Ik vraag het me een beetje af. De vuistregel is / was 'je speelt Yogg als je verloren staat'. Dat is door deze aanpassing op geen enkele manier veranderd. Zijn er door deze wijzigingen andere kaarten die beter in staat zijn een verloren game alsnog naar een win om te buigen? Zover ik weet ook niet. Het enige wat er dan dus verandert, is dat de kans om van een loss door het spelen van Yogg alsnog een win te halen wat kleiner geworden is. Maar de kans is er nog steeds en het is nog steeds de beste kans in het spel hiervoor.Benjamin- schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:41:
[...]
Yogg zat in decks omdat het je winrate verhoogde, niet omdat de meeste mensen de RNG zo leuk vonden. Nu dat Yogg veel slechter wordt, zullen de meeste mensen hem niet meer gebruiken, zeker niet voorbij rank 15.
De kans is alleen een stuk kleiner geworden gegeven dat Yogg het geweld vaak niet overleeft. Daarnaast is de overload ook een bescheiden nerf voor latere beurten.
Kans is er altijd, maar dat is geen goed argument.Zarhrezz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:53:
[...]
Ik vraag het me een beetje af. De vuistregel is / was 'je speelt Yogg als je verloren staat'. Dat is door deze aanpassing op geen enkele manier veranderd. Zijn er door deze wijzigingen andere kaarten die beter in staat zijn een verloren game alsnog naar een win om te buigen? Zover ik weet ook niet. Het enige wat er dan dus verandert, is dat de kans om van een loss door het spelen van Yogg alsnog een win te halen wat kleiner geworden is. Maar de kans is er nog steeds en het is nog steeds de beste kans in het spel hiervoor.
Het is al lang bekend dat Yogg met maar een paar spells gewoon niet goed genoeg is om te spelen, je hebt dus een grote hoeveelheid spells nodig. Echter de kans dat Yogg het niet overleefd is zeer groot, dus wanneer Yogg straks met gemiddeld 5 spells al de pijp uit gaat, zal de kaart minder goed zijn. Op het moment dat die kaart niet meer competitive is, dan is het einde verhaal voor Yogg.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik ben benieuwd...ik heb 'em niet dus ik zal 'em niet missen aan de overkant van de tafel
Zo te zien heb je gelijk.Grotman schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:30:
[...]
Last call, en daarbij zeiden ze dat de patch met nerfs voorafgaand live zou gaan.
http://eu.battle.net/hearthstone/en/esports/schedule/
8-10 Europe, 10-10 Asia en 15-10 Americas. Mag er vanuit gaan dat niet alleen Americas de nerfs krijgt.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Eindelijk Legend!
Na tientallen uren spelen, en zeer vaak teruggevallen te zijn van rang 1 naar tot rang 5 (hoe frustrerend!) is het eindelijk gelukt.
Ik speelde midrange shaman, maar daarmee lukte het absoluut niet meer. Ieder deck is er nu tegen geteched, en ik zakte vandaag weer van 1 naar 3 en mijn motivatie was totaal op, dus besloot maar een ander deck te pakken, want shaman kon ik echt niet meer zien.
Na een paar potten control warrior, waar ik erg van houd, toch maar voor secret hunter gekozen, omdat ik eigenlijk als shaman en als warrior telkens verloor van secret hunter.
Hatsee!

Twee superstomme fouten (twéé keer turn 1 secretkeeper, coin, secret... you do the math), maar afgezien daarvan eigenlijk alles gewonnen.
Na tientallen uren spelen, en zeer vaak teruggevallen te zijn van rang 1 naar tot rang 5 (hoe frustrerend!) is het eindelijk gelukt.
Ik speelde midrange shaman, maar daarmee lukte het absoluut niet meer. Ieder deck is er nu tegen geteched, en ik zakte vandaag weer van 1 naar 3 en mijn motivatie was totaal op, dus besloot maar een ander deck te pakken, want shaman kon ik echt niet meer zien.
Na een paar potten control warrior, waar ik erg van houd, toch maar voor secret hunter gekozen, omdat ik eigenlijk als shaman en als warrior telkens verloor van secret hunter.
Hatsee!

Twee superstomme fouten (twéé keer turn 1 secretkeeper, coin, secret... you do the math), maar afgezien daarvan eigenlijk alles gewonnen.
WEBN & chill (@IBKR)
Grats man, is het iets wat je back to back zal doen of eenmalig?DeadKennedy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:29:
Eindelijk Legend!
Hatsee!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaar geleden deed ik dat regelmatig, maar sinds begin van het jaar is elke maand rank 5 mijn doel.
Het is de moeite naar mijn mening niet waard.
Eenmalig denk ik, het was echt hard werken en het kost veel tijd. Rank 5 halen lijkt me inderdaad prima elke maandAn1mA schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:46:
[...]
Grats man, is het iets wat je back to back zal doen of eenmalig?
Jaar geleden deed ik dat regelmatig, maar sinds begin van het jaar is elke maand rank 5 mijn doel.
Het is de moeite naar mijn mening niet waard.
Wel eens leuk om dit spel eens echt hardcore te spelen.
WEBN & chill (@IBKR)
Precies.Zarhrezz schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:53:
[...]
Ik vraag het me een beetje af. De vuistregel is / was 'je speelt Yogg als je verloren staat'. Dat is door deze aanpassing op geen enkele manier veranderd. Zijn er door deze wijzigingen andere kaarten die beter in staat zijn een verloren game alsnog naar een win om te buigen? Zover ik weet ook niet. Het enige wat er dan dus verandert, is dat de kans om van een loss door het spelen van Yogg alsnog een win te halen wat kleiner geworden is. Maar de kans is er nog steeds en het is nog steeds de beste kans in het spel hiervoor.
