Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daffie82 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:29:
[...]
Mijn God wat een bedragen...
Eerste jaar betaal je dan zo eventjes 762 euro voor een fuc*ing telefoon om wat mee te bellen en te internetten... 8)7
2de jaar 372 euro.
Waanzin.
Is natuurlijk maar waar je je geld aan wil geven. Sommige vrouwen geven dit uit aan 1 handtas... :+
Initiele preorder aanbiedingen van telefoons met abbo's zijn vaak ook niet super gunstig omdat er alleen adviesprijzen van de telefoons worden gehanteerd die vaak hoger zijn dan waarvoor de toestellen worden verkocht.
De prijzen kunnen best veranderen.
De Lumia 950 is bijvoorbeeld voor 599 gewoon nu al te duur in een preorder abbo constructie tov de 950XL voor 699 waar je ook een dock van 110 euro bijkrijgt.
Zeker ook nog als de toestellen later uitkomen dan in bijvoorbeedl duitsland of frankrijk dan is de toestelprijs al mogelijk onderhevig aan slijtage voordat de release in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45
Ik denk dat voor de prijs flink gaat zakken we ergens in 2016 zitten.
Het is en blijft veel geld voor een Phone maar als je deze zoals ik veel gebruikt valt het mee.
Zoals ik al eens eerder heb gezegd, mijn gamebak van 1500,- die ik voor 6 uurtjes per week gebruik is eigenlijk een duurdere koop geweest 😁.
En zo een dock maakt een pc nog meer overbodig 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Dat laatste dat weet ik nog niet zo net, ligt eraan waar je hem voor gebruikt.

Maar als je er vanuit gaat dat je zeker 2 jaar met de telefoon doet, en de hoeveelheid dat je 'm gebruikt dan valt het in mijn geval best mee. Laat ik het anders zeggen, ik heb het er voor over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
http://winphans.com/2015/...-dock-mouse-and-keyboard/

Kijken of Microsoft hier een antwoord op heeft in ons voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Benieuwd naar de camera, hopelijk komt er snel een review van Dxomark.
Ik twijfel momenteel nog tussen de S6, Z5 en de Lumia 950...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
Wat ik me nog afvraag over Continuum; Wat als je in de trein zit en even je verslag af moet typen? Wat als ik op vakantie ga en op locatie wat foto's wil bewerken? Wat als ik bij de klant aan de vergadertafel zit en notities wil maken? Mist er dan niet nog een laptop-achtige formfactor? Zou MS niet met iets moeten komen zoals die Asus waarbij je de telefoon in een behuizing schuift waardoor het een laptop wordt?

Begrijp me niet verkeerd ik vind de witte Lumia 950 erg mooi en hij komt er hier zeker (hopelijk kan hij dan mijn camera vervangen) maar Continuum is daarbij geen factor voor mij. Meer mensen die zo denken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, heeft die al een eigen topic?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:31:
[...]

Hmmm, heeft die al een eigen topic?!
Handig, maar tevens onhandig als je een telefoontje krijgt. Met de Microsoft dock kan je je telefoon als telefoon blijven gebruiken en als je hem plat legt als mousepad...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daffie82 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:29:
[...]
..
Is natuurlijk maar waar je je geld aan wil geven. Sommige vrouwen geven dit uit aan 1 handtas... :+
Inderdaad. Of geld uitgeven voor wat je in je ondertitel hebt staan :o :)

Heb een sim van de zaak, dus voor mij wordt het sowieso een los toestel.

Ik zie dat een aantal al gepreordered hebben. Ik twijfel nog steeds tussen 950 en de 950 XL.
Hoe hebben jullie nu al de knoop kunnen doorhakken? Welke argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:00:
[...]
Heb een sim van de zaak, dus voor mij wordt het sowieso een los toestel.
Kies je voor een dual-sim?
Ik zie dat een aantal al gepreordered hebben. Ik twijfel nog steeds tussen 950 en de 950 XL.
Ik twijfel nog. Ik wil een dual-sim en helaas moet ik dan over de grens gaan kijken. Dan mis ik de gratis dock bij de XL wat hem net zo duur maakt als de 950 en een losse dock. Maar ik denk dat ik de XL toch te groot vind. Ik zoek nog iemand met een zelfde formaat telefoon zodat ik kan 'passen'. Ik heb nu een 930 en daarvan zei ik dat ik geen groter toestel wilde en nu 'moet' ik naar groter en lijkt mij de L950 dan de beste keus...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:40

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Of geld uitgeven voor wat je in je ondertitel hebt staan :o :)
Haha, true :)
Al gebruik ik dat in verhouding veel meer. En dat geld bespaar ik me weer in bioscoop bezoeken die ik niet meer hoef te doen :P

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 19:23:
[...]
Kies je voor een dual-sim?
Enkel sim is genoeg. De sim kaart van de zaak mag ik ook privé gebruiken
Ik twijfel nog. Ik wil een dual-sim en helaas moet ik dan over de grens gaan kijken. Dan mis ik de gratis dock bij de XL wat hem net zo duur maakt als de 950 en een losse dock. Maar ik denk dat ik de XL toch te groot vind. Ik zoek nog iemand met een zelfde formaat telefoon zodat ik kan 'passen'. Ik heb nu een 930 en daarvan zei ik dat ik geen groter toestel wilde en nu 'moet' ik naar groter en lijkt mij de L950 dan de beste keus...
Ik heb de maten uitgetekend op dubbelpapier. Om te zien hoe groot/klein ze zijn. En of ze in mijn X-grip houder passen. En dat doen ze. De grootte viel me erg mee. In ieder geval merkbaar kleiner als een 640XL of 1520. Nog geen showstopper voor een XL gezien dus. En inderdaad, met de Continuum dock actie+ XL zijn ze gelijk in prijs.

Misschien dat de S810 in de 950XL erg warm wordt vergeleken met de S808 in de 950. Maar dan gaat Microsoft er in eens liquid cooling in doen :9 :)
Eigenlijk een dik compliment voor Microsoft. Ik heb nog niets gevonden om over te zeuren d:)b

Vandaar dat ik benieuwd ben. En anders de reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
[...]

