[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 242.284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Njah, het blijft 2 mana draw a card en dat kan slechter. Maar in de huidige hunter-schema's past ie inderdaad niet zo. Teveel spells ook.

Ik vind hem wel beter dan bijvoorbeeld Far Sight, iets meer gamble, iets meer reward. Maar wel meer een late game card en geen turn 2 play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Bosmonster schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:19:
Njah, het blijft 2 mana draw a card en dat kan slechter. Maar in de huidige hunter-schema's past ie inderdaad niet zo. Teveel spells ook.

Ik vind hem wel beter dan bijvoorbeeld Far Sight, iets meer gamble, iets meer reward. Maar wel meer een late game card en geen turn 2 play.
Als je geen beast trekt is het netto min 2 mana. Dus dikke kans dat je er dik verlies op maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call pet is een dode kaart. flare doet meer voor minder. enige manier dat ik hem ooit zal spellen is in een arena waar mijn andere keuzes Wisp of Magma Rager zijn, en dan nog zal ik twijfellen of de wisp niet beter is. ja het is draw een kaart, maar de kaart zelf had al een kaart kunnen zijn. dus zolang we geen Miracle hunter krijgen, geen Call pet.

Bear-cat-mech en Toshley zijn aardig alleen zit 6 mana al vol, en weet ik nog niet goed of ik spare part van waarde vind. ze lijken erg random en niet heel waardevol. ik zie me nog niet mijn eerste 1600 dust daar aan uitgeven. maar als die uit een pakje komt is die meer dan welkom.

over flare gesproken komt er in deze expantion nog een flare voor andere hero's? bijv een minion die secrets verwijder als batllecry/deathrattle of een minion die secrets revealed maar niet weg haalt, of voor 1 of 2 beurten secrets niet af laat gaan als battlecry.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Volgens hebben ze wel gehint op meer secret counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:58
Ik zag net een guide voor Miracle Warrior, wat blijkbaar heel populair is in de chinese meta, en dit deck vond ik zo interessant dat ik het hier ook maar even deel: http://www.liquidhearth.c...e-chiangs-miracle-warrior

In de youtube video speelde z'n tegenstander o.a. Acolyte of Pains en 2x Sludge Belchers/2x Brawl (2e match), dus er is zeker variatie mogelijk met dit deck. Wat me ook opviel is dat de winconditie van dit deck net zoals bij Freeze Mage grotendeels is gebaseerd op Alexstrasza.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Lijkt me een heel leuk deck om te proberen.
Laat ik nou een Alexstrasza en Grommash missen (awww :( )

Voorlopig blijf is wel bij mijn control priest deck (rank 11 nu...)

[ Voor 25% gewijzigd door Ikke_Niels op 21-11-2014 11:31 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deck aangepast:

http://www.hearthpwn.com/...647:1;673:1;7733:2;7738:1;

speelt nu lekkerder :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nog even dooroptimaliseren en je hebt een handlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:33:
Nog even dooroptimaliseren en je hebt een handlock :P
ja dat is niet de bedoeling he, ik wil geen fixed deck hebben, maar een eigen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier een ander deck, moet hier nog iets aangepast worden?
http://www.hearthpwn.com/...627:2;637:2;7740:1;7748:2;

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je maakt een grapje hoop ik? Of je link klopt niet :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8oJmVIcpdkfPbAyJzmQLElTm/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 21-11-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wil graag helpen. Maar dit kan niet klopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:10:
[...]

Je maakt een grapje hoop ik? Of je link klopt niet :P

[afbeelding]
nee hoor :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Leg eens uit waarom jij denkt dat het een leuk/goed dek is :p Dan kunnen ze daarna vertellen wat ze ervan vinden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga dat deck wel maken en als ik dan tegen een vriend speel.....kijken hoe hij reageert :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Tis al wel een stapje vooruit ten opzichte van je Warlock deck :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New-meta, geen card draw, geen activators, geen buff, battlecry/deathrattle die niets doen. en 2x S. Smith. ik zou de smith er uit halen. en vervangen door S. Knight. de Smith kan je per ongelijk healen waardoor je geen gebruik maakt van zijn card text. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:58
Het is dat ik Jaraxxus en Millhouse mis, want anders verlies ik veel consistenter dan Mooyal als ik dit deck gebruik: http://www.hearthpwn.com/decks/105157-suicide-trollock

hueheuheuheuehue :P :+ :z

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

PCBaas schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:02:
Het is dat ik Jaraxxus en Millhouse mis, want anders verlies ik veel consistenter dan Mooyal als ik dit deck gebruik: http://www.hearthpwn.com/decks/105157-suicide-trollock

Whahaha, ik wil dat deck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:48
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:32:
Call pet is een dode kaart. flare doet meer voor minder. enige manier dat ik hem ooit zal spellen is in een arena waar mijn andere keuzes Wisp of Magma Rager zijn, en dan nog zal ik twijfellen of de wisp niet beter is. ja het is draw een kaart, maar de kaart zelf had al een kaart kunnen zijn. dus zolang we geen Miracle hunter krijgen, geen Call pet.
Het hangt een beetje af van de beasts die ze nog gaan toevoegen. Als het pakket Krush/highmane/tiger/rhino wat wordt uitgebreid dan wordt deze pet kaart vanzelf waardevoller.
Dat de kaart daarbij zelf een al een minion had kunnen zijn maakt niet uit: zie ook tracking bijvoorbeeld. Je speelt, zeker in constructed, niet zo vaak door tot je laatste kaart. Het is wat dat betreft geen kwestie van kansen missen en kaarten weggooien, maar juist van het versneld vinden van je kill-combo.

