• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Mauz1978 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 06:56:
Enige wat ik suf vind is die rare kaart waarbij Cthun weer reshuffeled wordt. Die hadden ze eruit moeten gooien of legendary mogen maken.
Ik dacht in het begin ook dat Doomcaller supergoed was, maar meestal speel je hem voor C'Thun en dan is het een minion die weinig doet op zichzelf. Beetje het typische probleem met grote "vanilla minions". Als je tegenstander iets van removal/debuff achter de hand heeft gehouden is je tempo loss gigantisch en heb je praktisch je beurt voor niks gespeeld. Zelfde met Skeram Cultist. Met de hoeveelheid removal in het spel is het een onmogelijke strategie om alle removal van je tegenstander op te maken. Dat is mijn persoonlijke gripe..

Het is vooral mooi hoe Classic kaarten weer een sterke rentree hebben gemaakt sinds WotOG, zoals Sylvanas (niet echt weg geweest) en Cairne en Onyxia (wie had dat gedacht).

Zodra je tegenstander C'Thun speelt moet je geen control game proberen te spelen omdat dat in je nadeel is. Ik ben momenteel de C'Thun decks nog niet zat. Alleen jammer dat ik sinds TGT was gestopt met spelen, wat ik nu merk in mijn collectie. Zit nog te twijfelen om LoE te kopen voor de fun&kaarten.

[ Voor 7% gewijzigd door Morphs op 02-05-2016 13:23 ]

separhim schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:33:
[...]

Ik vind Reno beter designed dan C'Thun of N'Zoth, reno heeft een veel grotere downside, vind ik, dan de andere twee. Vooral omdat de synergy-minios van C'Thun en N'Zoth al sterk van zichzelf zonder downsides.
Het feit dat C'Thun je tegenstander in 1 beurt kapot kan maken, maakt de invloed van deze kaart wel/niet kunnen spelen op T10 te groot. Om die reden vind ik C'Thun slecht ontworpen.

Reno is ook een hele sterke kaart, maar die healt jezelf ipv dat ie alles van je tegenstander sloopt. Dit is vaak minder schadelijk voor het verloop van een game.

An sich vind ik individuele kaarten die allesbeslissend kunnen zijn vaak geen goed idee overigens.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:03
xelfer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:36:
[...]

Het feit dat C'Thun je tegenstander in 1 beurt kapot kan maken, maakt de invloed van deze kaart wel/niet kunnen spelen op T10 te groot. Om die reden vind ik C'Thun slecht ontworpen.

Reno is ook een hele sterke kaart, maar die healt jezelf ipv dat ie alles van je tegenstander sloopt. Dit is vaak minder schadelijk voor het verloop van een game.

An sich vind ik individuele kaarten die allesbeslissend kunnen zijn vaak geen goed idee overigens.
Ik vind het grootste probleem met C'Thun en N'Zoth dat ze vrijwel geen nadeel hebben, C'Thun's minions zijn sterke minions on curve en hebben ook nog aardig wat synergy kaarten erbij. En we weten allemaal wel hoe sterk deathrattle minions zijn.
Reno heeft wel een soort van limitatie al is dat ook maar beperkt, Reno geeft daarnaast alleen tegen aggro deck direct de win.
separhim schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:38:
Reno heeft wel een soort van limitatie al is dat ook maar beperkt, Reno geeft daarnaast alleen tegen aggro deck direct de win.
Niet zozeer tegen aggro in het algemeen, maar vooral tegen face decks.
Met mijn Reno Paladin sta ik 28-3 tegen Hunter en 10-3 tegen Shaman, terwijl ik bijvoorbeeld 16-15 sta tegen Warlock.
Alle stats:
15-13 Druid
28-3 Hunter
21-18 Mage
15-11 Paladin
14-8 Priest
4-4 Rogue
10-3 Shaman
16-15 Warlock
6-5 Warrior
Totaal 129-80

Dit zijn de stats van vrijwel al mijn Reno Paladin games.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
N'zoth heeft als enige nadeel de slechte stats op zijn body. Als je nog geen sterke deathrattle minions hebt gespeeld tot turn 10, dan is het in feite ook een dode kaart voor 10 mana.
C'thun heeft inderdaad weinig nadeel. Die is ongebufft voor 10 mana iig nog een soort 12/6 en de kans dat je hem op beurt 10 tot de 13-15 krijgt is vrij groot. Moet wel zeggen dat ik veel decks tegenkom met C'thun, maar voor mijn gevoel komt ie in minder dan de helft van de gevallen maar op het bord (en dan nog overleef ik het meestal wel met mijn Rogue of pally N'zoth decks)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik speel zelf met N'Zoth en het is inderdaad een sterke kaart, maar heeft zeker wel nadelen. Zoveel goede deathrattle minions zijn er helemaal niet, en de meeste goede hebben weinig directe impact en zijn dus te traag. Het is bijna een typisch win more kaart. In mijn Paladindeck heb je gelukkig Tyrion (met Taunt en divine shield) maar met alleen Sylvannas en Cairne (naast Loot hoarders en Harvest Golems) blijf je niet een beurt langer leven. En soms heb ik N'Zoth wel in mijn hand, maar heb ik Tyrion en Cairne nog niet gehad - of andersom.

Het is niet makklijk om een supersterk deck met N'Zoth te maken. Met andere classes nog niet geprobeerd overigens, Paladin leek me een logische keus.
Mijn N'Zoth deck werkt wel aardig, het is ook vergelijkbaar met andere versies van het deck, en speelt dan ook 2x Forbidden Healing, 2x Equality, 2x Doomsayer, 2x Wild Pyromancer en 2x Consecration om maar langer in leven te blijven. Door de synergy zit er ook 2x Solemn Vigil in en geen Lay on Hands.

Voor Deathrattles heb ik 2x Infested Tauren, 2x Corrupted Healbot, Cairne, Sylvanas en Tirion.

