Ik ben van mening dat Legendaries niet noodzakelijk zijn deze Special. Zou leuk zijn natuurlijk om mee te doen! Erg jammer dat dit je tegenhoud. Legendaries zijn goed, maar imo zeker niet noodzakelijk.Dr0ppFTW schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:14:
[...]
Nee klopt maar persoonlijk mis ik kaarten als sylvanas en rag, welke toch wel goed van pas zouden komen in dit format (denk ik). Verder wel tof dat jullie het überhaupt organiseren en, ondanks ik denk niet echt mee te kunnen komen, leuk format (geniale naam vooral).
Dat zijn wel leuke regels, op youtube kun je ook een challenge vinden tussen Trump en Totalbiscuit waar ze alleen maar kaarten mogen gebruiken met bebaarde mensen/wezens.Kol Nedra schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:47:
-alleen cards met een Female plaatje mogen gebruikt worden
ze zijn het daar niet altijd met elkaar eens of die ene kaart nu een baard/snor heeft of niet
kripp heeft anders een best leuk 30 legendary deck gemaaktRoyy90 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:49:
[...]
bedankt voor je feedback. Echter gebruik je over het algemeen niet zo heel veel Leg's in een deck. Naast Leg's kan je ook gebruik maken van basics en common. Deze kaarten heeft bijna iedereen genoeg van.
Volgend toernooi pas in september terug organiseren.Astie schreef op maandag 30 mei 2016 @ 08:51:
[afbeelding]
Morgenavond om 23:59 is de inschrijvingsdeadline. De interesse is helaas gering door de vele vakantiegangers. Er zal een klein fanatiek groepje overblijven die zich vol op de overwinning willen storten.
GoT Hearthstone Special #2
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Er zijn wel een aantal legendaries die je wel echt een voordeel kunnen geven in bepaalde games. Als je een soort van midrange Paladin wilt spelen, is het wel handig om Tirion te hebben bijvoorbeeldRoyy90 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:02:
[...]
Ik ben van mening dat Legendaries niet noodzakelijk zijn deze Special. Zou leuk zijn natuurlijk om mee te doen! Erg jammer dat dit je tegenhoud. Legendaries zijn goed, maar imo zeker niet noodzakelijk.
Ik had een 'win 3 rogue games' quest en aangezien miracle rogue in deze meta niet werkt heb ik besloten een anti agro rogue deck te maken.
Ik kom de laatste tijd eigenlijk alleen maar agro shaman, zoo, agro warrior en hunter tegen. Dus ik heb een erg tempo rogue deck gemaakt die puur is bedoelt om te zorgen dat de agro decks geen board kunnen krijgen. Tot nu toe sta ik 4-0 rond rank 10.
Dit seizoen heb ik erg veel moeite met ladder, omdat ik toch redelijk 'control'ish' wil spelen, maar dat werkt gewoon niet. Dus ik hoop dat ik met zulke decks het beter zal doen.
Ik kom de laatste tijd eigenlijk alleen maar agro shaman, zoo, agro warrior en hunter tegen. Dus ik heb een erg tempo rogue deck gemaakt die puur is bedoelt om te zorgen dat de agro decks geen board kunnen krijgen. Tot nu toe sta ik 4-0 rond rank 10.
Dit seizoen heb ik erg veel moeite met ladder, omdat ik toch redelijk 'control'ish' wil spelen, maar dat werkt gewoon niet. Dus ik hoop dat ik met zulke decks het beter zal doen.
Ik kom op rank 11 veel midrange hunter tegen, weet nog niet zo goed hoe ik die het beste kan counteren.
Atlas#22744
Ik kom agro shaman veeel vaker tegen dan hunter. Ik denk dat 40-50% van de games tegen agro shaman zijn.Kasai schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:16:
Ik kom op rank 11 veel midrange hunter tegen, weet nog niet zo goed hoe ik die het beste kan counteren.
Ik speel dan zelf totem shaman, misschien kom ik mijn eigen class minder tegen?aicaramba schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:21:
[...]
Ik kom agro shaman veeel vaker tegen dan hunter. Ik denk dat 40-50% van de games tegen agro shaman zijn.
Oh, ik zie net dat ik overdrijf, heb 2 x gespeeld tegen mid range hunter van de 8 potjes, waren de laatste 2 potjes
Atlas#22744
Zolang je boardcontrol kunt behouden win je meestal de matchup. Zoo is uitstekend tegen de nieuwe Midrange Hunter, maar heb je geen board control dan is de matchup naar mijn mening erg snowballachtig. Tegen Midrange Shaman bijvoorbeeld, clear je al zijn totems voor beurt 7.Kasai schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:16:
Thanks, Zoo zou ik kunnen proberen. Die Carrion Grub zijn alleen lastig te verwijderen.
Atlas#22744
Ik ben met mid-range hunter rank 10 geworden. Zoo was juist de class waar ik het minst moeite mee had eigenlijk. Uiteindelijk met een 16-2 run rank 10 geworden. Van die 18 potjes waren er 7 tegen zoo. Allemaal gewonnen. De twee losses waren Yogg mages, die zoveel removal hadden en zelfs nog spells hadden om mijn face te raken, dat ik gewoon geen kans maakte, want tegen de tijd dat ik een board had kwam Yogg die in beide potjes mijn board vernietigde en hem extra HP+secrets gaf. Maar zoo? Easy. Kom zelf het meeste shamans en aggro warriors tegen eigenlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Alwayshappyz op 31-05-2016 11:25 ]
Tempo Mage is ook nog wel redelijk goed tegen Midrange Hunter ja. Maar wat zijn volgens jou de reden(en) dat je vaak van Zoo won?Alwayshappyz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:25:
Ik ben met mid-range hunter rank 10 geworden. Zoo was juist de class waar ik het minst moeite mee had eigenlijk. Uiteindelijk met een 16-2 run rank 10 geworden. Van die 18 potjes waren er 7 tegen zoo. Allemaal gewonnen. De twee losses waren Yogg mages, die zoveel removal hadden en zelfs nog spells hadden om mijn face te raken, dat ik gewoon geen kans maakte, want tegen de tijd dat ik een board had kwam Yogg die in beide potjes mijn board vernietigde en hem extra HP+secrets gaf. Maar zoo? Easy. Kom zelf het meeste shamans en aggro warriors tegen eigenlijk.
