• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:36
Dit kwam ik net tegen: YouTube: [Hearthstone] The Shocking Truth Behind The Coin

Interessante statistiek over de winkans (in arena) met en zonder coin in verschillende periodes. :o

5700X | RX 6600

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:59

Thompson

Beeromaniac

sjettepetJR. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:03:
[...]

jawel, de kaarten uit de meeste recente 2 adventures zullen altijd bruikbaar zijn in standard, precies zoals dat is met de normale expansions. op het moment zijn Blackrock Mountain en League of Explorers dus gewoon bruikbaar.
Bij de volgende adventure zullen de kaarten uit blackrock mountain dus verdwijnen uit standard?

Beeromaniac

PCBaas schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:29:
Dit kwam ik net tegen: YouTube: [Hearthstone] The Shocking Truth Behind The Coin

Interessante statistiek over de winkans (in arena) met en zonder coin in verschillende periodes. :o
Het probleem is gewoon dat HS met iedere expansion steeds minder om skill draait, vandaar dat je ziet dat coinflips extreem veel invloed hebben op de uitkomst van een game. HS bestaat gewoon steeds meer uit RNG en daarbij is het in arena volgens mij gewoon het belangrijkste om maar gewoon op tempo te spelen en dan loopt degene die mag beginnen altijd 1 beurt voor.
sjettepetJR. schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:03:
[...]

jawel, de kaarten uit de meeste recente 2 adventures zullen altijd bruikbaar zijn in standard, precies zoals dat is met de normale expansions. op het moment zijn Blackrock Mountain en League of Explorers dus gewoon bruikbaar.
Incorrect.
Het is op basis van het jaar van de laatste uitbreiding + het jaar er voor. Nu hebben we dus de uitbreiding van 2016 en is alles van 2015 ook speelbaar. BRM is van 2015 en zal speelbaar zijn tot de eerste uitbreiding in 2017.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
Thompson schreef op zondag 10 juli 2016 @ 10:31:
[...]

Bij de volgende adventure zullen de kaarten uit blackrock mountain dus verdwijnen uit standard?
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar als het goed is gaan er altijd een adventure en een grote expansion tegelijkertijd uit. Waardoor er op sommige momenten 3 adventures tegelijk bruikbaar zijn.
Dus pas bij de volgende grote expansion zal BRM weg gaan.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
sjettepetJR. schreef op zondag 10 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Ik weet niet precies hoe het werkt, maar als het goed is gaan er altijd een adventure en een grote expansion tegelijkertijd uit. Waardoor er op sommige momenten 3 adventures tegelijk bruikbaar zijn.
Dus pas bij de volgende grote expansion zal BRM weg gaan.
Samen met TGT dan?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:32
En LoE. Allemaal bij de eerste uitbreiding in 2017.

[ Voor 12% gewijzigd door wiljanvdb op 10-07-2016 19:56 ]

Klopt.

Standard = Basic + Classic en dan laatste 2 jaar tellende vanaf de nieuwste uitbreiding.
Nu hebben we dus 2015 en 2016, dit blijft totdat we een uitbreiding in 2017 krijgen, dan gaat alles van 2015 er uit. Met de eerste uitbreiding in 2018 gaat alles van 2016 er uit. Het is dus niet zo dat op 1 januari 2017 alles van 2015 niet meer te gebruiken is. Stel dat de eerste uitbreiding van in April uitkomt, zal 2015 beschikbaar blijven tot dat punt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

HS is voor mijn tegenstanders wel echt Smorcstone: Smorcers of Smorccraft geworden :o. Al mijn potjes dit seizoen zijn nog tegen Face Hunter, Aggro Paladin, Face Shaman of Zoo (vooral die laatste) geweest.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Mijn waardering voor de rogue class is de laatste week wel aan het stijgen.. in Arena dan. Vroegah haalde ik er met moeite 2-3 wins mee... maar volgens mij heb ik de class nu een beetje door.

Afgelopen week al een run van 10 wins gehaald.. en ik zit nu ook weer op 7-2.. kijken hoe ver ik dit keer kom, maar de resultaten zijn in ieder geval beter dan voorheen. :)

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
icemotion schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:18:
Mijn waardering voor de rogue class is de laatste week wel aan het stijgen.. in Arena dan. Vroegah haalde ik er met moeite 2-3 wins mee... maar volgens mij heb ik de class nu een beetje door.

Afgelopen week al een run van 10 wins gehaald.. en ik zit nu ook weer op 7-2.. kijken hoe ver ik dit keer kom, maar de resultaten zijn in ieder geval beter dan voorheen. :)
Rogue is sinds deze uitbreiding ook de beste class voor Arena. Heb zelf ook hetzelfde.

Battletag: Iigy#2192

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
PCBaas schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:29:

Dit zijn volgens mij wel n00b statitieken. Bij de betere spelers zal het verschil niet zo groot zijn. Maar goed, daarmee zegt het eigenlijk nòg meer; dit is het spel dat Hearthstone voor je speelt als je zelf niks doet.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• PCBaas
In constructed blijkt het verschil overigens veel minder aanwezig te zijn :) :
https://www.reddit.com/r/...coin_which_is_better_and/

[ Voor 7% gewijzigd door PCBaas op 11-07-2016 19:46 ]

5700X | RX 6600

Net de Twins uit een pakje. Erg fijn gezien dit simpelweg een must have is voor C'Thun decks.

mosselmossel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:23:
[...]

