Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Beeromaniac
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar goed, dat doen ze op zich best slim en het lijkt me heel tof om een keer naartoe te gaan. Maar ja ik speel dan ook gewoon WoW en Diablo en Hearthstone (en heel af en toe ook eens Heroes of the Storm).
Maar goed, digitale ticket vind ik ook best duur, en alle info staat binnen no time toch online op fansites.. dus die sla ik categorisch over tot dusver.
En damn, ik ging net heel lekker met een Warlock deck in Arena... begon eerst 0-2 door 2x te verliezen van akelig zieke Paladin decks.. vervolgens 6 wins halen.. en dan weer een paladin tegenkomen die zowel Tirion als Ragnaros Lightlord in zn deck had
Ja ik sla het ook altijd over. Op super casual HS en Overwatch na speel ik eigenlijk geen Blizzard spelen. WoW heb ik jaren geleden wel actief gespeeld. Diablo 3 vond ik leuk voor een uurtje of 15-20 om de campaign een keer door te lopen (grinden is niets voor mij) en Starcraft 2/HoTS zijn niet mijn type spellen.icemotion schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:58:
Maar goed, digitale ticket vind ik ook best duur, en alle info staat binnen no time toch online op fansites.. dus die sla ik categorisch over tot dusver.
Het is natuurlijk wel een uitstekende manier van geld verdienen zo'n Blizzcon event. Denk dat Blizzard 1 van de weinige namen in de industrie is, die het kan flikken om geld te vragen voor zo'n event. Blizzard heeft de E3 daarom ook totaal niet nodig. Het is eerder dat de E3 een sterke aanwezigheid van Blizzard goed zou kunnen gebruiken.
Sindsdien van 16 en 1* naar 10 en 2* gegaan.
Nog 5 games en dan heb ik 500 wins met mijn priest.
Nooit gedacht er op deze leuke manier te geraken.

Best leuke win ratio
[ Voor 54% gewijzigd door nagasy op 17-06-2016 17:15 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik begon op 160 wins na wotog, en vandaag de 500 ste, eindigend op rank 3.
Het jammere is dat ik nu gouden totems heb en geen shaman meer kan zien
Nu nog mage, priest en rogue.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Nice, wat is je deck? Ik merk hetzelfde bij mijn Priest deck (dragon). Vooral de Hunter match up valt tegen, maar die gaat bij jou ook niet zo lekker zie ik.nagasy schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:11:
Sinds woensdag mijn priestdeck een beetje aangepast omdat het vaak net niet was.
Sindsdien van 16 en 1* naar 10 en 2* gegaan.
Nog 5 games en dan heb ik 500 wins met mijn priest.
Nooit gedacht er op deze leuke manier te geraken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Best leuke win ratio.
Vanmiddag met Shaman snel van 16 naar 11 gedaan, daar even blijven steken, en nu op 10 & 2*.
[ Voor 9% gewijzigd door wiljanvdb op 17-06-2016 20:37 ]
Het is een variant op n'zoth dragon priest. Maar gestrand op 19-6 ondertussen.wiljanvdb schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:34:
[...]
Nice, wat is je deck? Ik merk hetzelfde bij mijn Priest deck (dragon). Vooral de Hunter match up valt tegen, maar die gaat bij jou ook niet zo lekker zie ik.Ik kom er best veel tegen, waardoor het steeds niet zo lekker gaat.
Vanmiddag met Shaman snel van 16 naar 11 gedaan, daar even blijven steken, en nu op 10 & 2*.
Nu snel nog gaan voor die 4 laatste wins en dan gouden priest
Helaas had ik de legendaries al wel.
Daarna N'zoth maar eens gecraft. Nu nog 4600 dust over aan WoG kaarten, maar die wil ik nog niet disenchanten.
[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 18-06-2016 17:45 ]
Atlas#22744
Als ik kaarten 3 of meer heb zou ik ze kunnen disenchanten om zo kaarten te craften die ik nog niet heb.Kasai schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:17:
Oh lol, sorry het was vroegMaar ik snap niet waarom je nieuwe kaarten zou willen disenchanten.
Ik wil dat nog niet doen, omdat er wellicht nog nerfs komen en ik dan meer dust terug krijg voor de kaarten. Al denk ik niet dat er nerfs komen.
