Ik wil de telefoon heel graag hoor, maar ik vind 699 nu gewoon nog net iets te duur, mijn vrouw wilde hem voor mij aanschaffen maar ik ben nog blij met mijn Lumia 925..Wailing_Banshee schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:46:
[...]
Ja, die snap ik ook niet, want ik heb hem gepreordered met dock... En ja, mijn man zat ook wat te zeuren over de prijs, maar hij zou hem nooit cancellen....
Ik vind het alleen zwaar kut dat je bij 1 jarige abbos zoveel moet gaan bijbetalen voor deze foon ... ik heb een budget van €100 van mijn werkgever, zou gerust wat kunnen bijbetalen per maand aan de telefoon met 10gig internet en onbeperkt bellen
Consultant - Autogek
Geen idee eigenlijk... Ik heb hem gewoon besteld, daarna gekozen voor naderhand betalen, en bij mijn bestellingen zag ik toen dat hij 623,74 kostte (en dat is 10% korting als je het uitrekent). Er stond tijdens het bestellen geen melding van die korting.ErwinJ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:54:
[...]
Ik zie geen 10%....ook niet nadat de bestelling compleet is.
Ik heb niet vooruit betaald, ik heb gekozen voor naderhand betalen, wellicht is die optie niet voor iedereen zichtbaar en/of van toepassing..Pyramiden schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
Hebt jij gewoon vooruit betaald? Dus de korting krijg je als je vooruit betaald en al een tijdje lid bent/vaker besteld hebt?
Ik heb die optie ook, maar kreeg op de 950 mooi de rekening van 599,-penscup62 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:06:
[...]
Geen idee eigenlijk... Ik heb hem gewoon besteld, daarna gekozen voor naderhand betalen, en bij mijn bestellingen zag ik toen dat hij 623,74 kostte (en dat is 10% korting als je het uitrekent). Er stond tijdens het bestellen geen melding van die korting.
En bij de XL veranderd hier ook niks....
Dus jij besteld die van mij ook
[ Voor 8% gewijzigd door ErwinJ op 19-10-2015 14:13 ]
Raar... Misschien is er bij mij een fout gemaakt of krijg ik om de een of andere vage reden 10% korting?ErwinJ schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:10:
[...]
Ik heb die optie ook, maar kreeg op de 950 mooi de rekening van 599,-
Nou ik laat de bestelling voorlopig dus maar mooi staan dan
Misschien nog onderscheid tussen de 950 en 950XL? ErwinJ heeft de gewone besteld en Penscup de XL
wat me opvalt is dat je er standaard eem headset bijkrijgt bij coolbleu. staat bij wat zit er in de doos.
maar bij microsoft staat alleen dat er een oplader bijkomt.
komt er een headset bij of niet?
http://www.pdashop.nl/pro...soft-lumia-950-zwart.html
Nope XL hetzelfde resultaat, net al geprobeerdTwardt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:16:
Misschien nog onderscheid tussen de 950 en 950XL? ErwinJ heeft de gewone besteld en Penscup de XL
Waarschijnlijk vergissing,omdat ze het toestel immers nog niet daadwerkelijk in handen hebben. Was bij de 930 ook, de nieuwere Lumia's worden idd in NL zonder headset geleverd. Dat is trouwens niet in alle landen 't geval, Belgische 930's hadden bijv. wél een headset, zover ik me herinner.androidfreaker schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:17:
wat me opvalt is dat je er standaard eem headset bijkrijgt bij coolbleu. staat bij wat zit er in de doos.
Zelf ook 10% korting gekregen bij achteraf betalen:penscup62 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:12:
[...]
Raar... Misschien is er bij mij een fout gemaakt of krijg ik om de een of andere vage reden 10% korting?
Nou ik laat de bestelling voorlopig dus maar mooi staan dan

Mooie actie!Vae Victis schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:35:
[...]
Zelf ook 10% korting gekregen bij achteraf betalen:
[afbeelding]
Ik krijg het ook niet voor elkaar.
offtopic:
Leuk dat plaatje met iOS en android... je hebt een windowsphone en je kan het met een ander OS bijhouden
Leuk dat plaatje met iOS en android... je hebt een windowsphone en je kan het met een ander OS bijhouden
Verwijderd
Boeien, je kan het ook via een browser bijhouden. Als je daar een app voor nodig hebt..
Denk dat dat het juist is, apps voor zoveel onzinnige dingen. Alleen praktisch voor een Wehkamp. Weer wat info erbij.
Ontopic: Mooi dat de levertijd nu bekend is. Nog anderhalf maandje geduld.
De 930 is ook zeer goed en een voorganger van de 950. En goedkoperboe2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:15:
[...]
Ik heb dat probleem met men galaxy S2. 4 jaar oud, en dat ding werkt perfect, wat me doet twijfelen over mijn aankoop van de lumia 950
Hmm... Misschien een domper:
Amazon.de
Guten Tag,
Wir können Ihnen jetzt den Liefertermin für Ihre Bestellung (Bestellnummer #302-1104805-xxxxxx) vom 16. Oktober 2015 nennen.
Und hier finden Sie den oder die Artikel mit dem jeweils voraussichtlichen Lieferdatum:
"Microsoft Lumia 950 Dual-SIM Smartphone (5,2 Zoll (13,2 cm) Touch-Display, 32 GB Speicher, 20 Megapixel Kamera, Windows 10) weiß"
Voraussichtliches Lieferdatum: 04. Dezember 2015 -22. Februar 2016
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Als ik zo'n "actie" tegenkom bestel ik em ook. ;p Twijfel toch beetje over de prijs.
