Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:54:
[...]

Het contrast grijs-zwart zal het inderdaad versterken. De meeste reacties op WC vertellen dat het in de praktijk heel erg mee valt. Misschien wel omdat de rest zo goed is.

Oh ja, sommigen zeggen dat het juist wel wat heeft. Maakt het anders/onderscheidend dan andere fitness wearables. En waar bij de Band 2 de sluiting hoog is, zijn bij de smartwatches deze weer hoog op de display kant. Bij de Band 1 zijn het de zijkanten. Het is nooit goed zeg maar ;)

Moet mijn Band 2 nog binnen krijgen. Ik verwacht dat het absoluut geen showstopper is. Voor mij. Ik denk dat het ook wel stoer staat (zoals sommige op WC ook zeggen) Het zou dan eerder zijn dat een Band 2 minder makkelijk onder een mouw van een blouse past. En daar hoor ik juist weer positieve geluiden over.
Wat bevestigt dat het wel meevalt met de hoogte.

Ga je voor smal/dun dan is er eigenlijk alleen de optie van een traditionele horloge (=met een hele kleine accu)
.
Eigenlijk zou de combi van de minimalistische sluiting van band 1 en het gebogen scherm van band 2 ideaal zijn. Ik wacht het nog even af, ik wil hem denk ik eerst in het echt zien.

Ik denk wel dat de hartslagmeter aan de binnenkant van je pols accurater zal zijn, dus dat is in mijn optiek een fijne wijziging. Ook komt de lader niet meer op de huid en kan dus niet irriteren.

Een normaal horloge is geen optie voor mij, ik mis mijn band als ik hem niet om heb. Ik draag hem dag en nacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
Ik gebruik eigenlijk alleen de Microsoft Health app, die geeft mij ruim voldoende info. Nadeel ervan is alleen wel dat je stats kunt vergelijken met bijv vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Nog 10 dagen tot verzending oOo

[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker1234 op 09-11-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:14
Heb de mijne sinds vrijdag in gebruik. Fantastisch apparaat, vooral de slaap monitor functie is echt een openbaring voor me. Wist dat ik onregelmatige nachtrust had, maar het word nu allemaal veel duidelijker.

Sluiting is inderdaad wat groot, maar heb je verder geen last van, ik dan in ieder geval.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:15
Ook aan het aftellen? :P

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 14:15

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Mijne is vandaag binnengekomen (pakje ligt thuis klaar). Als jullie vragen hebben, let me know!

The geek shall inherit the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
jessesteinen schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:21:
Mijne is vandaag binnengekomen (pakje ligt thuis klaar). Als jullie vragen hebben, let me know!
Uit de VS neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Jawel! En volgens mij is ie langs de douane gepiept op de een of andere manier; er zat geen factuur bij en hoefde ook niks af te rekenen bij de bezorger. Dat scheelt mooi de BTW en importkosten, wat zo'n €80 zou zijn. Nu heb ik 'm mooi voor $250 + iets van $30 shipping naar NL 8)

Setup was in 5 minuten gepiept, even kleine software update gedownload, gepaired en klaar. Te makkelijk :)

Het fijne aan de clasp bij de Band 2 is dat je 'm in een aantal stapjes kunt instellen. Daardoor (?) voelt ie erg comfortabel aan de pols. Alleen de vraag hoe ik hem ga dragen: binnen- of buitenkant van de pols. Ik weet dat het aan de binnenkant 'hoort', ook i.v.m. de UV-sensor die dan bovenop zit, maar de clasp bovenop je pols ziet een beetje vreemd uit. Eens zien wat handig blijkt te zijn, het is in elk geval nog even wennen,

'Rotate on' voor de clock is leuk, maar weet nog niet of ik wil dat ie elke keer gaat oplichten als ik mijn pols draai. Eén keer op het knopje drukken om de tijd te zien lijkt niet veel moeite in elk geval.

Straks een goed stuk met de honden gaan wandelen, eens kijken hoe die dat trackt, en daarna vooral geïnteresseerd in de sleep tracking. Maar dat is voor morgenvroeg!

[ Voor 99% gewijzigd door jessesteinen op 09-11-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Nu online
jessesteinen schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:57:
[...]

Jawel! En volgens mij is ie langs de douane gepiept op de een of andere manier; er zat geen factuur bij en hoefde ook niks af te rekenen bij de bezorger. Dat scheelt mooi de BTW en importkosten, wat zo'n €80 zou zijn. Nu heb ik 'm mooi voor $250 + iets van $30 shipping naar NL 8)

Setup was in 5 minuten gepiept, even kleine software update gedownload, gepaired en klaar. Te makkelijk :)

Het fijne aan de clasp bij de Band 2 is dat je 'm in een aantal stapjes kunt instellen. Daardoor (?) voelt ie erg comfortabel aan de pols. Alleen de vraag hoe ik hem ga dragen: binnen- of buitenkant van de pols. Ik weet dat het aan de binnenkant 'hoort', ook i.v.m. de UV-sensor die dan bovenop zit, maar de clasp bovenop je pols ziet een beetje vreemd uit. Eens zien wat handig blijkt te zijn, het is in elk geval nog even wennen,

'Rotate on' voor de clock is leuk, maar weet nog niet of ik wil dat ie elke keer gaat oplichten als ik mijn pols draai. Eén keer op het knopje drukken om de tijd te zien lijkt niet veel moeite in elk geval.

Straks een goed stuk met de honden gaan wandelen, eens kijken hoe die dat trackt, en daarna vooral geïnteresseerd in de sleep tracking. Maar dat is voor morgenvroeg!
De band 1 had ook 'stapjes'. Volgens mij is het hetzelfde mechanisme verder.

Veel plezier met je nieuwe band, ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Ik weet nog dat mijn band 1 de eerste keer slecht trackde maar dat hij zich kalibreerde na een keer met gps te hebben gelopen. Blijkbaar pakt ie dan je gemiddelde om zo jouw pasgrootte te bepalen. Zou het tof vinden als je jouw bevindingen wilt delen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Ah I stand corrected then. De wandeling heb ik zonder GPS getrackt. Het aantal steps geloof ik wel en de afstand klopte ook best goed. Onderweg ben ik blijkbaar ook 8 trappen opgelopen maar die had ik ff gemist. Laten we het maar op het Limburgs heuvellandschap houden :D

Net nog wat apps (Companion, Pimp, Bounce, Music Band) geïnstalleerd om de komende dagen wat mee te prutsen.
Ik heb trouwens een ander theme op de Band dan wat ik in de start post en elders tot nog toe gezien heb. Heel minimalistisch (en beter wat mij betreft!). Zal er morgen ff fotootje van posten.

