Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 15:45
Tweaker1234 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

Yep. Ik kan er verder weinig van vinden behalve na uitproberen. Het zal wel even wennen zijn denk ik.
Lijkt me niet heel handig eigenlijk. Wil je het volume aanpassen, vergrendel je per ongeluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Op zich kan ik wel begrijpen dat ze de plaatsing wat anders doen, maar dat ze 1 knop opsplitsen naar 2 vind ik een beetje vreemd.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31
Dit is inderdaad handig! _/-\o_

Het verschil tussen de 950XL en mijn 1520 valt mee. De 950 past wel beter in mijn jas en broek. Keuzes, keuzes, keuzes... :P

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Ivar19 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:33:
[...]
Lijkt me niet heel handig eigenlijk. Wil je het volume aanpassen, vergrendel je per ongeluk....
Mij op zich weer wel. Het enige is dat je bij harder, wat zachter en harder dat je dat minder makkelijk met 1 vinger/duim kan doen. Een kwestie van even wennen denk ik. In ieder geval geen decisionmaker 950 vs 950XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
BigEagle schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:05:
[...]Het verschil tussen de 950XL en mijn 1520 valt mee. De 950 past wel beter in mijn jas en broek. Keuzes, keuzes, keuzes... :P
Ik vind het verschil juist erg groot. Tussen de 950 en 950XL is het verschil veel kleiner.
Een paar maanden geleden heb ik nog over een 1520 getwijfeld. Dat zou zeggen dat ik eigenlijk gewoon voor de XL moet gaan. Maar ik hoef nog niet te beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
ErwinJ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Hogere Capaciteit accu ga je niet echt merken, aangezien deze met een groter scherm ook iets meer gaat verbruiken.
Deze bewering heb ik al eerder gezien, maar ze hebben allebei gewoon een gelijke resolutie. Dat kan dus niet uitmaken, tenzij het scherm zelf minder zuinig is.

Ik heb het idee dat ze een soort "doel" accuduur hebben (voor standby en gesprekken). Die zijn redelijk gelijk tussen de Lumia 950 en Lumia 950 XL, mogelijk heeft de XL een grotere accu om te compenseren voor de SD810 ipv de SD808 in de Lumia 950.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45
Arjan90 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:48:
[...]

Deze bewering heb ik al eerder gezien, maar ze hebben allebei gewoon een gelijke resolutie. Dat kan dus niet uitmaken, tenzij het scherm zelf minder zuinig is.

Ik heb het idee dat ze een soort "doel" accuduur hebben (voor standby en gesprekken). Die zijn redelijk gelijk tussen de Lumia 950 en Lumia 950 XL, mogelijk heeft de XL een grotere accu om te compenseren voor de SD810 ipv de SD808 in de Lumia 950.
Inderdaad die compensatie tussen de processors zou kunnen.
De SD810 zou iets meer kunnen verbruiken en zo zorgen ze er inderdaad voor dat het eind doel van beide lumia's gelijk blijft. Hier had ik nog niet bij stil gestaan 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nog een filmpje van blogs.Windows.com

[YouTube: https://youtu.be/snEIjWR4lQw]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Ben voor de XL gegaan, ik merk dat ik veel doe op m'n telefoon en een groter scherm is dan wel erg fijn. Een fijne upgrade ten opzichte van m'n 920. Blijft een gemiste kans dat ze deze toestellen niet leveren met mooie kleurtjes.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNightbringer schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 21:45:
Ben voor de XL gegaan, ik merk dat ik veel doe op m'n telefoon en een groter scherm is dan wel erg fijn. Een fijne upgrade ten opzichte van m'n 920. Blijft een gemiste kans dat ze deze toestellen niet leveren met mooie kleurtjes.
En dit? http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-202.html

Als ik verder op de Mozo site kijk, dan zie ik dat er voor de 640 er ook andere backs zijn. Grote kans dat Mozo het 950/XL assortiment zal uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

http://wmpoweruser.com/mi...mia-950-and-lumia-950-xl/

Iets meer informatie over de camera, inclusief enkele voorbeeldfoto's.

[ Voor 26% gewijzigd door rda op 15-10-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Arjan90 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 19:48:
[...]

Maar de pixels zijn wel groter. Als ze dezelfde helderheid hebben als de kleinere pixels van de 950, dan kost het dus weldegelijk meer energie.

Overigens zeggen de specs weldegelijk dat de 950XL een langere gesprekstijd heeft (25 ipv 23 uur)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:06:
[...]

Als ik verder op de Mozo site kijk, dan zie ik dat er voor de 640 er ook andere backs zijn. Grote kans dat Mozo het 950/XL assortiment zal uitbreiden.
Misschien is het een idee met een aantal tweakers deze backs samen te bestellen ?
Misschien kunnen we dan nog wat met de prijs regelen en de verzendkosten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:06:
[...]

Ik wil deze hebben!

http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-240.html

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
rda schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:12:
http://wmpoweruser.com/mi...mia-950-and-lumia-950-xl/

Iets meer informatie over de camera, inclusief enkele voorbeeldfoto's.
Ik vertrouw dat wel allemaal niet. Zo was er op youtube ook meer uitleg vanuit Microsoft over de camera en ze lieten allemaal foto's op het toestel zien die er standaard op stonden. Dezelfde foto's als op deze site dus. Maar geen enkele keer maakten ze een foto op het moment zelf.

Het kan dus best zijn dat we allemaal foto's aan het bekijken zijn die al gefotoshopped zijn of die zijn gemaakt met een reflex camera.

