• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:28
wat is de brawl?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:28
niet de moeite waard die Brawl ^^
oke de 40 dust is leuk meegenomen :P

nothing stops this train

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Je krijgt een deck met legendaries (een stuk of 7 verschillende en die dan 4x in je deck)

En een 0-mana kaart "Offensive play" die een legendary 3 mana minder laat kosten (en alle copies ervan ook).

En die laatste kaart stackt, dus als je er 2 speelt krijg je 6 mana korting op een legendary..

Je krijgt dus soms gewoon insane plays, of een deck met crap legendaries (Ik heb een openingshand gehad met beide Nat Pagles en Lorewalker Cho xD)

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-01 11:21
Is er ook een deck waar je zonder heel veel skill toch mee kan winnen?

Beetje secret pally zeg maar van voor standaard/wild?

Of is er ergens een site waar je kan zien welke decks het meest speelbaar of hoge wins hebben?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:39

Nitai

Live the life you love.

beebie121 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:40:

Of is er ergens een site waar je kan zien welke decks het meest speelbaar of hoge wins hebben?
Hier kijk ik vaak als ik de huidige meta wil zien, alleen verschilt het gewoon nog heel veel per rank. Zelf schommel ik nu rond de 9 en heb veel succes met C'Thun Druid en C'Thun Warrior.

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 09-06-2016 14:50 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Kol Nedra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:57:
lol ik heb nog 0 golden heroes en ik speel de game al sinds beta lol.
Hangt het niet af van wat je precies speelt?
Mensen die vaker arena spelen, zullen inderdaad niet snel een golden hero hebben.
En anders zit je met alle classes toch ongeveer rond de 300 wins ?

Battle.net: NagaByrd#2844

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01 17:20
beebie121 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:40:

Als je de intentie hebt om zelf beter te worden:

Vergeet de meta en alles en ga zelf een deck maken met wat je hebt, speel daar een aantal potjes mee en onthou/hou bij wat er tekortkomt in je deck. Ga dat dan in kaarten omzetten en verbeter zo je deck. Zo zit je zelf ook veel meer in de logica van het deck en weet je welke combo's handig zijn tegen welk soort decks.

Wil je easy wins ga dan lekker aggro shaman of zoolock spelen, minions spammen en hopen dat je je tegenstander kan overwhelmen.

• Kol Nedra
nagasy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:25:
[...]

Hangt het niet af van wat je precies speelt?
Mensen die vaker arena spelen, zullen inderdaad niet snel een golden hero hebben.
Ik speel enkel ranked play (voornamelijk Wild), en idd ik zit rond de 300 met de meeste :)
Rogue was voorheen rond de 40 wins maar die zit nu op 200+ dankzij de nieuwe expansion (mijn fav hero atm)

Hebben jullie dat ook? een nieuwe main class na de nieuwe expansion?

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2016 15:54 ]

nothing stops this train

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:09
Ik ben juist van Rogue afgestapt bij deze expansion vanwege de Blade Flurry nerf. :P

5700X | RX 6600

• Kol Nedra
N'zoyogg'un rogue deck is erg leuk om te spelen, ik speel met alle 3 de gods N'zoth,Yogg en C'hun hybrid deck, een erg leuke troll deck :P
maar wel helemaal zelf bedacht :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 09-06-2016 16:05 ]

nothing stops this train

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
PCBaas schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:02:
Ik ben juist van Rogue afgestapt bij deze expansion vanwege de Blade Flurry nerf. :P
Terwijl ik juist gráág rogue speel momenteel met die Blade of C'thun! Ben ook erg blij dat het deck niet zo hip is dat iedereen het speelt (al maakt dat het juist tot een hipster deck, maar goed). Volgens mij heeft Brode onlangs ergens laten weten dat dit het deck is waar ze van te voren bang voor waren dat het te sterk zou zijn terwijl er nu weinig mee spelen.

Warrior zit bij mij ook ineens in de lift met al die midrange opties. Ik ben ook erg blij dat die burst-loze Paladins door het afvoerputje zijn weggespoeld. No burst no party. :P
nagasy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:25:
[...]
Arena speler hier; 2x40, 1x100, 3x200 en 3x275 wins op EU sinds beta. Ik heb geen ambitie om golden heroes te halen. Mocht ik ooit op 499 komen dan start ik met veel plezier weer een nieuwe account (wat sowieso heel leuk is om te doen, vind ik).

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Kol Nedra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Hebben jullie dat ook? een nieuwe main class na de nieuwe expansion?
Nee, nou ja, ik speelde voor de nerf met meerdere classes (Priest, Warrior, Druid en Mage). Op dit moment is het eigenlijk alleen maar Priest waar ik consistente resultaten mee haal :/

• Kol Nedra
Hoi Allen,

Dit is trouwens mijn Rogue N'zoYogg'Thun deck :)

http://www.hearthpwn.com/...1;35194:2;35196:2;35197:2;

Ik ben er al 5 dagen mee bezig geweest om hem zo optimaal/fun mogelijk te tweaken. Feel free voor aanpassingen ;)
belangrijkste factor= fun, winnen komt op 2de plaats. (anders speel ik wel priest/shaman)

nothing stops this train

• Piet_Piraat7
Ik speel nu voor het eerst de brawl, maar waarom krijgt ik maar 1 keer offensive play en de ander nu de 3e?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:50:
Ik speel nu voor het eerst de brawl, maar waarom krijgt ik maar 1 keer offensive play en de ander nu de 3e?
Je krijgt er een aantal, RNG.