Ik heb zelf wat midrange hunter gespeeld. Ik vond dat als ik niet mijn fiery bats had op turn 1 dat ik al vaak verloor tenzij mijn tegenstander ook geen een drop heeft. Het kan ook aan mij liggen maar midrange hunter heeft geen comeback tegen zoo omdat ze gewoon minder sticky minions hebben.Alwayshappyz schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:25:
Ik ben met mid-range hunter rank 10 geworden. Zoo was juist de class waar ik het minst moeite mee had eigenlijk. Uiteindelijk met een 16-2 run rank 10 geworden. Van die 18 potjes waren er 7 tegen zoo. Allemaal gewonnen.
Ik had gisteren een bizar potje tegen een soort miracle Rogue met yogg saron. Hij heeft hem gewoon drie keer kunnen spelen. De eerste twee keer alleen maar spells die hem hielpen, mijn complete board leeg en shadowstep. De derde keer bleef er een dik gebuffde Yogg voor hem liggen tegen wederom een leeg board voor mij... ik denk dat van de 20-30 spells er 2-3 mee zaten.
Deze pot heb ik dan ook verloren.
Deze pot heb ik dan ook verloren.
Een paar dagen verder; nog steeds rond de rank 8 hang ik.. denk zo'n 50% winrate wat ik haal met dit deck so far.Astie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:24:
[...]
Heel vaak houd ik azure bijvoorbeeld in openingshand om synargy te activeren. Tegen Warrior en Paladin houd ik zelfs Ysera soms in handen. Op die manier heb je de hele match synargy.
Het moeilijkste aab dit deck vind ik de muligan keuzes. Dat moet je echt leren.
En inschatten waarvokr je je pain gaat gebruiken.
Ik merk toch dat dit deck het moeilijk heeft tegen Aggro, als je een beetje pech hebt met je mulligan is je early game een ramp en verlies je op beurt 4-5. Het komt stiekem toch net te vaak voor dat ik geen dragon heb, of juist wel maar dan ontbreken de 2 en 3-drops. Als je niet kan curven met dit deck in het begin tegen een aggro deck dan heb je vaak al een probleem.
Heb je een beetje, dan kan het beide kanten op gaan. Curve je uit dan maakt aggro geen enkele kans omdat je veel meer value hebt. Maar de eerste paar beurten zijn cruciaal en heb je een beetje geluk nodig.

Nog een kleine 3 uur tot het toernooi begint. Je kan je tot die tijd nog inschrijven!!!
GoT Hearthstone Special #2
Varian lijkt zo niet te passen in dat deck
Verwijderd
Da's een game ender. Die pakt 2 of 3 minions waaronder een taunt of charge.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 08:13 ]
Wat zijn nog meer goede anti-aggro decks op dit moment? Was het gisteravond na 15+ aggro/totem Shamans en 6 Zoolocks (rond rank 9) helemaal zat... En het begin van een nieuwe maand is ook altijd flink aggro-heavy...Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:44:
Last minute aggro farming, win streak van 10, nu heb ik geen zin meer
[afbeelding]
Varian is een kaart om de game te winnen. Dat soort deck heeft dat wel nodig. Je kan hem wel inwisselen voor een andere kaart die hetzelfde doet (je de game winnen).
Brawl vind ik een veel vreemdere kaart in dit deck.
Verwijderd
Die heb ik als laatste erin gedaan en is nodig omdat er weinig removal in het deck zit. Je minions zijn removal en AoE werkt tegen klein grut, maar als je geen antwoord hebt op een taunt muur (bijv. Twin Emperor of Call ot Wild), is een Brawl een uitkomst.DarthDavy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:42:
[...]
Brawl vind ik een veel vreemdere kaart in dit deck.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 08:55 ]
Dit komt doordat gisteren het seizoen eindigde. Dan probeert iedereen easy wins te pakken.The_Big_Easy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:39:
[...]
Wat zijn nog meer goede anti-aggro decks op dit moment? Was het gisteravond na 15+ aggro/totem Shamans en 6 Zoolocks (rond rank 9) helemaal zat... En het begin van een nieuwe maand is ook altijd flink aggro-heavy...
Nu zal de meta vol zitten met tier 1 decks omdat de fast legend players nu aan het ranken zijn. Over een dag of 5 komt dat weer tot rust en zal de meta weer meer veranderen waarna het tegen het einde weer echt aggro wordt.
Elk seizoen weer hetzelfde.
Dat weet ik ook wel, maar toch frusteert het me enorm... vandaar de vraag naar dat soort decks die het momenteel goed doen in dat soort omstandigheden... Zag trouwens vanmorgen nog steeds alleen aggro hoor...Astie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:08:
[...]
Dit komt doordat gisteren het seizoen eindigde. Dan probeert iedereen easy wins te pakken.
Nu zal de meta vol zitten met tier 1 decks omdat de fast legend players nu aan het ranken zijn. Over een dag of 5 komt dat weer tot rust en zal de meta weer meer veranderen waarna het tegen het einde weer echt aggro wordt.
Elk seizoen weer hetzelfde.
Klopt, op dit moment zijn de fast legend spelers bezig. Die zullen dus Zoo of Aggro Shaman spelen. Daarnaast heb je de spelers die counterdecks spelen.The_Big_Easy schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Dat weet ik ook wel, maar toch frusteert het me enorm... vandaag de vraag naar dat soort decks die het momenteel goed doen in dat soort omstandigheden... Zag trouwens vanmorgen nog steeds alleen aggro hoor...
