Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Anoniem: 591967 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:29:
Na 7 maand min of meer dagelijks gebruik enige opmerkingen .....de galvanische laag rond de contactpunten regeert op mijn zweet (voor een toestel die gebruikt word om te sporten , wel teleurstellend ) [afbeelding], de batterij gaat ongeveer 36 uur mee (nadeel is als hij op 50% zakt hij plots snel ). Heb ondertussen al verschijnende screen protectors uit getest en geen één die kan tippen aan die die erbij zat toen ik hem ontving (zat direct perfect en blaasjes vrij en geeft zo een 2,5 maand uitgehouden ). Vind het wel spijtig dat er nu nog altijd geen deftig programma of app bestaat om de gegevens naartoe te exporteren zodat je ze makkelijk kan verwerken in ecxel of word en ja ik heb "unband" en neen ik vind het alles behalve gebruikers vriendelijk . ook het " on the fly " binnen halen van berichtjes (Messenger , SMS , email )gebeurt niet altijd "on the fly" zelfs als uw smartphone in de buurt ligt ik vind dat dit verslechtert is na de updates begin dit jaar en het komt precies niet echt meer goed ....en opladen lukt ook zo goed niet meer , kon men nu echt geen mini usb poort maken want het minste dat er vuil op die contactjes zit lukt het niet om hem op te laden ......moest ik moeten een score geven zou ik een 7/10 geven ....maar wel nog altijd een leuk ding om te hebben ....
Koop eens een flesje 80% alcohol bij de kruidvat/trekpleister etc, en maak je contactpunten hiermee schoon. Haalt de corrosie weg en de 80% alcohol laat geen resten achter. Resultaat zijn schone contactjes.

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Top sevice van Microsoft.
Wel een beetje over de top... maar toch.
Ik had een sluiting die wat losser kwam te zitten en de binnenranden begonnen los te laten.
Ik had nog 2 weken garantie aangezien ik hem nu bijna een jaar heb, dus heb hem als een speer aangemeld en opgestuurd. Binnen 3 dagen een bericht dat hij is ontvangen en gerepareerd teruggestuurd.

Wat schetst mijn verbazing: Het is een compleet nieuwe band.
Andere nummer, andere bleutoothnaam en volledig nieuw in het plastic in een doos.
Top service!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-06 08:56
looyenss schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:25:
Top sevice van Microsoft.
Wel een beetje over de top... maar toch.
Ik had een sluiting die wat losser kwam te zitten en de binnenranden begonnen los te laten.
Ik had nog 2 weken garantie aangezien ik hem nu bijna een jaar heb, dus heb hem als een speer aangemeld en opgestuurd. Binnen 3 dagen een bericht dat hij is ontvangen en gerepareerd teruggestuurd.

Wat schetst mijn verbazing: Het is een compleet nieuwe band.
Andere nummer, andere bleutoothnaam en volledig nieuw in het plastic in een doos.
Top service!
Same here... afgelopen woensdag opgestuurd met een kaduuk scherm. Vandaag een gloednieuwe Band binnengekregen... Hele nette service! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
RobinFM schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:19:
[...]

Same here... afgelopen woensdag opgestuurd met een kaduuk scherm. Vandaag een gloednieuwe Band binnengekregen... Hele nette service! :D
Had toch liever de band 2 gehad :+ :+

haha

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:21
Mijn band begint ook gerimpeld vliesje op de batterijen te krijgen, er is al een klein stukje af en bij de sluiting beginnen de naden wat open te staan.. mocht het erger worden dan ga ik ook voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 18:13

Swerfer

Hmm...

Worsteneter schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:38:
Mijn band begint ook gerimpeld vliesje op de batterijen te krijgen, er is al een klein stukje af en bij de sluiting beginnen de naden wat open te staan.. mocht het erger worden dan ga ik ook voor garantie.
+1

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 591967

Worsteneter schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:38:
mijne ook na 10 maand .... :-(
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Laatst online: 14-06 21:59
Tijd voor een topic over de Microsoft Band 2! :p

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik heb nog tot half februari 2016 hardware garantie. Wellicht zijn t.z.t de bands op en krijg ik een band 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Reaper.JA2 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:50:
Tijd voor een topic over de Microsoft Band 2! :p
Ik zou zeggen; start er één...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Swerfer schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:10:
[...]

Ik zou zeggen; start er één...
Geef me even een paar dagen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
Reaper.JA2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Geef me even een paar dagen :9
Wil er wel aan meehelpen. Ben in ieder geval van plan om de band 2 te kopen. Echt super mooi ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
vali schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:07:
[...]

Ben in ieder geval van plan om de band 2 te kopen. Echt super mooi ding!
Op microsoftstore.co.uk kun je hem pre-orderen, dan wordt 'ie op 19 november verscheept... Mijn bestelling heb ik net gedaan... Ben al bijna een jaar erg tevreden met de eerste Band en dit is toch mooi weer een stapje voorwaarts... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RobinFM schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:52:
[...]

