• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
idd te duur

nothing stops this train

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Krukar schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:33:
Astral Communion deck wat ThijsNL nu aan het spelen is op stream is echt ziek overpowered. Hij zit al op rank 4 en bijna geen match verloren.
Heb dat deck ook ff geprobeerd dit weekend maar ben van rank 17 helemaal teruggevallen naar rank 20 :(
Nu heb ik geen Aviana dus die heb ik vervangen door een Azure Drake, maar ik heb heel vaak of te weinig opties (want bijna lege hand ivm effect van Astral Communion) of een volle hand maar te weinig mana crystals...

Als het lukt, dan is het wel leuk, maar het is echt een coin-flip hoor, en tegen fikse aggro maak je bijna geen kans...

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
Ik heb de pre order ook besteld, ik vind de cardback erg tof om te zien en verder koop ik mijn packs en adventures alleen met ingame gold.

af en toe een keer gek doen met het kopen van een pre order moet kunnen vind ik. Ondertussen ook 5k goud verzameld en we gaan rustig door. de 6k aantikken eind april moet wel gaan lukken.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-01 12:34
vind de cardback van heroic league of explorers tot nu toe nog wel het tofst met de bliksem :p sommige bosses waren wel een pain in the ass
Nou ik koop van mijn gold alleen maar classic pack omdat die collectie uiteindelijk de meeste value geeft.
Ik heb de pre-order wel staan en samen met mijn 7k dust denk ik dat het meer dan genoeg is om in standard te starten.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Kasai schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:03:
Het is net als 40 packs kopen, alleen als je de preorder plaatst krijg je 10 packs gratis erbij en een exclusieve cardback.

Dus je vindt packs kopen te duur?
Vraag was niet aan mij gericht, maar het is gewoon niet nodig, er zit straks weer gewoon ruim 12,000 gold op de bank als de expansion komt. Heb nog geen pack gekocht, alleen maar 2 adventures, en dat vooral om Blizzard te sponsoren voor een leuk spel.
En ik vind 30-45 euro erg duur idd, dit is ongeveer net zoveel als een full retail game. En hier hebben we het over een kleine uitbreiding waar je maar een klein deel van de kaarten voor krijgt. Als het spel niet ECHT F2P speelbaar was had ik het ook nooit gespeeld.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik speel nog steeds F2P. Ik vind het het gewoon niet genoeg waard om er geld aan uit te geven. Betaal je 40 euro voor X packs, maar dat je dan echt aanzienlijk dichter bij een volledige collectie komt? Nee.

Ik mis nog steeds redelijk wat kaarten, maar sinds brawl en monthly rewards is mijn achterstand wel aan het slinken. Ten minste op de bruikbare kaarten.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• SeamusXanthus
Precies dat. Boven de 80 packs (en die zijn makkelijk F2P te verzamelen) zijn er nauwelijks nog nieuwe kaarten te krijgen. Je hebt je rares en commons, een hele zwik epics, 3-5 legendaries. En dan kan je evt nog 800 dust investeren in de must have epics en en 1600 dust in de nieuwe Dr7 uit de set.

• Piet_Piraat7
Vind de prijzen ook wat fors hoor. 45 euro voor die pakjes is idd de prijs voor een volledig spel, plus nog 10 euro voor een portrait en 25 euro voor een expansion?

Als je je daileys doet, kom je een heel eind met je verzameling. Vind ook dat Blizzard prima mag verdienen hoor aan een goed spel, maar de prijzen blijven fors.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Ik vind 45 euro voor een spel waar ik nu al van weet heel veel tijd in te ga stoppen best wel meevallen :)

Atlas#22744

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
ik vind de prijzen voor de packs ook wat te duur, als je blizzard wilt steunen zou ik alleen wings kopen met echt geld, maar dat heb ik ook nog niet gedaan. misschien de toekomst dat ik een wing vrij koop met geld.

Sowieso speel ik meer hearthstone dan me lief is haha.

[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-04-2016 13:35 ]

• SeamusXanthus
Het is nu eenmaal zo dat in een F2P je gewoon te veel betaald voor wat je krijgt, want de mensen die betalen moeten het verlies opvangen voor de mensen die niet betalen. Als je Hearthstone een retail game van zou maken zou het hele spel in de huidige status niet meer dan 40 euro moeten kosten. Echter ben je honderden euro's kwijt om het te verzamelen. Maar goed die discussie is al vaker gevoerd.

Even iets anders. Ik zit er echt heel sterk aan te denken om bij release een weekje Face Hunter te spelen. Iedereen zit dan met niet-geoptimaliseerde decks te spelen en iedereen wil met de Old Gods spelen. Betekent feitelijk dan de win condition niet voor beurt 10 zit.
Volgens mij zijn de meeste decks echt kansloos tegen face hunter, al krijgt dit deck natuurlijk wel een paar klappen met bijvoorbeeld het verdwijnen van mad scientist.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb uiteindelijk besloten niet voor de preorder te gaan en gewoon te blijven spelen zoals ik nu speel; casual en geen geld uitgevende aan packs.

De adventures kocht ik eerst met gold, maar bij League of Explorers heb ik besloten om deze gewoon aan te schaffen met geld. En dat ga ik bij volgende adventures ook gewoon doen, op die manier ondersteun ik Blizzard ook voor het plezier dat ik aan Hearthstone beleef.

Uiteindelijk is het gewoon ieder zijn eigen keus; ik heb al genoeg spelers gezien met de pre-order Card Back, dus er is sowieso wel een markt voor de packs. En er zijn mensen die helemaal geen geld uit willen geven aan de game; en dat is ook prima. Ik zit er nu gewoon ergens tussenin en dat vind ik t beste passen voor mij.

