Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:00

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/10/microsoft_band.jpg?itok=ZDz97SrT

Microsoft sluit zich aan bij een hele rits van fabrikanten die een smart watch achtig device aanbieden. De Microsoft versie hebben ze 'Band' genoemd.

Waar anderen veel moeite doen alle aspecten van een Smartphone in een horloge te integreren, neemt Microsoft een andere route. De 'Band' lijkt voornamelijk bedoeld als fitness tracker en heeft daarbij ook mogelijkheden om samen te werken met een smartphone. Zowel iOS, Android en Windows Phone worden daarbij ondersteund. Echter alleen op Windows Phone kan Cortana gebruikt worden.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2014/10/microsoft-band_hero_2.png

De 'Band' heeft daarbij de beschikking over de volgende sensoren:
• Optical heart rate monitor
• Accelerometer/Gyrometer
• GPS
• Microphone
• Ambient Light Sensor
• Galvanic Skin Response (GSR) sensors
• UV sensor

De verzamelde data wordt opgeslagen in Microsoft's nieuwe Healthkit cloud. Dit wordt verheven tot een waar Health platform waar in de komende tijd nog vele uitbreidingen op zullen komen en waartoe in principe iedere developer toegang kan krijgen. Op dit moment werkt de 'Band' met de volgende apps:
• UP by Jawbone
• MapMyFitness
• MyFitnessPal
• RunKeeper

De horloge zou het 48 uur moeten uithouden op een enkele accu lading. Maar bij gebruik van de GPS zal dit waarschijnlijk wel korter worden.

Promotie video's:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CEvjulEJH9w]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=caW11oY1HYI]

Exploded view:
Afbeeldingslocatie: http://mscorpnews.blob.core.windows.net/ncmedia/2014/10/Device_Explode_19fps_v01_000001.png

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Mooie topic start.

Aanvulling: sizing http://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us/sizing

Ik ga er proberen een via iemand te regelen die naar de States gaat....gezien....instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:03
Toevallig zat ik van de week te denken om zo'n apparaat aan te schaffen. Nu dat Microsoft ook hun Band heeft aangekondigd is dit toch wel een sterke kandidaat.

Ik wacht de eerste reviews nog wel even af maar het zou zo maar kunnen dat dit hem wordt!

Het enige wat ik me nog afvraag is de dikte. Voor iemand die achter een bureau zit lijkt hij me erg dik.

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Als de onderstaande zaken komen / er zijn dan zou dit een zeer interessant apparaat kunnen worden:
- Strava ondersteuning, zou Strava dus ook moeten kunnen werken op GPS van Band ipv telefoon
- Batterijduur bij gebruik GPS van een uur of 8 zou heel netjes zijn
- Goede GPS nauwkeurigheid en relatief hoge interval voor de fietsers. Om de 10s bijvoorbeeld is echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:05
Wanneer je op de website kijkt staat er: Plays well with others. Daar staat onder andere runkeeper, myfitnesspal etc dus strava zal ook gewoon gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:38
Ik wil er graag één, maar vooralsnog is ie US-only en ik ken zo niet iemand die naar de US gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Inderdaad, ik wil er ook wel één. Hopelijk duurt het niet weer 9 maanden voordat deze te koop is buiten de US. Voor mij hoeft Cortana niet eens te werken in het NL.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
jostefa schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:39:
Wanneer je op de website kijkt staat er: Plays well with others. Daar staat onder andere runkeeper, myfitnesspal etc dus strava zal ook gewoon gaan werken.
Vraag me af hoe dit dan gaat gaan, want op dit moment is er geen Runkeeper app in de WP store. Stuurt hij die data dan van de armband over je gsm naar Runkeeper? Of gebeurd dit met Microsoft Health? Ik heb wel Caledos Runner op mijn WP die ook naar Runkeeper synct maar dat is dan weer anders.

Kijk trouwens wel uit naar deze Band, hoop hem voor kerst hier te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in de markt voor een fitness tracker en in eerste instantie was ik erg gecharmeerd van de nieuwe Fitbit surge. Probleem was alleen dat het nog enkele maanden gaat duren voordat deze komt.
Toen ik vanmorgen het nieuws zag over deze band, was ik gelijk verkocht. Deze band heeft alle functionaliteiten die ik wil en nog een paar extra. Ben wel een beetje nerveus over de batterij duur.

Aangezien ik in de USA woon, heb ik hem gelijk besteld omdat de oplage gelimiteerd is.
Ik vermoed dat de band alleen een hulpmiddel is voor Microsoft om hun nieuwe cross platform health tool te promoten als een soort proof of concept.
Zelf ben ik fanatiek runtastic gebruiker en hoop dat deze ook snel in het rijtje met ondersteunde apps komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
@Da_Chemist: Je hebt niet toevallig zin om er eentje deze kant op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:56:
@Da_Chemist: Je hebt niet toevallig zin om er eentje deze kant op te sturen?
check your mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Dit is toch wel een erg interessant device. Binnenkort maar eens een Microsoft Store opzoeken hier in de US.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De ingebouwde GPS maakt dit voor mij een erg aantrekkelijk apparaat. Cross-platform ook, want ik wissel nog wel eens van device. Deze gaat op de lijst voor kerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:11
X-Fighter schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:34:
[...]

Vraag me af hoe dit dan gaat gaan, want op dit moment is er geen Runkeeper app in de WP store. Stuurt hij die data dan van de armband over je gsm naar Runkeeper? Of gebeurd dit met Microsoft Health? Ik heb wel Caledos Runner op mijn WP die ook naar Runkeeper synct maar dat is dan weer anders.

