• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Uiteindelijk in 9-3 geëindigd, dik tevreden.

Laatste 5 arena runs deze week:
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/mp12u5dfr/Capture.png

En een lekker pakkie!
Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/9nfe4ap1h/Capture1.png

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-01 18:11
Pfoe, nog net op het nippertje rank 9 gehaald. Verder ga ik niet komen denk ik. Weinig gespeeld deze maand, zat tot een paar dagen terug nog rond 13.
Brawl in 1 keer gehaald met Druid en daar blijft het ook bij. Vind het geen leuke Brawl deze week.
Zojuist strijdend ten onder gegaan om in de Legend top 100 te komen. Ben uiteindelijk op #191 geëindigd wat tevens ook de hoogste stand was. Was een leuke run en kwam vanalles tegen, Op het eind kwam ik alleen 4 hunters achter elkaar tegen.

Dit is het beste seizoen dat ik tot nu toe heb gedraaid als het gaat om prestaties. 2x 12 win Arena, Golden Hunter en nu #191 legend.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DhdvHg6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uWhyEka.png

Ik ben tot rang 5 gegrind met Hybrid Hunter. Daarna van 5 naar legend met Face Hunter.
Daarna heb ik met Dragon Priest de run ingezet naar de top 100. Hieronder de decks:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nozfiJ6.png

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Knap hoor!
Ik ben zelf erg content met mijn golden Far Sight reward. Echt zwaar geluk, één van de laatste 4 classic epics die ik mis.

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Nice one! d:)b

Ben je meteen de hoogst rankende tweaker nu of kan An1mA hier nog overeen? Ik ben het nieuwe seizoen goed begonnen; golden FoN uit de rewards en m'n highlander-toernooi-warrior blijkt een lekkere meta-counter. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Astie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:18:
Zojuist strijdend ten onder gegaan om in de Legend top 100 te komen. Ben uiteindelijk op #191 geëindigd wat tevens ook de hoogste stand was. Was een leuke run en kwam vanalles tegen, Op het eind kwam ik alleen 4 hunters achter elkaar tegen.

Dit is het beste seizoen dat ik tot nu toe heb gedraaid als het gaat om prestaties. 2x 12 win Arena, Golden Hunter en nu #191 legend.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben tot rang 5 gegrind met Hybrid Hunter. Daarna van 5 naar legend met Face Hunter.
Daarna heb ik met Dragon Priest de run ingezet naar de top 100. Hieronder de decks:

[afbeelding]
Netjes. :)

Ben van ellende de laatste dagen maar van alles en nog wat gaan spelen want met Hunter, Warlock en Paladin al Golden is het soms lastig wat je nou moet spelen omdat ik de rest op CW na minder leuk vind.
Misschien dat ik de laatste maand nog wel wat Dragon Priest ga spelen omdat je met CW bijna geen leuke series neer kan zetten omdat je soms gewoon machteloos moet toe kijken hoe ze je binnen 7 8 beurten al dood hebben :'(
Ik ben echt (steeds) blij(er) dat veel kaarten verdwijnen en nu nog even hopen dat de meeste classic kaarten goede aanpassingen krijgen en ik ben helemaal blij.
Moet wel zeggen wanneer ik een matchup speel met mijn CW en het komt tot de Golden Monkey fase ik wel weer veel plezier beleef.
SeamusXanthus schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:42:
Knap hoor!
Ik ben zelf erg content met mijn golden Far Sight reward. Echt zwaar geluk, één van de laatste 4 classic epics die ik mis.
Ik moet het doen met een Kidnapper :'( wat misschien wel de slechtste Epic uit de classic set is.

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 01-04-2016 00:46 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• SeamusXanthus
Ik ben nu echt wel op een punt in de classic set dat het me echt niet meer uit maakt welke kaart, als ik hem maar niet heb. Dus liever Far Sight dan Ancient of Lore of zo.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

murphylee schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:26:
[...]

Feli *O*

Met Patron moet je makkelijk rank 5 kunnen halen.
Vorige maand ben ik er rank 4 mee geworden. Wel met de wat aggro versie zonder belcher etc.. Daarna voelde het echt als een grind dus ben maar andere fun deckjes gaan spelen en natuurlijk flink gekelderd in rank.
Thanks! Was ook de bedoeling, maar vorig weekend zat het absoluut niet mee :+

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-01 12:34
"Due to their wide use in many decks, Piloted Shredder and Dr. Boom have been added to the Classic set, as they are clearly very popular and loved cards."