De grootte. 5,7"is mij echt te groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Cronimet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:24:
Benieuwd naar de camera, hopelijk komt er snel een review van Dxomark.
Ik twijfel momenteel nog tussen de S6, Z5 en de Lumia 950...
Tja hier nog zo een. Ik heb nu een S5 en daar ben ik echt wel klaar mee. Ik ben sowieso helemaal klaar met Samsung en ben ook op zoek. Ik had in eerste instantie het idee om een Nexus 5x te kopen, maar die is me toch echt wel tegengevallen. Ik had de Moto X Style ook nog op mijn lijstje, maar die is inmiddels ook afgevallen (te groot en nu na overname door Lenovo een onduidelijk updatebeleid). Toen had ik de LG G4 en de Sony Z5 nog op mijn lijstje staan. Komt Sony uit met een nieuwsbericht dat ze mogelijk gaan stoppen met de verkoop van telefoons als de smartphonedivisie in 2017 nog geen winst draait. Daar ging mijn idee van een bedrijf wat een goed updatebeleid heeft in rook op, want als ze stoppen met smartphones ben ik er natuurlijk straks niet zeker van dat ik voor de Z5 nog updates ga krijgen. De Z5 is dus ook van mijn lijstje geschrapt en blijft de G4 nog over..... Tja ooit heb ik de Optimus 2x gehad waarna ik eigelijk heb gezegd dat ik geen LG meer wil, maar daar wilde ik nog wel een keer op terugkomen omdat ze hun leven gebeterd hebben.

Nu komt Microsoft met de 950(XL) en heb ik eigenlijk zoiets van ..... "waarom zou ik, ondanks dat ik Android gebruiker van het eerste uur ben, niet overstappen naar een Windows phone". Geen gezeur meer met updates die tegengehouden worden door een smartphonefabrikant, een super camera aan boord, waar het mij eigenlijk om te doen is en ook nog eens een formaat waar ik tevreden mee ben. De 950XL vind ik dan wel weer net even te groot, dus de 950 is wat mij betreft wel een toestel wat mij misschien over de streep kan trekken om van platform over te stappen.

Tja en dan spelen de apps natuurlijk ook nog wel een beetje mee, want ik maak toch wel gebruik van een aantal apps op mijn S5 waar ik echt wel aan gehecht ben. Nou daar heb ik even een lijstje van gemaakt en ben vervolgens in de Window Phone Store gaan rondneuzen en ja hoera, het zou allemaal kunnen _/-\o_ . Ik zal uiteraard bij sommige apps genoegen moeten nemen met een misschien iets minder ontwikkelde app, maar dat zij dan maar zo.

Ik heb besloten dat ik gewoon van platform ga wisselen en de overstap ga wagen naar de 950. Ik hoop dat ik de goede keuze maak zodat ik voor eens en altijd van het geneuzel van het wel of niet een update krijgen af ben. Een continuum dock heb ik vooralsnog niet nodig en tegen de tijd dat ik er misschien een keer mee wil spelen, koop ik hem wel op marktplaats, want ik denk dat menigeen dat ding een paar keer gebruikt en dan in een la weglegd om vervolgens te verstoffen.

Het wordt denk ik nog wel een hele kluif om mijn mijn data vanuit mijn Google account volledig over te zetten. Met name de deling en synchronisatie van verschillende agenda's (Gmail en iCloud) baren mij nog enige zorgen en verder hoop ik stiekem dan Google nu toch ook alle apps beschikbaar gaat maken voor het Windows Phone platform.

Wat mij betreft mag de 950 morgen in de verkoop gaan, want ik heb er nu al zin in om een lekker los te gaan op een nieuw mobiel platform :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Camere is ook een punt waarom ik een 950 overweeg. (ativ S nog). Samsung met z'n updates (ieg voor windows) is ook niet wat.
Windows heeft me ook overtuigt na android (me 1e phone ever also). Twijfel alleen nog beetje voor de prijs. Stapje omhoog natuurlijk. Misschien wachten tot ergens begin volgend jaar.
Verwacht geen 200,- prijsdrop ofc maar wie weet.
Een goede phone zou leuk zijn als ik nog echt besluit naar TI6 te gaan. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:05
[...]

Ik twijfel nog steeds tussen 950 en de 950 XL.
Heb vanmiddag de preorder geplaatst voor de XL, doorgehakt op basis van gratis dock en dat ik het verschil in formaat wel mee vind vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

patje01 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Het wordt denk ik nog wel een hele kluif om mijn mijn data vanuit mijn Google account volledig over te zetten. Met name de deling en synchronisatie van verschillende agenda's (Gmail en iCloud) baren mij nog enige zorgen en verder hoop ik stiekem dan Google nu toch ook alle apps beschikbaar gaat maken voor het Windows Phone platform.
Je Gmail agenda's kan je gewoon importeren, de iCloud weet ik niet, maar als ze exchange of imap ondersteunen dan moet dat ook geen probleem zijn.

Ik vind een 2 jaar oude uitleg, zal nu wel anders werken, maar lijkt mij dat het moet kunnen:

http://nokiaviews.com/win...ndar-and-photostream.html

Edit:

http://www.windowsphone.c...m-iphone-to-windows-phone

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 12-10-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53
[...] Het wordt denk ik nog wel een hele kluif om mijn mijn data vanuit mijn Google account volledig over te zetten. Met name de deling en synchronisatie van verschillende agenda's (Gmail en iCloud) baren mij nog enige zorgen en verder hoop ik stiekem dan Google nu toch ook alle apps beschikbaar gaat maken voor het Windows Phone platform.[...]
Die agenda's werken dacht ik met Windows 10 gewoon weer normaal zoals het hoort. Net zoals e-mail, dus daar zou ik het niet voor doen. Overigens voor het grootste deel kan je al regelen met de "upgrade naar outlook.com" -> http://www.microsoft.com/nl-nl/outlook-com/gmail/
Swerfer schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:06:
[...] de iCloud weet ik niet [...]
In WP8 kan je zelfs een iCloud account toevoegen. Staat er als een aparte entry in de lijst. Dacht dat het in W10 niet veel anders was, maar is al weer een paar maanden geleden :)

[ Voor 18% gewijzigd door Caelorum op 12-10-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het ook niet zo dat het met w10 mogelijk was om android apps te draaien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Nee. Gelukkig niet zeg.

Een developer kan een Android app compileren zodat het op W10M werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Hm als ik de 950 (xl) afspiegel tegen over de nieuwe acer... Nou, dan heb ik toch ergens twijfels......

http://wmpoweruser.com/ac...-dock-mouse-and-keyboard/

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Gisteren eens Bol.com gemailed om te vragen wanneer zij de 950 krijgen :P.

Hoorde namelijk dat oa coolblue helemaal niet weet hoeveel stuks ze eigenlijk gaan krijgen, dus het kan best zijn dat als je een pre-order doet en deze pas later krijgt dan 6 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:35
GroeneThee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:16:
Dat laatste dat weet ik nog niet zo net, ligt eraan waar je hem voor gebruikt.

