MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Wat bedoel je? Wil je deze toelichten :0
Als standaard komt vallen Naxx en GvG weg. In die uitbreidingen zitten bijna alle urly kaarten van Secret Paladin.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:33
Astie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Als standaard komt vallen Naxx en GvG weg. In die uitbreidingen zitten bijna alle urly kaarten van Secret Paladin.
Ik begrijp 'm nog steeds niet helemaal. Dus dan heb ik die expansions voor niks gekocht? Als ik ze straks niet meer kan gebruiken in Ranked play?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-12-2025

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Astie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Ben bang dat daar omheen te bouwen valt met andere low-cost minions.
Ik heb effectieve secret-pallys gezien zonder shielded minibot en co.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Ik begrijp 'm nog steeds niet helemaal. Dus dan heb ik die expansions voor niks gekocht? Als ik ze straks niet meer kan gebruiken in Ranked play?
Je hebt er toch een jaar mee kunnen spelen? In wild kan je ze ook nog blijven spelen.

Atlas#22744

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Je kunt de kaarten straks nog spelen in Wild mode, in Standard komen ze inderdaad te vervallen.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:33
Kasai schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:00:
[...]

Je hebt er toch een jaar mee kunnen spelen? In wild kan je ze ook nog blijven spelen.
Ah ok duidelijk :)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Wat bedoel je? Wil je deze toelichten :0
Dat zodra de nieuwe expansie er is, een hoop kaarten (buiten het Wild format om) niet meer gebruikt mogen worden welke voor Pala belangrijk zijn in dit deck.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Darkfreak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Avenge valt ook weg, dat is toch wel een hele belangrijke kaart. Haunted Creepers, Shielded Minibots, Mustar for Battle, Shredder, Belcher, Dr. Boom en Loatheb vallen bijvoorbeeld weg. Succes met vervangen. :*)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Er komen echt wel nieuwe verzinsels maar het deck zal niet meer zo sterk zijn als nu. Gelukkig niet.

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12-2025
Darkfreak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Zoals Astie al heeft aangegeven, de kracht van secret paladin ligt niet alleen in CM maar dat ze zoveel minions/kaarten kunnen spammen die vrij sticky en zeer goed zijn voor hun manacost zijn, zoals minibot en muster for battle. CM wordt sterker als je al een board hebt of je kan stellen dat het gemakkelijker is om hem te verwijderen als er geen board is. Zodra deze undercosted kaarten weg vallen dan gaat secret paladin, zoals het er nu uit ziet, zijn early game kracht verliezen waardoor de secrets minder goed worden, buiten het feit dat de (naar mijn mening) sterkste secret, Avenge, weg valt.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-12-2025

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

separhim schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:42:
[...]

Zoals Astie al heeft aangegeven, de kracht van secret paladin ligt niet alleen in CM maar dat ze zoveel minions/kaarten kunnen spammen die vrij sticky en zeer goed zijn voor hun manacost zijn, zoals minibot en muster for battle. CM wordt sterker als je al een board hebt of je kan stellen dat het gemakkelijker is om hem te verwijderen als er geen board is. Zodra deze undercosted kaarten weg vallen dan gaat secret paladin, zoals het er nu uit ziet, zijn early game kracht verliezen waardoor de secrets minder goed worden, buiten het feit dat de (naar mijn mening) sterkste secret, Avenge, weg valt.
Ik heb inderdaad even niet bij Avenge stilgestaan, zat vooral aan de minions te denken die met (mss minder sticky) minions vervangen kunnen worden (en dan heb ik het nog niet over de mogelijk nieuwe sticky minions van de volgende expansion die we nog niet kennen).

De standard-type match gaat iig interessant worden, heb je op z'n minst afwisseling en nieuwe/andere METAs!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
met die nieuwe kaart krijg je zo meteen een nobile sacrifice dude met divine shield :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• separhim
Darkfreak schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:57:
[...]

Ik heb inderdaad even niet bij Avenge stilgestaan, zat vooral aan de minions te denken die met (mss minder sticky) minions vervangen kunnen worden (en dan heb ik het nog niet over de mogelijk nieuwe sticky minions van de volgende expansion die we nog niet kennen).