Het is nog altijd een optie en de kans is volgens mij niet echt veel gedaald: hij stopt met casten nadat hij zelf van het bord verdwijnt door een brawl, vanish, enz... maar misschien is net die brawl of vanish wat je nodig had om je nog die kans te geven die je anders niet had gehad. En zo zijn er nog legio voorbeelden, want netto is een random spell in principe altijd een voordeel. Het zal afwachten zijn hoeveel invloed het heeft, maar volgens mij is het marginaal, want waarom Yogg wordt gespeeld in de tournament scene is totaal niet generfed.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Net een mooie partij Priest tegen Priest gehad...hij welliswaar een C'Thun, maar vooruit. Hij trok die C'Thun dus als allerlaatste kaart, een 27/27. Nadat die was afgegaan waren er nog maar 2 minion over, de C'Thun en mijn 8/6 Ragnaros (out of 8/20). Hij stond nog op 6, ik nog 21 en beide al aan de fatigue en empty handed...dan komt het dus op die 50/50 aan...helaas voor mij ging Rag niet face, maar dit zijn wel de partijen die het spel leuk maken. Gewoon alles er doorheen en dan komt het er zo uit, heerlijk.
Die Brawl is wel weer echt de meest beroerde Brawl die ze in maanden uitgebracht hebben. Ik ben nu al voor de 5e game op een rij die Boom Bot en heb al voor de 5e keer op een rij geen enkele minion onder de 4 mana gekregen..... Ben zelfs al 2 keer Turn 5 doodgeknuppeld omdat ik gewoon geen kaarten had om te spelen....
Net in de 6e game wel wraak kunnen nemen door zelf mijn tegenstander dood te knuppelen met mijn Divine Shield abuse
.
Net in de 6e game wel wraak kunnen nemen door zelf mijn tegenstander dood te knuppelen met mijn Divine Shield abuse
[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 29-09-2016 20:12 ]
Nu nog die zielige Arena eens onder handen nemen zou leuk zijn. Veel te veel geluk met het draften mee gemoeid.
Bizar, sta nu 11-1 (rank 10) met een Midrange Shaman zonder Rockbiter/Doomhammer, tevens ook geen 7/7. Zo enorm sterk, en het is niet eens dat de potjes moeilijk aanvoelen, de kaarten zijn gewoon zo sterk. Laatste 2 potjes tegen Hunter, en dan kaarten als Maelstrom Portal, Hex enz is gewoon auto win.
Ze speelde niet allemaal 'perfect' maar is gewoon echt een kwestie van dat het deck heel sterk is.
Verloren potje was tegen een Tempo Mage, die kunnen gewoon met weinig veel value pakken, op een gegeven moment was Medivh gespeeld en ik had ook mijn Harrison niet. Toen kreeg ik de removal kaarten over me heen.
Ze speelde niet allemaal 'perfect' maar is gewoon echt een kwestie van dat het deck heel sterk is.
Verloren potje was tegen een Tempo Mage, die kunnen gewoon met weinig veel value pakken, op een gegeven moment was Medivh gespeeld en ik had ook mijn Harrison niet. Toen kreeg ik de removal kaarten over me heen.
Ik krijg weer alleen maar 40g-quests deze week
Battletag: Iigy#2192
Wat is er zo zielig aan arena? Ik speel het enorm veel, al sinds HS uit is maar snap niet waar het commentaar de laatste maanden vandaan komt.Tomski1986 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:49:
Nu nog die zielige Arena eens onder handen nemen zou leuk zijn. Veel te veel geluk met het draften mee gemoeid.
Same! Speel veel arena en vind dat hartstikke leuk. Ik merk wel dat met de laatste expansion het gat tussen een goed deck en een matig deck erg groot is geworden. Maar bijna nooit krijg je zulke slechte picks dat je niet tenminste mee kan doen. Denk gemiddeld 6-3 tegenwoordig. Dat was in classic wel echt 8-3, dus ik ben zelf in elk geval veel slechter nuAstie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:34:
[...]
Wat is er zo zielig aan arena? Ik speel het enorm veel, al sinds HS uit is maar snap niet waar het commentaar de laatste maanden vandaan komt.
Wat ik vooral merk is dat cardraw een probleem is. Vrij snel zit met max 3 kasrten in je handen waardoor je keuzes beperkt zijn.murphsy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:24:
[...]
Same! Speel veel arena en vind dat hartstikke leuk. Ik merk wel dat met de laatste expansion het gat tussen een goed deck en een matig deck erg groot is geworden. Maar bijna nooit krijg je zulke slechte picks dat je niet tenminste mee kan doen. Denk gemiddeld 6-3 tegenwoordig. Dat was in classic wel echt 8-3, dus ik ben zelf in elk geval veel slechter nu
Het is natuurlijk nu ook zo dat heel veel spelers nu hulpmiddelen gebruiken als heartharena.murphsy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:24:
[...]
Same! Speel veel arena en vind dat hartstikke leuk. Ik merk wel dat met de laatste expansion het gat tussen een goed deck en een matig deck erg groot is geworden. Maar bijna nooit krijg je zulke slechte picks dat je niet tenminste mee kan doen. Denk gemiddeld 6-3 tegenwoordig. Dat was in classic wel echt 8-3, dus ik ben zelf in elk geval veel slechter nu
Ik vind het gewoon veel te random. Van mij mogen ze de richtlijnen bij het draften wel eens onder handen nemen.
Randomness in het draften. Tot Goblins vs Gnomes speelde ik bijna exclusief Arena en amper constructed. Vanaf TGT ben ik ermee gestopt. Hearthstone is een kaartspel van RNG en ik kan daar vrij goed mee overweg tijdens het spelen. Tijdens het draften kan ik er om één of andere reden minder tegen. Met de te grote cardpool sinds TGT heb je de ene keer een draftdeck waar je 0-3 meegaat en de andere keer 12-0 met de vingers in de neus. Ok, ik overdrijf hier, maar sinds TGT is de cardpool zo groot geworden dat de RNG te belangrijk is geworden bij het draften. Tot Goblins vs Gnomes haalde ik nooit minder dan 5 gewonnen potjes en 5 gewonnen potjes beschouwde ik als een slechte draft. Vanaf 7 à 8 was ik tevreden (as in: oneindig F2P arena kunnen spelen en tegelijkertijd je collectie uitbouwen). Vanaf TGT is de winrate meer uitgespreid: dus ook arena's met minder dan 3 wins. Ik zou niet weten of mijn gemiddelde dan lager ligt, maar het voelt in ieder geval slechter aan. En je weet al op voorhand of je een goed deck hebt waar je uberhaupt 12 wins mee zou kunnen halen. Met een kleinere cardpool heb je bijna altijd wel een min of meer competitief deck.Astie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 07:34:
[...]
