Ik heb het een keer geprobeerd met Coldlight Oracle + Naturalize. Helaas pakte ik 9 keer op een rij een Coldlight Oracle zonder ook maar 1 Naturalize te zien :(.

100% van de brawl potjes zijn Mechwarpers trouwens. Heb nog niet eerder zo'n treurige brawl gezien.... Ligt uiteraard weer vnl. aan de spelers, aangezien je met de Brawl zelf in theorie best toffe dingen kan doen.

[ Voor 41% gewijzigd door xelfer op 12-05-2016 20:40 ]

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Pffff, van 9-0 naar 9-8 met Totem Shaman vanavond. Ben maar gekapt, had geen zin om nog onder die 50% te komen :P
Sypheron schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:34:
Pffff, van 9-0 naar 9-8 met Totem Shaman vanavond. Ben maar gekapt, had geen zin om nog onder die 50% te komen :P

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik ga ook vaak te lang door bij een loss streak. Word ik helemaal gefrustreerd..zo van: dit is een netdeck, iedereen heeft er succes mee op ladder, dus moet vanavond toch wel keertje kunnen winnen. Moet echt leren om op dat soort momenten van pech even te stoppen, maar ja, ik sluit graag af met een winst :(

• Sypheron
  • Nu online
Ik ga meestal gewoon door. Wil toch een goed beeld hebben van hoe een deck het doet op de ladder en dat ga je niet krijgen door alleen maar te spelen als je op een mooie winrate blijft natuurlijk.
Maargoed, dit was wel heel extreem en heb ik ook niet eerder meegemaakt.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:14

Nitai

Live the life you love.

Net eindelijk al eens gedaan wat ik al altijd wilde doen. Mimiron's head uitproberen :D Samen met een mech warper op turn 4 16 damage doen :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Alwayshappyz schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:51:
Ik ga ook vaak te lang door bij een loss streak. Word ik helemaal gefrustreerd..zo van: dit is een netdeck, iedereen heeft er succes mee op ladder, dus moet vanavond toch wel keertje kunnen winnen. Moet echt leren om op dat soort momenten van pech even te stoppen, maar ja, ik sluit graag af met een winst :(
Ik doe het meestal omgekeerd: ik speel tot ik een potje verlies en dan sluit ik af.

Behalve als ik quests aan het doen ben, maar daar zie ik een raar scenario bij mij. Gisteren ook al. Ik log in Hearthstone en moet 5 keer winnen met paladin of priest en 3 keer winnen met shaman. Laat ik met shaman beginnen dacht ik. Ik win mijn eerste twee potjes en dan sluipt er iets in mijn hoofd: "nog eentje voor de quest, maar ik ga de volgende verliezen". En ja hoor, ik verlies die pot. Maar dan won ik het volgende. Dan over naar 5 keer winnen met paladin of priest en ik ga voor control paladin. Ik win de eerste vier potjes en dan weer iets in mijn hoofd: "ik ga die laatste voor m'n quest verliezen". En ja hoor, twee keer verlies op rij, om dan het volgende toch te winnen. Daarna ben ik ook maar gestopt, want 7 potjes met control paladin en je bent drie uur verder. :P

En dat merk ik heel veel als ik quests doe: de eerste potjes gaan goed, maar dan om over de finish line te gaan. 8)7 Dat moet iets raars psychologisch zijn bij mensen. :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Netje potje op Wild zitten spelen met N'Zoth priest
Einde kwam hier op neer, iets met shifting shade en 1x entomb van die van hem.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A1iGavw.jpg

Won het potje uiteindelijk wel :)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-01 23:34
Vandaag zullen Joeniej, Astie en ik naar de fireside gaan in Utrecht. Zal proberen zoveel mogelijk een beetje te posten hier hoe het ons vergaat.

Het begint in elk geval rond 15:00

PSN Profile

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:37:
Vandaag zullen Joeniej, Astie en ik naar de fireside gaan in Utrecht. Zal proberen zoveel mogelijk een beetje te posten hier hoe het ons vergaat.

Leuk!

Success alvast allemaal :9
DarthDavy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:01:
[...]
Ik doe het meestal omgekeerd: ik speel tot ik een potje verlies en dan sluit ik af.
Ik doe zelf in principe gewoon de daily quests en die maak ik dan op dat moment af. Als ik gewoon 'zomaar' aan het spelen ben dan speel ik vaak Wild/Standaard door elkaar en meerdere decks ook door elkaar. Ik stop dan gewoon wanneer ik geen zin meer heb.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025

Good luck boys !

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Succes!
LangeQuin schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:24:
Netje potje op Wild zitten spelen met N'Zoth priest
Einde kwam hier op neer, iets met shifting shade en 1x entomb van die van hem.

[afbeelding]

Won het potje uiteindelijk wel :)
Ik kreeg laatst ook een N'zoth uit mijn Shade (had zelf ook N'zoth Priest), Priest is zo leuk <3

Atlas#22744

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 15-01 14:55

Dr0ppFTW

Never be clever

DarthDavy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:01:
[...]
de eerste potjes gaan goed, maar dan om over de finish line te gaan. 8)7 Dat moet iets raars psychologisch zijn bij mensen. :+
Merk ik vaak bij ranken, als ik voor het eerst in het seizoen bv naar rank 15 wil dan kan het zomaar dat ik erg lang blijf hangen op de laatste paar ster van 16. Eenmaal rank 15 loopt het allemaal wel weer een beetje lekker door.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Dr0ppFTW schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Merk ik vaak bij ranken, als ik voor het eerst in het seizoen bv naar rank 15 wil dan kan het zomaar dat ik erg lang blijf hangen op de laatste paar ster van 16. Eenmaal rank 15 loopt het allemaal wel weer een beetje lekker door.
Zo zit ik al de hele dag op 1 win van rank 11 af.. goddamn annoying.. en het ligt niet aan het deck, dat doet t prima.. maar gewoon net ff pech met je topdecks en soms n playfout..

En dan n half uurtje later; toch rank 11. Op naar 10!

[ Voor 5% gewijzigd door icemotion op 13-05-2016 12:29 ]

Verwijderd

Ik kom straks ook even een biertje drinken en de card back binnen harken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 15:01 ]

• icemotion
Misschien loop ik heel ff langs daar, werk toch in Utrecht. Maar geen tijd om mee te spelen.
Zat even te denken, wat slacht die Hunters af? 3 damage. Dus ben ik maar voor Chillmaw + Innervate gegaan.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Amplus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-12-2025
Benjamin- schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:57:
Zat even te denken, wat slacht die Hunters af? 3 damage. Dus ben ik maar voor Chillmaw + Innervate gegaan.
Doomsayers of een Frostnova + Mana Wyrrm, je moet alleen een beetje luck hebben dat je er genoeg pakt.

Discord: HotS Pals

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Wat een geniale brawl is dit eigenlijk, je mag maar twee kaarten gebruiken en toch vergt het veel meer creativiteit dan de meeste eerdere brawls.