Kijk trouwens wel uit naar deze Band, hoop hem voor kerst hier te krijgen.
Dit

Deze band voor het hardlopen is een goede kandidaat inderdaad. Mijn Moto360 met leren bandje is hier niet helemaal geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damylen
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
@Da_Chemist Je kan wel een handeltje beginnen. Ik heb ook wel interesse :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damylen
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik vraag me wel af in hoeverre andere bedrijven/ontwikkelaars hier apps voor kunnen maken. Zou graag bv home automation functionaliteit toevoegen. Dat ik m'n huis kan bedienen vanaf m'n pols. Zou natuurlijk via Cortana kunnen, maar liever dat ik zelf een app kan maken op de band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:34
Het is op papier een van de meest interessante aanbiedingen op dit moment. Wel onder voorbehoud dat de sensoren een beetje deugen. Als de reviews de goede kant uitgaan kan dit een waardige vervanger worden van mijn Garmin forerunner 210 én een serieuze concurrent van toestellen als de TomTom Cardio, fitbit surge, enz.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:37
De Fitbit Surge staat ook op mijn shortlist. Begin volgend jaar moet ie komen, maar ik wacht dan wel de reviews af, bv van dc-rainmaker: http://www.dcrainmaker.com/tag/fitbit-surge

Deze 'band' is redelijk vergelijkbaar.als deze apparaten echt goed werken, dan zullen ze een redelijk stuk van de sport watches markt afsnoepen, zoals de Garmins en de Polars. Al moet ik zeggen dat een compleet apparaat als de Polar M400 qua functionaliteit een prijs ook in deze regionen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:08
YouTube: Microsoft Band unboxing and hands on

Unboxxing!
Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damylen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:54:
Ik vraag me wel af in hoeverre andere bedrijven/ontwikkelaars hier apps voor kunnen maken. Zou graag bv home automation functionaliteit toevoegen. Dat ik m'n huis kan bedienen vanaf m'n pols. Zou natuurlijk via Cortana kunnen, maar liever dat ik zelf een app kan maken op de band
Cortana en Insteon moet werken. Insteon heeft al Cortana support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ziet er erg mooi uit in die unboxing op wc, hopelijk snel verkrijgbaar in Nederland (of ik moet hem op een of andere manier uit de vs kunnen krijgen). Vooral cortana is fijn, omdat ik dat veel gebruik. Hopelijk komt er dan ook een 'hey cortana' voor de band.

Ik vind het er wel raar uit zien als je hem naar boven draagt, het scherm lijkt dan erg onnatuurlijk om af te lezen, omdat die eigen een kwartslag gedraaid is. Maar als je hem andersom draait zit die sluiting weer bovenop.. dat is ook niet zo mooi denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb er een besteld in de VS via een nichtje dat daar woont. 7 december kan ik hem in ontvangst nemen!

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Mocht iemand aanbieden een band naar Nederland te sturen, dan houd ik mij aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Worsteneter schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:13:
Mocht iemand aanbieden een band naar Nederland te sturen, dan houd ik mij aanbevolen!
Uitverkocht.
http://www.windowscentral...all-sizes-microsoft-store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:32
Worsteneter schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:55:
Ziet er erg mooi uit in die unboxing op wc, hopelijk snel verkrijgbaar in Nederland (of ik moet hem op een of andere manier uit de vs kunnen krijgen). Vooral cortana is fijn, omdat ik dat veel gebruik. Hopelijk komt er dan ook een 'hey cortana' voor de band.

Ik vind het er wel raar uit zien als je hem naar boven draagt, het scherm lijkt dan erg onnatuurlijk om af te lezen, omdat die eigen een kwartslag gedraaid is. Maar als je hem andersom draait zit die sluiting weer bovenop.. dat is ook niet zo mooi denk ik!
Zie de informatie pagina. Daar dragen best veel mensen hem ondersteboven.
http://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us

Ik moet zeggen lijkt me wel handig het scherm zo kun je hem aflezen tijdens het fietsen of hardlopen of Gamen :P Handen op het toesenbord zitten de letters recht voor je. lijkt me kwestie van wennen.
Deze staat nu zeker op de lijst ik hebbedingen

[ Voor 6% gewijzigd door GerGio op 31-10-2014 11:41 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik denk dat mijn order de mist ingegaan is. Niet meer te vinden in mijn orders en een mail van Microsoft voor extra informatie. Zal wel mijn creditcard zijn die op een NL adres geregistreerd staat. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
zonoskar schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:53:
Ik denk dat mijn order de mist ingegaan is. Niet meer te vinden in mijn orders en een mail van Microsoft voor extra informatie. Zal wel mijn creditcard zijn die op een NL adres geregistreerd staat. Bummer.
Wat zonde!
Ik had nog hoop om wellicht via iemand uit de VS de band te krijgen maar aangezien alles uitverkocht is.. wat zonde :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:41:
[...]Wat zonde!
Ik had nog hoop om wellicht via iemand uit de VS de band te krijgen maar aangezien alles uitverkocht is.. wat zonde :'(
Op windowsCentral las ik dat iemand in een Store verteld kreeg dat die Store de volgende dag weer een levering kreeg. Nu kan die ook al snel weer uitverkocht worden, maar het is ook een teken dat de voorraad al snel weer aangevuld wordt. Ik hoor morgen of iemand er een voor me mee kan nemen. Als er voldoende Bands liggen. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:07

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
De eerste vergelijking met een Garmin is er (forerunner 10), en de Band lijkt het goed te doen http://conceptdev.blogspo...-band-day-1.html?spref=tw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik zou heel benieuwd zijn naar mijn slaapstatistieken! Vooral hoeveel lichte/diepe slaap etc.
Wow, kan echt niet wachten om er een te hebben. Hopelijk komt er snel voorraad bij in de VS en kan ik dan op één of andere manier eentje krijgen: hier in Nederland komt die niet binnenkort volgens het bericht op de frontpage!
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:46:
[...]

