Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Afgelopen week kreeg mijn Samsung Note 3 de update naar Lollypop. Sindsdien is de bluetooth verbinding met mijn Band aan het haperen. Alleen als ik bluetooth op mijn telefoon uit en aan zet hebben ze weer even verbinding, maar na een minuut of 10 krijg ik al geen notificaties meer binnen.

Heb al opnieuw gepaired, maar dat bracht helaas geen verbetering. Heeft iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:43
Vraagje zijn er meer mensen met ervaringen met het bestellen van een Band vanuit de UK? Gaat dit een beetje vlot?
En zijn er mensen die hem gebruiken in combinatie met de preview van windows 10 op hun windows phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

shizoframia schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:05:
Is er ondertussen al meer nieuws omtrent beschikbaarheid in de Benelux? Ik kan nergens meer info terugvinden. Het is ondertussen toch al 6 maand...
Engeland is het tweede land ter wereld dat de Band verkoopt en ook pas sinds een paar weken. Ga er maar vanuit dat je hem voorlopig niet gaat vinden in de Benelux. Je zal op een andere manier de Band moeten bestellen. Naar verluid wordt de Band sinds kort in de US door vele webwinkels verkocht, misschien vind je er 1 die ook naar het buitenland verstuurd...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Uitsmijter
  • Laatst online: 08-07 09:59
TheNiker2 schreef op maandag 04 mei 2015 @ 18:04:
Vraagje zijn er meer mensen met ervaringen met het bestellen van een Band vanuit de UK? Gaat dit een beetje vlot?
En zijn er mensen die hem gebruiken in combinatie met de preview van windows 10 op hun windows phone?
Amazon UK deed er 5 dagen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Via de MS UK store had ik hem na 3 werkdagen binnen :) Je hoeft alleen maar bij 'billing address' een verzonnen UK postcode in te vullen. Dit wordt ook door de customer support van MS als workaround gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:28
Ik heb mijn Band besteld bij Amazon UK en had het binnen 2 dagen binnen. Bij amazon is het niet nodig om een apart billing adres op te geven. Het pakketje werd trouwens verzonden vanaf het Amazon distributiecentrum in Zwolle met PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
Thanks voor de info, vandaag bij MS UK een bestelling geplaatst inclusief de screenprotector. Nu is het afwachten of tegen iets aanloop wat er in de huidige / aanstaande preview build van windows phone 10 niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
chinco schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:36:
Ook maar opgestuurd met hetzelfde vooruitzicht. Als het repaircenter het wear / tear vindt, kost het me 108 pond plus BTW. We zullen zien.

Edit: ah, ik zie dat Voxxie 'm zelfs al weer terug heeft. Dat stemt hoopvol. Als dat zou gebeuren, gaat er gelijk een protector komen. Tjonge, wat ziet dat ding er na 4 maand uit, zeg.
En vandaag was ie binnen, een gloedje nieuwe. Mooi wark. Nu nog even dringend op zoek naar een protector voor ik 'm weer ga dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
Vandaag de mijne afgeleverd gekregen, natuurlijk de bezorger op 5 minuten gemist dus dat was aan het eind van de dag ophalen bij het UPS punt.

De band zelf is een stuk comfortabler dan verwacht aan de hand van de reviews op youtube. Natuurlijk ook meteen die bounce for band getest. Maar dat is niet mijn ding, wel mooi om te zien dat er ontwikkelingen zijn op dit gebied. Na een avond ermee spelen, erg leuk speelgoed die band :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-08 00:00
Hier een leuke vergelijking van iemand die de Microsoft Band met vier andere wearables tegelijk heeft gedragen:
  • Apple Watch
  • Microsoft Band
  • Fitbit Surge
  • Sony Smartwatch 3
  • Garmin Vivoactive

[ Voor 8% gewijzigd door Tweddy op 09-05-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Tweddy schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 11:00:
Hier een leuke vergelijking van iemand die de Microsoft Band met vier andere wearables tegelijk heeft gedragen:
  • Apple Watch
  • Microsoft Band
  • Fitbit Surge
  • Sony Smartwatch 3
  • Garmin Vivoactive
Niet echt een goede vergelijking. Dag 1 zaten de wearables elkaar in de weg. Dag 2 vergelijkt hij de Apple watch zonder GPS met de overige waarschijnlijk met GPS.

Als je echt vergelijkt, dan loop je 5 dagen achter elkaar met aan elke arm 1 wearable en met gelijke instellingen (wel geen GPS) en zorg dat alle wearables de kans hebben gehad om zich te ijken.

Dag 2 vond hij de Apple geweldig en over de Microsoft Band zegt hij niets, terwijl die het volgens mij ook prima had gedaan. En welke calorie berekening is het nauwkeurigst? Apple rond de 800 calorieën en de Microsoft Band rond de 1000.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zette GPS uit....iets wat je juist tijdens het sporten aan wil hebben, En laat 'GPS aan + phone' thuis laten alleen met een Band gaan. En nota bene ook nog als enige met phones van alle 3.

