Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:34:
[...]

Wat is de verhaallijn achter die veranderde Ragnaros dan? (aangezien hij ook al als corrupted in Hearthstone zit). "Een dev vond het grappig om een light versie van ragnaros te maken"? Nou sterk verhaal hoor.
Dit doe je gewoon niet met je lore iconen, niet zonder dat je er een hele goede reden voor hebt.

Vooralsnog blijf ik erbij dat dit gewoon een 1-april grap is.
Het is een kaart die nu al bekend wordt maar de expansion komt pas binnenkort.......mssn dat het dan bekend gaat worden......anders hadden ze de expansion nu al wel uit kunnen brengen als ze het verhaal achter elke kaart er direct bij vertellen!

Maar nu even wat nuttigs: Healbot 2.0

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/284/633/635947637412776507.png

[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 28-03-2016 20:47 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:04
Ziet eruit als het tegenovergestelde van Nightblade (welke ik ook niet goed vind). :P

Afbeeldingslocatie: http://hearth.cards/images/184-nightblade.png

5700X | RX 6600

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nightblade is dan ook beroerd. Cult Apothecary kan zeker goed zijn in bepaalde situaties.

(Denk aan Brann)

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/battlechat.nl/wp-content/uploads/2016/03/Untitled-2.gif

Meh...

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 28-03-2016 21:09 ]

5700X | RX 6600

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik vermoed de standaard bananen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Effing yolo mage, face face... :(

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:47
3 crystals meer en dan de bananen in je eigen hand.. hmm ja MEH
Voor 5 mana had die nog wel een plekje kunnen vinden in tempo mage, maar dit is teveel anti tempo.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Pfffff een 7/7 voor 8 mana :o ze gaan wel echt all in voor deze uitbreiding met al die goede kaarten die tot nu toe zijn uitgebracht echt GvG 2.0 :+
Ik weet waar Blizzard nu mee bezig is want het lijkt wel of men geen goede kaarten meer durft te maken.Ik snap best dat je geen Shredders en Dr. Boom(vind ik nog steeds niet OP)kunt blijven maken maar er zijn meer dan genoeg gewoon goede kaarten uit GvG/Naxx die ook verdwijnen waar gewoon mislukte copy's van worden gemaakt.
Ik het straks echt de bedoeling dat wij weer met de Yeti's, Sunwalkers, Harvest Golems en Cairne moeten gaan spelen want deze en nog veel meer classic kaarten zijn beter dan bijna alle kaarten tot nu toe.
Het enige voordeel is dat straks kaarten als Ysera, Sylvana's(werd bijna niet meer gespeeld op een paar control decks na) en Ragnaros weer de top zijn.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 01:05:
[...]

Pfffff een 7/7 voor 8 mana :o
Dat is wel weer heel simpel gedacht. Het is geen indrukwekkende kaart nee maar die Bananas zou je kunnen gebruiken icm Djinni of de Darkbane sisters, of een minion die je al op je bord hebt om toch nog een van de andere minions van je tegenstander op te ruimen waar je eerst niet genoeg damage voor had. 1-mana spells zijn ook handig voor kaarten als Antonidas en Rogue combo.
Twylight schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 01:18:
[...]

Dat is wel weer heel simpel gedacht. Het is geen indrukwekkende kaart nee maar die Bananas zou je kunnen gebruiken icm Djinni of de Darkbane sisters, of een minion die je al op je bord hebt om toch nog een van de andere minions van je tegenstander op te ruimen waar je eerst niet genoeg damage voor had. 1-mana spells zijn ook handig voor kaarten als Antonidas en Rogue combo.
Als....is niet goed genoeg.
Als je boardcontrol hebt zijn zulke combinaties mooi op papier maar heb je er helemaal niets aan want dan ben je waarschijnlijk de beurt erop dood.
Tevens zijn er al heel lang 1 mana spells die je via minion kan krijgen en die hebben wat dat betreft wel bewezen dat je er niet effectief decks om heen kunt bouwen.

beuker19 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:05:
[...]

