• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
Wat is de mulligan voor de miracle rogue met N'zoth?

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
LoL, ben ik rank 8,,, wordt ik ff met een nr10 Legend rank gematched, heerlijk :P

PSN Profile

• Sypheron
Ik zit op dit moment op 1-6 met het N'Zoth Rogue deck. Wil niet echt lukken, heb meer succes met mijn Yogg Mage en Midrange hunter deck op dit moment rond rank 18.

Sterker nog, ben 5 sterren verloren door de Rogue.

[ Voor 14% gewijzigd door Sypheron op 03-06-2016 21:14 ]

Sypheron schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:13:
Ik zit op dit moment op 1-6 met het N'Zoth Rogue deck. Wil niet echt lukken, heb meer succes met mijn Yogg Mage en Midrange hunter deck op dit moment rond rank 18.

Sterker nog, ben 5 sterren verloren door de Rogue.
Dat is niet veel wins nee. Wat kwam je allemaal tegen? Wat miste je voor je gevoel?

• Sypheron
Ik miste niet zoveel, maar kreeg veel board clears en forse aggro (Shaman, midrange hunter, Yogg mage) tegen, dan sta je helemaal nergens met het deck, tegen de tijd dat je N'Zoth zou kunnen spelen is het al te laat.
Sypheron schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:35:
Ik miste niet zoveel, maar kreeg veel board clears en forse aggro (Shaman, midrange hunter, Yogg mage) tegen, dan sta je helemaal nergens met het deck, tegen de tijd dat je N'Zoth zou kunnen spelen is het al te laat.
N'Zoth is niet je wincondition tegen Aggro en Midrange. Voor beurt 10 is al beslist of je wint of verliest en is N'Zoth enkel een winmore card.
Aggro Shaman is en blijft voor alle decks een bitch. Doe je niks aan.

• Sypheron
Eerst maar even wat hoger levelen met mijn hunter en Yogg Mage en dan rond rank 10 nog maar eens proberen. Baal er wel van dat ik net 4100 dust heb uitgegeven om dit deck te kunnen craften.
Sypheron schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:03:
Eerst maar even wat hoger levelen met mijn hunter en Yogg Mage en dan rond rank 10 nog maar eens proberen. Baal er wel van dat ik net 4100 dust heb uitgegeven om dit deck te kunnen craften.
Heb je uberhaupt ervaring met de Roque speelwijze? Roque moet je echt leren spelen. Totaal andere speelwijze dan de overige classes.

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

+ over 7 games valt weinig te zeggen.

Je kan net pech hebben gehad.
Slechte mulligan of aggro tegenstanders met godlike openingshand etc.

Wat Astie zegt.
Het kan natuurlijk ook je speelstijl zijn, te weinig ervaring,

Geef het gewoon een kans en verdiep je er in. Erg leuke decks om mee te spelen en zeker de 4100 dust waard! :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
murphylee schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:02:
+ over 7 games valt weinig te zeggen.

Je kan net pech hebben gehad.
Slechte mulligan of aggro tegenstanders met godlike openingshand etc
Zoals elke shaman en tempo mage die ik tegenkom xD altijd tunnel trogg-totem golem-juggler-feral spirit, etc.

Kan wel bevestigen dat ik rogue moeilijker vind spelen dan andere classes. Mede daarom is het een van mn favorieten. Je moet het leren spelen..en je moet nadenken over je zetten. Ben niet dol op hersenloos face face face gaan tbh.

• Sypheron
Astie schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Heb je uberhaupt ervaring met de Roque speelwijze? Roque moet je echt leren spelen. Totaal andere speelwijze dan de overige classes.
Niet specifiek met miracle Rogue, wel met andere Rogue decks pre-WoG.

Wat wil je over het algemeen als opening hand hebben?
Als ik coin heb probeer ik nu bijv. SI:7 te houden/krijgen en zonder coin in ieder geval een Backstab om met early game te kunnen clearen als Shaman bijv Tunnel Trogg speelt. Huckster lijkt mij ook prima, maar heb ik met geen enkele mulligan tot nu toe in hand gekregen :+
Sypheron schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:19:
[...]

Niet specifiek met miracle Rogue, wel met andere Rogue decks pre-WoG.

Wat wil je over het algemeen als opening hand hebben?
Als ik coin heb probeer ik nu bijv. SI:7 te houden/krijgen en zonder coin in ieder geval een Backstab om met early game te kunnen clearen als Shaman bijv Tunnel Trogg speelt. Huckster lijkt mij ook prima, maar heb ik met geen enkele mulligan tot nu toe in hand gekregen :+
Tegen Shaman is zelfs SI:7 niet genoeg. Meeste minions hebben minimaal 3 health. Dan heb je echt een backstab erbij nodig.
Huckster en Journey en SI:7 houd ik altijd in mijn openingshand. Turn 1 is meestal een skip die nu ingevuld kan worden door Journey. Tegen Warrior en Priest houdt ik zelfs Tomb Pillager in handen.

• Royy90
  • Nu online
Deze maand besloten om mijn Shaman golden te maken... Inmiddels al rank 5 behaald. Het deck is toch wel erg sterk hoor. Eens kijken hoever we kunnen komen dit seizoen.

PSN Profile

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Keiharde aggro shaman?

Atlas#22744

• Royy90
  • Nu online
Nee hoor, niet eens. Gewone totem shaman.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O9yNzWdoDvFfkhAqG2vwx9Iv/full.png

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Ah nice, Totem shaman is echt leuk om te spelen. Ook wel lekker dat je nog 2x hex en 2x Lightning storm in je deck kwijt kan.

Atlas#22744

• Royy90
  • Nu online
Kasai schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:34:
Ah nice, Totem shaman is echt leuk om te spelen. Ook wel lekker dat je nog 2x hex en 2x Lightning storm in je deck kwijt kan.
Ja is absoluut geen overbodige luxe. Net als Jones en 2x mana tide.

