Nee, maar als je er een wil, dan is ie makkelijk te krijgen.dEX2340 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:19:
Op veel plaatsen out of stock. Zal wat geduld moeten oefenen. Is er een release date voor EU?
Maar alleen wel te duur.. Ik wil er heel graag een maar ga er geen 250+ voor betalen.
Zero.
Online verkoop van de Microsoft Band is weer begonnen!!! Email van MS gehad om 21:32. Heb zelf geen adres in US dus deze ronde gaat weer aan mij voorbij! Misschien zijn er anderen die wel iets met deze info kunnen! :-)
PS mij DM staat open voor suggesties!
Krijg net een email van MS dat mijn Medium Band bestelling nog steeds in de winkelmand staat... maar kan bestelling niet afronden ivm geen adres in US. Iemand suggesties? Met iets meer info dan "als je er een wilt kan je diebmakkelijk krijgen"? Tnx!!
Krijg net een email van MS dat mijn Medium Band bestelling nog steeds in de winkelmand staat... maar kan bestelling niet afronden ivm geen adres in US. Iemand suggesties? Met iets meer info dan "als je er een wilt kan je diebmakkelijk krijgen"? Tnx!!
[ Voor 41% gewijzigd door BUR op 10-03-2015 07:22 . Reden: typos ]
Big Apple Buddy kan je eens proberen. Die zijn betrouwbaar maar het kost iets meer. Maar ik vind het zijn geld méér dan waard. Ik ga even voor jou mijn offerte bekijken en zeggen wat het kostBUR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:28:
Online verkoop van de Microsoft Band is weer begonnen!!! Email van MS gehad om 21:32. Heb zelf geen adres in US dus deze ronde gaat weer aan mij voorbij! Misschien zijn er anderen die wel iets met deze info kunnen! :-)
Edit: Kijk eens aan. Dit is zonder de duanekosten.
[ Voor 9% gewijzigd door MrAndy9797 op 15-03-2015 23:17 ]
De Band komt officieel naar Europa! Naar de UK natuurlijk, maar het begin is er.
Amazon UK verwacht ze vanaf 12 april te gaan uitleveren.
http://www.windowscentral...-amazon-expands-uk-market
voor diegenen die het willen proberen, hier moet je zijn!
[ Voor 46% gewijzigd door RoJan op 17-03-2015 19:12 ]
Laat ik nou net in de UK wonen en in Mei jarig zijnRoJan schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:39:
De Band komt officieel naar Europa! Naar de UK natuurlijk, maar het begin is er.

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Haha, mazzelaar!ToolkiT schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:18:
[...]
Laat ik nou net in de UK wonen en in Mei jarig zijn
Tof! Vanuit m'n baas de vraag gekregen of die dingen al ergens te regelen zijn.
Dus mocht iemand nog een concrete tip hebben of er vanaf willen dan hoor ik het graag
Dus mocht iemand nog een concrete tip hebben of er vanaf willen dan hoor ik het graag
Zeg maar dat als hij er mij 1 geeft ik best wel middleman voor hem wil zijn om via mijn UK adress ter versturenjfversluis schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:58:
Tof! Vanuit m'n baas de vraag gekregen of die dingen al ergens te regelen zijn.
Anoniem: 614
Of hier
http://www.microsoftstore...ome_ModA_Band_TO_03172015
Op Mywindows.nl lees ik dat ie gewoon naar NL verstuurd wordt.
Zie bijvoorbeeld deze quote: De microsoft store UK verzend gewoon naar Nederland hoor! Alleen bij betaaladres moet je UK invullen, maar daar is vast iets op te verzinnen! Ik heb in ieder geval net mijn bestelling geplaatst!
Zie bijvoorbeeld deze quote: De microsoft store UK verzend gewoon naar Nederland hoor! Alleen bij betaaladres moet je UK invullen, maar daar is vast iets op te verzinnen! Ik heb in ieder geval net mijn bestelling geplaatst!
Hey, niet mijn handel verpesten he!Anoniem: 614 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:25:
Of hier
Je kunt toch gewoon betaal en ship adres gelijk maken met een vinkje? Ik zie nu wat je bedoeld..Anoniem: 614 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:25:
Of hier
Staat inderdaad gewoon Nederland bij..
Hm, sorry!
Zijn er ook mensen die problemen hebben met de aanhechting van het rubber rond de sluiting, achter de hr-sensor? Bij mij is ie aan 3 kanten losgekomen van het metaal en aan 1 kant ook nog eens rubber van rubber losgekomen.
En natuurlijk heb ik het ding gekocht van iemand die 'm zelf in de US heeft gekocht, dus garantie claimen is zonder bon vrij lastig. Laat staan dat MS NL dit vast nog niet doen. Iemand een idee wat te doen?
En natuurlijk heb ik het ding gekocht van iemand die 'm zelf in de US heeft gekocht, dus garantie claimen is zonder bon vrij lastig. Laat staan dat MS NL dit vast nog niet doen. Iemand een idee wat te doen?
Ik zag deze review/ervaring via mywindows.nl voorbij komen. Een review die een toekomstige Band eigenaar niet mag missen:
https://blogs.microsoft.n...oft-band/?linkId=11119349
https://blogs.microsoft.n...oft-band/?linkId=11119349
Nee. Mijn Band is nog 'als nieuw'. Misschien een foto maken om het probleem duidelijker in beeld te krijgen?chinco schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:18:
Zijn er ook mensen die problemen hebben met de aanhechting van het rubber rond de sluiting, achter de hr-sensor? Bij mij is ie aan 3 kanten losgekomen van het metaal en aan 1 kant ook nog eens rubber van rubber losgekomen.
Je hebt al geprobeerd je Band te registreren en zo garantie te claimen?
Op: http://www.microsoft.com/...nd/en-us/support/register
Geregistreerd was ie inderdaad wel, maar garantie claimen heb ik nog niet gedaan. De terugbelmogelijkheid gaf alleen de mogelijkheid voor Amerikaanse nummers...
Het (neem ik aan) gevulcaniseerde rubber heeft gewoon losgelaten rond het metaal van de sluiting.
Plaatjes (hopelijk doen de BB codes het):

Het (neem ik aan) gevulcaniseerde rubber heeft gewoon losgelaten rond het metaal van de sluiting.

[ Voor 11% gewijzigd door Chinco op 23-03-2015 21:33 ]
Oh wat zonde! Lijkt me handig om inderdaad MS te contacten. Wellicht wil MS Nederland ook wat doen, die zijn erg klantvriendelijk.chinco schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:32:
Geregistreerd was ie inderdaad wel, maar garantie claimen heb ik nog niet gedaan. De terugbelmogelijkheid gaf alleen de mogelijkheid voor Amerikaanse nummers...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook een besteller.
Gaat mijn Pebble en Tomtom Runner vervangen.
Gaat mijn Pebble en Tomtom Runner vervangen.
De Band is inmiddels preorder in UK met verzendoptie naar NL, dus misschien even wachten tot de support pagina ook op de MS UK site staat.chinco schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:32:
Geregistreerd was ie inderdaad wel, maar garantie claimen heb ik nog niet gedaan...