Ben nu ook aan het experimenteren met een N'Zoth Reno deck.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Grotman schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:23:
Het is niet makklijk om een supersterk deck met N'Zoth te maken. Met andere classes nog niet geprobeerd overigens, Paladin leek me een logische keus.
Mij leek Hunter ook een logische keus, Infested Wolf, Harvest Golem, Savannah Highmane, Cairne Bloodhoof, Sylvanas Windrunner stuk voor stuk prima cards die je helpen om te overleven tot je N'Zoth op het bord kunt gooien. En als tussendoortje natuurlijk Princess Huhuran :).

Jammer dat ik zowel Princess Huhuran als N'Zoth nog niet heb, ga nog even een week of wat geduld proberen op te brengen en kijken wat de meta gaat doen, maar die staan wel hoog op mijn to-craft lijstje, samen met Deathwing, Dragonlord en wat andere epics

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
En ik die dacht dat Hearthstone leuker ging zijn met de nieuwe patch en opsplitsing standard / wild..
Nope, het is nog steeds even erg.
The_Big_Easy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:41:
[...]

Mij leek Hunter ook een logische keus, Infested Wolf, Harvest Golem, Savannah Highmane, Cairne Bloodhoof, Sylvanas Windrunner stuk voor stuk prima cards die je helpen om te overleven tot je N'Zoth op het bord kunt gooien. En als tussendoortje natuurlijk Princess Huhuran :).

Jammer dat ik zowel Princess Huhuran als N'Zoth nog niet heb, ga nog even een week of wat geduld proberen op te brengen en kijken wat de meta gaat doen, maar die staan wel hoog op mijn to-craft lijstje, samen met Deathwing, Dragonlord en wat andere epics
Je bent niet de enigste die nog wacht om iets te craften want ook ik kijk even de kat uit de boom.
N'Zoth, Fandral Staghelm, Xaril, Poisoned Mind staan hoog op mijn lijst net zoals Cho'gall, Ragnaros, Lightlord en Princess Huhuran maar de laatste 3 heb ik de heroes al golden van dus speel ik die classes wat minder.
Het grotere probleem is echter dat Varian Wrynn, Anub'arak, Confessor Paletress, Cairne Bloodhoof, The Black Knight, Edwin VanCleef en Gormok the Impaler ook hoog op mijn lijstje staan :'(

14 Legendary's en maar 12.5 k dust -O- -O-

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
zo, net weer zo'n Yogg game,

tegenstander mage met 1 kaart, yogg, deck leeg, 3 leven. Ik was als warrior 5 cards in deck, 30 leven + 35 armor, 6/1 gorehawl equiped en golden monkey in hand.

en hij heeft gewonnen...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33

Mauz1978

Console War Veteran

Mofkees schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:49:
zo, net weer zo'n Yogg game,

tegenstander mage met 1 kaart, yogg, deck leeg, 3 leven. Ik was als warrior 5 cards in deck, 30 leven + 35 armor, 6/1 gorehawl equiped en golden monkey in hand.

en hij heeft gewonnen...
Hij was dus echt goed! :+

Something under the bed is drooling

• Mofkees
zei eerder al, geen enkele andere kaart kan de game draaien zoals hij het doet... Ik wist dat hij Yogg had en dacht dat het echt niet meer mis kon gaan met zulke voorsprong.

2 pyro op mijn dak en hij kreeg 3 heals en thought steal en ball of spiders en call of the wild. Uit spiders kwam nog dat 8/8 charge beast....

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:30
Mofkees schreef op maandag 02 mei 2016 @ 18:58:
zei eerder al, geen enkele andere kaart kan de game draaien zoals hij het doet... Ik wist dat hij Yogg had en dacht dat het echt niet meer mis kon gaan met zulke voorsprong.

2 pyro op mijn dak en hij kreeg 3 heals en thought steal en ball of spiders en call of the wild. Uit spiders kwam nog dat 8/8 charge beast....
my God the dream... en heel zuur als tegenstander

maar ik blijf erbij hij is niet overpowered :+

maar idd hij is niet leuk voor het spel zelf idd en ik ben kan me voorstellen dat mensen hem wel OP vinden
Overpowered is hij zeker niet. Maar wel anti-fun wanneer je serieus probeert te spelen.

Dit is gewoon een duidelijk voorbeeld waarom deze kaart alleen in Brawls zou moeten bestaan.

Benjamin- schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:06:
Overpowered is hij zeker niet. Maar wel anti-fun wanneer je serieus probeert te spelen.

Dit is gewoon een duidelijk voorbeeld waarom deze kaart alleen in Brawls zou moeten bestaan.
Nou ik ben blij dat er godzijdank nog kaarten als Yogg zijn.
Ik vind op het moment Hearthstone veel te voorspelbaar omdat je ook haast geen Elise Decks meer ziet.
Het is leuk dat we nu niet altijd op turn 7 Dr. boom zien maar hoe de meta nu is word ik ook niet vrolijk van en ik denk dat zeker met een maand de meta nog meer van het zelfde is.
De enige leuke decks op het moment vind ik Darwin Shaman (juist door Evolve en MoE) Tempo Mage door de nieuwe 6 drop, Cabalist Stone en Yogg en veder speel ik nu Reno Warrior met Elise.

LOL :o
Net met mijn Reno Warrior met Baron Geddon dat nieuwe 4x het hele board gecleard vs een Shaman waar ik ook nog eens dat nieuwe Warrior wapen kreeg uit Malkorok wel dan wel heel goed moet ik zeggen .

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 02-05-2016 19:37 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:14
Net geprobeerd om een HandLock te maken en sta er nu ~50/50 mee op de ladder :P :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nxaqMIB.png

Iemand nog ideeën? Misschien alsnog een BGH/Siphon Soul spelen?

5700X | RX 6600

Misschien 1 Molten Giant. Siphon Soul zou ik er zeker in doen.