• aicaramba
Kasai schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:31:
Ik vind 45 euro voor een spel waar ik nu al van weet heel veel tijd in te ga stoppen best wel meevallen :)
Ja, punt is dat je met 45 euro nauwelijks verder komt. Daarom vind ik het niet het geld waard. Wil je echte vooruitgang boeken moet je gewoon 100'en euro's gaan investeren. En dat vind ik het spel niet waard. En om packs te kopen puur om blizzard 'te sponsoren'. Nee, mij niet gezien.

• Piet_Piraat7
Wat betreft de adventures; mocht je een heroic boss niet kunnen verslaan dan kun je soms nog weleens gebruik maken van een exploit. Zo gauw je namelijk Kel'Thuzad hebt liggen plus een taunt minion (zelfs een target dummy), dan valt de boss je niet meer aan. Alsof de AI een meltdown heeft dat die denkt dat de taunt doden toch geen zin heeft. Hij kan zijn board vol hebben met 8/8 minions, en daarmee dus makkelijk Kel kan doden, maar hij doet niks

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Kasai schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:31:
Het gaat ook niet om '45 euro', maar om 2x 45e + 1x 25e (adventure) = 100+ euro per jaar.

(Dat zal voor een heleboel mensen nog steeds een prima bedrag zijn natuurlijk (en voor een heleboel anderen juist helemáál niet)).
SeamusXanthus schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:41:
Ik zit er echt heel sterk aan te denken om bij release een weekje Face Hunter te spelen. Iedereen zit dan met niet-geoptimaliseerde decks te spelen en iedereen wil met de Old Gods spelen. Betekent feitelijk dan de win condition niet voor beurt 10 zit.
Dude, highlander tourney! Iedereen gaat top zware value troep spelen en hoopt op 'lekker lange potten' terwijl ze maar de helft van de removal-tools hebben. Reckless Rocketeer ftw! 8)

Ik hoop dat de expansion een paar dagen voor het eind van het seizoen valt. Dan zijn er mogelijkheden voor spelers zoals ik die best legend willen halen maar er eigenlijk geen tijd in willen stoppen. Met een creatief deckje kan je dan zomaar van 5 naar legend gaan.
Glaivezooka / Mad Scientist is wel een gevoelig verlies voor Gesichtshünter, maar wie weet. Aggrö Shaman zonder Crackle kan misschien ook nog net. Ik kijk in ieder geval ook wel uit naar de mazen in de meta-wet rond die tijd. :9

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Tektoon schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:34:

Het gaat ook niet om '45 euro', maar om 2x 45e + 1x 25e (adventure) = 100+ euro per jaar.

(Dat zal voor een heleboel mensen nog steeds een prima bedrag zijn natuurlijk (en voor een heleboel anderen juist helemáál niet)).
Wat/waarvoor is die tweede €45?
Tijdens een adventure kan je toch geen pre-order doen van packs (dacht ik)?

aangaande de discussie. Ik twijfel al een eind om die pre-order te plaatsen.
Met 4.5k gold is het volgens mij niet onmiddellijk nodig.
Heb GVG pre-order indertijd geplaatst en was daar niet zo tevreden van.

Aan de andere kant, HS is het enigste spel dat ik speel. Dan is €45 op jaarbasis eigenlijk niets

[ Voor 25% gewijzigd door nagasy op 04-04-2016 14:40 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• Kasai

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:34:
[...]

Is ook zo.

Ik doelde meer op het feit dat je met hearthstone heel veel speeltijd krijgt, voor niks zelfs als je wil. Als je dan 1 keer per jaar 45 euro en 21 euro moet neerleggen vind ik dat echt geen probleem.

Atlas#22744

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-01 18:11
Wat ik mij afvraag is wat de beredenering van Blizzard is om voor die € 45,- te kiezen.
Ik gok zo dat wanneer ze € 20,- zouden vragen ze uiteindelijk achter de streep juist veel meer geld binnen trekken door veel meer sales.

• Kasai

Kasai

Legendary

Misschien ook niet, ik denk dat het momenteel wel lekker loopt; http://www.digitaltrends....rning-20-million-monthly/

Atlas#22744

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-01 17:17
nagasy schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:37:
Wat/waarvoor is die tweede €45?
Tijdens een adventure kan je toch geen pre-order doen van packs (dacht ik)?
Ik geloof dat Blizzard had aangegeven om voortaan 2 expansies en 1 adventure per jaar te willen doen.

• Sypheron
Kasai schreef op maandag 04 april 2016 @ 15:13:
Misschien ook niet, ik denk dat het momenteel wel lekker loopt; http://www.digitaltrends....rning-20-million-monthly/
Wil natuurlijk niet zeggen dat het geen $25-30M had kunnen zijn. ;)
Zegt u het maar maar ik als CW fan ben hier erg blij mee.

Afbeeldingslocatie: http://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2016/04/ravaging-ghoul-300x413.png

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

Astie schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:25:

[afbeelding]
Zeker icm Brann! :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tektoon
Mooie kaart weer! Warrior gaat weer een plekje stijgen in arena zo want het is ook nog een common. Qua ranked/cw; het verlies van Death's Bite is natuurlijk enorm. Zeker omdat je er zo'n matig wapen voor terug krijgt. Dat het whirlwind effect nu op een minion zit is weliswaar een vervanging, maar wel een zwakkere. Minder control, meer minions: I like! :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kasai

Kasai

Legendary

Leuk ook voor patron warrior. Hopelijk blijft die als de expansion uit.

Atlas#22744

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55
Wel typisch dat ze het een 3 mana kaart hebben gemaakt, precies die spot is heel druk in Warrior.

