Nee helaas niet. Omdat ik op 4 verschillende apparaten speel heb ik het dit keer bijgehouden door simpel te turven.Benjamin- schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:46:
Heb je winrates van met en zonder coin. Want ik kan me voorstellen dat met coin de winrate heel wat hoger ligt.
Genoeg over Astie's Legend status. Het is het einde van het seizoen, dus het zijn toch allemaal noobs waarvan hij gewonnen heeft, want alle goeie spelers zijn al legend
(pun intendend).
Is er iemand naar de Insomnia Truesilver tournament aan het kijken? Momenteel speelt ThijsNL tegen C4mlann. Ik ken C4mlanl niet, maar hij is momenteel ThijsNL aan het uitspelen. En als je zoiets kan, dan moet je wel goed zijn.
Wel jammer voor de Nederlander, maar hij is na verlies nog niet uitgeschakeld. Krijgt nog een kans tegen Xixo (wat ook wel geen cadeau is
).
Is er iemand naar de Insomnia Truesilver tournament aan het kijken? Momenteel speelt ThijsNL tegen C4mlann. Ik ken C4mlanl niet, maar hij is momenteel ThijsNL aan het uitspelen. En als je zoiets kan, dan moet je wel goed zijn.
Wel jammer voor de Nederlander, maar hij is na verlies nog niet uitgeschakeld. Krijgt nog een kans tegen Xixo (wat ook wel geen cadeau is
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Daar hoef je niet specifiek goed voor te zijn. Ik zou hem ook in een best of 3 kunnen verslaan. De vraag is alleen hoe vaak zoiets zal voorkomen.
Dessalnietemin, hij is gewoon een hele goede speler, maar zoals zoveel van hen, is hij relatief onbekend.
Dessalnietemin, hij is gewoon een hele goede speler, maar zoals zoveel van hen, is hij relatief onbekend.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Ik vond veel van zijn plays best indrukwekkend en goed doordacht. Dat heb ik niet bij iedere pro. Veel bekende "pro's" zijn eigenlijk niet zo goed. Ze zijn bekend omdat ze entertainend kunnen streamen.Benjamin- schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:00:
Daar hoef je niet specifiek goed voor te zijn. Ik zou hem ook in een best of 3 kunnen verslaan. De vraag is alleen hoe vaak zoiets zal voorkomen.
ThijsNL vind ik wel een goede speler btw.
Hearthstone heeft een lage skillcap. Wat de meeste pro's een pro maakt zijn de hoeveelheid uren die ze steken in het spelen en punten te verzamelen door Legend te halen en het meedoen aan toernooien.
Als je bijvoorbeeld naar League of Legends kijkt of CS:GO dan zit er echt een enorm verschil tussen "goede" en "pro" spelers en kijk je ook echt je ogen uit als je sommige plays en beslissingen ziet, dat heb je bij Hearthstone niet echt.
Tuurlijk zijn het allemaal goede spelers maar Hearthstone hangt ook vaak gewoon af van de matchups en rng.
Als je bijvoorbeeld naar League of Legends kijkt of CS:GO dan zit er echt een enorm verschil tussen "goede" en "pro" spelers en kijk je ook echt je ogen uit als je sommige plays en beslissingen ziet, dat heb je bij Hearthstone niet echt.
Tuurlijk zijn het allemaal goede spelers maar Hearthstone hangt ook vaak gewoon af van de matchups en rng.
Er is door Thijs en andere pro's flink geklaagd rond Blizzards Winterchampionship over de gang van zaken en de rol die rng speelt bij de toernooien op het moment. Volgens mij heb ik Thijs iets horen zeggen als dat 'iedereen nu kan winnen'.
Ik kijk net één potje (XiXo - Thijs) en alhoewel dit twee goede spelers zijn krijg ik meteen een berg yolo plays voor m'n neus. Ik ben benieuwd naar het eerste grote standard toernooi en ook naar de prestaties van de 'onbekende' namen op Blizzcon straks.
Ik kijk net één potje (XiXo - Thijs) en alhoewel dit twee goede spelers zijn krijg ik meteen een berg yolo plays voor m'n neus. Ik ben benieuwd naar het eerste grote standard toernooi en ook naar de prestaties van de 'onbekende' namen op Blizzcon straks.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
I second thatBenjamin- schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:46:
Heb je winrates van met en zonder coin. Want ik kan me voorstellen dat met coin de winrate heel wat hoger ligt.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Die bersekers hadden thijs het leven mooi zuur gemaakt, maar moet zeggen dat ik ostkaka echt heel goed vind, zag laats van hem een play tegen secret pala dat hij z'n loatheb een beurt bewaarde en daardoor een dooie beurt had maar daardoor wel kon winnen. De chat ging helemaal los haha.
Net ook eindelijk rank 5 gehaald. Dacht dat ik nooit meer uit rank 7 kwam, maar vanavond met een mooie clean sheet van rank 7,2 naar 5 gegaan.
Net ook eindelijk rank 5 gehaald. Dacht dat ik nooit meer uit rank 7 kwam, maar vanavond met een mooie clean sheet van rank 7,2 naar 5 gegaan.
LOL ik moest net met Atsie's deck een Quick Shot spelen op mijn eigen Mad Scienist om te kunnen winnen omdat hij 23 damage op tafel had en mijn explosive trap er 15 van kon pakken 
Dat zijn wel plays die nog een beetje skill vereisen want als je sommigen ziet spelen zelfs op rank 5/4 denk ik wel dat het meer aan de kracht van het deck ligt dan aan de skill van de player.
Vooral Secret Paladin en Face Shaman zijn decks waar veel spelers echt de nodige misplays maken valt mij op omdat die misschien nog wel minder traden dan Face Hunter zelfs tegen Face Hunter
Edit:
Net ook rank 3 gehaald en morgen avond maar weer eens kijken of we nog iets hoger kunnen komen.
Het vreemde is dat wanneer ik eerder Face Hunter speelde ik wel een soort van schuldgevoel had maar, nu ik naar mijn tegenstanders kijk zoals de OP Combo Druid, Face Shaman, Zoo en Secret Paladin denk ik eigenlijk van net goed en jullie vragen er ook gewoon om.
Dat zijn wel plays die nog een beetje skill vereisen want als je sommigen ziet spelen zelfs op rank 5/4 denk ik wel dat het meer aan de kracht van het deck ligt dan aan de skill van de player.
Vooral Secret Paladin en Face Shaman zijn decks waar veel spelers echt de nodige misplays maken valt mij op omdat die misschien nog wel minder traden dan Face Hunter zelfs tegen Face Hunter
Edit:
Net ook rank 3 gehaald en morgen avond maar weer eens kijken of we nog iets hoger kunnen komen.
Het vreemde is dat wanneer ik eerder Face Hunter speelde ik wel een soort van schuldgevoel had maar, nu ik naar mijn tegenstanders kijk zoals de OP Combo Druid, Face Shaman, Zoo en Secret Paladin denk ik eigenlijk van net goed en jullie vragen er ook gewoon om.
