• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:10
Kol Nedra schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:04:
[...]

niet nodig, ik speel F2P maar heb eigenlijk de core cards wel al.
ik bezit nu ook alweer 2100 gold en ~1800 dust, dus ik heb bijna genoeg gold gefarmed voor de volgende expansion.
Ik speel 1 of 2 potjes tijdens wc bezoek op het werk en in de avond speel ik 2 tot 5 potjes.
In het weekend speel ik soms wel en soms niet.
I lolled :'), de wifi/3g ontvangst is daar bij ons te onstabiel voor op de wc :P

Ik speel zelf sinds een lange tijd weer en heb de expansions gewoon gekocht. Ik merkte dat ik ook nog veel classic kaarten miste dus stop nu vooral mn gold daarin voor pakjes. Ik vind het niet erg om wat geld uit te geven voor een spel wat ik veel doe, vind het ideaal voor in de trein van/naar mn werk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 24-06-2016 09:26 ]

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Bartske schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:26:
Ik speel zelf sinds een lange tijd weer en heb de expansions gewoon gekocht. Ik merkte dat ik ook nog veel classic kaarten miste dus stop nu vooral mn gold daarin voor pakjes. Ik vind het niet erg om wat geld uit te geven voor een spel wat ik veel doe, vind het ideaal voor in de trein van/naar mn werk :)
Eens! Volgens mij heb ik afgelopen 8-9 maanden alleen game geld gestopt in Hearthstone.

Over standard rotaties; http://www.hearthpwn.com/...ll-be-rotated-in-2017-not

Ben benieuwd wanneer BRM en TGT er uit gaan dan...

Atlas#22744

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
BRM en TGT zijn in hetzelfde jaar (2015) uitgebracht als LoE, dus die gaan er allemaal uit zodra de eerste set in 2017 uitkomt. Bij Standard heb je gewoon blokken van 2 jaar en zodra er een nieuw jaar "begint" dan gaat het oudste jaar eruit en komt het nieuwe jaar erin.

[YouTube: https://youtu.be/a6DBRbRUQ1U]

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:05:
BRM en TGT zijn in hetzelfde jaar (2015) uitgebracht als LoE, dus die gaan er allemaal uit zodra de eerste set in 2017 uitkomt. Bij Standard heb je gewoon blokken van 2 jaar en zodra er een nieuw jaar "begint" dan gaat het oudste jaar eruit en komt het nieuwe jaar erin.

[video]
Jaren in HS zijn niet de jaren van onze kalender. Daar hanteren ze eigen perioden.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:29
Nog mensen die vanavond naar de Fireside te Groningen gaan?

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Aan de hand van dat filmpje zou je denken dat BRM, TGT en LOE er pas half 2017 uit gaan.
Royy90 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:23:
Stomme vraag misschien, maar waar kan je in de gaten houden wanneer ze dit soort dingen in Nederland organiseren?

[ Voor 62% gewijzigd door Kasai op 24-06-2016 11:28 ]

Atlas#22744

• Royy90
Kasai schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:24:
Aan de hand van dat filmpje zou je denken dat BRM, TGT en LOE er pas half 2017 uit gaan.

[...]

Stomme vraag misschien, maar waar kan je in de gaten houden wanneer ze dit soort dingen in Nederland organiseren?
http://us.battle.net/hearthstone/en/fireside-gatherings

PSN Profile

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Die Tavern Brawl is weer idioterij.. De originaliteit in de laatste brawls is echt ver te zoeken.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Royy90 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:23:
Dat is vanavond zeker al? :X

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vind de brawl deze keer op zich wel grappig; je kan er geinige dingen mee uithalen omdat je weet dat je eerste 3-4 kaarten uit de 7 die je kiest komen en je dus zo je eerste 3 beurten kan streamlinen..

Ik had vanochtend de brawl quest en zag genoeg mensen de eerste paar beurten niets doen.. of portals casten.. en daar won ik zo gigantisch snel van omdat ze de eerste beurten gewoon achter gingen lopen.

En zelfs met 7 kaarten decks is het nog leuker dan de ladder

• Royy90
Satom schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:33:
[...]
Dat is vanavond zeker al? :X
Dat is vanavond inderdaad :) kom je ook?

PSN Profile

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Tomski1986 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:19:
Die Tavern Brawl is weer idioterij.. De originaliteit in de laatste brawls is echt ver te zoeken.
Dat vind ik eigenlijk altijd. Daarom speel ik altijd maar één gewonnen Brawl, zodat ik mijn pakkie kaarten krijg. Daarna laat ik hem altijd links liggen.

Battletag: Iigy#2192

• Tomski1986
Arena run. Fel Cannon uit Portal en dan die 2/5 mech can't be target of spells or hero power. YAY
FUCKING BULLSHIT
mosselmossel schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Dat vind ik eigenlijk altijd. Daarom speel ik altijd maar één gewonnen Brawl, zodat ik mijn pakkie kaarten krijg. Daarna laat ik hem altijd links liggen.
Same here. Iedere week een gratis pakje met weinig inzet vind ik overigens helemaal prima :).

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, niet alle brawls zijn erg uniek of speciaal, maar je hebt in ieder geval elke week een gratis pack. En soms zit er een keer een hele leuke bij.

Is ook niet makkelijk om per jaar 52 nieuwe gamemodes voor een bestaand spel te maken :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:52
Brawl super easy winnen, pak van Cleef+ whisp+shadowstep is op turn 2 met coin een 12\12 :P

nothing stops this train

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Toevallig dat het er hier pas terug ook over ging, heb zelf na het tweakers toernooi ook een OTK warrior gemaakt, gaat tot nu toe best goed (8 wins 3 loss, rank 14 nu).

Dit is mijn deck; Thompson Warrior OTK

Mulligan voor early removal en card draw, je combo kaarten altijd weg doen.
Dus war axe, acolyte, loot hoarder, ravaging ghoul. slam, cleave allemaal prima (hangt een beetje af van tegen welke class je speelt natuurlijk).

