Gratis Shipping and handling ? Invoer rechten ?4of9 schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:35:
Ik heb net bericht gehad dat hij gekocht is voor $199 + $14 tax.
Vrijdag a.s. heb ik hem in mijn bezit als alles mee zit
Iemand neemt hem vrijdag mee voor mij.
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Anoniem: 591967
Dit is idd het goedkoopst ....4of9 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:
Ik heb em gisteren binnengekregen. M'n eerste reactie was erg positief omdat het meer premium aanvoelt dan alle fotos doen vermoeden (in mijn geval). Ik heb vrij dunne polsen en de medium moet op de een-na-kleinste stand voor gewoon gebruik. Ik kan em op de kleinste stand doen voor workouts, en s'nachts doe ik em ietsje losser. Na anderhalve dag heb ik nog steeds meer dan 50% accu over (althans, volgens de Band zelf).
De heart-rate sensor is nodal wispelturig lijkt het. Tijdens een intensiever moment lijkt het wat laag, terwijl tijdens een minder intersief moment het soms erg hoog is. Ik heb het nog niet echt geverifieerd met een andere sensor, maar de 'average' score lijkt meestal wel aardig goed.
Het feit dat je verschillende workouts naar je Band kunt sturen is erg cool. Ik zit de hele dag te programmeren, dus af en toe even opstaan en een 4 minuten workout starten is makkelijk en leuk. De GPS werkte perfect en na een stevige wandeling kon ik precies zien waar ik had gelopen en met welke snelheid (aangegeven met verschillende kleuren in je route). De bediening is prima en de smart-watch mogelijkheden zijn voldoende voor mij (had hiervoor een Pebble). Het syncen wil nog wel eens mislukken, en je moet af en toe de app killen om em weer te laten syncen. Soms loopt de iPhone app (in mijn geval) wat achter omdat ie dan een tijdje niet gesynced heeft.
Overall ben ik er erg positief over. Het is de beste wearable die ik tot nu toe heb gehad, de accu duur lijkt voldoende, er zijn flink wat features en de tile-interface werkt erg goed. Kan em zeker aanraden!
De heart-rate sensor is nodal wispelturig lijkt het. Tijdens een intensiever moment lijkt het wat laag, terwijl tijdens een minder intersief moment het soms erg hoog is. Ik heb het nog niet echt geverifieerd met een andere sensor, maar de 'average' score lijkt meestal wel aardig goed.
Het feit dat je verschillende workouts naar je Band kunt sturen is erg cool. Ik zit de hele dag te programmeren, dus af en toe even opstaan en een 4 minuten workout starten is makkelijk en leuk. De GPS werkte perfect en na een stevige wandeling kon ik precies zien waar ik had gelopen en met welke snelheid (aangegeven met verschillende kleuren in je route). De bediening is prima en de smart-watch mogelijkheden zijn voldoende voor mij (had hiervoor een Pebble). Het syncen wil nog wel eens mislukken, en je moet af en toe de app killen om em weer te laten syncen. Soms loopt de iPhone app (in mijn geval) wat achter omdat ie dan een tijdje niet gesynced heeft.
Overall ben ik er erg positief over. Het is de beste wearable die ik tot nu toe heb gehad, de accu duur lijkt voldoende, er zijn flink wat features en de tile-interface werkt erg goed. Kan em zeker aanraden!
Klinkt goed!Blue2k schreef op woensdag 26 november 2014 @ 03:41:
Ik heb em gisteren binnengekregen. M'n eerste reactie was erg positief omdat het meer premium aanvoelt dan alle fotos doen vermoeden (in mijn geval). Ik heb vrij dunne polsen en de medium moet op de een-na-kleinste stand voor gewoon gebruik. Ik kan em op de kleinste stand doen voor workouts, en s'nachts doe ik em ietsje losser. Na anderhalve dag heb ik nog steeds meer dan 50% accu over (althans, volgens de Band zelf).
Ga je ook nog testen met een echte sensor mbt hartslag?
Hoe heb jij hem verkregen? Ik zit echt alles te doen om er een te regelen, maar het wil maar niet lukken.
Dat is ook mijn plan, hopelijk dat ze er nog 1 te pakken krijgen..4of9 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:51:
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Na lang twijfelen nu toch één besteld via Big Apple Buddy verzend dienst totale kost tax , Ship(Fedex) , Hand., Paypal Fee... 246,82€ .....
Ze zouden begin volgende week terug in vooraad moeten zijn en hij word eind volgende week als alles goed verloopt bij mij verwacht .
Ben eens benieuwd hopelijk beklaag ik het niet ....
Ik zal wel mijn Lumia 925 (met 8.1 Dev preview) moeten op regio USA zetten maar dan heb ik wel ook Cortana ik weet niet of het echt aangeraden is om hem terug op regio Belgie te zetten .....best stom dat met dit onderscheid maakt in die app stores ...heb gister nog op mijn tablet (samsung) gekeken om die app daarop te krijgen is het ook niet erg praktisch je moet een nieuw googel account aanmaken en wijsmaken dat je in de US woont .....een heel kluwen dus.
Ben eens benieuwd als alles nog zal naar behoren werken als die app en de Band in Europa op de markt komt ....maar ik vrees dat dit nog heel lang zal duren als je ziet hoelang het duurt om Cortana hier te krijgen .
http://www.bigapplebuddy.com/
Ze zouden begin volgende week terug in vooraad moeten zijn en hij word eind volgende week als alles goed verloopt bij mij verwacht .
Ben eens benieuwd hopelijk beklaag ik het niet ....
Ik zal wel mijn Lumia 925 (met 8.1 Dev preview) moeten op regio USA zetten maar dan heb ik wel ook Cortana ik weet niet of het echt aangeraden is om hem terug op regio Belgie te zetten .....best stom dat met dit onderscheid maakt in die app stores ...heb gister nog op mijn tablet (samsung) gekeken om die app daarop te krijgen is het ook niet erg praktisch je moet een nieuw googel account aanmaken en wijsmaken dat je in de US woont .....een heel kluwen dus.
Ben eens benieuwd als alles nog zal naar behoren werken als die app en de Band in Europa op de markt komt ....maar ik vrees dat dit nog heel lang zal duren als je ziet hoelang het duurt om Cortana hier te krijgen .
http://www.bigapplebuddy.com/
Ik woon in de omgeving van Seattle (ongeveer 20 minuten van de MS campus), dus ik kon hem gewoon hier online bestellen voor $199. Zelfs hier was het moeilijk om er aan te komen, hij was binnen 5 minuten weer uitverkocht online. Ik had geluk dat ik al een keer geprobeerd had em te kopen (de eerste keer dat ie beschikbaar was), dus kon zeer snel door het bestel-proces lopen.Worsteneter schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:14:
[...]
Klinkt goed!
Ga je ook nog testen met een echte sensor mbt hartslag?
Hoe heb jij hem verkregen? Ik zit echt alles te doen om er een te regelen, maar het wil maar niet lukken.
Ik hoop dat ze nog ergens verkrijgbaar ben en dat iemand mij er een mee kan nemen/opsturen, maar ik begin er steeds een harder hoofd in te krijgenBlue2k schreef op donderdag 27 november 2014 @ 02:24:
[...]
Ik woon in de omgeving van Seattle (ongeveer 20 minuten van de MS campus), dus ik kon hem gewoon hier online bestellen voor $199. Zelfs hier was het moeilijk om er aan te komen, hij was binnen 5 minuten weer uitverkocht online. Ik had geluk dat ik al een keer geprobeerd had em te kopen (de eerste keer dat ie beschikbaar was), dus kon zeer snel door het bestel-proces lopen.
Hopelijk gaat Microsoft wel door met het produceren van de band en houden ze het niet bij de kleine oplage die er nu uit is als 'testcase'. Testen zou je het beste onder zo'n groot mogelijke groep kunnen doen, dus hopelijk doet MS dat.