Maar je moet 'm wel vinden natuurlijk. En heel betrouwbaar ziet 'ie er nog niet uit. De kaart doet me wat dat betreft een beetje denken aan Presto. Sympathiek, maar wel erg yolo.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QjKIbmp.jpg?1

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCBaas schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:02:

hahaha vet!!!! :D dat ga ik vanavond doen, waarom niet eerder aan gedacht :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik wil gold sparen voor de volgende expansion.. Maar ik had bijna 1600 dust, dus ik kocht nog 2 packs om tot 1600 dust te komen.. Had ik in een van de packs nog een alexstraza.. jeej :)

Weer twee belangrijke legendaries binnen. Van de belangrijke mis ik nog the black knight, sylvanas, tirion, jarraxus en centaurus. Wellicht vergeet ik er nog een paar, maar dit zijn wel de belangrijkste.

[ Voor 35% gewijzigd door aicaramba op 21-11-2014 20:40 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Ik speel nu met een Zoo-achtig Druid-deck :)
Linkje

Het enige waar ik nog over twijfel is king mukla te verwisselen, had er graag een black knight in gehad maar die heb ik niet :(
Je kan hele snelle starts hebben met de undertaker, innervate en een tweede deathrattle minion.
Of bv een haunted creeper, daarna een baron rivendare neersmijten en opeens ligt je board vol met 1/1 minions die je weer kan buffen met power of the wild :+

Ook de combo bloodmage thalnos (proct dubbel bij de baron) of maakt je swipe beter.

Bevalt me erg goed tot nu toe ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ikke_Niels op 21-11-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otk Rogue deck ziet er steeds meer speelbaar uit. Met iron sensei. Coghammer is minder interessant. Weet iemand voor welke hero die kaart is? Een classfree wapen zou opvallend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:13
Coghammer is voor paladins. Ik weet niet hoe je tot de conclusie komt dat die niet interessant is maar dat wapen kan ongelofelijk efficient zijn. Bijvoorbeeld in een control paladin die meer gericht is op grote minions. Een taunt geven plus divine shield op een guardian of kings, dat zie ik wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Ik ook, dan silence ik jouw pakketje, trade ik up en ga ik +/- 2 for 1. Value!

Wat ik me afvraag: zou er nog een silence kaart bijkomen? Ik zou wel een (legendary) minion willen zien die elk target automatisch eerst silenced voor 'ie 't raakt. Aan de andere kant: buffs zijn al zo zwak...

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh het is en. Dacht of. Dat maakt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Het is geen slecht ding volgens mij. Als je op turn 2 een 3/2 speelt ben je er zeker van dat die de buffs krijgt èn kan je de 3/2 van je tegenstander met het wapen verwijderen. Maar goed, dan speel je dus geen Truesilver meer op turn 4... Ben benieuwd of dat het waard is en hoe dat uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het waarschijnlijk in arena aardig doen in const. Voelt het wat te traag. Wapen is te zwak voor later in de game, kan helpen iets te killen maar je gaat dan niet meer twee of drie voor een zonder veel leven te verliezen. Dus je wilt het vroeg spelen wat kan werken als je eerst gaat maar als je als tweede gaat leeft jouw twee drop waarschijnlijk niet meer en de twee attack is niet genoeg om een drie drop te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Ik speel dit spel sinds 2 dagen, vermaak me er heel erg mee! Had nooit gedacht dat ik dit soort spelletjes leuk zou vinden ;)

Na de tutorial kreeg ik uit mijn eerste pakje kaarten een gouden Deathwing. Erg mooie kaart :9~

Speel nu met de priest en heb het volgende deck samengesteld:

Klik

Wat denken jullie van dit deck? Win best wel vaak met dit deck op casual, ga nog niet beginnen met ranked.
Nog dingen die eruit gehaald moeten worden?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Dat deck zuigt ballen langs alle kanten, maar dat komt (ook) omdat je beperkt bent in je keuze als je net begint. Ik zou lekker door doen en plezier hebben. De kaarten komen vanzelf.

Ik kan je van harte aanbevelen om eens te kijken naar Trump's Free Mage/Shaman/Druid/whatever. Hiero. Verschillende decks met basic cards, aangevuld met hier en daar een rare of legendary. Sommige decks zijn een beetje achterhaald, maar het geeft je wel een idee van welke basic kaarten nuttig zijn (Ogre, Senjin, Dwarf bijvoorbeeld) en welke je niet terugziet (Booty Bay, Lord of the Arena, Nightblade bijvoorbeeld).

Casual heeft overigens net zozeer een ranking als 'ranked', alleen zie je dat niet. Er is geen reden om niet ook eens ranked uit te checken in ieder geval. Arena kost je 50 gold bovenop het pakje dat je sowieso krijgt en daar kan je ook veel opsteken. Maar wellicht spaar je je gold voor Naxx? Anything goes. Over een paar weken komen er weer 120 kaarten bij; doe er je voordeel mee.

PS: grappig. Ik zie net dat Trump een nieuw setje video's heeft: Trump Teachings. Heb ze zelf nog niet bekeken maar zo te zien gaat het over de basics van het spel. Zal vast leerzaam zijn. Hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Rank 17 met Mage op het moment.

Met een vrij mager dekje, zit weinig rare en hoger in. Kan me voorstellen als ik een kaartje of drie a vier kan vervangen voor hele goede, dit toch wel een degelijk dek is.

Heel gevaarlijk om te zeggen, want wellicht ziet het er niet uit. Ben pas net begonnen natuurlijk, :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57
masterrobo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:59:
Ik speel dit spel sinds 2 dagen, vermaak me er heel erg mee! Had nooit gedacht dat ik dit soort spelletjes leuk zou vinden ;)

Na de tutorial kreeg ik uit mijn eerste pakje kaarten een gouden Deathwing. Erg mooie kaart :9~

Speel nu met de priest en heb het volgende deck samengesteld:

Klik

Wat denken jullie van dit deck? Win best wel vaak met dit deck op casual, ga nog niet beginnen met ranked.