Mensen ook last van dat het opladen blijft hangen bij 80%? Als je 'm dan weer uit zet en vervolgens aan laat gaan door de lader er op te klikken springt 'ie meteen naar 100%?
Verder overigens echt een top gadget! Heb 'm nu enkele maanden en ben echt super tevreden. Super leuk dat er nu langzaam 3rd party apps binnendruppelen.
Verder overigens echt een top gadget! Heb 'm nu enkele maanden en ben echt super tevreden. Super leuk dat er nu langzaam 3rd party apps binnendruppelen.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Doe je ook echt iets met de gegevens over de hartslag / slaap / activiteiten combinatie? De intelligence engine die in de Microsoft Band zit lijkt me wellicht de meest interessante feature. Relaties zoeken tussen activieit, slaap en hartslag om te kijken wanneer je (minder) goed presteert of meer/minder spanning hebt.Radiodurans schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:25:
Mensen ook last van dat het opladen blijft hangen bij 80%? Als je 'm dan weer uit zet en vervolgens aan laat gaan door de lader er op te klikken springt 'ie meteen naar 100%?
Of zijn er andere Tweakers die hier antwoord op kunnen geven?
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik heb m'n band al wel gekoppeld aan Microsoft Health Vault en Runkeeper maar volgens mij is die hele intelligence engine nog niet echt op gang zeg maar 
Hartslagmeter gebruik ik alleen bij het hardlopen en verder retrospectief bij fitness/karate. Voor slapen richt ik mij om 7 uur actual sleep te krijgen. Ook heb ik m'n dagelijkse stappen naar over de 10.000 weten te krijgen. Wat deze functies betreft is het dus m.n. een leuke gadget die feedback geeft en je uitdaagt en bevestiging geeft in het behalen van je doelen.
Verder is het handig dat nu mijn telefoon op m'n werk volledig stil kan en meestal in m'n broekzak blijft. Ik kan snel zien of m'n emails belangrijk zijn om nu te beantwoorden of later, zien wie er belt, snel een whatsappje bekijken etc., snel kijken hoe laat het is, eerstvolgende kalenderafspraak, zelfs als zaklamp bij het in elkaar draaien van m'n IKEA kast en laatst tijdens de blackout kon ik naar de WC in het donker.
Dus ja, leuk speelgoed dus met een gezond én handig tintje!
Hartslagmeter gebruik ik alleen bij het hardlopen en verder retrospectief bij fitness/karate. Voor slapen richt ik mij om 7 uur actual sleep te krijgen. Ook heb ik m'n dagelijkse stappen naar over de 10.000 weten te krijgen. Wat deze functies betreft is het dus m.n. een leuke gadget die feedback geeft en je uitdaagt en bevestiging geeft in het behalen van je doelen.
Verder is het handig dat nu mijn telefoon op m'n werk volledig stil kan en meestal in m'n broekzak blijft. Ik kan snel zien of m'n emails belangrijk zijn om nu te beantwoorden of later, zien wie er belt, snel een whatsappje bekijken etc., snel kijken hoe laat het is, eerstvolgende kalenderafspraak, zelfs als zaklamp bij het in elkaar draaien van m'n IKEA kast en laatst tijdens de blackout kon ik naar de WC in het donker.
Dus ja, leuk speelgoed dus met een gezond én handig tintje!
[ Voor 3% gewijzigd door Radiodurans op 30-03-2015 19:52 ]
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Naast de Health app (de standaard app om data uit te lezen van een Band) heb ik mijn account ook gekoppeld aan Health Vaulth, maar doe daar in de praktijk (nog) niets mee.Reaper.JA2 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:36:
[...]
Doe je ook echt..
Of zijn er andere Tweakers die hier antwoord op kunnen geven?
Het meest interessante voor mij blijkt na maanden gebruik: de combinatie van functies. Door meedere sensoren wel goede sleep tracking. Notificaties (zelfs een kamer of verdieping verder) Hartslag en gps tijdens fietsen. En de informatie die ik over deze zaken te zien krijg. Inclusief bijvoorbeeld hersteltijd en resting heartrate. En oh ja, dat een Band heel snel weer 80% geladen is en je makkelijk een dag kan vergeten te laden. Het moet wel praktisch blijven.
Kan een Band na maanden gebruik van harte aanbevelen.
Zeker nu je een Band via de UK naar NL toegestuurd kan krijgen.
Edit: Vanmorgen naar Health en Fitness gekeken (de 3de app dus) en die logt al meer. Die app is voor nu (naast de standaard Health app) de app met de meeste info voor analyse.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 614 op 05-04-2015 12:29 ]
Lijkt me niet echt een fout of dergelijke. De band laadt binnen een half uur van 0 - 70%. Van 70-100% duurt een half uur. Ik betwijfel echter wel de 70% van een half uur, omdat hij vlot terug leegloopt dan.Radiodurans schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:25:
Heb nu ook een Band. Bevalt goed en zit prima. Met het scherm naar beneden muizen is even wennen maar geen probleem. Enige waar ik tegen aan liep is dat ik al mijn email accounts de notificaties op de Band kreeg. In een helder moment dacht ik: laat ik de taal eens op Engels zetten. En warempel, dat is het dus inderdaad. Heb 'm nog een keer terug gezet en dan werkt het inderdaad niet meer. Jammer, maar mee te leven. Ik neem aan dat dit bij het uitrollen van de verdere internationalisering wel een keer opgelost gaat worden.
Verder dus blij met de Band. Het kost even wat, maar dan heb je ook wat.
Verder dus blij met de Band. Het kost even wat, maar dan heb je ook wat.
Ik twijfel ook of ik de Band moet aanschaffen. Ik gebruik al 2,5 met veel plezier een WP telefoon dus in dat opzicht is het denk ik ideaal.
Echter ben ik erg benieuwd hoe accuraat de hartslagmeter is tijdens het hardlopen? Heeft iemand hem eens getest en de resultaten vergeleken met een borstband o.i.d?
Echter ben ik erg benieuwd hoe accuraat de hartslagmeter is tijdens het hardlopen? Heeft iemand hem eens getest en de resultaten vergeleken met een borstband o.i.d?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
FYI de pre-order in de UK is open..
Vrijdag mijn Band ontvangen uit de US (mijn moeder was daar op vakantie) en ben tot nu toe erg tevreden.
Ik vind vooral de notificaties via het trillen erg handig. Deze voel je eigenlijk altijd, terwijl een trillende telefoon nog wel eens gemist wordt in mijn broekzak. Ook in luidruchtige omgeving is die trilfunctie een uitkomst. Ik denk dat ik zelfs mijn telefoon altijd op stil ga zetten. Zullen een hoop mensen raar staan te kijken als ik mijn telefoon opneem terwijl er geen ringtone of trilling is te horen...