Maar als je er vanuit gaat dat je zeker 2 jaar met de telefoon doet, en de hoeveelheid dat je 'm gebruikt dan valt het in mijn geval best mee. Laat ik het anders zeggen, ik heb het er voor over
Inderdaad, het is veel geld, maar als je hem vergelijkt met toestellen (van andere makers) van om en nabij dezelfde prijs, valt het wel weer mee, relatief gezien: veel geld, maar je krijgt er ook veel voor terug.

Voor mij geldt ook: heb ik het er voor over of niet, en in dit geval zeg ik: ja.
[...]
Ik gebruik mijn gmail account het meest. En dat werkt perfect op mijn 920. Ik heb gewoon mijn gmail, mail en agenda, samen met mijn Hotmail en outlook agenda.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
ErwinJ schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:00:
Gisteren eens Bol.com gemailed om te vragen wanneer zij de 950 krijgen :P.
Als ze hem al krijgen dan zal het vast wel voor de hoofdprijs zijn.
Moet je voor de aardigheid eens kijken welke prijzen ze nog hanteren voor de verouderde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Amadeus1966 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 06:08:
Hm als ik de 950 (xl) afspiegel tegen over de nieuwe acer... Nou, dan heb ik toch ergens twijfels......

http://wmpoweruser.com/ac...-dock-mouse-and-keyboard/
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wellicht omdat de telefoon in een dock staat voor continuum. De Microsoft versie verbindt via een kabel. Wat nou als je tijdens een continuum sessie gebeld wordt en je telefoon staat in de dock en je haalt die eruit ? Wordt je continuum sessie dan verbroken of niet. Kabel of Dock....beide hebben voor- en nadelen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Amadeus1966 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 07:57:
[...]

Als ze hem al krijgen dan zal het vast wel voor de hoofdprijs zijn.
Moet je voor de aardigheid eens kijken welke prijzen ze nog hanteren voor de verouderde toestellen.
Tja ik hoop dat ik de 950 dan weer op de kop kan tikken als toen met de introductie van de 930 :P.
En daarbij zullen ze niet meer vragen dan de 599,- wat deze tot nu toe overal kost.

Ik heb ook wat mindere ervaringen gehad met Coolblue en betere met Bol vandaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je voor vermoedelijk hetzelfde geld als een Lumia 950 waarschijnlijk de Jade Primo krijgt die precies dezelfde processor heeft als die 950 maar dan krijg je bij die Jade Primo ook een dock en keyboard erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Op 1:24 van het filmpje werd ik ineens afgeleid door een oosterse schone met heerlijke lange benen :) Heb toen niks meer gezien van de continuum presentatie...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapper30
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05-2024
MRE-Inc schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:36:
[...]

Op 1:24 van het filmpje werd ik ineens afgeleid door een oosterse schone met heerlijke lange benen :) Heb toen niks meer gezien van de continuum presentatie...
Lange benen oké, maar die Acer tatoeage boven haar linker borst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Zapper30 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:40:
[...]
Lange benen oké, maar die Acer tatoeage boven haar linker borst :?
Is vast een plak stikker..

In de andere presentatie had ie Jade Primo + smiley op zijn duim gezet en die omhoog gestoken :)
Afbeeldingslocatie: http://www.windowsclub.com.br/wp-content/uploads/2015/09/acer-jade-primo-e1441192630602.png

Persoonlijk heeft de Lumia 950/XL te veel leuke opties om de Acer als alternatief te kunnen zien.
Het zal voor menigeen dan eerder om de prijs gaan denk ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Tweaker1234 op 13-10-2015 10:43 . Reden: Kleinere foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Als ik het zo lees, dan is W10 een hele verademing geworden in het geval je wilt overstappen vanaf een ander platform. Mijn koudwatervrees voor bijna 100% verdwenen :) . Dus ik ga er maar gewoon voor. Laat maar komen die 950 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

patje01 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:01:
Als ik het zo lees, dan is W10 een hele verademing geworden in het geval je wilt overstappen vanaf een ander platform. Mijn koudwatervrees voor bijna 100% verdwenen :) . Dus ik ga er maar gewoon voor. Laat maar komen die 950 :z
Hier precies hetzelfde. Wilde eens wat anders dan een dure iPhone en iOS. Maar Android is echt niet mijn ding. Irriteer me aan zoveel dingen en de batterijduur van die toestellen is ook vaak drama in vergelijking met mijn iPhone. Windows 8 phones had ik niet veel goede verhalen over gehoord. Maar deze Lumia 950xl met win 10 trekt mij zo goed als over de streep.

Waar ik mij nu ook enorm aan irriteer is mijn beperkte opslag (16gb) die niet te upgraden is. Bij de nieuwe Galaxy's kan dit ook niet meer.

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen.

Mijn huidige iPhone 5c gaat 2-3 dagen mee bij normaal dagelijks gebruik. Nu is dat natuurlijk heel persoonlijk en ligt het grotendeels aan wat je allemaal met de phone doet. Een Galaxy S6 moet bij mij dagelijks aan het infuus. Ik hoop dat de Lumia 950(xl) in ieder geval 2 dagen kan halen bij normaal gebruik.

Wat verwachten jullie van de batterijduur in vergelijking met bijvoorbeeld de nieuwe iPhones en Galaxy's?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
JSchut schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:29:
[...]

Wat verwachten jullie van de batterijduur in vergelijking met bijvoorbeeld de nieuwe iPhones en Galaxy's?
Ik verwacht minimaal dezelfde batterij duur als mijn huidige 920 (sorry, nooit een iphone of galaxy gehad). Altijd wifi aan, altijd bluetooth aan, overdag gebruik als mp3 speler. En dan houdt hij het net twee werkdagen uit ('s morgens van de lader, en dan moet hij de volgende dag als ik thuis kom van m'n werk echt weer op de lader).

Maar voor mij is dat draadloos laden ideaal. Geen gezeur met kabeltjes, ik leg hem gewoon op zijn standaard plek naast mijn monitor. Waar (natuurlijk geheel toevallig :p) de oplader ligt. Geen kabeltjes zoeken (zijn meestal in gebruik door mijn vele andere apparaten :p), maar neerleggen en vergeten.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Wat ik gewoon heel belangrijk vindt is dat als ik mijn telefoon wat intensiever gebruik dat ik dan niet 's avonds om 11 uur alweer moet opladen omdat hij helemaal leeg is. Dus in principe is dagelijks opladen geen probleem maar er moet wel genoeg marge zijn. Er zijn dagen dat ik van 06:00 tot 01:00 mijn telefoon niet kan opladen. Die dagen moet ik 100% door kunnen komen met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
JSchut schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:51:
Wat ik gewoon heel belangrijk vindt is dat als ik mijn telefoon wat intensiever gebruik dat ik dan niet 's avonds om 11 uur alweer moet opladen omdat hij helemaal leeg is. Dus in principe is dagelijks opladen geen probleem maar er moet wel genoeg marge zijn. Er zijn dagen dat ik van 06:00 tot 01:00 mijn telefoon niet kan opladen. Die dagen moet ik 100% door kunnen komen met de batterij.
Dagelijks opladen is voor de huidige telefoons geen probleem, je zal er geen slechtere batterij van krijgen binnen 2 jaar.
Wat mij betreft vind ik ook dat deze gewoon 1 dag moet meegaan bij intensief gebruik, en dan ga ik er nog vanuit dat je dag minder is dan 24uur ( tussen opstaan en slapen gaan :P ).