• Piet_Piraat7
Nitai schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Je krijgt er een aantal, RNG.
Ah, super leuk
Kol Nedra schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:47:
Hoi Allen,

Dit is trouwens mijn Rogue N'zoYogg'Thun deck :)

http://www.hearthpwn.com/...1;35194:2;35196:2;35197:2;

Ik ben er al 5 dagen mee bezig geweest om hem zo optimaal/fun mogelijk te tweaken. Feel free voor aanpassingen ;)
belangrijkste factor= fun, winnen komt op 2de plaats. (anders speel ik wel priest/shaman)
Ik denk dat een 2e Huckster ipv een Shiv wel erg fun kan zijn. Je hebt verder veel spells, mssn is een Violet Teacher iets om t board vol te gooien met 1/1's.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
Net twee arena runs achter elkaar gedaan.
De eerste een Rogue deck waarvan ik dacht dat het het redelijk zou doen, maar toch 9-3 gegaan en een Y'Shaarj uit de pack.
De tweede run met een mage deck (inclusief Chillmaw, N'Zoth en nog een zooitje andere deathrattles) waarvan ik goede verwachtingen had, maar uiteindelijk 4-3 geworden. Wel Malkorok uit de pack getrokken. :)

Nog niet eerder twee legendaries back to back uit packs getrokken en deze twee had ik ook nog niet. :)

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Heeft er iemand tips voor in Arena meer dan 3 wedstrijden te winnen want zucht..
Wat een boeltje bullshit is me dat zeg.. Ik gebruik Heartharena maar toch slaag ik er niet in om er iets deftigs van te maken.. Mijn tegenstander komt elke keer opdraven met de perfecte antwoorden..

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
Tomski1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:53:
Heeft er iemand tips voor in Arena meer dan 3 wedstrijden te winnen want zucht..
Wat een boeltje bullshit is me dat zeg.. Ik gebruik Heartharena maar toch slaag ik er niet in om er iets deftigs van te maken.. Mijn tegenstander komt elke keer opdraven met de perfecte antwoorden..
Misschien ben ik niet de juiste persoon, want mijn gemiddelde aantal wins ligt rond de 5, maar probeer te zorgen dat je een goede mana curve hebt. Dat betekent soms tijdens het draften dat je niet altijd voor de beste kaart moet gaan, maar voor de kaart die je nodig hebt om je curve beter uit te laten komen. Dit is dan vooral richting het einde van de draft. de eerste 10-15 kaarten pak ik sowieso altijd de degene met de beste value. Zorg voor voldoende taunts en een paar (niet teveel) goede big drops (Bog creeper en Kraken zijn erg waardevolle commons).
Uiteraard ben je erg afhankelijk van de kaarten die je voorgeschoteld krijgt, maar als je ziet dat streamers zoals Kripp met matig tot redelijke decks toch 12 wins kunnen halen, dan weet je dat de draft zeker niet alles is.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ruurd v. schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Misschien ben ik niet de juiste persoon, want mijn gemiddelde aantal wins ligt rond de 5, maar probeer te zorgen dat je een goede mana curve hebt. Dat betekent soms tijdens het draften dat je niet altijd voor de beste kaart moet gaan, maar voor de kaart die je nodig hebt om je curve beter uit te laten komen. Dit is dan vooral richting het einde van de draft. de eerste 10-15 kaarten pak ik sowieso altijd de degene met de beste value. Zorg voor voldoende taunts en een paar (niet teveel) goede big drops (Bog creeper en Kraken zijn erg waardevolle commons).
Uiteraard ben je erg afhankelijk van de kaarten die je voorgeschoteld krijgt, maar als je ziet dat streamers zoals Kripp met matig tot redelijke decks toch 12 wins kunnen halen, dan weet je dat de draft zeker niet alles is.
Goed advies over mana curve.

En in arena draait het om het board, probeer altijd 1 tegen 2 te traden. AOE's in het algemeen zijn erg schaars en probeer dus die kaarten te pakken als het kan.

Verder niet over extenden, vooral tegen mages vanwege flamestrike, maar ook bij andere classes. Als je 4 eigen minions hebt tegenover een leeg bord, hoef je niet nog 2 extra poppetjes neer te leggen, tenzij je een volle hand hebt.

In arena kan je meestal niet uitgaan van kaartensynergies, dus de eigen value van elke kaart is des te belangrijker. Discover en inspire kaarten zijn bovendien meestal super sterk, itt constructed.

Nouja, vooral geduld aan t begin is het belangrijkste. We zijn allemaal begonnen met 1-3 runs :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Kol Nedra
Astie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:07:
[...]