Op windowsCentral las ik dat iemand in een Store verteld kreeg dat die Store de volgende dag weer een levering kreeg. Nu kan die ook al snel weer uitverkocht worden, maar het is ook een teken dat de voorraad al snel weer aangevuld wordt. Ik hoor morgen of iemand er een voor me mee kan nemen. Als er voldoende Bands liggen. Fingers crossed.
Ah tof! Hoop voor je dat het lukt! Is eigenlijk ook wel mooi als je iemand kent, dan heb je hem ook voor 160 euro in huis... op Ebay schieten de prijzen natuurlijk al ver boven de 200 euro uit, en opzich heb ik dat er ook wel voor over maar het zit mij gewoon niet lekker. Als iemand hier eentje mee wil nemen, ik houd mij aanbevolen!

[ Voor 42% gewijzigd door Worsteneter op 02-11-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
ik wil hem hebben!!!! en weer allen in de usa :-( en daar ook uitverkocht. mocht er iemand in de vs zijn en de moeite wil nemen om er een op te sturen??? ik heb interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ook ik wil al een tijdje dergelijk gadget. Was eerst even aan het zien naar China spul, maar dat zal ik maar zo laten.

Nu de Band uitkomt, leek het de ideale kandidaat. Maar ik had het graag wat goedkoper gezien. Ook lijkt de Band wat "te ver" over de pols te komen. Hij had wat ronder om de pols gemogen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrittany
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:42

LittleBrittany

Britta Weijers

Worsteneter schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:13:
heb in Vraag en Aanbod een tweaker gezien die de band in NL aanbied.
In Large en Small veriaties.

BrittaWeij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
hanzer schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:23:
Ook ik wil al een tijdje dergelijk gadget. Was eerst even aan het zien naar China spul, maar dat zal ik maar zo laten.

Nu de Band uitkomt, leek het de ideale kandidaat. Maar ik had het graag wat goedkoper gezien. Ook lijkt de Band wat "te ver" over de pols te komen. Hij had wat ronder om de pols gemogen denk ik.
Ik vind hem wel prima en degelijk ogen, helaas kan je niet passen. Hij is eigenlijk best goedkoop: 157 euro en je mag voor 430 gratis invoeren dus je kan er sowieso 2, stiekem ook wel 3 meenemen (bijvoorbeeld 1 om je arm, voor jezelf en 2 in je koffer). Natuurlijk gaan mensen ze voor hoge bedragen verkopen, dat is zonde. Dan zou ik er nog wel 200 euro voor over hebben maar om Marktplaats zag ik ze al voor 300 euro, dat zit gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:07
Ik vroeg me eigenlijk af hoe het met de app voor de Microsoft Band zit: Is deze in de NL Windows Phone Store te vinden? Of zal ik de telefoon moeten instellen op de US store? (liever niet)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ramon schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:25:
Ik vroeg me eigenlijk af hoe het met de app voor de Microsoft Band zit: Is deze in de NL Windows Phone Store te vinden? Of zal ik de telefoon moeten instellen op de US store? (liever niet)
Dat laatste, maar daarna kan je wel weer terug volgens mij (dat heb ik niet getest, ik zit altijd op US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Zit er ook aan te denken. Heeft iemand 'm al? En zo ja, welke maat heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Hij blijft de media beroeren, draagcomfort is toch een beetje een issue.
http://www.demorgen.be/te...maar-beloftevol-a2109771/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Hier nog een leuke hands-on op Reddit:
http://www.reddit.com/r/F...rosoft_band_day_1_review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaola schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:41:
Hij blijft de media beroeren, draagcomfort is toch een beetje een issue.
http://www.demorgen.be/te...maar-beloftevol-a2109771/
Gewoon quotes van techsites. Dat moet beter kunnen. Zeker van die Theverge journalist waarvan bekend staat dat hij niet echt neutraal kan schrijven.
Daarnaast is hij 'zo dom' om een band met smartwatches te vergelijken ipv in te zien dat het een fitness band is wat ook als smartwatch kan fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's al een stuk beter. Gebruikers ervaring ipv 'domme' techjournalisten.
Gebruikers die eerst een GPS band/watch en andere fitness bands hadden, zodat ze goed kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ramon schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:25:
Ik heb mijn telefoon standaard ingesteld staan op US (ik ben vervend gebruiker van Cortana), en dan is de Health app inderdaad te downloaden. Echter: je moet je wel eerst registreren, iets waar je een US zip code voor nodig hebt. Tsja, dat gaat hem in Nederland niet worden.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
the_shadow schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:12:
[...]
Ik heb mijn telefoon standaard ingesteld staan op US (ik ben vervend gebruiker van Cortana), en dan is de Health app inderdaad te downloaden. Echter: je moet je wel eerst registreren, iets waar je een US zip code voor nodig hebt. Tsja, dat gaat hem in Nederland niet worden.
Wel belachelijk dat de Phone app sowieso een US account nodig heeft.
Zal vast geen technische maar juridische/commerciele reden hebben.