De standard-type match gaat iig interessant worden, heb je op z'n minst afwisseling en nieuwe/andere METAs!
De minions en kaarten die secret paladin gaat verliezen zijn eigenlijk toch wel de redenen waarom secret paladin zo goed kan curve. Astie heeft ze al benoemd en dat is zowat de 1/3 van het deck. Dit kun je deze niet zomaar vervangen met kaarten die gewoon minder zijn. Het deck zal veel kracht moeten inleveren waardoor het ook gewoon minder goed wordt.
Mofkees schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:00:
met die nieuwe kaart krijg je zo meteen een nobile sacrifice dude met divine shield :D
Dat is inderdaad wel een grappig interactie.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Tektoon schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Mooie dragon! Interessante rogue finisher wel met cold blood/conceal. Wat mij trouwens meteen opviel was dat de artwork van deze kaart (net als de vorige Priest kaart) overeenkomt met die uit de 'gelekte' thumbnails van de streamers die een kaart mogen revealen.

Kibler's kaart is een andere/nieuwe Deathwing (cool!) en Richard Knight's kaart kan dan tòch die nu al befaamde Hunter spell '6 mana; deal three damage and summon that many animal companions' zijn. oOo

Nieuwe kaart intussen;
[afbeelding]

Heerlijk, lekker Aggrö Pälly spammen weer \m/ >:) >:)
Omg! Magma Rager is plotseling beter geworden dan Ice Rager. :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Als dat zo werkt dus. Nieuwe brawl is echt heel lame; alleen minions van 7 mana of meer. Ik krijg alleen maar ramp druid of face warrior tegenover me. Het is in 1 of 2 beurten beslist. -O-

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Hmm mijn potjes HS van vandaag tot nu toe:

Game 1 pakte ik uit de eerste 11 kaarten geen 1 minion onder de 7 mana (ik speel 3 minions van 7 mana en niets daarboven). Kansloos verloren.
Game 2 kreeg ik T2 Dr. Boom tegen me en had ik daar geen antwoord op.
Game 3 kreeg ik voor T5 ook geen minion om uit te spelen....

Heb in totaal met Midrange Druid 239 kaarten gepakt en daarvan slechts 1 (!) Innervate.... Skillstone zit me wel ff tegen moet ik zeggen.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-01 12:04
ez brawl met 2 Mind Vision, 2 Resurrect, 2 Thoughtsteal, 2 Shadow Word: Death, 2 Mindgames, 2 Lightbomb, 2 Entomb plus letterlijk alle giants. :)

[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 30-03-2016 22:22 ]

5700X | RX 6600

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008

nagasy

Duck Duck Duck Goose

die brawl is super met druid.
Gewoon al 4 wins op een rij :p.
Hoera voor innervate, giants en wild growth

Battle.net: NagaByrd#2844

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Priest hier.

Met mindgames summon je een random minion uit zijn deck met 4 mana. Mocht ie die killen dan ressurect je ze gewoon :). Net in beurt 4 had ik al een giant liggen en 2 x chillmaw :).

Edit: 5 beurten volgens mij...

[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 30-03-2016 22:47 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

De brawl is echt leuk, ik blijf spelen en dat heb ik zelden met brawl.

Bizar hoeveel er al opgeven als je in beurt 4 mindgames speelt.

[ Voor 32% gewijzigd door Ngangatar op 30-03-2016 23:10 ]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tuk2zMquLA3ik81rMBJunLvO/medium.png

Was zeker een fijne Brawl zo ;)

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Nice! Iig 1600 dust van BgH. ;)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jij hebt de lijst al gezien van karten welke generfed gaan worden?

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Nee natuurlijk niet (vandaar de ;) ), maar BgH wordt wel erg vaak genoemd als mogelijke nerf kandidaat.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ok, dan begreep ik je IIG verkeerd :), ik liet die zwaarder tellen dan de smiley :)

• Tektoon
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:43:
Net in beurt 4 had ik al een giant liggen en 2 x chillmaw :).
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:08:
Ik zie een verband. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.hearthstonetopdecks.com/wp-content/uploads/2016/03/skeram-cultist.png

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kasai

Kasai

Legendary

Leuke tavern brawl weer! Ik ging hunter, kwam tegen Druid. Kon aardig de druk opbouwen met mijn hero power, eaglehorn bow en huffer. Ondertussen had ik ook een misdirection neergelegd. In beurt 7 legde hij een molten giant neer en wilde mijn face aanvallen, dat liep anders dan hij had verwacht :+ Toen concede hij maar :')

Lol, nice!

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-01 12:34
Wat is de brawl deze keer? :)

• Kasai

Kasai

Legendary

Geen minions van onder de 7 mana.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
hm is een mage dan ook niet leuk met mirror image en vaporize secrets?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:57
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:04:
priest is leuker ;) mind games entomb mind control :+

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:04:
Die zie je continue. Vergeet unstable portal niet dan.

• Wognummer
die priest had ik niet aan gedacht... ik geef toe dat is GEEN leuk deck om tegen te spelen

ik steel echt ALLES wat los en vast zit tegen een mage net en krijg net van mn confessor een syvanas die hij niet weg krijgt hmm volgende beurt een kel'thuzad erbij YOUR opponent left zo flauw als ze dat doen :(

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:31
ik leave ook altijd de game als iemand Kel'thuzad speelt en je kan hem niet killen in die ronde.
ik zag gisteren dat mijn warlock lvl 59 is, omg bijna lvl 60 al :D dat wordt mijn 2de die lvl 60 dan wordt (priest eerste)
mijn rogue is nog lvl 21, die speel ik nooit.
gisterne had ik de 2 minion cost quest, dus ik speelde met 1 of 2 mana minions only, win ik gewoon 2x ook nog met een trolldeck ^^

nothing stops this train

• Piet_Piraat7
Ik leave ook vaak, maar dat komt omdat alf f4 sneller is dan concede -> verlies animatie -> exit game :p

• Kol Nedra
haha ook dat, of wanneer je je laatste potje speelt en toch weet na dit potje stop ik met de game is alt f4 een hele fijne en snelle manier om de game te sluiten :)

heb inmiddels 5200 gold, echt dom van blizzard om de expansion zo enorm lang op laat wachten, zo verdienen ze er veel minder aan aangezien iedereen nu gold kan grinden.
Als ik blazzard was zal ik expansion pas 1 of 2 weken van tevoren aankondigen voor de release

nothing stops this train

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Vond de Brawl niet super deze keer, gelukkig had ik aan 3 potjes genoeg. M'n pack was daarentegen niet verkeerd: Grommash Hellscream. Een nuttige Legendary die ik nog niet had. :)

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Klvtjvs.jpg :*)

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 31-03-2016 09:17 ]

nothing stops this train

Verwijderd

Onlangs baron geddon gekregen uit een pack, is dit een waardeloze legendary of valt deze wel te gebruiken? Ik mis namelijk 400 dust om Sylvanas te crafte :-)

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09-2025
Weet iemand of het ook mogelijk is om met Amazon Coin in Nederland die pre order te kopen? (zonder Android)
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:20:
Onlangs baron geddon gekregen uit een pack, is dit een waardeloze legendary of valt deze wel te gebruiken? Ik mis namelijk 400 dust om Sylvanas te crafte :-)
Ik gebruik Baron Geddon eigenlijk maar in 2 decks. Control Warrior en in Control Hunter (vanwege het gebrek aan aoe). Zeker geen Tier 1 legendary maar slecht ook niet!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Coin + Mindgames op turn 3 is nog net ff sneller _/-\o_ Die Mage had net een Frostbolt + Ice Lance op mijn face gedaan, kreeg die op mijn turn 3 een Ragnaros The Firelord tegen zich, dat was een insta rage-quit >:)

Uit mijn Brawl pack trouwens een The Black Knight, hopen dat ie in de nieuw meta straks wat meer viable wordt. Was in het verleden best wel een goede tech kaart die je nog wel eens voorbij zag komen, maar ik zie hem nu nooit meer gebruikt worden...

Baron Geddon zou ik zeker niet dusten, pak dan wat waardeloze Epics als je wat dust te kort komt... Ik noem als voorbeeld maar even een Astral Communion, Pit Lord of Shadowbomber, allemaal Epics die ik nog nooit gebruikt heb of zal gaan gebruiken (zoals het er nu naar uit ziet)

[ Voor 19% gewijzigd door The_Big_Easy op 31-03-2016 09:54 ]

• Kol Nedra
ik had net turn 3 +coin mindgames, trek ik Deathwing uit zijn deck :P
op turn 4 deed ik er nog een Velen's chosen bovenop :P
oh ja mijn legendary dat in mijn pack zat was The Beast, wel nice want die had ik nog niet :)

nothing stops this train

Ik zou lekker wachten met dusten.
Hij is veel beter in bepaalde decks dan waar hij krediet voor krijgt vind ik.
Het was mijn eerste Legendary en ook ik heb hem toen gedust voor Sylvana's maar heb hem later wel weer moeten craften :'(
400 dust heb je ook zo omdat morgen ook de rewards weer komen en misschien zijn er wel wat GvG of Naxx kaarten waar je niets aan hebt mocht je echt verlegen zitten om Sylvana's.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• separhim
Baron Geddon is een redelijke legendary, ik zou hem niet dusten voor Sylvanas in de huidige meta, omdat Sylvanas helaas niet meer zo top-tier is als vroeger, al is ze zeker nog wel goed.
Baron Geddon wordt op het moment alleen gebruikt in control warrior maar met de komst van standard zou ik wachten of hij misschien meer gebruikt kan worden.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:17
Kol Nedra schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:57:
heb inmiddels 5200 gold, echt dom van blizzard om de expansion zo enorm lang op laat wachten, zo verdienen ze er veel minder aan aangezien iedereen nu gold kan grinden.
Als ik blazzard was zal ik expansion pas 1 of 2 weken van tevoren aankondigen voor de release
Ja, maar er werd veel geklaagd dat Blizzard veel te lang stil bleef. Bovendien, te horen krijgen dat je nog 2 weken hebt om Old-Murkeye en de eerste wing van Naxxramas te unlocken en van je net gecrafte Dr Boom te genieten is ook niet leuk. Het kost ze misschien wat geld, maar ik denk wel dat dit de beste keuze was.

• Kasai

Kasai

Legendary

De cardback is toch genoeg om te preorderen :+

Atlas#22744

• DarthDavy
Het lijkt wel of iedereen deze week een Legendary uit zijn classic pack gekregen heeft van de brawl. Ik had er ook ene: Mukla.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
DarthDavy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:22:
Het lijkt wel of iedereen deze week een Legendary uit zijn classic pack gekregen heeft van de brawl. Ik had er ook ene: Mukla.
Nee hoor. Ik had al voor de 5e keer op rij 40 dust uit een pack.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kasai

Kasai

Legendary

Same here.

Mijn vriendin heeft wel belachelijk veel mazzel, ik verwacht dan ook dat ze uit deze weer een legendary gaat krijgen :(

Atlas#22744

• PCBaas
aicaramba schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:23:
[...]

Nee hoor. Ik had al voor de 5e keer op rij 40 dust uit een pack.
Ik had deze keer gewoon 2 rares! :*) :*)

5700X | RX 6600

• Wognummer
Ik had een Golden Blessed champion dus die telt ook voor 2 rares :+

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
ik moet zeggen dat ik de afgelopen 2/3 maanden heel veel geluk heb gehad met mijn packs (brawl, watch & learn en arena packs)

dat zullen in totaal max 10/12 packs zijn geweest en daar zaten in:

Bloodmage Thalnos
Baron Geddon
King Mukla

had ze alle 3 ook niet dus ik mag zeker niet klagen, thnx blizz!

• Piet_Piraat7
Wat is de eerste dag dat je de expansion kaarten in je pakjes kan aantreffen? Heb inmiddels zo'n 2200 gold dus kan al meteen 22 pakjes op z'n minst kopen wanneer de expansion komt :D
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:38:
Wat is de eerste dag dat je de expansion kaarten in je pakjes kan aantreffen? Heb inmiddels zo'n 2200 gold dus kan al meteen 22 pakjes op z'n minst kopen wanneer de expansion komt :D
Eind april, begin mei komt de expansion uit. Nog een maandje wachten!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb er zin in :D Die 50 packs nog te openen zijn me in doorn in het oog.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
Kon je niet erg makkelijk gold sparen voor 50 pakjes ipv 45 euro er aan uit te geven als je nog een maand hebt? :p ieder zn ding hoor, maar het is toch goed te doen

• Kasai

Kasai

Legendary

Omdat ik het niet erg vind beetje geld uit te geven :)

Atlas#22744

• Wognummer
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:48:
Kon je niet erg makkelijk gold sparen voor 50 pakjes ipv 45 euro er aan uit te geven als je nog een maand hebt? :p ieder zn ding hoor, maar het is toch goed te doen
ja dat kan dan heb je 100 packs om te openen :o goed idee! :P
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:48:
Ik heb er inmiddels ook het gold voor maar het toch de pre-order aangeschaft omdat ik alle expansions en adventures koop omdat ik vind dat een spel geld mag kosten.
Ik steun Blizzard! :+

• Piet_Piraat7
Ik steun, ondanks mijn nickname, ook regelmatig de game industrie hoor :)
Vanavond de laatste avond. Zit nu net boven de 500. Eens kijken hoe ver ik kan komen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/56Or0eG.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

Succes!

Ik had mezelf beloofd nog proberen rank 10 te worden, maar de afgelopen avonden alleen maar Dare devil gekeken. Hopelijk werkt RNG mee vanavond :')

Atlas#22744

Kol Nedra schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:48:
ik had net turn 3 +coin mindgames, trek ik Deathwing uit zijn deck :P
Ik had Coin + Mindgames, kreeg een crap minion, maar mijn tegenstander concede gelijk :). Tot volgende week Tavern Brawl en bedankt voor het gratis pakje! ;w

• Wognummer
xelfer schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Ik had Coin + Mindgames, kreeg een crap minion, maar mijn tegenstander concede gelijk :). Tot volgende week Tavern Brawl en bedankt voor het gratis pakje! ;w
lol die is wel redelijk stom ja maarja 7+ CC minion doet toch wel iets aan schade die hij niet meer kan inlopen

• Tektoon
Peterrtt schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:22:
Weet iemand of het ook mogelijk is om met Amazon Coin in Nederland die pre order te kopen? (zonder Android)
Sure. Zie hier. :)

Astie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Ik heb er inmiddels ook het gold voor maar het toch de pre-order aangeschaft omdat ik alle expansions en adventures koop omdat ik vind dat een spel geld mag kosten.
Ik steun Blizzard! :+
Ik heb de pre order ook gisteren maar gedaan :+
Ik vind dit ook een eerlijke deal en nu hoef weer geen geld uit te geven tot de volgende uitbreiding/Adventure.
Zit nu inmiddels op 5500 dust +2000 dust aan golden kaarten dus ik denk dat ik meer dan genoeg moet hebben om elke goed deck te maken als Old Gods uitkomt.

• Kasai

Kasai

Legendary

Gaan jullie alles van GvG en naxx disenchanten?

Ik heb zelf 8500 dust en nog 1500 dust aan spul wat ik bewaar tot na de nerfs. Ook nog wat gouden kaarten van TGT die ik nog even vast hou.

Atlas#22744

Kasai schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:27:

Ik heb zelf 8500 dust en nog 1500 dust aan spul wat ik bewaar tot na de nerfs. Ook nog wat gouden kaarten van TGT die ik nog even vast hou.
Zeker niet.
Te weinig value.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik twijfel nog een beetje, ben niet echt van plan om Wild te gaan spelen, maar ergens vind ik het zonde.

Atlas#22744

Dat heb ik ook een beetje maar gelukkig heb je altijd nog de Tavern Brawls en Adventures.
Ik hoop dat misschien ooit deze sets weer eens in de roulatie komen.

• Piet_Piraat7
Kan je in toekomste adventures wel al je kaarten gebruiken (zelfde als Wild)? In dat geval zou ik Naxx en GvG nooit disenchanten

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik vermoed dat in Brawls en Solo adventures gewoon geld dat je Wild mag spelen; dus ik bewaar mijn Naxx en GvG dingen ook gewoon.

Ik twijfel nog wel heel hard over de pre-order; aan de ene kant is t gaaf, aan de andere kant heb ik op een enkele Arena run (en 1 pack als demonstratie voor een ding op mn werk) nog geen geld uitgegeven aan Hearthstone.. maar ik ben wel steeds meer gaan spelen de laatste tijd en steeds iets hoger gekomen qua Ranked play.

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:17
Ik heb nog te veel slechte herinneringen aan bakken geld aan MtG pakjes uitgeven om alleen maar teleurstellende rares te krijgen. Ik vind HS eigenlijk ook te duur voor wat je er voor krijgt. Maar als ik ergens echt geld aan zou uitgeven zou het aan adventures zijn.

• Tektoon
Ik ga niet meer pre-orderen. 50 pakjes is mij veel te veel. De helft van de lol van spel spel zit 'm voor mij in het verzamelen van de kaarten en met zoveel pakjes heb je 90% van de belangrijkste kaarten meteen al. Een maand na TGT had ik al spijt van de pre-order toen; je arena pakjes geven alleen maar kaarten die je al hebt. Daarbij moet ik ergens naartoe met m'n bijna 10k gold. :+

Maar voor beginnende of casual spelers die anders te weinig pakjes binnenharken is het wel een leuke boost natuurlijk.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:47:
Ik leave ook vaak, maar dat komt omdat alf f4 sneller is dan concede -> verlies animatie -> exit game :p
Meen je dat nou? Dus omdat jij niet 2-3 seconden naar een animatie wilt kijken, laat je een tegenstander 90-120 seconden wachten tot de pot is gewonnen? Lekker sportief gedrag...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Same here, plus dat ik net via mijn nieuwe telefoon inlogde en van Samsung 3 classic packs kreeg en een cardback. Alles minimaal qua cards maar wel een leuke surprise:).

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kasai schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:49:
Omdat ik het niet erg vind beetje geld uit te geven :)
Ik doe het ook beide :). Bijna 4000 gold nu gespaard, bijna 10k dust (en nog een 1200 extra van nog te dusten kaarten) en de 45 euro pack. Dat word heel veel klikken :).

Nee, ik dust niets wat niet weg hoeft. Ik wil uiteindelijk alle sets compleet zien te krijgen.
Tektoon schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:03:
Ik ga niet meer pre-orderen. 50 pakjes is mij veel te veel. De helft van de lol van spel spel zit 'm voor mij in het verzamelen van de kaarten en met zoveel pakjes heb je 90% van de belangrijkste kaarten meteen al. Een maand na TGT had ik al spijt van de pre-order toen; je arena pakjes geven alleen maar kaarten die je al hebt. Daarbij moet ik ergens naartoe met m'n bijna 10k gold. :+

Maar voor beginnende of casual spelers die anders te weinig pakjes binnenharken is het wel een leuke boost natuurlijk.
Ik zie het ook als waardering richting Bliz. Ik speel HS nu al vanaf de openingsdag van de beta en op een paar maanden na toen ik het ff zat was speel ik elke dag wel even. Dus ik betaal met veel plezier de wings en expansions, wanneer ik in uren ga rekenen dat is HS denk ik mijn goedkoopste spel op Civ 2 na.

En ik mis nog aardig wat kaarten, dus ik moet nog wel ff doorsparen :).

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/k55b7l32b/Capture.png

Alle witte uncommon en rare kaarten heb ik, mis alleen nog een berg epics en legendaries.

Excuus voor de 3 postings onder elkaar, ging iets mis met multiquoten.

[ Voor 82% gewijzigd door Ngangatar op 31-03-2016 15:36 ]

Ik ga niets disenchanten wat ik niet over/dubbel heb. In principe heb ik die extra dust niet nodig en daarnaast hou ik ook graag de optie open om alle game modi te kunnen spelen :).

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

ini

Life is what you make of it

Zeker niet dusten, heb er lang over gedaan om te maken en ik verwacht ook nog wel wild te kunnen en willen spelen. Daarnaast wellicht voor brawls en/of singleplayer.

Zoals enkele anderen heb ik gold gespaard en zal daarvan flink wat packs halen. Vervolgens nog wel wat dust om de must have rare's en epics te bouwen en dan te sparen voor de legendaries in de eerste weken van de exp.

Testspecialist

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb tot nog toe van vrienden welke gedust hebben, eigenlijk zelden goede berichten gehad. beter even langer te sparen dan te snel te dusten.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ze gaan veel kaarten veranderen, dus lijkt mij zowiezo nog even wachten met disenchaten. Kans op dubbele dust is groter dan normaal :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• DarthDavy
Astie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:57:
Vanavond de laatste avond. Zit nu net boven de 500. Eens kijken hoe ver ik kan komen.
[afbeelding]
Die 666 vind ik nochtans veel leuker! >:)

• Tektoon
Dat krijg je ervan als je ranked met Gesichtshünter. :+

Reynad's kaart;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SZUbQdK.png

EDIT; Volgt er hier iemand Su Bing toevallig (aka Richard Knight)? Ik kan echt niet wachten op zijn kaart reveal maar ik kan niks over 'm vinden.

Afbeeldingslocatie: http://d3uf2ssic990td.cloudfront.net/images/5215/0245c9d5-e533-4bc5-8102-5b4ee323660f/bi-you-xia.jpg

Animal Explosion :7

Zoiets dus;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SDgX7bA.png

[ Voor 60% gewijzigd door Tektoon op 31-03-2016 18:36 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Animal explosion is wel een hele sterke kaart en het is ook maar een rare. Die mage lijkt me niet zo goed, kans te groot dat je 1 dooie kaart krijgt, kan je beter 2 kaarten trekken voor 3 mana. Of die 6/3 discover kaart spelen.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
denk dat de naam voor die kaart met die afbeelding Stampede is

• PCBaas
http://us.battle.net/hear...rage-of-yshaarj-3-31-2016

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/IK91DLOSJI9K1459271665428.gifAfbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/HA6681GSQNVV1459271665408.png

Ancient Harbringer is wel interessant, want je kan er ook Sea Giants mee naar je hand doen. :9~

EDIT:
Als ik naar het power level kijk van kaarten in de nieuwe set is Animal Explosion eerder: "Destroy all beasts, deal that much damage to a minion.". :P

[ Voor 31% gewijzigd door PCBaas op 31-03-2016 19:27 ]

5700X | RX 6600

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Yshaarj lijkt me ook niet heel goed, lijkt me varian wrynn beter denk ik. Die harbringer lijkt me ook niks. Sylvanes en jessica zijn ook een stuk sterker.
LOL
Speel ik net tegen een Murloc Paladin kan ik gewoon FoN+FoN+SR spelen + een 6/4 Shade.

beuker19 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:00:
LOL
Speel ik net tegen een Murloc Paladin kan ik gewoon FoN+FoN+SR spelen + een 6/4 Shade.
Ben er maar trots op :+
Kwaad met Kwaad bestrijden })
9/10 ben ik aan het ontvangende eind :'(
Zo goed gaat het ook niet met Druid vs Secret Paaladin en Tempo Mages :'(

Edit:
Verlies net van een Zoolock die maar 2 imps op het bord heeft maar wel 15 damage doet met 3xPO en een Flame Juggler :|

[ Voor 31% gewijzigd door beuker19 op 31-03-2016 20:29 ]

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
Weet er iemand of je als je een golden paladin hebt en vervolgens Lady Liadrin vrijspeelt je nog steeds golden hero power hebt (en dus minions)?

Of is dit los van elkaar?

[ Voor 9% gewijzigd door eSCe op 31-03-2016 21:24 ]

eSCe schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:24:
Weet er iemand of je als je een golden paladin hebt en vervolgens Lady Liadrin vrijspeelt je nog steeds golden hero power hebt (en dus minions)?

Of is dit los van elkaar?
Nog steeds golden recruits :P
Ik heb zelf ook een gouden Paladin.

• Kasai

Kasai

Legendary

Jaaaaaa, op de laatste dag rank 10 geworden :D Met mijn Druid eerst teruggezakt naar rank 14, vervolgens weer patron gegaan en EINDELIJK rank 10 gehaald <3

Atlas#22744

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Grats!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-12-2025
beuker19 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:46:
[...]

Nog steeds golden recruits :P
Ik heb zelf ook een gouden Paladin.
K thanx! Dan is het wel de moeite even wow te spelen :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

Nieuwevolger schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:29:
Yshaarj lijkt me ook niet heel goed, lijkt me varian wrynn beter denk ik.
Hier kan je nog een beetje invloed uitoefenen, zou wel lekker zijn, deze spelen en Ysera of Deathwing (zonder battlecry) erbij in 1 turn 8)

Niet goed gelezen, dacht uit je hand :+ solly

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 31-03-2016 22:49 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zit even een 5 win quest van druid in de arena te doen en heb gekozen bij de draw voor aardig wat beasts. speelt relaxter dan verwacht.

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/kf4k295z5/Capture.png

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Kasai schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:07:
Jaaaaaa, op de laatste dag rank 10 geworden :D Met mijn Druid eerst teruggezakt naar rank 14, vervolgens weer patron gegaan en EINDELIJK rank 10 gehaald <3
Feli *O*

Met Patron moet je makkelijk rank 5 kunnen halen.
Vorige maand ben ik er rank 4 mee geworden. Wel met de wat aggro versie zonder belcher etc.. Daarna voelde het echt als een grind dus ben maar andere fun deckjes gaan spelen en natuurlijk flink gekelderd in rank.

I bad beat my meat by busting my nuts!

Pagina: 1 ... 53 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.