Oh zo, fuck dat, ik mass disenchant gewoon.aicaramba schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Als ik kaarten 3 of meer heb zou ik ze kunnen disenchanten om zo kaarten te craften die ik nog niet heb.
Ik wil dat nog niet doen, omdat er wellicht nog nerfs komen en ik dan meer dust terug krijg voor de kaarten. Al denk ik niet dat er nerfs komen.
Atlas#22744
Maar met deze expansie is de fun er nu toch wel volledig uit..
80% !!! 80% aggro decks! YAY!
En dan heb je nog 20% totale oninteractieve bullshit zoals freeze mage, skill C'Thun of N'zoth "laat ons alles eens resumonnen wat je in 't hele spel hebt afgemaakt" bullcrap.
Heb er echt de pest aan en ik denk een hele hoop anderen met mij ook.
[ Voor 45% gewijzigd door Tomski1986 op 19-06-2016 22:55 ]
In het begin was ik vrij positief over de nieuwe expansion, maar op dit moment vind ik Hearthstone niet echt heel bijzonder meer.
Ik heb precies het zelfde.Royy90 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:58:
yeah daar kan ik wel inkomen. Er is weinig ruimte om wat meer control te gaan spelen omdat je gewoon helemaal verkracht wordt dan omdat je niet kan meekomen qua tempo. Enige wat ik op standaard tegenkom is Shaman, Hunter, ZooLock en Warrior.
In het begin was ik vrij positief over de nieuwe expansion, maar op dit moment vind ik Hearthstone niet echt heel bijzonder meer.
Als ik 5 potjes speel voor een quest bijvoorbeeld dan ben ik er ook echt klaar mee.
Ik heb sinds GvG altijd rank 5 gehaald maar dit kan maar zo de eerste maand zijn waarbij ik gewoon geen zin heb om het te proberen.
Het is te hopen dat de volgende adventure net zo goed is als LoE anders vrees ik dat we moeten wachten tot oktober/november
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Atlas#22744
Ik heb dit weekend alleen maar brawl gespeeld met allerlei weirde combinaties (gisterenavond was de teller op 92 gewonnen games). Het leukste waren toch wel de kaarten spelen die nooit het daglicht zagen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Atlas#22744
Wat ik heb gemerkt op legend rank is dat de meta langzamer is. Meer op midrange en control gespeeld wordt. En dat er bijna alleen maar netdecks gespeeld worden is logisch. Ik heb destijds met mijn Dragon Priest nog rank #191 geëindigd. Dit puur omdat er weinig aggro in legend zit!Kasai schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:44:
Hmm, jammer dat het op Legend zelfde liedje is. Ik had wel gehoopt dat het daar wat diverser zou zijn.
Oke, moet ik het toch maar eens een keer zelf gaan ondervinden danAstie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:02:
[...]
Wat ik heb gemerkt op legend rank is dat de meta langzamer is. Meer op midrange en control gespeeld wordt. En dat er bijna alleen maar netdecks gespeeld worden is logisch. Ik heb destijds met mijn Dragon Priest nog rank #191 geëindigd. Dit puur omdat er weinig aggro in legend zit!
Atlas#22744
Wat Astie zegt weinig aggro en Nitai zegt juist dat er veel aggro is.
Eerst zei men ook dat op rank 5 de meta langzamer werd helaas heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Ik denk persoonlijk dat je zeker de tier 1 en 2 decks vanaf rank 5 zeker 90% tegenkomt.
Atlas#22744
Doomsayer is wel de beste kaart uit het deck. Heeft zoveel games omgedraaid en gewonnen voor me.
Ook nog eens mooie rewards.

Sinds WoG wel ja. Vind hem zwakker als voorheen, weinig terugkom mechanisme.Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:23:
Zoo lock is weer helemaal terug?
Idd, één goed getimede board clear van je tegenstander en het is game over. En het is als zoo speler balanceren op een dunne lijn om rond de board clears te spelen met een deck dat net zijn sterkte uit board presence haalt.Astie schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:25:
[...]