Voor de Windows 8/10 sync app lijkt een US account niet nodig te zijn. Er staat zelfs ZIP optional.
Deze bedoel ik dan: http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=44579

Weet je of dat klopt: Windows Phone wel nodig en Windows 8/10 geen US account nodig. Klopt dat?

>>Edit:
Ik kan de Windows Phone app wel installeren met mijn NL MS account :)
Ff regio op US zetten en je kan de app downloaden.

Mijn vraag is dus nu veranderd naar: Kun je een Band ook met een NL MS account registeren?
Daarvoor heb je een Band nodig, maar die heb ik nog niet....

[ Voor 27% gewijzigd door Tweaker1234 op 04-11-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Wanneer zou de band beschikbaar zijn in VS? En inderdaad: kan je registreren met een NL MSaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:30:
Wanneer zou de band beschikbaar zijn in VS? En inderdaad: kan je registreren met een NL MSaccount?
Ja dat kan. Is inmiddels bevestigd. Nu nog kunnen krijgen voor prijzen <300 Euro. De Band gaat voor grof geld op marktplaats en ebay. Tot > 500 dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:13:
[...]

Ja dat kan. Is inmiddels bevestigd. Nu nog kunnen krijgen voor prijzen <300 Euro. De Band gaat voor grof geld op marktplaats en ebay. Tot > 500 dollar!
Ja, dat heb ik gezien. Dat weiger ik uit principe overwegingen. 250 euro is ook nog haalbaar hoor! Wat ik gehoord heb is dat met een twee weken weer een lading voorraad komt, maar in kleinere oplage dan de initiële startvoorraad. Ergo: heb je weinig aan! Als je iemand kan strikken die belangeloos of voor een 10'tje of een doos bonbons een band voor je meeneemt, dan heb je hem voor 160 euro in huis. Dat is nogal een verschil met de 300+ euro's op marktplaats en eBay inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:25
Ik zit op dit moment in de US en heb er eentje kunnen bemachtigen. Ze zijn nagenoeg overal uitverkocht. Sommige stores melden op de site dat ze "in stock" zijn, maar je kunt dat alleen zeker weten door er achteraan te bellen en ze te laten bevestigen dat ze er zijn en dat je eraan komt. Stores versturen niets, je moet ze zelf ophalen. Mensen die nu naar de USA gaan, zullen net die ene store moeten treffen die ze nog heeft. Veel stores hebben inmiddels een lange lijst met preorders die eerst vervuld zullen worden voor ze verkocht gaan worden aan de mensen die zomaar binnenlopen. Je krijgt een email als ze er weer zijn en je mag er dan eentje ophalen, in de hoop dat jouw maat er dan nog is. Allemaal verre van ideaal, maar goed om te zien dat Microsoft een gaaf product op de markt heeft gebracht wat goed ontvangen is door het publiek.

En dat ze voor $500 op Ebay staan en €350 op Marktplaats... tja. Vraag en aanbod zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Tweaker1234 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:57:
[...]

Mijn vraag is dus nu veranderd naar: Kun je een Band ook met een NL MS account registeren?
Daarvoor heb je een Band nodig, maar die heb ik nog niet....
Ja dat kan gewoon, geen probleem. Heb zelfs mijn koffie bij Starbucks ermee afgerekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
cupra4 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:22:
Ik zit op dit moment in de US en heb er eentje kunnen bemachtigen. Ze zijn nagenoeg overal uitverkocht. Sommige stores melden op de site dat ze "in stock" zijn, maar je kunt dat alleen zeker weten door er achteraan te bellen en ze te laten bevestigen dat ze er zijn en dat je eraan komt. Stores versturen niets, je moet ze zelf ophalen. Mensen die nu naar de USA gaan, zullen net die ene store moeten treffen die ze nog heeft. Veel stores hebben inmiddels een lange lijst met preorders die eerst vervuld zullen worden voor ze verkocht gaan worden aan de mensen die zomaar binnenlopen. Je krijgt een email als ze er weer zijn en je mag er dan eentje ophalen, in de hoop dat jouw maat er dan nog is. Allemaal verre van ideaal, maar goed om te zien dat Microsoft een gaaf product op de markt heeft gebracht wat goed ontvangen is door het publiek.

En dat ze voor $500 op Ebay staan en €350 op Marktplaats... tja. Vraag en aanbod zullen we maar zeggen.
Zou je jouw ervaringen hier willen delen? :)
Ik weet dat het vraag en aanbod is, maar uit principe overwegingen zou ik het niet eens doen. Het is gewoon misbruik maken van de situatie. Tuurlijk: het is handel. Maar voor 250 euro maak je er ook nog 90 euro winst op..

Ik hoop dat er snel stock bij komt! Ik heb contact gehad met iemand hier op tweakers die er een wou verkopen, maar vandaag nog niets van gehoord.. ik ken iemand die er voor mij een wil meenemen, maar dan moeten ze wel weer op voorraad komen! Zou er graag een voor de kerst willen hebben :)

Maar ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik vind t eigenlijk helemaal mooi, maar kan hij ook in een ander kleurtje als paars? Laat dit nu net een kleur zijn die bij mijn "stijl" niet geheel past. No offence maar als man hoef ik geen paars thema :P

Dit word misschien wel mijn eerste (smart)watch! Ik draag namelijk nooit horloges.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
kuusj98 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:42:
Ik vind t eigenlijk helemaal mooi, maar kan hij ook in een ander kleurtje als paars? Laat dit nu net een kleur zijn die bij mijn "stijl" niet geheel past. No offence maar als man hoef ik geen paars thema :P

Dit word misschien wel mijn eerste (smart)watch! Ik draag namelijk nooit horloges.
Als je de filmpjes had gekeken op de website van Microsoft of op bijv. Windows Central, kun je zien dat je uit meerdere kleuren kan kiezen (net als bij Windows Phone ook meerdere accentkleuren hebt) en ook verschillende designs (zoals blokjes, frutseltjes etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Worsteneter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:43:
[...]