Het lijkt erop dat MS niet had verwacht dat er zoveel animo voor zou zijn. Zeker al in dit stadium omdat de software er omheen nog niet echt klaar is.Worsteneter schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:19:
[...]
Ik hoop dat ze nog ergens verkrijgbaar ben en dat iemand mij er een mee kan nemen/opsturen, maar ik begin er steeds een harder hoofd in te krijgen![]()
Hopelijk gaat Microsoft wel door met het produceren van de band en houden ze het niet bij de kleine oplage die er nu uit is als 'testcase'. Testen zou je het beste onder zo'n groot mogelijke groep kunnen doen, dus hopelijk doet MS dat.
Heb em de laatste paar nachten af moeten doen omdat het toch niet comfortabel genoeg is. Ik ben een hele lichte slaper (en heb een vrij dunne pols), dus wellicht dat andere mensen er geen last van hebben, maar ik kon me arm niet comfortabel neerleggen.
Moet zijn dat ze terug te krijgen zijn heb bericht gekregen dat de mijne onderweg is normaal zou hij nu maandag moeten geleverd worden . Ik had dit niet zo snel verwacht Big Apple Buddy maakt er wel zijn werk van .....
Even mijn ervaringen tot nu toe:
Batterijduur
Normaal gebruik waarbij hij continu gesynct is met mijn lumia 920 gaat hij twee dagen mee. Dan heb ik hem continu om en gebruik ik de slaapmodus tijdens het slapen. Vervolgens gaat hij soms nog enkele uren mee, hangt af van de hoeveelheid binnen gekomen bericht, meldingen etc.
Pasvorm
Het blijft voor mij wel wennen, voorral als ik mijn pols op een vlakke tafel leg, het beeldscherm zit bij mij aan de binnenkant van de pols. Ik moet wel zeggen dat ik deze manier van dragen wel de beste manier vind. Mede omdat het touchscreen dan anatomisch correct bediend kan worden.
Functionaliteit
Ik heb mijn lumia 920 naar Amerikaanse instellingen gezet om alle functionaliteit te kunnen gebruiken. Ik heb wel de taalinstellingen naar Nederlands gezet. Zodat valuta, tijd, datum etc, voor mij leesbaar blijft
Nadat ik dit gedaan had kreeg ik gelijk de Denim update aangeboden. De health app werkt goed samen met de band en sync regelmatig. Ik vind de presentatie van de data nog niet optimaal, details zijn nog niet duidelijk zichtbaar omdat er gebruik word gemaakt van een grafiek waarop je niet kan inzoomen.
Qua apps op de band werkt het prima, notificatiecentrum, mail, bellen, etc.
Ik heb nog wel het idee dat er nog niet volledig gebruik word gemaakt van de band icm de phone. Voorbeeld om op afstand een foto te nemen middels een druk op de watch, kalender functionaliteit verder doorbladeren dan een week, videos pauzeren, weergave whatsapp berichten verbeteren.... Etc
Al met al blij met de Band!
Bericht is getikt vanaf een tablet, excuus voor de typefouten
Batterijduur
Normaal gebruik waarbij hij continu gesynct is met mijn lumia 920 gaat hij twee dagen mee. Dan heb ik hem continu om en gebruik ik de slaapmodus tijdens het slapen. Vervolgens gaat hij soms nog enkele uren mee, hangt af van de hoeveelheid binnen gekomen bericht, meldingen etc.
Pasvorm
Het blijft voor mij wel wennen, voorral als ik mijn pols op een vlakke tafel leg, het beeldscherm zit bij mij aan de binnenkant van de pols. Ik moet wel zeggen dat ik deze manier van dragen wel de beste manier vind. Mede omdat het touchscreen dan anatomisch correct bediend kan worden.
Functionaliteit
Ik heb mijn lumia 920 naar Amerikaanse instellingen gezet om alle functionaliteit te kunnen gebruiken. Ik heb wel de taalinstellingen naar Nederlands gezet. Zodat valuta, tijd, datum etc, voor mij leesbaar blijft
Nadat ik dit gedaan had kreeg ik gelijk de Denim update aangeboden. De health app werkt goed samen met de band en sync regelmatig. Ik vind de presentatie van de data nog niet optimaal, details zijn nog niet duidelijk zichtbaar omdat er gebruik word gemaakt van een grafiek waarop je niet kan inzoomen.
Qua apps op de band werkt het prima, notificatiecentrum, mail, bellen, etc.
Ik heb nog wel het idee dat er nog niet volledig gebruik word gemaakt van de band icm de phone. Voorbeeld om op afstand een foto te nemen middels een druk op de watch, kalender functionaliteit verder doorbladeren dan een week, videos pauzeren, weergave whatsapp berichten verbeteren.... Etc
Al met al blij met de Band!
Bericht is getikt vanaf een tablet, excuus voor de typefouten
[ Voor 3% gewijzigd door TiSaE op 30-11-2014 22:03 ]
Mijn eerste ervaringen zijn ook positief.
Ik had een M besteld en die past net maar zit verder wel confortabel.
Wat functionaliteiten betreft is het nog uitzoeken maar dat zeker alleen maar beter worden als ondersteuning beter wordt.
Ik krijg hem echter nog niet gekoppeld aan HealthVault maar heb me er ook nog niet echt in verdiept.
Hij krast wel snel, zeker als je hem op zijn kop draagt (wat echt het fijnst is) dus ik heb er meteen een screenprotector op gedaan, dat is wel iets minder mooi maar aanvaardbaar. Er zaten namelijk binnen 5 minuten al krassen op
Ik loop overigens wel te stoeien met het connecten naar myfitnesspal.
Ik had een M besteld en die past net maar zit verder wel confortabel.
Wat functionaliteiten betreft is het nog uitzoeken maar dat zeker alleen maar beter worden als ondersteuning beter wordt.
Ik krijg hem echter nog niet gekoppeld aan HealthVault maar heb me er ook nog niet echt in verdiept.
Hij krast wel snel, zeker als je hem op zijn kop draagt (wat echt het fijnst is) dus ik heb er meteen een screenprotector op gedaan, dat is wel iets minder mooi maar aanvaardbaar. Er zaten namelijk binnen 5 minuten al krassen op
Ik loop overigens wel te stoeien met het connecten naar myfitnesspal.
[ Voor 5% gewijzigd door 4of9 op 01-12-2014 11:56 ]
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
In afwachting van mijn Band die morgen waarschijnlijk ontvang heb ik de Health app al op mijn Nokia 925 gezet , ik heb enkel regio op VS moeten zetten en kon hem direct binnen halen taal en toestsenbord staat ook nog in het Nederlands ook het PC programmetje geinstallerd en gekoppeld aan mijn Live adress nu nog enkel de Band hebben[
Functionaliteit
Ik heb mijn lumia 920 naar Amerikaanse instellingen gezet om alle functionaliteit te kunnen gebruiken. Ik heb wel de taalinstellingen naar Nederlands gezet. Zodat valuta, tijd, datum etc, voor mij leesbaar blijft![]()
Nadat ik dit gedaan had kreeg ik gelijk de Denim update aangeboden.
Bij mij geen update naar Denim hij blijft op Cyan .....raar hé ...het is wel de developers versie van mij
Kort nadat ik dit gepost had stond Fedex aan de deur met mijn Band , natuurlijk direct uitgeprobeerd wel eerst de screen shield die er bij zat op gekleefd alles lijkt te werken buiten het binnen halen van mijn emailtjes ...... SMS getest en replay gedaan oké ....... telefoon ontvangen en replay oké , Facebook messenger oké , weerbericht werkt , hartslag wat aan de hoge kant maar werkt , stappenteller werkt ook , nu deze nacht de slaap app uittesten en morgen GPS . De band past heel goed bij mij (Large).