Tot aan turn 7 vooral focusen op in leven bijven, board control en card draw. Vanaf dan begint de pret.
Raging worgen + charge + 2x inner rage (of 1x cruel taskmaster) = 20 damage in 1 turn
Leeroy + inner rage (of cruel taskmaster) = 8 damage
Grommash + inner rage = 12 damage
Bloodhoof + charge + inner rage = 9 damage.

Allemaal combo's die ervoor zorgen dat je het snel kan finishen. Vaak heb je daar de vele card draw in dit deck wel 2 combo's in hand tegen de tijd dat je bij turn 10 bent en heb je dus 2 turns achter elkaar een combo kunnen doen = GG.

Execute proberen te bewaren voor als je zware taunts verwacht (dat is de beste counter tegen dit deck heb ik het idee, veel taunt). Ook priest met justicar is tot nu toe wel lastig gebleken, die heeft zoveel healing dat je echt als een verrassing voor de OTK moet gaan want anders zitten ze een beurt later weer met volle HP.

Hoor graag wat jullie van m'n deck vinden :)
Had er eerst ook nog Malkorok en Arcanite Reaper in zitten maar die vond ik te veel late game en had wat meer early nodig dus toen die heb ik vervangen door blood to ichor en cleave. Late game wil je toch vooral je combo's spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Thompson op 25-06-2016 10:48 ]

Beeromaniac

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:51
Toen ik dit zag lag ik echt in een deuk, er was eerder ook al een Hearthstone animatie gemaakt, dit is de nieuwste :)

• Kasai

Kasai

Legendary

Met Dragon priest van rank 17 naar 12 gegaan, kwam eigenlijk alleen Zoo, Midrange hunter en Shaman tegen.

Helaas bij rank 12 dusdanig aggresief, dat ik goede openingshand moest hebben anders werd het niks. Moet even kijken met welk deck ik verder ga, ik heb nog maar 4 dagen voor rank 5 :+

Atlas#22744

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:04

1lau

Hearthstone Arena Player

Nostordici schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:38:
[video]Toen ik dit zag lag ik echt in een deuk, er was eerder ook al een Hearthstone animatie gemaakt, dit is de nieuwste :)
Topfilmpje :D , is ook leuk dat het via crunchyroll komt

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:03
Ik was nog steeds niet to rank 10 gekomen. Dus maar even agro shaman.. 1x verlies van rank 14 tot 10..

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Ik ben gisteren op rang 2 aangekomen met mijn N'Zoth Paladin. Nog 75 wins voor golden Paladin. Daarna nog 130 Roque wins en ik heb alle 9 hero's golden :)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Nice astie! Nog iets van 100 dan heb ik een golden Priest. Kijken of ik van r11 nog even 10 kan worden voor het einde van deze maand O-)

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Gister voor het eerst 2 legendaries uit een pack getrokken *O* :

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1r73zNC.jpg

... :F

Omelette du fromage!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:39

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:50:
Ik ben gisteren op rang 2 aangekomen met mijn N'Zoth Paladin. Nog 75 wins voor golden Paladin. Daarna nog 130 Roque wins en ik heb alle 9 hero's golden :)
Wow!! Shiny :) Ik ben maar even gestopt met m'n Mage (428 wins) en speel nu vooral Yog-Fan-Druid (nu op 101 wins). Wat is dat deck leuk zeg!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik ben inmiddels met mijn OTK warrior op rank 12, daarmee heb ik denk ik mijn (pre-wotog) hoogste rang geevenaard. Dus deze week nog even proberen om rank 11 of beter te halen heb ik mezelf weer verbeterd.

Beeromaniac

• Kasai

Kasai

Legendary

Astie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 07:50:
Nice. Vanaf welke rank ben je begonnen met N'Zoth Paladin?

Ik zit nu op rank 12 en ben van dragon priest naar control priest gegaan vanwege de vele aggro decks. Ben mijn deck nog beetje aan het tweaken, maar heb al weer een winstreak open staan.
Thompson schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:44:
Ik ben inmiddels met mijn OTK warrior op rank 12, daarmee heb ik denk ik mijn (pre-wotog) hoogste rang geevenaard. Dus deze week nog even proberen om rank 11 of beter te halen heb ik mezelf weer verbeterd.
Vanmorgen kwam ik een OTK warrior tegen, ik snapte eerst zijn deck niet met al die rare kaarten, tot de Raging worgen on board kwam. Helaas voor hem had ie geen lethal en ik daarna wel (met mijn control priest).

Atlas#22744

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Kasai schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Vanmorgen kwam ik een OTK warrior tegen, ik snapte eerst zijn deck niet met al die rare kaarten, tot de Raging worgen on board kwam. Helaas voor hem had ie geen lethal en ik daarna wel (met mijn control priest).
Ik heb het idee dat OTK warrior niet veel gespeeld wordt en daardoor voor velen als verrassing komt.
Priest heb ik tot nu toe ook verreweg het meeste moeite mee, vooral door kaarten als Flash heal die voor weinig mana net dat extra leven kunnen geven waardoor je niet kan finishen. Ik denk van de 4 keer dat ik tegen priest heb gespeeld er 3 heb verloren, daar wil ik dus nog wat op bedenken hoe ik door een kaartwissel m'n deck daar wellicht wat beter tegen maak. Tegen alle andere classes zit ik denk ik op 75%+ winrate.

Waarschijnlijk wordt het 1x Battle rage die eruit gaat voor iets anders, misschien een Polluted hoarder, priest kan die niet makkelijk removen (want 4 HP), geeft alsnog de card draw en kan traden op board.

Beeromaniac

Thompson schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ik heb het idee dat OTK warrior niet veel gespeeld wordt en daardoor voor velen als verrassing komt.
Priest heb ik tot nu toe ook verreweg het meeste moeite mee, vooral door kaarten als Flash heal die voor weinig mana net dat extra leven kunnen geven waardoor je niet kan finishen. Ik denk van de 4 keer dat ik tegen priest heb gespeeld er 3 heb verloren, daar wil ik dus nog wat op bedenken hoe ik door een kaartwissel m'n deck daar wellicht wat beter tegen maak. Tegen alle andere classes zit ik denk ik op 75%+ winrate.

