• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-01 16:37

Lapras

Ice beam

Wellicht maak ik me hier niet populair mee, maar ik vind de invoering van Standard en WOTOG echt heel positief. Natuurlijk, het is niet perfect (7/7 voor 4 mana), maar over het algemeen heb ik vaak leuke potjes.

Waar ik voorheen verzuchtte elke keer dat ik een Paladin zag of een (pre-warsong) een Warrior heb ik nu juist wel plezier in wat er komen gaat. Heb zelf niet zoveel last van alle C'Thun decks, aangezien ze redelijk voorspelbaar zijn en zelden echt een probleem vormen.

Ook heb ik het gevoel dat ik in vrijwel elke match-up wel een kans maak, wat voorheen niet altijd het geval was. En zijn tegenstanders veel creatiever in welke kaarten ze gebruiken.

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

ruurd v. schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:47:
[...]

Is evt nog wel interessant voor de adventure bosses en brawl natuurlijk. Ik heb ook nog geen wild gespeeld, maar ga ze zeker niet allemaal dusten. Heb de dust nu ook niet heel hard nodig.
Goed punt, daar had ik even geen erg in ^^
Lapras schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:52:
Wellicht maak ik me hier niet populair mee, maar ik vind de invoering van Standard en WOTOG echt heel positief. Natuurlijk, het is niet perfect (7/7 voor 4 mana), maar over het algemeen heb ik vaak leuke potjes.

Waar ik voorheen verzuchtte elke keer dat ik een Paladin zag of een (pre-warsong) een Warrior heb ik nu juist wel plezier in wat er komen gaat. Heb zelf niet zoveel last van alle C'Thun decks, aangezien ze redelijk voorspelbaar zijn en zelden echt een probleem vormen.

Ook heb ik het gevoel dat ik in vrijwel elke match-up wel een kans maak, wat voorheen niet altijd het geval was. En zijn tegenstanders veel creatiever in welke kaarten ze gebruiken.
Wat speel je als ik vragen mag :P

Ik kwam gisteren alleen maar Face shamans en zoo locks tegen, is opzich wel tegen te spelen. Had alleen veel last van disconnects en was wat nieuwe decks aan het proberen, niet echt een goeie combinatie :+

[ Voor 14% gewijzigd door PaYnE81 op 10-05-2016 11:56 ]

Mijn ervaring is juist dat er veel minder Face Shamans zijn. Face Shaman is veel directe damage he, spells, charge etc.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Lapras

Lapras

Ice beam

PaYnE81 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:55:

Ik kwam gisteren alleen maar Face shamans en zoo locks tegen, is opzich wel tegen te spelen. Had alleen veel last van disconnects en was wat nieuwe decks aan het proberen, niet echt een goeie combinatie :+
Ik speel op de ladder of een Deathrattle hunter of Zoo. Zoo voelt momenteel wel erg sterk aan. Met de hunter heb ik een grote verscheidenheid aan decks al wel kunnen verslaan.

Verder speel ik casual wat decks waar ik minder sterk mee ben, met name Patron, Reno N'Zoth Rogue en Reno hunter.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Lapras schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:00:
[...]

Ik speel op de ladder of een Deathrattle hunter of Zoo. Zoo voelt momenteel wel erg sterk aan. Met de hunter heb ik een grote verscheidenheid aan decks al wel kunnen verslaan.

Verder speel ik casual wat decks waar ik minder sterk mee ben, met name Patron, Reno N'Zoth Rogue en Reno hunter.
Heb gister ook nog wat Deathrattle hunter gespeeld, maar dat viel me tegen, het leek wel of dat mn tegenstanders elke keer een god hand hadden :P

Nu speel ik niet zoveel hunter dus het zal hoogst waarschijnlijk aan mij liggen haha. Heb je nog tips?
Benjamin- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:53:
Mijn ervaring is juist dat er veel minder Face Shamans zijn. Face Shaman is veel directe damage he, spells, charge etc.
Ik zie overal Face Shaman en af en toe een Midrange Shaman
Zelfs op twitch is het face Shaman Face Shaman en dan weer een ander deck.
Zeker nu de eerste meta snapshot uit is gekomen zie je ze steeds meer.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik speel momenteel nog van alles wat.. ik ben nog lang niet uitgeklooid in standard; Ik speel momenteel vooral dingen als Deathrattle hunter, Cthun priest. Old Gods rogue (met Nzoth en Cthun), Evolu'thun (Shaman evolve deck met C'thun obviously :p) en een hoogst onsuccesvol Deathrattle priest deck xD

En omdat t ranken in standard maar niet opschiet.. (hoogste is 16) vandaag ook maar eens Wild ingedoken met Mech mage.. en dat gaat als n trein tot dusver..
beuker19 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:21:
[...]

Ik zie overal Face Shaman en af en toe een Midrange Shaman
Zelfs op twitch is het face Shaman Face Shaman en dan weer een ander deck.
Zeker nu de eerste meta snapshot uit is gekomen zie je ze steeds meer.
En toch is dat gewoon een aggro Shaman. Het heeft veel meer overeenkomsten met een deck zoals Zoolock, dan een deck als Face Hunter. Face decks traden eigenlijk nooit, alleen bij extreme value. Aggro trade alweer een stukje meer, dat is het verschil.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:45
Ik zie de laatste 2 dagen voornamelijk C'Thun Priests en Miracle Rogues.
Vooral met de Priests heb ik erg veel moeite, zowel met mijn Paladin als mijn Mage.

