![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
5700X | RX 6600 | 4K 150Hz
[ Voor 92% gewijzigd door Turfschipper op 16-11-2014 06:53 ]
Anoniem: 393377
Als je zoekt om iets naast je te hebben tijdens het spelen zou je ook kunnen kijken naar een Hearthstone app voor je telefoon of tablet. Bijvoorbeeld deze voor Android: Spellbook: Hearthstone.stalscu schreef op zondag 16 november 2014 @ 05:12:
1. Ik vraag me af, is er al een boekwerk met alle verkrijgbare kaarten, eventueel zonder expensions? Ik bedoel niet een site online, maar een echt boek van de boekhandel. (man wat klinkt dat ouderwets)
Als je inziet wat de goede kaarten zijn dan kan je in de maand waarin de uitbreiding uitkomt zo naar Legend komen met een beter deck dan de rest. Juist precies omdat iedereen het de eerste 1-2 weken maar aankijkt wat de nieuwe meta gaat worden en ze gewoon stug doorgaan met de oudere kaarten todat er nieuwe decks door pro's op hearthpwn e.d. komen te staan. Met deze tactiek ben ik ook in september tijdens de Naxxramas uitbreiding naar Legend rank gekomen en waarschijnlijk ga ik dit ook proberen bij de Goblins&Gnomes uitbreiding.SeamusXanthus schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:29:
Beetje slechte investering om meteen een legendary te craften aangezien
- niet meteen duidelijk zal zijn wat de goede legendaries zijn
[ Voor 19% gewijzigd door PCBaas op 16-11-2014 15:19 ]
Er worden gewoon pagina's aan je boek toegevoegd als er nieuwe kaarten bijkomen. Op een gegeven moment ga je ook gouden kaarten krijgen. Een gouden fireball komt gewoon naast de reguliere fireball te staan dus zo neemt het aantal pagina's (per class) vanzelf toe.stalscu schreef op zondag 16 november 2014 @ 05:12:
3. Als je naar collection gaat. Heeft elke hero 2 paginas. Elk met 8 kaarten en of enkele lege plekken nog.
Kan een hero nog meer paginas krijgen als de eerste twee vol zitten misschien? (Zo niet, even aangenomen dat elke hero meer dan 16 kaarten kan hebben, waar blijven die dan?)
4. Als ik het goed begrijp. Als je een kaart dubbelt, die je 1 keer in je dek mag hebben, dan pas komt er een extra tab in je collection met alle overcomplete kaarten? Maw, zolang je die tab niet ziet, kan er weinig verkeerd gaan?
100 gold / 3000 dust hier. Ik Arena gewoon door. Pakjes en legendaries komen vanzelf wel.Kol Nedra schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:19:
welke legendary halen jullie als eerste in december? ik heb atm 3200 gold en 1710 dust
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Interessant concept. Alleen hoe voer je dat als blizzard uit. Je kan niet gold uit delen voor langere durende potjes want dan gaat iedereen de rope laten lopen. Je zou het kunnen doen door gold aan het aantal turns verbinden. Maar gaat dat echt helpen wat als mensen geen gold meer nodig hebben?SeamusXanthus schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:15:
Dit is een enorme flaw in de game en zolang er geen incentive is om Control te spelen zullen aggro deck ten all tijde overheersen.
Meh ik speel anders, ik speel voor de lol/troll etc, ik gebruik geen standaard decksSeamusXanthus schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:29:
Als ik legendaries haal zullen het legendaries zijn van de basisset. Beetje slechte investering om meteen een legendary te craften aangezien
- niet meteen duidelijk zal zijn wat de goede legendaries zijn
- je ook nog legendaries uit pakjes gaat halen, en aangezien alle komende pakjes die ik zal openen GvG zijn is het risico op dubbele te groot.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 16-11-2014 20:09 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Turfschipper op 17-11-2014 00:17 ]
Helemaal mee eens, en moet je ook vooral doen zodat je het spel ook echt snapt. Echter, voor mezelf sprekende, na een jaar spelen kwamen mijn zelf bedachte deckjes steeds minder ver en zijn de standaard decks inmiddels zo uitgebalanceerd dat als je enigszins hoog wil komen in ranked maar echt heel weinig kans gaat krijgen met eigen creaties.stalscu schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:56:
Overigens, ik lees allemaal over deks die je kan namaken van profs en op internet en zo.