Waarschijnlijk wordt het 1x Battle rage die eruit gaat voor iets anders, misschien een Polluted hoarder, priest kan die niet makkelijk removen (want 4 HP), geeft alsnog de card draw en kan traden op board.
Bij de juiste combo moet 32 Hp mogelijkan zijn.
Ik zou proberen voor 1 OTK combo te gaan ipv. Verschillende 15+ damage combo om te voorkomen dat men weer uit range komt.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

beuker19 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:02:
[...]

Bij de juiste combo moet 32 Hp mogelijkan zijn.
Ik zou proberen voor 1 OTK combo te gaan ipv. Verschillende 15+ damage combo om te voorkomen dat men weer uit range komt.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen, dan moet ik rampage toevoegen aan het deck.
Worgen + Charge + inner rage + inner rage +rampage + rampage is 32 voor 10 mana. Een cruel taskmaster ipv een 2e rampage is 30 voor 10 mana.

Maar dat maakt wel voor erg veel kaarten voor 1 combo, worgen+charge+inner rage of taskmaster is vaak wel te doen maar meer dan dat is wel vrij zeldzaam.

Beeromaniac

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
hebben jullie al een pirate/weapon warrior geprobeerd? is echt een leuk deck maar je draw maakt echt heel veel uit voor de uitkomst van het potje.

ik heb ook geprobeerd een Shaman weapon/tempo deck te maken, maar dit is net zo als het warrior deck niet zo consistent.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

sjettepetJR. schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:29:
hebben jullie al een pirate/weapon warrior geprobeerd? is echt een leuk deck maar je draw maakt echt heel veel uit voor de uitkomst van het potje.

ik heb ook geprobeerd een Shaman weapon/tempo deck te maken, maar dit is net zo als het warrior deck niet zo consistent.
Die heb ik een gebruikt tijdens het tweakers toernooi, leuk deck idd. Als je een goede draw hebt extreem sterk maar je bent wel erg afhankelijk van die draw. Heb mijne nooit echt gefinetuned maar zit zeker potentie in.

Beeromaniac

Kasai schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:46:
[...]

Nice. Vanaf welke rank ben je begonnen met N'Zoth Paladin?

Ik zit nu op rank 12 en ben van dragon priest naar control priest gegaan vanwege de vele aggro decks. Ben mijn deck nog beetje aan het tweaken, maar heb al weer een winstreak open staan.

[...]

Ik ben vanaf rang 9 met N'Zoth Paladin begonnen. Daarvoor met N'Zoth Miracle Roque gespeeld.

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-01 18:45
ik wil zelf een C'thun/N'zoth deck maken. lijkt me leuk om te spelen maar ik heb nog geen blade of c'thun. ik heb genoeg dust om er één te craften, maar ik vrees dat dat niet genoeg is.
ook mis ik kaarten als thalnos en xaril, maar ik denk dat die minder cruciaal zijn voor het werken van het deck. thalnos kan eventueel vervangen worden door een kobold geomancer om value van fan of knifes niet verloren te laten gaan.

ik heb wel de twin emps en nzoth, dus de kern van het deck is er wel.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
N'zoYogg'Thun deck is geweldig, op turn 10 win je meestal wel dan (als Yogg je vriend is) :P

nothing stops this train

• Kasai

Kasai

Legendary

Haha, Yogg is niemand zijn vriend :+

Atlas#22744

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Meh, rank 12 tot 7 ging bijna zonder verlies, maar daarna erg 50/50 met c'thun druid. Heb de grind naar 5 maar opgegeven, heb niet echt een goed alternatief deck nog. Zoo vind ik saai, voor control warrior mis ik Geddon en Justicar. Misschien face warrior.
Thompson schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:17:
[...]

Dat zou inderdaad ook nog kunnen, dan moet ik rampage toevoegen aan het deck.
Worgen + Charge + inner rage + inner rage +rampage + rampage is 32 voor 10 mana. Een cruel taskmaster ipv een 2e rampage is 30 voor 10 mana.

Maar dat maakt wel voor erg veel kaarten voor 1 combo, worgen+charge+inner rage of taskmaster is vaak wel te doen maar meer dan dat is wel vrij zeldzaam.
Wel eens gedacht aan een Faceless Manipulator?
Worgen, Inner Rage, Charge en Faceless is volgens mij 32 Hp

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-01 12:25
sjettepetJR. schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:29:

Ik speel pirate/weapon tempo warrior in ranked Wild voor de Ship's Cannons, werkt voor mij nu beter dan mijn pirate rogue variant, behalve als je helemaal geen weapons trekt. Pirate shaman lijkt me ook leuk, maar ik heb nog geen Doomhammers.

Edit: Oja, beetje laat, maar voor de Tavern Brawl van dit weekend was Troggzor + 4-cost Troggs + Innervates + Wild Growths ook best grappig. :)

[ Voor 10% gewijzigd door 108rogar op 27-06-2016 17:04 ]

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

beuker19 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Wel eens gedacht aan een Faceless Manipulator?
Worgen, Inner Rage, Charge en Faceless is volgens mij 32 Hp
Maar wel ook 11 mana. 3 voor worgen, 3 voor charge en 5 voor faceless.

Beeromaniac

• Tomski1986
Echt jonge, gewoon fuck die Flamewreathed Faceless. Hoe OP kan die wel niet zijn. Geen antwoord in je hand is zowiezo game over.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Volgens mij werkt de Shaman niet echt meer zo lekker op de ladder. Kom er nog maar weinig tegen, maar als ik nu wat Q's speel op Casual, dan zit het er vol mee :D
Thompson schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Maar wel ook 11 mana. 3 voor worgen, 3 voor charge en 5 voor faceless.
Er heeft maar 1 combo kaart een tick van Emperor nodig en je kunt gaan.