Nu ga ik sleep tracken!

[ Voor 33% gewijzigd door jessesteinen op 09-11-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessesteinen schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:57:
[...]En volgens mij is ie langs de douane gepiept ..
Kan, maar juich niet te vroeg. Heb al eens gehad dat de douane rekening een paar dagen later kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Sleep tracking werkte heel erg goed! Gaf precies aan waneer ik ging slapen, ook echt in slaap viel en wanneer ik wakker ben geweest. Als je de wekker snoozet dan ziet ie dat als extra keer wakker worden, dat is wel een beetje raar.

Overigens is het heel erg relaxt om met een trilling gewekt te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
jessesteinen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:32:
Sleep tracking werkte heel erg goed! Gaf precies aan waneer ik ging slapen, ook echt in slaap viel en wanneer ik wakker ben geweest. Als je de wekker snoozet dan ziet ie dat als extra keer wakker worden, dat is wel een beetje raar.

Overigens is het heel erg relaxt om met een trilling gewekt te worden!
De sleep tracking lijkt mij ook erg interessant om na te gaan hoe mijn slaap is.

Als ik het goed begrijp kijkt de wekker functie in de band ook naar hoe diep/licht je slaapt, zodat hij je wekt in een bereik iets van 30 minuten van wat je zelf ingesteld hebt op het moment dat je het lichtst slaapt zodat je prettiger wakker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:30
speedhaste schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:56:
[...]

De sleep tracking lijkt mij ook erg interessant om na te gaan hoe mijn slaap is.

Als ik het goed begrijp kijkt de wekker functie in de band ook naar hoe diep/licht je slaapt, zodat hij je wekt in een bereik iets van 30 minuten van wat je zelf ingesteld hebt op het moment dat je het lichtst slaapt zodat je prettiger wakker wordt.
Nou of je prettig wakker wordt is de vraag. Je zal makkelijker wakker worden. Ik wordt nooit blij als ik wakker wordt gemaakt :P

Maar inderdaad ik ben er ook echt wel benieuwd na hoe ik me voel als ik wakker wordt gemaakt op een moment dat dat prettig is.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Yep dat is Smart Alarm. Ik had die om 6:30u gezet en werd om 6:11 gewekt. Dat ging best makkelijk toen, maar ik moet het wat langer gebruiken om er echt iets over te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
jessesteinen schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:04:
Yep dat is Smart Alarm. Ik had die om 6:30u gezet en werd om 6:11 gewekt. Dat ging best makkelijk toen, maar ik moet het wat langer gebruiken om er echt iets over te kunnen zeggen.
Op dit moment denk ik nog. Had ik maar die 19 minuten extra :P.

Maar je zal het echt moeten proberen. Ik ben echt reuze benieuwd. Nog 9 daagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Haha ja dat dacht ik vanmorgen ook: wat is het netto-effect? Op een beter moment, qua slaapritme, wakker geworden maar wel 20 minuten minder geslapen. Wat is beter? Ik neem aan dat daar wel iemand over nagedacht heeft en de ervaring zal het leren! Ik ga hem zo weer testen :D

Oh btw, die apps die je voor je Band kunt krijgen zijn, ehm, echt niet de download waard. Zoals iets wat een % batterij weergeeft, of een ander achtergrondje (wat sowieso al kan), of een spelletje (Bounce/Pong) waarbij je je Band als controller gebruikt. Nou, ik weet het niet hoor, ik denk dat daar nog wat werk voor app devs ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Draag jij de band met het scherm aan de binnenkant of aan de buitenkant?

Heb hem ook om 's nachts, met het scherm aan de buitenkant. Maar heb het idee door de vrij grote sluiting, dat als ik wakker ben en draai, het me op een of andere manier belemmert in hoe ik ga liggen.

zeker, zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

scherm aan de binnenkant en ik heb er in bed totaal geen last van. Ben me er niet echt van bewust dat ik hem om mijn pols heb en slaap er zeker niet minder om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
vannacht eens andersom om doen dan, kijken of dat beter gaat.

zeker, zeker

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Ik vond dat de batterij wel erg snel leeg ging: vlak voor het slapen had ie niet heel veel prik meer en toen ik wakker werd (een van de zeldzame keren dat dat zonder wekker gebeurt) was ie helemaal leeg. Vanmorgen een half uurtje opgeladen, ik had eerder gehoord dat je daarmee 70% zou kunnen opladen, en nu net begon ie weer te mauwen dat de batterij bijna leeg was.
Volgens mij had ik gisterochtend na een stukje fietsen de GPS aan laten staan. Dat werkt dan niet helemaal handig: je kunt hem voor runs uit hebben staan, voor cycling aan, en dan blijft ie ook aan als je geen actieve run/bike logging doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Is inderdaad niet handig, ik had gisteren hetzelfde. Zou handiger zijn als je deze instelling gewoon kunt doen, net als bijvoorbeeld de vliegtuigstand of bluetooth. Dus aan/uit schuifje.

En het viel me op, dat de eerste keer het lang duurde voordat er signaal was opgevangen.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jessesteinen schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:53:
Ik vond dat de batterij wel erg snel leeg ging: vlak voor het slapen had ie niet heel veel prik meer en toen ik wakker werd (een van de zeldzame keren dat dat zonder wekker gebeurt) was ie helemaal leeg. Vanmorgen een half uurtje opgeladen, ik had eerder gehoord dat je daarmee 70% zou kunnen opladen, en nu net begon ie weer te mauwen dat de batterij bijna leeg was.
Volgens mij had ik gisterochtend na een stukje fietsen de GPS aan laten staan. Dat werkt dan niet helemaal handig: je kunt hem voor runs uit hebben staan, voor cycling aan, en dan blijft ie ook aan als je geen actieve run/bike logging doet?
De GPS gaat met de Band 1 in ieder geval uit na een stukje fietsen. Een bugje in de Band 2 software? Nog anderhalve week. Dan kan ik het zelf testen.
.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:04:
[...]

