Astie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:05:
[...]

Er zijn wedstrijden om 16:00 uur gespeeld maar ook om 03:00 uur. Oftewel, wanneer jij wil!
Ik neem aan dat je tegenstander daar ook iets over te zeggen heeft :o
Het lijkt me leuk het eens te proberen (eerst even uitzoeken wat alle termen in de uitnodiging precies betekenen :D ) maar als het er dan op neerkomt dat het spelen van de matches niet uitkomt zou dat toch jammer zijn voor de rest van de deelnemers. Wil ik ongestoord kunnen spelen, dan kan dat op een paar avonden in de week en eigenlijk alleen donderdagavond is dat echt zeker (dan is m'n vrouw sporten :o ).

<GOT> Zarhrezz#2885

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:25
Zarhrezz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:14:
[...]

Ik neem aan dat je tegenstander daar ook iets over te zeggen heeft :o
Het lijkt me leuk het eens te proberen (eerst even uitzoeken wat alle termen in de uitnodiging precies betekenen :D ) maar als het er dan op neerkomt dat het spelen van de matches niet uitkomt zou dat toch jammer zijn voor de rest van de deelnemers. Wil ik ongestoord kunnen spelen, dan kan dat op een paar avonden in de week en eigenlijk alleen donderdagavond is dat echt zeker (dan is m'n vrouw sporten :o ).
Onze ervaringen zijn dat er over het algemeen geen tot weinig problemen zijn met het prikken van een tijd/datum om de wedstrijden te spelen. Wanneer dat wel zo is zal er altijd naar een oplossing worden gekeken.

Ik zou zeggen, probeer het gewoon! Het gaat altijd om de fun :)

[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 03-10-2016 14:23 ]

PSN Profile

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Deze week gaan de changes/nerfs al live; http://www.hearthpwn.com/...f-patch-arrives-this-week

Atlas#22744

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Het moest wel, want het is dit weekeinde Last Call en Blizzard wou een toernooi met de nerfs... euhm... balance changes al erbij.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

An1mA schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 23:29:
Thanks voor de aardige woorden Darth ^^

Maar, zoals eerder denk ik ook gezegd heb je ook te maken met "streaks". Kan net zo zijn dat jij 5 op rij verliest en ik 5 win, ook al zijn we even goed.

Daarnaast moet je ook het deck leren, ongeacht hoe sterk het deck wel niet is.
Een aantal voorbeelden:
Bij een Shaman mirror, speel jij turn 1 trogg of wacht je even een beurt om te checken of hij niet een Totem Golem heeft?

Tegen een Warrior, speel je je Totem Golem desondanks een turn 2 Fiery War Axe? Wat als de Warrior een Slam of Ghoul heeft?

Speel je een Thunder Bluff Valiant turn 5 zodat je tegenstander zijn beurt er aan verspilt om hem weg te krijgen of wacht je toch even tot turn 7?

Er zijn veel meer voorbeelden natuurlijk, maar ik denk dat jullie mij punt wel begrijpen.

Mijn huidige list van Midrange Shaman.
[afbeelding]
Kan dit alleen maar onderschrijven.
Soms zijn het dingen die iedereen weet, maar je stom genoeg toch fout doet. Soms het begrijpen van value van een individuele kaart (inderdaad heb je die thunderbluff echt nodig als board control? Of is removal forceren beter?), het juist gebruiken van combos (equality wild pyro forbidden healing ipv wild pyro equality forbidden healing), positioning (zeker belangrijk voor shaman en zoo) en dan gewoon de tijd nemen voor je deck.

Ik maak de meeste fouten eigenlijk door te snel spelen, en met vertrouwde decks is dit minimaal door ervaring, maar bij nieuwe decks maak ik geregeld sub-optimale keuzes doordat ik teveel op automatisch speel.

Hoeveel algemene kennis iemand ook heeft van een spel, ervaring opdoen met een nieuw deck is altijd extreem belangrijk. Er zijn nog zat pro's die met freeze mage bijvoorbeeld falen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Update nu! Nerfs are live!
Edit: Nou ja! Nou laadt de game niet meer. Krijg een foutmelding.

[ Voor 59% gewijzigd door mosselmossel op 03-10-2016 20:36 ]

Battletag: Iigy#2192

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik en vele anderen krijgen een error:
"Same here: following update this message appears: Unable to load mono library from "C:/Program Files (x86)/Hearthstone/Hearthstone_Data/Mono/mono.dll" (error = 126)."

• mosselmossel
Volgens Hearthhead werkt een Scan & Repair.

Edit: Inderdaad, dat werkt.

[ Voor 27% gewijzigd door mosselmossel op 03-10-2016 20:41 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:02
Had ik ook, zelf had ik gewoon de HS folder verwijderd en het spel opnieuw gedownload, maar blijkbaar werkt dit ook.

5700X | RX 6600

• Grotman
  • Niet online
Ja, scan and repair werkt:

i had the same problem. To fix this do problem do the following steps:
1. go to your battle net client
2. click on options. (it's next to the redeem code checkbox)

you will see a dropdown menu

3. click on scan and repair
a popup windows will apair
4. click on begin scan.
Ik heb per ongeluk 2x een code voor gekocht voor de nieuwe Priest Hero dus als er nog iemand belangstelling heeft kan hij hem overnemen voor 6€ via PB :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:25
beuker19 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:56:
Ik heb per ongeluk 2x een code voor gekocht voor de nieuwe Priest Hero dus als er nog iemand belangstelling heeft kan hij hem overnemen voor 6€ via PB :)
Volgens mij zoekt Astie er nog 1. Kan je hem ff vasthouden voor hem? Ik app hem wel maar zal morgen pas reactie krijgen denk ik.