Jammer genoeg pas in december uit. In november kan ik nog wel een goede camera(phone) gebruiken.
Is de releasedate voor heel Europe hetzelfde?
Jammer genoeg pas in december uit. In november kan ik nog wel een goede camera(phone) gebruiken.
Is de releasedate voor heel Europe hetzelfde?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat vraag ik me ook af. Voor het opnemen is het wel een stuk prettigerVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:31:
een keer vraagje, heeft deze lumia ook stereo recording zoals de lumia 930?
Dit heb ik kunnen vinden
Audio
Audio-opnamecodecs: AAC LC, AMR-NB, GSM FR
Audio-opnamefuncties: Nokia Rich Recording met vier microfoons
Audio-afspeelfuncties: Grafische equalizer, Luisteren via gevirtualiseerde luidspreker
[ Voor 30% gewijzigd door androidfreaker op 19-10-2015 21:15 ]
Zit hier ook nog met een Ativ S van ruim 3 jaar oud, maar die werkt nog steeds perfect, dus zit ook heel erg in dubio. Blijft wel veel geld voor een telefoon.boe2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:15:
[...]
Ik heb dat probleem met men galaxy S2. 4 jaar oud, en dat ding werkt perfect, wat me doet twijfelen over mijn aankoop van de lumia 950
Weet iemand of er een leuke smartwatch uitkomt die wm10 compatible gaat worden? Leuk klassiek rond uiterlijk, niet te veel franjes.
Consultant - Autogek
Verwijderd
https://www.runtastic.com/shop/en/runtastic-moment-basicmatthewk schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:30:
Weet iemand of er een leuke smartwatch uitkomt die wm10 compatible gaat worden? Leuk klassiek rond uiterlijk, niet te veel franjes.
Een aantal modellen, waaronder een classic model (genaamd)
https://www.runtastic.com/shop/en/runtastic-moment-classic
Die classic is 'n plaatje!Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:37:
[...]
https://www.runtastic.com/shop/en/runtastic-moment-basic
Een aantal modellen, waaronder een classic model (genaamd)
https://www.runtastic.com/shop/en/runtastic-moment-classic
Consultant - Autogek
Hier hetzelfde. Loop momenteel rond met een Lumia 735 draaiende op de beta van W10M. Werkt allemaal soepeltjes en een mooi OLED scherm. De reviews zullen mij moeten overtuigen, laten we hopen van wel.The_Scarabial schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:25:
[...]
Zit hier ook nog met een Ativ S van ruim 3 jaar oud, maar die werkt nog steeds perfect, dus zit ook heel erg in dubio. Blijft wel veel geld voor een telefoon.
Heeft deze wel smartwatch functionaliteit? Het lijkt meer op een sporthorloge.
Creating my own hero.
Paddywacker schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:56:
[...]
offtopic:
Voor de belgen hier, bij centralpoint kan je de lumia 950 (xl) pre-orderen. 584,43 euro voor de gewone lumia en voor de xl 680,02. Bij de xl lees ik wel niks over een dock bij het pre-orderen. http://www.centralpoint.b...rkt-net-zoals-uw-pc-5665/
Gelukkig dalen Windows telefoons redelijk snel in prijs. Ik verwacht dat je de 950XL in maart voor 550 euro krijgt. Is nog steeds veel geld maar goed..
https://opensea.io/seaart
Veel, maar alweer wat minderenomiss schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:29:
Gelukkig dalen Windows telefoons redelijk snel in prijs. Ik verwacht dat je de 950XL in maart voor 550 euro krijgt. Is nog steeds veel geld maar goed..
Over 3 weken zit ik in mijn 4 maanden verlengperiode, ik wacht nog gewoon even rustig af. De 830 was in krap 2 maanden al 50 euro goedkoper, al komen dan ook de 'import' toestellen in de PW (zo heb ik dus een pools model).
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2015 12:34 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wil toch één keer het nieuwe model hebben als hij uit komt... Tot nu toe, alles wat ik gekocht heb, zijn modellen van "vorig jaar"... Daarom heb ik nu wel eens pre-ordered.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Wie zeg dat dit nu weer is ?enomiss schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:29:
Uiteraard dalen de prijzen uiteindelijk maar of dit nu weer zo snel zal gaan is speculatie
Denk niet dat er in 4mnd €150 afgaat. Dan zal de continuum dock er waarschijnlijk niet meer gratis bij zitten.
Waarschijnlijk als die continuum dock eraf gaat, dan gaat de prijs ook wel flink omlaag hoor. omdat die actie er niet voor altijd bij zit.Twardt schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:15:
Denk niet dat er in 4mnd €150 afgaat. Dan zal de continuum dock er waarschijnlijk niet meer gratis bij zitten.
Ik denk ook dat ze wel in prijs gaan dalen, maar niet zo erg dat de xl te dicht bij de prijs van de 950 gaat zitten.
Want dan zou deze ook moeten zakken anders drukt dat weer op de verkopen.
Hoe dan ook, ik heb geen haast.
Dat ding wat ik nu heb heeft me tot nog toe nog niet in de steek gelaten.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Ik zit ook zwaar te twijfelen over de 950!
heb nu HTC one m7.
telefoon doet het nog prima, alleen fototoestel is echt drama!
Ben ook wel toe aan iets nieuws.
Ik mag per 19 nov mijn abonnement verlengen bij Hi (KPN).
Ik zit nog te twijfelen of ik wel voor windows mobile wil gaan.
Apps die ik veel gebruik zijn:
Sonos, Voetbal.nl, livescores, voetbalzone, navigatie,
Bij android blijven vind ik opzich geen probleem, maar ik zou niet weten welke telefoon ik daar zou moeten kiezen.