Eerder zonde van onze tijd. Vol met fouten, vol met onvolledigheden.
Het enige leuke zijn de reacties waarin de schrijver op zijn neus krijgt over de 'domme' review.
Een aantal ga je überhaupt niet met een Band vergelijken. Zijn bijvoorbaat kansloos ;)

Dan is dit interessanter:
http://www.windowscentral...phone-apps-microsoft-band
en deel 2 http://www.windowscentral...p-microsoft-band-part-two
.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Ik heb zonet een M-band besteld via de uk ms store. Btw, heeft iemand deze (http://www.geekbuying.com...nitor---Black-343024.html) al gekocht? Is een pak goedkoper maar heb nergens reviews gevonden.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:24
shizoframia schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:44:
Ik heb zonet een M-band besteld via de uk ms store. Btw, heeft iemand deze (http://www.geekbuying.com...nitor---Black-343024.html) al gekocht? Is een pak goedkoper maar heb nergens reviews gevonden.
Ik heb zelf ook een "namaak" snoer in gebruik, werkt net zo goed als de originele.
Zie een paar pagina's terug:
TerrorSource schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:01:
Voor degene die een extra oplaadsnoer wil hebben, ik heb deze gekocht en werkt prima. Kwaliteit is iets minder als origineel maar kost maar de helft.

http://www.aliexpress.com...SB-Cable/32275636714.html

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Damn, net mail ontvangen van MS UK. Ze hebben een probleem met het billing adres dat ik heb opgegeven. Het is nochtans een geldig uk adres. "We are having a problem processing your order."

Iemand een ander wel werkend uk adres? Zoniet zal het amazon worden... (is alles samen iets duurder)
TerrorSource schreef op zondag 10 mei 2015 @ 10:27:
[...]
Ik heb zelf ook een "namaak" snoer in gebruik, werkt net zo goed als de originele.
Zie een paar pagina's terug:
[...]
Thx for the tip! Heb er blijkbaar over gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
shizoframia schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:35:
Damn, net mail ontvangen van MS UK. Ze hebben een probleem met het billing adres dat ik heb opgegeven. Het is nochtans een geldig uk adres. "We are having a problem processing your order."

Iemand een ander wel werkend uk adres? Zoniet zal het amazon worden... (is alles samen iets duurder)

[...]

Thx for the tip! Heb er blijkbaar over gekeken.
Hmm, ik heb vorige week dinsdag besteld bij MS UK met als billing adres buckingham palace qua postcode: SW1A 1AA Buckingham Palace (the Monarch). Vrijdags had ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Strava is net een MS Band fiets club aangemaakt.

Ik zag het in een post op http://forums.windowscent...ms-band-users-strava.html.
Ik heb de club gejoined. Ben een pas weer beginnende fietser. Misschien leuk dat fietsende Tweakers.net bezoekers met een Microsoft Band ook joinen.

Ps Je kan op Strava een privacy zone instellen om zo te verbergen waar je woont, mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
De synchronisatie met Strava werkt nu bijna instant. Net als de GPS-fix trouwens. Zeer tevreden daarmee.

Alleen accuduur (met GPS aan) mag flink langer beste Microsoft!
Na ongeveer 3,5 uur fietsen ging het lichtje uit terwijl mijn fietstocht niet ten einde was.. Bluetooth had ik uit staan.

[ Voor 26% gewijzigd door Tweddy op 24-05-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

shizoframia schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:35:

Iemand een ander wel werkend uk adres?
probeer het volgende eens (UK MS hoofdkwartier):
1 Thames Valley Park
Reading
RG6 1WG

Als dat niet werkt stuur me maar een DM en ik kan je een ander adress geven..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Tweddy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:38:
De synchronisatie met Strava werkt nu bijna instant. Net als de GPS-fix trouwens. Zeer tevreden daarmee.

Alleen accuduur (met GPS aan) mag flink langer beste Microsoft!
Tja, vooral GPS vreet een boel stroom. Doe je gewoon weinig aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
Zie ik iets over het hoofd of is het niet mogelijk om notificaties die je al gezien zijn op mijn telefoon automatisch ook weg te laten gaan op mijn band?

Het moet toch mogelijk zijn dat als ze een melding naar een band kunnen sturen dat die dan ook een seintje krijgt dat die melding "gezien" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

TheNiker2 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:18:
Zie ik iets over het hoofd of is het niet mogelijk om notificaties die je al gezien zijn op mijn telefoon automatisch ook weg te laten gaan op mijn band?

Het moet toch mogelijk zijn dat als ze een melding naar een band kunnen sturen dat die dan ook een seintje krijgt dat die melding "gezien" is?
Helaas kan dat nog niet. Zal in de toekomst wel gaan komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Weet niet of het door wear-and-tear komt of door de slechte bouwkwaliteit maar de batterij modules aan de binnenkant moet ik regelmatig aanschroeven en nu komt de verf/bescherming ook van één van de batterijen af...