Of ben ik nu te achterdochtig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Cronimet schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:47:
[...]
Waarschijnlijk niet. Maar de camera is niet de reden dat ik hem wil hebben, dus mij maakt het niet zo heel veel uit...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
Cronimet schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:47:
[...]

Ik vertrouw dat wel allemaal niet. Zo was er op youtube ook meer uitleg vanuit Microsoft over de camera en ze lieten allemaal foto's op het toestel zien die er standaard op stonden. Dezelfde foto's als op deze site dus. Maar geen enkele keer maakten ze een foto op het moment zelf.

Het kan dus best zijn dat we allemaal foto's aan het bekijken zijn die al gefotoshopped zijn of die zijn gemaakt met een reflex camera.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5XeT6mo.png
De EXIF geeft iig de 950XL aan...

Overigens is op verschillende filmpjes te zien dat ze wel foto's maakten op het event.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramon op 16-10-2015 08:29 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Maar de foto's die ze besproken waren degene die ook op deze site staan: http://wmpoweruser.com/mi...mia-950-and-lumia-950-xl/

En dan kan je wel inzoomen en laten zien hoe scherp de foto's zijn, maar die foto's hebben ze wel niet ter plekke gemaakt he...

Ach ja ik kan alleen hopen dat ze wel degelijk deze kwaliteit kunnen halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dat de foto's gemaakt zijn met een L950 (XL) geloof ik wel. Dat ze niet zijn bewerkt geloof ik ook. Maar point en shoot zal het niet geweest zijn.

Ideale lichtomstandigheden, 10x dezelfde foto maken en de beste uitkiezen waarbij telkens de instellingen optimaal zijn gemaakt, statief gebruikt enzv, enzv.

In de praktijk kan je dus hele mooie foto's maken maar om hetzelfde resultaat te kunnen krijgen zal je de tijd moeten nemen voor een foto.

Overigens zal elke fabrikant foto's tonen die gemaakt zijn onder ideale omstandigheden met kennis van fotografie.

De real world point en shoot foto's zullen over een maand of zo wel op het internet verschijnen...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Laatst online: 14-09 15:45
.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 23:18:
[...]
Maar de pixels zijn wel groter. Als ze dezelfde helderheid hebben als de kleinere pixels van de 950, dan kost het dus weldegelijk meer energie.

Overigens zeggen de specs weldegelijk dat de 950XL een langere gesprekstijd heeft (25 ipv 23 uur)
Tijdens het bellen staat het scherm doorgaans uit. Grotere accu, rest van de hardware min of meer gelijk = langere gesprekstijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Ik vind de Lumia 950XL ook erg groot t.o.v. mijn S4, maar ik begin toch langzaam te twijfelen. Net wat snellere hardware, groter scherm. Ik moet het maar even gaan beleven in een winkel tegen die tijd, mijn vrouw heeft een Z3 compact en dat formaat vind ik toch ook wel heerlijk. Daarentegen heb ik geen tablet en zou het wat dat betreft wel een mooie stap zijn voor een phablet. Ik zit vaak op de bank te internetten, keuzes keuzes keuzes :+ Ik kan niet wachten op de reviews!

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 16-10-2015 10:29 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:57:
[...]

Waarschijnlijk niet. Maar de camera is niet de reden dat ik hem wil hebben, dus mij maakt het niet zo heel veel uit...
Voor mij is de camera van de 950 zeker een van de extra redenen om (als Adroid gebruiker van het eerste uur) over te stappen van het Android platform naar het Windows platform :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Hier de originele blog over de camera:
http://blogs.windows.com/...mia-950-and-lumia-950-xl/
Ik vind ze er super uitzien!

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 16-10-2015 12:43 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

enomiss schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:43:
De laatste als living image is gewoon een top foto. Gaaf effect en als je inzoomd dan zie je super veel details. Ik geloof steeds meer dat dit echt wel de beste telefooncamera is op dit moment en komend jaar...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Ik heb zojuist contact gehad met KPN, zij gaan deze twee toestellen 'over ongeveer een maand' aanbieden in hun eigen assortiment. Dus deze twee toestellen gaan ook via providers aangeboden en gepromoot worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik ook. Wel voor de 950XL

Afbeeldingslocatie: http://www.mozoaccessories.com/shop/media/catalog/product/cache/1/image/650x/040ec09b1e35df139433887a97daa66f/m/o/mozo-lumia950-xl-backcover-brown-leather_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03
Tom.Gerritse schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:40:
Ik heb zojuist contact gehad met KPN, zij gaan deze twee toestellen 'over ongeveer een maand' aanbieden in hun eigen assortiment. Dus deze twee toestellen gaan ook via providers aangeboden en gepromoot worden!
Bedankt! Scheelt mij weer een belletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10
Ze zijn in de pre-order, net besteld (en ook de witte :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Kon niet langer wachten. Ik heb een witte L950 dual sim gepreordered bij Amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
enomiss schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:43:
Ja nu weet ik het zeker dat de 950(XL) het wachten en de overstap van Android naar Windows Phone waard is. Heerlijk om te zien wat voor plaatjes ermee geschoten kunnen worden. Ik ben graag op pad met mijn dslr, maar heb deze natuurlijk niet altijd bij me en dan heb ik toch echt wel baalmomentjes. De camera van de 950(XL) kan denk ik al heel veel van deze baalmomentjes wegnemen _/-\o_

Ik kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sex Pistols
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-07 23:53

Sex Pistols

PUNK Martin

Ik ga er ook gelijk 1 aanschaffen! Welke dat wil ik even voelen in mijn hand voor namelijk wat betreft grootte, 5,2" of 5,7"! Heb nu al enkele jaren Windows Phone 7.5 en deze is echt op, versleten v.w.b hardware. Zit al jaar te wachten maar het ziet er echt helemaal tof uit!
Ik denk dat deze Windows 10 Phones helemaal top is en keihard iOS en Android aanvalt vanwege gewoon de uitstekende mogelijkheden met bijbehorende specs. Android is sowieso al bagger en alleen geschikt voor pubers van 10 tot ca. 17 jaar. Hoe vaak moet je dat wel niet resetten?
Windows Phone, Surface Book! Ik ga er voor!!!