5700X | RX 6600

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:37
Astie schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:25:

[afbeelding]
Everyone, get in here

PSN Profile

• aicaramba
Ik speel met astral communion druid en ik speel master jouster tegen zijn sylvanas. Hij krijgt taunt en divine shield. Maar ik had van mijn nefarian een mass silence gekregen. Dus ik speelde die ook. Hij kon makkelijk de divine shield goedkoop er afhalen, maar hij viel de master jouster aan met sylvanas en met zijn andere minion deed hij mijn face targetten, maar de sylvanas stal mijn master jouster niet.

"Not.. Quite what was planned"

Edit: Nu 6060 gold klaar staan voor de volgende expansion :D

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 04-04-2016 17:38 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nieuwe voting is live op oldgods.com

Vote op Kranich aub

Cho'Gall hype :D

• Nieuwevolger
http://i.imgur.com/nwzRbwQ.png

Translation: Choose One: Summon a 2/2 Ooze or gain 1 empty mana crystal

ziet er goed uit.

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6nEXexU.png

Silverhand Knight voor druid. Lijkt mij matig voor ranked en 'ok' voor arena (al heb ik daar liever een betere rare, maar goed). Ik kan me niet voorstellen dat Roar nu blijft zoals 'ie is met dit soort token class kaarten.

EDIT; jaaaaaa! Komt 'ie dan mensen! Animal Explosion aka Stampede! Als iedereen nou ff gaat stemmen voor de reveal... O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Tektoon op 04-04-2016 20:28 ]

• PCBaas
Net revealed:

https://www.reddit.com/r/..._04th_monday_1200_pm_pdt/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6ermdxF.png

5 mana Shaman weapon, Deathrattle: Summon a 4/2 Elemental.

[ Voor 29% gewijzigd door PCBaas op 04-04-2016 21:06 ]

5700X | RX 6600

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Ik amuseer mij op de ladder :).
Zelf freeze mage heeft geen enkele kans.
Tournamic medic is zo'n leuke kaart in dit deck.
Het verschil tussen winnen en verliezen durf ik zelf zegen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1789510/nagaPriestDjini.png

op 40 games een win rate van 64% 8)7
Heb ik nog nooit gehad met dit deck in het begin van het seizoen

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
nagasy schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:23:
Ik amuseer mij op de ladder :).
Zelf freeze mage heeft geen enkele kans.
Tournamic medic is zo'n leuke kaart in dit deck.
Het verschil tussen winnen en verliezen durf ik zelf zegen.
[afbeelding]

op 40 games een win rate van 64% 8)7
Heb ik nog nooit gehad met dit deck in het begin van het seizoen
Nice! Zou je de decklist ook willen posten? Ben nu weer even met control priest bezig, maar wil nog niet echt lekker... Ben wel benieuwd naar dit deck. :)
Tektoon schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:25:
[afbeelding]

Silverhand Knight voor druid. Lijkt mij matig voor ranked en 'ok' voor arena (al heb ik daar liever een betere rare, maar goed). Ik kan me niet voorstellen dat Roar nu blijft zoals 'ie is met dit soort token class kaarten.

EDIT; jaaaaaa! Komt 'ie dan mensen! Animal Explosion aka Stampede! Als iedereen nou ff gaat stemmen voor de reveal... O-)
Niet bepaald een goede kaart nee. Leuk die mana ramp, maar met 4 mana wil je deze niet in je hand houden, en wordt die ramp vaak nutteloos omdat je hem te laat trek. Voor de minions hoef je het ook niet te doen. Keeper of the Grove is beter.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• SeamusXanthus
Volgens mij wel een goede kaart. 3/3 + 2/2 is gewoon okay. En 3/3 + ramp is in bepaalde situaties erg belangrijk, ook al is het pas vanaf beurt vier. In een vacuum misschien niet goed, maar door de flexibiliteit is hij denk ik sterker dan het lijkt.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special1/openingsbanner.png

Vrijdag gaat het eerste GoT Special toernooi van start. Het is goed om te zien dat het decktesten al enige tijd aan de gang is.

Je kan je tot donderdagavond 23:59 inschrijven.

GoT Hearthstone Special #1

• Kasai

Kasai

Legendary

ruurd v. schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:00:
[...]

Nice! Zou je de decklist ook willen posten? Ben nu weer even met control priest bezig, maar wil nog niet echt lekker... Ben wel benieuwd naar dit deck. :)
Volgens mij gewoon Djinni Priest.

Ik heb helaas geen Lightbomb, anders ging ik er ook mee spelen.

Atlas#22744

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Kasai schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:25:
[...]

Volgens mij gewoon Djinni Priest.

Ik heb helaas geen Lightbomb, anders ging ik er ook mee spelen.
Het is inderdaad gebaseerd op djinni priest.
Er zit alleszins geen lightbomb in.
Weet niet welke kaarten er gestoken worden in dat deck

• Kasai

Kasai

Legendary

nagasy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:58:
[...]

Het is inderdaad gebaseerd op djinni priest.
Er zit alleszins geen lightbomb in.
Weet niet welke kaarten er gestoken worden in dat deck
Oh! Ik weet wat voor deck ik vanavond ga maken <3

Atlas#22744

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Astie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:21:
[afbeelding]

Vrijdag gaat het eerste GoT Special toernooi van start. Het is goed om te zien dat het decktesten al enige tijd aan de gang is.

Je kan je tot donderdagavond 23:59 inschrijven.

ehh...waarom zie ik dit pas vandaag in HT topic?? :(
lastig om nu (nog) 2 unieke synergistische decks te flansen en te testen ;(

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Royy90
CyberAmp schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:07:
[...]

Is paar keer genoemd hoor. Plus het is een los topic. Maar je moet ook drie decks maken he want het is bo5 :) en ach, ik moet me decks ook nog maken, komt wel goed met de tijd denk ik.