Afbeeldingslocatie: http://makooy.nl/public/band_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://makooy.nl/public/band_2.jpg

EDIT: contact gehad met Band support UK. de band wordt vervangen onder garantie. het process kan 5-8 dagen duren.

[ Voor 43% gewijzigd door makooy op 19-05-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Kan de foto's niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ik ook niet meer, vanmiddag nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Staan er weer op, dropbox url voor de afbeeldingen was niet zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
oei, dat ziet er niet best uit.
Die van mij ziet er na 4 maand gebruik nog wel strak uit vind ik zelf. Binnenkort maar eens mijn tweede screenprotector aanbrengen. Verder niets te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Worsteneter schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 23:04:
oei, dat ziet er niet best uit.
Die van mij ziet er na 4 maand gebruik nog wel strak uit vind ik zelf. Binnenkort maar eens mijn tweede screenprotector aanbrengen. Verder niets te klagen.
Heb nu ook al me 2de screenprotector erop zitten. De meegeleverde was een drama. Deze begint ook al weer in de hoekjes los te laten, lijkt echt aan de band te liggen of de screen protectors zijn 1mm te groot aangezien ik nooit moeite heb met telefoon screen protectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aandraaien heb ik nooit hoeven doen.
Het deels loslaten van de plastic coating van een van de accudekseltjes heb ik inmiddels wel gekregen.
Alleen aan een kant.

Heb het clean afgewreven met een nagel zodat ik dekseltje nu helemaal metaal zie.
Vind het eigenlijk wel mooi staan. En denk er aan om die aan de andere kant ook kaal metaal te maken.

In een post op WindowsCentral met reactie van MS support is die plastic coating puur cosmetisch.
En laat ik kaal metaal kosmetisch mooier vinden :P
En dan nog: 2 schroeven los en je kan het accu dekseltje vervangen, mocht ik dat willen.

Screenprotector komt bij mij alleen ietsje los op 1 hoek. De protector lijkt inderdaad net wat te groot. Originele screen protector. Beetje nat maken en ik zie er weer even niets van.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Het is niet de bedoeling dat de coating er na nog geen half jaar er gewoon afvalt. Snap ook niet echt goed waarom die dekseltjes vastgeschroefd zitten als je de batterijen toch niet kan vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweddy
TerrorSource schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:57:
Weet niet of het door wear-and-tear komt of door de slechte bouwkwaliteit maar de batterij modules aan de binnenkant moet ik regelmatig aanschroeven en nu komt de verf/bescherming ook van één van de batterijen af...
Draag jij de Band dagelijks en/of slaap je er ook mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Tweddy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 18:23:
[...]
Draag jij de Band dagelijks en/of slaap je er ook mee?
Ik draag de band echt 24u per dag op douche en het opladen van de band na dan.
Slaap ermee, heb hem om met sporten en gewoon heel de dag als ik wakker ben.

Me collega heeft ook een Band en ook die heeft last van het batterij klepje wat aan 1 kant enorm los komt te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Vandaag nogmaals opnieuw geprobeerd de band te bestellen. Raar maar waar, maar ditmaal is het wel gelukt. Ik heb trouwens de education offer geselecteerd met de international teachers card van mijn vrouw en heb de band nog 10% goedkoper kunnen kopen (inclusief gratis screen protector). Dat zal een leuke vaderdag worden... ;-)

Btw, iemand ervaring met de charging stand? Ik zou die namelijk ook bij willen kopen alsook de extra "namaak" charge cable die TerrorSource me eerder als tip doorgaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De charging stand is een aanrader. Heel handig en leuk om quasi nonchalant met 1 hand je Band vast te laten 'zuigen'. Extra charge kabel heb ik niet genomen, want de accuduur blijkt altijd voldoende.

En de 'Pimp My Band' app is uitgebreid met een battery tile die je op het hoofdscherm van je Windows phone kan zetten.

Dan kan een extra charging cable nog handig zijn, maar ik blijk aan één charging cable genoeg te hebben.
.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
De band is vandaag toegekomen en bevalt me héél goed. Jammer genoeg moet hij straks terug de doos in tot vaderdag. Nog ff geduld dus, alhoewel het wachten nu nog moeilijker geworden is... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:42:
De charging stand is een aanrader. Heel handig en leuk om quasi nonchalant met 1 hand je Band vast te laten 'zuigen'. Extra charge kabel heb ik niet genomen, want de accuduur blijkt altijd voldoende.

En de 'Pimp My Band' app is uitgebreid met een battery tile die je op het hoofdscherm van je Windows phone kan zetten.

Dan kan een extra charging cable nog handig zijn, maar ik blijk aan één charging cable genoeg te hebben.
.
Die kabel gebruik ik regelmatig en werkt echt prima. Charging Stand vindt ik toch wel beetje prijzig voor het beetje plastic wat je krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
De geruchten voor een band 2 staken de kop weer op. Als die waterdicht is en wat dunner + betere accuduur en evt. een luidspreker (zodat je er echt mee kan bellen oid), dan schaf ik hem wellicht wel aan! :)

Ben benieuwd. Band die ik nu heb bevalt erg goed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Zo, net me vervangende band gekregen.
Vorige week woensdag opgestuurd, vandaag ontvangen, met feestdag ertussen dus ongeveer 5 werkdagen.