Hier zal ook het verschil niet gemaakt gaan worden tussen de 950 of de XL versie met zijn iets grotere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Completere aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Amazon Duitsland lijkt een leuke deal te hebben. Gratis 32GB microsdhc en Fatboy oplaadkussen.
http://www.amazon.de/gp/p...7150&ref_=sr_1_11&sr=8-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
dreester schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:08:
Amazon Duitsland lijkt een leuke deal te hebben. Gratis 32GB microsdhc en Fatboy oplaadkussen.
Dat is toch samen €50,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

En dualsim versie voor dezelfde prijs op het eerste zicht?

Verzending is gratis, maar eindbedrag komt uiteindelijk neer op 609 euro hier (503,3 euro + 105.71 VAT), zowel voor single- als dualsim. Desondanks voorlopig nog altijd met voorsprong de beste deal.

[ Voor 63% gewijzigd door boe2 op 13-10-2015 14:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het Fatboy oplaadkussen kan niet naar Nederland verzonden worden volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te kijken om de Lumia 950xl te pre orderen bij belsimpel. Wanneer denken jullie dat de verzending daadwerkelijk gaat plaatsvinden? Tevens heb ik een vraag voor de huidige Windows phone gebruikers die van android afkwamen. Hoe bevalt jullie Windows Phone? Is het lag vrij als je het vergelijkt met een android telefoon? Heeft windows Phone ook last van crashes?

Ik heb zelf de Note 4 maar ik wordt een beetje simpel van Samsung en hun update beleid.

Als ik alleen al radical rappelling speel lagt de telefoon als een gek terwijl ik helemaal stock draai zonder virusscanners en facebook etcetc op de achtergrond

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Ik heb zelf een S4 en een Lumia 625. Lag komt vaker voor op de S4 dan op de Lumia, Windows Phone 8.1 lijkt dan ook een stuk lichter. Met de kanttekening dat de schil van de S4 vrij zwaar is, maar de hardware is ook veel krachtiger.

Een goed voorbeeld is denk ik de Lumia 830: vlot toestel terwijl er maar een Snapdragon 400 in zit. Dat geeft je wel een indicatie van hoe licht Windows Phone 8.1. Ik vind het erg vergelijkbaar met iOS qua snappiness.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Kwam zelf ook van android af ( en heb het nog op een tablet ).
Systeemcrashes komen nagenoeg niet voor, zo ook de lagg zoals je dat gewend ben bij android zal je hier niet gauw zien.

Doch zal je wel even moeten uitzoeken of je voor je apps een vervanger hebt op dit platform.

Tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt gehad.
Ben nu bezig mijn tweede toestel te verslijten, hiervoor een 520 gehad die nu nog steeds als een zonnetje draait ( het zij met een gebroken scherm maar toch....hij werkt nog wel. ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, daar kan ik wat mee!
Het gaat mij met name om navigatie (sygic of navigon etc) de rabobank app, tunein radio, whatsapp, telegram, shazam, netflix nu.nl en radical rappelling en nog een paar van die simpele spelletjes. Facebook en Twitter heb ik niet dus dat is onnodig. Dus met dat kleine lijstje zit ik wel gebeiteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Sygic werkt prima. Nadeel is wel dat je opnieuw licentie moet kopen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:43:
Sygic werkt prima. Nadeel is wel dat je opnieuw licentie moet kopen.
Klopt maar ik heb nu alleen europe license en ik wil dan europe and russia license hebben aangezien ik veel met de auto wegga dus hoe je het went of keert, betalen moet ik toch. Enige wat ik nu gewoon wil is dat ik een lagvrije telefoon heb waar ik 4 jaar mee kan uitzingen zonder dat ik na 1 jaar aan de kant wordt gezet omdat de updates stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Overigens kan je ook prima de Here Drive + navigatie gebruiken, is gratis, wereldwijd, en maps worden regelmatig geupdate...

[ Voor 5% gewijzigd door frankyboy707 op 13-10-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankyboy707 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 21:53:
Overigens kan je ook prima de Here Drive + navigatie gebruiken, is gratis, wereldwijd, en maps worden regelmatig geupdate...
Die gebruikte ik eerst op de note 4 maar de info is een beetje te sumier als ik vanaf Hoogezand naar Bremen rijdt en ik ter hoogte van oldenburg meerdere afslagen heb. Zelfde geldt voor rijden naar Essen. Ik moest dwars door het centrum heen om naar de parkeergarage te gaan maar Here maps gaf de afslagen te laat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 22:01:
[...]

Die gebruikte ik eerst op de note 4 maar de info is een beetje te sumier als ik vanaf Hoogezand naar Bremen rijdt en ik ter hoogte van oldenburg meerdere afslagen heb. Zelfde geldt voor rijden naar Essen. Ik moest dwars door het centrum heen om naar de parkeergarage te gaan maar Here maps gaf de afslagen te laat aan.
Hmm heb ik eigenlijk niet zoveel last van, volgens mij is er wel een beetje verschil tussen de Android en de WP versie.. Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk nooit op de navigatie met geluid rij, ik kijk altijd ff naar het schermpje ;)

Wel heeft ie soms wat gekke dingen (bv als je op de a10 vanuit de zeeburgertunnel de A1 opwilt vindt hij dat je gewoon de weg moet volgen, hij ziet het niet als een afslag) maar als je af en toe op het plaatje kijkt moet dat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
dreester schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:08:
Er staat precies wel niks bij qua leverdatum?