De GPS gaat met de Band 1 in ieder geval uit na een stukje fietsen. Een bugje in de Band 2 software? Nog anderhalve week. Dan kan ik het zelf testen.
.
Hmm ja precies, ik zou verwachten dat ie vanzelf uitgaat als je de loop-/fietssessie beëindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op Futureproof geweest. Er lag een Band 2 maat L om te passen.
En de ervaringen van anderen kloppen: de Band 2 valt groter uit dan de Band 1.
Heb de Band 2 daar om gehad. Ook op de strakste stand kon ik 'm over mijn pols heen en weer bewegen. Waar met de Band 1 op de strakste stand deze ook echt strak zat.
Band 2 in de maat M bestellen was dus inderdaad een goede keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Laatst online: 29-09 13:30
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 17:00:
Vandaag op Futureproof geweest. Er lag een Band 2 maat L om te passen.
En de ervaringen van anderen kloppen: de Band 2 valt groter uit dan de Band 1.
Heb de Band 2 daar om gehad. Ook op de strakste stand kon ik 'm over mijn pols heen en weer bewegen. Waar met de Band 1 op de strakste stand deze ook echt strak zat.
Band 2 in de maat M bestellen was dus inderdaad een goede keuze :)
Ik heb een omtrek achter mijn "polsknokel" van rond de 160 mm. Zou ik dan voor een smal gaan bij de BAND 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

predator0235 schreef op zondag 15 november 2015 @ 23:49:
[...]
Ik heb een omtrek achter mijn "polsknokel" van rond de 160 mm. Zou ik dan voor een smal gaan bij de BAND 2?
Ja. Want wat voor tussen en M en L op gaat, gaat ook op voor tussen S en M.

Of beter gezegd zoals op mywindows.nl wordt gezegd in de post
http://www.mywindows.nl/2...t-de-lumia-950-en-950-xl/
Ik heb zelf volgens het meetlint een M, maar dan tegen de grens met een S aan en ik kan je verzekeren dat een S dan de betere keus is. Pas als je halverwege of verder in de M zit moet je een M doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:27:
[...]

Ja. Want wat voor tussen en M en L op gaat, gaat ook op voor tussen S en M.

Of beter gezegd zoals op mywindows.nl wordt gezegd in de post
http://www.mywindows.nl/2...t-de-lumia-950-en-950-xl/
Ik heb zelf volgens het meetlint een M, maar dan tegen de grens met een S aan en ik kan je verzekeren dat een S dan de betere keus is. Pas als je halverwege of verder in de M zit moet je een M doen
Thanks, zit nog te twijfelen of ik deze zou kopen samen met een Lumia 950 of niet... Ik ben nu ook niet zo'n workout freak om dagelijks alles te monitoren, maar het lijkt me een handig ding om een aantal dingen op te meten en toch in het oog te houden hoe "actief" ik ben. En uiteraard een klok en notificaties staat er ook op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

predator0235 schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:38:
[...] Thanks, zit nog te twijfelen of ik deze zou kopen samen met een Lumia 950 of niet... Ik ben nu ook niet zo'n workout freak om dagelijks alles te monitoren, maar het lijkt me een handig ding om een aantal dingen op te meten en toch in het oog te houden hoe "actief" ik ben. En uiteraard een klok en notificaties staat er ook op!
Is het ook. Het is alleen een kwestie van afweging of dat voldoende is tegen de prijs van de 199 pond (~275 euro) De een geeft dat makkelijker uit als een ander. Als ik een Band niet voor fitness zou gebruiken, had ik 'm waarschijnlijk ook gekocht. Zeker nu met de mooie en ergonomischere Band 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 01:08:
[...]

Is het ook. Het is alleen een kwestie van afweging of dat voldoende is tegen de prijs van de 199 pond (~275 euro) De een geeft dat makkelijker uit als een ander. Als ik een Band niet voor fitness zou gebruiken, had ik 'm waarschijnlijk ook gekocht. Zeker nu met de mooie en ergonomischere Band 2.
Wel ik ben toch op zoek naar een nieuw horloge en nu ik een lumia ga kopen, vroeg ik me af of ik dan toch niet beter gewoon een band 2 zoek, aangezien een horloge ook om en bij de 200€ kost voor iets deftig...
Ik lees wel in de reviews dat er veel zijn die wachten op de band 3, maar als ik het zo bekijk lijkt de band 2 toch echt geen slecht toestelletje? Ik ben geen jaarlijkse koper, dus zou liefst wel enkele jaren met de band 2 doen...

[ Voor 5% gewijzigd door predator0235 op 16-11-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:42
Het wachten is bijna voorbij...Zojuist heeft MS een reservering geplaatst op mijn creditcard voor de MS Band 2...Ik zeg laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 14:11
hoeveel is er afgeboekt?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Hier nu ook op vandaag 16-11-2015 Microsoft payments authorisatie 199,99 GBP bij mijn Paypal

Bij de info staat:
Dit is een tijdelijke toestemming om ervoor te zorgen dat het bedrag wordt gedekt door uw betaalmethode. Het bedrag wordt van uw betaalmethode afgeschreven als Microsoft Payments uw bestelling voltooit.

Ze zijn de orders dus aan het verwerken (9-10-2015 had ik ook betaling klaar staan maar dat was alleen voor check door Microsoft om te kijken of de betaalwijze en rekening / saldo voldeed en was toen automatisch geannuleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:09
Yupz, hier hetzelfde, cc was verlopen tijdens het bestel traject, kreeg een mailtje of ik dat wilde verhelpen, maar natuurlijk :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
__Erik__ schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:43:
Yupz, hier hetzelfde, cc was verlopen tijdens het bestel traject, kreeg een mailtje of ik dat wilde verhelpen, maar natuurlijk :)
Vinden jullie het toestel eerlijk gezegd 280€ waard? Het lijkt me een leuk hebbeding maar 280€ is toch wel al vergaand |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
286 euro en een beetje.
predator0235 schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:12:
Vinden jullie het toestel eerlijk gezegd 280€ waard? Het lijkt me een leuk hebbeding maar 280€ is toch wel al vergaand |:(
Ja het is maar hoe je het bekijkt, ik wil hem wel intensief gaan gebruiken. Heb iets meer dan een jaar geleden het "sport licht" gezien en ben daar nu steeds fanatieker mee bezig. Ik wilde de Band 1 eigenlijk al hebben maar zag toen wel dat het echt een prototype was, dus ik heb met veel moeite op de 2 moeten wachten ;)
De band heeft naast het fitness gedeelte ook een aantal extra features die me wel aanspreken, en die het net effe wat meer maken dan een fitness band.
Ik vind het een hoop geld en het is wel op het randje van wat ik er aan uit zou willen geven, maar het lijkt het me op dit moment wel waard. Misschien denk ik daar over 3 maanden heel anders over en ligt ie naar mijn andere hebbedingen die destijds heel handig leken... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Oaquasis op 16-11-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Oaquasis schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:31:
[...]

286 euro en een beetje.

[...]