PSN Profile

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:29
Heren (en waarschijnlijk nog wel een dame), ik heb een beetje jullie hulp nodig. Positieve hulp, dat weer wel :). Ik trok namelijk een golden King Mukla uit m'n arena pakje, dus ik kan gratis een legendary craften!

Het deck dat ik nu gebruik is het volgende:

image 1

Het is een beetje zelf samengesteld en ik kom niet veel verder dan rank 18 (maar ik speel er ook veel te weinig mee). Ik heb ook nog 725 dust, dus andere uitbreidingen/aanpassingen zijn ook welkom!

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Ja is absoluut geen overbodige luxe. Net als Jones en 2x mana tide.
Jones is wel een hele goede, denk dat ik die ook maar ga toevoegen :)
mat.hi.as schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:59:
Heren (en waarschijnlijk nog wel een dame), ik heb een beetje jullie hulp nodig. Positieve hulp, dat weer wel :). Ik trok namelijk een golden King Mukla uit m'n arena pakje, dus ik kan gratis een legendary craften!

[afbeelding]

Het is een beetje zelf samengesteld en ik kom niet veel verder dan rank 18 (maar ik speel er ook veel te weinig mee). Ik heb ook nog 725 dust, dus andere uitbreidingen/aanpassingen zijn ook welkom!
Klinkt misschien gek, maar wat is je doel? Gewoon ladderen?

[ Voor 58% gewijzigd door Kasai op 05-06-2016 11:04 ]

Atlas#22744

• Royy90
  • Nu online

[afbeelding]

Hmm, wat is het doel van je deck? Kan er niet echt uit opmaken of het freeze, tempo, fatique of zelfs dragon mage is? Ik denk dat je eerst een speelstijl moet bepalen (of mij even uitleggen). Je zou bijvoorbeeld kunnen gaan voor freeze mage, dan kan je gaan voor alexstraza/thalnos/antonidas.

PSN Profile

• mat.hi.as
Nooit over na gedacht, maar inderdaad gewoon een leuk spelletje spelen. Legend halen lukt gewoon niet, want te weinig tijd, maar rank 15+ zou wel tof zijn. Het liefst met Mage, want die vind ik tof.

• Royy90
  • Nu online
mat.hi.as schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:07:
Nooit over na gedacht, maar inderdaad gewoon een leuk spelletje spelen. Legend halen lukt gewoon niet, want te weinig tijd, maar rank 15+ zou wel tof zijn. Het liefst met Mage, want die vind ik tof.
Kijk dan eens naar Yog-Saron :) Kan je hoop lol mee beleven!

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

mat.hi.as schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:07:
Ik zou nog even doorsparen, maar anders is Archmage Antonidas wel een leuke optie als je graag mage speelt. Sowieso zou ik proberen voor tempo mage te gaan (kan ook zonder Antonidas), redelijk goedkoop deck, maar wel sterk.

Atlas#22744

• Sypheron
Ik vind zelf Demented Frostcaller in mijn Tempo Yogg deck ook wel erg prettig, zeker met de aggro meta. Als je dan wat low cost spells in je hand hebt kun je zo de tegenstander zijn board freezen en mogelijk voorbereiden op een Flamestrike oid.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:28

[afbeelding]

goed deck, ik ben blij om te zien dat er ook nog mensen die die zelf een deck maken ipv van internet halen.
veel verder dan rank 18 zou je ook niet willen, hoe lager je komt hoe saaier je tegenstanders worden ;)
Als je toch lekker casual speelt zou ik ook kiezen voor Wild, in deze competitie kom je minder C'thun decks tegen en minder Zoo decks/shaman locks etc, oke je komt dan wel Dr. Boom tegen maar die is imo minder toxic dan de nieuwe meta

nothing stops this train

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:39

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:09:
[...]
veel verder dan rank 18 zou je ook niet willen, hoe lager je komt hoe saaier je tegenstanders worden ;)
Nou nou :P Netdecks kom je op elke rank wel tegen hoor. ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik deed in het begin mijn eigen decks maken, maar kwam ik niet verder dan rank 18, toen ging ik netdecken en werd ik rank 10. Daarna deed ik een combinatie en werd ik rank 5 :+

Lekker boeiend of iemand netdeckt, ik vind dat beginners juist baat hebben bij netdecken om de meta te leren kennen. Daarna kan je je er op aanpassen of je blijft gewoon aggro shaman spelen :')

Atlas#22744

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 14:55

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik speel de laatste tijd best veel verschillende decks en ik netdeck vaak eerst een beetje om het deck en speelwijze te begrijpen en vul later naar eigen inzicht aan. Ik vind het echt geen probleem als mensen netdecken verder.
Kasai schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:42:
Ik deed in het begin mijn eigen decks maken, maar kwam ik niet verder dan rank 18, toen ging ik netdecken en werd ik rank 10. Daarna deed ik een combinatie en werd ik rank 5 :+

Lekker boeiend of iemand netdeckt, ik vind dat beginners juist baat hebben bij netdecken om de meta te leren kennen. Daarna kan je je er op aanpassen of je blijft gewoon aggro shaman spelen :')
Het ligt er ook aan wat je wilt bereiken en wat je leuk vindt in mijn ogen. Mij boeit het niet om pewpewpew legend te halen en ik zal daarom ook geen decks spelen enkel omdat ze goed zijn. Het is voor mij belangrijk dat ik iets speel wat voor mij leuk is en dat is vaak niet per se het meest competitieve deck. Dat ik dan geen rank 5 haal boeit me ook niet, daar speel ik sowieso al te weinig voor, zelfs met een 100% winrate.