Motorrijden is ook heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 18:24
Ik zit momenteel erg te twijfelen tussen de Lumia 950 XL en de Galaxy S6 Edge plus. De laatste heb ik al in mij handen gehad en qua looks vind ik die persoonlijk erg mooi. Nog even afwachten wanneer de Lumia 950 XL beschikbaar komt om in het echt te kunnen bewonderen voordat ik mijn definitieve keuze maak.

Wow, I don't believe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mozo heeft vandaag geretweet dat na de uitlevering van de backs met leer, er ook andere modellen komen.

Windows Central reader "Blade800" emailed Mozo asking if they were going to release non-leather cases for the new Lumias like one with metal sides. Here is the company's response:

"Hello, Thank you for your feedback. Yes we are planning that also. However they won't be ready for the launch. We'll share information on those on our social media platforms when available."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Vitruvian schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:32:
Ik zit momenteel erg te twijfelen tussen de Lumia 950 XL en de Galaxy S6 Edge plus. De laatste heb ik al in mij handen gehad en qua looks vind ik die persoonlijk erg mooi. Nog even afwachten wanneer de Lumia 950 XL beschikbaar komt om in het echt te kunnen bewonderen voordat ik mijn definitieve keuze maak.
Moet je daarom twijfelen :P Windows vs Android :P :9
Galaxy S6 met windows ja dan zou ik misschien ook twijfelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:58

RobertowNL

For your gear!

Ben erg benieuwd naar de eerste reviews. Zit er sterk aan te denken de overstap van Android te gaan maken naar W10. Hoop dat de toestellen hier in Korea een beetje verkrijgbaar zijn, kan er helaas zeer weinig over vinden.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvian
ErwinJ schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 08:10:
[...]

Moet je daarom twijfelen :P Windows vs Android :P :9
Galaxy S6 met windows ja dan zou ik misschien ook twijfelen :)
Hahaha, een Galaxy S6 met W10 zou inderdaad ook heel leuk zijn.
Ik zit al een tijdje te twijfelen om over te stappen van Android naar het aankomende W10. Ik wil in ieder geval een toestel met groot scherm. Ik gebruik mijn mobiel elke dag en daarbij vind ik persoonlijk een groot scherm fijn om mee te werken. Ze hebben allebei voor en nadelen waar ik maar niet teveel op in ga. Voorlopig wacht ik het nog wel even af tot de prijzen verder zullen dalen en daarbij is de Lumia 950 nog niet eens te koop.

Wow, I don't believe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Ik ben benieuw of er ook flip covers of view covers uitkomen. Voor de 950 (xl) ZO BLIJFT de scherm ook beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Maar een klein vraagje. Ik heb zelf de 950 besteld. Maar bij de 950 xl krijg je zo'n cintinuum dock mee. Die kan dan toch alleen maar apps draaien en niet de volledige windows 10 voor pc aangezien de processors geen x86 ondersteunen
Als ik fout zit hoor ik het graag.☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
androidfreaker schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:35:
Maar een klein vraagje. Ik heb zelf de 950 besteld. Maar bij de 950 xl krijg je zo'n cintinuum dock mee. Die kan dan toch alleen maar apps draaien en niet de volledige windows 10 voor pc aangezien de processors geen x86 ondersteunen
Klopt. Je kan alleen store apps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
androidfreaker schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:35:
Nee dat klopt.
Maar hier kun je genoeg mee.

Ik denk bv. aan de 950 te gebruiken als mediaplayer als je ergens bent. ( vakantiepark, of vrienden bv )
Door Plex en Netflix te draaien naar een groter scherm/tv via continuum, hier ben ik benieuwd na hoe dit gaat werken icm met een draadloos toetsenbord bv pricewatch: Microsoft All-in-One Media Keyboard .
Uiteraard zijn er misschien goedkopere oplossing zoals de "#*###*#cast" :P, maar die wil ik niet :).

De dock kun je nog altijd bestellen en de prijs zal dan nog wel zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Eigenlijk hebben ze Windows RT nieuw leven ingeblazen door het te integreren in Windows 10 Mobile, getuige ook dat ze aanraden voor 7" tablets ook Windows 10 Mobile te gebruiken.

RT had dezelfde beperking: alleen store apps. Eigenlijk hanteert Microsoft nu dezelfde werkwijze als Android met Universal Apps: 1 app met verschillende "displays" afhankelijk van schermgrootte. Dit zorgt ervoor dat je overgang van desktop naar mobile veel kleiner is, omdat je in feite dezelfde app gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo-morpheus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Zeker jammer omdat het een goede aanbieding was voor de kleinere Lumia 950 en dan ook nog eens in een mogelijke dual SIM variant.
Ze gaan het echter vast niet rechtbreinen bij Amazon omdat het toch maar een in aantal gelimiteerde aanbieding was die waarschijnlijk direct foetsie is zodra alle fatboy's op zijn.
Het komt er op neer dat je de correcte verkopers moet zoeken bij Amazon.de
verkocht en verzonden door Amazon is belangrijk.

laad kussen :

<amazon.de>/gp/product/B009SBS6OY?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

SD kaart :

<amazon.de>/gp/product/B004FPU542/ref=ox_sc_imb_mini_detail?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
Neo-morpheus schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Het komt er op neer dat je de correcte verkopers moet zoeken bij Amazon.de
verkocht en verzonden door Amazon is belangrijk.

laad kussen :

<amazon.de>/gp/product/B009SBS6OY?psc=1&redirect=true&ref_=ox_sc_act_title_1&smid=A3JWKAKR8XB7XF

SD kaart :

<amazon.de>/gp/product/B004FPU542/ref=ox_sc_imb_mini_detail?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Dan doet ie het wel inderdaad.
Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sex Pistols schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:14:
Windows Phone, Surface Book! Ik ga er voor!!!
Same here. Lumia 950/XL, Surface Book i5/128(of 256) en een Band 2.