Sinds WoG wel ja. Vind hem zwakker als voorheen, weinig terugkom mechanisme.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Doordat je deathrattle minions mist in Zoo speel je nu ook meer om boardcleards als het kan. Daarom is Zoo nu ook meer burstie. Bv als je al board hebt, dan is de play "meestal" gewoon tappen ipv de board te vullen.
Alleen Warrior en Priest zijn moeilijk maar de rest is echt niet minder dan 50/50 en sinds ik Leeroy heb gecraft is mijn winrate nog hoger.
De enige reden dat ik weinig zoo speel is dat ik al een golden Warlock heb en daarom andere classes speel.
Ik vind zelf N'Zoth Warrior heel leuk alleen duren de potjes heel lang en ik kan er moeilijk tegen dat je VS de populaire snelle deck je altijd maar moet hopen dat je de juiste kaarten trekt of in de handen hebt.
Dat heb ik net 2x achter elkaar gehad, terwijl ik dacht dat mijn deck best prima is. Of is dat gewoon pech gehad en moet ik daar niet teveel conclusies uit trekken?
Ik wissel nogal vaak van deck waar ik mee speel dus hou niet echt goed bij hoe vaak en waar tegen ik met een bepaald deck win/verlies. Moet eigenlijk een keer een goede tracker installeren, welke is aan te raden?
Beeromaniac
Zo gewoon is dat helaas niet als ik geen dust meer heb om een goed TW deck in elkaar te zettenAn1mA schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:01:
Er is veel Zoo op ladder ja, maar dan speel je gewoon Tempo Warrior en je farmt Zoo en Shamans.
Heb ik ook weleens gehad ja, maar meestal nietThompson schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:21:
Hebben jullie ook wel eens dat je een potje verliest en vervolgens denkt "nodneju, mijn draws waren prima, mijn plays waren prima, maar toch (dik) verloren, is mijn deck dan zo slecht?"
Dat heb ik net 2x achter elkaar gehad, terwijl ik dacht dat mijn deck best prima is. Of is dat gewoon pech gehad en moet ik daar niet teveel conclusies uit trekken?
Ik wissel nogal vaak van deck waar ik mee speel dus hou niet echt goed bij hoe vaak en waar tegen ik met een bepaald deck win/verlies. Moet eigenlijk een keer een goede tracker installeren, welke is aan te raden?
Als dit gebeurt moet je je afvragen of je niet gewoon tegen een harde counter voor jouw deck hebt gespeeld. Als je bijvoorbeeld erg minionbased bent en je komt tegen een freeze mage die alle antwoorden heeft, dan kan het zo maar zijn dat je ondanks je goede draws en plays toch hard verliest.
Wat je zou kunnen doen is potjes van jezelf opnemen en eens terugkijken wat er nou precies foutging. Dan weet je dus ongeveer wat je tegenstander in de hand elke keer heeft en daarop kun je dan baseren of je gewoon pech hebt gehad of dat je toch beter plays had kunnen maken.Thompson schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:21:
Hebben jullie ook wel eens dat je een potje verliest en vervolgens denkt "nodneju, mijn draws waren prima, mijn plays waren prima, maar toch (dik) verloren, is mijn deck dan zo slecht?"
Maar als je tegen een harde counter speelt dan kun je soms gewoon pech hebben indd.
Haha, had het ook niet zo makkelijk moeten verkopen.Sypheron schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:23:
[...]
Zo gewoon is dat helaas niet als ik geen dust meer heb om een goed TW deck in elkaar te zetten
Maar als je het niet meer zo leuk vind, gewoon een andere spel spelen en over een maandje terug komen.
Gamen moet ontspanned zijn en niet frustrerend, ook al moet je ook kunnen accepteren dat je soms puur verliest door rng. Hearthstone blijft een kaartspel.
Vaak zat. In HS is je besluitvorming slechts 1 van de vele factoren die de uitkomst van het spel beïnvloeden. Matchups, draw van je tegenstander, random effecten van kaarten etc. etc. kunnen allemaal van beslissende invloed zijn op de uitkomst van een potje. Als je echt vaak achtereen verliest, dan zou ik me zorgen maken maar 2 losses zegt eigenlijk niets.Thompson schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:21:
Een aantal pro's hanteren als stelregel dat je een deck pas echt helemaal door hebt wanneer je er 100 potjes mee gespeeld hebt. Er zijn naast alle geluksfactoren een hoop belangrijke beslissingen en die kun je pas echt optimaal nemen als je vrijwel alle mogelijke situaties al meerdere keren hebt meegemaakt waardoor je uit ervaring weet wat het beste werkt.Thompson schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:21:
Ik verloor volgens mij ook twee van mijn eerste potjes aggro shaman. Om daarna iets van 7 wins achter elkaar te krijgen.