Ik vind vooral de notificaties via het trillen erg handig. Deze voel je eigenlijk altijd, terwijl een trillende telefoon nog wel eens gemist wordt in mijn broekzak. Ook in luidruchtige omgeving is die trilfunctie een uitkomst. Ik denk dat ik zelfs mijn telefoon altijd op stil ga zetten. Zullen een hoop mensen raar staan te kijken als ik mijn telefoon opneem terwijl er geen ringtone of trilling is te horen...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik gebruik nu sinds de release mijn Microsoft band.
Ik moet eerlijk zeggen ik ben er zeer tevreden over, echter wat ik mis is:
Slaap modus
Wanneer ik op de band aangeef dat ik ga slapen en zet mijn wekker op mijn Lumia 930, ontvang ik deze pas als ik mijn band uit de slaap modus haal. Dit zou ik ook verwachten als ik mijn band in slaap modus zet.
Als ik de wekker op mijn Band zelf aanzet krijg ik deze wel als de band in slaap modus staat.
Notificaties soms aan de late kant.
Ik merk dat de bluetooth verbinding toch neit altijd even stabiel is.
Soms krijg ik de notificaties een uur later pas op mijn band.
Hierin valt in mijn ogen nog wel wat te verbeteren.
Verder ben ik zeer tevreden over de band ! Helemaal over de accuduur.
Gaat makkelijk 3 dagen mee zonder op te laden.
Ik moet eerlijk zeggen ik ben er zeer tevreden over, echter wat ik mis is:
Slaap modus
Wanneer ik op de band aangeef dat ik ga slapen en zet mijn wekker op mijn Lumia 930, ontvang ik deze pas als ik mijn band uit de slaap modus haal. Dit zou ik ook verwachten als ik mijn band in slaap modus zet.
Als ik de wekker op mijn Band zelf aanzet krijg ik deze wel als de band in slaap modus staat.
Notificaties soms aan de late kant.
Ik merk dat de bluetooth verbinding toch neit altijd even stabiel is.
Soms krijg ik de notificaties een uur later pas op mijn band.
Hierin valt in mijn ogen nog wel wat te verbeteren.
Verder ben ik zeer tevreden over de band ! Helemaal over de accuduur.
Gaat makkelijk 3 dagen mee zonder op te laden.
Automatische slaapmodus! Voor als je vergeet aan te zetten. Als die herkent wanneer je gaat slapen, dan kan die ook herkennen wanneer die modus aan moet.
Ik merk net dat ik hetzelfde probleem heb.chinco schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het alleen niet Mega storend..
Heb jij er wel last van?
Ja, ik durf er niet meer mee te slapen in de angst dat het helemaal afscheurt. Ook lijkt het erger te worden, de gelijmde of gevulkaniseerde randjes gaan ook los (rubber op rubber, zeg maar).
Is die automatische slaapmodus op de band of op de Lumia?Worsteneter schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:01:
Automatische slaapmodus! Voor als je vergeet aan te zetten. Als die herkent wanneer je gaat slapen, dan kan die ook herkennen wanneer die modus aan moet.
Ben er wel achter dat sinds de laatste update van de band je ook het batterij percentage kan uitlezen als de Band aangesloten zit op stroom.
Besteld via Microsoft UK (voor billing address een postcode van Londen opgegeven).
Benieuwd of de Band binnen 1 week in de bus valt ...
Edit: cool, al bevestiging van verzending ontvangen op 15/4!
Benieuwd of de Band binnen 1 week in de bus valt ...
Edit: cool, al bevestiging van verzending ontvangen op 15/4!
[ Voor 18% gewijzigd door dEX2340 op 15-04-2015 14:28 ]
iPhone XR
Dat kan al tijden.TerrorSource schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:54:
[...]
Is die automatische slaapmodus op de band of op de Lumia?
Ben er wel achter dat sinds de laatste update van de band je ook het batterij percentage kan uitlezen als de Band aangesloten zit op stroom.
Nee, ik bedoel dat je voor slaaptracken op de band steeds de tracker aan moet zetten. De band kan echter in die slaaptrackmodus zien of je slaapt of niet... dan kan die de slaaptracker toch ook automatisch aandoen?
De band in de preorder besteld.
Gisteren verzend bevestiging ontvangen.
En vanochtend door ups afgeleverd.
Hoeveel heb je omgerekend betaald?Sinned123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:12:
Same here. Tijdje terug via de UK preorder in de Microsoft Store besteld, gisteren verzonden en zojuist afgeleverd door UPS. Totaal € 240,12 aldus de reservering op m'n creditcard...Sinned123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:12:
Health app zonder problemen vanuit de play store (Android) binnen gehaald en binnen no time gepaired. Wat me alleen opvalt is dat de Band slechts één keer kort trilt bij binnenkomende telefoontjes. Weet iemand of dit ongeacht het OS zo is, of werkt dit met WP toestellen anders (as in, continue trillen totdat je opneemt/ophangt)?
Bij berichten korte trilling, bij bellen meerdere trillingen.iENO schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:09:
[...]
Same here. Tijdje terug via de UK preorder in de Microsoft Store besteld, gisteren verzonden en zojuist afgeleverd door UPS. Totaal € 240,12 aldus de reservering op m'n creditcard...
Health app zonder problemen vanuit de play store (Android) binnen gehaald en binnen no time gepaired. Wat me alleen opvalt is dat de Band slechts één keer kort trilt bij binnenkomende telefoontjes. Weet iemand of dit ongeacht het OS zo is, of werkt dit met WP toestellen anders (as in, continue trillen totdat je opneemt/ophangt)?
244€ per ongeluk giro gekozen via Paypal, hij springt dan standaard op de euro koers en daar pakt paypal een hele dikke marge op.
En anders zou dat ook 240 zijn geweest of nog minder?Sinned123 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:30:
[...]
244€ per ongeluk giro gekozen via Paypal, hij springt dan standaard op de euro koers en daar pakt paypal een hele dikke marge op.
Ja zoiets, pond staat helaas erg hoog nu
Heb net een update voor me band binnengekregen, versie 10.2.2818.0 09 R
Op de update history website sstaat de update en bijbehorende changelogs nog niet.
update site: http://www.microsoft.com/...all-update/update-history
Op de update history website sstaat de update en bijbehorende changelogs nog niet.
update site: http://www.microsoft.com/...all-update/update-history
ondanks dat ik een tijdje een pebble heb gebruikt en sowieso wel een horloge persoon, was de band de 1e dag wat onwennig, voor omdat de band gewoon tja keihard is en niet buigbaar.
Dag2 nu en ben daar vanaf, kan me wel voorstellen dat het bij anderen wat langer duurt.
Vond de zagg shield maar naar, had gelijk al een uiteinde wat omhoog krulde, dus die heb ik eraf getrokken.
Ik loop als ik thuis ben (papa dag) blijkbaar voldoende, ik zit nu al bijna aan de 10.000 stappen...
Dat zal morgen op kantoor wel anders zijn.
Kan de sleeptracking je slaap niet automatisch tracken? Bewust gisteren niet zelf sleep aangezet, maar hij heeft niets geregistreerd qua slaap.
Dag2 nu en ben daar vanaf, kan me wel voorstellen dat het bij anderen wat langer duurt.
Vond de zagg shield maar naar, had gelijk al een uiteinde wat omhoog krulde, dus die heb ik eraf getrokken.
