Wow, gaaf! Slowmotion was echt iets wat ik graag nog wilde hebben! WM10 Lumia 950 XL HERE WE COME:D
iddGame_overrr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:25:
Wow, gaaf! Slowmotion was echt iets wat ik graag nog wilde hebben! WM10 Lumia 950 XL HERE WE COME:D
Die had ik ook gezien, alleen zegt MS NL (althans, de HD die ik net belde) die aanbieding niet te kennengriphin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:37:
Op de Engelse MS site staat de aanbieding van het display dock beschreven:
http://www.microsoft.com/...ft-display-dock-offer/tc/
Op deze pagina staat ook het volgende: "Valid only on original purchases made from authorized retailers in the UK between 20 November 2015, and 31 January 2016."
Hiermee lijkt een levering vanaf de 20e in de UK dus ook mogelijk.

Wil best een keer snel bestellen, maar dan wil ik wel zeker weten dat dat ding erbij zit
Op de NL site kan ik er echt niets over terugvinden...
Daarom heb ik bij CoolBlue besteld. Azerty gaf aan er een Voucher bij te leveren.
Aankoop bij een retailer is normaal gesproken een aankoop in een winkel, dus direct in handen. Als de datum van 20 november ook als besteldatum zou gelden voor pre-orders, helpen ze alle pre-orders voor 20 november om zeep.Twardt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:46:
[...]
Het gaat over de aankoop datum, niet over de leverdatum.
Via de MS chat nu wel "bevestigd" gekregen dat de dock er gewoon bij zit, het staat alleen nergens... Moest me er maar niet druk om maken 
Tja, het zal wel. Ik ga hem iig niet via MS bestellen......
Tja, het zal wel. Ik ga hem iig niet via MS bestellen......
Bij Cooblue BE heb je de 950 met abbo van €15 (1GB) voor €510. Gekke is: Er statt bij dat de abbo laar voor 1 maand is. Daarna zou ik dus naar Mobile Vikings of Mobistar kunnen overstappen en heb ik gewoon €90 korting gekregen...
Toch eens navragen of dit klopt.
Toch eens navragen of dit klopt.
zie de modbreak hier boven
[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 30-10-2015 21:32 ]
Ik betaal nog steeds minder
People as things, that’s where it starts.
Beetje jammer, maar 10581 draait zó vreselijk lekker op mijn 920 (die er nog puntgaaf uitziet) dat ik het toch ff ga aankijken met die 950's vrees ik. Balen eigenlijk

Ben ik na 10 minuten Portugees vertalen in Google Translate en het bestellen van de witte dual-sim L950 eindelijk bij het betalen, vul ik mijn credit card gegevens in, heb ik mijn Rabobank scanner nodig om mijn credit card te bevestigen. Die heb ik dus net niet bij mijSthony schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:20:
Koopje, http://www.fnac.pt/Micros...martPhone-Windows/a918771
Ook xl in aanbieding
Vanavond de bestelling maar afronden dan en Amazon.de annuleren...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
100 Euro goedkoper en ik wil een dual-sim hebben en ben dus gebonden aan buitenlandse websites. Tevens heb ik de Portugese webshop gegoogled en ben geen negatieve berichten tegengekomen. Dat ik de telefoon misschien niet eerder krijg maakt mij niet heel veel uit, maar de meeste website geven toch al een vanaf verzenddatum aan. Amazon geeft zelfs een blok aan van begin december tot half februari. Via Microsoft stores zal de telefoon waarschijnlijk het snelst verzonden worden, maar 100 Euro scheelt toch een klap.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:45:
Maar waarom zou je hem op zo'n onbekende site van weet ik veel waar halen als je hem ook gewoon bij de betrouwbare webshops kunt halen? Ik kan me niet voorstellen dat je hem daar eerder gaat hebben en dat het helemaal goed zal gaan met aflevering
Ik heb overigens zelf nog geen slechte ervaringen gehad met bestellingen van over de hele wereld, en de verzending gaat met DHL dus dat zit wel goed...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Dual sim + goedkoop.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:45:
Maar waarom zou je hem op zo'n onbekende site van weet ik veel waar halen
Ik vind het ook een goede optie.
Ik twijfel alleen nog wel, is de irisscanner net zo handig als vingerafdrukscanner?
Heb nu HTC oneM7 en zo snel kunnen unlocken lijkt mij indeaal!
Als iemand toevallig nog een 950 of 950 XL gaat bestellen bij coolblue. Ik heb nog een cadeaubon ter waarde van 5 euro met de volgende code: X9BP-ZX7H-76J9. Hij is tot 31 oktober geldig.
That Is The Question
wat heb jij dan bij je NIF ingevuld? even aannemend aan dat je geen Portugese NIF hebt?Swerfer schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:51:
[...]
100 Euro goedkoper en ik wil een dual-sim hebben en ben dus gebonden aan buitenlandse websites. Tevens heb ik de Portugese webshop gegoogled en ben geen negatieve berichten tegengekomen. Dat ik de telefoon misschien niet eerder krijg maakt mij niet heel veel uit, maar de meeste website geven toch al een vanaf verzenddatum aan. Amazon geeft zelfs een blok aan van begin december tot half februari. Via Microsoft stores zal de telefoon waarschijnlijk het snelst verzonden worden, maar 100 Euro scheelt toch een klap.
Ik heb overigens zelf nog geen slechte ervaringen gehad met bestellingen van over de hele wereld, en de verzending gaat met DHL dus dat zit wel goed...
Besteld met abbo [hollands nieuwe] bij CB, kom ik na 2 jaar uit op 428 euro voor een zwarte 950.
Maar voor een los toestel is het wel een goede prijs, maar ik heb het geld niet om direct eventjes 500 euro neer te leggen, en anders had ik wss wel een Vodafone abbo genomen met iets van 350 euro + een jaar abbo. Ben je nog goedkoper uit voor de telefoon.
Ook maar een XL bij onze Portugese vrienden besteld, mooie prijs. Heb zelf NIF met een '-' ingevuld, komt niet zo nauw als ik deze post mag geloven.Frieda schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
wat heb jij dan bij je NIF ingevuld? even aannemend aan dat je geen Portugese NIF hebt?
Ben benieuwd...
Maar wel 2 jaar abbo, is maar net hoe alles uitkomt. Ik heb dusdanig hoog verbruik dat ik zo'n beetje elk toestel gratis kan krijgen bij 2 jaar, daarom doe ik altijd maximaal 1 jaar zodat ik maximale eruit kan halen.RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
Besteld met abbo [hollands nieuwe] bij CB, kom ik na 2 jaar uit op 428 euro voor een zwarte 950.
Maar voor een los toestel is het wel een goede prijs, maar ik heb het geld niet om direct eventjes 500 euro neer te leggen, en anders had ik wss wel een Vodafone abbo genomen met iets van 350 euro + een jaar abbo. Ben je nog goedkoper uit voor de telefoon.
Maar ik neem aan dat je toestel los bedoelt? zelfs 5 euro in de maand is al 120 euro, dan zou je bijbetaling maar max 308 euro kunnen zijn (wat in geval van 5 euro abbo niet het geval is).
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2015 13:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Aannemende dat je €428 kosten over de gehele looptijd bedoelt, met welke keuzes kom je daarop uit dan?RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
Remember what the dormouse said
Telefoon voor 428 hè, totale kosten zijn 750 over die twee jaar, da's inclusief abbo.c0burn schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:58:
[...]
Aannemende dat je €428 kosten over de gehele looptijd bedoelt, met welke keuzes kom je daarop uit dan?
Ik heb uit mijn hoofd Hollands nieuwe 800, met 16 euro toestelbijdrage en 44 euro bijbetalen.
428 voor de hele looptijd zou geweldig zijn, maar dat wordt 'm niet
2 jaar komt nu, en waarschijnlijk, en hopelijk, de komende 2 jaar prima uit. Verbruik was eerder ook hoger bij mij, maar reis nu minder met het OV, en dat scheelt erg veel in mijn dataverbruik, dus heb nu wel voldoende aan 800MB in de maand, haal met mijn huidige 1500 abbo vaak maar 500-600MB, en dat is met afronding op 0,1MB...SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:50:
[...]
Maar wel 2 jaar abbo, is maar net hoe alles uitkomt. Ik heb dusdanig hoog verbruik dat ik zo'n beetje elk toestel gratis kan krijgen bij 2 jaar, daarom doe ik altijd maximaal 1 jaar zodat ik maximale eruit kan halen.
Maar ik neem aan dat je toestel los bedoelt? zelfs 5 euro in de maand is al 120 euro, dan zou je bijbetaling maar max 308 euro kunnen zijn (wat in geval van 5 euro abbo niet het geval is).
Als ik het geld had liggen was ik misschien wel alsnog voor een jaar abbo gegaan, misschien dan wel bij Vodafone zelf voor 4G, maarja. 4G verbinding is waar ik woon toch twijfelachtig
Zojuist telefoon gehad van de Microsoft Store.Tom.Gerritse schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:13:
Ik heb zojuist gebeld met Microsoft Nederland met de vraag over Gorilla Glass 3 of 4 voor de LUmia 950.
Voor de mensen die de verwarring niet helemaal snappen, hieronder twee linkjes waarop verschillende informatie staat:
Productpagina Microsoft Lumia 950: http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/
Windows Store pagina LUmia 950: http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100
Ik krijg vandaag of morgen telefoon als de vriendelijke Microsoft mevrouw 'research' heeft gedaan bij haar collega's in de VS. Berichtgeving volgt!
Het blijkt dat de gegevens die op de Microsoft Store site staan (950 & 950XL allebei GG4) de juiste gegevens zijn. De gegevens op de productpagina van de Lumia 950 zijn verkeerd. Deze gegevens worden nu aangepast waarna de juiste gegevens op de site komen te staan:
De Microsoft Lumia 950 heeft dus net als de Microsoft Lumia 950XL Gorilla Glass 4!
Ja, het is zeer situatie afhankelijk. Met mijn huidig verbruik zit ik rond de 250 bijbetaling voor een jaar abbo, zit ik ~50-60 euro in de maand, wat ik nu ook heb, zonder 'toestellease', had achteraf iets te lage abbo genomen dus moest 15 euro/maand voor extra data bijnemen.RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:00:
2 jaar komt nu, en waarschijnlijk, en hopelijk, de komende 2 jaar prima uit. Verbruik was eerder ook hoger bij mij, maar reis nu minder met het OV, en dat scheelt erg veel in mijn dataverbruik, dus heb nu wel voldoende aan 800MB in de maand, haal met mijn huidige 1500 abbo vaak maar 500-600MB, en dat is met afronding op 0,1MB...
Als ik het geld had liggen was ik misschien wel alsnog voor een jaar abbo gegaan, misschien dan wel bij Vodafone zelf voor 4G, maarja. 4G verbinding is waar ik woon toch twijfelachtig
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 30-10-2015 14:33 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mooi! Bedankt voor het uitzoekenTom.Gerritse schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Zojuist telefoon gehad van de Microsoft Store.
Het blijkt dat de gegevens die op de Microsoft Store site staan (950 & 950XL allebei GG4) de juiste gegevens zijn. De gegevens op de productpagina van de Lumia 950 zijn verkeerd. Deze gegevens worden nu aangepast waarna de juiste gegevens op de site komen te staan:
De Microsoft Lumia 950 heeft dus net als de Microsoft Lumia 950XL Gorilla Glass 4!
Idd, fijn dat er duidelijkheid is, het boeit mij denk ik niet zo heel veel, eens kijken wat nou het werkelijke verschil is.
Gorilla Glass 3 & 4 zijn allebei scratch resistant. Gorilla glass 4 is echter veel dunner en lichter en kan extreem buigen. Gorilla Glass 3 is veel dikker en stugger en wanneer het buigt knapt het ook. Zoek maar eens een comparison op Youtube ofzo.RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:50:
Idd, fijn dat er duidelijkheid is, het boeit mij denk ik niet zo heel veel, eens kijken wat nou het werkelijke verschil is.
Omdat je aangaf geen €500 te kunnen betalen en dat niet heel veel meer is dan €428 hoopte ik stiekem dat je wel de hele looptijd bedoelde.RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
Telefoon voor 428 hè, totale kosten zijn 750 over die twee jaar, da's inclusief abbo.
Ik heb uit mijn hoofd Hollands nieuwe 800, met 16 euro toestelbijdrage en 44 euro bijbetalen.
428 voor de hele looptijd zou geweldig zijn, maar dat wordt 'm niet![]()
[...]

Bij mijn Lumia 1020 twee jaar geleden had ik wel de mazzel (foutje van Phone House) om 'm aan te schaffen met een looptijdbedrag lager dan de losse toestelprijs (€480 om ±€550), zelfs met een één-jarig abonnement. Helaas heb ik hiervan onlangs het scherm gesloopt toen ik hem open wilde maken, dus nu twijfel ik om een nieuw scherm te kopen op eBay of nog even te wachten op de 950.
Een vergelijkbare aanbieding als toen zou de keus wel erg makkelijk maken.
Ik heb de XL ook bij CB besteld.
Met een KPN abonnement. Gaat mij 19 per maand kosten en dan moet ik nog 422.5 betalen door de shopkorting en PayPal korting.
Ik heb dan 1,5gb per maand en 300 bel/SMS. Toch fijn dat je bij verlenging 500mb extra krijgt en doordat ik kpn compleet heb word alles nog eens verdubbeld en 5 euro extra korting.
Met Sim only zal het abonnement 15 per maand zijn.
In totaal zal het toestel mij dus 518,5 kosten. Lijkt mij meer dan prima
Ik heb nu nog een HTC M8, dus die kan ik ook nog verkopen.
Ik zit al een tijd te kijken voor een Windows toestel.
Mijn computer heeft al een tijd fijn Windows 10, sinds kort van een MacBook ook overgestapt op een Windows laptop en gebruik sinds kort ook Office 365. Dit lijkt me dan ook het perfecte moment om over te stappen op Windows telefoon
Met een KPN abonnement. Gaat mij 19 per maand kosten en dan moet ik nog 422.5 betalen door de shopkorting en PayPal korting.
Ik heb dan 1,5gb per maand en 300 bel/SMS. Toch fijn dat je bij verlenging 500mb extra krijgt en doordat ik kpn compleet heb word alles nog eens verdubbeld en 5 euro extra korting.
Met Sim only zal het abonnement 15 per maand zijn.
In totaal zal het toestel mij dus 518,5 kosten. Lijkt mij meer dan prima
Ik heb nu nog een HTC M8, dus die kan ik ook nog verkopen.
Ik zit al een tijd te kijken voor een Windows toestel.
Mijn computer heeft al een tijd fijn Windows 10, sinds kort van een MacBook ook overgestapt op een Windows laptop en gebruik sinds kort ook Office 365. Dit lijkt me dan ook het perfecte moment om over te stappen op Windows telefoon
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zo nu is de betaling van de witte dual-sim L950 wel gelukt bij onze Portugese helden. Hopen dat ze ook rond de aangegeven verzenddatum (1-12-2015) ook daadwerkelijk gaan leveren...
Ik zag het ja, bij teveel buigen verdwijnt GG4 gewoonGame_overrr schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:47:
[...]
Gorilla Glass 3 & 4 zijn allebei scratch resistant. Gorilla glass 4 is echter veel dunner en lichter en kan extreem buigen. Gorilla Glass 3 is veel dikker en stugger en wanneer het buigt knapt het ook. Zoek maar eens een comparison op Youtube ofzo.
Zou wel heel mooi zijn ja, minder dan 500 voor de hele looptijd, maar helaasch. Ach, mijn huidige deal vind ik ook niet slecht. Denk niet dat hij de komende maanden echt goedkoper wordt, misschien pas na een jaar.c0burn schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Omdat je aangaf geen €500 te kunnen betalen en dat niet heel veel meer is dan €428 hoopte ik stiekem dat je wel de hele looptijd bedoelde.![]()
Bij mijn Lumia 1020 twee jaar geleden had ik wel de mazzel (foutje van Phone House) om 'm aan te schaffen met een looptijdbedrag lager dan de losse toestelprijs (€480 om ±€550), zelfs met een één-jarig abonnement. Helaas heb ik hiervan onlangs het scherm gesloopt toen ik hem open wilde maken, dus nu twijfel ik om een nieuw scherm te kopen op eBay of nog even te wachten op de 950.
Een vergelijkbare aanbieding als toen zou de keus wel erg makkelijk maken.
Idd, ativ S hier van ruim 3 jaar oud en op allerlei manieren mishandeld en hier is nog steeds geen krasje op het scherm, dus ja dat GG zegt allemaal niet zoveel.RobinHood schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:48:
[...]
Ik zag het ja, bij teveel buigen verdwijnt GG4 gewoonWel jammer dat ze het alleen met relatief zachte messen testen, had liever ook een test gezien met harder spul, zoals zand. GG is al vanaf de eerste generatie keukenmes-proof, dus zo heel spannend vind ik dat niet. Veel van die testers denken volgens mij "het is scherp dus gevaarlijk voor glas", maar zo werkt het niet
Fnac is toch geen onbekende winkel? Da's 1 van de grootste electronica ketens van Europa.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:45:
Maar waarom zou je hem op zo'n onbekende site van weet ik veel waar halen
FNAC is een vrij grote Franse Brick and Mortar die nu blijkbaar ook in porutgal zaken doet. Dus onbetrouwbaar en zo zijn ze zéker niet.Martinspire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:45:
Maar waarom zou je hem op zo'n onbekende site van weet ik veel waar halen als je hem ook gewoon bij de betrouwbare webshops kunt halen? Ik kan me niet voorstellen dat je hem daar eerder gaat hebben en dat het helemaal goed zal gaan met aflevering
Dit mag in een levertijden topic
[ Voor 78% gewijzigd door PaT op 31-10-2015 11:38 ]
Ik zit eraan te denken om via amazone te kopen + fatboy oplader want 128gb kaartje heb ik al (sommige hebben daar al ooit wat gekocht).
Vraag mij 2 dingen af. Je krijgt een duitse uitvoering die makkelijk in nl te zetten is?
Garantie. Je hoopt het niet maar wat als die in garantie kapot gaat?
En de dual sim wat is het nu? standy of actief. Standy lees ik hier en daar wel gek aangezien er 2 antennes inzitten. Iemand ervaring met switchen van dual sim in ouder model lumia? Zo ja hoe werkt het?
Dual sim zal voor mij van toepassing zijn voor internetten in buitenland. Alleen hoe gaat whatsapp ermee alsnje van nr wisseld?
Vraag mij 2 dingen af. Je krijgt een duitse uitvoering die makkelijk in nl te zetten is?
En de dual sim wat is het nu? standy of actief. Standy lees ik hier en daar wel gek aangezien er 2 antennes inzitten. Iemand ervaring met switchen van dual sim in ouder model lumia? Zo ja hoe werkt het?
Dual sim zal voor mij van toepassing zijn voor internetten in buitenland. Alleen hoe gaat whatsapp ermee alsnje van nr wisseld?
[ Voor 11% gewijzigd door RobbyTown op 31-10-2015 08:29 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Volgens mij bij het aanzetten van de telefoon kies je de taal en standaard start die op met engels. Je zult niet veel merken dat die uit Duitsland komt.RobbyTown schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:23:
Ik zit eraan te denken om via amazone te kopen + fatboy oplader want 128gb kaartje heb ik al (sommige hebben daar al ooit wat gekocht).
Garantie gaat via Microsoft zelf.
Het zou actief zijn. Alleen als je belt met 1 sim, dan heeft de andere op dat moment geen bereik. Bel je niet dan zijn ze beide bereikbaar. Correct me if im wrong
De twee antennes zijn om het bereik beter te maken. Het toestel zou kunnen weten waar jouw hand is en welke antenne je daarmee blokt en de andere antenne gebruiken voor beter signaal.
Thnx.MichelatNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:33:
[...]
Volgens mij bij het aanzetten van de telefoon kies je de taal en standaard start die op met engels. Je zult niet veel merken dat die uit Duitsland komt.
Garantie gaat via Microsoft zelf.
Het zou actief zijn. Alleen als je belt met 1 sim, dan heeft de andere op dat moment geen bereik. Bel je niet dan zijn ze beide bereikbaar. Correct me if im wrong![]()
De twee antennes zijn om het bereik beter te maken. Het toestel zou kunnen weten waar jouw hand is en welke antenne je daarmee blokt en de andere antenne gebruiken voor beter signaal.
Over dual sim en wp en whatsapp ook wat gevonden productreview: Microsoft Lumia 640 Dual Sim 3G Zwart review door Stefanovic45
Zal met wp 10 net zo werken lijkt mij.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Jee heb ik overal zitten zoeken over een duidelijk uitleg van dualsim...staat t hier gewoon op tweakersRobbyTown schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:44:
[...]
Thnx.
Over dual sim en wp en whatsapp ook wat gevonden productreview: Microsoft Lumia 640 Dual Sim 3G Zwart review door Stefanovic45
Zal met wp 10 net zo werken lijkt mij.

je hebt een Whatsapp account gekoppeld aan je telefoon. Deze blijft bewoon actief, ongeacht de sim die je kiest. Thuis maak je ook gebruik van een andere drager (wifi), dat is met dual sim (of als je van sim wisselt) niet anders, tenzij je zelf je account wijzigt. Je kunt maar één actieve account op je telefoon hebben.RobbyTown schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:23:
<knip>
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Hoe is het gebruik van een SD kaart onder Windows Phone?
Ik heb bv een Sony tablet en daar kan je geen apps op de sd kaart installeren, wat het gebruik van een SD kaart eigenlijk veel minder interessant maakt.
Ik heb bv een Sony tablet en daar kan je geen apps op de sd kaart installeren, wat het gebruik van een SD kaart eigenlijk veel minder interessant maakt.
Sommige apps kunnen niet op een sd kaart geinstalleed worden. Daarentegen ben ik nog nooit een Windows phone tegengekomen waarbij geen app geïnstalleerd kon worden door weinig geheugen (in tegenstelling tot 9/10 goedkope android toestellen).Cronimet schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:39:
Ik zit te twijfelen om van Chineze android telefoons over te stappen naar de Lumia 950 omdat ik het zat ben met het ontbreken van updates en deze (in buurlanden) Dual Sim uitkomt. Echter twee zaken kan ik nog niet achterkomen.
1. Is het mogelijk om dual whatsapp te draaien op W10M, zoals met de app Disa mogelijk is op Android? Ik lees hier wisselende verhalen over.
2. Heeft de Lumia 950 ook een notificatie LED?
De aanbieding in Portugal is namelijk wel erg aantrekkelijk.
1. Is het mogelijk om dual whatsapp te draaien op W10M, zoals met de app Disa mogelijk is op Android? Ik lees hier wisselende verhalen over.
In een paar posts terug van RobbyTown is te lezen over dual sim icm whatsapp. Conclusie: is niet mogelijk. En ja de Lumia heeft een notificatie led. Correct me if im wrongCaros schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:59:
Ik zit te twijfelen om van Chineze android telefoons over te stappen naar de Lumia 950 omdat ik het zat ben met het ontbreken van updates en deze (in buurlanden) Dual Sim uitkomt. Echter twee zaken kan ik nog niet achterkomen.
Nee.Caros schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:59:
De 950 heeft glance. Dat is een soort notification LED extreme deluxe plus.2. Heeft de Lumia 950 ook een notificatie LED?
[ Voor 6% gewijzigd door Ramon op 31-10-2015 13:43 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Er zijn vooralsnog geen alternatieve WhatsApp clients (zoals Disa) op WP, dus helaas geen 2 accounts op 1 telefoon mogelijk. Het beste alternatief is Facebook Messenger, dat wel 2 telefoonnummers op 1 account ondersteunt.Caros schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:59:
Uit ervaring met m'n L620: goed. Je kunt in de instellingen gewoon de default installatielocatie instellen voor de apps. Tevens kun je Here Maps ook gewoon zeggen het kaartmateriaal op de SD kaart te zetten.Cronimet schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:39:
Inderdaad laten niet alle apps zich op de SD kaart installeren (waarom? geen idee), maar de L950 voorziet ook ruim genoeg in interne opslag.
Hoe dan? Met mijn Lumia 520 kan dat niet (meer).ShitHappens schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:51:
[...]
Tevens kun je Here Maps ook gewoon zeggen het kaartmateriaal op de SD kaart te zetten.
Dat was (moet ik even uit m'n hoofd zeggen) met behulp van de Storage Sense app.
Laat dat nu niet meer gaan op 8.1
De Nokia storage app is niet meer dus om kaarten op SD te krijgen zal je naar WP10 moeten.
Edit. Lumia storage check beta heette die app.
De Nokia storage app is niet meer dus om kaarten op SD te krijgen zal je naar WP10 moeten.
Edit. Lumia storage check beta heette die app.
[ Voor 16% gewijzigd door René H op 31-10-2015 17:55 ]
Ehm. Is met "Opslaginzicht" niet ongeveer hetzelfde mogelijk op 8.1? Is niet zo verfijnd maar toch.
Heb zelf de 1020 dus alles staat op "telefoon".
Heb zelf de 1020 dus alles staat op "telefoon".
Eerder konden de mappen inderdaad wel op je SD kaartje, maar nu niet meer. Wel blijven ze er staan als ze daarvoor er al stonden, gelukkig.
Ach, interne opslagproblematiek zal wel afgelopen zijn met de 950, 32GB intern, hoppa
Ik heb wel last van jeugdig ongeduld, wil 'm hebben, nu
Ach, interne opslagproblematiek zal wel afgelopen zijn met de 950, 32GB intern, hoppa
Ik had stiekem wel verwacht dat de Lumia 950 XL geleverd zou worden met standaard 64GB. Zo duur is opslaggeheugen niet en m'n Lumia 920 had 2,5 jaar geleden al 32GB aan boord (en ja, dat is heerlijkRobinHood schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:53:
Eerder konden de mappen inderdaad wel op je SD kaartje, maar nu niet meer. Wel blijven ze er staan als ze daarvoor er al stonden, gelukkig.
Ach, interne opslagproblematiek zal wel afgelopen zijn met de 950, 32GB intern, hoppa![]()
Heb zelf overigens ook de Lumia 950 XL besteld (bij Belsimpel icm een Tele2-verlenging). En even wat mensen hier jaloers maken: 11 november naar Microsoft FutureProef dus daar kan ik alvast wat spelen met onder andere de nieuwe Lumia's!
FutureProef is toch gewoon een gratis event waar je heen kan gaan wanneer je wilt? Of zit ik er naast en is het op uitnodiging?
Ontopic:
Net met 10 euro korting de 950 bij Coolblue besteld. Aangezien ik bij KPN zit met KPN Compleet was het niet veel voordeliger om hem met een abbo te nemen. Ik dacht er eerst over om hem bij Microsoft te bestellen, maar met die lange levertijd van 5-7 dagen toch maar de gok genomen op Coolblue.
Ontopic:
Net met 10 euro korting de 950 bij Coolblue besteld. Aangezien ik bij KPN zit met KPN Compleet was het niet veel voordeliger om hem met een abbo te nemen. Ik dacht er eerst over om hem bij Microsoft te bestellen, maar met die lange levertijd van 5-7 dagen toch maar de gok genomen op Coolblue.
Is inderdaad een gratis evenement maar voor het publiek start het pas 14 novemberPyramiden schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:02:
FutureProef is toch gewoon een gratis event waar je heen kan gaan wanneer je wilt? Of zit ik er naast en is het op uitnodiging?
Ontopic:
Leuk! Dan ben ik wel jaloers, hahaSomerenV schreef op zondag 01 november 2015 @ 05:29:
[...]
Is inderdaad een gratis evenement maar voor het publiek start het pas 14 novemberEen vriend van me was uitgenodigd door Microsoft om naar de gesloten opening (of hoe je het ook moet noemen) te komen en die mocht iemand meenemen.
Lijkt me overigens wel een grappig evenement om heen te gaan.
waar zou ik meer aan hebben...
Selheid ( voor 4K filmen ) vs Opslag al is 32GB extra al genoeg voor mij.
http://tweakers.net/price...re/listing/381608;420345/
[ Voor 13% gewijzigd door ErwinJ op 01-11-2015 09:04 ]
Ik zou voor opslag gaan. Opslag ken je nooit genoeg hebbenErwinJ schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:03:
waar zou ik meer aan hebben...
Weet iemand of de Lumia 950 XL een pentile amoled heeft? En zo ja, hoe erg dat zichtbaar is op die hoge resoluties? Bij de 1e desire vond ik t erg lelijk
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Verwijderd
Niet. Dat zie je al niet op een 720p scherm van een Lumia 735. En de techniek is intussen ook verder gevorderd. Prachtig. No worries, matenoes schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:06:
Weet iemand of de Lumia 950 XL een pentile amoled heeft? En zo ja, hoe erg dat zichtbaar is op die hoge resoluties? Bij de 1e desire vond ik t erg lelijk
AMOLED is een stuk beter als het toen was. Volgensmij sinds de resoluties 720p en hoger geworden zijn (en verbeteringen in de techniek) merk je niet echt iets van Pentile displays. Op zich ziet mijn Galaxy Note 1 (720p AMOLED) er al prima uit, en nu op mijn Lumia 930 (1080p) is het alleen maar beter. Volgensmij, zelfs met pentile, kan je met AMOLED niet echt meer verkeerd gaan.noes schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:06:
[ Voor 17% gewijzigd door blmp op 01-11-2015 13:32 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
De pentile indeling was het eerste wat mij opviel aan mijn 930 vergeleken met mijn 1520. Ik vond het scherm dus echt niet mooier of beter in vergelijking met FHD op het 6" scherm van de lumia 1520. Zeker met alle rechte elementen in WP kan ik duidelijk zien dat deze stiekem een kartelrand hebben.
In normaal gebruik is het wel onopvallend genoeg om je er niet aan te storen, maar het is zeker niet onzichtbaar op FHD en ik betwijfel of 1440p van de 950 daar verandering in zou brengen.
Als het een pentile indeling is natuurlijk, ik heb daar niks over gelezen.
In normaal gebruik is het wel onopvallend genoeg om je er niet aan te storen, maar het is zeker niet onzichtbaar op FHD en ik betwijfel of 1440p van de 950 daar verandering in zou brengen.
Als het een pentile indeling is natuurlijk, ik heb daar niks over gelezen.
Hier ook slechte ervaring met het 720p pentile AMOLED scherm van de Lumia 925. Hoop toch dat de hoge resolutie op de 950 het pentile (als het een pentile scherm is) effect verkleint. Overigens zei Panos tijdens de presentatie dat hoe goed je ook kijkt je geen pixels kan onderscheiden, dus hopelijk....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
925 was toch net als de 920 LCD?Ramon schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:58:
Hier ook slechte ervaring met het 720p pentile AMOLED scherm van de Lumia 925. Hoop toch dat de hoge resolutie op de 950 het pentile (als het een pentile scherm is) effect verkleint. Overigens zei Panos tijdens de presentatie dat hoe goed je ook kijkt je geen pixels kan onderscheiden, dus hopelijk....
Edit: oh nee, toch niet. Vaag...
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2015 14:13 ]
Iemand een idee wanneer de samples naar tweakers wordt gestuurd?
Na eerdere' ik wil hem hebben 'acties wil ik nu toch wel wachten voor ik een toestel koop waar ik hoge verwachtingen van heb.
Optimus was geen succes uiteindelijk.... 😊
Na eerdere' ik wil hem hebben 'acties wil ik nu toch wel wachten voor ik een toestel koop waar ik hoge verwachtingen van heb.
Optimus was geen succes uiteindelijk.... 😊
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
De vraag is meer wanneer de NDA afloopt, release staat bij Coolblue op 3 december, net als de MS store. ik denk niet dat de NDA op release afloopt, ik zou zelf een paar dagen speling houden, kunnen mensen hem nog snel voor 100% van de prijs pre-orderen
Check Amazon France ivm acties op beide Lumia's:
L950 XL nu voor €649 en de L950 nu voor €562,49
En bij tetded.com hebben ze trouwens mooie cases 😉
[ Voor 24% gewijzigd door penscup62 op 01-11-2015 19:40 ]
Vind die van Mozo eigenlijk mooier.. premium uitstraling!penscup62 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:36:
Check Amazon France ivm acties op beide Lumia's:
Alleen jammer dat de prijs ook premium is.
Zeker, die van Mozo zijn inderdaad mooi, maar van tetded zijn ook van leer en bieden meer bescherming en veel keuze in kleur. Wat mij betreft ook een redelijk premium lookSecsytime schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:46:
[...]
Vind die van Mozo eigenlijk mooier.. premium uitstraling!
Alleen jammer dat de prijs ook premium is.
[ Voor 5% gewijzigd door penscup62 op 01-11-2015 19:55 ]
Verwijderd
Het mooie van die Mozo backs is dat ze de achterkant vervangen.penscup62 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:50:
[...]
Zeker, die van Mozo zijn inderdaad mooi, maar van tetded zijn ook van leer en bieden meer bescherming en veel keuze in kleur
Back er af en die van Mozo er op.
Van tetded is feitelijk een gewone cover.
Heeft de tetded ook wireless charging?
Dan vind ik de prijs oké anders toch een beetje duur.
a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting
Voor wireless charging maakt deze cover niks uit, dat werkt er gewoon doorheen zeg maar. Mijn L930 (en eerder ook de L920) laadt gewoon draadloos op ook als er een leren cover om zit.mrprancer schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:36:
Heeft de tetded ook wireless charging?
Oke,ik dacht dat Microsoft advertenties had met een speciale cover die nodig was voor wireless charging.
Ik was al helemaal bereid een case aan te schaffen om dat te kunnen.
Moet wel bekennen dat het er wel erg mooi uit ziet zo'n leren hoesje.
@robin hood
Mijn abbo loopt 22 december af, dus hoop dat er dan net een price drop of leuke Cashback actie maar zie dat niet gebeuren.
Neem mijn oude Optimus maar mee op vakantie en laat mijn s4 thuis.
Dan speel ik wel met de 950 XL als ik weer thuis ben.
@robin hood
Mijn abbo loopt 22 december af, dus hoop dat er dan net een price drop of leuke Cashback actie maar zie dat niet gebeuren.
Neem mijn oude Optimus maar mee op vakantie en laat mijn s4 thuis.
Dan speel ik wel met de 950 XL als ik weer thuis ben.
[ Voor 34% gewijzigd door mrprancer op 01-11-2015 22:27 . Reden: Reactie op NDA vraag ]
Verschil tussen deze en Mozo is dat de Mozo je stock back-cover vervangt, vandaar dat het interessant is dat Qi ingebouwd is, want anders zou dat niet meer lukken eens de achterkant van je foon vervangen is.mrprancer schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:23:
Oke,ik dacht dat Microsoft advertenties had met een speciale cover die nodig was voor wireless charging.
Ik denk dat de Mozo hem iéts dikker maakt, omdat de 'lens bult' weggewerkt wordt (en dus flush zit met je cover).Game_overrr schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:52:
Ik ben wel heel erg benieuwd of de mozo je telefoon oook dikker maakt
Verwijderd
Als ik toevallig in de buurt ben van Amsterdam kan ik ook wel even heengaan. Met bus 32 of 33 vanaf CS ben je er vrij snelSomerenV schreef op zondag 01 november 2015 @ 05:29:
[...]
Is inderdaad een gratis evenement maar voor het publiek start het pas 14 novemberEen vriend van me was uitgenodigd door Microsoft om naar de gesloten opening (of hoe je het ook moet noemen) te komen en die mocht iemand meenemen.
Kan ik misschien daar even persoonlijk vragen waarom ze geen Lumia 950/950XL met dual SIM in Nederland uitbrengen
Ik had Azerty gemaild (zij hebben momenteel de goedkoopste Lumia 950(XL) uit de pricewatch) met de vraag of de gratis dock ook bij hun verkrijgbaar was. Ze zeiden dat ze niet meedoen aan die actie van Microsoft.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hmm... Krijg een mailtje van FNAC (Portugal) dat ze de bestelling hebben gecanceld. Hebben meer mensen dit gehad die bij FNAC besteld hebben?
http://www.dealabs.com/bo...commande/161082#discussedSwerfer schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:33:
Hmm... Krijg een mailtje van FNAC (Portugal) dat ze de bestelling hebben gecanceld. Hebben meer mensen dit gehad die bij FNAC besteld hebben?
Vreemd, dit is de reactie die ik terug kreeg van een medewerker:.oisyn schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:12:
Ik had Azerty gemaild (zij hebben momenteel de goedkoopste Lumia 950(XL) uit de pricewatch) met de vraag of de gratis dock ook bij hun verkrijgbaar was. Ze zeiden dat ze niet meedoen aan die actie van Microsoft.
Ik ben het met je eens dat document erg vaag is, dat heb ik ook nagevraagd maar daar kreeg ik geen antwoord meer op.Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Bij de Nokia Lumia zit een voucher waarmee u het document kunt opvragen.
Als u nog vragen heeft horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Azerty Verkoop
Nog niet besloten of ik de achterkant zou vervangen door zoiets als de moto (de bruin lederen Is wel erg mooi) of toch iets van een slim case. Wel wil ik er een screenprotector erop, zijn er mensen hier die ervaring hebben goede screenprotectors icm Lumia?
Als het dezelfde kwaliteit heeft als de Nokia 930, dan denk ik niet dat je een screenprotector nodig hebt.GroeneThee schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:13:
Nog niet besloten of ik de achterkant zou vervangen door zoiets als de moto (de bruin lederen Is wel erg mooi) of toch iets van een slim case. Wel wil ik er een screenprotector erop, zijn er mensen hier die ervaring hebben goede screenprotectors icm Lumia?
Overigens heb ik nog nooit een screenprotector nodig gehad, maar dat zal per persoon verschillen..
Ik had de knoop gisteravond doorgehakt en een pre-order geplaatst bij fnac.pt. Helaas krijg ik zojuist het volgende bericht:
Email de cancelamento de artigo Fnac.pt
Zijn er meerdere mensen die dit probleem ervaren?
Kijk eens 5 posts boven jeCaros schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:25:
Ik had de knoop gisteravond doorgehakt en een pre-order geplaatst bij fnac.pt. Helaas krijg ik zojuist het volgende bericht:
Ik wel, kom van een xperiaSecsytime schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]
Als het dezelfde kwaliteit heeft als de Nokia 930, dan denk ik niet dat je een screenprotector nodig hebt.
Overigens heb ik nog een screenprotector nodig gehad, maar dat zal per persoon verschillen..
Krassen op de achterkant maakt mij allemaal niet echt uit, helemaal niet als je deze kan vervangen maar op het scherm gaat mij toch enigzins irriteren
Qua screenprotector is niet alleen hardheid belangrijk maar ook of het gevoel nog enigzins het zelfde is bij het gebruik ervan. Naast dat pasvorm en de juiste cut-outs goed moeten zijn. Vandaar mijn vraag want helaas is het aanbod van cases/screenprotectors (en apps
Ik hoef geen case, lijkt me vreselijk. Ik wil wel een mooie lederen achterkant hebben, en een screenprotector komt er ook op. Geen idee welk merk ik er nu op heb zitten, ik heb volgens mij voor elk apparaat een ander merkGroeneThee schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:13:
Ik hoef absoluut niet het gevoel van een telefoon zonder screenprotector. Ik vind dat "naakte" glas helemaal niets. Veel te glad. En wat betreft pasvorm, zolang je geen generieke koopt, komt dat wel goed.GroeneThee schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:50:
[...]
