Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 09:55
Kasai schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:17:
Ik was te ongeduldig en had 6 weken terug al eens op mass disenchant gedrukt, wellicht had daar een extra corridor creeper ingezeten, oh well :+ Nu in ieder geval 4k dust erbij, ben ook niet van plan 1 van de generfde kaarten te craften.
Heb vanmorgen maar eens op de mass-disenchant knop gedrukt en ook de extra golden copies gedust. In totaal 9600 dust er bij oOo Moet alleen wel zo'n 7 decks gaan bijwerken/vervangen omdat ze nu invalidated zijn...
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:05:
[...]
Ik speel een eigen gefabriceerd Hunter DK DR deck. Zeker geen goed deck, wel fun :)
Ik kwam vorige week onderstaand deck tegen, het had toen nog 2 x Southsea Deckhand en een Patches maar die heb ik ondertussen vervangen door een extra Eaglehorn Bow en 2 x Secretkeeper.
Ook dit is geen Tier 1 deck, maar erg leuk om te spelen :)

### DinoCube Rexxar
# Class: Hunter
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 1x (1) Candleshot
# 2x (1) Play Dead
# 2x (1) Secretkeeper
# 2x (2) Explosive Trap
# 1x (2) Snake Trap
# 2x (2) Wandering Monster
# 2x (3) Eaglehorn Bow
# 2x (3) Stitched Tracker
# 2x (3) Tar Creeper
# 2x (4) Flanking Strike
# 1x (4) Spellbreaker
# 2x (5) Carnivorous Cube
# 2x (5) Lesser Emerald Spellstone
# 1x (6) Deathstalker Rexxar
# 1x (7) Crushing Walls
# 2x (8) Charged Devilsaur
# 1x (8) Kathrena Winterwisp
# 1x (8) The Lich King
# 1x (9) King Krush
#
AAECAR8IxwPyBfgIws4ChtMC4eMCtuoC8uoCC54ByQT+DMbCAsrDApzNAtPNAt3SAt/SAuPSAovhAgA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:41
Ik moest lachen toen ik de Mammoth bundle zag voor €20 :o

Ik dacht limited offer dus zo rond de €5....zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op m'n iPhone wil HS niet meer starten...ik moet updaten, tap opent store en last update 12 uur geleden maar alleen 'Open' als optie, geen mogelijkheid om te updaten. Kent iemand dit probleem?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Zarhrezz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:17:
Op m'n iPhone wil HS niet meer starten...ik moet updaten, tap opent store en last update 12 uur geleden maar alleen 'Open' als optie, geen mogelijkheid om te updaten. Kent iemand dit probleem?
Heb op mijn oude iPad ook altijd problemen met Hearthstone updates, wat ik nu altijd doe is een remove en daarna een nieuwe install... op een of andere manier blijven je account settings wel bewaard dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Big_Easy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Heb op mijn oude iPad ook altijd problemen met Hearthstone updates, wat ik nu altijd doe is een remove en daarna een nieuwe install... op een of andere manier blijven je account settings wel bewaard dan...
Ok...dat wordt dan thuis op de WiFi...de WiFi hier bij de koffiezaak is voor dat soort downloads niet snel genoeg.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:17:
voor de nieuwe Hearthstone App is minimaal iOS 8 nodig geloof ik. Zou dat het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 09:29

Kasai

Legendary

Niet echt hele goed resultaat voor mijn 30 packs openen, General Putricide en dan nog zo'n 1200 dust.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thajunior
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2018
Kon ook niet updaten, maar reboot van ipad/iphone deed bij beide het probleem doen verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
Kol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:07:

Same here, belachelijke prijs ook voor packs die uit Standard weg gaan vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Sypheron schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:09:
[...]
Same here, belachelijke prijs ook voor packs die uit Standard weg gaan vallen.
Volgens mij komen de packs van de Mammoth Bundle uit de expansions van 2017 en die draaien dus nog gewoon een jaartje mee in Standard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:20:
[...]

voor de nieuwe Hearthstone App is minimaal iOS 8 nodig geloof ik. Zou dat het probleem zijn?
Neuh, t'is een iPhone 8. Vanmiddag met m'n vent een kaart-puzzelspelletje gedaan waar een app bij zit voor hint en de oplossing, toen ik die ging downloaden in de Store ging HS wel updaten (samen met nog wat apps)...beetje vaag, maar nu werkt het wel weer.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:51
The_Big_Easy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:23:
[...]

Volgens mij komen de packs van de Mammoth Bundle uit de expansions van 2017 en die draaien dus nog gewoon een jaartje mee in Standard...
Ahh inderdaad, dan heb ik dat verkeerd gelezen! :o Dank voor de correctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-05 11:41
Ik probeer mijn hunter quest te doen, maar tering wat is die class slecht tegen vomit decks. Je hebt zo weinig board clears...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Mammoth bundle is trouwens nergens in de webshop te vinden...alleen in de game zelf kom je 'em tegen. En laat ik nou m'n eigen account onder parental control hebben omdat dat de enige manier is om 1-click buy uit te schakelen. Lekker bezig bij Bliz.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-05 07:36
Ah, de HCT-cardback gekregen. En nog de Power Core- cardback.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Check, ook beide in de pocket nu. :)

{signature}

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Net uit de brawl kreeg ik dit voor m’n snufferd bij het openen van de pack. Opmerkelijk is dat de achievement naar voren kwam nog voordat ik de kaarten had omgedraaid.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ychSzsy.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UOPSg6L.jpg

Eindelijk die verrekte Millhouse!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-05 08:03

1lau

Hearthstone Arena Player

De #HCTAmsterdam cardbacks zijn binnen! :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVd3rvJW0AEEyAD?format=jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVd3sSFX0AAZZzx?format=jpg

bron

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 22:49:
Net uit de brawl kreeg ik dit voor m’n snufferd bij het openen van de pack. Opmerkelijk is dat de achievement naar voren kwam nog voordat ik de kaarten had omgedraaid.

[afbeelding]
[afbeelding]

Eindelijk die verrekte Millhouse!
Haha mijn tavern brawl pack had ook Millhouse 8)

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-05 08:59
Ik had ook een legendary in mijn tavernbrawl pack:

Edwin VanCleef! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door louzy82 op 08-02-2018 08:46 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:48:
[...]

Neuh, t'is een iPhone 8. Vanmiddag met m'n vent een kaart-puzzelspelletje gedaan waar een app bij zit voor hint en de oplossing, toen ik die ging downloaden in de Store ging HS wel updaten (samen met nog wat apps)...beetje vaag, maar nu werkt het wel weer.
Zou het aan de beschikbare opslagruimte op je telefoon hebben gelegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:32:
Zou het aan de beschikbare opslagruimte op je telefoon hebben gelegen?
12 van de 64 GB used...lijkt me niet dus. Het lijkt / leek meer een store dingetje te zijn (update is er wel, maar nog niet gedetecteerd, release notes wel bijgewerkt maar de download nog niet...zoiets).
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 17:05:
Ik probeer mijn hunter quest te doen, maar tering wat is die class slecht tegen vomit decks. Je hebt zo weinig board clears...
Ik had gisteren 50 Hunter cards quest...spell Hunter is dan wel ideaal. Van rank 20/x naar 18/2 in 4 games (3/4 wins). De loss was nipt verlies tegen een Spitefull Priest (mazzelaar had 2 copies van de ene Call of the Wild in m'n deck). Dragon Priest, Token Shaman en Tempo Mage gingen eraf.

[ Voor 41% gewijzigd door Zarhrezz op 08-02-2018 09:57 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48

Dhrax

Prog Lord

Kol Nedra schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:07:

Same here, het is even komisch als triest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dhrax schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:49:
[...]

Same here, het is even komisch als triest ...
Het ergste is nog wel dat dit de beste waar voor je geld is in tijden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Je hoeft het niet te kopen hè? Heb ik ook niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
xelfer schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Ik heb hem wel gekocht, liep toch nog wat achter met die expansions. 2 legendaries eruit, van kobolds de shaman legendary (Grumble, geloof niet dat die echt gespeeld wordt?) en van frozen throne jaina, daar ben ik wel erg blij mee! Ook nog 4 epics die ik nog niet had dus dat is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48

Dhrax

Prog Lord

xelfer schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:54:
[...]

Haha touche :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-04 21:56
Ik heb hem ook gekocht, 5 epics en 0 legedaries, toch wel een beetje teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik had 9 epics en 1 legendary uit de Mammoth bundle.. prima value to me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 08:04
Het is toch zo dat uit elke 10 packs die je opent er 1 legendary in moet zitten of zie ik het nu verkeerd?

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 13:47
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:11:
Het is toch zo dat uit elke 10 packs die je opent er 1 legendary in moet zitten of zie ik het nu verkeerd?
Nee. Het is nog altijd een pity timer van 40 packs. De 40e pack is dus gegarandeerd een legendary. Volgens mij hebben ze echter toegevoegd dat in de eerste 10 packs die je van een set opent, er een legendary in zit. Ik heb echter 8 maanden niet gespeeld, dus weet het niet zeker.

Ik ben overigens net weer een week bezig, toch wel weer leuk. Ik ben F2P (en heb een magere collectie van ~6mnd spelen in 2017), dus ga nu al sparen voor de expansion ergens deze lente. Ik hoop dan 40-50 pakjes te kunnen kopen en weer mee te kunnen doen.

Tot die tijd heb ik Aluneth maar gecraft en hoop ik even mee te kunnen; mijn dragonpriest is ook nog aardig makkelijk om te bouwen tot een degelijke deck zie ik. Ik merk wel dat ik vorig jaar (stom) best wat kaarten heb gedisenchant, ik was nog een rookie toen. Daarom heb ik bijvoorbeeld bijna geen warlock kaarten; een cubelock craften kost mij slechts ruim 12.000 dust :-D.

Welke decks spelen jullie nu in de nieuwe meta? Ik wil het liefst een wat trage controldeck spelen die betaalbaar is, dus priest lijkt mij een goede optie om af te wisselen met secret mage (nogal een yolo-deck).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrumpyGamerDad schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:11:
Nee de timer staat op 40. Trek je bijvoorbeeld uit pack 28 een legendary, reset de timer weer naar 40. Heb je na 39 packs nog geen legendary krijg je bij de 40e pack sowieso een legendary.

Voor epic geld hetzelfde maar dan voor de 10 packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-05 11:19
Astie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Nee de timer staat op 40. Trek je bijvoorbeeld uit pack 28 een legendary, reset de timer weer naar 40. Heb je na 39 packs nog geen legendary krijg je bij de 40e pack sowieso een legendary.

Voor epic geld hetzelfde maar dan voor de 10 packs.
Het is wel zo dat je bij de eerste 10 packs van een set eenmalig binnen die 10 wel gegarandeerd een legendary krijgt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
TheProf82 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Welke decks spelen jullie nu in de nieuwe meta? Ik wil het liefst een wat trage controldeck spelen die betaalbaar is, dus priest lijkt mij een goede optie om af te wisselen met secret mage (nogal een yolo-deck).
Een 'nogal yolo-deck' dan dat op het moment het meeste wordt gespeeld en één van de beste is die er zijn.: https://hsreplay.net/decks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bronce schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Het is wel zo dat je bij de eerste 10 packs van een set eenmalig binnen die 10 wel gegarandeerd een legendary krijgt,
Ergens halverwege vorig jaar heeft Blizzard de timers van ALLE expansions gereset naar 30. Dus dan krijg je binnen de eerste 10 packs een legendary. Daarna is het weer bij de 40 packs.
Bij Kobolds bijvoorbeeld heeft Blizzard ervoor gekozen om met een timer van 30 te beginnen en je dus weer binnen de eerste 10 packs een legendary krijgt.

Ik weet niet of het bijvoorbeeld bij nieuwe spelers ook zo is, dat zij een timer van 30 krijgen voor ALLE expansions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Astie schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:34:
[...]

Ergens halverwege vorig jaar heeft Blizzard de timers van ALLE expansions gereset naar 30. Dus dan krijg je binnen de eerste 10 packs een legendary. Daarna is het weer bij de 40 packs.
Bij Kobolds bijvoorbeeld heeft Blizzard ervoor gekozen om met een timer van 30 te beginnen en je dus weer binnen de eerste 10 packs een legendary krijgt.

Ik weet niet of het bijvoorbeeld bij nieuwe spelers ook zo is, dat zij een timer van 30 krijgen voor ALLE expansions.
Wow, dat wist ik niet. Dat verklaart misschien waarom ik bij mijn mammoth bundle vanuit Ungoro een legendary had (kan ook toeval zijn).

Ik zou dan ook vrij spoedig (binnen 8 pakjes) een classic legendary moeten krijgen, fingers crossed :-D. Dank voor je toevoeging.
mosselmossel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Een 'nogal yolo-deck' dan dat op het moment het meeste wordt gespeeld en één van de beste is die er zijn.: https://hsreplay.net/decks/
Ja, zeker. Hij is erg goed, maar ik vind het nogal yolo omdat je gewoon keihard je tegenstander nuked. Ik speel liever iets bedachtzamer en bijvoorbeeld trage lock decks trekken me erg; alle selfhealing zorgt ervoor dat ze met slim spelen vaak best kunnen winnen. Een iets hogere skill-cap denk ik ook, alhoewel secret-mage niet zo makkelijk is dan je denkt (oa timing secrets is cruciaal).

Ik speel gewoon liever wat langzamere decks, zeker anti-aggro, omdat je gewoon heerlijk aggro kan counteren wat je vaak tegenkomt op ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ha, ik haat juist die warlocks met al die voidlords. Ik hou dan ook meer van snelle aggro decks spelen. Hoewel ik Priest ook vaak leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
mosselmossel schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:02:
Ha, ik haat juist die warlocks met al die voidlords. Ik hou dan ook meer van snelle aggro decks spelen. Hoewel ik Priest ook vaak leuk vind.
Warlocks met doomguards vind ik enger :-D. Maar ook die hebben veel heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de meta is wel veranderd maar niet per se beter al is het wel fijn om geen patches meer te zien.

Ik vind het steeds meer een High Roll fiesta worden want er zijn zoveel kaarten die je on the spot gewoon de match winnen en dat was eerder gewoon niet zo.

Verder is het steeds moeilijker om nog eens een een echte leuke pot te spelen waarin strategie en het maken van goede trades en plays je gewoon de overwinning geven.
Nu is het gewoon zo dat bijv. Barnes Kalaseth Spiteful Summomer en Possessed lacky on curve bijna een insta win zijn en das gewoon niet leuk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
heb zelf na de nerfronde nog weinig kunnen spelen. Ik denk tho dat het nog een week of 2 kan duren, voordat de echte dominate decks bovenkomen.

B.V. Raza priest moet eigenlijk nog goed zijn, maar dan niet combo-centric maar value based. Hero power met 1 mana en deal 2 damage is erg goed. Velen kan misschien weer uit voor een Elise.?