Rogue is sinds deze uitbreiding ook de beste class voor Arena. Heb zelf ook hetzelfde.
De beste wil ik hem echt niet noemen. Ik weet niet of je dit hard kan maken met stats maar voor mijn gevoel is Shaman de sterkste atm.
Roque is echt wel sterk in Arena. Altijd al geweest en is nu o.a. door de Undercity sterker geworden.

• icemotion
Astie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:25:
[...]

De beste wil ik hem echt niet noemen. Ik weet niet of je dit hard kan maken met stats maar voor mijn gevoel is Shaman de sterkste atm.
Roque is echt wel sterk in Arena. Altijd al geweest en is nu o.a. door de Undercity sterker geworden.
Er zijn een aantal streamers die rogue wel aanwijzen als de beste class in Arena. Kripparian bijvoorbeeld.

Shaman moet je net wat meer mazzel hebben in Arena voor een goede curve en de Shaman hero power is een stuk slechter dan die van Rogue.

Maar dat is mijn gevoel.

Mage is ook heel erg sterk in Arena. Paladin ook, maar is wat weggezakt met de release van Whispers omdat je minder vaak dingen als Shielded minibot en Muster voor battle tegenkomt.

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-01 13:22
Ik blijjf erbij dat Mage de beste class is; maar dat komt gewoon die die ranzig goede hero ability....
Als de keuze tussen Rogue en Paladin is dan is het voor mij echt een coinflip; maar ik merk zelf dat Rogue meestal beter is omdat (in ieder geval voor me'n gevoel) ik met Rogue vaak goedkope goede kaarten pak, en Pally juist de 4 en duurdere drops als top picks hebt; je hebt dan automatisch een lastigere curve voor Paladin. Ik zit ook erg vaak met een lege hand als Rogue zijnde VS 4 kaarten van mijn tegenstander; maar dan wel gewonnen. Shaman moet gewoon mazzel hebben, maar die class is er zeker niet slechter op geworden.
Ik pak nogsteeds om de zoveel tijd Priest omdat ik het heerlijk vind spelen, maar je moet zoveel mazzel hebben en echt focussen om het tot turn 6 er goed vanaf te brengen; daarna kan je met je heal bijna altijd goede trades maken en ben je binnen....

at your service

Benjamin- schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:31:
Net de Twins uit een pakje. Erg fijn gezien dit simpelweg een must have is voor C'Thun decks.
Tijd om je aan te sluiten bij de overige katoenplukkers dus :).

Afbeeldingslocatie: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB12wt8KFXXXXcQXFXXq6xXFXXXy/4mz-5-katoenoogst-machine.jpg

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:46
Iemand de patchnotes al gelezen....

INVITE a friend en er dan ook nog een hero aanhangen zucht moet ik een nieuwe account gaan aanmaken.... :P

• PCBaas
Wognummer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:55:
Iemand de patchnotes al gelezen....

INVITE a friend en er dan ook nog een hero aanhangen zucht moet ik een nieuwe account gaan aanmaken.... :P
Dan moet ff je nieuwe account hier neerzetten zodat je mega veel packs erop krijgt en iedereen hier gelijk die Murloc skin heeft zodra je level 20 bereikt. :P _/-\o_

5700X | RX 6600

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-01 13:49
Servers down? Blijft mij mij hangen op "finding opponent".

Wait time : ~7 minutes

[ Voor 18% gewijzigd door KypDurron op 12-07-2016 20:09 ]

• Wognummer
PCBaas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:07:
[...]

Dan moet ff je nieuwe account hier neerzetten zodat je mega veel packs erop krijgt en iedereen hier gelijk die Murloc skin heeft zodra je level 20 bereikt. :P _/-\o_
lol ik kan voorlopig de RAF pagina niet eens vinden voor hearthstone....\

daar is dus geen pagina voor hij zit onderaan je friendslist in hearthstone zelf :D

[ Voor 11% gewijzigd door Wognummer op 12-07-2016 20:11 ]

• PCBaas
https://battle.net/recrui...L?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

hmm volgens mij werkt het maar eenmalig en kan je met een nieuw account niet gelijk megaveel packs krijgen. :'(

5700X | RX 6600

• Wognummer
DE HORROR

weer die eerste quests doen enzo grrrrr

• mosselmossel
Kun je gewoon straffeloos een nieuw accountje maken met een tweede emailadres en vanaf je eigen IP spelen? Niet dat je dan weer die hero niet krijgt ofzo...