[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 27-03-2016 00:22 ]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ben het volledig met je eens. Helaas is er in HS relatief weinig ruimte voor spelers om te laten zien dat ze beter zijn dan hun tegenstanders, zeker vergeleken met andere eSport games. Zelf volg ik competitive Call of Duty en het topteam daar heeft gewoon een 91% winrate tegen andere topteams gedurende een periode van 3+ maanden. In HS lijkt me dat veel moeilijker te behalen, omdat er veel factoren zijn waar je geen invloed op hebt als speler.Twylight schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:09:
Hearthstone heeft een lage skillcap. Wat de meeste pro's een pro maakt zijn de hoeveelheid uren die ze steken in het spelen en punten te verzamelen door Legend te halen en het meedoen aan toernooien.
Dit is gelijk de reden waarom ik nooit HS streams kijk en waarom ik HS niet als competitief spel zie, niet als speler en niet als kijker.
Mochten ze HS complexer maken, dan zie ik overigens wel genoeg mogelijkheden voor skill. Naarmate keuze mogelijkheden toenemen (en deze keuzes ook daadwerkelijk gevolgen hebben op de uitkomst), zal het verschil tussen slechte, goede en hele goede spelers steeds groter worden. Ik vraag me echter af of Blizzard er op uit is om HS ingewikkelder (en daardoor meer skill based) te maken. Voor Blizzard is vaak de casual community toch wel heel erg belangrijk en volgens mij vinden ze het bij Blizzard juist heel erg belangrijk dat de game in de basis toch relatief eenvoudig blijft, en daardoor aantrekkelijk blijft voor een zeer grote groep spelers.
Verwijderd
Speelt men nog CoD competitief? Sinds CoD2 en 4 is die serie toch gewoon dood? Consoles neem ik niet serieus hierin. Een beter voorbeeld is een 1v1 game zoals Quake CPMA.xelfer schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 23:43:
[...]
Ben het volledig met je eens. Helaas is er in HS relatief weinig ruimte voor spelers om te laten zien dat ze beter zijn dan hun tegenstanders, zeker vergeleken met andere eSport games. Zelf volg ik competitive Call of Duty en het topteam daar heeft gewoon een 91% winrate tegen andere topteams gedurende een periode van 3+ maanden. In HS lijkt me dat veel moeilijker te behalen, omdat er veel factoren zijn waar je geen invloed op hebt als speler.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2016 00:39 ]
Astie, I stand corrected. Net met jouw deck gespeeld en ben 7-0 gegaan wat me vlotjes van rank 12 naar rank 10 hebben gebracht (rank 9 in zicht, maar heb geen hoge ambities dit seizoen). Bedankt voor de extra dust :-)
Je hebt trouwens gelijk. Coin 2-drop met dan die wapens, lekker, zeker met die haunted creepers.
Deck speelt inderdaad enorm makkelijk. Maar belangrijk om vanaf turn 4/5 altijd hero power gebruiken.
Je hebt trouwens gelijk. Coin 2-drop met dan die wapens, lekker, zeker met die haunted creepers.
Deck speelt inderdaad enorm makkelijk. Maar belangrijk om vanaf turn 4/5 altijd hero power gebruiken.
Zie ook veel facehunters op de ladder boven rank 5 maar ik eet ze 1 voor 1 op met m'n control warrior, gratis ranks 
Secretpally, grim patron warrior en freezemage zouden facehunters ook moeten opeten dus dat je zoveel games wint lijkt me meer geluk dan wijsheid. Is niet voor niets een tier3 deck op het moment.
Secretpally, grim patron warrior en freezemage zouden facehunters ook moeten opeten dus dat je zoveel games wint lijkt me meer geluk dan wijsheid. Is niet voor niets een tier3 deck op het moment.
[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 03:16 ]
Komt hij wel heel erg laat mee, gezien de grootste rngfest tijdens GvG was, ruim een jaar geleden. Nu is het nog steeds veel rng, maar dat komt hoofdzakelijk door GvG kaarten.Tektoon schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:39:
Er is door Thijs en andere pro's flink geklaagd rond Blizzards Winterchampionship over de gang van zaken en de rol die rng speelt bij de toernooien op het moment. Volgens mij heb ik Thijs iets horen zeggen als dat 'iedereen nu kan winnen'.
Het is gewoon hopen dat het straks minder is. Rng is absoluut gewenst want anders wordt het spelletje wel heel erg anders. Maar het moet voorspelbare RNG blijven, iets waar je invloed op kan uitoefenen, zoals met Sylvanas door de rest te verwijderen en over te houden wat je wilt stelen.
Maar games die opeens compleet omslaan door een Doomsayer bijv, dat moet gewoon echt niet kunnen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Meer geluk dan wijsheid? Je strooit met aannamens terwijl hier al 3 mensen hebben laten weten het deck daadwerkelijk gespeeld te hebben en goede/uitstekende winrates ermee te hebben.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 01:59:
Zie ook veel facehunters op de ladder boven rank 5 maar ik eet ze 1 voor 1 op met m'n control warrior, gratis ranks
Daarbij is juist Secret Paladin een uitstekende matchup en is facehunter de natuurlijke vijand . Je eet Secedins op omdat je veel sneller bent. Patron verlies je alleen als Armor Smith niet wegkrijgt of niet kan silencen. Freeze Mage is 50/50. Vaak op beurt 5 of 6 al de eerste Iceblock gepopt. Dan is het snel klaar.
En Tier 3??? Dat zegt niet zoveel. De meta verschuifd elke dag vanwege counter decks. Want nu er veel Face Hunter is, is er ook weer veel CW. En als er dan veel CW is zal er weer veel Combo Druid, Zoo en Secredin komen. En zo blijft de carrousel draaien.
Edit: Daarbij ben ik 3x legend worden. 1e keer alltheway Control Warrior. 2e keer alltheway Dragon Priest en nu Face Hunter. Geen van alle door Tempo Storm ingedeeld in tier 1 of zelfs tier 2. Die tier lijsten zeggen alleen iets over consistentie en wil niet zeggen dat tier 2, 3 en 4 deckss slechte decks zijn, onspeelbaar in de meta. Ik heb de tier lijsten nooit serieus genomen omdat de meeste/alle tier 1 decks totaal niet bij mijn speelstijl passen.
[ Voor 16% gewijzigd door Astie op 27-03-2016 09:27 ]
De main console voor COD is de PS4. Daar wordt competitive gespeeld. De wereldtop zit wel 99% in Amerika. COD is een redelijk grote eSport volgens mij. Wel aardige prijzenpotten van enkele miljoenen per seizoen. COD is ook 1 van de X-games eSports.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 00:37:
[...]
Speelt men nog CoD competitief? Sinds CoD2 en 4 is die serie toch gewoon dood? Consoles neem ik niet serieus hierin. Een beter voorbeeld is een 1v1 game zoals Quake CPMA.