• Royy90
Fireside update:
Het is begonnen.

Astie en Joeniej zullen hun eerste partij nu spelen.
Zoals het nu staat heb ik een bye.

PSN Profile

• Sam26
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
Fireball + Ice Block bijna niet te verliezen

• Sypheron
  • Nu online
Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:11:
Fireside update:
Het is begonnen.

Astie en Joeniej zullen hun eerste partij nu spelen.
Zoals het nu staat heb ik een bye.
Is er toevallig een stream ofzo online? Ik zie niets op Twitch volgens mij.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:00

Denko

|{ing Øf ßlitz

Sam26 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:19:
\Ben ik een paar van tegen gekomen, mijn naturalize en coldlight pwnen die net

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Nou, ik ben hem weer gepeerd. Het biertje was lekker, maar wat een volk daar

• Royy90
Sypheron schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Is er toevallig een stream ofzo online? Ik zie niets op Twitch volgens mij.
Er is een stream, echter niet van het side event volgens mij: https://www.twitch.tv/firesidegatherings

PSN Profile

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:31:
Nou, ik ben hem weer gepeerd. Het biertje was lekker, maar wat een volk daar
Haha, vertel.
Sam26 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:19:
Heb er aardig wat mee verloren en tegen gewonnen. Als iemand je heel snel onder druk zet, wat vaak het geval is, dan zit je gewoon met het probleem dat je genoeg Ice Blocks moet trekken om te overleven. Vaak ga je ook dood omdat je geen Ice Blocks meer hebt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Verwijderd

Nou ja, de laatste keer dat ik in de Man Cave was, was bij een wedstrijd van de All Blacks, dat trekt ander publiek zal ik maar zeggen

• Royy90
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:51:
[...]

Nou ja, de laatste keer dat ik in de Man Cave was, was bij een wedstrijd van de All Blacks, dat trekt ander publiek zal ik maar zeggen
Snap ongeveer wat je bedoelt. Destemin is de sfeer er niet minder om en is het hier supergezellig. Je statement mbt het bier kan ik beamen hehe.

PSN Profile

Verwijderd

Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:56:
[...]

Destemin is de sfeer er niet minder om en is het hier supergezellig.
Oh vast. Ik heb alleen met die chick bij de ingang gepraat en met de barman. De rest was te druk met gamen. Veel succes in ieder geval.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 16:05 ]

• Royy90
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:03:
[...]

Oh vast. Ik heb alleen met die chick bij de ingang gepraat en met de barman. De rest was te druk met gamen. Veel succes in ieder geval.
Ik snap dat je daar ff mee praat :p maar ja bedankt man :)

UPDATE FIRESIDE:
Astie heeft zojuist gewonnen met 3-2 :)
Joeniej is nog bezig

PSN Profile

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:51:
[...]

Dat is toch normaal? Had het wel heel bijzonder gevonden als daar allemaal mensen puur zaten te relaxen en dan met minstens een derde aan vrouwen.

Dit is gewoon lan niveau.

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Dat is toch normaal? Had het wel heel bijzonder gevonden als daar allemaal mensen puur zaten te relaxen en dan met minstens een derde aan vrouwen.

Dit is gewoon lan niveau.
Ok, geen idee. Ik weet ook niet wat ik verwacht had. Ik moest er wel om lachen.

• An1mA
Vorige meta totaal niet fan van Tempo Mage, maar op dit moment 10-1 met de list van hieronder. Tegen aggro is het best goed en late game heb je nog redelijk wat power tegen control decks. Desnoods yoloyogg. Maar moet zeggen, dat Rag het boven verwachting presteerd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K85QP48.png

• Royy90
UPDATE FIRESIDE:
helaas liggen joeniej en astie eruit

Ik zie nu bij de laatste 16 en ga nu beginnen.

PSN Profile

• Royy90
UPDATE FIRESIDE:

Ik(royy90) zit bij de laatste 8

PSN Profile

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
Succes. d:)b

5700X | RX 6600

• DarthDavy
Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:54:
UPDATE FIRESIDE:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

• An1mA
Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:54:
UPDATE FIRESIDE:

Goed bezig, hebben onze practice matches toch nog baat gehad :p

• Royy90
Verloren dankzij heerlijke missplays. Waarom verkochten ze ook bier pff

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:15:
Haha, maar jammer man. Volgende keer nuchter??

Atlas#22744

Royy90 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:15:
Kleine misplay......ticket naar de halve finale vergooid. :). 1 misplay met zoveel bier waa nog niet slecht ;). Was gezellig kerel. Succes met je 3 uur durende terugreis.

All for the cardback

• Royy90
Astie schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:54:
[...]

Kleine misplay......ticket naar de halve finale vergooid. :). 1 misplay met zoveel bier waa nog niet slecht ;). Was gezellig kerel. Succes met je 3 uur durende terugreis.

All for the cardback
Haha net thuis. Was weer te gezellig. Die missplay was echt heel stom maar zeer geslaagde dag.

PSN Profile

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48
Ik ben met een arena run bezig met een niet zo goed mage deck. Weinig 1 en 2 drops. VEEL 3 drops, sommige best sterk. Weinig (1) goede lategame minions. Geen board clears en 2x polymorph.

Maar het deck heeft wel 2x pyroblast.

Eerste game verloor ik, 2e game met veel moeite gewonnen, 3e game met veel moeite gewonnen. Daarna een aantal games makkelijk gewonnen en nu sta ik 8-1. Totaal niet verwacht. Ik heb tot nu toe elke game de tegenstander met best wat moeite op 10 health gekregen en daarna pyroblast voor de overwinnen. Maar elke game stond ik op het punt om board control te verliezen, omdat mn lategame niet zo goed is, ik geen board clears heb en niet hele goede minions.

Edit: 9-3 en maar 150 gold -.-. Wel een golden rare en een common kaart erbij, maar de rewards vallen wat tegen.

Edit: en Herald volazj uit mn pack :P

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 14-05-2016 13:56 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Afbeeldingslocatie: http://us.battle.net/hearthstone/static/images/fireside-gatherings/fsg-logo_en-us.png

Gisteren zijn Royy90, Joeniej en ik bij de Fireside Gathering in de Mancave in Utrecht geweest. Voor ons het eerste live Hearhstone toernooi waar we aan mee doen. Bepakt met tablet, laptop en telefoon inclusief opladers waren we afgereisd naar Utrecht.
De "grote" jongens probeerde zich daar te kwalificeren voor de Spring Preliminary. lbdutchboy, Pokerherface en Waqu zijn het gelukt om zich te kwalificeren.
Daarnaast was er een side toernooi waar wij aan mee deden. Bewapend met 4 decks en enorme hoeveelheden bier gingen we de strijd aan. Royy had een bye en ik moest het opnemen tegen Demonsavier. Met een zwanus een 3-2 overwinning over de streep getrokken. De volgende pot was tegen EzoNL. Deze kerel heeft al meerdere finales van fireside gatherings gespeeld en ook gewonnen. Geduchte maar leuke tegenstander. Uiteindelijk heeft hij met 3-1 gewonnen. Alle antwoorden, goede topdecks, niets tegen te doen!