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 18:58
mosselmossel schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:23:
Kun je gewoon straffeloos een nieuw accountje maken met een tweede emailadres en vanaf je eigen IP spelen? Niet dat je dan weer die hero niet krijgt ofzo...
Lijkt me wel. Je kan toch een broertje hebben die graag opeens na 3 jaar ook eens wil gaan beginnen net na de invite a friend bonus. Toeval bestaat :) Bijna klaar met de tutorial pff :p

PSN Profile

• mosselmossel
PCBaas schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 20:14:
https://battle.net/recrui...L?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

hmm volgens mij werkt het maar eenmalig en kan je met een nieuw account niet gelijk megaveel packs krijgen. :'(
nevermind, je moet wel uitloggen natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door mosselmossel op 12-07-2016 21:32 ]

Zojuist op het account van mijn vriendin gespeeld en heb hem al binnen. Het account was level 3. Binnen no-time level 20.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Jcgk0Wa.png
Royy90 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Lijkt me wel. Je kan toch een broertje hebben die graag opeens na 3 jaar ook eens wil gaan beginnen net na de invite a friend bonus. Toeval bestaat :) Bijna klaar met de tutorial pff :p
1 heel pakje is wel ff flink cashen natuurlijk :D.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01 18:58
xelfer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:30:
[...]

1 heel pakje is wel ff flink cashen natuurlijk :D.
gaat me om de hero :)

PSN Profile

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Astie schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:30:
Zojuist op het account van mijn vriendin gespeeld en heb hem al binnen. Het account was level 3. Binnen no-time level 20.

[afbeelding]
Ga ik ook doen

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Wognummer
Ik moest het de long en hard way doen haha ben totaal opnieuw begonnen 2 packs

Hogger en een sylvanas best leuk voor een nieuw account lol
Snap ik. Ik dacht alleen dat de nieuwe speler een gratis pakje kreeg en daar doelde ik op :D

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
nieuw account aangemaakt, nu naar lvl 20 grinden :P

total of 20 lvls halen across all classes :D
dat is zo gedaan :P

[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 12-07-2016 22:44 ]

nothing stops this train

• Tektoon
Sharing is caring!

Voor iedereen hier die geen zin heeft om te grinden voor een hero skin: qpunked#2166 is mijn nieuwe account. Stuur mij per PM je recruit-a-friend link en je kunt mij recruiten.

Afhankelijk van hoeveel animo er is zal ik deze account even op lvl 19 laten staan zodat er meer mensen kunnen aansluiten. :)

Voor wie er zin heeft om met nieuwe account recruit te spelen voor mij: [membersonly=title]https://battle.net/recruit/LJZCN5N6H8?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=mac[/membersonly]

EDIT; Hmm je kan je kennelijk maar 1x laten recruiten, of ik doe iets verkeerd... -O-

[ Voor 8% gewijzigd door Tektoon op 12-07-2016 23:33 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UjKKpOe.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yzuEJjq.png

:P

• The_Butler
mosselmossel schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:23:
Is het geen iddee voor een twekers "sealed deck" tournooi? Iedereen om x uur op een vage server een account aanmaken; twee uur tijd om zoveel mogelijk packs te krijgen en dan een tournooi spelen met de kaarten die je hebt?

at your service

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 08:40
Nog iemand het gevoel dat het op ipad (mini retina) na de patch allemaal minder vloeiend gaat ?

Wel leuke nieuwe quest : 80 g : Play a friend, you both earn a reward

En het is duidelijk de moment om eens een account aan te maken op een NA server. Of zou dat niet helpen voor die nieuwe Murloc Hero te krijgen ?

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• icemotion
Jimster21 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:10:
Nog iemand het gevoel dat het op ipad (mini retina) na de patch allemaal minder vloeiend gaat ?

Wel leuke nieuwe quest : 80 g : Play a friend, you both earn a reward

En het is duidelijk de moment om eens een account aan te maken op een NA server. Of zou dat niet helpen voor die nieuwe Murloc Hero te krijgen ?
Nee, je moet in hetzelfde realm zitten om de rewards te krijgen. Dus gewoon een nieuw battlenet account maken en dan op europe spelen.

Ik heb het net geprobeerd met mijn vriendin haar account, was level 14.. naar level 20 gehaald.. maar nog geen reward :/

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:22
icemotion schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:14:
[...]

Nee, je moet in hetzelfde realm zitten om de rewards te krijgen. Dus gewoon een nieuw battlenet account maken en dan op europe spelen.

Ik heb het net geprobeerd met mijn vriendin haar account, was level 14.. naar level 20 gehaald.. maar nog geen reward :/
Dat valt ook niet onder de noemer 'recruit' denk ik. Je hebt immers gebruik gemaakt van een al bestaande (level 14) account. Hearthpwn heeft een filmpje eraan gewijd. Thuis maar even aan de slag :).

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
VeeGee schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:35:
[...]

Dat valt ook niet onder de noemer 'recruit' denk ik. Je hebt immers gebruik gemaakt van een al bestaande (level 14) account. Hearthpwn heeft een filmpje eraan gewijd. Thuis maar even aan de slag :).
Volgens mij heb ik ergens gezien dat het niet uitmaakt of het een echt nieuw account is, als het de level 20 nog maar niet heeft bereikt.