Straks maar eens in gebruik nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Worsteneter schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:45:
De geruchten voor een band 2 staken de kop weer op. Als die waterdicht is en wat dunner + betere accuduur en evt. een luidspreker (zodat je er echt mee kan bellen oid), dan schaf ik hem wellicht wel aan! :)

Ben benieuwd. Band die ik nu heb bevalt erg goed namelijk.
Linkje? Ben wel erg benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, geruchten... ze schrijven het zelf ook al:
How could the Microsoft Band not be included in that roadmap? I think the bigger news would be that Microsoft canned the whole project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Edmin schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:44:
Nou, geruchten... ze schrijven het zelf ook al:

[...]
Canned the project alsin dat er geen bands meer komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat ze beoelen is: er komt zeer waarschijnlijk eind dit jaar een nieuwe versie, maar dat is eigenlijk geen nieuws. Het was pas nieuws geweest als MS het project zou stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Edmin schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:04:
Wat ze beoelen is: er komt zeer waarschijnlijk eind dit jaar een nieuwe versie, maar dat is eigenlijk geen nieuws. Het was pas nieuws geweest als MS het project zou stoppen ;)
Ja nu je het zegt.. ik vond het wat raar geformuleerd.

Ben benieuwd wat de band 2 zal brengen. Als die dunner, waterdicht en langere accuduur/sensoren heeft, neem ik hem misschien wel.

Maar ik hoop eerder dat ze meer halen uit de huidige band. Bijvoorbeeld een ski tracker, gebruik van de sensoren voor vochtigheid en temperatuur en van de software kan verbeteringen t.o.v. advisering: je krijgt te weinig slaap, je begint té hard met hardlopen, je moet wat rustiger opbouwen of 'je bent gestresst, pak je rust' oid.

Dat zou toffer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46
gelukkig dat ik dat bericht van de band 2 zag anders had ik waarschijnlijk nu de band besteld.

ik weet het, het kan nog even duren voor de nieuwe band bekendgemaakt wordt of zelfs verkrijgbaar is, maar door de foto's die ik af en toe voorbij zie komen van de slijtage heb ik dat wachten er wel voor over.

daarom hoop ik dus ook dat de nieuwe versie vooral kwalitatief wat beter in elkaar steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
Ashaman schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:38:
daarom hoop ik dus ook dat de nieuwe versie vooral kwalitatief wat beter in elkaar steekt
Vergeet niet dat natuurlijk maar weinig mensen foto's zullen posten als hun Band gewoon heel blijft... Ik heb de mijne sinds half november dag en nacht om (alleen niet tijdens opladen en douchen) en hij ziet er nog uit als nieuw. Alleen heeft m'n kat zijn nagels een keer in het rubber gezet, daar zit een krasje. Ook laat de screen protector aan de rand wat los, maar beide punten hebben weinig met de bouwkwaliteit te maken. Ik zou zeker niet willen zeggen dat de Band kwalitatief niet goed in elkaar steekt...

Dat je wilt wachten op de Band 2 snap ik en zou ik ook doen als ik er nog geen had, maar de bouwkwaliteit lijkt me daarvoor niet het juiste argument... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Reken er maar niet op dat versie 2 nog dit jaar in Nederland te koop zal zijn. En idd, de bouwkwaliteit is bij mij echt geen issue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Het is hier geen marktplaats

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 29-05-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
RobinFM schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Vergeet niet dat natuurlijk maar weinig mensen foto's zullen posten als hun Band gewoon heel blijft... Ik heb de mijne sinds half november dag en nacht om (alleen niet tijdens opladen en douchen) en hij ziet er nog uit als nieuw. Alleen heeft m'n kat zijn nagels een keer in het rubber gezet, daar zit een krasje. Ook laat de screen protector aan de rand wat los, maar beide punten hebben weinig met de bouwkwaliteit te maken. Ik zou zeker niet willen zeggen dat de Band kwalitatief niet goed in elkaar steekt...

Dat je wilt wachten op de Band 2 snap ik en zou ik ook doen als ik er nog geen had, maar de bouwkwaliteit lijkt me daarvoor niet het juiste argument... :D
Bouwkwaliteit is bij mij ook prima in orde, sinds januari dag en nacht om. Alleen screenprotector laat los en zonder protector krast het scherm wel makkelijk.. maar prima verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 29-05-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
RobinFM schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:55:
[...]

daar heb je zeker een punt.
maar toch verwacht ik dat de kwaliteit iets beter zal zijn in de volgende versie

ik verwacht ook niet dat de volgende versie snel in Nederland beschikbaar zal zijn, hopelijk kun je er via import wel aan komen, maar vraag me af of ze deze keer wel starten met een grotere voorraad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Nou, nogmaals maar een bericht hopelijk dat die niet gemod wordt...

