Eigenlijk zou de combi van de minimalistische sluiting van band 1 en het gebogen scherm van band 2 ideaal zijn. Ik wacht het nog even af, ik wil hem denk ik eerst in het echt zien.Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:54:
[...]
Het contrast grijs-zwart zal het inderdaad versterken. De meeste reacties op WC vertellen dat het in de praktijk heel erg mee valt. Misschien wel omdat de rest zo goed is.
Oh ja, sommigen zeggen dat het juist wel wat heeft. Maakt het anders/onderscheidend dan andere fitness wearables. En waar bij de Band 2 de sluiting hoog is, zijn bij de smartwatches deze weer hoog op de display kant. Bij de Band 1 zijn het de zijkanten. Het is nooit goed zeg maar
Moet mijn Band 2 nog binnen krijgen. Ik verwacht dat het absoluut geen showstopper is. Voor mij. Ik denk dat het ook wel stoer staat (zoals sommige op WC ook zeggen) Het zou dan eerder zijn dat een Band 2 minder makkelijk onder een mouw van een blouse past. En daar hoor ik juist weer positieve geluiden over.
Wat bevestigt dat het wel meevalt met de hoogte.
Ga je voor smal/dun dan is er eigenlijk alleen de optie van een traditionele horloge (=met een hele kleine accu)
.
Ik denk wel dat de hartslagmeter aan de binnenkant van je pols accurater zal zijn, dus dat is in mijn optiek een fijne wijziging. Ook komt de lader niet meer op de huid en kan dus niet irriteren.
Een normaal horloge is geen optie voor mij, ik mis mijn band als ik hem niet om heb. Ik draag hem dag en nacht!