PSN Profile

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Guess what, Shaman is nog steeds zwaar overpowered, call of the skill is nog steeds gamebreaking, zoolock is nog steeds belachelijk sterk en aggro is nog steeds the way to go.

• Kasai

Kasai

Legendary

Net leuk potje, kreeg 2x call of the wild in mijn starting hand. Ik balen, speelt mijn tegenstander Millhouse manastorm xD

Atlas#22744

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:30
Kasai schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:29:
Net leuk potje, kreeg 2x call of the wild in mijn starting hand. Ik balen, speelt mijn tegenstander Millhouse manastorm xD
WTF lol speelt iemand die kaart nog haha

ik net 8 potjes gespeeld 8 keer tegen zoo... zucht haha ik hou niet van die RNG
Gisteren weer een prachtige Priest vs. Priest matchup...ik weet niet hoeveel turns het precies geduurd heeft maar ondanks dat ik echt een slechte draw had en hij erg veel geluk met z'n Bishops / Ressurects, kwam het aan het eind op een 50/50 van zijn Rag aan; hij stond op 30, ik op 6. Zijn board: 3 1/3 minions (silenced) en Rag. Mijn board: 16/16 Scaled Horror. De Rag ging helaas (voor mij) face.

Dit soort games zou ik vaker willen spelen; zoveel leuker dan de agro / face decks die er zoveel langs komen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
DeadKennedy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:29:
Eindelijk Legend!
Na tientallen uren spelen, en zeer vaak teruggevallen te zijn van rang 1 naar tot rang 5 (hoe frustrerend!) is het eindelijk gelukt.
Ik speelde midrange shaman, maar daarmee lukte het absoluut niet meer. Ieder deck is er nu tegen geteched, en ik zakte vandaag weer van 1 naar 3 en mijn motivatie was totaal op, dus besloot maar een ander deck te pakken, want shaman kon ik echt niet meer zien.
Na een paar potten control warrior, waar ik erg van houd, toch maar voor secret hunter gekozen, omdat ik eigenlijk als shaman en als warrior telkens verloor van secret hunter.
Hatsee!
[afbeelding]
Twee superstomme fouten (twéé keer turn 1 secretkeeper, coin, secret... you do the math), maar afgezien daarvan eigenlijk alles gewonnen.
[afbeelding]
Gefeliciteerd man! Heerlijk gevoel he!!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-01 15:13

1lau

Hearthstone Arena Player

beuker19 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:56:
Yoink! :*)

Helaas ben ik hierbij geen f2player meer...

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• DarthDavy
Kasai schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:29:
Zal ene geweest zijn die dacht: door het nerfen van Yogg, spells die 1 mana duurder zijn geworden (rockbiter, execute, call of the wild,...) moet Millhouse Manastorm nu echt wel goed geworden zijn. Niet dus. >:)

DarthDavy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:38:
[...]

Zal ene geweest zijn die dacht: door het nerfen van Yogg, spells die 1 mana duurder zijn geworden (rockbiter, execute, call of the wild,...) moet Millhouse Manastorm nu echt wel goed geworden zijn. Niet dus. >:)
Dat, en dat face-Mage deck dat hier vorige week langskwam is natuurlijk ook weggenerfd....oh wacht.

<GOT> Zarhrezz#2885

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special3/openingsbanner.png

Inmiddels is de inschrijving voor ons nieuwe toernooi alweer 24 uur open. Er zijn al een hoop leuke en interessante kaarten gebanned.
Schrijf je ook in om mee te doen!!!

GoT Hearthstone Special #3

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Zijn er hier nog mensen die voor 1600 dust gaan door Yog-Saron te dissen nu de nerf een feit is?
The_Big_Easy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:19:
Zijn er hier nog mensen die voor 1600 dust gaan door Yog-Saron te dissen nu de nerf een feit is?
Ik had een golden gedust en een normale weer gecraft.

• Predje
Ik ben bijna zeker dat ik Yogg dis en Rag craft. Die past in alle decks prima op die plek en past in nog meer decks.

• DarthDavy
Ik twijfel serieus, omdat ik niet overtuigd ben dat hij hard genoeg generfed is om onspeelbaar te zijn in tournament decks. Time will tell.

Anderzijds is het geen verlies om hem te dissen en er staan nog wel een paar legendaries op mijn verlanglijstje: Malygos voorop.

Hard aan het twijfelen.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Uiteraard, kan hem altijd weer terug craften als het nodig is zonder extra kosten.

Trouwens zeer interessant filmpje van Disguised Toast gisteren gezien over de Tuskar statistieken. Blijkt dat als je een Tuskar had en je kreeg een basic totem je winkans 46% was voor eigenlijk alle basic totems. Maar kreeg je een een speciale schoot je winpercentage enorm omhoog (met als best Mana Tide). Speelde je hem ook nog on curve (T2 , T3) dan had je een enorme winkans met special totems. Waarbij je met Totem Golem al bijna had gewonnen (ver boven 70% winkans volgens mij)!
Daarom is die kaart zo frustrerend geweest (voelt als coin flip), en nu weten we ook bijna zeker dat hij niet meer gespeeld gaat worden nu (met 46% winrate helpt de kaart je gemiddeld niet)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 14:11
Natuurlijk. Direct ingeruild voor Happy Rag. Als ik Yogg straks toch weer wil, craft ik hem wel weer. Ook mijn Calls en Abusives gedust.

WEBN & chill (@IBKR)

• mosselmossel
Ik dust nooit kaarten waarvan ik er maar één heb. Ook Yogg niet dus. Je weet nooit waar die nog wel goed voor is.

• Predje
DeadKennedy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Natuurlijk. Direct ingeruild voor Happy Rag. Als ik Yogg straks toch weer wil, craft ik hem wel weer. Ook mijn Calls en Abusives gedust.
Die Calls weet ik nog niet, die blijven stable..

