wat gain je ermee dan als ik vragen mag?Voutloos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:13:
[...]
Op basis van het verleden, toen de Halloween arena dinges kwam: Jazeker. Ik zal zo ook nog ff starten en tot 2 losses spelen😊
Als je de arena run niet af had werd deze geannuleerd en kreeg je de rewards voor het huidige aantal wins + een arena ticket waarmee je een nieuwe run kunt starten.
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
ah dus eigenlijk heb je dan voor 150 gold 2 packs 
ik heb de pity timer al 1 week geleden gehad dus ik geef geen gold meer uit en spaar voor de volgende expansion.
ik heb de pity timer al 1 week geleden gehad dus ik geef geen gold meer uit en spaar voor de volgende expansion.
[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2018 19:53 ]
Ja en de rest van de rewards van beide runs. Dus die ene run stop je gewoon bij 8-2, en je 2e run durf je wel door na 2 losses en haal je 12-2.Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:40:
ah dus eigenlijk heb je dan voor 150 gold 2 packs
Dan heb je wel meer dan 2 pakjes. En het zal mij nooit lukken maar het klinkt lekker.

{signature}
Begin van de expension heb ik het gezet op spiteful priest en spell hunter. Kwam er niet hoger mee dan rank 8. Deze nu omgebouwd n.a.v. statistieken op hsreplay en ze zijn nu echt minimaal tier 2.
Als ik veel secret mages tegen kom speel ik de hunter (Spell/Big Minion variant). Als ik (te) veel murloc pala's of zelfs cubelocks tegen kom dan speel ik de spiteful priest. Nu bijna rank 4 gehaald met deze twee decks.
De verdeling in classes in al een stuk beter na nerf, hoewel warrior nog tè weinig voorkomt imo.
Als ik veel secret mages tegen kom speel ik de hunter (Spell/Big Minion variant). Als ik (te) veel murloc pala's of zelfs cubelocks tegen kom dan speel ik de spiteful priest. Nu bijna rank 4 gehaald met deze twee decks.
De verdeling in classes in al een stuk beter na nerf, hoewel warrior nog tè weinig voorkomt imo.
[ Voor 4% gewijzigd door nerz101 op 14-02-2018 11:55 ]
Dungeon Runs lukken me gewoon niet met rogue
enige class nog die ik moet, al zo veel runs gedaan
Rogue? Jades, jades, jades en nog meer jades.. Als je geen jades kan kiezen de eerste keer ff conceden en opnieuw beginnenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:22:
Dungeon Runs lukken me gewoon niet met rogueenige class nog die ik moet, al zo veel runs gedaan
Rogue was mijn 2de die ik complete had, op 1 was het jade shaman.
Shaman/Druid en Rogue zijn de makkelijkste imo, zorg gewoon voor jades en dat battlecry 2x proc'd en je bent done
ik mis wel het snelle concede knopje hoor tijdens dungeon runs.....
Shaman/Druid en Rogue zijn de makkelijkste imo, zorg gewoon voor jades en dat battlecry 2x proc'd en je bent done
Escape -> ConcedeKol Nedra schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:53:
klopt maar je moet wel een run starten nadat je de eerste boss gekilled heb.....
Dual deathrattle en dual battleshout. Man dat ging hardPiet_Piraat7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:22:
Dungeon Runs lukken me gewoon niet met rogueenige class nog die ik moet, al zo veel runs gedaan
PSN & XBL: Denkoyugo
Inmiddels eidenlijk gewonnenDenko schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:01:
[...]
Dual deathrattle en dual battleshout. Man dat ging hard

Is er iemand die dit een interessante aanbieding vindt?
10 pakjes/expansion voor een terugkerende speler is niets.
Ik kocht per expansion de pre-order van 50 pakjes en dat was per expansion eigenlijk nog te weinig (maar de overige kaarten waren wel F2P te farmen).
Als ik al zou willen terugkeren, dan verwacht ik wel een iets betere deal dan een klein lokkertje voor 20 euro waar ik totaal niets aan heb. Goed geprobeerd, maar ik denk dat ik pas Blizzard.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Volgens mij is die aanbieding voor iedereen (ik kreeg hem ook terwijl ik gewoon 1 potje per dag speel oid)DarthDavy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:53:
[afbeelding]
Is er iemand die dit een interessante aanbieding vindt?
10 pakjes/expansion voor een terugkerende speler is niets.
Ik kocht per expansion de pre-order van 50 pakjes en dat was per expansion eigenlijk nog te weinig (maar de overige kaarten waren wel F2P te farmen).
Als ik al zou willen terugkeren, dan verwacht ik wel een iets betere deal dan een klein lokkertje voor 20 euro waar ik totaal niets aan heb. Goed geprobeerd, maar ik denk dat ik pas Blizzard.
Maar waarom een lokkertje nodig? Als je het spel niet leuk vind moet je hem niet spelen lijkt me.
Ik vind het spel wel leuk, maar het werd me na een paar jaar te duur om met een beperkte speeltijd per week competitief te kunnen blijven spelen. Hearthstone is één van de duurste CCG's op de markt en wegens de populariteit van het spel kunnen ze die prijzen hanteren. Ik kies er persoonlijk voor om een CCG te spelen die budgetvriendelijker en makkelijker F2P te spelen is.Denko schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:03:
[...]
Volgens mij is die aanbieding voor iedereen (ik kreeg hem ook terwijl ik gewoon 1 potje per dag speel oid)
Maar waarom een lokkertje nodig? Als je het spel niet leuk vind moet je hem niet spelen lijkt me.
De aanbieding wekte bij mij een facepalm reactie op, maar ik kan me best voorstellen dat het voor huidige spelers een mooie aanbieding is. Niet voor terugkerende spelers: het is een lokkertje waarbij terugkerende spelers nog extra gaan moeten investeren vooraleer terug competitief te kunnen spelen.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Ik vind het ook een aanbieding van niks. Geeft nog steeds te weinig waarde voor je geld, en je zit ook nog vast aan alle 3 de sets. Eigenlijk een behoorlijk zielige poging, als je dit vergelijkt met een Steam sale ofzo.
Iemand de brawl al geprobeerd? Lees online dat Sindragosa (Warlock) veel te sterk is vergeleken met de andere keuzes.
dat is inderdaad ook mijn ervaring.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:51:
Iemand de brawl al geprobeerd? Lees online dat Sindragosa (Warlock) veel te sterk is vergeleken met de andere keuzes.
Ik heb niet zoveel Sindragosa's voorbij zien komen in de +/-15 brawls tot nu toe. Het is er wel eentje waarbij het na één of twee beurten al is beslist dus je kan snel conceden als je niet wint.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.