Op microsoftstore.co.uk kun je hem pre-orderen, dan wordt 'ie op 19 november verscheept... Mijn bestelling heb ik net gedaan... Ben al bijna een jaar erg tevreden met de eerste Band en dit is toch mooi weer een stapje voorwaarts... :)
Thanks for the tip! Ik wil eerst ff bekijken hoe ik met de maat doe. Ik heb best wel een slanke pols en heb geen idee of ik voor small of voor medium moet gaan. Weet dat er meet ding bij zit, maar dat klopte ook niet toen ik een brommer helm ging kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
vali schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Thanks for the tip! Ik wil eerst ff bekijken hoe ik met de maat doe. Ik heb best wel een slanke pols en heb geen idee of ik voor small of voor medium moet gaan. Weet dat er meet ding bij zit, maar dat klopte ook niet toen ik een brommer helm ging kopen.
Bij de eerste Band moest je een PDF uitprinten en dan je pols tussen een paar streepjes op het papier leggen om af te lezen welke Band je moest hebben. Bij de 2 kun je ook met een touwtje je polsomtrek meten. Hier kun je dan zien welke maat je zou moeten hebben: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=627157

Ik heb uiteraard geen idee of het klopt, maar het is in ieder geval minder gokken dan bij de eerste Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
RobinFM schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Bij de eerste Band moest je een PDF uitprinten en dan je pols tussen een paar streepjes op het papier leggen om af te lezen welke Band je moest hebben. Bij de 2 kun je ook met een touwtje je polsomtrek meten. Hier kun je dan zien welke maat je zou moeten hebben: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=627157

Ik heb uiteraard geen idee of het klopt, maar het is in ieder geval minder gokken dan bij de eerste Band.
Thanks! Ik zal het deze week ff checken. Mocht ik een keuze hebben gemaakt zal ik vervolgens mijn bank/vriendin vragen of ik mijn rekening mag leegplunderen :+

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 07-10-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-06 16:36

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net met een salesrep van MS aan de telefoon gezeten. De maatvoering van de nieuwe Band is exact gelijk aan de oude.

Meteen de nieuwe maar even bijbesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovhan
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 17:08
Wacht nog even of hij toch niet via de Nederlandse markt beschikbaar komt. De pond euro koers is niet zo gunstig. Verder wel echt een leuke gadget. De barometer is extra leuk tijdens het mountainbiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:39

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben blij verrast door de nieuwe look en setup, barometer is voor mij iets minder interessant maar het begint nu toch wel een behoorlijk compleet all-in-one meetding te worden.

Ik ben zelf niet iemand die constant in allerlei grafiekjes wil zitten, maar sport bijvoorbeeld wel veel en het zou wel makkelijk zijn als ik gedurende de hele dag zonder omkijken hartslag en andere zaken gemeten heb. Dan kun je mocht je je eens ziek voelen bijvoorbeeld even kijken of er iets aanwijsbaars is. Maar nu is mijn vraag: werkt de Band ook zo? Kun je al die meters de hele dag aan hebben staan, alles automatisch in MS Health laten zetten en mocht je eens last hebben van X of Y, dat je dan in de grafiekjes duikt of er ergens iets vreemds zichtbaar is?

Met de batterijduur lijkt het mij namelijk dat je bijv. niet 24/7 die GPS en hartslagmeter aan kan hebben staan...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-06 16:36

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die hartslagmeter werkt zodra je de Band om hebt constant. De GPS houdt het in de oude versie max. 4 uur uit voordat de batterij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ok, ik heb mijn Band 2 ge-pre-ordered in de UK store. Kostte wel veel moeite. Ik kon om onbekende reden niet betalen met mijn PayPal en mijn creditcard kwam in de store niet naar voren. Via een live chat en een half uur later en een telefoongesprek later is de Band 2 uiteindelijk ge-pre-ordered :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Swerfer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:36:
Ok, ik heb mijn Band 2 ge-pre-ordered in de UK store. Kostte wel veel moeite. Ik kon om onbekende reden niet betalen met mijn PayPal en mijn creditcard kwam in de store niet naar voren. Via een live chat en een half uur later en een telefoongesprek later is de Band 2 uiteindelijk ge-pre-ordered :)
Zelfde probleem hier. Heb het zelf op kunnen lossen door een britse postcode in te voeren bij het billing address.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 16:53
De interface van de band2 lijkt wat af te wijken. Dit kan komen door de schermverhouding maar misschien ook door een geupdate software versie. Is hier al iets over bekend? Komt deze versie ook naar de Band 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Luit schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:40:
[...]

Zelfde probleem hier. Heb het zelf op kunnen lossen door een britse postcode in te voeren bij het billing address.
Ja zelfde probleem Shipping adress aanvaarden ze, maar Billing adres moet blijkbaar Brits zijn , hier vind je een random Britse postcode generator http://www.doogal.co.uk/PostcodeGenerator.php . Ben eens benieuwd .
Ook heb ik gelezen dat de Band 2 Gorilla Glass III heeft dus waarschijnlijk gedaan met die vervelende screen protectors die het maar 14 dagen uithouden ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worsteneter
rovhan schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:10:
Wacht nog even of hij toch niet via de Nederlandse markt beschikbaar komt. De pond euro koers is niet zo gunstig. Verder wel echt een leuke gadget. De barometer is extra leuk tijdens het mountainbiken.
Denk het wel! Viel mij vandaag op dat dashboard ineens in het Nederlands is.. Dit zou kunnen duiden op een Nederlands release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worsteneter schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:40:
[...]

Denk het wel! Viel mij vandaag op dat dashboard ineens in het Nederlands is.. Dit zou kunnen duiden op een Nederlands release
U bedoelt de Health app ? mijn Windows Phone regio staat nog steeds op USA voor gebruik van Cortana dus mijn Health app is blijft in het Engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Anoniem: 591967 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:12:
[...]