Bouwkwaliteit van de Band is op zich prima, vindt wel dat wanneer je hem omdoet dat de zijkanten die doorbuigen heel fragiel zijn. Materiaal van de buitenkant is ook wel goed te noemen, was alleen met me oude Band wel langs een muur gelopen en toen zat er meteen een ruwe kras in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001

TWKterry

Master Mariner

Mijn eerste ervaring met de Band.

Koppelen aan een oude (2+ jaar) Alcatel Idol onder Andoid 4.2.2 wilde niet lukken, gelukkig was dit met mijn nieuwe Lumia640 dual sim LTE geen enkel probleem.

nu eens zien wat er verder mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 14:24
Sinds gisteren in bezit van een Band (maat L), overgekocht via Tweakers :)

Eerste ervaringen zijn erg positief. Heb er nog niet mee gesport, maar alleen voor de horloge-functie en de notificaties vind ik het z'n geld al waard :) Moet nog wel een beetje wennen aan de pasvorm, het lijkt erop dat hij vrij strak om je pols moet zitten als je een goede hartslagmeting wilt hebben.
Ik voel duidelijk dat ie om m'n pols zit, hoewel het al een stuk beter is dan gisteren, dus wellicht is het een kwestie van wennen. En het materiaal van de band zelf is stroef, dat is ook even wennen als je achter je toetsenbord zit en je polsen op het bureau laat rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
vharten schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:48:
Sinds gisteren in bezit van een Band (maat L), overgekocht via Tweakers :)

Eerste ervaringen zijn erg positief. Heb er nog niet mee gesport, maar alleen voor de horloge-functie en de notificaties vind ik het z'n geld al waard :) Moet nog wel een beetje wennen aan de pasvorm, het lijkt erop dat hij vrij strak om je pols moet zitten als je een goede hartslagmeting wilt hebben.
Ik voel duidelijk dat ie om m'n pols zit, hoewel het al een stuk beter is dan gisteren, dus wellicht is het een kwestie van wennen. En het materiaal van de band zelf is stroef, dat is ook even wennen als je achter je toetsenbord zit en je polsen op het bureau laat rusten.
Het is inderdaad even wennen, na een paar dagen is het al heel comfortabel. Behalve met typen aan een bureau inderdaad, dan doe ik hem in elk geval af (hij meet dat toch niets anders dan hartslag in rust).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-08 20:23

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

(jarig!)
Net binnen, en een paar uur om (large versie). Zit alvast comfortabel en ziet er interessant uit.
Enige wat ik momenteel mis is een spotify of de music app remote
Wel kun je via cortana de muziek iets of wat met spraak bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
MorosMyrddin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:15:
Net binnen, en een paar uur om (large versie). Zit alvast comfortabel en ziet er interessant uit.
Enige wat ik momenteel mis is een spotify of de music app remote
Wel kun je via cortana de muziek iets of wat met spraak bedienen.
Zoek eens in de store op 'Microsoft Band'. Dan krijg je alle apps die met Microsoft Band werken. Er is een music app waarmee je je muziek kunt afspelen en via je Band kunt 'vorige' , 'pauze' en 'volgende' kunt doen. Maar echt helemaal optimaal is het niet. Maar het is een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtoofan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 23:46
Ik had vorige week woensdag een band besteld in de UK store. Vandaag mailtje van Paypal dat mijn geld teruggestort werd. Bummer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat raar. MS zegt zelf dat je vanuit UK gewoon kunt bestellen. Had je iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youtoofan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 23:46
Edmin schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:18:
Wat raar. MS zegt zelf dat je vanuit UK gewoon kunt bestellen. Had je iets fout gedaan?
Niets speciaal gedaan. Belgisch verzend adres, postcode voor billing adres uit UK. Betaling met paypal. De case is doorgestuurd naar een ander team volgens de dame van de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou ja, dan heb je in ieder geval nog opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
Vanmorgen een firmware update gehad: http://m.windowscentral.c...ing-firmware-update-today

Mijn hoop is gevestigd op de slaap detectie, het komt af en toe voor dat mijn band weet te melden dat ik helemaal niet heb geslapen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 14:24
TheNiker2 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:31:
Vanmorgen een firmware update gehad: http://m.windowscentral.c...ing-firmware-update-today

Mijn hoop is gevestigd op de slaap detectie, het komt af en toe voor dat mijn band weet te melden dat ik helemaal niet heb geslapen :S
Ik heb een paar subtiele verschillen ontdek. Zo had het batterijpercentage tijdens het opladen ineens de waarde "85%" terwijl het daarvoor volgens mij alleen 50% -> 80% -> 100% was. Dus wellicht dat die iets nauwkeuriger is geworden.

