[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft F2P - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 240.906 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
beuker19 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:25:
[...]

Ik heb het geprobeerd maar ben weer terug gegaan naar de cultist omdat het voor mij niet werkte maar misschien heb jij meer geluk.
Dragon Priest blijf ook zeker geen tier 1 deck en ben bang dat het in hetzelfde bootje gaat als Oil Rogue , Midrange Zoo , Midrange Paladin en Hybrid Hunter.
Dragon Priest geen tier 1? Ik zit anders op een zeer hoge win rate er mee en tempo storm rate hem ook tier 1. Misschien speel je een verkeerde build of niet de goede mulligan?
Hij lijkt ook weinig zwakke plekken te hebben, bijna geen decks die auto-lose zijn.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-05 21:15
De
SeamusXanthus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:46:
[...]

Dragon Priest geen tier 1? Ik zit anders op een zeer hoge win rate er mee en tempo storm rate hem ook tier 1. Misschien speel je een verkeerde build of niet de goede mulligan?
Hij lijkt ook weinig zwakke plekken te hebben, bijna geen decks die auto-lose zijn.
CW , Handlock , Secret Paladin(Midrange boom+tirion) Combo Druid en Patron Warrior is alles wat ik tegen kom en de eerste week ging het ook heel goed maar deze week is wel een van de slechte weken in Hearthstone ooit voor mij en het lijkt wel of ik soms gewoon niet mag winnen :'(
Maar dat geld niet alleen voor Priest hoor ook met andere decks behalve vanmiddag met Tempo Mage(quest) heb nog geen enke 3 winstreaks kunnen halen.
Weet niet op welke rank jij speelt maar dit heb ik op rank 8 nog nooit mee gemaakt.
Welke build speel jij dan want ik heb kolento en Sigma's deck geprobeerd maar kwam alleen maar geen aggro decks tegen behalve 1 Hunter waar ik van won.
Ben ook nog nooit zoveel Warrior tegen gekomen als deze week want net nog weer verloren met een Paladin omdat deze CW een god draw had met Winaxe , Armorsmith , Coin Deathbite , Acolyte 3x Draw en ik mijn hand leeg had op LoH na.

Edit: Nog 1 potje voor slapen tegen een Hunter die zo hard verloor dat het niet een meer leuk was :o met Dragon Priest.
Ik bedoelde ook dat Dragon Priest nu wel tier 1 is maar ik verwacht dat het geen Tier 1 blijft al mag het van mij wel want het is in ieder geval een eerlijk deck waar geen "oneerlijke" kaarten inzitten zoals Dr Boom , Challenger , FoN+SR , Frothing Berserkers of Mad Scientist en al bedoel ik het niet zo slecht het is wel wat de decks heel sterk maakt ipv. goed.

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 23-09-2015 01:11 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• SeamusXanthus
beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 00:50:
De
[...]
.
Weet niet op welke rank jij speelt maar dit heb ik op rank 8 nog nooit mee gemaakt.
Welke build speel jij dan want ik heb kolento en Sigma's deck geprobeerd maar kwam alleen maar geen aggro decks tegen behalve 1 Hunter waar ik van won.
.
Ben nu rank 7. Deze maand niet veel gespeeld nog op ranked. Normaal gesproken eindig ik tussen rank 3 en 5. Met huidige winrate gaat het makkelijk lukken om weer 5 te worden verwacht ik.
Afgelopen twee dagen er wat harder aan getrokken en dan vlieg ik meteen van 12 naar 7 met maar een paar losses. Zeker nu er veel face Hunter wordt gespeeld is het een erg goed deck maar ik lijk het ook het goed te doen tegen secretdin en patron win ik ook steeds. Dat zijn 3 belangrijke matchups.
Ik speel kolento's dragon priest met sylvanas ipv voljin.
Maar goed, een deck is natuurlijk alleen maar zo goed als zijn laatste 10 potjes en als jij dan net toevallig een paar keer pech had en ik een langdurige winning streak dan is het beeld van een deck wel vertekend.
In elk geval moet je een draak hebben in je mulligan. Ik hou regelmatig een azure drake of zelfs een ysera in mijn hand om die early game draken te hebben anders is het auto-lose. Topdeckend naar early game zoeken levert me meer succes op dan topdeckend naar draken. Zeker omdat je dan meteen die 2/3 whelp kan spelen als je die pakt, terwijl als ik mijn hoge mana draak weg doe ik 2 draken moet pakken.
Met die 2/3 of 2/4 taunt op het bord heb je al half gewonnen. Zeker als je kan opvolgen met 3/6 taunt.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:22:
[...]

Ben nu rank 7. Deze maand niet veel gespeeld nog op ranked. Normaal gesproken eindig ik tussen rank 3 en 5. Met huidige winrate gaat het makkelijk lukken om weer 5 te worden verwacht ik.
Afgelopen twee dagen er wat harder aan getrokken en dan vlieg ik meteen van 12 naar 7 met maar een paar losses. Zeker nu er veel face Hunter wordt gespeeld is het een erg goed deck maar ik lijk het ook het goed te doen tegen secretdin en patron win ik ook steeds. Dat zijn 3 belangrijke matchups.
Ik speel kolento's dragon priest met sylvanas ipv voljin.
Maar goed, een deck is natuurlijk alleen maar zo goed als zijn laatste 10 potjes en als jij dan net toevallig een paar keer pech had en ik een langdurige winning streak dan is het beeld van een deck wel vertekend.
In elk geval moet je een draak hebben in je mulligan. Ik hou regelmatig een azure drake of zelfs een ysera in mijn hand om die early game draken te hebben anders is het auto-lose. Topdeckend naar early game zoeken levert me meer succes op dan topdeckend naar draken. Zeker omdat je dan meteen die 2/3 whelp kan spelen als je die pakt, terwijl als ik mijn hoge mana draak weg doe ik 2 draken moet pakken.
Met die 2/3 of 2/4 taunt op het bord heb je al half gewonnen. Zeker als je kan opvolgen met 3/6 taunt.
Hmm op een of andere manier speel ik altijd tegen hunters met 2x hunters mark die ze dan ook allebei trekken en verlies ik nog regelmatig in die matchup :+ Hunter en warrior zijn voor mij de lastigste matchups, de rest maak ik een goede kans.