Frustrerend is het zeker en liep hier ook altijd tegen aan. Nu weet ik dat het gebeurd dus probeer me ertegen te wapenen. Gisteren speelde ik freezemage wat erg goed werkte tegen Zoo en Shaman.
//offtopic... vandaag naar voorpremiere Warcraft.. ben heel benieuwd!!
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
WTF??? Ik zie net dat ik Prophet Velen nieuw in mijn collectie heb!
Ik weet vrijwel zeker dat ik die niet uit een pack getrokken heb, ik koop alleen packs uit de laatste expansion en mijn vorige brawl of spectate pack zat zeker geen legendary! Niet dat je mij zult horen klagen hierover, maar ik snap er geen drol van
In het begin van een nieuw seizoen zie je inderdaad voornamelijk zoo en aggro-decks om zo snel mogelijk te ranken. De eerste week vind ik altijd het minst leuk om op de ladder te spelen. Maar mijn N'Zoth Paladin gaat daar redelijk goed tegen, gewoon aggressief mulligan-en voor removal. Na ongeveer twee boardclears zijn ze vaak klaar voor de slacht, gewoon boardcontrol spelen tot ze conceden.
Inderdaad, gisteren ook freezemage gespeeld en Reno ook weer van stal gehaald. Lange potjes maar vaak heb je te maken met ervaren spelers die ook snel conceden als ze zien dat het niet gaat lukken.Astie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:35:
[...]
Klopt, op dit moment zijn de fast legend spelers bezig. Die zullen dus Zoo of Aggro Shaman spelen. Daarnaast heb je de spelers die counterdecks spelen.
Frustrerend is het zeker en liep hier ook altijd tegen aan. Nu weet ik dat het gebeurd dus probeer me ertegen te wapenen. Gisteren speelde ik freezemage wat erg goed werkte tegen Zoo en Shaman.
Leuk is anders.
Gisterennacht was ik Overwatch aan het spelen, zegt m'n broertje opeens, WTF, ik ben van rank 13 naar 20 gegaan? Hoe kan dat nou! Ik ben gehackt! Ik zo heel rustig, misschien omdat het 1 juni is? Het kwartje viel heel laat....haha
[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 01-06-2016 10:17 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dat gevoel had ik ook, zo enorm veel Battlecry minions in dat deck, terwijl je kaarten zoals Ragnaros en Leeroy dan bijvoorbeeld niet heb.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Maar het deck heeft vrij weinig echt grote bodies. Als je hem laat trekt dan kun je hem eigenlijk niet spelen wegens fatigue damage (om de vele battlecry's nog maar te negeren - die Benjamin benoemde). In control decks kan ik hem plaatsen, maar in een aggro deck vind ik hem zelf wat apart, maar als het werkt dan werkt hetVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:13:
Da's een game ender. Die pakt 2 of 3 minions waaronder een taunt of charge.
[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 01-06-2016 11:08 ]
Verwijderd
Het is geen aggro deck, maar een minion based tempo deck.
Tegen aggro pak je in de mid-game het bord, tegen mid-range en control pak je het tempo. Tegen de laatste 2 is Varian nodig om de game te pakken. Je zet de hele game druk met minions en finisht met Grom burst of pakt een value turn met Varian. Daarnaast zijn er de Berserkers die soms uit de hand lopen, maar meestal gewoon hard removal of awkward trades uitlokken.
De battlecries zijn aan het eind van het spel niet meer belangrijk. Dan heb je de laatste paar damage nodig om de game af te sluiten. Een paar 3/3 minions op het bord zijn dan meer waard dan een gemiste 2/2 axe of 1 dmg AoE.
Tegen aggro pak je in de mid-game het bord, tegen mid-range en control pak je het tempo. Tegen de laatste 2 is Varian nodig om de game te pakken. Je zet de hele game druk met minions en finisht met Grom burst of pakt een value turn met Varian. Daarnaast zijn er de Berserkers die soms uit de hand lopen, maar meestal gewoon hard removal of awkward trades uitlokken.
De battlecries zijn aan het eind van het spel niet meer belangrijk. Dan heb je de laatste paar damage nodig om de game af te sluiten. Een paar 3/3 minions op het bord zijn dan meer waard dan een gemiste 2/2 axe of 1 dmg AoE.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2016 11:17 ]
Die berserkers worden bij mij gewoon altijd getrade eigenlijk. Aggro had ik verder niks meer tegen als mijn starthand prut was. Maar ik zal het wel verkeerd spelen, blij dat het voor jou wel werktVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:14:
Het is geen aggro deck, maar een minion based tempo deck.
Dus hij logde in, kreeg de melding waar hij geëindigd was vorig seizoen, opende zijn reward chest, kreeg zijn bonussterren en zijn nieuwe rank.... Sounds legitNitai schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:14:
[...]
zegt m'n broertje opeens, WTF, ik ben van rank 13 naar 20 gegaan? Hoe kan dat nou! Ik ben gehackt! Ik zo heel rustig, misschien omdat het 1 juni is? Het kwartje viel heel laat....haha
Kun je uitleggen wat voor jou het verschil is tussen het "bord pakken" en "tempo pakken"? Voor mij is dat namelijk hetzelfde. Ik merk dat iedereen weer subtiele verschillen hanteert als het om de definitie van tempo aankomt dus wil graag zoveel mogelijk input over deze term.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:14:
Tegen aggro pak je in de mid-game het bord, tegen mid-range en control pak je het tempo.
[ Voor 5% gewijzigd door Morphs op 02-06-2016 09:43 ]
Board control en tempo zijn 2 verschillende dingen, maar die wel verband met elkaar houden.Morphs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:43:
[...]