• Mofkees
en zo doe je dat :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IEyCvEY.png?1

Warrior had al 2x brawl gespeeld :D

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

En de servers liggen er weer uit, of in ieder geval de matchmaking? De Queu blijft maar doorgaan en stopt niet :(

• PCBaas
Dat is een bug die soms voorkomt. Het spel afsluiten, niet battlenet, en vlug opnieuw opstarten werkt vrijwel altijd (bij mij op de PC in ieder geval).

[ Voor 15% gewijzigd door PCBaas op 02-05-2016 22:20 ]

5700X | RX 6600

PCBaas schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:41:
Net geprobeerd om een HandLock te maken en sta er nu ~50/50 mee op de ladder :P :

[afbeelding]

Iemand nog ideeën? Misschien alsnog een BGH/Siphon Soul spelen?
Handlock wil ik het niet noemen omdat je daar IMHO toch echt de core voor mist met de Moltens, 2x silence, Shadowflame(waar is die?)en Jaraxxus.
Ik denk dat het gewoon een een C'thun Warlock is aangevuld met kaarten die je normaal gesproken verwacht in een control Warlock deck.
Ik mis overigens wel Healing in je deck en ik denk dat Earthen Ring Farseer en Cult Apothecary prima kandidaten zijn en deze zijn ook nog eens heel goed te combineren met Shadowflame net als Sylvanas overigens.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

PCBaas schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:19:
Dat is een bug die soms voorkomt. Het spel afsluiten, niet battlenet, en vlug opnieuw opstarten werkt vrijwel altijd (bij mij op de PC in ieder geval).
Ah bedankt, op de Mac werkt deze oplossing ook :9

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:28
Ik ben de meta ook al zat. Bijna elk deck is gebaseerd op nzoth of cthun. Erg eentonig. Geen leuke expansion itt loe.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 02-05-2016 23:34 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik speel op dit moment een C'Thun Priest deck waarmee ik vrij snel nu rank 8 heb bereikt na start van het nieuwe seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EC7fDi2.png

Echter kom ik nu vrij veel Shamans tegen waar ik veel moeite mee heb. Als ik geen Shadow Word: Death in hand heb word ik vrijwel altijd kapotgemaakt door een 7/7 Flamewreathed Faceless of 5/5 Thing from Below. Daarnaast zijn Totem Golems ook vrij lastig te doden zonder Shadow Word: Pain.

Naar mijn idee zou mijn win-rate tegen Shamans toch beter moeten kunnen. Iemand suggesties voor deck verbeteringen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

g0tanks schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 01:28:
Ik speel op dit moment een C'Thun Priest deck waarmee ik vrij snel nu rank 8 heb bereikt na start van het nieuwe seizoen:
[afbeelding]

Echter kom ik nu vrij veel Shamans tegen waar ik veel moeite mee heb. Als ik geen Shadow Word: Death in hand heb word ik vrijwel altijd kapotgemaakt door een 7/7 Flamewreathed Faceless of 5/5 Thing from Below. Daarnaast zijn Totem Golems ook vrij lastig te doden zonder Shadow Word: Pain.

Naar mijn idee zou mijn win-rate tegen Shamans toch beter moeten kunnen. Iemand suggesties voor deck verbeteringen?
Ipv een 2x een pain zal ik 2x een Death in mijn deck willen en 1x een pain.
Verder kun je misschien een Entomb ruilen voor een Harrison of ooze.
Verder zou je kunnen kijken naar die 3 damage board clear.

g0tanks schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 01:28:
[afbeelding]

Ipv een 2x een pain zal ik 2x een Death in mijn deck willen en 1x een pain.
Verder kun je misschien een Entomb ruilen voor een Harrison of ooze.
Verder zou je kunnen kijken naar die 3 damage board clear.
Wat ik ook heb gezien is Auchenai/CoH combo in dit soort decks

• aicaramba
Ok.. Game discussie tijd:

Wat zijn een goed (hard)counterdecks tegen zowel de verschillende C'thun decks als tegen de N'zoth decks? Moet ik dan denken aan agro, zoo, face shaman? Of zijn er ook midrange/control decks die het goed doen tegen beide decks? Show me your lists.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:02:

Wat zijn een goed (hard)counterdecks tegen zowel de verschillende C'thun decks als tegen de N'zoth decks? Moet ik dan denken aan agro, zoo, face shaman? Of zijn er ook midrange/control decks die het goed doen tegen beide decks? Show me your lists.
Als ik C'thun Druid speel heb ik het meeste moeite tegen:
- Freeze mage
- Aggro/midrange shaman (geen removal voor die 7/7's en cheap-ass 5/5 taunts :P)
- Snelle face of zoo decks

N'zoth heb ik nog te weinig tegen gespeeld eerlijk gezegd.

Vicariously I live while the whole world dies

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb net mijn Druid naar level 60 gebracht met dit deck; speelt best lekker, heel erg goed in reageren op board states en een paar goede finishers, en ja er zit een Cthun in... en Nzoth.. :p

2 Innervate
2 Living roots
2 Wild growth
2 Wrath
1 Bloodmage Thalnos
2 Darnassus Aspirant
1 Loot hoarder
1 Brann Bronzebeard
2 Disciple of Cthun
2 Mounted Raptor
1 Twilight Elder
1 Starfall
2 Azure Drake
1 Druid of the Claw
2 Dark Arrakoa
1 Sylvanas
1 Twin emperor
1 Cthun
1 Nzoth

Kwestie van het bord leeghouden, rampen en kaarten rapen naar de grote taunts toe en daarna de big guns :)

Maar goed, nu eerst weer een andere class spelen om die naar level 60 te halen.. ik denk dat t Shaman wordt, lekker klooien met die evolve kaarten.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
Is er al iemand die renounce darkness heeft uitgeprobeerd? Ik heb er twee uit packs gehaald en heb er een paar potjes mee gespeeld met zeer wisselend resultaten. Soms erg grappig als je opeens kaarten als tirion en ragnaros Fire light Lord in je hand krijgt, maar vaak trek je renounce darkness niet of krijg je beroerde class kaarten. Voor de fun zij yogg saron decks leuker denk ik.