Wou hem eerst bij Coolblue pre-orderen maar daar krijg je niets erbij, vind ik best wel een schande eigenlijk.
En leverdatum is pas 6 december bij Coolblue , ik hoop stiekem dat andere webshops hem eerder kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:27:
Ik zit te kijken om de Lumia 950xl te pre orderen bij belsimpel. Wanneer denken jullie dat de verzending daadwerkelijk gaat plaatsvinden? Tevens heb ik een vraag voor de huidige Windows phone gebruikers die van android afkwamen. Hoe bevalt jullie Windows Phone? Is het lag vrij als je het vergelijkt met een android telefoon? Heeft windows Phone ook last van crashes?
Mijn eerste smartphone was een Nokia Lumia 800 (Windows Phone 7.5, geüpgrade naar 7.8), mijn tweede de Nokia Lumia 920 en mijn derde wordt de Microsoft Lumia 950XL. (ik heb dus nooit iets anders gehad dan Windows Phone, Android ken ik alleen van tablets)
Ik heb wel een paar "crashes" gehad, tenminste, ik kwam er 's morgens achter dat ik mijn SIM pin weer moest invullen. De laatste keer is trouwens wel weer een hele tijd geleden (voor de update naar 8.1). Ik heb hem sinds de update 1 keer zelf gereboot (weet niet eens meer waarom...)

Ik heb hem gisteravond wel besteld bij belsimpel, ik zie wel wanneer hij komt. Maakt mij op zich niet zo heel veel uit of ik hem 1 december krijg (dat is de dinsdag na de laatste dag van de pre-order actie, aangezien ze op maandag niet bezorgen :p) of 6 december. Zolang het maar voor de kerst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Cronimet schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:19:
[...]

Er staat precies wel niks bij qua leverdatum?

Wou hem eerst bij Coolblue pre-orderen maar daar krijg je niets erbij, vind ik best wel een schande eigenlijk.
En leverdatum is pas 6 december bij Coolblue , ik hoop stiekem dat andere webshops hem eerder kunnen leveren...
Ik heb gistervavond geprobeerd bij Amazon.de de 950 inclusief kussen en micro-sd kaart te bestellen, maar aan het eind van het liedje krijg je de melding dat de kussen en kaart niet verscheept kunnen worden naar Nederland :?

Erg jammer. Ik hoop dat ze dit nog gaan rechtbreien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patje01 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:24:
[...]
Ik heb gistervavond geprobeerd bij Amazon.de de 950 inclusief kussen en micro-sd kaart te bestellen, maar aan het eind van het liedje krijg je de melding dat de kussen en kaart niet verscheept kunnen worden naar Nederland :?

Erg jammer. Ik hoop dat ze dit nog gaan rechtbreien.
Zeker jammer omdat het een goede aanbieding was voor de kleinere Lumia 950 en dan ook nog eens in een mogelijke dual SIM variant.
Ze gaan het echter vast niet rechtbreinen bij Amazon omdat het toch maar een in aantal gelimiteerde aanbieding was die waarschijnlijk direct foetsie is zodra alle fatboy's op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 21:56
Ik heb gezocht, maar niet gevonden... Weet iemand toevallig of de Lumia 950(XL) USB3.1gen 1 of 2 hebben? Kan ik uitgaan van gen2 aangezien ze via Continuum beeld, geluid en stroom kunnen doorvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 14-09 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Zeker jammer omdat het een goede aanbieding was voor de kleinere Lumia 950 en dan ook nog eens in een mogelijke dual SIM variant.
Ze gaan het echter vast niet rechtbreinen bij Amazon omdat het toch maar een in aantal gelimiteerde aanbieding was die waarschijnlijk direct foetsie is zodra alle fatboy's op zijn.
Zo te zien is het met de Fatboys sowieso omdat de daadwerkelijke verkoop via een andere partij gaat. Dan is shipping meestal alleen binnenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweepje
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 08:59
Wailing_Banshee schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:42:
[...]

Ik heb wel een paar "crashes" gehad, tenminste, ik kwam er 's morgens achter dat ik mijn SIM pin weer moest invullen.
Dit is geen crash maar er staat standaard ingesteld dat de telefoon om 03:00 updates installeert en dan gaat hij natuurlijk daarna rebooten.
Bij instellingen naar telefoonupdates gaan en dan even vinkje uitzetten. Dan zal dit niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
sweepje schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Dit is geen crash maar er staat standaard ingesteld dat de telefoon om 03:00 updates installeert en dan gaat hij natuurlijk daarna rebooten.
Bij instellingen naar telefoonupdates gaan en dan even vinkje uitzetten. Dan zal dit niet meer gebeuren.
Automatische updates heb ik altijd al gelijk uit gezet. (Maar mijn telefoon doet wel vaker rare dingen 's nachts, ik zie soms dat ik in Duitsland ben geweest midden in de nacht :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
ik heb van morgens ook de lumia 950 besteld met abbonement 41 euro bij hollandse nieuwe 1800mb/sms/bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2024
androidfreaker schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:37:
ik heb van morgens ook de lumia 950 besteld met abbonement 41 euro bij hollandse nieuwe 1800mb/sms/bellen
Dit was bij belsimpel toch?, ik heb contact met belsimpel gehad hiervoor en hun hebben mij dit afgeraden om dat abonnement alvast te bestellen omdat de prijzen kunnen veranderen als de telefoon daadwerkelijk uit komt in nederland.

Maar ik ben benieuwd met hoeveel dit bedrag veranderd als de 950 & 950 XL uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wailing_Banshee schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Automatische updates heb ik altijd al gelijk uit gezet. (Maar mijn telefoon doet wel vaker rare dingen 's nachts, ik zie soms dat ik in Duitsland ben geweest midden in de nacht :D)
Woon je dichtbij de grens? Dan is 't netwerk van je provider even zwak geweest, of zelfs geheel weggevallen, dan pikt hij een Duits netwerk op. Niet raar dus ;), heb ik ook weleens in Sittard, hemelsbreed 2 km van de Duitse grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Marly schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

Woon je dichtbij de grens? Dan is 't netwerk van je provider even zwak geweest, of zelfs geheel weggevallen, dan pikt hij een Duits netwerk op. Niet raar dus ;), heb ik ook weleens in Sittard, hemelsbreed 2 km van de Duitse grens.
Km of 30 (hemelsbreed) (tenminste, dan begint het land weer aan de overkant van de Eems, geen idee waar die Duitse palen staan, voor hetzelfde geld is het een paal die bij Borkum staat :D)

Ben wel benieuwd of dat vaker gaat gebeuren met die twee antennes in de 950....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Slabbysl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:01:
Ik heb gezocht, maar niet gevonden... Weet iemand toevallig of de Lumia 950(XL) USB3.1gen 1 of 2 hebben? Kan ik uitgaan van gen2 aangezien ze via Continuum beeld, geluid en stroom kunnen doorvoeren?
USB-C. Zie ook Wikipedia: USB Type-C en reviews: Usb-c staat voor de deur: kleine stekker die alles lijkt te kunnen

*edit* en om je dan nog iets verder te helpen. USB-C is soort van gelijk aan USB3.1. USB 3.1 wordt ook wel USB3.1 Gen2 genoemd. USB3.1 Gen1 is de andere naam voor USB3.0 (om het makkelijk te houden ^^)

Dus
Officiele naamonofficieel
USB3.0USB 3.1 Gen1
USB3.1USB 3.1 Gen2
USB-Csoort van USB3.1 (en dus USB 3.1 Gen2)

[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 14-10-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
Caelorum schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:02:
[...]

USB-C. Zie ook Wikipedia: USB Type-C en reviews: Usb-c staat voor de deur: kleine stekker die alles lijkt te kunnen

*edit* en om je dan nog iets verder te helpen. USB-C is soort van gelijk aan USB3.1. USB 3.1 wordt ook wel USB3.1 Gen2 genoemd. USB3.1 Gen1 is de andere naam voor USB3.0 (om het makkelijk te houden ^^)

Dus
Officiele naamonofficieel
USB3.0USB 3.1 Gen1
USB3.1USB 3.1 Gen2
USB-Csoort van USB3.1 (en dus USB 3.1 Gen2)
Ik ken het verschil in benaming. Maar USB-C staat zover ik weet puur voor de vorm. Er kan, zoals in de Macbook Pro, ook USB-C zijn met USB 3.1 gen 1(USB3.0).

Dus het feit dat het USB-C is, zegt nog niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:06
Ik zag zojuist dat ik mijn abonnement kan verlengen, dus eerdaags maar eens in de winkels kijken hoe de 950XL bevalt.
Op dit moment heb ik de 930 en die vond ik vanaf het begin al een beetje aan de kleine kant (geen idee waarom precies).
En de 950XL vind ik er wel erg sexy uit zien.
Ik ga van het weekend maar eens even een dummy van hout maken om te zien hoe die grote bevalt in m'n broekzak en of het een beetje handzaam is.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mja, ok, als je het zo gaat bekijken kan het ook USB2.0 zijn, aangezien USB-C dat ook ondersteund ;)
Zeker weten we het niet, maar er is geen reden om nu nog USB3.0 ipv USB 3.1 te kiezen. Zelfs de nieuwe macbooks hebben USB3.1 (gen 2, dus).

Overigens geven de specs op Microsoft nl USB 3.1 aan en niet 3.0. Ze zouden met USB 3.1 ook USB 3.1 Gen1 kunnen bedoelen, maar MS is niet het bedrijf om 'onofficiële' naamgeving te gebruiken omdat het qua marketing goed staat.
Zie dat mijn semi-random gekozen term 'onofficieel' ook wat ongelukkig is: http://www.usb.org/develo...ging_Guidelines_FINAL.pdf
Ga er iig maar vanuit dat het wel degelijk Gen2 is.

Overigens is misschien nog wel de echte vraag in deze: maakt het uit? Of het nu 5Gbps of 10Gbps is. Het is meer dan voldoende voor alles wat je er mogelijk mee zou willen doen lijkt me, toch?

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 14-10-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:21
Ik dacht dat de Snapdragon 808/810 enkel support heeft voor USB 3.0... :(
https://www.qualcomm.com/products/snapdragon/processors/810

[ Voor 29% gewijzigd door SkyThes op 14-10-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 11:41

nielsvv

100% Afol

Ik ben ook een gebruiker van android (sinds versie 1.5 op een Htc Magic) van het eerste uur. En wil mij eens aan een nieuw avontuur wagen met windows phone. Mijn gmail account instellen op w10m zal geen probleem zijn, maar ik heb ook een 43gb aan data staan op drive en wil dit niet omzetten naar onedrive. Ben ik hierdoor verplicht om drive te gaan gebruiken in de webbrowser (edge)? Of is hier een goed (app) alternatief voor?

Kan ik mijn brower (chrome) favorieten makkelijk inporteren naar edge?
Heb ook eens liggen rond neuzen in de wm app store en ga toch nog een oplossing moeten zoeken voor de volgende apps :

* Sonos (alle kamers zijn hier voorzien van een sonos speaker)
* Snapchat (deze ga ik echt missen)
* Es file explorer (uitgebreide bestandsverkenner met ondersteuning voor zip/rar/gdrive, etc)
* Perfect viewer (cbr/cbz reader)

Heb nu nog een S5. Hoop dat de camera van de 950 echt beter gaat zijn dan van de S5, vooral in low light scenarios.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Nou nee. Gen 1. Juist een verkeerd voorbeeld. Van de support page: supports data-transfer speeds at up to 5 Gbps (USB 3.1 Gen 1).
Caelorum schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:32:
Overigens is misschien nog wel de echte vraag in deze: maakt het uit? Of het nu 5Gbps of 10Gbps is. Het is meer dan voldoende voor alles wat je er mogelijk mee zou willen doen lijkt me, toch?
Precies.

Op de presentatie hoorde ik Panos Panay 5Gbps noemen.
Ze zullen dus zeer waarschijnlijk USB-C 3.1 gen1 (3.0) zijn.

Zeer snel en met een USB-C aansluiting. Oftewel in goed Nederlands: verder lekker belangrijk :)

[ Voor 38% gewijzigd door Tweaker1234 op 14-10-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

nielsvv schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:58:
Ben ik hierdoor verplicht om drive te gaan gebruiken in de webbrowser (edge)? Of is hier een goed (app) alternatief voor?
In een ander topic noemde iemand Metro File Manager. Dit lijkt te zijn wat je zoekt.
https://www.microsoft.com...file-manager/9wzdncrfhzqz

Heeft zo te zien ook ondersteuning voor zip.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 14-10-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
coenraad7 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:46:
[...]

Dit was bij belsimpel toch?, ik heb contact met belsimpel gehad hiervoor en hun hebben mij dit afgeraden om dat abonnement alvast te bestellen omdat de prijzen kunnen veranderen als de telefoon daadwerkelijk uit komt in nederland.

Maar ik ben benieuwd met hoeveel dit bedrag veranderd als de 950 & 950 XL uit komt :)
ik heb zelf bij cool blue besteld. netjes via de telefoon afgehandeld. ze bellen me voor een afspraak voor de levering. belsimpel heeft hem als goedd is alleen nog zonder abonnement :) te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Heb ook eens liggen rond neuzen in de wm app store en ga toch nog een oplossing moeten zoeken voor de volgende apps :
Ik weet niet of het rechtstreeks kan, maar vanuit IE zijn ze wel te importeren op de PC. Als je dus chrome favorieten kan importeren naar IE op de PC, dan importeren in Edge en dan synchroniseren naar de telefoon.