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 591967 op 01-12-2014 21:26 ]
Anoniem: 614
Da's best lekker snel vanuit de VS.Anoniem: 591967 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:34:
[...]
Kort nadat ik dit gepost had stond Fedex aan de deur met mijn Band
Had al wat rampen verhalen gehoord over dat het alleen al lang kan duren bij de inklaring.
Ik kon ook niet meer wachten en voor mij komt er ook een uit de VS. Per post.
Hopelijk wordt die net zo snel bezorgd.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 614 op 01-12-2014 23:59 ]
Zou je de kosten die je hebt gemaakt kunnen vermelden?Anoniem: 591967 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:34:
[...]
In afwachting van mijn Band die morgen waarschijnlijk ontvang heb ik de Health app al op mijn Nokia 925 gezet , ik heb enkel regio op VS moeten zetten en kon hem direct binnen halen taal en toestsenbord staat ook nog in het Nederlands ook het PC programmetje geinstallerd en gekoppeld aan mijn Live adress nu nog enkel de Band hebben
Bij mij geen update naar Denim hij blijft op Cyan .....raar hé ...het is wel de developers versie van mij
Kort nadat ik dit gepost had stond Fedex aan de deur met mijn Band , natuurlijk direct uitgeprobeerd wel eerst de screen shield die er bij zat op gekleefd alles lijkt te werken buiten het binnen halen van mijn emailtjes ...... SMS getest en replay gedaan oké ....... telefoon ontvangen en replay oké , Facebook messenger oké , weerbericht werkt , hartslag wat aan de hoge kant maar werkt , stappenteller werkt ook , nu deze nacht de slaap app uittesten en morgen GPS . De band past heel goed bij mij (Large).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je bij Big Apple Buddy besteld?
Ik schat zelf de kosten in op 280 euro, maar ik weet niet of het reëel is. Je moet natuurlijk wel belasting en inklaringskosten enzo betalen, het is allemaal wel vrij prijzig.
Die staan hier op mijn vorige posts al vermeld ....komt eerder in de beurt van 250€Worsteneter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:38:
[...]
Zou je de kosten die je hebt gemaakt kunnen vermelden?
Heb je bij Big Apple Buddy besteld?
Ik schat zelf de kosten in op 280 euro, maar ik weet niet of het reëel is. Je moet natuurlijk wel belasting en inklaringskosten enzo betalen, het is allemaal wel vrij prijzig.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 591967 op 02-12-2014 13:18 ]
Leuk om alle reviews zo te lezen, zijn er ook mensen die er intensief mee hardlopen? En dan vraag ik me met name af hoe hun ervaring met hardlopen is, de GPS lijkt als ik het zo lees goed te werken.
Hardlopen niet , wandelen wel maar heb GPS nog niet uitgeprobeert , te slecht weer om ver te wandelen ..raptorix schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:58:
Leuk om alle reviews zo te lezen, zijn er ook mensen die er intensief mee hardlopen? En dan vraag ik me met name af hoe hun ervaring met hardlopen is, de GPS lijkt als ik het zo lees goed te werken.
Deze nacht sleep uit geprobeerd , wel ambetant als je niet gewent bent met horloge te slapen , deze morgen dan op de app sleep proberen te open om een gedetailleerd grafiek te zien en de app crasht ...dus voorlopig niet bruikbaar.
Hartslag had in het begin hoge waarden maar na een tijdje werkt dit precies toch redelijk goed.
Misschien hoe langer je hem draagt hoe juister hij is ???
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
De hond uit gelaten en GPS uitgetest .... en dit werkt prima ....

Het enigste dus dat niet werkt is de detail scherm van Sleep en email blijft zeggen "Nothing new" ondanks dat er wel degelijk nieuwe mail is .
Zijn er nog mensen die dit hebben ?
GSM Nokia Lumia Win 8.1 Dev preview version (Regio USA)

Het enigste dus dat niet werkt is de detail scherm van Sleep en email blijft zeggen "Nothing new" ondanks dat er wel degelijk nieuwe mail is .
Zijn er nog mensen die dit hebben ?
GSM Nokia Lumia Win 8.1 Dev preview version (Regio USA)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het detail scherm van Sleep werkt als je je regional settings (en dus niet alleen je language) ook up US zet.
[ Voor 12% gewijzigd door ralpje op 02-12-2014 20:42 ]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Heb de Microsoft Band bij een collega gezien, hij gebruikt hem in combinatie met Lumia telefoon. Voor zover ik kan beoordelen vanuit zijn mening en de verhalen op internet lijkt me deze band beter als bijv. de Apple Watch. Apple Watch lijkt een groot lomp horloge vergeleken met deze band. Verschil zit hem echt dat dit meer een "Smart band" is en de Apple Watch meer een "Smart watch" is.
Heb ook naar de Razer Nabu zitten kijken, opzich ook een leuk dingetje maar mist toch wat functionaliteit in mijn ogen (hartslag meter, gps, stabiliteit).
Wat me wel lastig lijkt is de maat bepalen van de Microsoft Band.
De tekst die hier stond hoort in V&A thuis
Heb ook naar de Razer Nabu zitten kijken, opzich ook een leuk dingetje maar mist toch wat functionaliteit in mijn ogen (hartslag meter, gps, stabiliteit).
Wat me wel lastig lijkt is de maat bepalen van de Microsoft Band.
De tekst die hier stond hoort in V&A thuis
[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 04-12-2014 21:31 ]
Daarom vraag ik erna. Ik kom zelf op invoerkostencalculator namelijk op:Anoniem: 591967 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:48:
[...]
Die staan hier op mijn vorige posts al vermeld ....komt eerder in de beurt van 250€
Bestelbedrag in euro’s
€ 230,16
Invoerrechten bedrag
€ 0 (tot €150,- vrij van invoerrechten)
BTW bedrag
€ 48,33
Totale bijkomende kosten
€ 58,83
Totaalbedrag
€ 289 (+25,56%)
Vandaar!
Als ik hem voor 250 eu in huis kan hebben, dan doe ik dat denk ik wel! Maar nóg weer 40 euro extra is wel erg veel hoor.
Dit is het totaal bedrag dat ik overgemaakt heb aan Big Apple Buddy verz inclusief :Worsteneter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:02:
[...]
Daarom vraag ik erna. Ik kom zelf op invoerkostencalculator namelijk op:
Bestelbedrag in euro’s
€ 230,16
Invoerrechten bedrag
€ 0 (tot €150,- vrij van invoerrechten)
BTW bedrag
€ 48,33
Totale bijkomende kosten
€ 58,83
Totaalbedrag
€ 289 (+25,56%)
Vandaar!
Als ik hem voor 250 eu in huis kan hebben, dan doe ik dat denk ik wel! Maar nóg weer 40 euro extra is wel erg veel hoor.
Subtotal $298.27
Total $298,27 USD
From amount €246.82 EURR
To amount $298,27 USD
Exchange rate: 1 EUR = 1,20845 USD
En je hebt geen rekening van FedEx gehad voor belastingen?Anoniem: 591967 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:13:
[...]
Dit is het totaal bedrag dat ik overgemaakt heb aan Big Apple Buddy verz inclusief :
Subtotal $298.27
Total $298,27 USD
From amount €246.82 EURR
To amount $298,27 USD
Exchange rate: 1 EUR = 1,20845 USD
Nee niets gezien .....Worsteneter schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:59:
[...]
En je hebt geen rekening van FedEx gehad voor belastingen?
Lumia 925 volledig op taal VS gezet en alles werkt prima ook de email wel nog eens moeten zoeken wat de mogelijkheden zijn van Cortana want dit kan je ook gebruiken met de Band .
Ik heb ook ergens gelezen dat MS pas eind 2015 de Band maar pas in Europa zou verkopen , maar vind die site niet meer terug .