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Het ligt er ook aan wat je wilt bereiken en wat je leuk vindt in mijn ogen. Mij boeit het niet om pewpewpew legend te halen en ik zal daarom ook geen decks spelen enkel omdat ze goed zijn. Het is voor mij belangrijk dat ik iets speel wat voor mij leuk is en dat is vaak niet per se het meest competitieve deck. Dat ik dan geen rank 5 haal boeit me ook niet, daar speel ik sowieso al te weinig voor, zelfs met een 100% winrate.
Is ook zo, maar als je voor de fun speelt zou ik sowieso bij ladder vandaan blijven.

Ik had echt super leuk Control Priest deck gemaakt, casual ging goed en was leuk, maar op ladder werd ik 3x ziekelijk hard afgedroogd :')

Atlas#22744

Kasai schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:55:
[...]

Is ook zo, maar als je voor de fun speelt zou ik sowieso bij ladder vandaan blijven.

Ik had echt super leuk Control Priest deck gemaakt, casual ging goed en was leuk, maar op ladder werd ik 3x ziekelijk hard afgedroogd :')
Ik speel altijd wel ranked. In casual kwam ik altijd enkel en alleen face is the place decks tegen en op lagere ranks op de ladder is het toch een stuk meer relaxed. Casual heeft ook een verborgen matchmaking systeem volgens mij.

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Ikzelf zie het nut van legend te halen niet, ik rank altijd tot rank 5 voor de golden epic en speel dan weer verder arena. Alhoewel ik ooit wel eens doorrank naar legend als ik eens tijd over heb :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Soms krijg je toch wel leuke friend requests na een toffe pot; ik speelde met mijn Totem Shaman deck (bijna dezelfde als hier een stukje naar boven, ik heb alleen geen Harrison Jones, daar speel ik een Fire elemental en ik speel geen Lightning bolt maar 1 primal infusion)

Mijn tegenstander speelde divine shield aggro paladin. Hij nam een voorsprong, ik kwam terug en kreeg board control. Hij heeft me op 2 leven; een 3/3 recruit, een Keeper of Uldaman en een dat divine shield buff wapen met nog 1 charge. En hij spamt well met want hij denkt dat ie al gewonnen heeft.

Ik heb een Tunnel trogg, Thunder bluff valiant en een 0/2 totem. Speel nog een valliant, hero power en clear zijn board met mijn minions. Met de 3 mana die ik nog over heb speel ik een Hex op mijn Tunnel trogg. En die move bezorgt me de win, want hij heeft de volgende beurt geen antwoord op een 9/1 totem + 2 valiants waar ik dan een Flame tongue totem tussen leg.

Krijg ik daarna een friend request waar mn tegenstander die Hex move totaal nooit had verwacht, want Hex is toch gewoon removal? Dat ik eraan had gedacht om hem op mijn eigen beest te spelen..

Het kan dus wel, gewoon toffe interacties met andere spelers ipv alleen maar gescheld. :)
eSCe schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:21:
Ikzelf zie het nut van legend te halen niet, ik rank altijd tot rank 5 voor de golden epic en speel dan weer verder arena. Alhoewel ik ooit wel eens doorrank naar legend als ik eens tijd over heb :)
Het nut van Legend is heel simpel. Voor de eerste keer krijg je een cardback. Elke volgende keer een leukere chest. Daarbij is de meta op legend veel anders dan tussen rank 5 en 1.

Je merkt dat er veel meer langzamere decks gespeeld worden op legend. Daarom vind ik het spelen op legend rank veel leuker.
En daarbij is het bereiken van legend opzich een reward voor je (goede) spel en goede winrate.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 13:09
Ligt het aan mij of is de variatie weer een stuk meer terug in HS? Ik vond het minder leuk worden na de zoveelste facehunter (tijd terug alweer), maar tegenwoordig krijg ik toch best verschillende decks tegen mij.
Astie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Het nut van Legend is heel simpel. Voor de eerste keer krijg je een cardback. Elke volgende keer een leukere chest. Daarbij is de meta op legend veel anders dan tussen rank 5 en 1.

Je merkt dat er veel meer langzamere decks gespeeld worden op legend. Daarom vind ik het spelen op legend rank veel leuker.
En daarbij is het bereiken van legend opzich een reward voor je (goede) spel en goede winrate.
Het grote nadeel vind ik vooral dat de ladder iedere maand gereset wordt. Je moet dus al een heleboel grinden voordat je bij de hogere ranks aan komt en dat iedere maand weer.
xelfer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:55:
[...]

Het grote nadeel vind ik vooral dat de ladder iedere maand gereset wordt. Je moet dus al een heleboel grinden voordat je bij de hogere ranks aan komt en dat iedere maand weer.
Ik zou ook graag 6 maanden of zelfs een jaar zien en dan ook kunnen degraderen uit legendary. Zo kun je rustig aan ranken en speel je lekker altijd op jouw niveau.
Nu kunnen vooral de mindere goden aan het begin van het seizoen niet veel omdat ze dan gemengt zijn met de hoger geplaatste.
In WoW vond ik het systeem persoonlijk iets beter. 0,5% van de teams in de Battlegroup kreeg de 'Gladiator' titel op de ladder aan het einde van het seizoen. Hierbij ging het om je relatieve rating t.o.v. alle overige teams. Het #1 team per game type (3v3 en 5v5 (en in het begin ook 2v2)) kreeg ook een speciale rank 1 titel die je permanent kon gebruiken. Dan had je ook echt iets om het hele seizoen voor te spelen. Je kon ook als je dat wilde je team disbanden en opnieuw beginnen.

De ladder resette overigens ook niet maandelijks, maar 1 keer in de paar maanden (dit was volgens mij niet altijd hetzelfde, maar werd altijd wel een aantal weken van te voren aangekondigd). Je kreeg overigens wel wekelijks rewardpoints om gear voor te kopen, dus het had wel zin om voor die week een hoge rating te hebben, want dan kreeg je gewoon meer punten.