Vicariously I live while the whole world dies

• SeamusXanthus
Hunter verlies je eigenlijk altijd als ze de perfecte hand hebben. Ik ga ook zeker niet beweren dat ik 100% win tegen ze
Is de hunter die jullie tegen komen alleen face hunter of is het ook meer richting midrange hunter?

[ Voor 9% gewijzigd door xelfer op 23-09-2015 08:59 ]

• SeamusXanthus
Laatste week veel face, daarvoor meer midrange.

• beuker19
xelfer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
Is de hunter die jullie tegen komen alleen face hunter of is het ook meer richting midrange hunter?
Het enige wat ik merk op rank 8 is dat ze allemaal face gaan :+
Zeker al er Highmane of Loatheb ligt gaan de meeste Hunters Face.
Dat bepaald vaak ook of je wint of niet.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

xelfer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:49:
Bijna altijd face in mijn geval, maar ik speel op lage rank (rank 12 atm). En inderdaad, als Hunter een goede curve heeft en steeds net een antwoord op mijn minions heeft dan verlies ik uiteindelijk alsnog door een burst met Kill Command + weapon + hero power

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Mag ik me hier ook melden? Speel sinds dit seizoen fanatiek en hang nu op level 7. Krijg soms nog wel flink op m'n kloten omdat ik te gretig ben en natuurlijk nog niet zo bekend met alle tactics.

Ik speel met een mechmage.
sugarcoated schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:36:
Mag ik me hier ook melden? Speel sinds dit seizoen fanatiek en hang nu op level 7. Krijg soms nog wel flink op m'n kloten omdat ik te gretig ben en natuurlijk nog niet zo bekend met alle tactics.

Ik speel met een mechmage.
Dat is niet slecht als je in je eerste fanatieke seizoen al rank 7 haalt :).

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
je merkt wel dat de ranking systeem nu wel werkt, ik ben nu rank 14 maar normaal gesproken zal ik coneden naar rank 20. maar nu krijg je er iets voor terug dus nu probeer ik gewoon leuk te spelen :)

mijn mainbuild is dragon druid build, ik win voor 66-75%

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 23-09-2015 12:41 ]

• beuker19
Zo deze Brawl ook weer gedaan en dit keer met DemonHandlock tegen Vortex(van hier ?) die volgens mij Dragonlock speelde en ook nog eens een Mal'ganis uit zijn Bane of doom kreeg maar geen partij was voor de Demon Lord :P

Zijn er overigens nog mensen die DemonHandlock hebben geprobeerd op de ladder deze maand en zo ja wat zijn jullie ervaringen.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:31:
Zijn er overigens nog mensen die DemonHandlock hebben geprobeerd op de ladder deze maand en zo ja wat zijn jullie ervaringen.
Daar ben ik ook benieuwd naar. :)
Kom de deck sinds rank 8 regelmatig tegen. En zeker 70% van gewonnen met Dpriest.

Ben de deck daarna ook gaan craften, de variant van Lifecoach. Alleen nog geen ervaring mee opgedaan.
Wellicht iets voor volgende maand om mee te ladderen. Of de smorc Druid van Kolento.
Schijnt ook populair te zijn.

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-04 20:29
Net een golden Aviana in ontvangst mogen nemen na mijn daily quest. :D
Toch wel leuk voor de dust. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59
Briljante brawl dit zeg! Zoo veel mensen weten niet wat te doen en gaan helemaal de mist in. Moet wel zeggen dat voor een 'random minion' ik wel verdacht vaak Doomsayer krijg. Al drie keer m'n eigen board gewiped in vijf potjes.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Net een game gespeeld waarin ik 14 keer op een rij face hitte met mijn Flamewakers en Arcane Missiles. Bizarre RNG galore.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-05 10:18
Tektoon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:17:
Briljante brawl dit zeg! Zoo veel mensen weten niet wat te doen en gaan helemaal de mist in. Moet wel zeggen dat voor een 'random minion' ik wel verdacht vaak Doomsayer krijg. Al drie keer m'n eigen board gewiped in vijf potjes.
Ik speel tegen een hunter.. Toch typisch dat hij me extra minions wil geven.

Ik kom vandaag trouwens ook veel facehunter tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 23-09-2015 18:45 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Tektoon
Haha, ja ik m'n eerste potje ook. Nou is dat toevallig m'n favo class, maar dit is niet de juiste brawl voor de Huntert. Later kwam ik ook nog een Warrior tegen. 8)7

Demon Zoo werkt erg goed hier. Om wat gold te lozen nog maar 5 pakjes gekocht. Deze keer met Varian Wrynn inside! :o

Ik krijg echt veel meer legs dan tijdens classic of GvG al besef ik dat het voor sommigen precies andersom is.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

TGT is voor mij ook wel bizar qua legendaries. 60% van de legendaries die ik uit TGT pakjes heb gehaald waren golden, maar ik krijg wel veel minder vaak legendaries uit pakjes.

• aicaramba
Ik heb nog nooit een golden legendary gehad. Ik heb sinds TGT wel een erg grote hoeveelheid legendaries in packs. Al 7 legendaries uit 70 packs ofzo? Helaas wel 3 dubbele legs.

Net toevallig nog een golden confuse gekregen.

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:47
aicaramba schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:19:
Ik heb nog nooit een golden legendary gehad. Ik heb sinds TGT wel een erg grote hoeveelheid legendaries in packs. Al 7 legendaries uit 70 packs ofzo? Helaas wel 3 dubbele legs.

Net toevallig nog een golden confuse gekregen.
Lekker dan :+ Ik heb 1 legendary uit 70 TGT pakjes!

• aicaramba
boe.i schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:21:
[...]

Lekker dan :+ Ik heb 1 legendary uit 70 TGT pakjes!
Ik heb daarvoor zo'n 60 packs geen legendary gehad, hoor. Dus het mocht ook wel een keer ;)

• beuker19
3 Legendary's uit +/-60 pakjes 1x Wilfred Fizzlebang 1x Eydis Darkbane en de laatste van 't weekend een Icehowl :'( verder Chillmaw en Justicar gecraft.

Overigens al 2x een golden Legendary gehad 1x Leeroy gedust voor Dr. Boom en een Tinkmaster Overspark voor Grom + Alex met dust wat ik toen nog had.