Geen idee hoe het zich weerhoudt t.o.v. HS om eerlijk te zijn, maar de prijzenpot voor het COD WK is 1,6 miljoen dollar geloof ik. Toernooien hebben ook wel regelmatig 100-200k viewers op de stream.
Hmm ok, ik geloof best dat het een goed deck is, maar zie zelf op het moment als ik control warrior of patron speel dat facehunter eigenlijk vrij makkelijke matchup is. Als freezemage helemaal, volgens mij moet je een vrij belabberde freezemage zijn als een facehunter op turn 5 je iceblock poptAstie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 08:45:
[...]
Meer geluk dan wijsheid? Je strooit met aannamens terwijl hier al 3 mensen hebben laten weten het deck daadwerkelijk gespeeld te hebben en goede/uitstekende winrates ermee te hebben.
Daarbij is juist Secret Paladin een uitstekende matchup en is facehunter de natuurlijke vijand . Je eet Secedins op omdat je veel sneller bent. Patron verlies je alleen als Armor Smith niet wegkrijgt of niet kan silencen. Freeze Mage is 50/50. Vaak op beurt 5 of 6 al de eerste Iceblock gepopt. Dan is het snel klaar.
En Tier 3??? Dat zegt niet zoveel. De meta verschuifd elke dag vanwege counter decks. Want nu er veel Face Hunter is, is er ook weer veel CW. En als er dan veel CW is zal er weer veel Combo Druid, Zoo en Secredin komen. En zo blijft de carrousel draaien.
Edit: Daarbij ben ik 3x legend worden. 1e keer alltheway Control Warrior. 2e keer alltheway Dragon Priest en nu Face Hunter. Geen van alle door Tempo Storm ingedeeld in tier 1 of zelfs tier 2. Die tier lijsten zeggen alleen iets over consistentie en wil niet zeggen dat tier 2, 3 en 4 deckss slechte decks zijn, onspeelbaar in de meta. Ik heb de tier lijsten nooit serieus genomen omdat de meeste/alle tier 1 decks totaal niet bij mijn speelstijl passen.
Verder heeft het deck maar 1 silence, terwijl veel decks op het moment 2 belchers runnen, midrange druid is ook veel gespeeld op het moment, met al die taunts. Vandaar dat ik vrij skeptisch ben
Nogmaals niet om af te doen aan jou als speler/skill, maar als ik de huidige meta zie tussen rank 5 en 1 denk ik dat je toch vrij veel geluk moet hebben met draws/matchups als je met facehunter een 70%+ winrate wilt halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 11:20 ]
Kan leuk zijn i.c.m. Unleash the Hounds of gewoon een volle board. Ik denk dat deze kaart best overpowered is/kan zijn. Als midrange Hunter een ding wordt in standaard, dan verwacht ik dat deze kaart er wel bij zal zitten.
[ Voor 25% gewijzigd door xelfer op 27-03-2016 11:21 ]
Yep of een implosion die beslist of je gaat winnen of verliezen.Benjamin- schreef op zondag 27 maart 2016 @ 08:00:
[...]
Komt hij wel heel erg laat mee, gezien de grootste rngfest tijdens GvG was, ruim een jaar geleden. Nu is het nog steeds veel rng, maar dat komt hoofdzakelijk door GvG kaarten.
Het is gewoon hopen dat het straks minder is. Rng is absoluut gewenst want anders wordt het spelletje wel heel erg anders. Maar het moet voorspelbare RNG blijven, iets waar je invloed op kan uitoefenen, zoals met Sylvanas door de rest te verwijderen en over te houden wat je wilt stelen.
Maar games die opeens compleet omslaan door een Doomsayer bijv, dat moet gewoon echt niet kunnen.
Implosion + Knife Juggler.....Nieuwevolger schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:38:
[...]
Yep of een implosion die beslist of je gaat winnen of verliezen.
Verwijderd
Ah, soort special olympics dusxelfer schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:28:
[...]
De main console voor COD is de PS4. Daar wordt competitive gespeeld. De wereldtop zit wel 99% in Amerika. COD is een redelijk grote eSport volgens mij. Wel aardige prijzenpotten van enkele miljoenen per seizoen. COD is ook 1 van de X-games eSports.
Geen idee hoe het zich weerhoudt t.o.v. HS om eerlijk te zijn, maar de prijzenpot voor het COD WK is 1,6 miljoen dollar geloof ik. Toernooien hebben ook wel regelmatig 100-200k viewers op de stream.
- Quake
- CS (welke variant)
- SC2
- Dota2
- LoL
Daar heb je echt ruimte om te laten zien wat je als speler kan en wordt je niet beperkt door de RNG (HS) of de Hardware (PS4).
edit: nu ik er over nadenk, Street Fighter is wel een game met een hoge skill ceiling op de PS4.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2016 13:07 ]
Nice! Ball of spiders powercreep! Unleash + infest; 6 mana voor 3/4/5/6 webspinners met charge. Deze gooi ik er meteen in op de eerste dag.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Als je echt wil laten zien hoe skilled je bent met een spel, zonder RNG of andere invloeden, dan moet je gaan schakenVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Ah, soort special olympics dus. Als je goede voorbeelden van skill based esports wil aanhalen:
- Quake
- CS (welke variant)
- SC2
- Dota2
- LoL
Daar heb je echt ruimte om te laten zien wat je als speler kan en wordt je niet beperkt door de RNG (HS) of de Hardware (PS4).
edit: nu ik er over nadenk, Street Fighter is wel een game met een hoge skill ceiling op de PS4.
Sorry hoor maar dit is gewoon een Tomb Spider voor 1 mana minder maar zonder 3/3 body.
Ik kan mij geen situatie bedenken waarin ik deze kaart zou spelen.
Net als of het op de ps4 is, geen esport kan zijn... Maar goed de games die jij opnoemt vereisen echt pro skills, maar team spel is ook net zo belangrijk, dat mis je wel weer bij hearthstone. Ook al kijk ik best veel hearthstone esports, zie ik vooral decks die geen zak aan zijn zoals druid en secret pally om naar te kijken, dat vind ik nog het ergst persoonlijk aan heel heartstone.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Ah, soort special olympics dus. Als je goede voorbeelden van skill based esports wil aanhalen:
- Quake
- CS (welke variant)
- SC2
- Dota2
- LoL
Ik zie de link tussen hardware die skill beperkt niet helemaal, maar goed. Wellicht doel je op de besturing of de prestaties van de PS4? COD draait in ieder geval op 1080p60fps en iedereen speelt op hetzelfde systeem. Met scuf controllers heb je ook niet meer de nadelen van controllers waarbij je lastig kan springen en mikken tegelijkVerwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:05:
[...]
In HS zou ik het wel oneerlijk vinden als je op een eSports toernooi de ene speler op een PC laat spelen en de ander op een smartphone overigens. Bij een PC heb je toch wel een groter beeld en iets soepelere controls. Dat betekent overigens niet dat HS slecht draait op een smartphone of een tablet. Ik vind dat Blizzard de mobile implementatie van HS goed heeft uitgewerkt.