Wat is er zo zielig aan arena? Ik speel het enorm veel, al sinds HS uit is maar snap niet waar het commentaar de laatste maanden vandaan komt.
Paar maanden niet meer gespeeld maar sinds een paar dagen weer een paar potjes per dag aan het spelen.
Ben nu toch weer geneigd om de laatste uitbreiding te kopen. (zonde van gold)
Weet niet of er goede kaarten bij zitten...Straks maar even kijken.
Heb echt veel plezier met Freeze Mage in Wild Rank.
Vanaf 23 met 3 of 4 losses rank 12 aangetikt!
Standard ben ik nu ook rank 12.
Voornamelijk Warrior gespeeld.
Man man, zijn de spelers nu slechter geworden?
Of hebben ze nooit tegen een freeze mage gespeeld?
Soms zie je de spelers plays maken waarbij je gaat afvragen of ze wel nadenken voordat ze een kaart op gooien..
Blijft in iedergeval wel leuk
Stand @ the moment: (sparen voor uitbreidingen)
5440 Gold
6000+ Dust
Ben nu toch weer geneigd om de laatste uitbreiding te kopen. (zonde van gold)
Weet niet of er goede kaarten bij zitten...Straks maar even kijken.
Heb echt veel plezier met Freeze Mage in Wild Rank.
Vanaf 23 met 3 of 4 losses rank 12 aangetikt!
Standard ben ik nu ook rank 12.
Voornamelijk Warrior gespeeld.
Man man, zijn de spelers nu slechter geworden?
Of hebben ze nooit tegen een freeze mage gespeeld?
Soms zie je de spelers plays maken waarbij je gaat afvragen of ze wel nadenken voordat ze een kaart op gooien..
Blijft in iedergeval wel leuk
Stand @ the moment: (sparen voor uitbreidingen)
5440 Gold
6000+ Dust
I bad beat my meat by busting my nuts!
Is er iets veranderd ofzo? Vandaag met m'n CW met Sylvanas de C'Thun gejat van m'n tegenstander. Speelt hij Doomcaller en hij krijgt z'n C'Thun terug in z'n deck! Dit was voorheen niet zo.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
hmm is het vandaag CThun dag of zo, speel net 6 potjes achterelkaar tegen CThun decks, 3x Mage, 2x Druid en 1x Priest.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
VreemdNitai schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:44:
Is er iets veranderd ofzo? Vandaag met m'n CW met Sylvanas de C'Thun gejat van m'n tegenstander. Speelt hij Doomcaller en hij krijgt z'n C'Thun terug in z'n deck! Dit was voorheen niet zo.
Edit:
De nieuwe Hero is ook verkrijgbaar maar alleen maar in 6 landen
Daarvoor moet je ook nog eens een abonnement Twitch/Amazon prime nemen al volstaat misschien de free trial.
[ Voor 18% gewijzigd door beuker19 op 01-10-2016 01:42 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb gewoon mijn Twitch account kunnen koppelen aan mijn US Amazon account, niet vergeten om op tijd op te zeggen uiteraard. Tot nu toe vind ik dit wel één van de meest geslaagde hero skins in Hearthstone. De emotes vallen wel een beetje tegen, al vond ik het al erg leuk dat er interactie was met Malfurion, ik verwacht ook interactie met Illidanbeuker19 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:21:
[...]
VreemdAls dat zo is dan word het wel heel moeilijk om nog van een C'thun Warrior te winnen als normale CW.
Edit:
De nieuwe Hero is ook verkrijgbaar maar alleen maar in 6 landen![]()
Daarvoor moet je ook nog eens een abonnement Twitch/Amazon prime nemen al volstaat misschien de free trial.
Voor degene die dat ook willen doen, hier een stap voor stap guide. Ik kon niet linken omdat m'n cc adres op Nederland stond (ik had al een Amazon acount).
https://www.reddit.com/r/.../?st=itqt0snr&sh=287e7fdd
Ik heb dit ook gedaan via Amazon.com, maar gewoon de mogelijkheid gehad om mijn adres te veranderen in een echt US adres (eentje waar ik een aantal jaar geleden gewoond heb) en dit werkte probleemloos?Nitai schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:18:
Voor degene die dat ook willen doen, hier een stap voor stap guide. Ik kon niet linken omdat m'n cc adres op Nederland stond (ik had al een Amazon acount).
Rabo CC + adres in Wichita Kansas
Binnen 5min gelukt.
-- == Alta Alatis Patent == --
Ja dat heb ik ook, maar heb vorige week nog Pampers uit Amazon.co.uk besteld en dan had ik m'n echte adres ingevuld als standaard, anders komt het op een fictief adres aan in Amerika, niet handig
Voor Europa komt de skin binnekort ook. Dan is-ie op een andere manier verkrijgbaar, twitterde Blizzard.
Mij is het zojuist gelukt, een kapper in new mexico gegoogeld, adres gebruikt.Nitai schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:18:
Code gekregen, bij battle.net ingevuld.
Ingelogd zodat ik de skin en cardback binnen heb gekregen.
Vervolgens de stappen nagelopen om alles weer kunnen cancellen.
Je hebt alleen een echte Creditcard nodig.
Wow, Tyrande is
Mooi blauw, staat zo nice naast m'n Garrosh in m'n deck selectie scherm.....
Mooi blauw, staat zo nice naast m'n Garrosh in m'n deck selectie scherm.....
Laten we dan hopen op iets anders dan dit soort zielige koppelverkoop. Ze snappen zelf toch ook wel dat dit soort fake-account /cancel etc. stappenplannen te dom voor woorden zijn? Geef dan in ieder geval de optie om gewoon te betalen. Ik leg wel €5-10 neer om mezelf al dat gepruts te besparen als de skin echt de moeite is.mosselmossel schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:44:
WW Voor Europa komt de skin binnekort ook. Dan is-ie op een andere manier verkrijgbaar, twitterde Blizzard.
Same here, erg vette skin ookLangeQuin schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:12:
[...]
Mij is het zojuist gelukt, een kapper in new mexico gegoogeld, adres gebruikt.
Code gekregen, bij battle.net ingevuld.
Ingelogd zodat ik de skin en cardback binnen heb gekregen.
Vervolgens de stappen nagelopen om alles weer kunnen cancellen.
Je hebt alleen een echte Creditcard nodig.
Always bet on Huub
Eens.Zarhrezz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:42:
[...]
Laten we dan hopen op iets anders dan dit soort zielige koppelverkoop. Ze snappen zelf toch ook wel dat dit soort fake-account /cancel etc. stappenplannen te dom voor woorden zijn? Geef dan in ieder geval de optie om gewoon te betalen. Ik leg wel €5-10 neer om mezelf al dat gepruts te besparen als de skin echt de moeite is.
Het "gepruts" was niet meer dan 3 minuten, ik ben het wel eens dat "fake-account" methoden niet erg redelijk/goed zijn vanuit blizzard gezien.
Always bet on Huub
Was inderdaad niet veel werk. Om de wildgroei aan fake account in te dammen heb ik mijn fake account van de hayday promotie maar weer hergebruikt..huubhuub schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:04:
[...]
Het "gepruts" was niet meer dan 3 minuten, ik ben het wel eens dat "fake-account" methoden niet erg redelijk/goed zijn vanuit blizzard gezien.
edit: Deze skin is gekoppeld aan je battle.net account, dus nadat je hem hebt geactiveerd kun je hem op alle servers gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door ruurd v. op 01-10-2016 12:16 ]
Helaas, ik heb geen creditcard dus deze skin gaat aan mij voorbij!
Ik heb ze ook maar gehaald. Gezien het nu mogelijk is op een "gratis" manier wil ik niet wachten tot ze met de deal voor Europa komen. Misschien moet er dan voor die deal echt iets betaald worden en dat risico wil ik niet nemen.
Nu naar belangrijkere zaken: de nerfs. En meer bepaald de Yogg nerfs. Ik ben de Yoggs beginnen turven zowel van mijn eigen potjes, van de tegenstanders waartegen ik speel en de streams die ik ondertussen bekeken heb (Kolento, Kibler, HCT Asian Summer preliminaries). De turving houdt het volgende in:
- Heeft deze Yogg hetzelfde effect na de nerf: 12 streepjes
- Zal deze Yogg play anders zijn na de nerf: 3 streepjes
De nerf lijkt dus in eerste instantie marginaal. Dit is maar een beperkte sample, maar het bevestigt wat ik al dacht. De nerf zal waarschijnlijk weinig tot geen invloed hebben op de Yogg plays en dus zal de kaart blijven gespeeld worden. Zeker als je indachtig bent dat bij de 3 streepjes (andere Yogg play na de nerf) jezelf kan afvragen of het feit dat Yogg stopt met casten in je voordeel of nadeel is. Meestal zal het in je nadeel zijn, maar ik kan me gerust wat scenario's voorstellen dat het in je voordeel is. De nerf hoeft dus niet an sich een nerf te zijn. Yogg zal dus blijven gespeeld worden.
Nu naar belangrijkere zaken: de nerfs. En meer bepaald de Yogg nerfs. Ik ben de Yoggs beginnen turven zowel van mijn eigen potjes, van de tegenstanders waartegen ik speel en de streams die ik ondertussen bekeken heb (Kolento, Kibler, HCT Asian Summer preliminaries). De turving houdt het volgende in:
De nerf lijkt dus in eerste instantie marginaal. Dit is maar een beperkte sample, maar het bevestigt wat ik al dacht. De nerf zal waarschijnlijk weinig tot geen invloed hebben op de Yogg plays en dus zal de kaart blijven gespeeld worden. Zeker als je indachtig bent dat bij de 3 streepjes (andere Yogg play na de nerf) jezelf kan afvragen of het feit dat Yogg stopt met casten in je voordeel of nadeel is. Meestal zal het in je nadeel zijn, maar ik kan me gerust wat scenario's voorstellen dat het in je voordeel is. De nerf hoeft dus niet an sich een nerf te zijn. Yogg zal dus blijven gespeeld worden.
Dat is natuurlijk totaal geen representatieve telling: 15 potjes. Ik neem aan dat Blizzard meer getest heeft. Niet voor niets lees en hoor je overal dat de impact behoorlijk wat groter zal zijn dan wat jij schetst. Ik denk zelf in ieder geval dat Yogg - zeker in competetive play - veel minder gespeeld zal worden.DarthDavy schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:24:
Ik heb ze ook maar gehaald. Gezien het nu mogelijk is op een "gratis" manier wil ik niet wachten tot ze met de deal voor Europa komen. Misschien moet er dan voor die deal echt iets betaald worden en dat risico wil ik niet nemen.
Prepaid creditcard een optie? (Maar dan zou ik gewoon wachten...tot het hier beschikbaar is).Astie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:14:
Helaas, ik heb geen creditcard dus deze skin gaat aan mij voorbij!
http://www.geld24.nl/prepaid-creditcard/
Het is dat m'n Amazon al gekoppeld is aan Twitch, anders had ik het voor je gedaan.
Er is één nadeel verbonden aan dat maandje je verbinden aan Twitch Prime, zelfs al is het gratis. Het is best wel leuk om nu adfree naar de streams te kunnen kijken. Misschien vind ik de ads na 31 oktober als mijn gratis maand voorbij is zo irritant dat ik wel subscribed blijf.
Drugdealers zijn her! Eerst geven ze het gratis en dan kan je niet meer zonder.
Drugdealers zijn her! Eerst geven ze het gratis en dan kan je niet meer zonder.
Vandaag ook even Tyrande gefixt, erg coole Hero!
Wanneer gaan de changes live? Ben benieuwd hoeveel shamans we gaan zien.
Atlas#22744
Over Shamans gesprokenKasai schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:55:
Vandaag ook even Tyrande gefixt, erg coole Hero!
http://imgur.com/a/NyHgl
Nou ik ga deze maand eens wat decks testen en ga van snelle decks naar langzame decks en ben vanaf rank 20 begonnen met standaard Zoo en ga met elk van de 7 decks 20 potjes spelen in deze volgorde.
Zoo (14-6)
Secret Hunter (3-1)
Tempo Mage
Secret Paladin
Dragon control Warrior
C'Thun/Yogg Druid
Control Shaman
En dan zullen we zien waar ik uiteindelijk terecht kom
Zoo (14-6)
Secret Hunter (3-1)
Tempo Mage
Secret Paladin
Dragon control Warrior
C'Thun/Yogg Druid
Control Shaman
En dan zullen we zien waar ik uiteindelijk terecht kom
Nou, kostte mij toch wat meer tijd hoor...alleen op de site van Amazon ben je al snel 3 minuten bezig om alles te doorlopen. Dan nog een twitch account aanmaken, linken, weer linken en nogmaals linken en dan na het verkrijgen van de code vervolgens op Amazon alles weer cancelen / terugzetten / verwijderen, op b.net twitch weer unlinken en een twitch account weggooien is ook niet zomaar gevonden. Ben je toch snel 15-20 minuten zoet.huubhuub schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:04:
[...]
Jammer dat het zo moet, toch maar gedaan omdat we niet weten hoe ze het straks in de EU op gaan lossen...kans dat je dan ook weer moet aanmelden bij sites waar je helemaal geen account wil en ook kans dat het niet via een free trial constructie kan en wij het dus niet gratis kunnen (hoewel, als je vrije tijd moet bijkopen, zou die 15-20 prutsen met accounts ook gewoon €5-10 kosten).
Maar goed, toch m'n favoriete class en erg coole skin, dus ik wilde het risico niet lopen die te missen.
Precies, als ik moet kiezen tussen Tyrande en Anduin dan weet ik het wel.Zarhrezz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:08:
[...]
Maar goed, toch m'n favoriete class en erg coole skin, dus ik wilde het risico niet lopen die te missen.
Ik heb hem gewoon gekocht via eBay. Mooie skin!
Voor hoeveel als ik mag vragen?Royy90 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:49:
Geniaal!Royy90 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:49:
Met een creditcard was het een fluitje van een cent. Ik snap niet waarom je - indien je geen creditcard hebt - nu de skin gaat aanschaffen terwijl je weet dat er binnenkort ook een Europese promotie aankomt.
Sommige dingen mogen best wat geld kosten
Atlas#22744
Er zal best een promotie komen hier, maar ik weet niet of ik hem dan wel kan krijgen. Ik heb bijvoorbeeld geen cc en ook geen twitch account. Geen zin in gekke workarounds en daar komt bij dat 9 euro ook niet echt een mega bedrag is. Ben er blij mee en dat is het belangrijksteVeeGee schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:54:
Met een creditcard was het een fluitje van een cent. Ik snap niet waarom je - indien je geen creditcard hebt - nu de skin gaat aanschaffen terwijl je weet dat er binnenkort ook een Europese promotie aankomt.
volgens mij zag ik die ook maar had deze van 9$ hogere beoordeling
Zo ben weer na een avondje rank 10 (17-5) met Midrange Shaman. Zoals iedereen nu wel wel weet is Midrange Shaman echt de "nuts", maar vreemd genoeg kwam ik alleen maar Hunters en Warriors tegen.
Nog 7 wins en mijn Shaman is golden, dan denk eens met de nieuwe Priest hero spelen.
Hoewel Secret Hunter mij ook wel leuk lijkt, nog niet mee gespeeld namelijk.
Nog 7 wins en mijn Shaman is golden, dan denk eens met de nieuwe Priest hero spelen.
Die van jou was denk ik in mint condition, en die van hem al gebruiktRoyy90 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:13:
[...]
volgens mij zag ik die ook maar had deze van 9$ hogere beoordeling
tot in detail gevolgd kan twitch niet linken helaas ga wel even wachten alles wat op ebay staat heeft een levertijd van meerdere dagen (mag hier ook best iets kosten)Nitai schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:18:
Krijg je een foutmelding?Wognummer schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:54:
[...]
tot in detail gevolgd kan twitch niet linken helaas ga wel even wachten alles wat op ebay staat heeft een levertijd van meerdere dagen (mag hier ook best iets kosten)
Dat is standaard de levertijd, je moet even de item description lezen, daar staat vaak dat je het via e-mail krijgt binnen een paar minuten. Gisteren ook een key gekocht voor m'n broertje als cadeautje
Klopt als ik Twitch koppel aan prime
OK ga ik zo even verder kijken nu eerst F1 🙂
Tnx
OK ga ik zo even verder kijken nu eerst F1 🙂
Tnx
Dat klinkt te gek gz. Heb je mss een deck list?An1mA schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 01:08:
Zo ben weer na een avondje rank 10 (17-5) met Midrange Shaman. Zoals iedereen nu wel wel weet is Midrange Shaman echt de "nuts", maar vreemd genoeg kwam ik alleen maar Hunters en Warriors tegen.
Priest slecht? Ik wilde tegen beter weten in met de nieuwe hero Tyrande spelen en ik sta momenteel 8-2 met een random bij elkaar gegooid resurrect nzoth deck. Ik wil de deck list wel posten maar het zal gewoon variance zijn.
In Standard is Priest absolute garbage. In Wild daarentegen..DarthDavy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:29:
Priest slecht? Ik wilde tegen beter weten in met de nieuwe hero Tyrande spelen en ik sta momenteel 8-2 met een random bij elkaar gegooid resurrect nzoth deck. Ik wil de deck list wel posten maar het zal gewoon variance zijn.
Geen idee hoe, maar ik ga momenteel 1-7 met midrange shaman.An1mA schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 01:08:
Anima is een stuk betere hearthstone speler dan wij de gemiddelde tweakers poster.mosselmossel schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:44:
[...]
Geen idee hoe, maar ik ga momenteel 1-7 met midrange shaman.
Ik target jou hier niet persoonlijk mee mossel maar naast de variance waarom je 1-7 staat moet je ook naar je eigen performance kijken.
Dit gezegd zijnde haal ik ook nooit de win rate nodig met animas decks dus ja speel voornamelijk je eigen ding.
Dit om Anima zijn eigen selfless esteem onder controle te houden
10-1 met de secret Hunter waar ik net Legend mee haalde. Echt veel te sterk
WEBN & chill (@IBKR)
Decklist? Want ik hou ook van het deck, maar ik weet niet hoeveel of welke secrets te spelen. Is 7 secrets genoeg of moeten het er toch 9 zijn?DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:36:
En ik stel me ook vragen bij de consistentie van het deck, maar gezien jij er legend mee gehaald hebt en er nu ook goeie resultate mee haalt, moet dat ook wel ok zitten.
ABoluut hoor. Helemaal eens. Maar ik moest even frustratie spuwenDarthDavy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:36:
[...]
Anima is een stuk betere hearthstone speler dan wij de gemiddelde tweakers poster.
Ik target jou hier niet persoonlijk mee mossel maar naast de variance waarom je 1-7 staat moet je ook naar je eigen performance kijken.
Dit gezegd zijnde haal ik ook nooit de win rate nodig met animas decks dus ja speel voornamelijk je eigen ding.
Dit om Anima zijn eigen selfless esteem onder controle te houden
Overigens gaat het met Dragon Pala wel: 11-4, sinds gisteren.
Net voor de lol eens een Scaled Horror in m'n Priest deck gestopt en jawel hoor, tegen een control Warrior turn 8 (met Coin) gespeeld in combinatie met Inner Strength / Divine Strength. Z'n Executes had hij al gebruikt, dus ik wilde toch eens kijken (ik had ook Rag kunnen spelen) wat er zou gebeuren. Een Concede dus
Nou naar een goede start 6-1 toch een beetje terug gezakt naar naar nu 15-11 (Rank 13 nu).DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:36:
Ik heb vooral moeite met decks die snel hun kant van het speelveld vullen waardoor je Freezing trap en Snipe weinig value halen.
Verder denk ik dat ondanks de nerfs Shaman tot aan de nieuwe uitbreiding zeker de beste class is en wie bij Blizzard heeft besloten dat Shaman nog een Wapen en meer AOE nodig had moet direct ontslagen worden.
Het gebeurd mij zo vaak dat je een beetje board control hebt maar, 2 beurten later je tegen een leeg board aan kijkt terwijl er aan de andere kant 2x een 5/5 ligt met nog een stuk of 2/3 kleine minions.
Grmbllll, ik wou het ook effe proberen, want ik hou eigenlijk niet zoveel van priest (hoe lekker die nieuwe priest skin Tyrande ook is), maar 0-3, terwijl ik met priest aan het winnen was... Fuck me. Zo zie je maar weer :-)DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:36:
http://hss.io/d/14479218DarthDavy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
Decklist? Want ik hou ook van het deck, maar ik weet niet hoeveel of welke secrets te spelen. Is 7 secrets genoeg of moeten het er toch 9 zijn?
En ik stel me ook vragen bij de consistentie van het deck, maar gezien jij er legend mee gehaald hebt en er nu ook goeie resultate mee haalt, moet dat ook wel ok zitten.
Je hoeft er eigenlijk geen vragen bij te stellen, ik ben er dus redelijk makkelijk legend mee geworden, en nu gaat het ook weer van een leien dakje.
WEBN & chill (@IBKR)
Lol, ik speel kaart voor kaart dezelfde decklist en het werkt niet voor mij.DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
http://hss.io/d/14479218
Je hoeft er eigenlijk geen vragen bij te stellen, ik ben er dus redelijk makkelijk legend mee geworden, en nu gaat het ook weer van een leien dakje.
ik op een kaart na ik speel 2 bear traps en maar een cat trick gaat op zich wel aardig 9-3DarthDavy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:31:
[...]
Lol, ik speel kaart voor kaart dezelfde decklist en het werkt niet voor mij.
Ik denk dat je ook geluk moet hebben soms zo kwam ik 1 paladin tegen die zich voor 44hp aan healing had en 2x een mirror waar ik 2x niets had en hij 2x een god hand.
lol die pala dat is gewoon echt jammerlijk maar idd die potten zijn er ook bij ook soms wel heel vaakbeuker19 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:42:
Ik denk dat je ook geluk moet hebben soms zo kwam ik 1 paladin tegen die zich voor 44hp aan healing had en 2x een mirror waar ik 2x niets had en hij 2x een god hand.
Dat kan je natuurlijk pas zeggen na een pot of 30, het kan gewoon even pech zijn. Weet je wel een beetje hoe het zit met mulligans enzo?DarthDavy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:31:
[...]
Lol, ik speel kaart voor kaart dezelfde decklist en het werkt niet voor mij.
Kijk eventueel:
https://hearthstoneplayer...ter-guide-ill-never-tell/
http://www.hearthpwn.com/...ator-secret-hunter-legend
WEBN & chill (@IBKR)
Is er een reden dat je geen Misdirection speelt? Zelf zou ik die erin stoppen i.p.v. de Snake Trap geloof ik...ik heb zelden voordeel van de 3 1/1's.DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
http://hss.io/d/14479218
Snake Trap is zeker de flex spot. Het werkt best aardig meestal, maar je kan hem zeker makkelijk eruit gooien. Ik denk wel dat ik hem voor een tweede Bear Trap zou inruilen als ik hem eruit zou halen. Misdirection is gewoon niet áltijd voordelig.Zarhrezz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:00:
[...]
Is er een reden dat je geen Misdirection speelt? Zelf zou ik die erin stoppen i.p.v. de Snake Trap geloof ik...ik heb zelden voordeel van de 3 1/1's.
WEBN & chill (@IBKR)
Misdirection is inderdaad tricky...wel m'n favoriete trap denk ik. Als je weinig minions speelt (= geen board) dan is hij vaak effectief; minions die elkaar uitschakelen of, helemaal leuk, late-game grappen als C'Thun die face bij de owner gaat.DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:54:
[...]
Snake Trap is zeker de flex spot. Het werkt best aardig meestal, maar je kan hem zeker makkelijk eruit gooien. Ik denk wel dat ik hem voor een tweede Bear Trap zou inruilen als ik hem eruit zou halen. Misdirection is gewoon niet áltijd voordelig.
Edit:
Net ook een aantal partijen met dit deck (alleen Snake Trap naar Misdirection en Tracking naar Flare). Ik kom van rank 20 naar 19 net boven de 50/50 uit denk ik. Flare heeft me twee partijen gewonnen, dus die hou ik er wel in (2 secrets bij een Hunter eraf, Ice block bij een Mage waar het kritisch werd). In het ongunstigste geval is het 2 mana voor kaart cycle.
Van een Shaman verloren door een enorm goeie curve met de 7/7 en de random totem naast de Flametongue. Met dit deck hou je dat gewoon niet bij en je mist rauwe damage om het weg te werken.
Een game tegen ander Hunter was helemaal snel voorbij...z'n turn 3 Barnes summonde een Y'Shaarj die Y'Shaarj summonde...een 1/1 krijg je met het deck wel weg, een 3/4 ook...een 10/10 turn 3? Nope.
Ook van een Mage met Medivh verloren op de staff drops...hij kreeg een Skeleton Knight uit Blizzard en Blackhand uit Blizzard Flame Strike. Table clear plus 7+ attack summons, da's ook klaar.
Zijn dat soort games gewoon pech of kom je dat soort decks op hogere ranks (lager nummertje) niet meer tegen?
[ Voor 46% gewijzigd door Zarhrezz op 02-10-2016 21:40 ]
Fuuucck, dit is gewoon pure horror geworden dit spel. De nerfs zijn leuk maar de RNG en aggro zal nog blijven heersen.
Shaman natuurlijk wel maar de rest bijna niet.Zarhrezz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:20:
[...]
Misdirection is inderdaad tricky...wel m'n favoriete trap denk ik. Als je weinig minions speelt (= geen board) dan is hij vaak effectief; minions die elkaar uitschakelen of, helemaal leuk, late-game grappen als C'Thun die face bij de owner gaat.
Edit:
Net ook een aantal partijen met dit deck (alleen Snake Trap naar Misdirection en Tracking naar Flare). Ik kom van rank 20 naar 19 net boven de 50/50 uit denk ik. Flare heeft me twee partijen gewonnen, dus die hou ik er wel in (2 secrets bij een Hunter eraf, Ice block bij een Mage waar het kritisch werd). In het ongunstigste geval is het 2 mana voor kaart cycle.
Van een Shaman verloren door een enorm goeie curve met de 7/7 en de random totem naast de Flametongue. Met dit deck hou je dat gewoon niet bij en je mist rauwe damage om het weg te werken.
Een game tegen ander Hunter was helemaal snel voorbij...z'n turn 3 Barnes summonde een Y'Shaarj die Y'Shaarj summonde...een 1/1 krijg je met het deck wel weg, een 3/4 ook...een 10/10 turn 3? Nope.
Ook van een Mage met Medivh verloren op de staff drops...hij kreeg een Skeleton Knight uit Blizzard en Blackhand uit Blizzard Flame Strike. Table clear plus 7+ attack summons, da's ook klaar.
Zijn dat soort games gewoon pech of kom je dat soort decks op hogere ranks (lager nummertje) niet meer tegen?
Ja shaman 77 is winst voor hem als je géén freezing hebt, maar ook direct winst voor jou als je wél freezing hebt. Misdirection is wel "leuk", maar ik hou niet zo van die RNG als ik echt wil klimmen.Zarhrezz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:20:
[...]
Misdirection is inderdaad tricky...wel m'n favoriete trap denk ik. Als je weinig minions speelt (= geen board) dan is hij vaak effectief; minions die elkaar uitschakelen of, helemaal leuk, late-game grappen als C'Thun die face bij de owner gaat.
Edit:
Al die drie decks die je beschrijft kom je nauwelijks meer tegen boven rank 5 (77 wordt niet gespeeld, barnes yshaarj grappen werken in 1 op de 10 games, en bijna geen mage speelt Medivh).
De meeste "pro's" spelen simpele aggro decks op lagere ranks omdat die eigenlijk alle grappen-decks gigantisch afstraffen. Die aggro decks werken op hogere ranks niet meer tegen midrange decks zoals dit hunter deck, dus dan krijg je (op dit moment iig) een veel meer uitgekristalliseerde meta van ongeveer 5/6 decks, waarin dit deck het erg goed doet.
Je kan het dus wel beschouwen als pech, maar je moet ook een deck niet te vroeg afschrijven. Bij mij kost het altijd een pot of 30 voor ik een deck doorheb, en een beetje weet hoe ik tegen andere decks moet spelen, dus mijn win% stijgt in het begin nog behoorlijk. Tot rank 5 ongeveer maakt het niet héél veel uit welk deck je speelt, alle tier 1/2 decks (zie bijv https://tempostorm.com/he...pshot/standard/2016-09-18 voor een lijst) doen het príma, en het hangt veel meer van je eigen voorkeur en vaardigheid uit wat je win% is. Daarboven gaat het écht heel veel uitmaken wat je speelt en wat de meta-van-de-avond is, en wordt het echt taaier voor tier 2 decks tenzij je echt heel goed bent.
??Tomski1986 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:56:
Fuuucck, dit is gewoon pure horror geworden dit spel. De nerfs zijn leuk maar de RNG en aggro zal nog blijven heersen.
De beste decks van het moment hebben vrijwel geen RNG (zeker na de Tuskarr & Yogg nerfs), en zijn midrange. Aggro decks worden wel veel gebruikt om snel te klimmen (straffen suboptimale decks en suboptimale plays keihard af, en de potjes zijn lekker kort, dus om op de lagere ranks klimmen gaat dat lekker vlot. Op hogere ranks kom je dat echt bijna niet meer tegen, en bijna niemand wil zijn lot in de handen van RNG leggen.
WEBN & chill (@IBKR)
Ja hoor. Ik ben geen goeie speler, maar als ik iets weet, is het wel hoe je in principe een deck moet spelen. Dat komt omdat ik meer Hearthstone bekijk, dan dat ik het zelf speel. Wat op zich dan ook weer een nadeel is en ook een reden kan zijn waarom ik er niet mee kan winnen.DeadKennedy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:51:
[...]
Dat kan je natuurlijk pas zeggen na een pot of 30, het kan gewoon even pech zijn. Weet je wel een beetje hoe het zit met mulligans enzo?
Kijk eventueel:
https://hearthstoneplayer...ter-guide-ill-never-tell/
http://www.hearthpwn.com/...ator-secret-hunter-legend
Maakt niet uit hoor. Ik speel voor het plezier en of ik nu win of verlies maakt weinig tot niets uit, maar gelijk iedereen win ik ook graag.
Ik geloof in het deck en daarom geloof ik ook dat het aan mij ligt dat ik ermee niet kan winnen, daarom dat ik naar de decklist vroeg en daarmee ben ik dus ook weer bevestigt.
Thanks voor de aardige woorden Darth ^^
Maar, zoals eerder denk ik ook gezegd heb je ook te maken met "streaks". Kan net zo zijn dat jij 5 op rij verliest en ik 5 win, ook al zijn we even goed.
Daarnaast moet je ook het deck leren, ongeacht hoe sterk het deck wel niet is.
Een aantal voorbeelden:
Bij een Shaman mirror, speel jij turn 1 trogg of wacht je even een beurt om te checken of hij niet een Totem Golem heeft?
Tegen een Warrior, speel je je Totem Golem desondanks een turn 2 Fiery War Axe? Wat als de Warrior een Slam of Ghoul heeft?
Speel je een Thunder Bluff Valiant turn 5 zodat je tegenstander zijn beurt er aan verspilt om hem weg te krijgen of wacht je toch even tot turn 7?
Er zijn veel meer voorbeelden natuurlijk, maar ik denk dat jullie mij punt wel begrijpen.
Mijn huidige list van Midrange Shaman.
Maar, zoals eerder denk ik ook gezegd heb je ook te maken met "streaks". Kan net zo zijn dat jij 5 op rij verliest en ik 5 win, ook al zijn we even goed.
Daarnaast moet je ook het deck leren, ongeacht hoe sterk het deck wel niet is.
Een aantal voorbeelden:
Bij een Shaman mirror, speel jij turn 1 trogg of wacht je even een beurt om te checken of hij niet een Totem Golem heeft?
Tegen een Warrior, speel je je Totem Golem desondanks een turn 2 Fiery War Axe? Wat als de Warrior een Slam of Ghoul heeft?
Speel je een Thunder Bluff Valiant turn 5 zodat je tegenstander zijn beurt er aan verspilt om hem weg te krijgen of wacht je toch even tot turn 7?
Er zijn veel meer voorbeelden natuurlijk, maar ik denk dat jullie mij punt wel begrijpen.
Mijn huidige list van Midrange Shaman.
Voor mij werkt het in ieder geval prima 
WEBN & chill (@IBKR)
Blablabla... Ga je me nou Hearthstone leren spelen?
Tijd voor een volgend Tweakers toernooi! Vorig toernooi ben je eruit gespeeld voor ik de kans had om tegen je te spelen en de keer ervoor heb je me gepakt op mijn aggressieve class lijst met patron warrior. Ik ben er klaar voor om je eindelijk eens te verslaan.
Het is aan Astie en/of Roy om nog eens een toernooi te organiseren. Hint Hint!!!
Voorbereidingen in volle gang. Er komt weer reeks toernooien aan mannen.DarthDavy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:31:
[...]
Blablabla... Ga je me nou Hearthstone leren spelen?
Tijd voor een volgend Tweakers toernooi! Vorig toernooi ben je eruit gespeeld voor ik de kans had om tegen je te spelen en de keer ervoor heb je me gepakt op mijn aggressieve class lijst met patron warrior. Ik ben er klaar voor om je eindelijk eens te verslaan.![]()
Het is aan Astie en/of Roy om nog eens een toernooi te organiseren. Hint Hint!!!
Tyrande is 
Zin in!Astie schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
Voorbereidingen in volle gang. Er komt weer reeks toernooien aan mannen.![]()
Atlas#22744

Het is weer zo ver. We hebben het topic voor het 3e special toernooi geopend. Op 22 oktober 2016 zal het toernooi van start gaan.
We hebben onze creatieve hersenen flink laten kraken en het concept van Batstone gekopieerd.
GoT Hearthstone Special #3
Super! Lijkt me leuk om voor het eerst ook eens een toernooi te doen. Begrijp ik goed dat toernooi weliwaar op 22 start, maar dat je je eerste-rondepartij dus voor 25 oktober gespeeld moet hebben? Ik heb namelijk de 22ste een concert van de Kaiser CHiefs, maar de dagen erna heb ik geen problemen
Klopt, de 22e begint het maar elke ronde moet binnen 3 dagen gespeeld worden. Dus dan heb je de 22e, 23e en 24e om de eerste ronde te spelen.mosselmossel schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:21:
Super! Lijkt me leuk om voor het eerst ook eens een toernooi te doen. Begrijp ik goed dat toernooi weliwaar op 22 start, maar dat je je eerste-rondepartij dus voor 25 oktober gespeeld moet hebben? Ik heb namelijk de 22ste een concert van de Kaiser CHiefs, maar de dagen erna heb ik geen problemen
Leuk, dan zal ik binnenkort even inschrijven. Dan is er in elk geval dood geld in het toernooi.
als je je inschrijft, plaats dan direct de kaart die je wil bannen in het Toernooi topic!mosselmossel schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:32:
Leuk, dan zal ik binnenkort even inschrijven. Dan is er in elk geval dood geld in het toernooi.
Hmm, lijkt me leuk, maar ik heb m'n sterke twijfels of ik elke 3 dagen (zeker tijdens de werkweek) de ruimte heb om 3-5 partijen te spelen. Hoe laat worden de partijen meestal gespeeld?
Het is de bedoeling dat je na 9 dagen alle 3 je poulewedstrijden gespeeld zijn. Daarom rekenen wij met een gemiddelde van 3 dagen. De volgorde van de poulewedstrijden maakt ook niets uit.Zarhrezz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:03:
Hmm, lijkt me leuk, maar ik heb m'n sterke twijfels of ik elke 3 dagen (zeker tijdens de werkweek) de ruimte heb om 3-5 partijen te spelen. Hoe laat worden de partijen meestal gespeeld?
Er zijn wedstrijden om 16:00 uur gespeeld maar ook om 03:00 uur. Oftewel, wanneer jij wil!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.