Dan verpest je toch de helft van de game voor jezelf? Ik vind het juist leuk om zelf uit te zoeken, welke combis en samenstellingen beter werken dan andere.
Langszaam wordt je iets sterker en slimmer.
Het maakt niet zo veel uit of je die kennis krijgt of zelf vergaart: in Hearthstone heb je te maken met een zekere willekeur die je bij schaken niet hebt. De volgende 10 zetten liggen nooit vast want je weet niet wie welke stukken je krijgt. Anything can happen, soort van.stalscu schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:56:
Als speler a opent met een a twee zetten, liggen de volgende 10 van beide spelers al vast. Werk je daar niet aan mee, dan ga je er tegen goede spelers 9 van de 10 keer aan.
Die kennis wil ik bij deze game niet krijgen, maar zelf vergaren, ;-).
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Nothing to see here
Goeie tipitsme schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:33:
Tip: als je packs of arena toegang wil kopen doe dat vanaf een iPad, dan gaat het van je iTunes tegoed af en itunes tegoed is regelmatig in de aanbieding vorige week bijvoorbeeld 50 euro halen 40 euro betalen bij de ah
Hoe kunnen we dat nou beantwoorden?
324936
Dat blijven zeker de favorieten want het principe van de decks blijft hetzelfde. Alleen zullen er net als na naxx met Deathrattle Zoo ook nu een Mech Zoo ofzo komen.324936 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:33:
Nieuwe kaart ziet er inderdaad zalig uit maar veel te traag voor Zoo / Hunter.
Ben nog altijd bang dat zoo lock en face hunter beste decks zullen blijven, zelf na die nieuwe kaarten.
324936
vraag is wat je met toekomen bedoeld. als je een complete set wil, ga je dat met 80 packjes niet krijgen. is het genoeg om de kaarten te hebben, die jij wilt hebben danwel te kunnen craften. ja waarschijnlijk wel,
Wel een potentieel sterke minion. Toch denk ik dat deze kaart niet extreem veel gespeeld zal worden in constructed i.v.m. het feit dat deze kaart geen effect heeft de beurt dat hij in het spel komt.astie schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:12:
Er is weer een nieuwe kaart uit. Wat een beest. Zou hij dan ook de counterdamage van de eventuele 2e en 3e minion pakken? Want dan is de kaart gelijk een stuk minder waard.
[afbeelding]
Probeer dit anti hunter/zoo deck eens.324936 schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:45:
Ik heb voor op tourneys zo'n anti zoo / anti hunter paladin deck gemaakt. Heb ik bijna altijd mee gewonnen. Maar probleem is dat het zo slecht is tegen andere matchups. Ik kan dat deck alleen maar gebruiken in BO3 round waar ik de eerste game gewonnen heb, tegenstander zoo pakt. 1-1 en ik laatste game counter zoo kan spelen.
Sowieso format BO3 is meestal winnaar van eerste game die ook de ontmoeting wint.
@ stalscuSeamusXanthus schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:31:
[...]
Helemaal mee eens, en moet je ook vooral doen zodat je het spel ook echt snapt. Echter, voor mezelf sprekende, na een jaar spelen kwamen mijn zelf bedachte deckjes steeds minder ver en zijn de standaard decks inmiddels zo uitgebalanceerd dat als je enigszins hoog wil komen in ranked maar echt heel weinig kans gaat krijgen met eigen creaties.