• Ezo
  • Laatst online: 11-12-2025

Ezo

DEFI tech enjoyer

Astie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:45:
[...]

Ik zou ook graag 6 maanden of zelfs een jaar zien en dan ook kunnen degraderen uit legendary. Zo kun je rustig aan ranken en speel je lekker altijd op jouw niveau.
Nu kunnen vooral de mindere goden aan het begin van het seizoen niet veel omdat ze dan gemengt zijn met de hoger geplaatste.
Op reddit was er laatst een thread die voorstelde om de rewards aan het einde van het seizoen aan te passen.
- 2x zoveel sterren krijgen, zodat je als rank5 speler niet op rank17 start, maar dus rond rank 14. Dit scheelt oneerlijke matchups (aan het begin van het seizoen), en grinden om naar een vorig niveau terug te gaan.
- Rewards iets schalen zodat er meer motivatie is om van rank5 naar legend te pushen (extra gouden common is het nu niet waard).

Kon ik me wel redelijk in vinden. (rewards reworken hoeft niet per sé).
Ezo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:54:
[...]

Op reddit was er laatst een thread die voorstelde om de rewards aan het einde van het seizoen aan te passen.
- 2x zoveel sterren krijgen, zodat je als rank5 speler niet op rank17 start, maar dus rond rank 14. Dit scheelt oneerlijke matchups (aan het begin van het seizoen), en grinden om naar een vorig niveau terug te gaan.
- Rewards iets schalen zodat er meer motivatie is om van rank5 naar legend te pushen (extra gouden common is het nu niet waard).

Kon ik me wel redelijk in vinden. (rewards reworken hoeft niet per sé).
Het zou in mijn ogen al een goede stap zijn om het systeem niet enkel om "aantal wins meer dan losses" te laten draaien. Dat vind ik zelf het voornaamste minpunt aan het laddersysteem. Als je winstreaks buiten beschouwing laat, haalt iemand die 50-5 gaat hetzelfde resultaat als iemand die 300-255 gaat, terwijl de winrates (ong. 91% om 54%) toch wezenlijk anders zijn.

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

xelfer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:01:
[...]

Het zou in mijn ogen al een goede stap zijn om het systeem niet enkel om "aantal wins meer dan losses" te laten draaien. Dat vind ik zelf het voornaamste minpunt aan het laddersysteem. Als je winstreaks buiten beschouwing laat, haalt iemand die 50-5 gaat hetzelfde resultaat als iemand die 300-255 gaat, terwijl de winrates (ong. 91% om 54%) toch wezenlijk anders zijn.
Ik denk dat maar 1% van de spelersbasis een >85% winrate op rank5 en hoger heeft.
Maar legend rank is voor de pro's enkel het begin. Een hoge (skill based) winrate word wel beloond op de legend ladder (om op de laatste dag een top100 positie te behouden).

het probleem is dat je een winrate gebaseerd systeem moeilijk kunt laten ranken.
Neem je de winrate van de afgelopen 50 games? en is er dan ook "decay" als je een lucky streak had gehad en simpelweg stopt met spelen?
Ezo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Ik denk dat maar 1% van de spelersbasis een >85% winrate op rank5 en hoger heeft.
Maar legend rank is voor de pro's enkel het begin. Een hoge (skill based) winrate word wel beloond op de legend ladder (om op de laatste dag een top100 positie te behouden).

het probleem is dat je een winrate gebaseerd systeem moeilijk kunt laten ranken.
Neem je de winrate van de afgelopen 50 games? en is er dan ook "decay" als je een lucky streak had gehad en simpelweg stopt met spelen?
Het systeem na Legend is een relatief systeem, waarbij je ranking op de ladder dus af hangt van hoe jij presteert tov je tegenstanders (en hoe zij weer presteren tov hun tegenstanders). Dat is in mijn ogen een eerlijker systeem.

WoW had dit ook. Nadeel is wel dat je als rank 1 team vaak teams met een veel lagere rating speelt, waardoor je bij een loss gelijk -30 kreeg, terwijl een win soms zelfs +0 rating opleverde..... dat heeft bij mijn teams wel tot irritatie geleid destijds.

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

[b]mat.hi.as schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:59:[/
Ik heb een paar potjes gespeeld met dit deck en ik vind er niet al te veel synergie in terug.
Teveel secrets die je waarschijnlijk niet nodig hebt.
Mirror Entity zou ik er in houden, de andere 2 verwijderen. Of 1 inruilen voor Effigy.
Meer minions/spells zou wel goed zijn, omdat je aardig wat tempo kaarten er in heb zitten.

Wat vind je zelf van Chromaggus?
En van Servant of Yogg..

Servant heeft me aardig wat frustraties opgeleverd :P. Meer slecht dan goed gedaan.
Chrom werd of direct verwijderd of ik kreeg 2 Ice blocks maar geen bord.
Maar dan heb ik maar een paar potjes gespeeld.

Daarbij zou ik toch een Azure Drake er in stoppen of een 2e Arcane Intellect voor meer card draw.
Dan kom je eigenlijk al snel uit op een tempo mage deck met een paar aanpassingen.

Dat iedereen zit te netdecken kan ook in je voordeel werken. :)
"Pro's" en co. die de meta goed kunnen inschatten hebben vaak een counter deck die 1 of 2 dagen goed presteert en waarmee HIj zelf legend behaalt. De dag erna speelt iedereen dat deck en een week later weet je al vooraf wat je op turn 3/4/of 5 kan verwachten.

• icemotion
Vanochtend kreeg ik een Druid quest.. dus toch Cthun druid maar weer eens afgestoft. Mijn eerdere experimenten eruit gehaald (ik had ook Nzoth erin zitten en Raptors enzo...) want dat werkte toen al niet 100% lekker..

Even de huidige lijsten opgezocht.. early game lekker rampen, en dan dikke taunts smijten. En dan te kijken wat te doen met een aantal kaarten die ik miste.. geen Fandral, geen Ragnaros, geen 2e Ancient of War.

