Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 14:58
yorroy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

Ik wil hier wel even kort op reageren, maar dat gaat erg off-topic.
ik heb achtereenvolgens gehad: HTC Hero (Android), HTC Desire (Android), Iphone 4s, Iphone 5c, LG Nexus 5 (Android) en dan nu prive een iPhone 6 en zakelijk een Samsung S5+. Op Android gebied was de Nexus 5 een verademing in vergelijking met andere toestellen als je kijkt naar snelheid van de software. Je merkt echter dat wanneer je Android toestel niet meer de nieuwste is de hele focus lijkt te verdwijnen. Dat resulteert in allerlei kuren waarbij alle toestellen traag en soms zelfs onwerkbaar worden. Mijn Samsung S5 is met lollipop een stuk trager geworden terwijl dat toestel feitelijk nog van vorig jaar is. Dit terwijl er echt niks geen extra apps op staan, alleen 4 apps van mijn werkgever.

De iPhones die ik heb gehad hebben wat dat betreft al een veel langere levensduur. Het is helemaal niet erg als een toestel na 3 a 4 jaar wat minder snel te worden, maar bij Android zie ik het na een jaar al een stuk trager worden of niet meer geupdate worden, met alle veiligheidsrisico's die daarbij horen

Als ik zo om mij heen wat Windows toestellen in de hand heb lijken zelfs oude toestellen nog erg snappy te zijn.

Geen enkel systeem is nu perfect:
- Android is log maar erg open en vol met mogelijkheden;
- iOS is relatief gesloten maar heerlijk intuïtief
- Windows Phone heeft nog niet het gewenste app aanbod, zoals chromecast ondersteuning en werkbaar maar echte smartwatches. Maar lijkt een erg leuk systeem, helemaal als je desktopprogramma's kan draaien zoals met de continium dock.
Ik hoef ook niet perse van iOS af, maar het blijft leuk ook eens te experimenteren met andere systemen.
Oké, nou dat is dus precies wat ik bedoel. Die Nexus 5 was een verademing. Deze krijgt ook gewoon de update naar Android 6.0. Vooral HTC loopt altijd achter met updaten van OS. Dat kan je Android als OS zelf niet aanrekenen. Het verhaal van je Galaxy komt me bekend voor, datzelfde heb ik met de S3 ervaren. Maar ook dat is Android als OS niet aan te rekenen. Dit is wat Samsung met toestellen doet. Oké updaten wel eerder. Maar de bloatware die ze met de updates meeleveren is killing. Ik heb nog een Nexus 7 van 2013. En deze werkt ook gewoon nog perfect en lekker snel. Zelfs deze krijgt 6.0 officieel nog als update. Dus wat dat betreft is klagen niet nodig. Waarom vind ik je ervaring met HTC en Samsung niet relevant? Puur omdat Apple als fabrikant als enige zijn OS op eigen toestellen uitbrengt. Tevens hoor je veel klagen dat bij een nieuwere versie OS oudere toestellen ook trager worden. En na een paar jaar worden de oudere toestellen ook niet meer ondersteund. Puur om de ervaring met het OS goed te houden. En daar is Apple blijkbaar een held in om dat met hoge toestel prijzen nog te kunnen verkopen ook :-) Best knap eigenlijk. Hopelijk word de ervaring met W10 een stuk beter, en wordt de ondersteuning van derde partijen op een gelijk niveau gebracht als met de concurrentie. Maar daar heb ik wel vertrouwen in vanwege de tools die Microsoft aanbied om apps voor Android en iOS te kunnen porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en anders draai je gewoon android apps op w10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41
Haha mooi om te horen dat er nog een aantal tussen zitten die amper of niet veranderd zijn tov Windows 8. Bij het aanklikken van Good Times dacht ik m'n 620 te horen gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Belsimpel.nl schijnen ze al op voorraad te zijn? voor 23.30 bestellen is morgen in huis....
https://m.belsimpel.nl/gsm/microsoft
http://wmpoweruser.com/lu...ds-for-delivery-tomorrow/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 07:47
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:13:
Bij Belsimpel.nl schijnen ze al op voorraad te zijn? voor 23.30 bestellen is morgen in huis....
https://m.belsimpel.nl/gsm/microsoft
http://wmpoweruser.com/lu...ds-for-delivery-tomorrow/
Na het bestellen krijg je dit te zien dus het klopt niet:
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 28-10-2015 weer op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Morgen dus :z.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En morgen op 29-10, overmorgen op 30-10, net zolang totdat ie begin december op de deurmat ploft :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:37

Secsytime

Automagisch

Afbeeldingslocatie: https://vidble.com/PNnyq7HfYc.PNG

Afbeeldingslocatie: https://vidble.com/oJaW5FWY2t.PNG

Op de Duitse site vanaf 27 november en de UK site vanaf 3 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 11:57
SkyThes schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:30:
[...]