Ik loop als ik thuis ben (papa dag) blijkbaar voldoende, ik zit nu al bijna aan de 10.000 stappen...
Dat zal morgen op kantoor wel anders zijn.
Kan de sleeptracking je slaap niet automatisch tracken? Bewust gisteren niet zelf sleep aangezet, maar hij heeft niets geregistreerd qua slaap.
[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 16-04-2015 16:47 ]
Ik heb uit voorzorg toch support gecontacteerd:chinco schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:48:
Ja, ik durf er niet meer mee te slapen in de angst dat het helemaal afscheurt. Ook lijkt het erger te worden, de gelijmde of gevulkaniseerde randjes gaan ook los (rubber op rubber, zeg maar).
1) Microsoft Nederland:
Leuk dat jij er al eentje hebt, wij nog niet !
Wij kunnen u niet verder helpen contacteer Microsoft US.
2) Microsoft US:
Het valt binnen de garantie maar wij mogen enkel naar de US sturen, mogelijk kan Microsoft UK iets voor je doen of je moet via via een post adres in de US weten te bemachtigen.
3) Mircosoft UK:
Ik weet niet of het binnen de garantie valt, ik kan hem op laten halen, valt het er niet binnen, zijn de kosten voor jou.
Dus toch maar akkoord met de mogelijke kosten.
Even afwachten wanneer ik het verzend label krijg.
Nee. Je moet het (nog) met de hand aanzetten.Sinned123 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:46:
..
Errr. Dat moest ik dan ook maar even doen. Waar heb je support gecontacteerd? Want de Band staat nog niet tussen de lijst onder support.Voxxie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:19:
[...]
3) Mircosoft UK:
Ik weet niet of het binnen de garantie valt, ik kan hem op laten halen, valt het er niet binnen, zijn de kosten voor jou.
Dus toch maar akkoord met de mogelijke kosten.
Even afwachten wanneer ik het verzend label krijg.
Als je sleep tracking aan hebt, lijkt de wekker niet te trillen...
Ik heb ze gecontacteerd via:chinco schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:53:
[...]
Errr. Dat moest ik dan ook maar even doen. Waar heb je support gecontacteerd? Want de Band staat nog niet tussen de lijst onder support.
https://www.microsoft.com.../en-gb/support/contact-us
Correct dat heb ik ook.Sinned123 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 07:32:
[ Voor 22% gewijzigd door Voxxie op 17-04-2015 08:20 ]
Heb je het dan over de wekker op de Band zelf of die van je telefoon? Tijdens de sleep tracking komt er geen enkele notificatie van je telefoon door, dus ook de wekker niet. Als je de wekker instelt op de Band dan zou die hoe dan ook moeten gaan trillen. Dat gebeurt bij de mijne wel in ieder geval.Sinned123 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 07:32:
Eén voordeel, als je de glance tijd weergeeft vergeet je de sleeptracker niet omdat het licht wat de glance tijd aangeeft je wel herinnerd als je probeert te slapen...Sinned123 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:46:
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Besteld bij Microsoft UK. Wat me opviel zijn de wisselende reviews; vaak negatief van 'professionele' reviewsites en vaak positief van gebruikers die daar weer op reageerden. Het lijkt me typisch een 1.0 product dat alleen maar beter gaat worden bij doorontwikkeling. Ik wilde toch niet wachten op een Band 2.0 want ik had nu gewoon primair een fitnesstracker nodig met GPS en hartslagmeter. De smartwatchfuncties zijn voor mij een bonus.
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort en gebruiksgemak.
EDIT 24-4-2015: Keurige levering door UPS, jammer dat de bon naar een UK-adres moest.
De Band is qua materiaal van goede kwaliteit. Zitcomfort is prima. Als ik niet sport draag ik hem losjes, tijdens het sporten, strak. Ik doe voor mijn werk redelijk wat typewerk en dan zit de Band oncomfortabel, want hij is nogal dik aan de kant van de sluiting en als je polsen op een bureau rusten is dat onprettig. Met het beeldscherm naar onderen dragen, zoals ik tijdens het sporten doe, is natuurlijk ook nog eens funest voor het beeldschermpje omdat ie dan constant over het bureau wordt gewreven.
Doordat de band je pols niet helemaal volgt qua pasvorm, blijven er rare open ruimtes tussen de band en je pols. Dit is dus, samen met het feit dat ie niet waterdicht is, echt een reëel verbeterpunt voor Microsoft.
GPS-fix kostte me de eerste keer erg veel tijd. De 2e keer ging het al een stuk vlotter. Ik hoop dat het voortaan gewoon snel gaat.
De hartslagmeter is erg handig en leuk om dat tijdens het sporten te kunnen volgen!
De notificaties zijn leuk alleen moet dat nog wel doorontwikkeld worden denk ik. Ik zag dat vanaf vandaag de Band kan 'praten' met Strava dus daar ben ik erg benieuwd naar.
Vooralsnog is mijn oordeel positief.
Ben erg benieuwd naar het draagcomfort en gebruiksgemak.
EDIT 24-4-2015: Keurige levering door UPS, jammer dat de bon naar een UK-adres moest.
De Band is qua materiaal van goede kwaliteit. Zitcomfort is prima. Als ik niet sport draag ik hem losjes, tijdens het sporten, strak. Ik doe voor mijn werk redelijk wat typewerk en dan zit de Band oncomfortabel, want hij is nogal dik aan de kant van de sluiting en als je polsen op een bureau rusten is dat onprettig. Met het beeldscherm naar onderen dragen, zoals ik tijdens het sporten doe, is natuurlijk ook nog eens funest voor het beeldschermpje omdat ie dan constant over het bureau wordt gewreven.
Doordat de band je pols niet helemaal volgt qua pasvorm, blijven er rare open ruimtes tussen de band en je pols. Dit is dus, samen met het feit dat ie niet waterdicht is, echt een reëel verbeterpunt voor Microsoft.
GPS-fix kostte me de eerste keer erg veel tijd. De 2e keer ging het al een stuk vlotter. Ik hoop dat het voortaan gewoon snel gaat.
De hartslagmeter is erg handig en leuk om dat tijdens het sporten te kunnen volgen!
De notificaties zijn leuk alleen moet dat nog wel doorontwikkeld worden denk ik. Ik zag dat vanaf vandaag de Band kan 'praten' met Strava dus daar ben ik erg benieuwd naar.
Vooralsnog is mijn oordeel positief.
[ Voor 60% gewijzigd door Tweddy op 24-04-2015 12:59 ]
Ik heb de Band nu 2 weken en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Draagcomfort voor mij prima. Wat wel al bekend was is dat de behuizing snel krassen laat zien. Hier zie je nu mijn Band na 2 weken:

Vooral de notificaties vind ik ideaal. Ik zet mijn telefoon gewoon op stil en toch mis ik geen enkele notificatie omdat het trillen om je pols altijd wel opvalt. Je kan gelijk zien waar de notificatie over gaat en of je de moeite moet nemen om je telefoon te pakken.