• SeamusXanthus
mosselmossel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:40:
Ik dust nooit kaarten waarvan ik er maar één heb. Ook Yogg niet dus. Je weet nooit waar die nog wel goed voor is.
Dan craft je hem toch weer?
- Heb je hem nodig: Craft je hem opnieuw --> Niks gewonnen , niks verloren
- Krijg je hem voor je hem nodig hebt uit een pack --> Ding-ding-ding : 1200 dust gewonnen!!!

Dit is een best practice die mij al duizenden dust heeft opgeleverd in de loop der jaren.
DarthDavy schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Ik twijfel serieus, omdat ik niet overtuigd ben dat hij hard genoeg generfed is om onspeelbaar te zijn in tournament decks. Time will tell.
Tournament durf ik niets over te zeggen, maar gisteren "gewoon" weer een game op Yogg verloren. Ik hapte 10+ face, hij 20+ heal, table wipe. Van next-turn-fatal naar verloren positie.

Een 2e keer scheelde het niet veel; na de Yogg zat m'n Rag onder 'die next turn' maar dat gaf me de tijd om 'em te silencen (+1 dmg) zodat het een 8/7 statblock werd en daar een 'deathrattle: resummon this minion' bovenop. Dat was genoeg voor een Concede aan de andere kant, maar het scheelde dus weer weinig.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Ugh, ik heb er echt genoeg van voorlopig.
De nerfs hebben niets uitgehaald. Nog steeds shamanstone ftw.. Ze zijn nog sterker geworden zelfs.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:15
Van mij mogen ze nog wel meer kaarten nerfen ;)
Ik ben van 6k dust naar 15k dust gegaan! Ik had lekker veel Yogg en Wild kaarten, alles gedissed. Het zou fijn zijn als ik er nog een paar trek in de full refund periode :)

Het is hier al gezegd, alles dissen! Mocht je het nodig hebben, dan kun je nog altijd opnieuw craften. Kost je niks extra's, maar kan wel meer opleveren.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heel Wild disenchanten :')

• Predje
Ow FFS.. speel net tegen de grootste retard ooit.. 1001 misplays, maar de beste YOGG die ik ooit heb gezien... gatver!

• Kasai

Kasai

Legendary

Yogg is nog steeds wel goed, maar veel minder betrouwbaar geworden. Ik geloof dat Kibler een keer in een video heeft aangegeven dat veel momenten dat Yogg (pre nerf) je kan redden (maar het ook niet kan doen), mensen veel beter Deathwing hadden kunnen spelen.

Atlas#22744

• SeamusXanthus
Nostordici schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:18:
Ik ben van 6k dust naar 15k dust gegaan! Ik had lekker veel Yogg en Wild kaarten, alles gedissed. Het zou fijn zijn als ik er nog een paar trek in de full refund periode :)

Het is hier al gezegd, alles dissen! Mocht je het nodig hebben, dan kun je nog altijd opnieuw craften. Kost je niks extra's, maar kan wel meer opleveren.
Nou, heel Wild disenchanten is dan weer een heel slecht idee naar mijn mening aangezien je daar maar een kwart voor krijgt.
Tomski1986 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:10:
De nerfs hebben niets uitgehaald. Nog steeds shamanstone ftw.. Ze zijn nog sterker geworden zelfs.
Hoe is dat nu mogelijk? :o
Nostordici schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 22:18:

Nou ik ga echt geen wild kaarten dissen.
Veel te leuk al was het maar in Tavern Brawl of in de adventures en met nog 10 k dust ook niet echt nodig.

• Grotman
  • Niet online
Tomski1986 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 20:10:
Dat lijkt me sterk na een paar nerfs voor die class. Alleen Warrior is verder geraakt met Execute en de zoo- en aggrodecks met abusive, maar dat waren niet perse de hardcounters voor Shaman.
Welk deck speelde je?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:15
SeamusXanthus schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Nou, heel Wild disenchanten is dan weer een heel slecht idee naar mijn mening aangezien je daar maar een kwart voor krijgt.
beuker19 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Nou ik ga echt geen wild kaarten dissen.
Veel te leuk al was het maar in Tavern Brawl of in de adventures en met nog 10 k dust ook niet echt nodig.
Uiteraard bedoelde ik Call of the Wild kaarten (je weet wel die hunter kaart die nu 9 mana kost). Ik spaar lekker op en diss pas als er nerf met full dust refund is.

• DarthDavy
Miracle Rogue gaat lekker.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/MiracleRogueWinStreak.jpg

Ik zou wel willen doorspelen, maar ik moet ervan door.

Hier is het deck:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/MiracleRogueDeck.jpg

• louzy82
  • Laatst online: 23-01 15:29
Thanks voor het secret hunter deck, speel er nu mee en het loopt best aardig en nog belangrijker ik vind het een leuk deck om te spelen.
Weer eens wat anders dan Midrange of aggro shaman.

Ik had gisteren een mooie pot tegen een priest. Waarschijnlijk redelijk standaard situatie

Op turn 8 speelt hij mind vision Ik heb een redelijk volle hand maar helaas zie ik op turn 9 dat hij hiermee Rag gekregen heeft.
Het board is leeg en nu ligt er aan zijn kant dus Rag. Op mijn turn 9 speel ik mijn Rag, die zijn 50/50 hit en de andere Rag killed.
Turn 10, mindcontrol
nooooooooooooooooooooooooooooooooo

Louzy#2475

Slechte play van die Priest dan...hij weet dat jij Rag hebt en speelt 'em toch eerst zonder er voor de overgebleven mana een +2 health op te gooien...zeker met Mind control in hand had ik gewacht, dan had hij vrijwel zeker turn 11 twee keer Rag op tafel gehad.