• Lapras

Lapras

Ice beam

PaYnE81 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Heb gister ook nog wat Deathrattle hunter gespeeld, maar dat viel me tegen, het leek wel of dat mn tegenstanders elke keer een god hand hadden :P

Nu speel ik niet zoveel hunter dus het zal hoogst waarschijnlijk aan mij liggen haha. Heb je nog tips?
De standaard: Mulligan hard voor 1, 2 en 3 drops. Gebruik wapen tegen minions.

Iets meer specifiek: Vanaf turn 6 voor face gaan. Zorgen voor sticky minions op turn 7 zodat je die op kan volgen met call of the wild. Carrion grub gevolgd door houndmaster is vaak erg sterke turn 3 en 4. Niet te greedy zijn met Princess huhuran.

Het blijft vooral een gevecht om board control. Vandaar dat je het tegen aggro decks (zoo en shaman) vaak zwaar hebt. Voor control decks heb je juist genoeg tempo om ze te overrompelen.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
PaYnE81 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:55:
Lapras schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:03:
[...]
... met Princess huhuran.
Mid / N'Zoth hunter is momenteel echt enorm sterk. Ik heb de mijne sinds een dag of twee aan de praat en gisteren ging ik van 17 naar 11 met 1 loss. Zegt nog niet heel veel natuurlijk gezien die ranks, maar er zijn intussen ook mensen die met twee vingers in de neus legend hebben gehaald met dit deck.

Opvallend is wel dat de meesten zonder Huhuran spelen. In een anti-aggro setup is 'ie sowieso te traag maar ook al heb je èn Sylvanas èn Highmanes dan is de kans op een leuke trigger nog steeds erg klein. Ik speel 'm ook niet.

Een kaart die ik wel speel en die weinig aandacht krijgt is Forlorn Stalker. Geen 3-drop maar net zoals freezetrap wel een kaart die je de pot wint als je 'm op het juiste moment weet te spelen. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-01 13:00
Sypheron schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:02:
Ik zie de laatste 2 dagen voornamelijk C'Thun Priests en Miracle Rogues.
Vooral met de Priests heb ik erg veel moeite, zowel met mijn Paladin als mijn Mage.
Ik merk hetzelfde!
Die priests kunnen zo hard naar fatigue duwen, als ik daar niet van in het begin tempo tegen haal, ben ik verloren door al hun extra heals.
Denk dat ik er voorlopig 50-50 tegen speel, maar het zijn vooral lange matches!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Kom hier vooral zoo en face shamans tegen, met af en toe een deathrattle of C'Thun Priest.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Benjamin- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:53:
Sorry je hebt gelijk, ik bedoelde Aggro ipv Face, my bad ^^

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Inderdaad teveel shamens, 1x een zieke play tegenover me gehad:
Ele. Destruction om mijn bord te vermoorden en dan zelf 7/7 faceless, 5/5 taunt en 3/2 unlock...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Lapras

Lapras

Ice beam

Tektoon schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:30:
[...]

[...]

Mid / N'Zoth hunter is momenteel echt enorm sterk. Ik heb de mijne sinds een dag of twee aan de praat en gisteren ging ik van 17 naar 11 met 1 loss. Zegt nog niet heel veel natuurlijk gezien die ranks, maar er zijn intussen ook mensen die met twee vingers in de neus legend hebben gehaald met dit deck.

Opvallend is wel dat de meesten zonder Huhuran spelen. In een anti-aggro setup is 'ie sowieso te traag maar ook al heb je èn Sylvanas èn Highmanes dan is de kans op een leuke trigger nog steeds erg klein. Ik speel 'm ook niet.

Een kaart die ik wel speel en die weinig aandacht krijgt is Forlorn Stalker. Geen 3-drop maar net zoals freezetrap wel een kaart die je de pot wint als je 'm op het juiste moment weet te spelen. :)
Interessant. Dat deck ziet er sneller uit dan de versie die ik speel. Zal hem zeker een kans geven.
Benjamin- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:49:
[...]

En toch is dat gewoon een aggro Shaman. Het heeft veel meer overeenkomsten met een deck zoals Zoolock, dan een deck als Face Hunter. Face decks traden eigenlijk nooit, alleen bij extreme value. Aggro trade alweer een stukje meer, dat is het verschil.
Sjonge Sjonge blijf je nu over door zeuren pfff...
Aggro Shaman/Face Shaman iedereen weet toch wat er bedoeld word en precies welke kaarten erin zitten.
Je weet wel dat deck dat voor turn 7 gewonnen heeft en dat door jan en alleman gespeeld word in zowel wild als standaard.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Thanks! Die ga ik even bekijken :)
Tektoon schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:30:
[...]

[...]

beuker19 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:04:
[...]

