Battletag: Iigy#2192
Geen probleem hier.mosselmossel schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:41:
[...]
Shaman-haters zijn momenteel meteen de site maar gaan DDOS-sen? Ik kom er al heel de middag niet op.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verder niet verrassend dat Midrange Shaman alleen in T1 staat, het was het enige deck die niet echt werd geraakt, en gezien de decks er omheen naar beneden gingen, is de nerf op Tuskarr zo minimaal dat het niets uitmaakt.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Als dat echt zo was had je nu wel meer van deze kaarten gezien toch?Kasai schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:28:
Ik vind het echt jammer dat TGT zo ondergesneeuwd werd door de veel betere Naxx en GvG kaarten. Inspire is echt leuke mechanic.
TGT was gewoon een slechte uitbreiding en het enige waarom het er toen niet meer gezeik was is omdat LOE heel goed was itt. ONIK die echt helemaal niet veranderd heeft behalve Shaman goede kaarten te geven die juist tegen slechte matchups heel goed waren zoals Dragon Warrior en Zoo
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ondanks dat hij het met Shaman deed moet je het ook maar kunnen.
Ik zelf ben weer rank 5 geworden met Dragon Warrior, heb wel genoeg met Shaman gespeeld, gelukkig inmiddels ook golden.
Ik ben vanavond van rank 9 naar 5 gegaan met het onderstaand decklist en ik kan niet garanderen dat je dezelfde winrate (80%) behaald als ik, maar vind het deck echt super goed in deze meta.
Het is bijna net als een Shaman die begin tot eind mee kan doen.
MVP zijn toch de Bookwyrms en Alex Champions, hoewel ik vaak genoeg ook door Gromm heb gewonnen.
Mocht het deck toch niet "goed" zijn voor je en je wilt gewoon veel winnen, dan raad ik je Midrange Shaman aan

Ik had ik vind in mijn zin moeten zettenbeuker19 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 20:56:
[...]
Als dat echt zo was had je nu wel meer van deze kaarten gezien toch?
TGT was gewoon een slechte uitbreiding en het enige waarom het er toen niet meer gezeik was is omdat LOE heel goed was itt. ONIK die echt helemaal niet veranderd heeft behalve Shaman goede kaarten te geven die juist tegen slechte matchups heel goed waren zoals Dragon Warrior en Zoo
Atlas#22744
Ik ben vooral benieuwd naar de waarde van Deathwing. Hoe vaak red hij de game?An1mA schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 01:50:
Ik feliciteer Nitai nogmaals met het behalen van legend
Ik zelf ben weer rank 5 geworden met Dragon Warrior, heb wel genoeg met Shaman gespeeld, gelukkig inmiddels ook golden.
Ik ben vanavond van rank 9 naar 5 gegaan met het onderstaand decklist en ik kan niet garanderen dat je dezelfde winrate (80%) behaald als ik, maar vind het deck echt super goed in deze meta.
MVP zijn toch de Bookwyrms en Alex Champions, hoewel ik vaak genoeg ook door Gromm heb gewonnen.
Mocht het deck toch niet "goed" zijn voor je en je wilt gewoon veel winnen, dan raad ik je Midrange Shaman aan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik merk wel steeds meer dat ik hier en daar wat key-cards mis (veelal rare / epic) dus toch maar meer maandelijks pushen voor de 15+ voor de golden rare. Met het Hunter deckje moet dat wel lukken, dus het begin is er.
Ik vraag me af hoe irritant die 2 mana execute is voor dit type van deck. Ik vrees voor tempo loss en da's dodelijk. Ook wel straf dat een 3/6 meer waarde heeft dan een 9/9. Maar daar kan ik nog inkomen: soms heeft het meer waarde om te interageren met je tegenstanders bord dan een vette minion die toch maar gehexed wordt of geblocked door een 0/2 taunt totem.An1mA schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 01:50:
Ik feliciteer Nitai nogmaals met het behalen van legend
[afbeelding]
[afbeelding]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Het is een tempo loss in de early game, maar zelden gebruik je het in de early game. Je zoekt namelijk naar je early game minons en natuurlijk WinAxe.DarthDavy schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:54:
[...]
Ik vraag me af hoe irritant die 2 mana execute is voor dit type van deck. Ik vrees voor tempo loss en da's dodelijk. Ook wel straf dat een 3/6 meer waarde heeft dan een 9/9. Maar daar kan ik nog inkomen: soms heeft het meer waarde om te interageren met je tegenstanders bord dan een vette minion die toch maar gehexed wordt of geblocked door een 0/2 taunt totem.
Daarnaast zijn de Bookwyrms meer een meta call door Shamans.
