Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Dat gezeik over apps, ik vind Windows telefoons sowieso al meer voor volwassenen en dat straalt uit naar het app aanbod. Doelgroep 25+ zou je kunnen zeggen. Zelfde doelgroep als Blackberry ook in de zakelijke markt, de meer serieuze werknemers. Productiviteit en no-nonsense daar zijn ze goed in, en al die apps vind je ook in de store. Ik vind dit eerder een sterkte dan een zwakte.

Mijn grote klacht over playstore en apple app store is het feit dat je gewoon door de bomen het bos niet ziet met alle nutteloze apps die eigenlijk geen functie hebben.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Het beste van Windows Phone vind ik net dat er geen gezeiks is. Alles werkt gewoon en dat is een verademing tov Android en IOS. Ook de mail client bv werkt gewoon perfect, terwijl er bij ons op het werk heel wat mensen met een Galaxy S6 problemen hebben met de exchange mail.

Voor een zakelijke telefoon is Windows de beste keuze, ben je wat jonger en wil je spelletjes spelen op je telefoon dan zoek je beter wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:56

SomerenV

It's something!

Cronimet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:46:
Het beste van Windows Phone vind ik net dat er geen gezeiks is. Alles werkt gewoon en dat is een verademing tov Android en IOS. Ook de mail client bv werkt gewoon perfect, terwijl er bij ons op het werk heel wat mensen met een Galaxy S6 problemen hebben met de exchange mail.

Voor een zakelijke telefoon is Windows de beste keuze, ben je wat jonger en wil je spelletjes spelen op je telefoon dan zoek je beter wat anders
Daarbij is Windows niet 'hip' en een iPhone of Galaxy is dat wel. Moet wel zeggen dat Microsoft de laatste tijd echt héél erg goed bezig is. Satya aan het roer zetten is een van de beste keuzes geweest denk ik. Zelfs veel Apple-fans vonden de afgelopen Microsoft-persconferentie erg goed en hier en daar heb ik gelezen dat die persconferentie vergelijkbaar is qua impact met de iPhone-persconferentie uit 2007.

Zelf ga ik denk ik voor de Lumia 950 XL, al is het maar vanwege het meegeleverde dock O-) Al zou het dock niet meer zijn dan een USB-C to HDMI adapter, waardoor een simpel kabeltje van een paar euro ook zou werken. Het enige dat je dan mist is extra USB-poorten. Even snel gekeken en die kabeltjes zijn verrekte duur :+

[ Voor 3% gewijzigd door SomerenV op 21-10-2015 23:10 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 05-10 04:53
Ik heb wel wat droids versleten en ja voor normaal ( wat is normaal ) gebruik zijn ze wel afdoende.
Maar waar ik de afkeer van kreeg was de onbetrouwbaarheid.
Ik moest het toestel zowat in zijn geheel stil leggen wilde ik de dag doorkomen,
Gps uit, wifi uit ( als ik weg ging ) helderheid op laag en zorgen dat er minimaal aan apps in de achtergrond draaide....tja waarvoor heb je dan een smartphone.
Navigatie zonder infuus ( laadkabel ) ging wel maar hield het geen paar uur vol.
Breakingpoint was wel dat ik ooit eens een telefoonnummer moest opzoeken uit mijn eigen adres boek en daar bijna vijf minuten mee bezig was, en thuis even browsen....popupje google blabla service has stopped.
Zoonlief had een htc wp gevalletje uit nood gekocht, minder specs dan wat ik had.
Na vijf minuten was ik eigenlijk al wel om, iig zover om het zelf eens te proberen.
Een paar week later had ik de 520.....lekker low budget, low specs ( eigenlijk low in alles ) maar draaide als een tierelier.
Ondertussen ben ik zelf al overgestapt naar een ander model maar die 520 draait nog steeds.
Wel met een kapot scherm, maar hij werkt.
Kan mij niets schelen als MS een klein marktaandeel heeft of niet, ook niet als die dingen hip zijn of dat er zogenaamd geen apps voor te krijgen zijn.
Belangrijker vind ik dat ik tevreden ben en dat dat ding doet wat ik er van verwacht.

Over die presentaties cq conferenties ben ik gauw klaar mee,
Satya en ook die Joe Belfiore zijn naast dat ze een goede babbel hebben ook hele goeie showmannen die net als Steve Jobs op een hele leuke en vooral een actieve manier hun presentaties doen.
Iets waar menig sbs of rtl presentator een puntje aan kan zuigen.
Al zou ik Belfiore wel een andere kapper adviseren...... ;-)

Zelf heb ik de 950( xl ) in de pauze gezet tenzij ik hem ergens schappelijk tegenkom en anders wachten we nog maar even.
Nadeel van die Nokia's tegenover menig Android vind ik dat ze wel heel lang meegaan.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:38
Amadeus1966 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 02:43:
Nadeel van die Nokia's tegenover menig Android vind ik dat ze wel heel lang meegaan.
Ja, een heel erg vervelend kenmerk! Ik heb altijd Nokia's gehad, deze 920 die ik nu heb is de laatste (van mij dan). Ik hoop dat Microsoft dat kenmerk wel doorzet...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05:35
Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Voor jou bedoel je.
Ben zelf alweer even Google vrij (behalve YT) en dat bevalt super.
Kan je ook doen en dan ben je gelijk verlost van je 'gemis'.
Klopt, spreek absoluut voor mijzelf (alleen) al weet ik dat er veel mensen zijn die het er wel mee eens zijn. Youtube in mindere mate maar vooral Google Maps dat ik vaak gebruik. En ja ik weet dat Here ook best goed is, heb het zelf ook getest maar wat mij betreft is Google Maps zeker nog King of the Hill.

Daarnaast gebruik ik Runkeeper erg vaak bijvoorbeeld, maar er is een manier via een andere app (Caledos Runner) om toch Runkeeper te blijven gebruiken. Maar dat is een work-around, welke in mijn beleving er niet zo moeten zijn.
matthewk schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:33:
Dat gezeik over apps, ik vind Windows telefoons sowieso al meer voor volwassenen en dat straalt uit naar het app aanbod.
Volgens mij is het eerder andersom, de apps zijn er gewoon niet. Daarom lijkt het zo. Maar hopenlijk veranderd dat met de final release van W10 en zal universal apps meer gebruikt gaan worden.
Mijn grote klacht over playstore en apple app store is het feit dat je gewoon door de bomen het bos niet ziet met alle nutteloze apps die eigenlijk geen functie hebben.
Heb Iphone gehad, nu Android. Maar vind eigenlijk altijd wel wat ik zoek. De rest negeer ik, volgens mij geldt dat voor iedereen. Dat er mensen zijn die graag de volgende nieuwe fart-app zoeken... zelfs die worden dan bediend ;)

Overigens geldt wel wel altijd, je kan geiiriteerd raken als mensen de app-gap ter sprake brengen, of onzeker zijn of ze de overstap moeten maken. Maar in mijn beleving werkt het beter als ze helpt aan oplosingen en eerlijke informatie. Dan heb je grotere kans dat ze ambassadeurs worden...
Cronimet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:46:

iOS werkt ook gewoon, de ervaring is uitstekend. Maar als je net iets buiten de Apple-paden wil, dan kan het als beperkt worden ervaren. Dat had ik in ieder geval, vandaar de overstap naar Android (plus wilde groter scherm). Android biedt veel meer vrijheid maar is daarentegen soms wat onstabieler. Overigens draai exchange mail zonder problemen!
Ik hoop dat Windows Phone voor mij de gulden middenweg gaat zijn.
SomerenV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:08:
[...]

Daarbij is Windows niet 'hip' en een iPhone of Galaxy is dat wel. Moet wel zeggen dat Microsoft de laatste tijd echt héél erg goed bezig is. Satya aan het roer zetten is een van de beste keuzes geweest denk ik. Zelfs veel Apple-fans vonden de afgelopen Microsoft-persconferentie erg goed en hier en daar heb ik gelezen dat die persconferentie vergelijkbaar is qua impact met de iPhone-persconferentie uit 2007.
Daar sla je de spijker op zijn kop: Micosoft en marketing.... op de een of andere wijze slagen ze er maar niet in om de verschillende doelgroepen op de juiste manier aan te spreken.
De 950 XL is qua specs DE telefoon van dit jaar, daarnaast heeft het de potentie om ook velen de ervaring te geven die men zoekt. Ben erg benieuwd hoe Microsoft dit op de juiste manier aan d man gaat brengen...
Werd zelf ook erg enthousiast van het Microsoft event, heb de verschillende onderdelen ook vele malen doorgestuurd naar vrienden. Dit keer lieten ze wel de specs zien (zij het beperkt) maar was de insteek :"wat kan je er mee, hoe gaat het je helpen in het dagelijks leven". De massa wordt tuureluurs van alle termen, getallen. Mooi voorbeeld was de schrijfsnelheid van de SSD, ipv alleen de getallen geven lieten ze zien hoe snel een 3GB file van een USB drive werd gekopieerd. Dat het sneller kan.... tuurlijk maar voor de massa werkt dit vele malen beter.

Ben ook benieuwd naar de ChromeCast ondersteuning.
Wel hoop ik dat er snel een smartwatch a la de Moto360 uit gaat komen, want die ga ik denk ik enorm missen ;w ;(

[ Voor 4% gewijzigd door GroeneThee op 22-10-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:28
GroeneThee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

iOS werkt ook gewoon, de ervaring is uitstekend. Maar als je net iets buiten de Apple-paden wil, dan kan het als beperkt worden ervaren. Dat had ik in ieder geval, vandaar de overstap naar Android (plus wilde groter scherm). Android biedt veel meer vrijheid maar is daarentegen soms wat onstabieler. Overigens draai exchange mail zonder problemen!

[...]
Dit is precies waar ik ook mee zit.

En de combinatie van 2 telefoons vind ik in deze tijd echt een beperking ipv een verrijking.
En hierbij eindelijk 2 high-end toestellen met dual sim 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaaan82 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:03:
[...]En hierbij eindelijk 2 high-end toestellen met dual sim 8) .
Ja maar dan weer niet in Nederland zodat je geen dual SIM Lumia 950/950XL met een abbo kan krjgen maar alleen een SIM only kan importeren uit Duitsland of Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
[...]

Ik vond IOS niet prettig om mee te werken, vandaar dat ik ook ben overgestapt naar WP.
Itunes werkte ongelooflijk fel op mijn zenuwen, dat is zo een chaotisch programma om mee te werken. En het ergste van al is dat je het overal voor nodig hebt.
Daar zat ik dan op mijn werk en ik wou simpelweg een mp3 downloaden van een website, gaat zomaar niet met je telefoon van 1000€, belachelijk gewoon.
Ook een heel gedoe om films op je telefoon te krijgen, ipv bij Windows of Android gewoon aansluiten op je pc, slepen en gedaan.

En bij Android had ik het gevoel dat er altijd wel iets niet in orde was.Toen ben ik begonnen met custom roms en dat ging wel goed, maar ik wil gewoon een toestel kopen waar je niet teveel moeite in moet steken.

Dus tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn overstap naar Windows. Het is ook niet perfect,maar het past het beste bij hetgeen dat ik zoek in een toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 15:10
geenstijl schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:39:
Zo, ik heb zojuist de Lumia 950 wit besteld bij CentralPoint.
Vorig jaar ook de L830 daar besteld, snelle levering en een nette prijs. Hoop dit jaar weer.
Bij voorlopige leverdatum staat 4 november, maar ik ga er vanuit dat dit minimaal een maand opschuift.
€ 564, betaald met creditcard, zodat ik 1 jaar verzekering heb :)
Scherpe prijzen. Alleen krijg je bij de XL er gaan Display Dock bij als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Nixo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:53:
[...]

Scherpe prijzen. Alleen krijg je bij de XL er gaan Display Dock bij als ik het zo zie.
Ik neem dan maar aan dat jullie hem dan zakelijk aanschaffen of zo? Ik zie de normale prijs van € 699 voor de consument gewoon vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Druss schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:01:
[...]
Ik neem dan maar aan dat jullie hem dan zakelijk aanschaffen of zo? Ik zie de normale prijs van € 699 voor de consument gewoon vermeld.
Precies. Net ook even gekeken. maar als je op bestel drukt komt de normale prijs naar voren. Alleen op de België site iets goedkoper, maar dat verschil is waarschijnlijk de in NL verplichte verwijderingsbijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ah, ik zie het nu ook, search geeft ander bedrag dan bij daadwerkelijk bestellen.
Ik heb dan blijkbaar geluk gehad, want gisteren stond toch echt de lagere prijs bij bestellen.
(Gewoon prive, via NL centralpoint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
geenstijl schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:15:
Ah, ik zie het nu ook, search geeft ander bedrag dan bij daadwerkelijk bestellen.
Ik heb dan blijkbaar geluk gehad, want gisteren stond toch echt de lagere prijs bij bestellen.
(Gewoon prive, via NL centralpoint)
Nice! Well done! € 564 is echt een extreem scherpe prijs, dat moet dan wel een foutje zijn geweest. Daar zijn ze vast niet zo blij mee bij CentralPoint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Bij de L830 heb ik precies zelfde gehad, prijs stond erg laag (alleen de eerste dag dat ie beschikbaar werd voor bestelling). Dag erna was ie toen ook prijs verhoogd.
Maar goed, ik ben er blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 08:32
Ik twijfel nog steeds tussen de 950 en de 950XL.
Ik ben erg benieuwd naar de werking van de dock maar of ik dat ook echt ga gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voxxie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:05:
Ik twijfel nog steeds tussen de 950 en de 950XL.
Ik ben erg benieuwd naar de werking van de dock maar of ik dat ook echt ga gebruiken...
Denk een beetje aan android-on-a-screen principe, muis/keyboard erbij en dat is het wel zo'n beetje. De limitatie zit in hetzelfde segment als de Surface RT (ARM), apps en zut werken wel, maar verre van laptop/PC vervanger (of je kon al met een RT volledig uit de voeten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Druss schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Nice! Well done! € 564 is echt een extreem scherpe prijs, dat moet dan wel een foutje zijn geweest. Daar zijn ze vast niet zo blij mee bij CentralPoint ;)
Zal wel mee vallen. Er zal wel minimaal 100 euro retail marge op dit toestel zitten als hij aangeboden wordt voor de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Z___Z schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

Zal wel mee vallen. Er zal wel minimaal 100 euro retail marge op dit toestel zitten als hij aangeboden wordt voor de adviesprijs.
En maar 14 euro goedkoper dan Azerty, die momenteel al ~20 euro lager zit.

Gezien de prijs nu al lager staat, wacht ik nog even rustig af tot dat ding uit is, dan maar hopen dat de prijzen icm abbo's ook gelijktijdig dalen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
SinergyX schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:32:
[...]

En maar 14 euro goedkoper dan Azerty, die momenteel al ~20 euro lager zit.

Gezien de prijs nu al lager staat, wacht ik nog even rustig af tot dat ding uit is, dan maar hopen dat de prijzen icm abbo's ook gelijktijdig dalen.
Die strategie hanteer ik ook, misschien een leuke kerstaanbieding of zo. Hoewel het het waarschijnlijk wel waard is, vind ik het toch echt wel een hoge prijs voor een toestel. Een van de redenen waarom ik ook geen fruit-merk product heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wij wachten ook nog eventjes, 't is niet zo, dat we nooit een toestel meteen bij release hebben gekocht, bij m'n 920 was dat wél 't geval en daar heb ik nooit spijt van gehad en mijn man idem met zijn 1520, maar bij de 950's missen we 'n beetje de wow!-factor, die de 920 in zijn tijd wél had en mijn man's 1520 eigenlijk nog steeds :)
Uiteindelijk zullen we 'm wel kopen, m'n man de XL en ik de 'gewone', maar waarschijnlijk pas begin 2016. Dan zijn de prijzen inmiddels ook wat portemonnee-vriendelijker, want ivm voordelige sim-only's kopen we al jaren onze telefoons los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 16:06
Druss schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:20:
[...]

Ik heb hem voor 549,- in bestelling staan bij wehkamp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:29
Op http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid deze site, zag ik ook dat je dock tot 29 nov. gratis erbij kan krijgen. Daarna zal de prijs ook wel flink omlaag gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan87423 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Het gaat mij erom dat ze op dit moment een product verkopen die niet compleet is. Leuk dat Windows 10 dit misschien gaat oplossen, maar veel van de features hadden gewoon in WP8 moeten zitten.

Vergis je niet, ik vind het een prettig OS om mee te werken. Maar het mist gewoon een hoop basis functionaliteiten die ik het melden waard vind in het WP forum. Blijkbaar ben ik dan weer een gefrustreerde android fanboy..
Eisen kunnen blijkbaar verschillen. Mijn enige gripe met WP8.1 op mijn 930 is met html mails in outlook. Aan de andere kant, ik heb een pest hekel aan html mails, dus als mensen antwoord van me willen hebben sturen ze me maar gewoon een plain text e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
ErwinJ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:18:
[...]

Ik heb hem voor 549,- in bestelling staan bij wehkamp :P
Damn, je moet je ogen echt in je kop houden wil je dat soort "foutjes"/aanbiedingen zien voorbij komen... Balen dat ik een baan heb :P

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de Continuum dock -aanbieding alleen bij de XL te vinden is. Waarom zou je dat niet bij de "kleinere" uitvoering willen en waarom sturen ze zo op hun "phablet", ik draag geen workers en of tuinbroeken dus kan ik de grote versie niet lekker meenemen als ik de deur uit ga.

[ Voor 32% gewijzigd door Druss op 22-10-2015 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Druss schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Damn, je moet je ogen echt in je kop houden wil je dat soort "foutjes"/aanbiedingen zien voorbij komen... Balen dat ik een baan heb :P

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat de Continuum dock -aanbieding alleen bij de XL te vinden is. Waarom zou je dat niet bij de "kleinere" uitvoering willen en waarom sturen ze zo op hun "phablet", ik draag geen workers en of tuinbroeken dus kan ik de grote versie niet lekker meenemen als ik de deur uit ga.
http://www.phonearena.com...920/phones/9544,9545,7471

Druk eens op de knop "View Layered" dan zie je dat dat grootte verschil minimaal is tussen de 950 en de 950 XL. (ik heb de 920 er even bij gedaan als referentie). Ze zijn beide behoorlijk wat groter dan de 920...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De 950 is niet heel veel groter dan de 640, scheelt een stukje in lengte en is vrijwel gelijk in breedte. De 950XL is echt groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
[...]

Ik werk ook gewoon 40+ uur hoor ;).
Je moet er gewoon zijn op het juiste moment :P.

De meeste "foutjes" zijn er meestal heel vroeg in de ochtend op websites ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 16:58

rda

Ik heb hem ook voor het 560 ofzo besteld op centralpoint. Mogelijk, als het gelukt is, ook nog met 3% cashback via cashbackXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 07:47
Damn net te laat... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
Noooooo ik was nog bezig met bestellen en terwijl ik daar mee bezig ben is hij uitverkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

beetje blijven checken,ze komen soms terug ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
[...]
ik draag geen workers en of tuinbroeken dus kan ik de grote versie niet lekker meenemen als ik de deur uit ga.
Niet zo overdrijven. Toestel past met gemak in normale spijkerbroeken en pantalons. Alleen bij skinny jeans draagt het wat ongemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 07:47
Thanks ik heb nu in ieder geval zon gele pad voor 9 euro! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garwinski
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-10 09:51
Damn ik ging voor die andere, tijdens het betalen stond het totale bedrag in een keer 9 euro lager, en ja hoor, bij mijn bestelling was de pad niet toegevoegd, uitverkocht terwijl ik aan het afrekenen was? :S Ik hou het vanavond nog even in de gaten of er inderdaad weer wat bijkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
joblamie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Niet zo overdrijven. Toestel past met gemak in normale spijkerbroeken en pantalons. Alleen bij skinny jeans draagt het wat ongemakkelijk.
Dat argument hoorde ik ook altijd met mijn 1320.
Maar heb daar nog nooit problemen mee gehad, past gewoon in " normale" kleding en dat ook nog met een cover.
Maar ja, datzelfde zeiden ze toen ook van de eerste Samsung note's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frieda schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:25:
De 950 is niet heel veel groter dan de 640, scheelt een stukje in lengte en is vrijwel gelijk in breedte. De 950XL is echt groter.
En de 950XL (5.7" scherm ) is weer duidelijk kleiner als de 640XL (5.7"). En VEEL kleiner als een 1520 (6")

Voor een phone met 5.7" scherm is de 950XL erg efficient gemaakt.
Daardoor neig is naar een 950XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Amadeus1966 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Maar heb daar nog nooit problemen mee gehad, past gewoon in " normale" kleding en dat ook nog met een cover.
En heb je die telefoon dan in je kontzak of aan de voorkant? Ik moet namelijk ook regelmatig door mijn knieën voor mijn werk en dan is het niet altijd even handig zo'n grote telefoon. Dat merk ik al met mijn Lumia 930.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 22:24

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb me telefoon nooit in me zak, op werk leg ik vlakbij, neem hem mee in me rugtas, thuis op bureau etc.

Maar toch denk ik dat ik liever de 950 heb over de XL. Puur voor gemak van 1 hand bedienen. En iets goedkoper en hoofdpunt voor een upgrade in phone is ook de camera die hetzelfde is.
Maar zoals ik eerder zei, niemand die ik ken die een 5.7" phone heeft om vast te houden. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik twijfel nog gigantisch... 950 en 950XL al uitgeprint (op ware grootte) en naast mijn Galaxy S4 gelegd, maar ik kan nog niet kiezen. Ga je dat verschil tussen 808 en 810 nou echt merken? En verder zijn ze geloof ik helemaal gelijk... De 950XL is wel echt een monsterlijk ding vergeleken met mijn Galaxy S4! Toch binnenkort maar eens even een telefoonwinkel binnen stappen en vragen of ik de Galaxy S6 Edge+ in de broekzak mag passen! ;)

Nog meer twijfel: Voortijdig verlengen (bij KPN kan dat 6 maanden voor einde contract) rond eind november, of wachten tot de prijzen gedaald zijn in mei en m dan met sim-only kopen.... (KPN vooral internet standaard, 5GB + 200 minuten, verdubbeld met KPN compleet = feest)
Alleen, volgensmij gaan de prijzen van de abonnementen, noch de bijbetaling van het toestel dalen naar verloop van tijd.... Wat dat betreft kan ik m beter gewoon in november bestellen?!
Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Lekker Ventje schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:51:
[...]

En heb je die telefoon dan in je kontzak of aan de voorkant? Ik moet namelijk ook regelmatig door mijn knieën voor mijn werk en dan is het niet altijd even handig zo'n grote telefoon. Dat merk ik al met mijn Lumia 930.
Heb hem in de voorzak ( kontzak heeft me al een toestel gekost ;) ) behalve als ik een jas aanheb...dan binnen of borstzak.
Met tilwerk heb ik persoonlijk liever helemaal niets in mijn broekzak, maar ja dat is niet altijd te voorkomen.
Als ik rij dan leg ik hem weg op het dash of zet in hem in de houder..gebruik hem namelijk vaak als navi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Amadeus1966 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:26:
[...]

Heb hem in de voorzak ( kontzak heeft me al een toestel gekost ;) ) behalve als ik een jas aanheb...dan binnen of borstzak.
Met tilwerk heb ik persoonlijk liever helemaal niets in mijn broekzak, maar ja dat is niet altijd te voorkomen.
Als ik rij dan leg ik hem weg op het dash of zet in hem in de houder..gebruik hem namelijk vaak als navi.
Ik doe inspectiewerk en moet zowel staan, als klimmen en kruipen. Heb de Lumia eigenlijk nooit in de voorzak maar dat kan ik weleens een dag proberen. Nu zit daar de Nokia van de baas maar ik wil een dual sim zodat ik privé en werk in 1 toestel heb. Een collega heeft ook al eens toestel flexibel gemaakt door te gaan zitten met zijn Xperia in de kontzak.
Ik ben echter bang dat als ik voor de XL kies ik nooit meer kleiner wil. :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
The Chosen One schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:14:
Ik heb me telefoon nooit in me zak, op werk leg ik vlakbij, neem hem mee in me rugtas, thuis op bureau etc.

Maar toch denk ik dat ik liever de 950 heb over de XL. Puur voor gemak van 1 hand bedienen. En iets goedkoper en hoofdpunt voor een upgrade in phone is ook de camera die hetzelfde is.
Maar zoals ik eerder zei, niemand die ik ken die een 5.7" phone heeft om vast te houden. ;p
Ik heb de oude Note II van mijn moeder op mijn bureau liggen (moet nog steeds eens naar de stad om te kijken of hij gerepareerd kan worden..) en die is ongeveer net zo groot. Toen ik die Note voor het eerst zag (toen mijn moeder hem dus net had) had ik zoiets van: Jezus wat een groot ding (ik had toen nog niet eens een smartphone :p). Maar nu vind ik hem niet meer zo heel erg groot :p

Maar ik heb ook maar zelden mijn toestel op zak en als ik hem op zak heb is het mijn voorzak (snap niet dat mensen iets in de kontzak kunnen doen, lijkt me vreselijk onhandig!) Anders zit hij in m'n jaszak of tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Tom.Gerritse schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:20:
Ik twijfel nog gigantisch... 950 en 950XL al uitgeprint (op ware grootte) en naast mijn Galaxy S4 gelegd, maar ik kan nog niet kiezen. Ga je dat verschil tussen 808 en 810 nou echt merken? En verder zijn ze geloof ik helemaal gelijk... De 950XL is wel echt een monsterlijk ding vergeleken met mijn Galaxy S4! Toch binnenkort maar eens even een telefoonwinkel binnen stappen en vragen of ik de Galaxy S6 Edge+ in de broekzak mag passen! ;)
Nog een verschil Gorilla Glass 3 in 950, en 4 in 950XL. En XL heeft FM radio.

http://www.pcadvisor.co.u...lumia-950-950-xl-3626925/

Hoeveel verschil 3 en 4 uitmaakt zie je in volgende filmpje, vooral de buigsterkte is veel beter waardoor deze bij vallen veel minder snel zou moeten kapot springen:
YouTube: Gorilla Glass 4 vs Gorilla Glass 3 Comparisons | Scratch Test & Bend Test!

http://www.techtastic.nl/...endsnel-worden-opgeladen/
Mooi dat via draadje je telefoon zo weer vol is :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kluutmaran op 23-10-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09-2023
Kluutmaran schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:24:
[...]Nog een verschil Gorilla Glass 3 in 950, en 4 in 950XL. En XL heeft FM radio.
Ik denk dat je bron het niet helemaal juist heeft, als ik in de MS Store ga kijken bij tech. specs zie ik daar toch ook gewoon Gorilla Glass 4 en FM radio ondersteuning staan voor de 950.

http://www.microsoftstore...ndeld/productID.326668100

Ben blij dat het niet zo is, anders zou ik nog wel eens kunnen twijfelen over de keuze tussen deze 950 en de XL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 08:38
[...]
Ben ook benieuwd naar de ChromeCast ondersteuning.
Is hier al iets meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
Daan87423 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

Is hier al iets meer over bekend?
Zelf heb ik geen chromecast, maar er bestaan meerdere apps die hier (ook in Win8) ondersteuning voor bieden: http://www.chromestory.co...pps-windows-8-windows-10/
Misschien kan je daar eens mee aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:54:
[...]

En de 950XL (5.7" scherm ) is weer duidelijk kleiner als de 640XL (5.7"). En VEEL kleiner als een 1520 (6")

ik juist naar de 950. ik vind de XL net te groot, die kan ik niet met één hand meer vasthouden en bedienen. Wel jammer, gezien die actie met de display dock alleen voor de XL geldt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:38
Achja ik ga voor de XL en ik gooi de dock op MP of V&A, en ik ben vast niet de enige.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Remy!!!! schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:19:
Achja ik ga voor de XL en ik gooi de dock op MP of V&A, en ik ben vast niet de enige.
Dit inderdaad, beetje leuke deal halen uit die dock en je hebt voor de prijs van een 950 een XL versie (op paar tientjes na). Maar die XL is wel bijzonder groot, iphone 6 plus is dacht ik 5.5 inch en dat vond ik al belachelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Laatst online: 19-11-2024
SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Dit inderdaad, beetje leuke deal halen uit die dock en je hebt voor de prijs van een 950 een XL versie (op paar tientjes na). Maar die XL is wel bijzonder groot, iphone 6 plus is dacht ik 5.5 inch en dat vond ik al belachelijk groot.
De iPhone 6 plus is dan ook groter qua omvang dan de lumia 950 XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Hypnosite schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Groter en zwaarder en heeft nota bene een kleiner scherm. De Lumia 640XL idem.

De 950XL heeft hele nette waardes voor een 5.7" smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Hypnosite schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
De iPhone 6 Plus is 5 millimeter langer, maar de Luma 950 XL is 1,3 millimeter dikker en 1,1 millimeter breder.

Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2015/09/iphone6s.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door joblamie op 23-10-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vind dat geen vergelijk....we hebben het over het toestel der toestellen en dat gaan jullie vergelijken met een Lumiaonwaardig Applegeval....
Ttttt not done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Wailing_Banshee schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

http://www.phonearena.com...920/phones/9544,9545,7471

Druk eens op de knop "View Layered" dan zie je dat dat grootte verschil minimaal is tussen de 950 en de 950 XL. (ik heb de 920 er even bij gedaan als referentie). Ze zijn beide behoorlijk wat groter dan de 920...
Frieda schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:25:
joblamie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Amadeus1966 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:25:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:54:
[...]

Zo'n opmerking is ook niet handig op Tweakers, deze reacties had ik moeten verwachten.. :+
Ik had verder moeten onderbouwen... mijn nederige excuses... :P

Collega van me heeft de 640XL, pracht toestel maar ik vind hem wat aan de maat, ja hij past inderdaad in je broekzak en dan kun je ook gewoon lopen. :) Toch heb je 2 handen nodig voor de gemiddelde swipe en pinch acties en staat het wat lomp als je er mee aan het bellen bent (maar wie doet dat nog?)... Ik denk dat jullie wel gelijk hebben en dat je er echt even aan moet wennen. Ik heb op dit moment een Xiaomi Redmi 1S en die past zelfs in de borstzakjes van mn overhemden... Tis dus een redelijke overstap qua grote: klikkerdeklik maar nou ook weer niet shockerend..

Zal eerlijk zeggen dat ik probeer te wennen aan de grote en denk ook wel dat me dat gaat lukken, het heeft ook echt wel voordelen. Groter scherm, waarop je toch net wat relaxter een filmpje kijkt of een mailtje typt onderweg. En hij is minder snel kwijt. :D Plus iedereen kan zien welk toestel je hebt!

(oh wacht dat laatste werkt alleen bij Apple... JUST KIDDING JUST KIDDING!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Formaat went heel snel. Dat whozersgevoel is na een dag al over ;)
Daarna ga je het normaal vinden.

Ik heb zelf een 6" en leef met de wetenschap dat ms dit formaat niet meer gaat produceren ( zoals het nu lijkt ).
En ja dat begroot mij ergens toch wel.

Geloof me zelfs een 6" toestel kan je wel eens kwijtraken hahaha.
En voor de bediening met één hand komt in win 10 een passende oplossing.
Ikzelf werk sowieso al met twee handen ongeacht het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelNL85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 22:37
Op Amazon.de is de actie weer online. >:)
Het is dus weer mogelijk om de Fatboy mee te bestellen, alleen de SD kaart lukt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Groot formaat "normaal gaan vinden" is inderdaad het geval. Ik heb momenteel een iPhone 6 Plus, de eerste keer dat ik die zag vond ik het een absurd groot lomp toestel. Inmiddels zie ik het letterlijk niet meer. Ik zie niet dat het een groot toestel is, echt niet. En ik schrik me telkens kapot van een normale iPhone, hoe klein die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Pseud0n schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

Ik denk dat je bron het niet helemaal juist heeft, als ik in de MS Store ga kijken bij tech. specs zie ik daar toch ook gewoon Gorilla Glass 4 en FM radio ondersteuning staan voor de 950.

Ben blij dat het niet zo is, anders zou ik nog wel eens kunnen twijfelen over de keuze tussen deze 950 en de XL :)
http://forums.windowscent...0-950xl-respectively.html

http://www.microsoft.com/.../lumia950/specifications/
Display
Display size: 5.2 ''
Display resolution: WQHD (2560 x 1440)
Display colours: TrueColor (24-bit/16M)
Display technology: AMOLED, ClearBlack
Pixel density: 564 ppi
Display features: Orientation sensor, Sunlight readability enhancements, Corning® Gorilla® Glass 3, Easy to clean, High brightness mode, Lumia Color profile, Wide viewing angle, Automatic brightness control
Touch screen technology: Super sensitive touch
Lijkt me eerder fout van MS Nederland, veel bronnen spreken over GG3 met de 950, of we moeten in Nederland een ander toestel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 11:55

Swerfer

Hmm...

Pseud0n schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

Haha, dat van Gorilla Glass 3 voor de Lumia 950 was steeds in alle specs te vinden op de diverse tech sites. Blij dat Microsoft zelf aangeeft dat het Gorilla Glass 4 betreft, zeker nadat ik het filmpje van Kluutmaran had gezien...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Per saldo/volume groter. Dat zeg ik toch? En zwaarder en dan nog een kleiner scherm hebben.
Niet dat ik dat ding überhaupt wil hebben. Het gaat puur om de vergelijking met een toestel dat èn een kleiner scherm heeft èn toch groter en zwaarder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 15:10
Ik was gister in een telefoon winkel en daar kwam de verkoper met een interessante reden waarom de telefoon nog niet wordt aangeboden door providers.
De huidige lumia's worden nog via Nokia's netwerk gedistribueerd en ook hersteld. Dit contract loopt af of is afgelopen en Microsoft wil dit zelf gaan doen maar heeft dat nog niet voor elkaar.

Ik weet niet in hoeverre dat klopt. Maar dit is vooral lastige in geval van garantie/reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Swerfer schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

Haha, dat van Gorilla Glass 3 voor de Lumia 950 was steeds in alle specs te vinden op de diverse tech sites. Blij dat Microsoft zelf aangeeft dat het Gorilla Glass 4 betreft, zeker nadat ik het filmpje van Kluutmaran had gezien...
http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/

Hier wordt nog steeds over versie 3 geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseud0n
Kluutmaran schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

http://forums.windowscent...0-950xl-respectively.html

http://www.microsoft.com/.../lumia950/specifications/

[...]

Lijkt me eerder fout van MS Nederland, veel bronnen spreken over GG3 met de 950, of we moeten in Nederland een ander toestel krijgen.
Op de Store pagina's wordt overal GGG4 en FM-radio vermeld. De MS-pagina's zelf vermelden blijkbaar iets anders... Ik hoop dat de Store de correcte info weergeeft, vanavond eens naar de vgl. video kijken tss v3 en v4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Kluutmaran schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:24:
Nog een verschil Gorilla Glass 3 in 950, en 4 in 950XL. En XL heeft FM radio.

http://www.pcadvisor.co.u...lumia-950-950-xl-3626925/

Hoeveel verschil 3 en 4 uitmaakt zie je in volgende filmpje, vooral de buigsterkte is veel beter waardoor deze bij vallen veel minder snel zou moeten kapot springen:
YouTube: Gorilla Glass 4 vs Gorilla Glass 3 Comparisons | Scratch Test & Bend Test!

http://www.techtastic.nl/...endsnel-worden-opgeladen/
Mooi dat via draadje je telefoon zo weer vol is :)
Hoe komen er dan zooooo veel krassen op mijn Lumia 930 met Gorilla glass 3 en als zij er met sleutels en messen op krassen gebeurt er niets :?

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisitan
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:12:
[...]

Hoe komen er dan zooooo veel krassen op mijn Lumia 930 met Gorilla glass 3 en als zij er met sleutels en messen op krassen gebeurt er niets :?
Staal is een relatief zacht materiaal, krassen worden veroorzaakt door een materiaal wat harder is dan het GG3 zelf bijv. zand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:38
Conclusie: Als je je 950 (XL) binnen hebt, doe er een laag secondelijm op en dan een laagje zand. Dan komen er nooit meer krassen op! :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 20:55
Remy!!!! schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:24:
Conclusie: Als je je 950 (XL) binnen hebt, doe er een laag secondelijm op en dan een laagje zand. Dan komen er nooit meer krassen op! :D
Kun je misschien een instructiefilmpje hiervan maken zodra je je 950 hebt? Ik ben nameljk bang dat ik het anders verkeerd doe. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
Remy!!!! schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:24:
Haha :P Doos erom laten zitten, geen risico lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Bij elke nieuwe telefoon gaat er in ieder geval een screenprotector op. Hoesje bepaal ik als ik 'em in handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 12:17
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Ik heb op mijn 930 1 heel klein krasje en verder niks. Gebruik hem zonder hoesje en screenprotector en duw hem zo in mn broekzak zonder erop te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
De 920 is al herhaaldelijk hard met de vloer/bodem in aanraking gekomen. De behuizing is op de hoeken wel wat beschadigt maar het glas hierdoor niet.
Wel de telefoon een keer een half uurtje aan mijn viendin uitgeleend, om deze vervolgens met een dikke kras op het scherm terug te krijgen.
Ik gebruik ook geen hoesje of screenprotector.

[ Voor 7% gewijzigd door Twardt op 23-10-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik ben gewoon een debiel met telefoons... Afgelopen zomer terras met hogedrukreiniger gereinigd, valt miojn telefoon uit mijn handen, dus ik "vang" hem op met mijn voet. Allen breek ik de val wel, alleen schuift het toestel dus 2 meter op zijn beeldscherm verder...

Onder de kleine krassen....

Ik troost me in de gedachte dat het maar een gebruiksvoorwerp is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Twardt schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:48:

Wel de telefoon een keer een half uurtje aan mijn viendin uitgeleend, om deze vervolgens met een dikke kras op het scherm terug te krijgen.
O zo herkenbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:26:
...., dus ik "vang" hem op met mijn voet.
tja, die reflex had ik ook eens. Alleen ging het toen om een vallend keukenmes... Had gellukig schoenen aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-10 11:55

Swerfer

Hmm...

Hmm... Ik zal even een Tweet richting Microsoft doen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Bij Coolblue is de verwachte release datum van de 950 XL zwart gewijzigd van 6 december naar 2 december, de 950 XL wit naar 5 december, de 950 zwart naar 3 december en de witte naar 5 december, blijkbaar weten ze nu iets preciezer wanneer er uitgeleverd kan worden..

Ben benieuwd of Wehkamp binnenkort ook een preciezere levertijd gaat aangeven.

[ Voor 13% gewijzigd door penscup62 op 23-10-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Pffff ik ga nu wel heel erg twijfelen:

http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=295037

Nu bestellen of niet?
Is wel heel goedkoop....

Toestel normaal 599, nu bijbetalen 312.
Dus 287 euro wordt "in het abbo" voldaan.

Vodafone RED 1 jaar.
Onbeperkt bellen, onbeperkt SMS en 3GB data...
34 euro per maand

287 zit er dus al in verwerkt.
287/12 = 23,92 per maand voor het toestel

34 euro per maand - 23,92 = 10,08 voor het RED abbo, is belachelijk weinig!

Edit:
Doen of wachten, doen of wachten? Wat zal de waarde van de 950 na december doen!?
Mijn 930 is dan 1 jaar oud en via zo'n verkoop site krijg ik er nog 100 euro voor... Pffff keuzes...

[ Voor 49% gewijzigd door BlakHawk op 23-10-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:25:

Nu bestellen of niet?
Is wel heel goedkoop....

Vodafone RED 1 jaar.
34 euro per maand

Edit:
Doen of wachten, doen of wachten? Wat zal de waarde van de 950 na december doen!?
Mijn 930 is dan 1 jaar oud en via zo'n verkoop site krijg ik er nog 100 euro voor... Pffff keuzes...
Er is wel €5 extra per maand geteld voor het toestel in jouw link, vandaar dat je maar €312 hoeft bij te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:25:

Nu bestellen of niet?
Is wel heel goedkoop....

Vodafone RED 1 jaar.
34 euro per maand

Edit:
Hij wordt nog leuker als ik de toestelbundel eruit haal van 5 euro per maand:

Toestel normaal 599, nu bijbetalen 348.

Vodafone RED 1 jaar.
29 euro per maand

251 zit er dus al in verwerkt.
287/12 = 20,92 per maand voor het toestel

29 euro per maand - 20,92 = 8,08 voor het RED abbo, is nog minder dan belachelijk weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin ook wel redelijk te twijfelen, maar, hij zit nog net boven mijn limiet, en ik ken mezelf, als ik over 3/4 maanden een stuk goedkoper uit ben dan nu in de pre-order, voel ik me ook rot.

Ik wacht nog even dus, mijn Lumia 820 doet het nog prima, maar na bijna 2 jaar gebruik [en een telefoon die al 3 jaar oud is] merk je toch dat ie soms wat traagjes is, hij mist ondersteuning voor leuke dingen als Continuum en de accu is best hopeloos.

En stiekem wil ik ook geen zwarte L950, glossy blauw lijkt mij ook wel erg mooi.

Edit: overigens zijn die goedkope alleen de witte, als ik kijk naar wat voor mij het interessantst is, kom ik op dit:

Wit:
2 jarig Hollands Nieuwe 1000, 15 euro per maand toestelbijdrage = 28 euro per maand + 62 euro eenmalig.

Zwart:
Abbo en toestelbijdrage hetzelfde = nogsteeds 28 euro per maand, maar ik moet dan opeens 149 bijbetalen.

Ook bij Vodafone Red is de witte goedkoper dan de zwarte.

Maarja, in principe hoef je alleen maar de achterkant te vervangen en je telefoon is weer zwart. Al zullen losse, officiele achterkantjes ook wel vrij prijzig zijn, gezien dat draadloos opladen er ook in zit.

[ Voor 36% gewijzigd door RobinHood op 23-10-2015 16:51 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
penscup62 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:44:
Er is wel €5 extra per maand geteld voor het toestel in jouw link, vandaar dat je maar €312 hoeft bij te betalen..
Zit ook al in de maandprijs verwerk, kijk hierboven maar wat er gebeurt als ik hem weghaal!
RobinHood schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:45:
Ik begin ook wel redelijk te twijfelen, maar, hij zit nog net boven mijn limiet, en ik ken mezelf, als ik over 3/4 maanden een stuk goedkoper uit ben dan nu in de pre-order, voel ik me ook rot.

Ik wacht nog even dus, mijn Lumia 820 doet het nog prima, maar na bijna 2 jaar gebruik [en een telefoon die al 3 jaar oud is] merk je toch dat ie soms wat traagjes is, hij mist ondersteuning voor leuke dingen als Continuum en de accu is best hopeloos.

En stiekem wil ik ook geen zwarte L950, glossy blauw lijkt mij ook wel erg mooi.
Ja toch ken ik Coolblue, ik heb vorig jaar mijn huidige Lumia 930 gekocht voor 160 euro bijbetalen en dat was ook heel goedkoop, hij is nooit meer goedkoper geworden....

[ Voor 56% gewijzigd door BlakHawk op 23-10-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Ik heb gebeld en Coolblue zegt dat ik tot 2 weken na de LEVERING recht heb om onder de koop uit te komen, maar tevens de laagste prijs garantie.

Ze gaat het nu navragen en mij bevestigen per mail, vanavond.

Dus ik houd jullie op de hoogte.

Als dit het geval is, bestel ik hem direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, knoop doorgehakt en een witte Lumia 950 met Vodafone Red abonnement besteld bij Coolblue! De witte was nu aardig geprijsd t.o.v de zwarte. Wilde sowieso voor de witte gaan 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Reactie coolblue:

Zoals beloofd zou ik u nog een bevestiging sturen per mail. Ik heb het direct bij de desbetreffende afdeling nagevraagd en uw abonnement gaat pas in op het moment dat u het nieuwe toestel heeft ontvangen.

Het contract tekent u pas bij ontvangst van het nieuwe toestel en dit wil zeggen dat u voor die tijd altijd nog onder de koop uit kunt.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
Niets over de laagste prijs garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
18 november kan ik mijn abonnement pas verlengen...
En waarom is alleen de witte zo goedkoop.... :|

[ Voor 37% gewijzigd door Tom.Gerritse op 23-10-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, gooi je er een ander achterkantje op, die van een Lumia 820, met draadloze lader, kostte ook maar iets van 30 euro. Wit + achterkantje is alsnog een stuk goedkoper dan een zwarte denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hahaha, dit is wel heel toevallig...
Ik wil hem net bestellen, word ik gebeld door Coolblue... Aangezien ik vorig jaar mijn huidige Lumia 930 bij ze gekocht heb en ik nu zou mogen verlengen, willen ze me graag houden als klant en een aanbod doen...

Op de website:
348 euro bijbetalen, 1 jaar Vodafone RED onbeperkt bellen en sms, 3GB data, voor 29 euro per maand, direct betalen.

Is geworden:
310 euro bijbetalen, 1 jaar Vodafone RED onbeperkt bellen en sms, 3GB data, voor 29 euro per maand, eind november betalen.

Je hoort mij niet klagen :)

Uiteraard besteld dus, heb hem maar niet verteld dat ik op het punt stond hem te gaan bestellen.

Oh ja, goedkoopste prijs geldt gewoon gedurende de wachttijd...

[ Voor 14% gewijzigd door BlakHawk op 23-10-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 10:57

Secsytime

Automagisch

Waar heeft iedereen het over, ik zie ze gewoon beide voor € 599.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Secsytime schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:13:
Waar heeft iedereen het over, ik zie ze gewoon beide voor € 599.
Met abbo ;)

Als ik mijn huidige Vodafone RED sim only kies, betaal ik 29 euro per maand voor een sim only abbo...

Kijk maar hiernaar en scroll naar beneden:

1 jaar, 29 euro per maand, 0 euro toestelbijdrage, 348 euro voor het toestel...

De 310 waarvoor ik hem net heb besteld was een persoonlijke aanbieding, maar wie weet kun je het er ook uitslepen als je ze belt?

[ Voor 8% gewijzigd door BlakHawk op 23-10-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:20:
[...]

Met abbo ;)

Als ik mijn huidige Vodafone RED sim only kies, betaal ik 29 euro per maand voor een sim only abbo...

De 310 waarvoor ik hem net heb besteld was een persoonlijke aanbieding, maar wie weet kun je het er ook uitslepen als je ze belt?
lol 100,- verschil tussen een witte en een zwarte ( duurder ) 950....bij een red super 1 jaar abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom ga ik ook voor een witte, koop er naderhand wel een nieuw achterkantje voor als het witte echt niet went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
RobinHood schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:03:
Daarom ga ik ook voor een witte, koop er naderhand wel een nieuw achterkantje voor als het witte echt niet went.
Ik heb een witte besteld met 1 jaar Red Super.
Ik snap alleen niet hoe het kan voor die prijs €336,- voor het toestel met een €35,- p/m abbo.

Terwijl ik eerst een F&F abbo wou pakken bij Vodafone en daar kost een 1 Jaar red Super €34,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
ErwinJ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:57:
[...]

Ik heb een witte besteld met 1 jaar Red Super.
Ik snap alleen niet hoe het kan voor die prijs €336,- voor het toestel met een €35,- p/m abbo.

Terwijl ik eerst een F&F abbo wou pakken bij Vodafone en daar kost een 1 Jaar red Super €34,- 8)7
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
dfrenner schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:20:
[...]

Met abbo ;)

NVM

[ Voor 3% gewijzigd door ErwinJ op 24-10-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
ErwinJ schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:01:
[...]

lol 100,- verschil tussen een witte en een zwarte ( duurder ) 950....bij een red super 1 jaar abbo.
Ik heb bij CB diverse prijsberekeningen laten doen met verschillende aanbieders, maar elke keer is bij mij de zwarte 950XL ongeveer € 100,- goedkoper. (totaal kosten bij een 1-jarig abbo).
Pagina: 1 ... 7 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.