Als je de filmpjes had gekeken op de website van Microsoft of op bijv. Windows Central, kun je zien dat je uit meerdere kleuren kan kiezen (net als bij Windows Phone ook meerdere accentkleuren hebt) en ook verschillende designs (zoals blokjes, frutseltjes etc.).
Toevallig heb ik alle filmpjes gekeken op de officiële site en het enige wat ik daar kon/kan ontdekken is paars ;)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
kuusj98 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:45:
[...]

Toevallig heb ik alle filmpjes gekeken op de officiële site en het enige wat ik daar kon/kan ontdekken is paars ;)
Excuus, op de MS website is inderdaad alles paars ;)
Dit filmpje: http://www.windowscentral.com/microsoft-band-unboxing (en het verhaal) laat bij de unboxing gelijk zien, in de settings, hoe alles werkt qua customizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Worsteneter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:28:
[...]

Ik weet dat het vraag en aanbod is, maar uit principe overwegingen zou ik het niet eens doen. Het is gewoon misbruik maken van de situatie. Tuurlijk: het is handel. Maar voor 250 euro maak je er ook nog 90 euro winst op..
Vergeet ook de Sales Tax niet. Die verschilt per staat of zelfs per stad. Dus reken gemiddeld nog 5% bij die 200 dollar tot maximaal 10%. Dat misbruik, gebeurt dat niet bij alle dingen die niet overal direct te krijgen zijn? Men is snel geneigd om wat extra's te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
cupra4 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 00:31:
[...]

Vergeet ook de Sales Tax niet. Die verschilt per staat of zelfs per stad. Dus reken gemiddeld nog 5% bij die 200 dollar tot maximaal 10%. Dat misbruik, gebeurt dat niet bij alle dingen die niet overal direct te krijgen zijn? Men is snel geneigd om wat extra's te verdienen.
Klopt. Welke steden hebben eigenlijk de laagste Sales Tax of geen? 20 dollar extra en dan heb je hem nog voor 175 euro, het valt allemaal wel mee dan toch? :)

Tuurlijk gebeurt dat direct, ik zou het zelf ook kunnen doen. Maar er is een verschil tussen 250 en 400 euro vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:46
Via via vandaag mijn Microsoft Band ontvangen!:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/izCi0UMl.jpg

Ik heb de app geinstalleerd op mijn telefoon door tijdelijk de regio instellingen op Verenigde Staten te zetten.
Na het installeren van de app heb ik dat weer op Nederlands gezet en de setup van de App/Band verliep prima.

Ik zal later deze week een uitgebreide review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Voxxie schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:58:

[afbeelding]

Ik heb de app geinstalleerd op mijn telefoon door tijdelijk de regio instellingen op Verenigde Staten te zetten.
Na het installeren van de app heb ik dat weer op Nederlands gezet en de setup van de App/Band verliep prima.

Gaaf, ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024

[afbeelding]

Cool, wil vooral weten hoe hij aanvoelt en nauwkeurigheid van hartslagmeter. Dat waren de twee punten waar meeste kritiek op kwamen, maar is misschien verschillend bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola

[afbeelding]

Mooi zo! En mocht je toevallig over een Garmin, Polar, Suunto, TomTom, enz. beschikken waarmee je de GPS-kwaliteit kunt vergelijken: graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Over die reddit review:
It doesn't seem very popular - the Microsoft store where I bought it had nobody looking at them, and the salesperson mentioned this was the first one he had set up (it was late at night). Not a spectacular launch. This makes me wonder if it gets a lot of third party support. If this was an Apple or to a lesser extent a Google product it would be a massive hit.
Is de prijs dan hier enkel zo hoog omdat hij simpel niet te krijgen is? Lijkt niet echt dat dat ding daar zeldzaam is, zou je denken dat de prijs vanzelf afneemt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SinergyX schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:14:
Over die reddit review:

[...]

Is de prijs dan hier enkel zo hoog omdat hij simpel niet te krijgen is? Lijkt niet echt dat dat ding daar zeldzaam is, zou je denken dat de prijs vanzelf afneemt.
Waarschijnlijk was hij erg vroeg: ik heb foto's gezien van dubbele rijen voor de microsoftwinkels, dat was echt bizar. Alles was online en in de winkel met een dag uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heeft iemand al een ervaring met hoe deze band werkt i.c.m. gewoon sportschool work outs ( Zeker in de winter) Fietsen / roeien crosstrainers en dergelijke ? Ik zit namelijk enorm te twijfelen tussen deze Microsoft Band en de nieuwe UP3 van jawbone, mijn voornaamste focus ligt op Sportschool work outs ? Beide zitten in dezelfde prijs klasse maar voor mijn dagelijkse werkzaam heden ( loopt altijd constant netjes in overhemden/pak ) moet ik wel iets hebben dan niet erg buiten de toon valt.