Ik denk dat een 2e Huckster ipv een Shiv wel erg fun kan zijn. Je hebt verder veel spells, mssn is een Violet Teacher iets om t board vol te gooien met 1/1's.
Hoe kan ik violet teacher nou vergeten.......thx!

nothing stops this train

• Tektoon
  • Laatst online: 08-01 12:59
Tomski1986 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:53:
Ik gebruik Heartharena maar toch slaag ik er niet in om er iets deftigs van te maken.. Mijn tegenstander komt elke keer opdraven met de perfecte antwoorden..
Heartharena wordt op het moment geleid door een programmeur zonder veel kennis van de game. De mensen die de site groot hebben gemaakt en er wel veel verstand van hebben zijn al een tijdje weg na een ruzie. Ik zeg niet dat Heartharena slecht is (sommige spelers zijn er nog best tevreden over) maar weet wat je doet. Het is zeker niet meer wat het was.
ruurd v. schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:40:
[...]
Misschien ben ik niet de juiste persoon, want mijn gemiddelde aantal wins ligt rond de 5, maar probeer te zorgen dat je een goede mana curve hebt.
Mofkees schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Verder niet over extenden, vooral tegen mages vanwege flamestrike, maar ook bij andere classes. Als je 4 eigen minions hebt tegenover een leeg bord, hoef je niet nog 2 extra poppetjes neer te leggen, tenzij je een volle hand hebt.
Interessant in deze is dat de top arena-spelers het er allemaal over eens zijn dat curve sinds deze expansion veel minder belangrijk is geworden en dat niemand, in de meeste gevallen, meer om flamestrikes heen speelt of zou moeten spelen.
Ik zou dus willen nuanceren; leer zeker wat 'curve' is en wat 'om een boardclear heenspelen' is. Maar check vooral ook veel streams om te zien hoe dat nu, in deze meta, in praktijk wordt gebracht.

Kijk goed hoeveel 2/3/4/5/6/7 drops de pro's draften (dat verschilt per class/draft) en hoe ze omgaan met removal. Bijvoorbeeld; je speelt met mage, hebt een frostbolt in hand en het is turn 2. Gebruik je die frostbolt nu al meteen of houdt je 'm vast voor later en accepteer je tijdelijk een slechtere boardpositie? Het antwoord is vaak bepalend voor het verloop van de game maar verschilt per expansion (en per draft etc). Een half jaar geleden was polymorph > ogre nog 'ok', nu wacht je met je polymorph op een bog creeper. Mij helpt het wel om streams te kijken met zo'n specifieke vraag in het achterhoofd. Dan weet ik waar ik precies op wil letten.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Piet_Piraat7
Ik wilde eens Malkorok proberen te spelen, krijg ik een cursed blade en word de volgende ronde (ondanks voorstand) compleet kapot gemaakt haha

• Mofkees
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 08:03:
Ik wilde eens Malkorok proberen te spelen, krijg ik een cursed blade en word de volgende ronde (ondanks voorstand) compleet kapot gemaakt haha
Dat is het risico inderdaad. Aan de andere kant geeft hij net zovaak een doomhammer of een gorehawl. Had zelfs eens een 8/2 poison blade voor elkaar :)

Gezien het aantal wapens is hij zeker leuk voor veel warriors. Speel hem in een Reno CThun deck bijvoorbeeld:)

• Mofkees
Tektoon schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 23:05:
[...]

Interessant in deze is dat de top arena-spelers het er allemaal over eens zijn dat curve sinds deze expansion veel minder belangrijk is geworden en dat niemand, in de meeste gevallen, meer om flamestrikes heen speelt of zou moeten spelen.
Ik zou dus willen nuanceren; leer zeker wat 'curve' is en wat 'om een boardclear heenspelen' is. Maar check vooral ook veel streams om te zien hoe dat nu, in deze meta, in praktijk wordt gebracht.

Kijk goed hoeveel 2/3/4/5/6/7 drops de pro's draften (dat verschilt per class/draft) en hoe ze omgaan met removal. Bijvoorbeeld; je speelt met mage, hebt een frostbolt in hand en het is turn 2. Gebruik je die frostbolt nu al meteen of houdt je 'm vast voor later en accepteer je tijdelijk een slechtere boardpositie? Het antwoord is vaak bepalend voor het verloop van de game maar verschilt per expansion (en per draft etc). Een half jaar geleden was polymorph > ogre nog 'ok', nu wacht je met je polymorph op een bog creeper. Mij helpt het wel om streams te kijken met zo'n specifieke vraag in het achterhoofd. Dan weet ik waar ik precies op wil letten.
Ach wat is inderdaad een goeie curve. Het gaat tegenwoordig vooral om early game. Vaak wordt al gezegt dat je rond 10! 2 mana minions moet hebben. Ik vind t zelf wat overdreven :)

Bord clears komen mss minder vaak voor, maar ik blijf erbij dat het geen zin heeft 2 extra minions neer te zetten, met 3/4 eigen minions tegenover een leeg bord. Zelf speel ik echt zelden meer dan 3 minions tegenover een leeg bord, ook al heb ik de middelen.

Als tegenstander voor op het bord staat, dan moet je hoe dan ook alles proberen. Zonder een eigen bordclear moet je maar minions neerzetten en dan hopen dat je geen flamestrike tegen krijgt.

Minion placement is ook iets wat bij ervaring komt. Tegenover rogue zowiezo en ook met Shamen/flametongue moet je soms 3 beurten vooruit plannen.

