2 flamestrikes is zinloos, cone of cold/doomsayer

Het is geen freezemage, als je het over tempoloss hebt.... 1 owl is genoeg om je doomsayer nutteloos te maken.
het zijn eerder 10 kaarten die late game zijn, het zwaarte punt ligt niet op 3 omdat de meeste kaarten geen 3 drops, ice barrier, bgh en arcane intellect, zijn, Blood Knight and BGH zijn geen standaard anti-aggro kaarten, en owl is ongebruikelijk in enig vorm van mage dus dat is ook al niet standaard.
Er zitten 8 kaarten in die überhaupt meer dan 4 mana kosten. Weet niet hoe lang je al speelt maar in vanilla HS was Blood Knight per definitie een standaard anti aggro kaart, bgh is gewoon vrij onmisbaar tegenwoordig. Zeker met die C'thuns die eraan komen.
Mana wyrm gaat zelden voorbij turn 2 zijn tegen meeste decks omdat je niks hebt om het te beschermen buiten twee frostbolts.
als je met je mana wyrms tot turn 4 kan komen hebben ze hun doel beriekt, dan ga je je sticky midrange minions neergooien.
Ik neem aan dat je kirin tor mage bedoelt, maar als je die eruit haalt kun je ook spellcounter eruit halen, wat ik sowieso zou doen.
Waarom zou je counterspell eruit halen? Dat is één van de beste anti aggro kaarten die er gaat zijn in standard.
Enigzins sticky maar je kan weinig doen als je iedere keer de early game verliest en je tegenstander zelf de trades kan bepalen.
Als je met dit deck (2x cpunter, 2x frostbolt, 2x barrier, 3 lage minions en een fireball) early game verliest doe je sowieso al iets verkeerd.
Omdat dit niet jouw win condition, omdat je deck zelden board control zal hebben zal het zelden voorkomen dat je pyroblast kan gebruiken om lethal te hebben. En als je N'Zoth afkrijgt met wat deathrattle minions heb je in feite gewonnen met of zonder pyroblast.
Nogmaals, met die midgame minions moet je juist boardcontrol hebben, zeker met die 2xfaceless.
Die pyroblast is puur tegen brawl o.i.d. als je die n'zoth hebtn neergegooid. nooit verkeerd om een extra finisher te hebben.
Ik kan nog geen decks bouwen rondom N'Zoth omdat ik niet alle kaarten van WoToG, maar ik zie wel de beperkingen met de huidige sets.
Nee ik vraag ook niet om een n'zoth deck, ik vraag om jouw idee naar een standard-viable anti-aggro deck

.