Samsung is niet mijn ding,
HTC m9 is volgens mij niets
xperia 5 wellicht ook een optie,
iphone wil ik in ieder geval niet.
En zal ik verlengen of zal ik naar simonly gaan..
Zou het liefst ook dual sim hebben ivm werktelefoon.
Twijfels!
heb nu HTC one m7.
telefoon doet het nog prima, alleen fototoestel is echt drama!
Ben ook wel toe aan iets nieuws.
Ik mag per 19 nov mijn abonnement verlengen bij Hi (KPN).
Ik zit nog te twijfelen of ik wel voor windows mobile wil gaan.
Apps die ik veel gebruik zijn:
Sonos, Voetbal.nl, livescores, voetbalzone, navigatie,
Bij android blijven vind ik opzich geen probleem, maar ik zou niet weten welke telefoon ik daar zou moeten kiezen.
Samsung is niet mijn ding,
HTC m9 is volgens mij niets
xperia 5 wellicht ook een optie,
iphone wil ik in ieder geval niet.
En zal ik verlengen of zal ik naar simonly gaan..
Zou het liefst ook dual sim hebben ivm werktelefoon.
Twijfels!
Ik zou de 950XL aanbevelen. Heb zelf de lumia 930 en mn broer heeft de lumia 1520. We runnen allebei w10m build 10549 en met die nieuwe feature van DPI scaling in deze build, zou ik toch echt een groter scherm aanbevelen das toch net iets fijner.Arjan90 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:28:
Ik vind de Lumia 950XL ook erg groot t.o.v. mijn S4, maar ik begin toch langzaam te twijfelen. Net wat snellere hardware, groter scherm. Ik moet het maar even gaan beleven in een winkel tegen die tijd, mijn vrouw heeft een Z3 compact en dat formaat vind ik toch ook wel heerlijk. Daarentegen heb ik geen tablet en zou het wat dat betreft wel een mooie stap zijn voor een phablet. Ik zit vaak op de bank te internetten, keuzes keuzes keuzesIk kan niet wachten op de reviews!
Zie dit om te begrijpen wat ik bedoel:
http://wmpoweruser.com/la...et-apps-into-tablet-apps/
Ik vind dit zelf een hele vette feature en zou hiervoor echt de xl aanraden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
-Dehim
Afgelopen weekend ook de knoop doorgehakt en de zwarte 950 dual sim bij amazon.de besteld. Icm de fatboy en geheugenkaart. Dual sim omdat ik hem wil gebruiken voor mijn werk en privé.
De 950 wordt mijn opvolger van de 930. De 930 ligt op moment bij Microsoft want die had dit weekend de geest gegeven
Misschien dat ik een nieuwe terug krijg en dan kan die mooi op Marktplaats nieuw in de doos
Zojuist een mailtje gehad van Amazone met de levertijd: Voraussichtliches Lieferdatum: 04. Dezember 2015 - 22. Februar 2016
Dus als ik het zo lees ergens tussen 4 december en 22 februari.
Wat ik me wel afvraag of Windows Hello blijft werken als die aan de password policy (minimaal 8 karakters) hangt van het werk. Dat hoop ik toch eigenlijk wel.
De 950 wordt mijn opvolger van de 930. De 930 ligt op moment bij Microsoft want die had dit weekend de geest gegeven
Misschien dat ik een nieuwe terug krijg en dan kan die mooi op Marktplaats nieuw in de doos
Zojuist een mailtje gehad van Amazone met de levertijd: Voraussichtliches Lieferdatum: 04. Dezember 2015 - 22. Februar 2016
Wat ik me wel afvraag of Windows Hello blijft werken als die aan de password policy (minimaal 8 karakters) hangt van het werk. Dat hoop ik toch eigenlijk wel.
Mogelijk dat ik mijn 920 voor mijn werk ga gebruiken... Moet ik alleen nog even een sim kaart verknippen...MichelatNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:35:
Afgelopen weekend ook de knoop doorgehakt en de zwarte 950 dual sim bij amazon.de besteld. Icm de fatboy en geheugenkaart. Dual sim omdat ik hem wil gebruiken voor mijn werk en privé.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik zou een nieuw simkaartje aanvragen...volgens mij krijg je die bij de meeste providers gratis opgestuurd.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:47:
Mogelijk dat ik mijn 920 voor mijn werk ga gebruiken... Moet ik alleen nog even een sim kaart verknippen...
Knippen kan, maar als t gratis is waarom niet
ZAL DAT IN NEDERLAND NET ZO ZIJN DE LEVERDATUM HIER IS 6 DECEMBER. HOOP HEM DIEZELFDE DAG OF DE VOLGENDE DAG TOCHT ECHT IN HUIS TE WILLEN HEBBEN.MichelatNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:35:
Misschien dat ik een nieuwe terug krijg en dan kan die mooi op Marktplaats nieuw in de doos![]()
Voor de 950XL heb ik een nieuwe aangevraagd, want om van mini nu micro te maken gaat mij een beetje ver...MichelatNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:49:
[...]
Ik zou een nieuw simkaartje aanvragen...volgens mij krijg je die bij de meeste providers gratis opgestuurd.
Knippen kan, maar als t gratis is waarom niet
Even nagezocht, maar als het goed is heb ik al een mini sim in mijn werk telefoon (Nokia 2323). Dus dan zou ik hem niet hoeven verknippen...
Een heel geavanceerde telefoon!De 2323 is uitgerust met GPRS-ondersteuning en een WAP-browser zodat u altijd en overal uw mail kunt lezen. En ook met MMS en Bluetooth 2.0 blijft u overal in contact met collega's, vrienden of familie.
