ini schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:14:
@Benjamin, heb je een decklist van jouw Nzoth paladin? ik heb er een samengesteld, maar merk dat ik in begin van de match teveel achterloop, veel boardclears nodig heb en dan minions als sylvannas dan te traag worden om weer bij te komen.
Ik wil die decklist van Strifecro ook wel proberen
Check ook wat filmpjes van Strifecro om een idee te krijgen hoe je kunt spelen. Wat al gezegd werd, Doomsayer en gewoon je hero power gebruiken de eerste twee beurten (ze weten immers niet wat voor deck je speelt, dus vaak clearen ze je recruits de eerste twee beurten uit voorzorg). Doomsayer icm je eigen recruits en die kleine minions van je tegenstander en daarna Solemn Vigil spelen is ook goed voor je carddraw tegen gereduceerde mana cost. Doomsayer is in de eerste beurten een sterke kaart, je vertraagt je tegenstander of bij een latere beurt is het een goede buffer voor removal. Ik had zelfs een priest die entomb speelde op m'n Doomsayer (altijd goed voor m'n Tirion).
Soms helpt het spectaten van Tweakers ook, ik spec soms Royy, Astie of Mauz of Beuker, beetje discusseren, beetje kijken hoe ze spelen, welke overwegingen ze maken, altijd leuk.
Mijn enige stille wens is dat Blizz eindelijk een keer die bugs aanpakt, je kan gewoonweg niet normaal spectaten en chatten tegelijk op de iPad of mobiel. Ben je een reactie aan het tikken, verdwijnt die window, ben je aan het spectaten dan crasht ie willekeuring als je aan het chatten bent.