Die kaarten vervangen met onder andere een Doomsayer Doomcaller (cthun kunnen terugstoppen is toch wel fijn) en een Chromaggus.. en damn wat heb ik een lol van die Chromaggus.. net een pot gehad waarin ik dubbele Cthun trok..

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

@Astie,

Ik weet niet hoe het met jouw dragon priest gaat de eerste dagen.
Maar ik haal vaak 6 wins gevolgd door soms evenveel losses door perfect carddraw van de tegenstander (je zou je haren ervan uittrekken :p) - en veel aggro decks natuurlijk ook.

Alleszins gisteravond uit een pakje deathwing, dragonlord getrokken. Heb deze in mijn dragon priest deck gestoken samen met n'zoth. Zal je laten weten hoe het speelt.

Battle.net: NagaByrd#2844

nagasy schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:12:
@Astie,

Ik weet niet hoe het met jouw dragon priest gaat de eerste dagen.
Maar ik haal vaak 6 wins gevolgd door soms evenveel losses door perfect carddraw van de tegenstander (je zou je haren ervan uittrekken :p) - en veel aggro decks natuurlijk ook.

Alleszins gisteravond uit een pakje deathwing, dragonlord getrokken. Heb deze in mijn dragon priest deck gestoken samen met n'zoth. Zal je laten weten hoe het speelt.
Ja perfecte draws is niet veel tegen te doen dan zelf ook perfect drawen :).

Ik speel hem op dit moment niet meer. Speel nu N'Zoth Miracle Roque om Roque naar de 500 wins te tillen.
Ik kom veel Zoo en Warriors (in allerlei vormen) tegen. Beide 50/50 matchups voor Dragon Priest.

Dragonlord kan werken maar vind hem te traag. N'Zoth is 10 mana met direct boardeffect. Dragonlord is een 12/12 met geen verder boardeffect.

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Astie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Ik speel hem op dit moment niet meer. Speel nu N'Zoth Miracle Roque om Roque naar de 500 wins te tillen.
Ik kom veel Zoo en Warriors (in allerlei vormen) tegen. Beide 50/50 matchups voor Dragon Priest.

Dragonlord kan werken maar vind hem te traag. N'Zoth is 10 mana met direct boardeffect. Dragonlord is een 12/12 met geen verder boardeffect.
Mogelijk wel. We zullen zien wat de kaart doet.

Volgens mij is de kaart mogelijk efficienter bij paladin met kaarten zoals volcanic drake andere die minder afhankelijk zijn van dragonsynergie zoals dat nu is in mijn dragon priest deck.

We zien wel hoe we die kaart in een deck gaan krijgen. Mss met freeze mage en malygos.

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Gisteren op een heel bijzondere wijze drie wins met Priest binnengehaald. Ik had een trolldeck gemaakt om even te klooien in Unranked matches, uiteraard met het idee dat ik alles zou verliezen. Dus ik gooi wat slechte kaarten (0 mana Murloc, Nat the Darkfisher, etc.) en doe wat rare moves (hit face en heal tegenstander, speel Auchenai Soulpriest en heal self, Silence een 1-1 recruit, etc.). Uiteindelijk kregen m'n tegenstanders door dat ik niet serieus speelde en begonnen ook te klooien, terwijl ze lethal op het bord hadden liggen. Totdat er ineens geen reactie meer kwam en uiteindelijk zelfs: Your opponent left. Tot drie keer toe! :P

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Amras schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:11:
Gisteren op een heel bijzondere wijze drie wins met Priest binnengehaald. Ik had een trolldeck gemaakt om even te klooien in Unranked matches, uiteraard met het idee dat ik alles zou verliezen. Dus ik gooi wat slechte kaarten (0 mana Murloc, Nat the Darkfisher, etc.) en doe wat rare moves (hit face en heal tegenstander, speel Auchenai Soulpriest en heal self, Silence een 1-1 recruit, etc.). Uiteindelijk kregen m'n tegenstanders door dat ik niet serieus speelde en begonnen ook te klooien, terwijl ze lethal op het bord hadden liggen. Totdat er ineens geen reactie meer kwam en uiteindelijk zelfs: Your opponent left. Tot drie keer toe! :P
Als je een quest hebt met heroes die je niet graag wilt spelen, gewoon casual game ermee starten en gaan poepen. Grote kans dat je een win gepakt hebt bij terugkomst :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Mooi hoe dit advies over de grens iets heel anders inhoudt maar toch dezelfde winrate oplevert. 8) :)B

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Tektoon schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:53:
Mooi hoe dit advies over de grens iets heel anders inhoudt maar toch dezelfde winrate oplevert. 8) :)B
:P

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:04
Soms heb je van die games

M'n tempo mage met yog Sauron weer eens uit de mottenballen gehaald

Ik krijg de hele pot niets op tafel hij sloopt alles in een turn wat ik neerleg kom zelf op 20 en zijn cthun tikt 20/20 aan hij daalt naar 7

In t9 speel ik een cabal tome die geeft me frost Nova counterspell en een frost Lance
Als ie cthun heeft ben ik dood in zijn t10 (leeg board)

Nou ja counterspell dan maar en Ping hem naar 6

Zijn t10 bran bronzebeard ik yesss nog een beurt langer hij coin Poof counterspell ragequit lol
ADD hij me als friend en ik denk eens kijken wat ie te melden heeft

En idd had hij ook nog een intervate en als hij cthun gewoon gespeeld had was ik gewoon netjes gestorven hehe

• Royy90
  • Nu online
Op 14 juni begint het "Series of Hearthstone" evenement voor Astie en mij. Dit is een evenement met zowel online als offline(firesides) toernooien. Astie en ik doen voornamelijk mee met de online toernooien.