PSN Profile

CyberAmp schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat het grootste deel van de deelnemers nog niet eens 3 unieke decks heeft.
Met wat inspiratie en ervaring heb je zo 3 decks (RenoLock hebben miljoenen andere al voor je getest) in elkaar.
Deckbuidling vooraf vind ik wel één van leuke aspecten van dit format.

• ruurd v.
Lijkt me ook leuk om mee te doen, maar heb pas een maand of 2-3 een EU account en heb (met het oog op standard mode binnenkort) tot nu toe eigenlijk alleen maar classic en TgT packs binnen gehaald. Mis nog alle adventures en Gvg kaarten. Denk dus dat het erg lastig wordt om 3 unieke decks te bouwen die mee kunnen komen met de Reno achtige builds. Als ik vanavond tijd vind kan ik wel even kijken hoever ik kan komen, maar heb er een hard hoofd in.. :)
Je hebt slecht, slechter en slechts........deze valt daar nog onder

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/628/635954556054082188.png

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/627/635954554457601873.png

• Tektoon
'poef'...meeeeh

• Nieuwevolger
Astie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:31:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is een kaart die je op rank 25 moet spelen, dan kan je lachen.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:42
Astie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:31:

[afbeelding]

[afbeelding]
Tja als je het voor elkaar krijgt om 4 emperor ticks te krijgen, dan kun je het misschien voor elkaar krijgen? Of je probeert op basis van alarm-o-bot. Voor de rest is dit vooralsnog BGH voer.

• ruurd v.
separhim schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:49:
[...]

Tja als je het voor elkaar krijgt om 4 emperor ticks te krijgen, dan kun je het misschien voor elkaar krijgen? Of je probeert op basis van alarm-o-bot. Voor de rest is dit vooralsnog BGH voer.
Druid zou het evt ook nog mbv Aviana kunnen doen, maar als die een beurt blijft liggen ben je toch al zwaar aan het winnen..

Edit: of natuurlijk een combo met faceless manipulator

[ Voor 6% gewijzigd door ruurd v. op 05-04-2016 20:59 ]

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

ruurd v. schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:00:

Kasai schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:11:
[...]

Oh! Ik weet wat voor deck ik vanavond ga maken <3
Beetje laat
zie link voor het deck.
speeltips zijn vooral in het begin gaan voor de meest logische minions en deze te buffen.
Er zit veel mogelijkheid in om 4 attack minions te krijgen. Wat moeilijk weg te krijgen is voor priest.
pas in mid/end speel je inner fire en divine spirit in combo met djinni.

Net voor het toernooi een flinke testsessie met Tektoon gehad. 4 decks kunnen testen en het maakte een hoop duidelijk. Nog een kleine twijfel tussen 2 decks en dan staat mijn line-up voor het toernooi.

Echt veel zin om het toernooi te gaan spelen.

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/664/635954858956113264.png

• Kasai

Kasai

Legendary

illuminati confirmed.
nagasy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 23:48:
[...]

[...]

Beetje laat
zie link voor het deck.
speeltips zijn vooral in het begin gaan voor de meest logische minions en deze te buffen.
Er zit veel mogelijkheid in om 4 attack minions te krijgen. Wat moeilijk weg te krijgen is voor priest.
pas in mid/end speel je inner fire en divine spirit in combo met djinni.
Thanks!

Ik had zelf ook iets in elkaar geflanst gisterenavond. Zelf speelde ik vroeger een deck met deathlord en andere high health minions die ik buffte met inner fire, super leuk deck. Nu met Djinni erbij nog leuker :D

De 4 potjes casual won ik met gemak, op ladder werd ik vervolgens keihard afgestraft :')

Atlas#22744

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:40
Dat kan best een leuk deck worden jammer dat HET warrior wapen verdwijnt

• Piet_Piraat7
Wognummer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:03:
[...]
In combinatie met ravaging ghoul vind ik dat best een leuke kaart

• Nieuwevolger
Soort van battle rage die je niet naat fatique brengt, nog niet eens heel slecht.

• nagasy

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Kasai schreef op woensdag 06 april 2016 @ 07:08:
[...]

Thanks!

Ik had zelf ook iets in elkaar geflanst gisterenavond. Zelf speelde ik vroeger een deck met deathlord en andere high health minions die ik buffte met inner fire, super leuk deck. Nu met Djinni erbij nog leuker :D

De 4 potjes casual won ik met gemak, op ladder werd ik vervolgens keihard afgestraft :')
Gisteren ook serieus afgestraft door aggropaladin, aggrohunter.
Heb na 3 potjes ook opgegeven. turn 5 death is niet leuk spelen :(.

Had ik justicar, dan stak ik die er trouwens in ipv de feugen combo.

• Kasai

Kasai

Legendary

nagasy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:55:
[...]

Gisteren ook serieus afgestraft door aggropaladin, aggrohunter.
Heb na 3 potjes ook opgegeven. turn 5 death is niet leuk spelen :(.

Had ik justicar, dan stak ik die er trouwens in ipv de feugen combo.
Ik dacht ook met zombie chow aggro beetje tegen te gaan, maar viel vies tegen :+ Ze hebben altijd wel een silence voor je taunters en aoe pas op beurt 5 is al te laat :')

Atlas#22744

• SeamusXanthus
Nieuwevolger schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:29:
[...]

Soort van battle rage die je niet naat fatique brengt, nog niet eens heel slecht.
Wel één mana meer en één kaart minder (je hero telt wel mee in battle rage).
Lijkt me lastiger to combo-en dan je denkt.
1 mana goedkopere echo of medhiv, maar met een moeilijkere conditie. Ik ben niet overtuigd, al sluit ik niet uit dat het wel een hele goede kaart wordt.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Wognummer schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:03:
[...]