Ik heb nog te weinig gespeeld om een echt oordeel te geven naar tegen C'Thun Druid is een minion heavy deck heel goed.
Ik denk ook dat CW nog steeds heel goed tegen alle decks al moet je wel heel zuinig op je removal zijn .

• PaYnE81
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ligt het aan mij of tel ik 28 kaarten :P

2x swipe nog misschien?
icemotion schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:05:
Ik heb net mijn Druid naar level 60 gebracht met dit deck; speelt best lekker, heel erg goed in reageren op board states en een paar goede finishers, en ja er zit een Cthun in... en Nzoth.. :p

2 Innervate
2 Living roots
2 Wild growth
2 Wrath
1 Bloodmage Thalnos
2 Darnassus Aspirant
1 Loot hoarder
1 Brann Bronzebeard
2 Disciple of Cthun
2 Mounted Raptor
1 Twilight Elder
1 Starfall
2 Azure Drake
1 Druid of the Claw
2 Dark Arrakoa
1 Sylvanas
1 Twin emperor
1 Cthun
1 Nzoth

Kwestie van het bord leeghouden, rampen en kaarten rapen naar de grote taunts toe en daarna de big guns :)

Maar goed, nu eerst weer een andere class spelen om die naar level 60 te halen.. ik denk dat t Shaman wordt, lekker klooien met die evolve kaarten.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:11
Rond rank 15 deed mijn halfbakken pirate warrior het ook goed. Zolang je je wapens trekt kun je die C'Thun minions van het bord houden. Ik deed alleen mijn quests en ik won niet alles (geen wapens trekken is pittig), maar het potje was klaar voor C'Thun op tafel kwam. :P

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Net tegen een warrior gespeeld die alleen maar zit te ropen, en als het er op aan komt wint hij op rng. En blizzard doet helemaal niks tegen die lui.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

wat zouden ze moeten doen dan, snap dat het irritant is maar je mag je beurt gebruiken om na te denken :)

(dat hij/zij elke beurt de maximaal duur speelt is onnodig, zeker de eerste turns, maar zie niet hoe ze dit moeten veranderen :) )

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
PaYnE81 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:45:
Ligt het aan mij of tel ik 28 kaarten :P

2x swipe nog misschien?

[...]
Oh ja die ook nog idd xD

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:14

Rannasha

Does not compute.

PaYnE81 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:35:
wat zouden ze moeten doen dan
Nozdormu stats veranderen in 0 mana 0/1 en hem Stealth geven 8)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

hahahah! die support ik :P lekker tempo spelen! alhoewel we voor AOE beter een 0/100 kunnen maken natuurlijk :D
Rannasha schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Nozdormu stats veranderen in 0 mana 0/1 en hem Stealth geven 8)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:10
Per rank omhoog 3 seconden van de duur van je beurt af? ;) En per Arena-win 5 seconden..

• Lapras
  • Laatst online: 14-01 16:37

Lapras

Ice beam

Ik speel momenteel death rattle hunter dat het vrij aardig doet. Vaak kan je genoeg damage pushen met 2x call of the wild en de tempo die je krijgt van opeenvolgend fiery bat, huge toad, animal toad/carrion grub, infested wolf/hound master, princess /tiger, highmane/sylvannas, random 7 drop, call of the wild, call of the wild. Meestal heb je op turn 9 wel gewonnen. Ik gebruik die lijst van Spark op Hearthpwn.

Verder heb ik redelijk wat succes met Patron. Ik haatte Patron voor de charge nerf, maar eigenlijk is het bijzonder vermakelijk om mee te spelen. Ben er nog niet zo goed mee, maar het heeft vrij veel removal, enorm veel card draw en C'Thun is niet zo nuttig versus een bord met Patrons.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

PaYnE81 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:41:
hahahah! die support ik :P lekker tempo spelen! alhoewel we voor AOE beter een 0/100 kunnen maken natuurlijk :D
Dat zou een iets te mooie combo met Inner Fire worden :)

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Is die 2e Call of the Wild nog veel toegevoegde waarde, daar twijfelde ik zelf nog over, voelt als zo'n dode kaart aangezien je hem pas zo laat kan spelen. Blijft natuurlijk wel een hele goeie kaart, maar twijfel over de meerwaarde boven 1 in je deck, hoe ervaar jij de 2e?

Patron kan ik inderdaad volmondig ja roepen :D lachte me kapot toen ie C'thun speelde met 2 patrons armor smith en een beserker op bord hahahaha :+ needless to say, dat was een win :9
Lapras schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:54:
[...]

Ik speel momenteel death rattle hunter dat het vrij aardig doet. Vaak kan je genoeg damage pushen met 2x call of the wild en de tempo die je krijgt van opeenvolgend fiery bat, huge toad, animal toad/carrion grub, infested wolf/hound master, princess /tiger, highmane/sylvannas, random 7 drop, call of the wild, call of the wild. Meestal heb je op turn 9 wel gewonnen. Ik gebruik die lijst van Spark op Hearthpwn.

Verder heb ik redelijk wat succes met Patron. Ik haatte Patron voor de charge nerf, maar eigenlijk is het bijzonder vermakelijk om mee te spelen. Ben er nog niet zo goed mee, maar het heeft vrij veel removal, enorm veel card draw en C'Thun is niet zo nuttig versus een bord met Patrons.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Rannasha schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Dat zou een iets te mooie combo met Inner Fire worden :)
owja crap :o , euh cannot be the target of spells or effects/hero abilities!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

PaYnE81 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:00:
[...]

owja crap :o , euh cannot be the target of spells or effects/hero abilities!
Minion abilities vallen daar niet onder. Dus: Ironbeak Owl -> Silence en daarna Inner Fire erop knallen.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Nou als iemand elk beurt rope is echt zwaar irritant, heb het dan ook in 1x gehad met hearthstone. Ze kunnen bijvoorbeeld doen als iemand maar blijft ropen, elke beurt steeds korter word. Man waarschijnlijk kan je makkelijk legend worden als je alleen maar roped, gewoon omdat mensen gaan conceden. Je kunt die lui ook niet rapporteren.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

dammit je hebt gelijk haha

Hebben jullie dat trouwens ook nooit raar gevonden, dat een minion die silenced is weer buffs kan krijgen, het silence effect blijft immers op de minion zitten, maar werkt maar 1 kant op, waarom?! :P
Rannasha schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:02:
[...]