Daarna begon het avontuur van Royy. Elke wedstrijd van Roy duurde minimaal 1,5 uur. En maar bier tanken, en maar tanken. Het mooiste was dat hij ondanks de grote hoeveelheid alcohol toch foutloos bleef spelen. Hij bereikte zelfs de kwart finale waar hij op het punt stond om zijn met Patron Warrior topdeckende tegenstander te verslaan en naar de halve finale te gaan. Maar toen ging het mis. Zijn Priest had nog 4 health over maar hij kon vanaf dat moment elke beurt 4 health pakken (Justicar al gespeeld) en er was geen wolkje aan de lucht. Totdat hij vergat om eerst zijn Auchenai Soulpriest op te offeren en dus voor de opoffering probeerde zijn face te healen.........er viel een stilte, alle toeschouwers waren geschokt.......ROY PANNEKOEK. En toen lag Roy eruit. |:( :X :?

Het was een erg gezellige dag met aardige kerels en mooie dames. Dit was mijn eerste Fireside Gathering maar zeker niet mijn laatste.

Hieronder een fotoverslag. Wij staan er alle 3 tussen. Succes met zoeken :)

https://www.facebook.com/...45.560225074118484&type=3

• Royy90
Astie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:18:
[afbeelding]

Daarna begon het avontuur van Royy. Elke wedstrijd van Roy duurde minimaal 1,5 uur. En maar bier tanken, en maar tanken. Het mooiste was dat hij ondanks de grote hoeveelheid alcohol toch foutloos bleef spelen. Hij bereikte zelfs de kwart finale waar hij op het punt stond om zijn met Patron Warrior topdeckende tegenstander te verslaan en naar de halve finale te gaan. Maar toen ging het mis. Zijn Priest had nog 4 health over maar hij kon vanaf dat moment elke beurt 4 health pakken (Justicar al gespeeld) en er was geen wolkje aan de lucht. Totdat hij vergat om eerst zijn Achenai Soulpriest op te offeren en dus voor de opoffering probeerde zijn face te healen.........er viel een stilte, alle toeschouwers waren geschokt.......ROY PANNEKOEK. En toen lag Roy eruit. |:( :X :?
Direct maar m'n Auchenai Soulpriests gedisenchant. Wat een missplay was dat haha. Vanmorgen nog even met die tegenstander kunnen praten. Hij vertelde me nog dat hij absoluut kansloos was als ik niet deze misplay had gemaakt :(

Verder helemaal eens met Astie dat het een supertoernooi was _/-\o_

PSN Profile

• DarthDavy
Klinkt inderdaad superleuk.

En respect voor het bier drinken en lol hebben boven absoluut te willen winnen. Dat maakt het veel chiller! Die misplays kan je nuchter ook maken. :-)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 17:33

Mauz1978

Console War Veteran

Volgende keer ben ik van de partij, ziet er leuk uit, leuk verslag ook!

Something under the bed is drooling

• Royy90
Misschien leuk om de volgende keer met veel mensen van het forum heen te gaan.

PSN Profile

• DarthDavy
Zeker geïnteresseerd, maar onder voorbehoud met werk en gezin.

[ Voor 4% gewijzigd door DarthDavy op 14-05-2016 15:44 ]

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Leuk verslag Astie :)

@ Royy: worden er vaker van zulke toernooitjes georganiseerd?

I bad beat my meat by busting my nuts!

• Royy90
murphylee schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:12:
Leuk verslag Astie :)

@ Royy: worden er vaker van zulke toernooitjes georganiseerd?
Ja er worden vaker zulke firesides georganiseerd. Alleen volgens mij kan je niet bij allemaal de eSport cardback ontvangen. Dat was deze keer zo vanwege de Spring Preliminary.

PSN Profile

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 23:54
Royy90 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:37:
[...]

Ja er worden vaker zulke firesides georganiseerd. Alleen volgens mij kan je niet bij allemaal de eSport cardback ontvangen. Dat was deze keer zo vanwege de Spring Preliminary.
Leuk om terug te lezen dat het allemaal zo goed is bevallen. Volgende keer, als ik meer tijd heb, ook maar eens daar naar toe gaan :)
Al ben ik nog wel nieuwsgierig, had ik rond 18.00 uur daar nog gezellig kunnen aanschuiven en ook nog de cardback kunnen bemachtigen?

• Royy90
Nostordici schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:54:
[...]

Leuk om terug te lezen dat het allemaal zo goed is bevallen. Volgende keer, als ik meer tijd heb, ook maar eens daar naar toe gaan :)
Al ben ik nog wel nieuwsgierig, had ik rond 18.00 uur daar nog gezellig kunnen aanschuiven en ook nog de cardback kunnen bemachtigen?
Ik denk het niet. Je moest je opgeven(en betalen via internet), vervolgens wordt je daar door de admins ingecheckt en dat wordt doorgespeeld aan Blizzard.

Mocht je er in de buurt wonen, morgen kan je hem ook nog bemachtigen. Er is dan geen fireside maar wel een of meerdere andere side events.

edit: van de website:
Als je meedoet aan de fireside gathering op 13 mei of komt op 14 en 15 mei naar de Spring Preliminaries dan krijg je de exclusieve Power Core card back. Dus het gaat erom dat je een ticket hebt gekocht én aanwezig bent!

[ Voor 15% gewijzigd door Royy90 op 14-05-2016 18:12 ]

PSN Profile

aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:04:

Edit: en Herald volazj uit mn pack :P
LOL die had ik gisteren ook in een pakje :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:21
Net voor het eerst ooit een keer mijn Iron Juggernaut kunnen gebruiken, samen met Whirlwind als early game in de Tavern Brawl, en ik heb (met wat mazzel) al een 4 win streak! :P Tegen Mind Vision + Mind Blast was het nog best spannend, want ik was eerst nog mijn Whirlwinds aan het wegspelen waardoor de priest veel Juggernauts kon stelen.

Als je Deathwing hebt en van trage potjes houdt, Kripparian combineerde 'm met Frost Nova. Ook erg leuk.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb ook interesse in de volgende garthering :)! Leuk verslag Asti.

Atlas#22744

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:48
108rogar schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:17:
Net voor het eerst ooit een keer mijn Iron Juggernaut kunnen gebruiken, samen met Whirlwind als early game in de Tavern Brawl, en ik heb (met wat mazzel) al een 4 win streak! :P Tegen Mind Vision + Mind Blast was het nog best spannend, want ik was eerst nog mijn Whirlwinds aan het wegspelen waardoor de priest veel Juggernauts kon stelen.

Als je Deathwing hebt en van trage potjes houdt, Kripparian combineerde 'm met Frost Nova. Ook erg leuk.
Als je van trage games houdt moet je humility + forbidden healing spelen.

Ik ben de laatste dagen meer Arena aan het spelen. Ik kan zo wel aan veel meer packs komen voor mn gold. Tot nu toe 5 arena's. 2x onder de 3 wins, 1x 5 wins en 2x 7 of meer wins. Zo zijn mijn gemiddelde packs echt veel goedkoper dan 100 gold, wat het sparen van kaarten wat makkelijker laat gaan.

Jammer dat ik niet vaker tijd heb voor arena's.

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 14-05-2016 22:29 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Sypheron
  • Nu online
DarthDavy schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:43:
Zeker geïnteresseerd, maar onder voorbehoud met werk en gezin.
Same here!
aicaramba schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:39:
[...]

Als je van trage games houdt moet je humility + forbidden healing spelen.
Goed idee. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SqpGJUgbN6Vj7uOJePRz08Gs/full.png

Wat een domme tegenstander, bedoel hij had al heel snel door moeten hebben dat hij dit niet kon winnen, sowieso door mijn heals, maar ook omdat hij veel sneller naar fatigue ging dan ik. Beter gezegd, hij had er eentje doodgemaakt door 10x op een hero power te rammen, maar ipv dat hij een nieuwe uit zijn hand speelt, laat hij hem uit zijn deck trekken, waardoor hij nog sneller ging. :D

Uiteindelijk werd hij met 1 kaart nog in zijn deck, toch wakker. :D

Ik heb me 20 minuten kapot gelachen (die animatie duurde nogal lang omdat alle 7 iedere beurt een nieuwe probeerde te trekken), terwijl hij waarschijnlijk nu zijn computer aan kapot slaan is. :P

Zo, voor WOG was MC mijn grootste vijand. Na WOG is dat Flamewreathed Faceless geworden. Vandaag al 3x kunnen conceden op beurt 4 omdat ik er geen antwoord op had. Hoe kun je nu een 7/7 voor 4 mana maken. Shaman had al enorme urly tempo en deze kaart is gewoon de finisher op turn 4.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 17:33

Mauz1978

Console War Veteran

Astie schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:49:
Zo, voor WOG was MC mijn grootste vijand. Na WOG is dat Flamewreathed Faceless geworden. Vandaag al 3x kunnen conceden op beurt 4 omdat ik er geen antwoord op had. Hoe kun je nu een 7/7 voor 4 mana maken. Shaman had al enorme urly tempo en deze kaart is gewoon de finisher op turn 4.
Elke klasse heeft wel een antwoord, en anders bestaat er altijd nog iemand die BGH als afkorting heeft ;).
Sap, shadow word death, hex, mulch, deadly shot/freeze trap/ hunters mark, execute, sheep spell, aldor/ humility, allerlei warlock combos...

Maar blijft zuur als je op dat moment geen amtwoord heb, toch je mulligan aggresiever voor een beurt 4 antwoord gebruiken...

Net binnen 2 uur van 11 naar 7, heerlijk :).

Something under the bed is drooling

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Als Priest zijnde is het bij het zien van een Shaman standaard Mulligan voor SW:D en Nova of Evil

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Benjamin- schreef op zondag 15 mei 2016 @ 13:23:
[...]

Goed idee. :D

[afbeelding]

Wat een domme tegenstander, bedoel hij had al heel snel door moeten hebben dat hij dit niet kon winnen, sowieso door mijn heals, maar ook omdat hij veel sneller naar fatigue ging dan ik. Beter gezegd, hij had er eentje doodgemaakt door 10x op een hero power te rammen, maar ipv dat hij een nieuwe uit zijn hand speelt, laat hij hem uit zijn deck trekken, waardoor hij nog sneller ging. :D

Uiteindelijk werd hij met 1 kaart nog in zijn deck, toch wakker. :D

Ik heb me 20 minuten kapot gelachen (die animatie duurde nogal lang omdat alle 7 iedere beurt een nieuwe probeerde te trekken), terwijl hij waarschijnlijk nu zijn computer aan kapot slaan is. :P
leuke deck, van Kripp bekeken, zelf vond ik het een saaie win manier

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Satom schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:16:
Als Priest zijnde is het bij het zien van een Shaman standaard Mulligan voor SW:D en Nova of Evil
Nova is helemaal niet zo goed aangezien je tegenwoordig allemaal kleine mobs tegen hebt van 3 leven, Trogg b.v., of de eigen cleric van een mogelijke priest tegenstander.

Ik zou zeggen neem 2x evil of neem sw:horror. Die laatste werkt echt super:
- shamen: trogg, 2/3 wolfs,flame juggler, alle totems, incl. manatide/flametouge achter taunts
- lock: gang boss of een darkshire, wolfs, walker, knife/flame juggler
- paladin: voor aggro al die kleine divine shield dudes, control zijn recruits, doomsayer, acrolyte
- warrior: acrolyte, armor smith, die 2/6 taunt, soms 2/4 frothing.
- mage: mirror image, flamewaker, doomsayer
- priest: clerics, 2/3 dragon, 2/4 taunt

en hij triggert niks voor acrolyte/armorsmith/frothing.

Die 7/7 is inderdaad veel te goed, hij zou overload 3 moeten hebben b.v. of zou 5 moeten kosten. Niet alleen op T4 is hij erg moeilijk voor de meeste classes, zelfs late game is hij nog erg goed voor tempo, omdat shamens nu zoveel unlock mogelijkheden hebben.

Hij hoeft ook maar een beurt zijn ding te kunnen doen, dan kan je de game al vergeten omdat Shamens ook nog zoveel burst hebben.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Mofkees schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:45:
[...]

Nova is helemaal niet zo goed aangezien je tegenwoordig allemaal kleine mobs tegen hebt van 3 leven, Trogg b.v., of de eigen cleric van een mogelijke priest tegenstander.

Ik zou zeggen neem 2x evil of neem sw:horror. Die laatste werkt echt super:
- shamen: trogg, 2/3 wolfs,flame juggler, alle totems, incl. manatide/flametouge achter taunts
- lock: gang boss of een darkshire, wolfs, walker, knife/flame juggler
- paladin: voor aggro al die kleine divine shield dudes, control zijn recruits, doomsayer, acrolyte
- warrior: acrolyte, armor smith, die 2/6 taunt, soms 2/4 frothing.
- mage: mirror image, flamewaker, doomsayer
- priest: clerics, 2/3 dragon, 2/4 taunt

en hij triggert niks voor acrolyte/armorsmith/frothing.

Die 7/7 is inderdaad veel te goed, hij zou overload 3 moeten hebben b.v. of zou 5 moeten kosten. Niet alleen op T4 is hij erg moeilijk voor de meeste classes, zelfs late game is hij nog erg goed voor tempo, omdat shamens nu zoveel unlock mogelijkheden hebben.