_/-\o_
Ook hier heb je voor elke class een goed gebalanceerd deck waar je in ranked makkelijk tussen 20-15 kan komen in de ladder.
http://www.icy-veins.com/hearthstone/

Ook kan ik je aan raden op guide op te zoeken welke kaarten je het beste eerst van je dust kan maken zoals bijv. de harvest golem want je krijgt in het begin 95 dust en dat zijn 2 common kaarten ;)
Ik zou ik zo snel mogelijk zorgen dat je de kaarten uit naxxramas hebt wat die zijn bijna onmisbaar en die kun je beter kopen/grinden dan allerlei pakjes te kopen omdat je dan zeker goede kaarten hebt.
Het is ook makkelijk om snel even de ''hidden'' quest te doen voor extra geld en kaarten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Rank 15 kun je nog makkelijk halen met een random gen deck. Did it multiple times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterrobo schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 23:59:

_/-\o_
Niet slecht voor een eerste deck. Zitten diverse value kaarten in. Hoger kostende kaarten zijn allemaal de verkeerde. Maar dat is waarschijnlijk meer omdat je de goede nog niet hebt.

Zoek kaarten met veel heald of iets doen op de beurt dat je ze speelde. Zonder zelf dood te gaan dus de rocketter geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
Bedankt voor de tips mensen. Heb die video van Trump gekeken en precies hetzelfde warlock deck gemaakt. Super deck is dat zeg, win er veel mee.

Vandaag ook nog dat basic Warrior deck gemaakt van http://www.icy-veins.com/hearthstone/basic-warrior-deck maar vind die een stuk slechter, of het zal wel aan mij liggen. Verlies hier veel mee, heb met moeite 2 potjes gewonnen voor die daily quest. Early game gaat het wel lekker maar late game is echt een ramp.
Kaarten raak ik snel kwijt en kom dan met een lege hand te zitten, wat funest is. Warlock vind ik daarom veel chiller want je hebt een constante flow van kaarten.

Ik ga nu dat druid deck van Trump maken, kijken hoe dat speelt!
Mijn mage is nu level 18, warlock 11, priest 10 en warrior 11.

Hoeveel gold moet je sparen om die Naxxamas uitbreiding te kopen, en waar? De enige valuta die ik nu zie is €21,99 namelijk, nogal prijzig.

[ Voor 8% gewijzigd door masterrobo op 23-11-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 13:57
masterrobo schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:28:
Bedankt voor de tips mensen. Heb die video van Trump gekeken en precies hetzelfde warlock deck gemaakt. Super deck is dat zeg, win er veel mee.

Vandaag ook nog dat basic Warrior deck gemaakt van http://www.icy-veins.com/hearthstone/basic-warrior-deck maar vind die een stuk slechter, of het zal wel aan mij liggen. Verlies hier veel mee, heb met moeite 2 potjes gewonnen voor die daily quest. Early game gaat het wel lekker maar late game is echt een ramp.
Kaarten raak ik snel kwijt en kom dan met een lege hand te zitten, wat funest is. Warlock vind ik daarom veel chiller want je hebt een constante flow van kaarten.

Ik ga nu dat druid deck van Trump maken, kijken hoe dat speelt!
Mijn mage is nu level 18, warlock 11, priest 10 en warrior 11.
Ik denk dat het met de F2P basic decks sinds Curse of Naxxramas een stuk moeilijker is omdat er een paar goede counters inzitten vooral op de low mana basic cards.
Je ziet nu in bijna alle goede decks wel 6 kaarten uit de Curse of Naxxramas alleen al in de tot 3 mana cost.
Het is gewoon moeilijk als je een aantal zeer goede common en rare cards niet hebt maar een beetje door spelen en je hebt er zo wat.
Hoeveel gold moet je sparen om die Naxxamas uitbreiding te kopen, en waar? De enige valuta die ik nu zie is €21,99 namelijk, nogal prijzig.
700 gold per quarter en volgens mij zijn er 5.

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 23-11-2014 22:24 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Vandaag ook nog dat basic Warrior deck gemaakt van http://www.icy-veins.com/hearthstone/basic-warrior-deck maar vind die een stuk slechter, of het zal wel aan mij liggen.
Dat ligt niet aan jou. Met sommige basic decks ben je wat kwetsbaarder dan met andere. De basic warrior is sowieso niet geweldig. Ik heb in het verleden veel plezier gehad van Trumps free-mage, al is die nu wel echt achterhaald. Naast de free-Warlock is de Shaman ook vrij goed. Beiden werken ook nog prima zonder de Naxx kaarten.
Ik zou die hele Naxxramas uitbreiding voorlopig laten voor wat het is, geloof ik. Binnen een paar weken komen er 120 nieuwe kaarten bij en zal het aandeel van de Naxx kaarten dus afnemen. Je wilt ze tzt wel hebben, maar je wilt zoveel kaarten nog hebben nu. Met die +/- 3000 gold kan je wellicht beter reguliere pakjes kopen of arena spelen.
Ik kan me ook voorstellen dat die Naxx op een gegeven moment 'in de aanbieding' zal zijn. Met de komende uitbreiding zullen er vast veel nieuwe spelers bijkomen die die eerste expansion dan nog moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
http://www.hearthhead.com/goblins-vs-gnomes

Hier staan alle kaarten. Wat zijn de vijf beste kaarten tot nu toe vinden jullie?
Ik ben meest onder de indruk van
- coghammer (paladin)
- iron sensei (rogue)
- bouncing blade (warrior)
- shrinkmeister (priest)
- sneeds old shredder (neutral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best 5 heb ik niet gemaakt maar denk zelf over twee deck na welke ik iedergaval wil gaan proberen. de zwakste is een OTK Rogue deck om Head heen gebouwd.

de twee de is een (waarschijnlijk) druid deck dat draait om minions met meerdere body's hierin zitten
2x Undertaker (1) (ivm alles deathrattle heeft)
2x Haunted Creeper (2)
2x Harvest Golem (3)
2x Piloted Shredder (4)
2x Sluge Belcher (5)
2x Piloted Sky golem (6)
1x Cairne Bloodhoeve (6)
1x Sneed's Old Shredder (8 )
waarschijnlijk aangevuld met Savage roar combo, de acients voor card draw. wraith voor vroege removal of card draw. twijfel nog of baron rivandare, Kel' thuzard en/of recombolator kunnen passen in dit deck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Ik benieuwd of de Blood Knight zijn intrede terug doet in de meta.