Wat ook heel leuk is als je in een lawaaierige omgeving bent en uw smartphone zit dik begraven onder uw vest zodat je amper of niet de beltoon hoort , mis je geen enkel telefoontje meer want de Band verwittigd je .
Nadeel is als je Winphone volledig op Regio US staat dat je wel geen apps meer kan aankopen via paypal of je credit card......
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 591967 op 04-12-2014 15:56 ]
Heb 'm ook sinds gisteren. Erg leuk en cool speelgoed.
Vannacht gelijk gebruikt voor tijdens het slapen.
Heerlijk geslapen. Volgens de band ook: 96% geslapen.
Een belangrijke vraag vraag was hoe de Band zou aanvoelen. Ik draag al jaren geen horloge of ringen meer omdat ik dat niet fijn vindt. Of een Band te groot of te gevoelig op de huid is.
Kan gelukkig zeggen dat ik vannacht niets van de Band gemerkt heb.
Vannacht gelijk gebruikt voor tijdens het slapen.
Heerlijk geslapen. Volgens de band ook: 96% geslapen.
Een belangrijke vraag vraag was hoe de Band zou aanvoelen. Ik draag al jaren geen horloge of ringen meer omdat ik dat niet fijn vindt. Of een Band te groot of te gevoelig op de huid is.
Kan gelukkig zeggen dat ik vannacht niets van de Band gemerkt heb.
Mijn Band heeft na een maandje een probleem. De clasp sluit niet meer goed, waardoor die groter wordt en/of helemaal los klikt. De buttons springen niet lekker terug, waardoor je hem makkelijk door de klikrail van de clasp kan bewegen.
Heb nu een paar mogelijkheden:
- proberen zelf te fixen via de gegevens hier: http://forums.windowscent...0420-defective-clasp.html
- Microsoft NL bellen en kijken of die hem kunnen laten fixen
- Microsoft USA bellen en kijken of ik hem mag opsturen en dat ze hem naar mij terugsturen of via BONVUCOM naar mij terugsturen
- wachten en hopen dat de popupstore in las Vegas in januari nog exemplaren heeft en hem willen ruilen
Heb nu een paar mogelijkheden:
- proberen zelf te fixen via de gegevens hier: http://forums.windowscent...0420-defective-clasp.html
- Microsoft NL bellen en kijken of die hem kunnen laten fixen
- Microsoft USA bellen en kijken of ik hem mag opsturen en dat ze hem naar mij terugsturen of via BONVUCOM naar mij terugsturen
- wachten en hopen dat de popupstore in las Vegas in januari nog exemplaren heeft en hem willen ruilen
Ik zou gewoon optie 1 doen. Volgens die post is het een actie van niks.SunnieNL schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:27:
Mijn Band heeft na een maandje een
Als je het netjes doet, kan je 'm altijd nog omwisselen als je in de VS bent.
Anoniem: 641489
Ik heb gisteren m'n Band aangekregen en lijkt op het eerste zicht een prima toestel.
Na wat geklooi heb ik dan uiteindelijk de Health app op m'n Nokia 820 - WP8.1 kunnen installeren door de regio naar VS te wijzigen.
De app draait prima en de instellingen gaan vrij vlot eens men er wat tijd voor maakt.
MAAR, ik krijg niet één notificatie/melding door naar men Band hoewel de betreffende settings dit moeten toelaten.
Alle troubleshootings opgevolgd maar tevergeefs.
Ook men regionale setting terug gewijzigd naar België bracht ook geen soelaas.
Alle updates doorlopen, welliswaar met VS setting, maar ook dat helaas.
M.a.w. ik heb nu een band welke duidelijk een bluetooth verbinding heeft, welke prima communiceert met de app, maar welke hardnekkig weigert om meldingen door te zenden.
Heeft iemand een idee waar de oorzaak is?
Na wat geklooi heb ik dan uiteindelijk de Health app op m'n Nokia 820 - WP8.1 kunnen installeren door de regio naar VS te wijzigen.
De app draait prima en de instellingen gaan vrij vlot eens men er wat tijd voor maakt.
MAAR, ik krijg niet één notificatie/melding door naar men Band hoewel de betreffende settings dit moeten toelaten.
Alle troubleshootings opgevolgd maar tevergeefs.
Ook men regionale setting terug gewijzigd naar België bracht ook geen soelaas.
Alle updates doorlopen, welliswaar met VS setting, maar ook dat helaas.
M.a.w. ik heb nu een band welke duidelijk een bluetooth verbinding heeft, welke prima communiceert met de app, maar welke hardnekkig weigert om meldingen door te zenden.
Heeft iemand een idee waar de oorzaak is?
@Beub Voeg eens iemand toe aan je VIP lijst. En laat die je mailen. Of voeg jezelf toe en mail jezelf.
De VIP lijst maak je in de Health app. Open de Health app. Druk rechtsboven op het Band icoon. Druk op Manage Tiles. Druk op de potlood rechts van Mail. En voeg van onderen je VIP contacten toe. Nu moet je mail op je Band zien.
Voor email moest ik deze actie doen. De overige notificaties kwamen vanzelf.
De VIP lijst maak je in de Health app. Open de Health app. Druk rechtsboven op het Band icoon. Druk op Manage Tiles. Druk op de potlood rechts van Mail. En voeg van onderen je VIP contacten toe. Nu moet je mail op je Band zien.
Voor email moest ik deze actie doen. De overige notificaties kwamen vanzelf.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 614 op 15-12-2014 02:00 ]
Ik heb inmiddels ook me Band in gebruik, moet wel zeggen dat hij redelijk fijn zit. Heb hiervoor nog nooit een horloge of iets dergelijks gedragen.
Qua functionaliteit is het prima, alleen vindt ik het jammer dat je geen acties kan starten via je band.
Ook werkt de koppeling met MyFitnessPal en Apple Health (nog) niet goed op iPhone 6.
Qua functionaliteit is het prima, alleen vindt ik het jammer dat je geen acties kan starten via je band.
Ook werkt de koppeling met MyFitnessPal en Apple Health (nog) niet goed op iPhone 6.
Je kan Cortana op je Band gebruiken om acties starten. Zoals een reminder zetten bijvoorbeeld.TerrorSource schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:03:
alleen vindt ik het jammer dat je geen acties kan starten via je band.
Cortana is alleen te gebruiken als je Windows Phone hebt, ik heb een iPhone 6. Siri werkt helaas ook niet met de band.Anoniem: 614 schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:36:
[...]
Je kan Cortana op je Band gebruiken om acties starten. Zoals een reminder zetten bijvoorbeeld.
Voor diegene die Windows Phone gebruiken zijn er 2 leuke apps uitgekomen die speciaal voor de Band zijn gemaakt.
1. Pimp My Band
2. Band Sensor Monitor
Beide zijn hier te zien/downloaden:
http://www.mywindows.nl/2...imp-band-en-band-monitor/
@Sake: ik heb de VIP-lijst is uitgeprobeerd en dat werkt voor zover dit de VIP-lijst betreft. Andere emails weigeren dienst, ook al zet ik de VIP-lijst terug uit. Wel bekom ik notifications van SMS, agenda, Facebook Messenger. Waarschijnlijk nog een verborgen bugje. Ik heb wel de indruk dat er nog behoorlijk veel moet aan gesleuteld worden voordat dit als een volwaardige add-on kan beschouwd worden. De microsoft Band zit nog boordevol kinderziektes, wat me toch enigszins verbaast gezien het huis Microsoft toch of je toch zou denken vol met capabele programmeurs werkt.
@Beub. Dat is geen kinderziekte. Je snapt het zelf niet. Dat hoort zo met een VIP lijst.Anoniem: 641489 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:47:
@Sake: ik heb de VIP-lijst is uitgeprobeerd en dat werkt
Dat is gedaan om niet te veel email notificaties te krijgen. De enige maar is de max van 10 entries in de VIP lijst.