Omslachtig, maar het kan wel. Maar misschien kan het ook rechtstreeks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Ik ben ook een gebruiker van android (sinds versie 1.5 op een Htc Magic) van het eerste uur. En wil mij eens aan een nieuw avontuur wagen met windows phone. Mijn gmail account instellen op w10m zal geen probleem zijn, maar ik heb ook een 43gb aan data staan op drive en wil dit niet omzetten naar onedrive. Ben ik hierdoor verplicht om drive te gaan gebruiken in de webbrowser (edge)? Of is hier een goed (app) alternatief voor?
Ik gebruik mijn google drive nauwelijks (heb vanaf het begin gebruik gemaakt van DropBox op mijn Android tablets, nog nooit met google drive :p), maar er zijn apps voor om google drive te kunnen gebruiken met Windows Phone (8.1 in ieder geval)

En je kunt hier altijd kijken welke apps are zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
Mja, ok, als je het zo gaat bekijken kan het ook USB2.0 zijn, aangezien USB-C dat ook ondersteund ;)
USB-C kan in theorie ook 2.0 zijn, idd. Echter, Microsoft geeft op zijn site, zoals jij al aangeeft, USB 3.1 aan. Dus het is iig 3.1, maar gen 1 of gen 2 is de vraag.
Zelfs de nieuwe macbooks hebben USB3.1 (gen 2, dus).
Nope... :(
"Zo is de USB 3.1 poort op de eerder dit jaar geïntroduceerde Apple Macbook 12" ook "USB 3.1 Gen 1", ofwel in feite gewoon USB 3.0. Toegegeven, wij hebben dat tijdens onze review niet gezien... en dat geldt voor het overgrote merendeel van IT-publicaties wereldwijd. Desalniettemin is dit een fout die we onszelf aanrekenen en waar we onze excuses voor aanbieden.""

Dat is dus het hele probleem. USB 3.0 mag dus 3.1 (gen1) genoemd worden.
Mmm, dan zal het idd 3.0/3.1 gen 1 zijn.

Alhoewel het qua snelheid nauwelijks uitmaakt. Ik dacht alleen dat Continuum o.a. mogelijk was doordat 3.1 gen 2 ook als Displayport gebruikt kan worden, maar als de Lumia 950(XL) 3.0/3.1gen1 heeft, zal dat anders opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Tweaker1234 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:04:
[...] Zeer snel en met een USB-C aansluiting. Oftewel in goed Nederlands: verder lekker belangrijk :)
Eigenlijk het enige dat ik echt wil weten is of de batterij ook op kan laden met die 100w die je met enige moeite over USB-C kan pompen. Dat laad lekker snel op iig ^^
Slabbysl schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:16:
[...] Dat is dus het hele probleem. USB 3.0 mag dus 3.1 (gen1) genoemd worden. [...]
Inderdaad jammer, maar nu ik die guidelines nalees is het niet eens zo dat 3.1 Gen1, usb 3.0 hoeft te zijn. Alleen dat 3.1 twee verschillende snelheden ondersteund. Een 5Gbps en een 10Gbps. De eerste wordt aangeduid als Gen1 en de tweede als Gen2. Dit omdat 3.1 eigenlijk 3.0 met wat toevoegingen is. In theorie zou je dus de nieuwe encoding kunnen gebruiken icm de lagere snelheid, waardoor het net geen 3.0 is, maar ook niet 3.1 Gen2.
Lekker handig van die toko :/

[ Voor 50% gewijzigd door Caelorum op 14-10-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
oops....

[ Voor 97% gewijzigd door Caelorum op 14-10-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
Caelorum schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Inderdaad jammer, maar nu ik die guidelines nalees is het niet eens zo dat 3.1 Gen1, usb 3.0 hoeft te zijn. Alleen dat 3.1 twee verschillende snelheden ondersteund. Een 5Gbps en een 10Gbps. De eerste wordt aangeduid als Gen1 en de tweede als Gen2. Dit omdat 3.1 eigenlijk 3.0 met wat toevoegingen is. In theorie zou je dus de nieuwe encoding kunnen gebruiken icm de lagere snelheid, waardoor het net geen 3.0 is, maar ook niet 3.1 Gen2.
Dus als ik het goed begrijp:
USB 3.0: 5Gbps snelheid
USB 3.1 gen 1: 5 Gbps + nieuwe encoding (displayport, stroom, informatie?)
USB 3.1 gen 2: 10Gbps + nieuwe encoding (displayport, stroom, informatie?)

Uit het artikel van Hardware.info maakte ik dus iets anders op. Zij stellen: "USB 3.0-poorten mogen tegenwoordig officieel betiteld worden als "USB 3.1 Gen 1"." in dat artikel. Klopt dat artikel dan niet? Of zit ik helemaal fout haha.
Dat dus.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik ga niet de hele standaarden er op nalezen, maar in USB 3.0 wordt een andere encoding gebruikt dan bij USB3.1, zover ik het internet mag geloven iig. Dat zou dus inderdaad kloppen met jouw opsomming en het weer een soort van 'logisch' maken dat je USB3.1 gen1 en gen2 hebt. USB3.1gen1 is dan eigenlijk USB3.0, maar met andere encoding door bijv. een firmware update of de chip net iets geüpdatet. USB 3.1 gen2 is dan een nieuwe chip die de hogere snelheden aankan.

Maar we gaan nu wel heel erg offtopic. USB 3.1 gen1 dus. Jammer, maar nou ook weer niet iets om echt over te gaan vallen, want 5Gbps is echt meer dan snel zat. Bedoel dat is max 640MB/s. Zelfs als daar uiteindelijk maar de helft van overblijft is dat sneller dan een nog steeds gangbare PC over kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FutureCow
  • Registratie: December 2000

FutureCow

(C) FutureCow

* Sonos (alle kamers zijn hier voorzien van een sonos speaker)
* Snapchat (deze ga ik echt missen)
* Es file explorer (uitgebreide bestandsverkenner met ondersteuning voor zip/rar/gdrive, etc)
* Perfect viewer (cbr/cbz reader)

Heb nu nog een S5. Hoop dat de camera van de 950 echt beter gaat zijn dan van de S5, vooral in low light scenarios.
Ik heb er nog niet heel veel mee gewerkt, maar met Total Commander kun je ook als file explorer overal bij. Incl. Webdav, Ftp, LAN, gdrive, onedrive, dropbox en alle mappen op je telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 11:41

nielsvv

100% Afol

Als ik zoek in de windows app store naar 'es file explorer' krijg ik 5 verschillende apps te zien. Alle 5 hebben ze hetzelfde icoon, maar wel een andere uitgever. Lijkt dat de windows store een even groot zooitje is als bij android.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Hoe tof ik hem ook vind en met gratis dock, ik heb besloten dat de XL niet genoeg verbetering heeft t.o.v. mijn 1520. Kleiner scherm (helemaal met de verplaatsing van hardwareknoppen maar in beeld), minder accu. Daar betaal ik niet honderden wuro's voor. Niets tegen de XL maar geeft aan dat de 1520 ook al een beest was/is.

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tvp :P

Kan niet wachten, mijn gebarsten 1020 is ook wel echt op. Twijfel alleen wel aan de form factor. De XL is een goede deal met gratis dock, maar wellicht toch te groot? Aan de andere kant, ik vind de 4.7" van m'n huidige 1020 ook wel vaak te klein bij het kijken van een filmpje oid.

Ik ga 'm niet pre orderen, het is niet zo dat MS devices in NL nou zo'n storm kopen...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
.oisyn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:46:

Kan niet wachten, mijn gebarsten 1020 is ook wel echt op. Twijfel alleen wel aan de form factor. De XL is een goede deal met gratis dock, maar wellicht toch te groot? Aan de andere kant, ik vind de 4.7" van m'n huidige 1020 ook wel vaak te klein bij het kijken van een filmpje oid.

Ik ga 'm niet pre orderen, het is niet zo dat MS devices in NL nou zo'n storm kopen...
De XL is met de dock zeker een leuke deal en het is jammer dat er op dit moment niks bekend is of er ook iets leuks met het broertje komt.
Ik wil de dock zeker hebben maar ga er geen groter toestel voor kopen waar ik mij dan aan ga storen.

De XL is groot doch kleiner dan de 640XL.
Ik heb een paar dagen met de 640XL gespeeld om te kijken, uiteraard als je hem met 2 handen kunt bedienen en filmpjes gaat kijken is het een mooi formaat.
Maar voor in mijn broekzak en al helemaal als je er een hoesje omwilt is het niet prettig, ook het gebruik met 1 hand is lastig ( ongemakkelijk ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Ik heb hem gepreordered zodat mijn partner niet begin december begint te zeuren dat ik hem wil kopen, nu heb ik dat in ieder geval al achter de rug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Oei net even uitgetekend. De 950XL is wel echt XL ten opzichte van mijn 925. Maar het pro-orderen een gratis doc maakt hem even duur als de normale 950 dillema's :p

Heeft iemand nog gehoord of je bij de 950 toevallig ook nog een actie hebt met gratis doc (achteraf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Ik ga voor de 950, wel jammer dat het nog zo lang wachten is.
De XL vind ik echt veel te groot, plus ik heb een 8inch tablet dan is het te gek om een phablet te kopen.
En ivm de dock: Ik heb een pc op het werk en een laptop thuis dus ik zie niet in waarom ik men gsm zou gebruiken in samenwerking met een dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:30

PeaceNlove

Deugleuter

Indertijd bij de launch van de 920 in nederland was er nog een speciaal levertijden topic hier en tipte men elkaar waar de laatste 920 te koop was, het is dus wel voorgekomen dat het storm liep op een Lumia.
En misschien ben ik biased, maar ik heb het gevoel dat veel mensen op de 950 zitten te wachten, dus ik zou een stormloop niet uitsluiten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ErwinJ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 07:03:
Ik wil de dock zeker hebben maar ga er geen groter toestel voor kopen waar ik mij dan aan ga storen.
Octacore en hogere capaciteit accu spreekt me daarentegen ook wel aan.

Eigenlijk wil ik gewoon de 950XL in een 950 form factor }:|

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Octacore en hogere capaciteit accu spreekt me daarentegen ook wel aan.

Eigenlijk wil ik gewoon de 950XL in een 950 form factor }:|
Hogere Capaciteit accu ga je niet echt merken, aangezien deze met een groter scherm ook iets meer gaat verbruiken.

Octacore zal je bij normaal gebruik ook niet gaan merken, het enige moment dat je een verschil zou kunnen merken is inc. met de dock als je Continuum gaat gebruiken.
De vraag is dan hoeveel ga je dit gebruiken en is dit het eventuele ongemak van een groter toestel waard ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Argh ga toch weg met je redelijke en steekhoudende argumenten! :(

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Ik twijfelde over de XL vanwege de betere processor/gpu. Maar ook ik ga dat waarschijnlijk niet merken. Continuum ga ik ook niet gebruiken.

Voor mij wordt het de "normale" 950. Wel pas in februari aangezien ik dan ga verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:51:
Argh ga toch weg met je redelijke en steekhoudende argumenten! :(
Vervelend he? Ik heb zo'n echtgenoot...

Maar ik heb de Galaxy Note 3 van mijn moeder eens uitgeprobeerd (en heb de oude Note 2 van mijn moeder op mijn bureau liggen, die moet ik nog steeds eens weg brengen...) In het begin dacht ik ook: jezus wat een enorm ding. Maar, tenzij je erg veel belt natuurlijk, na een uur of zo vond ik die grootte eigenlijk wel prettig. Als ik veel zou bellen, zou ik zeker een Bluetooth oordopje kopen.

http://www.phonearena.com...920/phones/9545,9544,7471

Een leuke site om groottes te vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Awesome :D

Zo heel veel verschillen de 950 en 950XL ook niet met elkaar. En de 950 is al een flink stuk groter dan mijn huidige 1020. (Mijn gehele 1020 is net zo groot als het scherm-gedeelte van de 950XL :P)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 15-10-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
Waarom is de knoppen indeling aan de zijkant eigenlijk zo verschillend tussen de 950 en de XL?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja dat vroeg ik me ook af. Ik weet wel dat de knoppen op de 950XL van aluminium zijn, op de 950 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Zo heel veel verschillen de 950 en 950XL ook niet met elkaar.
Dat is het. Voor een 5.7" scherm phone is de XL zelfs relatief klein.

De eerste stap voor mij was de praktische kant:
1. past ie in de binnenzak van mijn jassen
2. past ie in een broekzak voorin en kan ik nog zitten
3. past ie in mijn flexibele autohouder.

En ja, dat doet de XL bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
Remy!!!! schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:47:
Waarom is de knoppen indeling aan de zijkant eigenlijk zo verschillend tussen de 950 en de XL?
Ik begreep dat dat is omdat de XL zoveel groter is en zo de knoppen binnen 1 handbereik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar bij oudere Lumia's is het (vbnb): volume up, volume down, power, camera. Is het dan op de 950XL: volume up, power, volume down, camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
.oisyn schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:20:
Maar bij oudere Lumia's is het (vbnb): volume up, volume down, power, camera. Is het dan op de 950XL: volume up, power, volume down, camera?
Yep. Ik kan er verder weinig van vinden behalve na uitproberen. Het zal wel even wennen zijn denk ik.
Pagina: 1 ... 4 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.