Hij hoeft ook maar een beurt zijn ding te kunnen doen, dan kan je de game al vergeten omdat Shamens ook nog zoveel burst hebben.
Kijk, zo had ik er zelf nog niet naar gekeken. Ik kon inderdaad wel vaak in de situatie terecht dat je tegenover 2 atk/3+ hp minions staat en dat Nova niet goed werkt. Het nadeel is dat het je eigen minions ook een tik geeft. Ik ga er eens mee experimenten :9
CyberAmp schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:34:
[...]

leuke deck, van Kripp bekeken, zelf vond ik het een saaie win manier
Is het ook. Het is was voor hilarisch omdat die gast het maar niet opgaf, maar extreem saai ja.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Mofkees schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:45:
[...]

Ik sluit me bij Mauz aan voor wat deze kaart betreft. Elke class heeft een goede counter. Kaarten als sap en hex zijn echt rete sterk nu, ook in arena. Sap -> Faceless is een free-win.

De komende meta-snapshot zal de totem-shaman van Xixo aanprijzen. Niet alleen is dat deck, zoals KTimmy graag zegt, bonkers, maar ook zit daar geen Faceless in. Goed nieuws dus als je er niet graag tegen speelt. Moet wel zeggen dat dat totem deck er niet minder om is. Heel goedkoop om te craften ook dus ik verwacht dat rank 10-20 er zometeen helemaal vol mee zit.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Sypheron
  • Nu online
Tektoon schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:37:
[...]
De komende meta-snapshot zal de totem-shaman van Xixo aanprijzen. Niet alleen is dat deck, zoals KTimmy graag zegt, bonkers, maar ook zit daar geen Faceless in. Goed nieuws dus als je er niet graag tegen speelt. Moet wel zeggen dat dat totem deck er niet minder om is. Heel goedkoop om te craften ook dus ik verwacht dat rank 10-20 er zometeen helemaal vol mee zit.
Ik speel met dat deck, maar gok dat die in de snapshot niet heel hoog zal staan, misschien tier 3. Kon er in het begin redelijk goed mee omhoog komen, maar de meta lijkt zich er naar aangepast hebben toen het deck ook van de grond kwam op hearthpwn (een iets andere variant, namelijk http://www.hearthpwn.com/...e-totem-shaman-easy-climb)

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E1F7wki.png?1

:>

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Vandaar al die Tempo Warriors :o
Wel grappig dat het nog te veel als CW gespeeld word en daar door best wel moeilijk om te spelen lijkt mij.

Is hier iemand die met dit deck speelt? en is het de moeite waard om Cairne en Varian te craften?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
>_> ben nu al paar attempts bezig met de laatste Nefarian+Onyxia fight. Wat een kut ding. net als e denkt dat je haar dood hebt, wordt je board gecleared en spawned nefarian 2x 6 attack minions voor 2 mana en wat andere zooi.

Gaat nog wel ff duren. Patron warrior is in ieder geval niet goed. Reno Ramp druid ook niet :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Cairne is in diverse decks nu goed, vooral doordat je enerzijds bijna geen Silence meer ziet, en anderzijds door natuurlijk N'Zoth.

Varian is volgens mij niet een keiharde vereiste.

Benjamin- schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:43:
Cairne is in diverse decks nu goed, vooral doordat je enerzijds bijna geen Silence meer ziet, en anderzijds door natuurlijk N'Zoth.

Varian is volgens mij niet een keiharde vereiste.
Overal waar ik kijk zegt met dat Varian een vereiste is in de build vandaar dat ik het hier vraag.

• DarthDavy
beuker19 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:48:
[...]

Overal waar ik kijk zegt met dat Varian een vereiste is in de build vandaar dat ik het hier vraag.
Het is leuk om hem te hebben, maar hij is wel inwisselbaar: arch thief rafaam kan je in zijn plaats spelen als je Varian niet hebt.

((Varian is uiteraard beter))

• PCBaas
DarthDavy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Het is leuk om hem te hebben, maar hij is wel inwisselbaar: arch thief rafaam kan je in zijn plaats spelen als je Varian niet hebt.

Mijn mening is juist het tegenovergestelde: Varian is een stuk slechter dan Rafaam. :+

5700X | RX 6600

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Twee arenaruns gedaan vanavond. Beide met mage. Eerste eindigde met 10 wins...die daarna was ik niet over te spreken (qua draw), maar hiermee geëindigd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1j4r64s.png

Nog nooit eerder 10 wins gehaald...of 12, dus toffe avond zo :D
DarthDavy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Ach dat inwisselen ben ik niet zo voor want uiteindelijk ben je altijd minder af denk ik.
Maar ben nog steeds benieuwd of er hier ook mensen zijniet die dit deck veel hebben gespeeld.
PCBaas schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Mijn mening is juist het tegenovergestelde: Varian is een stuk slechter dan Rafaam. :+
Waarom speelt dan iedereen het op een belangrijk tournooi en Rafaam niet?

Want eerlijk is eerlijk als er een Grom of Rag uit variant komt is het een enorme tempo swing maar Rafaam heeft eigenlijk minimaal 2 turns nodig om een value te halen.

[ Voor 32% gewijzigd door beuker19 op 16-05-2016 22:16 ]

• PCBaas
Blijkbaar wordt mijn mening niet gedeeld door die spelers.

EDIT:
Dat is zeg dat ik Varian slechter vind dan Rafaam wil trouwens nog niet zeggen dat ik Rafaam een goede kaart vind; beide zijn in mijn ogen gewoon onspeelbaar.

[ Voor 59% gewijzigd door PCBaas op 16-05-2016 22:27 ]

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:25:
:+ en hoe goed wij ook denken te zijn als ik Thijs weer zie spelen op zo'n toernooi denk ik dat de meesten nog wel wat te kort komen.
Dit weekend ook weer geen match verloren en kan zich misschien in juni al plaatsen voor het WK.

• PCBaas
Geef maar een VOD waarin bijv. Thijs wint nadat hij Varian heeft gespeeld, want telkens als ik kijk naar toernooien zie ik Varian dood in hun handen zitten en/of ze verliezen alsnog nadat hij gespeeld is.

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:25:
Gelukkig wel door Sjow die rank 1 haalde met de versie zonder Varian. Georgec, die tevens door is, speelde ook de versie zonder Varian.
[...]

http://www.hearthpwn.com/...ank-1-na-eu-tempo-warrior

Waar kijk jij eigenlijk overal? Ik heb diverse mensen dit deck zijn spelen, en diverse spelen hem gewoon simpelweg niet.

Fijn dat Thijs hem speelt, maar Thijs heeft dit deck ook maar genetdeckt, dus ik vind het niet zo heel relevant wat hij er in heeft zitten.