Sjonge Sjonge blijf je nu over door zeuren pfff...
Aggro Shaman/Face Shaman iedereen weet toch wat er bedoeld word en precies welke kaarten erin zitten.
Je weet wel dat deck dat voor turn 7 gewonnen heeft en dat door jan en alleman gespeeld word in zowel wild als standaard.
Nee dat weet niet iedereen. Het zijn namelijk verschillende decks. Ik begrijp dat jij alles wat aggro, midrange, tempo, combo en soms control graag face wil noemen, maar in de echte HS wereld noemen ze een deck alleen Face wanneer alle kaarten gericht zijn op face damage. Dit is ook waarom er nooit een (populair) Face Warlock deck is geweest, omdat de kaarten die gebruikt worden, te veel value kunnen halen uit traden, terwijl een Face deck vrijwel nooit value haalt uit traden.

Dit is dan ook waarom TS het een Aggro Shaman noemen, en niet een Face Shaman. En dat is niet omdat ze de term Face niet willen gebruiken, want in tier 3 zit gewoon Face Hunter.

Benjamin- schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:53:
[...]

Nee dat weet niet iedereen. Het zijn namelijk verschillende decks. Ik begrijp dat jij alles wat aggro, midrange, tempo, combo en soms control graag face wil noemen, maar in de echte HS wereld noemen ze een deck alleen Face wanneer alle kaarten gericht zijn op face damage. Dit is ook waarom er nooit een (populair) Face Warlock deck is geweest, omdat de kaarten die gebruikt worden, te veel value kunnen halen uit traden, terwijl een Face deck vrijwel nooit value haalt uit traden.

Dit is dan ook waarom TS het een Aggro Shaman noemen, en niet een Face Shaman. En dat is niet omdat ze de term Face niet willen gebruiken, want in tier 3 zit gewoon Face Hunter.
Nee en de paus gelooft niet in God 8)7
Wij hier in dit topic weten echt wel hoe het spelletje werk hoor Benjamin en ik weet ook heel goed het verschil tussen Zoo, Aggo ;) Shaman en Face Hunter.
Maar jij wil altijd met hele (onzin of overbodige) verhalen je gelijk halen omdat wij het gewoon Face Shaman noemen omdat het in 99% van de gevallen ook zo is.
Denk jij echt dat een Aggro Shaman met zijn 7/7 lekker een beetje minion gaat traden en zijn Doomhammer en Lava Burst gebruik om board control te houden :')

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 10-05-2016 23:56 ]

Ja. Er zijn absoluut situaties waar dat gebeurd. En dat is juist het verschil tussen aggro en face. Ik weet het dat jij denkt dat dit allemaal al vast staat, dat het spelletje maar op 1 manier gaat, maar de realiteit is anders.
Feral Spirits worden heel vaak voor value getrade, Argent Squire/Commander ook.

Om ook maar even het populairste aggro Shaman deck op Heartpwn te quoten:
People have been asking me why I don't include more aggressive cards like Worgen Infiltrator, Leeroy Jenkins, Ancestral Knowledge, Lava Shock and Argent Horserider. The answer is because this deck isn't a face deck anymore. You want to prioritize board control and tempo over everything else and for now, this set of minions and spells accomplishes that goal the best. The new cards allow you to keep control over the board for an entire game. Also, you still have enough burst damage in your deck to remove the entire 30HP of your opponent...almost twice. (2x Doomhammer 2x Rockbiter Weapon 2x Lava Burst)
Wanneer iemand hier spreekt over Face Shaman, terwijl dit in de meeste gevallen gewoon Aggro, Totem enz Shamans zijn. Want Totem Shaman is ook makkelijk te vergissen met Aggro, want zoveel van dezelfde kaarten zitten in diverse lijsten.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik ga nu niet mee met jullie discussie over face of aggro Shaman, maar ik snap echt niet hoe Blizzard die 4 mana 7/7 print voor Shaman, zonder iets te doen aan face/aggro Shaman.
Je voelt je soms best kansloos tegen ze en het is deck is naar mijn mening iets te snowball-achtig.
Dat kan best ook zijn bij andere decks met een goed hand, maar bij face/aggro Shaman is het echt erg.
Eerst komen ze met minions aan die je "moet" removen ten kosten van tempo of resource en dan lekker neer geburst worden door Doomhammer of spells.
Ik snap ook wel dat je gewoon verliest met controldecks tegen aggro/face, maar tegen Zoo bv weet je dat het bijna over en uit is, als je zijn board hebt gecleared.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:55

g0tanks

Moderator CSA
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RH7OvnA.png

Interessant, eerste keer dat mij dit overkomt na heel wat games. Ik heb vast geluk gehad tot nu toe :+ Jammer dat Blizzard verder niks doet met je reports (aldus Google).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Tektoon
Eerste 12 win in de nieuwe meta op NA! Ik schatte het deck van te voren op 5 à 7 wins, mede op basis van mijn vorige ervaringen. De run ging van 2-2 naar 12-2.
De meta is duidelijk vertraagd en dat komt terug in de curve: midgame ftw. Geen echte boardclears en geen dikke taunts maar wel een aantal interessante nieuwe kaarten. Twilight Flamecaller is echt heul sterk en die Corrupted Seer verzet meer werk dan ik van te voren verwacht had. De mini-clears doen het goed.
Door de tragere meta zijn sommige oude kaarten ook wat sterker; Questing Adventurer werkt nu gewoon als een echte 3-drop en blijft plakken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/alXfcqH.jpg?2

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Benjamin- schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:42:
Ja. Er zijn absoluut situaties waar dat gebeurd. En dat is juist het verschil tussen aggro en face. Ik weet het dat jij denkt dat dit allemaal al vast staat, dat het spelletje maar op 1 manier gaat, maar de realiteit is anders.
Feral Spirits worden heel vaak voor value getrade, Argent Squire/Commander ook.