• icemotion
Dat laatste maak ik ook op uit de beschrijving van Hearthstone zelf, maar wellicht is er ergens iets misgegaan. Ik heb ook geen pack gekregen op mn vriendin haar account maar wel op het nieuw aangemaakte account.

Anyway; ik heb Morgl te pakken en om dat te vieren even een Murloc Shaman deck in elkaar geflanst.. werkte nog best goed de eerste keer xD

Maar om nu nog 4 accounts aan te maken voor de gratis packs vind ik n beetje overdreven xD

• mosselmossel
Ik kreeg met nieuwe account steeds stomme crash als ik HS wil opstarten 'Oops, couldn't start a game for you'. Toen dat account ingelogd op de NA-server, daar deed-ie het wel gewoon. Level 20 gehaald, maar moet inderdaad helaas op je eigen server :(

• ruurd v.
icemotion schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:34:
Dat laatste maak ik ook op uit de beschrijving van Hearthstone zelf, maar wellicht is er ergens iets misgegaan. Ik heb ook geen pack gekregen op mn vriendin haar account maar wel op het nieuw aangemaakte account.

Anyway; ik heb Morgl te pakken en om dat te vieren even een Murloc Shaman deck in elkaar geflanst.. werkte nog best goed de eerste keer xD

Maar om nu nog 4 accounts aan te maken voor de gratis packs vind ik n beetje overdreven xD
Ik heb zelf een nieuw account aangemaakt en ben daar door de tutorial heen gelopen voordat ik die recruit a friend heb gedaan, maar ook daar nog geen gratis pack op gekregen (kreeg wel de melding dat ik een gratis pack zou krijgen toen ik me via die link heb aangemeld). Misschien komt die dus nog wel door...
Uit het bericht van Astie hierboven maak ik ook op dat het gebruik maken van een lvl <20 account gewoon kan.

Ik zie in de post van jmxd hierboven trouwens dat je in je 'veteran' account een lijst moet zien met friends die je gerecruit hebt, maar die lijst zie ik dus ook nergens...

Edit: Nu zie ik die lijst met recruited friends wel. Mijn problemen deden zich voor op een US account en je moet blijkbaar zorgen dat je ook op de US battle.net website zit als je die invite accepteert (standaard gaat alles via eu.battle.net en dan werkt het dus niet..)

[ Voor 17% gewijzigd door ruurd v. op 13-07-2016 11:10 ]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/night1/openingsbanner.png

Volgende week vrijdag gaat het eerste Night toernooi van start. Alles zal afgewerkt worden op één avond en begint om 20:00 uur.

GoT Hearthstone Night #1

• Tektoon
ruurd v. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:20:
[...]
Edit: Nu zie ik die lijst met recruited friends wel. Mijn problemen deden zich voor op een US account en je moet blijkbaar zorgen dat je ook op de US battle.net website zit als je die invite accepteert (standaard gaat alles via eu.battle.net en dan werkt het dus niet..)
Heb je die hero al op de US server intussen? Ik heb 'm alleen op EU gekregen. Ik wil op m'n tweede account best ook nog op NA door de tutorial heen spelen als ik daarmee op m'n eerste account ook een hero kan krijgen op NA. Daarvoor een derde account aanmaken... meh.

Hoe kan je 'op de US battle.net website zitten' om je eigen invite te accepteren?

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Ondertussen is het lekker Shamans farmen die een Murloc deck in elkaar hebben gedraaid om de nieuwe Hero tot z'n recht te laten komen, mijn Dragon Warrior eet ze rauw >:)

• sjettepetJR.
The_Butler schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 06:20:
[...]

Is het geen iddee voor een twekers "sealed deck" tournooi? Iedereen om x uur op een vage server een account aanmaken; twee uur tijd om zoveel mogelijk packs te krijgen en dan een tournooi spelen met de kaarten die je hebt?
erg leuk idee!
maakt het ook wat eerlijker voor de free-to-play spelers die niets uitgeven of voor nieuwelingen. ik heb als free-to-play speler toch het idee dat ik niet heel veel kan doen tegen constructed decks in een toernooi. behalve als ik een goedkoop zoo-deck ga spelen, maar zo diep wil ik liever niet zinken. >:)

zelf zo maar even een nieuwe account maken voor wat shaman-love.

• mosselmossel
sjettepetJR. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:49:
[...]

erg leuk idee!
maakt het ook wat eerlijker voor de free-to-play spelers die niets uitgeven of voor nieuwelingen. ik heb als free-to-play speler toch het idee dat ik niet heel veel kan doen tegen constructed decks in een toernooi. behalve als ik een goedkoop zoo-deck ga spelen, maar zo diep wil ik liever niet zinken. >:)

zelf zo maar even een nieuwe account maken voor wat shaman-love.
Ik zou er mee oppassen, zelf een account maken. Ik kan niet meer spelen op het moment. En veel mensen hebben daar last van. Knalt de game eruit als je een potje opstart. En Blizzard laat niks van zich horen.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:50
mosselmossel schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:20:
[...]