En ik zag bij een aantal gemiste notifacties ineens een gele cirkel met een getal erin, dat het aantal notificaties toont. Maar misschien is het toeval dat ik die nog niet eerder gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik had 90% ook al eens eerder gezien, maar tijdens het opladen wordt er van 80% naar 100% gesprongen. Ik denk dat die 90% alleen zichtbaar is als de accu van 100% naar 90% gaat en niet anderom. 85% heb ik nog niet gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Sinds de laatste update zie ik ook 85% waardes tijdens het opladen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
Heb gisteren mijn band maar teruggestuurd. Het laagje van 1 van de zijmodules is los geraakt en lubbert er nu overheen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zlXBxKx.jpg?1
Ik gok dat dat door de warmte is gekomen. Aangemeld bij MS. Eerst aangegeven dat hij beschadigd was, maar dan krijg je meteen een bedrag van over de €100,- als rekening te zien, dus nu maar op Anders gegooid. Dan is het helemaal gratis. Je krijgt een UPS-label en instructies om de band te resetten, 'm uit de app op de telefoon te gooien en 'm bij de bluetooth-verbindingen weg te gooien. Band weer in de doos met het kabeltje erbij (drongen ze op aan) en met UPS-label erop bij de Jumbo ingeleverd (Kiala punt).
Nu maar afwachten hoelang het gaat duren.

[ Voor 5% gewijzigd door buzzbuzz68 op 09-07-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
En heb al bericht dat mijn Band is opgestuurd. Valt niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De Golf tile is nu ook een tijdje beschikbaar en ziet er erg goed uit! Helaas alleen banen in de USA en UK.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

buzzbuzz68 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:54:
En heb al bericht dat mijn Band is opgestuurd. Valt niet tegen.
Ik heb tot nu toe twee ervaringen met de MS customer service en dat doen ze idd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Devster schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:22:
De Golf tile is nu ook een tijdje beschikbaar en ziet er erg goed uit! Helaas alleen banen in de USA en UK.
Is er een lijst van banen? ben benieuwd of er 1 in de buurt is hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Een lijst met banen kan ik alleen in de app zien. Meer info over de Golf Tile:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZFYm2AF0PDA]

http://lumiaconversations...e-the-greatest-golf-tech/

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Devster schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:43:
Een lijst met banen kan ik alleen in de app zien. Meer info over de Golf Tile:

[video]

http://lumiaconversations...e-the-greatest-golf-tech/
ah best wel coole features, zoals dat hij zelf dedecteerd waneer je de bal slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Zitten hier ook gebruikers van HealtVault tussen? Ik vind het nogal complex omdat je een hoop zelf moet invullen. Hoe is de ervaring hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
En ik heb weer een Band terug. Erg soepeltjes gegaan. Helaas niet meer in de originele verpakking en zonder schermprotector. Had ook problemen met het registreren, maar gewoon het linkje gevolgd wat bij de foutmelding kwam en via een chat met support hen 'm laten registreren. Ook dat ging uiteindelijk prima. Zeer tevreden met de MS support dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Laatst online: 10-09 16:22
Heb je de Band gewoon laten overkomen uit USA? Wel netjes dat je dan de garantie 'gewoon' vanaf hier kan afhandelen (even ervan uit gaande dat je in NL woont).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 7 maand min of meer dagelijks gebruik enige opmerkingen .....de galvanische laag rond de contactpunten regeert op mijn zweet (voor een toestel die gebruikt word om te sporten , wel teleurstellend ) Afbeeldingslocatie: http://i309.photobucket.com/albums/kk364/Chevycorsica93/temporary_zpsnyc1bni3.jpg, de batterij gaat ongeveer 36 uur mee (nadeel is als hij op 50% zakt hij plots snel ). Heb ondertussen al verschijnende screen protectors uit getest en geen één die kan tippen aan die die erbij zat toen ik hem ontving (zat direct perfect en blaasjes vrij en geeft zo een 2,5 maand uitgehouden ). Vind het wel spijtig dat er nu nog altijd geen deftig programma of app bestaat om de gegevens naartoe te exporteren zodat je ze makkelijk kan verwerken in ecxel of word en ja ik heb "unband" en neen ik vind het alles behalve gebruikers vriendelijk . ook het " on the fly " binnen halen van berichtjes (Messenger , SMS , email )gebeurt niet altijd "on the fly" zelfs als uw smartphone in de buurt ligt ik vind dat dit verslechtert is na de updates begin dit jaar en het komt precies niet echt meer goed ....en opladen lukt ook zo goed niet meer , kon men nu echt geen mini usb poort maken want het minste dat er vuil op die contactjes zit lukt het niet om hem op te laden ......moest ik moeten een score geven zou ik een 7/10 geven ....maar wel nog altijd een leuk ding om te hebben ....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Dr Pro schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:34:
Heb je de Band gewoon laten overkomen uit USA? Wel netjes dat je dan de garantie 'gewoon' vanaf hier kan afhandelen (even ervan uit gaande dat je in NL woont).
Ik heb 'm via Marktplaats gekocht, hij kwam dus inderdaad uit de VS. Ik moest het aanmelden van het probleem wel via de UK site doen, maar dat was dus inderdaad geen probleem, wereldwijde garantie. Hij is trouwens naar Duitsland gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Blijkbaar krijg je met de Desktop Sync App de firmware updates eerder dan via de phone app:

Bron: Microsoft Band Tip: Quicker Access to Firmware Updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

Het laatste nieuws voor het eerst op je Microsoft Band!

Tweakers Web Tile voor Microsoft Band

Het kan met deze Tweakers Web Tile voor Microsoft Band.
Download en installeer deze Tweakers Web Tile op je Windows Phone en ontvang het laatste nieuws op je pols.

Add Tweakers Web Tile

Wil je zelf ook een gave Web Tile maken, kijk dan op http://developer.microsoftband.com/WebTile hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Leuk! Ga hem zeker testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Misschien goed om te melden dat je 'm op de telefoon met de Health app de extensie .webtile moet geven. Als je 'm dan opent start automatisch de Health app en vraagt om 'm te installeren.
Standaard downloade hij 'm bij mij op de telefoon als .zip.
Verder werkt hij leuk. Bedankt. Kende dit niet, maar lijkt niet al te moeilijk om zelf iets dergelijks aan te maken. Ga er eens naar kijken.

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 11-09 16:09
Ben een Fitbit Charge HR eigenaar en heb tijdens de aanschaf ook de Band overwogen, vooral vanwege de Intelligence Engine en het feit dat er conclusies worden gehangen aan de data die de Band verzameld. Destijds werd er gemeld dat er verbanden worden gelegd tussen (rustende) hartslag, activiteit, slaap en voedsel-inname. Werkt dit gedeelte van de Band ook echt goed en doe je er wat mee?

Wil zoiets in elkaar proberen te flansen voor de Fitbit :p

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Reaper.JA2 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:18:
Ben een Fitbit Charge HR eigenaar en heb tijdens de aanschaf ook de Band overwogen, vooral vanwege de Intelligence Engine en het feit dat er conclusies worden gehangen aan de data die de Band verzameld. Destijds werd er gemeld dat er verbanden worden gelegd tussen (rustende) hartslag, activiteit, slaap en voedsel-inname. Werkt dit gedeelte van de Band ook echt goed en doe je er wat mee?

Wil zoiets in elkaar proberen te flansen voor de Fitbit :p
Voedselinname alleen als je de HealthVault goed invult, wat ik veel te veel werk vind.
Verder legt hij wel verbanden tussen hartslag activiteit en slaap. Alhoewel ik vind dat de hartslag tijdens de rust/slaap erg onnauwkeurig is.

De cortana functie is wel erg leuk. Ik loop op redelijk "autistische" tijden hard, altijd rond 21:00, om de dag.
Ik ben vanwege blessure nu uitgeschakeld alleen cortana denkt daar anders over. Die vraagt al enkele dagen of het niet eens tijd wordt om weer eens te gaan lopen of fietsen.. :-)

edit: dit bedoel ik met onnauwkeurig. Giga hartslag in mijn slaap, terwijl mijn fitbit daar heel anders over dacht..

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/slaap_zpswgqseifv.png

[ Voor 8% gewijzigd door looyenss op 24-08-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
looyenss schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:24:
[...]
Verder legt hij wel verbanden tussen hartslag activiteit en slaap.
En dat vind ik juist erg interessant! Kun je daar iets verder over uitweiden? (Wat zegt ie, waarom, welke data wordt vergeleken, welk data-interval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Reaper.JA2 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

En dat vind ik juist erg interessant! Kun je daar iets verder over uitweiden? (Wat zegt ie, waarom, welke data wordt vergeleken, welk data-interval)
edit:
Volgens mij meet hij tijdens activiteiten de hartslag om de minuut en je snelheid/hoogte realtime.
edit:

Hij verteld je of je goed hebt geslapen, als je slecht hebt geslapen ook waar dat aan kan liggen.
Bijvoorbeeld: vorige week keek ik een film in bed voor het slapen, werd ik 's ochtends wakker en toen stond in de sleep app dat het lang duurde voor ik in slaap viel. En of ik voortaan lichamelijke en geestelijke inspanningen wil vermijden vlak voor het slapen gaan.

Je Band meet je VO2max op basis van minimaal 5 activiteiten (alleen rennen en fietsen) en past die na elke activiteit aan.
Na een training (hardlopen/fietsen/andere activiteiten) verteld de band je op basis van je VO2max / uithoudingsvermogen hoe intensief je hebt getraind en hoe lang je moet herstellen. Als je goede nachten maakt verkort deze tijd iets. niet hele dagen maar een paar uur heb ik al wel meegemaakt.
onderstaand plaatje stond eerst op 82 uur herstellen. Dat was een dikke duim getal omdat het mijn 2e activiteit met de band was dus hij had nog geen VO2max berekend.

Afbeeldingslocatie: http://i1053.photobucket.com/albums/s475/looyenss/hardlopen_zpsjomdgd1y.png

[ Voor 4% gewijzigd door looyenss op 24-08-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
looyenss schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:01:
[...]
Hij verteld je of je goed hebt geslapen, als je slecht hebt geslapen ook waar dat aan kan liggen.
Bijvoorbeeld: vorige week keek ik een film in bed voor het slapen, werd ik 's ochtends wakker en toen stond in de sleep app dat het lang duurde voor ik in slaap viel. En of ik voortaan lichamelijke en geestelijke inspanningen wil vermijden vlak voor het slapen gaan.