We zitten momenteel op 22 deelnemers. De inschrijfperiode loopt nog even en ik hoop dat dit aantal minimaal verdubbeld is.
Wil je meedoen aan een leuk sportief toernooi? Schrijf je in!
GoT Hearthstone Special #1
2 highlander decks al klaar voor het toernooi, ben nog even aan het broeden op de laatste 2, is toch lastig verdelen welke goede kaarten je waar in stopt! 
Al flink aan het playtesten in casual
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 14:15 ]
Let wel op dat je er in de poule fase maar 3 nodig hebt. Dat betekend dat als je er direct al 4 maakt je veel goede kaarten in het 4e deck stopt die je ook in de andere 3 kan stoppen.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:12:
2 highlander decks al klaar voor het toernooi, ben nog even aan het broeden op de laatste 2, is toch lastig verdelen welke goede kaarten je waar in stopt!
Dat is wel een goed punt inderdaad, misschien toch beter om 3 sterke decks te maken en gewoon opnieuw te draften als ik de groepsfase overleefAstie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:21:
[...]
Let wel op dat je er in de poule fase maar 3 nodig hebt. Dat betekend dat als je er direct al 4 maakt je veel goede kaarten in het 4e deck stopt die je ook in de andere 3 kan stoppen.
Wtf net een dubbel avenge tegen gekregen op een sheilden mini bot omdat meneer er al 1 had gespeeld en daarna 1 kreeg uit zijn mad scientist, die dood ging van een brawl.

Zo de 2e Legendary deze week
Jammer dat deze geen top tier maar toch de gewone heb ik al en denk dat ik daar deze houd en de normale dust.
effing mazzel!!!! Mooi dustenbeuker19 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:00:
[afbeelding]
Zo de 2e Legendary deze week![]()
![]()
![]()
Jammer dat deze geen top tier maar toch de gewone heb ik al en denk dat ik daar deze houd en de normale dust.
Freeze Mage heeft geen echos of giants. Dan krijg je Giants of Fatigue Mage.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 10:40:
[...]
Hmm ok, ik geloof best dat het een goed deck is, maar zie zelf op het moment als ik control warrior of patron speel dat facehunter eigenlijk vrij makkelijke matchup is. Als freezemage helemaal, volgens mij moet je een vrij belabberde freezemage zijn als een facehunter op turn 5 je iceblock poptHelemaal met die freezelist van nu met echo/giants.
Verder heeft het deck maar 1 silence, terwijl veel decks op het moment 2 belchers runnen, midrange druid is ook veel gespeeld op het moment, met al die taunts. Vandaar dat ik vrij skeptisch ben
Nogmaals niet om af te doen aan jou als speler/skill, maar als ik de huidige meta zie tussen rank 5 en 1 denk ik dat je toch vrij veel geluk moet hebben met draws/matchups als je met facehunter een 70%+ winrate wilt halen.
Face Hunter is helemaal geen makkelijke match up voor Freeze Mage. Freeze Mage heeft tijd nog, gebruikt steeds removal om in leven te blijven, terwijl Hunter met spells, hero power en charge minions, iedere keer weer op face gaan, waar je dus niets tegen kan doen. Dus dan ligt echt heel hard aan de kaarten die je trekt.
Gratz, ik heb sinds begin november slechts 1 legendary uit al mijn packs gehaaldbeuker19 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:00:
[afbeelding]
Zo de 2e Legendary deze week![]()
![]()
![]()
http://www.icy-veins.com/...ho-giants-freeze-tgt-deckBenjamin- schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:05:
[...]
Freeze Mage heeft geen echos of giants. Dan krijg je Giants of Fatigue Mage.
Face Hunter is helemaal geen makkelijke match up voor Freeze Mage. Freeze Mage heeft tijd nog, gebruikt steeds removal om in leven te blijven, terwijl Hunter met spells, hero power en charge minions, iedere keer weer op face gaan, waar je dus niets tegen kan doen. Dus dan ligt echt heel hard aan de kaarten die je trekt.
Echo freeze mage
Heb nog nooit van een facehunter verloren als freezemage, en toch al dik 300 games met dat deck.
thanks voor de tip! Ik heb ook op win 10 soms memory gedoe ermee.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:22:
Overigens was mn HS client heel brak sind supgrade naar windows 10 (fps lag). Eenvoudige oplossing voor gevonden:
Settings/Update&Security/Windows Defender/Add an exclusion/Processes > hearthstone.exe
Draait daarna weer als een zonnetje.
Daar staat echo giants freeze mage tgt. Dat is gewoon alle woorden gebruiken die van toepassing is.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:52:
[...]
http://www.icy-veins.com/...ho-giants-freeze-tgt-deck
Echo freeze mage
Heb nog nooit van een facehunter verloren als freezemage, en toch al dik 300 games met dat deck.
Maar dat deck is in de volksmond bekend als Giants of Fatigue Mage. Zoiets Freeze Mage noemen, is heel verwarrend.
Nee, giants mage / fatigue mage zijn andere decks.Benjamin- schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:30:
[...]
Daar staat echo giants freeze mage tgt. Dat is gewoon alle woorden gebruiken die van toepassing is.
Maar dat deck is in de volksmond bekend als Giants of Fatigue Mage. Zoiets Freeze Mage noemen, is heel verwarrend.
Dit is een giants mage, die gebruikt geen frost nova en gebruikt een Elise: http://www.hearthpwn.com/...-sjoesies-echo-giant-mage
Dit is een fatigue mage , die gebruikt cold oracles voor card draw en gebruikt geen giants:
http://www.hearthpwn.com/...top1-fatigue-mage-updated
Beide decks spelen heel anders dan degene die ik linkte, degene die ik linkte is een giants freeze mage, speelt early game vrijwel hetzelfde als freeze is alleen iets voorzichtiger met nova. Midgame duplicate/echo je wat nodig is op dat moment (giants als je dmg nodig hebt, healbots of bgh's tegen andere decks). Daarna speel je weer zoals traditionele freezemage control d.m.v. nova's/iceblock.
voor Face Hunter zijn dit 2 totale verschillende matchups. Alleen de dubbele healbot en belchers al. Daarbij zjjn er nog de Giants. Traditionele Freeze Mage heeft geen taunt of boardpresentse. 2 enorme verschillen voot de matchup waarmee ik begrijp dat je nog niet van Face Hunter hebt verloren.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:52:
[...]
http://www.icy-veins.com/...ho-giants-freeze-tgt-deck
Echo freeze mage
Maar ik wil best wat potjes tegen je spelen.mijn Face Hunter tegen jouw Freeze Giant Mage
Settings/Update&Security/Windows Defender/DisableKrukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:22:
Overigens was mn HS client heel brak sind supgrade naar windows 10 (fps lag). Eenvoudige oplossing voor gevonden:
Settings/Update&Security/Windows Defender/Add an exclusion/Processes > hearthstone.exe
Draait daarna weer als een zonnetje.