Edit:GVD :( Net weer verloren van een Patron Warrior nadat ik eindelijk zijn Patrons had verwijderd en ik nog 11 HP had hij nog even een Frothing Berserker, Warsong Commander , Unstable Ghoul en Inner rage(laatste 4 kaarten in zijn hand) voor 11 damage.
Nu is dit nog niet zo extreem maar er moet echt wat aan die ......... Frothing Berserkers gedaan worden door Blizzard wat dit gaat gewoon nergens over een 11/3 Charge :')

[ Voor 74% gewijzigd door beuker19 op 23-09-2015 21:00 ]

• aicaramba
beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:38:
3 Legendary's uit +/-60 pakjes 1x Wilfred Fizzlebang 1x Eydis Darkbane en de laatste van 't weekend een Icehowl :'( verder Chillmaw en Justicar gecraft.
Waarom :'(? 3 lagendaries uit 60 packs is toch precies het gemiddelde?

De TGT legendary die mij het meest verrast heeft is Nexus-Champion Saraad. Die kaart is nog best oké in wat langzamere decks.

• Benjamin-
beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:38:

Overigens al 2x een golden Legendary gehad 1x Leeroy gedust voor Dr. Boom en een Tinkmaster Overspark voor Grom + Alex met dust wat ik toen nog had.

Edit:GVD :( Net weer verloren van een Patron Warrior nadat ik eindelijk zijn Patrons had verwijderd en ik nog 11 HP had hij nog even een Frothing Berserker, Warsong Commander , Unstable Ghoul en Inner rage(laatste 4 kaarten in zijn hand) voor 11 damage.
Nu is dit nog niet zo extreem maar er moet echt wat aan die ......... Frothing Berserkers gedaan worden door Blizzard wat dit gaat gewoon nergens over een 11/3 Charge :')
Grom + Inner Rage is meer damage, meer health en kost je maar 2 kaarten.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• beuker19
aicaramba schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:42:
[...]

Waarom :'(? 3 lagendaries uit 60 packs is toch precies het gemiddelde?
Ohhh dat was voor die Icehowl ;)
Benjamin- schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:40:
[...]

Grom + Inner Rage is meer damage, meer health en kost je maar 2 kaarten.
Ja en ?
2x Fireball is ook 12 damage maar daar gaat het toch niet om.
Reageerd dan met iets zinnigs of helemaal niet.

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 10:08
beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:31:
Zo deze Brawl ook weer gedaan en dit keer met DemonHandlock tegen Vortex(van hier ?) die volgens mij Dragonlock speelde en ook nog eens een Mal'ganis uit zijn Bane of doom kreeg maar geen partij was voor de Demon Lord :P

Ik speelde gister wel brawl, maar met een fantasie warlock deck. Ik heb geen bane of doom.

xVortexx D3

• aicaramba
Ik heb ook een soort demonhandlock, maar ik heb geen malganis en heb hem sowieso flink anders gemaakt dan wat je op streams ziet. Qua demons heb ik alleen imp gang boss en imp-losion. Tot nu toe werkt het redelijk.

aicaramba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:49:
Ik heb ook een soort demonhandlock, maar ik heb geen malganis en heb hem sowieso flink anders gemaakt dan wat je op streams ziet. Qua demons heb ik alleen imp gang boss en imp-losion. Tot nu toe werkt het redelijk.
Is het dan nog wel een demon deck als je alleen 2 imp gang boss speelt als demons? :)

• aicaramba
xelfer schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:18:
[...]

Is het dan nog wel een demon deck als je alleen 2 imp gang boss speelt als demons? :)
Ehh.. Tja.. Ik wilde geen demon zoo of midrange zoo en ik mis mountain giants, sylvanas, jarraxus en malganis voor handlock-achtige decks. Dus ik dacht ik stop de beste demon kaarten er in als opvulling :P

Of je het nog demon deck kan noemen.. Tja, boeit me niet zoveel :P

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Grappig hoe snel iedereen naar handlock grijpt bij deze Brawl. Met een goed aggro deck (bijv. Face Hunter) heb je ze meestal al op 0 voordat je echt in de problemen komt :P

Omelette du fromage!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Vond deze brawl niet echt boeiend, snel maar met een aggro pally m'n packje gehaald.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
ik had de quest play 5 or more mana cost creature, deed ik 3 games met druid met alleen maar 5 creature costs had ik 3x achter elkaar gewonnen LOL

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
aicaramba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:21:
[...]

Ehh.. Tja.. Ik wilde geen demon zoo of midrange zoo en ik mis mountain giants, sylvanas, jarraxus en malganis voor handlock-achtige decks. Dus ik dacht ik stop de beste demon kaarten er in als opvulling :P

Of je het nog demon deck kan noemen.. Tja, boeit me niet zoveel :P
duh, het ging over een "demonhandlock", zelfs in je eigen post. Echter heb je de helft giants niet en maar 2 demons. Kom minstens met 2x void callers en 1 of 2 doomguard :) Malganis is ook niet een auto-include voor hand-lock. :)

Als je al 3x dubbele TGT legends hebt, zou je misschien Sylvanas kunnen craften? die is vrijwel altijd nuttig.

Aan de kant inderdaad, what's in a name...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Nitai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:27:
Vond deze brawl niet echt boeiend, snel maar met een aggro pally m'n packje gehaald.
Ik vond hem ook niet super. Heb turn 5 gewonnen met mijn Zoo deckje. Lekker Flame Imps en Pitlords droppen.

• aicaramba
Mofkees schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:42:
[...]

duh, het ging over een "demonhandlock", zelfs in je eigen post. Echter heb je de helft giants niet en maar 2 demons. Kom minstens met 2x void callers en 1 of 2 doomguard :) Malganis is ook niet een auto-include voor hand-lock. :)

Als je al 3x dubbele TGT legends hebt, zou je misschien Sylvanas kunnen craften? die is vrijwel altijd nuttig.

Aan de kant inderdaad, what's in a name...
'een soort van' is een ruim begrip ;)

Maareh. Ik zou sylvanas kunnen craften inderdaad. Ik wil echter nog niet direct al m'n TGT kaarten disenchanten ivm mogelijke wijzigingen. Ook craft ik liever GvG kaarten, omdat ik nog steeds classic packs open met 'watch and learn' en tavern brawl.