Serie van acht(online) toernooien waarmee je punten kan verdienen en op deze manier een ranking wordt bijgehouden... hiernaast ook nog de mogelijkheid om Blizzard punten en geld te verdienen!

Er zijn nog enkele plekjes vrij dus misschien willen er nog meer tweakers mee doen?
https://hearthstone.dutchrank.nl/open-series-hearthstone/

PSN Profile

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 13:09
Iets te vroeg gejuicht met de variate in decks, het lijkt wel alsof iedereen gewoon zo veel mogelijk minions kotst en face gaat

• Kol Nedra
Mofkees schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:34:
[...]

Als je een quest hebt met heroes die je niet graag wilt spelen, gewoon casual game ermee starten en gaan poepen. Grote kans dat je een win gepakt hebt bij terugkomst :)
Je kan ook gewoon tijdens het poepen lekker een potje spelen he? Doe ik elke dag op het werk tijdens toilet bezoek ^^

nothing stops this train

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Astie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:22:
[...]

Ik speel het nu ook (Dra'Zoth Priest) en moet zeggen dat het erg fijn speelt. Aggro is het soms wat lastig en begin ik vaak rond turn 5 aan een comeback met Taunts.

Hoe is jou ervaring met N'Zoth? Ik speel op dit moment rond rank 15~16 en moet zeggen dat N'Zoth vaak wat dood in mijn hand zit, sterker nog, voordat ik een beetje value uit Zoth kan halen (dus een paar Deathrattle minions gekilld zijn) heb ik al gewonnen (of verloren).

Maar gisteravond tegen een Zoth Paladin was hij erg belangrijk, het zorgde er voor dat ik van niets naar een vol veld ging met 2x Chillwing en nog DR minions :9
Satom schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:32:
[...]
Ik speel het nu ook (Dra'Zoth Priest) en moet zeggen dat het erg fijn speelt. Aggro is het soms wat lastig en begin ik vaak rond turn 5 aan een comeback met Taunts.

Hoe is jou ervaring met N'Zoth? Ik speel op dit moment rond rank 15~16 en moet zeggen dat N'Zoth vaak wat dood in mijn hand zit, sterker nog, voordat ik een beetje value uit Zoth kan halen (dus een paar Deathrattle minions gekilld zijn) heb ik al gewonnen (of verloren).

Maar gisteravond tegen een Zoth Paladin was hij erg belangrijk, het zorgde er voor dat ik van niets naar een vol veld ging met 2x Chillwing en nog DR minions :9
N'Zoth zit inderdaad soms dood in je hand. Je moet hem goed timen. Ook de beurt voor je hem wil spelen zorgen dat je hem goed kan spelen.

Ik vergelijk het met Freeze Mage. Als je de volgende beurt graag Emporer wil spelen speel je FrostNova+Doomsayer om zeker te weten dat hij op een leeg board komt om zo veel mogelijk value eruit te halen.

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

@astie: ik heb deathwing, dragonlord er terug uitgehaald. De kaart is voor dragon priest te traag. Als vervanging heb ik huge toad erin gestoken voor wat early removal.

@satom: N'zoth in mijn deck ervaar ik inderdaad als een win-more card als het op fatigue aankomt.
soms speel ik hem vroeger, maar meestal pas als de belangrijkste deathrattles al gespeeld zijn (chillmaw, sylvanas, ..)

Maar zelf gisteren mocht niet baten tegen fatigue warrior.
Speelt hij op 1 kaart voor fatigue zijn golden monkey. Haalt hij er ook wel geen n'zoth uit.
Hij stond toen op full health en 30 armor.
Speelt n'zoth en kan dankzij ysera deze terug in zijn hand steken... 8)7
Ik wachtte speciaal nog op mijn chillmaw om al zijn legends tegen te houden.
Had zelf nog 2 kaarten in mijn deck. Chillmaw en entomb.
Frustrerende match dus

Maar toont wel dat het deck fatigue warrior aankan als RNG niet had beslist om n'zoth uit golden monkey te halen.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wognummer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:56:

ADD hij me als friend en ik denk eens kijken wat ie te melden heeft
HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING DAN!

Vicariously I live while the whole world dies

• icemotion
Gisteren de nieuwe telefoon van mijn vriendin ingesteld, een Samsung.. dus meteen eventjes haar Hearthstone laten installeren voor de free packs; de eerste 2 waren niet heel bijzonder, de laatste zat dubbel preparation in.. had ik nog niet.. dus nu komen de miracle decks wel in de buurt van speelbaar..

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

icemotion schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:52:
Gisteren de nieuwe telefoon van mijn vriendin ingesteld, een Samsung.. dus meteen eventjes haar Hearthstone laten installeren voor de free packs; de eerste 2 waren niet heel bijzonder, de laatste zat dubbel preparation in.. had ik nog niet.. dus nu komen de miracle decks wel in de buurt van speelbaar..
Krijg je gratis 2 packs als je voor het eerst op een android speelt?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:04
Vicarious schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:25:
[...]

HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING DAN!
lol niets haha even het potje besproken en dat hij de fout maakte om bran/cthun te willen spelen maar dat ik met alleen C'thun zo dood als een pier geweest was in tegenstelling tot de horror verhalen een zeer aardige speler :D

• icemotion
Dr0ppFTW schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:58:
[...]

Krijg je gratis 2 packs als je voor het eerst op een android speelt?
3 zelfs, en een card back. http://us.battle.net/hear...sung™-galaxy-s6-7-16-2015

Er staat Galaxy s6, maar werkt dus ook voor een s7.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

icemotion schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:26:
[...]