Minion abilities vallen daar niet onder. Dus: Ironbeak Owl -> Silence en daarna Inner Fire erop knallen.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:08:
Nou als iemand elk beurt rope is echt zwaar irritant, heb het dan ook in 1x gehad met hearthstone. Ze kunnen bijvoorbeeld doen als iemand maar blijft ropen, elke beurt steeds korter word. Man waarschijnlijk kan je makkelijk legend worden als je alleen maar roped, gewoon omdat mensen gaan conceden. Je kunt die lui ook niet rapporteren.
Rapporteren is hier ook dus niet van toepassing vind ik :) Het is hooguit irritant maar geen abuse van game mechanics ofzo. Ik ga er niet om conceden in ieder geval, gewoon terug narren door je game perfect te spelen :D

• Lapras

Lapras

Ice beam

PaYnE81 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:59:
Is die 2e Call of the Wild nog veel toegevoegde waarde, daar twijfelde ik zelf nog over, voelt als zo'n dode kaart aangezien je hem pas zo laat kan spelen. Blijft natuurlijk wel een hele goeie kaart, maar twijfel over de meerwaarde boven 1 in je deck, hoe ervaar jij de 2e?

Patron kan ik inderdaad volmondig ja roepen :D lachte me kapot toen ie C'thun speelde met 2 patrons armor smith en een beserker op bord hahahaha :+ needless to say, dat was een win :9

[...]
Ja, die tweede call of the wild voegt enorm veel toe. Vaak kunnen ze je eerste call of the wild niet volledig verwijderen omdat je best veel sticky minions hebt van high mane en infested wolf. Vaak kunnen ze huffer en/of misha nog wel verwijderen, maar de tweede call of the wild is te veel tempo en damage.

• aicaramba
Ik ben een hunter deck met infest en ball of spiders aan het proberen.. Nu dat de meta wat trager is kun je er misschien mee weg komen. Vaak lukt het gedurende een game wel om veel minions op het bord te hebben, of je speelt uth + infest... Wel grappig, maar niet een erg goed denk, volgens mij.

• Lapras

Lapras

Ice beam

aicaramba schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:49:
Ik ben een hunter deck met infest en ball of spiders aan het proberen.. Nu dat de meta wat trager is kun je er misschien mee weg komen. Vaak lukt het gedurende een game wel om veel minions op het bord te hebben, of je speelt uth + infest... Wel grappig, maar niet een erg goed denk, volgens mij.
Ik ben niet zo'n fan van infest. Het is te willekeurig wat je krijgt. Ben meer een fan van Tomb Spider om een beast te kiezen. Unleash + cult master is weer wel een combo die je kan gebruiken, maar gegeven dat er minder tokens gespeeld worden is unleash minder sterk geworden.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Lapras schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:37:
[...]

Ja, die tweede call of the wild voegt enorm veel toe. Vaak kunnen ze je eerste call of the wild niet volledig verwijderen omdat je best veel sticky minions hebt van high mane en infested wolf. Vaak kunnen ze huffer en/of misha nog wel verwijderen, maar de tweede call of the wild is te veel tempo en damage.
Zo had ik er nog niet naar gekeken, toch maar op de craft lijst zetten dan ^^ Thanks!

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://www.nerfnow.com/img/1804/2853.png

5700X | RX 6600

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special1/openingsbanner.png

Woensdagavond om 21:00 uur wordt de finale gespeeld.

Wie wil er dubbel spectaten en dit opnemen? En mssn zelfs voorzien van commentaar?

GoT Hearthstone Special #1

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:26

Thompson

Beeromaniac

Astie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:38:
[afbeelding]

Wie wil er dubbel spectaten en dit opnemen? En mssn zelfs voorzien van commentaar?

Ah helaas kan ik dan niet kijken, had het wel tof gevonden. Volgt er binnenkort snel weer een tweakers toernooi?

Beeromaniac

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:30
[afbeelding]

als iemand beide spelers op zn friendlist heeft staan dan zie je toch beide handen? of zit ik er totaal naast 8)7
Thompson schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:41:
[...]

Ah helaas kan ik dan niet kijken, had het wel tof gevonden. Volgt er binnenkort snel weer een tweakers toernooi?
Jahoor, als dit toernooi is afgelopen beginnen we direct weer aan de voorbereiding van het volgende toernooi. Dat zal over een week of 3 weer beginnen ;)
Wognummer schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:41:
[...]

als iemand beide spelers op zn friendlist heeft staan dan zie je toch beide handen? of zit ik er totaal naast 8)7
Je moet ze dan ook wel beide spectaten. Maar wat jij zegt is precies wat ik bedoel :)

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

[afbeelding]

Dubbel spectaten, check. De rest wordt lastig voor mij :+

Ben benieuwd naar jullie matches, alvast succes boys!

Atlas#22744

Kasai schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:55:
[...]

Dubbel spectaten, check. De rest wordt lastig voor mij :+

Ben benieuwd naar jullie matches, alvast succes boys!
Ga je het opnemen? Of begrijp ik je verkeerd |:(

• Kasai

Kasai

Legendary

Helaas niet, ik kan alleen dubbel spectaten met mijn ipad :(

Atlas#22744

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:51
Vrijdag 13 mei zal ik naar de Fireside Gathering gaan in Utrecht. Het is even een kleine wereldreis voor mij maar daarentegen krijg ik eindelijk de Power Core cardback. Daarnaast ga ik natuurlijk meedoen met de Fireside Gathering.