Sylvanas staat wel hoog op mn wishlist, hoor. Maar ik loop liever minder risico om een kaart te craften en hem daarna uit een pack te halen. Dat gezegd hebbende, de classic packs die ik open zijn stuk voor stuk bagger.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 24-09-2015 11:51 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ik had hem verkeerd begrepen, dacht dat het was wanneer je meer dan 3 dmg in 1 beurt face krijgt.
Dus ik mooi een hunter gebouwd met veel 1-3 attack minions.
Wel meteen 1e keer gewonnen en weer klaar tot de volgende.

• Predje
WTF! Kom ik een grim patron mechmage tegen :S
Werkt nog kei goed ook!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Predje schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:57:
WTF! Kom ik een grim patron mechmage tegen :S
Werkt nog kei goed ook!
leg uit

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Predje
Gewoon mech mage met 2 patrons en dan elke turn je eigen parton pingen.
Naar alle mechs is dat teveel.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Predje schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:01:
[...]

Gewoon mech mage met 2 patrons en dan elke turn je eigen parton pingen.
Naar alle mechs is dat teveel.
Oh op die manier, duh x) ..

Ik zit trouwens met een dilemma:
Zit inmiddels weer op 2k dust en weet niet wat ik moet craften ..

Leeroy -> Om mijn vervelende face-huntard nog net wat vervelender te maken
Mal'Ganis -> Om mijn midrange zoodeck een kick te geven
Jaraxxus -> Zie bovenstaande
Sylvanas -> All-around goed
Chillmaw -> Zou goddelijk zijn in mijn dragonpriest die ik nu eel speel
Ysera -> Zou ook redelijk in mijn dragonpriest kunnen

Ik speel vooral veel dragonpriest momenteel, totemshaman snel op uitgekeken geraakt.
Tussendoor nog wel eens een paar potjes facehunter en midrange hunter (en lock).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Sylvannas, zoals je zei is ze een allrounder en ondanks de meta nog erg goed. Tenzij je echt specifiek 1 class speelt, zou je een class legendary kunnen craften.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

An1mA schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:19:
Sylvannas, zoals je zei is ze een allrounder en ondanks de meta nog erg goed. Tenzij je echt specifiek 1 class speelt, zou je een class legendary kunnen craften.
Mijn grootste twijfel ligt momenteel tussen Syl, Mal'Ganis/Jara en Chilmaw

Mijn maindeck lijkt trouwens heel erg op deze:
http://www.hearthpwn.com/...-reynads-op-dragon-priest

Alleen heb ik er geen cabal, shrinks etc in zitten en focus ik wat meer op dragonsynergy

Ow ik trok ook net een Icehowl uit een pack.
Ik zit te denken die te disenchanten. Zie daar echt geen waarde in, in die kaart, dan liever de 400 dust

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 24-09-2015 12:25 ]

• beuker19
Darkfreak schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:22:
[...]

Mijn grootste twijfel ligt momenteel tussen Syl, Mal'Ganis/Jara en Chilmaw

Mijn maindeck lijkt trouwens heel erg op deze:
http://www.hearthpwn.com/...-reynads-op-dragon-priest

Alleen heb ik er geen cabal, shrinks etc in zitten en focus ik wat meer op dragonsynergy

Ow ik trok ook net een Icehowl uit een pack.
Ik zit te denken die te disenchanten. Zie daar echt geen waarde in, in die kaart, dan liever de 400 dust
Ysera> Chillmal All day Every day

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik zou zelf voor Sylvanas als eerst kiezen en daarna Ysera.

En als je lock gaat spelen, eerst Jaxx en daarna Mal'ganis.

[ Voor 34% gewijzigd door Nitai op 24-09-2015 12:42 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Het is uiteindelijk Chillmaw geworden.

Gelijk al twee hele snelle potjes geworden waarbij een concedende Patron Warrior (die zijn hele veld voor zijn ogen zag verwijden toen ik Chillmaw ook daadwerkelijk kon spelen).

Eerste match was een concede op turn 5 (enemy dragonpriest buffte zijn dragonkin sorcerer tot 12 HP en ik knalde Voljin (alongside 3 andere draken) op het veld. Toen hield die het voor gezien XD

Sylvanas gaat wel zeker weten de volgende craft worden (zit alweer op 800 dust)

[ Voor 9% gewijzigd door Darkfreak op 24-09-2015 12:45 ]

• Predje
Darkfreak schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:44:

Gelijk al twee hele snelle potjes geworden waarbij een concedende Patron Warrior (die zijn hele veld voor zijn ogen zag verwijden toen ik Chillmaw ook daadwerkelijk kon spelen).

Eerste match was een concede op turn 5 (enemy dragonpriest buffte zijn dragonkin sorcerer tot 12 HP en ik knalde Voljin (alongside 3 andere draken) op het veld. Toen hield die het voor gezien XD

Als je dragonpriest hebt met chillmaw zou ik eerder ysara doen (ook goed in andere priest en warrior decks).
In dragon is sylvanas minder goed dan ysara.

• beuker19
Darkfreak schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:44:

Zonde man.
Een Dragon Priest zonder Ysera is als een Face Hunter zonder Charge minions daar ga echt nog spijt van krijgen IMHO

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

beuker19 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:49:
[...]

Zonde man.
Een Dragon Priest zonder Ysera is als een Face Hunter zonder Charge minions daar ga echt nog spijt van krijgen IMHO
Ik run dat deck eigenlijk al best lang zonder Ysera, en het loopt prima.
Misschien dat ik mij nog bedenk zodra ik weer op de 1600 dust zit.

Dit is trouwens het deck dat ik nu run:
http://www.hearthhead.com...8/darkfreaks-dragonpriest

Ow en Twilight Guardian is naar mijn mening echt een van de fijnste kaarten die er is O+
Twijfel nog steeds of Hungry Dragon value heeft in dit deck

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 24-09-2015 12:55 ]

• beuker19
Darkfreak schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:51:
[...]

Ik run dat deck eigenlijk al best lang zonder Ysera, en het loopt prima.
Misschien dat ik mij nog bedenk zodra ik weer op de 1600 dust zit.

Dit is trouwens het deck dat ik nu run:
http://www.hearthhead.com...8/darkfreaks-dragonpriest

Ow en Twilight Guardian is naar mijn mening echt een van de fijnste kaarten die er is O+
Op welke rank speel je nu ?

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-05 23:36
Ysera is echt niet nodig voor dragon priest, ik vind persoonlijk dat ze nog steeds veel te slow is voor wat haar effect is.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:46
separhim schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:42:
[...]

Ysera is echt niet nodig voor dragon priest, ik vind persoonlijk dat ze nog steeds veel te slow is voor wat haar effect is.
Om hierover even wat uit te breiden: zowat heel azië speelt Dragon Priest zonder Ysera en in plaats daarvan spelen ze Confessor. Dit omdat 2 healen op turn 9 best wel belangrijk is en je tevens grote kans hebt om hiermee 2 threats op het veld te zetten i.p.v. 1.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

• separhim
PCBaas schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:20:
[...]

Om hierover even wat uit te breiden: zowat heel azië speelt Dragon Priest zonder Ysera en in plaats daarvan spelen ze Confessor. Dit omdat 2 healen op turn 9 best wel belangrijk is en je tevens grote kans hebt om hiermee 2 threats op het veld te zetten i.p.v. 1.
Klopt, alleen confessor is een kaart waarmee je direct wint of direct mee achter ligt maar Ysera is een kaart waarmee je aangeeft, ik ga nu proberen heel langzaam te gaan winnen.

• beuker19
separhim schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:41:
[...]

Klopt, alleen confessor is een kaart waarmee je direct wint of direct mee achter ligt maar Ysera is een kaart waarmee je aangeeft, ik ga nu proberen heel langzaam te gaan winnen.
Ysera heeft mij al heel heel veel potjes gewonnen zowel met Dragon Priest als CW.
Chillmaw daarin tegen nog geen enkele en Nefarian ook een stuk minder en ik zie Ysera dan ook als een extra win conditie zeker als je haar later speelt.
Natuurlijk is ze tegen alle rush decks minder belangrijk maar in Control matches en vs. Druid vaak de MVP.

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 24-09-2015 15:38 ]

• separhim
beuker19 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:36:
[...]

Ysera heeft mij al heel heel veel potjes gewonnen zowel met Dragon Priest als CW.
Chillmaw daarin tegen nog geen enkele en Nefarian ook een stuk minder en ik zie Ysera dan ook als een extra win conditie zeker als je haar later speelt.
Tja als je veel aggro/midrange tegen komt dan heb je meer aan chillmaw dan aan Ysera maar als je voornamelijk control tegen komt dan heb je meer aan Ysera, naar aanleiding van wat ik veel tegen kom, is het gewoon lastig om ysera te kunnen spelen.

• Benjamin-
beuker19 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:44:
Ja en ?
2x Fireball is ook 12 damage maar daar gaat het toch niet om.
Reageerd dan met iets zinnigs of helemaal niet.
Je klaagt over en 4 kaart en 8 mana combo die 11 charge damage doet, dat die te goed is. Misschien heb jij een andere definitie van goed, want 11 damage is vrij bagger, en als de ander met 11 damage kan winnen als Patron, dan stond je er sowieso al slecht voor.
Nitai schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:41:
En als je lock gaat spelen, eerst Jaxx en daarna Mal'ganis.
Hij speel midrange Zoo, en dat is 100% Mal'Ganis over Jaraxxus. Jaraxxus is een tijdje gebruikt in demon decks, zelfs wat in zoo, maar is nooit populair geworden, verwacht ook niet dat dit ooit zal veranderen. Probleem is gewoon dat het gebruik te selectief is. Hij is eigenlijk alleen goed uit Voidcaller met een Argus follow up, als je kijkt naar de andere Voidcaller minions, namelijk Doomguard en Mal'Ganis, zijn deze veel sterker in andere situaties. Doomguard is sowieso een goede laatste kaart, of gewoon in noodsituaties, terwijl Mal'Ganis een gigantische threat op het veld zet, maar tevens ook in diverse situaties goed is op turn 9 wanneer je wat demons hebt liggen.

Als Jaraxxus er goed in zou zijn, dan zou ik hem direct gebruiken, heb hem toen ook samen met Mal'Ganis golden gecraft toen voor Demonlock, maar in Zoo is die gewoon niet optimaal. Niet slecht, maar zeker niet optimaal.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 16:53
Yay, nieuw record :D rank 14.. En dan krijg je natuurlijk een paar kuddespelers over je heen met een zoolock, secret paladin, facehunters.. Puur netdecks haat ik dus echt. Niets leuks aan.
Hier mijn probeersel:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nhS71Fl.jpgl

• SeamusXanthus
PCBaas schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:20:
[...]

Ysera heb je óók om de dragon tag in je deck. Ik heb Ysera al zo vaak als enige (extra) draak in mijn hand gehad dat ze me vele potjes laat winnen zonder dat ik haar speel, terwijl als die kaart Confessor was geweest ik het niet eens tot beurt negen zou redden aangezien er minimaal 8 kaarten (meer dan een kwart!) in een dragondeck zitten die alleen value hebben met een draak in je hand.

• SeamusXanthus
Benjamin- schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:15:
[...]

Hij speel midrange Zoo, en dat is 100% Mal'Ganis over Jaraxxus. Jaraxxus is een tijdje gebruikt in demon decks, zelfs wat in zoo, maar is nooit populair geworden, verwacht ook niet dat dit ooit zal veranderen. Probleem is gewoon dat het gebruik te selectief is. Hij is eigenlijk alleen goed uit Voidcaller met een Argus follow up, als je kijkt naar de andere Voidcaller minions, namelijk Doomguard en Mal'Ganis, zijn deze veel sterker in andere situaties. Doomguard is sowieso een goede laatste kaart, of gewoon in noodsituaties, terwijl Mal'Ganis een gigantische threat op het veld zet, maar tevens ook in diverse situaties goed is op turn 9 wanneer je wat demons hebt liggen.
Over Jaraxxus:
Ik heb ooit een non-demon deck gemaakt met bijna alleen maar taunt creaturs, en bijna geen demons behalve Sense Demons + Voidwalkers. Verder allemaal delay kaarten + taunts. Idee was dan om via Sense Demons bijna gegarandeerd Jaraxxus te hebben elk potje en dan via taunts net lang genoeg te leven tot je kan snowballen met zijn ability.
Erg leuk, maar helaas net niet competitief genoeg. Maar bijna elk potje was spannend!