3 zelfs, en een card back. http://us.battle.net/hear...sung™-galaxy-s6-7-16-2015

Er staat Galaxy s6, maar werkt dus ook voor een s7.
Ja ook voor de S7 :)

• Kol Nedra
krijg je voor elke nieuwe telefoon met inloggen nieuwe gratis packs?? echt? vanavond even telefoon van mijn vrouw lenen :P

nothing stops this train

• icemotion
Kol Nedra schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:00:
krijg je voor elke nieuwe telefoon met inloggen nieuwe gratis packs?? echt? vanavond even telefoon van mijn vrouw lenen :P
Ik denk niet dat het voor elke nieuwe telefoon is. Maar voor elk nieuw type telefoon; dus voor het eerst op een iPhone, voor het eerst op n Samsung.. etc..

• Kol Nedra
mijn vrouw heeft zo'n Huawei geval (wat ik nooit zal hebben) Ikzelf bezit Oneplus One, dus ik zou dan gratis packs krijgen?

nothing stops this train

• icemotion
http://www.hearthstonetop...ize-free-packs-gold-dust/

Hier een lijst met alle free packs etc die je kan krijgen. Die Huawei en Oneplus zijn volgens mij beide Android; dus dan zou het niet uitmaken..

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:56

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Volgens mij alleen met een Samsung. Er is ooit zo'n actie geweest van ze. Maar ook daar is omheen te werken:

https://www.reddit.com/r/..._s6_3_packs_and_card_back

• Kasai

Kasai

Legendary

Je kan ook een emulator installeren las ik, toch wel de moeite voor 3 packs :)

Atlas#22744

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik had het zelf met een emulator (Android, Samsung S6) gedaan, vervolgens kreeg ik weer een free pack toen ik m'n S7 Edge in ontvangst nam en HS opstartte. Dus ja ik weet het ook niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 08-06-2016 17:12 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:19
- Android mobiel
- Android tablet
- Samsung Galaxy
- Apple mobiel
- Apple tablet

Bij elk van deze krijg je eenmalig een pack als je hierop inlogt en een game speelt. Gewoon instant conceden voor die gratis packs. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door PCBaas op 08-06-2016 17:28 ]

5700X | RX 6600

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:14

Thompson

Beeromaniac

Ik heb toen wotog net uit was via m'n galaxy S6 3 gratis packs gekregen. :)

Beeromaniac

• mat.hi.as
Ik heb m'n Android tablet pack gekregen door m'n oneplus one resolutie wat hoger te zetten (geroot). Ik wist niet dat dat zou gebeuren, maar wel een mooi bijeffect :).

• Royy90
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ve9kSsac4vmMofC4EhhS9wzZ/full.png

1 juni begonnen met 320 wins, zojuist de 500 aangetikt :P

nummero 6 :) op naar de laatste 3

PSN Profile

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Astie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:38:
[...]

N'Zoth zit inderdaad soms dood in je hand. Je moet hem goed timen. Ook de beurt voor je hem wil spelen zorgen dat je hem goed kan spelen.

Ik vergelijk het met Freeze Mage. Als je de volgende beurt graag Emporer wil spelen speel je FrostNova+Doomsayer om zeker te weten dat hij op een leeg board komt om zo veel mogelijk value eruit te halen.
Het timen ben ik inderdaad wel achter, niet te vroeg spelen, wachten op value (ik wacht eigenlijk altijd tot Chillwing is geweest).
nagasy schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:26:
@satom: N'zoth in mijn deck ervaar ik inderdaad als een win-more card als het op fatigue aankomt.
soms speel ik hem vroeger, maar meestal pas als de belangrijkste deathrattles al gespeeld zijn (chillmaw, sylvanas, ..)

Maar zelf gisteren mocht niet baten tegen fatigue warrior.
Speelt hij op 1 kaart voor fatigue zijn golden monkey. Haalt hij er ook wel geen n'zoth uit.
Hij stond toen op full health en 30 armor.
Speelt n'zoth en kan dankzij ysera deze terug in zijn hand steken... 8)7
Ik wachtte speciaal nog op mijn chillmaw om al zijn legends tegen te houden.
Had zelf nog 2 kaarten in mijn deck. Chillmaw en entomb.
Frustrerende match dus

Maar toont wel dat het deck fatigue warrior aankan als RNG niet had beslist om n'zoth uit golden monkey te halen.
Zojuist tegen een fatigue Warrior met grofweg 50 health nog gewonnen. Dankzij mijn Ysera kon ik N'zoth terug naar mijn hand doen en vervolgens opnieuw spelen. Blijkbaar had hij niets meer om schade aan te richten, want ik kon het board clearen en toen een aantal beurten vrij aanvallen (face) en winnen.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Royy90 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:20:
[afbeelding]

yay! Nicely done Royy _/-\o_

stomme iPad client crasht elke keer. Tijd voor een nieuwe iPad :P
Mocht ik niet reageren op de chat dan komt dat niet omdat ik je niet lief vindt, maar dan komt het omdat ik niet kan chatten als een normale gebruiker en/of als die gecrasht is ik simpelweg je berichtje niet kan terug zien. :|

[ Voor 30% gewijzigd door Nitai op 08-06-2016 19:23 ]

• Sypheron
[afbeelding]

Sodeju, dat heb je rap gedaan!

Gratz!

Ik heb eindelijk vandaag eens een potje met de Miracle N'Zoth Rogue gewonnen en kunnen spelen op de manier dat ie bedoeld is! En dat zelfs nog tegen Totem Shaman, hopen dat ie nu beter blijft lopen _/-\o_

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[afbeelding]

Wow, dat is een beste sprint geweest. Ik zou nooit zoveel potjes in een week kunnen spelen. De frustratie wordt te groot, ook al heb ik een goede winrate.

Feli! :)

• Royy90
  • Nu online
Grotman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Wow, dat is een beste sprint geweest. Ik zou nooit zoveel potjes in een week kunnen spelen. De frustratie wordt te groot, ook al heb ik een goede winrate.

Feli! :)
Zo heel hoog was mn winrate niet maar het zijn vrij snelle potjes. Was al op 4 juni rank 5 haha :P Frustratie was ook zeker zo nu en dan aanwezig hoor haha!