Ik zou er mee oppassen, zelf een account maken. Ik kan niet meer spelen op het moment. En veel mensen hebben daar last van. Knalt de game eruit als je een potje opstart. En Blizzard laat niks van zich horen.
Wat bedoel je precies? Er zijn toch ook genoeg spelers die bijv in een internet cafe of zo'n gaming bar spelen en daardoor allemaal hetzelfde IP hebben met weet ik hoeveel verschillende accounts via dat IP inloggen?

Is het niet gewoon overbelasting van de authenticatie servers door de vele verschillende logins?

• mosselmossel
Sypheron schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:27:
[...]

Wat bedoel je precies? Er zijn toch ook genoeg spelers die bijv in een internet cafe of zo'n gaming bar spelen en daardoor allemaal hetzelfde IP hebben met weet ik hoeveel verschillende accounts via dat IP inloggen?

Is het niet gewoon overbelasting van de authenticatie servers door de vele verschillende logins?
Geen idee. Zou kunnen. Ik maakte gisteren een nieuw account aan en kan sindsdien niet meer spelen. In elk geval niet op de pc., En daar hebben heel veel mensen last van: http://eu.battle.net/hear.../topic/17612334158?page=1

Op m'n telerfoon lukt het weer wel. Dus weet niet wat het is, maar bij mij is het dus sinds de update/nieuw accoutn.

• Tektoon
Tektoon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:47:
[...]
Heb je die hero al op de US server intussen?
nvm. Het is gelukt intussen. Twee keer hero binnen, zowel op EU als NA.

(ik merk dat er nog steeds mensen zijn die denken dat het spelen van een Flamewreathed Faceless op turn 4 een goed idee is als je achter staat... :F kek)

xelfer schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:39:
[...]

Tijd om je aan te sluiten bij de overige katoenplukkers dus :).

[afbeelding]
Liever niet :P

Ik wil wel al een tijdje een keiharde control Paladin maken met war C'Thun taunts en removals. Geen idee of het werkt, maar lijkt me wel leuk.
Verder speel ik de C'Thun classes niet eens, ben nog steeds van Paladin, Warlock, Mage en beetje Shaman. Tevens geen aggro versies van die classes.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-01 16:44
Ik snap niet goed hoe het werkt.. ik heb nu een 2e Battle.net account aangemaakt en mijzelf uitgenodigd om te spelen. Maar hoe kan ik nu verifieren dat mijn main account die uitnodiging stuurde? Het enige wat ik zie is dat ik gewoon moet beginnen met spelen op het 2e account en lvl 20 worden, maar ik zie niet hoe die dan gekoppeld zijn?

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:35:
Ik snap niet goed hoe het werkt.. ik heb nu een 2e Battle.net account aangemaakt en mijzelf uitgenodigd om te spelen. Maar hoe kan ik nu verifieren dat mijn main account die uitnodiging stuurde? Het enige wat ik zie is dat ik gewoon moet beginnen met spelen op het 2e account en lvl 20 worden, maar ik zie niet hoe die dan gekoppeld zijn?
je gebruikt toch dezelfde link die je vanaf jou eigen account gemaakt is?

• Piet_Piraat7
Cyb3 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:50:
[...]
je gebruikt toch dezelfde link die je vanaf jou eigen account gemaakt is?
Ja die link heb ik op gedrukt, er staat dat ik ingame mijn rewards kan claimen maar ik vond het niet heel duidelijk gekoppeld aan elkaar. Maar goed dat zal wel aan mij liggen :p hopelijk werkt het anders zit ik voor niks die tutorial opnieuw te doen.

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:35:
Je kan op je main account in-game kijken hoe het ervoor staat met je recruits. Je ziet ook welk level ze al hebben. Dus als je op je tweede account lvl 2 bent geworden moet je dat op je main account kunnen zien. :)

• Piet_Piraat7
Tektoon schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:09:
[...]
Je kan op je main account in-game kijken hoe het ervoor staat met je recruits. Je ziet ook welk level ze al hebben. Dus als je op je tweede account lvl 2 bent geworden moet je dat op je main account kunnen zien. :)
Thanks mn 2e account staat idd in dat overzicht!

• mosselmossel
Inmiddels al 24 uur niet kunnen spelen. Wat zijn ze aan het doen bij Blizz?

• Sypheron
Die recruit a friend is wel top, inmiddels de nieuwe hero en de meta messed up :D

[ Voor 11% gewijzigd door Sypheron op 13-07-2016 21:51 ]

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:55
Er is wel meer gaar aan deze update. Gisteren kreeg ik na het inruilen van een quest toen ik naar het play menu ging opeens een pop-up met 4 quests, de weggeklikte er nog bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SpA9bMW91ccE8hve7z8PUyS4/full.png

[ Voor 29% gewijzigd door 108rogar op 14-07-2016 20:06 . Reden: Plaatje te groot ]

• sjettepetJR.
de brawl is weer begonnen! dit keer krijg je een random deck en elke minion hjeeft een servant of yogg-saron battlecry erbij.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:22
sjettepetJR. schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:49:
de brawl is weer begonnen! dit keer krijg je een random deck en elke minion hjeeft een servant of yogg-saron battlecry erbij.
Wat een random tavern brawl zeg. Je kan bij totaal achterstaan toch nog winnen als je bijvoorbeeld een flamestrike of een pyroblast krijgt. Wel grappig maar niet voor meer dan een paar potjes.