Kudo's als het je lukt, mij is niet hoger dan lvl 8 gelukt met eigen creaties (en inmiddels kom dat deck niet verder dan lvl 15)
Mijn vrouw en ik spelen nog al eens tegen elkaar (iPad en pc), levert dikwijls leuke geluiden op in de huiskamer.stalscu schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:41:
Thanks, ;-).
Volgens mij is deze game, als je tegenover elkaar zit, allebei ipadje in de hand, ook erg leuk om te doen.
Avondje hearthstone met wat pilskes en wat vrienden.. Dat zie ik best zitten.
Ben tot zover erg tevreden over deze game. Het is dan maar een kaartspelletje, maar de triple A status straalt er van af.
-
Ach zolang de buren niet klagenNazanir schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:01:
[...]
Mijn vrouw en ik spelen nog al eens tegen elkaar (iPad en pc), levert dikwijls leuke geluiden op in de huiskamer.
Battle.net: NagaByrd#2844
Tot nu toe zijn alle Tier 1 (eigen mening) kaarten common, dus in principe hoef je niet eens packs te halen als je nog een beetje dust hebt liggen.324936 schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:23:
Zou ik toekomen als ik 80 packs koop?
[ Voor 34% gewijzigd door PCBaas op 18-11-2014 14:38 ]
En als ik dan aan mijn shaman decks denk zou ik niet weten welke kaart ik ervoor zou willen ruilen!PCBaas schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:44:
Ik had bij een kaart discussie alleen gelezen dat hij "misschien" nuttig zou zijn als een finisher kaart, waarmee je dan bijv. Al'Akir kan summonen voor 4 mana waardoor je dan nog genoeg mana hebt om nog een zooi spells te spelen (Rockbiters, Hex, Lightning Bolt/Strike, etc.). En andere redenering was dat als je Crusher Shaman speelt je de Earth Elementals een beurt eerder kan spelen zonder overload.
Dit vond ik echter een beetje vergezocht (als je aan het topdecken bent is deze kaart nou ook niet echt goed) en ik zie dus ook niet echt in hoe deze kaart uberhaupt nuttig zou zijn. =P
Miracle Rogue is nog steeds een zeer sterk deck anders. Wel zonder Shadowsteps/Leeroy, maar tegenwoordig meer met Belchers.PCBaas schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:30:
[...]
Ook wil ik even vermelden dat ik sinds de Leeroy nerf nog nooit van een Miracle Rogue heb verloren (maar een handje vol tegen gekomen). Heel handig als de winconditie uit het deck is gehaald en er geen (Violet Teacher Miracle) of een veel minder goede (Malygos Miracle) winconditie voor in de plaats is gekomen.
Verwacht niet dat de spare parts heel veel invloed hebben. Wat ze zelf doen is gewoon veel te zwak daarvoor (soms zelfs gewoon contraproductief). Het recycled een beetje, maar dat doen veel betere spells ook (zoals cold blood, sinister strike, deadly poison, conceal, etc).Anoniem: 393377 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:38:
@ir_richman. het ironische is dat ik zelf helemaal geen probleem heb met Miracle rogue. Speel het zelf! het deck zelf is niet overpower of onverslaanbaar. het is waarschijnlijk een van de moeilijkste decks om te spelen op freeze mage na. ik heb een probleem met auctioneer. de door mij voorgestelde aanpassing (ik zou het geen nerf willen noemen) maakt de kaart niet onspeelbaar, maar veranderd deze naar hoe de kaart bedoeld was door de ontwerper. Als ze niets doen word het alleen maar een groter probleem naarmate er meer kaarten uitgebracht worden. Neem nu bijvoorbeeld spare parts, zijn dit ook spells?