Moet Microsoft ze alleen nog aan me kunnen geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan90 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:10:
RT had dezelfde beperking: alleen store apps. Eigenlijk hanteert Microsoft nu dezelfde werkwijze als Android met Universal Apps: 1 app met verschillende "displays" afhankelijk van schermgrootte. Dit zorgt ervoor dat je overgang van desktop naar mobile veel kleiner is, omdat je in feite dezelfde app gebruikt.
Android heeft nooit universal apps gehad. Lees je maar eens in wat universal apps echt zijn. Android 'sukkelt' er achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Of je ze "universal" noemt of niet, dat is waar Android en iOS developers al een paar jaar mee te maken hebben, die moeten verschillende UI's maken binnen dezelfde app omdat de schermgroottes van 4" tm 10" lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamvoid schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:54:
Of je ze "universal" noemt of niet, dat is waar Android en iOS developers al een paar jaar mee te maken hebben, die moeten verschillende UI's maken binnen dezelfde app omdat de schermgroottes van 4" tm 10" lopen.
Ook bij universal apps moet je voor verschillende UI programmeren. Dat kan niet helemaal vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:05:
Mozo heeft vandaag geretweet dat na de uitlevering van de backs met leer, er ook andere modellen komen.

Windows Central reader "Blade800" emailed Mozo asking if they were going to release non-leather cases for the new Lumias like one with metal sides. Here is the company's response:

"Hello, Thank you for your feedback. Yes we are planning that also. However they won't be ready for the launch. We'll share information on those on our social media platforms when available."
Hmmm gisteren net een bruin leren back cover gekocht en betaald. Maar die zijn dus van polycarbonaat. Begrijp ik het dus goed dat er ook een back cover komt met metalen randen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:17:
[...]Hmmm gisteren net een bruin leren back cover gekocht en betaald. Maar die zijn dus van polycarbonaat. Begrijp ik het dus goed dat er ook een back cover komt met metalen randen ?
Het is een 'vage' tweet.
Feitelijk zegt het alleen 'dat er ook andere covers zonder leer komen'.
Welke materialen gebruikt worden of welke kleur(en) is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

Same here. Lumia 950/XL, Surface Book i5/128(of 256) en een Band 2.

Moet Microsoft ze alleen nog aan me kunnen geven..
Nu nog een EU/NL release date voor die laatste 2 ;) al kunnen we nu wel rustig de reviews afwachten.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNightbringer schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:15:
[...]
Nu nog een EU/NL release date voor die laatste 2 ;) al kunnen we nu wel rustig de reviews afwachten.
De Band 2 haal ik wel uit de UK (met verzending naar NL)
Voor de Surface Book is het inderdaad afwachten. Hopelijk januari 2016 en anders moet ik iets gaan regelen.

Het voornaamste is dat de Lumia 950/XL echt begin december (of nog liever eerder uiteraard) geleverd kunnen worden. In NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Als ik hem voor 21 november zou kunnen krijgen zou ik em preorderen denk ik. Zou graag een goede camera willen hebben voor ESL Frankfurt. Nu wacht ik maybe tot volgend jaar. Ativ S of ipad 4 camera dan maar. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autje schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:50:
[...]
Ze zijn in de pre-order, net besteld (en ook de witte :P).
En de preorders van bijna alle modellen zijn uitverkocht.
Kon ook bijna niet anders, maar wel opvallend nog voordat de Lumia 950/XL zelf geleverd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier een beetje met een dilemma... Ben de afgelopen weken druk aan het zoeken naar de opvolger voor mijn Xperia Z en afgaande op de specs komt de Lumia 950 voor mij toch wel als beste optie naar boven.

Maarrrr ik moet eigenlijk voor het eind van deze maand mijn abonnement verlengen/overstappen en omdat het toestel nog niet uit is, is het lastig om deze te combineren met een abonnement. Dat ik het toestel zelf later krijg is uiteraard geen probleem.

Iemand een suggestie voor een work-around? Ik weet dat op coolblue al e.e.a. mogelijk is en ik krijg het daar zelfs voor elkaar om onder de 35 euro per maand te zitten met eenmalige toestelkosten van onder de 100 euro, maar ik las ergens iets over mogelijke prijsveranderingen en wellicht onnodig teveel betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
sim-only en los kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is uiteraard een optie, maar ik wil het liefst mijn maandelijkse kosten (en bundel) ongeveer gelijk houden aan wat ik nu kwijt ben en daarnaast niet teveel bijbetalen (mijn streven is om onder de 100 euro bijbetaling te blijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Maandelijks opzegbaar abonnement nemen in combinatie met je Xperia en later de L950 met abonnement nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Als je abbo is afgelopen wordt hij als het goed is maandelijks opzegbaar, deze dus een maandje door laten lopen en dan een nieuw abbo afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:21:
Maarrrr ik moet eigenlijk voor het eind van deze maand mijn abonnement verlengen/overstappen en omdat het toestel nog niet uit is, is het lastig om deze te combineren met een abonnement. Dat ik het toestel zelf later krijg is uiteraard geen probleem.
Ik merk dat heel veel mensen leven in de veronderstelling dat je MOET verlengen als je abonnement afloopt. Niets is minder waar, je abonnement kun je rustig laten doorlopen (dit gebeurt automatisch, dus je hoeft geen actie te ondernemen) want deze is na je looptijd maandelijks opzegbaar en kun je vanaf ieder gewenst moment alsnog verlengen of opzeggen. Dat je abonnement automatisch met 1 of zelfs 2 jaar wordt verlengd als je niets doet is iets van jááren geleden en al geruime tijd niet meer toegestaan. Je kunt dus gewoon geduldig wachten op de 950 en als ie er is, dán ga je pas verlengen of opzeggen.