Kun je uitleggen wat voor jou het verschil is tussen het "bord pakken" en "tempo pakken"? Voor mij is dat namelijk hetzelfde. Ik merk dat iedereen weer subtiele verschillen hanteert als het om de definitie van tempo aankomt dus wil graag zoveel mogelijk input over deze term.
Board control is vooral; wie heeft de sterkste positie op het board qua minions. Meestal is dat degene met de meeste minions.
Een aggro deck zal in het begin meer minions spelen dan een tempo of midrange deck, maar als je als control speler genoeg removal etc hebt dan krijgt hij op een gegeven moment een sterkere board positie omdat zijn minions een stuk beter zijn en hij het board van zijn tegenstander leeg kan houden.
Tempo draait vooral om het continu kunnen spelen van goede kaarten op een goede curve. Wat dat inhoudt is dat je wat langzamer een board ontwikkeld dan aggro. Tegen control betekent dat je constant druk kan opvoeren tegen de control speler die het dan op een gegeven moment moeilijk krijgt om alles te removen voordat de control speler zijn grote finishers kan spelen.
Tempo is in definitie het opofferen van kaarten/health voor mana. Dit kan er indirect voor zorgen dat je dan een betere boardpositie krijgt omdat jij meer mana op het bord hebt staan en dit zorgt er weer voor dat je meer schade kan doen op je tegenstander, want je hoeft niet te traden met al je minions om board control te houden en met de overige kan je dan voor face gaan. Als je meer tempo hebt dan de tegenstander in het begin van de game heb jij het momentum en is de kans groot dat je de game kan eindigen met burst voordat je tegenstander z'n card advantage kan gebruiken om terug te komen in de game.
Sap is een mooi voorbeeld qua tempo kaart, vooral als je dit doet op bijv. een Sylvanas. Je offert 2 mana en een kaart op, om 6 mana van het veld af te halen en je tegenstander de mogelijkheid geeft om hem weer opnieuw in te laten zetten. Je hebt dan gelijk een 4 mana voordeel, die kan oplopen tot 10 mana als je tegenstander Sylvanas weer opnieuw inzet, maar je verliest wel een kaart voor dit voordeel die kan leiden tot een betere board positie.
"Tempo pakken" kan je dus in principe zien als het dumpen van je hand voor damage op je tegenstander, in de hoop dat je de game kan eindigen voordat je tegenstander zijn card advantage kan gebruiken. In principe hoef je hiervoor niet perse het "bord te pakken", want bijv. weapons en/of charge minions inzetten en voor face gaan vallen namelijk ook onder het "tempo pakken".
EDIT:
Hier staat ook wel een mooie uitleg: http://hearthstone.gamepedia.com/Tempo
Sap is een mooi voorbeeld qua tempo kaart, vooral als je dit doet op bijv. een Sylvanas. Je offert 2 mana en een kaart op, om 6 mana van het veld af te halen en je tegenstander de mogelijkheid geeft om hem weer opnieuw in te laten zetten. Je hebt dan gelijk een 4 mana voordeel, die kan oplopen tot 10 mana als je tegenstander Sylvanas weer opnieuw inzet, maar je verliest wel een kaart voor dit voordeel die kan leiden tot een betere board positie.
"Tempo pakken" kan je dus in principe zien als het dumpen van je hand voor damage op je tegenstander, in de hoop dat je de game kan eindigen voordat je tegenstander zijn card advantage kan gebruiken. In principe hoef je hiervoor niet perse het "bord te pakken", want bijv. weapons en/of charge minions inzetten en voor face gaan vallen namelijk ook onder het "tempo pakken".
EDIT:
Hier staat ook wel een mooie uitleg: http://hearthstone.gamepedia.com/Tempo
5700X | RX 6600
Er circuleert een post op het net over de 'three competing resources'. Tempo, card advantage en hero life. Het geeft goede definities van dat soort termen en legt uit hoe ze werken. Deel 1, deel 2.Morphs schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:43:
[...]
Kun je uitleggen wat voor jou het verschil is tussen het "bord pakken" en "tempo pakken"? Voor mij is dat namelijk hetzelfde. Ik merk dat iedereen weer subtiele verschillen hanteert als het om de definitie van tempo aankomt dus wil graag zoveel mogelijk input over deze term.
Sar schreef:
[...]
Tempo is a reference to how quickly you can spend your mana in order to gain position on the board.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Thanks voor de input guys, much appreciated!
Ik had ondertussen dit artikel nog gevonden, waar het ook wel mooi wordt uitgelegd:
http://magic.wizards.com/...evel-one/tempo-2014-09-22
Ik had ondertussen dit artikel nog gevonden, waar het ook wel mooi wordt uitgelegd:
http://magic.wizards.com/...evel-one/tempo-2014-09-22
Zow dagje niets te doen op het werk dat nieuwe Miracle deck is echt fantastisch je kan echt van alle andere decks winnen
ik speel de versie die volgens mij Sjow van de week speelde op de stream met Nzgoth als finisher
Jij hebt blijkbaar nooit gespeeld tijdens het moment van sterretjes uitdelen?Jason X schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:57:
[...]
Dus hij logde in, kreeg de melding waar hij geëindigd was vorig seizoen, opende zijn reward chest, kreeg zijn bonussterren en zijn nieuwe rank.... Sounds legit
Als je in een game zit op het moment van overgang, en je eindigt je game, dan zie je je nieuwe rank al. Pas als je HS afsluit en opstart dan krijg je die sequence die jij beschrijft.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Deck list pls. Ga dit seizoen ook miracle spelenWognummer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:03:
Zow dagje niets te doen op het werk dat nieuwe Miracle deck is echt fantastisch je kan echt van alle andere decks winnenik speel de versie die volgens mij Sjow van de week speelde op de stream met Nzgoth als finisher
Even uitgetikt zit in de treinAstie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Deck list pls. Ga dit seizoen ook miracle spelen
2 backstab
2 preperation
2 journey below
2 evescerate
2 SAP
1 bloodmage thalnos
2 undercity hulkster
2 fan of knives
2 shadow strike
2 earthen ring farseer
1 Edwin vancleef
2 si 7 agent
2 tomb pilager
1 xaril poisoned mind
2 azure drake
2 gadgetzan auctioneer
1 n'zoth the corruptor
2 Journey below - 2 conceal
N'zoth - Leeroy Jenkins
1 Fan + farseer - 2 Cold Blood
Voor meer burst
N'zoth - Leeroy Jenkins
Voor meer burst
I bad beat my meat by busting my nuts!