Als....is niet goed genoeg.
Als je boardcontrol hebt zijn zulke combinaties mooi op papier maar heb je er helemaal niets aan want dan ben je waarschijnlijk de beurt erop dood.
Tevens zijn er al heel lang 1 mana spells die je via minion kan krijgen en die hebben wat dat betreft wel bewezen dat je er niet effectief decks om heen kunt bouwen.
Niet waar want ik heb seizoenen geleden al een Mage deck gebouwd met Mech Yetis en Toshley ed waar ik meerdere seizoenen de grind tot rang 5 mee heb gedaan.

http://www.hearthpwn.com/...7-legend-waker-spell-mage

[ Voor 4% gewijzigd door Astie op 29-03-2016 07:49 ]

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12-2025
Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 07:08:
[...]

Niet waar want ik heb seizoenen geleden al een Mage deck gebouwd met Mech Yetis en Toshley ed waar ik meerdere seizoenen de grind tot rang 5 mee heb gedaan.

Het verschil met onze nieuwe mukla is dat de kaarten in jouw deck op curve wel goed zijn.
separhim schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:39:
[...]

Het verschil met onze nieuwe mukla is dat de kaarten in jouw deck op curve wel goed zijn.
Ik vind deze Mukla best intressant voor mijn deck hoor. Maar in de huidige meta is hij simpelweg te langzaam. Maar een 5/5 voor 6 mana en 2 spells naar je hand.....ik vind het niet slecht hoor!
Dan kijk ik niet naar de 2 bananen maar de mogelijkheid om extra value van de spells te krijgen. Denk aan de gezusters, Waker of Antonidus.

[ Voor 14% gewijzigd door Astie op 29-03-2016 08:47 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:45:
[...]

Ik vind deze Mukla best intressant voor mijn deck hoor. Maar in de huidige meta is hij simpelweg te langzaam. Maar een 5/5 voor 6 mana en 2 spells naar je hand.....ik vind het niet slecht hoor!
Dan kijk ik niet naar de 2 bananen maar de mogelijkheid om extra value van de spells te krijgen. Denk aan de gezusters, Waker of Antonidus.
Helemaal mee eens.

• separhim
[...]

Je moet sowieso wat gaan vervangen met de komst van standaard. De meta kan natuurlijk dan wat langzamer worden en dan kan deze spell synergy wel werken. Heb je al ideeën over hoe je UP, en de andere minions die spell spawnen gaat vervangen?
separhim schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:57:
[...]

Je moet sowieso wat gaan vervangen met de komst van standaard. De meta kan natuurlijk dan wat langzamer worden en dan kan deze spell synergy wel werken. Heb je al ideeën over hoe je UP, en de andere minions die spell spawnen gaat vervangen?
Het hele idee van het deck is bij standaard weg dus dan vervalt ook dit deck. Als ik het deck werkend zou aanpassen zou het niet meer zijn dan Tempo Mage zonder secrets.
Helaas.

• separhim
Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:10:
[...]

Het hele idee van het deck is bij standaard weg dus dan vervalt ook dit deck. Als ik het deck werkend zou aanpassen zou het niet meer zijn dan Tempo Mage zonder secrets.
Helaas.
Ja dat dacht ik ook al. Wellicht dat je deze Mulka in een langzame variant van tempo mage kan zetten, aangezien die ook loatheb en dr. boom verliezen.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Hmm, Battlenet Europe logins al down sinds 1 uur vannacht en nog geen woord van Blizzard, zijn ze nog hun paasroes aan het uitslapen ofzo? :D

Denk ff HS spelen terwijl FF14 maintenance heeft, maar dat gaat dus niet door.

[ Voor 22% gewijzigd door Krukar op 29-03-2016 09:44 ]

Krukar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:42:
Hmm, Battlenet Europe logins al down sinds 1 uur vannacht en nog geen woord van Blizzard, zijn ze nog hun paasroes aan het uitslapen ofzo? :D
Met mijn Android telefoon kom ik er ook niet op. Met mijn iPad kom ik er direct in!

• Krukar
Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:43:
[...]

Met mijn Android telefoon kom ik er ook niet op. Met mijn iPad kom ik er direct in!
Kan zijn dat Ios nog geen update heeft gehad, probleem is onstaan na ene battlenet update, zie ook http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17610992725

• separhim
Krukar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:42:

Denk ff HS spelen terwijl FF14 maintenance heeft, maar dat gaat dus niet door.
Ik kom er ook niet op met mijn telefoon, ach ja ik ben inmiddels wel gewend dat Blizzard er lang over doet om zijn Europese servers op orde te krijgen, de laatste tijd is het wel goed maar in het verleden kon het nogal dramatisch zijn met de servers.