Dat je voor de Health app even je regio moet aanpassen is geen geklooi, maar logisch. Omdat de Band nog niet in NL verkrijgbaar is. Ook geen kinderziekte. Juist TOP dat het kan.
Ik en velen met mij op het band forum op Windowscentral.com zijn juist verbaasd hoeveel functionaliteit er nu al in zit en hoe goed het allemaal werkt. Mijn Band werkt vlekkeloos. Absoluut out of the box een volwaardig add on device. Een feel good device
Vip lijst is wel een bug. Als je in de app aangeeft dat je geen vip lijst wil gebruiken hoort hij alles door te geen. Gekoppeld aan iPhone werkt dat wel, gekoppeld aan mijn lumia930 niet.Anoniem: 614 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:51:
[...]
@Beub. Dat is geen kinderziekte. Je snapt het zelf niet. Dat hoort zo met een VIP lijst.
Dat is gedaan om niet te veel email notificaties te krijgen. De enige maar is de max van 10 entries in de VIP lijst.
Maar niet van de Band. Dit zou ook de eerste bug zijn waarvan ik hoor. En ik volg op Windowscentral.com de Band op de voet. Gekoppeld aan mijn Lumia 735 werkt het; ook zonder VIP lijst komen alle email notificaties binnen. Lumia 735 (uiteraard met Denim + DP) Is het niet iets van localization op je 930? Heb alleen de voorkeur voor een VIP lijst. Vandaar dat ik het als suggestie noemde.SunnieNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:02:
[...]Vip lijst is..
Dat sommige zaken helemaal nog niet werken, zoals Siri op iphones (en Cortana op Lumia's wel) zie ik niet als bugs.
Ah oh ja, sommige kunnen een defecte clasp krijgen. Makkelijk zelf te fixen met een t3 schroevendraaier. Wel zo handig voor niet-US Band eigenaars. Toen ik dat wist wilde ik een Band hebben. Daarna was het alleen nog een kwestie van maat.
Net nog even gericht gezocht en je zou de eerste zijn waarvan ik het lees.
Ben je nog meer dingen tegen gekomen? Of is dit de enige?
.
[ Voor 111% gewijzigd door Anoniem: 614 op 18-12-2014 12:44 ]
.
Defecte clasp heb ik ook last van
maar ga in januari naar las vegas, dus kijk eerst of ik hem daar kan wisselen voor ik hem zelf open schroef.
Het email probleem hebben meer mensen last van overigens. Had het ook eerst met Facebook, maar dat komt omdat ik de beta app van Facebook heb en de Band daar niet op reageerde.
Bij twitter had ik ook problemen, maar dat kwam omdat ik de toasts van twitter uit had staan op mijn telefoon.
Stomme is dus wel dat de Band op de iPhone direct reageert op alle mail die binnenkomt en op de Lumia niet.
Zijn meer mensen waar email niet van werkt. Het lijkt meer te maken met het feit dat de mail via het exchange protocol van outlook.com wordt gevist. De mail vanuit Hotmail komt wel aan op de Band. Bij meer emailaccounts zou hij ook de optie moeten geven om accounts aan of uit te zetten, maar dat doet hij ook niet. Hij ziet het exchange outlook.com account dus gewoon niet als mailaccount.Anoniem: 614 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:19:
[...]
Maar niet van de Band. Dit zou ook de eerste bug zijn waarvan ik hoor. En ik volg op Windowscentral.com de Band op de voet. Gekoppeld aan mijn Lumia 735 werkt het; ook zonder VIP lijst komen alle email notificaties binnen. Lumia 735 (uiteraard met Denim + DP) Is het niet iets van localization op je 930? Heb alleen de voorkeur voor een VIP lijst. Vandaar dat ik het als suggestie noemde.
Net nog even gericht gezocht en je zou de eerste zijn waarvan ik het lees.
Ben je nog meer dingen tegen gekomen? Of is dit de enige?
.
Defecte clasp heb ik ook last van
Het email probleem hebben meer mensen last van overigens. Had het ook eerst met Facebook, maar dat komt omdat ik de beta app van Facebook heb en de Band daar niet op reageerde.
Bij twitter had ik ook problemen, maar dat kwam omdat ik de toasts van twitter uit had staan op mijn telefoon.
Stomme is dus wel dat de Band op de iPhone direct reageert op alle mail die binnenkomt en op de Lumia niet.
Asl ik de forums erop na lees, blijkt dat de aternatieve platformen zoals iOS en Android het beter doen met de Band dan de WP. Straf toch, niet?
Wat me ook opvalt is dat de Band versus WP niet bi-directioneel werkt. Logisch is dat de Band niet doorgeeft dat een notificatie/melding al dan niet gelezen is. Niet logisch is dat men op WP de notificaties/meldingen leest en dat deze niet worden doorgegeven aan de Band.
Wat me ook opvalt is dat de Band versus WP niet bi-directioneel werkt. Logisch is dat de Band niet doorgeeft dat een notificatie/melding al dan niet gelezen is. Niet logisch is dat men op WP de notificaties/meldingen leest en dat deze niet worden doorgegeven aan de Band.
Mijn Lumia 735 reageert ook direct op alle email. Denk eerder dat je de Denim update nodig hebt.
Edit: mail is zowel van Outlook.com als van zakelijke Exchange server.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 614 op 18-12-2014 14:31 ]
Nou nee. Geef maar eens de fora waar je dat leest.Anoniem: 641489 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:14:
Asl ik de forums .
Maar als ik de ervaringen op het Windowscentral.com Band forum lees, lees ik dat niet. Juist eerder andersom. Daar lees ik dat agenda notificaties bijvoorbeeld bij Android en iOS gebrekkig zijn/niet werken en met Windows Phone wel goed werken. Daarnaast werkt met Windows Phone Cortana. Google now en Siri werken niet. En Windows Phone heeft de 2 heel mooie 3rd party apps.
En wat ik eerder zei: bij mij werkt alles vlekkeloos. Kan dus niet beter
Oh ja, er is nog eentje: met carkits/autoradio's en BT koppeling. Dat bij sommigen de connectie niet terug opgezet wordt naar de Band.
En inderdaad, ook dat werkt bij mij perfect
Edit: Heb je de Health app wel bijgewerkt. Voor Windows Phone is er een update gekomen. Voor android en ios niet.
Voor mij is alles top dus. Ik ben meer benieuwd naar de update die volgende maand gaat komen.
De Band kan nog zoveel meer kunstjes met software updates.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 614 op 18-12-2014 14:42 ]
Kan ie wel. Via Cortana op je Band kan je opdrachten op je phone geven. Zoals via Cortana mijn Insteon domotica aansturen om bijvoorbeeld de lichten aan te doen.Anoniem: 641489 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:14:
Wat me ook opvalt is dat de Band versus WP niet bi-directioneel werkt.
Cool om de gezichten van de andere gezinsleden te zien toen ik dat voor het eerst deed
Lijkt wel alsof mijn Band een update heeft gehad..
Had eerst alleen me stappenteller bij me tijd staan, nu wisselt het met hartslag/kcal/stappen.
Klopt dit of ligt het aan mij?
Ook zijn de kleuren van de Tiles iets lichter(paars > lichtpaars) op het moment dat er een berichtje in de Tile staat
Had eerst alleen me stappenteller bij me tijd staan, nu wisselt het met hartslag/kcal/stappen.
Klopt dit of ligt het aan mij?
Ook zijn de kleuren van de Tiles iets lichter(paars > lichtpaars) op het moment dat er een berichtje in de Tile staat
Wisselt doordat je op het scherm drukt?TerrorSource schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:08:
Lijkt wel alsof mijn Band een update heeft gehad..
ik heb nu ondertussen ook de DENIM update maar email meldingen no way. Nog steeds niet.