Het zegt dus weinig. Maar als je na 5-10 potjes nog steeds flink aan het verliezen bent tegen verschillende decks (zowel control als aggro) dan is je deck als geheel misschien niet goed getuned.
Goede call die Tempo Warrior, maar wat golden spares gedisenchant en Tempo Dragon Warrior deck gemaakt. Nu op 70% winrateAn1mA schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:54:
[...]
Haha, had het ook niet zo makkelijk moeten verkopen.
Op welke rank zat/zit je?Sypheron schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:37:
[...]
Goede call die Tempo Warrior, maar wat golden spares gedisenchant en Tempo Dragon Warrior deck gemaakt. Nu op 70% winrate
Atlas#22744
Daar zit ik ook ongeveer, paar weken terug kwam ik er met Tempo warrior niet doorheen, misschien nog maar eens proberen.Sypheron schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:15:
Van 16 geen sterren naar 14 met 2 sterren gegaan uiteindelijk. Toen was het tijd om te gaan slapen ;-). Vandaag weer eens verder proberen. Is nog wel experimenteren met Warrior, enige Warrior die ik eerder heb gespeeld was een Patron variant.
Atlas#22744
Vanmorgen dacht ik even snel met 1 potje Rank 8 aan te tikken, maar toen trok ik in de eerste 10 kaarten precies 0 dragons, terwijl ik wel de kaarten met synergie in m'n hand had. Zulke potjes heb je soms, helaas.
Haha, die potjes waarbij je bij de muligan al weet dat je gaat verliezen. Die zijn echt klote.Amras schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:51:
Ik speel momenteel ook Tempo Dragon Warrior. Leuk deck om mee te spelen (Dragons = cool) en redelijk succesvol momenteel, ik ben gisteren in vrij weinig tijd van Rank 12.2* naar Rank 9.5* gegaan. Flinke win streak en nooit meer dan 1 loss achter elkaar.
Vanmorgen dacht ik even snel met 1 potje Rank 8 aan te tikken, maar toen trok ik in de eerste 10 kaarten precies 0 dragons, terwijl ik wel de kaarten met synergie in m'n hand had. Zulke potjes heb je soms, helaas.
Ik speel eigenlijk daarom de standaard tempo warrior ipv de dragon tempo, ik vind het verplicht hebben van kaart x voor y altijd best ruk.
Van het weekend begonnen met mijn tempo war, en eigenlijk zonder problemen nog van 18 naar 13 gegaan met nooit meer dan 1 lose en veel bonus sterren.
Ben aan het kijken wat het wordt, volgend season gaat mijn 1e keer worden dat ik echt wil gaan focussen op ladderen. Tempo war ga ik daar sowieso bij gebruiken en ook de c'thun warrior. Mijn gevoel is echt dat de warrior c'thun versie de enige is die echt werkt. Heb de rogue/druid en warlock versie ook geprobeerd maar daar kon ik nooit echt mee winnen. Met de warrior mode is het vaak zo ez, lekker met +/- 20 hp zitten en daar dan nog eens 30/40 armor bovenop.
http://www.hearthpwn.com/...2-s27-legend-dragon-guideThe_Big_Easy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:48:
Heeft er iemand heartpwn linkjes naar die Tempo Warrior en de Dragon variant hiervan? Zie plenty decks maar wil wel de 'goede' hebben
Edit;
Iets te snel; de standaard tempo : http://www.hearthpwn.com/...ank-1-na-eu-tempo-warrior
[ Voor 15% gewijzigd door MyKey op 21-06-2016 12:53 ]
Omdat ik Ragnaros niet heb. Anders zou ik qua dragon variant voor bovenstaande gaan
Weinig het is leuk om quests mee te farmen ik gebruik het veel als ideeën voor een leuk deckTomski1986 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:48:
Wat is er eigelijk leuk aan netdecking?