Niet zo schreeuwen aubandroidfreaker schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
ZAL DAT IN NEDERLAND NET ZO ZIJN DE LEVERDATUM HIER IS 6 DECEMBER. HOOP HEM DIEZELFDE DAG OF DE VOLGENDE DAG TOCHT ECHT IN HUIS TE WILLEN HEBBEN.
6 december is op een zondagandroidfreaker schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
ZAL DAT IN NEDERLAND NET ZO ZIJN DE LEVERDATUM HIER IS 6 DECEMBER. HOOP HEM DIEZELFDE DAG OF DE VOLGENDE DAG TOCHT ECHT IN HUIS TE WILLEN HEBBEN.

Dat zit die nu toch al, verkoop je die dock voor ~75 euro (ding werkt ook voor de 950 bezitters), zit op je de prijs van 950 + 25 euro, dat zal het verschil ook niet meer zijn.Amadeus1966 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:34:
Ik denk ook dat ze wel in prijs gaan dalen, maar niet zo erg dat de xl te dicht bij de prijs van de 950 gaat zitten.
En Wehkamp zit al op 593 voor 950, Azerty zelfs op 671 voor de 950XL, daar zijn de eerste verlagingen al
Nee, ik wacht wel op release, kijken hoe er dan voor staat qua prijs.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2015 16:38 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de 950 nu voor 549,- bij wehkamp
.
Ik had een mail gestuurd dat bij mijn bestelling geen korting is toegepast en bij sommige anderen wel, en wat hiervoor de reden was.
De reden konden ze mij niet geven wel een kortingsbon van 50,- voor mijn bestelling
Ik had een mail gestuurd dat bij mijn bestelling geen korting is toegepast en bij sommige anderen wel, en wat hiervoor de reden was.
De reden konden ze mij niet geven wel een kortingsbon van 50,- voor mijn bestelling
Hoe is Wehkamp met hun service? Bijvoorbeeld wanneer er schade is en de telefoon opgestuurd moet worden voor reparatie?
Goed voorbeeld doet volgen, ik heb ook een email verstuurd.(en gister drie keer een poging gedaan om te bestellen) Ik ben benieuwd.ErwinJ schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:02:
Ik heb de 950 nu voor 549,- bij wehkamp.
Service kan buiten wehkamp om.rda schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:48:
Hoe is Wehkamp met hun service? Bijvoorbeeld wanneer er schade is en de telefoon opgestuurd moet worden voor reparatie?
Je kan deze direct opsturen naar Microsoft service. ( zoals dit met de Lumia Nokia ook ging )
Succes !!rened80 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:56:
[...]
Goed voorbeeld doet volgen, ik heb ook een email verstuurd.(en gister drie keer een poging gedaan om te bestellen) Ik ben benieuwd.
Volgens mij kan dat toch direct via MS?rda schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:48:
Mijn 930 gekocht bij Coolblue die nu defect is heb ik rechtstreeks met MS contact gezocht en opgestuurd.
Ook maar een mail gestuurd naar de klantenservice van wehkamp, even afwachten.
Je toestel opzoeken bij Microsoft en daar je garantie rechtstreeks claimen. Binnen een week meestal je toestel gerepareerd terug...rda schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:48:
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Keek net ff voor de nieuwsgierigheid naar de last year modellen.
Bolliepuntcom weet wel wat prijzen zijn.....
Bolliepuntcom weet wel wat prijzen zijn.....
Hmm inmiddels is de 950XL niet meer te vinden op amazon.de , alleen nog via de deeplink die eerder in dit topic genoemd is.
Oh en nu ik ook daadwerkelijk de actiepagina zie, blijkt dat bij de zwarte telefoons een rode Fatboy laadkussen komt, en bij de witte een gele. Dus die laat ik voorbij gaan, koop k liever een zwarte.
Oh en nu ik ook daadwerkelijk de actiepagina zie, blijkt dat bij de zwarte telefoons een rode Fatboy laadkussen komt, en bij de witte een gele. Dus die laat ik voorbij gaan, koop k liever een zwarte.
Ik twijfel tussen de normale en xl. Vind mijn HTC 820 toch met te groot. 5,2 inch is vele malen handiger. Al heeft de 820 ook gewoon giga bezels...
Consultant - Autogek
Zit ook ff te kijken;
http://www.phonearena.com...a-950-XL/phones/9544,9545 beetje vergelijken. Ware grote gedoe. Maar ja blijft op een scherm en zo.
Kan nog niemand vinden die een 5.7 inch telefoon heeft om vast te houden.
http://www.phonearena.com...a-950-XL/phones/9544,9545 beetje vergelijken. Ware grote gedoe. Maar ja blijft op een scherm en zo.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Update is beschikbaar:
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10572/
Net (na de zoveelste keer prusten met die @#%!#% Recory Tool) terug naar 8.1 en ondertussen bezig met downloaden van de build
http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10572/
Net (na de zoveelste keer prusten met die @#%!#% Recory Tool) terug naar 8.1 en ondertussen bezig met downloaden van de build
Leuk, bevestigt juist m'n vermoeden om voor de XL te gaan. Zit nu met m'n LG G2 op 5.2 en waar de 950XL vooral in afwijkt is dat 'ie nog iets hoger is.The Chosen One schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:37:
Zit ook ff te kijken;
Je haalt de verschillende formaten van simkaarten door elkaar.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:55:
[...]
Voor de 950XL heb ik een nieuwe aangevraagd, want om van mini nu micro te maken gaat mij een beetje ver...
Even nagezocht, maar als het goed is heb ik al een mini sim in mijn werk telefoon (Nokia 2323). Dus dan zou ik hem niet hoeven verknippen...