Met VIP lijst ook niet?Anoniem: 641489 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 13:59:
ik heb nu ondertussen ook de DENIM update maar email meldingen no way. Nog steeds niet.
BTW Naast Denim (standaard op een Lumia 735) heb ik de meest recente DP.
Je hebt een Lumia 625?
Ah, ik wist niet die al Denim heeft. Dacht tot nu toe voor NL alleen de Lumia 625.Anoniem: 641489 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:08:
nope. Ik heb een Lumia 820.
Zal zo eens kijken of de 820 van mijn dochter ook al Denim krijgt.
Iemand al ervaringen icm een Android toestel?
Kan iig de health App via de playstore nog niet downloaden.
Kan iig de health App via de playstore nog niet downloaden.
Enigste opmerking die ik heb is dat als je buiten het zend bereik van uw bluetooth geweest bent dat hij niet terug automatisch koppelt met mijn Lumia 925 ik moet telkens weer de connectie zelf manueel maken door BT eens af te zetten terug op te zetten en connectie klikken in mijn settings op de Lumia 925.
Voor de rest werkt alles prima.....
Voor de rest werkt alles prima.....
Ondertussen heb ik het email probleem kunnen verhelpen. Blijkbaar heeft dit alles te maken met de taalinstellingen. Problemen zijn te verwachten als de taal nederlands is ingesteld.
Fijn dat het opgelost is!Anoniem: 641489 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:52:
Ondertussen heb ik het email probleem kunnen verhelpen. Blijkbaar heeft dit alles te maken met de taalinstellingen. Problemen zijn te verwachten als de taal nederlands is ingesteld.
Het is even wennen maar ik heb mijn toestel nu ook al ruim een jaar op Engels staan en het werkt in mijn optiek veel fijner. Ook omdat de Nederlandse teksten erg raar (en letterlijk) vertaald zijn wat niet fijn werkt. In het Engels is het allemaal meer 'zoals het bedoeld is'.
En je hebt natuurlijk ook Cortana, iets wat verschrikkelijk fijn werkt (én quiet hours!) en waardoor ik nooit terug wil naar Nederlands... misschien als Cortana er in het Nederlands komt.
Zou je (en andere bandowners) nog wat over jullie ervaringen willen delen in het dagelijks leven? Hoe het gebruik bevalt en wat de plus en minpunten zijn volgens jullie?
Onder gebruikers reviews zijn er nu 2 korte reviews van de Band te vinden.Worsteneter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 14:21:
[...]Zou je (en andere bandowners) nog wat over jullie ervaringen willen delen in het dagelijks leven? Hoe het gebruik bevalt en wat de plus en minpunten zijn volgens jullie?
Er worden ook al wat wall papers gemaakt:
http://forums.windowscent...8957-band-wallpapers.html
Ik ben nu bezig om er een te bemachtigen. Hopelijk heeft big apple buddy er een op voorraad.
Heb nu zelf ook een review geschreven, mocht je nog wat info willen hebben laat het dan weten zodat ik het kan toevoegen in de review.Anoniem: 614 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:57:
[...]
Onder gebruikers reviews zijn er nu 2 korte reviews van de Band te vinden.
Er worden ook al wat wall papers gemaakt:
http://forums.windowscent...8957-band-wallpapers.html
productreview: Microsoft Band Large Zwart review door makooy
Ga je geluk eens beproeven in Vraag & Aanbod
[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 29-12-2014 12:21 ]
Dankjewel!Worsteneter schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:19:
Leuke review TerrorSource!
[mbr]Zie hierboven[/mbr]
Mocht je iets missen hoor ik het graag! vul met alle liefde de review aan mocht daar vraag naar zijn.
Zet je regio even op US (en daarna weer terug) want er is een Health app en Band update.
Wat ik zo snel zie, is dat je nu alle activiteit kan inzien inclusief slaap data, met de regio gewoon op Nederland.
Meer info vind je hier http://www.mywindows.nl/2015/01/microsoft-band-krijgt-update en hier http://www.windowscentral...sed-microsoft-band-owners
Wat ik zo snel zie, is dat je nu alle activiteit kan inzien inclusief slaap data, met de regio gewoon op Nederland.
Meer info vind je hier http://www.mywindows.nl/2015/01/microsoft-band-krijgt-update en hier http://www.windowscentral...sed-microsoft-band-owners
Tof!Anoniem: 614 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:24:
Zet je regio even op US (en daarna weer terug) want er is een Health app en Band update.
Ik hoop volgende week een band in bezit te hebben, kan niet wachten!
Het is stil hier. Iedereen blijkbaar helemaal happy met zijn Band.
Oh ja, toch wat nieuws: Band Sensor Monitor is bijgewerkt. Ziet nu nog meer sensors en kan de waarde displayen op je band dor de action knop even in te drukken. http://www.windowsphone.c...2f-4579-a473-5d476a5c5196 Er is ook een gratis proberen versie.
Edit: filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=5dkMMY76U14#t=48
.
Oh ja, toch wat nieuws: Band Sensor Monitor is bijgewerkt. Ziet nu nog meer sensors en kan de waarde displayen op je band dor de action knop even in te drukken. http://www.windowsphone.c...2f-4579-a473-5d476a5c5196 Er is ook een gratis proberen versie.
Edit: filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=5dkMMY76U14#t=48
.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 614 op 13-01-2015 22:07 ]
Je bedoelt die paar mensen die eraan hebben kunnen komen? Ja, die zijn denk ik heel tevreden.Anoniem: 614 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 18:42:
Het is stil hier. Iedereen blijkbaar helemaal happy met zijn Band.
Ik weet niet hoevelen een Band hebben, maar ik ken er zo al een stuk of 8 in mijn eigen kenissenkring.RoJan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Je bedoelt die paar mensen die eraan hebben kunnen komen? Ja, die zijn denk ik heel tevreden.
Met een beetje moeite kan inmiddels iedereen er wel een te pakken krijgen. Het zal eerder de prijs zijn.
Zie zojuist in de Pricewatch dat Roderik er nog altijd veel voor wil hebben..
En inmiddels weer een update voor Pimp My Ride Band.
http://www.windowsphone.c...20-4b53-9b3c-8701a271c66c
Pimp My Band 1.5
•Added live preview: you can view your tiles in the app
•Added dominant color picker: now you can choose different dominant colors
•Preparing for some magic

•Bug fixes
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 614 op 14-01-2015 19:09 ]
Moet wel zeggen dat ik er niet echt dik tevreden mee bent, nog steeds wel tevreden alleen ik wil de apps die er wel zijn voor lumia ook op iOS zoals Band Sensor Monitor en Pimp My Band.RoJan schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Je bedoelt die paar mensen die eraan hebben kunnen komen? Ja, die zijn denk ik heel tevreden.
Moet wel zeggen dat ik geen problemen hem om bands te krijgen, heb er nu weer 1 voor doorverkoop liggen...
Ik heb sinds vandaag een Band in bezit.
Qua functionaliteit ben ik er erg tevreden mee. Ik denk dat ik helaas de verkeerde maat, ondanks vele meten, heb gekozen. Ik heb een L, maar denk dat een M mij beter zou passen. Ik heb de band vrij hoog op mijn arm en de sluiting op z'n strakst. Hij zit niet los ofzo, maar ik zou liever de band wat dichter op mijn pols dragen. Kleine nuancering: ik heb hem niet halverwege mijn arm zitten ofzo hoor!
Verder erg tevreden, alleen jammer dat Cortana niet alle functionaliteit heeft. Vandaag vroeg ik was waarop ik als reactie kreeg 'i don't support that yet'.
Mocht iemand een M hebben en liever een L te hebben, dan hoor ik dat trouwens ook graag.. misschien is een ruil mogelijk.