Wat poly morph enz. betreft, dat is zeer situatie afhankelijk. Als je hem op een orge doet, heb je mana/tempo winst. Wie weet of er nog een creeper komt, of is de game dan al klaar. En of je een orge met fireball of poly removet moet je ook eens nadenken. Die FB kan je misschien later net de reach geven je tegenstander dood te face'n :) echter gebruik je polymorph nu, kan je een potentiele creeper niet meer met je FB icm met hero power weghalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 11-06-2016 09:42 ]

• icemotion
Nah Arena is een stuk langzamer geworden en de mid-late game is veel belangrijker geworden dan voor Whispers gezien een grote hoeveelheid taunts die erbij zijn gekomen.

Dat gezegd hebbende; het is wel belangrijk om een early game te hebben. Tempo is de belangrijkste factor in Arena. Als jij kan bepalen welke trades je maakt dan win je.

En overextenden is altijd een slecht idee, ook al zijn boardclears zeldzaam in Arena er zijn nog genoeg andere kaarten waarbij je niet teveel minions wil spelen. Mind Control tech bijvoorbeeld.

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wrkIxJZ.jpg

https://www.reddit.com/r/...s_page_posted_this_image/

Nieuwe adventure: "a PANDAstic experience"

HYPE! :D

[ Voor 14% gewijzigd door PCBaas op 11-06-2016 16:48 ]

5700X | RX 6600

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:00
Fuck dat! :P

Icecrown Citadel!!!! HYPE!!! *O* *O* *O*

• Kol Nedra
Zou mooi zijn, ik heb inmiddels alweer 1100 gold verzameld, op naar de 2500 :)

Wat ik eigenlijk echt hoop dat er een nieuwe class komt. Death Knight please! :D

[ Voor 34% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2016 00:15 ]

nothing stops this train

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
ik zie icecrown citadel, the dark portal en vale of eternal blossom.
spreek geen woord portugees dus geen idee wat ze hier bedoelen

oke agencia de viagens = reisbureau. dus reisbureau C'thun bied u de volgende 3 bestemmingen aan. kan best zijn dat er dus nog een stem ronde komt .

[ Voor 14% gewijzigd door Mili op 12-06-2016 01:46 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Mili schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:43:
[...]

ik zie icecrown citadel, the dark portal en vale of eternal blossom.
spreek geen woord portugees dus geen idee wat ze hier bedoelen

oke agencia de viagens = reisbureau. dus reisbureau C'thun bied u de volgende 3 bestemmingen aan. kan best zijn dat er dus nog een stem ronde komt .
Verder in de comments zie je de vertaling:
Translation: Imagine being surrounded by golden trees and majestic walls, you just crossed the impenetrable Gate of the August Celestials and a waterfall greets you on your way as you explore this exotic land. Open your eyes and feel the Vale of Eternal Blossoms, localized in the heart of Pandaria.
Enjoy these extraordinary sights and the most famous local food: the traditional bamboo sandwich. Enjoy, because it will be a PANDAstic experience.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe content. Hopelijk gaan ze meer terug naar de begindagen van HS, waarin RNG nog een beetje te managen was. WoTG heeft voor mij helaas geen hernieuwd spelplezier gebracht, dus wat mij betreft kan nieuwe content beter vandaag dan morgen komen :).

[ Voor 12% gewijzigd door xelfer op 12-06-2016 10:21 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:36
xelfer schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:20:
[...]

Ik ben benieuwd naar de nieuwe content. Hopelijk gaan ze meer terug naar de begindagen van HS, waarin RNG nog een beetje te managen was. WoTG heeft voor mij helaas geen hernieuwd spelplezier gebracht, dus wat mij betreft kan nieuwe content beter vandaag dan morgen komen :).
C'Thun C'THUN C'THUUUUUN

Zoiets :+ O-)

Maar aan de andere kant is dat geen RNG je weet bijna zeker waartegen je speelt :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Wognummer op 12-06-2016 10:36 ]

Zojuist rang 5 gehaald. Tot rang 8 (met ups en downs) met N'Zoth Miracle Roque gespeeld. Daarna N'Zoth Paladin gepakt en met 71% winrate naar rang 5 gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BmEy0yJ.png

• Kol Nedra
lol ik kom nu pas achter dat er een hsdecktracker addon bestaat ><
lol dit maakt alles zoveel makkelijker :O

nothing stops this train

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 12:14:
Zojuist rang 5 gehaald. Tot rang 8 (met ups en downs) met N'Zoth Miracle Roque gespeeld. Daarna N'Zoth Paladin gepakt en met 71% winrate naar rang 5 gegaan.

[afbeelding]
Ik heb vannacht ook rank 5 gehaald met ongeveer dezelfde Pally afgewisseld met Ramp druid en Zoo.
Was wel een hele bevalling moet ik zeggen :+

• marcovandam
  • Laatst online: 10:06
Wauw, Thijs is opnieuw Europees kampioen!

Gefeliciteerd man, waanzinnige prestatie!

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
marcovandam schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:18:

Zeker, back to back Europees kampioen, is erg knap. Wel jammer dat de coin in de Rogue mirror game/match bepalend was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Het is wel goed voor de geloofwaardigheid van Hearthstone als eSport dat Thijs in die line up van 8 man kampioen geworden is.

Je kan niet al die nieuwe namen blijven verkopen als topspelers.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
An1mA schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:26:
[...]