Ja het is maar hoe je het bekijkt, ik wil hem wel intensief gaan gebruiken. Heb iets meer dan een jaar geleden het "sport licht" gezien en ben daar nu steeds fanatieker mee bezig. Ik wilde de Band 1 eigenlijk al hebben maar zag toen wel dat het echt een prototype was, dus ik heb met veel moeite op de 2 moeten wachten ;)
De band heeft naast het fitness gedeelte ook een aantal extra features die me wel aanspreken, en die het net effe wat meer maken dan een fitness band.
Ik vind het een hoop geld en het is wel op het randje van wat ik er aan uit zou willen geven, maar het lijkt het me op dit moment wel waard. Misschien denk ik daar over 3 maanden heel anders over en ligt ie naar mijn andere hebbedingen die destijds heel handig leken... O-)
Zo heb ik ook een paar dingen liggen, een gps tomtom runner en scosche rhythm + meter die ik enkel gebruik als ik ga lopen en een volledig draadloze mp3 sony voor op je hoofd.
Al bij al 300€, maar ik gebruik het nog wel sporadisch al zou deze band natuurlijk een horloge en dan die sportdingen kunnen vervangen... 280€ wordt echter wel duur voor iets dat ik dan elke 2 dagen moet opladen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Ach er zijn mensen zat die 1000€ betalen voor een iphone 6s, die moet je elke dag opladen ;)

Ik weet niet of ie 't waard is, ga het zien, ga 'm iig 4 a 5 keer per week gebruiken voor sport, fitheids programma op 't werk, als horloge, tja, denk 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeggen hele massa's überhaupt van Wearables.
Doordat een Band zo goed de combo van fitness en smart aan kan, zal hij juist minder snel 'ergens komen te liggen'. Wordt ie juist meer/nuttiger gebruikt en zal een Band daardoor juist zijn prijs eerder waard zijn.

Voor mij is de aanschaf van een Band 2 een no brainer.
.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

predator0235 schreef op maandag 16 november 2015 @ 00:38:
[...]

Thanks, zit nog te twijfelen of ik deze zou kopen samen met een Lumia 950 of niet... Ik ben nu ook niet zo'n workout freak om dagelijks alles te monitoren, maar het lijkt me een handig ding om een aantal dingen op te meten en toch in het oog te houden hoe "actief" ik ben. En uiteraard een klok en notificaties staat er ook op!
En precies daarom kan ik hem je aanraden: ik heb bijv. een 10000 steps target per dag ingesteld staan en als ik dan zie dat ik 's avonds nog maar 6000 heb gedaan of zo, dan is dat toch vaak net het extra duwtje om een stuk verder te gaan wandelen met de honden. Op van die subtiele manieren heb ik er in elk geval veel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
jessesteinen schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:21:
[...]

En precies daarom kan ik hem je aanraden: ik heb bijv. een 10000 steps target per dag ingesteld staan en als ik dan zie dat ik 's avonds nog maar 6000 heb gedaan of zo, dan is dat toch vaak net het extra duwtje om een stuk verder te gaan wandelen met de honden. Op van die subtiele manieren heb ik er in elk geval veel aan!
Wat mij vooral zou kunnen bekoren is het geheel... Als ik eens ga runnen KAN ik die gps etc gebruiken
Als ik weer slecht slaap en wil toch eens monitoren, KAN ik dat doen (wat me trouwens handig lijkt)
Als ik notificaties wil ontvange, KAN ik dat doen
En het is en blijft een klok ook nog...
Enige nadeel is natuurlijk het opladen elke 2 dagen, wat je met een gewone klok niet hoeft te doen. En ik weet ook niet hoe het er uit ziet als je de hele dag met zo'n band rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
predator0235 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:24:
[...]

Wat mij vooral zou kunnen bekoren is het geheel
Niet kopen dan. Opgelost.

Maar ff zonder dollen, de vergelijking met een gewone horloge gaat nergens over, want dat is het gewoon niet. Het is geen horloge, het is een health band, waar toevallig meldingen op komen van het gekoppelde apparaat en die je laat zien hoe laat het is als je dat wil.

[ Voor 31% gewijzigd door ozzynator op 17-11-2015 16:07 ]

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

be·ko·ren (bekoorde, heeft bekoord)
1 iem. sterk aantrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Op zich een interessant apparaat. Ik twijfel echter nog sterk. Er zijn tot nu toe behoorlijk wisselende reviews, waarbij niet alle sensoren even betrouwbaar overkomen. Enkele horloges, waaronder bijvoorbeeld van Garmin, zijn daarin wellicht een betere keuze. Daartegenover staan natuurlijk de software mogelijkheden die een Band 2 heeft. Kortom, ik weet het nog niet. Al helemaal voor deze prijs is het een behoorlijke gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ozzynator schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:07:
[...]
de vergelijking met een gewone horloge gaat nergens over, want dat is het gewoon niet. Het is geen horloge,
Wat is een horloge dan? Iets om je pols waar je klok op kan kijken en eventueel de datum?
Want als dat zo is, is een Band ook een horloge/watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 22:16

Radeon

Today is a good day to die

Vanmorgen de verzendbevestiging gekregen van de ms store uk. Dus me band is onderweg.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Radeon schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:05:
Vanmorgen de verzendbevestiging gekregen van de ms store uk. Dus me band is onderweg.
Hoe lang is dat ding onderweg? Denk eraan om ook een band te kopen samen met de lumia 950.

Wel nog 1 vraagje, zit de band in de weg voor typen aan een keyboard? Ook als hij als normaal horloge gedragen wordt?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

predator0235 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:15:
[...]

Hoe lang is dat ding onderweg? Denk eraan om ook een band te kopen samen met de lumia 950.

Wel nog 1 vraagje, zit de band in de weg voor typen aan een keyboard? Ook als hij als normaal horloge gedragen wordt?

Thx
Nou ik ga er wel vanuit dat het over het weekend gaat worden.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:21:
[...]

Wat is een horloge dan? Iets om je pols waar je klok op kan kijken en eventueel de datum?
Want als dat zo is, is een Band ook een horloge/watch.
Wat jij wil.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de verzendbevestiging gekregen.
Nu is de vraag: waar moeten ze vandaan komen?
Heeft iemand al de trackinggegevens zodat hij/zij kan zien van waar ze verstuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Als ik de UPS track&trace controlleer zie ik dat het pakketje bij hun vandaag aangemeld is. Ik denk dat morgen alles met track&trace bij gewerkt wordt en dan op transpoort gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:42:
Heb ook de verzendbevestiging gekregen.
Nu is de vraag: waar moeten ze vandaan komen?
Heeft iemand al de trackinggegevens zodat hij/zij kan zien van waar ze verstuurd worden?
Tamworth, United Kingdom, Wednesday, 11/18/2015 blijkbaar :D

Scheduled Delivery:
Thursday, 11/19/2015, By End of Day

[ Voor 7% gewijzigd door Oaquasis op 18-11-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:05
Oaquasis schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:43:
[...]