Als ik gebeld wordt en ik zit in een bespreking of zo, dan is het een kwestie van met reply in de vorm van een vooaf ingestelde SMS de bellende persoon op de hoogte brengen dat ik later terugbel...
O ja,
Ik heb wel een screenprotector sinds zaterdag op mijn schermpje geplakt. Dan is die in ieder geval wel beschermd...

Vooral de notificaties vind ik ideaal. Ik zet mijn telefoon gewoon op stil en toch mis ik geen enkele notificatie omdat het trillen om je pols altijd wel opvalt. Je kan gelijk zien waar de notificatie over gaat en of je de moeite moet nemen om je telefoon te pakken.
Als ik gebeld wordt en ik zit in een bespreking of zo, dan is het een kwestie van met reply in de vorm van een vooaf ingestelde SMS de bellende persoon op de hoogte brengen dat ik later terugbel...
O ja,
Ik heb wel een screenprotector sinds zaterdag op mijn schermpje geplakt. Dan is die in ieder geval wel beschermd...
[ Voor 7% gewijzigd door Swerfer op 20-04-2015 10:46 ]
Even een korte update omtrent mijn band ticket:
Helaas mocht UK toch ook geen exchange doen via de support afdeling naar Nederland.
De Support medewerker gaf aan in overleg te gaan met zijn "Lead Tech".
Na 5 minuten kwam hij terug met een voorstel, ik moest op een andere website van Microsoft een nieuwe support ticket maken waarbij een warranty exchange aangevraagd kon worden welke wel mogelijk was van/naar Nederland.
Dit heb ik direct gedaan en de band is zojuist opgehaald door UPS.
Helaas mocht UK toch ook geen exchange doen via de support afdeling naar Nederland.
De Support medewerker gaf aan in overleg te gaan met zijn "Lead Tech".
Na 5 minuten kwam hij terug met een voorstel, ik moest op een andere website van Microsoft een nieuwe support ticket maken waarbij een warranty exchange aangevraagd kon worden welke wel mogelijk was van/naar Nederland.
Dit heb ik direct gedaan en de band is zojuist opgehaald door UPS.
Misschien handige info voor mensen met een bedrijfje. Bij amazon UK kan je wel je BTW nummer invullen dan kost het inclusief verzending 203 euro. Bij Microsoft UK kon ik deze functie niet vinden.
Hier dus ook meteen besteld! Ben benieuwd
Hier dus ook meteen besteld! Ben benieuwd
Voor degene die een extra oplaadsnoer wil hebben, ik heb deze gekocht en werkt prima. Kwaliteit is iets minder als origineel maar kost maar de helft.
http://www.aliexpress.com...SB-Cable/32275636714.html
http://www.aliexpress.com...SB-Cable/32275636714.html
Ik gebruik Strava voor het wielrennen. Gisteravond wilde mijn Band ineens niet meer mijn Ride loggen. Dat bleek te komen omdat ik ook Strava als route logger aan had staan. Het goede nieuws dat Band en Strava nu te connecten zijn!
Edit: en nog meer verbetering te vinden dus: http://www.theverge.com/2...va-mapmyride-new-insights
Edit: en nog meer verbetering te vinden dus: http://www.theverge.com/2...va-mapmyride-new-insights
[ Voor 22% gewijzigd door De Uitsmijter op 24-04-2015 09:16 ]
Ik heb de MS Band nu sinds een week (UK import, 240 euro).
Ik vind het wel vrij duur uiteindelijk, maar ik gebruik de Band dan ook niet dagelijks (niet geïnteresseerd in aantal stappen, ik ben fit genoeg) en de notificaties van sms'en e.d. vind ik ook niet heel belangrijk.
Vooral als fitness monitor gekocht en daar wel tevreden over. Slechts 1 keer gebruikt voorlopig. Toen ik begon met lopen had ik de indruk dat hij GPS-signaal slechts na 15' had gevonden maar bij thuiskomst toch volledig parcours 'getrackt'.
Na syncen met MS Health app krijg je mooi overzicht van je run (incl kaart): afstand, gem snelheid, snelste mijl, gemiddelde hartslag, hoogste hartslag, aantal verbrande calorieën e.d.
Elke mijl trilt de Band, als je meteen kijkt zie je hoe lang je deed over die laatste mijl. Maar dat is dus wat ik minder vind: ik snap niet dat het niet mogelijk is om afstand(/snelheid) in km(/u) weer te geven (correct me if I'm wrong), ook al is de Band (nog) niet te koop in niet-Angelsaksische landen.
[UPDATE]: bedankt aan Swerfer om mij erop te wijzen waar ik instelling kan wijzigen
Afwerking van Band vond ik niet 100%, nog lijmresten als je over de Band wrijft. Ik heb smalle polsen en dmv hulpmiddel (zie website) de small Band genomen. Soms zit die wat strak maar handig mechanisme om aan te passen. Scherm is vrij groot (moet wel anders niks te zien) en had misschien iets mogen buigen zodat het de vorm van je pols beter volgt.
Ivm connected apps: op website van MS Band wordt RunKeeper gepromoot maar als ik het goed heb, is die app niet beschikbaar voor Windows Phone?? Welke deftige apps gebruiken jullie?
Ik vind het wel vrij duur uiteindelijk, maar ik gebruik de Band dan ook niet dagelijks (niet geïnteresseerd in aantal stappen, ik ben fit genoeg) en de notificaties van sms'en e.d. vind ik ook niet heel belangrijk.
Vooral als fitness monitor gekocht en daar wel tevreden over. Slechts 1 keer gebruikt voorlopig. Toen ik begon met lopen had ik de indruk dat hij GPS-signaal slechts na 15' had gevonden maar bij thuiskomst toch volledig parcours 'getrackt'.
Na syncen met MS Health app krijg je mooi overzicht van je run (incl kaart): afstand, gem snelheid, snelste mijl, gemiddelde hartslag, hoogste hartslag, aantal verbrande calorieën e.d.
Elke mijl trilt de Band, als je meteen kijkt zie je hoe lang je deed over die laatste mijl. Maar dat is dus wat ik minder vind: ik snap niet dat het niet mogelijk is om afstand(/snelheid) in km(/u) weer te geven (correct me if I'm wrong), ook al is de Band (nog) niet te koop in niet-Angelsaksische landen.
[UPDATE]: bedankt aan Swerfer om mij erop te wijzen waar ik instelling kan wijzigen
Afwerking van Band vond ik niet 100%, nog lijmresten als je over de Band wrijft. Ik heb smalle polsen en dmv hulpmiddel (zie website) de small Band genomen. Soms zit die wat strak maar handig mechanisme om aan te passen. Scherm is vrij groot (moet wel anders niks te zien) en had misschien iets mogen buigen zodat het de vorm van je pols beter volgt.
Ivm connected apps: op website van MS Band wordt RunKeeper gepromoot maar als ik het goed heb, is die app niet beschikbaar voor Windows Phone?? Welke deftige apps gebruiken jullie?