Na het bestellen krijg je dit te zien dus het klopt niet:
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 28-10-2015 weer op voorraad te hebben.
Ben benieuwd, zou toch een grap wezen als t wel zo was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Heb mijn 950XL bestelling bij Coolblue staan. 1 a 2 weken geleden besteld, moest toen €560,- bijbetalen als verlenging. Heb deze week opnieuw online gekeken bij hun met hetzelfde abonnement, zijn de extra kosten opeens €420,- geworden. (Red Super 1 Jaar).

Heb contact opgenomen dat ik dat verschil tussen die bedragen wel graag terug zou hebben. Ben benieuwd, anders wordt het een annulering en opnieuw bestellen.

En in dat geval bij belsimpel als ze hem daadwerkelijk kunnen leveren. Heb een beetje haast nu omdat mijn Lumia 1020 vorig weekend uit mijn broekzak gleed en aan zijn ondergang is begonnen :(

[ Voor 18% gewijzigd door raymens op 28-10-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20
Ik ga er niet vanuit dat die al beschikbaar is. Eerder dat de webshop een verkeerde datum had en daardoor nu ineens beschikbaar is. Of dat iemand per ongeluk de 950 ipv 930 had aangemerkt met nieuwe voorraad. Iets stoms in ieder geval :+ . Gezien W10M volgens mij nog niet RTM is, lijkt me dit echt te snel.

Maar laat vooral weten.

Ik twijfel zelf nog wel tussen de XL en non-XL. Zit zelf wel naar de XL te kijken, al weet ik niet of ik aan het formaat kan wennen. Wil ze daarom eerst even in de winkel zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2015 00:52 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 05-10 04:53
Nu nog een kleine competitie doen wie hem als eerste in huis heeft.
Uiteraard met foto ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 22:49
Ontving vanochtend notificatie van Microsoft dat product op voorraad is. Of dit de 950 is of de XL weet ik niet en ook niet of het UK stock is of US (het is nog vroeg) maar het lijkt op goed nieuws.. Neem aan dat MS wel weet of iets op stock is... Zou het dan toch? :-P

Edit: Toch iets te vroeg... Als ik op link klik, krijg ik hetzelfde scherm als Secsytime eerder postte. Preorder dus. Beetje flauw.

[ Voor 20% gewijzigd door Flitz76 op 28-10-2015 07:10 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 15:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik had op de NL Microsoft site aangegeven dat ik een email wilde ontvangen als de 950XL op voorraad was. Deze stond vanochted dus in mn inbox:

Maar als je naar http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326667800 gaat, dan kun je alleen maar een pre-order plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nctV5OXPtCGIE0XN3cjz6chE/full.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door MRE-Inc op 28-10-2015 07:33 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 11:55

Swerfer

Hmm...

MRE-Inc schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:28:
Ik had op de NL Microsoft site aangegeven dat ik een email wilde ontvangen als de 950XL op voorraad was. Deze stond vanochted dus in mn inbox:

Maar als je naar http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326667800 gaat, dan kun je alleen maar een pre-order plaatsen.

[afbeelding]
Een beetje flauw van Microsoft. Tot voor vandaag kon je hem niet pre-orderen in de NL store. Nu wel, dus is hij 'beschikbaar'...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 19:41
Swerfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:46:
[...]

Een beetje flauw van Microsoft. Tot voor vandaag kon je hem niet pre-orderen in de NL store. Nu wel, dus is hij 'beschikbaar'...
En er staat op de site zelf dat ze hem vóór 30 november verzenden.

edit- de Lumia 950 + 950 XL

[ Voor 4% gewijzigd door ronneman op 28-10-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 22:24

The Chosen One

Zie signature!

Ja dat kan ook morgen zijn wat ik toch weer beetje betwijfel. ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-10 10:46
wat ik mis op de site van microsoft is de Display Dock, was dit niet de actie.. dat je die dan erbij zou krijgen?

Quote van microsoft.com:
Microsoft Display Dock, accessoires en bepaalde apps en inhoud zijn afzonderlijk verkrijgbaar

ps.. belsimpel.nl zegt hem op voorraad te hebben?! lijkt mij een foutje maar wie weet.

[ Voor 51% gewijzigd door Vendrom op 28-10-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Het zal niet de eerste keer zijn bij belsimpel.
Heb destijds een 820 en een 1020 bij hun besteld voor de officiële release date en ook beide voor die datum binnen gekregen.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:17
Belsimpel heeft zojuist de datums aangepast.

XL zelfs meer dan 6 weken?

Heb hem maar bij Microsoft besteld. Ben benieuwd :)

Gaat zich om een 950 (zonder XL) zwart.

Heb hier een Lumia 640 XL liggen en die vind ik waaaaaay te groot voor mijn blijkbaar kleine mannen handjes :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Alpha89 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:05:
Belsimpel heeft zojuist de datums aangepast.

XL zelfs meer dan 6 weken?
Net gebeld en te horen gekregen dat de witte XL pas over 6 weken beschikbaar is, de zwarte XL staat op 2-4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Amadeus1966 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 02:29:
Nu nog een kleine competitie doen wie hem als eerste in huis heeft.
Uiteraard met foto ;-)
Game - on!
Al zal ik het niet zijn, pas afgelopen vrijdag bij Coolblue bestelld en nog niet betaald ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BlakHawk op 28-10-2015 09:48 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ff via twitter gevraagd hoeveel "vóór" 30 november is.

"We zijn blij om te weten dat je op de hoogte via onze webpagina’s blijft. Zoals gedeeld op onze Store site, worden de nieuwe 1/2

modellen verzonden vóór 30 november. Een beetje vertraging maar het wachten wordt beloond. :) 2/2"

Ja duidelijk lijkt me.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickKoets
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:57
Swerfer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:46:
[...]

Haha, ik zag ook vanochtend met mijn slaperige hoofd deze mail, zat gelijk rechtop in bed, maar helaas :9
Had wel een keer de tijd om lekker te ontbijten nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
MrLeeeet schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:09:
[...]

Net gebeld en te horen gekregen dat de witte XL pas over 6 weken beschikbaar is, de zwarte XL staat op 2-4 dagen.
En als je daadwerkelijk een order plaatst voor de zwarte XL dan krijg je dit:

Microsoft Lumia 950 XL Black
€ 699,00 Aantal: 1
Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 10-12-2015 weer op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Net gepre-ordered by MS, ben benieuwd wat "Wordt verzonden vóór 30 november" nou precies is. Ik ga 30 november voor 2 weken naar Curacao, dus ik hoop dat het ruim voor 30 november is :P :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-10 22:48
Zou wel tof zijn zeg, dan heb je hem voor je vakantie binnen, kan je direct de camera uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Laatst online: 04-10 11:33
Levertijd 5 - 7 werkdagen bij Microsoft 2- 4 als je extra betaald, dus als je nog geen verzending hebt op 22 november, heb je op 30 november alle tijd om van het mooie weer te genieten op Curacao en kun jij bij terugkomst in Nederland helemaal losgaan met het uittesten van je nieuwe Lumia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
Zojuist bij CB een zwarte 950 besteld. Ik kan daar op rekening kopen, hoef dus niks vooraf te betalen :) krijg de rekening pas na levering. Datum in de mail is 3-12-2015. Laten we hopen dat dit wat eerder wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 00:15
frankyboy707 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:34:
Eind van de middag contact gehad met CB, verkoper heeft naar aanleiding van mijn vraag met inkoop overlegd en het schijnt dat de prijzen van de zwarte 950 gelijk zijn getrokken met de witte :)

Omdat ik een terugkerende klant was ook een goede deal kunnen afsluiten. 1 jarig Vodafone red Super met toestelbundel c (totaal 45 euro per maand) en 950 zwart voor 200,- bijbetalen. Meteen gezegd doen! Vanuit werkgever wordt 40,- per maand vergoed dus betaal feitelijk maar 5 euro per maand en heb de telefoon voor 200,- :)

Vanmiddag was de zwarte nog met hetzelfde abonnement 326,- en de witte 239. Nu schijnbaar allebei voor 239.
Je hebt verlengd neem ik aan zo te zien aan de maandprijs, klopt dat ?
En is er dan nog onderhandeling mogelijk omdat je normaliter 239 moet bijbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Brabso schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

En is er dan nog onderhandeling mogelijk omdat je normaliter 239 moet bijbetalen ?
Ben benieuwd welke combo dat is, ik zit bij Vodafone en ik kom met 55/maand (35 abbo, 20 toestel) op 233 bijbetaling (wel 7GB data). De marge van 5 euro toestel bijdrage geeft dus 48 euro toestelprijs verschil, dus het is of 48 nu extra betalen of 60 over 1 jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
Heb zelf ook wel een goede deal gevonden bij CB.

Verlengen bij vodafone met 950 zwart:
Smart 500 1 jaar verlenging € 26,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 654,00

Tijdelijk krijg je dubbele data dus 1GB, 4G netwerk,150 minuten, voor mij genoeg. Ik betaal dan niet veel meer dan een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:20:
Ben benieuwd welke combo dat is, ik zit bij Vodafone en ik kom met 55/maand (35 abbo, 20 toestel) op 233 bijbetaling (wel 7GB data). De marge van 5 euro toestel bijdrage geeft dus 48 euro toestelprijs verschil, dus het is of 48 nu extra betalen of 60 over 1 jaar.
Ik snap die toestelbundels voor geen meter, het is erg duur als ik het uitreken...
Je kunt beter zonder bundels nemen...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dfrenner schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:00:

Ik snap die toestelbundels voor geen meter, het is erg duur als ik het uitreken...
Je kunt beter zonder bundels nemen...
Puur de combinatie met het abonnement, als ik bv bij de voorwaarden van Vodafone kijk naar Red Super is die zelfs sim-only al 60 euro/maand, dat is dus al meer dan wat ik nu icm met een 950XL kan doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterhans
  • Laatst online: 19-03 22:14
Secsytime schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:44:
[...]

Dus is hij niet waterdicht.
Uit eigen ervaring weet ik nu dat de Band 1 een (korte) duik in de zee gewoon overleeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Laatst online: 29-09 12:58
Iemand al bij BelSimpel besteld? Morgen in huis staat er overal

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:23
Brabso schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Ja klopt heb verlengd voor 1 jaar.

Blijkbaar is er dus onderhandeling mogelijk; maar wellicht is dat alleen als je eerder ook al een telefoon bij ze besteld hebt, hij had het over zogenaamde vaste klanten korting.

(heb daarnaast via paypal ook nog 10 euro korting gekregen bij CB, dus wellicht betaal ik maar 190,-) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sunny schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:38:
Die is alleen behoorlijk stuk duurder dan anderen plus dat ik mijn laatste 2 phones als niet-NL versies kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Sunny schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:38:
Ik had hem besteld maar alweer geannuleerd. Na het bestellen kreeg je een bevestiging met een leverdatum van 10-12-2015... Was te verwachten natuurlijk maar you never know. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:23
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Dat is vodafone red super voor 1 jaar met 10 euro toestelbijdrage dus 45,- per maand. Toestel is dan 239 (of 200 als je vaste klant bent blijkbaar)

Dat brengt de totale kosten op 740,- voor 1 jaar.

Als je red super met 20 euro bijdrage doet kom je op 148,- uit
(beide gaat om CB dan)

[ Voor 4% gewijzigd door frankyboy707 op 28-10-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

frankyboy707 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:52:
[...]

Dat is vodafone red super voor 1 jaar met 10 euro toestelbijdrage dus 45,- per maand. Toestel is dan 239 (of 200 als je vaste klant bent blijkbaar)

Als je red super met 20 euro bijdrage doet kom je op 148,- uit
(beide gaat om CB dan)
Oooh wacht, dat is de normale 950? Ah, nee ik was aan het kijken voor de XL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:14
Bij Microsoft is de zwarte 950 nu ook niet meer te koop?
http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100
Ten minste, niet voor 30 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik had nog een link naar de bestelpagina:
http://www.microsoftstore...gCheckoutShoppingCartPage

Ik heb niet genoeg karma om een screenshot te uploaden, maar bestel er maar eens 12. Er zijn er nog 11.

"Het spijt ons, maar het voorraadaantal is onvoldoende om deze bestelling te voltooien. We hebben 11 leverbaar. Werk uw bestelling bij."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Zojuist pre-order gedaan bij Coolblue. Via de Paypal emailnieuwsbrief een 10 euro kortingsvoucher gekregen voor die toko, plus via ShopKorting besteld dus krijg als t goed is later ook nog eens 17,50 terug.

De Lumia 950 XL besteld icm Vodafone Smart 500 verlenging (met huidige actie 1GB data, wat ik nu ook heb en voldoende is) en moet (na kortingen totaal) 250 euro bijbetalen. Mn abbo wordt iets kariger (300 > 150 belminuten) en iets duurder (21 RED Sim Only -> 27 euro Smart 500). Prima deal lijkt me, ik was er al vanuit gegaan dat ik een stuk meer bijbetalen moest :)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zico1968
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-12-2015
Heb mijn dual sim besteld bij cyberport , vond het wel een aardige deal

https://m.cyberport.de/p/...%2B-32GB-microSD/A401-2AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Masterhans schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Uit eigen ervaring weet ik nu dat de Band 1 een (korte) duik in de zee gewoon overleeft :)
Hiermee insinueer je dus dat hij een lange duik niet zou overleven, wat bevestigt dat die niet waterdicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
Secsytime schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:11:
[...]

