Er zijn eigenlijk maar 2 nieuwe decks gekomen in de meta, namelijk Dragon Priest, al bestond deze wel al, is die nu veel sterker, en Secret Paladin. De kaart die erbij gekomen is Mysterious Challenger, een 6 mana 6/6 die alle secrets uit je deck activeert die nog niet actief zijn, oftewel een sterkere versie van Mad Scientist, alleen dan met Battlecry ipv Deathrattle. Deze decks worden zowel aggro als midrange gespeeld.Victor Oornc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 03:24:
Hallo!
Volgende week ga ik weer starten met hearthstone, maar ik ben voor TGT gestopt. Ik start denk ik maar met een hoop arena.
Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen met nieuwe meta? Wat is er beter geworden (class, kaarten) en wat slechter? Welke nieuwe flamestrike oid moet ik omheen spelen? Welke TGT kaart is een must pick? Is er een podcast a la Limited Resources waarvan ik een paar episodes kan meepakken?
Hoor het graag!
Verder is control/midrange Shaman terug, al zie ik ze zelf niet veel.
De rest is nog aardig hetzelfde, Patron, Tempo Mage, Hunter in het algemeen maar voornamelijk Midrange die populair is enz enz.
Voor mij voelt TGT dan vooral ook aan als een uitbreiding die je meer keuzes geeft in je decks, niet dat er veel decks bij zijn gekomen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900