PSN Profile

• murphylee

murphylee

MurphyLee#2626

Holy Fck!
1 juni 2015 bedoel je? 8)7

Maar netjes hoor! _/-\o_
Dacht dat ik al veel speelde maar 180 winst haal ik nog niet eens in een maand met >50% winrate.

Ben de laatste 2 dagen alleen maar wild aan het spelen. Daar zitten me toch een partij slechte tegenstanders tussen met hele rare decks. Soort van tempo mage met dubbele iceblocks etc,, like wtf!

Weer je dagelijkse dosis secret pally en af en toe een DR7 er tussen.
Wel leuk om te spelen :)

• Royy90
  • Nu online
murphylee schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:00:
[...]

Holy Fck!
1 juni 2015 bedoel je? 8)7

Maar netjes hoor! _/-\o_
Dacht dat ik al veel speelde maar 180 winst haal ik nog niet eens in een maand met >50% winrate.

Ben de laatste 2 dagen alleen maar wild aan het spelen. Daar zitten me toch een partij slechte tegenstanders tussen met hele rare decks. Soort van tempo mage met dubbele iceblocks etc,, like wtf!

Weer je dagelijkse dosis secret pally en af en toe een DR7 er tussen.
Wel leuk om te spelen :)
Haha nop, 2016 :P

PSN Profile

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:19
Net in de nieuwe Brawl was mijn openingshand 3x Loatheb, een coin, Oxyxia en m'n 1ste draw die Spell die de volgende legendary + alle copies 3 mana minder maakt. >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/On05Jn5.jpg

5700X | RX 6600

• Sypheron
Meest idiote brawl tot nu toe...

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:06
LOL dat was een snel pakje verdient. Rend blackhand en Chromacus, best een goede combo in deze brawl :)

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Ik had Leeroy (spell) en Murkeye en Eadric (spell). Full face. Ez life, ez pack

• Sypheron
Sypheron schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:20:
Meest idiote brawl tot nu toe...
Ok, ik neem mijn woorden terug. De eerste paar games gingen nergens over maar nu is het best grappig :+

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Echt een idiot rogue in de brawl, hoefde niks te doen om te winnen, ging heropower recht vol op Tirion en kreeg daarna 2 damage van zijn eigen Baron Geddon!!! hahaahah

[ Voor 7% gewijzigd door Cyberamp op 08-06-2016 23:04 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Speelde Varian, die ineens 3x Ragnaros trok voor me. :+

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Hogger ftw. Kon m gratis spelen en daarna nog een paar. Tegenstander had niks in te brengen ondanks goede legendaries.

• Kol Nedra
pfff saaie Brawl deze week, maargoed +40 dust erbij :)

nothing stops this train

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gratz. Shaman is imo het meeste de moeite waard vanwege de gouden totems.

• Kasai

Kasai

Legendary

Domste tavern brawl ooit, duurde 6 potjes voor ik fatsoenlijke kaarten had :')

Atlas#22744

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
ok een leuke brawl potje, mistcaller zeer vroeg kunnen neer leggen en ronde daarna trok ik weer een mistcaller

gg

• icemotion
Deze brawl kan ontzettend grappig zijn, maar de meeste games die ik tot dusver heb gespeeld zijn binnen 2-3 beurten voorbij, allemaal dankzij die extra kaart; Offensive play.

Op zich een goed idee om iets te maken om legendaries wat goedkoper te maken omdat de meeste toch wel veel mana kosten en je vervolgens 6 beurten moet wachten tot er wat gebeurd.. maar dat hele ding had niet stackable moeten zijn.. ik heb ondertussen al t2 Kel'thuzad, t2 Ysera (met coin) en turn 1 emperor voor mn neus gehad.. :/

• Sypheron
Kan mij trouwens niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde legendary's voorrang krijgen.
Legendary's die ik het meeste terug zie komen:

Mistcaller
Sylvanas
Kel'Thuzad
Onyxia
Ysera
Chromaggus
Dr. Boom
Skycap'n Kragg

Maar bijvoorbeeld: Jaraxxu, Antonidas, Rhonin, Al'Akir of King Krush heb ik nog geen enkele keer gezien.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sypheron schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:16:
Kan mij trouwens niet aan de indruk onttrekken dat bepaalde legendary's voorrang krijgen.
Legendary's die ik het meeste terug zie komen:

Mistcaller
Sylvanas
Kel'Thuzad
Onyxia
Ysera
Chromaggus
Dr. Boom
Skycap'n Kragg

Maar bijvoorbeeld: Jaraxxu, Antonidas, Rhonin, Al'Akir of King Krush heb ik nog geen enkele keer gezien.
Alle bovenstaande Legendaries heb ik in 3 brawls nog niet gezien... denk dat het wel redelijk random is hoor. Ik had laatst een onwijs kutdeck met o.a. Bloodmage Thalnos (lekker nuttig zonder spells) en Black Knight (enemy had geen taunts).

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Nitai schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:12:
[...]

yay! Nicely done Royy _/-\o_

stomme iPad client crasht elke keer. Tijd voor een nieuwe iPad :P
Mocht ik niet reageren op de chat dan komt dat niet omdat ik je niet lief vindt, maar dan komt het omdat ik niet kan chatten als een normale gebruiker en/of als die gecrasht is ik simpelweg je berichtje niet kan terug zien. :|
Mijn HS crashed ook vaak op iPhone 6 sinds de laatste update. Meestal als ik aan het einde van een game mijn vriendenlijst aanklik of wanneer ik van menu switch zegmaar...

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Ik vind de brawl maar niets, de game is al redelijk beslist adhv je openingshand.

http://imgur.com/a/piaXT :|

• Kol Nedra
lol ik heb nog 0 golden heroes en ik speel de game al sinds beta lol.

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 78 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.