• Wognummer
Ik kom er gewoon in op de PC? apart of net op tijd gefixed :+

• Krukar
Wognummer schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:48:
Ik kom er gewoon in op de PC? apart of net op tijd gefixed :+
Start jij hearthstone zonder battle.net? Als je wel via battle.net gaat is het heel apart, dan ben je denk ik de enige die dat lukt op het moment :D

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik kwam vanochtend nergens in. Niet in Hearthstone (Pc of iOS) en ook niet in WoW.. beetje meh was dat wel ja.

Ah well, als t vanmiddag maar weer werkt.

• Wognummer
Krukar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:56:
[...]

Start jij hearthstone zonder battle.net? Als je wel via battle.net gaat is het heel apart, dan ben je denk ik de enige die dat lukt op het moment :D
battle.net opgestart update gedraaid en aan het spelen.. net mn eerste game gewonnen

• Krukar
Wognummer schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:57:
[...]

battle.net opgestart update gedraaid en aan het spelen.. net mn eerste game gewonnen
Hmm apart, b.net geeft voor de meesten een BLZBNTBGS80000021 terug, dat is een maintenance code wat zou moeten betekenen dat de loginserver daadwerkelijk down is. Heb je net geluk dan waarschijnlijk dat je er in bent gekomen toen die heel even up was o.i.d.

Edit: Dit lijkt mij een routingprobleempje bij Telia dan wel Blizzard :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AICP8UD.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 29-03-2016 10:04 ]

• Wognummer
hehe houden zo dan zijn alleen de noobs er

net wel een wierde bug

krijg Malganis in het spel door Voidcaller en tap meteen daarna verlies 2 leven...? of heb ik al zo lang geen reno lock meer gespeeld dat ik een fix over het hoofd heb gezien (of ik heb last van maandag morgen ziekte en tapte voor aanvallen hoor je weet het nooit

Sluit net per ongeluk HS af en kan hem probleemloos opnieuw starten (Ziggo) hmm snel maar verder gaan spelen met zoveel mazzel :o

[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 29-03-2016 10:09 ]

Verwijderd

Is de launcher alweer online? wil zo wel eventjes me 2 vrije uurtjes benutten :+

• Krukar
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:12:
Is de launcher alweer online? wil zo wel eventjes me 2 vrije uurtjes benutten :+
Enige vorm van updates kun je hier volgen, er is nu i.i.g iemand van Blizzard die het heeft gezien.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17610992725?page=2
We are investigating these various issues here, please post there with the information requested.
Denk dat alleen mensen die via Telia connecten het probleem hebben, misschien connect Ziggo niet via Telia naar Blizzard.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 29-03-2016 10:17 ]

[...]

Ik wil hem toch wel vergelijken met Toshley, en een 5/7 die 2 spare parts geeft, vind ik toch wel aantrekkelijker dan een 5/5 die 2 bananen geeft. Misschien hadden ze er een 5/6 van moeten maken.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Verwijderd

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17610992733?page=3

ziet er naar uit dat t vooral nederlanders zijn met problemen met inloggen momenteel
Via mijn iPad kon ik er wel gewoon op. Direct maar weer een prestatie neergezet:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0QSgSaA.jpg

Roque en Paladin nog.......

• Krukar
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:56:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/17610992733?page=3

ziet er naar uit dat t vooral nederlanders zijn met problemen met inloggen momenteel
Lol je hebt gelijk, heb VPN uitgezet op m'n router en kan ineens connecten op Battle.net (VPN connect via Amsterdam, zonder VPN via lokale Dokom21).

Edit: m'n traceroute gaat nu ook niet meer via Telia, dus lijkt echt op een issue bij Telia.

Maar goed, net nu is FF14 weer uit maintenance dus het had weinig zin :D

[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 29-03-2016 11:04 ]

[...]