• Benjamin-
SeamusXanthus schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:34:
[...]

Over Jaraxxus:
Ik heb ooit een non-demon deck gemaakt met bijna alleen maar taunt creaturs, en bijna geen demons behalve Sense Demons + Voidwalkers. Verder allemaal delay kaarten + taunts. Idee was dan om via Sense Demons bijna gegarandeerd Jaraxxus te hebben elk potje en dan via taunts net lang genoeg te leven tot je kan snowballen met zijn ability.
Erg leuk, maar helaas net niet competitief genoeg. Maar bijna elk potje was spannend!
Dat zijn zeker leuke decks, zo zijn er nog heel veel. Ik vind dat ook wel het jammere van netdecks. Natuurlijk hou je dat je populaire decks voor je neus krijgt in ieder kaartspel, maar juist omdat dit al een online game is met streamers, speel je vrijwel exclusief tegen vrijwel uitgehamerde decks. Variatie is zeker wel mogelijk, meer dan mensen vaak denken, maar de core voor de beste decks, staan vaak wel met iets van 20 kaarten vast.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:57

Turfschipper

Hup NAC

(jarig!)
aicaramba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:50:
[...]

'een soort van' is een ruim begrip ;)

Maareh. Ik zou sylvanas kunnen craften inderdaad. Ik wil echter nog niet direct al m'n TGT kaarten disenchanten ivm mogelijke wijzigingen. Ook craft ik liever GvG kaarten, omdat ik nog steeds classic packs open met 'watch and learn' en tavern brawl.

Sylvanas staat wel hoog op mn wishlist, hoor. Maar ik loop liever minder risico om een kaart te craften en hem daarna uit een pack te halen. Dat gezegd hebbende, de classic packs die ik open zijn stuk voor stuk bagger.
Haha! Dit had ik ook kunnen typen. Zit met precies hetzelfde.

Krijg echt helemaal niks meer uit die classic pakjes, al maanden lang voor mijn gevoel. En moet nog wel 70 kaarten of zo daar van.

Alleen nu tgt haal ik amper dust in, dus het craften van gvg kaarten staat ook een beetje on hold.

"Volle bak" tgt pakjes openen nu. Langszaam maar zeker moet die voller raken en dan komt de dust vanzelf wel weer.

Ik ga wel voor Sylvanas trouwens. Omdat die in sommige dekjes supersterk is. En lijkt me gewoon een leuke kaart om mee te spelen.

• Tektoon
Tomski1986 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:19:
Yay, nieuw record :D rank 14.. En dan krijg je natuurlijk een paar kuddespelers over je heen met een zoolock, secret paladin, facehunters.. Puur netdecks haat ik dus echt. Niets leuks aan.
Hier mijn probeersel:

[afbeelding]
Ik zou niet bang zijn om hier tegen te moeten spelen maar ik ben benieuwd hoe ver je ermee komt. :)

• Tomski1986
Tektoon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:15:
[...]

Ik zou niet bang zijn om hier tegen te moeten spelen maar ik ben benieuwd hoe ver je ermee komt. :)
Vrij ver in een wereld vol dwaze netdecks. Facehunter decks mogen ze van mijn part hard bannen.

• beuker19
[...]

Je klaagt over en 4 kaart en 8 mana combo die 11 charge damage doet, dat die te goed is. Misschien heb jij een andere definitie van goed, want 11 damage is vrij bagger, en als de ander met 11 damage kan winnen als Patron, dan stond je er sowieso al slecht voor.
Het waren zijn laatste 4 kaarten en had al 2x zijn volledige board gecleared maar dit is dan ook normaal denk ik op turn 7
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/74295610/Hearthstone%20Screenshot%2009-20-15%2001.14.10.png

Verder is dit een post van Lohtar die gistteren ook weer iest vergelijkbaars had

https://www.reddit.com/r/...something_about_frothing/

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

[...]

[...]

Hij speel midrange Zoo, en dat is 100% Mal'Ganis over Jaraxxus.

Als Jaraxxus er goed in zou zijn, dan zou ik hem direct gebruiken, heb hem toen ook samen met Mal'Ganis golden gecraft toen voor Demonlock, maar in Zoo is die gewoon niet optimaal. Niet slecht, maar zeker niet optimaal.
Helemaal eens, maar ik ging er niet vanuit dat hij mid-zoo speelt. Ik ben meer van de control (en ook niet objectief) ;) en ik ben geen doorgewinterde Lock speler (bijna 450 ranked games gewonnen), maar heb meer aan Jaxx gehad dan aan Mal'ganis.

Mal'ganis vind ik meer bij demon heavy decks passen en is iets beter tegen aggro door de lage curve en goede synergie. Jaxx is beter tegen control decks, heeft niet direct impact maar heeft wel meer waarde komende turns.

Ik speel in mijn midrange paladin deck 10 kaarten van 5 of meer mana en ik heb ze net serieus allemaal alle 10 gepakt zonder ook maar 1 4-mana of minder kaart te pakken :o.

Uiteraard liep ik de gehele game achter de feiten aan en verloor ik kansloos.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 24-09-2015 22:15 ]

• Tomski1986
Zucht, vanaf nu concede ik gewoon als ik een hunter deck tegenkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-04 23:14
Zojuist met mijn eigen gebouwd deck de laatste 23 wins voor golden druid gehaald met een winrate van 65,7%

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2wrj9ef.png

http://www.hearthpwn.com/decks/337336-death-druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Feli :)F
Tomski1986 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:51:
Zucht, vanaf nu concede ik gewoon als ik een hunter deck tegenkom.
Tja, kijk, je speelt met Kolento's control Shaman zonder Neptulon en Sylvanas (stiekem toch gewoon een netdeck dus ;) ). Er is natuurlijk een reden dat dat deck een tier 4 deck is en geen tier 1 deck. Als je meer potjes wilt winnen tegen face hunters zou ik een ander deck kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

astie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:14:
Zojuist met mijn eigen gebouwd deck de laatste 23 wins voor golden druid gehaald met een winrate van 65,7%

[afbeelding]

http://www.hearthpwn.com/decks/337336-death-druid
Mooi astie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Hé, da's apart. Ik had gisteren m'n drie daily quests allemaal voltooid en dus geen daily quests meer staan. Vandaag open ik Hearthstone en heb ik niet één maar twee nieuwe daily quests!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astie
Haay schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:52:
Hé, da's apart. Ik had gisteren m'n drie daily quests allemaal voltooid en dus geen daily quests meer staan. Vandaag open ik Hearthstone en heb ik niet één maar twee nieuwe daily quests!
Dit komt omdat je daily's hebt gemist hiervoor omdat je er al 3 had. Krijg je een soort buffer van daily's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 02:18:
Feli :)F
Tja, kijk, je speelt met Kolento's control Shaman zonder Neptulon en Sylvanas (stiekem toch gewoon een netdeck dus ;) ). Er is natuurlijk een reden dat dat deck een tier 4 deck is en geen tier 1 deck. Als je meer potjes wilt winnen tegen face hunters zou ik een ander deck kiezen. :)
Shaman valt mij sowieso tegen in TGT. Ik had veel meer van de Shaman kaarten verwacht :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb wat Tweakers toegevoegd op B.net (niet schrikken, ik ben het maar ;))
Mijn tag is Vinnu#2173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

astie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:02:
[...]

Dit komt omdat je daily's hebt gemist hiervoor omdat je er al 3 had. Krijg je een soort buffer van daily's.
Whut? Als je drie dailies in je slots hebt, en je op dag 4 dus een 'vierde' daily krijgt, dan vervalt die toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Darkfreak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:53:
[...]

Whut? Als je drie dailies in je slots hebt, en je op dag 4 dus een 'vierde' daily krijgt, dan vervalt die toch gewoon?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

En ik maar vol paniek na drie dagen (als ik het druk had) een momentje HS zoeken omdat ik geen dailies wil 'mislopen' :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Darkfreak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:59:
[...]

En ik maar vol paniek na drie dagen (als ik het druk had) een momentje HS zoeken omdat ik geen dailies wil 'mislopen' :|
Als je maar niet rerolled voor een quest, want die wordt dan als eentje uit de buffer geladen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nitai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:03:
[...]

Als je maar niet rerolled voor een quest, want die wordt dan als eentje uit de buffer geladen volgens mij.
Hm. Misschien ligt het daar dan aan. 40-gold quests reroll ik echt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Darkfreak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:04:
[...]

Hm. Misschien ligt het daar dan aan. 40-gold quests reroll ik echt altijd.
Heb het opgezocht, men zegt dat dan je 'hidden quest' queue gereset wordt...als je een quest rerolled. Weet niet of dat zo is, maar misschien dat iemand anders dat weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcoated
Interessant om hier mee te lezen, zo leer je nog eens wat. Hoe lang spelen jullie al?

Heb op 't moment een fel reaver in m'n deck zitten, vind het een lastige kaart om te timen maar als het goed gaat is het wel heel lekker. :D

Vind de Tavern Brawl van deze week ook wel lollig, vereist weer een hele andere tactiek. Quest van vandaag is 5 potjes winnen dus zit er nog even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
YouTube: Funny and Lucky Moments - Hearthstone - Ep. 129

Check deze Trolden vanaf 2:54... Ik heb veel games gezien en gespeeld maar dit is echt de meeste epische naar mijn mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
sugarcoated schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:27:
Vind de Tavern Brawl van deze week ook wel lollig, vereist weer een hele andere tactiek.
Heb hem nog maar één keer gespeeld, gisteren. Met een Warlock deck waarin ik zowaar nut zag voor de Pit Lord, welke ik hiervoor nooit zinvol vond. >:) En het ging, tegen een Priest, erg goed. Easy win. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09-2024
sugarcoated schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:27:

Heb op 't moment een fel reaver in m'n deck zitten, vind het een lastige kaart om te timen maar als het goed gaat is het wel heel lekker. :D
Ik heb mijn fel reaver in een aggro mech rogue deck gebruikt, losjes gebaseerd op een net deck van Trump (dacht ik). Het is echt hit and miss met die kaart vind ik, óf hij wint je het potje of verliest dat. Hij leverde in ieder geval wel spannende potjes op :P

Maar gister trok ik Mal'ganis de Tweede uit een pack, dus toen heb ik de gelegenheid maar aangegrepen om die te dusten en mijn Niet Echt Nuttige epics mee te dusten en -eindelijk- Dr. Boom te craften. R.I.P. reaver dus ;w

Ik bedoel, iedereen runt toch al BGH anti-Dr. Boom, dan heb ik liever dat Dr. Boom dat tankt (en niet Mal) in plaats van dat ze je fatiguen met fel reaver en DAN 'm afschieten met BGH :P

[ Voor 11% gewijzigd door Puff_Danny op 25-09-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarcoated
Ik ben nu aan het sparen voor een legendary, had 2 matige dus die heb ik gedust. Heb het redelijk ver gebracht zonder legendary's maar kan nooit kwaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-09-2024
Welke had je/ welke wil je?

Ik heb ooit Grommash en Cho gedust voor Leeroy (Miracle rogue, jawel) maar daar heb ik eigenlijk nog wel spijt van. Sindsdien heb ik me voorgenomen nooit meer legs te dusten (behalve mijn dubbele Mal dan)

Overigens kan je bepaalde, goede legendaries (Loatheb, Thaurissan, ...) ook uit Naxx en BR halen.

[ Voor 17% gewijzigd door Puff_Danny op 25-09-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Puff_Danny schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:35:
Welke had je/ welke wil je?