[ Voor 32% gewijzigd door joblamie op 18-10-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net gelezen op techtastic dat de lumia 950xl is uitgesteld tot 6 december. Ze denken dat het komt waarschijnlijk door de snapdragon 810 overhittingsproblemen.

Is die chipset echt zo erg? Ik bedoel HTC liep er mee, samsung wou er niet aan beginnen bij de S6 etc. Zal Microsoft het wel kunnen temmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

joblamie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:10:
[...]

Ik merk dat heel veel mensen leven in de veronderstelling dat je MOET verlengen als je abonnement afloopt. Niets is minder waar, je abonnement kun je rustig laten doorlopen (dit gebeurt automatisch, dus je hoeft geen actie te ondernemen) want deze is na je looptijd maandelijks opzegbaar en kun je vanaf ieder gewenst moment alsnog verlengen of opzeggen. Dat je abonnement automatisch met 1 of zelfs 2 jaar wordt verlengd als je niets doet is iets van jááren geleden en al geruime tijd niet meer toegestaan. Je kunt dus gewoon geduldig wachten op de 950 en als ie er is, dán ga je pas verlengen of opzeggen.
Wat jij even vergeet en waar al die mensen waarschijnlijk wel aan denken, is dat je gewoon teveel betaalt nadat het termijn van je abo inclusief toestel erop zit. Die extra kosten tov sim-only zijn namelijk gewoon voor je toestel (het is niet voor niets dat de rechter het ziet als een vorm van kopen op afbetaling), maar die worden niet ineens minder nadat je het termij hebt uitgezeten. Je bent dus nogal een dief van je eigen portemonnee als je dat abonnement maar door laat sukkelen.

Da's ook de reden dat ik al 6 jaar een sim-only abo heb, zodat ik een nieuwe telefoon kan kopen wanneer dat *mij* uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2015 01:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:40:
Had net gelezen op techtastic dat de lumia 950xl is uitgesteld tot 6 december. Ze denken dat het komt waarschijnlijk door de snapdragon 810 overhittingsproblemen.
Ze denken? Nee joh, pure speculatie.
Daarbij is de S810 in de 950XL rev 2.1 en heeft liquid cooling.
Daarnaast was het altijd al 6 december. Zie Coolblue.

Techtastic roept maar wat. Gewoon negeren of die site niet meer bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
.oisyn schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:09:
[...]

Wat jij even vergeet en waar al die mensen waarschijnlijk wel aan denken, is dat je gewoon teveel betaalt nadat het termijn van je abo inclusief toestel erop zit. Die extra kosten tov sim-only zijn namelijk gewoon voor je toestel (het is niet voor niets dat de rechter het ziet als...... knip....
Ligt het er ook niet aan hoe je je abbo gebruikt?
Dat kan voor iedereen verschillend zijn.

Als ik gewoon naar mij zelf kijk....
Ik bel nooit of heel zelden.
Maak geen gebruik van data, vrijwel overal waar ik kom is wel wifi aanwezig ( zowel prive als werk ).

Voor mij was prepaid de meest logische keus.
Vorig jaar had ik nagenoeg voor rond de 10 € verstookt, het jaar daarvoor zat ik ook zo rond dat bedrag.
Dus kan voor mij persoonlijk een abbo niet uit.

Groot voordeel, ik betaal wat ik verbruik.
Geen verplichtingen en geen bindingen.
Nadeel...tja moet om de zoveel jaar een aderlating doen voor een ander toestel, dat laatste is natuurlijk geen verplichting en kan je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Amadeus1966 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 02:19:
Ligt het er ook niet aan hoe je je abbo gebruikt?
Nee. Ik heb het namelijk over het verschil tussen een abonnement (ja dat is echt maar met 1 b ;)) inclusief toestel, en een abonnement zonder toestel (oftewel sim-only). Bij een abonnement inclusief toestel koop je feitelijk gewoon je telefoon op afbetaling. Het bedrag voor je toestel zit gewoon in je abonnementskosten verwerkt. Het funeste is echter dat je die extra kosten gewoon blijft doorbetalen nadat je abonnementstermijn is verstreken, terwijl op dat moment is je toestel al is afbetaald. Hoewel de totale kosten voor het gehele termijn voor een sim-only + los toestel en een abo inclusief toestel elkaar niet zoveel ontlopen, gaat dat na de termijn natuurlijk enorm scheef lopen. Het zou netjes zijn als je na dat jaar of die 2 jaar gewoon de sim-only prijs gaat betalen van je abonnement, maar zo werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Vitruvian schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:32:
Galaxy S6 Edge plus niet doen! Gewone S6 kopen anders de lumia. 3 man met een 6 edge/edge plus alle 3 scherm kapot. Hoe? Plots vanuit de broekzak niet door laten vallen. https://www.dropbox.com/s...09-28%2010.23.19.jpg?dl=0

S6 is stukken sterker. Omdat edge gebogen glas heeft breekt dat echt snel.