Een soort van Echo of Medvih voor de Warrior met een conditie, maar ook 1 mana goedkoper.
Ik ben vrij enthousiast eerlijk gezegd.
Het is idd jammer dat Deathbite verdwijnt, maar als je trade en minions nog leven, kun je deze kaart ook al gebruiken zonder een whirlwind effect.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Tektoon
Wat is Lifecoach toch af en toe een pannenkoek. Meneer vindt de kaart onspeelbaar en komt in z'n zoektocht naar iets positiefs maar uit bij het artwork. Kaart is dope. Jammer van de epic rarity maar natuurlijk erg sterk in arena. Ik zou deze maar wat graag in m'n highlander gebruiken komend toernooi!

Echt leuk om te zien dat ze met warrior een andere kant opgaan. Dit gaat een van de eerste classes worden waarmee ik ga spelen als het zo doorgaat. d:)b

• SeamusXanthus
Sterk in Arena? Dat denk ik juist helemaal niet! Hoe zie je dit dan voor je? Deze kaart is een huge tempo loss. En je hebt in arena geen garantie op whirlwind effects dus het is de vraag of je uberhaupt damaged minions hebt. Als je in arena deze kaart kan veroorloven te spelen dan heb je waarschijnlijk toch al gewonnen.

• ruurd v.
Om nog even terug te komen op mijn deelname aan het Highlander toernooi: 3 speelbare decks maken met de kaarten die ik nu in mijn collectie heb gaat hem echt niet worden. Ik heb gisteren even een beetje zitten puzzelen, maar ik mis gewoon echt teveel sterke kaarten uit de adventures. Succes aan degenen die wel meedoen! Ik zal als ik er tijd voor heb zeker wat potjes komen spectaten. :)

• Tektoon
Het is natuurlijk geen tempo drop op turn drie. Wat dat betreft ligt 'ie dichter bij Arcane Intellect in de buurt qua type. Het is een verkapte draw waar je controle/invloed op hebt. Gezien de komende vertragingen in arena en het feit dat het een epic is (tussen veel slechte epics) gaat dit volgens mij een prima kaart zijn. Maar ik zou 'm uiteraard niet kiezen boven een Crush/Gorehowl/Sea Giant. Sterke kaart +/- above average in ADWCTA-land.

• SeamusXanthus
Ik weet niet hoor. Om hem net zo goed te maken als Arcane Intellect moet je twee minions hebben liggen die ook nog damaged zijn.
Dat betekent dat je deze kaart alleen kan spelen als je voor staat EN als je twee of meer damaged minions hebt. Dat is zeer zeer zeldzaam. Arcane Intellect is veel beter in Arena denk ik. Maar ik heb graag ongelijk in deze :)

• Tektoon
Je neemt 'm natuurlijk een stuk sneller als je al een Death's Bite hebt dan als je helemaal aan het begin van je draft zit. Ik heb er wel vertrouwen in dat ìk 2 à 3 minions kan dupen met deze spell. Maar goed, je praat met de man die North Sea Kraken een half jaar geleden veeel te traag vond om goed te kunnen zijn in arena. :+
Tektoon schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 02:24:
Bedoel je Force Tank MAX? Dat is, in Arena, best een goeie kaart. Zeker twee keer zo goed als deze afzichtelijke Kraken. Divine shield èn maar 8 mana; kan je ook nog hero poweren of een fatsoenlijke 2-drop spelen. Die Kraken is echt alleen maar een (suïcidale) game ender, zoals je al zegt. Ik neem (...bijna) nog liever Core Hound; net zo kut, maar kost minder. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Tektoon op 06-04-2016 17:17 ]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-01 18:54

Mauz1978

Console War Veteran

ruurd v. schreef op woensdag 06 april 2016 @ 16:34:
Om nog even terug te komen op mijn deelname aan het Highlander toernooi: 3 speelbare decks maken met de kaarten die ik nu in mijn collectie heb gaat hem echt niet worden. Ik heb gisteren even een beetje zitten puzzelen, maar ik mis gewoon echt teveel sterke kaarten uit de adventures. Succes aan degenen die wel meedoen! Ik zal als ik er tijd voor heb zeker wat potjes komen spectaten. :)
Ik bied me wel aan om met je collectie eventueel fatsoenlijke decks te maken? Het is toch gewoon leuk om mee te doen, niet per se om alles te winnen ;).

Something under the bed is drooling

• PCBaas
Ik heb sterk het gevoel dat mensen de conditie, namelijk dat alleen damaged minions worden gekopieerd, wordt onderschat omdat Warrior heel veel "whirlwind" effects heeft. Net als bij Combo heb je niet altijd een kaart die je ervoor kan spelen, heb je hier gewoon de mana niet voor of wil je helemaal geen kaart spelen speciaal hiervoor omdat je hiermee vol in je tegenstander z'n power play loopt en/of omdat je deze kaart wilt bewaren voor een situatie waarin hij echt nuttig is.

Zeg eerlijk, Lifecoach heeft wel in punt in dat in vrijwel iedere situatie je liever een Battle Rage speelt i.p.v. Blood Warriors; in die zin is hij ook gewoon "onspeelbaar" en is de artwork dan ook het enige positieve aan deze kaart. :P

EDIT:
Het zou ook kunnen dat Battle Rage generfd wordt (zoals in m'n lijstje O+ ) en dan is opeens Blood Warriors wel "speelbaar". ;)

EDIT2:
M'n geupdate nerf lijst:

Abusive Sergeant
Battle Rage
Divine Favor
Knife Juggler
Savage Roar
Ice Block
Master of Disguise
Big Game Hunter
Molten Giant
Mountain Giant
Sea Giant
Keeper of the Grove (dit was eerst Druid of the Claw, maar ze hebben laten doorschemeren dat ze liever niet 2 staple classkaarten hebben met een ingebouwd Silence effect)

EDIT3:
Tektoon schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:17:
EDIT; Volgt er hier iemand Su Bing toevallig (aka Richard Knight)? Ik kan echt niet wachten op zijn kaart reveal maar ik kan niks over 'm vinden.

[afbeelding]

Animal Explosion :7

Zoiets dus;

[afbeelding]
Bijna goed. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uKP6532.jpg

Waarschijnlijk is het effect "Summon all three Beast Companions."

https://www.reddit.com/r/...ew_hunter_card_announced/

[ Voor 49% gewijzigd door PCBaas op 06-04-2016 19:55 ]

5700X | RX 6600

• Royy90
Oké, waarschijnlijk weten jullie het allemaal al, maar voor degene die het nog niet weten heb ik een leuke easter erg gevonden. Op elk board is namelijk het hearthstone logo terug te vinden. Zal er twee bijvoegen maar is leuk om zelf de overige op te zoeken ofcouse:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GLtqdbRWBElkVEAA5jZ0sgIo/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KxkCHyO20yZB6vV6D2PwjENU/thumb.jpg

PSN Profile

• Nieuwevolger
Brawl is weer een unstabel portal brawl, wel meteen gewonnen en een molten giant en murloc warleader gekregen :).

Heb er meteen geen gras over laten groeien, heb de 2 reward minions gehaald old murlock en die piraat. Voor beide had ik nog maar 1 rare nodig.

[ Voor 39% gewijzigd door Nieuwevolger op 06-04-2016 22:35 ]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Leuke brawl als je unstable portal een acidmaw trekt en je hebt een arcane explosion vast en je ligt serieus achter op het bord.

Tegenstander ragequit :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

Haha, mijn tegenstander kreeg een Millhouse uit zijn portal en was zo slim die ook nog te spelen... en bedankt! ;-)

• ruurd v.
Nieuwe Hunter epic:

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/708/635955463195849881.png

Ah, had mijn browser ff moeten verversen zie ik.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door ruurd v. op 06-04-2016 23:47 ]

Best een mooie lategame kaart. Bij elkaar zo'n 10-11 mana aan waarde, maar je moet er wel een ladegame deck voor bouwen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Tektoon
PCBaas schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:17:
Bijna goed. :P

Waarschijnlijk is het effect "Summon all three Beast Companions."
Yeeeahhh, hunters gone wild. :P Heerlijk dit! Acht mana, 2/4 beast buff, 5/2 charge, 5/4 taunt, ping. Mooie finisher voor m'n mid-hunter. Deze ga ik wel craften als ik 'm niet uit een pakje haal. Ergens wel jammer dat het niet 'summon three animal companions' is. Dan heb je kans op drie Huffers. Maar goed. 'Balanced'. Fine, we'll take it. :7

• aicaramba
Finisher van 7 damage voor 10 mana? Dat moet efficienter kunnen. Ik denk wel dat het een goede value kaart is.

• SeamusXanthus
Wat een kaart. Volgens mij niet normaal goed. 12/10 stats over drie bodies en 5 charge damage. Beste kaart tot nu toe misschien wel. Deze twee keer en twee highmanes is zo veel pressure niet normaal.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik kreeg deze brawl een ragnaros, toch leuke kaart voor 5 mana :+

Helaas geen Ragnaros uit mijn pack :(

Atlas#22744

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SeamusXanthus schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:49:
Wat een kaart. Volgens mij niet normaal goed. 12/10 stats over drie bodies en 5 charge damage. Beste kaart tot nu toe misschien wel. Deze twee keer en twee highmanes is zo veel pressure niet normaal.
Lijkt mij voor 8 mana ook een beetje teveel van het goede zo op het eerste gezicht. Als je hem 9 maakt kan je al geen hero power gebruiken, dat zou een hoop schelen denk ik.

Vicariously I live while the whole world dies

• jmxd
  • Niet online
ruurd v. schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:45:
Nieuwe Hunter epic:

[afbeelding]

Ah, had mijn browser ff moeten verversen zie ik.. :)
Deze kaart gaat hunter definiëren aankomende expansion
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special1/openingsbanner.png

Tot vanavond 23:59 kun je je nog inschrijven. Iedereen is welkom!

• aicaramba
jmxd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 08:39:
[...]

Deze kaart gaat hunter definiëren aankomende expansion
Als iets hunter defineert is het wel steady shot. Veel meer dan welke kaart dan ook.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
zonet even brawl gedaan op de wc, 40 dust erbij huppa.
tot volgende week Brawl, hopelijk dan wel een leuke....

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 07-04-2016 10:57 ]

nothing stops this train

• DarthDavy
Ik snap de hype rond Stampede niet. 8 mana is gigantisch veel. En wat krijg je voor 8 mana? 5 charge dmg en wat board presence.

Ik stel me echt de vraag in welk soort hunter deck je deze kaart kan spelen:
- Aggro -> Zeker niet, 8 mana kaarten zijn voor een aggro deck uit den boze
- Midrange -> 8 mana kaarten die play zien in midrange decks: Tirion en ... euhm... kent er iemand nog één? Een verdwaalde Ragnaros... That's it I guess. De vraag is dus zeker ook discutabel of je een 8 mana kaart wil in je midrange hunter deck. Blijft natuurlijk hunter :-)
- Control -> Ook hier. Wil je voor je 8 mana niet liever een Ragnaros? Stampede lijkt me ook niet de meeste controlly kaart. Je kan met je huffer een minion clearen en je hebt een 5/4 taunt. Lijkt me voor control te weinig value voor 8 mana.