Hmm really? Vond het juist wel leuk om ze vervangen te zien worden

Edit: |:( |:( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 01-04-2016 08:34 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

Goede toevoeging toch?

Ik vind deze nog veel beter;

"The matchmaking experience has been improved greatly. Attempting to enter ranked mode with a Secret Paladin deck immediately places the player at Legend rank."

Denk dat ik toch maar secretdin ga, geen gezeik om dit seizoen te grinden.

Atlas#22744

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-01 18:11
Toch weer hoog in de Legend lijst geëindigd astie, congrats!

Thijs is gisteren in de laatste uurtje na een match van Legend 88 naar Legend 18 gegaan :D Hij was zelf ook erg verrast dat hij ineens 70 ranks steeg haha 8)7

Heb gisteren maar eens de stoute schoenen aangetrokken en toch wat dust weggegooid (400 totaal, dus valt nog mee) om nog 2 armorsmiths en 2 frothing berserkers te craften om een patron deck te kunnen maken. Daar even mee gespeeld gisteren, erg leuk en vooral érg close vaak. Heb nooit Warrior gespeeld, behalve in Brawls, dus meteen mijn eerste 8 wins op de ladder te pakken. _/-\o_
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:32:
"Due to their wide use in many decks, Piloted Shredder and Dr. Boom have been added to the Classic set, as they are clearly very popular and loved cards."

Hahaha. Dit hoor je aan te zien komen hoor. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb die mooie geef je beast 2 attack en immume als epic in m'n kist....

Verwijderd

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:32:

1 April grap van Blizzard?
Ik heb hem expres niet gecraft omdat hij niet speelbaar zou worden in Standard |:(
Was blij dat ik van Dr Boom af was

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:28:
[...]

1 April grap van Blizzard?
Ik heb hem expres niet gecraft omdat hij niet speelbaar zou worden in Standard |:(
Was blij dat ik van Dr Boom af was
natuurlijk, ik verheug me altijd weer op blizz zijn 1 april grapjes, misschien krijgen we vandaag nog wel een paar leuke OP kaarten te zien :)

• Piet_Piraat7
1 april grap ja, wat me wel duidelijk werd als je iets verder leest :p

Card Changes

Due to their wide use in many decks, Piloted Shredder and Dr. Boom have been added to the Classic set, as they are clearly very popular and loved cards.
After months of abuse, Noble Sacrifice now has a restraining order against Mysterious Challenger, and they cannot be included in the same deck unless you want to hear from our lawyers.
Wobbling Runts has undergone balance therapy and is now appropriately renamed Slightly Imbalanced Runts.
The Forgotten Torch's owner has been found and has had his torch returned.
Haunted Creeper and Amani Berserker have had their card text changed to "Deathrattle: Draw a card." and "Spell Damage +1" respectively, in order to fix the "Suggest a Card" feature of the collection screen.
Desert Camel has now been renamed Caramel Dessert in order to reflect our original concept for the card.
Dark Peddler has joined a cycling team and has been properly renamed Dark Cyclist.
Due to some unforeseen legal complications, Harrison Jones has legally changed his name to Montana Toyota.
North Sea Kraken has migrated south for the winter and is now known as South Sea Kraken.
Ram Wrangler has been incarcerated for allegations of animal abuse and is no longer available.
In order to prevent confusion, Mark of the Wild, Power of the Wild, Wild Growth, Wildwalker, Knight of the Wild and Wild Pyromancer will not be playable in Standard.
Molten Giant wants to be known as Molten Friend from now on, because he is sensitive about his height.
Mogor the Ogre now reads "All minions have a 50% chance to attack the right enemy"
Refreshment Vendor's art has now been updated to accurately depict ALL items available at his refreshment stands.
In an embarrassing twist, Feugen and Stalagg have revealed that their names were accidentally switched one day, but they were too shy to say anything to Thaddius.
Ragnaros the Firelord's power level is now correctly OVER NINETHOUSAND!
Deathwing has returned from his vacation to Pony Island.
Huge Toad has received an art update to be more in line with the original vision for the card. The typo in the name will be corrected shortly.
Herobrine has been removed.