Heb even je tip verbeterd
Ik merk overigens bij mij op de Mac dat HS sowieso wel een behoorlijk zwaar spel is. Mijn Macbook heeft meer moeite met een game als HS dan met titels die normaal gesproken zwaarder zouden draaien.
Moeten we later even doen, ben momentele niet thuis, maar is wel leuk om te proberenAstie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:59:
[...]
voor Face Hunter zijn dit 2 totale verschillende matchups. Alleen de dubbele healbot en belchers al. Daarbij zjjn er nog de Giants. Traditionele Freeze Mage heeft geen taunt of boardpresentse. 2 enorme verschillen voot de matchup waarmee ik begrijp dat je nog niet van Face Hunter hebt verloren.
Maar ik wil best wat potjes tegen je spelen.mijn Face Hunter tegen jouw Freeze Giant Mage
Hoezo verbeterd? met die uitsluiting werkt ie gewoon, hoef je niet heel WD voor uit te schakelen.xelfer schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:21:
[...]
Settings/Update&Security/Windows Defender/Disable
Heb even je tip verbeterd.
Ik merk overigens bij mij op de Mac dat HS sowieso wel een behoorlijk zwaar spel is. Mijn Macbook heeft meer moeite met een game als HS dan met titels die normaal gesproken zwaarder zouden draaien.
[ Voor 30% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 18:24 ]
Windows Defender heeft een keer ongevraagd een aantal system files verwijdert, waardoor mijn bootcamp partitie van Windows 10 onherstelbaar beschadigd was. Dit was na een offline install met een legale product key (zakelijk enterprise editie) i.c.m. een enterprise install van Office, uiteraard ook met een legale key. Sindsdien schakel ik WD bij iedere clean install gelijk na de installatie uit en maak ik het onklaar.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:23:
[...]
Hoezo verbeterd? met die uitsluiting werkt ie gewoon, hoef je niet heel WD voor uit te schakelen.
Ik weet overigens niet of dit ligt aan het feit dat ik W10 heb geïnstalleerd via Apple's Bootcamp programma, maar goed WD is voor mij een typische tool die meer fout dan goed doet.
Heb gezien dat fatigue geen Moltens speelt, dacht dat dit wel ooit werd gedaan. Maargoed.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:40:
[...]
Nee, giants mage / fatigue mage zijn andere decks.
Dit is een giants mage, die gebruikt geen frost nova en gebruikt een Elise: http://www.hearthpwn.com/...-sjoesies-echo-giant-mage
Dit is een fatigue mage , die gebruikt cold oracles voor card draw en gebruikt geen giants:
http://www.hearthpwn.com/...top1-fatigue-mage-updated
Beide decks spelen heel anders dan degene die ik linkte, degene die ik linkte is een giants freeze mage, speelt early game vrijwel hetzelfde als freeze is alleen iets voorzichtiger met nova. Midgame duplicate/echo je wat nodig is op dat moment (giants als je dmg nodig hebt, healbots of bgh's tegen andere decks). Daarna speel je weer zoals traditionele freezemage control d.m.v. nova's/iceblock.
Het is wel gewoon Giants Mage: http://hearthstoneplayers...iant-mage-beginner-guide/
Verschil met "Freeze Mage met Giants" =
+1 Frost Giant
+1 Sludge Belcher
-1 Acolyte of Pain
-1 Explosive Sheep
Freeze spells zijn altijd al standaard geweest in Giants Mage, simpelweg omdat je removal en tijd nodig hebt, om een gigantische combo van Giants en Echo te doen.
Dat is een oude echo mage list, uit een oude meta.Benjamin- schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:11:
[...]
Heb gezien dat fatigue geen Moltens speelt, dacht dat dit wel ooit werd gedaan. Maargoed.
Het is wel gewoon Giants Mage: http://hearthstoneplayers...iant-mage-beginner-guide/
Verschil met "Freeze Mage met Giants" =
+1 Frost Giant
+1 Sludge Belcher
-1 Acolyte of Pain
-1 Explosive Sheep
Freeze spells zijn altijd al standaard geweest in Giants Mage, simpelweg omdat je removal en tijd nodig hebt, om een gigantische combo van Giants en Echo te doen.
De "moderne" echo mage gebruikt geen CoC/Frost Nova meer maar conjurer, elise, loatheb en twilight drakes voor meer boardcontrol.
http://www.hearthpwn.com/...-sjoesies-echo-giant-mage
Dat deck is ook niet ingericht om zo snel mogelijk damage te krijgen zodat je je giants kunt neermeppen, vandaar dat ik aangaf dat een giant-mage in feite anders speelt dan een giant-freezemage.
[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 19:27 ]
Je kan wel een deck quoten met 50 upvotes, maar dat zegt helemaal niets. Ieder deck heeft diverse variaties, variaties met Molten Giants en Freeze spells, zijn er gewoon nog. http://www.hearthpwn.com/...6-bloors-value-mage-guide (hij noemt dit een value versie, gezien dit een Elise versie van zijn oude Echo/Giants Mage is)Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:17:
[...]
Dat is een oude echo mage list, uit een oude meta.
De "moderne" echo mage gebruikt geen CoC/Frost Nova meer maar conjurer, elise, loatheb en twilight drakes voor meer boardcontrol.
http://www.hearthpwn.com/...-sjoesies-echo-giant-mage
Dat deck is ook niet ingericht om zo snel mogelijk damage te krijgen zodat je je giants kunt neermeppen, vandaar dat ik aangaf dat een giant-mage in feite anders speelt dan een giant-freezemage.
Ben bang dat Wild nog meer frustaties kan gaan geven dan in de ladder nu. Als je ziet wat voor ziekelijke RNG mogelijk is en de old Gods erbij...
Daarom denk ik dat Wild weinig interesse gaat krijgen en dat Standard iets meer play gaat krijgen. F2P blijft voor zeer kleine groep nog 'leuk' (haalbaar maar leuk?). Uiteraard als je niet van RNG houd (is al eerder gezegd) moet je schaken
Denk dat zowel wild als standard oninteressant wordt voor het moment helaas (tenzij er bij de laatste reveals nog wat hele leuke kaarten zitten).CyberAmp schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:56:
Ben bang dat Wild nog meer frustaties kan gaan geven dan in de ladder nu. Als je ziet wat voor ziekelijke RNG mogelijk is en de old Gods erbij...Daarom denk ik dat Wild weinig interesse gaat krijgen en dat Standard iets meer play gaat krijgen. F2P blijft voor zeer kleine groep nog 'leuk' (haalbaar maar leuk?). Uiteraard als je niet van RNG houd (is al eerder gezegd) moet je schaken
Zie het voor het moment somber in voor de staat van het spel .
Nou ja, je hebt natuurlijk brawl en Arena wat soms geinig kan zijn. Ook de pvp matches kunnen leuk zijn. Het halen van legend wordt voor een deel stuk minder interessant en alleen voor de diehards.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:59:
[...]
Denk dat zowel wild als standard oninteressant wordt voor het moment helaas (tenzij er bij de laatste reveals nog wat hele leuke kaarten zitten).
Zie het voor het moment somber in voor de staat van het spel .
Stel je al alleen die nieuwe deathrattle god voor in secret pally. Schredders, boombots, belchers en tirion respawnen gewoon weer opnieuw. En dat word elk jaar weer erger met nieuwe kaarten.CyberAmp schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:56:
Ben bang dat Wild nog meer frustaties kan gaan geven dan in de ladder nu. Als je ziet wat voor ziekelijke RNG mogelijk is en de old Gods erbij...Daarom denk ik dat Wild weinig interesse gaat krijgen en dat Standard iets meer play gaat krijgen. F2P blijft voor zeer kleine groep nog 'leuk' (haalbaar maar leuk?). Uiteraard als je niet van RNG houd (is al eerder gezegd) moet je schaken
Is wel een goed punt wat je aanhaalt, eigenlijk is dat nu ook al zo.CyberAmp schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:03:
[...]
Nou ja, je hebt natuurlijk brawl en Arena wat soms geinig kan zijn. Ook de pvp matches kunnen leuk zijn. Het halen van legend wordt voor een deel stuk minder interessant en alleen voor de diehards.
Als je éénmaal legend hebt gehaald biedt het eigenlijk geen voordeel om dat nog een keer te doen, als je niet voor de tournament punten gaat tenminste.
Eigenlijk zou er een betere beloning moeten inzitten voor het halen van legend, bijv. 10 gratis packs of een legendary card o.i.d.
Yep, dit soort powercreep zal het wild format zeer snel nekken, had daarom ook gehoopt dat Blizzard slim zou zijn en een banned list zou aanleggen voor Wild, maar wellicht komt dat nog.Nieuwevolger schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:17:
[...]
Stel je al alleen die nieuwe deathrattle god voor in secret pally. Schredders, boombots, belchers en tirion respawnen gewoon weer opnieuw. En dat word elk jaar weer erger met nieuwe kaarten.
[ Voor 27% gewijzigd door Krukar op 27-03-2016 20:19 ]
Ja ik zou het wel leuk vinden om je heroes stats een boost te geven (ala level up) dus bijv een legendary krijgt 10 health punten erbij. Het is natuurlijk absurd maar als je eenmaal 40 life hebt speel je alleen tegen die en ga zo maar door.Krukar schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:18:
[...]
Is wel een goed punt wat je aanhaalt, eigenlijk is dat nu ook al zo.
Als je éénmaal legend hebt gehaald biedt het eigenlijk geen voordeel om dat nog een keer te doen, als je niet voor de tournament punten gaat tenminste.
Eigenlijk zou er een betere beloning moeten inzitten voor het halen van legend, bijv. 10 gratis packs of een legendary card o.i.d.
Verwijderd
De console varianten hebben auto aimxelfer schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Ik zie de link tussen hardware die skill beperkt niet helemaal, maar goed. Wellicht doel je op de besturing of de prestaties van de PS4? COD draait in ieder geval op 1080p60fps en iedereen speelt op hetzelfde systeem. Met scuf controllers heb je ook niet meer de nadelen van controllers waarbij je lastig kan springen en mikken tegelijk.
In HS zou ik het wel oneerlijk vinden als je op een eSports toernooi de ene speler op een PC laat spelen en de ander op een smartphone overigens. Bij een PC heb je toch wel een groter beeld en iets soepelere controls. Dat betekent overigens niet dat HS slecht draait op een smartphone of een tablet. Ik vind dat Blizzard de mobile implementatie van HS goed heeft uitgewerkt.
Maar deze discussie hoort hier niet, dus laten we maar ophouden.
Nou vanavond/vanmiddag was geen Face Hunter avond want het was niet anders dat Control Warrior en Priest.
Ben van rank 3 naar rank 5 gegaan
maar goed ik heb mijn gouden Epic al binnen dus geen probleem verder.
Nu maar weer verder met Tempo Mage en direct weer de grootste lol omdat ik net Mogor the Ogre uit mijn Esportal kreeg en alle vijanden hem raakte
zodat mijn Flamewaker vrij spel had
Ben van rank 3 naar rank 5 gegaan
Nu maar weer verder met Tempo Mage en direct weer de grootste lol omdat ik net Mogor the Ogre uit mijn Esportal kreeg en alle vijanden hem raakte
[ Voor 64% gewijzigd door beuker19 op 27-03-2016 23:44 ]
Ragnaros als Paladin card? WTF?
Een firelord, elemental of destruction, servant van the old gods die dienst doet voor een Paladin, jaja Blizzard.
ik heb nog geen check gedaan maar lijkt me een fake.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
denken dat deze kaart fake isNgangatar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:12:
ik heb nog geen check gedaan maar lijkt me een fake.
Ik zeg ook fake (ik geloof niets meer tot na 1/4)
Hij word overigens op diverse sites genoemd, maar kom op ragnaros kan NIET aanvallen en deze wel
http://us.blizzard.com/en-us/games/april-fools/
Hij word overigens op diverse sites genoemd, maar kom op ragnaros kan NIET aanvallen en deze wel
http://us.blizzard.com/en-us/games/april-fools/
[ Voor 68% gewijzigd door Wognummer op 28-03-2016 09:49 ]
Waarom zou het een fake moeten zijn?
Lezen? Ik zet het er tenslotte bij waarom ik de k dat ie fake is
Ik zou het wel van heel weinig originaliteit vinden getuigen om met deze kaart te komen. Daarnaast was Raggie een non class card en deze puur voor pala's.Benjamin- schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:52:
Waarom zou het een fake moeten zijn?
We gaan het zien
Is een fake, ziet er ook gephotoshopped uit.
Het is weer feest op ladder vandaag, alleen maar aggro.
Atlas#22744
Leuker dan alleen maar control en fatiqueKasai schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:28:
Het is weer feest op ladder vandaag, alleen maar aggro.
Maar dat is wel waarom ik eigenlijk maar 2 a 3 dagen ladder per maand, teveel net decks, te weinig verrassing.
Die Paladin Ragnaros leak komt van IGN, IGN is er schijnbaar ingetuimd.
Is schijnbaar een "gelekte" 1-april grap en IGN heeft het op hun site gezet alsof het een echte leak was
http://www.ign.com/articl...egendary-hearthstone-card
Zou me niks verbazen als Blizzard op 1 april dus komt met "too soon IGN, too soon"
Is schijnbaar een "gelekte" 1-april grap en IGN heeft het op hun site gezet alsof het een echte leak was
Zou me niks verbazen als Blizzard op 1 april dus komt met "too soon IGN, too soon"
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 28-03-2016 10:54 ]
Mwa, na 8 van de 10 potjes aggro en zelf pech hebben met mijn mulligan is de lol er snel vanaf.Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:29:
[...]
Leuker dan alleen maar control en fatique.
Maar dat is wel waarom ik eigenlijk maar 2 a 3 dagen ladder per maand, teveel net decks, te weinig verrassing.
Atlas#22744
Zit je hoog op de ladder? Zelf speel ik niet zo veel en daardoor zit ik wat lager (rank 14), maar de laatste paar dagen valt de hoeveelheid aggro mee. Speel er nu ongeveer 50% tegen op basis van de laatste 12 potjes.Kasai schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Mwa, na 8 van de 10 potjes aggro en zelf pech hebben met mijn mulligan is de lol er snel vanaf.
Eens, daarom speel ik beperkt ladder. Net nog een potje Arena gedaan, 6-3 winst, 85 gold, 45 dust en een pakje met 2 common, 1 rare en 2 epics. Daar heb ik echt veel meer plezier in momenteel.Kasai schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Mwa, na 8 van de 10 potjes aggro en zelf pech hebben met mijn mulligan is de lol er snel vanaf.
Ik hang rond 5-7 en kom veel control warriors, combo druids en freeze mages tegen. Vooral die laatste.xelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:55:
[...]
Zit je hoog op de ladder? Zelf speel ik niet zo veel en daardoor zit ik wat lager (rank 14), maar de laatste paar dagen valt de hoeveelheid aggro mee. Speel er nu ongeveer 50% tegen op basis van de laatste 12 potjes.
Midrange druid en Secret pally meest gespeeld op het moment denk ik. Na rank 7-5 wordt het minder met de secret pally's en zie je meer Control warriors/priests, freeze mages en spell shamans. Midrange druid blijft wel veel gespeeld, is toch ook wel het sterkste deck op het moment imho (weinig echte counters).
Zag ook nog wel verbazend veel tempomages op de lader eerder, one-trick pony deck
Zag ook nog wel verbazend veel tempomages op de lader eerder, one-trick pony deck
[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 28-03-2016 12:03 ]
Aha, zelf heb ik nu een paar keer tegen een Djinn Paladin deck gespeeld. Zoiets zal vast wel weer op de frontpage van reddit ofzo staan?Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:59:
[...]
Ik hang rond 5-7 en kom veel control warriors, combo druids en freeze mages tegen. Vooral die laatste.
Ben zelf ff aan het ladderen met Midrange Druid. Dat is toch wel een deck waar ik vaak wel met een hoge winrate nog ff op de ladder mee kan klimmen.
Klinkt wel grappig, Djinn zijn leuk.xelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:08:
[...]
Aha, zelf heb ik nu een paar keer tegen een Djinn Paladin deck gespeeld. Zoiets zal vast wel weer op de frontpage van reddit ofzo staan?
Ben zelf ff aan het ladderen met Midrange Druid. Dat is toch wel een deck waar ik vaak wel met een hoge winrate nog ff op de ladder mee kan klimmen.
Ik ladder tot 5 en stop dan elke maand, meestal ergens in week 1 of 2.
Ik speel eigenlijk omgekeerd. Mijn seizoen HS ziet er vaak als volgt uit:Ngangatar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Klinkt wel grappig, Djinn zijn leuk.
Ik ladder tot 5 en stop dan elke maand, meestal ergens in week 1 of 2.
Week 1 speel ik weinig tot niets aangezien de ladder vaak vol zit met aggro decks vanwege alle mensen die z.s.m. hogerop willen komen.
Week 2-3 speel ik vaak rustig mijn dailies
Week 4 speel ik nog een beetje op de ladder om toch nog te kunnen profiteren van de rewards
Eigenlijk alleen de laatste week van het seizoen speel ik serieuze decks die competitief zijn. De rest van de tijd speel ik toch voornamelijk decks voor de fun.
Had hij een losing streak van 30 games op een rij ofzo?Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:30:
Was rank 2, heeft m'n maatje gisteren gespeeld (was zelf ergens anders), dropped down to rank 10 FFS
Ja heb hem net al geslagen met een makreelxelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:10:
[...]
Had hij een losing streak van 30 games op een rij ofzo?
Hij had zitten spelen en dacht dat het casual was, nieuwe speler nog
Alhier het fantastische deck dat hij heeft gecreëerd, nieuwe meta
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 28-03-2016 13:27 ]
Voor Shaman:
8 Mana (8/8)
Ragnaros, Overlord
At the end over your turn, Overload: (8 )
8 Mana (8/8)
Ragnaros, Overlord
At the end over your turn, Overload: (8 )
Zo speel ik ook!xelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:21:
[...]
Ik speel eigenlijk omgekeerd. Mijn seizoen HS ziet er vaak als volgt uit:
Week 1 ...
Gewoon voor de fun een aantal decks proberen. Er zit er altijd wel 1 tussen waarmee je rank 10 makkelijk kunt halen. + het is goed voor de "golden hero" quest.
Houdt het nog leuk en je zit je minder snel op te regen aan de RNG/swings.
Begin er een beetje spijt van te krijgen dat ik gepre-orderd heb!
De kaarten die voorbij zijn gekomen zijn een beetje teleurstellend.
Nu nog de nerfs afwachten...voor dat ze het hele spel naar de klote helpen..
Ik snap ook wel dat het maar een x aantal kaarten zijn en er nog 100 komen gaan.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Bij vorige expansions zijn er altijd acties geweest waarmee je een flink stuk van de pre-order prijs kon afdoen. Ik heb TGT zo voor 27 dollar/euro gekocht. Wegens teveel in-game gold speel ik nu op alle servers f2p, maar voor wie nog wil pre-orderen: het loont vaak om even te wachten.
serieus? kan mij dit niet voorstellen namelijk.Tektoon schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:31:
Bij vorige expansions zijn er altijd acties geweest waarmee je een flink stuk van de pre-order prijs kon afdoen. Ik heb TGT zo voor 27 dollar/euro gekocht. Wegens teveel in-game gold speel ik nu op alle servers f2p, maar voor wie nog wil pre-orderen: het loont vaak om even te wachten.
Pre-order van WotOG is 36,74e met amazon coins. Nog een kleine actie er bovenop tijdens een toernooi oid en je zit ook aan 30e.
Wel raar dat nog door niemand is bevestigd of die Ragnaros echt is of niet. Moeten we zeker een week wachten tot het 1 april is om erachter te komen of het een grap is.
Ik hoop dat 'ie echt is, vind 'm wel tof.
Ik hoop dat 'ie echt is, vind 'm wel tof.
Dat zou echt fantastisch zijn of ze zitten in het complotKrukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:50:
Die Paladin Ragnaros leak komt van IGN, IGN is er schijnbaar ingetuimd.
Ik zat op 11, nu gezakt naar 13.xelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:55:
[...]
Zit je hoog op de ladder? Zelf speel ik niet zo veel en daardoor zit ik wat lager (rank 14), maar de laatste paar dagen valt de hoeveelheid aggro mee. Speel er nu ongeveer 50% tegen op basis van de laatste 12 potjes.
Maat heeft geholpen met mijn druid deck aanpassen, hopelijk kan ik nog even rank 10 halen deze week.
Atlas#22744
Deze maand ging de grind naar rank 5 een flink stuk beter dan vorige maand. Vorige maand had ik een winrate van 56%, maar deze maand was het gewoon 74%! 
Met m'n Tempo Warrior was ik naar rank 8 gekomen, daar merkte ik dat het wat stroever ging omdat hier opeens iedereen aggro speelde, en van daaruit ben ik vandaag/gisteren met m'n "Midrange" Warlock naar rank 5 gegaan.

EDIT:
Met m'n Tempo Warrior was ik naar rank 8 gekomen, daar merkte ik dat het wat stroever ging omdat hier opeens iedereen aggro speelde, en van daaruit ben ik vandaag/gisteren met m'n "Midrange" Warlock naar rank 5 gegaan.

EDIT:
Dit deck is echt prachtig.Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Alhier het fantastische deck dat hij heeft gecreëerd, nieuwe meta
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door PCBaas op 28-03-2016 17:16 ]
5700X | RX 6600
Dat warrior deck vraagt er gewoon om varyian wrynn erin te stoppen. Heb zelf ook een tempo warrior, maar door een gebrek aan betere kaarten speel ik allemaal van die half om half kaarten zoals chromagges en neferian. deze maand weinig mee gespeeld, maar heeft me vorige maand hard genoeg geholpen om rank 5 te halen. vooral tegen aggro deck was mijn versie juist heel goed.PCBaas schreef op maandag 28 maart 2016 @ 17:05:
Deze maand ging de grind naar rank 5 een flink stuk beter dan vorige maand. Vorige maand had ik een winrate van 56%, maar deze maand was het gewoon 74%!
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
EDIT:
[...]
Dit deck is echt prachtig.![]()
Tegen aggro is mijn versie ook redelijk, maar dan vooral tegen Hunter/Shaman en tegen aggro Mage/Paladin/Zoo is het volgens mij net wat minder. Natuurlijk kwam ik vooral dat laatste tegen rond rank 8 en het eerste niet meer; vandaar dat ik van deck geswitched was. Het grappige was wel dat ik na de switch vrij weinig aggro meer tegen kwam, maar opeens veel Control Priests en Reno Warlocks.
5700X | RX 6600
Ben Brode on Ragnaros, Lightlord
Ragnaros, Lightlord confirmed as stopper of the Old Gods. Also, none of the other elemental lords will be returning, only Rag
Ragnaros, Lightlord confirmed as stopper of the Old Gods. Also, none of the other elemental lords will be returning, only Rag
I bad beat my meat by busting my nuts!
Yep een corrupted servant van the old gods die nu ineens als holy paladin vecht tegen de old gods.
Dit kan niet anders dan een 1-april grap zijn, als dat het niet is neem ik Blizzard hierna niet meer serieus.
Dit kan niet anders dan een 1-april grap zijn, als dat het niet is neem ik Blizzard hierna niet meer serieus.
Vind je je eigen reactie ook niet een beetje overdreven? Omdat Blizzard in Hearthstone meer een eigen draai aan de WoW creatures geeft neem jij ze ineens niet meer serieus?Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:22:
Yep een corrupted servant van the old gods die nu ineens als holy paladin vecht tegen de old gods.
Njah, als ze 1 van de iconen van de Warcraft lore, die al 10+ jaar terugkomt in Blizzard games als corrupted en evil ineens veranderen in een Holy Paladin zonder duidelijke reden, dan neem ik ze niet meer serieus nee.Astie schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Vind je je eigen reactie ook niet een beetje overdreven? Omdat Blizzard in Hearthstone meer een eigen draai aan de WoW creatures geeft neem jij ze ineens niet meer serieus?
In dat geval nemen ze hun eigen lore namelijk niet meer serieus, of ze hebben te weinig inspiratie (waarschijnlijk dat laatste als je die card reveals tot nu toe ziet).
Door het uitbrengen van adventures en expansions ga je een beejte een eigen verhaallijn creëren. Dit gebeurt ook met HS. In het begin liep het bijna 1 op 1 met WoW. Steeds meer begint het zijn eigen verhaallijn te krijgen. En dat zal per adventure en expansion die uit komt "erger" worden.Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:28:
[...]
Njah, als ze 1 van de iconen van de Warcraft lore, die al 10+ jaar terugkomt in Blizzard games als corrupted en evil ineens veranderen in een Holy Paladin zonder duidelijke reden, dan neem ik ze niet meer serieus nee.
In dat geval nemen ze hun eigen lore namelijk niet meer serieus, of ze hebben te weinig inspiratie (waarschijnlijk dat laatste als je die card reveals tot nu toe ziet).
Wat is de verhaallijn achter die veranderde Ragnaros dan? (aangezien hij ook al als corrupted in Hearthstone zit). "Een dev vond het grappig om een light versie van ragnaros te maken"? Nou sterk verhaal hoor.Astie schreef op maandag 28 maart 2016 @ 19:32:
[...]
Door het uitbrengen van adventures en expansions ga je een beejte een eigen verhaallijn creëren. Dit gebeurt ook met HS. In het begin liep het bijna 1 op 1 met WoW. Steeds meer begint het zijn eigen verhaallijn te krijgen. En dat zal per adventure en expansion die uit komt "erger" worden.
Dit doe je gewoon niet met je lore iconen, niet zonder dat je er een hele goede reden voor hebt.
Vooralsnog blijf ik erbij dat dit gewoon een 1-april grap is.
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 28-03-2016 19:36 ]
Mijn maten mogen mijn bankpas hebben, mijn huissleutel of wat dan ook. Maar ik kijk heel goed uit wie ik op mijn accounts laat spelen wat sommige games betreft.Krukar schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:30:
Was rank 2, heeft m'n maatje gisteren gespeeld (was zelf ergens anders), dropped down to rank 10 FFS
http://www.hearthpwn.com/...00-legend-djinni-eggladinxelfer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 12:08:
[...]
Aha, zelf heb ik nu een paar keer tegen een Djinn Paladin deck gespeeld. Zoiets zal vast wel weer op de frontpage van reddit ofzo staan?
Het deck werkt, maar niet door de Djinni. Gewoon door alle goeie paladin kaarten. Je kan evengoed de tweede consecration en truesilver spelen of quartermaster spelen en het deck zal even goed werken. Ik zou zelfs zeggen beter, want Djinni is gewoon BGH target.
Iemand op reddit heeft alle toekomstige thumbnails van de site geplukt
:

https://www.reddit.com/r/...sed_and_unreleased_wotog/
EDIT:
Zo te zien gaat de voting nog 3 weken door. Waarschijnlijk komt daarna een grote reveal met de rest van de kaarten en dan 2 weken daarna de release van de set. Ik neem aan dat de nieuwe set dan in de eerste week van mei komt?

https://www.reddit.com/r/...sed_and_unreleased_wotog/
EDIT:
Zo te zien gaat de voting nog 3 weken door. Waarschijnlijk komt daarna een grote reveal met de rest van de kaarten en dan 2 weken daarna de release van de set. Ik neem aan dat de nieuwe set dan in de eerste week van mei komt?
[ Voor 33% gewijzigd door PCBaas op 28-03-2016 20:41 ]
5700X | RX 6600
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.