Qua functionaliteit ben ik er erg tevreden mee. Ik denk dat ik helaas de verkeerde maat, ondanks vele meten, heb gekozen. Ik heb een L, maar denk dat een M mij beter zou passen. Ik heb de band vrij hoog op mijn arm en de sluiting op z'n strakst. Hij zit niet los ofzo, maar ik zou liever de band wat dichter op mijn pols dragen. Kleine nuancering: ik heb hem niet halverwege mijn arm zitten ofzo hoor!
Verder erg tevreden, alleen jammer dat Cortana niet alle functionaliteit heeft. Vandaag vroeg ik was waarop ik als reactie kreeg 'i don't support that yet'.
Mocht iemand een M hebben en liever een L te hebben, dan hoor ik dat trouwens ook graag.. misschien is een ruil mogelijk.
ik twijfel ook nog tussen de M en de L. Ik vind de standaard pdf ook nogal lastig af te lezen wat de goede maat moet zijn. Op een ander forum las ik dat een M geschikt zou zijn voor een pols van 16,5 cm tot 19 cm en large vanaf 19cm geschikt zou zijn. Ben dus wel benieuwd of dat klopt met jouw polsmaat. Zou je dat eens op willen meten met een koortje om je pols wat je vervolgens op meet?
Ik heb 16,5 a 17 cm. Jammer dat ik deze maten nergens eerder had gelezen.. dan was ik voor een M gegaan. Nu kan ik hem niet omruilen omdat ik heb al gebruikt heb en de verpakking heb geopend. Helaas.jack_ schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:29:
ik twijfel ook nog tussen de M en de L. Ik vind de standaard pdf ook nogal lastig af te lezen wat de goede maat moet zijn. Op een ander forum las ik dat een M geschikt zou zijn voor een pols van 16,5 cm tot 19 cm en large vanaf 19cm geschikt zou zijn. Ben dus wel benieuwd of dat klopt met jouw polsmaat. Zou je dat eens op willen meten met een koortje om je pols wat je vervolgens op meet?
Ik heb mijn Microsoft Band overgenomen van TerrorSource hier boven, bevalt goed
. Deze kwam helaas zonder screenprotector, heeft iemand enig idee waar ik zo'n screenprotector vandaan kan halen? Ik zie ze alleen in Amerika leverbaar zijn helaas.
Er zijn varianten te vinden op ebay (ook engeland) maar niet van Zagg. Die van Zagg is echter wel aan te raden. Misschien kan je iemand contacten die er een mee kan nemen uit de VS.Shorteh schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:47:
Ik heb mijn Microsoft Band overgenomen van TerrorSource hier boven, bevalt goed. Deze kwam helaas zonder screenprotector, heeft iemand enig idee waar ik zo'n screenprotector vandaan kan halen? Ik zie ze alleen in Amerika leverbaar zijn helaas.
Sinds vandaag trotse eigenaar van een MS Band
Binnenkort een (eerste
) review schrijven als ik wat meer ervaring heb ermee
Ben er nu al zeer tevreden over, maar op langere termijn
[ Voor 18% gewijzigd door MrAndy9797 op 03-02-2015 00:28 ]
2 nieuwe apps en 1 app update van VenetaSoft
http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
En de update van de Band Sensor Monitor http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
Al even mee gespeeld en het zijn leuke (aanvullende) apps.
http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
En de update van de Band Sensor Monitor http://www.windowscentral...ce=wpc&utm_medium=twitter
Al even mee gespeeld en het zijn leuke (aanvullende) apps.
Pimp My Band alternatief voor als je geen Windows phone hebt (via Windows op de PC/Laptop ed):TerrorSource schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:47:
[...]
...alleen ik wil de apps die er wel zijn voor lumia ook op iOS zoals Band Sensor Monitor en Pimp My Band.
http://www.windowscentral...llpaper-pc-microsoft-band
Heb zelf die van Zagg erop zitten sinds half dec maar begint al witte randjes te vertonen terwijl de screenprotector wel goed is aangebracht. Ga toch maar eens op zoek naar een nieuwe...Worsteneter schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Er zijn varianten te vinden op ebay (ook engeland) maar niet van Zagg. Die van Zagg is echter wel aan te raden. Misschien kan je iemand contacten die er een mee kan nemen uit de VS.
Even wat anders, doet er iemand ook sporten met de band? Mij is opgevallen dat de hartslag meter soms erg onnauwkeurig is en vaak niet "locked".
Zagg geeft levenslange garantie (of in elk geval voor de levensduur van het apparaat). Ik zag overigens dat bij mij één hoekje ter hoogte van de sensor een beetje wit oogde, wellicht is dat ook maar iets wat ik mij inbeeld. Toch heb ik het gevoel dat deze hoek begint te delamineren. Desalniettemin is het materiaal van Zagg bijzonder goed, krassen en bubbels verdwijnen vanzelf, dat is wel echt bijzonder. Je zou contact met Zagg kunnen opnemen. Volgens hun garantieregeling zou je een nieuwe kunnen krijgen waarbij je enkel opdraait voor verzendkosten waarna je de oude retour moet sturen.TerrorSource schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:38:
[...]
Heb zelf die van Zagg erop zitten sinds half dec maar begint al witte randjes te vertonen terwijl de screenprotector wel goed is aangebracht. Ga toch maar eens op zoek naar een nieuwe...
Even wat anders, doet er iemand ook sporten met de band? Mij is opgevallen dat de hartslag meter soms erg onnauwkeurig is en vaak niet "locked".
Wat betreft het sporten: Ik loop soms hart met mijn band en bij mij werkt de band prima! Hou rekening mee met dat tijdens het sporten elke seconde een meting wordt verricht. Hierdoor kan het soms te HOOG of te LAAG worden ervaren, je moet echter kijken naar meerdere metingen. Het gemiddelde wat eruit rolt is echter wel plausibel (vaak rond de 130/140 bij mij).
Buiten het sporten klopt het dat de band vaak 'niet locked' is aangezien dan 1 minuut gedurende 10 minuten wordt gemeten ivm batterijbesparing. Als je je hartslag bekijkt meet de band wel gelijk maar moet je even wachten tot die locked.
Thanks voor de tip van Zagg Replacement, heb support een mail gestuurd.Worsteneter schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:11:
[...]
Zagg geeft levenslange garantie (of in elk geval voor de levensduur van het apparaat). Ik zag overigens dat bij mij één hoekje ter hoogte van de sensor een beetje wit oogde, wellicht is dat ook maar iets wat ik mij inbeeld. Toch heb ik het gevoel dat deze hoek begint te delamineren. Desalniettemin is het materiaal van Zagg bijzonder goed, krassen en bubbels verdwijnen vanzelf, dat is wel echt bijzonder. Je zou contact met Zagg kunnen opnemen. Volgens hun garantieregeling zou je een nieuwe kunnen krijgen waarbij je enkel opdraait voor verzendkosten waarna je de oude retour moet sturen.
Wat betreft het sporten: Ik loop soms hart met mijn band en bij mij werkt de band prima! Hou rekening mee met dat tijdens het sporten elke seconde een meting wordt verricht. Hierdoor kan het soms te HOOG of te LAAG worden ervaren, je moet echter kijken naar meerdere metingen. Het gemiddelde wat eruit rolt is echter wel plausibel (vaak rond de 130/140 bij mij).
Buiten het sporten klopt het dat de band vaak 'niet locked' is aangezien dan 1 minuut gedurende 10 minuten wordt gemeten ivm batterijbesparing. Als je je hartslag bekijkt meet de band wel gelijk maar moet je even wachten tot die locked.
Te hoog/laag is irritant maar kan ik nog op zich wel begrijpen maar heb ook vaak genoeg dat hij tijdens het sporten een sec of 30 niet "locked" is.