Los daarvan ik zelf heb een pre voor sd erbij kunnen steken en verwisselbare accu.

En zoals je zelf zegt (wat ik ook doe) lumia in echt beworden dan pas keuze maken.

Geen idee als je dit al hebt gezien (weet niet waar je eisen liggen) Ergens vorige dit filmpje gezien YouTube: Closer look at the Lumia 950 XL camera filmpje over camera lumia 950. Echt scherpe en mooi foto's en een foto knop. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren in praktijk (even testen voor ik hem koop)

[ Voor 14% gewijzigd door RobbyTown op 18-10-2015 06:16 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 03:12:
[...]

Nee. Ik heb het namelijk over het verschil tussen een abonnement (ja dat is echt maar met 1 b ;)) inclusief toestel, en een abonnement zonder toestel (oftewel sim-only). Bij een abonnement inclusief toestel koop je feitelijk gewoon je telefoon op afbetaling. Het bedrag voor je toestel zit gewoon in je abonnementskosten verwerkt. Het funeste is echter dat je die extra kosten gewoon blijft doorbetalen nadat je abonnementstermijn is verstreken, terwijl op dat moment is je toestel al is afbetaald. Hoewel de totale kosten voor het gehele termijn voor een sim-only + los toestel en een abo inclusief toestel elkaar niet zoveel ontlopen, gaat dat na de termijn natuurlijk enorm scheef lopen. Het zou netjes zijn als je na dat jaar of die 2 jaar gewoon de sim-only prijs gaat betalen van je abonnement, maar zo werkt het niet.
Onzin. Als je abo is afgelopen betaal je enkel nog de kosten voor het bellen etc. Je toestelservice, dus hetgeen wat je betaald voor je telefoon vervalt dan.

Van studentmobiel:
Zelf bepalen hoe je voor je toestel betaalt
Bij T-Mobile krijgt de klant meer inzicht in de kosten van een telefoon. Meer vooraf betalen? Of toch liever meer per maand? Door het kiezen van een toestelservice bepaal je zelf hoeveel je in 1 keer bijbetaalt en hoeveel je via het maandbedrag betaalt. Na de looptijd van het contract, 12 of 24 maanden, vervalt automatisch de maandelijkse toestelservice. Vanaf dan betaal je dus niets meer voor je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
.oisyn schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:09:
[...]

Wat jij even vergeet en waar al die mensen waarschijnlijk wel aan denken, is dat je gewoon teveel betaalt nadat het termijn van je abo inclusief toestel erop zit. Die extra kosten tov sim-only zijn namelijk gewoon voor je toestel (het is niet voor niets dat de rechter het ziet als een vorm van kopen op afbetaling), maar die worden niet ineens minder nadat je het termij hebt uitgezeten. Je bent dus nogal een dief van je eigen portemonnee als je dat abonnement maar door laat sukkelen.

Da's ook de reden dat ik al 6 jaar een sim-only abo heb, zodat ik een nieuwe telefoon kan kopen wanneer dat *mij* uitkomt.
Nope. Providers zijn al een tijdje wettelijk verplicht de toestelkosten apart te specificeren. Dit wordt veelal 'toestelservice' genoemd. Na de looptijd komen deze kosten te vervallen en worden alleen nog de daadwerkelijke abonnementskosten in rekening gebracht.

Wat je hier zegt is dus onzin.

Daarnaast; je bent eerder dief van je eigen TIJD als je voor één maandje wachten allerlei ingewikkelde dingen gaat verzinnen om dat ene maandje dat je moet wachten niet een paar euro teveel te hoeven betalen. Je abonnement laten 'doorsukkelen' is toch echt de meest logische keuze voor dat maandje.

[ Voor 16% gewijzigd door joblamie op 18-10-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvian
RobbyTown schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 06:11:
[...]

Galaxy S6 Edge plus niet doen! Gewone S6 kopen anders de lumia. 3 man met een 6 edge/edge plus alle 3 scherm kapot. Hoe? Plots vanuit de broekzak niet door laten vallen. https://www.dropbox.com/s...09-28%2010.23.19.jpg?dl=0

S6 is stukken sterker. Omdat edge gebogen glas heeft breekt dat echt snel.

Los daarvan ik zelf heb een pre voor sd erbij kunnen steken en verwisselbare accu.

En zoals je zelf zegt (wat ik ook doe) lumia in echt beworden dan pas keuze maken.

Geen idee als je dit al hebt gezien (weet niet waar je eisen liggen) Ergens vorige dit filmpje gezien YouTube: Closer look at the Lumia 950 XL camera filmpje over camera lumia 950. Echt scherpe en mooi foto's en een foto knop. Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren in praktijk (even testen voor ik hem koop)
Dat is zeker een belangrijk punt om mee te nemen. Ik ben altijd wel voorzichtig maar het kan altijd verkeerd gaan. Ik had zelf ook al even gezocht naar de duurzaamheid van de telefoon en op zich kwam de S6 Edge er relatief gezien er goed vanaf. Bij de Lumia 950 XL moeten we dit nog zien ;),

De camera van de Lumia 950 XL is echt geweldig. Tenminste de foto's die ze laten zien dan. Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe dit in de praktijk zal zijn.

Wow, I don't believe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Nope. Providers zijn al een tijdje wettelijk verplicht de toestelkosten apart te specificeren. Dit wordt veelal 'toestelservice' genoemd. Na de looptijd komen deze kosten te vervallen en worden alleen nog de daadwerkelijke abonnementskosten in rekening gebracht.

Daarnaast; je bent eerder dief van je eigen TIJD als je voor één maandje wachten allerlei ingewikkelde dingen gaat verzinnen om dat ene maandje dat je moet wachten niet een paar euro teveel te hoeven betalen. Je abonnement laten 'doorsukkelen' is toch echt de meest logische keuze voor dat maandje.
Denk inderdaad dat een maandje laten doorlopen alsnog de slimste optie zal zijn inderdaad. Weliswaar heb ik dan niet meer de korting van mijn lopende abonnement, maar het is wel veruit het makkelijkst. Thanks allemaal voor het meedenken! Kijk echt uit naar dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit is wel een heel erg interessant toestel. Wat hands-on filmpjes gekeken en het ziet er mooi uit en het OS zelf ook.

2 jaar geleden had ik ook een Windows Phone, HTC 8X, maar na een paar maanden was ik er wel op uitgekeken. Hopelijk heb ik dat niet als ik dit toestel wil gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:29
Ben ook in overweging om de Lumia 950 te nemen,
en over te stappen van Android naar WP10

Vindt de combi met Google mail/agenda nu wel goed werken,
in Windows 10 op pc/laptop, als dit met WP10 ook zo goed is ben ik om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40
pjlgt schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 08:38:
[...] Onzin. Als je abo is afgelopen betaal je enkel nog de kosten voor het bellen etc. Je toestelservice, dus hetgeen wat je betaald voor je telefoon vervalt dan.[...]
Dat is met de nieuwere abonnementen met 'toestelservice' inderdaad zo. Met abonnementen van een jaar of anderhalf, twee geleden dus niet. Daar blijf je gewoon lekker net zoveel doorbetalen, omdat daar geen onderscheid is tussen het deel dat je betaald voor het toestel en het deel dat je betaald voor de abonnement.
Daar is nu gelukkig ook een einde aan gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pjlgt schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 08:38:
[...]

Onzin. Als je abo is afgelopen betaal je enkel nog de kosten voor het bellen etc. Je toestelservice, dus hetgeen wat je betaald voor je telefoon vervalt dan.
joblamie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Zeker geen onzin. Jullie hebben het over de nieuwere abonnementen, die nuance was ik idd vergeten aan te brengen, maar dat is echt pas iets van dit jaar. We praten hier echter over abo's die nu aflopen en dus 1 tot 2 jaar geleden zijn gestart. Die kennen die 'toestelservice' nog helemaal niet, en dus blijf je lekker doorbetalen.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 18-10-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hier nog 2 filmpjes van het uit elkaar halen en in elkaar zetten van de 950

[YouTube: https://youtu.be/ELwaYocP1Ok]

[YouTube: https://youtu.be/GaF1-ux8eIs]

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 18-10-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:30:
[...]

[...]

Zeker geen onzin. Jullie hebben het over de nieuwere abonnementen, die nuance was ik idd vergeten aan te brengen, maar dat is echt pas iets van dit jaar. We praten hier echter over abo's die nu aflopen en dus 1 tot 2 jaar geleden zijn gestart. Die kennen die 'toestelservice' nog helemaal niet, en dus blijf je lekker doorbetalen.
Ik heb voor de zekerheid ook nog even gekeken en je hebt inderdaad gelijk. Mijn abonnement vermeldt geen losse toestelservice. Om geen risico te nemen toch maar overgestapt op een maandelijks opzegbare sim-only. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

RobbyTown schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 06:11:
[...]

Hmm, normaal heb ik altijd zoiets van Wij van WC eend..... Maar goed de praktijk zal dit moeten uitwijzen. Maar als ik het filmpje zo bekijk, dan ben ik zwaar onder de indruk van deze camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Laatst online: 14-09 20:43
Ik heb de gok maar genomen en gewoon een 950XL besteld. Ik ben benieuwd hoe het me bevalt, maar het scherm lijkt me niet te groot om te hanteren en met zo'n continuum dock erbij wordt het toch wel een aardige deal voor een high end toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Sandwalker schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:23:
Ik heb de gok maar genomen en gewoon een 950XL besteld. Ik ben benieuwd hoe het me bevalt, maar het scherm lijkt me niet te groot om te hanteren en met zo'n continuum dock erbij wordt het toch wel een aardige deal voor een high end toestel.
Waar heb je hem besteld dan met dock? CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Hmm ik heb het geld allang staan en wil graag de 950, maar ik krijg mij maar niet gemotiveerd om een
pre-order te zetten :P.

Misschien komt het dat ik nog wat verwacht en ik de Pre-orders niet echt iets "speciaals" vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die backcovers van Mozo gaan ook hard. Op de site staat voor diverse backcovers:
Back cover for Lumia 950 XL (brown) PRE-ORDER SOLD OUT!
Heb er gelukkig eentje kunnen bemachtigen. Las hier ook dat KPN de 950 ook gaat aanbieden. Mag al sinds augustus verlengen, maar met opzet gewacht op de nieuwe flag ships van Microsoft. Eerst maar eens mn iPhone 5s verkopen. Lijkt wel dat ik daar nog ruim 250 voor kan vangen. Dat bedrag gaat dan naar de aanschaf van de 950XL. Zal dan wel een 2-jarig abo worden, vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
MRE-Inc schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:00:
Die backcovers van Mozo gaan ook hard. Op de site staat voor diverse backcovers:
Ik wacht wel even met het bestellen van zo'n backcover. Als ik hem met kerst bestel (hmm, laat bestellen/bestel zodat mijn man dat niet hoeft te doen) zou ik hem op tijd moeten hebben voor mijn verjaardag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53
Mijn vrouw had de 950XL ook al ge-preorderd voor mij, maar ik heb hem gecanceld. Enerzijds vind ik het teveel geld en anderzijds wacht ik liever (als ik hem toch haal, ik wil hem heel graag) dan wacht ik het liefst een mooie combi deal zoals bij Belsimpel af (met de display dock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 15:24
Is de 950XL niet steeds met display dock ? (zie Tweakers FrontPage artikel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
r2504 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:35:
Lijkt me wel, tenzij een webshop je nakt en de Display Dock los gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
r2504 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:35:
Ja, die snap ik ook niet, want ik heb hem gepreordered met dock... En ja, mijn man zat ook wat te zeuren over de prijs, maar hij zou hem nooit cancellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Laatst online: 14-09 20:43
Grudgie schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

Waar heb je hem besteld dan met dock? CB?
Inderdaad CB met een levering op 6 december. Dat is toch al bijna. Amazon.de had ook gekund, maar die hadden een andere bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik ga over, ik ga van baan veranderen en neem hierbij ook een andere telefoon. Continuum is voor mij DE reden om na vrienden en familie nu ook zelf over te stappen op het windows platform. Ik ga wel voor de 950 denk ik, de HTC desire 820 bevalt me totaal niet qua grootte. Is vaak gewoon te lomp en tijdens het rennen verre van praktisch (of ik moet een ipod halen haha).

Ik wacht wel nog steeds op een redelijke microsoft smartwatch die gewoon lekker klassiek is...

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Weet iemand of ze ergens in abonnementsvorm worden aangeboden? Maar dan zonder minuten en zonder internet? Alleen de telefoon dus?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Als je nu bij Wehkamp pre-ordered krijg je nog eens 10% extra korting op de 950 en op de 950XL.
Dit wordt pas zichtbaar nadat je daadwerkelijk hebt besteld. Levertijd meer dan 5 weken. Je kunt je bestelling altijd naderhand nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Het lijkt mij een zeer goede telefoon maar 600€ uitgeven als mijn 925 het nog goed doet vind ik een beetje teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Rockvee2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:13:
Het lijkt mij een zeer goede telefoon maar 600€ uitgeven als mijn 925 het nog goed doet vind ik een beetje teveel.
Ik heb dat probleem met men galaxy S2. 4 jaar oud, en dat ding werkt perfect, wat me doet twijfelen over mijn aankoop van de lumia 950 :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

penscup62 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:09:
Als je nu bij Wehkamp pre-ordered krijg je nog eens 10% extra korting op de 950 en op de 950XL.
Dit wordt pas zichtbaar nadat je daadwerkelijk hebt besteld. Levertijd meer dan 5 weken. Je kunt je bestelling altijd naderhand nog annuleren.
Ik heb tot aan het ideal venster de procedure uitgevoerd qua bestelling, maar mocht gewoon het volle bedrag aftikken. Krijg je dan geld terug gestort of zoiets ? En ik ga niet vooruit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Ik kan ook kiezen voor naderhand betalen, misschien omdat ik al een tijdje een account bij hen heb en altijd in 1 x betaal als ik eens iets bestel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:59
matthewk schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:52:
Ik ga over, ik ga van baan veranderen en neem hierbij ook een andere telefoon. Continuum is voor mij DE reden om na vrienden en familie nu ook zelf over te stappen op het windows platform. Ik ga wel voor de 950 denk ik, de HTC desire 820 bevalt me totaal niet qua grootte. Is vaak gewoon te lomp en tijdens het rennen verre van praktisch (of ik moet een ipod halen haha).

Ik wacht wel nog steeds op een redelijke microsoft smartwatch die gewoon lekker klassiek is...
Ik heb van het weekend een oude lumia 530 in gebruik genomen met Spotify voor tijdens het hardlopen. Dit was erg makkelijk, ik overweeg nu zelfs een 950xl te kopen omdat ik er dan toch niet meer mee hoef hard te lopen.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Game_overrr schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:27:
Mijn vrouw had de 950XL ook al ge-preorderd voor mij, maar ik heb hem gecanceld. Enerzijds vind ik het teveel geld en anderzijds wacht ik liever (als ik hem toch haal, ik wil hem heel graag) dan wacht ik het liefst een mooie combi deal zoals bij Belsimpel af (met de display dock).
Dock erbij lijkt standaard bij de XL te zitten bij orders vóór eind januari, volgens arnoudwokke in 'nieuws: Microsoft zet optie voor dpi-scaling in Windows 10 mo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
boe2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Ik heb dat probleem met men galaxy S2. 4 jaar oud, en dat ding werkt perfect, wat me doet twijfelen over mijn aankoop van de lumia 950 :/
Mijn 920 werkt ook nog perfect, maar die Lumia 950XL heeft gewoon een paar features die mijn 920 niet heeft, zoals het grote scherm... Sinds dat ik die Note 3 van mijn moeder eens echt bekeken heb, wil ik al een groter scherm. Dus ik zat al naar die Note 4 te kijken, maar ik vind die "extra" lag die je van Samsung krijgt helemaal niets. Ja, ik weet dat je een custom rom kan installeren, maar daar heb ik helemaal geen zin in... Dus daarom zat ik al een tijdje te wachten op die Lumia 950XL ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:40
penscup62 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:32:
Ik kan ook kiezen voor naderhand betalen, misschien omdat ik al een tijdje een account bij hen heb en altijd in 1 x betaal als ik eens iets bestel..?
Hebt jij gewoon vooruit betaald? Dus de korting krijg je als je vooruit betaald en al een tijdje lid bent/vaker besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
penscup62 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:09:
Ik zie geen 10%....ook niet nadat de bestelling compleet is.
Pagina: 1 ... 5 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.