[...]
Een heel geavanceerde telefoon!
• Volledig formaat is hetzelfde als creditcardformaat. Die gingen tot twintig jaar geleden in mobiele telefoons.
• Mini was tot een jaar of vijf geleden het standaardformaat.
• Micro werd in 2010 geïntroduceerd met de iPhone 4.
• Nano, het formaat dat in de Lumia 950 gaat, werd voor het eerst gebruikt in de iPhone 5, in 2012.
Hier zie je de verschillen, van links naar rechts volledig formaat, minisim, microsim en nanosim:

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Een beetje nette telecomwinkel kan het kortwieken ook wel voor je doen.
Of je vraagt een vervangende sim aan.
Of je vraagt een vervangende sim aan.
Hmm, ik dacht dat da tweede format de "normale" was, aangezien ik die altijd heb gehad (mijn eerste telefoon in 1999, een nokia 5110)... Dan zal ik even bij m'n werk langs gaan om te vragen of ze een micro sim hebben voor mij...Canaria schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 01:20:
[...]
Je haalt de verschillende formaten van simkaarten door elkaar.
• Volledig formaat is hetzelfde als creditcardformaat. Die gingen tot twintig jaar geleden in mobiele telefoons.
• Mini was tot een jaar of vijf geleden het standaardformaat.
• Micro werd in 2010 geïntroduceerd met de iPhone 4.
• Nano, het formaat dat in de Lumia 950 gaat, werd voor het eerst gebruikt in de iPhone 5, in 2012.
Hier zie je de verschillen, van links naar rechts volledig formaat, minisim, microsim en nanosim:
[afbeelding]
Ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over de release date! =.=
Begin december ga ik op vakantie en dan zou ik graag deze telefoon met geweldige camera meenemen! Maarja, zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken, ben erg benieuwd of die via de Duitse of Engelse microsoft store eerder beschikbaar is.
Begin december ga ik op vakantie en dan zou ik graag deze telefoon met geweldige camera meenemen! Maarja, zoals het er nu uitziet gaat dat niet lukken, ben erg benieuwd of die via de Duitse of Engelse microsoft store eerder beschikbaar is.
6 december is te laat voor je? Die datum geeft Coolblue.Secsytime schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:56:
Ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan over de release date! =.=
De ervaring leert dat Coolblue die datum bijna altijd haalt.
Qua specs is de 950 XL de te kloppen mobiele telefoon op dit moment. Het zou eigenlijk alles moeten hebben wat ik wil en wens. Iets met need to have and nice to have
Maar twijfel nog steeds wel een beetje over het OS
Volg dit draadje nu al geruime tijd en ook het privacy topic. Dat laatste voedt mijn twijfel wel, al kan ik mij niet voorstellen dat Microsoft zo veel zal verschillen van Google/Apple.
Dus maar bedacht dat ik graag kennis wil maken met het OS door middel van een goedkope tweedehands aan te schaffen en op deze wijze met Windows 10 in aanraking kom. Momenteel in het Android kamp en denk dat dit een mooie manier is om de knoop door te hakken.
Zijn er tips voor welk toestel ik moet gaan (en waarom
). Dan ga ik er deze week een aanschaffen. Dacht een budget van 100-125 euro. Dank in ieder geval voor je suggestie!
Maar twijfel nog steeds wel een beetje over het OS
Dus maar bedacht dat ik graag kennis wil maken met het OS door middel van een goedkope tweedehands aan te schaffen en op deze wijze met Windows 10 in aanraking kom. Momenteel in het Android kamp en denk dat dit een mooie manier is om de knoop door te hakken.
Zijn er tips voor welk toestel ik moet gaan (en waarom
6 december ben ik "helaas" al op CuracaoTweaker1234 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
6 december is te laat voor je? Die datum geeft Coolblue.
De ervaring leert dat Coolblue die datum bijna altijd haalt.
Ik had een Lumia 820. Werkt goed met Windows 8, maar met de preview voor Windows 10 was het wel enorm traag. Ik heb niet de laatste builds geprobeerd, dus misschien is dit wel heel erg verbeterd.
Qua keuze van mobiele OS, zijn er eigenlijk te weinig apps voor Windows.
- Veiligheid: Windows, iOS
- Apps: iOS, Android
- UX: iOS, Android, Windows
- Privacy: Windows, iOS
- Toestelkeuze: Android
- Prijs: Android, Windows
Eigenlijk kan ik alleen maar concluderen als prijs geen issue is, dat een iPhone op dit moment de beste keuze is.
Eigenlijk kan ik alleen maar concluderen als prijs geen issue is, dat een iPhone op dit moment de beste keuze is.
De 640 is iets boven je budget maar heeft hardware gelijk aan de 830, maar enkel met plastic buitenkantje. Geen idee hoe de 830 2de hands gaat, maar je zit dan wel aardig mainstream qua specs van de lumia's, of je zou 1 stapje eerder gaan voor de 920.GroeneThee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:17:
Zijn er tips voor welk toestel ik moet gaan (en waarom). Dan ga ik er deze week een aanschaffen. Dacht een budget van 100-125 euro. Dank in ieder geval voor je suggestie!
Of even wachten op de 550 die gelijk gepresenteerd is met de 950 past in je budget en wordt gelijk met W10M geleverd.
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Super, ga meteen even kijken!SinergyX schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
De 640 is iets boven je budget maar heeft hardware gelijk aan de 830, maar enkel met plastic buitenkantje. Geen idee hoe de 830 2de hands gaat, maar je zit dan wel aardig mainstream qua specs van de lumia's, of je zou 1 stapje eerder gaan voor de 920.