Of zoals nu heb ik het t1 CW deck nagemaakt om zoo locks mee te irriteren hehe
Nouja, het is een manier om gelijk goed mee te kunnen en niet telkens te verliezen in het proces om te ranken. Bijvoorbeeld als je niet zo goed bent in deckbuilding, of te weinig tijd hebt om veel te spelen en te finetunen, maar het spelletje wel leuk vindt of als je zo hoog mogelijk wil eindigen op de ladder.Tomski1986 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:48:
Wat is er eigelijk leuk aan netdecking?
In prinicipe zijn netdecks de resultaten van enorm veel breinen en enorm veel testwerk die het dus zo efficiënt mogelijk maken om te ladderen.
Het spelletje zelf verandert er amper door en je moet nog steeds keuzes maken tijdens het spelen en hebt nog steeds te maken met RNG. Sowieso zul je zien als je lang bezig bent met je eigen creatie deze steeds meer begint te lijken op een netdeck. Ik begon op dag 1 van WotoG met mijn eigen verzonnen N'Zoth Paladin, maar een tegenstander zal niet weten dat ik hem helemaal zelf bedacht en gefinetuned heb tot wat het nu is.
Ik heb zelf tot gisteren nog nooit met een netdeck gespeeld, maar moest een Rogue quest halen en heb toen een Roguedeck opgezocht. Was nog steeds leuk om te spelen moet ik zeggen. En ik heb vast een potje verloren die een meer ervaren speler met dit deck zou hebben gewonnen, dus wat dat betreft maakt het ook weinig uit.
Daarnaast zijn het bewezen decks.
En netdecken betekent bij lange na niet dat je ineens easy wins hebt. Dan zul je er ook nog goed mee om moeten kunnen gaan.
Nog wel wat dust over en weet niet goed welke hero ik nu naar 500 wil brengen
Als je warrior wilt gaan spelen is die het wel waard om te craften in mijn ogen. Hij komt vaak voor + het is een classic card en gaat dus niet uit standard binnenkortnagasy schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:20:
Leuk warrior deck. Ik mis enkel Grommash. Is deze het waard om te craften?
Nog wel wat dust over en weet niet goed welke hero ik nu naar 500 wil brengen
Beeromaniac
Zit er wel aan te denken om nog wat meer zaken te disenchanten om toch die Ragnaros er nog in te stoppen.
4 damage van death's bite + 10 damage van Grommash
Atlas#22744
Dat is goed hoor voor je eerste seizoen. Het lijkt me voor nieuwelingen best lastig om zo hoog te komen, aangezien je toch vaak nog veel kaarten mist en waarschijnlijk nog niet altijd de juiste keuzes weet te maken.KS1987 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:56:
Gisteren in mijn eerste ranked seizoen (excl. louter voor een cardback), R10 gehaald. Misschien niet zo indrukwekkend als R5 / Legend, maar ik ben er heel blij om.
Nice, lukte mij pas in mijn tweede seizoen.KS1987 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:56:
Gisteren in mijn eerste ranked seizoen (excl. louter voor een cardback), R10 gehaald. Misschien niet zo indrukwekkend als R5 / Legend, maar ik ben er heel blij om.
Ik speel al een jaar en haal nooit hoger dan rank 14KS1987 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:56:
Ik heb grommash dus gecraft. Maar echt veel waarde heb ik niet uit dragon warrior gehaald ermee.Sypheron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 09:04:
Voor mij heeft Grommash tot nu toe eigenlijk nog niet veel gedaan als finisher. Óf ik heb hem niet op tijd uit de draw gehaald, óf ik heb hem nodig gehad als removal om board control terug te krijgen en hij wordt daarna snel door de tegenstander weggewerkt ;-).
Zit er wel aan te denken om nog wat meer zaken te disenchanten om toch die Ragnaros er nog in te stoppen.
Ik ben gisteren van 11*4 naar 15*3 gegaan. Daarna maar terug dragon priest uit de kast gehaald.
Warrior kan de belachelijke golf aan aggro niet aan die momenteel op het eind van het seizoen wordt gespeeld.