Tamworth, United Kingdom, Wednesday, 11/18/2015 blijkbaar :D

Scheduled Delivery:
Thursday, 11/19/2015, By End of Day
Kijk, dat is lekker rap. Hopen dat ze het waar kunnen maken om in ieder geval voor/in dit weekend te leveren...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het nu bij mij ook.
Tamworth, United Kingdom,
Thursday, 11/19/2015 By End of Day

Bij mij ook morgen bezorging. Valt me helemaal niet tegen.

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
Ik wacht een aantal reviews af van hier en dan schaf ik me dit ding ook wel is aan :p
Als het toch maar max 2 dagen onderweg is :)

Hoe hadden jullie nu weer besteld? Een valse postcode bij factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
Yup, de rest klopt allemaal. Alleen de postcode voor de factuur is anders.

• Swerfer
De Band 2 ligt al in Amsterdam :)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Oaquasis
Eigenlijk verbaas ik me er toch wel over hoe snel dit soort dingen gaan. Mijn band ligt inmiddels in Tilburg, en zou al onderweg moeten zijn naar me...
Een willekeurig pakketje gaat van de UK via Duitsland naar Tilburg in 7 uur, netjes hoor.

• Anneke_001
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 18:28
Die van mij is aangekomen in Eindhoven en wordt aan het eind van de dag geleverd. Ben erg benieuwd!

• Tweaker1234
Tilburg, Netherlands 11/19/2015 7:48 A.M. Out For Delivery

Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, ja nog even wachten en het busje komt zo :)

Edit 13:02
11/19/2015 12:34 P.M. Customer was not available when UPS attempted delivery. Will deliver to a nearby UPS Access Point™ for customer pick up.

[ Voor 32% gewijzigd door Tweaker1234 op 19-11-2015 13:02 ]

• Swerfer
Mijn Band 2 is binnen!

• Worsteneter
  • Nu online
Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Overigens is de prijs volgens mijn creditcard uitgekomen op EUR 292,85. Toch net even iets meer dan ik had verwacht.

Oh well... :P

• Tweaker1234
Je was wel thuis. Ik moet nog even geduld hebben tot einde dag.
Blijkbaar is de UPS bezorging niet einde dag maar begin van de middag.

• Swerfer
Worsteneter schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:56:
[...]

Ben benieuwd naar jouw ervaringen!
Tot nu toe (klein uurtje):

Band zit als gegoten. Ik heb een medium terwijl ik hiervoor een large had. De large had ik altijd op de minimale stand. Nu de medium op 1 klik na op de minimale stand. Ik ben dus blij dat ik een medium heb genomen. Ik moet wel zeggen dat ik de Band 2 nu wel strakker heb zitten dan de Band 1. Dit kan ook omdat deze band veel comfortabeler zit. Eerste pluspunt!

Automatische watch mode (Rotate on): 2e pluspunt. Werkt perfect.

Verder heeft de Health app de optie 'Replace my Band' waardoor de Band 2 probleemloos koppelt aan het bestaande account. De stappen op de nieuwe band worden bij de stappen die ik met de oude band had gelopen keurig opgeteld.

Ik zal later meer posten...

• Oaquasis
De mijne is ook binnen...Ook een stuk vroeger dan ik dacht, om 12:17 probeerde ze hem aan te bieden, maar toen was ik nog niet thuis. Ik dacht vanmiddag thuis te gaan werken, om het pakketje in ontvangst te nemen, maar ze waren ietwat te vroeg :).
Ze hebben hem vrijwel direct bij een UPS pickup point afgeleverd, dus ik heb hem zelf maar effe snel opgehaald.

Eerste indruk
Ik moet zeggen dat toen ik het doosje openmaakte ik toch nog verbaasd was over hoe klein/delicaat de band eigenlijk is. Ik heb redelijk veel filmpjes en reviews gezien, maar daar lijkt hij toch echt veel groter dan hij in werkelijkheid is.

Pasvorm
Hij zit eigenlijk best wel goed, ik heb een polsomtrek van precies 180mm, had ik gemeten. Ik twijfelde dus tussen een medium en een large, dat kwam ook uit de meethulp van Microsoft. Uiteindelijk heb ik voor de medium gekozen en daar ben ik achteraf heel blij mee, want als ik hem aan heb staat ie bijna op de minimum stand (een tik of 2 er vandaan).

Ik ben eigenlijk niet echt een horloge drager, dus het wordt in ieder geval wennen. Bij de Band ligt eigenlijk alleen aan de "bobbel" aan de onderkant. Die is in het begin duidelijk voelbaar, maar ik heb zomaar het gevoel dat dat vanzelf verdwijnt.

Ik twijfel nog wel over hoe ik hem ga dragen, met het scherm naar binnen of naar buiten. Met het scherm aan de binnenkant van mijn pols lijkt ie lekkerder te zitten, en zit het in ieder geval zeker prettiger bij het typen. Wat als ict-er nogal belangrijk is! Het nadeel daarvan is weer wel dat ik bang ben het scherm te beschadigen, dus daar ga ik nog even een screen protector voor halen.

Over de software en metingen kan ik uiteraard nog niet veel zeggen, maar dat volgt in de komende dagen wel. Ik ben heel benieuwd naar die smart alarms, die ga ik morgenochtend maar eens uitproberen :).
Die rotate-watch is ook briljant :).

[ Voor 3% gewijzigd door Oaquasis op 19-11-2015 15:41 ]

• Anneke_001
Bij mij is de band ook een uurtje binnen en ik ben reuze enthousiast! Ik heb maat small, mijn polsomtrek is 14,2 cm en de band past prima. Ik was bang dat deze iets te groot zou zijn, maar dat was niet terecht. De band zit zelfs nog niet op zijn strakst. :-)
Mijn eerst indruk is vooral verbazing. Een heel mooi, helder scherm en eenvoudig te koppelen met mijn Nokia Lumia 930.
Ik draag hem vooralsnog met de scherm aan de onderkant, dat vind ik lekkerder zitten.

• Worsteneter
  • Nu online
Goede eerste indrukken dus!
Ik twijfel nog of ik ga upgraden, maar begin toch enthousiast te worden.