Met kaarten als de annoy-o-tron en cog-hammer die mogelijk populair gaan worden kan een kaart als blood knight natuurlijk flink in waarde stijgen :)

Verder zullen kaarten met silence een hogere waarde krijgen (zoals de bekende owl) door de ongelofelijke ontploffing van deathrattles...

[ Voor 24% gewijzigd door Ikke_Niels op 24-11-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:52:
best 5 heb ik niet gemaakt maar denk zelf over twee deck na welke ik iedergaval wil gaan proberen. de zwakste is een OTK Rogue deck om Head heen gebouwd.

de twee de is een (waarschijnlijk) druid deck dat draait om minions met meerdere body's hierin zitten
2x Undertaker (1) (ivm alles deathrattle heeft)
2x Haunted Creeper (2)
2x Harvest Golem (3)
2x Piloted Shredder (4)
2x Sluge Belcher (5)
2x Piloted Sky golem (6)
1x Cairne Bloodhoeve (6)
1x Sneed's Old Shredder (8 )
waarschijnlijk aangevuld met Savage roar combo, de acients voor card draw. wraith voor vroege removal of card draw. twijfel nog of baron rivandare, Kel' thuzard en/of recombolator kunnen passen in dit deck.
Denk dat dat soort token-decks de nieuwe rage gaan worden idd. Er zijn er nu zoveel, gecombineerd met alle minions die deathrattles gebruiken, dat het wel heel efficient wordt om een dergelijk deck te gaan runnen.

Ik denk alleen dat ik hem eerder als mage (ping/removal) of priest (heal&steal) zou runnen voor meer value.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk class het word zie ik nog wel. kies momenteel voor druid omdat het gat (7mana) heel mooie wordt opgevuld door de minion + carddraw. daarnaast zijn moeilijk te verwijderende minions (door de tweede body) ideal voor de roar combo. Priest zou kunnen maar moet het vooral van buff/heal hebben, geloof niet dat je dan minions wilt hebben die hun mana value halen door te sterven, gezien de eerste body vaak minder leven hebben dan je verwacht voor hun mana kost. maar misschien heb je gelijk omdat de huidige priest het ook meer van de steal moet hebben dan de heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah priest was het eerste dat in me opkwam, omdat dat een toch al moeilijk te removen board nog moeilijker maakt met trade value door de heal en het stelen/efficient removen van enemy minions (wat priests nu ook al zo rete-irritant maakt :P)

Maar in principe is dit type deck class-onafhankelijk en daarom wordt het denk ik ook een populair deck!

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2014 13:29 . Reden: mag het woord agnostisch niet meer gebruiken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik denk ook dat dit soort decks gaan overheersen. Misschien moet er ook een 'bane' kaart komen ervoor om te zorgen dat niet iedereen hetzelfde gaat doen.

Ik weet het, silence bestaat ook, maar een kaart specifiek tegen deathrattle zou wel goed zijn denk ik.

Zoals een Black Knight en Blood Knight een enorme counter is tegen Taunt resp Shield, hebben we dat nu niet tegen deathrattle. Eigenlijk is het spelen van deathrattle kaarten risicoloos (itt het spelen van taunt/shields)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Blizzard heeft zelf gezegd dat ze niet teveel silence willen toevoegen, omdat het spel juist draait om de card text. Maar ja, dan moeten ze wel een beetje slim omgaan met al die death rattles, want nu begint het wel erg veel te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zou een kaart die een deathrattle steelt als battlecry zou niet een zo een gek idee zijn, of het een speelbare kaart zou zijn weet in niet maar zou wel een leuk kaart zijn. dus als de tegenstander een golem heeft liggen speel jij deze kaart. de golem heeft nu geen deathrattle meer en jouw kaart de deathrattle "get damage golem" of jij krijgt de deathrattle effect zolang jouw minion nog leeft (of als dat te sterk is als een deathrattle minion gedood wordt door deze minion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah of een minion met "trigger deathrattle" effect, wat als een soort removal werkt. "Death Bringer" oid :P

Of een minion die Death Rattles tegengaat zolang die op het bord ligt. (kan ook met battle cries). Kan ook interessante scenario's introduceren.

[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 24-11-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Voor geïnteresseerde Dreamhack Hearthstone tournament:

Alle "grote namen" doen mee :) check de pagina voor meer info.
Cast door Frodan, Gnimsh en ThatsAdmirable.

November 27th – Group A/B
14:15 – Preshow
14:30 – WBR1
16:00 – WBR2/LBR1
17:30 – WB Final – Group A
19:00 – WB Final – Group B
20:30 – LB Final – Group A
22:00 – LB Final – Group B

November 28th – Group C/D
14:15 – Preshow
14:30 – WBR1
16:00 – WBR2/LBR1
17:30 – WB Final – Group C
19:00 – WB Final – Group D
20:30 – LB Final – Group C
22:00 – LB Final – Group D

November 29th – Top 8 Playoffs
12:45 – Preshow
13:00 – RO8 – Match 1
14:30 – RO8 – Match 2
16:00 – RO8 – Match 3
17:30 – RO8 – Match 4
19:00 – Semi finals – Match 1
20:45 – Semi finals – Match 2
22:30 – Grand Final
(All matches BO5, semi finals and finals BO7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:36:
Yeah of een minion met "trigger deathrattle" effect, wat als een soort removal werkt. "Death Bringer" oid :P

Of een minion die Death Rattles tegengaat zolang die op het bord ligt. (kan ook met battle cries). Kan ook interessante scenario's introduceren.
zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.hearthcards.net/cards/683a8e29.png
;)

omg moet je dit zien: http://www.hearthcards.net/packs/

zitten trouwens erg leuke bij die mensen gemaakt hebben:
http://www.hearthcards.net/gallery/

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 24-11-2014 16:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

LOL, ja voor 12 mana -1 mana voor ieder minion dat aan het effect bezwijkt is hij misschien nog enigszins viable :p

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Nee bedoelde meer een minion die deathrattles blocked. Dus dat geeft 2 scenario's:

- Je kunt die beurt deathrattle minions killen/traden
- Je tegenstander moet eerst die minion killen voor die zn deathrattles wil triggeren.