Ik heb ooit Grommash en Cho gedust voor Leeroy (Miracle rogue, jawel) maar daar heb ik eigenlijk nog wel spijt van. Sindsdien heb ik me voorgenomen nooit meer legs te dusten (behalve mijn dubbele Mal dan)

Overigens kan je bepaalde, goede legendaries (Loatheb, Thaurissan, ...) ook uit Naxx en BR halen.
Cho kun je gerust dusten hoor, ik ken geen enkel goed werkend deck die die gebruikt :P Sowieso vind ik het nogal afhangen van de situatie:
- Is de legendary bruikbaar?
- Is hij bruikbaar in meerdere decks of alleen in 1 bepaald type? (bijv. Jaraxxus die je eigenlijk alleen in handlock kan spelen)
- Mis je nog veel nuttige rares en/of epics?
- Ga je voor maximale efficientie (dusten is namelijk heel erg inefficient) of meer voor snel speelplezier (sneller een goed deck kunnen bouwen)?

Zomaar wat afwegingen die je kan meenemen of je een legendary dust of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

SeamusXanthus schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:30:
YouTube: Funny and Lucky Moments - Hearthstone - Ep. 129

Check deze Trolden vanaf 2:54... Ik heb veel games gezien en gespeeld maar dit is echt de meeste epische naar mijn mening!
Ja gezien, heel goed inderdaad. Ik vond de laatste episode van Disguised Toast ook wel echt bizar over Grim Patron. YouTube: 5 RIDICULOUS Patron Combos at a Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
Nitai schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:24:
[...]

Ja gezien, heel goed inderdaad. Ik vond de laatste episode van Disguised Toast ook wel echt bizar over Grim Patron. YouTube: 5 RIDICULOUS Patron Combos at a Tournament
Bizar :(
Het enige wat echt bizar is dat het nog steeds in de game zit en dat Blizzard er geen fuck aan doet.
Het is zelfs zo erg dat ik geen toernooi streams meer kijken omdat je weet dat Druid , Handlock en Patron gespeeld gaan worden en dat vind ik nogal saai om te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 25-09-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astie
Ik ben onlangs gestart met het bouwen van eigen Kel'Thuzad decks. Dit omdat ik in eerste instantie mijn Paladin naar level 60 wilde tillen en de netdecks van Paladin niet echt geweldig vond. Daarbij vind ik de power van Kel'Thuzad heel erg intressant.

Inmiddels heb ik de volgende Kel'Thuzad decks gebouwd die het erg goed doen op ladder op dit moment:
De Druid heeft mij de 500 wins doen bereiken en de Paladin heeft mij naar level 60 getilt. Het doel van de Priest is om ook bij deze de 500 wins te bereiken met een niet-netdeck. Hierdoor heb je het voordeel dat je niet in te schatten bent voor jouw tegenstander.

Death Paladin | 63% | http://www.hearthpwn.com/decks/324416

Death Druid | 64% | http://www.hearthpwn.com/decks/337336

Death Priest | 61% | http://www.hearthpwn.com/decks/337603

Het idee achter de decks is simpel. Alleen value minions die moeilijk te removen zijn of iets extra's toevoegen aan het board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik zou een legendary ook niet snel dusten.
Wel denk ik dat ik Icehowl ga dusten.
Wat een waardeloze kaart is dat (je moet m al silencen, of taunten oid om hem echt nuttig te maken).

't is een veredelde pyroblast imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Vanmiddag Varian Wrynn uit een pakje gekregen... Weet niet wat ik ermee moet :D

Uiteraard in CW, maar vind hem wellicht een nadeel als die Grommash/Harrison/Justicar/DR Boom/Shieldmaden of Alex trekt.
Morgen maar eens gaan proberen...

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
murphylee schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:30:
Vanmiddag Varian Wrynn uit een pakje gekregen... Weet niet wat ik ermee moet :D

Uiteraard in CW, maar vind hem wellicht een nadeel als die Grommash/Harrison/Justicar/DR Boom/Shieldmaden of Alex trekt.
Morgen maar eens gaan proberen...
Ik zou dat vaak toch geen nadeel willen noemen. Cruel Taskmaster vind ik wel een nadeel, maar een 'gratis' 5/4, 5/5 enz is toch echt heel mooi meegenomen. Hoe goed die precies is vind ik lastig om te zeggen, maar als je gaat bedenken dat je die kaarten 'gratis' op het veld krijgt, ook al krijg je de effecten er niet van, dan zit je vaak toch nog heel erg goed. Uitzondering natuurlijk tegen een control Paladin met Equality/Conc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Je kan ook je deck wat aanpassen door minder battlecry minions te gebruiken. Sylvanas, ysera, ragnaros, sneeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-05 11:34
Ik heb zojuist Harrison jones gekregen uit een pakje, maar heb niet echt een idee waarin ik deze kan stoppen . Heb momenteel handlock/demonlock/demonzooo/malylock/tempomage/midrange paladin.

Persoonlijk vind ik deze alleen in tempomage en midrange paladin passen. Ik heb niet echt een idee hoe ik deze in mijn warlock decks zou moeten stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
josshem schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:46:
Ik heb zojuist Harrison jones gekregen uit een pakje, maar heb niet echt een idee waarin ik deze kan stoppen . Heb momenteel handlock/demonlock/demonzooo/malylock/tempomage/midrange paladin.

Persoonlijk vind ik deze alleen in tempomage en midrange paladin passen. Ik heb niet echt een idee hoe ik deze in mijn warlock decks zou moeten stoppen.
Gewoon niet.
Hij is goed in bijna alle Midrange en control decks maar voor warlock is hij niet nodig voor de draw en daarom is Ooze vaak beter ivm. tempo.
Hij is wel een legendary die ik nooit zal dissincanten omdat hij in de juiste meta gewoon matches wint.

• Victor Oornc
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Hallo!

Volgende week ga ik weer starten met hearthstone, maar ik ben voor TGT gestopt. Ik start denk ik maar met een hoop arena.

Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen met nieuwe meta? Wat is er beter geworden (class, kaarten) en wat slechter? Welke nieuwe flamestrike oid moet ik omheen spelen? Welke TGT kaart is een must pick? Is er een podcast a la Limited Resources waarvan ik een paar episodes kan meepakken?

Hoor het graag!
Wat ik in ieder geval het meeste tegen kom op dit moment is Face Hunter. Daarnaast zijn alle goede RNG kaarten die voorheen goed waren nog steeds goed.

Hou er rekening mee dat je de eerste 15 ranks (tot rank 10) 100% vd tijd tegen face/aggro decks zal spelen.

[ Voor 61% gewijzigd door xelfer op 26-09-2015 09:38 ]

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]