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Fijne dag vandaag. Vanochtend eerst Malygos uit een pakje van het meekijken met Icemotion. En net Ragnaros Lightlord uit een pakje van de Arena.

Battletag: Iigy#2192

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

beuker19 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:46:
[...]

Er heeft maar 1 combo kaart een tick van Emperor nodig en je kunt gaan.
Emperor run ik niet in dit deck. Zou misschien ook nog wel een optie zijn gezien de vele card draw haal je daar wellicht wel veel value uit. Zal als dit seizoen voorbij is nog eens wat meer gaan experimenteren.

Beeromaniac

• Kasai

Kasai

Legendary

Sypheron schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:24:
Volgens mij werkt de Shaman niet echt meer zo lekker op de ladder. Kom er nog maar weinig tegen, maar als ik nu wat Q's speel op Casual, dan zit het er vol mee :D
Ik kom ze nog wel tegen rond rank 10, samen met zoo en C"thun Warrior, heel af en toe een tempo mage. Control Priest werkt wel oke.

Nog 3 dagen om 5 ranks te halen :+

Atlas#22744

• icemotion
mosselmossel schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:06:
Fijne dag vandaag. Vanochtend eerst Malygos uit een pakje van het meekijken met Icemotion. En net Ragnaros Lightlord uit een pakje van de Arena.
Graag gedaan nog ;)

• icemotion
Kasai schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:08:
[...]

Ik kom ze nog wel tegen rond rank 10, samen met zoo en C"thun Warrior, heel af en toe een tempo mage. Control Priest werkt wel oke.

Nog 3 dagen om 5 ranks te halen :+
Ik kom er nog genoeg tegen ook rond rank 10 waar ik al bijna de hele maand zit.. xD En dan speel ik zelf vooral Midrange shaman / hunter met af en toe wat Cthun druid.

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ik kom de shaman's ook nog genoeg tegen rank 14~12.
En zolang ze een goede openingshand hebben (tunnel trogg into totem golem etc.) kun je volgens mij zo goed als niks tegen...

Ben met mijn OTK warrior weer teruggevallen naar 14, elke keer tegenstanders met nagenoeg perfecte draw.
Hunters die op turn 6 én 7 een highmane hebben (3x achter elkaar dat een hunter er een kreeg uit een king's elek), shaman's met tunnel trogg into totem golem en zelfs een murloc paladin die me op turn 4 lethal had :/

Op zulke momenten is het wel lastig om niet meteen flink aan je deck te gaan sleutelen maar gewoon even te beseffen dat het ook tegen kan zitten. Ik denk dat ik volgende maand een hunter deck ga proberen op de ladder, zitten toch wel erg veel sterke kaarten en gave plays in.

[ Voor 68% gewijzigd door Thompson op 28-06-2016 11:37 ]

Beeromaniac

• Kasai

Kasai

Legendary

oops verkeerd

[ Voor 93% gewijzigd door Kasai op 28-06-2016 11:59 ]

Atlas#22744

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:15
Hunter en Warrior hebben mijn rank enigszins gered deze maand.
Hunter vooral gespeeld tot ongeveer rank 14. Daarna Tempo Warrior.
Zit nu op rank 10. En ik kom nog steeds weinig Shaman's tegen. Niet meer dan Hunters, Druids en Priests in ieder geval. Met de Tempo Warrior heb ik tegen een aantal classes nog steeds 100% winrate na een potje of 70 (o.a. Hunter) met een overall winrate van 58% nu. Dus dat gaat wel erg lekker :)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
heb ik door een week niet spelen iets gemist 10 keer op rij priest.... zijn dat de nieuwe hunters?

8 keer Deathrattle en 2 keer dragon

9-1 overigens omdat het rank 15 is en ze niet kunnen spelen :+ (en dan die ene verliezen omdat ik zit te slapen lol)

[ Voor 30% gewijzigd door Wognummer op 28-06-2016 15:54 ]

TOERNOOI NIEUWS

Bij genoeg animo zullen wij op 22-juli het volgende toernooi organiseren. Dit toernooi zal in 1 avond afgewerkt worden. Reserveer de datum zo vast.

Dit is het laatste format dat wij introduceren. Vanaf dan zullen de toernooi formats elkaar afwisselen.
De specials zullen natuurlijk elke keer een verschillend thema hebben. :+

8) 8) 8)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Astie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:08:
TOERNOOI NIEUWS

Bij genoeg animo zullen wij op 22-juli het volgende toernooi organiseren. Dit toernooi zal in 1 avond afgewerkt worden. Reserveer de datum zo vast.

Dit is het laatste format dat wij introduceren. Vanaf dan zullen de toernooi formats elkaar afwisselen.

8) 8) 8)
Aha, ik ben eens vrij en een weekend waar ik geen verplichtingen heb, dus ik zal die avond zeker reserveren.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Thompson
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Astie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:08:
TOERNOOI NIEUWS

8) 8) 8)
Tot nu toe lijkt het erop dat ik die avond kan. Dit wordt een standaard "Standard alles toegestaan" toernooi?

Beeromaniac

• Tomski1986
Hopelijk eens een formaat met restricties in dit toernooi. Dan wil ik wel eens meedoen voor de leute.

• Kasai

Kasai

Legendary

Helaas niet verder gekomen dan rank 10 vandaag, gisteren kwam ik veel aggro tegen, dus ik 2 Wild pyromancers in mijn deck gedaan... Kom ik vandaag veel control tegen... Maar ook van alles en nog wat, was lastig een vinger op te leggen.

Reno lock
Control warrior
Midrange hunter
Midrange hunter
Druid c'thun
Control warrior
Rogue reno c'thun (draken)
Midrange hunter
Control priest
Reno lock
Tempo mage
Zoo lock

Kan zijn dat ik een paar ben vergeten te noteren. Geen idee wat ik hier mee aan moet haha, tips zijn welkom :)

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tomski1986 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:33:
Hopelijk eens een formaat met restricties in dit toernooi. Dan wil ik wel eens meedoen voor de leute.
De vorige toernooien hadden ook beperkingen dus wat bedoel je dan precies? :?