[ Voor 11% gewijzigd door dEX2340 op 24-04-2015 10:57 ]
iPhone XR
Bij mij duurde het meer dan een half uur, maar mijn Band dacht waarschijnlijk dat hij in de US was. Nu vind hij GPS veel sneller.dEX2340 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:11:
Wrong. In de Health app kan je de Band op metric en zo instellen. Onder het hamburgermenu bij preferences.Na syncen met MS Health app krijg je mooi overzicht van je run (incl kaart): afstand, gem snelheid, snelste mijl, gemiddelde hartslag, hoogste hartslag, aantal verbrande calorieën e.d.
Ik gebruikte Runtastic. Ik weet niet of deze communiceert met de Band, maar ik zelf heb nu genoeg aan de Health app...Afwerking van Band vond ik niet 100%, nog lijmresten als je over de Band wrijft. Ik heb smalle polsen en dmv hulpmiddel (zie website) de small Band genomen. Soms zit die wat strak maar handig mechanisme om aan te passen. Scherm is vrij groot (moet wel anders niks te zien) en had misschien iets mogen buigen zodat het de vorm van je pols beter volgt.
Aha, heel hard bedankt! Ik dacht dat setting op Band zelf te vinden was.Swerfer schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:
[...]
Wrong. In de Health app kan je de Band op metric en zo instellen. Onder het hamburgermenu bij preferences.
iPhone XR
Vandaag al een retour track nummer ontvangen.
Resumé:
21 ste opgestuurd
23 ste ontvangen door Microsoft
24 ste retour melding.
Het was een warranty replacement... dus geen kosten aan verbonden.
Resumé:
21 ste opgestuurd
23 ste ontvangen door Microsoft
24 ste retour melding.
Het was een warranty replacement... dus geen kosten aan verbonden.
Da's altijd bij GPS systemen, ze gaan eerst de satelieten zoeken die in de buurt zijn van de laatst bekende lokatie, daarna gaat hij verder zoeken...Swerfer schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:36:
[...]
Bij mij duurde het meer dan een half uur, maar mijn Band dacht waarschijnlijk dat hij in de US was. Nu vind hij GPS veel sneller.
Met smartphones heb je daar geen last van omdat die al aan hand van wifi en telefoon netwerk data kunnen zien waar ze globaal zitten en meteen beter gaan zoeken..
Ook zie je dat je in het begin minder locks op sats hebt en de precisie dus lager is...
Volgens mij is het gewoon een kwestie van A-GPS data downloaden de eerste keer, wat een kwartier kan duren. Dat is ook wat de 'quickfix' feature doet bij losse GPS-apparaten/tomtoms.ToolkiT schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:53:
[...]
Da's altijd bij GPS systemen, ze gaan eerst de satelieten zoeken die in de buurt zijn van de laatst bekende lokatie, daarna gaat hij verder zoeken...
Met smartphones heb je daar geen last van omdat die al aan hand van wifi en telefoon netwerk data kunnen zien waar ze globaal zitten en meteen beter gaan zoeken..
Ook zie je dat je in het begin minder locks op sats hebt en de precisie dus lager is...
de band zal geen Wikipedia: Assisted GPS hebben denk ik... tenzij hij de data van je telefoon krijgt...kwaazaar schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:13:
[...]
Volgens mij is het gewoon een kwestie van A-GPS data downloaden de eerste keer, wat een kwartier kan duren. Dat is ook wat de 'quickfix' feature doet bij losse GPS-apparaten/tomtoms.
Zijn er hier ook Android gebruikers met de band? Heb hem nu 1 dag icm een Android Nexus 4. Mis de email content en whatsapp notificaties? Heb ik hier dan een wp voor nodig of zou dat zo ook moeten lukken?
De WhatsApp notificaties komen op de WP binnen in een tile met alle overige notificaties. Die zijn wel leesbaar trouwens. De email komt op een eigen tile binnen. Kan je met de Health app die tiles aan je Band toevoegen? Dan zou het moeten werken lijkt mij. Misschien dat je de officiele email app van Android moet gebruiken?jack_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:24:
Zijn er hier ook Android gebruikers met de band? Heb hem nu 1 dag icm een Android Nexus 4. Mis de email content en whatsapp notificaties? Heb ik hier dan een wp voor nodig of zou dat zo ook moeten lukken?
[message]Van de Play Store[/message]
Live healthier and be more productive with Microsoft Health for Android™. Achieve wellness goals by tracking your heart rate, steps, calorie burn, and sleep quality. Maximize your fitness with Guided Workouts, 24-hour heart rate monitoring and automatic activity counting. Be more productive with email previews and calendar alerts at a glance.
Aha notification tile stond idd uit. Die krijg ik nu netjes binnen. Email alleen subject. Ik gebruik de native Gmail Android mail App. Zal nog eens zoeken.
Bij WP kan ik meer dan het subject lezen, maar niet de hele mail. 10 regels tekst om precies te zijn, inclusief het subject...jack_ schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:43:
Aha notification tile stond idd uit. Die krijg ik nu netjes binnen. Email alleen subject. Ik gebruik de native Gmail Android mail App. Zal nog eens zoeken.
De mail is me nog niet gelukt. Wel viel me op dat alles lager uitviel als de fitbit. Nu vond ik de fitbit qua stappen en afstand ook alles hoog uitvallen. Had wel de lengte nog niet goed ingesteld en zag ergens dat een exacte calaibratie pas kwam na GPS en die heb ik nog niet aan gehad. Tenminste niet actief tijdens een run oid.
Ook maar opgestuurd met hetzelfde vooruitzicht. Als het repaircenter het wear / tear vindt, kost het me 108 pond plus BTW. We zullen zien.
Edit: ah, ik zie dat Voxxie 'm zelfs al weer terug heeft. Dat stemt hoopvol. Als dat zou gebeuren, gaat er gelijk een protector komen. Tjonge, wat ziet dat ding er na 4 maand uit, zeg.
In eerste instantie wilde de dame geen garantie geven, want: wear / tear. Daar ging ik niet mee akkoord, ik vroeg ik ik foto's op kon sturen. Dat kon, via mail, daarna alsnog een repairticket gekregen. Maar de eindbeslissing ligt bij het repaircenter.
Bijzonder trouwens, dat ie voor reparatie naar Duitsland gaat. Daar is ie nog helemaal niet te koop, maar wordt wel de garantie afgehandeld.
Edit: ah, ik zie dat Voxxie 'm zelfs al weer terug heeft. Dat stemt hoopvol. Als dat zou gebeuren, gaat er gelijk een protector komen. Tjonge, wat ziet dat ding er na 4 maand uit, zeg.
In eerste instantie wilde de dame geen garantie geven, want: wear / tear. Daar ging ik niet mee akkoord, ik vroeg ik ik foto's op kon sturen. Dat kon, via mail, daarna alsnog een repairticket gekregen. Maar de eindbeslissing ligt bij het repaircenter.
Bijzonder trouwens, dat ie voor reparatie naar Duitsland gaat. Daar is ie nog helemaal niet te koop, maar wordt wel de garantie afgehandeld.
[ Voor 68% gewijzigd door Chinco op 25-04-2015 17:44 ]
Iemand ervaring met Strava in "Connected Apps"?