Niks "kill alle tegenstanders met deathrattle" ofzo, dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
... maar dan zonder spelvouten.
Tektoon schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:04:
Ik zou wel een (legendary) minion willen zien die elk target automatisch eerst silenced voor 'ie 't raakt.
Zat ik onbedoeld toch in de goede richting. Met 2/7 body o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Er is een combi die haast niks kost en ik tot zover amper wat aan kan doen. Dan moet ik echt een damage kaart trekken, anders is het gedaan na 4 rondes.

Dan gooit ie een 0/5 totem, die oranje. Dan een kaart met double health, en daarbovenop een kaart met equal attack to health. Ligt er met 3 mana een 10/10 minion op dek.

Daaaaaagggg. Die voelt ook een beetje oneerlijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen mensen die combo nog op de hoger rangen. Die combo is 4 mana. Zo erg is hij niet. Ten eerste heb je drie kaart nodig ten tweede ia hij vrij makkelijk te counteren. Als je hem veel ziet stop dan een owl in je deck. Of een andere silence kaart. Speel deze pas nadat hij de combo heeft gemaakt. Hij verliest drie kaarten tegen een halve van jouw (+10 damage) en silence is ook sterk tegen een hoop andere kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb pas 1 silence kaart. kan hem alleen weg spelen als ik goed pak uit mijn miezerige dekje.

En ja... Als ik hem kan counteren, dan is ie goed weg te spelen. Kan je dat een ronde niet, en die kans is heel groot. Dan is het potje meteen beslist. Zeker met de kaarten die ik heb.

En 4 mana is ineens drie als ik begonnen ben, met die extra mana kaart.

Even snel uit mijn hoofd, hoe kan ik die gast neer halen met 4 mana en mijn mage dek.

- silence 1x
- sheep 2x

Ik kan nog vertragen met wat lage taunts mits hij/zij dat niet meteen kan weg counteren.

Maar dat is het volgens mij hehe.

[ Voor 140% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Silence is een goed antwoord. Als je die kaart nog niet heb, zoek dan de oplossing ergens anders. Shaman heeft Earthshock en Hex, Rogue heeft Sap, etc. Je hebt, zeker in het begin, gewoon niet de luxe om te stellen dat je exclusief met een class gaat spelen. Dat heeft ook weinig zin, want je moet ook je daily quests halen om gold te verdienen om meer kaarten te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Het is een wonder als je tegenstander die kaarten in z'n hand heeft op beurt 3, dus zou me er sowieso niet te druk over maken.

De hele reden dat je die combo praktisch niet ziet is doordat het veel te onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

@stalscu

Je zou big game hunter hiervoor kunnen inzetten.
Je verliest er geen sheep mee en je hebt een 4/2 minion op het veld (bovenop de removal van de 10/10)

[ Voor 11% gewijzigd door nagasy op 25-11-2014 09:54 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 20:41:
Spelen mensen die combo nog op de hoger rangen. Die combo is 4 mana. Zo erg is hij niet. Ten eerste heb je drie kaart nodig ten tweede ia hij vrij makkelijk te counteren. Als je hem veel ziet stop dan een owl in je deck. Of een andere silence kaart. Speel deze pas nadat hij de combo heeft gemaakt. Hij verliest drie kaarten tegen een halve van jouw (+10 damage) en silence is ook sterk tegen een hoop andere kaarten
Beurt 4.. 7 kaarten, 23 in je deck. <25% kans om een owl te hebben als hij op beurt 4 die combo doet.
Op 1/30e van je deck relyen om iets te stoppen vind ik apart en het vaak niet waard.

Dan ga jij er vaak meer op achteruit door een owl in je deck te gooien, dan je tegenstander door die kaarten in zijn deck te hebben.
Bosmonster schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 07:19:
Het is een wonder als je tegenstander die kaarten in z'n hand heeft op beurt 3, dus zou me er sowieso niet te druk over maken.

De hele reden dat je die combo praktisch niet ziet is doordat het veel te onbetrouwbaar is.
Het is ook zo dat die kaarten stand-alone sowieso viable zijn, zonder de wombo combo.
Dus ze kunnen de kaarten gewoon in hun deck houden en wanneer mogelijk, de combo doen.

[ Voor 31% gewijzigd door kaluro2 op 25-11-2014 10:33 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
kaluro2 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:27:
[...]

Beurt 4.. 7 kaarten, 23 in je deck. <25% kans om een owl te hebben als hij op beurt 4 die combo doet.
Op 1/30e van je deck relyen om iets te stoppen vind ik apart en het vaak niet waard.

[...]

Het is ook zo dat die kaarten stand-alone sowieso viable zijn, zonder de wombo combo.
Dus ze kunnen de kaarten gewoon in hun deck houden en wanneer mogelijk, de combo doen.
Mwoah, healing well is echt een *** kaart.

Je hebt 3 kaarten nodig voor de combo, om jouw voorbeeld te volgen, heb je 25% kans om elke van die kaarten te trekken, 50% als je er steeds 2 erin hebt. De kans van de combo is maar 12,5%.

