Ik dacht in het begin ook dat Doomcaller supergoed was, maar meestal speel je hem voor C'Thun en dan is het een minion die weinig doet op zichzelf. Beetje het typische probleem met grote "vanilla minions". Als je tegenstander iets van removal/debuff achter de hand heeft gehouden is je tempo loss gigantisch en heb je praktisch je beurt voor niks gespeeld. Zelfde met Skeram Cultist. Met de hoeveelheid removal in het spel is het een onmogelijke strategie om alle removal van je tegenstander op te maken. Dat is mijn persoonlijke gripe..Mauz1978 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 06:56:
Enige wat ik suf vind is die rare kaart waarbij Cthun weer reshuffeled wordt. Die hadden ze eruit moeten gooien of legendary mogen maken.
Het is vooral mooi hoe Classic kaarten weer een sterke rentree hebben gemaakt sinds WotOG, zoals Sylvanas (niet echt weg geweest) en Cairne en Onyxia (wie had dat gedacht).
Zodra je tegenstander C'Thun speelt moet je geen control game proberen te spelen omdat dat in je nadeel is. Ik ben momenteel de C'Thun decks nog niet zat. Alleen jammer dat ik sinds TGT was gestopt met spelen, wat ik nu merk in mijn collectie. Zit nog te twijfelen om LoE te kopen voor de fun&kaarten.
[ Voor 7% gewijzigd door Morphs op 02-05-2016 13:23 ]