Ik heb via dashboard.microsofthealth.com Strava verbonden, maar ik krijg als ik inlog op de site van Strava geen enkele workout te zien. Er wordt geen data gedeeld lijkt het.
Iemand een oplossing?
Ik heb via dashboard.microsofthealth.com Strava verbonden, maar ik krijg als ik inlog op de site van Strava geen enkele workout te zien. Er wordt geen data gedeeld lijkt het.
Iemand een oplossing?
Een oplossing niet, wel een zelfde ervaring. Gek genoeg heeft het wel gewerkt. Ik ren om de dag een paar kilometer en mijn rondje van vrijdag is netjes aan Strava doorgegeven, net als een stukje fietsen vrijdagavond, maar mijn hardloopsessie van zondagochtend is niet doorgekomen.Tweddy schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:27:
Iemand ervaring met Strava in "Connected Apps"?
Iemand een oplossing?
Volgens mij ging het bij de introductie van de Band ook mis bij Runkeeper. In het begin kwam de data vaker niet dan wel door, maar dat gaat nu al maanden vlekkeloos. Hopelijk geldt dat ook voor Strava.
Vanochtend mijn Band mogen ontvangen. De maat was gelukkig prima in orde (heb een M besteld), dus die zorg is inmiddels voorbij. Heb direct de meebestelde Zagg Invisible Shield geplaatst en daar ben ik toch wat sceptisch over.Er zitten wat bobbels onder de screen protector. Zo te zien zit er geen lucht onder, maar vocht van de bijgeleverde spray. Helaas reageert daardoor mijn touch screen nauwelijks meer op aanraking.
Iemand anders hier ervaring mee? Kwestie van uit laten werken en wachten?
edit:

edit2:
Toch nog maar even wat met die Squeegee gespeeld:
Iemand anders hier ervaring mee? Kwestie van uit laten werken en wachten?
edit:

edit2:
Toch nog maar even wat met die Squeegee gespeeld:

[ Voor 19% gewijzigd door Edmin op 28-04-2015 14:04 ]
Kijkende naar smartphones moet je gewoon wat geduld hebben. Des te meer vocht, des te langer je moet wachten op het eindresultaat.Edmin schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:34:
Vanochtend mijn Band mogen ontvangen. De maat was gelukkig prima in orde (heb een M besteld), dus die zorg is inmiddels voorbij. Heb direct de meebestelde Zagg Invisible Shield geplaatst en daar ben ik toch wat sceptisch over...
Edit: Update van de Health app.
http://www.windowscentral...multi-device-support-more
En de site trouwens ook: http://www.microsoft.com/Microsoft-Health/en-us
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 614 op 28-04-2015 22:38 ]
Een dag later is het veel beter. Het scherm van de Band is ietwat verzonken, daardoor lijkt er wat lucht langs de rand te blijven zitten. Ik geef het nog een dag of twee
De protector van zagg past zichzelf aan. Verwijdert ook krasjes en bubbels uit zich zelfEdmin schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:52:
Een dag later is het veel beter. Het scherm van de Band is ietwat verzonken, daardoor lijkt er wat lucht langs de rand te blijven zitten. Ik geef het nog een dag of twee
Gisteren is mijn Health app bijgewerkt en de koppeling met Strava werkt nu!RobinFM schreef op maandag 27 april 2015 @ 00:57:
Volgens mij ging het bij de introductie van de Band ook mis bij Runkeeper. In het begin kwam de data vaker niet dan wel door, maar dat gaat nu al maanden vlekkeloos. Hopelijk geldt dat ook voor Strava.
Iemand al ervaring met de auto-sleep functie? De app is hiermee geupdate alleen moet dat niet geupdate worden in de firmware op de Band zelf?
De band houdt de gehele dag je hartslag en beweging bij, of je nou sleepstand inschakeld of niet. De app gaat dus herkennen dat je op een bepaald moment bent gaan slapen en weer wakker wordt. Daar is geen firmwareupdate voor nodig.TerrorSource schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:11:
Iemand al ervaring met de auto-sleep functie? De app is hiermee geupdate alleen moet dat niet geupdate worden in de firmware op de Band zelf?
Ik heb continu de tijd zichtbaar op mijn band en omdat dat zoveel licht geeft vergeet ik 's nachts echt niet om de sleep functie in te schakelen, omdat je anders vanzelf "verblind" wordt.
Ik vind trouwens de hartslagsensor ook behoorlijk veel licht geven. Als je je arm in de buurt van je gezicht hebt 's nachts, dan kan dat ook af en toe irritant zijn...
Bij mij zit er nog steeds een vertraging in van 24 tot 36 uur voordat de activiteit op Strava zichtbaar wordt. Maar uiteindelijk komt alles wel door.Tweddy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:30:
[...]
Gisteren is mijn Health app bijgewerkt en de koppeling met Strava werkt nu!
[ Voor 0% gewijzigd door De Uitsmijter op 30-04-2015 09:43 . Reden: typo ]
Ik ben ook benieuwd. Ik druk nog iedere avond trouw het knopje in.TerrorSource schreef op woensdag 29 april 2015 @ 23:11:
Datzelfde geldt momenteel voor Runkeeper en de HealthVault. Op http://dashboard.microsofthealth.com is alle data direct te zien zodra de telefoon-app de gegevens van de Band heeft afgehaald, maar op alle andere platformen komt het met een enorme vertraging (van meer dan een dag) door. Dit is zo sinds de update van afgelopen week.De Uitsmijter schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:41:
[...]
Bij mij zit er nog steeds een vertraging in van 24 tot 36 uur voordat de activiteit op Strava zichtbaar wordt. Maar uiteindelijk komt alles wel door.
Is er misschien iemand hier die de L versie heeft en een beetje in de buurt van Amsterdam woont? Ik heb zelf nu de M maar ik twijfel of de L niet beter is, dus zoek iemand waar ik de L versie zou kunnen passen 
Bedankt!
Bedankt!
Aalsmeer genoeg in de buurt van Amsterdam?RuttoG schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:57:
Is er misschien iemand hier die de L versie heeft en een beetje in de buurt van Amsterdam woont? Ik heb zelf nu de M maar ik twijfel of de L niet beter is, dus zoek iemand waar ik de L versie zou kunnen passen
Bedankt!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat is zeker dicht bij genoegGé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:33:
[...]
Aalsmeer genoeg in de buurt van Amsterdam?
Ik begrijp niet wat er mis gaat in die koppeling. Gisteravond Runkeeper aan de Band gekoppeld en die koppeling is binnen Runkeeper ook zichtbaar. Direct erop gaan hardlopen en die sessie is niet zichtbaar op Runkeeper. Wel zie ik vandaag een dagoverzicht van mijn stappen en verbrandde calorieën, maar nog steeds geen gelogde workout (edit: en de workout staat zichtbaar op de healthcloud).RobinFM schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:48:
[...]