Ah ok, dat had ik niet meegekregen. Wellicht draag je hem te strak op je pols? Verder op de arm is beter voor de meting van HR omdat je dan niet met het gewricht zit.TerrorSource schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Thanks voor de tip van Zagg Replacement, heb support een mail gestuurd.
Te hoog/laag is irritant maar kan ik nog op zich wel begrijpen maar heb ook vaak genoeg dat hij tijdens het sporten een sec of 30 niet "locked" is.
Ik weet niet of het al gevraagd is, maar werkt de Band prima in België als je er één in de US koopt?
Ben zelf Belg en in bezit van eentje. Ben er zeer tevreden van. Zolang je je land en taal op US Engels zet, kan je zelfs met cortana werken. Werkt leuk en functionaliteit is normaal. Zelfs je quick-reply kan je zelf aanpassenGoing4Quests schreef op zondag 15 februari 2015 @ 16:06:
Ik weet niet of het al gevraagd is, maar werkt de Band prima in België als je er één in de US koopt?
Ik heb ook problemen met de screen protectors nu. Ze delamineren en,laten los. Contact opgenomen met ze en als reactie dat enkel telefonisch contact oplossing biedt.
Oh bestaat er dan zelfs al een Nederlandse vertaling dan? Op US zetten is geen probleem, heb dat met mijn WP nu ook.MrAndy9797 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 23:09:
[...]
Ben zelf Belg en in bezit van eentje. Ben er zeer tevreden van. Zolang je je land en taal op US Engels zet, kan je zelfs met cortana werken. Werkt leuk en functionaliteit is normaal. Zelfs je quick-reply kan je zelf aanpassen
Je kan zelf de quickreply-berichten invullen. Cortana is gewoon EngelsGoing4Quests schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:16:
[...]
Oh bestaat er dan zelfs al een Nederlandse vertaling dan? Op US zetten is geen probleem, heb dat met mijn WP nu ook.
Eindelijk me Microsoft Band screenprotector kunnen registreren bij Zagg na meer als een week heen-en-weer gemaild te hebben. Hierbij het antwoord:
Iemand een site waar ik ze online kan bestellen met NL shipping?Greetings ****
Thank you for contacting ZAGG! My name is ***** and I’m happy to assist you today. Thank you for providing that information I have inputted the information on your account, however we will not be able to replace the InvisibleShield on your account as the InvisibleShield you received with the purchase of the Microsoft Band does not have any kind of warranty with is as it was a gift with the Microsoft Band.
I do apologize for the inconvenience ****, if you have any other questions please feel free to write us again and we will be happy to assist you with any other questions you may have.
Ik heb destijds gelijk een protector gekocht van Skinomi. 1 protector bleek een set van 6 Band protectors.TerrorSource schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:31:
Eindelijk me...
Uit de zeer goede ervaring op phones heb destijds alvast een setje besteld bij Skinomi.
Omdat het origineel er nog altijd goed op zit, weet ik niet hoe goed die van Skinomi voor de Band is.
Als je je adres PMed wil er wel een per briefpost naar je toesturen.
Echt waar?TerrorSource schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:31:
Eindelijk me Microsoft Band screenprotector kunnen registreren bij Zagg na meer als een week heen-en-weer gemaild te hebben. Hierbij het antwoord:
[...]
Iemand een site waar ik ze online kan bestellen met NL shipping?
Ik kreeg als reactie dat ik ze moest bellen (om te registreren), maar dat hoeft dus niet meer blijkbaar? Mooi kut is dat. Op moment dat ik jou zei dat Zagg over algemeen lifetime replacements geeft had ik nog geen problemen, nu is één van de 'pootjes' bij de sensor al compleet los!
Moet dus ook op zoek naar een nieuwe protector.
Heb je deze via ebay besteld? Kan ze ook vinden van 6-packs, kosten 8,77+12,47 verzendkosten.Anoniem: 614 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 22:50:
[...]
Ik heb destijds gelijk een protector gekocht van Skinomi. 1 protector bleek een set van 6 Band protectors.
Uit de zeer goede ervaring op phones heb destijds alvast een setje besteld bij Skinomi.
Omdat het origineel er nog altijd goed op zit, weet ik niet hoe goed die van Skinomi voor de Band is.
Als je je adres PMed wil er wel een per briefpost naar je toesturen.
Alleen welke versie moet ik hebben? de CLEAR of de CLEAR MATTE?
Kan je ook twee setjes bestellen? Dan neem ik er 1 en jij en delen we de verzendkosten, scheelt toch weer 6 euro.TerrorSource schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:22:
[...]
Heb je deze via ebay besteld? Kan ze ook vinden van 6-packs, kosten 8,77+12,47 verzendkosten.
Even voor de zekerheid contact opgenomen met Microsoft US over de protector. Deze bieden ook geen garantie onder het mom 'het was een give-away, kijk een geven paard niet in de bek, valt niet onder de dekking'.
Ga nu proberen een nieuwe protector uit de VS te krijgen.
Ga nu proberen een nieuwe protector uit de VS te krijgen.
Hier besteld:TerrorSource schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:22:
[...]
Heb je deze via ebay besteld? Kan ze ook vinden van 6-packs, kosten 8,77+12,47 verzendkosten.
http://www.skinomi.com/sk...and-screen-protector.html
Een 6-pack dus. Toen ik 'm bestelde was er alleen de CLEAR versie.
De CLEAR MATT versie zal vast ook een 6-pack zijn.
Als ik jou was zou 'k ook gewoon de CLEAR versie nemen.
.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 614 op 20-02-2015 12:58 ]
Thanks voor het doorgeven!Anoniem: 614 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Hier besteld:
http://www.skinomi.com/sk...and-screen-protector.html
Een 6-pack dus. Toen ik 'm bestelde was er alleen de CLEAR versie.
De CLEAR MATT versie zal vast ook een 6-pack zijn.
Als ik jou was zou 'k ook gewoon de CLEAR versie nemen.
.
[ Voor 11% gewijzigd door makooy op 21-02-2015 16:26 ]
Zie FrontPage.
En na de Health update is trouwens zojuist bij MS ook de schakelaar overgezet voor het distribueren van de firmware update.
Ik heb gewoon zin om morgen te gaan fietsen
En na de Health update is trouwens zojuist bij MS ook de schakelaar overgezet voor het distribueren van de firmware update.
Ik heb gewoon zin om morgen te gaan fietsen
Heeft iemand met een iOS apparaat al de laatste update gekregen?
Kan zowel de iOS, Mac als Windows app niet updaten waardoor ik me band niet kan updaten...
Hier kan je zien wanneer de laatste updates uit zijn gekomen:
http://www.microsoft.com/...all-update/update-history
EDIT: Me Windows app is nu opeens wel laatste versie, toch zo maar eens proberen of daar de update wel beschikbaar is...
Kan zowel de iOS, Mac als Windows app niet updaten waardoor ik me band niet kan updaten...
Hier kan je zien wanneer de laatste updates uit zijn gekomen:
http://www.microsoft.com/...all-update/update-history
EDIT: Me Windows app is nu opeens wel laatste versie, toch zo maar eens proberen of daar de update wel beschikbaar is...
[ Voor 16% gewijzigd door makooy op 27-02-2015 21:15 ]
Is de MS Band nu al gewoon in Europa verkrijgbaar? Of nog altijd enkel via import of eBay?
iPhone XR
Voorlopig alleen US-Only, dus je zal moeten importeren of ebay/mp/tweakers/etcdEX2340 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:21:
Is de MS Band nu al gewoon in Europa verkrijgbaar? Of nog altijd enkel via import of eBay?
Op veel plaatsen out of stock. Zal wat geduld moeten oefenen. Is er een release date voor EU?
iPhone XR
Let op:
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2