Klopt, maar ik wil graag er op voorhand uit zijn. Zoals het er nu uitziet ga ik begin December weer naar de US en dan zijn er ook andere opties mocht W10 toch niet bevallen.JP_S schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:36:
Of even wachten op de 550 die gelijk gepresenteerd is met de 950 past in je budget en wordt gelijk met W10M geleverd.
daarbij geen zin meer om te wachten
Waarom haal je m niet in de US, vaak nog voordeliger ook ;-)
www.duefotografi.nl Canon 5D I, II & IV | EF 17-40 F4.0 | 24-70 2.8 II | 35 1.4 II | EF 40 F2.8 | 50 F1.4 | EF 85 F1.8 | EF 70-200 F2.8 II
Let wel dat Windows 10 Mobile nog niet uit is! Dus alle windows 10 telefoons op dit moment draaien beta software (of preview of hoe je het ook wille noemenGroeneThee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:38:
[...]
Super, ga meteen even kijken!
[...]
Klopt, maar ik wil graag er op voorhand uit zijn. Zoals het er nu uitziet ga ik begin December weer naar de US en dan zijn er ook andere opties mocht W10 toch niet bevallen.
daarbij geen zin meer om te wachten
Beetje kort door de bocht... Als je geen behoefte hebt aan duizenden nutteloze apps, "wint" Windows. Ik mis nog geen enkele app op mijn telefoon...Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:26:
Ik had een Lumia 820. Werkt goed met Windows 8, maar met de preview voor Windows 10 was het wel enorm traag. Ik heb niet de laatste builds geprobeerd, dus misschien is dit wel heel erg verbeterd.
Haal regelmatig dingen uit de US en het gaat vaak goed. Maar soms is het met de garantie en dergelijke best een gedoe. Daarbij moet je niet vergeten dat je de telefoon , 950 XL, los omgerekend iets meer dan 600 euro kost. Plus je moet een andere lader kopen. Daarbij krijg ik met verlenging van abo ook weer korting op het toestel. Dus dan lijkt het goedkoper maar is het niet.
Dat besef ik, maar het gaat een goed genoeg beeld geven hoop ik.Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Let wel dat Windows 10 Mobile nog niet uit is! Dus alle windows 10 telefoons op dit moment draaien beta software (of preview of hoe je het ook wille noemen)
Ik kijk wel echt uit naar de release van telefoon
Heb de XL gepreordered bij belsimpel.nl
Ben vooral benieuwd hoe continuum gaat werken.
Ben vooral benieuwd hoe continuum gaat werken.
Speedydown.nl !!!
Andere lader? Elke USB lader werkt natuurlijk. En zoveel korting krijg je niet met abonnementen hoor!GroeneThee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:51:
Haal regelmatig dingen uit de US en het gaat vaak goed. Maar soms is het met de garantie en dergelijke best een gedoe. Daarbij moet je niet vergeten dat je de telefoon , 950 XL, los omgerekend iets meer dan 600 euro kost. Plus je moet een andere lader kopen. Daarbij krijg ik met verlenging van abo ook weer korting op het toestel. Dus dan lijkt het goedkoper maar is het niet.
Maar neem aan dat niet "elke" USB lader het met dezelfde snelheid doet. Als ik snel kijk bij Coolblue dan zou ik bij gelijkbijvend abonnoment (Red Super) dezelfde maandelijkse kosten hebben en slechts 469 euro bij te hoeven betalen.
Er zijn nog veel meer zaken die meetellen om een overweging te maken. Heb zelf nu een Android toestel, daarvoor een Lumia 620 gehad. Waarom ik nu toch weer naar Windows wil (en gebreken vind aan Android of de LG G2):Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:26:
- Integratie met Exchange: Outlook app karig, niet server-side contacten kunnen zoeken
- Office Mobile voor Android is een stuk incompleter
- Cortana is een erg gemis, en dan vooral herinneringen kunnen instellen op basis van locatie
- VPN verbinding in actiemenu
- Mogelijkheid voor een microSD kaartje (met 3 uur trein reizen per dag films lokaal hebben)
Hierdoor zou k zelf nooit voor iOS gaan, al zouden de iPhones gratis zijn
Je zult wel een nieuw kabeltje nodig hebben (USB-C), maar volgens mij is de lader die erbij geleverd wordt niet bijzonder... Ik heb nog maar 1 keer een usb lader gehad die "bijzonder" was, dat was voor mijn HTC Flyer. Die leverde 1.5A. De meeste laders leveren 1A (usb poorten 0.5A).GroeneThee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:35:
Maar neem aan dat niet "elke" USB lader het met dezelfde snelheid doet. Als ik snel kijk bij Coolblue dan zou ik bij gelijkbijvend abonnoment (Red Super) dezelfde maandelijkse kosten hebben en slechts 469 euro bij te hoeven betalen.
Hou er rekening mee dat Cortana momenteel helemaal niet werkt in onze regio!ShitHappens schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
- Cortana is een erg gemis, en dan vooral herinneringen kunnen instellen op basis van locatie
Enige manier is door je hele profiel Amerikaans te maken (weet niet of dat uberhaupt kan met een bestaande MS account), maar dan krijg je ook suggesties voor Amerikaanse zaken, imperische eenheden ipv metrische, commas ipv punten in number separators, dat soort dingen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb het voorheen ook werkend gekregen, wel met m'n Nederlandse MS account en inderdaad heel veel stoeien moet localisation instellingen. Met het instellen van een herinnering "Remind me to buy x when near a supermarket" gaf 'ie onderweg netjes 3x een melding (bij passeren van een AHXL, AH en Spar)
Niet misschien. Die IS heel erg verbeterd/sneller. Alsof je een nieuwe Lumia hebt.Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:26:
Ik had een Lumia 820. Werkt goed met Windows 8, maar met de preview voor Windows 10 was het wel enorm traag. Ik heb niet de laatste builds geprobeerd, dus misschien is dit wel heel erg verbeterd. .