En voor de zwaardere warrior decks mis ik justicar truehart + nog wat kaarten. weinig zin om met de tegenslag nog eens 2K dust te besteden aan een deck die geen rankzekerheid brengt.
edit: met dragon priest trouwens ook naar 9*1 geraakt voor het eerst in alle seizoenen
[ Voor 14% gewijzigd door nagasy op 22-06-2016 14:29 ]
Ik kan juist met de Tempo Dragon Warrior de snelheid van de Shaman's en Zoolocks wel aan door early game en veel aggressie met board control.nagasy schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Warrior kan de belachelijke golf aan aggro niet aan die momenteel op het eind van het seizoen wordt gespeeld.
Je hoeft echt helemaal niks te kunnen of na te denken om met die kaart te kunnen winnen, gewoon puur geluk. Net 2x achter elkaar van een yogg verloren, sta dik voor (board, hp en cards) yogg komt, sta in alle 3 de aspecten achter....
Beeromaniac
Misschien doe ik de mulligan dan verkeerd.Sypheron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:15:
[...]
Ik kan juist met de Tempo Dragon Warrior de snelheid van de Shaman's en Zoolocks wel aan door early game en veel aggressie met board control.
In elke matchup heb ik bvb nooit sir fringlteon (w/e
Maar gisteravond heb ik echt niets anders gedaan dan verloren met het deck dat hierboven is gepost.
Met als bonus een turn 5 OTK van warlock en denk zelf een turn 4 OTK Shaman.
Dan komt Grommash gewoon hopeloos te laat.
Ik mis vooral AoE Removal in het deck
Je Faerie Dragon en Alexstrasza's Champion (let op, werkt wel alleen als je een dragon in je hand hebt ;-) ) zijn goede kaarten om bijv tegenover een Tunnel Trogg te zetten, en je Blood to Ichor icm Execute gebruik ik vooral voor removal van bijvoorbeeld een Thing from Below, Flamewreathed Faceless of Darkshire Councilman die normaal wat lastiger te removen zijn en het tempo van de Shaman of Zoolock rap vergroten.
Bij een Bloodhoof Brave zorg ik vaak dat ik de turn erna een Blood to Ichor of Ravaging Ghoul kan spelen zodat die meteen goed is voor 5 damage.
[ Voor 12% gewijzigd door Sypheron op 22-06-2016 18:41 ]
Ik had 2x, Wrym, 2x Sorcerer, 2x Waker, 1x Anto.....easy winaicaramba schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:54:
Hmm. Simpele mage win met 2x mana worm, 2x frostbolt, 2x flamewaker en 1x cult sorcerer. Turn 4 win ofzo.
Ook leuk: Shaman: 2x Tunnel, 2x Totem, 2x Spirit Wolfs, 1x Unbound....easy win
Zelf had ik 2x wyrm, 2x questing adverturer, 2x walker, 1x yog (die was gaaaafAstie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:55:
[...]
Ik had 2x, Wrym, 2x Sorcerer, 2x Waker, 1x Anto.....easy win
Ligt er een beetje aan welk type priest natuurlijk, maar waarschijnlijk werken rush/facedecks wel. Of je moet ze zien te out-controllen met een Warrior- of Paladindeck, hoewel dat soms onmogelijk is als ze goed drawen en slim spelen.Sypheron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:02:
Wat is het beste deck tegen Priest op dit moment? Loop op rank 14 echt tegen veel Priests aan (3 van de 5 games) en het is echt té veel control om voorbij te komen.
[ Voor 86% gewijzigd door Sypheron op 23-06-2016 08:28 ]
Tja. Anto. Die heb ik niet.Astie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:55:
[...]
Ik had 2x, Wrym, 2x Sorcerer, 2x Waker, 1x Anto.....easy win
Helaas ging mijn mirror image af op zijn 1/1 pirate
Atlas#22744
Freeze mage of een Control Warrior? Of zelf Priest spelenSypheron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:02:
Wat is het beste deck tegen Priest op dit moment? Loop op rank 14 echt tegen veel Priests aan (3 van de 5 games) en het is echt té veel control om voorbij te komen.
Wat ik wel bijzonder vind, is dat er geen 1 Priest deck bij het toernooi in Amerika wordt gebruikt. (Ook geen Paladin decks).