Geprobeerd deze versie die ik speel gaf betere resultaten voor mijmurphylee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:15:
N'zoth - Leeroy Jenkins
Voor meer burst
Leuke brawl deze week. Voor mij veel nieuwe kaarten kunnen spelen en meemaken
Ik heb nu ook beide geprobeerd en degene met N'Zoth is veel stabieler. Win er veel meer mee.murphylee schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:15:
N'zoth - Leeroy Jenkins
Voor meer burst
Ik blijf alleen moeite houden met Paladins en hun achterlijke card drawAstie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Ik heb nu ook beide geprobeerd en degene met N'Zoth is veel stabieler. Win er veel meer mee.
Vanavond 10-4 gegaan met het deck.Wognummer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:35:
[...]
Ik blijf alleen moeite houden met Paladins en hun achterlijke card draw![]()
Heb je echt een 2de Shadow Strike nodig? Ik speel precies dezelfde list, maar -1 Shadow Strike + 1 Conceal.Astie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:49:
[...]
Vanavond 10-4 gegaan met het deck.![]()
![]()
[afbeelding]
Ja en neeAn1mA schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 05:17:
[...]
Heb je echt een 2de Shadow Strike nodig? Ik speel precies dezelfde list, maar -1 Shadow Strike + 1 Conceal.
ik kom er echt nooit met 2 te zitten maar soms mis je idd de conceal. ik ga het vandaag eens testen toch geen drol te doen op het werk
ik ben er 20-3 mee gegaan gister en die 3 verloor ik alle 3 van paladins
de Hoeveelheid Xaril's die ik haal uit Journey from below is trouwens bizar haha een keer 3 in een game gespeeld. en toen weer 3 terug gehad met n'zoth
[ Voor 14% gewijzigd door Wognummer op 03-06-2016 05:40 ]
Ja krijg ook vedomde veel Xaril's en vreemd genoeg atm geen aggro op ladder te bekennen, maar cthun warriors QQ.Wognummer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 05:38:
[...]
Ja en nee
ik kom er echt nooit met 2 te zitten maar soms mis je idd de conceal. ik ga het vandaag eens testen toch geen drol te doen op het werk
ik ben er 20-3 mee gegaan gister en die 3 verloor ik alle 3 van paladins
de Hoeveelheid Xaril's die ik haal uit Journey from below is trouwens bizar haha een keer 3 in een game gespeeld. en toen weer 3 terug gehad met n'zoth
Soms zou ik willen dat ik ook belachelijk veel dust had om alle leuke decks te kunnen craften en spelen xD
Dat rogue deck ziet er tof uit, maar ik mis zo ongeveer de helft xD
Dat rogue deck ziet er tof uit, maar ik mis zo ongeveer de helft xD
Leuk om N'Zoth toe te passen op mircale Rogue, ga het eens proberen. Had de laatste tijd niet zoveel succes meer met de klassieke variant.
Speel sinds kort wel Tempo Warrior, dat is echt super leuk deck en Varian Wrynn is gewoon bazen kaart
Speel sinds kort wel Tempo Warrior, dat is echt super leuk deck en Varian Wrynn is gewoon bazen kaart
Atlas#22744
die zgoth heeft zoveel synergie met het deck is echt geweldigKasai schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:54:
Leuk om N'Zoth toe te passen op mircale Rogue, ga het eens proberen. Had de laatste tijd niet zoveel succes meer met de klassieke variant.
Ik speel ook een N'zoth (eigen variant) Rogue deck.
echt grappig dat je fav character keuze kan veranderen, voor deze expansion vond ik rogue 10x niks, nu is het mijn main geworden ^^
mijn Rogue was pas lvl 20 (de rest 45+) maar nu is mijn rogue lvl 35 ^^
echt grappig dat je fav character keuze kan veranderen, voor deze expansion vond ik rogue 10x niks, nu is het mijn main geworden ^^
mijn Rogue was pas lvl 20 (de rest 45+) maar nu is mijn rogue lvl 35 ^^
nothing stops this train
Leuk deck, ik mis alleen Xaril en Edwin. Zijn die een beetje te vervangen? Momenteel heb ik dust voor 1 Legendary, waarschijnlijk kan ik Xaril dan het best craften? Die lijkt mij tenminste essentiëler voor dit deck dan Edwin.Astie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:49:
[...]
Vanavond 10-4 gegaan met het deck.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik denk dat Edwin juist iets belangrijker is voor het deck dan Xaril. Ja Xaril bied value en heeft synergie met Nzoth, maar Edwin is in dit soort decks vaak zo'n enorme threat en winconditie..Amras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:25:
[...]
Leuk deck, ik mis alleen Xaril en Edwin. Zijn die een beetje te vervangen? Momenteel heb ik dust voor 1 Legendary, waarschijnlijk kan ik Xaril dan het best craften? Die lijkt mij tenminste essentiëler voor dit deck dan Edwin.
Heb je Leeroy ? Lijkt me ok vervanging voor Xaril...Amras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:25:
[...]
Leuk deck, ik mis alleen Xaril en Edwin. Zijn die een beetje te vervangen? Momenteel heb ik dust voor 1 Legendary, waarschijnlijk kan ik Xaril dan het best craften? Die lijkt mij tenminste essentiëler voor dit deck dan Edwin.
en de spells zijn dan ook weer edwin voericemotion schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Ik denk dat Edwin juist iets belangrijker is voor het deck dan Xaril. Ja Xaril bied value en heeft synergie met Nzoth, maar Edwin is in dit soort decks vaak zo'n enorme threat en winconditie..
aan de andere kant met Journey below lukt het ook aardig
[ Voor 6% gewijzigd door Wognummer op 03-06-2016 10:35 ]
Ik kan helaas niet mijn deck posten aangezien dat soort sites geblokkeerd zijn op mijn werk.
Maar ik heb zowel Edwin en Xaril in mijn deck. Ook 1 questioning adventurer zit er ook bij, voor de rest heel veel deathrattles en N'zoth uiteraard
Maar ik heb zowel Edwin en Xaril in mijn deck. Ook 1 questioning adventurer zit er ook bij, voor de rest heel veel deathrattles en N'zoth uiteraard
nothing stops this train
Nope, helaas. Dat wordt dus nog even sparen.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Heb je Leeroy ? Lijkt me ok vervanging voor Xaril...
Ik erger mij momenteel kapot aan de opeenvolging van Shaman en Zoo decks, dus ben op zoek naar decks die ze keihard counteren. Gisteren uit frustratie maar gaan experimenteren met een Warrior deck met veel Taunt minions er in, maar ook dat mocht niet baten. Op een of andere manier lijken die Turn 6 kill decks ook alle geluk van de wereld te hebben.
Probeer even de N'zoth paladin dan. 2x consec , 2x equality , 2x pyro , 1x doomsayer , 2x forbidden healing , deathrattle taunts en N'zoth.Amras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Nope, helaas. Dat wordt dus nog even sparen.
Ik erger mij momenteel kapot aan de opeenvolging van Shaman en Zoo decks, dus ben op zoek naar decks die ze keihard counteren. Gisteren uit frustratie maar gaan experimenteren met een Warrior deck met veel Taunt minions er in, maar ook dat mocht niet baten. Op een of andere manier lijken die Turn 6 kill decks ook alle geluk van de wereld te hebben.
Goed aantal heals en clears + taunts + weapons om hun barrage te stoppen.
Of stap gewoon over op aggro decks om zo te winnen, afhankelijk van hoever je de ladder op wil geraken.
Ik speel meestal om richting 5 te raken voor golden epic en dan stop ik met serieus spelen en doe funtech.
Ik heb eergisteren voor een quest even de divine aggro Pally uit de kast getrokken en unranked gespeeld, maar die deed het daar wel weer erg goed tegen Shaman en Zoo. Dus zit er aan te denken om daar vanavond ook op de ladder weer even te kijken hoe die performed.
Mijn nieuwe N'Zoth control priest heeft aardig wat tools om met dat soort hufters te dealen. 2x doomsayer, 2x execate evil, 2x auchenai priest + circle of healing en dan nog 1 embrace the shadows.Amras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Nope, helaas. Dat wordt dus nog even sparen.
Vooral doomsayer is deze meta echt goed.
Atlas#22744
eens DS is echt geniaal deze meta zelfs over gedacht hem in mn rogue te gaan spelenKasai schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:15:
[...]
Mijn nieuwe N'Zoth control priest heeft aardig wat tools om met dat soort hufters te dealen. 2x doomsayer, 2x execate evil, 2x auchenai priest + circle of healing en dan nog 1 embrace the shadows.
Vooral doomsayer is deze meta echt goed.
Dat Rogue deck. Het lokt ernstig. Ik zou er 3 legendaries voor moeten craften (Xaril, Edwin, Bloodmage), en dus al mijn dust op moeten maken + Dr Boom en Mal'ganis moeten DE'en.
Is het het waard?
Is het het waard?
Behalve Thalnos zijn het kaarten die je alleen in Rogue gaat gebruiken, Thalnos nog in Freeze Mage. Of het waard is? Dat is een vraag die alleen jij kan beantwoorden. Heb je nog andere Legendaries op je craftlist staan of heb je alle bruikbare neutral Legendaries al?Lapras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:29:
Dat Rogue deck. Het lokt ernstig. Ik zou er 3 legendaries voor moeten craften (Xaril, Edwin, Bloodmage), en dus al mijn dust op moeten maken + Dr Boom en Mal'ganis moeten DE'en.
Is het het waard?
Nope , niet in mijn ogen. Boom en Mal'ganis zijn enkel nog bruikbaar voor wild dus als je die format niet speelt kan je evt overwegen.Lapras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:29:
Is het het waard?
Edwin en Bloodmage zijn goeie standard legendaries die je nog lang kan gebruiken maar je crafting hangt echt af van wat je andere legendaries zijn.
Voor 1 deck 3 legendaries craften zou ik nooit doen, maar dat ben ik dan weer.
PS heb je al je golden al gedust ? zit meestal nog redelijk wat dust in die goldens ...
Lijkt me ook leuk, maar mis 2x prep, Bloodmage en Edwin. Waarvan Bloodmage denk ik het minst essentieel is. Heb op zich genoeg dust om ze te craften, maar ik weet niet of ik op het moment echt de moeite waard vind.Lapras schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:29:
Is het het waard?
Dit deck heeft slechte matchups tegen zowel mid-shaman als zoo. Je hebt meer aan een tempo warrior.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:55:
[...]
Probeer even de N'zoth paladin dan. 2x consec , 2x equality , 2x pyro , 1x doomsayer , 2x forbidden healing , deathrattle taunts en N'zoth.