En zowiezo 1x silence lijkt me al minimaal in elke deck....

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Na 3 beurten heb je zelf ook al kaarten gespeeld dus je hebt ook al minions liggen of de mogelijkheid om zaken te spelen.
Dus tja volledig kansloos ben je niet tegen zo'n 10/10 minion.
Als je zelf priest speelt heb je shadow word pain (als ie nog 0/5 of 0/10 is) of shadow word death.

Bij hunter, hunters mark en een minion.
Bij paladin humility of die mion die de attack in 1 veranderd (even de naam kwijt).
Bij mage een vaporize of counterspell.

In andere woorden er zijn genoeg out's en zeker niet allemaal alleen silence. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En het kost jou 1 kaart, terwijl het je tegenstander 3+ kaarten heeft gekost om dat ding te maken. Dikke win dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja... Je zegt, pak hunter of pak dit, pak dat.

Maar feit is, dat het potje al begonnen is. En ik ineens die 10/10 voor mijn neus krijg, haha. En ja, dan kan je niks meer doen.

De kans is niet zo groot, en ik heb idd ook een kleine kans dat ik hem kan pakken. Maar zo liggen de feiten. Ik zei al, kan hem amper aan.... (vooralsnog)

Had het gisteren twee potjes achter elkaar, ja, dat is wel even matig dan he, ;-).

En als ik Hunter pak, zul je zien dat het de komende 50 potjes niet gebeurd.

Ik ga mage verder doen, en de quests doe ik uiteraard met andere heros als dat nodig is.

Ik had ook een potje, had ik pas bij mana 7 mijn eerste minnion die minder dan 5 kost. Haha, zat een beetje aan de zijlijn te kijken hoe ik heel rustig afgemaakt werd. Pas een keer gebeurd. Maar dan sta je wel te kijken he.

Tsja.... Ik vind het echt een toffe game.

-

Hoe moet je nu een game toevoegen op battlenet? Want als ik op hearthstone click op ipad, dan gaat ie naar de appstore. En in mijn account staat dat ik nog geen game toegevoegd heb.

En kan iemand kijken bij de battle tweakers groep, of ik het goed gedaan heb svp?

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
Heh true het is gewoon rommelen idd zeker in het begin als je nog niet veel kaarten hebt, maar dat komt vanzelf :) het gaat er idd om dat je het leuk vind!

Als je hier je deck post hebben mensen vast nog tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:32:
:z Tsja... Je zegt, pak hunter of pak dit, pak dat.

Maar feit is, dat het potje al begonnen is. En ik ineens die 10/10 voor mijn neus krijg, haha. En ja, dan kan je niks meer doen.

De kans is niet zo groot, en ik heb idd ook een kleine kans dat ik hem kan pakken. Maar zo liggen de feiten. Ik zei al, kan hem amper aan.... (vooralsnog)

Had het gisteren twee potjes achter elkaar, ja, dat is wel even matig dan he, ;-).

En als ik Hunter pak, zul je zien dat het de komende 50 potjes niet gebeurd.

Ik ga mage verder doen, en de quests doe ik uiteraard met andere heros als dat nodig is.

Ik had ook een potje, had ik pas bij mana 7 mijn eerste kaart die minder dan 5 kost. Haha, zat een beetje aan de zijlijn te kijken hoe ik heel rustig afgemaakt werd. Pas een keer gebeurd. Maar dan sta je wel te kijken he.

Tsja.... Ik vind het echt een toffe game.
je wint wat en je verliest wat, dat hoort erbij toch? :) Uiteindelijk wil je wat meer winnen dan verliezen, maar zelfs dat is niet een must, als je maar lol hebt.
-

Hoe moet je nu een game toevoegen op battlenet? Want als ik op hearthstone click op ipad, dan gaat ie naar de appstore. En in mijn account staat dat ik nog geen game toegevoegd heb.

En kan iemand kijken bij de battle tweakers groep, of ik het goed gedaan heb svp?
volgens mij haal je b.net account en app store account door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
Mofkees schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:41:
[...]

je wint wat en je verliest wat, dat hoort erbij toch? :) Uiteindelijk wil je wat meer winnen dan verliezen, maar zelfs dat is niet een must, als je maar lol hebt.
Dit dus, eergister een winstreak met miracle rogue van 10 potjes. Gisteren een losing streak van 8 met priest. Beide avonden lol gehad!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ben nog niet echt toe aan tips. Wil het nog steeds helemaal zelf doen. (Bijna helemaal zelf, vind het leuk om hierover te ouwehoeren, en dan pik je hier en daar wat op natuurlijk ;-) )

Nee, thanks, laat mij maar aan modderen, haha ;-).

Over die tips trouwens. Met alleen je dek geven, kan je toch niks mee? Je zou toch ook je al je kaarten moeten laten zien? Want lees al hier, dan moet je die en die pakken, maar als je die nog niet hebt, dan kan je ook niks met die tip.

--

Dit is toch de battlenet site?

Als je hier in logt.

https://eu.battle.net/log...index.xml&app=bam&cr=true

Kijk

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/imagejpg1_zpsc631ee92.jpg[/URL]

Wat moet ik nu doen om hearthstone toe te voegen? Als ik click op add a game, moet ik een code in voeren. :?

Wat een tragisch forum hebben die trouwens zeg, blizzard. Kan je echt helemaal niks mee.

[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op Hearthstone klikken? dan zal hij daarna volgens mij een download file geven

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat gaat ie naar een pagina met download voor mac of windows.

Maar ik zit op ipad. Hmmmm.... Wacht even, ik zal eens op de pc doen. Kan het zo makkelijk zijn, nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op ipad.......gewoon naar de ipad market gaan?
geen idee hoe dat daar heet, ben alleen android gewend :)

can't wait for the android versie!! grrrr

[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 25-11-2014 14:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Snap even niet wat je bedoelt hoor. Waarom zou ik naar de appstore gaan als ik die game op mijn ipad al heb, en ik alleen haertstone wil toevoegen aan mijn battlenet account?