Atlas#22744
Atlas#22744
Zal het weer een adventure zijn? Dan zie ik weinig nut tot gold sparen.
Of zal Blizzard een andere weg inslaan nu ze gebruikmaken van een roterend kaartensysteem
Ik heb 2*inner fire, 2* divine spirit, 2*death lord en 1*mass dispell
Als je deathlords blijven leven kan je daarop inner firen en divine spirit doen anders op iets uit je portal. En op turn 4 kan je alles wat op het board ligt bij de tegenstander (meestal mage met wyrm, apprentice en mirror image in 1 keer vrijwel helemaal onschadelijk maken). Won er 5 van mijn 6 potjes mee (had priest quest).
Neen
Drazi#2341
Heb zo de bron niet, maar er is bevestigd dat er elk jaar twee expansions zullen komen en 1 adventure. Ik verwacht de adventure rond augustus en de nieuwe expansion aankondiging op Blizzcon in November.nagasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:36:
Over de volgende expansion gesproken.
Of zal Blizzard een andere weg inslaan nu ze gebruikmaken van een roterend kaartensysteem
Zelf alweer 3615 gold gespaard voor de expansion einde van het jaar. Best wel bijzonder dat je zoveel gold kan gaan sparen en dan weer direct bijna alle kaarten hebt zodat je weer kan beginnen met sparen.
edit: bron: http://www.hearthpwn.com/...-adventure-per-year-knife
[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 23-06-2016 12:24 ]
Dan heeft het toch juist nut om gold te sparen?nagasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:36:
Over de volgende expansion gesproken.
1 wing = 700 gold = 7 packs
4 wings = 2800 gold = 28 packs
Aangezien Nagasy waarschijnlijk het adventure gaat kopen voor 25-30 euro zal hij gegarandeerd een X aantal legendaries krijgen + extra kaarten die hij nog niet in zijn collectie heeft. Mocht hij die 30 euro uitgeven aan packs mag hij blij zijn met 1 legendary.
Het slimste is dan ook om gold te sparen voor de expansions en adventures met real money te kopen.
Als dit model klopt, zal het lastig zijn voor F2P om bij te benen...Royy90 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:19:
[...]
Heb zo de bron niet, maar er is bevestigd dat er elk jaar twee expansions zullen komen en 1 adventure. Ik verwacht de adventure rond augustus en de nieuwe expansion aankondiging op Blizzcon in November.
Zelf alweer 3615 gold gespaard voor de expansion einde van het jaar. Best wel bijzonder dat je zoveel gold kan gaan sparen en dan weer direct bijna alle kaarten hebt zodat je weer kan beginnen met sparen.
edit: bron: http://www.hearthpwn.com/...-adventure-per-year-knife
Hopelijk herzien ze dit wat.
Snellere kaartrotatie komt het spel dan wel weer ten goede.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Als F2P is het dan denk ik ook handig om oude shit te disenchanten.nagasy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:18:
[...]
Als dit model klopt, zal het lastig zijn voor F2P om bij te benen...
Hopelijk herzien ze dit wat.
Snellere kaartrotatie komt het spel dan wel weer ten goede.
Atlas#22744
niet nodig, ik speel F2P maar heb eigenlijk de core cards wel al.Kasai schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:11:
[...]
Als F2P is het dan denk ik ook handig om oude shit te disenchanten.
ik bezit nu ook alweer 2100 gold en ~1800 dust, dus ik heb bijna genoeg gold gefarmed voor de volgende expansion.
Ik speel 1 of 2 potjes tijdens wc bezoek op het werk en in de avond speel ik 2 tot 5 potjes.
In het weekend speel ik soms wel en soms niet.
nothing stops this train
Oké, maar dan heb je wel sinds beta gespeeld?Kol Nedra schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:04:
[...]
niet nodig, ik speel F2P maar heb eigenlijk de core cards wel al.
ik bezit nu ook alweer 2100 gold en ~1800 dust, dus ik heb bijna genoeg gold gefarmed voor de volgende expansion.
Ik speel 1 of 2 potjes tijdens wc bezoek op het werk en in de avond speel ik 2 tot 5 potjes.
In het weekend speel ik soms wel en soms niet.
Atlas#22744
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.