Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
SomerenV schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:37:
[...]

Toch rare klachten die ik zelf totaal niet herken op mijn Lumia 920. Notificaties komen direct binnen, verbinding is zo stabiel als maar zijn kan en die keren dat ik in het buitenland zat werkte het ook prima op die netwerken. De Lumia 930 van een vriend van me heeft die problemen ook niet.

Misschien dus de software die over de zeik is gegaan ofzo?
Het is een veelvoorkomend probleem hoor, ik heb het dikwijls gelezen op diverse fora. Het is ook geen deal breaker hoor, enkel wat irritant. Voor de rest is het een perfect toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 18:04:
[...]

Helaas heb ik nog geen ander kanaal gezien waarop je met Micrsoft kan communiceren over Lumia's.
Dus ik denk dat Microsoft Lumia Nederland toch de beste plek is om aandacht te vragen voor bijvoorbeeld het beschikbaar stellen van dual SIM varianten van de Lumia 950/950XL.
Ik hoef het nu ook weer niet zo graag dat ik bereid ben er een facebook account voor aan te maken.
daffie82 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Klinkt allemaal goed, maar zit Jan met de pet echt niet op te wachten hoor. Dat is ook de reden dat het zo weinig beschikbaar is volgens mij.
Ik zie gewoon heel weinig mensen dit überhaupt gebruiken.
Ik gebruik het nu niet omdat ik nog nooit een telefoon heb gevonden die ik leuk vond en die deze feature had. Ik denk dat heel veel mensen nu met twee telefoons rond lopen, één privé en één voor werk. Ik heb nu een mooie Nokia 2323 voor mijn werk, met een data abonnement...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Ik denk inderdaad dat ze zich ernstig vergissen in de markt voor highend dualsim. Overigens snap ik niet waarom ze het niet gewoon aanbieden. Het kost ze echt praktisch niets om het gewoon in de online MS Store te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat betreft de beschikbaarheid in Nederland heb ik van een betrouwbare bron toch echt begrepen dat we de 950's hier in november in de schappen moeten liggen. Het is al een tijdje geleden dat ik dat hoorde, maar het was dus in ieder geval wel de planning om de toestellen snel beschikbaar te krijgen in Nederland. Het feit dat ze trots op de Microsoft NL pagina getoond worden versterkt dat idee wat mij betreft.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PaT schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:15:
Wat betreft de beschikbaarheid in Nederland heb ik van een betrouwbare bron toch echt begrepen dat we de 950's hier in november in de schappen moeten liggen. Het is al een tijdje geleden dat ik dat hoorde, maar het was dus in ieder geval wel de planning om de toestellen snel beschikbaar te krijgen in Nederland. Het feit dat ze trots op de Microsoft NL pagina getoond worden versterkt dat idee wat mij betreft.
Tja, dat zegt helemaal niks dat ze op de website staan en dat je dat van je betrouwbare bron hebt vernomen. Zolang het niet op de facebook pagina of twitter officieel wordt bevestigd, geloof ik het niet (en dat is niet omdat ik jou niet wil geloven ;) )

Ik kan me nog een grote zwarte doos herinneren waarop je spelletjes kon spelen. Die zou in NL in 2013 gelanceerd worden, ergens in november dacht ik. Je kon zelfs pre-orderen via de MS NL store zodat je een Day One edition kreeg. En toen was ineens het bericht daar dat de release van die grote zwarte spelletje doos genaamd Xbox One een jaar later in NL gereleased zou worden. Mooi man een Xbox One Day 285 edition. :(

Nogmaals, de marketing afdeling van MS moet een flinke schop onder hun kont krijgen. Durf ook gewoon te wedden dat wanneer de 950 in NL gelanceerd wordt er niks in bushokjes ed. hangt om deze te promoten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57
PaT schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 08:15:
Ik denk als ze het goed willen doen, moeten ze deze Lumia's gelijk overal verkopen omdat nu nog bij veel mensen misschien het WOW effect hangt.
Ze hebben hebben zelf er een hype van gemaakt betreft win10 op de telefoon en continuum, en dit trekt ook veel niet WP gebruikers aan. ( dit merk ik vooral in mijn omgeving mensen willen hun Iphone verkopen voor deze 950 )
En als de mensen die nu een lumia hebben eerst de upgrade naar win10 krijgen voor ze aan een 950 kunnen komen heb je kans dat deze groep al afvalt om deze te kopen.

Hopelijk komt Bol weer met een leuke actie ( prijs fout ), de 930 heb ik toen voor 369,- gekocht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
ErwinJ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Hopelijk komt Bol weer met een leuke actie ( prijs fout ), de 930 heb ik toen voor 369,- gekocht :P.
Vandaar dat ze nu nog zo aan de prijs zitten.
Hoopte dat de prijzen zouden zakken,

maar het lijkt wel goud daarzo.
Het is dat ik met intomart gfk punten zit die ik juist daar in kan wisselen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
weet niet of het al gemeld was

Maar de 950 heeft al een prijs in NL http://www.microsoftstore...g_phn_citytalk_100615lnch

Tweakers heeft nog geen prijs gemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Toch wel grappig dat in de URL de verwijzing zit naar de codenamen (Cityman/Talkman) :)

[ Voor 66% gewijzigd door geenstijl op 09-10-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

ErwinJ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:48:

Maar de 950 heeft al een prijs in NL http://www.microsoftstore...g_phn_citytalk_100615lnch