Om ook maar even het populairste aggro Shaman deck op Heartpwn te quoten:

[...]

Wanneer iemand hier spreekt over Face Shaman, terwijl dit in de meeste gevallen gewoon Aggro, Totem enz Shamans zijn. Want Totem Shaman is ook makkelijk te vergissen met Aggro, want zoveel van dezelfde kaarten zitten in diverse lijsten.
Pffff weer een heel verhaal om mij te overtuigen van iets wat ik allang weet en nu weet je zelfs ook al wat ik denk....knap hoor.
Face Shaman is gewoon een populaire naam voor aggro Shaman en het klinkt ook gewoon lekkerder en laten we eerlijk zijn... Face is the place.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Oei de card back die Roy gaat krijgen vrijdag is wel heel vet;

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/16/200/cardback-power-core.png

Ik wil ook :'(

Atlas#22744

Kasai schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:09:
Oei de card back die Roy gaat krijgen vrijdag is wel heel vet;

[afbeelding]

Ik wil ook :'(
Ook ik ga hem vrijdag halen in Utrecht >:) >:)

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Moet je er daar nog iets speciaals voor doen, of kun je gewoon binnenlopen en registreren o.i.d.? Misschien dat ik ook nog even langs ga dan, woon toch in Utrecht en heb vrijdag vrij.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:34
Amras schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:10:
Moet je er daar nog iets speciaals voor doen, of kun je gewoon binnenlopen en registreren o.i.d.? Misschien dat ik ook nog even langs ga dan, woon toch in Utrecht en heb vrijdag vrij.
Je moet je opgeven voor het side event :) Dat is vrijdag een fireside gathering.

PSN Profile

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 15-01 14:55

Dr0ppFTW

Never be clever

Tektoon schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 01:53:
[...]

Dat zegt niet zoveel want we zitten nog vroeg in het seizoen. Heel wat van de betere spelers zitten nog rond die rank. Daarbij is Evo-Shaman misschien niet de beste keuze als je nu snel wilt stijgen. Midrange decks vragen meestal om een hoge mate van verfijning en dat is er nog niet. Mid-hunter kwakkelt ook nog behoorlijk.

Als je het vanaf 15 - 20 mei nog eens probeert met een standaard Zoo / Aggro Pally dan zit je in een paar uur op rank 10. d:)b
Het was idd nog vrij vroeg in het seizoen. Ik merk nu al verschil met mijn Shaman. Daarnaast nog even een zoolock gemaakt en ik lach me slap 8)7 Zag op youtube een filmpje van trump en wilde het toch proberen, en inderdaad je wint bizar veel en snel. twee keer een dark shire councilman die je keihard bufft en wanneer ze die krengen evt dood hebben smijt je turn 4/5/6 een frostwolf warlord op _/-\o_

Merci voor de tip

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

2x Shifting shade van tegenstander net 2x N'zoth van mij getrokken van zijn deathrattle, eerste N'zoth brengt weer 2 shifting shades, gedood daarna derde N'zoth 8)7 WTF! En daarna well played zeggen.... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 11-05-2016 18:29 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:14

Nitai

Live the life you love.

CyberAmp schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:28:
2x Shifting shade van tegenstander net 2x N'zoth van mij getrokken van zijn deathrattle, eerste N'zoth brengt weer 2 shifting shades, gedood daarna derde N'zoth 8)7 WTF! En daarna well played zeggen.... |:(
Gisteren tegen een N'zoth Priest met mijn N'zoth Pally gespeeld. Ik kreeg zijn Shade door Sylvanas. Daar trok ik een Entomb uit. Toen hij z'n N'zoth speelde, entomb er op en twee keer mijn deathrattle minions kunnen trekken B)

Die Shades zijn echt bizar goede kaarten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nitai schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:35:
[...]

Gisteren tegen een N'zoth Priest met mijn N'zoth Pally gespeeld. Ik kreeg zijn Shade door Sylvanas. Daar trok ik een Entomb uit. Toen hij z'n N'zoth speelde, entomb er op en twee keer mijn deathrattle minions kunnen trekken B)

Die Shades zijn echt bizar goede kaarten.
ik speelde net ook N'zoth Pally tegen N'zoth Priest. grappig die kaarten idd

• Tektoon
Ik heb me intussen ook aan de Priest gewaagd maar dan met een Velen's OTK deck. Freezemage met priest, zeg maar. Heel leuk voor quests; ik houd me prima staande op de ladder.

Vanavond wil ik eindelijk eens die Stone Druid van Dreamhack proberen. Het filmpje was echt geweldig al ga ik er geen Yogg voor craften. Iemand al ervaring met dit deck?

