De
SeamusXanthus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:46:
[...]
Dragon Priest geen tier 1? Ik zit anders op een zeer hoge win rate er mee en tempo storm rate hem ook tier 1. Misschien speel je een verkeerde build of niet de goede mulligan?
Hij lijkt ook weinig zwakke plekken te hebben, bijna geen decks die auto-lose zijn.
CW , Handlock , Secret Paladin(Midrange boom+tirion) Combo Druid en Patron Warrior is alles wat ik tegen kom en de eerste week ging het ook heel goed maar deze week is wel een van de slechte weken in Hearthstone ooit voor mij en het lijkt wel of ik soms gewoon niet mag winnen
Maar dat geld niet alleen voor Priest hoor ook met andere decks behalve vanmiddag met Tempo Mage(quest) heb nog geen enke 3 winstreaks kunnen halen.
Weet niet op welke rank jij speelt maar dit heb ik op rank 8 nog nooit mee gemaakt.
Welke build speel jij dan want ik heb kolento en Sigma's deck geprobeerd maar kwam alleen maar geen aggro decks tegen behalve 1 Hunter waar ik van won.
Ben ook nog nooit zoveel Warrior tegen gekomen als deze week want net nog weer verloren met een Paladin omdat deze CW een god draw had met Winaxe , Armorsmith , Coin Deathbite , Acolyte 3x Draw en ik mijn hand leeg had op LoH na.
Edit: Nog 1 potje voor slapen tegen een Hunter die zo hard verloor dat het niet een meer leuk was

met Dragon Priest.
Ik bedoelde ook dat Dragon Priest nu wel tier 1 is maar ik verwacht dat het geen Tier 1 blijft al mag het van mij wel want het is in ieder geval een eerlijk deck waar geen "oneerlijke" kaarten inzitten zoals Dr Boom , Challenger , FoN+SR , Frothing Berserkers of Mad Scientist en al bedoel ik het niet zo slecht het is wel wat de decks heel sterk maakt ipv. goed.
[
Voor 15% gewijzigd door
beuker19 op 23-09-2015 01:11
]