Thompson schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:25:
[...]

Tot nu toe lijkt het erop dat ik die avond kan. Dit wordt een standaard "Standard alles toegestaan" toernooi?
Details over het format komen nog. Je hoort z.s.m. van ons!

• Tomski1986
Wanneer komt de volgende expansion / adventure uit?
Ben de zoolocks en aggro shaman echt zwaar beu. Onspeelbaar als controle zijnde of je moet je deck voltechen zodat je geen kans maakt tegen midrange / control..

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 12:28
Slechte start hand is in dit spel 9/10 keer gewoon al einde verhaal, zo jammer

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 29-06-2016 19:12 ]

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Gewoon met de meta mee gaan! Zit helaas niets anders op.
En geloof me, het zal je ook wel bevallen hoor :P

Speelde vroegah ook alleen maar control. Daarna vol aggro maar mid-range blijft toch wel het leukste.

Vandaag nog 2x 60G quests open staan met Priest.
Had al een N'Zoth priest deck met Auchenai + Flash heal etc. maar na 6 losts achter elkaar maar dit topic door gespit voor een Dragon Priest decklist. Kwam eigenlijk alleen maar N'Zoth dragon priest tegen, iets waar ik eigenlijk geen zin in had om te spelen.

Dus vanouds maar een deck samengesteld met een aantal aanpassingen zoals Nafarian + Drakonid Crusher er in. Waarschijnlijk gaat Nafarian er weer uit. Ysera is al duur genoeg + heeft meer value.

Maar de kaart die mij het meeste heeft geholpen is toch wel Mass Dispel. Iets wat door vele toch wel onderschat wordt naar mijn mening. Zorgt bij mij altijd voor een grote tempo swing.
Wat een heerlijke kaart zeg!

Uiteindelijk terug gekomen tot 7-7 :) @ rank 10 Standard

I bad beat my meat by busting my nuts!

• PCBaas
Ik ben momenteel mensen aan het breken met Tempo Druid. :D Dik 2 dagen lopen playtesten en om de paar games wat aanpassingen gedaan (10-10 gegaan ermee op die manier); ik was uiteindelijk op dit uitgekomen (sta er sinds de laatste aanpassingen 9-2 mee):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xwuunkc.png

Druid of the Claw bleek toch beter te werken dan Stranglethorn Tiger i.c.m. Savage Roar en ik had ook eerst Darnassus Aspirants erin, maar deze uiteindelijk veranderd naar Druid of the Sabers. Wild Pyromancer presteerde ook ondermaats en deze ging eruit voor een Loot Hoarder, aangezien ik merkte dat ik redelijk snel met een kleine hand kwam te zitten tegen aggro. Mulch zat er in voor removal, maar deze bleek niet nodig te zijn (plus je haalt ze toch soms uit Raven Idol) en ik had deze na een aantal games vervangen door Ragnaros. Uiteindelijk was de laatste aanpassing -2 Infested Tauren, -1 N'Zoth voor 2 Sen'jin Shieldmastah en Hogger en sindsdien werkt het deck boven verwachting. O+

5700X | RX 6600

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/night1/openingsbanner.png

Het topic voor het nieuwe toernooi staat nu online. Dit toernooi zal in één avond afgewerkt worden.
Schrijf je alvast in zodat wij het format (met of zonder poulefase) kunnen bepalen aan de hand van het aantal deelnemers.

GoT Hearthstone Night #1

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-01 13:49
Wat een kl#te brawl ... 1 spel duurt eeuwen, maar komt er eigenlijk op neer dat als je achter ligt je zo goed als niet meer terug kan komen
Zojuist weer terug op rang 2 gekomen met onderstaand vies aggro deck >:) >:)
En ja, Tirion is niet aggro maar werkt wel geweldig in dit deck. 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2YPANTz.png

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Astie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:59:

[afbeelding]
Vraag blijft natuurlijk hoe het doet tegen Zoo?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

An1mA schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:19:
[...]

Vraag blijft natuurlijk hoe het doet tegen Zoo?
Zoo, Zoo? Nog niet gezien vanavond in 15 games :*) :*)

• icemotion
Ik had een warlock quest dus maar een beetje zoo gespeeld en een soortgelijk deck tegen me gehad; ik verloor, dit deck heeft enorme value trades tegen zoo door alle divine shields.

Het enige moment dat ik even gevaarlijk was was een knife juggler met een forbidden ritual voor 5 ofzo. Die prompt beantwoord werd met een consecration. En klaar was ik.

Misschien ga ik dit deck ook nog wel ff proberen, ik heb alles wel.

• Kasai

Kasai

Legendary

KypDurron schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:22:
Wat een kl#te brawl ... 1 spel duurt eeuwen, maar komt er eigenlijk op neer dat als je achter ligt je zo goed als niet meer terug kan komen
Gewoon Hunter gaan. Lekker veel hero poweren, kans dat je een kaart krijgt waarbij je meer kaarten trekt is redelijk klein, dus heb je de mogelijk om 1 minion te spelen en je hero power te gebruiken.

[afbeelding]
Nice! Ik heb een soort gelijk deck, maar helaas geen Tirion. Ook vandaag niet uit mijn brawl pack :')

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:04:
[...]

Gewoon Hunter gaan. Lekker veel hero poweren, kans dat je een kaart krijgt waarbij je meer kaarten trekt is redelijk klein, dus heb je de mogelijk om 1 minion te spelen en je hero power te gebruiken.
Inderdaad, of Druid (mooie taunt kaarten). Eerste game gisteren met een Ancient Watcher en een Mark of the Wild, was gewoon easy win. :D

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

[afbeelding]
En toch een loss op het moment dat ik je spectate (rang 3).
Maar ga deze zeker proberen volgende maand :)

@nitai: Druid gaat inderdaad vlot momenteel. gisteren win streak gehad door alle taunts.
En dan mis ik nog ancient of war

[ Voor 12% gewijzigd door nagasy op 30-06-2016 13:44 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• Tomski1986
Na zoveel ergernissen in Standard eens in Wild getrokken met een soort van Yogg-Saron Control Warrior.
Of het echt competitief of een ladderdeck is denk ik niet, maar ik heb er alleszinds superveel fun mee.

Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/22cfnt.jpg

Whoops, slechte screenshot. 1x Inner rage, 1x BGH & 1x Gorehowl
De rest is 2x.

[ Voor 13% gewijzigd door Tomski1986 op 30-06-2016 17:36 ]

Nou toch nog rank 5 gehaald al vind ik het heel erg jammer dat je veel te veel Shaman en Warrior ziet.
Zeker de helft van al mijn potjes was tegen Shaman en dat is meer dat Secret Paladin in zijn hoogtij dagen.
Zoo kom je ook wel veel tegen maar die zijn veel makkelijker te verslaan en een goede(Beste denk ik) counter tegen Shaman.

Van mijn 8k Dust die ik heb uitgegeven sinds WoTG is Leeroy MVP en dat vind ik niet eens positief.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
snap niet echt waarom man Leeroy hebben wil. speel gewoon die common rocketeer, 1x damage minder maar summont ook niks voor je tegenstander's juggler :D

ik heb dus ook niet eens Leeroy in mijn collectie, terwijl ik maar 3 of 4 classic legendaries mis .

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/147/969/674.png Afbeeldingslocatie: https://media-hearth.cursecdn.com/avatars/147/682/560.png

1 damage minder, 1 mana duurder :P

• Mofkees
gelijk hebben jullie, heb hem op 6 mana op een van de manieren :) Speel ook niet veel zoo dus vandaar waarschijnlijk dat ik hem niet zo mis.

met miracle Rogue en dat OTK reno Lock deck heeft iig rocketeer goed gewerkt bij mij :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mofkees op 30-06-2016 19:20 ]

Mofkees schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:05:
snap niet echt waarom man Leeroy hebben wil. speel gewoon die common rocketeer, 1x damage minder maar summont ook niks voor je tegenstander's juggler :D

ik heb dus ook niet eens Leeroy in mijn collectie, terwijl ik maar 3 of 4 classic legendaries mis .
Maar 1 mana meer en 1 minder damage 8)7 weet je hoeveel dat scheelt en hij is in Zoo zeker een van de beste kaarten en heeft mij heel veel matches gewonnen.
Het leuke is dat hij ook nog eens in Rogue te gebruiken is.

Ik heb trouwens ook alle Legendary's die nu gespeeld worden en nog 5k dust dus daarvoor hoefde ik het niet te laten.

nagasy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:43:
[...]

En toch een loss op het moment dat ik je spectate (rang 3).
Maar ga deze zeker proberen volgende maand :)

@nitai: Druid gaat inderdaad vlot momenteel. gisteren win streak gehad door alle taunts.
En dan mis ik nog ancient of war
Ik snap dat je het niet verwacht maar ook ik verlies weleens O-) O-)

• KypDurron
beuker19 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:13:
[...]

Maar 1 mana meer en 1 minder damage 8)7 weet je hoeveel dat scheelt en hij is in Zoo zeker een van de beste kaarten en heeft mij heel veel matches gewonnen.
Het leuke is dat hij ook nog eens in Rogue te gebruiken is.
En Paladin : ik heb 'm deze maand in Wild gebruikt om te ranken ... ben met de vingers in de neus tot rank 5 geraakt, ik heb bijna geen enkel potje tegen Secret Paladin verloren

http://www.hearthpwn.com/...749:2;12182:1;391:1;614:1

2 x Abusive Sergeant
2 x Selfless Hero
2 x Haunted Creeper
2 x Knife Juggler
2 x Shielded Minibot
1 x Coghammer
1 x Rallying Blade
2 x Muster
2 x Steward of Darkshire
2 x Blessing of Kings
1 x Gormok
2 x Keeper of Uldaman
2 x Piloted Shredder
1 x Leeroy Jenkins
1 x Loatheb
2 x Sludge Belcher
1 x Dr Boom
1 x Tyrion
1 x Sea Giant

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wild is inderdaad erg makkelijk ranken. Ik had altijd al eens Legend willen worden maar als ik dan eenmaal rank 5 was verloor ik de zin om door te spelen. Nu was ik al zo vroeg in het seizoen rank 5 dat ik het toch maar weer eens ging proberen. Uiteindelijk rank 62 geworden met maar 4 loses vanaf rank 5 :P en eindelijk de Legend card back!

Ik speelde een N'Zoth Control Warrior deck. Moet zeggen dat er wel veel N'Zoth decks gespeeld worden, Priest, Hunter, Paladin (secret met N'Zoth) en voor de rest nog wat Zoo of Shaman decks tegen gekomen. De N'Zoth decks zijn met 2x brawl wel goed te verslaan mocht de tegenstander eerder N'Zoth opgooien. En wat mis ik die Deathlord kaart in standard zeg! Heerlijk als die de N'Zoth van de tegenstander op het bord gooit en hoe het aggro afremt.

Edit: ik vind zelf eigenlijk dat N'Zoth te sterk is momenteel in Wild. Met piloted shredders en belchers krijg je zoveel value terwijl het ook gewoon uitstekende kaarten zijn. Iedereen heeft die toch wel in zijn decks dus dan kun je net zo goed N'Zoth erbij stoppen

[ Voor 23% gewijzigd door risp op 30-06-2016 20:39 ]

KypDurron schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:23:
[...]

En Paladin : ik heb 'm deze maand in Wild gebruikt om te ranken ... ben met de vingers in de neus tot rank 5 geraakt, ik heb bijna geen enkel potje tegen Secret Paladin verloren

2 x Abusive Sergeant
2 x Selfless Hero
2 x Haunted Creeper
2 x Knife Juggler
2 x Shielded Minibot
1 x Coghammer
1 x Rallying Blade
2 x Muster
2 x Steward of Darkshire
2 x Blessing of Kings
1 x Gormok
2 x Keeper of Uldaman
2 x Piloted Shredder
1 x Leeroy Jenkins
1 x Loatheb
2 x Sludge Belcher
1 x Dr Boom
1 x Tyrion
1 x Sea Giant
KypDurron schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:23:
[...]