Tsjah, één kopie'tje valt zeker eens uit te proberen in een midrange hunter deck, maar ik verwacht er eigenlijk niet al te veel van.

• Piet_Piraat7
Kol Nedra schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:54:
zonet even brawl gedaan op de wc, 40 dust erbij huppa.
tot volgende week Brawl, hopelijk dan wel een leuke....
Wat is het deze week?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Wederom Unstable Portals

Omelette du fromage!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
DarthDavy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:05:
Ik snap de hype rond Stampede niet. 8 mana is gigantisch veel. En wat krijg je voor 8 mana? 5 charge dmg en wat board presence.
Je krijgt 14/12 aan stats verdeeld over 3 bodies, een taunt, een attack buff en de mogelijkheid om 5 damage meteen te doen. Dat is best veel alles bij elkaar opgeteld.

En qua brawl; ik vind Unstable portals wel tof; super RNG en supermaf waardoor je hele bizarre situaties krijgt die je in ranked play nooit zal zien.

• DarthDavy
icemotion schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:37:
[...]

Je krijgt 14/12 aan stats verdeeld over 3 bodies, een taunt, een attack buff en de mogelijkheid om 5 damage meteen te doen. Dat is best veel alles bij elkaar opgeteld.
De value van de kaart is enorm. Daar twijfel ik geen seconde gaan. In Arena kan je bijna blindelings deze kaart nemen omdat ze zoveel value geeft (wel oppassen: het blijft een 8-mana slot).

Maar in constructed kan je nog zoveel value geven als je wil: de kaart moet individueel in het geheel van het idee van een deck passen. King Crush is 8 mana 8/8 minion met de mogelijkheid om 8 damage meteen te doen. Ook best veel value (wel veel minder dan Stampede), maar wordt algemeen gezien als één van de slechtste kaarten in Hearthstone. :P

• Sypheron
DarthDavy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:49:
[...]

De value van de kaart is enorm. Daar twijfel ik geen seconde gaan. In Arena kan je bijna blindelings deze kaart nemen omdat ze zoveel value geeft (wel oppassen: het blijft een 8-mana slot).

Maar in constructed kan je nog zoveel value geven als je wil: de kaart moet individueel in het geheel van het idee van een deck passen. King Crush is 8 mana 8/8 minion met de mogelijkheid om 8 damage meteen te doen. Ook best veel value (wel veel minder dan Stampede), maar wordt algemeen gezien als één van de slechtste kaarten in Hearthstone. :P
Het grote voordeel van deze kaart is ook dat de value van de kaarten van de tegenstander achteruit gaat.
Zo zal een Ragnaros of King Crush niet meer zoveel waarde hebben on board als je 3 targets hebt liggen waarvan ook nog 1 taunt. Zowel Rag als King Crush zouden namelijk de beurt erna redelijk makkelijk weer geremoved kunnen worden zonder dat je daar zelfs je hele board voor op zou moeten geven, dus ik zie wel degelijk een sterke control én aggro terug in deze kaart. Plus het geeft je ruimte om 2 andere kaarten in je deck te hebben en hier 3 minions te spelen voor 1 kaart.

• SeamusXanthus
[...]

Eén van de redenen dat Dr Boom zo goed is, is dat in bijna elk denkbaar scenario de kosten om hem op te ruimen hoger is dan de kaart zelf. Zelfs bijna perfecte counters zoals BGH ruimen hem niet volledig op.
Deze kaart net zo, de effort om de boel op te ruimen is gigantisch. Zelfs met een Flamestrike is de value lager. Dan betaal je 7 mana tegen 8 mana + 5 charge damage.

De kaart zet een 2/4 body neer die eventueel bestaande beasts buffed EN een 5/2 charger (ongeveer 5 mana waard) EN zet een 5/4 taunt (4 mana) neer die je gezicht (en nog belangrijker huffer) beschermd. Haal dat maar eens efficient weg met 8 mana. De kaart doet dan 3 damage minder face damage dan King Krush, maar levert bijna altijd een GIGANTISCHE tempo swing op. Terwijl King Krush een ENORM tempo loss is na één eenvoudige removal. Daarom kan je King Krush alleen als finisher gebruiken, en deze speel je gewoon blind op turn 8.

Hopelijk heb ik het fout maar deze kaart is gigantisch goed voor Hunter volgens mij.

• Tektoon
[...]
King Crush is 8 mana 8/8 minion met de mogelijkheid om 8 damage meteen te doen. Ook best veel value (wel veel minder dan Stampede), maar wordt algemeen gezien als één van de slechtste kaarten in Hearthstone. :P
King Krush is 9 mana. En de slechtste kaart in de game? Not even close. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Ik kan Trump's video, waarin hij deze als goede starter/vanilla finisher aanprijst, zo snel niet vinden maar ik kom wel een hoop threads tegen waarin er best waardering is voor deze kaart.

• DarthDavy
Ik zeg niet dat de kaart Stampede niet goed is, integendeel. In een vacuüm is deze kaart enorm goed. Voor de 8-mana spot in een Arena deck is het een blindelinge pick.

Maar ik zie voor Stampede geen deck in constructed waar ze in gebruikt kan worden. En de kaart rechtvaardigt niet om er een nieuw deck rond te bouwen (control hunter?). Je kan misschien één kopie spelen in midrange hunter. Maar ik zou er zeker geen andere animal companions voor droppen, zoals anderen suggereren. Je gaat toch geen 3-mana kaart vervangen door een 8-mana kaart. Het tempo van je deck wijzigt totaal.

