Toevallig dat het er hier pas terug ook over ging, heb zelf na het tweakers toernooi ook een OTK warrior gemaakt, gaat tot nu toe best goed (8 wins 3 loss, rank 14 nu).
Dit is mijn deck;
Thompson Warrior OTK
Mulligan voor early removal en card draw, je combo kaarten altijd weg doen.
Dus war axe, acolyte, loot hoarder, ravaging ghoul. slam, cleave allemaal prima (hangt een beetje af van tegen welke class je speelt natuurlijk).
Tot aan turn 7 vooral focusen op in leven bijven, board control en card draw. Vanaf dan begint de pret.
Raging worgen + charge + 2x inner rage (of 1x cruel taskmaster) = 20 damage in 1 turn
Leeroy + inner rage (of cruel taskmaster) = 8 damage
Grommash + inner rage = 12 damage
Bloodhoof + charge + inner rage = 9 damage.
Allemaal combo's die ervoor zorgen dat je het snel kan finishen. Vaak heb je daar de vele card draw in dit deck wel 2 combo's in hand tegen de tijd dat je bij turn 10 bent en heb je dus 2 turns achter elkaar een combo kunnen doen = GG.
Execute proberen te bewaren voor als je zware taunts verwacht (dat is de beste counter tegen dit deck heb ik het idee, veel taunt). Ook priest met justicar is tot nu toe wel lastig gebleken, die heeft zoveel healing dat je echt als een verrassing voor de OTK moet gaan want anders zitten ze een beurt later weer met volle HP.
Hoor graag wat jullie van m'n deck vinden
Had er eerst ook nog Malkorok en Arcanite Reaper in zitten maar die vond ik te veel late game en had wat meer early nodig dus toen die heb ik vervangen door blood to ichor en cleave. Late game wil je toch vooral je combo's spelen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Thompson op 25-06-2016 10:48
]