<GOT> Zarhrezz#2885

• louzy82
Ik weet zijn HP niet meer precies maar het kan zijn dat hij bang was voor 8 dmg van Rag + misschien beurt erna een huffer of een weapon + hero power.

Louzy#2475

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special3/openingsbanner.png

We hebben nu bijna 20 deelnemers. De ene ban heeft meer invloed dan de ander maar een leuke deckbuilding puzzel wordt het zeker. Hier kunnen natuurlijk altijd nog meer bans bijkomen.
Hieronder de huidige ban lijst:

Flamewaker
Animal Companion
Power Overwhelming
Thing from Below
Malygos
Call of the Wild
Chillmaw
Ice Block
Cloaked Huntress
Fandral Staghelm
Flametongue Totem
Shield Slam
Preparation
Entomb
Equality
Flamestrike
Defender of Argus

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11-2025

murphsy

Product Monkey

Als nog even iemand Preparation banned dan zijn direct alle t1 decks uitgesloten ;)

Ik wou mee doen, maar zoveel bans is me te complex. Volgende keer dan mijn debuut.

• Kasai

Kasai

Legendary

murphsy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:09:
Als nog even iemand Preparation banned dan zijn direct alle t1 decks uitgesloten ;)

Ik wou mee doen, maar zoveel bans is me te complex. Volgende keer dan mijn debuut.
Die staat er tussen :+

Atlas#22744

Net een heel potje Tavern Brawl gespeeld zonder ook maar iets anders te pakken dan 'White Pawns'. Zit er in het witte deck uberhaupt wel iets anders?

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-01 12:28
xelfer schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:03:
Net een heel potje Tavern Brawl gespeeld zonder ook maar iets anders te pakken dan 'White Pawns'. Zit er in het witte deck uberhaupt wel iets anders?
Yup, alle stukken zitten er in.... ik had de win 5 brawls quest - twee keer tot fatigue door gegaan. Leuke brawl maar soms frustrerend als bepaalde kaarten maar niet komen. Je paarden zijn denk ik het belangrijkste; als je die een beurt in leven kan houden dan zit het goed (veel pawns helpen daarbij).

at your service

• Kasai

Kasai

Legendary

Eerste potje kreeg ik alleen pawns, mijn tegenstander curvede mooi met andere stukken, dus loss. Tweede potje was precies andersom, dus win.

Wel erg leuke brawl :)

Atlas#22744

murphsy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 08:09:

Is helemaal niet complex hoor. Gisteren voor elke class een deck gebouwd, voor Priest zelfs 2 op basis van de huidge bans. 7 decks ogen erg sterk. Viel me eigenlijk best mee met wat er nog te maken viel met deze bans. Je moet nu niet meer in tiers denken omdat ook je tegenstander de gebanned kaarten niet kan gebruiken
The_Butler schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:07:
[...]

Yup, alle stukken zitten er in.... ik had de win 5 brawls quest - twee keer tot fatigue door gegaan. Leuke brawl maar soms frustrerend als bepaalde kaarten maar niet komen. Je paarden zijn denk ik het belangrijkste; als je die een beurt in leven kan houden dan zit het goed (veel pawns helpen daarbij).
Ik heb de quest ook liggen....vanavond maar eens voor gaan zitten. Ik vind dit soort brawls wel leuk, enige RNG nog maar de card draw en als je de reacties op de brawl zo eens leest, is dat toch iets waar een hoop HS spelers niet zo goed mee om kunnen gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Predje
Hahaha, net een dragonpriest die echt tot 10 keer toe zijn feirydragon probeerde te healen en shielden! ROFLOL

Edit: en wat een ongelofelijk saaie brawl.. we mag beginnen wint 100%.. te saai voor woorden.

[ Voor 30% gewijzigd door Predje op 06-10-2016 11:42 ]

Predje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:15:
Hahaha, net een dragonpriest die echt tot 10 keer toe zijn feirydragon probeerde te healen en shielden! ROFLOL
Voor Priest inderdaad geen echt handige dragon...teveel buff spells, te weinig battle-cry om 'em echt nuttig te maken. Voor Priest is Scaled Nighmare bij mij echt top-favoriet. Te leuk om turn 9 (of 8 met coin) een 16/16 neer te pletteren die volgende beurt 32/16 is...deal with it or die })

<GOT> Zarhrezz#2885

Predje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:15:

Edit: en wat een ongelofelijk saaie brawl.. we mag beginnen wint 100%.. te saai voor woorden.
Priest? Ik heb serieus al maanden geen Priest meer gezien :o. Enkel Zoo of Shaman is in standaard de tegenstand.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-01 16:32

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:47:
[...]

Priest? Ik heb serieus al maanden geen Priest meer gezien :o. Enkel Zoo of Shaman is in standaard de tegenstand.
Haha soms denk ik dat jij op een andere server speelt :+ ipv EU

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Nitai schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Haha soms denk ik dat jij op een andere server speelt :+ ipv EU
Nah, ik speel wel relatief lage ranks. Ben nu ook permanent geswitcht naar Wild. Een stuk gevarieerder. Heb al mijn Standaard decks verwijdert. In 5 potjes Wild ben ik al meer variatie tegen gekomen dan 17 potjes Standaard.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
auw dat doet pijn om te lezen.

Ik speel alleen WILD, standard speel ik niet :)
xelfer schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Nah, ik speel wel relatief lage ranks. Ben nu ook permanent geswitcht naar Wild. Een stuk gevarieerder. Heb al mijn Standaard decks verwijdert. In 5 potjes Wild ben ik al meer variatie tegen gekomen dan 17 potjes Standaard.
Juist daarom speel ik WILD, standard is te saai
vanavond even alle kaarten dissen die generfed zijn, ook Yogg dis ik maar wellicht pak ik hem binnenkort wel weer op :)

[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 06-10-2016 14:15 ]

nothing stops this train

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Kol Nedra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:13:
[...]

[...]

Juist daarom speel ik WILD, standard is te saai
vanavond even alle kaarten dissen die generfed zijn, ook Yogg dis ik maar wellicht pak ik hem binnenkort wel weer op :)
Shredder, Dr 7 en sludge beltcher zijn voor mij al genoeg redenen om geen Wild meer aan te raken. Om over secret paladin en muster for battle nog maar niet te spreken :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xenomorphh op 06-10-2016 15:05 ]

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Wild is leuker (=verrassender) dan standard. Standard is voor diegenen die willen ranken wat makkelijker. Verder zie ik de toegevoegde waarde niet van Standard. Ik speel nu maanden ook alleen Wild.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• jmxd
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:13:
[...]

I heb sinds de release van Standard welgeteld 0 Wild games gespeeld. Maar alsnog zou ik geen enkele kaart er van weg doen.

Denk dat Wild in de toekomst ook een stuk leuker wordt als er meer verschil tussen de modi zit. Nu zijn er nog maar 2 sets uit Standard met een hoop kaarten waar mensen een hekel aan hebben.

Over twee jaar is het ineens een heel ander spel in Wild.
Cyb3 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:34:
Wild is leuker (=verrassender) dan standard. Standard is voor diegenen die willen ranken wat makkelijker. Verder zie ik de toegevoegde waarde niet van Standard. Ik speel nu maanden ook alleen Wild.
Standard makkelijker om te ranken? Denk het niet.. Wild is volgens velen veel makkelijker om Legend te halen

[ Voor 26% gewijzigd door jmxd op 06-10-2016 18:16 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

jmxd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:14:
[...]
I heb sinds de release van Standard welgeteld 0 Wild games gespeeld. Maar alsnog zou ik geen enkele kaart er van weg doen.
Denk dat Wild in de toekomst ook een stuk leuker wordt als er meer verschil tussen de modi zit. Nu zijn er nog maar 2 sets uit Standard met een hoop kaarten waar mensen een hekel aan hebben.
Ik houd van m'n collectie dus ik diss niets. Ook is het handig om in de toekomst makkelijker bepaalde heroics te halen met nieuwe kaarten :+ (eat that stupid Chrommaggus!)

jmxd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:14:
Standard makkelijker om te ranken? Denk het niet.. Wild is volgens velen veel makkelijker om Legend te halen
Ik gok dat die 'velen' dan wel de beschikking hebben over de goede kaarten die niet meer in Standard zitten. Als je een aantal sets gemist heb, ben je in Wild echt gigantisch in het nadeel; je staat met je Standard kaarten tegen combo's en kaarten die veel sterker zijn dan wat je zelf kan inzetten.

<GOT> Zarhrezz#2885

• jmxd
  • Niet online
Zarhrezz schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:21:
[...]

Ik gok dat die 'velen' dan wel de beschikking hebben over de goede kaarten die niet meer in Standard zitten. Als je een aantal sets gemist heb, ben je in Wild echt gigantisch in het nadeel; je staat met je Standard kaarten tegen combo's en kaarten die veel sterker zijn dan wat je zelf kan inzetten.
Dat klopt maar de mensen die Wild spelen zijn de mensen die ook Wild kaarten hebben, niet mensen met een kleine collectie.
Gisteren de 5-Brawls quest gedaan, kostte uiteindelijk 7 games. Een game verloren op een dead-man's-draw (2 Knights, 1 Bishop nadat ik in mulligan Queen, 2 Rooks had gewisseld)...tegenstander kon turn 2 een Rook op de flank zetten en dan is het snel over. Andere game ging ik als eerste in de fatigue kapot, Queen was m'n laatste draw, Knight en Rook daarvoor. Geen goed spelende tegenstander, maar hij had Queen on-curve en zonder de zwaardere stukken als counter wordt het dan een moeilijk verhaal.

Je ziet in deze brawl wel heel erg goed welke spelers echt een beetje tactisch kunnen spelen en welke niet. Met alleen draw RNG wordt het spelletje opeens compleet anders en dan zie je dat veel spelers helemaal niet overweg kunnen met relatief voorspelbare draws, een curve die te beredeneren is en hoe je in een setup als deze met je ability / mana om moet gaan. Erg veel spelers die gewoon elke beurt iets op het bord pletteren en hun ability echt nooit gebruiken.

Helemaal grappig dat er sommigen gaan zitten BM'en nadat je een dubbel offer brengt (vanaf 7 vs 7) om ruimte te maken voor Queen + Bishop...tegenover zijn Queen + Knight. Als dan een rage-quit volgt kan ik alleen maar glimlachen. Deze brawl kun je niet spelen zoals je zoo of aggro speelt...en dat is lang niet aan iedereen besteed (zoals ook duidelijk te zien is in de reacties op Heartpwn...comments als 'this brawl is stupid, white always wins'..ik had 4 wins met zwart, 1 met wit op 7 games).

<GOT> Zarhrezz#2885

• DarthDavy
Zarhrezz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:02:
Helemaal grappig dat er sommigen gaan zitten BM'en nadat je een dubbel offer brengt (vanaf 7 vs 7) om ruimte te maken voor Queen + Bishop...tegenover zijn Queen + Knight. Als dan een rage-quit volgt kan ik alleen maar glimlachen. Deze brawl kun je niet spelen zoals je zoo of aggro speelt...en dat is lang niet aan iedereen besteed (zoals ook duidelijk te zien is in de reacties op Heartpwn...comments als 'this brawl is stupid, white always wins'..ik had 4 wins met zwart, 1 met wit op 7 games).
Ik ga akkoord hoor. Veel spelers kunnen deze brawl nooit winnen en gaan whinen, maar ik vraag me toch af of er iets niet van aan is dat wit in het voordeel is. Ik heb toch ook het gevoel dat als ik mag beginnen met wit dat ik makkelijker win dan als ik tweede moet gaan met zwart. Met zwart valt te winnen als je tegenstander fouten maakt. Maar een witte speler die een goede curve heeft (ie. draw rng zit niet tegen) en tactisch speelt valt volgens mij heel moeilijk van te winnen als zwarte speler.

DarthDavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Ik ga akkoord hoor. Veel spelers kunnen deze brawl nooit winnen en gaan whinen, maar ik vraag me toch af of er iets niet van aan is dat wit in het voordeel is. Ik heb toch ook het gevoel dat als ik mag beginnen met wit dat ik makkelijker win dan als ik tweede moet gaan met zwart. Met zwart valt te winnen als je tegenstander fouten maakt. Maar een witte speler die een goede curve heeft (ie. draw rng zit niet tegen) en tactisch speelt valt volgens mij heel moeilijk van te winnen als zwarte speler.
Valt wel mee hoor, ik heb meer met zwart gespeeld en bijna alles ermee gewonnen. Wat erg belangrijk is om de Coin echt goed in te zetten....niet direct turn 1 twee Pawns neersmijten, geen turn 2 Rook of turn 3 Knight (hoewel die laatste nog te overwegen is om een turn 3 Bishop van wit direct van het bord te halen als je 2 Pawns ertegenover kan zetten). Ook never-nooit een turn 6 Queen. Meestal heb ik de Coin gebruikt om na turn 5 een value piece + Pawn te spelen, daar zit vaak het kantelpunt.

<GOT> Zarhrezz#2885

DarthDavy schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb zelf 2 potjes gedaan en beiden hadden wel vreemde RNG. Toen ik met wit speelde kreeg ik alleen maar Pawns en kon ik daardoor niet winnen en toen ik met zwart speelde had mijn tegenstander de game daarop hetzelfde probleem, waardoor ik makkelijk won. Volgens mij zitten er procentueel gezien iets teveel Pawns in, waardoor spellen af en toe op deze manier verlopen.
xelfer schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Ik heb zelf 2 potjes gedaan en beiden hadden wel vreemde RNG. Toen ik met wit speelde kreeg ik alleen maar Pawns en kon ik daardoor niet winnen en toen ik met zwart speelde had mijn tegenstander de game daarop hetzelfde probleem, waardoor ik makkelijk won. Volgens mij zitten er procentueel gezien iets teveel Pawns in, waardoor spellen af en toe op deze manier verlopen.
1 Queen, 2 Bishops, 2 Knights, 2 Rooks, 8 Pawns voor een totaal van 15 kaarten in het deck. In mulligan zou ik als wit één Pawn in start hand houden, andere Pawns en Queen mulligan, voor zwart twee Pawns vasthouden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:04:
[...]

1 Queen, 2 Bishops, 2 Knights, 2 Rooks, 8 Pawns voor een totaal van 15 kaarten in het deck. In mulligan zou ik als wit één Pawn in start hand houden, andere Pawns en Queen mulligan, voor zwart twee Pawns vasthouden.
Hmm ja. Ik had in mijn witte mulligan alle Pawns juist weg gedaan, maar ik kreeg er gewoon een set nieuwe Pawns voor terug. Het kan verkeren zullen we maar zeggen :).

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zich is het aantal kaarten ook wel redelijk obvious als je weet dat je zelf de King bent. ;) B)

{signature}

xelfer schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Hmm ja. Ik had in mijn witte mulligan alle Pawns juist weg gedaan, maar ik kreeg er gewoon een set nieuwe Pawns voor terug. Het kan verkeren zullen we maar zeggen :).
Ja, de draw is nog wel wat RNG...wat ik al schreef, ik heb ook een game gehad zonder Pawns in start hand en dan gaat het ook mis. De Queen / Knight / Rook als laatste kaarten in je deck is ook verlies. Extremen in de draw bepalen een partij, maar 90% van de gevallen is deze Brawl meer skill dan RNG....in tegenstelling tot normale games van dit spelletje :+

<GOT> Zarhrezz#2885

• Predje
Ik speel nu alweer een tijdje in de nieuwe expansion.
Wat ik de laatste tijd vooral voel ik dat de keuzes echt weg zijn.
De skill was er al niet, maar is nu echt volledig weg.
Je hebt al gewonnen of verloren a.d.h.v. de class van je tegenstander.
Daarnaast wint gewoon de speler die on-curve speelt.
Als ik hunter speel heb ik bijvoorbeeld echt 0 keuzes te maken.
Het is gewoon saai geworden...

• mosselmossel
Predje schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:14:
Ik speel nu alweer een tijdje in de nieuwe expansion.
Wat ik de laatste tijd vooral voel ik dat de keuzes echt weg zijn.
De skill was er al niet, maar is nu echt volledig weg.
Je hebt al gewonnen of verloren a.d.h.v. de class van je tegenstander.
Daarnaast wint gewoon de speler die on-curve speelt.
Als ik hunter speel heb ik bijvoorbeeld echt 0 keuzes te maken.
Het is gewoon saai geworden...
Ik snap dat je gefrusteerd bent.

Maar kijk eens naar het lijstje namen dat komende maand op Blizzcon staat. Weer alle bekende namen. Dat gebeurt niet als skill totaal weg is. Dus je zult echt naar je eigen spel moeten kijken.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:30
ik kwam net mijn held van de dag tegen op rank 15 Secret pala..... ik dacht dat we dat lang achter ons gelaten hadden lol

• dicee
  • Laatst online: 18-01 02:47
Wognummer schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:42:
ik kwam net mijn held van de dag tegen op rank 15 Secret pala..... ik dacht dat we dat lang achter ons gelaten hadden lol
ik ben volgens mij net dezelfde tegengekomen! ook een secretpaladin... of heeft een streamer het gespeeld?

• louzy82
Ik heb veel posts gezien over Yogg maar ik heb hem zelf weinig tegen gekregen (ik speel standard, meestal tussen rank 15 en 10).

Nu net een potje tegen een druid waarbij Yogg gespeeld werd

Ik had een betere board met 2 minions vs 0. mijn opponent meer hp (16 vs 8 geloof ik). Mijn hand was leeg en de zijne gevuld (hij had gedurende de hele game al erg veel draw gehad.

Yogg valt, summoned een azure drake voor hem, buffed die naar 14 attack, Yogg wordt gebuffed naar 12 attack + windfury. Dus ik dacht dat ik er aan ging, maar toen vielen er een paar spells met card draw waarbij hij fatigue drawed en als klap op de vuurpijl valt Doom, waarbij het hele board gecleared wordt maar nog mooier, hij 4 kaarten drawed en zo op 0 HP uit komt

Louzy#2475

louzy82 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:33:
Ik heb veel posts gezien over Yogg maar ik heb hem zelf weinig tegen gekregen (ik speel standard, meestal tussen rank 15 en 10).

Nu net een potje tegen een druid waarbij Yogg gespeeld werd

Ik had een betere board met 2 minions vs 0. mijn opponent meer hp (16 vs 8 geloof ik). Mijn hand was leeg en de zijne gevuld (hij had gedurende de hele game al erg veel draw gehad.

Yogg valt, summoned een azure drake voor hem, buffed die naar 14 attack, Yogg wordt gebuffed naar 12 attack + windfury. Dus ik dacht dat ik er aan ging, maar toen vielen er een paar spells met card draw waarbij hij fatigue drawed en als klap op de vuurpijl valt Doom, waarbij het hele board gecleared wordt maar nog mooier, hij 4 kaarten drawed en zo op 0 HP uit komt
Ik ben echt benieuwd wat zijn hand was dan...had je fatal liggen? Zo ja dan kan ik een Yogg wel zien (verder niets in hand om zich te redden), anders wel een vreemde keus om 'em te spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

• louzy82
nee zeker geen fatal liggen.
ik had Leokk en Misha liggen, mijn hand was leeg.
Call of the wild was al 2 x gespeeld.

Ik vond het inderdaad ook een vreemd moment, afhankelijk van zijn hand natuurlijk

Louzy#2475

We hebben nu bijna 25 deelnemers. Je hebt nog t/m woensdag 19 oktober om jezelf in te schrijven. Op zaterdag 22 oktober gaan we van start. Zorg dat je je op tijd inschrijft!!

Flamewaker
Animal Companion
Power Overwhelming
Thing from Below
Malygos
Call of the Wild
Chillmaw
Ice Block
Cloaked Huntress
Fandral Staghelm
Flametongue Totem
Shield Slam
Preparation
Entomb
Equality
Flamestrike
Defender of Argus
Azure Drake
N'Zoth, the Corruptor
Justicar Trueheart
Yogg-Saron, Hope's End
Swipe
Tirion Fordring

• Kasai

Kasai

Legendary

Is mage met Medhiv's valet nu helemaal hot? Kom ze veel tegen op ladder.

Atlas#22744

• DarthDavy
Kasai schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:56:
Flavor of The month he

Kasai schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:56:
Kan ik zien, Ice block komt veel voor en dan is Valet gewoon makkelijk en goede value. Turn 6 secret + Valet is ook prima en genoeg goede secrets om te spelen.

Ik ga zelf voor de gein een Priest deck met Purify en Silence maken...gewoon omdat het kan (en een stat-block uit Barnes is nog steeds prima). Kan The Beast ook eens in een deck...

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
Zucht, ik heb weer eens een 'win 5 met Rogue/Druid'-quest. Wat haat ik die twee classes uit de grond van mijn hart.

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:02
mosselmossel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:00:
Zucht, ik heb weer eens een 'win 5 met Rogue/Druid'-quest. Wat haat ik die twee classes uit de grond van mijn hart.
Ach, met beide zijn leuke decks te maken die bovendien nog enige skill vereisen. Denk aan token druid of miracle rogue. Je moet t even leren spelen, en zeker rogue is geen Tier 1 deck, maar zeker wel viable in deze meta :).

• mosselmossel
VeeGee schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

Ach, met beide zijn leuke decks te maken die bovendien nog enige skill vereisen. Denk aan token druid of miracle rogue. Je moet t even leren spelen, en zeker rogue is geen Tier 1 deck, maar zeker wel viable in deze meta :).
Ja, heb een token druid gemaakt met summoning stone. Is op zich wel aardig, maar je moet wel je teacher of je stone krijgen anders heb je pech.

Miracle Rogue kan ik niet, omdat ik geen Prep heb. En ik weiger kaarten voor Rogue te craften.

[ Voor 9% gewijzigd door mosselmossel op 08-10-2016 11:06 ]

mosselmossel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:00:
Dat heb ik ook vaak...eigenlijk altijd als het geen Priest / Hunter / Mage is ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

• DarthDavy
Zarhrezz schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Kan ik zien, Ice block komt veel voor en dan is Valet gewoon makkelijk en goede value. Turn 6 secret + Valet is ook prima en genoeg goede secrets om te spelen.

Ik ga zelf voor de gein een Priest deck met Purify en Silence maken...gewoon omdat het kan (en een stat-block uit Barnes is nog steeds prima). Kan The Beast ook eens in een deck...
Barnes die een 1/1 The Beast summoned. Lijkt me OP. :+

DarthDavy schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Barnes die een 1/1 The Beast summoned. Lijkt me OP. :+
Na een Silence of Purify is het een 9/7 zonder de nare deathrattle...is best een prima turn 4 drop voor 2 kaarten =)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

Irritante flavor als je het mij vraagt.
[...]

Is ook zo, ik run gelukkig flare in mijn deck, maar die bewaar ik voor als ik lethal heb. Helaas komt het tegen deze hufters niet vaak zo ver.

Purify silence Priest is leuk, maar werkt helaas niet zo goed :( Ress priest vind ik wel erg fijn <3

Atlas#22744

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
[...]

Purify priest heb ik in wild gespeeld en had 80% win. Herald past ook redelijk in dit deck.

(wel L25 --> L18 oid :D)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Was je een dag eerder 1 game van rank 5, ga je uiteindelijk naar rank 9 (tilt much). Ga ik Ramp Druid spelen met veel taunt wat het best goed doet op ladder mits je geen combo decks tegen komt. En vanavond vreemd genoeg kwam ik ze alleen tegen en was Shaman niet te bekennen, echt salt much :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-01 16:30
An1mA schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:08:
Was je een dag eerder 1 game van rank 5, ga je uiteindelijk naar rank 9 (tilt much). Ga ik Ramp Druid spelen met veel taunt wat het best goed doet op ladder mits je geen combo decks tegen komt. En vanavond vreemd genoeg kwam ik ze alleen tegen en was Shaman niet te bekennen, echt salt much :(
Tempostorm heeft jouw probleem al opgelost, vanaf nu alleen nog maar mid-range shaman te zien op standard ladder door ze alleen in tier 1 te stoppen.

Voor mij hoeft standard nu ook niet zo, maar ik haal nog wel plezier uit wild. Ja je komt daar secret pally tegen en nog steeds mid-range shaman maar gemiddeld genomen is er veel meer variatie waardoor je ook veel meer kan uitproberen zonder er keihard voor afgestraft te worden. Richting legend zal het daar vast niet beter zijn maar op rank 10+ vermaak ik me nu prima :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Net 2.5 vakantie gehad dus ff er helemaal uit.. wel een hoop nerfs bij terugkomst.. meteen mn Calls of the Wild maar gedust :p

En verder.. geen idee wat ik verder ga spelen, ik denk dat Dragon tempo warrior nog steeds een prima deck is dus denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
icemotion schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:54:
Net 2.5 vakantie gehad dus ff er helemaal uit.. wel een hoop nerfs bij terugkomst.. meteen mn Calls of the Wild maar gedust :p

En verder.. geen idee wat ik verder ga spelen, ik denk dat Dragon tempo warrior nog steeds een prima deck is dus denk dat ik me daar maar mee bezig ga houden
Nou het valt vies tegen vooral tegen Shaman :(
Ik weet echt niet wat Blizzard heeft gedacht maar de volgende uitbreiding is de belangrijkste tot nu toe want weer een TGT en er zullen veel spelers afhaken.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:14
Nou, ik heb eigenlijk liever een TGT dan een WotOG. TGT had tenminste leuke kaarten die ideeen gaven voor nieuwe decks (ook al waren ze niet zo goed). Na League of Explorers is dat niet meer gebeurd.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Net weer Legend geworden, met jawel, Shaman! :P
Rond rank 5 geswitched naar Mally Druid, bij rank 2 weer naar Shaman, rank 1 de helft met Mally Druid en de laatste twee potjes met Shaman.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AGkwEG6bJvrI4IByUqjJUvnx/full.jpg

Laat het deck testen maar beginnen voor het toernooi ;)

Edit: Veel Warriors (Pirate), Mally Druids en Shamans in de hogere ranks, en een enkele verdwaalde Hunter.

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 10-10-2016 15:37 ]

• Predje
Nou gefeliciteerd dan maar, ondanks dat het met shaman is :P

• Kasai

Kasai

Legendary

stephans schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:39:
[...]

Tempostorm heeft jouw probleem al opgelost, vanaf nu alleen nog maar mid-range shaman te zien op standard ladder door ze alleen in tier 1 te stoppen.

Voor mij hoeft standard nu ook niet zo, maar ik haal nog wel plezier uit wild. Ja je komt daar secret pally tegen en nog steeds mid-range shaman maar gemiddeld genomen is er veel meer variatie waardoor je ook veel meer kan uitproberen zonder er keihard voor afgestraft te worden. Richting legend zal het daar vast niet beter zijn maar op rank 10+ vermaak ik me nu prima :)
Oei, zat er aan te komen. Maar dat midrange shaman alleen in tier 1 staat is wel heel bijzonder.
108rogar schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:42:
Nou, ik heb eigenlijk liever een TGT dan een WotOG. TGT had tenminste leuke kaarten die ideeen gaven voor nieuwe decks (ook al waren ze niet zo goed). Na League of Explorers is dat niet meer gebeurd.
Ik vind het echt jammer dat TGT zo ondergesneeuwd werd door de veel betere Naxx en GvG kaarten. Inspire is echt leuke mechanic.
Nitai schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:48:
Net weer Legend geworden, met jawel, Shaman! :P
Rond rank 5 geswitched naar Mally Druid, bij rank 2 weer naar Shaman, rank 1 de helft met Mally Druid en de laatste twee potjes met Shaman.

[afbeelding]

Laat het deck testen maar beginnen voor het toernooi ;)

Edit: Veel Warriors (Pirate), Mally Druids en Shamans in de hogere ranks, en een enkele verdwaalde Hunter.
Gefeliciteerd!

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 98 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.