[ Voor 90% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2014 14:59 ]
Ik denk dat hij bijvoorbeeld nuttig is tegen een control deck die een beurd laat schieten en dan waarschijnlijk alleen maar antwoorden in zijn handen heeft. Dan trek je er bijvoorbeeld een BGH of Harrison uit. Verder........nahhh deze is echt te onvoorspelbaar. Zou ik nog eerder een mad bomber in mijn deck doen!Bosmonster schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:48:
Ik zie hem alleen nuttig (maar nog steeds te onvoorspelbaar) in een late-game deck vs een rush deck (zoo/hunter). Daarmee weet je meestal dat je waarde voor je geld krijgt, maar het blijft een te grote gok mijns inziens.
In Arena is deze kaart al helemaal onbruikbaar.
[ Voor 27% gewijzigd door ir_richman op 18-11-2014 15:49 ]
Auctioneer is zelfs hier nog meer key omdat je meer specifieke kaarten nodig hebt om uberhaupt damage te doen en dan moet je ze ook nog een allemaal activeren in dezelfde beurt. Eerst kon je met Leeroy + 1-2x Shadowstep en/of 1-2 CB nog even wat damage doen waarna je nog een 2 mana Leeroy in je hand had voor de volgende beurt. Die combo doet dus 1) minder damage en 2) heeft meer specifieke kaarten nodig waardoor het nog meer hit-or-miss was dan eerst.ir_richman schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:32:
@PCbaas
Ik verloor trouwens een keer tegen MR met die 2/1 southsea deckhand + 2x cold blood + faceless speelde. Das ook 20+1 damage eventueel nog 2x shadowstep op de piraat en je kunt er 25 dmg dmg mee doen op een open bord. Ook dan is auctioneer natuurlijk key om al dat spul te pakken.
Is wel een 4 mana Deathwing, en als er meer high cost mininons zijn straks met zeer vervelende battlecry's kan het een viable kaart zijn.astie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:38:
En we hebben weer een nieuwe kaart.
[afbeelding]
Shaman class kaart. Ik zou niet weten waarom deze nuttig zou zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door PCBaas op 18-11-2014 19:13 ]
Ik probeer het positieve er ook van te zien, maar het lukt niet echt.SeamusXanthus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:09:
[...]
Is wel een 4 mana Deathwing, en als er meer high cost mininons zijn straks met zeer vervelende battlecry's kan het een viable kaart zijn.
Daarnaast heb je geen overload effect, dus een 6 mana minion met overload zal meer value hebben dan een 6 mana minion van de tegenstanden.
Ook zal de tegenstander misschien wel GEEN minion hebben, of hiermee een belangrijke battlecry missen.
Niet dat ik denk dat het een goede kaart is, ik probeer er maar even het positieve van te zien . Wellicht wel beter dan Mindgames bijvoorbeeld. Weliswaar krijg je bij Mindgames als enige een minion, die kaart is echt volledig random (random minion uit opponents deck) itt deze kaart waar je de randomness kan beinvloeden (door je deck aan te passen of maar één minion op hand te hebben)
-
Dang, Robo Teddy gaat het goed doen in arena zeg.PCBaas schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:56:
Eerste goede kaart sinds de afgelopen GvG twitter votes (ook common).
[afbeelding]
EDIT:
NOG 2 goede kaarten; vooral Fel Cannon is wel netjes.![]()
http://us.battle.net/hear...s-gnomes-mechs-11-18-2014
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2014 10:16 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 393377 op 19-11-2014 10:46 ]
[ Voor 24% gewijzigd door SeamusXanthus op 19-11-2014 11:24 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2014 12:35 ]
2/3 is heel fijn vaak. Altijd handig als je tegenstander met een 2/1 of 2/2 opent. Voor mijn aggro mage deck bijvoorbeeld is zombie chow (2/3) echt een horror als mijn tegenstander daarmee opent omdat deze altijd 2 for 1 doet tegen al mijn openingskaarten tezijn ik een 3/2 coin.Bosmonster schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:35:
Die nieuwe druidkaart is ook onder de maat trouwens.. Waarom zou je die kiezen boven power of the wild? Je wilt praktisch nooit een 2/3 en daarnaast is er geen waarde voor de late game, zoals power wel heeft.