Zijn er nog meer tweakers die heengaan? :D

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:15:
Vrijdag 13 mei zal ik naar de Fireside Gathering gaan in Utrecht. Het is even een kleine wereldreis voor mij maar daarentegen krijg ik eindelijk de Power Core cardback. Daarnaast ga ik natuurlijk meedoen met de Fireside Gathering.

Cool! Ik zag zoiets voorbij komen op facebook, zou graag meedoen, maar gaat 13 mei helaas niet lukken.

Atlas#22744

Kasai schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:20:
[...]

Cool! Ik zag zoiets voorbij komen op facebook, zou graag meedoen, maar gaat 13 mei helaas niet lukken.
Werkdagen Ftl. Gaat mij dus ook niet lukken.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:27

Nitai

Live the life you love.

Zo, de deck die Strife speelt met z'n Pally is echt sterk. Alleen tegen aggro moet je natuurlijk wel de goede kaarten hebben, maar tegen control en CT'Hun blijf je healen en als finisher heb je dan Nzoth. Twee keer een Tirion vindt niemand leuk :D

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 03-05-2016 16:15 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Nitai schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:14:
Zo, de deck die Strife speelt met z'n Pally is echt sterk. Alleen tegen aggro moet je natuurlijk wel de goede kaarten hebben, maar tegen control en CT'Hun blijf je healen en als finisher heb je dan Nzoth. Twee keer een Tirion vindt niemand leuk :D
Heb je een lijstje? :)

Ik heb helaas op dit moment te weinig tijd om de meta echt te volgen, maar ik vind nieuwe decklists altijd wel ff interessant om te checken.

• Mofkees
nu heb je op ladder echt 923749739472 shamens zeg. die 7/7 voor 4 mana is zo broken als wat. Overload 2 is zowiezo te laag, meer richting overload 3 moet 't zijn aangezien ze nu ook unlock tools hebben.

voor de rest ben met Herald en Resurrect priest Death rattle deck aan 't spelen, Win dik van alle CThun of control decks, alleen met aggro moet inderdaad een goeie Mulligan hebben.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43
xelfer schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:15:
[...]

Heb je een lijstje? :)

Ik heb helaas op dit moment te weinig tijd om de meta echt te volgen, maar ik vind nieuwe decklists altijd wel ff interessant om te checken.
Het zal ongeveer deze zijn denk ik: http://www.hearthpwn.com/...numbersepts-nzoth-paladin

WEBN & chill (@IBKR)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Begon vandaag met mijn deathrattle paladin. 8-1 rond 12 uur vanmiddag. 14-12 nu. Holy hell, echt ziek. Probeer ik maar te switchen naar een aggro deck om wat sneller te ranken...kom ik alleen maar andere aggro tegen met de perfecte opening hand. Zucht. Af en toe is het zo makkelijk om te tilten door HS :P

• Mofkees
Mofkees schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:28:
nu heb je op ladder echt 923749739472 shamens zeg. die 7/7 voor 4 mana is zo broken als wat. Overload 2 is zowiezo te laag, meer richting overload 3 moet 't zijn aangezien ze nu ook unlock tools hebben.

voor de rest ben met Herald en Resurrect priest Death rattle deck aan 't spelen, Win dik van alle CThun of control decks, alleen met aggro moet inderdaad een goeie Mulligan hebben.
ik werd gehoord. Master revolution op Tuskarr Totemic (3 mana 3/2) = xxx faceless (4 manan 7/7) :D

Zo net mijn eerste N'Zoth Paladin tegen gekomen en na dat ik zijn Tirion had gestolen(sylvanas) en na zijn N'Zoth play eerst de Deathrattles triggen en dan Brawl spelen was het snel over :o
Ik weet het niet maar hij speelde meer dan 10 Deathrattles en daar door kwam bijv. Cairne niet op het bord.
Normaal gesproken speel je er toch 6 voor de hoogst mogelijke value net als in Murloc Paladin ?

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
[afbeelding]

ik kan denk ik wel een potje spectaten. Toevallig door deze thread aan het lezen. Ben verder nog niet in depth gegaan op kaarten dus ik ben niet het beste voor het voorzien van commentaar ben ik bang :D

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:33

Mauz1978

Console War Veteran

Royy90 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:15:

Ik heb hier wel oren naar eigenlijk, maar kan je dan ook zelf gamen, aan een toernooi mee doen, of ben je alleen maar toeschouwer?

Something under the bed is drooling

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:51
Mauz1978 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:10:
[...]

Ik heb hier wel oren naar eigenlijk, maar kan je dan ook zelf gamen, aan een toernooi mee doen, of ben je alleen maar toeschouwer?
Spreek je wel ff aan op b.net :)

PSN Profile

beuker19 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:21:
Zo net mijn eerste N'Zoth Paladin tegen gekomen en na dat ik zijn Tirion had gestolen(sylvanas) en na zijn N'Zoth play eerst de Deathrattles triggen en dan Brawl spelen was het snel over :o
Ik weet het niet maar hij speelde meer dan 10 Deathrattles en daar door kwam bijv. Cairne niet op het bord.
Normaal gesproken speel je er toch 6 voor de hoogst mogelijke value net als in Murloc Paladin ?
Meer dan 6 is absoluut niet slecht, maar je moet wel een limiet hebben. Ik heb er geloof ik 7 of 8. Als je dan bedenkt dat je vaak niet ze allemaal al heb gespeeld, dan krijg je veel meer value, dan wanneer je er max 6 speel.

LOL maakte net wel een hele grote fout door per ongeluk een Void Walker te hexxen ipv. een Sea Giant :'(
(hoe deze niet generfed is kan ik ook met mijn verstand niet bij net als P.O trouwens)
Ik snap echt de gedacht gang van Blizzard niet want aan de ene kant nerfen ze Hunter helemaal kapot maar Zoo krijgt er alleen maar heel veel power bij en elke expansie zijn Zoo minions/spells haast weer beter dan dan de vorige en hun HP is al het meest sterk.