2 x Abusive Sergeant
2 x Selfless Hero
2 x Haunted Creeper
2 x Knife Juggler
2 x Shielded Minibot
1 x Coghammer
1 x Rallying Blade
2 x Muster
2 x Steward of Darkshire
2 x Blessing of Kings
1 x Gormok
2 x Keeper of Uldaman
2 x Piloted Shredder
1 x Leeroy Jenkins
1 x Loatheb
2 x Sludge Belcher
1 x Dr Boom
1 x Tyrion
1 x Sea Giant
Ik speel voornamelijk standaard en dan is het Paladin deck een stuk minder sterk.
Ik denk verder dat FH met Leeyroy in standaard nog sterker is omdat ik in jou deck wel kaart draw mis.

ik heb trouwens ook nog gelezen dat het Hearthstone team er spijt van heeft dat ze niet meer Warlock (Demons) en dat we in de volgende uitbreidingen dus weer Demons komen _/-\o_
risp schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:34:
Wild is inderdaad erg makkelijk ranken. Ik had altijd al eens Legend willen worden maar als ik dan eenmaal rank 5 was verloor ik de zin om door te spelen. Nu was ik al zo vroeg in het seizoen rank 5 dat ik het toch maar weer eens ging proberen. Uiteindelijk rank 62 geworden met maar 4 loses vanaf rank 5 :P en eindelijk de Legend card back!

Ik speelde een N'Zoth Control Warrior deck. Moet zeggen dat er wel veel N'Zoth decks gespeeld worden, Priest, Hunter, Paladin (secret met N'Zoth) en voor de rest nog wat Zoo of Shaman decks tegen gekomen. De N'Zoth decks zijn met 2x brawl wel goed te verslaan mocht de tegenstander eerder N'Zoth opgooien.
Netjes

[ Voor 15% gewijzigd door beuker19 op 30-06-2016 20:36 ]

• KypDurron
beuker19 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 20:35:

Ik speel voornamelijk standaard en dan is het Paladin deck een stuk minder sterk.
Ik denk verder dat FH met Leeyroy in standaard nog sterker is omdat ik in jou deck wel kaart draw mis.
Eigenlijk heb ik de card draw niet hard gemist, meestal had ik kaarten genoeg in m'n hand.
De kaart waar ik het meest aan twijfel is de Sea Giant, maar die is toch enkele keren van pas gekomen om removal mee te baiten vooraleer ik Tirion op het bord zet

• Tomski1986
Laat ons hopen dat er geen demons komen en warlock niet te veel sterke kaarten krijgt, ze zijn al sterk genoeg. Beter hopen op wat goede control kaarten en anti aggro kaarten. Zucht...
Tomski1986 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:21:
Laat ons hopen dat er geen demons komen en warlock niet te veel sterke kaarten krijgt, ze zijn al sterk genoeg. Beter hopen op wat goede control kaarten en anti aggro kaarten. Zucht...
Geen 1,2,3 of 4 drop Demons zou fijn zijn. Gewoon goede 5 en 6 drops erbij om midrange en control te stimuleren.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:03
Ik ga geen packs meer kopen van WoG en sparen voor volgende expansions. Ik heb net de laatste kaarten gecraft van WoG die ik nog wilde hebben (call of the wild, malkorak en forbidden healing). Nu heb ik nog 3300 dust over die ik voor de classic set ga spenderen, voor kaarten als tirion en harrison jones en misschien nog een lay on hands.

Ik denk dat ik ruim op tijd begin met sparen zodat ik de volgende adventure wel zou moeten kunnen betalen met gold en ik een flinke spaarpot kan opzetten voor de volgende expansion.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik ook niet. Heb nog zo'n 5600 dust, heb nog zat to craft staan, maar op een gegeven moment houdt het op :+

Adventure koop ik wel gewoon voor 21 euro, vind ik nog wel prima, maar hopelijk heb ik voor de volgende expansion 5k gold ofzo.

Atlas#22744

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Adventures koop ik liever. 700G per wing is mij teveel. Spendeer dat liever aan packs bij de volgende expansion.

Hoop wel dat er dan weer wat draken bij zitten. Of minions met synergie.

Las gisteren iets op Hearthpwn over het veranderen van ladder. BB zei dat ze daar naar gingen kijken.
Zal wel nog een poosje duren maar toch.
Er zal wel wat veranderd moeten worden want niet heel veel mensen hebben meer zin om te grinden naar legend voor een golden common.

I bad beat my meat by busting my nuts!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Bij de eerstvolgende legendary uit een WoG pack stop ik ook, mijn laatste is al weer van een week of 3 geleden en met zo'n 5 packs per week zit ik voor mijn gevoel al weer in de buurt van een legendary, als ik pech heb dan moet ik wachten tot mijn pity timer afgaat maar ik hoop dat het niet zover komt :)

Wat ik dan nog mis ga ik craften, dat zal denk ik alleen nog Ragnaros, Lightlord zijn. Mis de Shaman en Priest legendaries nog niet echt (ik zie ze ook nauwelijks gespeeld worden).

De enige Old God die ik nog mis is Y'Shaarj, Rage Unbound, dat is ook geen kaart die ik buiten de brawls om veel zie. Zou mogelijk wel potentie kunnen hebben in een Astral/Ramp Druid deck, zou het de moeite kunnen zijn om em daarvoor te craften? Of zou ie ook in andere decks kunnen passen?

• Kasai

Kasai

Legendary

murphylee schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:10:
Adventures koop ik liever. 700G per wing is mij teveel. Spendeer dat liever aan packs bij de volgende expansion.

Hoop wel dat er dan weer wat draken bij zitten. Of minions met synergie.