Mijn grootste issue met deze kaart is dat ze 8-mana kost. Dit soort kaarten worden amper tot niet gespeeld in constructed: de twee die het meest gespeeld worden volgens mij zijn Tirion en Ragnaros en die kaarten zijn volgens mij inherent beter dan Stampede, omdat ze in een type van deck kunnen gepast worden. Stampede heeft geen archetype binnen het Hunter scala waarin hij past.

Goeie kaart die jammer genoeg geen thuis heeft. Zo zijn er wel al meer kaarten gemaakt in Hearthstone.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:42
Ik ben het wel met eens met DarthDavy, als je 8 mana investeert dan moet je of er direct veel voordeel uit halen, ik zie deze kaart dat niet snel doen in situaties waar je achter staat op het board, als finisher heb je beter keuzes en als late game heb je ook wel sterkere kaarten. Daarnaast zie ik het ook niet passen in een vorm van hunter, tenzij ze nog sterke control tools en reliable/goede draws aan hunters geven.

In Arena is het wel een uitstekende kaart omdat board clear steeds minder common worden, alleen is hunter dan weer niet zo'n class die gericht is op value in de arena.

[ Voor 23% gewijzigd door separhim op 07-04-2016 13:59 ]

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

ini

Life is what you make of it

stampede: als 8 drop krijg je bijzonder veel value voor de kaart, waarvan een deel direct gebruikt kan worden(5 burst), daarnaast een taunt en een beast buff. 9 mana normaliter voor 3 animal companions, welke op zichzelf in elk hunter deck de 3 slot vult. Voor 8 mana, zonder"random" zie ik als een goede verbetering.

Mocht je al board presence hebben(bv highmane), dan wordt deze kaart sterker(1 dmg voor elke beast). Ten slotte wordt je charger beschermd door een taunt, dus met minions ook niet zomaar op te ruimen.

voor een tempo swing turn(5 dmg om enemy board op te ruimen, en 2-3 minions aan eigen zijde) is het een super kaart.voor de control en midrange decks een standaard include, wellicht zelfs 2.

ik ga em in elk geval flink uitproberen :)

Testspecialist

Ik zag het Seamus ook al zeggen. Maar Leokk buffed gewoon alle minions, niet alleen beasts.
DarthDavy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:33:
Ik zeg niet dat de kaart Stampede niet goed is, integendeel. In een vacuüm is deze kaart enorm goed. Voor de 8-mana spot in een Arena deck is het een blindelinge pick.

Maar ik zie voor Stampede geen deck in constructed waar ze in gebruikt kan worden. En de kaart rechtvaardigt niet om er een nieuw deck rond te bouwen (control hunter?). Je kan misschien één kopie spelen in midrange hunter. Maar ik zou er zeker geen andere animal companions voor droppen, zoals anderen suggereren. Je gaat toch geen 3-mana kaart vervangen door een 8-mana kaart. Het tempo van je deck wijzigt totaal.

Mijn grootste issue met deze kaart is dat ze 8-mana kost. Dit soort kaarten worden amper tot niet gespeeld in constructed: de twee die het meest gespeeld worden volgens mij zijn Tirion en Ragnaros en die kaarten zijn volgens mij inherent beter dan Stampede, omdat ze in een type van deck kunnen gepast worden. Stampede heeft geen archetype binnen het Hunter scala waarin hij past.

Goeie kaart die jammer genoeg geen thuis heeft. Zo zijn er wel al meer kaarten gemaakt in Hearthstone.
Deck rond te bouwen? Dat is juist de kracht van deze kaart, synergy is niet nodig. Het is een kaart die het veld weer opvult en direct damage/removal geeft, dat is wat deze kaart sterk maakt, juist omdat er niets anders voor nodig is.

Verwijderen voor een 3 mana kaart, slaat zeker nergens op, deze kaart is dan ook een toevoeging aan het deck. En gezien er straks heel wat kaarten uitgaan, waaronder Dr. Boom, heeft deze een mooi plekje in Midrange Hunter.

Je hebt het verder steeds over 8 mana kaarten die wel of niet gespeeld worden, maar waarom is dat relevant? En daarbij begrijp ik ook niet waarom je het specifiek over 8 mana kaarten hebt? Wat is er opeens zo magisch aan 8 mana waardoor je het niet meer over kaarten zoals Ysera, Alex, Mal'Ganis enz hebt.

Dit is gewoon een kaart die vergelijkbaar is met Boom, Highmane enz, een kaart die niet eenvoudig te verwijderen is.

• SeamusXanthus
Precies, iedereen kent het gevoel van horror als highmane, nog eens highmane, dr boom achter elkaar gespeeld worden. Zo veel druk wordt er op je gezet dan, bijna niets kan daar aan tippen. Dit is precies hetzelfde effect. Eén kopie dan zo blind in elk midrange Hunter deck worden gestopt om Dr Boom te vervangen vermoed ik. Misschien twee als Control Hunter een ding wordt.

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

ini

Life is what you make of it

Benjamin- schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:00:

Dit is gewoon een kaart die vergelijkbaar is met Boom, Highmane enz, een kaart die niet eenvoudig te verwijderen is.
De crux zit in dat met name dat deze kaart niet met 1 andere kaart te verwijderen is. Dit geld voor vrijwel alle classes. En wanneer het dan wel kan, dat dan ook de rest van de turn weinig andere acties mogelijk zijn ivm de manacost. Per saldo zal deze kaart meer dan 1 kaart waard zijn.

flamestrike, elemental destruction zijn enige mogelijkheden denk ik die in 1 kaart removal passen, de ene kost 7 mana, de ander 8(3+5 overload)

[ Voor 15% gewijzigd door ini op 07-04-2016 15:47 ]

Testspecialist

Pagina: 1 ... 55 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.