En wat PCBaas al zegt, dit kaart zit vaak dood in de hand. Oh en vergeet niet, tournament decks en ladder decks zijn heel anders. Waar zij aggressieve decks zoals Shaman of Zoolock kunnen bannen, om zo tegen control te spelen, waarbij Varian een stuk meer value heeft, iets wel even wat anders dan wanneer je op ladder steeds aggro tegen kom, die jou niet eens turn 10 laten zien met zulke trage kaarten.

• DarthDavy
Ik denk Varian is er ipv Rafaam om te kunnen winnen van N'Zoth Paladin.

Varian past ook beter in het deck dan Rafaam: het is tempo warrior. Varian kan je op turn 10 veel tempo opleveren. Rafaam is minder tempo.

Maar er is inderdaad veel ruimte voor discussie. Ik snap dat mensen liever Rafaam zouden spelen dan Varian.

Persoonlijk denk ik dat de pro's het beter weten dan ik en aangezien zij meestal voor Varian kiezen (zie maar naar de decks van de Europe Preliminary dit weekeinde) zeg ik dan ook maar dat Varian beter is in het deck dan Rafaam. :-)

Maar als je wilt ladderen en afhankelijk van je rank kan je zelfs argumenteren om geen Varian en Rafaam te spelen. Ysera lijtk me bvb ook perfect valabel in die spot.

2 van de 3 lijsten van de preliminary op Heartpwn heeft Varian, die ander niet. En wat ik al zei, tournament decks waarbij je een class kan bannen, is gewoon niet te vergelijken met ladder.
Stel je gewoon eens voor wat voor keuzes je met je decks zou kunnen maken, als je 1 class kon bannen, 1 slechte match up.

Benjamin- schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:38:
[...]

Gelukkig wel door Sjow die rank 1 haalde met de versie zonder Varian. Georgec, die tevens door is, speelde ook de versie zonder Varian.

[...]

http://www.hearthpwn.com/...ank-1-na-eu-tempo-warrior

Waar kijk jij eigenlijk overal? Ik heb diverse mensen dit deck zijn spelen, en diverse spelen hem gewoon simpelweg niet.

Fijn dat Thijs hem speelt, maar Thijs heeft dit deck ook maar genetdeckt, dus ik vind het niet zo heel relevant wat hij er in heeft zitten.

En wat PCBaas al zegt, dit kaart zit vaak dood in de hand. Oh en vergeet niet, tournament decks en ladder decks zijn heel anders. Waar zij aggressieve decks zoals Shaman of Zoolock kunnen bannen, om zo tegen control te spelen, waarbij Varian een stuk meer value heeft, iets wel even wat anders dan wanneer je op ladder steeds aggro tegen kom, die jou niet eens turn 10 laten zien met zulke trage kaarten.
Maar ook Sjow heeft het deck aangepast met Varian ipv Rafaam.
http://www.hearthpwn.com/...e-spring-preliminary-2016

Lol en dan even zeggen dat Thijs hem maar ff genetdeck't heeft.
Ga er maar vanuit dat daar heel wat uren speeltijd en denk werk overheen gaat om de goede decks te kiezen voor een groot toernooi. zeker als je bent uitgeroepen tot de beste speler van 2015 en ook dit jaar weer heel goed staat te spelen.
Thijs heeft ook aangegeven heel veel met Sjow gesproken te hebben en daarom juist voor dit deck te hebben gekozen en laten we eerlijk zijn al's je dan alles wint heb je gelijk.

beuker19 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:22:
[...]

Ga er maar vanuit dat daar heel wat uren speeltijd en denk werk overheen gaat om de goede decks te kiezen voor een groot toernooi. zeker als je bent uitgeroepen tot de beste speler van 2015 en ook dit jaar weer heel goed staat te spelen.
Thijs heeft ook aangegeven heel veel met Sjow gesproken te hebben en daarom juist voor dit deck te hebben gekozen en laten we eerlijk zijn al's je dan alles wint heb je gelijk.

• Tektoon
[...]
Varian past natuurlijk goed in het tempo-concept van het deck. Vooral als je de juiste minions op het bord krijgt. Ik heb 'm toevallig maar ik heb 'm letterlijk een of twee keer in een deck gestopt. Nou ben ik ook geen warrior-fan, maar goed. Het is een beetje de Yogg versie van Call of the Wild. Ik zou 'm niet gaan craften tenzij je niks beters met je dust te doen hebt.
Verder vraag ik me af of die tempo warrior volgende week nog steeds op rank 1 staat. Als 'ie over drie weken nog steeds goed werkt kan je het altijd nog overwegen.

--

Rank 5 met totem shaman intussen @ 64% winrate. Not too shabby. :7

beuker19 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:22:
[...]

Serieus? Ben jij verliefd op Thijs ofzo? Thijs doet KEIHARD het deck van Sjow kopieren, niets meer, niets minder. Dat noemen ze gewoon netdecken. Dat Thijs Sjow kent, betekent verder niets, want hij doet net als de meeste spelers, gewoon het deck van Sjow kopieren, zo simpel is het.
Jij zit hier constant te klagen over netdecks, constant te klagen over dat er geen originaliteit is, maar wanneer Thijs het doet, dan verdedig je hem tot het einde en doe je alsof hij het wiel, de telefoon en de relativiteitstheorie heeft ontwikkelt.

Wat betreft de keuze van Sjow om het deck aan te passen, is wat ik al zei aanpassen op de tournament meta. Terwijl ik dit type, is Sjow aan het streamen, en wat denk je, geen Varian maar wel Rafaam in zijn deck, oftewel gewoon de lijst die ik al eerder had geplaatst. Spelen in tournaments met een ban, is niet hetzelfde als ladder.

Dus nu kan je zeggen dat Thijs het beter weet, maar Thijs kopieert gewoon Sjows decks, en Sjow is degene die op 2 servers rank 1 was met dit deck, en Sjow is degene die dit deck heeft aangepast voor de tournament meta. Dus ga er maar even vanuit dat Sjow het beter weet.

Maargoed, jij kwam met de vraag of je Varian moest hebben, omdat het een 'vereiste' zou zijn, het antwoord is dus nee, zolang jij gewoon ladder speel heb je Varian dus niet nodig. Beter gezegd, gezien Sjow zijn deck op Legend speelt, zou ik geen van beide gebruiken omdat ze beide traag zijn, en tijdens de normale ranks zie je veel minder control.

Benjamin- schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:51:
[...]

Serieus? Ben jij verliefd op Thijs ofzo? Thijs doet KEIHARD het deck van Sjow kopieren, niets meer, niets minder. Dat noemen ze gewoon netdecken. Dat Thijs Sjow kent, betekent verder niets, want hij doet net als de meeste spelers, gewoon het deck van Sjow kopieren, zo simpel is het.
Jij zit hier constant te klagen over netdecks, constant te klagen over dat er geen originaliteit is, maar wanneer Thijs het doet, dan verdedig je hem tot het einde en doe je alsof hij het wiel, de telefoon en de relativiteitstheorie heeft ontwikkelt.