• ruurd v.
108rogar schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:42:
Er is wel meer gaar aan deze update. Gisteren kreeg ik na het inruilen van een quest toen ik naar het play menu ging opeens een pop-up met 4 quests, de weggeklikte er nog bij.

[afbeelding]
Heb het ook gemerkt inderdaad. Bij mij zijn ook een aantal golden animaties aan het trippen. :)

• mosselmossel
ruurd v. schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:01:
[...]

Heb het ook gemerkt inderdaad. Bij mij zijn ook een aantal golden animaties aan het trippen. :)
Ik wilde dat bij mij alleen maar een paar animaties liepen te kutten. Al 34 uur niet kunnen spelen en het enige dat Blizzard doet is om de 10 uur roepen dat ze ermee bezig zijn.

• Piet_Piraat7
Nog een hele opgave om met een nét nieuw account naar lvl 20 te gaan

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:26

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:36:
Nog een hele opgave om met een nét nieuw account naar lvl 20 te gaan
Het is gecombineerd lvl20 he. Dus als je de hunter als eerst unlocked met je Mage. Beiden decks aanpast met murlocs/face deck cards, even alle hero's unlockt in practice modus, dan ben je zo gecombineerd level 20.

M'n mage was level 6, hunter level 4 en de rest level 2-1

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Piet_Piraat7
Nitai schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 07:53:
[...]

Het is gecombineerd lvl20 he. Dus als je de hunter als eerst unlocked met je Mage. Beiden decks aanpast met murlocs/face deck cards, even alle hero's unlockt in practice modus, dan ben je zo gecombineerd level 20.

M'n mage was level 6, hunter level 4 en de rest level 2-1
Oooh dan heb ik 'm verkeerd begrepen.. ik dacht rank 20!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Oooh dan heb ik 'm verkeerd begrepen.. ik dacht rank 20!
:) Niet eens rank, maar gewoon level. Goooooooo Team Murloc :+

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bartske schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:04:
[...]

Wat een random tavern brawl zeg. Je kan bij totaal achterstaan toch nog winnen als je bijvoorbeeld een flamestrike of een pyroblast krijgt. Wel grappig maar niet voor meer dan een paar potjes.
Ik heb er ongeveer 7 op rij verloren tot ik er eentje won. Sloeg echt nergens op. Alles wat ik speelde werd gelijk weggeknald door een fireball op zichzelf, frostbolt op zichzelf etc. En als ik eindelijk board control had kwam er wel een twisting nether of brawl uit. Heel frustrerend, ga hem ook niet meer spelen.

Vicariously I live while the whole world dies

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik vindt deze tavern brawl helemaal HILARISCH, het maakt mij niet eens uit of ik verlies. Gewoon uit nieuwsgierigheid dat ik doorspeel, whahaha! Krijg ik ineens een vette boost van heb ik jou daar, kreeg ik gewoon ineens meteen "destroy minion" op met mijn gebufde minion, nog een andere minion d'r op en ik jat op 6 mana meteen met een mindcontrol een minion van de tegenstander XD. Ik lach mijn lul uit mijn broek XD

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Vanavond maar eens kijken welke (classes die ik normaal niet speel, ik focus op Mage) ik heb staan voor quest...dan lekker daarmee Tavern in en gewoon lekker kaartjes gooien tot de benodigde wins binnen zijn...scheelt weer decks maken :+

<GOT> Zarhrezz#2885

• jmxd
  • Niet online
De brawl van deze week is echt hilarisch. Heb al 20 wins en ga nog wel even door :D

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

jmxd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:07:
De brawl van deze week is echt hilarisch. Heb al 20 wins en ga nog wel even door :D
Hilarisch zeker. RNG in eerste 3 turns bepaald het verloop zo'n beetje. Laat ik maar over ophouden

• mosselmossel
48 uur na de patch nog steeds niet kunnen spelen en Blizzard dat blijkbaar het probleem niet kan vinden, omdat ze niks anders kunnen melden dan dat ze het onderzoeken. Topic op het HS-forum met dik door de 700 posts al.

Echt...

Mijn game is voor de verandering weer eens kapot :(. Al mijn tegenstander kunnen niet connecten geeft de game aan :(.

• jmxd
  • Niet online
Cyb3 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:19:
[...]

Hilarisch zeker. RNG in eerste 3 turns bepaald het verloop zo'n beetje. Laat ik maar over ophouden
Valt reuze mee. Het is inderdaad enorm RNG maar dat is ook het leuke, de eerste 3 turns bepalen 9 van de 10 keer zeker niet de uitkomst. Heb vaak zak potjes die enorme swing turns hebben waar ineens alles weer volledig leven heeft of het hele bord ineens weg is. En potjes duren ook vrijwel altijd tot 10+ mana. Dus dat is echt onzin wat je nu zegt :P
Zojuist mijn 8e golden hero gehaald. Paladin!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mUkoJ0M.jpg

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Astie schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 00:04:
Zojuist mijn 8e golden hero gehaald. Paladin!