U bedoelt de Health app ? mijn Windows Phone regio staat nog steeds op USA voor gebruik van Cortana dus mijn Health app is blijft in het Engels....
Nee. Mijn telefoon staat ook om dezelfde reden op US en de app is nog steeds Engels. Het dashboard op dashboard.microsofthealth.com was altijd ook in het Engels bij mij, maar nu plots in het Nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Worsteneter schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Nee. Mijn telefoon staat ook om dezelfde reden op US en de app is nog steeds Engels. Het dashboard op dashboard.microsofthealth.com was altijd ook in het Engels bij mij, maar nu plots in het Nederlands!
Wat is staat er in de adres balk? Vind je daar iets in terug zoals nl-nl? Ik krijg namelijk de Engelse versie en kan ook nergens NL instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Swerfer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Wat is staat er in de adres balk? Vind je daar iets in terug zoals nl-nl? Ik krijg namelijk de Engelse versie en kan ook nergens NL instellen...
Helemaal niets. Https://dashboard.microsofthealth.com/#/
En alles is in het Nederlands, je kan zelfs je eigen workout maken nu onder 'trainingsplanner'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-05 08:34
Worsteneter schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Helemaal niets. Https://dashboard.microsofthealth.com/#/
En alles is in het Nederlands, je kan zelfs je eigen workout maken nu onder 'trainingsplanner'.
Heb zelf geen band, maar het is inderdaad in het nederlands:
--KNIP-- Plaatje kapot --KNIP--

[ Voor 58% gewijzigd door SuperSjoerd op 20-10-2015 15:39 ]

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn dasboard in het Nederlands te krijgen. Zelfs niet op een PC die als regio en Windows taal Nederland(s) heeft. Misschien is het nog niet voor alle accounts uitgerold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worsteneter schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Ja idd net nagekeken en bij mij is het ook zo .... nu nog Cortana in het nederlands en we mogen onze regio weer veranderen op de Lumia >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worsteneter
Anoniem: 591967 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Ja idd net nagekeken en bij mij is het ook zo .... nu nog Cortana in het nederlands en we mogen onze regio weer veranderen op de Lumia >:)
Ja, het leek mij wel een sterke indicatie :)

Punt is natuurlijk ook dat er niet veel druk achter zat met cortana op windows phone. Nu cortana echter ook in Windows 10 zit is Microsoft er maar al te gebaat bij om de eerste techgigant te zijn die goede spraakherkenning heeft in alle talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 13:03

oZy

FYI; Microsoft is een inruilprogramma gestart. Band 1 inruilen voor Band 2 = 70 GBP korting:

https://storetradeup.com/gb/en/pages/tradeup/home

[ Voor 22% gewijzigd door oZy op 12-10-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Vind het jammer dat de data van Fitbit niet kan worden doorgestuurd naar Microsoft Health :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

RobinFM schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:19:
[...]
Waar kan je een defecte Band aanmelden voor reparatie/omwisseling? Support NL? UK?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinFM
Anoniem: 614 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:34:
[...]

Waar kan je een defecte Band aanmelden voor reparatie/omwisseling? Support NL? UK?
Ik heb het via de UK gedaan. Volgens mij via deze link: http://www.microsoft.com/...n-gb/support/troubleshoot, optie 3 heb ik gebruikt. Duurde al met al een 6 dagen (inclusief een weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobinFM schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:56:
[...]Ik heb het via de UK gedaan...
Thx. Aangemeld en verzendlabel ontvangen. Morgen op de post.

Oh ja, er wordt gezegd USB Charge cable bijsluiten.
Maar heb je je Band+USB kabel destijds inclusief doos verstuurd? Of alleen de Band+USB kabel?
.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 614 op 12-10-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
Anoniem: 614 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:02:
[...]

Thx. Aangemeld en verzendlabel ontvangen. Morgen op de post.

Oh ja, er wordt gezegd USB Charge cable bijsluiten.
Maar heb je je Band+USB kabel destijds inclusief doos verstuurd? Of alleen de Band+USB kabel?
.
Ik heb de Band en de laadkabel in een oude schoenendoos gedaan (had de originele doos niet meer). Daar wat opvulmateriaal bij in, zodat de Band niet los door de doos kon rammelen (wat oude kranten en plastic zakken ging prima). Pakpapier eromheen, goed dichtplakken en dat geheel heb ik door UPS laten ophalen.

[ Voor 3% gewijzigd door RobinFM op 13-10-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:47

TWKterry

Master Mariner

Reaper.JA2 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:01:
Vind het jammer dat de data van Fitbit niet kan worden doorgestuurd naar Microsoft Health :(
Je kunt wel met MS Health Vault linken en dan komt alles samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
TWKterry schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:42:
[...]

Je kunt wel met MS Health Vault linken en dan komt alles samen.
Had ik dus ook op gehoopt, maar zaken als (gemiddelde) hartslag komen niet zo door, net zo min als slaap etc. Heb jij het wel gelinkt?

Edit: Heb Health en HealthVault al tijden met elkaar gelinkt, maar er blijkt geen data in Health te komen. En dit is juist het meest interessant, want deze geeft de aanbevelingen en tips. En dat lijkt me cool!

[ Voor 24% gewijzigd door Reaper.JA2 op 14-10-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:47

TWKterry

Master Mariner

voorlopig alleen de weegschaal :-) de rest komt uit de MS Band.
Zag wel dat je velden aan elkaar kunt koppelen maar dat had je al ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
TWKterry schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:10:
voorlopig alleen de weegschaal :-) de rest komt uit de MS Band.
Zag wel dat je velden aan elkaar kunt koppelen maar dat had je al ontdekt.
De Microsoft Health sync is eenzijdig, je kunt er dus geen data naar toe drukken.. Dus het werkt alleen met de Band (of je telefoon, geen 3rd party wearables) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobinFM schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Ik heb de Band en de laadkabel in een
Thanks. Heb het ook zo gedaan. Nu afwachten wat Microsoft gaat doen. Repareren of vervangen.

Edit: een replacement is al onderweg. Gaat lekker snel.
Edit2: Vandaag de 19de: de replacement is binnen. Een gloednieuwe.
Als ik naar tracking kijk is het inclusief het weekend 6 dagen onderweg geweest (3 distri heen en 3 distri terug) en 1 dag bij MS repair/replacement center. Geen verzend of retourkosten. Garantie afhandeling is top dus.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 614 op 19-10-2015 23:58 . Reden: Aaanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Voor wat hebben jullie hem onder garantie opgestuurd? Bij mij is het vliesje op de accu aan het kreuken, is bij de sluiting het rubber beschadigd doordat de sluiting daar tegenaan slaat als ie open is. Verder lijkt het rubber bij de accu gescheurd, als ik hem uitvouw zie ik helemaal witte randjes van de accu, net voorbij de schroef. Voldoende voor garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
ik kan een Band 1 van iemand overkopen, voor 95 euro. Iemand toevallig die zegt: Wacht op de band 2? Wil hem voornamelijk voor hardlopen gebruiken. gebruik eigenlijk de overige functies niet verwacht ik, omdat ik mezelf er niet hele dagen mee rond zie lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 14:52
Worsteneter schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:14:
Voor wat hebben jullie hem onder garantie opgestuurd? Bij mij is het vliesje op de accu aan het kreuken, is bij de sluiting het rubber beschadigd doordat de sluiting daar tegenaan slaat als ie open is. Verder lijkt het rubber bij de accu gescheurd, als ik hem uitvouw zie ik helemaal witte randjes van de accu, net voorbij de schroef. Voldoende voor garantie?
Absoluut. Ik heb 'm ook voor dat kreuken opgestuurd (zie entry) en had binnen een week een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
buzzbuzz68 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Absoluut. Ik heb 'm ook voor dat kreuken opgestuurd (zie entry) en had binnen een week een andere.
Top. Ik wacht er nog even mee tot de vakantie. Ik kan namelijk niet zonder eigenlijk!
Hij lubbert nog niet zo erg als op jouw foto, maar je ziet dat het los begint te geraken. Nog erger: onder die kapjes zie ik aan de randjes dat het rubber om de accu's heen gescheurd is aan de rand.. Hij ziet er verder wel netjes uit, maar de bouwkwaliteit van de 1 was dus niet helemaal 'top notch'. Daargelaten dat je elke keer loopt te plakken met die screenprotectors ivm het zachte scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

NeP2013 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:35:
ik kan een Band 1 van iemand overkopen, voor 95 euro. Iemand toevallig die zegt: Wacht op de band 2? Wil hem voornamelijk voor hardlopen gebruiken. gebruik eigenlijk de overige functies niet verwacht ik, omdat ik mezelf er niet hele dagen mee rond zie lopen :)
Gloednieuwe voor £99,- = €136,- plus nog wat verzendkosten...

http://www.microsoftstore...-Band/productID.314504900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:50
Ik zou hem puur als hardloop horloge helaas niet kunnen aanraden.
Merk nu me band op garantie bij Microsoft is, dat me Tomtom runner puur als loop horloge fijner is.
Vooral het touchscreen bij natte vingers,slechts 3 info velden en het niet waterdicht zijn is daarbij een issue.
Had geen problemen met gps fix en nauwkeurigheid, hartslagmeting ook prima.

Als dagelijks horloge lijkt hij niet comfortbel te zijn,maar na een dag of 2 merk je daar niets neer van.
Wel is hij wat hoog voor sommige jasjes,truien,bloesjes

De band2 heeft trouwens de mogelijkheid om vo2max uit te rekenen,geen idee of dat net zo nauwkeurig als als bij een specialist.
Maar een test bij een professional is duurder dan de band2

[ Voor 34% gewijzigd door Sinned123 op 22-10-2015 18:10 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinned123 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:04:
De band2 heeft trouwens de mogelijkheid om vo2max uit te rekenen,geen idee of dat net zo nauwkeurig als als bij een specialist.
Kan met de Band 1 ook. Is meer een Microsoft Health ding dan Band specifiek. Je ziet de waarde er bij komen na meerdere oefeningen/sessies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobinFM schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Ik heb de Band en de laadkabel in een oude schoenendoos gedaan (had de originele doos niet meer). Daar wat opvulmateriaal bij in, zodat de Band niet los door de doos kon rammelen (wat oude kranten en plastic zakken ging prima). Pakpapier eromheen, goed dichtplakken en dat geheel heb ik door UPS laten ophalen.
Nog bedankt. Heb 'm toen gelijk aangemeld. Binnen 6 dagen inderdaad een nieuwe. En vanavond is mijn Band 1 verkocht voor een nette prijs. Op naar Band 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Anoniem: 614 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:47:
[...]

Kan met de Band 1 ook. Is meer een Microsoft Health ding dan Band specifiek. Je ziet de waarde er bij komen na meerdere oefeningen/sessies.
Ok wist ik niet.
Zal dat eens beter bestuderen.

Die van mij was al 3weken onderweg en lag nog in het ups depot in utrecht.
Na conctact met Microsoft en opschaling naar Amerika is het pakketje spontaan verder gaan reizen.
Volgens de escalating manager had hij nog geen acties uitgezet, desondanks kreeg ik vanwege het lange wachten 25€ store tegoed.
De band moet nog terug gestuurd worden, maar so far lijkt er in ieder geval niks mis met de service van microsoft.

Wat is zijn trouwens alle verschillen tussen de band1 en band2?
Zijn de internals identiek behalve de extra hoogte meter? Dan doel ik op cpu/mem/scherm/batterijden enz.
Exterior vooral gewijzigd en betere materialen gebruikt, of heb ik wat gemist in de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinned123 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:50:
[...]

Wat is zijn trouwens alle verschillen tussen de band1 en band2?
Zijn de internals identiek behalve de extra hoogte meter? Dan doel ik op cpu/mem/scherm/batterijden enz.
Exterior vooral gewijzigd en betere materialen gebruikt, of heb ik wat gemist in de presentatie.
Veel Band 2 detail info kan je op WindowsCentral fora lezen. Heb er aardig geheel nieuwe weetjes gelezen.
http://forums.windowscentral.com/microsoft-band-2/
Dan kan je daarna hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1652934 terug komen om in het Nederlands er over te discussiëren. ;)
.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 614 op 24-10-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 18:49
Late to the party. Net 2de hands een Microsoft Band gekocht. (Edwin bedankt voor je uitgebreide review heeft mij over de streep getrokken). In het kort mijn eerste ervaringen;
  • Maat was een dilemma, zat met de papieren pasvorm op het randje van L en M. Heb voor L gekozen en die zit ok. Wel verliest hij vaak zijn hardslag omdat hij verschuift dus ik twijfel of ik niet M had moeten kiezen. De band kan enkel van boven naar beneden bewegen, dus naar mijn hand toe. Hij kan niet om mijn pols draaien, dus display naar de andere kant.Iemand advies?
  • Jammer dat het % battery life niet wordt weergeven op de band, gemiste kans. Ook jammer dat batterlife ook niet in MS health wordt weergeven, klein detail en minder nuttig.
  • Ik draag de display aan de binnenkant en het is jammer dat als je er naar kijkt dat hij niet aanspringt, dit hebben sommige andere fitness devices wel.
  • Heb eigenlijk nooit nagedacht hoe zo'n band het aantal calorieen bedenkt. Nu denk ik dat hij daarvoor de hardslag gebruikt want toen ik aan het fietsen was besefte ik dat ik mijn hand niet erg veel bewoog, dus daar kan hij weinig uithalen. Vanwaar deze opmerking... omdat ik twijfel of mijn hartslag wel altijd een lock heeft omdat mijn band misschien te groot is... (zie eerdere opmerking).
  • Typen op mijn keyboard / notebook met de band om is niet makkelijk en het beschadigd de display / housing ook gok ik.
  • Health geeft items weer die mijn Band niet support. Traploppen zit enkel in de Band2, laat het dan aub ook niet zien.
  • Ik gebruik Android en als ik naar de uitbreidingen kijk dan loopt MS mobile erg ver voor. Logisch maar jammer.
  • Op de band zijn er een paar gekke interface issues. Met fietsen wilde de GPS niet syncen, het kan daaraan gelegen hebben, echter moest het gps paneel van links het scherm ingeswiped worden. Bij het lopen werkte de GPS wel en kon het paneel van boven het scherm ingeswiped worden.
  • Heb een Withing Smart Fat Ass analyzer (http://www.withings.com/us/en/products/smart-body-analyzer) en helaas is die data NIET met Microsoft Health te syncen.
  • Helaas is Microsoft Health data niet te syncen met Google Fit. Andersom ook niet.
Overall tevreden. Zit nu in het buitenland dus weinig tijd om te fitnessen, echter komende weken zal de band meer op de proef worden gesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door The Source op 25-10-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

The Source schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:28:
Late to the party. Net 2de hands een Microsoft Band gekocht. (Edwin bedankt voor je uitgebreide review heeft mij over de streep getrokken). In het kort mijn eerste ervaringen;

• Jammer dat het % battery life niet wordt weergeven op de band, gemiste kans. Ook jammer dat batterlife ook niet in MS health wordt weergeven, klein detail en minder nuttig. • Ik draag de display aan de binnenkant en het is jammer dat als je er naar kijkt dat hij niet aanspringt, dit hebben sommige andere fitness devices wel.
Pimp my Band kan de batterijstatus weergeven op een live tile op je telefoon.

Je kan het display rustig de hele dag de tijd laten weergeven. Ik kom dan nog makkelijk 2 dagen door met 1 volle acculading...

[ Voor 21% gewijzigd door Swerfer op 25-10-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 16:11
Ik heb een issue met mijn band: De verf aan de binnenkant laat helaas los.

Via de MS support chat was mijn probleem aanvankelijk erkend, echter het ophalen vanaf mijn adres kon niet, omdat hij in NL officieel nog niet uit is.
T kon alleen via een UK/US adres of de store waar hij gekocht is.

Heeft iemand dit probleem ook en hoe heb je het opgelost? :)

Edit:
2 pagina's terug lees ik dat diverse tweakers 'm reeds hebben aangemeld en een nieuwe hebben gehad. maar hoe/waar aangemeld? :-)

Op de support site van de Band kan ik m aanmelden, echter moet ik betalen. (keuze: physical damage)

[ Voor 25% gewijzigd door MrTre op 25-10-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 18:49
Swerfer schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Pimp my Band kan de batterijstatus weergeven op een live tile op je telefoon.

Je kan het display rustig de hele dag de tijd laten weergeven. Ik kom dan nog makkelijk 2 dagen door met 1 volle acculading...
Dank je. Ik ga proberen hoe watch mode werkt.

De Pimp my Band app schijnt niet meer te werken, die crashed.
Is hier een goede werkende oudere APK van? of een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
The Source schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 10:28:
  • Maat was een dilemma, zat met de papieren pasvorm op het randje van L en M. Heb voor L gekozen en die zit ok. Wel verliest hij vaak zijn hardslag omdat hij verschuift dus ik twijfel of ik niet M had moeten kiezen. De band kan enkel van boven naar beneden bewegen, dus naar mijn hand toe. Hij kan niet om mijn pols draaien, dus display naar de andere kant.Iemand advies?
  • Jammer dat het % battery life niet wordt weergeven op de band, gemiste kans. Ook jammer dat batterlife ook niet in MS health wordt weergeven, klein detail en minder nuttig.
  • Ik draag de display aan de binnenkant en het is jammer dat als je er naar kijkt dat hij niet aanspringt, dit hebben sommige andere fitness devices wel.
  • Heb eigenlijk nooit nagedacht hoe zo'n band het aantal calorieen bedenkt. Nu denk ik dat hij daarvoor de hardslag gebruikt want toen ik aan het fietsen was besefte ik dat ik mijn hand niet erg veel bewoog, dus daar kan hij weinig uithalen. Vanwaar deze opmerking... omdat ik twijfel of mijn hartslag wel altijd een lock heeft omdat mijn band misschien te groot is... (zie eerdere opmerking).
  • Typen op mijn keyboard / notebook met de band om is niet makkelijk en het beschadigd de display / housing ook gok ik.
  • Health geeft items weer die mijn Band niet support. Traploppen zit enkel in de Band2, laat het dan aub ook niet zien.
  • Ik gebruik Android en als ik naar de uitbreidingen kijk dan loopt MS mobile erg ver voor. Logisch maar jammer.
  • Op de band zijn er een paar gekke interface issues. Met fietsen wilde de GPS niet syncen, het kan daaraan gelegen hebben, echter moest het gps paneel van links het scherm ingeswiped worden. Bij het lopen werkte de GPS wel en kon het paneel van boven het scherm ingeswiped worden.
  • Heb een Withing Smart Fat Ass analyzer (http://www.withings.com/us/en/products/smart-body-analyzer) en helaas is die data NIET met Microsoft Health te syncen.
  • Helaas is Microsoft Health data niet te syncen met Google Fit. Andersom ook niet.
Overall tevreden. Zit nu in het buitenland dus weinig tijd om te fitnessen, echter komende weken zal de band meer op de proef worden gesteld.
Ik had dit ook, en een L gehaald. Deze kon ook schuiven. Toen heb ik een M gehaald en deze zat veel beter, veel betere metingen en schuift niet. Vond ik persoonlijk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 422883

ik krijg mijn whats app berichten niet meer te zien op mijn band.
nu heb ik mijn l930 naar windows Phone 10 geupdate, misschien dat hier het probleem zit.
heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Anoniem: 422883 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:12:
ik krijg mijn whats app berichten niet meer te zien op mijn band.
nu heb ik mijn l930 naar windows Phone 10 geupdate, misschien dat hier het probleem zit.
heeft iemand anders hier ook last van?
Had ik bij bepaalde builds ook last van. Met de laatste build weet ik het niet omdat ik nog geen whatsapp heb ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Swerfer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Had ik bij bepaalde builds ook last van. Met de laatste build weet ik het niet omdat ik nog geen whatsapp heb ontvangen...
had gisteren build 10166 in de slow ring erop gezet , dacht dat het daar aan lag en dus maar naar de fast ring gegaan en heb ik vannacht de laatste build ,10581 er op gezet.
maar werkt dus nog steeds niet.
jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrTre schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:48:
Ik heb een ...

Op de support site van de Band kan ik m aanmelden, echter moet ik betalen. (keuze: physical damage)
Op de site van MS UK, maar dat had je geloof ik al begrepen.
Naast de plastic laag op de accu's, gleed de sluiting bij iets meer kracht.

Wat de garantie is kan je zien door verschillende keuzes als reden te selecteren.
Daarna zie je wat de garantie is.