Zeker, back to back Europees kampioen, is erg knap. Wel jammer dat de coin in de Rogue mirror game/match bepalend was.
Wel leuk om het zo te verkopen natuurlijk maar dit jaar is het wel iets anders dan vorig jaar, namelijk met meerdere seizoenen om 'kampioen' te worden. In de winter championships eerder dit jaar is hij er gewoon uitgevlogen en is hij geen kampioen geworden.

Ondanks dat natuurlijk wel een super goede prestatie.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Voor mensen die voor €5 maar liefst 26 packs willen kopen, check deze thread:
https://www.reddit.com/r/...azon_coin_25_worth_for_5/

Kan nog tot middernacht. Het is wel een karwei om het voor elkaar te krijgen omdat je coins in de Amazon Store moet kopen maar het is me zojuist gelukt.

- Helaas Nat the Darkfisher als legendary... heeft die buiten mill decks nog nut? Verder redelijk wat epics erbij.

[ Voor 14% gewijzigd door Morphs op 12-06-2016 22:04 ]

DarthDavy schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:42:
Je kan niet al die nieuwe namen blijven verkopen als topspelers.
Waarom niet?

RNG kan je helpen, maar al die spelers hebben iets van 70-80% winrate tegen jou en mij, en dat is echt niet RNG.

Mensen onderschatten vaak onbekende spelers, zeker wanneer ze fouten maken. Maar dat is niet terecht, fouten maken omdat je opeens op het grote podium zit, is allesbehalve raar, daar moet je als speler aan wennen.
Tevens moeten we ook niet vergeten dat Thijs al zijn tijd en energie in HS kan steken, het is immers zijn inkomstenbron, voor andere spelers is het een stuk lastiger om op dat niveau te komen, dan moet je echt die doorbraak hebben.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

marcovandam schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:18:

Bedankt voor de spoiler. Hoef ik het ook niet meer terug te kijken

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:47
Morphs schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:49:
Voor mensen die voor €5 maar liefst 26 packs willen kopen, check deze thread:
https://www.reddit.com/r/...azon_coin_25_worth_for_5/

Kan nog tot middernacht. Het is wel een karwei om het voor elkaar te krijgen omdat je coins in de Amazon Store moet kopen maar het is me zojuist gelukt.

- Helaas Nat the Darkfisher als legendary... heeft die buiten mill decks nog nut? Verder redelijk wat epics erbij.
Bedankt voor de tip, gisteravond nog even snel kunnen doen. Uit de eerste 25 pakjes vrijwel alleen rares die ik al had, en een paar minder goede tot flut epics (Blood of the Ancient One). Maar uit mijn laatste haalde ik N'Zoth :)

• The_Big_Easy
  • Laatst online: 06-01 08:40

[afbeelding]
Wat zou een goede vervanger voor Eadric The Pure zijn in dat deck? Heb nog dust om één legendary te craften, dat zou dan Ragnaros the Lightlord zijn...

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 15-01 14:55

Dr0ppFTW

Never be clever

Astie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 06:33:
[...]

Bedankt voor de spoiler. Hoef ik het ook niet meer terug te kijken
Waar is het terug te zien?
An1mA schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:26:
[...]

Waarom is dat jammer? Goed timen van de coin is toch juist bizar moeilijk?

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Dr0ppFTW schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:24:
[...]
https://www.twitch.tv/playhearthstone/v/72033263

Had hem ook nog niet gekeken :P

I bad beat my meat by busting my nuts!

[...]

[...]

Op Twitch kan je het gewoon terug te zien. En het is inderdaad nogal een spoiler. Ik was het zelf niet meer van plan om terug te kijken, maar vind het normaal wel leuk om te doen.

Coin in Rogue mirror is extreem bepalend, beide decks zullen zeer traag spelen, waarbij de coin speler op turn 6 bijv Auctioneer + Coin + Conceal kan doen, wat dus 2 kaarten trekt, iets wat de andere pas op turn 8 kan.

Er zijn gewoon 2 decks die heel veel value uit de coin halen, en dat is Tempo Mage en de diverse incarnaties van Rogue, en dat is vaak heel erg bepalend.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• An1mA
  • Laatst online: 20-12-2025
[...]

[...]

Je hebt een punt, dat het bepalen van de useage van de coin "skill" vereist. Maar, je weet waarschijnlijk ook dat een Rogue met of geen coin erg bepalend kan zijn. Dat heb je zelf ook wellicht gezien bij de Rogue mirror hoe bepalend de coin was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Ja, had er idd niet echt rekening mee gehouden dat je met rogue makkelijker en meer value uit de coin kan halen.
The_Big_Easy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:01:
[...]

Wat zou een goede vervanger voor Eadric The Pure zijn in dat deck? Heb nog dust om één legendary te craften, dat zou dan Ragnaros the Lightlord zijn...
Rag kan er inderdaad bij. ook een Kodo zou kunnen

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025

[afbeelding]
Ik gebruik een vergelijkbare deck maar dan met 2 x humility en 2 x kodo, verder gebruik ik Harrison Jones ipv 2 x Drake.

Zit er wel over na te denken om 1 x humiliy te droppen voor een Twilight Summoner. Verder gebruik ik geen eadric the pure maar Ragnaros the Firelord.

