Ik heb een 2e handsje gekocht uit de UK, wat een fijn apparaat zeg. Gelukkig geen last van de scheurtjes.
Ik mis hem nog steeds, velen met mij, maar die scheurtjes komen vanzelf wel ben ik bang voor. De mijne heeft het elf maanden zonder scheuren vol gehouden. Ondertussen heb ik een Fitbit Blaze, een goede vervanger, en goede MSFT ondersteuning vanuit Fitbit. Het enigste wat nog niet volledig goed werkt is gps tracking, hopelijk fixt MSFT dat nog in het os.deTuinman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:22:
Ik heb een 2e handsje gekocht uit de UK, wat een fijn apparaat zeg. Gelukkig geen last van de scheurtjes.
Ik had niet gedacht dat het ooit nog zou gebeuren, maar na een strijd van 10 maanden, 2 papieren cheques en talloze E-mails en chats heb ik zojuist het volledige aankoopbedrag van mijn Microsoft Band 2 op mijn bankrekening gestort gekregen van Microsoft USA. De Microsoft Payment Central is volledig in gebruik genomen en die kan nu EINDELIJK ook geld uitkeren op electronische bankrekeningen. En heeft dat ook gedaan.
Eind goed al goed. Iedereen die nog een Microsoft Band 2 heeft: veel plezier ermee, want het was een fijn ding zolang het duurde.
Eind goed al goed. Iedereen die nog een Microsoft Band 2 heeft: veel plezier ermee, want het was een fijn ding zolang het duurde.
Ik gebruik mijn MS Band 2 nog dagelijks. En ondanks dat dit al een vervangend exemplaar is ben ik er nog steeds best tevreden mee. Helaas was het vandaag weer raak, zag ineens een klein scheurtje in het rubber. Ik deed mijn band af en bekeek de rubberband eens goed. Zat er aan de andere kant nog een grotere scheur die me nog niets eens was opgevallen! Nou ja maar weer een support chat gestart (UK). Ik verwachtte er niet veel van maar zonder problemen een label gekregen om hem terug te sturen.
Mocht je een beschadigde band 2 hebben en hier terecht komen. Zeker in ieder geval eerst de support proberen. Had ik de reacties hier eerst gelezen dan had ik misschien gedacht van nou laat maar.. Balen dat het soms zo moeizaam gaat.
Mocht je een beschadigde band 2 hebben en hier terecht komen. Zeker in ieder geval eerst de support proberen. Had ik de reacties hier eerst gelezen dan had ik misschien gedacht van nou laat maar.. Balen dat het soms zo moeizaam gaat.
Ik heb deze zomer Marktplaats afgestruind en heb nu 1 Band2 in gebruik en 1 reserve. Mocht er 1 voor februari stuk gaan, krijg ik gewoon geld terug van Microsoft, maar ik hoop dat ze het langer volhouden. Ik ben nog erg tevreden. Hoop zeker nog 6-12 maanden met mijn 950XL te kunnen doen icm Band2.
Band2 was zijn tijd ver vooruit, jammer dat ze zo makkelijk stuk gaan.
Band2 was zijn tijd ver vooruit, jammer dat ze zo makkelijk stuk gaan.
Als ik nog een werkende, hele Microsoft band 2 heb liggen, wat kan ik er dan het beste mee doen? Gebruiken en het risico lopen dat er scheurtjes in komen of verkopen? Want ik ben ondertussen overgestapt op Android en zit dus niet meer vast aan de Band.
Ik zou hem gebruiken, maar goed dat ben ik. Ik vraag me af of hij nog echt veel opbrengt.hydrargyrum schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:16:
Als ik nog een werkende, hele Microsoft band 2 heb liggen, wat kan ik er dan het beste mee doen? Gebruiken en het risico lopen dat er scheurtjes in komen of verkopen? Want ik ben ondertussen overgestapt op Android en zit dus niet meer vast aan de Band.
Verwijderd
Microsoft gaat het platform achter de MS Band helaas de nek omdraaien.
Mocht je er nog eentje hebben en tussen 01 december 2018 en 1 maart 2019 gebruikt (en gesynct) hebben, dan kun je nog een credit krijgen voor je Band 2 (á $175).
Meer info zie:
https://support.microsoft...ocid=ema_rmc_band_eos_faq
Mocht je er nog eentje hebben en tussen 01 december 2018 en 1 maart 2019 gebruikt (en gesynct) hebben, dan kun je nog een credit krijgen voor je Band 2 (á $175).
Meer info zie:
https://support.microsoft...ocid=ema_rmc_band_eos_faq
Ik had liever gezien dat ze 't product wat meer gebacked hadden maar bon.
Ik hoop dat ik alsnog n mailtje ontvang want voorlopig niks gekregen.
Ik hoop dat ik alsnog n mailtje ontvang want voorlopig niks gekregen.
Ik heb ook nog geen mail ontvangen. Net wel contact gehad met Microsoft en als het goed is ontvang ik deze nog wel maar wanneer wisten zijn ook. De aankomende tijd mijn mail dus maar in de gaten houden aangezien t/m augustus de terugbetaling is aan te vragen.
Inmiddels iemand al een mail ontvangen?
Zero to hero, just like that!
Ja ik, inmiddels de tweede volgens mij. Die van gisteren:toets23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:18:
Inmiddels iemand al een mail ontvangen?
https://support.microsoft...ocid=ema_rmc_band_eos_faqMet deze e-mail willen wij u herinneren aan de aankondiging van Microsoft over de beëindiging van ondersteuning voor de toepassingen en services van de Microsoft Health-dashboard.
Op 31-05-2019 zal de Microsoft Health-dashboardsite worden afgesloten en worden de Microsoft Band-toepassingen verwijderd uit de Microsoft Store, Google Play en de Apple App Store.
Voor meer informatie over de beëindiging van ondersteuning, inclusief hoe u uw gegevens van de service kunt downloaden en welke functies op uw Band-apparaat zullen blijven werken, raadpleegt u onze pagina met Veelgestelde vragen.
[ Voor 8% gewijzigd door ardvark99 op 03-04-2019 09:25 ]
Ja die heb ik ook ontvangen maar dan kan ik nog steeds niet refunden
Zero to hero, just like that!
Dat is voor mij niet van belang, ik heb mijn Band 2 anderhalf jaar geleden al terug gestuurd naar Amazon, en toen het volldige bedrag terug gekregen. Dat was omdat de band al voor de tweede keer gescheurd was.toets23 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:53:
Ja die heb ik ook ontvangen maar dan kan ik nog steeds niet refunden
Ik heb vanochtend - denk ik althans
- eindelijk mijn mail ontvangen.
Je krijgt niet echt de boodschap dat of waarom je een refund krijgt maar een uitnodiging van Microsoft Payment Central om je gegevens aan te vullen omdat er een refund pending is.
Hiervoor krijg je de volle twee werkdagen de tijd -> mailbox goed in het oog houden dus!
Je krijgt niet echt de boodschap dat of waarom je een refund krijgt maar een uitnodiging van Microsoft Payment Central om je gegevens aan te vullen omdat er een refund pending is.
Hiervoor krijg je de volle twee werkdagen de tijd -> mailbox goed in het oog houden dus!
QFT_DookiE_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:39:
Ik heb vanochtend - denk ik althans- eindelijk mijn mail ontvangen.
Ik heb gisteravond de pagina ingevuld. De mail van MS was dusdanig fuzzy dat ik hem bijna als spam had gemarkeerd. Ook de twee werkdagen die je de tijd krijgt voor het invullen van de pagina droeg daaraan bij (hurryhurry!).
En vandaag merkte ik dat de refund op mijn rekening staat. 155 euro is niet slecht.