Wat betreft de keuze van Sjow om het deck aan te passen, is wat ik al zei aanpassen op de tournament meta. Terwijl ik dit type, is Sjow aan het streamen, en wat denk je, geen Varian maar wel Rafaam in zijn deck, oftewel gewoon de lijst die ik al eerder had geplaatst. Spelen in tournaments met een ban, is niet hetzelfde als ladder.

Dus nu kan je zeggen dat Thijs het beter weet, maar Thijs kopieert gewoon Sjows decks, en Sjow is degene die op 2 servers rank 1 was met dit deck, en Sjow is degene die dit deck heeft aangepast voor de tournament meta. Dus ga er maar even vanuit dat Sjow het beter weet.

Maargoed, jij kwam met de vraag of je Varian moest hebben, omdat het een 'vereiste' zou zijn, het antwoord is dus nee, zolang jij gewoon ladder speel heb je Varian dus niet nodig. Beter gezegd, gezien Sjow zijn deck op Legend speelt, zou ik geen van beide gebruiken omdat ze beide traag zijn, en tijdens de normale ranks zie je veel minder control.
Echt jongen ben jij gek of zo.
Je moet mij geen dingen in de mond leggen wat ik nooit gezegt heb want dat is gewoon onjuist.

Ik klaag nooit over netwerken en ik heb nooit gezegd dat Thijs het beter weet als Sjow want Thijs heeft namelijk uren met Sjow gesproken over het deck.
Verder heb ik niet zo veel met Thijs alleen voor iemand die KEIHARD netdeckt is het wel knap dat je de beste speler van het jaar bent volgens alle andere pro spelers.

En Benjamin hoeveel ervaring heb jij met dit deck dan?
Als het niets is kun je sowieso beter je bek houden want ik vroeg naar ervaringen en niet na een of andere napraten die er er opgewonden van word omdat hij weer een stream er kan na praten.
Tektoon schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:32:
[...]

Varian past natuurlijk goed in het tempo-concept van het deck. Vooral als je de juiste minions op het bord krijgt. Ik heb 'm toevallig maar ik heb 'm letterlijk een of twee keer in een deck gestopt. Nou ben ik ook geen warrior-fan, maar goed. Het is een beetje de Yogg versie van Call of the Wild. Ik zou 'm niet gaan craften tenzij je niks beters met je dust te doen hebt.
Verder vraag ik me af of die tempo warrior volgende week nog steeds op rank 1 staat. Als 'ie over drie weken nog steeds goed werkt kan je het altijd nog overwegen.

--

Rank 5 met totem shaman intussen @ 64% winrate. Not too shabby. :7
Oke ik wacht lekker even af en zal nog eens wat meer info gaan inwinnen want er is geen haast bij.

[ Voor 20% gewijzigd door beuker19 op 17-05-2016 07:11 ]

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik stel voor dat jullie nu direct stoppen met deze discussie en eventueel op een lievere manier via DM doorgaan. Op deze manier met elkaar praten heeft geen enkele zin, jullie overtuigen elkaar toch niet.

Dit topic is al eerder gesloten geweest, ik denk dat de rest het niet tof vindt als dat weer gebeurt.

• corset
Varian is gewoon een geinige kaart :) In Tournaments kan hij vast geweldig zijn, maar in ladder is hij gewoon veels te traag in de huidige meta.

En inderdaad, in veel tournaments zie je Varian gewoon de hand warmhouden, of hij wordt gespeeld en dan meestal ook als "last ditch effort".

Er zijn betere kaarten, of Rafaam dat is? Geen idee, ik heb Rafaam nog niet in een deck gebruikt. Lijkt me zelf ook erg traag, 2 beurten nodig om er iets uit te halen, en dan nog RNG kans hebben om een niet nuttige artifact te krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Het zijn gewoon trage kaarten, en dat is waarom Sjow de trage Rafaam op ladder speelt, en de nog tragere Varian in een tournament speelt met bans.

Ik heb zijn streams niet gezien van toen hij het deck ontwikkelde, maar Sjow kennende, zal hij wel heel wat hebben gespeeld met zulke kaarten, voordat hij de kaart vond die het afmaakte.

Maargoed je zou Sjow altijd kunnen vragen welke kaarten hij zou omwisselen wanneer je op de reguliere ranks zit, volgens mij reageert hij wel op twitter.

EDIT:

Ik zit al een tijdje aan C'Thun Paladin te denken, niet zozeer om er een flink C'Thun deck van te maken, maar vooral omdat er een paar interessante kaarten tussen zitten, zoals de Crazed Worshippers maar natuurlijk ook de Twins, dit echt met het doel om een ander type control te maken.
Nu heb ik nog een ervaring met C'Thun decks, dus geen idee of ik nu iets mis die ik nodig heb, en het lastige is dat ik het deck niet eens kan testen, want ik heb de Worshippers en de Twins niet. Craften is geen probleem, maarja dan wil ik wel een idee hebben of dit een beetje gaat werken.

Feedback?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LOyMNogKRNJArgOJocUwbQbo/full.png

[ Voor 41% gewijzigd door Benjamin- op 17-05-2016 12:12 ]

corset schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:44:
Varian is gewoon een geinige kaart :) In Tournaments kan hij vast geweldig zijn, maar in ladder is hij gewoon veels te traag in de huidige meta.

En inderdaad, in veel tournaments zie je Varian gewoon de hand warmhouden, of hij wordt gespeeld en dan meestal ook als "last ditch effort".

Er zijn betere kaarten, of Rafaam dat is? Geen idee, ik heb Rafaam nog niet in een deck gebruikt. Lijkt me zelf ook erg traag, 2 beurten nodig om er iets uit te halen, en dan nog RNG kans hebben om een niet nuttige artifact te krijgen.
Je kunt bij Rafaam kiezen welke artifact je krijgt :p

Ik ben wel benieuwd of Tempo Warrior blijft of dat het straks toch weer minder gespeeld worden ivm counters.
Ik heb wel gezien op hearthpwn dat er redelijk wat mensen hoge legend ranks mee hebben gehaald en ik ga ook zeker kijken of ik er wat video's van kan bekijken want ben wel eens toe aan wat anders ipv altijd maar CW.

• corset
beuker19 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Je kunt bij Rafaam kiezen welke artifact je krijgt :p

Ik ben wel benieuwd of Tempo Warrior blijft of dat het straks toch weer minder gespeeld worden ivm counters.
Ik heb wel gezien op hearthpwn dat er redelijk wat mensen hoge legend ranks mee hebben gehaald en ik ga ook zeker kijken of ik er wat video's van kan bekijken want ben wel eens toe aan wat anders ipv altijd maar CW.
Aah true! compleet vergeten. Zag het nu ook in wat test games tegen m'n vrouw :p Hij is echt veels te traag in DragonPriest (Wild deck).