Goed aantal heals en clears + taunts + weapons om hun barrage te stoppen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Gewoon proberen. Voor whispers zag je deze kaart eigenlijk alleen bij freeze mages, maar ik vind het een geniale kaart voor beurt 2 of 3.Wognummer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:18:
[...]
eens DS is echt geniaal deze meta zelfs over gedacht hem in mn rogue te gaan spelen
Atlas#22744
Tempo Warrior is goed tegen aggro ja, maar Nzoth Paladin is niet bepaald zwak tegen aggro hoor, potjes duren alleen ellendig langTektoon schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:37:
[...]
Dit deck heeft slechte matchups tegen zowel mid-shaman als zoo. Je hebt meer aan een tempo warrior.
Ik blijf Nzoth paladin erg gaaf vinden om te spelen. Ik heb mijne wel wat anders dan de "standaard" nzoth paladin gemaakt. Enige nadeel is, zoals An1mA ook aangeeft, de potjes duren soms wel erg lang. Al meerdere keren gehad dat het tot fatigue ging en ik won doordat ik mezelf nog even 20HP kon healen met forbidden healing
Beeromaniac
ik heb andere dingen die ik graag op T2 doe dus het past gewoon niet ben ik bangKasai schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:37:
[...]
Gewoon proberen. Voor whispers zag je deze kaart eigenlijk alleen bij freeze mages, maar ik vind het een geniale kaart voor beurt 2 of 3.
Doomsayer past idd niet bij een Nzoth Rogue, want je hebt genoeg early removal om voor de board te gaan.Wognummer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:41:
[...]
ik heb andere dingen die ik graag op T2 doe dus het past gewoon niet ben ik bang
Daarom ook dat ik dus zei afhankelijk hoe ver je wil geraken op de ladderAn1mA schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:38:
[...]
Tempo Warrior is goed tegen aggro ja, maar Nzoth Paladin is niet bepaald zwak tegen aggro hoor, potjes duren alleen ellendig lang
Ja, dit antwoord had ik verwacht en je hebt ook gelijk. Ik mis Leeroy, Cairne, Justicar, Gormok en Alex nog. Tegelijkertijd heb ik geen decks waarin ik die zou gebruiken op Zoo na. Thalnos zou ik wel graag craften, aangezien ik nog wel eens wat expirementeer met Malygos decks.An1mA schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:33:
[...]
Behalve Thalnos zijn het kaarten die je alleen in Rogue gaat gebruiken, Thalnos nog in Freeze Mage. Of het waard is? Dat is een vraag die alleen jij kan beantwoorden. Heb je nog andere Legendaries op je craftlist staan of heb je alle bruikbare neutral Legendaries al?
N'Zoth paladin staat hoog op mijn craft lijstje, maar 2 class legendaries craften vind ik altijd moeilijkThompson schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:40:
Ik blijf Nzoth paladin erg gaaf vinden om te spelen. Ik heb mijne wel wat anders dan de "standaard" nzoth paladin gemaakt. Enige nadeel is, zoals An1mA ook aangeeft, de potjes duren soms wel erg lang. Al meerdere keren gehad dat het tot fatigue ging en ik won doordat ik mezelf nog even 20HP kon healen met forbidden healing
Hoe belangrijk is Ragnaros, Light Lord?
Atlas#22744
Ik speel zonder Rag the light lord in mijn lijst. Heb em vervangen door een corrupted healbot voor synergy met N'zoth. Als je draw mist kan je evt ook vervangen door LOHKasai schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:49:
[...]
N'Zoth paladin staat hoog op mijn craft lijstje, maar 2 class legendaries craften vind ik altijd moeilijk
In mijn ogen is deze best wel belangrijk. Het ook een tijdje N'zoth Paladin gespeeld en Ragnaros, Lightlord is absoluut geen overbodige luxe. Denk wel dat je hem kan vervangen door een andere kaart, maar ik zou hem toch aanbevelen in je build.Kasai schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:49:
[...]
N'Zoth paladin staat hoog op mijn craft lijstje, maar 2 class legendaries craften vind ik altijd moeilijk
Thanks! Ik probeer het denk ik eerst zonder en als het helemaal kut is, craft ik hem gewoon
Atlas#22744
Ik heb hem ook niet in mijn deck zitten. Maar heb wel meer "vreemde" aanpassingen.
Run bijvoorbeeld ook 2x blessing of might en 2x BGH. Ideaal als extra removal, enemy minion buffen en removen. Heb je voor 6 mana een vrij sterke removal (alles met 4+ attack kun je removen) + een 4/2 minion on board. En je kunt de BoM ook gebruiken voor gunstigere trades of om te finishen en de BGH bewaren voor dingen als ragnaros/cthun etc.
Run bijvoorbeeld ook 2x blessing of might en 2x BGH. Ideaal als extra removal, enemy minion buffen en removen. Heb je voor 6 mana een vrij sterke removal (alles met 4+ attack kun je removen) + een 4/2 minion on board. En je kunt de BoM ook gebruiken voor gunstigere trades of om te finishen en de BGH bewaren voor dingen als ragnaros/cthun etc.
Beeromaniac
Nondeju wat baal ik zeg... 9-3 gegaan met het beste arena deck wat ik ooit heb gehad, had 12-0 moeten zijn.
Mage met faceless summunor die een king mukla krijgt
Shaman met perfecte totem draw
En een paladin die nagenoeg dood was en tirion topdeckt...
Bah.
Bah.
Beeromaniac
Maar wel een legendary uit je pack toch?Thompson schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:32:
Nondeju wat baal ik zeg... 9-3 gegaan met het beste arena deck wat ik ooit heb gehad, had 12-0 moeten zijn.
Bah.
Dat maakte gelukkig wel wat goed, Shifter zerus uit de pack gekregen.
Beeromaniac
Als Rogue nu het meest gespeelde deck in de meta is, zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om er een counter tegen te spelen.
Taunts werken verbazend goed tegen rogues big burst dmg (ze kunnen niet alles sappen).
Rogue speelt weinig minions, dus single target creature removal zou heel goed moeten zijn.
En dan kom ik automatisch uit bij warrior, die ook nog eens met zijn hero power een voordeel heeft om de gelimiteerde dmg die een rogue met zijn deck kan doen te outvalue-en.
Taunts werken verbazend goed tegen rogues big burst dmg (ze kunnen niet alles sappen).
Rogue speelt weinig minions, dus single target creature removal zou heel goed moeten zijn.
En dan kom ik automatisch uit bij warrior, die ook nog eens met zijn hero power een voordeel heeft om de gelimiteerde dmg die een rogue met zijn deck kan doen te outvalue-en.
dan zal een dragonpriest ook wel goed uitvallen met alle taunts en healing.DarthDavy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:46:
Als Rogue nu het meest gespeelde deck in de meta is, zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn om er een counter tegen te spelen.
Dat viel me tegen. Met Evis, Sap en die nieuwe 5 damage strike kunnen ze je board bijzonder eenvoudig clearen waardoor er relatief weinig tijd is om te healen.RoricNormannum schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:49:
[...]
dan zal een dragonpriest ook wel goed uitvallen met alle taunts en healing.
Op rang 11 wordt Roque niet veel gespeeld. Zelfs Shaman niet. Ik kom vooral Zoo en Warrior (in allerlei vormen) tegen.DarthDavy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:46:
Als er wel Roque gepseeld wordt dan is het de N'Zoth Miracle versie die enorm veel minions bevat.
Ik sta nu 7-1 tegen Warrior dit seizoen met N'Zoth Miracle dus ik hoop dat iedereen Warrior kiest
Er waren een miracle en een DR versie en nu heb je weer deze lijst met auctioneer in een DR deck. Zeker in DR decks spelen ze redelijk wat minions hoor.DarthDavy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:46:
Miracle is gewoon moeilijk tegen te houden als ze na een 20 damage turn nog eens alles concealt.
Wat Rogue mist is een goede board clear tegen een paar (semi-)grote minions. Bij mij werkt iig een ramp druid het beste tegen ze, omdat ze inderdaad maar twee saps hebben
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Die Tavern Brawl
Alsof het allemaal niet nog meer random kan zijn..
Belachelijk
Belachelijk
N'Zoth Miracle zal als voordeel hebben dat iedereen denkt dat je gewoon Miracle speelt en dus suboptimaal speelt om zijn health boven de 20 te houden om niet te sterven aan burst.Astie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:32:
[...]
Op rang 11 wordt Roque niet veel gespeeld. Zelfs Shaman niet. Ik kom vooral Zoo en Warrior (in allerlei vormen) tegen.
Als er wel Roque gepseeld wordt dan is het de N'Zoth Miracle versie die enorm veel minions bevat.
Ik sta nu 7-1 tegen Warrior dit seizoen met N'Zoth Miracle dus ik hoop dat iedereen Warrior kiest
Het is waarschijnlijk key om als N'Zoth Miracle zo lang mogelijk verborgen houden dat je N'Zoth Miracle speelt, want je burst dmg ligt zoveel lager.
Ik zie het potentieel wel in van die N'Zoth Miracle en het deck spreekt me aan, maar het is een zuiver midrange deck. En dan denk ik bij mijzelf: is Hunter dan niet het betere midrange deck tegenwoordig? Want als Hunter netjes op zijn curve kan spelen tot turn 8 is er weinig of niets tegen te doen.
ja en nee ik eet regelmatig hunters met hun nette curve maarja dan moet ik wel erg veel mazzel hebbenDarthDavy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:06:
[...]
N'Zoth Miracle zal als voordeel hebben dat iedereen denkt dat je gewoon Miracle speelt en dus suboptimaal speelt om zijn health boven de 20 te houden om niet te sterven aan burst.
Het is waarschijnlijk key om als N'Zoth Miracle zo lang mogelijk verborgen houden dat je N'Zoth Miracle speelt, want je burst dmg ligt zoveel lager.
Ik zie het potentieel wel in van die N'Zoth Miracle en het deck spreekt me aan, maar het is een zuiver midrange deck. En dan denk ik bij mijzelf: is Hunter dan niet het betere midrange deck tegenwoordig? Want als Hunter netjes op zijn curve kan spelen tot turn 8 is er weinig of niets tegen te doen.
Ik denk dat elk midrange deck on curve moeilijk te verslaan is. Het lastige van mid hunter is de carddraw. Daardoor is op curve blijven lastiger.DarthDavy schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:06:
[...]
N'Zoth Miracle zal als voordeel hebben dat iedereen denkt dat je gewoon Miracle speelt en dus suboptimaal speelt om zijn health boven de 20 te houden om niet te sterven aan burst.
Een turn 2 Huckster verraad al een hoop
Daarbij speel ik Roque om naar de 500 te gaan. Hunter heb ik al golden.
Sta nu 21-10 met dit deck
pfff zelfs WILD is toxic geworden, je ziet steeds vaker die C'thun
nothing stops this train
ff een rant. tjsonge de ladder en hele standard en wild zint me niet. alles is enorm 50-50% RNG. iedereen die vrijwel copy paste decks gebruikt subtiel aanpast en de rest is gewoon puur toeval met de 5% skill die wat kan bijdragen. bekijk het maar.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Tja, het is weer een nieuw seizoen, dus iedereen gogogo op de ladder met snelle netdecks. Ik vermijd de eerste week altijd de ladder. Gewoon een beetje arena spelen of andere games om de frustratie te ontwijken.Cyb3 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:52:
ff een rant. tjsonge de ladder en hele standard en wild zint me niet. alles is enorm 50-50% RNG. iedereen die vrijwel copy paste decks gebruikt subtiel aanpast en de rest is gewoon puur toeval met de 5% skill die wat kan bijdragen. bekijk het maar.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.