Benjamin- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:23:
[...]

Meer dan 6 is absoluut niet slecht, maar je moet wel een limiet hebben. Ik heb er geloof ik 7 of 8. Als je dan bedenkt dat je vaak niet ze allemaal al heb gespeeld, dan krijg je veel meer value, dan wanneer je er max 6 speel.
Het ligt er natuurlijk ook wel tegen wat je speelt maar hij speelde ook nog 2 Loat Hoarders en die kwamen terug terwijl hij al in Fatigue zat.
Het is natuurlijk een vorm van skill maar ik wou het er niet op gokken dat ik als Paladin Tirion misloop uit N'Zoth omdat ik te veel (want 6 is al best veel kijken naar Dathrattles die nu nog gespeeld worden)minions heb gespeeld

• aicaramba
beuker19 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:31:
LOL maakte net wel een hele grote fout door per ongeluk een Void Walker te hexxen ipv. een Sea Giant :'(
(hoe deze niet generfed is kan ik ook met mijn verstand niet bij net als P.O trouwens)
Ik snap echt de gedacht gang van Blizzard niet want aan de ene kant nerfen ze Hunter helemaal kapot maar Zoo krijgt er alleen maar heel veel power bij en elke expansie zijn Zoo minions/spells haast weer beter dan dan de vorige en hun HP is al het meest sterk.
Zoolock is wel erg sterk idd.. Gisteren speelde ik tegen een c'thun druid en had ik turn 4 tentacle for arms, turn 5 sea giant (zijn druid of the claw gaat face en hij speelt azure drake). Turn 6 speel ik cult master, sea giant, attack dotc met de andere sea giant en val met mn 4 tentacles de azure drake aan voor 4 card draw én speel 2x vulcanic drake. Zomaar even 2 sea giants, 2 vulcanic drakes en een cult master op het bord in turn 6..

Achja, op zich wel leuk. Ik kom zóveel c'thun decks tegen dat het wel leuk is om ze te counteren, want met normale control decks lukt dat niet. Je moet óf zelf c'thun of n'zoth (heb ik niet) spelen, of wat meer agro.

beuker19 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:36:
[...]

Het ligt er natuurlijk ook wel tegen wat je speelt maar hij speelde ook nog 2 Loat Hoarders en die kwamen terug terwijl hij al in Fatigue zat.
Het is natuurlijk een vorm van skill maar ik wou het er niet op gokken dat ik als Paladin Tirion misloop uit N'Zoth omdat ik te veel (want 6 is al best veel kijken naar Dathrattles die nu nog gespeeld worden)minions heb gespeeld
Je bent hier veel te veel naar optimale value aan het kijken. Je kan wel met N'Zoth iedere keer Tirion, Sylvanas en Cairne + nog wat terug willen, maar op die manier verlies je meer dan je wint.
Ik heb geen Loot Hoarders in mijn deck, (wel in mijn Reno verisie bte), maar het idee is niet slecht.

Uiteindelijk is N'zoth iets van 5/6 mana waard, wanneer je er nog 5 mana bij krijg aan kaarten, dan zit je goed. Meer is natuurlijk altijd beter. Maar nooit bang zijn om van mij part 10 deathrattles te spelen, want ook al mis je daardoor Tirion, shit happens, maar heb jij 10 goede deathrattles, dan weet je zeker dat je N'Zoth altijd value heeft.

Benjamin- schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:45:
[...]

Je bent hier veel te veel naar optimale value aan het kijken. Je kan wel met N'Zoth iedere keer Tirion, Sylvanas en Cairne + nog wat terug willen, maar op die manier verlies je meer dan je wint.
Ik heb geen Loot Hoarders in mijn deck, (wel in mijn Reno verisie bte), maar het idee is niet slecht.

Uiteindelijk is N'zoth iets van 5/6 mana waard, wanneer je er nog 5 mana bij krijg aan kaarten, dan zit je goed. Meer is natuurlijk altijd beter. Maar nooit bang zijn om van mij part 10 deathrattles te spelen, want ook al mis je daardoor Tirion, shit happens, maar heb jij 10 goede deathrattles, dan weet je zeker dat je N'Zoth altijd value heeft.
Je kunt wel 100 deathrattle kaarten spelen maar er zijn gewoon niet zo veel goede meer in standaard.
Wat je nu ziet is dat er slechte Deathrattle kaarten worden gespeeld puur om value uit N'Zoth te krijgen en dat begrijp ik niet.

Noem eens op welke deathrattle kaarten volgens jou wel goed genoeg zijn.

• aicaramba
Dancing sword.. Corrupted healbot..

• Kasai

Kasai

Legendary

Dancing Sword is wild.

Atlas#22744

In wild heb je iig zat goede deathrattles met Belchers en Shredders.

• Kasai

Kasai

Legendary

Volgens mij had Beuker het over Standard.

Atlas#22744

• aicaramba
Ah, ik had niet door dat dancing sword naxxramas was. Ik dacht dat dat een classic kaart was.

• Grotman
  • Niet online
Het probleem met de deathrattle kaarten in Standard is dat ze geen taunt hebben. Daar ben je vaak naar op zoek met N'Zoth. Het is hierdoor meer een win-more kaart geworden. Tyrion is heel belangrijk om gehad te hebben, tenzij deze gehexed, gepolymorphed of ge-entombed is.

• Mofkees
beuker19 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:40:
[...]

Je kunt wel 100 deathrattle kaarten spelen maar er zijn gewoon niet zo veel goede meer in standaard.
Wat je nu ziet is dat er slechte Deathrattle kaarten worden gespeeld puur om value uit N'Zoth te krijgen en dat begrijp ik niet.
de meeste DR kaarten zijn goed qua value en ze zijn sticky. Met paladin heb je op zich wel een punt dat je inderdaad ALTIJD Tirion terug wil. Met andere classes is dit wat minder, Carne & Sylvanas wil je terug maar andere kaarten doen hun werk ook.