[afbeelding]
Wat een machine ben jij ook, petje af :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Blijft idd een leuk spel, maar ik oriënteer me nu wel verder dan Hearthstone ^^ Maar wel even oefenen voor volgend week >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Sypheron
Ik ga lekker met C'Thun Warrior op dit moment. Al 3 ranks geklommen :)

• mosselmossel
Oe, een nieuwe update. Zou het dan eindelijk zijn opgelost?

edit:
Zucht. Nog steeds niet. En inmiddels laat Blizzard al 19 uur lang niks meer van zich horen. Blizzard maakt hier echt een zootje van. Bijna drie dagen al onspeelbaar.

[ Voor 59% gewijzigd door mosselmossel op 15-07-2016 08:09 ]

• The_Butler
mosselmossel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:59:
Oe, een nieuwe update. Zou het dan eindelijk zijn opgelost?
1.6 gb aan data, wtf?

at your service

• mosselmossel
Ja, en daarmee niet alle problemen kunnen tacklen. Word een beetje moedeloos over het spel zo.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-01 11:45
Ik had een priest quest, maar met priest kan ik echt niks winnen deze meta. Crhun en nzoth decks geprobeerd. Maar het maakt echt niet uit of je perfecte curve hebt of niet. Elk agro deck wint gewoon van je op tempo en terugkomen in de game lukt niet. Zelfs wanneer ik een goede boardclear heb.
2-drop, 3-drop, 4-drop, board clear op 5. Maakt niets uit. Zovee de divine shield en deatrattle dat je daarna gewoon weer zoveel achter ligt dat terugkomen niet mogelijk is.

Zo frustrerend om te spelen. Ik heb de quest maar gererolled naar een 40 gold quest.

Zoo, hunter, paladin, warrior. Het maakt niet uit wel agro decks. Al die kut decks kunnen zo fucking efficient traden dat minion quality van de duurdere minions gewoon niets meer uit maakt.

Ik ga stoppen met dit spel. Het lukt de makers niet om de dominatie van agro te voorkomen. Na ruim een jaar van expansions waarmee ze agro willen stoppen, krijgen ze het niet voor elkaar.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 15-07-2016 08:18 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• The_Butler
aicaramba schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:12:
Ik had een priest quest, maar met priest kan ik echt niks winnen deze meta. Crhun en nzoth decks geprobeerd. Maar het maakt echt niet uit of je perfecte curve hebt of niet. Elk agro deck wint gewoon van je op tempo en terugkomen in de game lukt niet. Zelfs wanneer ik een goede boardclear heb.
2-drop, 3-drop, 4-drop, board clear op 5. Maakt niets uit. Zovee de divine shield en deatrattle dat je daarna gewoon weer zoveel achter ligt dat terugkomen niet mogelijk is.

Zo frustrerend om te spelen. Ik heb de quest maar gererolled naar een 40 gold quest.

Zoo, hunter, paladin, warrior. Het maakt niet uit wel agro decks. Al die kut decks kunnen zo fucking efficient traden dat minion quality van de duurdere minions gewoon niets meer uit maakt.

Ik ga stoppen met dit spel.
Ik ken het probleem, ik probeer heel hard een OTK priest in elkaar te zetten... het grote probleem daar is dat de card draw je tegen werkt; ik kan je alleen dragon priest aanraden; de rest lijkt gewoon net niks...
Ik baal vooral dat de mooie decks waar je nog een beetje moest nadenken (Patron Warrior, Oil Rogue) compleet dood generft worden - maar mindless Zoo of Face Shaman zijn heerlijk viable, niet nadenken gewoon gaan - sigh. Ik blijf alleen koppig doorgaan met priest - we zien wel wat het wordt.... Afgezien daarvan spel ik toch uitsluitend Arena, waar Priest ook gewoon te traag is helaas...

at your service

The_Butler schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:20:
[...]
Ik baal vooral dat de mooie decks waar je nog een beetje moest nadenken (Patron Warrior, Oil Rogue) compleet dood generft worden - maar mindless Zoo of Face Shaman zijn heerlijk viable, niet nadenken gewoon gaan - sigh.
Ik baal hier ook wel van, maar het heeft te maken met de insteek van Blizzard. Decks als Patron en Oil zijn volgens Blizzard niet leuk om tegen te spelen, omdat je als tegenstander vaak toeschouwer bent in je eigen game. Het is daarentegen wel prima om gewoon hersenloos op je face gemept te worden zonder dat je daar echt iets tegen kan doen. |:(

• Tektoon
Ik had een priest quest, maar met priest kan ik echt niks winnen deze meta.
Priest en aggro Pally doen het goed in wild. :)
Zoo, hunter, paladin, warrior. Het maakt niet uit wel agro decks.
Er zijn verschillende warrior decks met een goede matchup tegen Zoo. Staan er twee op tier 1 in de meta-schnapshot.
Na ruim een jaar van expansions waarmee ze agro willen stoppen, krijgen ze het niet voor elkaar.
Hoe kom je erbij dat ze aggro willen stoppen? Want dat is niet het geval hoor.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik drop hier even het betere fan-made werk:
YouTube: Super Kripparian 64

Ik ging stuk :) let ook op de hoofd/handbewegingen, die zijn bijna iedere keer hetzelfde aan het begin.
Gisteren om 00:04 mijn een na laatste hero, Paladin, naar de 500 wins getild. Zojuist mijn Roque als laatste naar de 500 wins getild waardoor ik nu alle hero's golden heb.

Voor de extra uitdaging heb ik voor mijn laatste 10 Roque wins een deck in elkaar gezet met kaarten die ik leuk vind om te spelen. Ik houd van deathrattle, hieronder het deck waarmee ik nu 73% winrate heb. :).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PWOVXaF.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KXJ4nQI.png

Als ik nadenk met welke decks ik de hero's naar de 500 heb getild kwam ik op de volgende lijst uit:

Mage: Freeze Mage, Mech Mage en Flamewaker Spell Mage
Warrior: Control Warrior
Druid: Ramp Druid
Priest: Dragon Priest en Control Priest
Warlock: Zoo, Handlock en Renolock
Hunter: Deathrattle Hunter, Face Hunter en Hybrid Hunter
Shaman: Midrange Shaman en Dragon Shaman
Paladin: N'Zoth Paladin en Anyfin Paladin
Roque: Oil Roque en MiraZoth Roque

Zo, nu is het tijd om vooral leuke decks en hero's te spelen. Voorheen vond ik het zonde om met een al golden hero te spelen.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb net ook m'n Mage eindelijk golden :-)
Nu alleen nog Hunter, Druid, Shaman en Rogue te gaan.
Heel cool Astie!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DOqkjD4Deg05isvVyxyU1pkd/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tHI4tKH24IruSiblsePiLgde/full.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Nitai op 16-07-2016 12:34 ]

• mosselmossel
En na 80 uur kan ik eindelijk weer spelen :D

Astie schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:40:
Is er voor de her-intredende speler wellicht ergens een samenvatting te vinden wat alle termen precies betekenen? :o

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:53:
[...]

Is er voor de her-intredende speler wellicht ergens een samenvatting te vinden wat alle termen precies betekenen? :o
Her-intredende betekend dat je al eerder hebt gespeeld. Veel termen zijn al heel oud. :). Welke begrijp/ken je niet?

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Astie schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:40:
Gisteren om 00:04 mijn een na laatste hero, Paladin, naar de 500 wins getild. Zojuist mijn Roque als laatste naar de 500 wins getild waardoor ik nu alle hero's golden heb.

Voor de extra uitdaging heb ik voor mijn laatste 10 Roque wins een deck in elkaar gezet met kaarten die ik leuk vind om te spelen. Ik houd van deathrattle, hieronder het deck waarmee ik nu 73% winrate heb. :).

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ik nadenk met welke decks ik de hero's naar de 500 heb getild kwam ik op de volgende lijst uit:

Zo, nu is het tijd om vooral leuke decks en hero's te spelen. Voorheen vond ik het zonde om met een al golden hero te spelen.
Jezus Christus man! Ik heb niet eens een hero op lvl 60, laat staan een golden hero (al mijn hero's levellen wel ongeveer gelijkmatig). Fijn dat jij er de "dedication" voor hebt. Ik kan het niet. Respect! _/-\o_

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Tektoon
Zarhrezz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:53:
[...]
Het is hier geen Diablo-topic met zes pagina's glossary ;) Er zijn wel lijstjes te vinden zoals deze of deze. Maar ik ga er een beetje vanuit dat jij met je kaart-ervaring de meeste van die termen al kent.

Tektoon schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:03:
Het is hier geen Diablo-topic met zes pagina's glossary ;) Er zijn wel lijstjes te vinden zoals deze of deze. Maar ik ga er een beetje vanuit dat jij met je kaart-ervaring de meeste van die termen al kent.
Die links helpen al een hoop, thanks!
Astie schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:43:
Her-intredende betekend dat je al eerder hebt gespeeld. Veel termen zijn al heel oud. :). Welke begrijp/ken je niet?
De laatste keer dat ik speelde hadden we net gratis de eerste wing van de eerste adventure...is even geleden ;)

Na het lezen van de links van qpunk zijn de meeste termen me duidelijk. Alleen MiraZoth rogue kan ik nog niet plaatsen...

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
Problemen zijn nog niet helemaal over zie ik. AL mijn tegenstanders in Arena zijn UNKNOWN

Zarhrezz schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:28:
[...]

Die links helpen al een hoop, thanks!

[...]

De laatste keer dat ik speelde hadden we net gratis de eerste wing van de eerste adventure...is even geleden ;)

Na het lezen van de links van qpunk zijn de meeste termen me duidelijk. Alleen MiraZoth rogue kan ik nog niet plaatsen...
Dat is een combinatie van Miracle en N'Zoth Roque.

Hieronder de decklist:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6BYspvy.png
Pagina: 1 ... 83 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.