Uiteraard heb dus in plaats van 'schade buiten kant' als reden de sluiting opgegeven
En kon ik 'm gratis laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb mijn band gisteren toch ook maar aangemeld met schade.
de sensor aan de onderkant had wat corrosie.
er zaten een paar kleine bubbeltjes op het metaal.
geen drama ofzo hoor, maar vond het er niet mooi uitzien.
gewoon via een live chat gemeld en foto's gemaild.
geen probleem, opsturen en krijg gewoon een nieuwe thuis gestuurd.
ik had hem van de zomer in de USA gekocht en ze hadden geen bon nodig of niks.
wat een TOP service, kunnen ze bij die fruitfabriek nog wat van leren.

maandag ff op de bus doen en dan binnen ongeveer 6 dagen een nieuwe in huis. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 422883 op 31-10-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, vandaag een nieuwe band binnen gekregen via ms.( maandag verstuurd en op vrijdag al weer binnen)
zoals ik al zei TOP service.
nu werkt mijn Whats app ook gelijk weer op mijn band.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 422883 op 06-11-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 13:56

slaay

Natuurbeleven.com

http://www.microsoftstore...-Band/productID.314504900

De Band is nu te koop voor £69.99 incl. BTW en verzendkosten.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Erg mooie prijs! Zou dit betekenen dat de voorraad hard gaat?
Aan de andere kant ook jammer, ik kan mijn band 1 na vervanging onder garantie niet voor veel verkopen om over te stappen op een band 2. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Worsteneter schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:37:
[...]
Aan de andere kant ook jammer, ik kan mijn band 1 na vervanging onder garantie niet voor veel verkopen om over te stappen op een band 2. Zonde.
Ik heb vorige week 99 euro gevangen toen de prijs op de UK site al 99 pond was.

Ook nu denk ik dat niet dat veel consumenten weten dat ie op de UK site voor een goedkopere prijs te krijgen is. Wat niet weet wat niet deert ;)

Nu nog 10 wachten voor mijn Band 2 verstuurd wordt... oOo

[ Voor 21% gewijzigd door Tweaker1234 op 09-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 13:56

slaay

Natuurbeleven.com

Worsteneter schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:37:
[...]

"By the way, if you already own an original Band, you can trade it in for a £70 credit towards the new model, which is priced at £199.99."
Bron: neowin.net

Misschien niet veel, maar toch netjes dat ze zo'n actie hebben opgezet.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
slaay schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:38:
[...]

"By the way, if you already own an original Band, you can trade it in for a £70 credit towards the new model, which is priced at £199.99."
Bron: neowin.net

Misschien niet veel, maar toch netjes dat ze zo'n actie hebben opgezet.
Leuke actie maar om in aanmerking te komen moet je UK resident zijn en een UK band hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worsteneter schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:36:
[...]

Leuke actie maar om in aanmerking te komen moet je UK resident zijn en een UK band hebben.
UK resident hoeft volgens mij niet. Wel moet de Band in de UK gekocht zijn.

• Worsteneter
Anoniem: 614 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:36:
[...]

UK resident hoeft volgens mij niet. Wel moet de Band in de UK gekocht zijn.
Die van mij komt uit de US of A dus dat wordt hem niet, helaas. Merk nu ik een paar weken ander, veel fysieke, werk doe, dat de platheid van het scherm mij tegen begint te staan omdat alle druk ter hoogte van de laadconnector zit en dit gaat irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 23:02
Ik vind de garantieafhandeling van Microsoft wel top trouwens. Ik had last van de afbladderende batterijklepjes. Online formulier ingevuld, direct een verzendlabel gekregen, opgestuurd via UPS en binnen een paar dagen had ik een nieuwe Band in huis.
Had 'm tweedehands gekocht, en had dus geen originele aankoopbon, maar die hoefde ik ook helemaal niet mee te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:14
Is hier al iemand die de Band (1) gebruikt samen met een Lum,ia 950(XL)?
Ik moest mijn Lumia 1520 persé op Amerikaans zetten om notificaties binnen te krijgen en ik hoop eigenlijk dat dat op de 950(XL) met Windows 10 niet nodig is. En nee, ik heb geen behoefte aan Cortana :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
Iemand een idee of de nieuwe features van de band 2 (niet gerelateerd aan de nieuwe sensor) zoals bvb. de music control, ... ooit naar de band 1 komen?

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dat weet volgens mij alleen Microsoft, maar ik zou er niet teveel op rekenen. Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen dus is het denk ik gewoon een bewuste keus geweest om zo ook voordeel voor de band 2 te creëren. Eens houdt de feature verbetering van een outdated product natuurlijk op, hoe slordig ik het ook vind dat dit al na een jaar is.

youtube.com/@hisrep

• Worsteneter
In het begin deed mn de caloriemeter het prima. Een lange dag naar de universiteit met 10.000 stappen deed mij mijn doel van 2500 kcal halen.

Nu werk ik van 6:00 tot 22:00 en loop ik zo'n 25.000 stappen op een dag terwijl ik de hele dag fysiek bezig ben met het pakken van zware spullen en lopen etc.

Ik haal echter al een tijd mn caloriedoel niet.. tijdens een hikingtrip twee maand terug ook al niet, toen liep ik 30km per dag met 18kg op mn rug in flink glooiend landschap. Er is imo iets mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
DeNachtwacht schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:42:
... Eens houdt de feature verbetering van een outdated product natuurlijk op, hoe slordig ik het ook vind dat dit al na een jaar is.
I agree... Ook ik zou verwachten dat een artikel toch minimaal 3 jaar zijn updates zou behouden. Theoretisch heeft de 1ste band namelijk bijna alle hardware aan boord om de software features van de band 2 te kunnen krijgen. En visueel lijkt het hetzelfde OS. Ikzelf verkies - op basis van uiterlijk - trouwens de oorspronkelijke band boven zijn opvolger.
Is het caloriedoel niet ook afhankelijk van uw persoonlijk conditie-niveau van het moment?

[ Voor 57% gewijzigd door shizoframia op 21-12-2015 16:27 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Worsteneter schreef op donderdag 17 december 2015 @ 17:19:
In het begin deed mn de caloriemeter het prima. Een lange dag naar de universiteit met 10.000 stappen deed mij mijn doel van 2500 kcal halen.

Nu werk ik van 6:00 tot 22:00 en loop ik zo'n 25.000 stappen op een dag terwijl ik de hele dag fysiek bezig ben met het pakken van zware spullen en lopen etc.

Ik haal echter al een tijd mn caloriedoel niet.. tijdens een hikingtrip twee maand terug ook al niet, toen liep ik 30km per dag met 18kg op mn rug in flink glooiend landschap. Er is imo iets mis!
Heb je wel je gewicht en lengte ingegeven en of je een mannetje of vrouwtje bent en je leeftijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Swerfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:05:
[...]

Heb je wel je gewicht en lengte ingegeven en of je een mannetje of vrouwtje bent en je leeftijd?
Zeer zeker! Ik haalde eerder m'n caloriedoel wel gewoon, maar nu slechts 1x gehaald toen ik 21km had gelopen op m'n werk. Bij een hike met 18kg (hartslag gemiddeld 90 bpm) van 30 km haalde ik hem echter niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Worsteneter schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]

Zeer zeker! Ik haalde eerder m'n caloriedoel wel gewoon, maar nu slechts 1x gehaald toen ik 21km had gelopen op m'n werk. Bij een hike met 18kg (hartslag gemiddeld 90 bpm) van 30 km haalde ik hem echter niet..
Dat is vreemd. Lijkt er toch op dat de Band een berekening maakt met een verkeerd gewicht en zo. Je kan de Band proberen te resetten en weer koppelen aan Microsoft Health als zijnde een nieuwe Band...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Swerfer schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:47:
[...]

Dat is vreemd. Lijkt er toch op dat de Band een berekening maakt met een verkeerd gewicht en zo. Je kan de Band proberen te resetten en weer koppelen aan Microsoft Health als zijnde een nieuwe Band...
Misschien dat even doen.. hij pakt wel netjes al mijn stappen en voor mijn slaap krijg ik wel goede calorieën (zo tussen de 400 en 1000 afhankelijk van de tijdsduur). Alleen na een dag lang werken van 6:00 tot 22:00 met zo'n 25000 stappen heb ik maar 2100 kcal verbruikt. Lijkt mij sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
2100kcal is echt niks, lijkt op je basis verbranding zonder enige activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sinned123 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:43:
2100kcal is echt niks, lijkt op je basis verbranding zonder enige activiteit.
Nou dat is ook niet waar, tenminste als je met "zonder enige activiteit" de hele dag op de bank zitten bedoelt. Een gewoon gemiddelde man verbruikt met normale activiteit (dus daarbij hoort ook 2x in de week sporten bij) zo'n 2500kcal, voor vrouwen ligt het zo tussen de 2000-2300. Kortom het is iets onder gemiddeld voor veel mensen, maar niet niks.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ik zit met mijn 93kg en 1.88m daar boven, afhankelijk van de site waarop je het uitrekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Ik heb mijn band opgestuurd naar Microsoft, maar bij status staat nu al sinds 30 december 'your order is created' terwijl hij gisterochtend al door UPS is afgegeven bij Microsoft in Duitsland. Wat is hier aan de hand? Ik dacht juist dat het omwisselen erg snel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sja dat laat zich wel een beetje raden natuurlijk. Het is dan wel een week verder maar we hebben het over oudejaarsdag, nieuwjaarsdag en een weekend dat er tussen zit. Bovendien hebben ze het erg druk gehad met alle kerstaankopen natuurlijk en het aflopen van de band actie bij de stores. Denk dat je die kant op moet denken, ik zou zelf vrijdag eens bellen als er nog steeds niks is veranderd.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorosMyrddin
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 09:40

MorosMyrddin

Zet die Ploat af !!

De band had ook last van het rubber die van de batterij afging.
Via de website moest ik zo'n $180 betalen om hem op te sturen...
Vandaag was ik in Salt Lake City en ben dan maar de windows store binnen gestapt. Zeer vriendelijke mensen. De 950xl lag er voor $650, de verkoopster verstond er haar niet aan dat die voor 380 in europa te vinden is.
Dan maar overgegaan op mijn probleem met de band. Onmiddelijk de manager er bij. Tech support opgebeld en een afspraak gemaakt. 15min wachten. Terwijl een drankje aangeboden. Na 20 min ,met verontschuldigingen, kwam er iemand mijn band nazien. 10 min later stond ik buiten met een nieuwe. Mijn vrouw kon het niet geloven. Even van Belgie tussen onze road trip in stoppen en zonder aankoopbewijs of wat dan ook buiten stappen met een gloednieuwe.
Wat een service!!
De kwaliteit van de band is wel voelbaar beter.
Een upgrade maar de band 2 zat echter niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Microsoft gaat het platform achter de MS Band helaas de nek omdraaien.
Mocht je er nog eentje hebben en tussen 01 december 2018 en 1 maart 2019 gebruikt (en gesynct) hebben, dan kun je nog een credit krijgen voor je Band 1 (á $79,99).

Meer info zie:
https://support.microsoft...ocid=ema_rmc_band_eos_faq
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Let op: Voor discussie over de Band 2, zie Ervaringen met de Microsoft Band 2