Zelfde deck waar Trump ook veel mee speelt.
RoricNormannum schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Ik gebruik een vergelijkbare deck maar dan met 2 x humility en 2 x kodo, verder gebruik ik Harrison Jones ipv 2 x Drake.

Zit er wel over na te denken om 1 x humiliy te droppen voor een Twilight Summoner. Verder gebruik ik geen eadric the pure maar Ragnaros the Firelord.

Zelfde deck waar Trump ook veel mee speelt.
Als de meta aggro is gebruik ikook jouw opzet.

Dat is nu niet en werkt mijn opzet beter heb ik gemerkt

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Leuk: Net op 538 tijdens het nieuws een beetje aandacht voor Thijs zijn overwinning.

Edit: 25k, niet verkeerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Dr0ppFTW op 13-06-2016 12:17 ]

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
Astie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:03:
[...]

Als de meta aggro is gebruik ikook jouw opzet.

Dat is nu niet en werkt mijn opzet beter heb ik gemerkt
ik kwam gisteravond eigenlijk alleen maar aggro tegen dus dat was wel even leuk spelen.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dr0ppFTW schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:13:
Leuk: Net op 538 tijdens het nieuws een beetje aandacht voor Thijs zijn overwinning.

Edit: 25k, niet verkeerd.
En ook op T.net :) Mijn eerste geaccepteerde nieuws tip door de redactie in al die jaren hiero. :+ 8)

Momenteel rank 2, komt echt veel aggro tegen (shamans). Zou legend er in zitten dit keer?

Nitai schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:56:
[...]

En ook op T.net :) Mijn eerste geaccepteerde nieuws tip door de redactie in al die jaren hiero. :+ 8)

Momenteel rank 2, komt echt veel aggro tegen (shamans). Zou legend er in zitten dit keer?
Wat speel je?

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

CW, Druid en Nzoth Pally. Met name CW en Druid.

• Piet_Piraat7
Ik speel op dit moment veel totem shammy. Echt een leuk deck maar veel wins haal ik er niet mee. Je berust toch op vrij zwakke minions (totems) en met een beetje boardclears van de tegenstander is het al gg

• icemotion
Piet_Piraat7 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:31:
Ik speel op dit moment veel totem shammy. Echt een leuk deck maar veel wins haal ik er niet mee. Je berust toch op vrij zwakke minions (totems) en met een beetje boardclears van de tegenstander is het al gg
Totem / Midrange shaman is een van de decks die ik momenteel ook veel speel. En het is een prima deck. Ja boardclears zijn naar, maar daar hou je rekening mee als je speelt; niet teveel over-extenden en goede value trades maken waar mogelijk.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik word echt knettergek op de ladder deze maand. Ga ik één rank naar boven, ineens totaal andere meta en bijna alleen maar Priests tegen waar ik nauwelijks voorbij kom.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Vanmiddag met een tempo cthun warrior naar rank 1 kunnen tikken, moest nog twee potjes winnen maar ik had een loss streak weer naar rank 2. Ik kwam alles door elkaar tegen en had gewoon echt pech. Even maar een pauze inlassen want zo word ik gek Haha :+

Vanaf 00.30 uur weer begonnen en rond 5.00 uur was het dan zo ver. Ik mag mij bij het rijtje voegen van Legend (Tweakers) :-) O+ *O*

Alles op de iPad en iPhone gespeeld dus helaas geen tracker, maar ik heb zo veeeeel verloren. Holy crap, dat had ik niet verwacht. Ik heb tot aan rank 5 voornamelijk CW, ramp druid en zoo gespeeld. Daarna Nzoth Pally tot 3 en de laatste grind met twee cthun warriors. Ik ga vanmiddag nog m'n decks even syncen met Innkeeper op m'n werkpctje en die zal ik hier posten.

Meeste fun heb ik gehad met Faceless Manipulator :) Grote minions kopieren voordat ik ze remove. Zelfs een keer C'Thun kunnen kopieren 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ayzdWuq0T3Lk4cO5IkD9Q42Z/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TBuGBiIPPWVYDITwQxVeWy7O/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dKkcDqsCkjliM0buAl7myOAq/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3G0k4HYN03mMZSxYCtRcXLOC/full.png

[ Voor 97% gewijzigd door Nitai op 14-06-2016 08:07 . Reden: Typo's need my bed.... ]

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Forthehorde :( FOR THE ALLIANCE.

Gisteren had ik warrior quest, ook maar even een C'thun deck gemaakt, mijn tempo warrior en control warrior werden steeds afgedroogd :p

Mijn deck wijkt niet ver af van die van jou, al zweer ik wel bij 2x beckoner of evil.

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:28:
Forthehorde :( FOR THE ALLIANCE.
Heb jaren WoW gespeeld en altijd Alliance. Maar toen ik de boeken las, ben ik de Horde gaan waarderen. :P

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:13:
[...]

Heb jaren WoW gespeeld en altijd Alliance. Maar toen ik de boeken las, ben ik de Horde gaan waarderen. :P
WAT

Wel cool die boeken, die wil ik eigenlijk ook nog eens lezen. Heb je de film gezien btw?

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Kasai schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:15:
[...]

WAT

Wel cool die boeken, die wil ik eigenlijk ook nog eens lezen. Heb je de film gezien btw?
Yep, en best van genoten :o

• icemotion
Ik vind beide facties cool; Horde en Alliance, al speel ik in WoW voornamelijk Alliance (door vrienden vooral).