Echt mega onduidelijk voor nieuwe blizzard spelers.

Ben nu iets battlenets achtig aan het downloaden op pc. Wacht ff.....

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik snap ook niet wat jij bedoelt nu :)
je hebt de game dus al? wat wil je doen dan?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha ;-).

Ik wil me registreren met heartstone op battlenet. Ik speel het op ipad.

Heb een battlenet account, nu nog die game toevoegen.

Edit

Aha!

Denk dat ik het nu heb. Is alleen voor pc of mac denk ik. En die zegt weer kan geen blizzard games vinden. En kan ook dus niks toevoegen.

Nouja zeg. Wat een kutzooi.......

Willen ze wel nieuwe spelers? Heel irritant.

[ Voor 46% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Geen idee wat je precies bedoelt. Toen ik de app op de ipad had gedownload kon ik gewoon in de app inloggen met mijn accountgegevens van battlenet. En toen kon ik spelen. De game toevoegen aan je battlenet account lijkt me niet nodig? :?

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja, jij had al een battlenet account. Ik niet.

Heb eerst deze game gespeeld, en toen pas een battlenet account gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:58:
Dat gaat ie naar Een pagina met download voor mac of windows.

Maar ik zit op ipad. Hmmmm.... Wacht even, ik zal eens op de pc doen. Kan het zo makkelijk zijn, nee toch?
Gewoon downloaden uit de appstore....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:07:
Ja, jij had al een battlenet account. Ik niet.

Heb eerst deze game gespeeld, en toen pas een battlenet account gecreëerd.
nou volgens mij moet je eerst een b.net acc hebben voordat je kunt spelen.

misschien had je toen een qwert@pruts.nl account aangemaakt op je ipad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ben ik nou echt de enige die op ipad speelt en nog geen battlenet account had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:11:
[...]

Gewoon downloaden uit de appstore....
Wat moet ik 'gewoon' downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:15:
[...]

Wat moet ik 'gewoon' downloaden dan?
tik Hearthstone als zoekopdracht in appstore.....voila download de app en klaar?!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja sorry hoor. Maar ben je nu aan het uit leggen hoe ik hearthstone moet installeren op mijn ipad?

Laat maar zitten hoor. Ff een spelleke toevoegen aan je account..... Pfffff......

Gewoon enrgens te vinden oe dat dan moet, en of het uberhaupt wel kan kmet hearthstone.

Dat zou binnen 1 seconde helemaal duidelijk moeten en kunnen zijn. Nu al drie dagen bezig, ik geef het op.

[ Voor 35% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:21:
Ja sorry hoor. Maar ben je nu aan het uit leggen hoe ik hearthstone moet installeren op mijn ipad?

Laat maar zitten hoor. Ff een spelleke toevoegen aan je account..... Pfffff......
maar wat wil je nou? je vraag is onduidelijk (voor mij)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb hearthstone op ipad geinstalleerd.

Nu wil ik een battlenet account hebben en heartstone toevoegen.

Heb een battlenet account aangemaakt, mijn hearthstone nick ingevoerd.

En nu wil ik hearthstone toevoegen aan de games aan mijn battlenet account.

Maar ik weet niet hoe.

[ Voor 17% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
Volgens mij gaat een hoop langs elkaar hierover dus laat ik iets anders vragen, waarom wil je hearthstone toevoegen aan je battlenetaccount? Kun je inloggen op heart op je ipad of niet? En kun je op de pc inloggen of niet? (met je battlenet gegevens uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu heeft al de app HS op zijn ipad. naar eigen zeggen speelt hij ermee zonder een account. (wat volgens mij niet zo is)

hij heeft nu op windows/ipad een b.net acc aangemaakt. Na het inloggen van die acc wil hij dus HS eraan koppelen.

dat is het probleem, denk ik :)

maar ik denk dat ie gewoon snel een willekeurige account had aangemaakt toen hij HS voor de eerste keer op ipad speelde. Die naam/pwd moet hij gewoon op zijn ipad terug zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
Mofkees schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:28:
stalscu heeft al de app HS op zijn ipad. naar eigen zeggen speelt hij ermee zonder een account. (wat volgens mij niet zo is)

hij heeft nu op windows/ipad een b.net acc aangemaakt. Na het inloggen van die acc wil hij dus HS eraan koppelen.

dat is het probleem, denk ik :)

maar ik denk dat ie gewoon snel een willekeurige account had aangemaakt toen hij HS voor de eerste keer op ipad speelde. Die naam/pwd moet hij gewoon op zijn ipad terug zien te vinden.
Dit!
Je kunt niet spelen op de ipad zonder account, dus dan heb je waarschijnlijk een account aangemaakt toen je ging spelen. Weet niet meer hoe het bij mij ging, maar misschien pakt ie automatisch je apple emailadress en hoef je alleen een nick te maken. die moet je nu gaan gebruiken neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Toen ik hs voor het eerst op startte, moet je toch een account aan maken voor de game zelf?

Had toen nog nooit iets met battlenet te maken gehad. Dat wil ik nu nu pas doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:25:
Ik heb hearthstone op ipad geinstalleerd.

Nu wil ik een battlenet account hebben en heartstone toevoegen.

Heb een battlenet account aangemaakt, mijn hearthstone nick ingevoerd.

En nu wil ik hearthstone toevoegen aan de games aan mijn battlenet account.

Maar ik weet niet hoe.
Lol , ik heb het meerdere keren terug gelezen en het is totaal niet duidelijk.

- Het email adres (wat ook je login is voor battlenet) is tevens je login (1 malig in te vullen op je ipad) voor hearthstone.

Meer kan ik er niet van maken m8. Zo moeilijk is dat toch niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:30:
Toen ik hs voor het eerst op startte, moet je toch een account aan maken voor de game zelf?