Plus min is een Lumia simpelweg de betere keuze. Zeker de prijs prestatie.
Behalve als je per se een specifieke app moet hebben. Maar dan wordt Android ook weer een keuze.
Afijn, die vraag fase ben ik al lang voorbij. Voor mij is er maar 1 vraag: to XL or not to XL.
Mee eens dat de meeste apps nutteloos zijn. Maar apps die ik regelmatig gebruik zijn bijvoorbeeld Youtube, Binck en de app van onze kinderopvang. Die zijn er niet voor Windows. Ook voor de apps die er wel zijn, is de functionaliteit vaak minder in de Windows versie vergeleken met de iOS of Android versie.Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Let wel dat Windows 10 Mobile nog niet uit is! Dus alle windows 10 telefoons op dit moment draaien beta software (of preview of hoe je het ook wille noemen)
[...]
Beetje kort door de bocht... Als je geen behoefte hebt aan duizenden nutteloze apps, "wint" Windows. Ik mis nog geen enkele app op mijn telefoon...
Je kunt Cortana ook gebruiken als je Engels (UK) instelt. Met je bestaande MS account. Iets minder exotisch dan Amerikaans. Ik gebruik het zelf ook, werkt prima.boe2 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Hou er rekening mee dat Cortana momenteel helemaal niet werkt in onze regio!
Enige manier is door je hele profiel Amerikaans te maken (weet niet of dat uberhaupt kan met een bestaande MS account), maar dan krijg je ook suggesties voor Amerikaanse zaken, imperische eenheden ipv metrische, commas ipv punten in number separators, dat soort dingen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik ben misschien dan niet zo verwend, aangezien ik begonnen ben met Windows Phone en nooit een Android telefoon gehad hebZ___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
[...]
Mee eens dat de meeste apps nutteloos zijn. Maar apps die ik regelmatig gebruik zijn bijvoorbeeld Youtube, Binck en de app van onze kinderopvang. Die zijn er niet voor Windows. Ook voor de apps die er wel zijn, is de functionaliteit vaak minder in de Windows versie vergeleken met de iOS of Android versie.
Net als Tweaker1234 was het ook voor mij alleen de vraag "To XL or not to XL?"
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met apps als Windows 10 Mobile echt uit is...
UK kan ook. Met regio settings (metric enz) op NL.boe2 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Hou er rekening mee dat Cortana momenteel helemaal niet werkt in onze regio!
Ik zie helemaal geen issue, behalve de app store.
Edit: maar.....dwalen we niet te veel af van het topic onderwerp?
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaker1234 op 21-10-2015 13:54 ]
Toch wel een voorbarige conclusie, op het moment dat The voice of Holland, Dance dance dance en al die rommel apps je niets interesseren, kan Windows een prima oplossing zijn waarbij de minder beschikbare apps voor jou geen probleem hoeft te zijn.Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:26:
Zo mis ik niet echt iets op Windows Phone...
Dus dit....JP_S schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:36:
Youtube werkt prima in de browser...Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
Mee eens dat de meeste apps nutteloos zijn. Maar apps die ik regelmatig gebruik zijn bijvoorbeeld Youtube, Binck en de app van onze kinderopvang. Die zijn er niet voor Windows. Ook voor de apps die er wel zijn, is de functionaliteit vaak minder in de Windows versie vergeleken met de iOS of Android versie.
Binck eens een berichtje sturen dat als ze binnen x tijd geen app hebben gemaakt, je genootzaakt bent te vertrekken als klant
Iedem kinderopvang
Blaffende honden bijten niet, maar je bent een betalende klant! Ik breng het altijd zo, betaal ik minder per maand dan een ios of android gebruiker? Nee? Okee dans wens ik gebruik te kunnen maken van dezelfde dienstverlening en anders zoek ik een ander die dit wel kan...
Maar ook met nieuwe instanties die je graag willen binnenhalen als klant... Je bent een klant en je neemt een betaalde dienst af, daar mag je best iets voor verwachten imho...
Ik ben ook wel redelijk fan geworden van Windows Phone na het gebruik van m'n Lumia 820. Zeker als zakelijke telefoon is er eigenlijk niks op aan te merken en het werkt perfect.dfrenner schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:47:
[...]
Toch wel een voorbarige conclusie, op het moment dat The voice of Holland, Dance dance dance en al die rommel apps je niets interesseren, kan Windows een prima oplossing zijn waarbij de minder beschikbare apps voor jou geen probleem hoeft te zijn.
Zo mis ik niet echt iets op Windows Phone...
Youtube werkt in de browser, maar niet in combinatie met Chromecast en het geeft niet dezelfde gebruikerservaring. Ik weet niet of er een manier is om met Windows te casten naar een andere DLNA receiver. Dat zou voor mij opzich een prima work around zijn.Youtube werkt prima in de browser...
Binck eens een berichtje sturen dat als ze binnen x tijd geen app hebben gemaakt, je genootzaakt bent te vertrekken als klant
Iedem kinderopvang
Blaffende honden bijten niet, maar je bent een betalende klant! Ik breng het altijd zo, betaal ik minder per maand dan een ios of android gebruiker? Nee? Okee dans wens ik gebruik te kunnen maken van dezelfde dienstverlening en anders zoek ik een ander die dit wel kan...
Maar ook met nieuwe instanties die je graag willen binnenhalen als klant... Je bent een klant en je neemt een betaalde dienst af, daar mag je best iets voor verwachten imho...