EDIT; brawl is 'chose two cards'. Spelen met 15x de ene kaart en 15x de andere. 8)7
Ik kan Forbidden Ritual en Sea Giant aanraden. >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Tektoon op 11-05-2016 19:17 ]

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tektoon schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:03:
Ik heb me intussen ook aan de Priest gewaagd maar dan met een Velen's OTK deck. Freezemage met priest, zeg maar. Heel leuk voor quests; ik houd me prima staande op de ladder.

Vanavond wil ik eindelijk eens die Stone Druid van Dreamhack proberen. Het filmpje was echt geweldig al ga ik er geen Yogg voor craften. Iemand al ervaring met dit deck?

EDIT; brawl is 'chose two cards'. Spelen met 15x de ene kaart en 15x de andere. 8)7
Ik kan Forbidden Ritual en Sea Giant aanraden. >:)
leuke deck, maar erg RNG mazzel gehad als ik eerlijk ben

• An1mA
Als ik snel even lees, zijn er aardig wat Nzoth Paladin spelers. Zelf momenteel met Nzoth Paladin een 80% winrate, maar dat zal wat lager worden als ik rank 5 aantik.

Helaas zelf nog weinig met Renolock gespeeld, mijn favoriete deck uit de vorige meta. Maar man o man, wat heb ik plezier met Nzoth Paladin.
Je kunt ala CW spelen met je "bombs" en met Nzoth nog eens ^^
Hoewel ik de vergelijking maak met CW, ben je naar mijn mening niet zo vatbaar tegen aggro als CW. Zeker nu CW Deathbite mist.

Zag gister bij Starladder ook Velen OTK Priest voorbij komen. Enig reden dat het denk ik nu goed "kan" zijn is de suprisefactor.
Net als bij Miracle Rogue een SouthSea met een Faceles icm met 2 cold bloods.

Was overigens zelf gister verrast door een Malygos Rogue, ik dacht namelijk zelf aan de combo hier boven. Van zulke decks vind ik het overigens niet erg om van te verliezen.

• Kasai

Kasai

Legendary

Deathrattle Pala is volgende op mijn lijstje om te craften, maar 2 class legendaries craften is duur :p

Atlas#22744

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Hearthstone ligt eruit? Was daarnet bezig in arena en *poef* random error, sluit af en start niet meer op :/

Battle.net: NagaByrd#2844

Verwijderd

nagasy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:19:
Hearthstone ligt eruit? Was daarnet bezig in arena en *poef* random error, sluit af en start niet meer op :/
Same here...

• Mofkees
ah, dacht dat 't aan mij lag.. had wel net een killing blow (lethal) uitgedeeld. waarschijnlijk is het niet geregistreerd dan :(

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

HS Werkt terug. Ook hier een tegenvaller. Ik heb de partij verloren terwijl beide geen lethal hadden.
0-3 daardoor :(

Battle.net: NagaByrd#2844

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
Lekkere tavern brawl nu: Kies twee kaarten en daar wordt je hele deck mee gevuld.

Hunter met mechwarper en metaltooth leaper. Turn twee met coin en ik had het bord vol liggen met vier 6-3 mechwarpers en twee van die leapers (5-3 + 3-3) intstant concede van tegenstander. _O-

Daarna tegen een druid met naturalize:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/6qw2fn.png

[ Voor 16% gewijzigd door ruurd v. op 11-05-2016 22:50 ]

• An1mA
Ik stond achter met deze brawl, maar RNGsus heeft mijn gebeden toch gehoord :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gc9hoOkl.jpg

Verwijderd

Royy90 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Je moet je opgeven voor het side event :) Dat is vrijdag een fireside gathering.
Kun je gewoon een kaartje kopen en om 1 uur effe in de lunch binnen wippen, of moet je ook ergens aan meedoen?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:42
ruurd v. schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:33:
Lekkere tavern brawl nu: Kies twee kaarten en daar wordt je hele deck mee gevuld.

Hunter met mechwarper en metaltooth leaper. Turn twee met coin en ik had het bord vol liggen met vier 6-3 mechwarpers en twee van die leapers (5-3 + 3-3) intstant concede van tegenstander. _O-

Daarna tegen een druid met naturalize:

[afbeelding]
Haha inderdaad, zelfde even geprobeerd, en insta concede van de tegenstanden, een warlock met met die 0 mana maak per 1 mana 1 tentacle kaart (zijn andere kaart kon ik niet zien) :D

• marcovandam
  • Laatst online: 15-01 16:45
Snelste manier om goud binnen te harken: Ice block met fireball :)

En Naturalize cold light oracle is ook wel nasty.

[ Voor 28% gewijzigd door marcovandam op 11-05-2016 23:34 ]

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IPgdUeq.png

[ Voor 13% gewijzigd door jmxd op 11-05-2016 23:14 ]

Ik heb vandaag maar eens Gormok gecraft en Zoo gaan spelen want ik vind control spelen geweldig maar alle potjes duren zo .....lang.
Altijd als ik met CW of Deathrattle Priest speel dan gaan de potjes bijna tot fatigue en dat ik leuk maar als je dan verliest dan heb je eigenlijk 20 minuten lang voor niets gespeeld en zoveel tijd heb ik gewoon niet als ik ook nog eens rank 5 wil halen.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 23:54
Royy90 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:47:
[...]

Zou dat denk je ook nog kunnen als je om 18.00 uur komt binnen wandelen? Heel toevallig ben ik namelijk in de buurt van Utrecht op vrijdag, maar de reden dat ik daar ben, is dat ik een verkooptraining heb. Ik ben benieuwd, lijkt mij wel leuk en een unieke cardback, die een beetje zeldzaam is :)

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-12-2025
Ja die is leuk. Maar Innervate + Coldlight Orcale is nog leuker.

Discord: HotS Pals

• Tektoon
Mooi om te zien dat er langzaam wat meer aandacht voor Blade of C'thun komt. Kripparrian heeft er vanavond een enthousiaste video over, Dog heeft een sterk deck en een tijdje terug stond er hier een leuke Reno versie gepost. Zelf speel ik 'm ook al sinds release en het is een van de leukste om te spelen, vind ik.

Behalve de Blade of C'thun heb je eigenlijk geen buff minions nodig dus je kunt de rogue spelen die je leuk vindt. Regelmatig heb ik C'thuns van 35/35 of meer. :9

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07-2025
marcovandam schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:12:

Ice Block Fireball werk perfect, thanks! 3 potjes gedaan voor mijn daily 3x win met mage.

Gewonnen van:
1. Y'Shaar Innervate Druid
2. Heroic Strike Upgrade Warrior
3. Mana Wyrm Fire Torch Mage

• Royy90
Nostordici schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:46:
[...]

Zou dat denk je ook nog kunnen als je om 18.00 uur komt binnen wandelen? Heel toevallig ben ik namelijk in de buurt van Utrecht op vrijdag, maar de reden dat ik daar ben, is dat ik een verkooptraining heb. Ik ben benieuwd, lijkt mij wel leuk en een unieke cardback, die een beetje zeldzaam is :)
Aangezien het Side event om 15:00 begint lijkt me dat niet. Maar zeker weten doe ik het niet.

PSN Profile

Royy90 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 06:39:
[...]

Aangezien het Side event om 15:00 begint lijkt me dat niet. Maar zeker weten doe ik het niet.
Er zijn toch gewoon 3 dagen met verschillende effents waar je de cardback kan scoren.

beuker19 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 06:47:
[...]

Er zijn toch gewoon 3 dagen met verschillende events waar je de cardback kan scoren.

• Royy90
beuker19 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 06:47:
[...]

Er zijn toch gewoon 3 dagen met verschillende effents waar je de cardback kan scoren.
Klopt! Maar voor elke dag dien je een ticket te kopen. Dacht dat hij specifiek vrijdag bedoelde.

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

marcovandam schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:12:

Bedankt voor de tip :)

Moest tegen een warrior met mechwarpers en gorillabots, wel grappig toen ie doorkreeg dat ik elke beurt iceblock ging spelen :+

Atlas#22744

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 08:40
Bolster + Annoy-o-tron Warrior ging ook wel vlot in de brawl

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:27
de Brawler is easy win:
pak rogue, en pak Mechwarper+ Iron sensei, wacht tot je 3 mana +coin hebt of 4 mana en ze conceden omdat je alles op het bord gooit :P

nothing stops this train

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:49
Kol Nedra schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:19:
de Brawler is easy win:
pak rogue, en pak Mechwarper+ Iron sensei, wacht tot je 3 mana +coin hebt of 4 mana en ze conceden omdat je alles op het bord gooit :P
ik vind de hunter variant beter met mechwarper en die andere mech van 3 die alle andere mechs +2/+0 geeft instant concede in beurt 2 met coin

EDIT: metaltooth leaper :+

[ Voor 3% gewijzigd door Wognummer op 12-05-2016 09:26 ]

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:27
Hahahahaha. Bedankt voor tip hier: Iceblock en fireball combo. LoLz. Het is wel te killen hoor maar is gewoon lolz. Mijn tegenstander begreep niet dat hij kansloos was met zijn mage + mana worm + arcane missiles ;)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Wognummer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:23:
[...]

ik vind de hunter variant beter met mechwarper en die andere mech van 3 die alle andere mechs +2/+0 geeft instant concede in beurt 2 met coin

EDIT: metaltooth leaper :+
Dit is echt erg trouwens, turn 2/3 concede hahaha :+

• Wognummer
PaYnE81 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:29:
[...]

Dit is echt erg trouwens, turn 2/3 concede hahaha :+
ik heb er vanmorgen een iceblock mage mee gesloopt die geen iceblocks meer had op T4 :+

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Tunnel trogg Dust Devil werkt ook goed trouwens als shaman^^ zelfde idee

• Wognummer
is er ook een warlock OP Brawl deck :P ik heb nog 2 quests openstaan

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Kreeg net een curse of rafaam deck tegen me, z'n 2e kaart niet gezien geloof ik, maar het idee was wel leuk. Het was alleen iets te langzaam.