Klopt zeker. Ik speelde zelf ook vaak Mechanical Yeti's in Tempo Mage. Voordeel van Mech Yeti is wel dat hij een 4 mana 4/5 is en deze Mukla is helaas maar een 5/5 voor 6. Uiteraard geeft Mukla je meer voordelen, maar ik denk toch dat hij effectief gezien waarschijnlijk 1 mana te duur is.

Verwijderd

Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:01:
Via mijn iPad kon ik er wel gewoon op. Direct maar weer een prestatie neergezet:

[afbeelding]

Roque en Paladin nog.......
oh GG! Coole rank ook, Kan niet wachten tot ik ook in de legendary rank zit _/-\o_
Ik ga proberen om zo hoog mogelijk in Legendary te eindigen dit seizoen.
Iemand een idee voor decks om dit te behalen? Goede ideeën zijn altijd welkom

• Krukar
Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:09:
Meest voor de hand liggend lijkt mij Midrange druid op het moment, meeste goede matchups :)

Plus dat het niet uitmaakt hoe je speelt, als je maar een beetje boardpresence hebt in turn 7/8/9 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 29-03-2016 11:11 ]

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Ik zou patron warrior gaan <3

Atlas#22744

Verwijderd

Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:09:
Ik denk dat je het meeste eruit haalt door gewoon te spelen met het deck die jij het liefst speelt:)

Wanneer is de season afgelopen en krijgen we onze rewards? like 1 April?
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat je het meeste eruit haalt door gewoon te spelen met het deck die jij het liefst speelt:)

Wanneer is de season afgelopen en krijgen we onze rewards? like 1 April?
Klopt, elk seizoen is precies een maand.

Ik dacht zelf aan:
1. Midrange Druid
2. Freeze Mage
3. Dragon Priest

en deze te rouleren.

• Krukar
Astie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Klopt, elk seizoen is precies een maand.

Ik dacht zelf aan:
1. Midrange Druid
2. Freeze Mage
3. Dragon Priest

en deze te rouleren.
Weet niet hoe het voor jou is, maar merk zelf dat als ik decks rouleer dat ik nooit in een goede flow kom en fouten ga maken.
Pak zelf liever een deck met een goede winrate en neem de slechte matchups dan voor lief, tenzij je natuurlijk heel veel slechte matchups tegen komt.
Krukar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:24:
[...]

Weet niet hoe het voor jou is, maar merk zelf dat als ik decks rouleer dat ik nooit in een goede flow kom en fouten ga maken.
Pak zelf liever een deck met een goede winrate en neem de slechte matchups dan voor lief, tenzij je natuurlijk heel veel slechte matchups tegen komt.
Ik rouleer na 3 losses achter elkaar met een deck. Doe ik altijd al zo en werkt erg prima. Ook voor mijn eigen ergernis >:)
[...]

In Mage werkte het redelijk maar ook daar zijn er genoeg builds die zonder de spare parts succes hebben.
Verder heb ik nog andere geen decks echt gebruik zien maken de spare parts zelfs Rogue niet.

beuker19 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:47:
[...]

In Mage werkte het redelijk maar ook daar zijn er genoeg builds die zonder de spare parts succes hebben.
Verder heb ik nog andere geen decks echt gebruik zien maken de spare parts zelfs Rogue niet.
Je hebt een tijdje een Priest versie gehad.

Ondanks dat er andere builds waren was dit er één die ook prima werkte met 60%+ winrates hoor. Dus de opmerking dat er geen succesvolle builds zouden zijn heb ik dus ontkracht 8)

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hpX9C6v.jpg
Shadow Word: Fear
Priest Rare Spell
Destroy all minions with 2 or less attack.

https://www.reddit.com/r/...eveal_card_murloc_priest/

5700X | RX 6600

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
PCBaas schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:17:
[afbeelding]
Priest Rare Spell
Dus ook je eigen Museum Curator en/of Twilight Whelp... Alsof Priest met o.a. Excavated Evil en Shadow Word: Pain nog niet genoeg middelen had om aggro tegen te gaan :)

Verwijderd

Ach, net weer paar potjes gespeeld, maar ik blijf me gewoon ergeren zodra ik tegen een mech mage kom met dr boom, nu gewoon dailies doen en wachten tot whispers komt, met standard mode.. heerlijk!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik denk dat je mech-mage achtige decks/synergies/snelheden ook wel in standard zult zien. Wees voorzichtig met je verwachtingen zou ik zeggen. Het is al te gemakkelijk om teleurgesteld te raken.

Zelf kijk ik erg uit naar het Highlander toernooi dat hier volgende week gaat beginnen! De eerste weken van het nieuwe ranked-seizoen zijn een mooie oefenvijver voor al die speciale decks. Iedereen die zin heeft in iets anders dan secret-din of combo-drood en z'n creativiteit wil testen: schrijf je in! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tektoon op 29-03-2016 19:07 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://a4.espncdn.com/combiner/i?img=%2Fphoto%2F2016%2F0329%2Fr67909_507x760_2%2D3.png&w=267

http://espn.go.com/esport...thstone-whispers-old-gods

[ Voor 31% gewijzigd door PCBaas op 29-03-2016 19:34 ]

5700X | RX 6600

• Wognummer
Beast druid het nieuwe Face hunter? :D
Dit is misschien wel de beste kaart tot nu toe.
Deze kaart is denk ik het juiste zetje om Beast Druid speelbaar te maken.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:07
PCBaas schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:17:
[afbeelding]
Priest Rare Spell

https://www.reddit.com/r/...eveal_card_murloc_priest/
Dit soort kaarten bieden eigenlijk toch ook wel kans op een mooie nieuwe mechanic, juist omdat de 'echte' Shadow Word: Fear geen damage doet (toen ik nog WoW speelde...) In plaats van Freeze een Fear mechanic: minions affected by Fear cannot attack for two turns - maar zijn wel immune o.i.d. om het balanced te houden. Jammer.
Tektoon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:06:
Ik denk dat je mech-mage achtige decks/synergies/snelheden ook wel in standard zult zien. Wees voorzichtig met je verwachtingen zou ik zeggen. Het is al te gemakkelijk om teleurgesteld te raken.
Behalve dat Mech massaal GvG is, en dus straks uit standard?

• Kasai

Kasai

Legendary

Jeuj een nieuwe draak;

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/images/hearthstone/cards/enus/original/ZAM_1000259.png?10863

Atlas#22744

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Hearthstone ligt er weer uit?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik kom er ook niet op met mijn iphone :(

Atlas#22744

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:19
Hier ook zowel op de iPad als op de Mac problemen met inloggen.

PSN Profile

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
Ligt er inderdaad helemaal uit

Maintenance has been extended; we do not have an estimated time just yet. Sorry for the disruption. #maint #BlizzCS

at your service

• PCBaas
Het feit dat hij eigenlijk alleen maar een berg stats is maakt hem niet zo goed, maar hij is wel beter dan andere Dragons van dezelfde mana cost door z'n hogere health. Of dit verschil hem speelbaar maakt is maar de vraag; ik denk van niet. Gahz'rilla is het grote neefje hiervan en die wordt ook niet gespeeld.

5700X | RX 6600

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:34
Oeh als die gespeeld wordt en je hebt net een cabal shadow priest in je hand

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:56:
[...]

Oeh als die gespeeld wordt en je hebt net een cabal shadow priest in je hand
Hij past sowieso wel in een verrassend Dragon priest deck, samen met die spells die de health van een minion verdubbelen en/of de attack gelijk maken aan de health. Ysera er bij en dan maar hopen dat je niet een aggro face deck tegen komt want dan ben je wel de sigaar denk ik want die kaart is wel wat traag...
PCBaas schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:21:
[...]

Het feit dat hij eigenlijk alleen maar een berg stats is maakt hem niet zo goed, maar hij is wel beter dan andere Dragons van dezelfde mana cost door z'n hogere health. Of dit verschil hem speelbaar maakt is maar de vraag; ik denk van niet. Gahz'rilla is het grote neefje hiervan en die wordt ook niet gespeeld.
Dit is ook meer het gehandicapte neefje van Gahzrilla, want Gahzrilla kan je nog zelf activeren. Deze kaart wordt gewoon vanuit zichzelf anders. Enige mogelijkheid die ik zou kunnen zien is die fluky Priest combo kaarten van attack = health en double health enzo.

• Kasai

Kasai

Legendary

Spelen samen met een crazed alchemist :+

Atlas#22744

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
xelfer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Dit is ook meer het gehandicapte neefje van Gahzrilla, want Gahzrilla kan je nog zelf activeren. Deze kaart wordt gewoon vanuit zichzelf anders. Enige mogelijkheid die ik zou kunnen zien is die fluky Priest combo kaarten van attack = health en double health enzo.
Uit zichzelf activeren is natuurlijk beter dan manueel moeten activeren, al kan je dat met Gahzrilla dan wel meerdere keren doen. Dus wat beter is is lastig te zeggen. Daarnaast is deze 1 mana goedkoper dus hij moet wel relatief slechter zijn.
Tenslotte is Gahzrilla super goed voor sommige classes zoals Priest waarvoor hij niet beschikbaar is. Deze kan je ook spelen door Priest en Rogue met zijn stealth ability (wordt weliswaar generft denk ik, en dat blijkt ook wel uit deze kaart).
En degene die zegt dat deze door Cabal wordt gejat. Tja deze kaart speel je natuurlijk niet op turn 6 tegen Priest maar na een Velen buff of zoiets.

Ik ben gematigd postiief over deze kaart, moeilijk in te schatten hoe goed hij is omdat dat afhankelijk is of (en hoe) bijvoorbeeld Master of Disguise wordt generft. En of er nieuwe Dragon synergie komt.

• separhim
Kasai schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:24:
Spelen samen met een crazed alchemist :+
Dan heb je natuurlijk altijd kans op BGH, al wordt die misschien minder populair in standard als Dr. Boom weg is.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
En je hebt een 8/2, wat Magmarager 2.0 zou zijn.

• separhim
SeamusXanthus schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:37:
En je hebt een 8/2, wat Magmarager 2.0 zou zijn.
Als het een beurt overleeft, hoe onwaarschijnlijk dan ook, dan is het effectief een 16-2 of een 8-4.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Alle released kaarten van vandaag zetten iig tot denken aan.

Ik hoop dat met het verdwijnen van de oude superkaarten, dat de leuke kaarten uit TGT meer tevoorschijn gaan komen, kaarten met inspire bijvoorbeeld, welke ik dolgraag speel in Arena maar welke in ranked vaak vooralsnog te weinig value hebben.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:15:
Alle released kaarten van vandaag zetten iig tot denken aan.

Ik hoop dat met het verdwijnen van de oude superkaarten, dat de leuke kaarten uit TGT meer tevoorschijn gaan komen, kaarten met inspire bijvoorbeeld, welke ik dolgraag speel in Arena maar welke in ranked vaak vooralsnog te weinig value hebben.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Blizzard wil met deze set een omgekeerde trend inzetten van net geen power creep te introduceren. Ik vraag me af of we dan inderdaad meer TGT kaarten te zien gaan krijgen. De inspire mechanic is zeer leuk, maar te weinig gebruikt. Ik vind het dan ook jammer dat we nog geen nieuwe inspire kaarten gezien hebben in Whispers of the Old Gods.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Daar heb ik ook al aan gedacht. Blizzard wil met deze set een omgekeerde trend inzetten van net geen power creep te introduceren. Ik vraag me af of we dan inderdaad meer TGT kaarten te zien gaan krijgen. De inspire mechanic is zeer leuk, maar te weinig gebruikt. Ik vind het dan ook jammer dat we nog geen nieuwe inspire kaarten gezien hebben in Whispers of the Old Gods.
Volgens mij had Ben Brode al bevestigd dat er geen nieuwe Inspire kaarten in deze set geïntroduceerd zullen worden.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special1/openingsbanner.png

Over een dikke week gaat het 2e toernooi van start. Ik mis nog een aantal prominenten uit dit topic.
Com'on, inschrijven mensen!

GoT Hearthstone Special #1

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Exclusive501 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:27:
[...]

Volgens mij had Ben Brode al bevestigd dat er geen nieuwe Inspire kaarten in deze set geïntroduceerd zullen worden.
Had ik ook gelezen ergens, maar met de kaarten welke we nu zien gaan ze populairder worden.

Jammer dat je voor deze kaart eigenlijk board control moet hebben want als je tegenstander 2 Yeti's heeft liggen geef je eigen een 6 drop gratis weg :'(

• Kasai

Kasai

Legendary

Ja klopt, hopen dat je Twilight Guardian nog leeft :)

Atlas#22744

Je moet die Nightmare Dragon gewoon een paar beurten kunnen laten liggen in stealth, maar dat gaat echt lastig worden vrees ik. In mijn ogen zijn er genoeg 5-6 mana drops die toch iets value geven dan deze draak.

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

De art is in ieder geval wel heel erg tof! Dat is toch ook wat waard :P

• Tektoon
Mooie dragon! Interessante rogue finisher wel met cold blood/conceal. Wat mij trouwens meteen opviel was dat de artwork van deze kaart (net als de vorige Priest kaart) overeenkomt met die uit de 'gelekte' thumbnails van de streamers die een kaart mogen revealen.

Kibler's kaart is een andere/nieuwe Deathwing (cool!) en Richard Knight's kaart kan dan tòch die nu al befaamde Hunter spell '6 mana; deal three damage and summon that many animal companions' zijn. oOo

Nieuwe kaart intussen;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/teuX70Y.jpg

Heerlijk, lekker Aggrö Pälly spammen weer \m/ >:) >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tektoon op 30-03-2016 12:19 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
Leuke kaarten! Ik ben benieuwd of de meeste profs Standard of "wild" gaan spelen.

Maar laat ze maar beginnen met eerst hun servers weer up te brengen :p
SeamusXanthus schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:36:
[...]

Uit zichzelf activeren is natuurlijk beter dan manueel moeten activeren, al kan je dat met Gahzrilla dan wel meerdere keren doen. Dus wat beter is is lastig te zeggen. Daarnaast is deze 1 mana goedkoper dus hij moet wel relatief slechter zijn.
Tenslotte is Gahzrilla super goed voor sommige classes zoals Priest waarvoor hij niet beschikbaar is. Deze kan je ook spelen door Priest en Rogue met zijn stealth ability (wordt weliswaar generft denk ik, en dat blijkt ook wel uit deze kaart).
En degene die zegt dat deze door Cabal wordt gejat. Tja deze kaart speel je natuurlijk niet op turn 6 tegen Priest maar na een Velen buff of zoiets.

Ik ben gematigd postiief over deze kaart, moeilijk in te schatten hoe goed hij is omdat dat afhankelijk is of (en hoe) bijvoorbeeld Master of Disguise wordt generft. En of er nieuwe Dragon synergie komt.
Dit is wel het belangrijkste argument denk ik zo. Dat Gahzrilla niet veel gespeeld wordt, heeft ook veel met de class te maken. Inderdaad een Priest met buff kaarten enz, zou hier een stuk meer mee kunnen.

• separhim
eSCe schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:28:
Leuke kaarten! Ik ben benieuwd of de meeste profs Standard of "wild" gaan spelen.

Maar laat ze maar beginnen met eerst hun servers weer up te brengen :p
Standard, dat wordt de format voor de toernooien van Blizzard. Met de ladder kun je punten verzamelen zodat je mee mag doen, maar alleen de standard ladder geeft je punten.

• KypDurron
  • Registratie: December 2012
Begint er stilaan toch op te lijken dat die Ragnaros, Lightlord geen vroege april grap was...tot hiertoe vind ik het merendeel van de nieuwe uitbreiding toch redelijk meuh overkomen.
Ik begin al een beetje spijt te krijgen van de pre-order

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Ben ik wel een beetje met je eens, ik vind het ook sneu dat er zoveel bestaande kaarten worden gepimpt en opnieuw worden uitgebracht. Tweede Hogger, tweede Ragnaros, tweede Deathwing zit er ook aan te komen als we de verschenen art mogen geloven. Zit Blizzard nu al zonder ideeën?

• separhim
Het lijkt erop dat servers het weer doen, ik kan weer inloggen op mijn telefoon

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

separhim schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:20:
Het lijkt erop dat servers het weer doen, ik kan weer inloggen op mijn telefoon
Ook via pc.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Tektoon schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:12:
[...]

Mooie dragon! Interessante rogue finisher wel met cold blood/conceal. Wat mij trouwens meteen opviel was dat de artwork van deze kaart (net als de vorige Priest kaart) overeenkomt met die uit de 'gelekte' thumbnails van de streamers die een kaart mogen revealen.

Kibler's kaart is een andere/nieuwe Deathwing (cool!) en Richard Knight's kaart kan dan tòch die nu al befaamde Hunter spell '6 mana; deal three damage and summon that many animal companions' zijn. oOo

Nieuwe kaart intussen;
[afbeelding]

Heerlijk, lekker Aggrö Pälly spammen weer \m/ >:) >:)
"summon", dus niet met minions die je plaatst? Het is wel een erg sterke kaart met en deck met veel buff spells. Voor aggro is hij wat traag eigenlijk maar als hij werkt met gnomes e.d., is het i.i.g. super irri.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon
Hij werkt in ieder geval met hero powers en Muster for Battle. Muster for Argent Squires dan dus. Get down zou ook moeten werken denk ik. Op reddit hebben ze het over Magma Rager, Twilight Drake en Reliquary Seeker maar dat is volgens mij 'played' dan en niet 'summoned'.

Er zijn zeker veel interessante combi's mogelijk. Illidan wordt ineens ook goed met divine shield flames. Blood Knight OP.

Ik speel zelf ook Justicar in m'n aggro deck maar dat komt vooral omdat ik die toevallig heb op NA en veel andere kaarten weer mis. Dus voor een budget Aggrö Pally gaat 'ie zeker werken.

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:23
4 blz's gelezen over nieuwe kaarten etc maar niemand die wat meld over Paladin secrets deck? Dafuq dat is moeilijk tegen om te op boksen als Mage zijnde :(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MetalSonic schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:44:
4 blz's gelezen over nieuwe kaarten etc maar niemand die wat meld over Paladin secrets deck? Dafuq dat is moeilijk tegen om te op boksen als Mage zijnde :(
Je hoeft geen mage te spelen?

Het huidige Secret Paladin deck? In de HS threads van de afgelopen tijd is daar heel wat over te lezen hoor :). Denk dat het wel 1 van de meest gehate decks is op Tweakers.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Die paladin kaart vind ik echt k*t. Agro boost, dat is niet wat het spel nodig heeft. Nog meer van die irritante k*t minions spammen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

In standaard bijna onspeelbaar geworden. Ze verliezen bijna al hun urly cards. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• MetalSonic
Ngangatar schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:45:
[...]

Je hoeft geen mage te spelen?
Ik ben een grote fan van Mage ;)

• Wognummer
KypDurron schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:07:
Begint er stilaan toch op te lijken dat die Ragnaros, Lightlord geen vroege april grap was...tot hiertoe vind ik het merendeel van de nieuwe uitbreiding toch redelijk meuh overkomen.
Ik begin al een beetje spijt te krijgen van de pre-order
Ik denk nog steeds van wel blizzard heeft nog nooit een 1 april grap toegegeven voordat het 1 april was :)

• MetalSonic
Astie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:47:
[...]

In standaard bijna onspeelbaar geworden. Ze verliezen bijna al hun urly cards. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Wat bedoel je? Wil je deze toelichten :0

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
aicaramba schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:46:
Die paladin kaart vind ik echt k*t. Agro boost, dat is niet wat het spel nodig heeft. Nog meer van die irritante k*t minions spammen.
Beter dan die nare decks als Control Priest of Control Warrior. Totaal non-interactief om tegen te spelen: drop minion -> single target removal, drop meerdere minions -> multi target removal (rinse repeat). 25 minuten later verlies je met het idee dat je had kunnen winnen, ook al had je die laatste 5 health er nooit af gekregen.

Geef mij dan maar Aggro, dan duurt de lijdensweg max. 5 minuten. :+

• MetalSonic
Amras schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:53:
[...]

Beter dan die nare decks als Control Priest of Control Warrior. Totaal non-interactief om tegen te spelen: drop minion -> single target removal, drop meerdere minions -> multi target removal (rinse repeat). 25 minuten later verlies je met het idee dat je had kunnen winnen, ook al had je die laatste 5 health er nooit af gekregen.

Geef mij dan maar Aggro, dan duurt de lijdensweg max. 5 minuten. :+
Argh, herkenbaar :'(
Pagina: 1 ... 52 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.