Wederom een kaart die alleen potentieel waarde heeft in een Mech-deck, maar niet daarbuiten.
[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2014 13:23 ]
Het "probleem" met zulke combo's, is dat je ze niet betrouwbaar kan spelen. Miracle Rogue werkt, omdat ze goede card cycles hebben. Deze combo werkt alleen betrouwbaar als je maar 1 minion op je hand hebt. Daarnaast moet je dus ook een vervolg kaart hebben om meteen gebruik te maken van je Malygos (of andere minion waar je op gokt), want volgende beurt kan hij al weer verwijderd worden (Poly, Hex, BGH, SWP/D, etc) en daarnaast heb je je tegenstander een gratis minion gegeven waar je ook nog mee moet dealen.SeamusXanthus schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:16:
Ik ga er dan vanuit dat je dan of niet met kaarten als Flame Elemental speelt, of de kaart in de hand houd als je Flame Elemental in je hand hebt.
Malygos + Frostshock/Earthshock = 5 mana 8/8 + kill one minion
Malygos + Lighning bolt = idem
Malygos + Lightning storm = 7 mana 8/8 + boardwipe (maakt de minion die tegenstander pakt irrelevant)
Ik weet,het zijn 3 kaarten combo's. Maar als je meer kaarten zoals Malygos hebt, KAN het het okay kaart worden. Niet dat ik er echt in geloof hoor, maar ik sluit het niet uit
-
En dat begrijp ik en ik zou hem dus ook kiezen boven een "plain" 3/2 uiteraard voor de keuze!SeamusXanthus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:34:
Je redeneert vanuit de 'regel' dat 3/2 altijd een betere keuze is dan 2/3. Hoewel dit waar is bij het draften/deckbuilden, is dit absoluut NIET waar op individuele momenten. Echter kies je je deck op basis van wat je het meest waarschijnlijk rendement oplevert , dus kies je op dit moment voor de 3/2.
Zeg dat in 20% van de gevallen een 2/3 drop beter is op dat moment , dan zorgt dit dat je in 20% van de gevallen je een betere kaart kan spelen dan normaal. Daarnaast heeft hij taunt als kleine bonus.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 19-11-2014 14:06 ]
Daarom begon ik over het alarm-o-bot deckje. Op zichzelf een matig deck, vooral voor de fun, maar het dealt met de onbetrouwbaarheid door gewoon veel dikke binken te hebben. Dan heb je dus 4 mogelijkheden om je legends goedkoop te casten ipv 2.Nazanir schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:38:
[...]
Het "probleem" met zulke combo's, is dat je ze niet betrouwbaar kan spelen. Miracle Rogue werkt, omdat ze goede card cycles hebben. Deze combo werkt alleen betrouwbaar als je maar 1 minion op je hand hebt. Daarnaast moet je dus ook een vervolg kaart hebben om meteen gebruik te maken van je Malygos (of andere minion waar je op gokt), want volgende beurt kan hij al weer verwijderd worden (Poly, Hex, BGH, SWP/D, etc) en daarnaast heb je je tegenstander een gratis minion gegeven waar je ook nog mee moet dealen.
[ Voor 6% gewijzigd door ir_richman op 19-11-2014 15:39 ]
[ Voor 27% gewijzigd door PCBaas op 19-11-2014 22:31 ]
324936
B.v. met een mech dude met iets van battle cry +3 health for all mech unitsAnoniem: 393377 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:46:
is iedergeval een kaart die je bijna zou kunnen spelen. waardoor er waarschijnlijk een deck versie is waar die in zou kunnen passen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 20-11-2014 09:24 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Erm het 'probleem' met zoo is dat je met zoo deck met bijna elke mulligan kunt starten, terwijl je om te counteren specifieke mulligan nodig hebt.324936 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:05:
Ziet er inderdaad nog een fun kaart uit. Maar momenteel zijn al de kaarten niet echt zoo / hunter killers. Ik vrees voor het ergste.. We hebben echt anti zoo / anti rush kaarten nodig, die echt héél hun spel kapot helpen anders zullen deze decks jammer genoeg blijven bestaan. Dood aan ZOO / RUSH decks die het spel verzieken!
3 health is veel te weinig, dat alleen al maakt deze kaart nutteloos. De bedoeling van endgame minions is dat ze efficient kunnen downtraden (en dus meer health moeten hebben). Daarom zijn kaarten met hoge health populair.Anoniem: 393377 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:46:
is iedergeval een kaart die je bijna zou kunnen spelen. waardoor er waarschijnlijk een deck versie is waar die in zou kunnen passen.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2014 09:36 ]
Ach er zijn zeker +health mech kaarten.Bosmonster schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:34:
[...]
3 health is veel te weinig, dat alleen al maakt deze kaart nutteloos. De bedoeling van endgame minions is dat ze efficient kunnen downtraden (en dus meer health moeten hebben). Daarom zijn kaarten met hoge health populair.
Een 6/3 is een 5-mana kaart die 1-op-1 trade met je standaard 3/2 2-drops. Of die een flamestrike niet overleeft. De kunstmatige divine shield voegt hier helaas praktisch niks aan toe wat dat betreft.
Mijns inziens een van de slechtste kaarten die tot nu toe is getoond.
dat doet de goude rand wel vermoeden.Mofkees schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:39:
[...]
Ach er zijn zeker +health mech kaarten.
En je kunt iig lekker ermee shadow flame spelen, of is het een paladin kaart?
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2014 11:14 . Reden: ik draaf weer eens door :+ ]
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2014 11:40 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 20-11-2014 15:06 ]
Er zijn aardig wat kaarten die zelf een mech summonen. Bij voorbeeld bij een deathrattle; zie de Harvest Golumn. In die gevallen heeft deze kaart meteen een divine shield en blijft 'ie beter plakken.Bosmonster schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:06:
Speel je deze op turn 5? Nee, want met 3 health is die direct verdwenen van het bord. Op turn 5 kun je al prima kaarten spelen zoals Sludge Belcher, Loatheb, solide 4/6's en vast nog wel andere kaarten uit de expo.
dead card voor zn mana-slot + bijna gegarandeerde negatieve value = slechte kaart
soulfires als een control warlock?? misschien 1 pact omruilen is goed idee, maar 1 pact wil ik wel bewaren om mijzelf te healen als ik jarraxxus ben.Bosmonster schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:18:
Waar ga je die 2 sacrificial pacts op gebruiken?
Die er sowieso uithalen natuurlijk en vervangen voor soulfires. Verder wel geinig, maar vraag me af of je jezelf niet sneller omzeep helpt dan je tegenstander
[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 21-11-2014 07:55 ]
Had Mech-Bear-Cat liever 6/7 gezien. Big Game hunter, Fireball,... speelt die gewoon weg. Los van het feit dat het wel een leuke kaart is.Bosmonster schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo kijk, nu wordt het interessant.
Call Pet zou een redelijke vervanging voor de flare kunnen zijn, maar dan wel in een meer beast-heavy control deck. Nieuwe hunter weer eens misschien.
Toshley is echt een hele solide Legendary. 5/7 voor 6 is al een prima body, maar 2 spare parts erbij maakt hem meer dan de moeite waard om te spelen. Wel jammer dat de 6-mana slot er nu alweer concurrentie bij heeft..
De Mech-Bear-Cat heeft goede stats voor z'n cost (soort Ogre, maar dan met card text). En het is een 6-mana card voor Druid, wat een ondervertegenwoordigd slot is voor die class.
Battle.net: NagaByrd#2844
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq