Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Ja dat is al heel vaak naar voren gekomen als probleem: ze kunnen wegens het beleid in de appstores niet zomaar wijzigingen aanbrengen wanneer ze dat willen.

Ik vermoed dat de enige andere optie is om de game niet op mobiel beschikbaar te maken dus je kunt betwisten of ze daarmee Łberhaupt wel keuze hebben.
quote:
The_Big_Easy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:
[...]
Geldt dat ook voor golden legendaries?
Totdat je elke legendary van een bepaalde set hebt (golden of niet) kan je geen dubbele krijgen. Daarna weer wel. Kripp heeft bij de launch een x aantal keren een legendary gedust om het systeem zo te manipuleren dat hij gegarandeerd een bepaalde golden leg kreeg, bijvoorbeeld. (als er nog een ontbreekt dan krijg precies die dus dan heb je een veel grotere kans op een golden versie van die kaart dan wanneer er nog meer zouden ontbreken)

Tektoon wijzigde deze reactie 12-09-2017 22:33 (17%)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Heb nu dit shaman deck in.elkaar gekunsteld iemand nog tips /ideeŽn?

### Shaman
# Class: Shaman
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 1x (0) Totemic Might
# 1x (1) Forked Lightning
# 1x (1) Stonetusk Boar
# 1x (1) Voodoo Doctor
# 2x (1) Young Priestess
# 1x (2) Acidic Swamp Ooze
# 1x (2) Frostwolf Grunt
# 1x (2) Loot Hoarder
# 1x (2) Rockbiter Weapon
# 1x (2) Sunfury Protector
# 1x (2) Windfury
# 1x (3) Hex
# 2x (3) Raid Leader
# 1x (3) Scarlet Crusader
# 1x (3) Silverback Patriarch
# 1x (3) Stonehill Defender
# 2x (3) Wolfrider
# 1x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (4) Sen'jin Shieldmasta
# 1x (5) Booty Bay Bodyguard
# 1x (5) Faceless Manipulator
# 2x (5) Frostwolf Warlord
# 1x (5) Skelemancer
# 1x (6) Fire Elemental
# 2x (6) Reckless Rocketeer
#
AAECAaoIFCkzQ4QBvQHvAfsBqwKTBPsEggWIBf4Fvgb7BooH9AibwgLYygKbywIFoQK9A/AD+QriDAA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Burp

quote:
Tektoon schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:27:
Ja dat is al heel vaak naar voren gekomen als probleem: ze kunnen wegens het beleid in de appstores niet zomaar wijzigingen aanbrengen wanneer ze dat willen.

Ik vermoed dat de enige andere optie is om de game niet op mobiel beschikbaar te maken dus je kunt betwisten of ze daarmee Łberhaupt wel keuze hebben.
Een game publisher kan makkelijk binnen enkele dagen een update pushen naar ieder app platform. Frequent je app updaten zorgt er zelfs voor dat je hoger in de app store ranglijsten komt. Veel apps in mijn lijst updaten precies iedere 2 weken om zo hoger in de app store lijsten te komen, ook al bieden ze geen nieuwe content in de app.

Het feit dat ze last hebben van Google/Apple is onzin.

Doorgaans reviewt en publiceert Apple gloednieuwe apps binnen 7 dagen en app updates binnen enkele uren tot max 24 uur. Dit is standaard policy. Dan heb ik het hierbij over kleine studios. Waarschijnlijk kunnen grote jongens met nog meer prio hun wijzigingen er doorheen fietsen.

Als Blizzard nu direct een update inspeelt bij Apple dan zal deze over een uurtje of 3-4 wel op de app store staan :).

PSN: Xelferz

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-09 15:12
quote:
PCBaas schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:01:
ik zit me echt zwaar te irriteren aan het feit dat ze de nerfs niet gewoon uitvoeren. Nog ergerlijker is dat ze (zoals altijd) uberhaupt geen datum geven wanneer ze dit wel gaan doen.
Ook mijn irritatie punt 1. Het lijkt zo'n houterig sloom team bij Blizzard, niet van ze gewend. Minimale patches/nerfs/updates, niet/nauwelijks naar je community luisteren en ook enorm traag deze updates uitrollen. Moeten we weer de hele game opnieuw downloaden omdat die niet gemaakt is voor updates?

About a month before he died, my uncle had his back covered in lard. After that, he went down hill fast.

• louzy82
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-09 14:48
quote:
The_Big_Easy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:38:
[...]

Geldt dat ook voor golden legendaries? Er zijn, ook hier op tweakers, patsers/show-offs/users(1) die bepaalde legendaries golden craften, kan je daarvan dus nog wel de gewone versie uit een pack trekken?

(1): Doorhalen wat niet van toepassing is :)
Volgens mij is de stelregel dat je geen legendary uit een pakje trekt die je al hebt, dus ook niet golden.

geen idee wat er gebeurt als je alle legendaries al hebt though
quote:
louzy82 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:26:
[...]
geen idee wat er gebeurt als je alle legendaries al hebt though
Dan krijg je er gewoon random 1.

quote:
xelfer schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:39:
Een game publisher kan makkelijk binnen enkele dagen een update pushen naar ieder app platform. Frequent je app updaten zorgt er zelfs voor dat je hoger in de app store ranglijsten komt. Veel apps in mijn lijst updaten precies iedere 2 weken om zo hoger in de app store lijsten te komen, ook al bieden ze geen nieuwe content in de app.

Het feit dat ze last hebben van Google/Apple is onzin.

Doorgaans reviewt en publiceert Apple gloednieuwe apps binnen 7 dagen en app updates binnen enkele uren tot max 24 uur. Dit is standaard policy. Dan heb ik het hierbij over kleine studios. Waarschijnlijk kunnen grote jongens met nog meer prio hun wijzigingen er doorheen fietsen.

Als Blizzard nu direct een update inspeelt bij Apple dan zal deze over een uurtje of 3-4 wel op de app store staan :).
Los daarvan...het is technisch ook mogelijk om gebruikers met patch X op de ene server te zetten en degene met X+1 op de andere. Dat hebben ze met Diablo 3 destijds ook gedaan. Zat je (nog) op X dan kon je geen games joinen van mensen met X+1 (en omgekeerd) en kreeg je een bericht dat je opnieuw moest opstarten voor de patch als je dat wilde. Als je het op die manier oplost, maakt het niet meer uit dat de apps voor mobile OS smaak Y nog niet geupdate is in de store terwijl andere platformen al wel op de laatste patch zitten.

<GOT> Zarhrezz#2885

quote:
Wii4all schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:38:
Heb nu dit shaman deck in.elkaar gekunsteld iemand nog tips /ideeŽn?

### Shaman
# Class: Shaman
# Format: Standard
# Year of the Mammoth
#
# 1x (0) Totemic Might
# 1x (1) Forked Lightning
# 1x (1) Stonetusk Boar
# 1x (1) Voodoo Doctor
# 2x (1) Young Priestess
# 1x (2) Acidic Swamp Ooze
# 1x (2) Frostwolf Grunt
# 1x (2) Loot Hoarder
# 1x (2) Rockbiter Weapon
# 1x (2) Sunfury Protector
# 1x (2) Windfury
# 1x (3) Hex
# 2x (3) Raid Leader
# 1x (3) Scarlet Crusader
# 1x (3) Silverback Patriarch
# 1x (3) Stonehill Defender
# 2x (3) Wolfrider
# 1x (4) Saronite Chain Gang
# 1x (4) Sen'jin Shieldmasta
# 1x (5) Booty Bay Bodyguard
# 1x (5) Faceless Manipulator
# 2x (5) Frostwolf Warlord
# 1x (5) Skelemancer
# 1x (6) Fire Elemental
# 2x (6) Reckless Rocketeer
#
AAECAaoIFCkzQ4QBvQHvAfsBqwKTBPsEggWIBf4Fvgb7BooH9AibwgLYygKbywIFoQK9A/AD+QriDAA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Phoe daar zitten een heleboel slechte kaarten in.

Ik zal als ik jou was eens kijken naar een budget Evolve Shaman want volgens mij is dat je beste kans.

Kaarten als Totemic Might Reckless Rocketeer en Silverback moet je gewoon niet willen spelen

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Wat zijn de arena rewards trouwens ongekende vuilnis.

10 wins levert 170g, 80 dust, een gouden common en een pakje op. Praktisch zonde van je tijd zo.

29e run mag ik wel voor het eerst Mage kiezen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

xelfer wijzigde deze reactie 13-09-2017 10:10 (21%)

• louzy82
Lucky me, weer een challenge a friend quest.
Is er iemand die wil traden?
quote:
xelfer schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:39:
[...]
Een game publisher kan makkelijk binnen enkele dagen een update pushen naar ieder app platform.
(...)
The complexity of releasing on multiple platforms can cause delays to the release of patches.[3] Designer Dean Ayala explains, "In order to patch simultaneously on PC/Mobile there are a number of things that have to be submit and approved being we can release a new patch to the public," with the result that card changes are often postponed until the new patch is ready for all platforms.[3]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

quote:
Tektoon schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:54:
[...]

The complexity of releasing on multiple platforms can cause delays to the release of patches.[3] Designer Dean Ayala explains, "In order to patch simultaneously on PC/Mobile there are a number of things that have to be submit and approved being we can release a new patch to the public," with the result that card changes are often postponed until the new patch is ready for all platforms.[3]
Jep en volgens de Apple zou een nieuwe patch goedkeuring zo geregeld moeten zijn.
Dat het bij Blizzard intern misschien door 85 afdelingen moet is een ander verhaal.

Die tekst van de Blizzard medewerker lijkt er echter op dat ze de schuld geven aan de platformen waarop ze games releasen.

Mij maat het overigens niets uit wanneer die patch komt hoor. Ook al komt die patch nooit. De kern issues van de game worden toch niet aangepakt. Wellicht zullen de meta winrates een paar procent naar links of naar rechts verschuiven, maar aan het eind van de dag blijft de game nog exact hetzelfde.

xelfer wijzigde deze reactie 13-09-2017 15:27 (15%)

• BobbyDgtl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-09 17:10
Ik ben hier een Razakus Anduin deck aan het spelen, maar dat deck hangt volledig af van 2 kaarten... Ik heb na 20 games nog geen enkele keer Raza op 5 en Anduin op 8 kunnen spelen... Nog maar een keer of 2 de combinatie kunnen spelen waarna het vrij gemakkelijk ging aangezien ik nog veel kaarten had. 1 keer in topdeckmode en dan is 4dmg per beurt te laat.

Heel leuk decktype, maar zo draw afhankelijk :( Ofwel meer carddraw proberen vinden, ofwel meer consistentie (zonder kazakus dan).

• louzy82
http://www.hearthpwn.com/...s-a-new-fanmade-expansion

Best leuk bedacht!

louzy82 wijzigde deze reactie 13-09-2017 17:35 (8%)

• SpeciesXX
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:18
quote:
BobbyDgtl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:05:
Ik ben hier een Razakus Anduin deck aan het spelen, maar dat deck hangt volledig af van 2 kaarten... Ik heb na 20 games nog geen enkele keer Raza op 5 en Anduin op 8 kunnen spelen... Nog maar een keer of 2 de combinatie kunnen spelen waarna het vrij gemakkelijk ging aangezien ik nog veel kaarten had. 1 keer in topdeckmode en dan is 4dmg per beurt te laat.

Heel leuk decktype, maar zo draw afhankelijk :( Ofwel meer carddraw proberen vinden, ofwel meer consistentie (zonder kazakus dan).
Ik heb dat deck ook geprobeerd,maar het speelt inderdaard niet altijd even lekker. Als alternatief speel ik de raza/kaza deck van Kibler: http://www.hearthpwn.com/...dard-priest-frozen-throne
Of een deck met een paar andere kaarten (bv lich king vervangen door toughtsteal of die 5 mana steal 3 cards kaart, mass dispel eriin, of geist).

Die Kibler deck heeft minder draw, maar wel meer win condities, en iets meer control wellicht nog (?).
Nou de cardback's ook weer binnen en aangeschaft voor 4 dollar :)

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 06:31

Nitai

Club 9

quote:
Die met die twitch prime promo, heb hem ook binnen, maar gewoon een trial afgesloten...

http://www.pcgamer.com/th...for-twitch-prime-members/

Nitai wijzigde deze reactie 13-09-2017 21:31 (19%)

Vinnu#2173

quote:
The_Big_Easy schreef op maandag 31 juli 2017 @ 22:29:
Heb echter zo lang de friend quest bestaat nog geen enkele keer zelf een invite gehad...
You're invited!

Heb er op NA ook eentje dus Ruurd/NeooeN/Vinnu: first come, first served :)
quote:
beuker19 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:03:
Nou de cardback's ook weer binnen en aangeschaft voor 4 dollar :)
waarom voor 4 dollar als het gratis is? :?

Tektoon wijzigde deze reactie 14-09-2017 00:19 (24%)

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
Tektoon schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:18:
[...]

You're invited!
[afbeelding]

[...]

I'll pass, moet eigenlijk slapen maar ben weer aan het no-life'n op GoT :+

Vinnu#2173

quote:
Nitai schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:31:
[...]

Die met die twitch prime promo, heb hem ook binnen, maar gewoon een trial afgesloten...

http://www.pcgamer.com/th...for-twitch-prime-members/
Ah ja. Ik had het gezien maar ik kreeg mijn Twitch prime niet geactiveerd. Hij geeft een blanco foutmelding :(.

quote:
Tektoon schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:18:
[...]

You're invited!
[afbeelding]

[...]

Aangezien je een CC nodig hebt en ik die niet heb.

En dan heb je nog het probleem dat je dus in November nog een cardback krijgt en alle mensen die dus nu een proef periode hebben straks nog 2 maand moeten betalen anders missen ze de andere cardback

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:12

Kasai

Legendary

18 september gaan de nerfs live.

Ben benieuwd wat voor impact het gaat hebben :)
quote:
beuker19 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:43:
En dan heb je nog het probleem dat je dus in November nog een cardback krijgt en alle mensen die dus nu een proef periode hebben straks nog 2 maand moeten betalen anders missen ze de andere cardback
Het hele grote probleem is dat Bliz (weer) een USA-exclusive actie wereldwijd rondtettert en mensen oproept om vooral voor hun favoriete streamer te spelen blablabla. Oh wacht, wij wonen in de 95% van de wereld waar dit niet lokaal wordt aangeboden. Dat dan schaamteloos gekoppeld aan een paar betaalde diensten waar 99% van de spelers geen enkele behoefte aan heeft. Met Tyranda heb ik de hele riedel nog doorlopen (en all-in-all ben je dan al snel een uurtje onder de pannen) maar voor die paar cardbacks, nee dank je.

Als Bliz echt graag wil dat ik mee doe door m'n favoriete streamer te supporten, moeten ze dat zonder third-party abonnement mogelijk maken. Als ze geld willen verdienen aan dit soort acties, laten ze dat dan transparant doen; gewoon een in-game purchase van een paar euro / dollar en dan kun je meedoen. Dat je het gratis krijgt als je twitch prime hebt, whatever. Maar dit soort promo-acties heb ik echt geen boodschap aan.

<GOT> Zarhrezz#2885

quote:
beuker19 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:43:
[...]

Aangezien je een CC nodig hebt en ik die niet heb.

Ik maakte dezelfde fout als jij. In november krijg je geen cardback maar een card P ack. 8)
quote:
Zarhrezz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:01:
[...]

Het hele grote probleem is dat Bliz (weer) een USA-exclusive actie wereldwijd rondtettert en mensen oproept om vooral voor hun favoriete streamer te spelen blablabla. Oh wacht, wij wonen in de 95% van de wereld waar dit niet lokaal wordt aangeboden. Dat dan schaamteloos gekoppeld aan een paar betaalde diensten waar 99% van de spelers geen enkele behoefte aan heeft. Met Tyranda heb ik de hele riedel nog doorlopen (en all-in-all ben je dan al snel een uurtje onder de pannen) maar voor die paar cardbacks, nee dank je.

Als Bliz echt graag wil dat ik mee doe door m'n favoriete streamer te supporten, moeten ze dat zonder third-party abonnement mogelijk maken. Als ze geld willen verdienen aan dit soort acties, laten ze dat dan transparant doen; gewoon een in-game purchase van een paar euro / dollar en dan kun je meedoen. Dat je het gratis krijgt als je twitch prime hebt, whatever. Maar dit soort promo-acties heb ik echt geen boodschap aan.
Voor ons helpt het ook voor geen meter. Ik heb bv niets aan Amazon Prime aangezien het niets doet voor mij als Nederlander. Twitch Prime heb ik ook niets aan want ik kijk zelden tot nooit op Twitch. Enkel wat Call of Duty & Rocket League eSports, maar dat is ook incidenteel.

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20:49
quote:
Zarhrezz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:34:
[...]

Daar zitten mechanics in die beter doordacht lijken te zijn dan wat we in de echte game zien...en de artwork is ook top.
Shapeshift is een draak van een mechanic; je kan nergens zien hoever je bent met voor een transformatie bijvoorbeeld. En zo zitten er veel meer kaarten in waarbij informatie verborgen blijft totdat het effect gebeurd.

Vigil is het bestraffen van je tegenstander die gewoon de game speelt. Als jij een bonus wil op je kaart moet je daar gewoon zelf iets voor doen. Zoals bijvoorbeeld de Elemental mechanic uit Un'goro.

En wat betreft de artwork; een heel groot deel komt gewoon uit Magic the Gathering. Ga kijken naar Magic kaarten uit de Innistrad series en je gaat heel veel art terugzien die hier te zien was.

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20-09 16:44
Ik zweer het dat bij blizz iemand mij zit te trollen!

Echt al 2 dagen letterlijk ELKE game de nuts tegen mij.

Je denk misschien dat ik overdrijf, maar niets is minder waar..

Ik beleef op dit moment even totaal geen plezier meer aan HS.
quote:
Astie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:40:
[...]

Ik maakte dezelfde fout als jij. In november krijg je geen cardback maar een card P ack. 8)
Ja ik zie het nu pas :+ maar wel een speciale 8)

• Piet_Piraat7
quote:
Predje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:46:

Echt al 2 dagen letterlijk ELKE game de nuts tegen mij.
?

About a month before he died, my uncle had his back covered in lard. After that, he went down hill fast.

• The_Big_Easy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:58
quote:
Zal niet eerder als in de loop van de avond kunnen, er moet eerst nog gewerkt worden :)

• Piet_Piraat7
Grappig die Tavern Brawl. Ik kies Druid en zie meteen waarom iedereen zo klaagt dat die OP is :')

quote:
Nitai schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:23:
[...]
I'll pass, moet eigenlijk slapen maar ben weer aan het no-life'n op GoT :+
quote:
The_Big_Easy schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:15:
[...]
Zal niet eerder als in de loop van de avond kunnen, er moet eerst nog gewerkt worden :)
Ik bedoelde meer: ergens in de komende dagen/week. Ofzo. ;)
quote:
beuker19 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:58:
[...]
Ja ik zie het nu pas :+ maar wel een speciale 8)
Ik las iets over een mogelijke 'golden pack', dus met vijf gouden kaarten erin. Met wat geluk heb je een mooie buit dan.

Tektoon wijzigde deze reactie 14-09-2017 17:29 (24%)

Net een arena game op een 0-0 stand gewonnen van een Mage met Elise, Jaina DK, 2 Flamestrikes en een hele zerg overpowered minions.

Jammer voor hem dat ie alleen niet zo veel van HS snapte. CYKA BLYAT RUSH B werkt toch wat minder goed in deze game.

Mijn lifetime arena winrate is overigens nu 7.09 (iets gedaald na 14 wins uit 2), nog steeds net boven infinite qua value dus :).

xelfer wijzigde deze reactie 14-09-2017 22:16 (20%)

• Nitai

Nitai

Club 9

Net tegen een van m'n favo streamers gespeeld! Dane :)
https://imgur.com/gallery/L5jPu

Nitai wijzigde deze reactie 15-09-2017 01:31 (6%)

Vinnu#2173

• Piet_Piraat7
Iemand enig idee waar ik snel mee kan ranken in Wild? Standard is ook goed. Kom zoveel druids tegen, wil er eigenlijk zsm van af zijn.

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:05

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
the nuts is een term die uit het poker vandaan komt, staat voor de best mogelijke hand:
Wikipedia: Nut hand

Diablo 3 | League of Legends | Vicariously I live while the whole world dies

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-09 15:57
quote:
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:59:
Iemand enig idee waar ik snel mee kan ranken in Wild? Standard is ook goed. Kom zoveel druids tegen, wil er eigenlijk zsm van af zijn.
In Standard presteert Pirate Warrior nog beter dan Jade Druid op alle levels behalve Legend (link). Doe je ook nog je user name eer aan dus lijkt me een no-brainer. Net als het deck trouwens...

• Piet_Piraat7
quote:
SeamusXanthus schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:13:
[...]
In Standard presteert Pirate Warrior nog beter dan Jade Druid op alle levels behalve Legend (link). Doe je ook nog je user name eer aan dus lijkt me een no-brainer. Net als het deck trouwens...
Misschien toch maar eens proberen, al heb ik echt een afkeer voor het deck :p Evolve Shaman is echt mijn ding, maar een Evolve kan zo hard backfiren

• SeamusXanthus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-09 15:57
Pirate Warrior is nog veel ergerlijker dan Jade Druid naar mijn mening. Maar je enige eis was snel ranken :)

• mosselmossel
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 20-09 19:03
Yep. Ik ben nog nooit zo snel gerankt als deze maand op Wild met Pirate Warrior. Alleen nu op rank 8 loopt ik een beetje vast tegen vooral priests.

Battletag: Iigy#2192

• Predje
Ik moet helaas concluderen dat ik de brawl voor het eerst eens echt leuk vind!
Geen retard exploit decks o.i.d. maar gewoon fun (imho).

Waar moet ik nu over klagen? :P Mja ranked is nogsteeds niet te doen.
quote:
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:19:
[...]

Misschien toch maar eens proberen, al heb ik echt een afkeer voor het deck :p Evolve Shaman is echt mijn ding, maar een Evolve kan zo hard backfiren
Hoe niet leuk ik Pirate Warrior, Jade Druid of Murloc Paladin ook vind ik ben van mening dat Evolve Shaman, Big Priest en ook kaarten als Glymp en Stonehill Defender een veel groter probleem zijn.

Maar goed zo kan een minder skilled speler met een paar goede high rolls ook winnen.

• Piet_Piraat7
Iemand anders ook problemen met Crypt Lord? Een 3 mana 1/6 die telkens maar meer hp krijgt, je komt er gewoon bijna niet langs.

• mosselmossel
quote:
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:02:
Iemand anders ook problemen met Crypt Lord? Een 3 mana 1/6 die telkens maar meer hp krijgt, je komt er gewoon bijna niet langs.
Gewoon jatten met Kabal Talon Priest. Ik had laatst een 1/17 :)

quote:
Nitai schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:30:
Net tegen een van m'n favo streamers gespeeld! Dane :)
https://imgur.com/gallery/L5jPu
Dane is wel een eindbaas. 1 van de weinige echt vermakelijke streamers. Hoewel ik eigenlijk niet heel veel meer kijk dan een highlight hier en daar.

quote:
xelfer schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:45:
[...]

Dane is wel een eindbaas. 1 van de weinige echt vermakelijke streamers. Hoewel ik eigenlijk niet heel veel meer kijk dan een highlight hier en daar.
Het erge is dat hij het meest van de tijd tegen Pirate Warriors bots speelt :P

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook bijna niets meer kijk wat HS related is aangezien hij bijna alleen maar over Giants, Druids en om cardbacks die je niet zonder CC of via een omweg kunt krijgen.

Zelf net met gemak rank 10 gehaald met Murloc Paladin (is ook een kut deck) en als je dan geen Priest of Druid tegen komt weet je al bijna zeker dat je hebt gewonnen :+

Ik hoop echt dat de balans patch ook wat nieuwe decks met zich mee brengt want er word het nodige aangepakt maar er is ook nog genoeg wat net zo vervelend zo niet vervelender is wat nu natuurlijk sterker word zoals Quest Mage en Raza/Kazakus Priest.

quote:
beuker19 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 22:32:
[...]

Het erge is dat hij het meest van de tijd tegen Pirate Warriors bots speelt :P

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook bijna niets meer kijk wat HS related is aangezien hij bijna alleen maar over Giants, Druids en om cardbacks die je niet zonder CC of via een omweg kunt krijgen.
Nee het boeit mij ook werkelijk waar geen kont meer. De ladder is crap en arena is een broken pile of bigger crap.

Soms speel je tegen een deck van iemand die niet alleen 12-0 gaat maar ook net zo goed 120-0 of 1200-0 kan gaan.

Speelde net op 1-0 stand tegen een deck met waarschijnlijk een gemiddelde heartharena score van ergerns diep in de 90. Dan speelt skill geen enkele rol meer in de game. Zeker niet aangezien mijn deckje een score heeft van onder de 60.

Synergy pick Blazecaller draft 1. Daarna 87 draftkaarten geen elemental meer zien. |:(

xelfer wijzigde deze reactie 16-09-2017 10:50 (4%)

• separhim
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 21:54
quote:
xelfer schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:37:
[...]

Nee het boeit mij ook werkelijk waar geen kont meer. De ladder is crap en arena is een broken pile of bigger crap.

Soms speel je tegen een deck van iemand die niet alleen 12-0 gaat maar ook net zo goed 120-0 of 1200-0 kan gaan.

Speelde net op 1-0 stand tegen een deck met waarschijnlijk een gemiddelde heartharena score van ergerns diep in de 90. Dan speelt skill geen enkele rol meer in de game. Zeker niet aangezien mijn deckje een score heeft van onder de 60.

Synergy pick Blazecaller draft 1. Daarna 87 draftkaarten geen elemental meer zien. |:(
De grootste reden waarom forced synergy picks compleet retarded is.
quote:
separhim schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:07:
[...]

Ja ik had ook 1x een N'zoth als 1e pick en geen enkele Deathrattle.

Ik vind ook dat Arena iets heel anders moet zijn als Ranked en had ook liever de het hele standaard gebeuren ook niet gehad in de 1e plek.

• The_Big_Easy
Even wat stoom afblazen hoor... wat is die Primordial Glyph ook een f*cking klote card... Speel met mijn DK Pally tegen een mage, mijn Wickerflame Burnbristle + Spikeridged Steed, mijn Tirion Fordring en mijn Ragnaros, Lightlord allemaal gepolymorphed waarvan 2 er uit zo'n glyph kwamen, de Getaway Kodos die ik in play had gaven me na de ping van de Mage dus zo'n waardeloos klote schaap... Arghhhh.... Na die 3e polymorph maar een rage-quit gedaan, doe ik niet snel maar dit was wel de limit zeg, pffff...

Iets minder RNG zou niet verkeerd zijn in dit spel alleen zie ik Blizzard niet echt die kant op gaan... :(
quote:
The_Big_Easy schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:41:
Even wat stoom afblazen hoor... wat is die Primordial Glyph ook een f*cking klote card... Speel met mijn DK Pally tegen een mage, mijn Wickerflame Burnbristle + Spikeridged Steed, mijn Tirion Fordring en mijn Ragnaros, Lightlord allemaal gepolymorphed waarvan 2 er uit zo'n glyph kwamen, de Getaway Kodos die ik in play had gaven me na de ping van de Mage dus zo'n waardeloos klote schaap... Arghhhh.... Na die 3e polymorph maar een rage-quit gedaan, doe ik niet snel maar dit was wel de limit zeg, pffff...

Iets minder RNG zou niet verkeerd zijn in dit spel alleen zie ik Blizzard niet echt die kant op gaan... :(
Ach nog maar 1 1/2 jaar voordat deze uit de rotatie gaat :+
Ik ben het met je eens hoor en het zelfde geld voor Stonehill Defender waar ook te vaak Tirion of een van de andere OP Paladin Legendary's uitkomen die jij waarschijnlijk ook in je deck hebt ;)

Het is gewoon zeer lastig om tegen zulke kaarten ergens omheen te spelen en ik denk dat een groot deel van die problemen opgelost kan worden door gewoon te laten zien wat die ander heeft gekozen zodat je er op zijn minst kan proberen er omheen te spelen behalve secrets misschien anders heeft dat natuurlijk geen nut.

Tja, ik ben al lang gestopt met me druk maken over minions. Standaard verwachtte levensduur op 'tot eind van mijn beurt' en dan zit je wel goed. Er is zoveel removal in dit spel, je moet er gewoon niet vanuit gaan dat je een uber-game-winning-minion-of-doom op het bord kan hebben. Als het een keertje wel het geval is, is dat een meevaller, maar meer dan dat is het niet.

Nu was het een Mage met een paar extra Polymorphs, morgen is het een goed getimde Mass Dispel en de volgende keer is het ťťn van de andere tientallen kaarten die minions wegvagen. Dit is geen spelletje met long-lasting minions.

Wat betreft de Getaway Kodo, da's gewoon goed spelen van de Mage. Als een Paladin een secret dropt, target je natuurlijk altijd trash...of het is een Kodo, of return met 1 life. Als die het niet zijn, ga je verder denken (1 damage face, low-life minion droppen, etc.).

<GOT> Zarhrezz#2885

• louzy82
quote:
separhim schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 12:07:
[...]

Ik krijg zowat elke keer bij de eerste pick Devilsaur Egg als optie |:(
Wat ik vooral merk in HS is dat je nergens meer vanuit kan gaan en nergens meer omheen kan spelen. Je kan zo goed mogelijk spelen wat je zelf hebt, maar je kan geen enkele invloed uitoefenen op 99% van de situaties.

Pak je slecht? Pakt je tegenstander een godhand? Ligt de combo van je OTK deck letterlijk onderop? Speel je Reno tegen aggro en pak je Reno niet? Rolt een Exodia Mage een extra random Iceblock of zelfs 2? Heeft de Aggro Druid een turn 1 flappy bird en heb jij toevallig geen counterkaart gepakt? Dikke vette pech.

Skill is in 85% van de gevallen niet echt relevant. Sure, je kan een keer een goeie play maken of een misplay, maar dat heeft meestal geen invloed op de uitkomst van een game.

Wat voor 75% bepaald of je wint of verliest is je matchup en je draw (tov je tegenstander uiteraard). Ik snap ook niet hoe ze HS blijven pushen als een esport, terwijl het steeds duidelijker begint te worden dat de game daar echt niet geschikt voor is.

Deze gast is duidelijk een betere speler dan Kripp though: https://clips.twitch.tv/BenevolentBigSharkSMOrc

xelfer wijzigde deze reactie 17-09-2017 11:09 (13%)

• separhim
quote:
xelfer schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:06:
Wat ik vooral merk in HS is dat je nergens meer vanuit kan gaan en nergens meer omheen kan spelen. Je kan zo goed mogelijk spelen wat je zelf hebt, maar je kan geen enkele invloed uitoefenen op 99% van de situaties.

Pak je slecht? Pakt je tegenstander een godhand? Ligt de combo van je OTK deck letterlijk onderop? Speel je Reno tegen aggro en pak je Reno niet? Rolt een Exodia Mage een extra random Iceblock of zelfs 2? Heeft de Aggro Druid een turn 1 flappy bird en heb jij toevallig geen counterkaart gepakt? Dikke vette pech.

Skill is in 85% van de gevallen niet echt relevant. Sure, je kan een keer een goeie play maken of een misplay, maar dat heeft meestal geen invloed op de uitkomst van een game.

Wat voor 75% bepaald of je wint of verliest is je matchup en je draw (tov je tegenstander uiteraard). Ik snap ook niet hoe ze HS blijven pushen als een esport, terwijl het steeds duidelijker begint te worden dat de game daar echt niet geschikt voor is.
Het kan zeker er wel geschikt voor zijn maar dan moeten ze toch echt een keer bij de dev team was gaan doen ipv iedere keer weer wat aan zitten kloten.
quote:
Deze gast is duidelijk een betere speler dan Kripp though: https://clips.twitch.tv/BenevolentBigSharkSMOrc
Duidelijk toch, als Kripp beter was dan zou hij gewoon betere draw en board hebben. 8)7
quote:
separhim schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:27:
[...]
[...]

Duidelijk toch, als Kripp beter was dan zou hij gewoon betere draw en board hebben. 8)7
Zeker. Hij had gewoon betere kaarten moeten kiezen bij de draft :).

• Kasai

Kasai

Legendary

Haha die spreading plague is zo smerig, denk niet dat met 1 mana verhogen de kaart veel gaat veranderen. Is nog steeds extreem goede kaart.

• Piet_Piraat7
quote:
xelfer schreef op zondag 17 september 2017 @ 11:06:
Jep, ontzettend frustrerend in HS. Het gevoel van machteloosheid. Situaties waar je niets aan kan doen omdat RNG tegen je werkt.

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:47
gisteren Kazakus gecraft, heerlijk en vooral leuke kaart om te spelen :)
vooral in combinatie met Brann! :)

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

quote:
Kasai schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:17:
Haha die spreading plague is zo smerig, denk niet dat met 1 mana verhogen de kaart veel gaat veranderen. Is nog steeds extreem goede kaart.
Ik heb 'em eruit gegooid voor Crypt Lord. De value kan enorm zijn, maar 90% van de games is het een dode kaart of in ieder geval een heel dure 1/5 taunt.

In de huidige meta is hij te langzaam tegen agro en tegen bv. big Priest is het helemaal een kansloze kaart (1/5's tegen minimaal 5/5's...). Tegen Mages ook geen value en tegen Shaman kun je er enorme value uit halen, maar ja, dan heb je dus 5-6 1/5 taunts tegen 5-6 minions...da's gewoon vragen om Evolve / Devolve / Bloodlust. Tegen Hunter is het vaak wel een goeie drop, tegen Warlock kun je een Fellfire Potion verwachten en late-game na DK drop is het niet meer dan 1-turn-speedbump.

De combo met de diverse buff kaarten die Druid heeft is best sterk, maar ook daar is de value zo enorm afhankelijk van een vol bord bij je tegenstander...iets dat doorgaans geen goede situatie is. Druid heeft ook geen leuke opties om de tegenstander tokens te geven, dat zou het wel een extreem sterke kaart maken. Ik vind 'em nu al niet goed genoeg in de huidige meta, na nerf helemaal kansloos.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Kasai

Kasai

Legendary

quote:
Zarhrezz schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:15:
[...]

Ik heb 'em eruit gegooid voor Crypt Lord. De value kan enorm zijn, maar 90% van de games is het een dode kaart of in ieder geval een heel dure 1/5 taunt.

In de huidige meta is hij te langzaam tegen agro en tegen bv. big Priest is het helemaal een kansloze kaart (1/5's tegen minimaal 5/5's...). Tegen Mages ook geen value en tegen Shaman kun je er enorme value uit halen, maar ja, dan heb je dus 5-6 1/5 taunts tegen 5-6 minions...da's gewoon vragen om Evolve / Devolve / Bloodlust. Tegen Hunter is het vaak wel een goeie drop, tegen Warlock kun je een Fellfire Potion verwachten en late-game na DK drop is het niet meer dan 1-turn-speedbump.

De combo met de diverse buff kaarten die Druid heeft is best sterk, maar ook daar is de value zo enorm afhankelijk van een vol bord bij je tegenstander...iets dat doorgaans geen goede situatie is. Druid heeft ook geen leuke opties om de tegenstander tokens te geven, dat zou het wel een extreem sterke kaart maken. Ik vind 'em nu al niet goed genoeg in de huidige meta, na nerf helemaal kansloos.
Ik zie niet veel warlocks fellfire potion spelen, bovendien als ze worden gebuffed red je het niet met 5 damage. Crypt lord wordt net zo makkelijk geremoved met de voorbeelden die je net noemt. Alleen niet tegen een Druid. Dus ik blijf erbij dat ik het een smerige kaart vind :+
quote:
Kasai schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:28:
Ik zie niet veel warlocks fellfire potion spelen, bovendien als ze worden gebuffed red je het niet met 5 damage.
Met +1/+1 buff is het nu al minimaal turn 6, straks turn 7. Als je kijkt wat er dan al langskomt, vind ik een paar 2/6 taunts (aantal dus afhankelijk van de board dominance van je opponent) niet heel goed.
quote:
Crypt lord wordt net zo makkelijk geremoved met de voorbeelden die je net noemt. Alleen niet tegen een Druid.
Crypt Lord is een 3 drop dus sowieso al beter tegen agro. Daarnaast ben je niet afhankelijk van board van tegenstander. Daarnaast wil je er snel vanaf; op de 4-drop zitten 2 veel gespeelde drops voor 2 minions voor een +2 health op Crypt Lord. Ik heb nog niet zoveel games met Crypt Lord als met Spreading Plague gespeeld, maar Crypt Lord heeft me vooralsnog meer opgeleverd dan de gemiddelde Plaque.
quote:
Dus ik blijf erbij dat ik het een smerige kaart vind :+
Hij kan heel smerig zijn...maar het is gewoon niet zo vaak.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Mooyal
Brann+Kazakus <3 wat een heerlijke combo ^^

• separhim
quote:
Zarhrezz schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:15:
[...]

Crypt lord doet het echt niet beter in de situaties die je beschrijft.
quote:
separhim schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:08:
Crypt lord doet het echt niet beter in de situaties die je beschrijft.
Tegen agro zeer zeker wel; op z'n laatst heb je op turn 3 een 1/5, bij goede mulligan nu nog op turn 1, straks turn 2. Win axe is dan ook een turn 3 dus grote kans dat de Crypt Lord een beurt, wellicht 2 afhoudt. Tegen Hunter geldt hetzelfde en ook tegen Murloc is de stopping power prima. Plague is hiervoor te langzaam.

Ik blijf Plague overrated vinden; meestal te weinig value voor de cost. Na de verhoging naar 6 mana helemaal.

<GOT> Zarhrezz#2885

• separhim
quote:
Zarhrezz schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:29:
[...]

Tegen agro zeer zeker wel; op z'n laatst heb je op turn 3 een 1/5, bij goede mulligan nu nog op turn 1, straks turn 2. Win axe is dan ook een turn 3 dus grote kans dat de Crypt Lord een beurt, wellicht 2 afhoudt. Tegen Hunter geldt hetzelfde en ook tegen Murloc is de stopping power prima. Plague is hiervoor te langzaam.

Ik blijf Plague overrated vinden; meestal te weinig value voor de cost. Na de verhoging naar 6 mana helemaal.
En dat is geen situatie die je eerder had beschreven. Ik weet niet wat je wil discussiŽren, zowat iedere niet aggro druid heeft plague over crypt lord, iedere pro zal hetzelfde zeggen. Plague is gewoon veel beter dan crypt lord, het is veel beter tegen aggro omdat je zelden de kans hebt op crypt lord groot te maken tegen aggro en tegen control is het gewoonweg slechter. Tegen aggro is plague ook een veel grotere swing dan crypt lord ooit kan zijn.
Mijn Priest tegenstander speelde zojuist de 4e Shadowcaster uit mijn deck op zijn N'Zoth. Gelukkig draait randomstone niet om randomness. Ow wacht. _O- _O-

Oneindige random card generation blijft leuk in HS.

Oja die Priest heeft 17 Rogue kaarten gespeeld in 1 potje. Ik speelde de Rogue quest en had aan het einde van het potje 15 Rogue kaarten gespeeld. :D:D

xelfer wijzigde deze reactie 18-09-2017 19:01 (40%)

• Tomski1986
  • Laatst online: 20-09 07:56
Alsof deze nerfs iets zullen uithalen.

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• mosselmossel
quote:
Tomski1986 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:46:
Alsof deze nerfs iets zullen uithalen.
Ze zijn in elk geval live nu.

• Bartske
  • Laatst online: 22:42

Bartske

Valar Morghulis

Net er wel achter gekomen hoe je snel potjes kunt winnen in casual als je een quest moet doen. Gewoon accidic swamp ooze spelen. 2x pirate warrior, 2x ooze gespeeld en meteen concede :+

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• sleepwalkerbe
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23:37
quote:
Bartske schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:29:
Net er wel achter gekomen hoe je snel potjes kunt winnen in casual als je een quest moet doen. Gewoon accidic swamp ooze spelen. 2x pirate warrior, 2x ooze gespeeld en meteen concede :+
Die zit ook gewoon in veel van mijn decks als ik zie dat Pirate nog steeds op ladder zit.
Ik ben benieuwd naar de aanpassingen die Pirate meemaakt door de nerf van FWA

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Kasai

Kasai

Legendary

Jeuj ik had 3 x spreading plague :+
Ik heb ook mijn Spreading Plagues en Murloc Warleaders gedisenchant. Die kaarten kan ik altijd later nog uit een pakje halen en als ik ze weer nodig heb dan craft ik ze wel. In het slechtste geval schiet ik er dus niets mee op.

• Swaxie
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:05
Ik heb deze game gisteren voor het eerste gedownload op mijn Android phone, en moet zeggen dat het me wel bevalt. Eerst de tutorial doorgewerkt en nu dan offline wat tegenstanders aant verslaan.

Even wennen maar bevalt me wel. Nog tips voor beginners?

• Wii4all
  • Niet online
Ik mocht afgelopen weekend voor het eerst brawl spelen nadat ik level 20 had gehaald met shaman.

Moet zeggen wel leuk want je hebt het gevoel dat iedereen soort van gelijk is.

Je hebt daar niet zoals arena dat je awards krijgt na een bepaald aantal wins?

Burp

• Predje
quote:
Direct weer stoppen! Dit is niet een game die je wenst te spelen!

En anders Streams kijken op twitch (leer je snel van).
Starter pack kopen voor 4,99 heb je 10 classic packs + zeker 1 legendary.
Eerst voornamelijk classic packs kopen voor de basis set en daarna vooral focuses op de laatste expansion.
En elke class naar 20 voor alle basic kaarten.

• Swaxie
quote:
Predje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:31:
[...]

Direct weer stoppen! Dit is niet een game die je wenst te spelen!

En anders Streams kijken op twitch (leer je snel van).
Starter pack kopen voor 4,99 heb je 10 classic packs + zeker 1 legendary.
Eerst voornamelijk classic packs kopen voor de basis set en daarna vooral focuses op de laatste expansion.
En elke class naar 20 voor alle basic kaarten.
Het bepalen van de kaarten in je deck? is dat een kwestie van veel spelen en kijken wat je het beste ligt? of zijn daar nog speciale tactieken ofzo voor?

• Predje
quote:
Swaxie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:43:
[...]

Het bepalen van de kaarten in je deck? is dat een kwestie van veel spelen en kijken wat je het beste ligt? of zijn daar nog speciale tactieken ofzo voor?
Gewoon het allerbeste deck van het momenten kopiŽren van internet.

• Mooyal
yay 100 free gold bij inloggen op Pirate day :)
helaas maar 2 rare's en 3 commons.
atm koop ik mean streets cards....mijn pity timer legendary staat op springen :P
ik hoop dat ik snel die Raza heb :)

• ChimaeraNL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 23:05

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

quote:
Predje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:45:
[...]

En zie hier de reden waarom Hearthstone een verrotte game is :P .
quote:
Predje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:45:
Ja, dat gaat prima werken met een startsetje kaarten. Dan mis je maar een kaart of 20-25 van het gemiddelde netdeck :')

Gewoon op ladder beginnen met klooien werkt het best, je gaat niets winnen, maar je ziet veel kaarten / effecten / etc. langskomen. Voor je daily quests alles met 'Win X ...' rerollen naar 'Play X ...' om zo gold binnen te halen om pakjes van te kopen. Beginnen met pakjes kopen per set (Classic, Knights, Un'Goro, Mean Streets, Old Gods) totdat je de eerste Legendary uit een pakje voor die set haalt, dan door naar de volgende set. Vanaf dat moment Knights, Un'Goro of Classic.

Verder niet vergeten elke week een keertje te winnen in Tavern Brawl (elke woensdag rond 22:30 tot zondag 24:00) om een Classic pakje te scoren.
quote:
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 00:44:
Die zit ook gewoon in veel van mijn decks als ik zie dat Pirate nog steeds op ladder zit.
Ik ben benieuwd naar de aanpassingen die Pirate meemaakt door de nerf van FWA
Geen? FWA is duurder, dat is iets vertraging maar het is nog steeds het snelste wapen voor Upgrade! en gratis 3/3 taunt. Wellicht dat er iets verschuiving naar een 2-drop komt, maar Pirate Warrior gaat echt niet weg.

Ik moest gisteren Play 10 weapons / Win 3 games with Warrior en dat was op rank 17-16 met 4 games rond, gemiddelde kill op turn 7. En ik ben een slechte agro / Pirate Warrior speler zonder Patches.

quote:
ChimaeraNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:17:
Neem een willekeurig competitieve game. Kijk op internet wat het beste is. Copy / paste. Lolmadskillz!

Zelfs in spellen als D3 ontstijgt het leeuwendeel van de spelers het niveau van steamer-build-copy-paste niet...en D3 is alleen competitief voor de top 0.01% van de player base. Een eigen mening vormen, zelfs ervaring opdoen en proberen om door te krijgen wat werkt en wat niet en het waarom daarvan doorgronden is tegenwoordig grotendeels afwezig in de gemiddelde player base. Je kunt een andere online CCG proberen, maar je gaat hetzelfde meemaken.

Zarhrezz wijzigde deze reactie 19-09-2017 10:38 (18%)

<GOT> Zarhrezz#2885

• Predje
quote:
ChimaeraNL schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:17:
[...]

Zeker! Ik zou willen dat het anders was.

Je kunt creatief proberen plezier te hebben met zelfgemaakte decks! Dat lukt een paar mensen die wel goed zijn in deckbuilding.
In de praktijk ben je dan elke game turn 4 dood door netdeck-plebs.

Ik probeer ooit echt mijn best te doen met leuke eigen decks.. na druid/warrior #43 ben ik dan snel ook zelf weer terug naar godtier decks.

• Wii4all
  • Niet online
quote:
Swaxie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:27:
Ik heb deze game gisteren voor het eerste gedownload op mijn Android phone, en moet zeggen dat het me wel bevalt. Eerst de tutorial doorgewerkt en nu dan offline wat tegenstanders aant verslaan.

Even wennen maar bevalt me wel. Nog tips voor beginners?
Zo heb ik het gedaan:
Eerst alle classes vrij spelen levert gold op en al wat kaarten

Daarna alle classes eerst naar level 10 spelen voor de basic kaarten
Daarna
Of zelf een deck maken op basis waarmee je uit de voeten kunt, als dat niet loopt
Zoeken naar zero dust decks op het internet

Je kan gewoon ranked gaan spelen want tot level 20 valt er niks te verliezen

Met het gold wat je tot dan toe verzamelt heb kan je packs kopen die kosten 100 gold.

Kijken welke klasse je het beste ligt en dan kan je ook weer 2 kanten op
Je mag een keer gratis in de arena spelen die levert je ook altijd wat op
En tegelijk zou ik proberen alles naar level 20 te spelen.

Daily rewards proberen vrij te spelen om kaarten te kopen
Keertje de solo adventures doen daar zitten ook wat gratis packs / gold en of kaarten in.

Burp

quote:
Predje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:42:
Zeker! Ik zou willen dat het anders was.
Maar de rest van je post maakt duidelijk dat het geen moeite / inspanning van jou kant mag kosten...
quote:
Je kunt creatief proberen plezier te hebben met zelfgemaakte decks! Dat lukt een paar mensen die wel goed zijn in deckbuilding.
Goed worden in deck building wordt je maar op ťťn manier. Je kunt al raden wat dat is.
quote:
In de praktijk ben je dan elke game turn 4 dood door netdeck-plebs.
Onzin. Complete god-hand agro decks kunnen soms turn 4 kill halen als je zelf echt helemaal niets doet. Als je ook maar iets tegengas geeft wordt het al snel turn 5-6 voordat een kill mogelijk is. En tegen die tijd is kantelen prima mogelijk.
quote:
Ik probeer ooit echt mijn best te doen met leuke eigen decks.. na druid/warrior #43 ben ik dan snel ook zelf weer terug naar godtier decks.
En zo is het cirkeltje weer rond. Als iedereen zichzelf er maar van overtuigd dat ranking alleen mogelijk is met god-tier decks, gaat het echt snel beter worden.

Het is pure onzin. De win rates bij dit spel zitten in zo'n smalle bandbreedte dat god tier vs. homebrew op 10-20 games op een avond statistisch niet significant is. De RNG van mulligan en draw heeft een veel grotere impact. Zeker op ranks 15-20 maakt het nauwelijks uit hoe god-tier je deck precies is, de match-up en draw RNG zijn beslissend.

Na halen van rank 15 heb ik een Rogue deck in elkaar geflanst om combo quest te doen. Small sample natuurlijk (4-5 games) maar geen duidelijk verschil in win rate t.o.v. Jade / Pirate.

Je kunt enorm je voordeel doen met het gebrek aan creativiteit op ladder; je weet in de meeste gevallen namelijk precies wat mensen spelen en dat kun je prima afstraffen. Gisteren bv. tegen Big Priest. Turn 4-5 een 1/1 of 5/5 biggie is mooi voor ze...Sap erop en die kaart zit tot turn 9-10 vast in hun hand. Ook wordt daarmee de Eternal Servitude een dode kaart. Doorgaans zit Big Priest met een volle hand, dus zo rond turn 7 lekker gaan millen om wat te burnen. En als z'n biggies dan op tafel komen is Abomination + Plague Scientist echt prachtig. Ook met Knife Juggler is Plague Scientist een heerlijke kaart.

Tegen Jade Druid is het vergelijkbaar...vooral wachten met milling tot na de (eerste) Ultimate Infestation. Abomination / Plague Scientist werkt ook prima en natuurlijk een Geist erbij. Beetje goeie milling beurt als hij z'n draws al gespeeld heeft en het is snel klaar op fatique.

Pirate Warrior is ook goed te doen; een simpele Fan of Knives pakt al een hoop aan en Shadowblade is erg effectieve removal tegen een hoop minions in dat deck.

Leukste game was overigens tegen een Warlock die o.a. Fellbeast / Betrayal speelde...wat mij dan weer ruimte in m'n hand gaf voor milling :+ Uiteindelijk won hij 'em wel, maar niet voordat hij de fatigue al in zat met nog maar 3-4 kaarten op hand.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Swaxie
quote:
Wii4all schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:20:
[...]

Zo heb ik het gedaan:
Eerst alle classes vrij spelen levert gold op en al wat kaarten

Daarna alle classes eerst naar level 10 spelen voor de basic kaarten
Daarna
Of zelf een deck maken op basis waarmee je uit de voeten kunt, als dat niet loopt
Zoeken naar zero dust decks op het internet

Je kan gewoon ranked gaan spelen want tot level 20 valt er niks te verliezen

Met het gold wat je tot dan toe verzamelt heb kan je packs kopen die kosten 100 gold.

Kijken welke klasse je het beste ligt en dan kan je ook weer 2 kanten op
Je mag een keer gratis in de arena spelen die levert je ook altijd wat op
En tegelijk zou ik proberen alles naar level 20 te spelen.

Daily rewards proberen vrij te spelen om kaarten te kopen
Keertje de solo adventures doen daar zitten ook wat gratis packs / gold en of kaarten in.
Aah thanks, en dat vrijspelen doe ik gewoon in die practice matches he, door steeds een andere uit te dagen toch? Heb inmiddels de hunter en nog 1 andere al vrijgespeeld met mn mage.

• Wii4all
  • Niet online
quote:
Swaxie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:02:
[...]

Aah thanks, en dat vrijspelen doe ik gewoon in die practice matches he, door steeds een andere uit te dagen toch? Heb inmiddels de hunter en nog 1 andere al vrijgespeeld met mn mage.
Ja klopt met de ene class tegen de andere als je hem verslaat kan je die class ook spelen

Burp

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20:49
Prima lijst van Wii4all. Wat ik daar nog aan zou toevoegen; speel zsm 1 class naar level 20. Dan krijg je toegang tot Tavern brawl.

Een wekelijks event waarbij je soms een deck moet bouwen, maar bijvoorbeeld afgelopen week gewoon een deck kreeg.. onafhankelijk van je collectie. 1 game winnen is een classic pack als winst en dat helpt je ook gewoon aan een collectie.

• The_Big_Easy
Alhoewel de meeste hierboven al wel zijn genoemd zijn er nog een aantal 'hidden' quests die je een reward opleveren zodra ze completed zijn. B.v. 300 gold indien je 100 games hebt gewonnen (maakt niet uit of het practice/ladder/unranked games zijn).

Overzicht met hidden quests en andere tips: https://us.battle.net/for...thstone/topic/20753160067

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb nog niet echt gespeeld sinds de nerfs live zijn, maar ik begrijp dat Hunter het erg goed doet. Wat is jullie ervaring?

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20:05
quote:
Kasai schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:37:
Ik heb nog niet echt gespeeld sinds de nerfs live zijn, maar ik begrijp dat Hunter het erg goed doet. Wat is jullie ervaring?
Als je geen tijdige counter hebt tegen een crackling razermaw ben je fucked.

Mijn ervaring met Hunters in een notendop.

Adapt -> windfury -> Adapt -> Divine shield/+3 attack :O

De Rikster wijzigde deze reactie 20-09-2017 10:41 (7%)

• Predje
quote:
Yup, vanmorgen 5 hunters in a row.. tijd om de klagen over de next cancer.
Tja, nu bandwagon van Pirate Warrion / agro Druid naar face Hunter. Same old story. Zodra mensen doorkrijgen dat agro Druid nog steeds turn 1 of 2 een Fledgeling kunnen spelen om die de daarop volgende beurten te buffen gaan ze wel weer terug naar Druid. En Pirate Warrior is verre van dood. Geef het een weekje, dan is het weer als vanouds.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
Geen idee in Standard, in Wild is Warrior en Priest wat de boventoon voert. Ik zelf heb daar wel heel veel lol met deathrattle Hunter. Gisteren had ik 3x Sylvanas dankzij Stichted Tracker (wat een bazenkaart!). Gecombineerd met Play Dead en N'zoth maakt dit het heel sterk. Early game veel damage doen met je hero power, late game switchen naar de DK en dan control spelen. Love it!

Vinnu#2173

• Wii4all
  • Niet online
Kan je ook nog zien welke heroes je precies op expert mode verslagen hebt? Volgens mij is dit niet duidelijk ergens te zien of wel?

Burp

• Piet_Piraat7
quote:
Nitai schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:37:
[...]
Geen idee in Standard, in Wild is Warrior en Priest wat de boventoon voert. Ik zelf heb daar wel heel veel lol met deathrattle Hunter. Gisteren had ik 3x Sylvanas dankzij Stichted Tracker (wat een bazenkaart!). Gecombineerd met Play Dead en N'zoth maakt dit het heel sterk. Early game veel damage doen met je hero power, late game switchen naar de DK en dan control spelen. Love it!
Vergeet geen Brewmaster in je deck te stoppen met N'zoth. Hele tijd niet aan gedacht en nu vind ik het geweldig. Ene beurt N'zoth en als die een beurt overleeft (wat vaak gebeurt wat je resurrect ook wel wat taunts) dan neem je N'zoth gewoon weer terug in je hand met zo'n Brewmaster. Al speel ik ook Reno in mijn N'zoth deck. Beide kaarten zijn fijn om 2 keer te kunnen spelen.

Piet_Piraat7 wijzigde deze reactie 20-09-2017 14:26 (5%)

quote:
Wii4all schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:23:
Kan je ook nog zien welke heroes je precies op expert mode verslagen hebt? Volgens mij is dit niet duidelijk ergens te zien of wel?
Ben me er niet van bewust. Ik werk meestal in een of twee zittingen netjes van boven naar beneden.

Speel voor het eerst ook op een ipad nu; laptop is dood. Kreeg een gratis 'ipack'. Is dat nieuw?

• Wii4all
  • Niet online
Is ook een. Accomplishment zeg maar

IPhone iPad Android pc.per.ding 1.pack

Burp

• LeBrun
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:39
80g quest iemand? Stuur even een PM dan voeg ik je toe :)
Pagina: 1 ... 164 165 166 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*