Barnes in big priest is een probleem door al die revive mogelijkheden. Voor de andere decks is het leuk maar moet over veel games niet al te veel toevoegen. Speel hem ook in Kathrena Hunter, is leuk hem on curve te spelen maar dat geeft echt niet direct een win, en hoevaak wordt hij echt on curve gespeeld...

Keleseth en Summoner zijn high-roll coinflips inderdaad en ik zie steeds meer decks met deze kaarten. Voor Summoner offer je wel alle cheap spells op en dat maakt je deck erg inconsistent. De invloed van Keleseth vind ik eigenlijk ook meevallen. Je wint niet direct door op T2 prince te spelen, al maakt het wel een verschil.

Het probleem van ladder is altijd netdecks, met als gevolg het eentonig wordt tegen steeds dezelfde decks. Echter ik denk dat er nog wat goede decks zijn, die nog niet "gevonden" zijn. Verder is het met de nerfs alles zowiezo trager geworden. Ook al heb je nu steeds de high-roll coin flips, je hebt tenminste meer tijd/kans je antwoord te trekken. Tegen super agro matches was het voorheen ook gewoon coinflip (AOE wel of niet hebben), maar dan moest je veel eerder al je antwoord trekken.

Persoonlijk vind ik het goed dat Bliz zo tussen twee EXP's een nerf maakt. zeg maar voorheen had je per jaar 3 Meta's door de EXP's, nu heb je dus potentieel 6 Meta's. Het duurt ook altijd even voordat een meta zich echt stabiliseert, dat betekent dus ook dat we vaker in een fase zitten met veel experimenteerdecks = meer variatie.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Zowel beide cardbacks binnen als vandaag de Mammoth bundle gekocht.

Kreeg bij bij het eerste pakje Kobolds een legendary, Master Oakheart. Niet geweldig maar wel erg leuk om een keer uit te proberen. Verder wat epics hier en daar maar niet om over naar huis te schrijven. Had uiteindelijk 1500+ dust dus verder prima. Had gehoopt op een leuke Frozen Throne leg gezien de pity daar 12 was maar misschien koop ik die nog wel eens bij totdat ik die pity haal.

Niet geweldig maar gezien de reacties op reddit met 0 legendaries nog best decent denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Vraagje; ik heb sinds mei 2017 niet gespeeld. Ik heb deze week de mammoth bundle gekocht en ben weer begonnen.

Daarin zat in de ungoro en de frozen throne pakjes een legendary (die zijn nieuw voor mij, en in de 1e 10 van een nieuwe set zit gegarandeerd een legendary lees ik).

Maar op andere plekken lees ik dat alle pity timers zijn gereset naar 10, ~6 maanden geleden (na mei dus).

Mijn vragen:
- is dit nog steeds geldend?
- in dat geval lijkt het me slim om van alle pakjes die ik nog niet heb geopend sinds mijn return (dus in ieder geval WoTG, MsoG, classic misschien (krijg ik vanzelf via tavern brawl) een paar te kopen?

Ik was juist aan het sparen voor de volgende expansion (zit nu op 550g) dus wil wel zeker weten dat dit klopt. In dat geval koop ik voor de betreffende sets pakjes tot ik de legendary haal (binnen 10stuks dus) en stop ik daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 10:59
De timer is gereset. Dat is niet iets dat geldt of niet. Als jij sindsdien geen pakjes van zeg GvG hebt opengemaakt dan zal je daar een legendary van krijgen in de eerste tien packs, lijkt me. Door een fout heeft niet iedereen toen bij elke set een legendary gekregen maar daarvoor heeft Blizz ons toen wel gecompenseerd.

Ik zou de sets van Raza en Patches eerst doen gezien de nerfs. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:49
Ook maar besloten om de Mammoth bundle te kopen. Ben zeer tevreden met het resultaat. :*)
4 keer een legendary: Prince 3, Lilian Voss (Rogue), Woecleaver (Warrior Weapon) en Skull of the Man’ari (Warlock Weapon). Daarnaast 2 keer een gouden epic, een normale Corridor Creeper en nog een paar andere epics. Best een goed resultaat. 8)

Misschien wordt het maar eens tijd om de andere kaarten voor Cubelock te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muffinn schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:19:
Ook maar besloten om de Mammoth bundle te kopen. Ben zeer tevreden met het resultaat. :*)
4 keer een legendary: Prince 3, Lilian Voss (Rogue), Woecleaver (Warrior Weapon) en Skull of the Man’ari (Warlock Weapon). Daarnaast 2 keer een gouden epic, een normale Corridor Creeper en nog een paar andere epics. Best een goed resultaat. 8)

Misschien wordt het maar eens tijd om de andere kaarten voor Cubelock te craften.
Lekker hoor. Bij mij werd het nog enigszins redelijk door het laatste pakje; Kingsbane + Corridor Creeper. Anders was het alleen 1155 dust geweest...totaal maar 3 epics, allemaal useless (maar CC in ieder geval 400 dust). Kingsbane ben ik wel blij mee...dat Rogue deck lijkt me wel geinig, maar ik vond het de dust ook weer niet waard.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik vind Cubelock niet leuk om te spelen. En om ertegen te spelen al helemaal niet. Bijna op het punt om standaard tegen warlock te conceden, ook al speel ik er quitte tegen..

[ Voor 10% gewijzigd door mosselmossel op 10-02-2018 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 03:41:
Ik vind Cubelock niet leuk om te spelen. En om ertegen te spelen al helemaal niet. Bijna op het punt om standaard tegen warlock te conceden, ook al speel ik er quitte tegen..
Gelukkig bevat standaard maar 75% cubelock tegenwoordig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 08:18:
[...]

Gelukkig bevat standaard maar 75% cubelock tegenwoordig :D.
Ik ben ze nog niet tegengekomen, wel veel zoolock.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Ik ben ze nog niet tegengekomen, wel veel zoolock.
Ik gisteren toevallig 4 vd 5 potjes. Vanochtend alleen maar 4 x een vomitsmorc deck. Zie toevallig veel smorc paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien toch maar aan de gang met Kingsbane Rogue...Sap / Vanish op cubes wordt vast zeer gewaardeerd.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 10:41:
[...]

Ik gisteren toevallig 4 vd 5 potjes. Vanochtend alleen maar 4 x een vomitsmorc deck. Zie toevallig veel smorc paladins.
Ja aggro pala is echt lelijk, call to arms into gg.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-05 08:03

1lau

Hearthstone Arena Player

Gisteren een event gehouden met 673 packs verspreid over 6 regios :D
In totaal 49 Legendaries uitgekomen
Opvallend veel Millhouse Manastorm (x4) en het had bij alle 6 kunnen zijn, maar bij 2 had ik hem hiervoor al

Statistics link

Volledige vod
[Video: https://www.twitch.tv/videos/227652761]

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:29:
Ja aggro pala is echt lelijk, call to arms into gg.
Ik moest 5 Hunter wins...rank 17/3 begonnen, 19/1 geëindigd. De enkele aggro Paladin kon ik wel hebben...maar ohohoh wat is het weer fijn, 5 keer op rij burn Mage. Ik was blij toen er weer eens een cube-Lock langskwam.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Zarhrezz schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Ik moest 5 Hunter wins...rank 17/3 begonnen, 19/1 geëindigd. De enkele aggro Paladin kon ik wel hebben...maar ohohoh wat is het weer fijn, 5 keer op rij burn Mage. Ik was blij toen er weer eens een cube-Lock langskwam.
Wat voor hunter speel je?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zarhrezz schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 19:48:
[...]

Maar waarom speel je dat ranked dan..je kunt ook in de Tavern Brawl of Wild (leuker!) of gewoon Play mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Gezien de rank waarschijnlijk de verkeerde. :+

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spell Hunter.
Nitai schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 20:24:
Maar waarom speel je dat ranked dan..je kunt ook in de Tavern Brawl of Wild (leuker!) of gewoon Play mode.
Brawl is momenteel zo traag...Wild is te OP voor mijn beperkte collectie en Play mode...tja, je zou zeggen dat dat meer fun is, maar ook daar Jade, Exodio...meh.

Daarnaast ging ik woensdag van 20 naar 18 in een 3-4 games toen ik 50 Hunter cards moest.

Geen idee waarom het nu burn-Mage fest was...wat niet hielp, is dat ik in 3-4 games geen enkele spellstone in de eerste helft van m'n deck had. Die kaart is toch wel belangrijk voor tempo.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik weet het niet hoor maar de meta is helemaal niet zo anders alleen op alle decks na die generfed zie ik nog het zelfde allleen dus eigenlijk veel minder variatie.

Ik kom eigenlijk nog maar 3 decks tegen Spiteful Priest, Aggro Secret Mage en Murloc Paladin want Warlock is ook al een uitzondering aan het worden(gelukkig maar want het lijkt wel of daar alles en waarschijnlijk terecht zich omheen te lijkt te vormen)
Dus door het deck te nerfen die goed was tegen Cubelock (Raza Priest) word er nu eigenlijk alleen nog maar anti Cubelock gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik leg het echt keer op keer af tegen waxmancer Sturmi in de dungeon runs. Alleen rogue moet ik nog en ik krijg telkens haar tegen me.. waar ik ook voor ga, 3 mana summon a copy of a minion. Zo gauw je sterkere minions gaat spelen heeft je tegenstander altijd een kopie liggen, geen doen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb Rank 5 alweer gehaald al moet ik zeggen dat ik het na een kleine dip (rank 7 weer na 10) het toch vrij makkelijk ging en kwam zowaar vandaag een paar Hunters tegen.
Toch ben ik bij lange na niet tevreden met welke decks nu viable zijn en welke niet want er zijn nu wel heel weinig classes die echt speelbaar zijn want Rogue Shaman Druid en Warrior zie je niet op de ladder en ook Hunter is imo niet goed genoeg en dat is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Tektoon schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:43:
De timer is gereset. Dat is niet iets dat geldt of niet. Als jij sindsdien geen pakjes van zeg GvG hebt opengemaakt dan zal je daar een legendary van krijgen in de eerste tien packs, lijkt me. Door een fout heeft niet iedereen toen bij elke set een legendary gekregen maar daarvoor heeft Blizz ons toen wel gecompenseerd.

Ik zou de sets van Raza en Patches eerst doen gezien de nerfs. :)
Dat lijkt me ook ;-). Ik heb in Mean Streets na 2 packs een Aya blackpaw geopend, en dat sterkte mijn vermoeden. Nu inmiddels al 6 packs met troep van Wisps of the Old Gods; volgens de theorie moet ik dus binnen 4 packs een legendary halen ;-).

Ik ben benieuwd en laat het zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:34:
Nou ik heb Rank 5 alweer gehaald al moet ik zeggen dat ik het na een kleine dip (rank 7 weer na 10) het toch vrij makkelijk ging en kwam zowaar vandaag een paar Hunters tegen.
Toch ben ik bij lange na niet tevreden met welke decks nu viable zijn en welke niet want er zijn nu wel heel weinig classes die echt speelbaar zijn want Rogue Shaman Druid en Warrior zie je niet op de ladder en ook Hunter is imo niet goed genoeg en dat is niet goed.
Welk deck heb je zelf gespeeld?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:08:
[...]

Welk deck heb je zelf gespeeld?
Vooral Murloc Paladin en Spiteful Priest helaas :'(
Ik heb na de nerfs wat Recruit Warrior, Miracle Rogue, Cubelock, Tempo/Spiteful Druid, Zoo en Mage gespeeld maar verloor zo hard van de boven genoemde 2 decks + Secret Mage dat ik gewoon dacht dat als ik de meeste kans wil hebben ik gewoon het zelfde moet spelen want dan doen misschien je plays er nog een beetje toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Vooral Murloc Paladin en Spiteful Priest helaas :'(
Ik heb na de nerfs wat Recruit Warrior, Miracle Rogue, Cubelock, Tempo/Spiteful Druid, Zoo en Mage gespeeld maar verloor zo hard van de boven genoemde 2 decks + Secret Mage dat ik gewoon dacht dat als ik de meeste kans wil hebben ik gewoon het zelfde moet spelen want dan doen misschien je plays er nog een beetje toe.
Ik speel zelf ook spiteful priest, op zich leuk, tot je er zelf tegenspeelt :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Ik speel zelf ook spiteful priest, op zich leuk, tot je er zelf tegenspeelt :')
Het wel erg draw = win tegen sommige decks want als murloc Paladin tegen 4x Duskbreaker moet spelen + ook nog eens op t6 tegen minimaal 9/9 aan stats moet vechten heb je geen leuke tijd.
Het prettigste vond ik dat je geen spells hebt dus ook tegen Secret Mage heb je best een hele grote kans en dat is op het moment toch wel het deck wat je moet verslaan.

Toch had ik graag gezien dat er veel meer variatie zou zijn alleen zou ik niet weten hoe nu vooral Secret Mage en Cubelock de hele meta bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Net ook uit wisps een legendary gehaald na pakje 7.

Zeker de moeite waard om dus per pakje na te gaan of je na de 10leg initial pity timer al een legendary eruit hebt gehaald!

Nu ga ik echt sparen :-)

Edit: Voor de zekerheid heb ik een reddit-post gemaakt met uitleg, het helpt vast nog iemand!

[ Voor 19% gewijzigd door TheProf82 op 12-02-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Piet_Piraat7 schreef op zondag 11 februari 2018 @ 17:45:
Ik leg het echt keer op keer af tegen waxmancer Sturmi in de dungeon runs. Alleen rogue moet ik nog en ik krijg telkens haar tegen me.. waar ik ook voor ga, 3 mana summon a copy of a minion. Zo gauw je sterkere minions gaat spelen heeft je tegenstander altijd een kopie liggen, geen doen dit.
Eigenlijk kun je die alleen maar SMORC'en (hij kan maar 1 minion per beurt copy-en, zorg dat je zelf geen taunts speelt) of moet je mazzel hebben dat je die niet tegenkomt. Die dungeon runs zijn gewoon erg lastig. Met warrior heb ik er denk ik zo'n 40x over gedaan voor ik hem haalde.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Vicarious schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:59:
[...]

Eigenlijk kun je die alleen maar SMORC'en (hij kan maar 1 minion per beurt copy-en, zorg dat je zelf geen taunts speelt) of moet je mazzel hebben dat je die niet tegenkomt. Die dungeon runs zijn gewoon erg lastig. Met warrior heb ik er denk ik zo'n 40x over gedaan voor ik hem haalde.
Ja dat is ook zo, helaas telkens niet echt een SMORC deck. Ze speelt zelf ook Sylvanas en kopieert die telkens, dan is het voor mij al snel gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kwam het volgende tegen op Reddit:
Wildfest starts in 6 days. Remember to start a arena run so you will get that free ticket and rewards when your run gets retired.
Dit is niet bevestigd door Blizzard overigens.....

[ Voor 12% gewijzigd door xelfer op 12-02-2018 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 12:28
xelfer schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:58:

[...]

Lijkt wel te kloppen... :)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2qbsnd0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou er moet ook snel wat gefixed gaan worden want het spel is nu wel in zo'n slechte staat pffff.
Het enige wat ik nog tegen kom is Mage Mage Mage en ik heb nog geen geschikt deck gevonden wat daar echt wat aan kan doen.

Het enige wat wat het redelijk doet is Murloc Paladin maar dat vind ik gewoon niet leuk meer om te spelen en ook heb ik na andere decks gekeken maar tot nu is er niks waarvan ik zeg van dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik dacht dat cubelock heel prominent aanwezig zou worden na de nerfs? Althans, volgens de voorspelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 22:51:
Nou er moet ook snel wat gefixed gaan worden want het spel is nu wel in zo'n slechte staat pffff.
Het enige wat ik nog tegen kom is Mage Mage Mage en ik heb nog geen geschikt deck gevonden wat daar echt wat aan kan doen.

Het enige wat wat het redelijk doet is Murloc Paladin maar dat vind ik gewoon niet leuk meer om te spelen en ook heb ik na andere decks gekeken maar tot nu is er niks waarvan ik zeg van dat is het.
Ik werd als secret mage redelijk hard gecounterd met jade druid en spitefull priest. Spiteful priest ga ik voortaan maar spelen, alleen paladins zijn een probleem.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 07:31:
Ik dacht dat cubelock heel prominent aanwezig zou worden na de nerfs? Althans, volgens de voorspelling
Moet je eens bij Wild gaan buurten rond rank 10 - legend.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen de patch pas enkele minuten beschikbaar was speelde ik van de eerste 15 potjes er 14 tegen Warlock. De matchups waren wel ongeveer gelijk verdeeld over Zoo, Control en Cube.
Als ik nu op de ladder speel kom ik vooral Tempo Mage tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Het probleem daarmee was is dat veel mensen vergaten dat Cubelock als deck prima gecounterd kan worden.. het was tier 1 omdat het goed was tegen aggro en enigzins bestand was tegen Razakus.

Razakus hield heel veel midrange decks uit de meta.. met het verdwijnen daarvan zijn er weer meer midrange decks.. en midrange decks zijn weer een prima matchup tegen Cubelock.. vandaar dat Secret Mage juist nu zo'n enorme opmars heeft gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
xelfer schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:58:

[...]

Speel normaliter nooit arena, maar is het nog interessant om nu nog snel even een run te starten? Krijg je dan straks nog een extra free arena run omdat je je huidige niet hebt kunnen afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wanneer kan ik die gratis 1000 packs verwachten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
The_Big_Easy schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Speel normaliter nooit arena, maar is het nog interessant om nu nog snel even een run te starten? Krijg je dan straks nog een extra free arena run omdat je je huidige niet hebt kunnen afmaken?
Op basis van het verleden, toen de Halloween arena dinges kwam: Jazeker. Ik zal zo ook nog ff starten en tot 2 losses spelen😊

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 13-02-2018 14:15 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icemotion schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:09:

Het probleem daarmee was is dat veel mensen vergaten dat Cubelock als deck prima gecounterd kan worden.. het was tier 1 omdat het goed was tegen aggro en enigzins bestand was tegen Razakus.

Razakus hield heel veel midrange decks uit de meta.. met het verdwijnen daarvan zijn er weer meer midrange decks.. en midrange decks zijn weer een prima matchup tegen Cubelock.. vandaar dat Secret Mage juist nu zo'n enorme opmars heeft gemaakt..
Cube/Control lock is gewoon verantwoordelijk dat je eigenlijk geen minion based decks meer kan spelen behalve als je de kans hebt om de pot voor T6 a 7 te beeinigen of met mana cheaten zoals Spiteful Summoner.

Ik vond decks als Renolock, Handlock, Dragonlock en Demonlock altijd geweldig maar de nieuwe Cube/Control decks niet zo omdat ze bepaalde stategieen uitsluiten of juist in de hand werken en dat zie je tegenwoordig steeds meer helaas.

Ik moet ook zeggen dat ik het gewoon fijn vind om als Secret Mage een Warlock lekker kapot te Fireballen.

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 13-02-2018 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Voutloos schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:13:
[...]
Op basis van het verleden, toen de Halloween arena dinges kwam: Jazeker. Ik zal zo ook nog ff starten en tot 2 losses spelen😊
wat gain je ermee dan als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:22
Als je de arena run niet af had werd deze geannuleerd en kreeg je de rewards voor het huidige aantal wins + een arena ticket waarmee je een nieuwe run kunt starten.

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ah dus eigenlijk heb je dan voor 150 gold 2 packs :)

ik heb de pity timer al 1 week geleden gehad dus ik geef geen gold meer uit en spaar voor de volgende expansion.

[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 13-02-2018 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:40:
ah dus eigenlijk heb je dan voor 150 gold 2 packs :)
Ja en de rest van de rewards van beide runs. Dus die ene run stop je gewoon bij 8-2, en je 2e run durf je wel door na 2 losses en haal je 12-2. :+

Dan heb je wel meer dan 2 pakjes. En het zal mij nooit lukken maar het klinkt lekker. 8)7

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Begin van de expension heb ik het gezet op spiteful priest en spell hunter. Kwam er niet hoger mee dan rank 8. Deze nu omgebouwd n.a.v. statistieken op hsreplay en ze zijn nu echt minimaal tier 2.

Als ik veel secret mages tegen kom speel ik de hunter (Spell/Big Minion variant). Als ik (te) veel murloc pala's of zelfs cubelocks tegen kom dan speel ik de spiteful priest. Nu bijna rank 4 gehaald met deze twee decks.

De verdeling in classes in al een stuk beter na nerf, hoewel warrior nog tè weinig voorkomt imo.

[ Voor 4% gewijzigd door nerz101 op 14-02-2018 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Dungeon Runs lukken me gewoon niet met rogue :p enige class nog die ik moet, al zo veel runs gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:22:
Dungeon Runs lukken me gewoon niet met rogue :p enige class nog die ik moet, al zo veel runs gedaan
Rogue? Jades, jades, jades en nog meer jades.. Als je geen jades kan kiezen de eerste keer ff conceden en opnieuw beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Rogue was mijn 2de die ik complete had, op 1 was het jade shaman.
Shaman/Druid en Rogue zijn de makkelijkste imo, zorg gewoon voor jades en dat battlecry 2x proc'd en je bent done :)

ik mis wel het snelle concede knopje hoor tijdens dungeon runs.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Kol Nedra schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:53:
ik mis wel het snelle concede knopje hoor tijdens dungeon runs.....
Escape -> Concede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
klopt maar je moet wel een run starten nadat je de eerste boss gekilled heb.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:22:
Dual deathrattle en dual battleshout. Man dat ging hard

PSN & XBL: Denkoyugo

• Piet_Piraat7
Denko schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Dual deathrattle en dual battleshout. Man dat ging hard
Inmiddels eidenlijk gewonnen :) had op jullie advies een DR Rogue gekozen met Wax Rager en dubbel DR. Dat ging inderdaad erg hard.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/po403zX.png

Is er iemand die dit een interessante aanbieding vindt?

10 pakjes/expansion voor een terugkerende speler is niets.

Ik kocht per expansion de pre-order van 50 pakjes en dat was per expansion eigenlijk nog te weinig (maar de overige kaarten waren wel F2P te farmen).

Als ik al zou willen terugkeren, dan verwacht ik wel een iets betere deal dan een klein lokkertje voor 20 euro waar ik totaal niets aan heb. Goed geprobeerd, maar ik denk dat ik pas Blizzard. :)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

DarthDavy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:53:
[afbeelding]

Is er iemand die dit een interessante aanbieding vindt?

10 pakjes/expansion voor een terugkerende speler is niets.

Ik kocht per expansion de pre-order van 50 pakjes en dat was per expansion eigenlijk nog te weinig (maar de overige kaarten waren wel F2P te farmen).

Als ik al zou willen terugkeren, dan verwacht ik wel een iets betere deal dan een klein lokkertje voor 20 euro waar ik totaal niets aan heb. Goed geprobeerd, maar ik denk dat ik pas Blizzard. :)
Volgens mij is die aanbieding voor iedereen (ik kreeg hem ook terwijl ik gewoon 1 potje per dag speel oid)
Maar waarom een lokkertje nodig? Als je het spel niet leuk vind moet je hem niet spelen lijkt me.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
Denko schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Volgens mij is die aanbieding voor iedereen (ik kreeg hem ook terwijl ik gewoon 1 potje per dag speel oid)
Maar waarom een lokkertje nodig? Als je het spel niet leuk vind moet je hem niet spelen lijkt me.
Ik vind het spel wel leuk, maar het werd me na een paar jaar te duur om met een beperkte speeltijd per week competitief te kunnen blijven spelen. Hearthstone is één van de duurste CCG's op de markt en wegens de populariteit van het spel kunnen ze die prijzen hanteren. Ik kies er persoonlijk voor om een CCG te spelen die budgetvriendelijker en makkelijker F2P te spelen is.

De aanbieding wekte bij mij een facepalm reactie op, maar ik kan me best voorstellen dat het voor huidige spelers een mooie aanbieding is. Niet voor terugkerende spelers: het is een lokkertje waarbij terugkerende spelers nog extra gaan moeten investeren vooraleer terug competitief te kunnen spelen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 13:57
Ik vind het ook een aanbieding van niks. Geeft nog steeds te weinig waarde voor je geld, en je zit ook nog vast aan alle 3 de sets. Eigenlijk een behoorlijk zielige poging, als je dit vergelijkt met een Steam sale ofzo. :P

• Piet_Piraat7
Iemand de brawl al geprobeerd? Lees online dat Sindragosa (Warlock) veel te sterk is vergeleken met de andere keuzes.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:51:
Iemand de brawl al geprobeerd? Lees online dat Sindragosa (Warlock) veel te sterk is vergeleken met de andere keuzes.
dat is inderdaad ook mijn ervaring.

• Tektoon
Ik heb niet zoveel Sindragosa's voorbij zien komen in de +/-15 brawls tot nu toe. Het is er wel eentje waarbij het na één of twee beurten al is beslist dus je kan snel conceden als je niet wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 180 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.