Je moet niet vergeten dat N'Zoth ook een legendary is, net zoals die andere 3 top DR kaarten bij Paladin. De kans is best hoog dat je N'Zoth hebt terwijl je die DR legnedaries nog niet gespeeld hebt. Het is naar mijn mening ook beter dat je hem altijd kunt spelen met value, dus samen met loot hoarder/harvest golem e.d. dan met de dode kaart en lekker wachten op Tirion/Sylvanas.

Net speelde ik ook tegen een Paladin en ik wist dat hij DR speelde en dus met veel pijn e.d. lang gewacht en zijn sylvanas/Tirion entomb'ed. Met een kaart in zijn deck nog speelde hij N'Zoth en er kwam gewoon niks :)

edit: Currupted heal bot is ook best goed hoor. Body is vet en een beetje meer leven voor je tegenstander heeft meestal geen impact op de game uitkomst.

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 04-05-2016 10:05 ]

Grotman schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:58:
Het probleem met de deathrattle kaarten in Standard is dat ze geen taunt hebben. Daar ben je vaak naar op zoek met N'Zoth. Het is hierdoor meer een win-more kaart geworden. Tyrion is heel belangrijk om gehad te hebben, tenzij deze gehexed, gepolymorphed of ge-entombed is.
Daarom speel ik ook die Infected taunt (ben de naam kwijt). Het is niet een super kaart, maar zou hem niet slecht willen noemen.

Corrupted Healbot speel ik ook 2x, simpelweg omdat het een goede body is, en ik totaal geen haast heb, speel puur op control.

• ini
  • Laatst online: 13-01 20:50

ini

Life is what you make of it

@Benjamin, heb je een decklist van jouw Nzoth paladin? ik heb er een samengesteld, maar merk dat ik in begin van de match teveel achterloop, veel boardclears nodig heb en dan minions als sylvannas dan te traag worden om weer bij te komen.

Ik wil die decklist van Strifecro ook wel proberen

Testspecialist

Ik zal hem vanavond posten. Belangrijkste voor overleven is 2x Equality, Consec, Wild Pyromancers, Doomsayers, Forbidden Healings en als synergy gebruik ik ook Solemn Vigils. Kaarten als Doomsayer zijn ook echt oke om op turn 2 te spelen, gewoon puur tijdrekken.

• Mofkees
eary game voor dat paladin deck heet gewoon stallen :D

1. Speel gewoon aldor en doomsayer in een buurt b.v. dat soort plays.
2. Dikke DR minions voorbij 6/7 mana.
3. Als die niet werken N'Zoth voor 18972317231 value :D
4, heal heal heal met forbidden healing en/of Ragnaros

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:26

Thompson

Beeromaniac

Ik vraag me toch wel af in hoeverre Brawl echt random is...

Zelf met mijn warrior de laatste 10x dat ik Brawl speelde pakte die denk ik toch wel 8x gunstig uit voor mij. (Waarvan 2x dat ik 1 minion had en de tegenstander 4+)

Ook als ik hem tegen me krijg, zelf 6 minions liggen, tegenstander 1, en ja hoor, die overleeft het. En dat is ook niet de 1e keer...

Beeromaniac

• aicaramba
Hoe zit het eigenlijk met pyro+equality.. Ik zag in een video van Kripp dat hij SW:pain deed op imp gang boss en dat de damage van de pyro alsnog een imp spawnde. Dat doet vermoeden dat damage van pyro sinds de expansion zijn damage doet vóór het effect van de spell. Dus zou in theorie de combo van wild pyro + equality ook niet meer moeten werken.

Of zie ik iets over het hoofd? Dat ze tegelijk triggeren ofzo.

• Mofkees
aicaramba schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:45:
Hoe zit het eigenlijk met pyro+equality.. Ik zag in een video van Kripp dat hij SW:pain deed op imp gang boss en dat de damage van de pyro alsnog een imp spawnde. Dat doet vermoeden dat damage van pyro sinds de expansion zijn damage doet vóór het effect van de spell. Dus zou in theorie de combo van wild pyro + equality ook niet meer moeten werken.

Of er veranderingen zijn weet ik niet. Die combo werkt echter nog steeds goed, kan ik je uit eigen ervaring vertellen (vooral tegen helaas...)

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Dacht ik effe dat dit spel gebalanceerder en gevarieerder ging uitkomen.
Ben ik goed mis zeg.. Het is even saai als tevoren. Dezelfde cancer & aggro bullsh*t zoals voor de expansion.
Ik wou het nog een kans geven maar het is echt hopeloos.
Puke out your hand, go face and win.

• ini
  • Laatst online: 13-01 20:50

ini

Life is what you make of it

aicaramba schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:45:

pyro +equality werkt nog zeker, gister nog gebruikt.

het scenario wat je beschrijft is als volgt(denk ik)

board: wild pyro bij speler, imp gang bij tegenstander

speler is aan de beurt en speelt SW:pain op imp gang
sw pain triggert, maar ruimt imp gang boss nog niet op van het board, dit gebeurt later
spell resolved, triggert de pyro
pyro raakt de niet opgeruimde imp gang boss en spawnt een 1/1
dode mobs(imp gang) worden opgeruimd.

daarom werkt bv een pyro ook niet icm deathrattle, aangezien de dode mobs ergens als laatste in de sequence zitten

Testspecialist

• Grotman
  • Niet online
Er zit mijns inziens nu een bug in hoe Pyro werkt. Die 1/1 spawn zou niet moeten leven, maar sinds de Old Gods expansion werkt het ineens anders. Er staat op Pyro 'after you play a spell', dus dan zou die Imp Boss dood moeten zijn en dus zijn 1/1 gespawned moeten hebben, en daarna de 1 damage van Pyro. Even afwachten of Blizzard met een patch komt.
Pagina: 1 ... 70 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.