Datzelfde geldt momenteel voor Runkeeper en de HealthVault. Op http://dashboard.microsofthealth.com is alle data direct te zien zodra de telefoon-app de gegevens van de Band heeft afgehaald, maar op alle andere platformen komt het met een enorme vertraging (van meer dan een dag) door. Dit is zo sinds de update van afgelopen week.
edit:
Gisteravond een derde workout gedaan, die ook niet direct in Runkeeper verscheen. Om 23.00 kwam mijn eerste workout binnen op Runkeeper. Toen ik vanochtend nog eens keek, stonden alledrie de workouts erin. Dat was dus opeenvolgend 28, 28 en 5 uur vertraging.
[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 01-05-2015 08:57 ]
Je zou misschien met een touwtje de omtrek van je pols kunnen meten.RuttoG schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:57:
Bedankt!
Automatische slaapdetectie werkt bij mij maar kwam ook met een dag vertraging binnen.
zojuist nog maar eens een uurtje in de sportschool geweest en deze keer was de sync praktisch instant. Een minuut nadat ik de workout afbrak kreeg ik mail van Runkeeper.
Had alles geprobeerd voordat ik bestelde maar ik zit er net tussenin eigenlijk. Maar vandaag bij Ge Brander geweest om de L te passen! (Nog bedankt!!) en deze zat een stuk beterraptorix schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:05:
[...]
Je zou misschien met een touwtje de omtrek van je pols kunnen meten.
Top dat het zo kan! ^O^
Ik ben van een L naar een M gegaan en de juiste maat maakt écht het verschil. Met m'n L was het elke keer op 't kleinst en 'hij zit best wel los' en met de M zit ie perfect. Maakt echt een wereld van verschil voor de gebruikservaring.
Heb de band nu al een tijdje en draag hem echt elke dag, de hele dag (behalve bij typewerk op de computer + douchen). Ik kan niet meer zonder.
Ervaring leert wel dat die Zagg screenprotector geen lang leven is beschoren, voornamelijk door die rare lipjes om de sensoren heen. Ze hadden beter een normaal rechthoekig formaat kunnen maken, die hoekjes gaan veel te makkelijk los. Ik heb ze beetje afgeknipt/gesneden, nu kan ik er nog weer even meer verder.. maar 't is niet ideaal.
Ik heb wel kleine krasjes op het scherm en een klein krasje op het rubber, maar in feite ziet ie er nog prima uit
Wat vinden jullie eigenlijk van het dragen van een band in een formele situatie? Bijv. icm overhemd, cobertje of een volledig pak?
Ik ben van een L naar een M gegaan en de juiste maat maakt écht het verschil. Met m'n L was het elke keer op 't kleinst en 'hij zit best wel los' en met de M zit ie perfect. Maakt echt een wereld van verschil voor de gebruikservaring.
Heb de band nu al een tijdje en draag hem echt elke dag, de hele dag (behalve bij typewerk op de computer + douchen). Ik kan niet meer zonder.
Ervaring leert wel dat die Zagg screenprotector geen lang leven is beschoren, voornamelijk door die rare lipjes om de sensoren heen. Ze hadden beter een normaal rechthoekig formaat kunnen maken, die hoekjes gaan veel te makkelijk los. Ik heb ze beetje afgeknipt/gesneden, nu kan ik er nog weer even meer verder.. maar 't is niet ideaal.
Ik heb wel kleine krasjes op het scherm en een klein krasje op het rubber, maar in feite ziet ie er nog prima uit
Wat vinden jullie eigenlijk van het dragen van een band in een formele situatie? Bijv. icm overhemd, cobertje of een volledig pak?
Levert Zagg daar geen garantie op? Ik heb op precise die redden mijn Invisible Shield geregistreerd op hun website. Kostte wat moeite, want het product staat niet op de website, maar via een customer service dame is het geregeld. Zodra bij mij de hoekjes loslaten, hang ik in de mail.
V.w.b. je kledingvraag:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Gisteren droeg ik een blauw pak naar het werk en leek het me toch beter de Band om te ruilen voor een horloge met bruinleren bandje. Vandaag droeg ik jeans met een lichtgrijs jasje (zeg maar business casual) en vond ik het wel weer goed passen.
Aan de andere kant: mijn directeur draagt al zo lang ik hem ken een Samsung smartwatch onder zijn pak. Als IT'er kan het dus best
V.w.b. je kledingvraag:
Ik ben er nog niet helemaal uit. Gisteren droeg ik een blauw pak naar het werk en leek het me toch beter de Band om te ruilen voor een horloge met bruinleren bandje. Vandaag droeg ik jeans met een lichtgrijs jasje (zeg maar business casual) en vond ik het wel weer goed passen.
Aan de andere kant: mijn directeur draagt al zo lang ik hem ken een Samsung smartwatch onder zijn pak. Als IT'er kan het dus best
Er wordt geen garantie gegeven op de screenprotector aangezien het een "extratje" is.Edmin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:54:
Levert Zagg daar geen garantie op? Ik heb op precise die redden mijn Invisible Shield geregistreerd op hun website. Kostte wat moeite, want het product staat niet op de website, maar via een customer service dame is het geregeld. Zodra bij mij de hoekjes loslaten, hang ik in de mail.
V.w.b. je kledingvraag:
De band kan onder alles vindt ik zolang de kleuren maar normaal zijn en niet zo extreem opvallend.
Ah, maar ik heb de screenprotector daadwerkelijk gekocht. Ik las inderdaad dat hij een tijdje gratis bij de Band geleverd werd, maar dat geluk had ik niet
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.com/itm/1...ageName=ADME:L:OC:NL:3160
Tot mijn verbazing bleken er 3 screenprotectors in te zitten
Past goed, maar op alleen het scherm, wat voor mij prima is.
Tot mijn verbazing bleken er 3 screenprotectors in te zitten
Past goed, maar op alleen het scherm, wat voor mij prima is.
Thanks, denk hetzelfde wat betreft kleding. Misschien zou ik hem toch dragen in formele zetting (buiten IT), gewoon omdat ik het wil, maar qua looks lijkt het mij niet ideaal.Edmin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:54:
V.w.b. je kledingvraag:
Inderdaad geen garantie ivm extraatje. Heb een tweede protector liggen. Merk nu dat de hoekjes wel erg los gaan, wellicht binnenkort tijd voor een nieuwe protector.
Qua stijl vind ik het goed kunnen. Het is mat zwart en ziet er niet te opvallend uit. De grootte van de Band voorkomt vaak dat ie bij mij goed onder mijn overhemd past en als dat gebeurt, dat ie daar wat strak zit.Worsteneter schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:38:
Ik draag hem trouwens met display naar boven, zoals een normaal horloge.
Jammer vind ik het dat het deel bij de sluiting zo dik is, dat voorkomt dat ik hem bij bureauwerk kan gebruiken. Voordeel is dan weer dat hij minder slijt en mijn Zagg screenprotector er dus nog picobello uitziet..
Updates naar Strava lopen hier ook goed nu. The fietsrondje van vanavond zag ik gelijk in Strava (gekeken na het douchen)
Is er ondertussen al meer nieuws omtrent beschikbaarheid in de Benelux? Ik kan nergens meer info terugvinden. Het is ondertussen toch al 6 maand...
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Let op:
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2