Hiermee insinueer je dus dat hij een lange duik niet zou overleven, wat bevestigt dat die niet waterdicht is?
Hiermee insinueert hij alleen dat hij waarschijnlijk een relatief korte duik heeft genomen, en is helemaal niks bevestigd ;) Ik denk dat je in het Lumia 950/950XL hier nog niet zo snel er een antwoord op gaat vinden. Google heeft je niet kunnen helpen?

[ Voor 25% gewijzigd door Garwinski op 28-10-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 22:37
Heeft iemand de Luma 950 XL Dual Sim ergens kunnen vinden?
Op Amazon.de kan je bij dual sim alleen de normale selecteren, maar niet de XL.
Heb me al rot gegoogled, maar nog niks kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Garwinski schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Hiermee insinueert hij alleen dat hij waarschijnlijk een relatief korte duik heeft genomen, en is helemaal niks bevestigd ;) Ik denk dat je in het Lumia 950/950XL hier nog niet zo snel er een antwoord op gaat vinden. Google heeft je niet kunnen helpen?
Ik heb zelf een MS Band, en ik kan je bevestigen dat hij niet waterdicht is. Ik snap niet waarom mensen insinueren dat hij dat wel is.

Spatwaterdicht misschien, maar dat zegt hij er niet bij.

Edit: Overigens als je het topic had gevolgd dan had je begrepen dat ik hier niet om vroeg, maar dat anderen hierover begonnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Secsytime op 28-10-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichaelNL85 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:33:
http://www.microsoftstore...g_phn_citytalk_100615lnch
Connectivité:

Double Nano SIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

MichaelNL85 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:33:
Amazon Frankrijk:

http://www.amazon.fr/gp/p...577191267&pf_rd_i=desktop

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Ik denk dat ik, gezien de prijsdaling bij onder andere CB, voor de 950 bij icm Vodafone RED abonnement ga.
- 3GB
- Onbeperkt bel/sms (handig voor werk)
- 41 pm
- eenmalig 51 euro

Moet zeggen dat ik dit qua maandelijkse kosten mee vindt vallen, zeker voor de telefoon die ik er voor krijg. Kan niet wachten, maar ik wacht al sinds mei, dus dat beetje geduld heb ik nog wel.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik heb al een Dual sim L950 bij Amazon.de besteld, maar die zeggen te leveren tussen 2 december en ergens in februari. Nu zag ik dat de Spaanse store gaat leveren op 28- november.

Helaas zijn ze nu uitverkocht, maar ik heb mijn email adres achter gelaten zodat ik een seintje krijg als hij weer beschikbaar is. Ik kan Amazon.de toch afzeggen, dus wie weet...

http://www.microsoftstore...Libre/productID.326668800

O ja, @MichaelNL85: ook een XL dual sim in de Spaanse store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Ik heb de start post iets aangepast, laat me maar weten of er wellicht veranderingen nodig zijn, send pm of gooi het in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
Vendrom schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:36:
wat ik mis op de site van microsoft is de Display Dock, was dit niet de actie.. dat je die dan erbij zou krijgen?

Quote van microsoft.com:
Microsoft Display Dock, accessoires en bepaalde apps en inhoud zijn afzonderlijk verkrijgbaar.
Dit vraag ik me dus ook af, kwam het ook niet tegen op de MS site. Ook ik dacht free dock bij de XL...

Anyone?

Edit: is er trouwens ook een wireless charger van MS zelf?

[ Voor 6% gewijzigd door Frans74 op 28-10-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Volgens mij alleen de QI chargers die je bij Nokia kon kopen, DT-900 bijvoorbeeld. Kijk hier maar eens: http://www.microsoft.com/en-us/mobile/accessories/all/

Microsoft verkoopt nog accessoires onder de Nokia naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Game_overrr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:04:
Ik heb de start post iets aangepast, laat me maar weten of er wellicht veranderingen nodig zijn, send pm of gooi het in het topic...
Het ziet er netjes uit! Kan ik hieruit nu dus de bevestiging zien dat beide telefoons Gorilla Glass 4 hebben??
Mooi en goed overzicht verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Dat is wat ik er over vond, maar een echte bron heb ik nog niet gevonden. Het meest waarschijnlijke is 4. Het moet blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 11:41
Eerder in dit topic stond nog een aanwijzing dat de 950 GG3 zou hebben, en de XL GG4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Het valt me op dat er nog helemaal geen reviews online staan maar alleen maar hands-on video's. Maatregelen om er voor te zorgen dat er straks geen slechte reviews op internet staan omdat W10M nog niet af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Laatst online: 03-04 17:32
Game_overrr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:02:
Volgens mij alleen de QI chargers die je bij Nokia kon kopen, DT-900 bijvoorbeeld. Kijk hier maar eens: http://www.microsoft.com/en-us/mobile/accessories/all/

Microsoft verkoopt nog accessoires onder de Nokia naam.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pyramiden schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:25:
Het valt me op dat er nog helemaal geen reviews online staan maar alleen maar hands-on video's. Maatregelen om er voor te zorgen dat er straks geen slechte reviews op internet staan omdat W10M nog niet af is?
Hij komt ook pas over een maand uit (waarschijnlijk). En zodra W10M af is, zal er vast wel een review verschijnen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:38:
[...]

Hij komt ook pas over een maand uit (waarschijnlijk). En zodra W10M af is, zal er vast wel een review verschijnen hoor ;)
Natuurlijk zullen er reviews zijn, ik dacht gewoon dat deze meestal al wat eerder, en vrij snel na de aankondiging verschenen. Aan de andere kant, ik volg andere releases ook niet echt, dus ik kan er goed naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Pyramiden schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:45:
[...]

Natuurlijk zullen er reviews zijn, ik dacht gewoon dat deze meestal al wat eerder, en vrij snel na de aankondiging verschenen. Aan de andere kant, ik volg andere releases ook niet echt, dus ik kan er goed naast zitten.
Mja punt is dus dat de telefoon nog niet uit is en er ook nog geen preview-modellen beschikbaar zijn, puur omdat de release nog niet dichtbij is. Dat komt vanzelf, je bent alleen wat vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:19
Komt nog bij dat nieuwssites vaak een datum krijgen opgelegd waarop ze pas hun reviews mogen vrijgeven. Houden ze zich er niet aan, kunnen ze toekomstige (p)reviewtoestellen wel vergeten (en al helemaal voor de release). Je ziet dan vaak ook dat er op een bepaalde datum ineens overal reviews te vinden zijn. Zoiets zal hier waarschijnlijk ook gaan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 05-10 04:53
Dan nog zal elke review geen reële zijn.
Immers het os waarop dit toestel werkt is dan ondertussen alweer veroudert,
tenzij ze bijgehouden/onderhouden worden door die close inner circle van MS zelf en dat lijkt mij voor een serieuze reviewer niet echt iets om over naar huis te schrijven om telkens de review aan te passen of in zijn geheel te herschrijven.

Lijkt mij in ieder geval niet prettig werken.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 14:58
MisterChaoSs schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:39:
Ik denk dat ik, gezien de prijsdaling bij onder andere CB, voor de 950 bij icm Vodafone RED abonnement ga.
- 3GB
- Onbeperkt bel/sms (handig voor werk)
- 41 pm
- eenmalig 51 euro

Moet zeggen dat ik dit qua maandelijkse kosten mee vindt vallen, zeker voor de telefoon die ik er voor krijg. Kan niet wachten, maar ik wacht al sinds mei, dus dat beetje geduld heb ik nog wel.
Dan betaal je 12 euro per maand meer dan dat ik hem krijg.
Ik betaal alleen 269 bij, en dan heb ik abbo voor 29 euro met hetzelfde RED abonnement.
Scheelt toch weer 22 euro totaal 8)7
Maar is sowieso relaxter om lagere maandkosten te hebben lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:20
Amadeus1966 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 02:18:
Dan nog zal elke review geen reële zijn.
Immers het os waarop dit toestel werkt is dan ondertussen alweer veroudert,
tenzij ze bijgehouden/onderhouden worden door die close inner circle van MS zelf en dat lijkt mij voor een serieuze reviewer niet echt iets om over naar huis te schrijven om telkens de review aan te passen of in zijn geheel te herschrijven.

Lijkt mij in ieder geval niet prettig werken.
Ik ben net wakker maar hier snap ik niets van? De review wordt gewoon gedaan met waarschijnlijk dezelfde versie als waarmee de telefoon in de winkel komt liggen en die zal ook als zodanig gereviewed worden.

Dat MS continu bezig is met updates is niet relevant voor reviewers.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Tom.Gerritse schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:04:
[...]

Het ziet er netjes uit! Kan ik hieruit nu dus de bevestiging zien dat beide telefoons Gorilla Glass 4 hebben??
Mooi en goed overzicht verder!
Dat vraag ik me dus ook af ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 16:06
picardo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:24:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af ..
Mensen beetje zelf zoeken kan geen kwaad ;).
Staat notabene op de Microsoft site zelf, en is al eerder gelinkt ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
ErwinJ schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:27:
[...]

Mensen beetje zelf zoeken kan geen kwaad ;).
Staat notabene op de Microsoft site zelf, en is al eerder gelinkt ;).
Zelfs op de microsoft site staat het verschillend.

Als je in de store zit staat er dat hij GG4 heeft.

Als je gewoon op de productpagina bent staat dat hij GG3 heeft

Dus zeg het maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezzz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-03-2024
Volgens mij weet niemand het echt.

http://forums.windowscent...0-950xl-respectively.html

Per land staan er andere specificaties op de Microsoft website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Poulusma schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:27:
[...]

Dan betaal je 12 euro per maand meer dan dat ik hem krijg.
Ik betaal alleen 269 bij, en dan heb ik abbo voor 29 euro met hetzelfde RED abonnement.
Scheelt toch weer 22 euro totaal 8)7
Maar is sowieso relaxter om lagere maandkosten te hebben lijkt mij
Yeah dat klopt, maar ik heb het geld nu niet klaar om zo neer te leggen. Ga vanaf februari weer normaal verdienen. Betaal nu 39 dus relatief gezien kost het mij per maand niet veel extra. Die 22 euro is dan jammer haha

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Barthezzz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:16:
Volgens mij weet niemand het echt.

http://forums.windowscent...0-950xl-respectively.html

Per land staan er andere specificaties op de Microsoft website.
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=7262&idPhone2=7263 asje, de 950 heeft denk ik een GG3 en de XL heeft GG4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik snap nooit hele poeha rond de gorilla glass, 90% heeft dat soort glass, maar toch een screenprotector en body er omheen.. wat maakt het dan uit welk glas erin zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nooit een screenprotector gebruikt op phone, Kindle en ipad. Gewoon een sleeve/gezond verstand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
Ik kijk net op de microsoft site en toen zag ik dat de 950 toch wel een GG4 heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:52
coenraad7 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:44:
Ik kijk net op de microsoft site en toen zag ik dat de 950 toch wel een GG4 heeft

Hele punt is dat ze zichzelf tegenspreken. Hier (http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/) staat dat er GG3 op zit... Vandaar de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Daarom laat ik in de voorpagina gewoon 4 staan, als iemand harde bewijzen heeft dan verander ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Ramon schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:27:
[...]
Ik ben net wakker maar hier snap ik niets van? De review wordt gewoon gedaan met waarschijnlijk dezelfde versie als waarmee de telefoon in de winkel komt liggen en die zal ook als zodanig gereviewed worden.

Dat MS continu bezig is met updates is niet relevant voor reviewers.
Sowieso, MS is nu al wel bezig met de productie van de toestellen om een voorraad aan te leggen voor de release (of in ieder geval, dat zal nu ieder moment zijn). De software daarop wordt niet meer achteraf aangepast, dat is veel te kostbaar. Mocht men nu een serieuze bug vinden de komende maand, krijg je gewoon meteen na het aanzetten en connecten met wifi die update binnen ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb zojuist gebeld met Microsoft Nederland met de vraag over Gorilla Glass 3 of 4 voor de LUmia 950.
Voor de mensen die de verwarring niet helemaal snappen, hieronder twee linkjes waarop verschillende informatie staat:
Productpagina Microsoft Lumia 950: http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/
Windows Store pagina LUmia 950: http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100

Ik krijg vandaag of morgen telefoon als de vriendelijke Microsoft mevrouw 'research' heeft gedaan bij haar collega's in de VS. Berichtgeving volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickKoets
Modbreak:prijzen en levertijden horen in een eigen topic.

[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 30-10-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
Tom.Gerritse schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:13:
Ik heb zojuist gebeld met Microsoft Nederland met de vraag over Gorilla Glass 3 of 4 voor de LUmia 950.
Voor de mensen die de verwarring niet helemaal snappen, hieronder twee linkjes waarop verschillende informatie staat:
Productpagina Microsoft Lumia 950: http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/
Windows Store pagina LUmia 950: http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100

Ik krijg vandaag of morgen telefoon als de vriendelijke Microsoft mevrouw 'research' heeft gedaan bij haar collega's in de VS. Berichtgeving volgt!
Ik heb even op de US versie gekeken van beide pagina's maar daar staat dezelfde fout.
In de store staat gorilla glass 4 en op de product pagina gorilla glass 3.

Ze zijn wel consequent in elk geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:11
RickKoets schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:46:
Voor degene onder ons die bij Copaco kunnen inkopen. Die hebben het over levering week 46 en de prijs is ook gunstig. Bijna 50 tientjes goedkoper (prijs in beeld is ex btw)
[afbeelding]
Week 46 geven hun aan als levertijd, das wel interessant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05-2024
Ze hebben er alleen maar 9 in bestelling staan. TechData veel meer, maar daar is de verwachte leverdatum 14-12 pas en de prijs is ook minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Waar ik zelf benieuwd naar ben, is op hoeveel fps ze op 1080p kunnen filmen, en hoeveel fps ze op 720p kunnen filmen. Het zou mooi zijn als wij WP users eindelijk eens in slo-mo kunnen filmen. (anders moet je dat met de trimmer doen, maar dan moeten de fps wel hoog genoeg zijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik sta er niet van te kijken. Andere OSsen hebben het ondertussen ook. Die kopieren nu live images, WP nu slomo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoeveel toeval is dat, was gisteren nog beetje aan het praten over die 950, camera, opnemen 4K etc, dus ik zeg nog 'ik zie liever 1080p met 120fps of 180fps dan 4K'. Laat die optie maar komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
SinergyX schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:09:
Hoeveel toeval is dat, was gisteren nog beetje aan het praten over die 950, camera, opnemen 4K etc, dus ik zeg nog 'ik zie liever 1080p met 120fps of 180fps dan 4K'. Laat die optie maar komen :D
180 fps op 4K is wel een beetje ver gezocht vind ik ;), standaard voor 4K is nu 30 fps en voor 1080p 60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
Is 1080@60fps confirmed? dan zet ik dat ook even in topic start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 11:57
coenraad7 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

180 fps op 4K is wel een beetje ver gezocht vind ik ;), standaard voor 4K is nu 30 fps en voor 1080p 60 fps
Haha lees nog maar eens opnieuw ;) 120 of 180 fps op 1080 ipv gewoon 30 fps in 4k. Vond m wel leuk gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
sem-v schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Haha lees nog maar eens opnieuw ;) 120 of 180 fps op 1080 ipv gewoon 30 fps in 4k. Vond m wel leuk gezien!
aha ja ik zie hem XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Laatst online: 06-07-2022
Game_overrr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:48:
Is 1080@60fps confirmed? dan zet ik dat ook even in topic start post.
Niet helemaal. Of het is door de Lumia 950 video's waar de selectie optie te zien is van 1080p/60.
En dat de display dock specs 1080p/60 support aangeven.
http://www.wpxbox.com/mic...als-1080p-60-fps-support/
die verwijst naar http://www.microsoft.com/en-in/mobile/accessory/hd-500/ met quote:
Plug your Lumia 950 or 950 XL into a Display Dock and the external monitor starts up. The keyboard and mouse are ready to go, and with a 60 FPS refresh rate, catching up on email is flicker-free and super-smooth. With full HD output and a USB-C port that charges your phone while you work, it’s a quick and easy way to get the productivity advantages of using a bigger screen.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 15:06
1080p60 gaat over de refreshrate op de videouitgang.
Slow-motion lijkt er toch wel in te komen met 120fps, zie link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 12:48
Op de Engelse MS site staat de aanbieding van het display dock beschreven:
http://www.microsoft.com/...ft-display-dock-offer/tc/

Op deze pagina staat ook het volgende: "Valid only on original purchases made from authorized retailers in the UK between 20 November 2015, and 31 January 2016."

Hiermee lijkt een levering vanaf de 20e in de UK dus ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 20:55
griphin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:37:
Op de Engelse MS site staat de aanbieding van het display dock beschreven:
http://www.microsoft.com/...ft-display-dock-offer/tc/

Op deze pagina staat ook het volgende: "Valid only on original purchases made from authorized retailers in the UK between 20 November 2015, and 31 January 2016."

Hiermee lijkt een levering vanaf de 20e in de UK dus ook mogelijk.
Het gaat over de aankoop datum, niet over de leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Laatst online: 06-07-2022
buzzbuzz68 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:36:
1080p60 gaat over de refreshrate op de videouitgang.
Slow-motion lijkt er toch wel in te komen met 120fps, zie link.
Wat betreft de Display Dock heb je inderdaad gelijk.

Over de eerste, dat was in de camera app, dus die ging wel echt over een instelling van opnemen met 1080p/60fps. Kan alleen zo snel die video niet vinden.
Pagina: 1 ... 9 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.