En de film vond ik ook erg vermakelijk; ook de nodige Hearthstone kaarten gespot ;)

Zelf gisteren eens Rank 10 aangetikt, ranken valt zwaar deze maand. Vorige maand was een stuk zwaarder.

• Morphs
wiljanvdb schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:00:
Maar uit mijn laatste haalde ik N'Zoth :)
Nice! Die heb ik laatst maar gecraft omdat ik niet wilde wachten tot m'n pity timer in zou kicken. Ik vreesde wel dat ik daarna nog een N'Zoth zou pullen maar gelukkig was dat niet het geval :)

• Kasai

Kasai

Legendary

Nitai schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:47:
[...]

Yep, en best van genoten :o
Same, Lothar is een baas :D
icemotion schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:54:
Ik vind beide facties cool; Horde en Alliance, al speel ik in WoW voornamelijk Alliance (door vrienden vooral).

En de film vond ik ook erg vermakelijk; ook de nodige Hearthstone kaarten gespot ;)

Zelf gisteren eens Rank 10 aangetikt, ranken valt zwaar deze maand. Vorige maand was een stuk zwaarder.
Ik heb wel beide facties gespeeld, maar ben ooit begonnen als alliance, heeft dan toch soort van nostalgie ofzo :+

Rank 10 is netjes, als het mee zit vanaf aankomend weekend beetje tijd om weer te ladderen, wil eigenlijk weer rank 5 worden dit seizoen.

Atlas#22744

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Wat ben je toch een laf stuk vreten als je aggro shaman speelt!
Wat is dat deck toch achterlijk OP.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:54
Predje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:15:
Wat ben je toch een laf stuk vreten als je aggro shaman speelt!
Wat is dat deck toch achterlijk OP.
Welk deck gebruik je zelf dan, misschien kan je beter een ander deck kiezen of techen tegen aggro?

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:47
Nitai schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:10:
Vanmiddag met een tempo cthun warrior naar rank 1 kunnen tikken, moest nog twee potjes winnen maar ik had een loss streak weer naar rank 2. Ik kwam alles door elkaar tegen en had gewoon echt pech. Even maar een pauze inlassen want zo word ik gek Haha :+

Vanaf 00.30 uur weer begonnen en rond 5.00 uur was het dan zo ver. Ik mag mij bij het rijtje voegen van Legend (Tweakers) :-) O+ *O*
Welcome to the club!!

PSN Profile

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 15:27
Nitai schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:10:
Gefeliciteerd! Mooie prestatie :)

• Morphs
Is er een lijst van Tweakers die ik toe mag voegen? Heb geen HS spelende vrienden en heb zojuist weer een Watch&Learn quest gekregen :)

Mij adden mag ook: Morphs#2149

[ Voor 11% gewijzigd door Morphs op 14-06-2016 21:17 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Add mij maar hoor, ben momenteel niet veel online ivm drukte, maar binnen week is dat hopelijk voorbij :+

Atlas#22744

Morphs schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:11:
Is er een lijst van Tweakers die ik toe mag voegen? Heb geen HS spelende vrienden en heb zojuist weer een Watch&Learn quest gekregen :)

Mij adden mag ook: Morphs#2149
Astie#2155
In de TS vind je een link naar een lijst met Tweakers die blizzard games spelen. Hoe uptodate die is weet ik niet.
Nitai schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:13:
[...]
Ik heb zelf beiden gespeeld in WoW, maar de lore boeide me nooit zo. Ging zelf meer voor de community en soms was horde daarbij de betere keuze en soms alliance. Was erg server afhankelijk. Veel servers waren ook 75% de één en 25% de ander of zelfs 95/5.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:54:
[...]

Ik heb zelf beiden gespeeld in WoW, maar de lore boeide me nooit zo. Ging zelf meer voor de community en soms was horde daarbij de betere keuze en soms alliance. Was erg server afhankelijk. Veel servers waren ook 75% de één en 25% de ander of zelfs 95/5.
Het maakt nu niet zoveel meer uit, maar als de lore je niet boeit dan mis je wel van wat er te genieten viel in WoW. Maar goed, offtopic :)

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Net even een agro shaman gemaakt, to see what all fuss is about.

Pittig sterk
Dr0ppFTW schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:34:
Net even een agro shaman gemaakt, to see what all fuss is about.

Pittig sterk
Als je goed pakt ben je niet te stoppen :).

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

xelfer schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:04:
[...]

Als je goed pakt ben je niet te stoppen :).
Praktisch niet nee. Best handig om even snel flink schaamteloos te ranken. voor de rewards.

Meestal kom ik met mijn decks niet veel verder dan 15 en nu vloog ik meteen van 19 naar 15 met misschien 1 of 2 losses.

• Kasai

Kasai

Legendary

Oei leuke tavern brawl, priest deck gemaakt, vooral chromaggus met power word shield in je openingshand is leuk :)

[ Voor 0% gewijzigd door Kasai op 16-06-2016 08:11 . Reden: typo ]

Atlas#22744

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Iemand die een sterk tavern brawl deck wil delen? Heb geen zin om uit te vinden wat goed werkt voor die ene pack :x

Beeromaniac

Thompson schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:46:
Iemand die een sterk tavern brawl deck wil delen? Heb geen zin om uit te vinden wat goed werkt voor die ene pack :x
Alle value minions 7+, bgh, belchers, sylv, tirion, faceless, peacekeepers, enter the collucium. Etc. Turn 5 kill. Tnx for the pack.