Net met Rogue nog ff wat easy quests gecleared :P Leper Gnome Cold Blood hehe, werkte best goed maar zal wel mazzel gehad hebben ^^

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 23:54
Royy90 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:03:
[...]

Klopt! Maar voor elke dag dien je een ticket te kopen. Dacht dat hij specifiek vrijdag bedoelde.
Klopt, ik bedoelde specifiek vrijdag, omdat ik dan in de buurt ben. Om nu speciaal vanuit Groningen naar Utrecht te rijden gast mij wat te ver haha. Maar nu de baas de reiskosten betaald ;) Helaas duurt de verkooptraining dus tot ongeveer 18.00 uur :(

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-01 14:08
Heb de brawl gewonnen met Hyena/Webspinner en dat was wel lollig.
Heb ook een warrior gezien met upgrade/bash :P

• ruurd v.
Wognummer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:18:
Misschien geen brawl deck, maar met een zoo deck kom je ook snel aan die warlock wins toch? :)

• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-01 13:00
Iemand een paladin variant? Kan niet direct op een win combo komen..

• Wognummer
ruurd v. schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:14:
[...]

Misschien geen brawl deck, maar met een zoo deck kom je ook snel aan die warlock wins toch? :)
klopt maar met mn hunter mech OP brawl deck conceden mensen in T2/3/4 :+ dat is sneller dan potjes uitspelen ;)
Ik heb een Rogue gedaan met Mechwarper + Iron Sensei. Werkt ook leuk.

Net ook Ice Block + Fireball gedaan. Kwam in een mirror terecht waarbij we beide op 1 stonden, en dus puur afhankelijk van die Ice Blocks waren, dus we waren beide aan het topdecken, want ja de helft van de kaarten zijn nutteloos. Hij kwam als eerste zonder Ice Block te zitten. :D

• Kasai

Kasai

Legendary

Wognummer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:18:
Curse of Rafaam + doomsayer.
demol88 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:17:
Iemand een paladin variant? Kan niet direct op een win combo komen..
Stonetusk boar + Blessing of might.

Nog meer; http://www.hearthpwn.com/...s-weeks-brawl-top-2-win-a

[ Voor 43% gewijzigd door Kasai op 12-05-2016 11:21 ]

Atlas#22744

Haha, Druid had Target Dummies en Power of the Wild. Hij had me gewoon op 1 health staan en ik nog 3 turns nodig om hem dood te maken. Ik heb 5 kaarten in mijn hand, 5 Fireballs, ik had iedere beurt een Ice Block moeten topdecken om te winnen, hij concede gewoon. :D

• ruurd v.
Wognummer schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:17:
[...]

klopt maar met mn hunter mech OP brawl deck conceden mensen in T2/3/4 :+ dat is sneller dan potjes uitspelen ;)
Ja dat is volgens mijn het meest OP deck, ik heb daar ook een aantal quests mee binnen geharkt. :)

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb ook tegen een priest met Doomsayer / Museum curator gespeeld. Die was ook wel erg tof om te zien.

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01 18:02
Deze tavern brawl is wel een van de leukere brawls tot nu toe :D
Ik denk dat een Wild Pyromancer + Equality ook wel werkt. Wanneer ze board control krijgen gewoon Equality doen en een nieuwe lading Pyromancers op het veld gooien.

Wat trouwens ook wel leuk was, was tegen een Druid met Coldlight Oracles en Naturalize. Al betwijfel ik wel of hij er wins mee haalt.

• Wognummer
Benjamin- schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:51:
Ik denk dat een Wild Pyromancer + Equality ook wel werkt. Wanneer ze board control krijgen gewoon Equality doen en een nieuwe lading Pyromancers op het veld gooien.

Wat trouwens ook wel leuk was, was tegen een Druid met Coldlight Oracles en Naturalize. Al betwijfel ik wel of hij er wins mee haalt.
hoe snel wil je fatigue damage gaan happen :P

ik vind de variant met coldlights en innervate ook wel OP alhoewel als jij een creatureloos deck speelt het snel over is voor hem na 7 coldlights :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 12-05-2016 11:56 ]

• Mofkees
Tegen al die mech warpers gewoon auchnai + CH spelen.

Al die gasten spammen lekker met GG, met een lege hand en een vol bord. Mja in een klap is alles weg en dan is er nog alleen de concede button :D

In een kwartiertje 5 wins gehaald voor me quest :D

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb die van mij zojuist even gedaan met Fireball + Ice Block. Werkt ook erg goed :D. Wellicht wel een beetje flauw.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:04
Leukste brawl tot nu toe, deze ga ik nog wel een hoop spelen dit weekend. Mijn successen tot nu toe:

Innervate + Aviana (ik heb geen Y'Shaarj, die gaat waarschijnlijk nog harder)
Holy Champion + Circle of Healing
Shadowboxer + Circle of Healing
Light of the Naaru + Power Word: Shield

Warlock tegenstander speelde Soulfire + Fist of Jaraxxus, ook erg leuk verzonnen. :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Nipje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:05:
Ik heb die van mij zojuist even gedaan met Fireball + Ice Block. Werkt ook erg goed :D. Wellicht wel een beetje flauw.
Torch en Ice Block hier. Werkt nog beter, gezien je nog eerder kan gaan cyclen :P Kwam zelf alleen maar shamans met die evolve combo tegen.