Je Band meet je VO2max op basis van minimaal 5 activiteiten (alleen rennen en fietsen) en past die na elke activiteit aan.
Na een training (hardlopen/fietsen/andere activiteiten) verteld de band je op basis van je VO2max / uithoudingsvermogen hoe intensief je hebt getraind en hoe lang je moet herstellen. Als je goede nachten maakt verkort deze tijd iets. niet hele dagen maar een paar uur heb ik al wel meegemaakt.
onderstaand plaatje stond eerst op 82 uur herstellen. Dat was een dikke duim getal omdat het mijn 2e activiteit met de band was dus hij had nog geen VO2max berekend.

[afbeelding]
Dit wordt onmogelijk om na te maken voor m'n Fitbit data-projectje :p Maar is wel echt heel gaaf zeg. Dit zou iedere fitness tracker moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Reaper.JA2 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Dit wordt onmogelijk om na te maken voor m'n Fitbit data-projectje :p Maar is wel echt heel gaaf zeg. Dit zou iedere fitness tracker moeten hebben!
Buiten dat komt ook nog eens je mail, telefoongesprekken, smsjes, whatsapp en overige notificaties binnen.
Voor de prijs krijg je mega functionaliteiten en snufjes. Ik vind het een top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

looyenss schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

edit: dit bedoel ik met onnauwkeurig. Giga hartslag in mijn slaap, terwijl mijn fitbit daar heel anders over dacht..
Mijne is wel nauwkeurig, ook terwijl ik slaap. Zorg dat de Band niet te los zit. Als je je arm draait en de Band dan van de pols af drukt, dan wordt de meting onnauwkeuriger of valt zelfs weg.

Of je hebt heftig gedroomd (seksueel getint :X ) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Swerfer schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 16:24:
[...]

Mijne is wel nauwkeurig, ook terwijl ik slaap. Zorg dat de Band niet te los zit. Als je je arm draait en de Band dan van de pols af drukt, dan wordt de meting onnauwkeuriger of valt zelfs weg.

Of je hebt heftig gedroomd (seksueel getint :X ) :+
Zal eens vragen thuis of mijn bedpartner toevallig 'snachts dr handjes niet thuis kon houden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn hartslag werd tijdens de slaap prima bijgehouden. Ook gaf de Band aan dat ik slechts 1 keer wakker was geworden. Klopte als een bus. Gek genoeg gaf hij ook aan dat ik niet in mijn diepe slaap terecht was gekomen en dat lijkt me dan weer niet juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Kun je deze band ook gebruiken voor navigatie? Hetzij standalone, hetzij i.c.m. een smartphone, waarbij de notificatie's van bijvoorbeeld Google Maps getoond worden op de band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Erapaz schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:55:
Kun je deze band ook gebruiken voor navigatie? Hetzij standalone, hetzij i.c.m. een smartphone, waarbij de notificatie's van bijvoorbeeld Google Maps getoond worden op de band?
Standaard niet,
als je de app gebouwd hebt wil je die dan met ons delen? >:) :+

• Reaper.JA2
Heb zojuist de Fitbit gekoppeld met Microsoft Health en de HealthVault. Er staat dat na "verloop van tijd" de agenda kan worden gekoppeld om hier verbanden in te vinden door de Intelligence Engine. Hier ben ik erg benieuwd naar. Kan iemand zeggen hoelang de periode duurt voordat de agenda gekoppeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Radiodurans schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:47:
Ik heb m'n band al wel gekoppeld aan Microsoft Health Vault en Runkeeper maar volgens mij is die hele intelligence engine nog niet echt op gang zeg maar :)
Is die al wat meer op gang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik zag ze voorbij komen gisteren. Zo te zien een gebogen scherm en geen verdikkingen meer aan de zijkant... Ziet er erg mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik vond het er echt goed uit zien, alleen een redelijk grote bezel, waar ik wel teleurgesteld over was

• RobinFM
  • Laatst online: 10-09 09:13
Hmmm, een dag nadat weken geklungel met het omruilen van een stukke Surface Pro3 was afgehandeld hield mijn Band er gisteren ineens mee op.

Het scherm heeft de geest gegeven. Meer dan willekeurig flitsende pixels in alle kleuren van de regenboog laat 'ie niet meer zien. Het apparaat werkt verder nog wel, want de hartslagmeter gaat gewoon aan en ook trilt de Band bij binnenkomende notificaties. Ik heb hem sinds november non-stop gedragen. Alleen tijdens het douchen en opladen had ik hem niet om.

Wel goed geregeld van Microsoft dat voor de garantie het niet uitmaakt waar je hem gekocht hebt. De mijne komt uit de VS, maar gaat zo terug richting het service center in Duitsland. Ben benieuwd wat ik terugkrijg.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2