[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 07-11-2014 10:39 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ik heb de Microsoft Band gistermiddag via via opgeduikeld en de eerste indrukken zo na een dag zijn erg goed. Je voelt en ziet aan alles dat het een kwalitatief hoogwaardig product is. De koppeling met je telefoon, in mijn geval een Nokia Lumia 920, gaat soepel en is vrij simpel.

Alle voor- en nadelen van de Band zijn verder wel online te vinden. Daar ga ik dus niet op in. Wel op een paar kleine verbeterpunten die ik tot nu toe heb ontdekt:

- Echt lekker zit de Band niet. Dat is uiteraard heel persoonlijk, maar heel flexibel is hij niet en vooral de rechthoek van het scherm voel je constant. Heel hinderlijk is het niet, maar qua draagcomfort kan er nog wel iets aan het ontwerp worden verbeterd. (Nu heb ik al jaren geen horloge meer om gehad, dus misschien moet ik er gewoon weer even aan wennen dat er iets om mijn pols zit, dat kan natuurlijk ook).

- De stappenteller is niet 100 procent te vertrouwen. Het grootste deel van de tijd lijkt het aantal getelde stappen wel te kloppen, maar tijdens een uurtje in de auto zou ik 150 stappen hebben gezet en dat kan natuurlijk alleen kloppen als ik de auto van Fredje Flintstone had overgenomen.

- Ook durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat de hartslagmeter altijd goed zit. De resultaten willen van minuut tot minuut nog weleens flink verschillen. Zo meet de Band bijvoorbeeld een hartslag van 65 en een minuut later ineens rond de 80, terwijl ik gewoon zonder te bewegen op de bank zit.

- De Band synchroniseert met je telefoon via de Microsoft Health-app. Die werkt vloeiend en geeft veel nuttige en leuke informatie. In de WP8.1-versie zit alleen een vervelende bug. Als je je slaapdata wilt openen crasht de app. De gegevens worden wel van de Band gehaald, maar het weergeven van de info in de app lukt niet. Even zoeken op Google leert dat dat bij meer mensen gebeurt, dus hopelijk wordt dat snel gefixt.

Afgezien van deze punten ben ik vooralsnog erg tevreden over dit leuke stukje techniek... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:22
Slaapdata op wp81 doet het wel. Je moet alleen de regio op US zetten. Denk dat hij niet overweg kan met een van de regionale instellingen van Nederland. Op NL regio crashed hij bij mij ook (taal met wel NL staan)

Heb een L band, maar lijkt erop dat ik beter een M kon hebben. Ondanks het opmeten via de pdf en via de zijkant van de doos. Met gebalde vuist of met lopen glijdt hij naar mijn hand toe. Gezien de M niet meer te krijgen valt ga ik kijken of met wat zelf klevend vilt aan de zijkanten de boel wat strakker gezet kan worden an anders vrees ik dat ik hem toch moet verkopen. Ergo, je moet bij het opmeten je pols iets samendrukken om tot een goede fit te komen.

Qua stappenteller is hij gelijk aan mijn fitbit. Hij pakt iets meer stappen omdat mijn armen nou eenmaal meer bewegen dan mijn broek, waar de fitbit in zat.

Waar ik wel last van heb is dat hij mijn email notificaties niet oppakt. Niet via het mail icoon en niet via het notificatie center icoon. Die laatste pakt wel mijn whatsapp berichten op. Zelfde geldt voor twitter en Facebook, die weigeren ook nog...

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 09-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:46
SunnieNL schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:24:
Waar ik wel last van heb is dat hij mijn email notificaties niet oppakt. Niet via het mail icoon en niet via het notificatie center icoon. Die laatste pakt wel mijn whatsapp berichten op. Zelfde geldt voor twitter en Facebook, die weigeren ook nog...
Heb je toevallig de Facebook Beta app op je telefoon staan ?
Ik had dit probleem ook met de Facebook Beta app, de normale app niet.

Twitter gebruik ik niet zoveel dus tot op heden nog niet kunnen testen.

E-mail werkt bij mij goed.

Ik merk alleen soms dat hij even de bluetooth connectie kwijt is met mijn Lumia 930.
Erg vervelend maar niet heel erg.

Tot op heden een tevreden Microsoft Band gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De topictitel is aangepast

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Er is nu ook een windows 7/8/10 and MacOS sync app:
http://www.windowscentral...d-sync-app-windows-or-mac

Een vriend van me heeft een zwager in de US dus hij gaat proberen te regelen dat die er 1 voor me kan kopen... word een mooi sinterklaas kadotje :)

Die windows/mac app is een mooie oplossing tot de MS health app in de UK apple app.store komt..

[ Voor 15% gewijzigd door ToolkiT op 11-11-2014 11:44 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
ToolkiT schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
Er is nu ook een windows 7/8/10 and MacOS sync app:
http://www.windowscentral...d-sync-app-windows-or-mac

Een vriend van me heeft een zwager in de US dus hij gaat proberen te regelen dat die er 1 voor me kan kopen... word een mooi sinterklaas kadotje :)

Die windows/mac app is een mooie oplossing tot de MS health app in de UK apple app.store komt..
Zet je je regio toch even tijdelijk op US.
Dan kan je de Health app uit die store halen en installeren. Na installatie zet je de regio terug.
Zo heb ik de Health app op mijn Windows phone gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tweaker1234 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:56:
[...]

Zet je je regio toch even tijdelijk op US.
Dan kan je de Health app uit die store halen en installeren. Na installatie zet je de regio terug.
Zo heb ik de Health app op mijn Windows phone gezet.
Bij de apple store gaat dat volgens mij niet zo makkelijk... toen ik van Australia naar de UK verhuisde was het best een geklooi herriner ik me (let wel dit is 10 jaar geleden, misschien kan het nu makkelijker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Het duurt wel enorm lang voordat ze weer beschikbaar zijn zeg. Volgens mij heeft Microsoft er 10000 laten maken en die waren in een dag op. Nu zijn ze waarschijnlijk aan het produceren, maar hoeveel van die Bands kun je per dag maken? Toch wel een paar duizend, of niet? Moet het dan 3 weken duren voordat er weer voorraad in de winkels ligt? Beetje jammere product-launch zo. Straks is Apple zelfs eerder met hun horloge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

zonoskar schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:10:
Het duurt wel enorm lang voordat ze weer beschikbaar zijn zeg. Volgens mij heeft Microsoft er 10000 laten maken en die waren in een dag op. Nu zijn ze waarschijnlijk aan het produceren, maar hoeveel van die Bands kun je per dag maken? Toch wel een paar duizend, of niet? Moet het dan 3 weken duren voordat er weer voorraad in de winkels ligt? Beetje jammere product-launch zo. Straks is Apple zelfs eerder met hun horloge :)
hangt er helemaal vanaf wat voor productielijn je hebt klaar staan.. MS heeft het succes duidelijk onderschat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
http://www.mywindows.nl/2...n-cortana-naar-nederland/

De Band komt op termijn naar NL. Begin volgend jaar is het gerucht. Alleen is er in de US nog steeds geen extra voorraad aangekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Als de band in Nederland uit komt dan haal ik m gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
zonoskar schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:15:
.. Alleen is er in de US nog steeds geen extra voorraad aangekomen...
In het forum van WIndowsCentral.com lees ik dat de voorraad 2x bijgevuld is met kleine hoeveelheden.
Alleen is de backorder zo groot, dat pas bij de volgende levering nieuwe bestellingen voldaan kunnen worden. Ben benieuwd of de prijs voor een Band dan op Ebay (en Marktplaats) eindelijk gaat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:46
Zojuist terug uit Atlanta waar ik bij de Microsoft Store een Band heb kunnen kopen. De verkoopster vertelde mij dat ik wel op een backorder geplaatst kon worden. Nadat ik vertelde dat ik de volgende dag weer terug naar NL ging, vertelde ze dat als iemand na 24 uur zijn band niet ophaalt de band weer verkocht kon worden. Nu had ze toevallig nog een maat m liggen welke verkocht mocht worden. Ik moet zeggen dat hij snel went qua pasvorm. Ik vraag me alleen af hoe nauwkeurig de hartmeting werkt.

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
TiSaE schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:44:
Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.
Welke maat in mm heeft je pols? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik zag op instagram steeds meer 'nieuwe bands' langs komen. Dit heeft mij er toe doen besluiten Microsoft US te benaderen. Mij is vertelt door een sales specialist dat er een grote hoeveelheid geproduceerd wordt en dat dit voor het eind van de maand in stock komt (in de US). Dit betekent dat binnen nu en 2 weken er weer voorraad is. Wel werd mij geadviseerd om er snel bij te zijn aangezien het een 'hot item' blijkt te zijn. Maar er komt in elk geval weer een grote lading voorraad. Ze kon niets zeggen over de omvang, maar waarschijnlijk is het meer dan de initiële voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik kreeg vanmorgen een in-stock mailtje voor de US store. Maar aangezien de Band binnenkort ook in NL beschikbaar komt (schijnbaar), wacht ik daar wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Zijn er nog mensen in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zonoskar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:36:
Ik kreeg vanmorgen een in-stock mailtje voor de US store. Maar aangezien de Band binnenkort ook in NL beschikbaar komt (schijnbaar), wacht ik daar wel even op.
Ik heb beetje het Surface 1 gevoel, niet dat de Surface 1 slecht was, integendeel, maar zijn opvolger is wel behoorlijk veel beter dan de 1. Als dat ook zo met de band zal zijn (gok dat versie2 snel zal opvolgen), denk ik toch te wachten op de opvolger.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
SinergyX schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:43:
[...]

Ik heb beetje het Surface 1 gevoel, niet dat de Surface 1 slecht was, integendeel, maar zijn opvolger is wel behoorlijk veel beter dan de 1. Als dat ook zo met de band zal zijn (gok dat versie2 snel zal opvolgen), denk ik toch te wachten op de opvolger.
Neem ze gewoon allebei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
En dan verkoop je er 1 aan mij voor de kostprijs. >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier wel interesse!

Hoor graag even.
damylen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:52:
@Da_Chemist Je kan wel een handeltje beginnen. Ik heb ook wel interesse :-)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde deze quote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Er is een nieuwe update van de Microsoft Health-app voor WP8.1... helaas crasht die nog steeds als je je Sleep-data wilt openen terwijl de regionale instellingen van je telefoon op NL of UK staan.

Om de update binnen te hengelen moet je je telefoon trouwens even op US zetten...

UPDATE: Een dag na de update wil de Band niet meer met de app syncen. Ook bij WindowsCentral wordt daarover geklaagd. Gebruikers stellen een reset van de Band en herinstalleren van de app voor... Nog niet geüpdate? Ik zou dat even zo houden... :)

UPDATE 2: Geen paniek... We zijn dik een half uur verder en ineens uit het niets werkt het weer... :D

[ Voor 38% gewijzigd door RobinFM op 19-11-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
zonoskar schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:36:
[...]

Ook ik ben benieuwd. Doe dan bij voorkeur de polsomtrek. Dat is het makkelijkst meten.

Ik zie dat de prijzen op ebay wat aan het zakken zijn. Als ik de maat weet welke ik moet hebben (ik denk L) dan kon ik nog wel eens gaan happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
zonoskar schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:36:
[...]

Mijn maat pols is 70x50 mm, de band zit dan halverwege de sluiting vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
TISaE, kun je ook de omtrek meten en de maat band vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb er gisteren 1 kunnen bestellen (bij Microsoft) toen ze voor 5 minuten (!) even weer beschikbaar waren. M'n order staat nog 'In Progress', maar hoop dat ie binnenkort verzonden wordt. Ik woon in de US, dus dat maakte het wel wat makkelijker.

• Tweaker1234
Worsteneter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:16:
TISaE, kun je ook de omtrek meten en de maat band vermelden
De maat heeft TISaE al vermeld. Dat is Maat M.

Voor de omtrek moet je een meetlint hebben. Denk niet dat hij die heeft, maar ik wacht TISaE's reactie af.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
TiSaE schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:00:
[...]

Mijn maat pols is 70x50 mm, de band zit dan halverwege de sluiting vast.
Kan bijna niet toch? De maten die MS opgeeft is 38mm voor small, 41mm voor medium en 49mm voor large. Gemeten in de hoogte van je pols : http://www.microsoft.com/microsoft-band/en-us/sizing

[ Voor 7% gewijzigd door zonoskar op 20-11-2014 16:50 ]

• 4of9
Krijg net bericht van mijn contact in de VS dat de winkel gebeld heeft en dat hij leverbaar is.
Als alles goed gaat heb ik hem volgende week vrijdag in huis!

Ben erg benieuwd. Kreeg al wel van Endomondo te horen dat de band niet op hun roadmap stond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
In het Band forum op windowscentral lees ik deze info.
Dit geeft een goed beeld van de afmetingen L en S:

a large, my Wife has a small. I took the watch (that's my large), clasped and curled the strip inside and marked for both max and min. You can see the slot on the right side that limits your sizing. A pin fits in the slot and can travel from end to end.
For the Large, it went from 7.9” (20cm) to 6.4” (16.4cm)
Those were individually measured, not one, and a calculation. Yes it is tenths of an inch. I have an engineering scale that has that.
For the small, 6.4” (16.4cm) to 5.6” (14cm)
Yea the min of the large really was the max of the small. Presumably the Med falls somewhere in between.
If you cut yourself a strip like that and wrap it around your wrist you should get a decent idea. Note that most wrists I've seen are oval, not round, so measuring just the minor axis seems risky. I initially tried the Med and it was tight and left me no room. My large, cinched up, but not uncomfortable, is about halfway down the slot it seems, so I have some expansion room. Hope this helps someone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
160 mm is de omtrek van mijn pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij zeggen hoe het zit met de batterij verbruik van de smarthphone en Band en wat gebeurd er als je uit de bleutooth range komt van je smarthphone , moet de Band altijd gekoppeld zijn of enkel bij syncronisatie ?
Ik heb hier nog software voor de PC gevonden ook http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=44579

Ik kan er aangeraken van zodra ze terug in vooraad zijn , maar ben aan het twijfelen kost om en bij de 300$ zonder invoer rechten (nog eens 15€ erbij ongeveer ) komt dus in totaal zo een 250€ (ongeveer ) komt erbij dat de smartphone moet op US regio zetten om de app binnen te halen en wie zegt dat alles goed gaat werken eens er een regionale EU app is .... 250€ is wel veel geld om te constateren dat het één en het ander niet werkt ...........en vele EU users reviews zijn er hier ook al niet.... beter nog een paar maand wachten zeker ?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Het verstandigst is wachten. De vraag is eerder of we verstandig kunnen zijn ;)
Ik zit met hetzelfde dilemma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 22:07:
Kan iemand mij zeggen hoe het zit met de batterij verbruik van de smarthphone en Band en wat gebeurd er als je uit de bleutooth range komt van je smarthphone , moet de Band altijd gekoppeld zijn of enkel bij syncronisatie ?
Ik heb hier nog software voor de PC gevonden ook http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=44579

Ik kan er aangeraken van zodra ze terug in vooraad zijn , maar ben aan het twijfelen kost om en bij de 300$ zonder invoer rechten (nog eens 15€ erbij ongeveer ) komt dus in totaal zo een 250€ (ongeveer ) komt erbij dat de smartphone moet op US regio zetten om de app binnen te halen en wie zegt dat alles goed gaat werken eens er een regionale EU app is .... 250€ is wel veel geld om te constateren dat het één en het ander niet werkt ...........en vele EU users reviews zijn er hier ook al niet.... beter nog een paar maand wachten zeker ?
$300? hoe kom je daar bij? hij is to $199 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
Ik heb net bericht gehad dat hij gekocht is voor $199 + $14 tax.
Vrijdag a.s. heb ik hem in mijn bezit als alles mee zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToolkiT schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:03:
[...]

$300? hoe kom je daar bij? hij is to $199 ?
$199.99 + $17.75 salese tax NY + Shipping and handling $68,51 (Fedex) = $286,25 +4,2 % Paypal fee = $298,27 + Invoer rechten duane Belgie 21% $41,79 totaal dus $321,28

via Big A Buddy verzend dienst uit NY, USA
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2