Ik heb is de MS-store gekeken in Duistland, Frankrijk en Spanje, maar nog nergens wordt de dual-sim L950 aangeboden. Iemand al een dual-sim L950 tegengekomen die is te pre-orderen of zoals bij de MS-store een notificatie email als het toestel beschikbaar komt? Voorwaarde is natuurlijk wel dat de telefoon naar Nederland verstuurd kan worden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Swerfer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Ik heb is de MS-store gekeken in Duistland, Frankrijk en Spanje, maar nog nergens wordt de dual-sim L950 aangeboden. Iemand al een dual-sim L950 tegengekomen die is te pre-orderen of zoals bij de MS-store een notificatie email als het toestel beschikbaar komt? Voorwaarde is natuurlijk wel dat de telefoon naar Nederland verstuurd kan worden...
http://www.microsoft.com/...one/lumia950-xl-dual-sim/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even de URL verzieken & voila: http://www.microsoft.com/en/mobile/phone/lumia950-dual-sim/
SIM card type: Nano SIM
Dual SIM: Dual Standby SIM
Hoezo "standby"??? Daaruit lees ik subtiel dat je dus geen 2 SIM's tegelijk kan gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 09-10-2015 14:20 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

Even de URL verzieken & voila: http://www.microsoft.com/en/mobile/phone/lumia950-dual-sim/

[...]

Hoezo "standby"??? Daaruit lees ik subtiel dat je dus geen 2 SIM's tegelijk kan gebruiken?
lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Die had ik wel gevonden, maar nergens dat hij al wordt aangeboden met een pre-order of een mogelijkheid om een notificatie te krijgen als hij beschikbaar komt. Dat laatste vind je wel bij de Microsoft store voor de enkel-sim uitvoering...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Swerfer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Die had ik wel gevonden, maar nergens dat hij al wordt aangeboden met een pre-order of een mogelijkheid om een notificatie te krijgen sla hij beschikbaar komt. Dat laatste vind je wel bij de Microsoft store voor de enkel-sim uitvoering...
Dan moet je nog een paar maanden wachten :P
Laten we eerst eens de "standaard" versie uitbrengen :P

[ Voor 6% gewijzigd door ErwinJ op 09-10-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
ErwinJ schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:48:

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het continuum dock er bij werd geleverd, niet dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Daan87423 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat het continuum dock er bij werd geleverd, niet dus |:(
Kan altijd nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 05:36
Volgens http://www.microsoft.com/...l/lumia950/specificaties/ zit er in de doos:

Inhoud
Microsoft Lumia 950
Gebruikershandleiding product
Batterij
Lader
USB-C-kabel

Zou wel mooi zijn zo'n dock maar ik denk het helaas niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 09:19
Misschien gaat het net als de draadloze opladers bij de 920, die kreeg je gratis thuisgestuurd als je 920 gepreorderd had en een formuliertje in had gevuld. Zat dus ook niet in de doos maar kreeg je er wel bij.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik kan me wel voorstellen dat je daar de Early Adopters voor gaat gebruiken: zij kunnen het ook weer verspreiden alsware het ambassadeurs.

Mijn blik was eerst gericht op de Nexus 5X, maar die specs vind ik erg tegenvallen (zeker icm de prijs). De Lumia 950 daarentegen word ik erg blij van qua specs, helaas wel wat groter dan de Samsung S4 die ik nu heb. Ik heb zakelijk een Lumia 625 en daar valt al op hoe snel het systeem is, toestel doet qua snappiness niet onder voor de S4. Zeker met de nieuwe aanpak wat betreft Universal Apps, porteren van Android apps, etc. heb ik echt vertrouwen in Windows 10 Mobile. Zoveel apps draai ik überhaupt niet, dus dat moet helemaal goed komen! Ik denk dat ik een paar maanden verwacht totdat het toestel wat betaalbaarder is en dan schaf ik hem waarschijnlijk wel aan (of eerder via tweedehands markt), ik kijk er nu al naar uit! :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
GWBoes schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:51:
Misschien gaat het net als de draadloze opladers bij de 920, die kreeg je gratis thuisgestuurd als je 920 gepreorderd had en een formuliertje in had gevuld. Zat dus ook niet in de doos maar kreeg je er wel bij.
Ik denk dat ie daar te duur voor is.
Zou me niet verbazen als de prijs rond de 100,- komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De telefoon zelf is ook 600 euro natuurlijk, wat een erg stevige prijs is, zelfs voor een high-end device.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErwinJ
boe2 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:29:
De telefoon zelf is ook 600 euro natuurlijk, wat een erg stevige prijs is, zelfs voor een high-end device.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Ik merk sinds de lumia 920 dat ik steeds meer met de telefoon doe, ik gebruik zelfs mijn surface pro 2 bijna niet meer omdat ik nu alles met de lumia kan doen.
En met Win10 en de 950 met continuum ga ik het alleen nog maar voor meer toepassingen gebruiken.

Dus wat is een stevige prijs ..... voor een device wat ik iedere dag meerdere uren in mijn handen heb en veel gebruik is het niet veel geld.
De surface koste 900,- en die gebruik ik gemiddeld 3 keer per week voor een uurtje of 1 a 2, dus tja wat is dan duurder :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

[...]
Dat heeft te maken met het aantal antennes in je telefoon.
----------
Dual-sim standby - dubbel bereikbaar

Er zijn ook dual-sim telefoons die maar 1 antenne hebben. De zogeheten dual-sim standby techniek maakt met twee sim-kaarten verbinding via dezelfde antenne. Je bent dus bereikbaar op beide sim-kaarten. Omdat je echter gebruik maakt van 1 antenne, kan het zijn dat oproepen via de ene sim-kaart niet doorkomen op het moment dat je met de andere kaart aan het bellen, internetten of SMS'en bent. Vrijwel alle dual-sim telefoons die in Nederland beschikbaar zijn, worden uitgerust met dual-sim standby.
http://www.gsminfo.nl/blog/achtergrond/4281/wat-is-dual-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:46:
[...]

Dat heeft te maken met het aantal antennes in je telefoon.
----------
Dual-sim standby - dubbel bereikbaar

Er zijn ook dual-sim telefoons die maar 1 antenne hebben. De zogeheten dual-sim standby techniek maakt met twee sim-kaarten verbinding via dezelfde antenne. Je bent dus bereikbaar op beide sim-kaarten. Omdat je echter gebruik maakt van 1 antenne, kan het zijn dat oproepen via de ene sim-kaart niet doorkomen op het moment dat je met de andere kaart aan het bellen, internetten of SMS'en bent. Vrijwel alle dual-sim telefoons die in Nederland beschikbaar zijn, worden uitgerust met dual-sim standby.
http://www.gsminfo.nl/blog/achtergrond/4281/wat-is-dual-sim
De L950(XL) heeft standaard wel 2 antennes aan boord. Er wordt continu gekeken welke van beide antennes het beste signaal ontvangt (afhankelijk bijvoorbeeld hoe je je hand om de telefoon houd), maar dan is het wel jammer dat een dual-sim geen gebruik maakt van beide antennes. Ik kan het mij eigenlijk ook niet voorstellen:
Omdat je echter gebruik maakt van 1 antenne, kan het zijn dat oproepen via de ene sim-kaart niet doorkomen op het moment dat je met de andere kaart aan het bellen, internetten of SMS'en bent.
Dit zou betekenen dat als je muziek streamed, dat je al niet meer bereikbaar bent op je andere sim!

Edit:

Nadeel van dual-sim active is het hogere accuverbruik omdat je niet alleen 2 antennes hebt, maar ook 2 transceivers...

[ Voor 4% gewijzigd door Swerfer op 09-10-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenraad7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-09-2024
ik zag ook al dat de 550 bij belsimpel ligt als pre-order, ik neem aan dat de 950 & 950 XL hier binnenkort ook op staan

https://www.belsimpel.nl/...umia-550-white/abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 09:09
Heeft iemand enig idee of de camera's in beide toestellen identiek zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

T_Wouters schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:26:
Heeft iemand enig idee of de camera's in beide toestellen identiek zijn?
Ja & Ja, voor zover ik weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
En bij BelSimpel staat ook nog:

Pre-Order de Microsoft Lumia 950 Xl tussen 9 oktober & 29 november 2015 op Belsimpel.nl en ontvang de Microsoft HD 500 Display Dock helemaal gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Danno88 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:46:
En bij BelSimpel staat ook nog:

Pre-Order de Microsoft Lumia 950 Xl tussen 9 oktober & 29 november 2015 op Belsimpel.nl en ontvang de Microsoft HD 500 Display Dock helemaal gratis!
Link? Ik kan het niet vinden op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:41

The_Scarabial

MTB for life!

Zelf ook al een tijd eigenaar van een AtivS, dit lijkt qua specs wel een waardig vervanger, maar ben nog steeds niet 100% overtuigd. Even afwachten wat de reacties hier gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Jammer genoeg nog steeds niet leverbaar met abonnement, zou het graag allemaal al geregeld willen hebben aangezien ik een verlenging nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:01

Roozzz

Plus ultra

Swerfer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:22:
[...]

Link? Ik kan het niet vinden op de website...
Onder de beschrijving:
https://www.belsimpel.nl/...ia-950-xl-black/overzicht

Lijkt alleen voor de XL te gelden. En de pre-order loopt dus tot 29 november... dat wordt nog een hele tijd geduld hebben :(

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Ook Ativ S hier. :)
Bij WP blijf ik zeker en samsung wil ik ook vanaf. 950 is een optie. Wel stukje duurder dan me Ativ s. ;p

Huh, valt me net op na het bekijken van wat foto's/handsons; zo'n dure phone en dan geen stereo/front speakers? Valt me tegen.

[ Voor 33% gewijzigd door The Chosen One op 10-10-2015 00:09 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:26
Weet iemand wat de mm en maximale diafragma van de camera van de 950 zijn?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Lumia 950 and 950 XL camera highlights
20-megapixel
F/1.9 aperture
1/2.4-inch sensor
1.12-micron pixel size
ISO up to 12800
Zeiss optics
5th generation Optical Image Stabilization
Triple LED natural flash
4K video recording
Rich Capture automatically chooses the best camera mode
Completely new color processing algorithm
Seems faster

http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ramon schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:45:
Weet iemand wat de mm en maximale diafragma van de camera van de 950 zijn?
26mm equivalent als ik me niet vergis, en vast diafragma van 1.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:43
Bij coolblue staan de lumia's nu ook in de preorder. verwachte levering vanaf 6 december. ook daar bij de XL een gratis display dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

1sectionone1 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:13:
Bij coolblue staan de lumia's nu ook in de preorder. verwachte levering vanaf 6 december. ook daar bij de XL een gratis display dock.
Coolblue:
Pre-order nu de Microsoft Lumia 950 XL en je krijgt van Microsoft een Display Dock cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Hopen dat het eerder wordt... Mn HTC one (m7) is nu wel aan het eind van zijn Latijn. Kijk echt heel erg uit naar deze telefoon :D

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
geenstijl schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:12:
Lumia 950 and 950 XL camera highlights
20-megapixel
F/1.9 aperture
1/2.4-inch sensor
1.12-micron pixel size
ISO up to 12800
Zeiss optics
5th generation Optical Image Stabilization
Triple LED natural flash
4K video recording
Rich Capture automatically chooses the best camera mode
Completely new color processing algorithm
Seems faster

http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wp
Helaas geen 120 fps @1080p en 240 fps @720p terwijl de Snapdragon 810 dat wel kan bij Android.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Eerste dual-sim pre-order:

http://www.cyberport.de/?DEEP=A401-2AS&APID=14

En de dock:

http://www.cyberport.de/?DEEP=A601-4DE&APID=14

Ze verzenden ook naar Nederland...

Ik wacht nog even een paar dagen af of er interessantere aanbiedingen met dual-sim L950 komen voor ik in deze store gaan aanschaffen.

Ik vraag mij wel af waarom je een enkel-sim zou aanschaffen als een dual-sim precies dezelfde prijs meekrijgt. Batterijverbruik?

Als je in Nederland de L950XL besteld, krijg je van Microsoft de dock cadeau. Het komt er dus op neer dat als je toch een dock wilt hebben, dat de L950 en de L950XL even duur zijn, sterker nog, de XL is dan zelfs iets goedkoper als de prijs van de dock inderdaad 109 euro gaat kosten zoals in de Duitse webshop!
Lisadr schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Helaas geen 120 fps @1080p en 240 fps @720p terwijl de Snapdragon 810 dat wel kan bij Android.
Ik zal de bron nog even zoeken, maar ik ben al wel 120 fps tegengekomen @1080p bij zowel de L950 als de L950XL...

[ Voor 107% gewijzigd door Swerfer op 10-10-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:27:
[...]
Ik vraag mij wel af waarom je een enkel-sim zou aanschaffen als een dual-sim precies dezelfde prijs meekrijgt. Batterijverbruik?[...]
Als je het niet gebruikt zit het alleen maar in de weg. Je ziet het overal in het OS dan weer terugkomen. Lijkt me bijzonder irritant. Daarnaast is het toch weer een extra component dat kapot kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Caelorum schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Als je het niet gebruikt zit het alleen maar in de weg. Je ziet het overal in het OS dan weer terugkomen. Lijkt me bijzonder irritant.
Ik neem aan dat als je 1 sim kaart plaatst, dan je dan niet wordt 'lastig gevallen' met het missen van de 2e kaart (al is het maar een icoontje met een streep erdoor).
Caelorum schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Daarnaast is het toch weer een extra component dat kapot kan gaan.
Kan ook handig zijn. Als je sim slot kapot gaat, heb je nog een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:27:
Ik zal de bron nog even zoeken, maar ik ben al wel 120 fps tegengekomen @1080p bij zowel de L950 als de L950XL...
Staat niet vermeld op hun website en ik las op windowscentral dat het een software beperking is. Net als dat het geval was bij Windows Phone 8.1

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
Ik neem aan dat als je 1 sim kaart plaatst, dan je dan niet wordt 'lastig gevallen' met het missen van de 2e kaart (al is het maar een icoontje met een streep erdoor).
[...]
Kan ook handig zijn. Als je sim slot kapot gaat, heb je nog een tweede ;)
Precies, voor eenzelfde prijs lijkt het mij ook een zekerheidje om voor een dual SIM versie uit bijvoorbeeld Duitsland of Frankrijk te gaan.
Maar pre-order prijzen zijn niet altijd betrouwbaar.
En het is irritant voor mensen met een abbo in Nederland die de toestel keuze niet krijgen bij hun abbo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Lisadr schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Staat niet vermeld op hun website en ik las op windowscentral dat het een software beperking is. Net als dat het geval was bij Windows Phone 8.1
Mogelijk dat ze dit in de toekomst dus nog toevoegen, maar ze zijn er nu iig niet mee aan het adverteren, wat eigenlijk al aangeeft dat ze vooralsnog niet met zekerheid kunnen aangeven of en wanneer het dan wordt toegevoegd. Persoonlijk kan ik er niet echt om rouwen. 60 fps is al best veel en meer dan genoeg om in ieder geval vloeiend-ogend beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Caelorum schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:00:
[...]
Persoonlijk kan ik er niet echt om rouwen. 60 fps is al best veel en meer dan genoeg om in ieder geval vloeiend-ogend beeld te krijgen.
Een collega van mij heeft laatst een filmpje van een te testen voertuig met een iPhone 6 op 240 fps opgenomen. Zeer scherpe slow motion beelden als resultaat en daar ben ik toch wel jaloers op.

Hieronder een YouTube test-filmpje van een iPhone 6 met 240 fps opgenomen:

YouTube: iPhone 6 - 240 FPS TEST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, maar ga ik toch niet gebruiken. En als het een software beperking is, komt het vanzelf.

Voor wie reddit nog niet kent: daar zijn al heel veel hands on ervaringen te lezen.
Zo is bevestigd dat de camera inderdaad zeer snel is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:42
Apart dat bij Coolblue in de plus- en minpunten staat dat er twee SIM-kaarten in kunnen, maar bij de uitgebreide specs dan weer staat dat het geen Dual SIM is.

Anyway, pre-order voor de witte 950 is gedaan. Verwachte leverdatum: 6 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

autje schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:40:
Apart dat bij Coolblue in de plus- en minpunten staat dat er twee SIM-kaarten in kunnen, maar bij de uitgebreide specs dan weer staat dat het geen Dual SIM is.

Anyway, pre-order voor de witte 950 is gedaan. Verwachte leverdatum: 6 december
Goed opgemerkt! Ik had vanmorgen al een mailtje gestuurd naar Coolblue met de vraag of ze ook dual-sim toestellen gingen aanbieden. Ik heb nog geen reactie terug, behalve dat ze door de grote dukte niet binnen de beloofde 4 uur konden reageren.

Als ik een reactie heb ontvangen zal ik ze in ieder geval erop attenderen dat de pluspunten en de specificaties elkaar tegenspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Een collega van mij heeft laatst een filmpje van een te testen voertuig met een iPhone 6 op 240 fps opgenomen. Zeer scherpe slow motion beelden als resultaat en daar ben ik toch wel jaloers op.

Tja leuk die software mogelijkheden, maar zo jaloers zou ik niet zijn op de camera van de iphone 6. De camera van de lumia 830 komt nog beter uit de test (met de nadruk op video geluid en low light). Apple moet het echt doen met filters en opties zoals dit om echt op te vallen.

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 10-10-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Jammer dat de Dock er alleen bij de XL word gedaan, dit geeft mij het gevoel dat de 950 te duur word aangeboden.
Of de 950XL word voor dezelfde prijs gemaakt als de 950 ondanks zijn grotere scherm.

Maar helaas voor mij blijft de XL te groot... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik wacht nog wel even met bestellen tot ik beide toestellen in mijn handen heb kunnen hebben. Ik heb een Lumia 800, 930 en 1520 en allemaal hebben ze wel iets wat niet echt solide is. Rammelende knopjes op de 800, screenlift en veel speling in de knopjes op de 930 en de losse stukjes plastic die als klepjes op de sim en MicroSD trays zitten op de 1520...

Eerst zien of deze twee toestellen een keertje fatsoenlijke QC krijgen en goed solide zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Antwoord van Coolblue ivm vraag dual-sim:
Coolblue:

Beste meneer ...,

Momenteel lijkt het dat wij dit product niet gaan verkopen in de dual-sim variant. Ik vind het heel spijtig maar ben bang dat u het inderdaad in één van onze buurlanden moet aanschaffen. Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Ik heb ze nog wel op de hoogte gebracht van het feit dat ze bij de pluspunten dual-sim noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:42
Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:45:
Antwoord van Coolblue ivm vraag dual-sim:

[...]

Ik heb ze nog wel op de hoogte gebracht van het feit dat ze bij de pluspunten dual-sim noemen...
Is ook verwarrend. Ik heb het zelf niet nodig, maar deze thread lezend zijn er behoorlijk wat mensen die het graag willen, dus dan is dit wel slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 10:13

MASiR

battlefield gameplay montages

Er staat bij de XL wit dat er geen prijs van bekend is, deze is bij Coolblue echter dezelfde prijs en aanbieding als bij belsimpel. Weet niet hoe ik de prijs kan aanpassen op de productpagima

k0yagaming - battlefield gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

MASiR schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:21:
Er staat bij de XL wit dat er geen prijs van bekend is, deze is bij Coolblue echter dezelfde prijs en aanbieding als bij belsimpel. Weet niet hoe ik de prijs kan aanpassen op de productpagima
Waar staat geen prijs bij de XL? Op welke productpagina wil je een prijs aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

Swerfer schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:58:
[...]

Waar staat geen prijs bij de XL? Op welke productpagina wil je een prijs aanpassen?
Lumia 950XL WIT. Staat 'geen prijs bekend' op de page en in het zoekoverzicht 'alleen abbo'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MASiR schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:21:
Niet... Prijzen worden door winkels zelf "gelinkt" via een API; het is niet zo dat prijzen op T.net de hele dag handmatig worden ingevoerd/gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

MASiR schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:00:
[...]
Lumia 950XL WIT. Staat 'geen prijs bekend' op de page en in het zoekoverzicht 'alleen abbo'.
Je bedoeld dus blijkbaar in de pricewatch. Probeer volgende keer wat duidelijker te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MASiR

MASiR

MAX3400 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Niet... Prijzen worden door winkels zelf "gelinkt" via een API; het is niet zo dat prijzen op T.net de hele dag handmatig worden ingevoerd/gelinkt.
Oh ok stond me iets van bij dat je nieuwe info kon updaten of zo.. Of is dat al heel lang geleden?
Swerfer schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 17:28:
[...]

Je bedoeld dus blijkbaar in de pricewatch. Probeer volgende keer wat duidelijker te zijn...
Ow ok. Ik zie de site als een en niet aparte sites of zo. Wist niet dat de productinfo anders was dan de pricewatch.

[ Voor 7% gewijzigd door MASiR op 11-10-2015 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 21:37
Hoop wel dat Microsoft genoeg aan zijn marketing gaat doen! En dat grote telecomwinkels als KPN, Vodafone en T-Mobile hem in de winkels verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Pasteis schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:26:
Hoop wel dat Microsoft genoeg aan zijn marketing gaat doen! En dat grote telecomwinkels als KPN, Vodafone en T-Mobile hem in de winkels verkopen!
Ik zou er bij Vodafone niet op rekenen.
Die verkopen al tijden geen WP Phone meer, tenzij deze erg populair word dan doen ze weer mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Marketing van Microsoft buiten de VS, UK en India is sowieso ruk. Die gebieden hebben niet echt prioriteit lijkt het wel. Als ze dat budget dat ze in de US uitgeven nou eens zouden gebruiken om fatsoenlijke reclame in Europa te maken...
Anyways, dat Vodafone en KPN er niets mee gaan doen maakt denk ik nog niet eens zo heel veel uit. Als mensen de telefoon willen dan kopen ze hem wel via een andere (online) winkel, evt met abbo van KPN en Vodafone. Daarnaast gaat KPN en Vodafone ook wel mee met wat de klanten willen. Punt is dat MS de markt in Nederland compleet verkeerd benaderd. De providers zijn hier niet zo machtig als dat ze in de US zijn.
(En va MS NL hoeven we ook niets te verwachten als we naar het verleden kijken...)

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 11-10-2015 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lisadr schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Ssssst, niet zo hard ;) Anders gaat Arnoud Wokke dit geheid in zijn review meenemen om de 950 of W10M een lagere score te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twardt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:45
Ik zie zowel bij coolblue als belsimpel nergens staan dat de continuüm dock er bij zit.

foutje, heb het al gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Twardt op 11-10-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie geïnteresseerd is in de Mozo backs:
http://www.mozoaccessorie.../default/device/lumia-950
http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-228.html

Ze staan inmiddels op hun site. Prijs: 48.50 Euro.
Wordt verstuurd vanuit Finland, dus binnen de EU en dus geen importkosten.
De verzendkosten zie ik zo niet staan.
.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Verzendkosten van mozo zijn €11,90.
Vond de black classic voor m'n lumia 640 erg mooi..maar niet voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
60 euro, das best een hoop geld voor slechts een achterkant. Zal 'm waarschijnlijk zitten in het wireless en NFC gebeuren. Maar geen extra bescherming oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 17:14
MASiR schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Oh ok stond me iets van bij dat je nieuwe info kon updaten of zo.. Of is dat al heel lang geleden?
Je kunt inderdaad wel verbeteringen in de specificaties doorgeven. Heb zaterdag de missende gegevens bij de 950XL aangevuld , moet alleen nog goedgekeurd worden.
Prijzen is inderdaad even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Hmm, de XL voor kerst en dan de cover voor mijn verjaardag! Scheelt weer cadeautjes bedenken!
Waarom zou je hem perse via een grote telecomwinkel willen kopen? Ik ga persoonlijk liever naar Coolbue, BelSimpel of bij Microsoft zelf... Mijn 920 heb ik ook via Coolblue gekocht (met abonnement, dus gespreid betaald)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de knoppen ed. Het is meer dan alleen bovenop een achterkant prikken.

Op WindowsCentral kan je lezen dat menigeen pas een Lumia 950 kocht toen hij/zij zag dat een Lumia 950 te transformen is met de Mozo backs. Ik vindt de prijs (excl verzendkosten) alleszins meevallen.
Daarnaast heb je dan het voordeel van een chique phone waar je deze bij krassen zo weer nieuw kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:16:
[...]

En de knoppen ed. Het is meer dan alleen bovenop een achterkant prikken.

Op WindowsCentral kan je lezen dat menigeen pas een Lumia 950 kocht toen hij/zij zag dat een Lumia 950 te transformen is met de Mozo backs. Ik vindt de prijs (excl verzendkosten) alleszins meevallen.
Daarnaast heb je dan het voordeel van een chique phone waar je deze bij krassen zo weer nieuw kan maken.
Ik vind de prijs ook zeker meevallen. Ik heb nu een (doorzichtige) cover over mijn telefoon om krassen te voorkomen, maar ik vind zo'n verwisselbare achterkant veel mooier. En ik wil een leren, krassen maken dan ook niet zo heel veel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 00:21:
Voor wie geïnteresseerd is in de Mozo backs:
http://www.mozoaccessorie.../default/device/lumia-950
http://www.mozoaccessorie...a-950-phone-case-228.html

Ze staan inmiddels op hun site. Prijs: 48.50 Euro.
Wordt verstuurd vanuit Finland, dus binnen de EU en dus geen importkosten.
De verzendkosten zie ik zo niet staan.
.
Ziet er zeer mooi uit, maar:
Premium finishing with vacuum metal coated polycarbonate
Het is dus gewoon plastic met een metal coating en dat vind ik dan weer heel erg jammer. Ik had gehoopt dat het echt aluminium was zoals nu bij de Lumia 930. Een krasje op die metal coating en je ziet er het witte polycarbonate door heen. Moet je eens nagaan hoe dat na een jaar gebruik eruit ziet. Dan vind ik 60 euro (incl. verzenden) nog best wel veel eigenlijk.

Maar toch zien ze er zeer mooi uit hoor. Ik zou er gelijk eentje kopen. Zo'n bruine die dan wat valer wordt na enig gebruik _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.mozoaccessories.com/img_home/950_%20modified%20to%20be%20used.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s750x750/sh0.08/e35/12141837_747118952080153_907517996_n.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 12-10-2015 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:18
Volgens mij s de achterkant echt leer in de zijkant inderdaad "vacuum metal coated poly-carbonate". Geen idee hoe goed dat blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 12:50
De leren covers zien er wel heel gaaf uit maar het blijft natuurlijk een klein beetje leer wat je absoluut niet dezelfde kwaliteiten kan toedichten als een leren jas. Daarvoor is de laag gewoon veel te dun!

Voor 60 euro is het wel een leuk Kerstcadeau of iets voor Sinterklaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
1sectionone1 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:13:
Waar zie je dat?
Balen dat dit niet voor de 950 geldt zeg :(
Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:08:

Je hoeft niet bepaald jaloers te zijn op de camera uit een iPhone... Mijn Lumia 930 is al stukken beter, laat staan deze 950! Al die filtertjes en software truukjes doen uiteindelijk niets aan de daadwerkelijke kwaliteit van een foto...
ErwinJ schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:20:
Jammer dat de Dock er alleen bij de XL word gedaan, dit geeft mij het gevoel dat de 950 te duur word aangeboden.
Of de 950XL word voor dezelfde prijs gemaakt als de 950 ondanks zijn grotere scherm.

Maar helaas voor mij blijft de XL te groot... :(
Ik zit met precies hetzelfde
ErwinJ schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:32:
Ik zou er bij Vodafone niet op rekenen.
Die verkopen al tijden geen WP Phone meer, tenzij deze erg populair word dan doen ze weer mee :P.
Oh misschien dan toch maar Vodafone laten vallen als provider, totdat ze hem wel gaan aanbieden :+
Wailing_Banshee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:14:
Waarom zou je hem perse via een grote telecomwinkel willen kopen? Ik ga persoonlijk liever naar Coolbue, BelSimpel of bij Microsoft zelf... Mijn 920 heb ik ook via Coolblue gekocht (met abonnement, dus gespreid betaald)
Om het beschikbaar te laten worden voor de grote massa...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
T-mobile verkoopt (nog steeds) lumia's in zijn winkels. Zag zelfs de 535 nog liggen.

Daarnaast krijg je als bestaande abonnee een dikke korting op het toestel als je deze los koopt (prepaid korting geldt alleen op lumia's!).
Wel even vragen bij de kassa en niet naar de losse toestelprijs op het kaartje kijken.

Kreeg mijn 640 voor €135 mee en kon al mijn nutteloze extra punten direct inwisselen voor een extra korting.

Denk dus dat de 950 en XL ook wel in de winkel komen te liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door LocK_Out op 12-10-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:38
Opgepleurd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:32:
[...]

T-mobile verkoopt (nog steeds) lumia's in zijn winkels. Zag zelfs de 535 nog liggen.

Daarnaast krijg je als bestaande abonnee een dikke korting op het toestel als je deze los koopt (prepaid korting geldt alleen op lumia's!).
Wel even vragen bij de kassa en niet naar de losse toestelprijs op het kaartje kijken.

Kreeg mijn 640 voor €135 mee en kon al mijn nutteloze extra punten direct inwisselen voor een extra korting.

Denk dus dat de 950 en XL ook wel in de winkel komen te liggen.
Dat klopt maar het duurde na de release wel erg lang voordat de 640 daadwerkelijk in de T-Mobile winkels lag.

Ik heb in ieder geval zojuist pre-order geplaatst voor een witte 950XL! :D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
SkyThes schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb in ieder geval zojuist pre-order geplaatst voor een witte 950XL! :D 8)
Ik denk dat ik voor zwart ga, had graag weer een rode gehad (net als mijn 920 nu)... En vanavond wordt hij besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
Wailing_Banshee schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:56:
[...]

Ik denk dat ik voor zwart ga, had graag weer een rode gehad (net als mijn 920 nu)... En vanavond wordt hij besteld!
zit ook met smart te wachten op 'made for Lumia' covers met felle kleurtjes, rood of oranje zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Doe mij maar een originele cover in een andere kleur. Hopelijk komen die. Die leren covers maken hem alleen maar dikker en ik ben benieuwd of de warmte nog goed weg kan.

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 12-10-2015 12:38 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Zonder ver terug te (willen) bladeren, mag ik vragen waar jullie preorderen? Gewoon bij Mickey zelf?

[ Voor 13% gewijzigd door Druss op 12-10-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik plan via MS zelf te preorderen, volgens mij minst kans op gezeik bij voorraadtekorten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:28

Radeon

Today is a good day to die

Druss schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:47:
Zonder ver terug te (willen) bladeren, mag ik vragen waar jullie preorderen? Gewoon bij Mickey zelf?
Bij Belsimpel en bij Coolblue kan je hem pre orderen.

Zelf ga ik de zwarte 950 pre orderen bij Coolblue destijds ook gedaan met me 920 en dat ging toen ook goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Radeon op 12-10-2015 13:12 ]

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

Ik denk dat ik hem ook bij Coolblue ga pre-orderen i.c.m. een abbo. Moet zeggen, bij KPN is het echt belachelijk duur zeg... Heeft dat te maken met het "los kopen van een mobiel + abbo" bij Coolblue of worden die prijzen bij KPN zelf ook gewoon zo hoog?

Denk dat het maar een Vodafone RED 3000mb onbeperkt bel+sms wordt, want om nog een paar honderd euro neer te leggen voor die mobiel EN nog eens 40+ euro per maand betalen, mij als arme student zijnde niet gezien :P

Of raden mensen mij hier aan om even te wachten tot hij bij een telecomboer zelf te bestellen valt, zodat ik misschien nog iets aan mn klantenkorting (KPN) heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:47

EektheMan

DPC

Swerfer schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Ik heb een 640 XL DS. Als er 1 SIM mist, dan krijg je geen pop ups oid met meldingen. In de statusbar met tijd, accuduur etc zie je wel 2 bereikbalkjes van beide SIMs. Lege SIM slot geeft gewoon geen bereik aan. Dus echt lastig vallen....niet in mijn ogen.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
MisterChaoSs schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:25:
Ik denk dat ik hem ook bij Coolblue ga pre-orderen i.c.m. een abbo. Moet zeggen, bij KPN is het echt belachelijk duur zeg... Heeft dat te maken met het "los kopen van een mobiel + abbo" bij Coolblue of worden die prijzen bij KPN zelf ook gewoon zo hoog?

Denk dat het maar een Vodafone RED 3000mb onbeperkt bel+sms wordt, want om nog een paar honderd euro neer te leggen voor die mobiel EN nog eens 40+ euro per maand betalen, mij als arme student zijnde niet gezien :P

Of raden mensen mij hier aan om even te wachten tot hij bij een telecomboer zelf te bestellen valt, zodat ik misschien nog iets aan mn klantenkorting (KPN) heb?
De telefoons zijn bij de telco's altijd hoger in prijs.
Het is beter het toestel los te kopen met een simonly aangezien het in prijs weinig gaat schelen. ( bv Vodafone friends&Family )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

ErwinJ schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:51:
[...]
De telefoons zijn bij de telco's altijd hoger in prijs.
Het is beter het toestel los te kopen met een simonly aangezien het in prijs weinig gaat schelen. ( bv Vodafone friends&Family )
Dat zou ik graag willen, ware het niet dat, zoals ik eerder opmerkte, een arme student ben haha. Ik kan niet snel een paar honderd euro ophoesten om neer te leggen voor die telefoon, daarom ben ik meer naar een passend abbo op zoek.

Als het bij de telco's weinig verschilt, dan ga ik hem denk ik ook wel bij Coolblue pre-orderen.

Nog een vraagje, die oplader voor de Lumia 950, is die sowieso al draadloos, of moet ik daar ook nog iets extra's voor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:24
Je moet nog een charging plate kopen. De meegeleverde oplader werkt gewoon met een snoer.
Denk bijvoorbeeld aan een Nokia DT-900, of enig andere oplader die de QI standaard ondersteund.

Zelf zit ik overigens ook bij KPN. Ik heb ervoor gekozen om 2000mb voor 15 euro in de maand te nemen en dan zelf het toestel te kopen. Ik ben zelf ook arme student spaar ik al een tijdje voor een nieuwe telefoon, mijn gebarsten 920 is toe aan pensioen ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Pyramiden op 12-10-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Misschien is het wel waard om nog even te wachten met het kopen van een Qi oplader voor het geval ze met een opvolger komen voor de DT-900.

Heb zelf de 950XL besteld bij Coolblue, nog 2 maanden wachten jammer genoeg.

[ Voor 12% gewijzigd door raymens op 12-10-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs

MisterChaoSs

raymens schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:12:
Misschien is het wel waard om daar nog even mee te wachten voor het geval ze met een opvolger komen voor deze generatie.

Heb zelf de 950XL besteld bij Coolblue, nog 2 maanden wachten jammer genoeg.
Ik wacht al sinds mei meen ik en in augustus was mn abbo al afgelopen. Meestal neem ik mn nieuwe abbo/telefoon eerder dan mn contract afloopt, maar nu wachten tot eind november/begin december kan ik dan nog wel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Kan, maar dan eerder een DT-910. En de bestaande zijn natuurlijk voor minder te krijgen. Of via marktplaats/2de hands. Voordeel van de DT-910 is dat je Lumia rechtop staat en je Lumia altijd in 1 keer goed neer zet. Opladen gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
Tweaker1234 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

Kan, maar dan eerder een DT-910. En de bestaande zijn natuurlijk voor minder te krijgen. Of via marktplaats/2de hands. Voordeel van de DT-910 is dat je Lumia rechtop staat en je Lumia altijd in 1 keer goed neer zet. Opladen gegarandeerd.
Ik heb al de DT-900, maar die 910 vind ik zelf ook wel erg mooi.... Eerst maar eens die telefoon kopen, dan zie ik volgend jaar wel weer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Heb sowieso meer intresse in de 950 XS zeg maar, maar ik zie dat die sowieso slecht te preorderen valt. Zo'n phablet vind ik erg onhandig. (ja ik weet het zeker, en heb er echt over nagedacht :P) Ik wacht nog rustig eventjes af, tot er een release is geweest... en er ook wat meer bekend is over het gebruik van w10 door het grote publiek en hoe eventuele android developers hierop inspringen en welke vrijheid ze krijgen qua api's e.d.

Mijn grootste struikelblok is m'n notificationwatch die (voorlopig) geen windows app heeft... En om nou voor de MS Band 2 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterChaoSs schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:25:
Ik denk dat ik hem ook bij Coolblue ga pre-orderen i.c.m. een abbo.
...
31 euro en dan nog 390 euro voor het toestel vind ik anders ook best pittig.
KPN is 13 euro p/m meer maar wel 193 euro minder voor het toestel en 2 GB meer data p/m
Best vergelijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:26

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:20:

31 euro en dan nog 390 euro voor het toestel vind ik anders ook best pittig.
KPN is 13 euro p/m meer maar wel 193 euro minder voor het toestel en 2 GB meer data p/m
Best vergelijkbaar.
Mijn God wat een bedragen...
Eerste jaar betaal je dan zo eventjes 762 euro voor een fuc*ing telefoon om wat mee te bellen en te internetten... 8)7
2de jaar 372 euro.
Waanzin.
Is natuurlijk maar waar je je geld aan wil geven. Sommige vrouwen geven dit uit aan 1 handtas... :+

[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 12-10-2015 17:30 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Pagina: 1 ... 3 ... 130 Laatste

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.

Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.

Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.