En qua Tempo warrior, ik denk dat het wel zal blijven. Wordt misschien hetzelfde als Ramp Druid, Handlock of die lage kost hunter decks van lang geleden.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

In mijn ervaring is Raffaam juist te traag, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen en decks hebben gelegen waar ik hem in gebruikte. Ik heb Varian niet in mijn collectie maar het lijkt me een zeer sterke kaart waarmee je sommige games compleet kan omgooien. Dat heb ik tenminste ook op Youtube gezien.

make love not (heroes of) warcraft :+

• icemotion
Benjamin- schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:02:

Ik zit al een tijdje aan C'Thun Paladin te denken, niet zozeer om er een flink C'Thun deck van te maken, maar vooral omdat er een paar interessante kaarten tussen zitten, zoals de Crazed Worshippers maar natuurlijk ook de Twins, dit echt met het doel om een ander type control te maken.
Nu heb ik nog een ervaring met C'Thun decks, dus geen idee of ik nu iets mis die ik nodig heb, en het lastige is dat ik het deck niet eens kan testen, want ik heb de Worshippers en de Twins niet. Craften is geen probleem, maarja dan wil ik wel een idee hebben of dit een beetje gaat werken.

Feedback?

[afbeelding]
Ik mis vooral de Disciples. Die samen met de Blade of Cthun zijn de enige die ik in mijn rogue old gods deck speel. 3 mana 2/1 met 2 damage schieten is best wel goed.
Dr0ppFTW schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:11:
In mijn ervaring is Raffaam juist te traag, maar dat kan ook aan mijn manier van spelen en decks hebben gelegen waar ik hem in gebruikte. Ik heb Varian niet in mijn collectie maar het lijkt me een zeer sterke kaart waarmee je sommige games compleet kan omgooien. Dat heb ik tenminste ook op Youtube gezien.

make love not (heroes of) warcraft :+
Ze zijn beide heel erg traag, en afhankelijk van de match up is de ene beter dan de ander. Zelf zou ik ze beide niet gebruiken totdat je Legend haal.
Wat het hem vooral is, is dat Varian de cool factor heeft. Varian heeft echt van die turns dat iedereen de kaart helemaal geweldig vindt, dat die taunts en chargers ofzo trekt, en dat je echt zoiets hebt van "WAUW". Dat effect heeft Rafaam natuurlijk niet.

Mensen waarderen de wauw kaarten vaak hoger dan dat ze werkelijk zijn. Je zou dan ook die kaart moeten spelen, en echt ieder potje bij moeten houden wat de impact was, iets als:
- Niet getrokken
- Geen tijd gehad om te spelen
- Niet nodig gehad (board was al sterk genoeg)
- Speelde hem maar slechte kaarten
- Speelde hem en redelijke kaarten
- Speelde hem en goede kaarten

In die laatste 3 moet je dan ook nog onderscheiden of je anders niet had gewonnen, want winnen terwijl je anders toch wel had gewonnen, maakt een kaart natuurlijk nog niet goed.

Dat soort cijfers worden uiteindelijk bepaald door de meta, in een aggro meta krijg je of de tijd niet om hem te spelen, of hij is gewoon niet goed genoeg om te spelen, en dat geldt voor zowel Varian als Rafaam.
Dus wanneer jij zeker de helft van de tijd Shaman, Zoo en Tempo Mage tegen je krijg, dan wil je beide al niet gebruiken.
Dan is nog de vraag wat je wel veel tegen je krijg, zo is bijvoorbeeld Paladin sterker tegen Varian door Equality + Pyro/Cons en Control Warrior ook door Brawl.
icemotion schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:44:
[...]

Ik mis vooral de Disciples. Die samen met de Blade of Cthun zijn de enige die ik in mijn rogue old gods deck speel. 3 mana 2/1 met 2 damage schieten is best wel goed.
Ik heb daar ook aan gedacht, en dan in combinatie weer met Doomsayers, want ipv dat ik voor board control ga met solide minions, ga ik weer reactief. Vind het dan wel lastig om een balans te vinden tussen voldoende C'Thun kaarten en goede control. Ga straks eens kijken of ik een balans kan vinden, en dan maar is gaan overwegen of ik ga craften. :P

• PCBaas
Na flink lopen na te denken heb ik toch maar weer besloten om CThun Druid een kans te geven, gebaseerd op het idee om Ancient of War er helemaal uit te laten vanwege alle removal die nu wordt gespeeld (Hex, Shield Slam/Execute, Equality, etc) die deze kaart toch heel makkelijk verwijderen. Uiteindelijk was ik op het volgende deck uitgekomen en hier heb ik ook gelijk rank 5 mee gehaald (vanaf rank 6):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/88cJSHo.png

Nu ben ik rank 5 op zowel Wild als Standard! 8)

@Benjamin: zelf vind ik Doomcaller een beetje overkill in dat deck en denk ik dat je deze beter kan vervangen door bijv. een Keeper of Uldaman of een 2e Wild Pyromancer, om wat meer antwoorden te hebben tegen Aggro.

5700X | RX 6600

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:26
PCBaas schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:48:
Na flink lopen na te denken heb ik toch maar weer besloten om CThun Druid een kans te geven, gebaseerd op het idee om Ancient of War er helemaal uit te laten vanwege alle removal die nu wordt gespeeld (Hex, Shield Slam/Execute, Equality, etc) die deze kaart toch heel makkelijk verwijderen. Uiteindelijk was ik op het volgende deck uitgekomen en hier heb ik ook gelijk rank 5 mee gehaald (vanaf rank 6):

[afbeelding]

@Benjamin: zelf vind ik Doomcaller een beetje overkill in dat deck en denk ik dat je deze beter kan vervangen door bijv. een Keeper of Uldaman of een 2e Wild Pyromancer, om wat meer antwoorden te hebben tegen Aggro.
Hebben emperor Thaurissan en Hogger eigenlijk wel nut in jouw deck? Zonder combo mogelijkheden en met zo weinig card draw denk ik dat emperor zelden nuttig is en Hogger is sowieso niet zo goed
PCBaas schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:48:

[afbeelding]

Tof deck, zeker ook omdat je Hogger gebruik. Ik kijk al jaren naar een goede reden om hem te craften, vind het idee van die kaart zo goed. Maar volgens mij val ik dan vooral voor mijn eigen verhaal van eerder, over kaarten die enorme value kunnen hebben, maar vaker niet.
Wat is jouw ervaring met Hogger?

Ja dat gevoel had ik ook al met Doomcaller, is wel echt een kaart voor hele lange matches, terwijl ik eigenlijk niet zoveel ook in C'Thun investeer.

Ik ga straks eens even brainstormen wat ik er in zou willen. Tevens ben ik ook niet zo heel positief over Sylvanas in dit deck. Heb altijd wel wat twijfels gehad over Sylvanas in Paladin, vooral omdat je haar zelf niet kan activeren.

Pagina: 1 ... 73 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.