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Torch en Ice Block hier. Werkt nog beter, gezien je nog eerder kan gaan cyclen :P Kwam zelf alleen maar shamans met die evolve combo tegen.
Is niet beter omdat je een kleinere kans krijgt om een ice block te drawen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je kan ook voor FoN + Savage Roar gaan.... oh wacht :P

Vicariously I live while the whole world dies

• 108rogar
Op beurt 9 ben je waarschijnlijk al dood, dus als je bedoelt dat die combo niet meer werkt, met nerf heb je waarschijnlijk nog meer kans want dan kun je beurt 6 double Savage Roar doen. Maar eh, nog steeds te traag. Je wil goedkope of goedkoper gemaakte kaarten en card draw voor deze Brawl.

Edit: Force of Nature kost maar 5 mana.

[ Voor 8% gewijzigd door 108rogar op 12-05-2016 14:28 ]

• Drazi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-01 16:12
Ik speel zelf Druid Naturalize/Cold Light Oracle in deze brawl.. Winst door fatigue in beurt 7 is niet ongewoon... Ik ben al 2x een Mind Blast Priest tegen gekomen. 5 damage voor 2 mana doet wel zeer. Dan wil je eigenlijk helemaal geen Naturalize/Cold Light Oracle combo spelen :-(

Drazi#2341

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Vicarious schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:13:
Je kan ook voor FoN + Savage Roar gaan.... oh wacht :P
hahahaha :+

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

108rogar schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:18:
Op beurt 9 ben je waarschijnlijk al dood, dus als je bedoelt dat die combo niet meer werkt, met nerf heb je waarschijnlijk nog meer kans want dan kun je beurt 6 double Savage Roar doen. Maar eh, nog steeds te traag. Je wil goedkope of goedkoper gemaakte kaarten en card draw voor deze Brawl.

Edit: Force of Nature kost maar 5 mana.
Het was geen serieus bedoelde post :+

Vicariously I live while the whole world dies

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:45
Had straks 3 Yogg's nodig om een Molten Giant/Ice Block mage te verslaan.
Wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven was dat ik zijn Ice Block kon activeren door damage te doen met mijn Yogg, hij had nog 2 health, en kreeg van mijn nieuwe Yogg een Cursed kaart :D
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:46:
[...]

Ice Block is te belangrijk, en de damage van Fireball is meer dan zat. Je verliest vaker door geen Ice Block, dan geen Fireball.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
Wild Pyromancer + Power Word Shield : )

Verwijderd

Tinyfin + Inner Rage :X

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Hoe makkelijk mensen ook wel niet conceden, ik doe het zelf ook :9

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Als mill-liefhebben is Coldlight + Naturalize m'n favo deck.

Mindblasts - Flashheal is ook effectief, zolang je maar snel genoeg je 6 Mindblasts trekt.

Zeer leuke Brawl, potjes zijn heel snel. Bakken gold verdienen :)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/13151990_1128592527190942_7366815672178984626_n.jpg

_O- _O- _O- _O-

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Innervate Yogg Druid is best grappig in Brawl. :D

• 108rogar
Morphs schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:59:
Zeer leuke Brawl, potjes zijn heel snel. Bakken gold verdienen :)
Het leuke is juist combinaties uitproberen, als je bakken gold verdient doe je het eigenlijk fout hoor. ;)

Edit: Ik zit hier een Call Pet combo te proberen, trek continue alleen maar meer Call Pets! 8)7

Edit 2: Ja, een freeze mage verslagen met Call Pet + Mukla! (Geen aanrader trouwens, je moet wel mazzel hebben.)

[ Voor 28% gewijzigd door 108rogar op 12-05-2016 20:35 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Snel met die Brawl al m'n dailies gehaald en had weer genoeg gold voor 3 pakjes.
Bevat het laatste pakje een pakje 1 common, 1 rare, 1 epic en 2 legendary's (Volazj van Priest en de neutral Y'Shaarj).

Nog nooit zoveel geluk gehad en ik had ze allebei nog niet.

Wel een grappige brawl trouwens. Met hunter het hier eerder genoemde deck en met Warrior met Target dummy en Bolster. Wel grappig die laatste, maar Hunter is het sterkst met z'n turn 2 wins :P

[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 12-05-2016 20:26 ]

Grotman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:21:
Snel met die Brawl al m'n dailies gehaald en had weer genoeg gold voor 3 pakjes.
Bevat het laatste pakje een pakje 1 common, 1 rare, 1 epic en 2 legendary's (Volazj van Priest en de neutral Y'Shaarj).

Nog nooit zoveel geluk gehad en ik had ze allebei nog niet.
Zo hé das wel lekker.
Ik heb nog nooit 2 Legendary's in een pakje gehad :'( wel al 4x een golden.

Gisteren speelde ik met mij Zoo deck tegen een Reno/C'Thun Rogue die zich 3 keer met 20+Hp healde en toch had hij geen schijn van kans :+
Darkshire Councilman en Forbidden Ritual zijn ook echt bazen kaarten.

Pagina: 1 ... 72 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.