• RoricNormannum
hah epic!

In order to prevent confusion, Mark of the Wild, Power of the Wild, Wild Growth, Wildwalker, Knight of the Wild and Wild Pyromancer will not be playable in Standard.

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Bah heb een golden shadowfiend gekregen, kaart die ik echt nooit gebruik.

Wel grappige 1 april post :D

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-12-2025
Hier rank 4 gehaald. Zit alleen erg te worstelen met welk deck ik wil gebruiken. Ik doe telkens 4/5 potjes en verander dan weer. Wil toch eigenlijk een constant deck, omdat k denk een nog hogere rank te kunnen halen....

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

W00t, Deathwing heeft nieuwe art gekregen! Instant craften :9

• RoricNormannum
de regenboog doet het hem...

• Kasai

Kasai

Legendary

Ben benieuwd naar de golden variant!

Atlas#22744

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Golden variant heb ik helaas nog niet kunnen vinden, denk dat ik maar even een golden Deathwing moet gaan craften

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ben afgelopen seizoen blijven steken op rank 6 en 4 sterren max. Ik ben een aantal keer met een winstreak richting rank 5 geweest, maar telkens verloor ik dan weer. Jammer, maar geen rank 5 behaald.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/98/635950624608130718.png

Mooie kaart die zeker wel value kan hebben in een complete Murloc Paladin.
Als ik er verder over nadenk denk ik dat deze kaart eigenlijk best sterk is.

• PCBaas
  • Laatst online: 01-01 12:04
https://twitter.com/disguisedtoast/status/715796616280727552

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ce8FOn8W8AEMfgm.png

Nu maar hopen dat het geen 1 april grap is. :P

5700X | RX 6600

• Piet_Piraat7
Astie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:41:
Inderdaad.. heeft een paladin niet al ontzettend sterke murloc kaarten?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

[afbeelding]

Rijdt het Anyfin dan niet in de wielen? Summon je in 1 keer 10 1/1 Murlocs zonder Warleader en Murk-eye :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tektoon
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:51:
[...]
Inderdaad.. heeft een paladin niet al ontzettend sterke murloc kaarten?
Nee, alleen Anyfin en Murloc Knight. Het zal mij verbazen als Murloc Pally een ding wordt, maar we zullen zien. Als het het wordt zal het snel en Agrrö zijn dus dan speel ik het. >:)

Die rogue kaart is gaaf zeg! Ik hoop dat 'ie echt is. Gaat het dan toch nog wat worden met Poisoned Blade?

[ Voor 25% gewijzigd door Tektoon op 01-04-2016 12:56 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• PCBaas
Tektoon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:55:
[...]

Die rogue kaart is gaaf zeg! Ik hoop dat 'ie echt is. Gaat het dan toch nog wat worden met Poisoned Blade?
Nee, Poisoned Blade blijft de slechtste kaart in de game. :P

5700X | RX 6600

• aicaramba
PCBaas schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:57:
[...]

Nee, Poisoned Blade blijft de slechtste kaart in de game. :P
Amaz had veel succes in de brawl van deze week met een poisoned blade deck :P

[afbeelding]

Zeker. 1 mana 1/3 met increased synergy voor Murlocs is sowieso tof :).

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik heb voor het eerst rank 5 gehaald dit seizoen en heb net als Astie een golden Astral communication gekregen. :/
Ik speelde al eigenlijk nooit druid (mis oa 2x FoN en 2x anciet of lore), maar astral communication is al helemaal geen kaart die ik snel zou gebruiken (daarnaast had ik hem al twee keer non-golden). 400 dust it is!
Heb de WoG pre-order ook staan en nu zo'n 4500 dust, dus de meeste must have WoG kaarten moet ik wel kunnen craften denk ik.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

xelfer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:38:
[...]

Het is en blijft een 7 mana 4/4 en dus meh vrees ik :D.
Maar moeilijk te removen door de meeste spells (damage werkt niet, en is 4 attack dus niet te removen met Shadow Words). Hard removal werkt natuurlijk wel

Omelette du fromage!

dxta schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:02:
[...]

Maar moeilijk te removen door de meeste spells (damage werkt niet, en is 4 attack dus niet te removen met Shadow Words). Hard removal werkt natuurlijk wel
Zeker. En daar gaat het van af hangen. Als veel HS potjes, zoals nu draaien om zoveel mogelijk minions spelen in zo kort mogelijke tijd, dan heeft deze kaart geen waarde. Als de game daadwerkelijk trager wordt en deze 4/4 dus een beurt blijft liggen, dan kan hij nuttig zijn.
xelfer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:09:
[...]

Zeker. En daar gaat het van af hangen. Als veel HS potjes, zoals nu draaien om zoveel mogelijk minions spelen in zo kort mogelijke tijd, dan heeft deze kaart geen waarde. Als de game daadwerkelijk trager wordt en deze 4/4 dus een beurt blijft liggen, dan kan hij nuttig zijn.
Hij is in staat om een Rag te killen en zelf te overleven.
Wel een leuke kaart om uit een Golden Monkey te krijgen maar of hij goed genoeg is weet ik niet.

• SeamusXanthus
xelfer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:38:
[...]

Het is en blijft een 7 mana 4/4 en dus meh vrees ik :D.
Hij is in de praktijk een 8/12 of zo en extreem buffable. Hij lijkt fake trouwens maar dit zou echt een ontzettend goede 7 drop zijn naar mijn mening. Deze kaart doet minimaal 8 damage over twee targets per beurt en trade met twee giants.
Jammer dat hij fake is want het is een interessantere kaart dan de meeste echte kaarten.

• aicaramba
beuker19 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:42:
[...]

Hij is in staat om een Rag te killen en zelf te overleven.
Wel een leuke kaart om uit een Golden Monkey te krijgen maar of hij goed genoeg is weet ik niet.
Hij kan ook dood door arcane missiles + ping.

aicaramba schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:26:
[...]

Dat is ook zijn minpunt.
Daarom weet ik niet of hij nu echt goed is of echt slecht :+

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008

nagasy

Duck Duck Duck Goose

aicaramba schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:26:
[...]

of mad(der) bomber! Because esports :+

Battle.net: NagaByrd#2844

beuker19 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:34:
[...]

Dat is ook zijn minpunt.
Daarom weet ik niet of hij nu echt goed is of echt slecht :+
Exact mijn argument. Als er veel klein spul gespeeld wordt dan is deze kaart beduidend slechter. Hetzelfde geldt overigens voor een kaart als Ragnaros.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12-2025
xelfer schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:41:
[...]

Exact mijn argument. Als er veel klein spul gespeeld wordt dan is deze kaart beduidend slechter. Hetzelfde geldt overigens voor een kaart als Ragnaros.
Het is ook gewoon lastig om deze kaart nu te beoordelen. In de huidige meta zou zeggen dat deze kaart nou niet echt top is maar als de meta slower is kan ik deze kaart wel wat meer zien voorkomen. Vooral aangezien het toch vrij goed is tegen soft removal en high cost minions.
separhim schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:43:
[...]

Het is ook gewoon lastig om deze kaart nu te beoordelen. In de huidige meta zou zeggen dat deze kaart nou niet echt top is maar als de meta slower is kan ik deze kaart wel wat meer zien voorkomen. Vooral aangezien het toch vrij goed is tegen soft removal en high cost minions.
Als hij gesilenced word is het wel een 4/4 voor 7 en dat is heel slecht en tegen Face Hunter heb je ook niets aan.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12-2025
beuker19 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:46:
[...]

Als hij gesilenced word is het wel een 4/4 voor 7 en dat is heel slecht en tegen Face Hunter heb je ook niets aan.
Je hebt daar natuurlijk een punt, ik zeg dat het nu nog moeilijk te zeggen is omdat de meta nog niet bekend is, wordt het veel aggro dan is deze kaart natuurlijk wel slecht. En het is lady Vashj en niet lord Vashj ;)
separhim schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:59:
[...]

Je hebt daar natuurlijk een punt, ik zeg dat het nu nog moeilijk te zeggen is omdat de meta nog niet bekend is, wordt het veel aggro dan is deze kaart natuurlijk wel slecht. En het is lady Vashj en niet lord Vashj ;)
Jep
Helaas is er nog niets bekend over wat er wel/niet generfed word en ik ben bang dat bepalender voor de toekomstige meta is dat de nieuwe uitbreiding.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lady Vashj is een 1-april grap van /r/customhearthstone jongens.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:04
Iemand filmpje in de client al gezien? Hier staat ie ook: YouTube: Hearthstone: The MMO Unveiled!

Geniaal weer

PSN Profile

• jmxd
  • Niet online
Lijkt me wel een leuk spel 8-)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:04
Hebben jullie ook wel eens wanneer jullie inloggen dat je de melding krijgt dat je de galaxy gift (al)weer hebt gekregen en je slechte 10/20 van de basic kaarten hebt in je decks? Client opnieuw opstarten helpt maar vind het wel vreemd... Client is Mac OS X El Capitan btw

PSN Profile

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/180/635951072562010791.png

Damn. Deze kaart is "best wel" goed (en wel echt).

EDIT:
De 1 mana Rogue kaart die ik had gepost op de vorige pagina blijkt toch nep te zijn :-( : https://www.reddit.com/r/...om_taiwanese_site/d1lr6zh

[ Voor 45% gewijzigd door PCBaas op 01-04-2016 18:52 ]

5700X | RX 6600

• Tektoon
Zat er dikkiedik in natuurlijk. Sjieke Shaman kaart. En die legendary was ook al zo goed! Als mid-Shaman weer een ding wordt... *O* :Y

• aicaramba
Die shaman kaart is echt OP. Gewoon turn 4 een 5-5 taunt is helemaal zo extreem niet met die kaart.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Turn 1 Trog. Turn 2 3/4 Totem. Turn 3 flametongue of hero power. Turn 4 Thing from below.

Seems en sounds good.

[ Voor 5% gewijzigd door DarthDavy op 01-04-2016 19:49 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Tektoon
Er staat volgens mij toch echt 'summon' en niet 'played'. Je moet dus hero-poweren of 'did you bring some fish' spelen. Flametongue en golemn gaan niet werken.

• PCBaas
Tektoon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:50:
Er staat volgens mij toch echt 'summon' en niet 'played'. Je moet dus hero-poweren of 'did you bring some fish' spelen. Flametongue en golemn gaan niet werken.
All minions are considered to be "summoned". However, only minions played directly from the hand are considered to have been "played".

http://hearthstone.gamepedia.com/Summon

;)

5700X | RX 6600

• DarthDavy
PCBaas schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:56:
[...]

All minions are considered to be "summoned". However, only minions played directly from the hand are considered to have been "played".

http://hearthstone.gamepedia.com/Summon

;)
Dat dacht ik ook. Ik bemerk dat er wel wat verwarring rond dit fenomeen bestaat in de hearthstone community. Er zijn meer kaarten die de bewoording summoned hebben in whispers of the old gods.

• Tektoon
Ja, die Paladin kaart die divine shield geeft aan alle minions die je summoned met 1 health. Wel/geen Magma Rager met shield. Zou mij verbazen, maar we gaan het zien.

• PCBaas
Zelfs Twilight Drake krijgt Divine Shield met die nieuwe Paladin kaart. :)

https://twitter.com/PlayH...status/715244744436154372

5700X | RX 6600

• Tektoon
Yep, dit is precies het punt waarop ik begon te denken aan played/summoned. Er zijn ook andere kaarten die verschil maken. Deze shaman kaart is op zich wel ok want je moet ergens tempo droppen als je 'm op turn 4 wilt spelen. Al is 'ie op turn 5 ook nog sterk; 2 attack meer dan Senjin voor 1 mana. Maar die pally kaart lijkt mij echt bizar. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo werkt, of er komt nog een andere kaart die er iets mee te maken heeft.

• DarthDavy
PCBaas schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:13:
Zelfs Twilight Drake krijgt Divine Shield met die nieuwe Paladin kaart. :)

https://twitter.com/PlayH...status/715244744436154372
Twilight Drake krijgt volgens mij ook een divine shield. De health buff is een battle cry, dus na het in play komen. Het moment dat hij in play komt is hij altijd 4/1, dus een divine shield met die nieuwe paladin kaart.

• Tektoon
Het gaat nog even door met goede Shaman kaarten;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q5IJX4N.png

Tektoon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:19:

[afbeelding]
Als deze echt is wow.
Yeti stats met een geweldige battlecry.
Dit zijn kaarten die je wil zien in een uitbreiding en ook nog eens voor een class die wel wat extra's kan gebruiken.

• aicaramba
beuker19 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:31:
[...]

Als deze echt is wow.
Yeti stats met een geweldige battlecry.
Dit zijn kaarten die je wil zien in een uitbreiding en ook nogeen eens voor een classes die wel wat extra's kan gebruiken.
Ja idd. Erg goede kaart.

(Ik vraag me af wat deze kaart doet als je de battlecry gebruikt op een molton giant. Een 21 mana kaart?)

• DarthDavy
Ik vraag me af of die echt is. Want zijn power level lijkt me heel hoog voor wat we reeds gezien hebben van deze set. Een 4/5 voor 4 is standaard yeti, da's hetgeen een 4 mana cost kaart krijgt zonder enige ability. Normaal gezien gaan de stats down voor een positief effect: Dark Iron Dwarf 4/4 battlecry geef een minion +2 attack enzoverder. Zelfs de meest krachtige 4-drop in de game: Piloted Shredder krijgt een downgrade in stats voor een krachtig effect. Omgekeerd gaan de stats omhoog voor een negatief effect, zoals die 5/5 rogue kaart die een minion terug naar je hand stuurt als hij doodgaat.

Nu, dit is een 4/5 met een positief effect. Mijn mening: die is fake!

Indien niet, hele krachtige kaart. Like Piloted Shredder power level.

• aicaramba
Misschien een fake, maar het is wel een classkaart, die vaak sterker zijn dan 'de standaard regels'. En helemaal omdat shaman een boost nodig heeft vind ik het niet onwaarschijnlijk.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-01 17:17
Ja, precies. Hij is leuk om minions in te ruilen die stats opgeven voor een krachtige battlecry, maar wat je er voor terug krijgt is misschien ook niet zo geweldig. Dark Iron Dwarf inruilen voor een Healbot bijvoorbeeld.

• SeamusXanthus
Tektoon schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:19:

[afbeelding]
Hallo, dat is insane. Geen enkele downside van de minion zelf met 4/5 stats, en maakt je andere minion niet alleen sterker in power level, hij wordt ook gewoon weer geheald naar max nivo.
Eigenlijk is het een verbeterde recombobulator, die had ook vanilla (3/2) stats en hetzelfde effect, alleen die gaf niet de mana boost. En vergis je niet, een 3 mana naar een 4 mana is een wereld van verschil meestal.

• ruurd v.
Lijkt toch wel echt te zijn. De Art komt overeen met de eerder geposte thumbnails van nog te releasen kaarten en is ook door diezelfde persoon (Savjz) gerevealed.

• DarthDavy
Shaman heeft altijd een minion op zijn board door zijn hero power. Dat maakt die kaart zelfs nog beter. Het is beurt 5: shaman heeft early lead, tegenstander kan board clearen en dan ga je hero power deze kaart. Jouw beurt?

Dit lijkt me gewoon veel te sterk en nog veel belangrijker: veel te frustrerend. Dit is echt niet wat Blizzard in Hearthstone wil.

Plus wat gaat deze kaart doen als hij een 10-mana cost target? Of een Molten Giant? Nee, dat lijkt me niet iets dat in Hearthstone past.

Kaart blijft voor mij fake.

[ Voor 15% gewijzigd door DarthDavy op 02-04-2016 00:03 ]

• PCBaas
DarthDavy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:55:
Plus wat gaat deze kaart doen als hij een 10-mana cost target? Of een Molten Giant?
Volgens mij verdwijnt dan gewoon je minion en gaat je concede button opgloeien. :+

5700X | RX 6600

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09-2025
Shaman heeft altijd een minion op zijn board door zijn hero power. Dat maakt die kaart zelfs nog beter. Het is beurt 5: shaman heeft early lead, tegenstander kan board clearen en dan ga je hero power deze kaart. Jouw beurt?

Dit lijkt me gewoon veel te sterk en nog veel belangrijker: veel te frustrerend. Dit is echt niet wat Blizzard in Hearthstone wil.

Plus wat gaat deze kaart doen als hij een 10-mana cost target? Of een Molten Giant? Nee, dat lijkt me niet iets dat in Hearthstone past.

Bevestigd door Blizzard dat hij echt is: https://www.reddit.com/r/...w_card_revealed_by_savjz/

Nou nou volgens mij valt het nog wel mee hoor.
Het is een goede kaart maar dit maakt Shaman nog zeker geen top tier class en het is een class kaart die mogen van mij ook wel wat beter zijn.
En wat jij zegt klopt ook niet helemaal want er zijn genoeg kaarten met vergelijkbare effecten en die zijn nog nooit een probleem geweest.
Ten eerste deze kaart geeft je geen minions zoals een Shredder of trekt kaarten uit je deck en speelt ze gelijk zoals Dr 6 en Mad Scientist en het effect is ook nog eens random.
Deze kaart maakt het door zijn mana coast ook nog een mogelijk om op turn 4 misschien een keer te overloaden(1)en dan zonder te veel tempo loss dit op turn 5 te spelen.

Ik zie 100.000x liever dit dan op turn 4 een Lava Burst en Lightning bolt op mijn face.

Ik denk dat we met zijn alleen blij moeten zijn dat het geen Paladin kaart is zoals het meestal gaat met nieuwe goede kaarten.

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 02-04-2016 00:54 ]

En als je de Master of Evolution speelt met Brann op t board. Wordt een 2 drop dan een 4 drop?
Dat is wel een leuke combo :)
Ik denk dat je deze kaart qua kracht ongeveer op het zelfde niveau als Raptor of Murlock Knight

• Tektoon
Ik snap de discussie over de echtheid van die kaart niet zo. Plaatje komt rechtstreeks uit de officiële, door Blizz aangekondigde, presentatie van Savjz. Het was al bevestigd door Mike Donais toen ik 'm postte.

Battlecry werkt niet als er geen valid target is. Dus bij een damaged Giant doet 'ie niks. Ik lees alleen nog nergens terug of je die battlecry kan targeten of niet; dat maakt natuurlijk wel een groot verschil.

• ruurd v.
Tektoon schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 02:23:
Ik snap de discussie over de echtheid van die kaart niet zo. Plaatje komt rechtstreeks uit de officiële, door Blizz aangekondigde, presentatie van Savjz. Het was al bevestigd door Mike Donais toen ik 'm postte.

Battlecry werkt niet als er geen valid target is. Dus bij een damaged Giant doet 'ie niks. Ik lees alleen nog nergens terug of je die battlecry kan targeten of niet; dat maakt natuurlijk wel een groot verschil.
Lijkt me wel dat je een minion kan targeten, anders zou er neem ik aan staan dat het een random friendly minion transformed

• DarthDavy
Zal dan wel targetted zijn. En dan zijn 10 mana cost kaarten geen valid target. Dit is wel een van de sterkste kaarten die we uit de set gezien hebben. Samen met die nieuwe legendary kan midrange shaman een ding worden.

• aicaramba
Astie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 01:48:
En als je de Master of Evolution speelt met Brann op t board. Wordt een 2 drop dan een 4 drop?
Lijkt me wel. Eerst maakt hij er een 3 drop van, dan weer de battlecry en wordt het een 4 drop.

• PCBaas
Big Game Hunter gaat ook 2x af met Brann en dan fizzled hij de 2e keer, ik verwacht hier hetzelfde omdat de minion die je had getarget er niet meer is.

EDIT:
Zelfde wat hier gebeurd met Recombobulator: http://oddshot.tv/shot/forsenlol-20160324175958285

[ Voor 25% gewijzigd door PCBaas op 02-04-2016 10:35 ]

5700X | RX 6600

Ik weet het niet. Je target namelijk een minion, die minion verdwijnt en daarmee dus ook je target. Het zou me niet verbazen dat het maar 1 keer werkt.

Oke ik heb het even opgezocht met Recomb, maar het werkt dus buggy. Enerzijds gaat hij 2x af, en volgens het log heb je ook 2x een nieuwe minion, maar in werkelijkheid werkt die maar 1x.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Waar ik in HS nog wel eens op hoop is dat ze een speedplay modus o.i.d. introduceren. Vaak ben ik nu gewoon 45 minuten bezig om 3 potjes te spelen, omdat mijn tegenstander praktisch iedere beurt 60+ seconden bezig is met het overdenken van zijn zonden :(. Ff snel een potje spelen tussendoor zit er helaas bijna niet meer in zo.

• jmxd
  • Niet online
xelfer schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:24:
Waar ik in HS nog wel eens op hoop is dat ze een speedplay modus o.i.d. introduceren. Vaak ben ik nu gewoon 45 minuten bezig om 3 potjes te spelen, omdat mijn tegenstander praktisch iedere beurt 60+ seconden bezig is met het overdenken van zijn zonden :(. Ff snel een potje spelen tussendoor zit er helaas bijna niet meer in zo.
Stop Nozdormu in je deck :')

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik speelde van de week tegen een Dragon mage met Nozdormu in zijn deck, is nog best spannend als Patron warrior :+

Atlas#22744

• Tektoon
Vanochtend een highlander priest in elkaar geflanst voor het toernooi; gaat als een tierelier op ranked. En ik speel eigenlijk nooit priest! Ik krijg ook meteen weer veel 'friend' requests. >:)

Moet zeggen dat het highlander-concept veel lol geeft. Ik ben er, los van het toernooi, nog wel even zoet mee.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-01 18:54

Mauz1978

Console War Veteran

*never mind -misspost*

[ Voor 94% gewijzigd door Mauz1978 op 03-04-2016 08:16 ]

Something under the bed is drooling

jmxd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:59:
[...]

Stop Nozdormu in je deck :')
Potjes halen zelden genoeg beurten dat Nozdormu zin heeft :(. Het is wel een bazenkaart though.

• PCBaas

5700X | RX 6600

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Astral Communion deck wat ThijsNL nu aan het spelen is op stream is echt ziek overpowered. Hij zit al op rank 4 en bijna geen match verloren.

• Tektoon
Amazon coin-back actie is terug. WoG pre-order kost je nu +/- 31,50e. Tempting... >:)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Krukar schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:33:
Astral Communion deck wat ThijsNL nu aan het spelen is op stream is echt ziek overpowered. Hij zit al op rank 4 en bijna geen match verloren.
ik vind hem vooral erg lollig op zijn stream, en daar helpt zijn deck ook aan geloof ik:)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Tektoon schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:51:
Amazon coin-back actie is terug. WoG pre-order kost je nu +/- 31,50e. Tempting... >:)
Neenee, je wilde niet preorderen omdat je dan niet meer kon verzamelen. Dus ook goedkoper preorderen heeft hetzelfde effect

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:51:
Nee qpunkie, je zou niet preorderen... be strong Highlander! :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
31,50 is nog steeds veel te hoog.
ik zie stiekem echt veel mensen met die lelijke cardback met die ogen die bewegen, dat er zoveel mensen dit pre-orderen snap het echt niet!

nothing stops this train

• jmxd
  • Niet online
Als het echt voor 31,50 kon zou ik het doen maar zo werkt het niet volgens mij. Je krijgt coins terug waarmee je extra packs kan kopen maar je moet alsnog gewoon 50 euro betalen?

• Tektoon
Nee, er gaat 36e uit je portemonnee. Daarna krijg je 500 coins terug waar je, bijvoorbeeld, weer pakjes van kan kopen. Dus of de expansion kost 31,50e of hij kost 36e en je krijgt er x gratis pakjes bij. :)

Ik heb de normale pre-order staan en ik vind het makkelijk 45€ waard.
Ik ben best bereid om de ontwikkelaar te steunen ondanks dat ik vind dat men al eerder had moeten ingrijpen om wat aan de verschrikkelijke meta te doen vol met Combo Druid's, Face Shaman's, Zoo en Secret Paladin's.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
Ik wil best ontwikkelaar steunen, maar niet voor die belachelijke prijzen.
ipv 45 euro konden ze het makkelijk 20 euro van maken, een expansion hoort geen fullpriced bedrag te zijn.
net zoals de skins bv in HotS ook veel te duur, als ze normale prijzen hanteren verdienen ze er uiteindelijk meer aan.

nothing stops this train

• Kasai

Kasai

Legendary

Het is net als 40 packs kopen, alleen als je de preorder plaatst krijg je 10 packs gratis erbij en een exclusieve cardback.

Dus je vindt packs kopen te duur?

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 54 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.