• speedhaste
Zojuist bij UPS afhaalpunt opgehaald want bezorging was eerder dan gepland toen ik nog niet thuis was.
Eerste indruk is dat de band er goed en degelijk uitziet. Eerst even aan de lading en koppelen aan mijn telefoon, ging voorspoedig en kreeg meteen software update op m'n band binnen

Misschien een setting die niet weet maar als de band aan de lading zit blijft het scherm branden en tril/haptic feedback geven, enig idee hoe dat komt en dit te veranderen is, is vrij irritant of zou dit komen dat hij info ophaalt van mijn telefoon zoals agenda afspraken?

• Anneke_001
Even een vraag, haalt de band ook e-mail of berichtjes op als de telefoon niet in de buurt is of moet je altijd bluetooth aan hebben staan?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zonder bluetooth heeft de Band geen bron om verichten over te ontvangen. Dus nee.

• Anneke_001
Ok, bedankt!

• Worsteneter
  • Nu online
Enige indruk over de duurzaamheid? Mijn band 1 is net geen jaar oud maar het rubber begint er steeds slechter uit te zien

• Radeon

Radeon

De mijne is vanmiddag afgeleverd door de UPS toch wel best snel gegaan moet ik zeggen.
Vindt het wel jammer dat ze niet een stekker erbij hebben gedaan.

Hieronder alvast een paar foto's

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e245/greenerymen1/WP_20151119_16_30_15_Pro_zpsnrvuaac8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e245/greenerymen1/WP_20151119_16_33_36_Pro_zpsu8mchaqm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e245/greenerymen1/WP_20151119_16_33_18_Pro_zpspmvleqtr.jpg

It's never easy.....

• Swerfer
Ik kwam er achter dat Pimp my Band nog niet geoptimaliseerd is voor de Band 2. De achtergrond pakt niet de volledige hoogte van het scherm van de Band 2 die in de hoogte meer pixels heeft. Ik heb even een mailtje gestuurd en meteen een antwoord gehad:
Working on it, but I don’t have too much free time, so you have to wait a bit :)

Inviato da Posta per Windows 10

Da: Dennis
Inviato: giovedì 19 novembre 2015 14:28
A: frayx+pimp@live.it
Oggetto: Pimp my Band - Feedback

Hello,

I have a Band 2 now and noticed that the background picture doesn’t cover the whole screen of the Band 2. The Band 2 has more pixels in height than the Band 1. Could you please update the app to full support the Band 2?

Kind regards,

Dennis

Sent with almost the speed of light from my Surface Pro 3 with Windows 10
Band 2 garantie:
Hardware warranty expires 01/01/2017
Nog een klein update-je voor wat betreft de Band 2:

Bij notificaties moet je nu naar rechts swipen om opties als dismiss en dergelijke te tonen. Ik vind dit een vooruitgang omdat ik nu met mijn duim (rechter hand, Band aan linker pols, binnenkant) kan swipen wat gemakkelijker werkt als je bijvoorbeeld fietst. Je kan je vingers laten rusten tegen de bovenkant van de band waardoor je een veel stabieler geheel krijgt en je swipe altijd lukt...

[ Voor 23% gewijzigd door Swerfer op 19-11-2015 18:01 ]

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-09 20:25
Mijn Band 2 is ook binnen. En gaat linea recta weer terug...

Maar dat heeft niks met de Band zelf te maken. Echt een mooie upgrade van de Band 1. Alleen is de mijne iets te groot. Ik had de M besteld, omdat ik met het meethulpje precies op de grens tussen S en M uitkwam en erbij stond dat je dan beter de grotere kon kiezen. Maar op de strakste stand kan ik met gemak twee vingers tussen mijn arm en de Band duwen. En als ik mijn arm beweeg wiebelt de Band vrolijk mee. Dus ik moet toch aan een S.

Gelukkig doet Microsoft echt helemaal niet moeilijk. Even via de chat contact gehad, me laten terugbellen en de omruiling was tien minuten later al in gang gezet. Voor de M-maat heb ik een UPS-label gekregen voor het terugsturen en ondertussen is de S al besteld. Die wordt zo snel mogelijk geleverd. Volgens de MS-medewerker misschien morgen al, want ze worden blijkbaar vanuit Nederland verstuurd. Ik ben benieuwd. De eerste indruk is in ieder geval goed, mooi apparaat! :D

Verwijderd

Hier ook binnen gekregen. Vond bij het uitpakken opvallend dat de bijliggende pakbon in het Nederlands is.
Eerste conclusie: de maat is goed. Eigenlijk iets te mooi. Meer voor in een vitrinekast :o :)

• Beneveerg
  • Laatst online: 30-09 21:37
Ik heb hem ook binnen. Eerst lukte instellingen veranderen niet goed. Na een rest van de Band lukte dit gelukkig wel. Nu is het probleem dat ik van 2 mail accounts wel notificaties maar van alle andere accounts ontvang ik niets.

Nu eerst maar eens Windows 10 op de telefoon zetten. Misschien helpt dat

Het leven is te kort om te testen

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik wacht denk ik ook nog even tot Windows 10 uitkomt voor op de mobiele telefoon... is meteen ook een mooie besteding van de eindejaarsuitkering zo'n Band ;-)
Ik heb alleen niet zo'n goed gevoel bij het opgeven van een adres in de UK, iemand een idee of dat ook op een "legale" manier kan (en dan bedoel ik dus niet dat het strafbaar is zo maar ik heb het toch liever gewoon op een normale manier).

[ Voor 43% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-11-2015 20:00 ]

youtube.com/@hisrep

• Swerfer
DeNachtwacht schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:56:
Ik wacht denk ik ook nog even tot Windows 10 uitkomt voor op de mobiele telefoon... is meteen ook een mooie besteding van de eindejaarsuitkering zo'n Band ;-)
Ik heb alleen niet zo'n goed gevoel bij het opgeven van een adres in de UK, iemand een idee of dat ook op een "legale" manier kan (en dan bedoel ik dus niet dat het strafbaar is zo maar ik heb het toch liever gewoon op een normale manier).
Ik heb via de chat van de UK store de betaling geregeld. Ik wist niet dat een UK postcode de oplossing was. Via de chat heeft een medewerker teruggebeld en de Band 2 besteld. Betaling via creditcard...

• Anneke_001
Bij mij updaten niet alle tegels. Van Facebook en Twitter ontvang ik helemaal geen meldingen (wel op mijn telefoon), en qua email krijg ik alleen de meldingen van mijn hotmail account, niet van mijn 2 andere e-mail accounts. Ik moet nog even uitvogelen hoe dat zit.

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Vanavond ook mijn Band2 opgepikt bij UPS afhaalpunt. Gisteren verzendbevestiging van UK Microsoft Store gekregen, erg snel dus. top!