Had toen nog nooit iets met battlenet te maken gehad. Dat wil ik nu nu pas doen.
Het account wat je toen hebt gemaakt is ook een battlenet account geworden lijkt mij. Kun je niet proberen met die gegevens in te loggen op battlenet op de pc? Dan merk je het vanzelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Lees ff een pagina terug aub.

En kijk naar de fotos, het is toch super duidelijk wat ik heb gedaan en wat ik wil?

Ik praat toch geen spaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

DaMei schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:31:
[...]

Het account wat je toen hebt gemaakt is ook een battlenet account geworden lijkt mij. Kun je niet proberen met die gegevens in te loggen op battlenet op de pc? Dan merk je het vanzelf..
Ja, dat heb ik het gedaan. Maar dan zegt ie dat ik de game niet op mijn pc heb staan en kan nergens iets vinden over de ipad versie, of dat ik dat ergens kan toevoegen.

Maar laat maar zitten hoor, word hier echt gek van.

Hoef geen battlenet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft de game al op de ipad maar wil nu op zijn mac of pc spelen. teminsten zo komt het op mijn over.

ik heb zelf niet op de ipad gespeeld maar neem aan dat je een battle.net account aanmaakt op de ipad voor dat je aan de game begint. dus je hebt al een battle.net account. je download heartstone/battle.net-launcher. voor je de game start vraag die om je inlog gegevens (battle.net-account). als je hier de zelfde account gegevens gebruikt als op de ipad moet je, je kaarten verzammeling (en deck) gewoon terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Battle.net toont de versie van je iPad niet op hun site.
Enkel de PC versie kan je 'toevoegen' aan je battle.net account op hun website.

Je maakt het moeilijker dan het is.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:32:
Lees ff een pagina terug aub.

En kijk naar de fotos, het is toch super duidelijk wat ik heb gedaan en wat ik wil?

Ik praat toch geen spaans?
het lijkt geen spaans, dat klopt i.i.g. :D

Je doet een maal op een andere volgorde dan de meesten hier, namelijk HS spelen op ipad voordat je via windows oid op b.net een account aanmaakt.

maar je kunt niet HS spelen zonder b.net account. Kijk eens in je HS instellingen op je ipad, daar is de inlognaam je bestaande b.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
Mofkees schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:35:
[...]

het lijkt geen spaans, dat klopt i.i.g. :D

Je doet een maal op een andere volgorde dan de meesten hier, namelijk HS spelen op ipad voordat je via windows oid op b.net een account aanmaakt.

maar je kunt niet HS spelen zonder b.net account. Kijk eens in je HS instellingen op je ipad, daar is de inlognaam je bestaande b.net account.
Die weet hij wel en kan ie ook mee inloggen. Alleen het toevoegen van de ipad variant aan dat rijtje met games in battlenet lijkt het probleem te zijn, maar dat heeft niemand volgens mij dus dat zou ik gewoon laten voor wat het is. Game op pc downloaden en inloggen en klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ps. Iedereen bedankt hoor, voor de hulp, dat wel, ;-).

Maar.... Werd me ff te veel. Haha.

Laat maar probeer morgen wel weer.

Misschien als er nog iemand online komt, en die net als ik voor het eerst een blizzard game speelt. Eerst HS geïnstalleerd heeft. En toen pas later een battlenet account heeft aangemaakt.

En hoe hij/zij dat heeft gedaan, dat wil ik wel eens weten dan, AUB, ;-).

Morgen weer een dag....

Ps... Begin langszaam te denken dat ik gewoon niet weet wat battlenet is.... Dat het iets anders is dan wat ik denk.... Nouja.... Ff hondje uit laten, lol.

[ Voor 68% gewijzigd door Turfschipper op 25-11-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
stalscu schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:39:
Ps. Iedereen bedankt hoor, voor de hulp, dat wel, ;-).

Maar.... Werd me ff te veel. Haha.

Laat maar probeer morgen wel weer.
maar wat wil je nou precies, HS-ipad op je b.net account game list hebben? dat alleen is toch vrij nutteloos.

kan wel begrijpen dat je op meerdere devices wil spelen en daarbij dezelfde kaartencollectie ter beschikking hebt. Dan moet je dus toch op je ipad je b.net account achterhalen en die overall gebruiken.

of anders aangezien je toch net begonnen bent, je ipad HS account veranderen in die b.net account die je net aangemaakt hebt.

@DaMei, denk 't niet dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

:9~
nagasy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:34:
Battle.net toont de versie van je iPad niet op hun site.
Enkel de PC versie kan je 'toevoegen' aan je battle.net account op hun website.

Je maakt het moeilijker dan het is.
Aaaarrrggghhhhhh, hahaha, zie je wel! Het kan dus niet voor/met ipad.

Hahaha, ja... Vond het al zo gek.

Nouja, opgelost dan. Op pc downloaden inloggen met mijn acount, etc etc.

Ok duidelijk. Thanks....

Opgelucht.. Lol

Ok hondje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zo, terug, ijskoud is het man. Haha, drie dagen lopen zoeken en 1 berichtje van Nagasy en we kunnen weer tot rust komen, ;-).

-

Zal me eens wat beter gaan inlezen over wat battlenet nu precies in houdt. Ik ging me daar aan melden omdat ik in de start post had gelezen dat er een tweakers groep is op battlenet. En dat je je daar kan toevoegen.

En dat je dan elkaar beter kan vinden, en als friend kan toevoegen, games tegen elkaar kan spelen. Toernooitjes mee doen etc.

Dacht dat battlenet ook daarvoor was. En dat je goed je progressie kan volgen en zo.

Maar is dat wel zo? Ga ik nu eens op zoeken, want misschien is battlenet toch wat anders dan ik dacht. En ik kan er er niet zoveel mee.
Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]