons voor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MPJK schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:06:
Ik heb nu net mijn Band binnengekregen (vanuit de V.S.) En de maat is idd niet echt accuraat. Hij past wel bij mij, ik heb maat M, heb zelf een polsomtrek 170mm en ik heb 'm op de kleinste stand staan. Verder is het echt een ontzettend fraaie wearable. Zeer mooi design en hij zit ook lekker zo op het eerste gevoel. Na een jaar een Fitbit Charge HR te hebben gedragen ben ik blij dat ik deze overstap gemaakt heb.
Ik denk dat ik nu trouwens wel durf te stellen dat ik de eerste NLer ben met een Band 2 :+
Jaloers. Ik heb gisteren de M besteld. Mijn polsomtrek is 178mm en had eerst de L besteld. Met de maatmeter van Microsoft kwam ik op 180mm uit. Nu ik jou reactie lees weet ik nu wel 100% zeker dat ik de goede maat heb besteld.

En hoe bevalt hij op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb hem sinds vanmiddag om mijn pols. Hij voelt veel beter. Het ronde scherm is erg mooi. Het is net of het scherm rolt als je swiped. Ook van een L bij de Band 1 naar een M bij de Band 2 gegaan. De ervaring bij het dragen is echt veel beter geworden. Je voelt hem een stuk minder.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Hoe dragen jullie 'm? Aan de binnenkant van de pols? Kunnen jullie al wat zeggen of de band met het typen in de weg zit?
En Is de sluiting echt zo groot (en lelijk) als op verschillende plaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Inderdaad aan de binnenkant van de pols. Omdat hij ronder en platter is zit hij niet in de weg met typen tenzij je met je pols op je bureau leunt. Maar dan zou je al niet goed typen ;)
Sluiting had inderdaad wat minder lomp gemogen. Maar het scherm is zoveel mooier en het draagcomfort is zoveel beter dat ik me er niet aan stoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 15:43
Mijn vrouw is zo lief geweest er een te bestellen voor mijn verjaardag :) hoop m rond 20 november binnen te krijgen! Hoe is jullie ervaring met strava en de Band icm Windowsphone? begreep dat de band wel strava ondersteund maar er is geen app voor windowsphone (hoop dat die eindelijk komt met w10).

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Geen Strava ervaringen. Gebruik alleen de Microsoft Health app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JP_S schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:42:
Mijn vrouw is zo lief geweest er een te bestellen voor mijn verjaardag :) hoop m rond 20 november binnen te krijgen! Hoe is jullie ervaring met strava en de Band icm Windowsphone? begreep dat de band wel strava ondersteund maar er is geen app voor windowsphone (hoop dat die eindelijk komt met w10).
De Band is aan Strava te koppelen, maar ik heb er voortdurend last van dat Strava mijn afgelegde afstand enkele honderden meters korter maakt dan deze volgens de Band of Runkeeper zou moeten zijn. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JP_S schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:42:
begreep dat de band wel strava ondersteund maar er is geen app voor windowsphone (hoop dat die eindelijk komt met w10).
Yep, werkt goed. Via connected services in de Health app even koppelen en de data wordt na een rit automatisch naar Strava gekopieerd.
Een app heb je dus niet nodig. Er is wel een Strava app, alleen niet van hun zelf:
https://www.microsoft.com...apps/Striver/9NBLGGH18520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 15:43
Thanks, klinkt goed! super benieuwd hoe het me gaat bevallen!

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Even een lekenvraag op het gebied van online bestellen; ik wil hem graag vanuit de vs bestellen want is natuurlijk goedkoper dan vanuit vk. Maar hoe zit het met de levertijd? Zitten daar nog grote verschillen tussen? En is het gewoon vai de officiële MS site te bestellen?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:50:
Even een lekenvraag op het gebied van online bestellen; ik wil hem graag vanuit de vs bestellen want is natuurlijk goedkoper dan vanuit vk. Maar hoe zit het met de levertijd? Zitten daar nog grote verschillen tussen? En is het gewoon vai de officiële MS site te bestellen?
Natuurlijk? Je vergeet de importkosten en verzendkosten die je moet betalen bij bestellen in de VS?
Het zou me niet verbazen wanneer bestellen in de VS juist duurder is dan bestellen in de UK.
Daarnaast heb je bij kopen bij MS UK ook geen verzendkosten voor het geval je moet omruilen wegens defect of verkeerde maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Met de huidige dollarkoers en importkosten moet je niet in de US online bestellen inderdaad. Gewoon in de UK met gratis verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 19:01
Ik zit al een tijdje te kijken naar de MS band, om deze te gebruiken met Caledos Runner.

Heeft iemand hier ervaring met deze combi?

Ik zou graag mijn telefoon thuis laten en dan later alle data overzetten.

[ Voor 22% gewijzigd door BlaBla1973 op 06-11-2015 09:17 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Gé Brander schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:04:
Met de huidige dollarkoers en importkosten moet je niet in de US online bestellen inderdaad. Gewoon in de UK met gratis verzenden.
Ik zie het ja. Ik wacht even tot 19 november en hij uit de 'pre order status gaat'. Of misschien is er ergens nog een leuke feestdagen promo ;). Iemand een idee hoe lang hij er vanuit de UK over doet vanaf microsoft?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
vanuit de UK is het vaak niet meer dan een dag of 2-3.
BlaBla1973 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:15:
Ik zit al een tijdje te kijken naar de MS band, om deze te gebruiken met Caledos Runner.

Heeft iemand hier ervaring met deze combi?

Ik zou graag mijn telefoon thuis laten en dan later alle data overzetten.
Volgens mij gaat de band 2 , een rechtstreekse link krijgen met Runkeeper. Althans, ik ga er vanuit dat je daarom Caledos Runner gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:40
Band 1'ers die kunnen aangeven of het de upgrade waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
Is de band met meerdere telefoons tegelijk te koppelen voor meldingen en dan 1 telefoon te bedienen voor muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sppak schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:22:
Is de band met meerdere telefoons tegelijk te koppelen voor meldingen en dan 1 telefoon te bedienen voor muziek?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:14:
Nog 2 weken wachten en dan komen de vele nieuwe Bands uit de UK aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Worsteneter schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:14:
Bekijk de foto's en reviews in de topicstart en je kan zelf beslissen of het de upgrade waard is. Ik vind van wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
Da's ook gek... Op 7 oktober heb ik de pre-order voor de Band 2 geplaatst bij Microsoft UK. Als betaalmethode heb ik PayPal gebruikt. Nu zie ik net op de PayPal-site staan:

7 okt, Microsoft Payments
Autorisatie – Geannuleerd
De tijdelijke toestemming is geannuleerd. Er is geen geld van uw betaalmethode afgeschreven.

Als ik dan kijk in de Orderhistorie op Microsoftstore.co.uk staat mijn bestelling nog wel genoemd en de status is: In process.

Is dit bij meer mensen zo? Ik heb uiteraard als billing address een willekeurig Engels adres opgegeven, omdat je anders geen bestelling kunt plaatsen. Maar nu ik die geannuleerde autorisatie zie begin ik toch te twijfelen of de bestelling gewoon doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
RobinFM schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:30:
Da's ook gek... Op 7 oktober heb ik de pre-order voor de Band 2 geplaatst bij Microsoft UK. Als betaalmethode heb ik PayPal gebruikt. Nu zie ik net op de PayPal-site staan:

7 okt, Microsoft Payments
Autorisatie – Geannuleerd
De tijdelijke toestemming is geannuleerd. Er is geen geld van uw betaalmethode afgeschreven.

Als ik dan kijk in de Orderhistorie op Microsoftstore.co.uk staat mijn bestelling nog wel genoemd en de status is: In process.

Is dit bij meer mensen zo? Ik heb uiteraard als billing address een willekeurig Engels adres opgegeven, omdat je anders geen bestelling kunt plaatsen. Maar nu ik die geannuleerde autorisatie zie begin ik toch te twijfelen of de bestelling gewoon doorgaat...
Microsoft schrijft pas geld af als de Band 2 daadwerkelijk verzonden wordt. Ik denk dat Microsoft een controle bij PayPal heeft gedaan om te kijken of je daadwerkelijk een PayPal account hebt. Ze doen een afschrijving en annuleren deze direct weer, zodat bij Microsoft duidelijk is dat de betaalmethode valide is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:05
Is muziek controle iets dat de band 2 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
belrpr schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:35:
Is muziek controle iets dat de band 2 kan.
Er is een app waar je muziek uit je collectie aan kan toevoegen die je vervolgens met een tile op de band kan afspelen. Deze app dus (nog) niet samenwerken met bijvoorbeeld Groove.

https://www.microsoft.com...s/music-band/9nblggh2p6c9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
Swerfer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:57:
[...]

Microsoft schrijft pas geld af als de Band 2 daadwerkelijk verzonden wordt. Ik denk dat Microsoft een controle bij PayPal heeft gedaan om te kijken of je daadwerkelijk een PayPal account hebt. Ze doen een afschrijving en annuleren deze direct weer, zodat bij Microsoft duidelijk is dat de betaalmethode valide is.
Dat klinkt logisch. Fingers crossed dan maar dat dat het is. Ik schrok in ieder geval wel toen ik het zag... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Swerfer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:04:
[...]

Bekijk de foto's en reviews in de topicstart en je kan zelf beslissen of het de upgrade waard is. Ik vind van wel...
Ik vind de sluiting zo groot en lomp.. Plus dat de accu best dik lijkt, zit ie dan niet los aan de zijkant van je pols? Verder qua functies niet zoveel meer, maar comfort lijkt veel beter.. Maar dat is eigenlijk kwestie van passen. Ik krijg nu af en toe irritaties van de oplaadport, voornamelijk omdat ie daar het meeste steunt bij gebrek aan ronding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Worsteneter schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:06:
[...]

Ik vind de sluiting zo groot en lomp.
Ik vind die sluiting ook zo lomp. Vreemd is dat er in vrijwel geen hands-on of review gesproken wordt over de lompe sluiting. Misschien dat het in de praktijk toch meevalt. Je pols is aan de bovenkant plat, dus die dikke bump aan de binnenkant van de sluiting zorgt er misschien voor dat de Band 2 daardoor beter om je pols zit. De Band 2 vormt dan aan de buitenkant meer een rondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Swerfer schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:12:
[...]

Ik vind die sluiting ook zo lomp. Vreemd is dat er in vrijwel geen hands-on of review gesproken wordt over de lompe sluiting. Misschien dat het in de praktijk toch meevalt. Je pols is aan de bovenkant plat, dus die dikke bump aan de binnenkant van de sluiting zorgt er misschien voor dat de Band 2 daardoor beter om je pols zit. De Band 2 vormt dan aan de buitenkant meer een rondje...
Zeker in foto's met beide bands is het een joekel.. Ik wil juist een minimalistische sluiting. Dat ie afstreekt qua kleur is ook niet bevordelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:33:
[...]

Zeker in foto's met beide bands is het een joekel.. Ik wil juist een minimalistische sluiting. Dat ie afstreekt qua kleur is ook niet bevordelijk
Het contrast grijs-zwart zal het inderdaad versterken. De meeste reacties op WC vertellen dat het in de praktijk heel erg mee valt. Misschien wel omdat de rest zo goed is.

Oh ja, sommigen zeggen dat het juist wel wat heeft. Maakt het anders/onderscheidend dan andere fitness wearables. En waar bij de Band 2 de sluiting hoog is, zijn bij de smartwatches deze weer hoog op de display kant. Bij de Band 1 zijn het de zijkanten. Het is nooit goed zeg maar ;)

Moet mijn Band 2 nog binnen krijgen. Ik verwacht dat het absoluut geen showstopper is. Voor mij. Ik denk dat het ook wel stoer staat (zoals sommige op WC ook zeggen) Het zou dan eerder zijn dat een Band 2 minder makkelijk onder een mouw van een blouse past. En daar hoor ik juist weer positieve geluiden over.
Wat bevestigt dat het wel meevalt met de hoogte.

Ga je voor smal/dun dan is er eigenlijk alleen de optie van een traditionele horloge (=met een hele kleine accu)
.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Band 1 past voor mij juist moeilijk onder een overhemd door het rechte display. Die dikkere sluiting lijkt me juist geen probleem, omdat het aan de platte kant van je polst zit, i.t.t. het scherm van de Band 2.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste