Klopt, spreek absoluut voor mijzelf (alleen) al weet ik dat er veel mensen zijn die het er wel mee eens zijn. Youtube in mindere mate maar vooral Google Maps dat ik vaak gebruik. En ja ik weet dat Here ook best goed is, heb het zelf ook getest maar wat mij betreft is Google Maps zeker nog King of the Hill.
Daarnaast gebruik ik Runkeeper erg vaak bijvoorbeeld, maar er is een manier via een andere app (Caledos Runner) om toch Runkeeper te blijven gebruiken. Maar dat is een work-around, welke in mijn beleving er niet zo moeten zijn.
Volgens mij is het eerder andersom, de apps zijn er gewoon niet. Daarom lijkt het zo. Maar hopenlijk veranderd dat met de final release van W10 en zal universal apps meer gebruikt gaan worden.
Mijn grote klacht over playstore en apple app store is het feit dat je gewoon door de bomen het bos niet ziet met alle nutteloze apps die eigenlijk geen functie hebben.
Heb Iphone gehad, nu Android. Maar vind eigenlijk altijd wel wat ik zoek. De rest negeer ik, volgens mij geldt dat voor iedereen. Dat er mensen zijn die graag de volgende nieuwe fart-app zoeken... zelfs die worden dan bediend
Overigens geldt wel wel altijd, je kan geiiriteerd raken als mensen de app-gap ter sprake brengen, of onzeker zijn of ze de overstap moeten maken. Maar in mijn beleving werkt het beter als ze helpt aan oplosingen en eerlijke informatie. Dan heb je grotere kans dat ze ambassadeurs worden...
Cronimet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:46:
Het beste van Windows Phone vind ik net dat er geen gezeiks is. Alles werkt gewoon en dat is een verademing tov Android en IOS. Ook de mail client bv werkt gewoon perfect, terwijl er bij ons op het werk heel wat mensen met een Galaxy S6 problemen hebben met de exchange mail.
Voor een zakelijke telefoon is Windows de beste keuze, ben je wat jonger en wil je spelletjes spelen op je telefoon dan zoek je beter wat anders
iOS werkt ook gewoon, de ervaring is uitstekend. Maar als je net iets buiten de Apple-paden wil, dan kan het als beperkt worden ervaren. Dat had ik in ieder geval, vandaar de overstap naar Android (plus wilde groter scherm). Android biedt veel meer vrijheid maar is daarentegen soms wat onstabieler. Overigens draai exchange mail zonder problemen!
Ik hoop dat Windows Phone voor mij de gulden middenweg gaat zijn.
SomerenV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:08:
[...]
Daarbij is Windows niet 'hip' en een iPhone of Galaxy is dat wel. Moet wel zeggen dat Microsoft de laatste tijd echt héél erg goed bezig is. Satya aan het roer zetten is een van de beste keuzes geweest denk ik. Zelfs veel Apple-fans vonden de afgelopen Microsoft-persconferentie erg goed en hier en daar heb ik gelezen dat die persconferentie vergelijkbaar is qua impact met de iPhone-persconferentie uit 2007.
Daar sla je de spijker op zijn kop: Micosoft en marketing.... op de een of andere wijze slagen ze er maar niet in om de verschillende doelgroepen op de juiste manier aan te spreken.
De 950 XL is qua specs
DE telefoon van dit jaar, daarnaast heeft het de potentie om ook velen de ervaring te geven die men zoekt. Ben erg benieuwd hoe Microsoft dit op de juiste manier aan d man gaat brengen...
Werd zelf ook erg enthousiast van het Microsoft event, heb de verschillende onderdelen ook vele malen doorgestuurd naar vrienden. Dit keer lieten ze wel de specs zien (zij het beperkt) maar was de insteek :"wat kan je er mee, hoe gaat het je helpen in het dagelijks leven". De massa wordt tuureluurs van alle termen, getallen. Mooi voorbeeld was de schrijfsnelheid van de SSD, ipv alleen de getallen geven lieten ze zien hoe snel een 3GB file van een USB drive werd gekopieerd. Dat het sneller kan.... tuurlijk maar voor de massa werkt dit vele malen beter.
Ben ook benieuwd naar de ChromeCast ondersteuning.
Wel hoop ik dat er snel een smartwatch a la de Moto360 uit gaat komen, want die ga ik denk ik enorm missen
[
Voor 4% gewijzigd door
GroeneThee op 22-10-2015 09:43
]