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:13
mindcontrol x2, entomb 2x, shadow word death 2x, flink veel card draw en de rest opvullen met legendaries.

at your service

• Piet_Piraat7
Die brawl duurt vaak niet langer dan een paar ronden, dus probeer wat uit. Bij mij werkte Rafaam goed met zijn +10/+10 buff, samen met nog een andere buff kon ik zo 24 damage in 1 beurt doen en was het snel klaar

• Kasai

Kasai

Legendary

Thompson schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:46:
Ik weet niet of het is gelukt, maar dit zou de link moeten zijn naar mijn deck; http://www.hearthstonetopdecks.com/decks/tavern-brawl/

Atlas#22744

• icemotion
Ik heb gewoon een druid deck gepakt met allemaal dikke taunts, een paar Azure drakes en Nourish erbij voor card draw. Nog wat fijne legendaries zoals Sylvanas.. n Nzoth voor diezelfde Sylvanas en Belchers.. 5/7 taunts en een Cthun.. werkt prima genoeg. :p

• marcovandam
  • Laatst online: 10:06
Ik had deze week maar 2 beurten nodig om mijn pakje te scoren. Had een priest met mind control en alle goede legends die ik kon vinden.

Beurt 1 Y`shaarj haalt een arch thief op, beurt 2 mind control op zijn arch thief en pakje binnen :)

Het is wel een heel zotte brawl dit, lijkt me wel lastig als je nog niet zo`n grote collectie hebt.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01 17:20
marcovandam schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:24:
Ik had deze week maar 2 beurten nodig om mijn pakje te scoren. Had een priest met mind control en alle goede legends die ik kon vinden.

Beurt 1 Y`shaarj haalt een arch thief op, beurt 2 mind control op zijn arch thief en pakje binnen :)

Het is wel een heel zotte brawl dit, lijkt me wel lastig als je nog niet zo`n grote collectie hebt.
Ja hij leunt wel heel veel op je kaartencollectie idd, als je net begonnen bent met HS lijkt het me lastig winnen. Heb zelf ook niet megaveel legendaries, en had ook pas mn derde beurt gewonnen toen ik een goede openingshand had.

• Morphs
The_Butler schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:27:
mindcontrol x2, entomb 2x, shadow word death 2x, flink veel card draw en de rest opvullen met legendaries.
Waarom card draw? Met al die legendaries kun je toch maar 1 kaart spelen de meeste beurten.

Priest werkt erg goed. Vooral dikke legendaries, verder de goede priest kaarten. Mind control, entomb, death, etc. Als je als eerste mag en hij gooit ook een minion op, dan heb je met mind control vaak al een game winning tempoverschil opgebouwd.

• Kasai

Kasai

Legendary

Mulligan voor 2 x mind control, dan conceden ze op beurt 3 :')

Atlas#22744

• Hermessz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:42
Ik moest nog 2 Priestwins voor een quest. 2 brawl potjes achter elkaar mocht ik beginnen en had (gouden :*) ) Y'Shaarj in hand, die er respetievelijk een Dr. Boom en een Chromaggus uit trok. Beide keren een concede op beurt 1. Wel blij dat ik hem nog niet gedust had, want volgens mij is die in constructed veel te traag.

Wel maar 40 dust in het pakje helaas.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
Eerste potje, Priest tegen Priest.

Rafaam, Entomb en die nieuwe 10/10 in hand.

Ik gooi Rafaam op het board en kies voor de 3/3 flood van minions. Hij gooit Icehowl op het board en killed Rafaam. Ik spawn de 3/3's. Hij silenced zijn Icehowl en gaat face en gooit nog een minion op het board. Ik kill zijn 10/3 Icehowl, Entomb z'n andere minion en doe een resurrect waarna er een 3/3 terug komt. Rest gaat SMOrc, insta concede :D

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Het is me gelukt The Ancient One eindelijk uit te proberen met een Priest deck in Brawl. Het was awesome :D
Faceless Manipulator for the win <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Cv06EfUpoQqNqBteqs1eMG5J/thumb.png

• Kol Nedra
huh heb ik nieuwe cards gemist?

is dit echt:

nothing stops this train

• PCBaas
Kol Nedra schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:35:
huh heb ik nieuwe cards gemist?

is dit echt:

[video]
Diezelfde gast heeft tientallen van die kaarten op z'n channel: YouTube: Fullas Games

Leuk gemaakt, maar helaas niet echt. :P

5700X | RX 6600

• Kol Nedra
dus tijdens E3 niks nieuws naar voren gekomen? hmmm beetje jammer ik had wel een nieuwe adventure verwacht :/

nothing stops this train

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:36
Kol Nedra schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:12:
dus tijdens E3 niks nieuws naar voren gekomen? hmmm beetje jammer ik had wel een nieuwe adventure verwacht :/
je bent gewoon verwend :P (ik had het ook verwacht wel jammer dat we niets horen ;))
Pagina: 1 ... 79 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.