Binck, tja, kan inderdaad gaan klagen. Zolang er te weinig gebruikers zijn zullen ze niet gaan investeren, idem voor de kinderopvang. Buiten het feit dat ik niet kinderopvang kies op basis van het beschikbaar stellen van een app.
Je kan wel een ander zoeken, maar feit blijft dat er gewoon veel minder aanbod is aan Windows apps, dus vaak kan je niet eens een ander zoeken. Het is makkelijker om een ander ecossyteem te zoeken dan een andere bank/kinderopvang/video streaming dienst.
Android laat ik sowieso links liggen. Nexus heeft te veel Google wat over je schouders mee kijkt en andere fabrikanten krijg je maar max 2 jaar OS security updates. Nederland is niet zo groot, dus online bankieren zal hier nog wel redelijk veilig zijn op Android, maar in de US zou ik Android niet meer durven te gebruiken voor gevoelige informatie zoals bankieren.
KloptZ___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:56:
Ik ben ook wel redelijk fan geworden van Windows Phone na het gebruik van m'n Lumia 820. Zeker als zakelijke telefoon is er eigenlijk niks op aan te merken en het werkt perfect.
Kip en ei...Youtube werkt in de browser, maar niet in combinatie met Chromecast en het geeft niet dezelfde gebruikerservaring. Ik weet niet of er een manier is om met Windows te casten naar een andere DLNA receiver. Dat zou voor mij opzich een prima work around zijn.
Binck, tja, kan inderdaad gaan klagen. Zolang er te weinig gebruikers zijn zullen ze niet gaan investeren, idem voor de kinderopvang. Buiten het feit dat ik niet kinderopvang kies op basis van het beschikbaar stellen van een app.
Je kan wel een ander zoeken, maar feit blijft dat er gewoon veel minder aanbod is aan Windows apps, dus vaak kan je niet eens een ander zoeken. Het is makkelijker om een ander ecossyteem te zoeken dan een andere bank/kinderopvang/video streaming dienst.
Android laat ik sowieso links liggen. Nexus heeft te veel Google wat over je schouders mee kijkt en andere fabrikanten krijg je maar max 2 jaar OS security updates. Nederland is niet zo groot, dus online bankieren zal hier nog wel redelijk veilig zijn op Android, maar in de US zou ik Android niet meer durven te gebruiken voor gevoelige informatie zoals bankieren.
In het verleden meermalen geklaagd bij mijn banken, Rabo, ING en ABN en ook verteld dat ik de eerste die een app zou hebben ontwikkeld als nieuwe bank zou kiezen.
Het zal niet door mij alleen zijn, maar alle drie hebben ze nu een goed werkende app!
Zo nu ook met Knab... Hebh ze gemeld dat ik niet eerder overstap dan er een app wordt gemaakt voor Windows Phone, tegenwoordig is het antwoord: we horen het meer, dus gaan ernaar kijken...
De eerste universal apps zie je al binnendruppelen, maar lijkt dat het gros geen gebruikt maakt van dat shared systeem, dat je vanaf je mobiel 1 op 1 verder kan op je PC (of andersom).Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:49:
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met apps als Windows 10 Mobile echt uit is...
Tubecast is een erg goede YouTube app. Je kan video's streamen naar veel verschillende apparaten, bijvoorbeeld chromecast. Werkt een stuk beter dan in de browser en is imo de beste YouTube app voor Windows.Z___Z schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:56:
Youtube werkt in de browser, maar niet in combinatie met Chromecast en het geeft niet dezelfde gebruikerservaring. Ik weet niet of er een manier is om met Windows te casten naar een andere DLNA receiver. Dat zou voor mij opzich een prima work around zijn.
xbl: superlucky luke
Blijft een gemis dat Google niet het Windows Phone / W10 mobile platform ondersteund.
Zo, ik heb zojuist de Lumia 950 wit besteld bij CentralPoint.
Vorig jaar ook de L830 daar besteld, snelle levering en een nette prijs. Hoop dit jaar weer.
Bij voorlopige leverdatum staat 4 november, maar ik ga er vanuit dat dit minimaal een maand opschuift.
€ 564, betaald met creditcard, zodat ik 1 jaar verzekering heb
Vorig jaar ook de L830 daar besteld, snelle levering en een nette prijs. Hoop dit jaar weer.
Bij voorlopige leverdatum staat 4 november, maar ik ga er vanuit dat dit minimaal een maand opschuift.
€ 564, betaald met creditcard, zodat ik 1 jaar verzekering heb
Verwijderd
aan de mensen die twijfelen gezien het app aanbod. het is in windows 10 mogelijk om android apps te draaien wel via omwegen maar het is mogelijk.
Android apps nooit interesse in gehad. WP heeft een twitchapp en DE regenmeter. Voor de rest heb ik een ipad. ;p (nu nog upgraden naar air 3)
En 4 november zou erg leuk zijn maar of een domme fout of een marketingtruukje. ;p
(dacht dat de release overal december was?)
En 4 november zou erg leuk zijn maar of een domme fout of een marketingtruukje. ;p
(dacht dat de release overal december was?)
Verwijderd
Voor jou bedoel je.GroeneThee schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:08:
Blijft een gemis dat Google niet het Windows Phone / W10 mobile platform ondersteund.
Ben zelf alweer even Google vrij (behalve YT) en dat bevalt super.
Kan je ook doen en dan ben je gelijk verlost van je 'gemis'.
Hier na Nokia N900 en N9, sinds 2011 nu WP, naast iPhone van 't werk, dus altijd al Google-vrij geweest (kijk alleen soms 'n YouTube filmpje) en mis niks
Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.