@Astie voor mij persoonlijk is het zeg maar meer de Yogg van het deck. Het heeft me zo nu en dan games gewonnen, maar zeker geen MVP van het deck.
Maar ik vraag me af waar jij Deathwing voor wilt vervangen dan? Wellicht een Chillmaw, maar een dodelijke hex target en het schaad je eigen board ook.
Maar ik hou het voorlopig zo, never change a winning team
Als je DW wil vervangen moet het wel een draak zijn. Je hebt nu 8 draken in je deck om 6 kaarten te kunnen activeren. Dat vind ik persoonlijk al erg weinig. Daarbij is je carddraw niet optimaal, zeg maar gerust erg laag, en heb je ook niet veel extra kansen om een draak te trekken.An1mA schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
Het is een tempo loss in de early game, maar zelden gebruik je het in de early game. Je zoekt namelijk naar je early game minons en natuurlijk WinAxe.
Daarnaast zijn de Bookwyrms meer een meta call door Shamans.
@Astie voor mij persoonlijk is het zeg maar meer de Yogg van het deck. Het heeft me zo nu en dan games gewonnen, maar zeker geen MVP van het deck.
Maar ik vraag me af waar jij Deathwing voor wilt vervangen dan? Wellicht een Chillmaw, maar een dodelijke hex target en het schaad je eigen board ook.
Maar ik hou het voorlopig zo, never change a winning team
Het lastige is dat je de Curator versie speelt een dus ook beesten in je deck moet verwerken. Hierdoor moet je ook weer kaarten cutten uit de oude Dragon Warrior.
Ik heb een soortgelijke versie ook gespeeld maar een 2/3 Alex Champion ipv een 3/3 met charge kwam urly game bij mij teveel voor. Juist die 3/3 charge geeft zo ontzettend veel temo.
Proficiat met het bereiken van rang 5 weer dit seizoen. Het is voor jou doen erg vroeg, dus ga je nu door voor legend?
http://toucharcade.com/20...imation-throwdown-review/
een erg vermakelijke card game
nothing stops this train
GratzAn1mA schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 01:50:
heb wel genoeg met Shaman gespeeld, gelukkig inmiddels ook golden.
Idem. Maar hopelijk over een tijdje weer wel één. ZOwel met Priest, Mage en Shaman bijna op 400. Alleen Hunter heb ik golden.xelfer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:50:
[...]
Gratz. Ik blijf het knap vinden dat mensen relatief snel golden classes verkrijgen. Zelf speel ik al sinds de beta, maar heb nog steeds maar 1 golden class. Die grind is wel echt fors.
Mijn Hunter zit op 447 geloof ik. Dus in theorie zou ik die zo golden kunnen grinden. Na een paar potjes vind ik HS echter wat eentonig worden, dus veel meer dan 3-4 wins op een avond haal ik niet en ik speel ook niet iedere avond.mosselmossel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:23:
[...]
Idem. Maar hopelijk over een tijdje weer wel één. ZOwel met Priest, Mage en Shaman bijna op 400. Alleen Hunter heb ik golden.
Je hebt alleen naar mijn mening niet echt goede alternatieve dragons.Astie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Als je DW wil vervangen moet het wel een draak zijn. Je hebt nu 8 draken in je deck om 6 kaarten te kunnen activeren. Dat vind ik persoonlijk al erg weinig. Daarbij is je carddraw niet optimaal, zeg maar gerust erg laag, en heb je ook niet veel extra kansen om een draak te trekken.
Het lastige is dat je de Curator versie speelt een dus ook beesten in je deck moet verwerken. Hierdoor moet je ook weer kaarten cutten uit de oude Dragon Warrior.
Ik heb een soortgelijke versie ook gespeeld maar een 2/3 Alex Champion ipv een 3/3 met charge kwam urly game bij mij teveel voor. Juist die 3/3 charge geeft zo ontzettend veel temo.
Proficiat met het bereiken van rang 5 weer dit seizoen. Het is voor jou doen erg vroeg, dus ga je nu door voor legend?
Maar het komt inderdaad wel eens voor dat je starthand geen dragons heeft.
Daarom moet je ook altijd een spot in je mulligan opofferen voor een draak ongeacht hoe hoeveel mana het kaart kost. Dat is inderdaad ook weer een nadeel, maar je staat naar mijn mening niet meteen ver achter.
Ben inmiddels rank 2 en ga wel voor legend dit maand, maar ga niet hardcore grinden hoor.
Heb naast mij nog Mafia 3 liggen en dat ga ik denk ook daarnaast spelen.
Zeker als ik richting tilt ga, gelukkig nog niet meegemaakt met dit deck.
@Xelfer, zoals je zelf aangeeft speel je daarvoor te weinig. Daarnaast is de grind wellicht ook wat moeilijk voor je om bv heel de avond Hearthstone te spelen. In je vrije tijd moet je dingen doen die je vermaken
[ Voor 6% gewijzigd door An1mA op 12-10-2016 00:50 ]

We hebben nu 25 deelnemers. Je hebt nog t/m woensdag 19 oktober om jezelf in te schrijven. Op zaterdag 22 oktober gaan we van start. Zorg dat je je op tijd inschrijft!!
Onderstaande kaarten zijn inmiddels gebanned.
Flamewaker
Animal Companion
Power Overwhelming
Thing from Below
Malygos
Call of the Wild
Chillmaw
Ice Block
Cloaked Huntress
Fandral Staghelm
Flametongue Totem
Shield Slam
Preparation
Entomb
Equality
Flamestrike
Defender of Argus
Azure Drake
N'Zoth, the Corruptor
Justicar Trueheart
Yogg-Saron, Hope's End
Swipe
Tirion Fordring
Brawl
Sylvanas Windrunner
GoT Hearthstone Special #3
Keep supporting the pyramid roach boy
Meestal is na z'n friend invite je moeder 16x overleden aan terminale kanker.Coltaine schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:34:
Sinds ik afgelopen week de Tespa card back heb bemachtigd via die link op Reddit, krijg ik om de paar matches een friend invite om te vragen hoe ik eraan kom, weer eens wat anders dan die kilo's zout die je normaal in je gezicht geslingerd krijgt
[afbeelding]
Welke link bedoel je precies? Ik heb die cardback ook nog niet!
die link is helaas dood en het Reddit artikel verwijderd, een of ander chapter had z'n registratielink publiek staan, binnen 15 minuten na die Reddit post hadden ze ineens 1000 nieuwe ledenAstie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:37:
[...]
Meestal is na z'n friend invite je moeder 16x overleden aan terminale kanker.
Welke link bedoel je precies? Ik heb die cardback ook nog niet!
https://www.reddit.com/r/...tespa_card_back_no_fraud/
[ Voor 9% gewijzigd door Coltaine op 12-10-2016 11:47 ]
Ik ga niet minimaal 90 euro voor een cardback betalen Roy, niet iedereen is zo gek als jijRoyy90 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:47:
Je kan hem nog wel op eBay vinden AstieDaar heb ik hem ook weg gehaald toendertijd.
Haha, blijft de mooiste cardback in de game imo, nog geen seconde spijt vanAstie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:50:
[...]
Ik ga niet minimaal 90 euro voor een cardback betalen Roy, niet iedereen is zo gek als jij
Er is nog een optie voor je....
emigreer naar de usa,
ga naar universiteit,
zorg dat ie zich aansluit bij tespa,
richt zo chapter op...
Is ook mogelijk natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 12-10-2016 11:56 ]
Hierbij het deck waar ik legend mee geworden ben, niet heel spannend, maar erg effectief.

Sorry voor de grootte, iPad enzo
[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 12-10-2016 12:16 ]
Je bent er legend mee geworden dus het deck is prima maar ik vraag me toch af wat de waarde van Barnes is in dit deck? Thalnos en Thunder Buff zijn goede value maar de rest niet toch?Nitai schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:16:
[...]
Hierbij het deck waar ik legend mee geworden ben, niet heel spannend, maar erg effectief.
[afbeelding]
Sorry voor de grootte, iPad enzo
Dan nog liever secret paladin dan dit.
Barnes is geweldig late game, vooral als hij Thunder Buff trekt. Mochten die in je hand zitten (beiden) dan is het goede fuel voor bloodlust. Heb vooral voorbij rank 4 vaak gewonnen met Barnes, zo ook m'n laatste game naar legend tegen een Mally DruidAstie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:37:
[...]
Je bent er legend mee geworden dus het deck is prima maar ik vraag me toch af wat de waarde van Barnes is in dit deck? Thalnos en Thunder Buff zijn goede value maar de rest niet toch?
Wat een azijn altijd in jouw posts zeg.Tomski1986 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:45:
Moeten we deze retarded meta echt nog 3 maand spelen?
Ik heb nog altijd superveel plezier met Hearthstone. Altijd weer. Afgezien van soms wat frustratie, maar dat hoort bij het spelletje.
Ieder z'n mening. Als jij liever saaie tier 1 decks kopieert en ermee wilt spelen dan beleef je wel plezier ja.mosselmossel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Wat een azijn altijd in jouw posts zeg.
Ik heb nog altijd superveel plezier met Hearthstone. Altijd weer. Afgezien van soms wat frustratie, maar dat hoort bij het spelletje.
Ik probeer het wat origineler en er is weinig plezier aan steeds dezelfde netdecks tegen te komen.
Mvg.
ik snap hem aan de ene kant ook wel het zijn alleen maar midrange shamans die je ziet soms wel wat vervelendmosselmossel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:52:
[...]
Wat een azijn altijd in jouw posts zeg.
maar ook dan kan je het idd iets subtieler verwoorden
of if you cant beat em join em
Ik ben ontzettend blij met de alleenheerser Mid Shaman. Heel veel mensen spelen enkel tier 1 decks. Dus die spelen nu alleen Mid Shaman (in meerdere vormen). Doordat er in tier 1 geen aggro meer staat zijn control en langzamere decks meer viable geworden. Aangezien ik een ontzettende hekel aan brainless decks heb ben ik erg blij met deze meta.Tomski1986 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:45:
Moeten we deze retarded meta echt nog 3 maand spelen?
de hoeveelheid verschillende decks die viable zijn voor de ladder is op dit moment erg hoog, ook decks waar je skill voor nodig hebt en die leuk zijn om mee te spelen, zoals Freeze Mage, Miracle Rogue en Malydruid
ik ben de afgelopen week de ladder op geracet met een Freeze Mage deck, uitstekend tegen Shaman en ik heb erg weinig Warriors gezien, helaas is Malydruid ineens een dingetje (met 2 Ferals en een Portal), ik denk dat ik Mill Rogue eens ga proberen voor de lulz
Ik speel verschillende decks, van fun tot inderdaad soms ook mirange shaman (ligt vaak ook aan de quest die ik heb). Ik heb in oktober inmiddels 173 potjes gespeeld tussen rank 20 en 15. Slechts 10% daarvan was shaman. Het meeste dat ik tegenkwam is nog Mage (17%) en ik kwam ook nog 14% hunters tegen. Der zijn echt wel verschillen. Paladin en Warrior kwam ik nog het minste tegen, maar dat is ook nog altijd 5% en 8%.Tomski1986 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:58:
[...]
Ieder z'n mening. Als jij liever saaie tier 1 decks kopieert en ermee wilt spelen dan beleef je wel plezier ja.
Ik probeer het wat origineler en er is weinig plezier aan steeds dezelfde netdecks tegen te komen.
Mvg.
Daaruit concludeer ik dat er best wel wat variatie is. Want ook best veel Priest Warlock en Druid.
Er is nooit een kaart die me verrast, nooit een turn die ik niet kan voorspellen.
Voor de fun kan ik beter arena doen, echter is dat ooit zo oneerlijk door de RNG dat ik dat al helemaal niet trek.
Ooit kom ik ineens veel een "nieuw" deck tegen.. dan hoef ik alleen maar even naar de top 3 streams op twitch te kijken en hij zit erbij.
99% wil gewoon het meest OP deck om z.s.m. epeen ranks te halen.
Wild is echt een stuk leukerPredje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:29:
Ik kom altijd uitsluitend 50% de top 10 populairste decks van hearthpwn tegen en 50% #1 tier 1 van tempostorm. Het is saai, het is te voorspelbaar.
Er is nooit een kaart die me verrast, nooit een turn die ik niet kan voorspellen.
Voor de fun kan ik beter arena doen, echter is dat ooit zo oneerlijk door de RNG dat ik dat al helemaal niet trek.
Ooit kom ik ineens veel een "nieuw" deck tegen.. dan hoef ik alleen maar even naar de top 3 streams op twitch te kijken en hij zit erbij.
99% wil gewoon het meest OP deck om z.s.m. epeen ranks te halen.
LOL gewoon LOLColtaine schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:24:
de hoeveelheid verschillende decks die viable zijn voor de ladder is op dit moment erg hoog, ook decks waar je skill voor nodig hebt en die leuk zijn om mee te spelen, zoals Freeze Mage, Miracle Rogue en Malydruid
Paladin Priest Rogue en Warlock zijn op het moment gewoon erg zwak en Mage naar mijn mening ook maar goed.
Nu Yogg is generfed is die ook al zwakker en houd je dus Hunter Warrior en Shaman over waar dus ook nog eens God tier is.
Het erge is dat het niet alleen maar zo voelt maar dat er dus ook cijfers zijn die dat onderbouwden.
http://www.vicioussyndicate.com/vs-data-reaper-report-21/
Er zullen altijd decks zijn die sterker zijn dan de rest, maar dat wil niet zeggen dat je met de rest geen hoge rank kunt halen. Met een deck als Zoolock, Miracle Rogue, of Tempo Mage kun je gewoon legend worden.beuker19 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:06:
[...]
LOL gewoon LOL
Paladin Priest Rogue en Warlock zijn op het moment gewoon erg zwak en Mage naar mijn mening ook maar goed.
Nu Yogg is generfed is die ook al zwakker en houd je dus Hunter Warrior en Shaman over waar dus ook nog eens God tier is.
Het erge is dat het niet alleen maar zo voelt maar dat er dus ook cijfers zijn die dat onderbouwden.
http://www.vicioussyndicate.com/vs-data-reaper-report-21/
Ik denk dat het je vies tegen gaat vallen.Coltaine schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:13:
[...]
Er zullen altijd decks zijn die sterker zijn dan de rest, maar dat wil niet zeggen dat je met de rest geen hoge rank kunt halen. Met een deck als Zoolock, Miracle Rogue, of Tempo Mage kun je gewoon legend worden.
Weet ik nog niet, als je een nette 60% winrate haalt met Tier 2 en 3 decks dan is het een kwestie van tijd voordat je legend wordt.beuker19 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:03:
[...]
Ik denk dat het je vies tegen gaat vallen.
Ik geloof dat het heel moeilijk word met de bovengenoemde decks.Astie schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:30:
[...]
Weet ik nog niet, als je een nette 60% winrate haalt met Tier 2 en 3 decks dan is het een kwestie van tijd voordat je legend wordt.
Hier nog een filmpje die ingaat op de link die ik had gepost en het probleem met met oa. Shaman en het leuke is dat er ook een cijfers zijn die het ondersteunen.
een greep uit de cijfers:
22% van de ladders is Shaman...Warlock Priest Paladin en Rogue minder dan 10 in de Legend ranks is het nog erger.
[ Voor 33% gewijzigd door beuker19 op 12-10-2016 22:45 ]
hopelijk komt binnenkort een aankondiging van nieuwe expansion ^^
nothing stops this train
Mindblast GGPCBaas schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:49:
[afbeelding][afbeelding]
Mooie Brawl voor deze kaarten.
Ik had 5 Tavers quest en uiteindelijk 5-1 gegaan omdat een Druid speler innervate had gekozen en een Malorn kreeg
[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 12-10-2016 22:54 ]
Op zich een leuke brawl met veel mogelijkheden, je moet alleen hopen dat je niet tegen een Mindblast priest aan loopt..
I lolled de warrior vond het minder Free packbeuker19 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:51:
[...]
Mindblast GG
Ik had 5 Tavers quest en uiteindelijk 5-1 gegaan omdat een Druid speler innervate had gekozen en een Malorn kreegop turn 2
Vervolgens Mind Blast geprobeerd, krijg ik Leper Gnomes met Feign Death voor mijn kiezen. Dus dat deed ik fout!
[ Voor 3% gewijzigd door 108rogar op 12-10-2016 23:06 ]
Curse of Rafaam geprobeerd, maar da's te traag, Loatheb is leuk tegen spell only decks, maar de meeste tegenstanders zijn tot nu toe Murlocs, Brave Archer, of Forbidden Ancient
Explosive Trap werkt dan weer prima tegen Murlocs en Wolves
[ Voor 11% gewijzigd door Coltaine op 12-10-2016 23:46 ]
Verwijderd
Ik kwam zo'n priest tegen, maar ik had die 2 mana 2/3 die +1 attack krijgt bij enemy spellcast. Ik ging iets harder qua damage dan de priestbeuker19 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:51:
[...]
Mindblast GG
Ik had 5 Tavers quest en uiteindelijk 5-1 gegaan omdat een Druid speler innervate had gekozen en een Malorn kreegop turn 2
Je kan natuurlijk ook Unstable Portal en Webspinner van stal halen
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
De ergste decks die ik tegen kwam/gespeeld heb:
- Swashburglar (was mijn eerste keuze en ging 5-0)
- Murloc Tidecaller
- Deadly Poison (15/2 weapon op turn 4 ofzo, 2 turn kill)
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 13-10-2016 07:50 ]
Kreeg uit mijn pack eindelijke weer eens een legendary, Deathwing! Ooit eens gedust, paar maanden terug spijt gekregen, maar heb hem weer
Netjes.Kol Nedra schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:40:
hmmmzz heb alweer 4500 gold
hopelijk komt binnenkort een aankondiging van nieuwe expansion ^^
Ik zit op 2600. Wilde sparen voor 5k en dan 50 packs scoren, maar lees steeds meer over een expansion die zou uit moeten komen.
Atlas#22744
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
ja?? wanneer komt de nieuwe expansion?Kasai schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:52:
Ik ging Upgrade!, had ook beetje mazzel dat ik Fiery War axe kreeg, scheelde weer 3 upgrades spelen
Kreeg uit mijn pack eindelijke weer eens een legendary, Deathwing! Ooit eens gedust, paar maanden terug spijt gekregen, maar heb hem weer
[...]
Netjes.
Ik zit op 2600. Wilde sparen voor 5k en dan 50 packs scoren, maar lees steeds meer over een expansion die zou uit moeten komen.
nothing stops this train
Deed er 7 minuten over met mindblast-priest, lolololol
ik ben nu renounce darkness warlock aan het spelen echt GEWELDIGPredje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:57:
Zo.. de eerste keer dat ik het op kon brengen de 5 tavernbrawl quest te doen!
Verwacht een aankondiging voor een nieuwe expansion tijdens de blizzcon (4-5 november). Die zal niet te lang op zich laten wachte, dus verwacht ergens een nieuwe expansion in november, misschien ten laatste begin december.Kol Nedra schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
ja?? wanneer komt de nieuwe expansion?
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Er is een sneller deck dan die Mindblast Priests. Murloc Tidecaller WarlockPredje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:57:
Zo.. de eerste keer dat ik het op kon brengen de 5 tavernbrawl quest te doen!
dat dacht die mage net ookAstie schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Er is een sneller deck dan die Mindblast Priests. Murloc Tidecaller WarlockTurn 4 kill
![]()
[ Voor 34% gewijzigd door The_Big_Easy op 13-10-2016 11:38 ]
edit: verrassend hoeveel imbecielen zo'n match toch uitspelen, onder het mom van "best 30 minutes of my life"
[ Voor 54% gewijzigd door Coltaine op 13-10-2016 11:50 ]
Max gold ook weer binnen voor vandaag
Gelukkig geen Mindblast priests tegengekomen
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Als ze releasen volgens schema dan in de week van 13/15 december. Dat is nog +/-3200 gold aan dailies vanaf hier.Kol Nedra schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:39:
[...]
ja?? wanneer komt de nieuwe expansion?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
ja, als je alleen maar ranked speelt, dan is het een rot game. Gelukkig kan je nog tegen vrienden spelen, casual, etc etc. Maar dat past dan weer niet ofzo?Tomski1986 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:58:
[...]
Ieder z'n mening. Als jij liever saaie tier 1 decks kopieert en ermee wilt spelen dan beleef je wel plezier ja.
Mvg.
Gelukkig is de meerderheid (volgens mij) gewoon nog blij met het spel, en worden de zeikerds grotendeels vergeten.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Friendly games vind ik nog het leukst, kun je ook een beetje heen en weer babbelen over je acties, beide een beetje experimenteel spelen, etc.corset schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
ja, als je alleen maar ranked speelt, dan is het een rot game. Gelukkig kan je nog tegen vrienden spelen, casual, etc etc. Maar dat past dan weer niet ofzo?
Gelukkig is de meerderheid (volgens mij) gewoon nog blij met het spel, en worden de zeikerds grotendeels vergeten.
Casual vind ik over het algemeen minder leuk dan ranked; casual is niet zo casual als je zou denken, je ziet veel daily-decks van mensen met een aardige collectie die waarschijnlijk niet 'hun class' spelen en hun ranks niet willen riskeren...maar als je niet echt een collectie hebt, verlies je daar kansloos van. Ik zie Casual meer als iets voor rank 10+ spelers die hun quests moeten halen...ik zou nieuwe spelers eerder ranked aanraden, zodat ze op rank 25-20 mensen van hun eigen niveau tegenkomen.
Mensen die alleen maar klagen zijn er altijd, bij elk spel...die negeren is het beste wat je als developer kan doen, tenzij je ook het aantal gebruikers drastisch ziet teruglopen.
Heb je ooit al vaak casual gespeeld? Daar kom je net dezelfde decks tegen als in rankedcorset schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
ja, als je alleen maar ranked speelt, dan is het een rot game. Gelukkig kan je nog tegen vrienden spelen, casual, etc etc. Maar dat past dan weer niet ofzo?
Nou ik denk echt dat een hele grote groep vaste spelers de game nu minder leuk vinden dan zeg maar een jaar geleden.corset schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:20:
[...]
De volgende uitbreiding zal daarom denk ik ook heel erg belangrijk zijn voor de toekomst.
Je merkt gewoon ook op twitch dat er minder toernooien zijn en ook op sites als Hearthpwn is het veel rustiger.
YAY, Arena is zoooo leuk.
Als je dat soort RNG niet trekt, zou ik echt overstappen naar iets anders. HS gaat echt niet radicaal anders worden de komende jaren.Tomski1986 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:33:
Arena: Ontmoet voor de 10000000000000000000000000e keer een Mage. Babbling Book => Unstable Portal => Malygos => Firelands Portal voor 10 damage.
da's toch grappig? als Kripp zoiets zou gebeuren, zou ie Trolden halen (bestaat dat nog?) "he needed exactly those cards to win"Tomski1986 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:33:
Arena: Ontmoet voor de 10000000000000000000000000e keer een Mage. Babbling Book => Unstable Portal => Malygos => Firelands Portal voor 10 damage.
als je totaal niet van RNG houdt, kun je inderdaad beter gaan schaken o.i.d.
o wacht, daar is het een coin flip wie met wit mag spelen
[ Voor 5% gewijzigd door Coltaine op 13-10-2016 17:11 ]
Nou een beetje RNG oké maar Yogg Unstable Portal Tuskar en Boom bots vind ik net iets te omdat je bij ee'n een goede roll te bepalend zijn.Zarhrezz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:30:
[...]
Als je dat soort RNG niet trekt, zou ik echt overstappen naar iets anders. HS gaat echt niet radicaal anders worden de komende jaren.
Discover, Ragnaros, Babbling book, Saraad zijn voorbeelden van goede Rng kaarten
Dat is wat ik nu net bedoelde.beuker19 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:39:
[...]
Nou een beetje RNG oké maar Yogg Unstable Portal Tuskar en Boom bots vind ik net iets te omdat je bij ee'n een goede roll te bepalend zijn.
Discover, Ragnaros, Babbling book, Saraad zijn voorbeelden van goede Rng kaarten
Dat begrijp ik, maar als we even naar het spelletje kijken en hoe het zich ontwikkelt, zie ik het de komende tijd niet gebeuren dat we significant minder kaarten als Yogg / Unstable / etc. gaan krijgen. Die mate van RNG is kennelijk wat Bliz voor ogen heeft met HS. Als je dat dus niet trekt, zijn er vast online CCG's die minder RNG zijn en overstappen schiet je dan meer mee op dan hier klagen.beuker19 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:39:
[...]
Nou een beetje RNG oké maar Yogg Unstable Portal Tuskar en Boom bots vind ik net iets te omdat je bij ee'n een goede roll te bepalend zijn.
En dat is imo. een slechte ontwikkeling maar goed Blizzard vind dat ook blijkbaar anders nerfen ze Yogg en Tuskar niet.Zarhrezz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:40:
[...]
Dat begrijp ik, maar als we even naar het spelletje kijken en hoe het zich ontwikkelt, zie ik het de komende tijd niet gebeuren dat we significant minder kaarten als Yogg / Unstable / etc. gaan krijgen. Die mate van RNG is kennelijk wat Bliz voor ogen heeft met HS. Als je dat dus niet trekt, zijn er vast online CCG's die minder RNG zijn en overstappen schiet je dan meer mee op dan hier klagen.
Van mij mogen ze btw per direct Spirit Claw uit de game halen, wat is die kaart vervelend zeg.
Stats en deck van de Dragon Warrior waarmee ik vanaf rank 9 legend mee werd.
Had tot en met rank 5 een winrate van 80%, maar zoals verwacht daalt de winrate, uiteindelijk naar 70%.

[ Voor 9% gewijzigd door An1mA op 14-10-2016 00:14 ]
Gefeliciteerd met een zeer nette winrate.An1mA schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:12:
Ben zelf ook weer na lange tijd legend geworden, weet nog dat ik een jaar geleden back to back legend werd. Alleen deed ik dat op een moordend tempo en is layback ipv try hard legend worden wel erg relaxed.
Van mij mogen ze btw per direct Spirit Claw uit de game halen, wat is die kaart vervelend zeg.
Had tot en met rank 5 een winrate van 80%, maar zoals verwacht daalt de winrate, uiteindelijk naar 70%.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel jammer dat de ladder bijna alleen maar uit Shaman bestaat meer dan 2x zoveel als de andere meest gespeelde classes Rogue en Warrior en meer dan 3x zoveel als de rest.....pffff.
[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 14-10-2016 09:40 ]
Atlas#22744
Lijkt erg op het deck dat ik nu zelf ook speel. Heb alleen geen Deathwing zelf, dus speel daar Ysera. Zit nu op rank 12/11 in een weekje spelen. (En ik speel eigenlijk alleen in de trein dus n keer 4-5 potjes per dag)An1mA schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 00:12:
Ben zelf ook weer na lange tijd legend geworden, weet nog dat ik een jaar geleden back to back legend werd. Alleen deed ik dat op een moordend tempo en is layback ipv try hard legend worden wel erg relaxed.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat mijn winrate zo tegen de 60-70% zit en klim dus gewoon gestaag verder op de ladder.. eens zien hoe ver ik kom deze maand.

Met de 26e deelnemer is C'Thun ook naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Veel keycards zijn gebanned dus netdecken is er niet meer bij. Creatief deckbuilding zal belangrijk zijn voor de 1e plaats.
GoT Hearthstone Special #3
Heb na 15 potjes met aan angry chicken deck een keer gewonnen. Ik zag dat ik deze kaart golden had dus toen moest ik het wel spelen, in principe verlies je alles kansloos maar ik speelde toevallig tegen iemand met alleen maar tournament attendee (2/1 taunt). Die pot won ik nipt.
Nu aan het spelen met hungry crab omdat 50% met murlocs speelt. De potjes zijn zo lekker kort (of ik concede na turn 2 of zij doen dat).
Neen
Heb je veel aan Ysera? Ik speel ook een soortgelijk deck, en Drakonid Crusher heeft echt veel pressure/value.icemotion schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:08:
[...]
Lijkt erg op het deck dat ik nu zelf ook speel. Heb alleen geen Deathwing zelf, dus speel daar Ysera. Zit nu op rank 12/11 in een weekje spelen. (En ik speel eigenlijk alleen in de trein dus n keer 4-5 potjes per dag)
Ik denk dat mijn winrate zo tegen de 60-70% zit en klim dus gewoon gestaag verder op de ladder.. eens zien hoe ver ik kom deze maand.
Drakonid ben ik niet zo'n fan van, vaak is het een 6/6 voor 6, dat is erg underwhelming, 1 is volgens mij meer dan voldoende om het 6-slot te vullen en als extra activator. Ik zie dat sommige lijsten nu Book Wyrm gebruiken in het 6-slot. Geen idee hoe dat presteert, waarschijnlijk wel top tegen alle Shamans op de ladder.
[ Voor 82% gewijzigd door Coltaine op 14-10-2016 17:07 ]
Ik heb nu een aantal potjes met het dragon warrior deck van An1ma gespeeld, ook weer met Ysera ipv Deathwing, omdat ik Deathwing (en Onyxia/Chillmaw) niet heb en ook niet direct wil craften. Ysera heeft niet extreem veel value, maar het is een grote minion waar de tegenstander een antwoord op moet hebben. Daarnaast werkt die -5 to all prima als Gromm trigger/finisher, geldt in minder mate ook voor +5/+5 to a minion.Coltaine schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:53:
Ysera is een control card waar Deathwing een noodrem is, totaal geen vervanger in een Dragon Warrior, ik denk dat Chillmaw of misschien Onyxia een beter alternatief is
Drakonid ben ik niet zo'n fan van, vaak is het een 6/6 voor 6, dat is erg underwhelming, 1 is volgens mij meer dan voldoende om het 6-slot te vullen en als extra activator. Ik zie dat sommige lijsten nu Book Wyrm gebruiken in het 6-slot. Geen idee hoe dat presteert, waarschijnlijk wel top tegen alle Shamans op de ladder.
Book Wyrm heeft in vrijwel alle potjes (insane) veel value, veel beter dan Crusher die ik eerst in m'n deck had.
Hier komt iets hips te staan
Het gebeurt vrijwel nooit dat ik het voor 6/6 speel, vooral als je een goede start hebt, dan heb je je tegenstander zo op 13. Het geeft net dat extra, vooral als je ze achter elkaar speelt.Coltaine schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:53:
Ysera is een control card waar Deathwing een noodrem is, totaal geen vervanger in een Dragon Warrior, ik denk dat Chillmaw of misschien Onyxia een beter alternatief is
Als je langzamer speelt dan is een Book Wyrm wel beter.
Ysera is veel te langzaam, als je daar op moet wachten om te winnen dan speel je Dragon Warrior niet tot z'n volle potentie.HyperMan schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:16:
[...]
Ysera heeft niet extreem veel value, maar het is een grote minion waar de tegenstander een antwoord op moet hebben. Daarnaast werkt die -5 to all prima als Gromm trigger/finisher, geldt in minder mate ook voor +5/+5 to a minion.
[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 14-10-2016 19:12 ]
Wat is echter niet begrijp is dan mensen denken dat Secret Eater in je deck stoppen helpt want, ik heb nog geen enkele keer verloren omdat iemand die kaart tegen mij speelde aangezien je nog steeds een 6/6 op het bord hebt en secret natuurlijk niet de enige winconditie is met dank aan N'Zoth.
Moet er wel bij zeggen dat Paladin in wild nog vaker voorkomt dan Shaman in Standard 15x Paladin en de volgende class Hunter en Shaman 5x
[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 14-10-2016 22:17 ]
Dan heb je geluk dat er nog meer dyslecten zijnmosselmossel schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:11:
w000t, via een kolommetje op twitter met zoekterm 'Tyranda' gratis een code.
Voor de rest nog bezig met een Miracle en Malygos Rogue deck bij elkaar aan het craften. Heb altijd veel Rogue gespeeld, maar vroeger vooral Oil. Ook maar vast wat goud sparen voor de nieuwe Expension, want heb hiervoor altijd achtergelopen met die dingen.
Je kan je er maar druk om maken...
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.