Ik wel, kom van een xperia![]()
Krassen op de achterkant maakt mij allemaal niet echt uit, helemaal niet als je deze kan vervangen maar op het scherm gaat mij toch enigzins irriteren
Qua screenprotector is niet alleen hardheid belangrijk maar ook of het gevoel nog enigzins het zelfde is bij het gebruik ervan. Naast dat pasvorm en de juiste cut-outs goed moeten zijn. Vandaar mijn vraag want helaas is het aanbod van cases/screenprotectors (en apps) nog niet hetzelfde als bij Samsung/Apple etc.
Wat is nodig? Voor krassen, geen idee. Maar ik heb hem wel nodig tegen vingerafdrukken, weerkaatsing en zoals ik hierboven al zei, voor het gevoel. Ik heb het liefst een matte protector: geen vingerafdrukken, geen weerkaatsing en iets minder glad. Enige nadeel (als je dat belangrijk vindt) is dat het scherm iets minder vibrant wordt.Secsytime schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]
Als het dezelfde kwaliteit heeft als de Nokia 930, dan denk ik niet dat je een screenprotector nodig hebt.
Overigens heb ik nog een screenprotector nodig gehad, maar dat zal per persoon verschillen..
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Belsimpel was ook 12 euro omlaag gegaan, ik wacht nog rustig even af, als deze lijn doorzet, zit ik nog wel even uit tot ergens begin volgend jaar.
Die van Skinomi bevallen altijd goed. De pasvorm is ieder geval super.
http://www.skinomi.com/microsoft-lumia-950.html
http://www.skinomi.com/microsoft-lumia-950-xl.html
Gebruik ik tot het nieuwe er af is. Voor tussen de oren dus..
http://www.skinomi.com/microsoft-lumia-950.html
http://www.skinomi.com/microsoft-lumia-950-xl.html
Gebruik ik tot het nieuwe er af is. Voor tussen de oren dus..
nooit* (was ik blijkbaar vergeten)Wailing_Banshee schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:57:
[...]
Ik hoef geen case, lijkt me vreselijk. Ik wil wel een mooie lederen achterkant hebben, en een screenprotector komt er ook op. Geen idee welk merk ik er nu op heb zitten, ik heb volgens mij voor elk apparaat een ander merk
[...]
Ik hoef absoluut niet het gevoel van een telefoon zonder screenprotector. Ik vind dat "naakte" glas helemaal niets. Veel te glad. En wat betreft pasvorm, zolang je geen generieke koopt, komt dat wel goed.
[...]
Wat is nodig? Voor krassen, geen idee. Maar ik heb hem wel nodig tegen vingerafdrukken, weerkaatsing en zoals ik hierboven al zei, voor het gevoel. Ik heb het liefst een matte protector: geen vingerafdrukken, geen weerkaatsing en iets minder glad. Enige nadeel (als je dat belangrijk vindt) is dat het scherm iets minder vibrant wordt.
Ja, ik ook. Jammer! Ik stuur ze wel even een mailtje voor een verklaring.Swerfer schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:33:
Ik heb ook een mailtje gestuurd, ben benieuwd naar de reactie..Omied schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:30:
[...]
Ja, ik ook. Jammer! Ik stuur ze wel even een mailtje voor een verklaring.
Verwijderd
Misschien heeft het hiermee te maken?Omied schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:30:
[...]
Ja, ik ook. Jammer! Ik stuur ze wel even een mailtje voor een verklaring.
http://wmpoweruser.com/me...-432-with-continuum-dock/
Serieus aan het twijfelen tussen de Nexus 6p en de Lumia. Heb nu een Lumia 930 en ben best tevreden ondanks dat je een groter app aanbod hebt bij Android. Maar voor hetgeen ik het gebruik ( zakelijke mails,bellen,whatsapp en camera) past Windows perfect bij me.
Maar de Nexus lijkt me ook een goed toestel, de Xperia z5 en Galaxy S6 vallen om verschillende redenen al af.
Zijn er eigenlijk al autoladers beschikbaar en een houder om het toestel in de auto als GPS te gebruiken?
Maar de Nexus lijkt me ook een goed toestel, de Xperia z5 en Galaxy S6 vallen om verschillende redenen al af.
Zijn er eigenlijk al autoladers beschikbaar en een houder om het toestel in de auto als GPS te gebruiken?
Wat zijn voor jou de pro's en con's voor de beide telefoons? Weeg het gewoon eerlijk af en kijk wat echt het beste is..Cronimet schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:10:
Serieus aan het twijfelen tussen de Nexus 6p en de Lumia. Heb nu een Lumia 930 en ben best tevreden ondanks dat je een groter app aanbod hebt bij Android. Maar voor hetgeen ik het gebruik ( zakelijke mails,bellen,whatsapp en camera) past Windows perfect bij me.
http://www.brodit.com/pro...a&model=Lumia+930&pn=prodCronimet schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:10:
Voor de Lumia 930 en binnenkort ook voor de 950/XL
Of een universele zoals de RAM X-Grip
https://www.rammount.com/products/xgrip/un10_learn
Ik gebruik zelf de CR200, indertijd voor € 50 gekocht in Duitsland.(L830)Cronimet schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:10:
http://www.amazon.de/gp/a...ID=419QBClzXCL&ref=plSrch
Draadloos laden is ideaal in de auto en er zit ook nog een losse USB poort op.
Misschien is deze vraag al eerder gesteld voor Windows 10 mobile, maar kun je dit ook i.c.m. met Whatsapp web bijvoorbeeld gebruiken? Ik lees op de FAQ van whatsapp web dat dit nog niet ondersteund wordt, klopt dat? Dit kan voor mij van invloed hebben of ik deze telefoon ga bestellen of niet.
"That's what I do. I drink and I know things."
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.