Las gisteren iets op Hearthpwn over het veranderen van ladder. BB zei dat ze daar naar gingen kijken.
Zal wel nog een poosje duren maar toch.
Er zal wel wat veranderd moeten worden want niet heel veel mensen hebben meer zin om te grinden naar legend voor een golden common.
Dat las ik ook, seizoen van 2 maanden in plaats van 1, lijkt mij wel heel fijn.

Meer draken lijkt mij ook een goed plan :Y
The_Big_Easy schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:11:
Bij de eerstvolgende legendary uit een WoG pack stop ik ook, mijn laatste is al weer van een week of 3 geleden en met zo'n 5 packs per week zit ik voor mijn gevoel al weer in de buurt van een legendary, als ik pech heb dan moet ik wachten tot mijn pity timer afgaat maar ik hoop dat het niet zover komt :)

Wat ik dan nog mis ga ik craften, dat zal denk ik alleen nog Ragnaros, Lightlord zijn. Mis de Shaman en Priest legendaries nog niet echt (ik zie ze ook nauwelijks gespeeld worden).

De enige Old God die ik nog mis is Y'Shaarj, Rage Unbound, dat is ook geen kaart die ik buiten de brawls om veel zie. Zou mogelijk wel potentie kunnen hebben in een Astral/Ramp Druid deck, zou het de moeite kunnen zijn om em daarvoor te craften? Of zou ie ook in andere decks kunnen passen?
1 keer gezien met de brawl waar je gelijk met 10 mana begon, voor de rest nooit. Lijkt mij niet echt de moeite tbh.

Atlas#22744

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:13
Leuk dat dat tournooi eraan komt, eindelijk eens tijd om de knoop door te hakken en mijn 6k dust om te zetten in Legends (Ik speel uitsluitend Arena - ben op een adventure na free to play).

Nu wel een vraag omdat ik wat decks probeer samen te stellen... waarom is Violet Teacher zo gewaardeerd in de vele netdecks die ik zie? In de Arena is het vrijwel nooit de 4 drop om voor te gaan.... een 3/5 die hopelijk één, mischien twee tokens het bord op kan brengen is toch niet zo fantastisch?

Maar ik moet het wel fout hebben aangezien vele pro's ermee spelen; wat mis ik?

edit 3/4 >> 3/5

at your service

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Nou bijgaand de buit van m'n chest. Jammer genoeg had ik al deze kaarten in gold. Let niet op het tijdstip, ik was vroeger wakker vanwege een invasie in ons bed door onze kids. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BGjkuW6s8m2D8qINAopby35e/full.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

Lekkker hoor, ik moest het doen met rank 10 package. Gelukkig aankomende maand meer tijd :D
The_Butler schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:24:
Leuk dat dat tournooi eraan komt, eindelijk eens tijd om de knoop door te hakken en mijn 6k dust om te zetten in Legends (Ik speel uitsluitend Arena - ben op een adventure na free to play).

Nu wel een vraag omdat ik wat decks probeer samen te stellen... waarom is Violet Teacher zo gewaardeerd in de vele netdecks die ik zie? In de Arena is het vrijwel nooit de 4 drop om voor te gaan.... een 3/5 die hopelijk één, mischien twee tokens het bord op kan brengen is toch niet zo fantastisch?

edit 3/4 >> 3/5
Ik speel zelf geen violet teacher in mijn miracle rogue deck, maar door de goedkope spells kan je makkelijk je board vullen met 1/1s, uiteraard kunnen die makkelijk gecleared worden, maar als je tegenstander er geen antwoord op heeft, heb je gruwelijke board control :)

Arena speelt sowieso heel anders afaik.

[ Voor 84% gewijzigd door Kasai op 01-07-2016 10:33 ]

Atlas#22744

• PCBaas
The_Butler schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:24:

edit 3/4 >> 3/5
Mijn ervaring is dat Violet Teacher alleen effectief is met 0 mana spells (o.a. Backstab, Innervate en Preparation), zodat je bijv. op turn 4 met een spell een kleine minion kan slopen en tegelijkertijd een 3/5 plus een 1/1 op het veld zet. Dit is een redelijke tempo swing die je meestal niet kan bereiken in arena, aangezien je daar simpelweg niet genoeg lage spells draft en het hier dus vaak een 3/5 is zonder effect (wat heel zwak is voor een 4-drop).

5700X | RX 6600

• Mofkees
het is weer tijd blood knight in te tech'en :)

Zoo + Shamen = squire
C'thun = C'T's chosen

en afentoe die divine shield paladins :D

Geloof dat je bij 70% van alle tegenstanders values eruit kan halen.

• Kasai

Kasai

Legendary

Lol je bedoelt natuurlijk squire, ik bleef maar squirrel lezen en ik snapte het niet haha.

Blood Knight tegen C'thuns chosen is wel lachen inderdaad :)

Atlas#22744

Soms snap ik echt niks van het spel. Met een bepaald deck tot rang 2 komen en dan over 2 dagen er 2-14 mee gaan. Zowel gisteren avond als vandaag kan ik niks winnen. Classes waar ik met het deck 9-0 tegen sta winnen nu met alle gemak van mij

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Astie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:15:
Soms snap ik echt niks van het spel. Met een bepaald deck tot rang 2 komen en dan over 2 dagen er 2-14 mee gaan. Zowel gisteren avond als vandaag kan ik niks winnen. Classes waar ik met het deck 9-0 tegen sta winnen nu met alle gemak van mij
Had ik ook met C'thun druid, gewoon een stabiel deck, probleemloos van rank 12 naar 7, toen overall winrate van 65-70%. Toen ik eenmaal bij 7 aankwam draaide de wereld zich om en eindigde ik op 55% op rank 8, toen maar gestopt met proberen. Bleh.

• Kasai

Kasai

Legendary

Astie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:15:
Heel herkenbaar. Met tempo Warrior 3 weken geleden alles winnen, 2 weken geleden als verliezen en van de week weer alles winnen. Ladder verandert gewoon heel erg veel, heb het idee dat het meer kwestie is van jezelf aanpassen en grinden dan skillz.

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 81 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.