Ik had een L-versie van de eerste Band en daarvan de sluiting zo'n beetje middenin zitten. Ik heb de Band2 ook in L-uitvoering besteld en deze sluit stukje verder, maar past mij nog erg prima. Heb dan ook een mooie polsomtrek :-)

Eerste indrukken:
-Draagcomfort is erg prettig, stuk beter dan de eerste indruk destijds van Band1.
-Van de sluiting nog geen last gehad, die is niet beter danwel lastiger dan die van Band1.
-De klok vrij snel ingesteld op Always On. Dat te pas en te onpas aanspringen op de Rotate stand vind ik niet prettig.
-Ik gebruik de app 'Pimp My Band" om Live tile met accu-status weer te geven op mijn Windows Phone, maar om die weer werkend te krijgen moest ik de bluetooth koppeling met m'n oude Band1 verbreken (met dank aan ontwikkelaar Fela Ameghino voor zijn snelle reactie).
-Het omzetten van de Band's in de Health App ging prima, maar wel klein gemis dat settings van Band1 niet overgenomen worden. Had mij logische optie geleken, maar gelukkig zijn het niet veel settings dus handmatig is het ook zo gepiept.

Nu dan eindelijk de Band1 aanmelden ter reparatie, hopelijk kunnen ze die nog flink oplappen. Accuutjes zijn niet echt zwart meer en heb veel beschadiging op de metalen vlakken binnenin, kreeg echt last van irritatie op mijn huid de laatste weken.
Anneke_001 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:31:
Bij mij updaten niet alle tegels. Van Facebook en Twitter ontvang ik helemaal geen meldingen (wel op mijn telefoon), en qua email krijg ik alleen de meldingen van mijn hotmail account, niet van mijn 2 andere e-mail accounts. Ik moet nog even uitvogelen hoe dat zit.
Bij mij werkten die notificaties op Band1 ook al niet best. WhatsApp, telefoon en SMS eigenlijk altijd betrouwbaar. E-mail vaker niet dan wel. Heeft mij nooit gestoord, Twitter en FB notificaties wil ik er sowieso niet op ontvangen. Net ff vlug testje op Band2 gedaan en geen verbetering hierin. Van twee mailaccounts (beiden O365) geen melding, ook niet na herstart en uit- en weer inschakelen van notificaties. Binnenkort nog maar weer eens induiken

[ Voor 22% gewijzigd door rreurink op 19-11-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Hier is ie ook binnen, past perfect (zat midden in de M schaal, dat klopt ook gewoon), mooi dooske, ligt nu aan de lader, morgen uitgebreid spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Ook binnen hier. Je ziet dat Microsoft weer moeite heeft gedaan. Aan zowel de verpakking als de Band 2 zelf.
3 mail accounts (2x Outlook.com en 1x Exchange) en kreeg vanmorgen direct voor alle 3 email notificaties binnen. Ik kreeg bij de eerste keer koppelen direct een Band update binnen.
Compacter is ie sowieso vergeleken met Band 1.
En de Band 2 past hierdoor nu wel onder een mouw van een blouse met lange mouwen.
Vandaag voor het eerst om tijdens het werk. Eens kijken hoe het bevalt. En ik zal niet te veel showen, want mooi is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_S
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:15
Gisteren gebeld dat door Microsoft Nederland dat hij helaas een dag later bezorgd zou worden, ik verwacht hem dus vandaag. Wel netjes dat ze daar even over bellen!

www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
rreurink schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:06:
-De klok vrij snel ingesteld op Always On. Dat te pas en te onpas aanspringen op de Rotate stand vind ik niet prettig.
Dit heb ik ook al weer snel gedaan. Op zich werkt het rotate gebeuren wel, maar ik vind het net te traag reageren en soms heb je je arm al in een positie waar je op het scherm kijkt en dus niet de tijd ziet als je dat eigenlijk wel wilt.

Verder wordt nu tijdens het laden de lading preciezer weergegeven, namelijk op de procent nauwkeurig.

Ik vond de batterij afgelopen nacht wel veel gebruiken ten opzichte van de Band 1. Ik ging naar bed met 84% en meteen na het wakker worden stond hij op 62%. Met de Band 1 ging de batterij van 100% naar 100% of bijvoorbeeld 80% naar 80%. Daar zit natuurlijk een afronding in, maar als je de waarden van de Band 2 zou afronden, kom je op minstens 10% afname. Nu moet ik wel zeggen dat ik de Band 2 gisteren nog niet tot de volledige 100% heb gehad. Misschien dat het vanaf nu anders is.

Ik vind het nog steeds jammer dat het alarm op mijn telefoon niet automatisch wordt overgenomen door de Band 2 tijden de sleep tracker. Je wordt wakker van je alarm op je telefoon, schakelt de sleep tracker uit en even later gaat de Band 2 het alarm van de telefoon weergeven als notificatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:56:
Werkt alvast met de Technical Preview van Windows 10 (10586) , wel een paar keer moeten koppelen voor hij hem echt had , twee opmerkelijke zaken de bestelbon was in het Nederlands opgesteld en je kan de taal van de Band in het Nederlands zetten . Is al een een Nederlandstalige versie van Microsoft Health .... kan dan eindelijk mijn lumia 640 terug in het Nederlands zetten gebruik die Cortana toch zo goed als niet .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anneke_001
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:11:
[...]

Werkt alvast met de Technical Preview van Windows 10 (10586) , wel een paar keer moeten koppelen voor hij hem echt had , twee opmerkelijke zaken de bestelbon was in het Nederlands opgesteld en je kan de taal van de Band in het Nederlands zetten . Is al een een Nederlandstalige versie van Microsoft Health .... kan dan eindelijk mijn lumia 640 terug in het Nederlands zetten gebruik die Cortana toch zo goed als niet .
Ik heb Windows 8.1 en de bestelbon is ook in het Nederlands.Ik heb de taal in de band direct op Nederlands ingesteld en de Nederlandstalige app kun je downloaden via de Nederlandse appstore.

Verder lijkt alles goed te werken, op die 2 emailaccounts, facebook en Twitter na. Die krijg ik niet aan de praat, geen idee hoe dat komt.Alle overige meldingen worden goed doorgegeven, zoals "breaking news" (NOS), regenmeter etc. Ook de wekfunctie van de band tijdens het slaapprogramma werkt goed. Als de wekker op de telefoon afgaat, begint de band te trillen, ook tijdens de snooze functie. Al met al ben ik heel erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb hem sinds gisteren binnen, maar vandaag kon ik hem pas uitproberen. Mooi ding. Zit vooral lekker. Alleen één vraagje.
Iedere keer als ik de band aan doe en kijk naar mijn hartslag staat er altijd acquiring, daarna pakt hij hem wel snel, maar ik heb het idee dat als het scherm uit is dat die mijn hartslag dan niet meet of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ShittyNL schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:49:
Ik heb hem sinds gisteren binnen, maar vandaag kon ik hem pas uitproberen. Mooi ding. Zit vooral lekker. Alleen één vraagje.
Iedere keer als ik de band aan doe en kijk naar mijn hartslag staat er altijd acquiring, daarna pakt hij hem wel snel, maar ik heb het idee dat als het scherm uit is dat die mijn hartslag dan niet meet of iets dergelijks.
Je hartslag wordt, ik dacht, om de 5 minuten gemeten en 's nachts om de 10 minuten of zo. Alleen tijden het hardlopen of fietsen of zo wordt er continu gemeten. Hou het maar eens in de gaten als je vannacht gaat slapen. Je ziet dan het groene licht een beetje langs de Band schijnen om de zoveel tijd.

Als je geforceerd gaat kijken naar je hartslag, dan moet hij inderdaad eerst een paar seconden meten voordat je resultaat ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Sommige hebben hem al een paar dagen. Wat kunnen die vertellen of de krasbestendigheid van het scherm. Is het de moeite waard om een screen protector of iets dergelijks te dragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
ShittyNL schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:
Sommige hebben hem al een paar dagen. Wat kunnen die vertellen of de krasbestendigheid van het scherm. Is het de moeite waard om een screen protector of iets dergelijks te dragen??
Ik heb nu nog geen enkel krasje, niet op het scherm en niet op de sluiting. Er zullen zeker krassen op gaan komen, dat had ik met de Band 1 ook en niet zo'n klein beetje ook. Maar een screenprotector ga ik niet nemen. Ik houd mijzelf voor dat het een gebruiksvoorwerp is dat op een plaats zit waar je regelmatig tegenaan stoot. Sterker nog, ik werk in de motorvoertuigtechniek en tijdens het sleutelen houd ik hem gewoon om. Ik koop gewoon volgend jaar de Band 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

ShittyNL schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:
Wat mij betreft ook niet nodig. Ik had, nogal dom want ik moest met mijn hand ergens in een kabel doortrekken, zaten net alleen twee schroeven die met de punten uitstaken, twee lelijke krassen op het scherm gemaakt. Balen maar op donkere achtergrond bijna niet te zien.
Ik had al geprobeerd het eraf te wrijven/poetsen/krabben maar het zat er toch echt in. Wat schetst mijn verbazing toen ik 1-2 dagen later nog eens goed keek: vrijwel niets meer van te zien, nog maar één heel klein putje. Js dit self-healing Gorilla glass? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Wat vinden jullie van de batterijduur? Ik merk dat het verbruik ten opzichte van de Band 1 toch groter is als ik dezelfde instellingen gebruik. Vandaag om een uur of 10 was mijn Band 2 99% (100% nooit gehaald) en om 22:30 nog maar 31% over. Ik heb geen GPS gebruikt maar wel constante tijd weergave. Het lijkt er op dat het oled display (veel) meer stroom verbruikt dan de Band 1. Ook afgelopen nacht in de slaapstand was het verbruik hoger dan de Band 1. Misschien ligt het aan mijn band, dus graag jullie ervaring omdat ik in reviews veel betere resultaten zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Donderdagavond was ie bijgeladen tot 95%, vanavond rond 23:30u zat ie op 44%, vandaag wel redelijk mee gespeeld, gps aan, wat korte tochtjes gefietst en gelopen, stappenteller aan, horloge functie op rotatie, hartslagmeter aan, ook in de nacht omgehad om slaaprithme te bepalen, vond 't niet verkeerd, nu na 40min laden zit ie alweer op 71%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:04:
Wat vinden jullie van de batterijduur? Ik merk dat..
Wacht een paar dagen af. Heb op WC forum gelezen dat na een paar dagen de Band 2 accu beter is.
Zoals altijd met moderne batterijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rreurink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 13:20
Swerfer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:04:
Wat vinden jullie van de batterijduur? Ik merk dat het verbruik ten opzichte van de Band 1 toch groter is als ik dezelfde instellingen gebruik. Vandaag om een uur of 10 was mijn Band 2 99% (100% nooit gehaald) en om 22:30 nog maar 31% over.
<>
Eerste dag viel 't ook tegen, 10 uur 's ochtends van de oplader gehaald, na dag zonder GPS gebruik en weinig gespeel ermee 's avonds rond 20 uur nog maar 41% over. Klok op Always On.Maar zoals gezegd, zal vast beter worden na paar dagen. Als 't verbeterd zal ik me melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was hij na ongeveer 7 uur al plat ??? Mail wil niet meer syncen ??? heeft dit in het begin wel gedaan .

Disign is wel veel beter dan de band 1 , voelt beter aan en ik blijf precies minder haperen .

Oja alles staat dus terug in het Nederlands , Windows Mobile 10 build 10586.

Zit er geen toetsenbord meer in de band ?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
Mij valt het batterij verbruik juist erg mee. 24 uur gebruik inc. gebruik in nacht voor slaap tracking, smart alarm, uur fitness gebruik in training stand waarbij het scherm en monitoring dus constant aan staat en wat spelen en showen aan de mensen die mij naar m'n band vroegen, was de batterij nog op 52% Ik heb wel meldingen aanstaan voor berichten/mail/agenda, ook gemiste oproepen enz toont de band netjes. De klok heb ik standard uitstaan en GPS nog niet gebruikt, deze hebben wel degelijk een behoorlijk impact op batterij maar wil ik zeker nog wel testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
speedhaste schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:52:
Mij valt het batterij verbruik juist erg mee. 24 uur gebruik inc. gebruik in nacht voor slaap tracking, smart alarm, uur fitness gebruik in training stand waarbij het scherm en monitoring dus constant aan staat en wat spelen en showen aan de mensen die mij naar m'n band vroegen, was de batterij nog op 52% Ik heb wel meldingen aanstaan voor berichten/mail/agenda, ook gemiste oproepen enz toont de band netjes. De klok heb ik standard uitstaan en GPS nog niet gebruikt, deze hebben wel degelijk een behoorlijk impact op batterij maar wil ik zeker nog wel testen.
Het lijkt erop dat de klok altijd aan de boosdoener is. Jammer, want bij de Band 1 had ik die ook altijd aanstaan en dan kon ik met een volle accu ook wel 2 dagen doen. Nu lijkt dat niet te lukken. Misschien dan toch maar weer op rotatie zetten...

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste