En dan krijg je dus, zoals iemand al zei, dat je dan wel al 5 charge damage hebt gedaan. De kaart biedt gewoon een hoop voor die mana kost.

In face/aggro Hunter zal deze zeker te traag zijn, maar ik denk dat als Midrange Hunter gewoon viable wordt, dat deze kaart minimaal 1x in dit deck zal zitten. Dit is altijd gewoon een goede kaart.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Je krijgt 3 minions voor 8 mana en die minions zijn afzonderlijk voor 3 mana per stuk al overvalued. Een 3 mana 2/4 met alles +1 attack (normaal is 2/2 met die ability), een 3 mana 4/4 taunt (normaal is 3/3 taunt) en een 3 mana 4/2 charge (normaal is 3/1). In weze krijg je dus extreem veel value voor die ene 8 mana kaart.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-01 12:34
Waar gaat dit over in de brawl?! Beiden mages tegen elkaar; hij blizzard, flame strike, fireball, frost nova. Ik? 0 mage spells?

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:58:
Waar gaat dit over in de brawl?! Beiden mages tegen elkaar; hij blizzard, flame strike, fireball, frost nova. Ik? 0 mage spells?
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/GgReAWECLro/hqdefault.jpg

Omelette du fromage!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Sommige mensen zijn het ook helemaal kwijt, meneer heeft een 7/7 dr boom op het bord en 6 1 attack minions op het bord. Wat doet meneer, valt eerst met met 5 minions mijn dr boom aan, vervolgens trade hij met zijn 7/7 dr boom in mijn 7/2 dr boom. Sowieso als hij face ging had hij de beurt daarna lethal met z'n hero en waarschijnlijk gewonnen.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:55
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ns/NSJMX58KA7I71459988929592.gif

RNGesus Christ reincarnate! :P
Ik zie het al helemaal gebeuren dat je een Pyroblast op je eigen neus krijgt. :P

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ZW3BYEWMIJMO1459987555494.png

5700X | RX 6600

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
die art is wel vet van Yogg-Saron. De kaart zelf vind ik echt heel slecht, RNG op spells en RNG op target, behalve Trolden momenten levert dat ding toch niks op zeg...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Ja dit is wel echt foute boel. Dit is nu juist wat we niet moeten hebben.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Nieuwevolger
Als het op alle characters is, is het wel gewoon 1 groot rng festijn en mochten de stats ook wel wat beter. Je kan er wel een mooi fun deck mee maken voor max rank 20. Spreading madness lijkt me ook heel sterk als reno lock, kan je mooi goedkoop in de early game het bord cleane .

• Mofkees
spreading madness vinnik inderdaad goed, mooi om al die aggro decks tegen te gaan.

Nieuwevolger schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:24:
Als het op alle characters is, is het wel gewoon 1 groot rng festijn en mochten de stats ook wel wat beter. Je kan er wel een mooi fun deck mee maken voor max rank 20. Spreading madness lijkt me ook heel sterk als reno lock, kan je mooi goedkoop in de early game het bord cleane .
Als het nou minions waren geweest, dat had die nog bruikbaar kunnen zijn in bijvoorbeeld Freeze Mage, als alternatief boardclear. Maar zie je het nu al voor je, 1hp, Ice Block en dan gaat er een Frost Bolt naar je bakkes. :P

Ik kan me ook echt moeilijk voorstellen dat dit gaat passen in een deck.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Benjamin- schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:19:
Ja dit is wel echt foute boel. Dit is nu juist wat we niet moeten hebben.
Deze kaart is zulke belachelijke RNG dat het juist grappig is, het is gewoon een fun kaart. Je zult hem niet snel in de finale van BlizzCon tegenkomen :P

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Heb me toch maar even ingeschreven voor het toernooi. Nu maar hopen dat ik een schijn van kans maak met mijn kleine collectie. :)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:56
ruurd v. schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:31:
Heb me toch maar even ingeschreven voor het toernooi. Nu maar hopen dat ik een schijn van kans maak met mijn kleine collectie. :)
Helemaal super! Iedereen heeft kans doordat we met poule systeem spelen :) je speelt dus sowieso drie matches, gaat om de fun!

PSN Profile

Over een dik half uur sluit de inschrijving. je kan jezlf nog inschrijven. Iedereen is welkom! "!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
PCBaas schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:03:
[afbeelding]

RNGesus Christ reincarnate! :P
Ik zie het al helemaal gebeuren dat je een Pyroblast op je eigen neus krijgt. :P
Die kaart lijkt me echt grappig om af en toe te spelen. Dikke puinhoop.

Stel dat de random spells secrets, wild growth of draw card spells zijn ofzo. Wordt dat dan ook getriggered bij een willekeurige speler?

En je zou dus ook dark bargain kunnen krijgen voor je tegenstander, dat er 2 van jou minions aan gaan, maar hij discard twee kaarten.

Op zich zou het nog wel een redelijke 'last resort' kaart kunnen zijn, als je ver aan het verliezen bent.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2016 10:40 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

aicaramba schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:36:
[...]

Die kaart lijkt me echt grappig om af en toe te spelen. Dikke puinhoop.

Stel dat de random spells secrets, wild growth of draw card spells zijn ofzo. Wordt dat dan ook getriggered bij een willekeurige speler?

En je zou dus ook dark bargain kunnen krijgen voor je tegenstander, dat er 2 van jou minions aan gaan, maar hij discard twee kaarten.
How random is "random target?" Can spells that normally only affect enemy minions target yours instead?
Yogg-Saron follows the rules, so the spells will follow their card text as though your hero cast them.

Atlas#22744

• aicaramba
Kasai schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:40:
[...]

How random is "random target?" Can spells that normally only affect enemy minions target yours instead?
Yogg-Saron follows the rules, so the spells will follow their card text as though your hero cast them.
Haha. Ik hoop echt dat ik die kaart uit een pack haal. Lijkt me super grappig.

Nog een vraag:

Met de release van wotog krijgt iedereen 3 packs, dacht ik? En ik meen ook iets te hebben gehoord dat iedereen een bepaalde / bepaalde legendary(s) kreeg als bonus?

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2016 10:44 ]

• Kasai

Kasai

Legendary

aicaramba schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:41:
[...]

Haha. Ik hoop echt dat ik die kaart uit een pack haal. Lijkt me super grappig.

Nog een vraag:

Met de release van wotog krijgt iedereen 3 packs, dacht ik? En ik meen ook iets te hebben gehoord dat iedereen een bepaalde / bepaalde legendary(s) kreeg als bonus?
Ja. Iedereen krijgt C'thun.

Atlas#22744

• PCBaas
http://www.hearthpwn.com/...-whispers-of-the-old-gods

- Opening your first Old Gods pack will give you C'Thun and two Beckoner of Evil for free.
- C'Thun and Beckoner of Evil are not available in card packs normally.
- A special promotional period will be available in which everyone who logs in will get 3 free packs for the expansion.

:)

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/840/635956537404084828.png

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken...

Mijn eerste reactie is "meh", maar hij kan ook wel decent zijn als je de boardstate wilt terugpakken. Maar welke spell zou je dan moeten inzetten, en wil je op dat moment wel je HP als cost betalen?

5700X | RX 6600

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

PCBaas schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:53:
http://www.hearthpwn.com/...-whispers-of-the-old-gods

- Opening your first Old Gods pack will give you C'Thun and two Beckoner of Evil for free.
- C'Thun and Beckoner of Evil are not available in card packs normally.
- A special promotional period will be available in which everyone who logs in will get 3 free packs for the expansion.

[afbeelding]

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken...

Mijn eerste reactie is "meh", maar hij kan ook wel decent zijn als je de boardstate wilt terugpakken. Maar welke spell zou je dan moeten inzetten, en wil je op dat moment wel je HP als cost betalen?
Je kunt wel beinvloeden wanneer je je volgende spell gaat spelen (kan ook een aantal turns later zijn nadat je Reno hebt gespeeld of Mal'ganis hebt). Maar ik ben het wel eens met je dat het erg situational is.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:42
Nitai schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:58:
[...]

Je kunt wel beinvloeden wanneer je je volgende spell gaat spelen (kan ook een aantal turns later zijn nadat je Reno hebt gespeeld of Mal'ganis hebt). Maar ik ben het wel eens met je dat het erg situational is.
Er staat toch duidelijk this turn, combo's met Reno zijn dus niet mogelijk zonder twee 4 mana discount over beide heroes met thaurissan en Mal'Ganis verdwijnt met standard.
Ik denk niet dat deze kaart nou geweldig zal zijn, de beste combo's zijn met shadowflame en siphon soul maar voor de rest kan ik niet bedenken of er spells zijn die deze kaart goed maken.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
PCBaas schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:53:

Dacht meteen aan lightbomb/flamestrike en dan tegelijk een dikke body op board. Dat kan een game omdraaien lijkt mij?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• PCBaas
Chief-XL schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:24:
[...]
Dacht meteen aan lightbomb/flamestrike en dan tegelijk een dikke body op board. Dat kan een game omdraaien lijkt mij?
Yea, maar het feit dat het een Warlock legendary is maakt dit wat lastiger. Warlock heeft zulke grote field clears niet. :'(

5700X | RX 6600

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Chief-XL schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:24:
[...]

Het is een Warlock kaart he ;)

Ik vind m wel tof, genoeg manieren om hier iets leuks mee te doen lijkt me.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:43
PCBaas schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:27:
[...]

Yea, maar het feit dat het een Warlock legendary is maakt dit wat lastiger. Warlock heeft zulke grote field clears niet. :'(
wel toch die van 8 mana vermoord het hele board.. ow wacht

• PCBaas
Wognummer schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:30:
[...]
wel toch die van 8 mana vermoord het hele board.. ow wacht
Binnenkort ook een 10 mana die het hele board vermoord en je naar fatigue drawed... ow wacht :P

5700X | RX 6600

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

Nitai

Live the life you love.

separhim schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:02:
[...]

Er staat toch duidelijk this turn, combo's met Reno zijn dus niet mogelijk zonder twee 4 mana discount over beide heroes met thaurissan en Mal'Ganis verdwijnt met standard.
Ik denk niet dat deze kaart nou geweldig zal zijn, de beste combo's zijn met shadowflame en siphon soul maar voor de rest kan ik niet bedenken of er spells zijn die deze kaart goed maken.
Je hebt gelijk. Wellicht komen er ook nieuwe spells waarbij dit wel gaat werken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• aicaramba
Stel. Je hebt minder dan 10 health en je hebt via neferian een tree of life. Je speelt die kaart en je speelt tree of life. Dan gaat je health onder 0, wordt je gehealt en blijf je leven, neem ik aan?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-01 14:31
ik denk dat je dood gaat, omdat je eerst ''betaald'' om de card te gebruiken en pas daarna gebeurd de actie van de kaart :)

nothing stops this train

• PCBaas
Hoe het werkt met deathrattle:
YouTube: Kripp tries the Hearthstone Rules Challenge
YouTube: Kripp tries the Hearthstone Rules Challenge
1. spell gaat in, check for deaths
2. deathrattles gaan af in de volgorde waarin ze gespeeld zijn, check for deaths

Hoe het werkt met inspire/deathrattle:
YouTube: [Hearthstone Science] TGT Science #01: Inspire and Advanced Mechanics
1. hero power gaat in, check for deaths
2. deathrattles gaan allemaal af, check for deaths
3. inspire effects gaan af in de volgorde waarin ze gespeeld zijn, check for deaths

Het is nog heel twijfelachtig, want er is niet echt een precedent of er ook nog een "check for deaths" fase is tussen het activeren van een spell en het effect hiervan. Mijn eerste ingeving is hetzelfde als die van Mooyal, namelijk dat je het niet overleefd, maar het zou net zo goed kunnen dat de HS devs te lui zijn om een extra "check for deaths" fase te implementeren en dat je het toch overleefd. :P

EDIT:
Dit heb ik ook nog gevonden: YouTube: Cheesy Hearthstone Win - Explosive Trap?

It is commonly said that Truesilver Champion heals you before Explosive Trap, and that's why you stay alive. This is not true - you actually stay alive because your hero cannot die in the middle of a Phase (which the Preparation Phase is), and that is also why the order of play does not matter.[189][190] (Similar interactions, such as Floating Watcher vs Explosive Trap, work the same way.)[191]
http://hearthstone.gamepedia.com/Advanced_rulebook

[ Voor 21% gewijzigd door PCBaas op 08-04-2016 13:21 ]

5700X | RX 6600

• Nieuwevolger
ik vraag me af bij die nieuwe god kaart of er alleen targeted spells worden afgevuurd zoals een fireball of dat alle spells worden afgevuurd als een flamestrike of doom. met dat laatste zou het feest helemaal compleet kunnen zijn. dat je bijna lethal hebt en als 7e spell een three of life komt en daarna 3 pyroblasts op je face. alhoewel de kans groter is dat je de lotto wint maar goed.

maar een doom into een astral community lijkt me wel echt de next gen combo die mogelijk is.

[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-04-2016 13:26 ]

• aicaramba
Nieuwevolger schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:18:
ik vraag me af bij die nieuwe god kaart of er alleen targeted spells worden afgevuurd zoals een fireball of dat alle spells worden afgevuurd als een flamestrike of doom. met dat laatste zou het feest helemaal compleet kunnen zijn. dat je bijna lethal hebt en als 7e spell een three of life komt en daarna 3 pyroblasts op je face. alhoewel de kans groter is dat je de lotto wint maar goed.
Volgens mij gewoon alle spells. Secrets, draw cards, play minion, damage random, damage targeted. In standard wordt dat wel alleen de spells uit de standard set, lijkt me?

Theoretisch zou je ook 7 huffers kunnen krijgen, volgens mij :P OTK DECK!

Ik vraag me ook af hoe animatie van die kaart zal zijn. Gaan ze ook de animatie van elke spell laten zien? Anders zou het een grappige kaart zijn icm nozdormu.

[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2016 13:34 ]

• ruurd v.
Hier een aantal verduidelijkingen mbt Yogg-Saron:

Does Yogg Saron's battlecry target friendly characters ?
Yes, Yogg-Saron's Battlecry affects all potential targets, including your own hero.

Are the spells randomly chosen from the spells you've cast? Or are they completely randomly picked from all spells?
Yogg-Saron's spells are randomly selected from all collectible spells, and one is cast for each spell you've played.

Will the spells Yogg-Saron casts be from any class, or from your own? And I assume Standard-only spells in Standard.
Random effects in Standard will only use cards eligible for Standard play, so Yogg-Saron would only cast Standard spells.

Can Yogg-Saron hit himself?
Yes, Yogg-Saron can target himself, but even if he's destroyed or transformed, the full Battlecry still takes place.

If a card provides options, such as Raven Idol or Wrath, Yogg-Saron randomly selects one of those options when the spell is cast.

What if Yogg-Saron uses a card that can't activate on anything? like if it plays backstab but all minions are damaged?
In a case where one of Yogg-Saron's spells has no eligible targets, it fizzles.

Random targets means my fireballs can hit my own minions and my bufffs can land on the enemy??
That's correct! If a spell doesn't have text to prevent it, then any eligible target could be chosen.

Oi! About Yogg, the spells count as "cast" for things like counterspell or mana wyrm?
CORRECTION! Spells cast by Yogg-Saron will NOT buff Mana Wyrm, interact with Antonidas, trigger Flamewaker, etc.

What happens if you use Yogg Saron when your opponent have a gallywix on board ?
Yogg-Saron's spells count as being cast by Yogg-Saron, so they shouldn't interact with Gallywix or Lorewalker Cho.

• aicaramba
Ik denk dat ik die kaart als eerste ga craften. Zal een hele slechte kaart zijn, maar hij lijkt me zo grappig.

Nog 1 ding wat me niet duidelijk is. Kan deze kaart ook secrets casten voor je tegenstander? Targets are random, maar een secret target je niet. En aangezien de god hem cast, zou de secret dus altijd voor jou moeten zijn? Zelfde met kaarten als raven idol, shadow form, mind games, arcane missiles enzo?

Misschien is het wel een goede in burn mage.. Veel spells, allemaal face, snel de tegenstander op weinig health krijgen en deze kaart spelen voor de finish.

[ Voor 74% gewijzigd door aicaramba op 08-04-2016 14:16 ]

• Nieuwevolger
lol net een nieuw iets ontdekt. als je met een north sea kraken en brann een acolate of pain target, trekt hij gewoon 2 kaarten, ondanks dat de acolate of pain al dood is eigenlijk.

en pijnlijk verloren omdat hij door zijn cho de kans kreegt om een 2e keer monkeyen en daardoor taunt had en de beurt daarna met een charge de game kon finishen.

[ Voor 31% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-04-2016 14:17 ]

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:56
edit; moest in toernooi forum;

[ Voor 79% gewijzigd door Royy90 op 08-04-2016 14:48 ]

PSN Profile

aicaramba schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:36:
[...]
Op zich zou het nog wel een redelijke 'last resort' kaart kunnen zijn, als je ver aan het verliezen bent.
Maar wil je dan wel zo'n rng kaart? Een kaart die jou net zo goed kan omleggen, maar door extreme rng de tegenstander kan afmaken.

Zeer slechte kaart imo.

• aicaramba
Benjamin- schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:01:
[...]

Maar wil je dan wel zo'n rng kaart? Een kaart die jou net zo goed kan omleggen, maar door extreme rng de tegenstander kan afmaken.

Zeer slechte kaart imo.
Oh, ik zeg niet dat het een goede kaart is, maar hij lijkt me heel leuk.

• Nieuwevolger
trouwens wel grappig dat we bij regnaros the lightlord een 1 april grap was, maar hij komt er wel degelijk. het is wel een dikke anti aggro kaart maar voor de rest lijkt hij me niet zo heel goed.
Wow net uit een watch n learn quest Ragnaros Prep. en 2 Rare kaarten

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/904/635957179899135561.png

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/917/635957225549059259.png

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/285/915/635957212928414301.png

Weer 3 nieuwe kaarten en nog steeds een beetje meh.

[ Voor 71% gewijzigd door beuker19 op 08-04-2016 23:23 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
1/1 Warlock kaart is wellicht de vervanger van haunted creeper in Zoo, maar zie deze kaart niet in hand/renolock verschijnen. Anders is het een Argent Squire.

Druid kaart vind ik echt slecht, kun je beter een Power of the Wild spelen of als je tokens wilt wellicht Onyxia.

Hopelijke komen er nog leuke legendaries, tot nu niet echt onder de indruk van de huidige die gereleased zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 09-04-2016 00:50 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• PCBaas
Over Cho'Gall/Tree of Life: blijkbaar kan je dus geen Tree of Life activeren als je niet genoeg health hebt, want dan kan je de cost niet betalen. :'(

https://twitter.com/PlayH...status/718493678935937024

5700X | RX 6600

An1mA schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:45:
1/1 Warlock kaart is wellicht de vervanger van haunted creeper in Zoo, maar zie deze kaart niet in hand/renolock verschijnen. Anders is het een Argent Squire.

Druid kaart vind ik echt slecht, kun je beter een Power of the Wild spelen of als je tokens wilt wellicht Onyxia.

Hopelijke komen er nog leuke legendaries, tot nu niet echt onder de indruk van de huidige die gereleased zijn.
De 1/1 werkt denk ik wel beter in Warlock, denk alleen al aan iets zoals Power Overwhelming, Argent Squire gaat dood, deze krijgt een deathrattle. Tevens heeft dat ook weer synergy met Knife Juggler enz. Het is natuurlijk weer slechter met iets als Defender od Argus.

An1mA schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 00:45:

Nou tot nu toe is het zelfs in vergelijking met de classic set allemaal redelijk zwak met een paar uitzonderingen.

• aicaramba
Hier nog wat websites die yogg saron analyseren/verduidelijken:

https://docs.google.com/s...Dyt31inJo0/htmlview?pli=1

http://yoggsaronsimulator.herokuapp.com

Ik wil ook nog iets maken waarin in ik voor elke spel in verschillende bepaald hoe goed/slecht de spell is.

beuker19 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:23:
Wow net uit een watch n learn quest Ragnaros Prep. en 2 Rare kaarten

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weer 3 nieuwe kaarten en nog steeds een beetje meh.
Ik vind alle 3 de kaarten idd nogal meh.

• PCBaas
M'n nieuwste ladder deck:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rGASEif.png

5700X | RX 6600

• PCBaas
Geen Torch.

5700X | RX 6600

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Laatste vid van Kripp ( perfect storm 5) is erg lollig...

Beste comment: "Kripp the type of dude to get his girl pregnant and blame it on RNG." :) :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Ben nu bezig met een Control/Fatigue Warrior maar zoveel Aggro :'(
Ze blijven maar spammen met minions al verdwijnen de meest irritante minions gelukkig snel al ben ik bang dat Death's Bite bijna onmogelijk te vervangen en ben dan ook een voorstander om tenminste deze kaart een Classic te maken.
Ik zou graag zien dat tenminste elke class 1 kaart zou mogen houden in classic

1.Warrior-Death's Bite

2.Hunter-Webspinner

3.Mage- Echo of Duplicate

4.Druid-Druid of the Fang(Speciaal voor Beast Druid)

5.Paladin-Coghammer(Al is dit eigenlijk mijn 2e keus maar de Muster moet eigenlijk gecombineerd worden met Quartermaster))

6.Warlock-Darkbomb

7.Shaman-Neptulon

8.Rogue-Sabotage

9.Priest-Vol'Jin of Lightbomb(echt een hele moeilijke keuze maar de 1 hoort in Hearthstone en de ander heel erg goed al is Dr. Boom ook weg)

• Kasai

Kasai

Legendary

Death's Bite is denk ik wel de kaart die ik meest ga missen.

Daarna webspinner denk ik :) Wel grappig eigenlijk, de kaart an sich gaat weg, maar de spell Ball of Spiders natuurlijk niet.

Atlas#22744

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:49

Mauz1978

Console War Veteran

Niets gaat weg? Je kunt nog steeds ranken, ladderen en legend worden met Wild? Of krijg je straks ook verschil (cardback/achievment iets) in legend versies, standard of wild? Iedereen is maar aan het ach en weeen terwijl in feite alles het zelfde blijft in Wild, en alleen de grote toernooien naar standard gaan...

Something under the bed is drooling

Mauz1978 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:40:
Niets gaat weg? Je kunt nog steeds ranken, ladderen en legend worden met Wild? Of krijg je straks ook verschil (cardback/achievment iets) in legend versies, standard of wild? Iedereen is maar aan het ach en weeen terwijl in feite alles het zelfde blijft in Wild, en alleen de grote toernooien naar standard gaan...
De grote angst bij Wild is, is dat dit zo geonbalanceerd wordt door nieuwe combinaties, dat niemand dit meer zal spelen.

• separhim
Mauz1978 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:40:
Ten eerste, als ze niet veel aanpassen aan veel kaarten van GvG en naxx dan zal er net zoveel gezeikt worden over deze meta dus gaat niemand dat spelen want hoeveel mensen vinden dit nou een leuke meta?

Ten tweede, alle grote namen gaan standard spelen omdat de officiële toernooien standard worden, tenzij het expliciet anders wordt aangegeven waardoor de grote namen dus alleen maar standard gaan spelen. De punten voor deelname aan de qualificiers voor blizzcon kun je alleen maar verdienen met standard rank, niet met wild. Al met al zal dit leiden dat het hoge niveau van hearthstone exclusief wordt gericht is op standard, waardoor het lagere niveau dit zal kopiëren omdat dit altijd zo geweest is in Hearthstone.

Wild wordt gewoon het vergeten kindje van de ladder omdat iedereen die goed is zich gaat richten op standard.

• Mofkees
Benjamin- schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:05:
[...]

De grote angst bij Wild is, is dat dit zo geonbalanceerd wordt door nieuwe combinaties, dat niemand dit meer zal spelen.
ach een groot deel speelt toch voor lol, dus je deck hoeft natuurlijk niet voor legend gemaakt te zijn. Je hebt zowiezo veel meer combo mogelijkheden in wild en ik denk dat ie wel gespeeld wordt hoor. Ik zie hem anders gewoon als de nieuwe "casual", waar je voor lol een paar potjes speelt zonder enige consequenties.

Mofkees schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:15:
[...]

ach een groot deel speelt toch voor lol, dus je deck hoeft natuurlijk niet voor legend gemaakt te zijn. Je hebt zowiezo veel meer combo mogelijkheden in wild en ik denk dat ie wel gespeeld wordt hoor. Ik zie hem anders gewoon als de nieuwe "casual", waar je voor lol een paar potjes speelt zonder enige consequenties.
Als je voor de fun speelt ga je toch Standard spelen omdat je na 5x Zoo en 4x Secret Paladin er echt wel flauw van bent.
Waar ik normaal eigenlijk altijd wil winnen en een zo goed mogelijk deck wil spelen heb ik nu zelfs zoiets dat ik alleen nog maar decks die leuk zijn en met Elise.

Mofkees schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:15:
[...]

Maar de lol is er snel af wanneer er maar 3 decks heel sterk zijn, en de rest bagger in verhouding.

Bedoel bedenk even het ergste deck, en geef dat deck een winrate van 70%. Ten eerste zal bijna iedereen het gaan spelen, maar jij kan ook niet iets heel anders doen, want dan word je afgeslacht.

separhim schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:11:
[...]
Wild wordt gewoon het vergeten kindje van de ladder omdat iedereen die goed is zich gaat richten op standard.
Hmm, ik denk dat ze allebei wel gespeeld zullen worden. De hoofdfocus zal voor veel mensen waarschijnlijk wel op standaard liggen, maar ik verwacht dat Wild nog wel de nodige spelers zal aantrekken.

Zelf ga ik sowieso allebei spelen. Variatie houdt de game voor mij interessant. Niet het pewpewpew legend grind gedeelte van de game. Als 1 van de 2 modi saaier is dan de ander op een bepaald moment, dan ga ik me wel meer richten op de minder saaie modus.

• ruurd v.
Benjamin- schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:23:
[...]

Maar de lol is er snel af wanneer er maar 3 decks heel sterk zijn, en de rest bagger in verhouding.

Bedoel bedenk even het ergste deck, en geef dat deck een winrate van 70%. Ten eerste zal bijna iedereen het gaan spelen, maar jij kan ook niet iets heel anders doen, want dan word je afgeslacht.
Dat geldt voor standard natuurlijk ook. Ik denk dat, juist omdat er de meest bizarre combo's mogelijk gaan zijn, er in wild wel een behoorlijke variatie in viable decks zal zijn. Wat betreft secret pally in wild, met die eater of secrets zal die toch wel wat minder goed gaan zijn denk ik.

Maar goed, ik zal waarschijnlijk ook wel voornamelijk standard gaan spelen, maar zeker af en toe een potje wild for fun!
ruurd v. schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:58:
[...]

Dat geldt voor standard natuurlijk ook. Ik denk dat, juist omdat er de meest bizarre combo's mogelijk gaan zijn, er in wild wel een behoorlijke variatie in viable decks zal zijn. Wat betreft secret pally in wild, met die eater of secrets zal die toch wel wat minder goed gaan zijn denk ik.

Maar goed, ik zal waarschijnlijk ook wel voornamelijk standard gaan spelen, maar zeker af en toe een potje wild for fun!
Geen enkel deck komt ook maar in de buurt van de 70%, ook niet in de buurt van de 60%.
Je kan het straks een beetje vergelijken met Brawls, waar bepaalde decks extreem sterk zijn door de synergy.

Iedere class krijgt er nieuwe kaarten bij, deze kaarten zullen soms extreem goede synergy krijgen met kaarten die niet meer in standard zitten, daardoor zijn gebalanceerd in standard, maar ongebalanceerd in wild. Nu kunnen ze wel rekening houden met wild, maar zal hier wel een grens aanzitten. En bij de eerste uitbreiding is dit nog wel te doen, maar over 2 jaar zullen ze echt geen rekening meer houden met wild.

Dan zal je dus bepaalde decks hebben met zulke sterke combo's, waardoor ze echt veel te sterk zijn. Welke dat worden is nog onbekend, maar omdat ze weinig rekening houden met het balans in wild, zal dit betekenen dat er maar een paar decks viable zijn, en met een paar, bedoel ik ook echt 2 ofzo. En hoe graag mensen ook willen doen dat er maar 2-3 goede decks zijn nu, zijn dit in werkelijkheid veel en veel meer.

• Mofkees
als er echt zeg maar 3 über-decks zijn, is het volgens mij ook niet zo'n probleem om 5 wild-kaarten te gaan nerven hoor. Mja we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.

• aicaramba
Ik denk ook dat er snel hele OP decks komen in wild, omdat blizzard met het balancen weinig rekening houdt met wild format.

• Kasai

Kasai

Legendary

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CfxxFcBWcAMbwfm?format=pjpg&name=large

Nieuwe rogue kaart.

Atlas#22744

• PCBaas
1-2 mana te duur. :(

5700X | RX 6600

Kan leuk zijn in Maly Rogue i.c.m. Prep. Verder vrees ik dat de kaart nogal nutteloos kan zijn.
Ja nogal. Zeker 2. Opzicht is 3 kaarten voor 5 mana nog te doen, maar om heel eerlijk te zijn, hoeveel kaarten zou je opeens 3x in je hand willen hebben? Natuurlijk zijn die er wel, maar gemiddeld denk ik dat je liever 3 random kaarten uit je deck hebt, dan deze.

• PCBaas
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/286/173/635959803394972057.png

Dit is wel een van de lastigste kaarten tot nu toe. Qua stats is hij heel goed, maar hij is wel heel erg traag en heel erg zwak tegen Silence. Turn 4 inzetten, turn 5 ergens in prikken (ook zijn buffs nodig om value uit de 1/1 te halen) en dan kun je pas op turn 6 aanvallen met de 5/5 die hij spawned.

5700X | RX 6600

• ruurd v.
PCBaas schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:23:
[afbeelding]

Dit is wel een van de lastigste kaarten tot nu toe. Qua stats is hij heel goed, maar hij is wel heel erg traag en heel erg zwak tegen Silence. Turn 4 inzetten, turn 5 ergens in prikken (ook zijn buffs nodig om value uit de 1/1 te halen) en dan kun je pas op turn 6 aanvallen met de 5/5 die hij spawned.
Wel interessant met die nieuwe kaart die eerder gedoodde deathrattle minions summoned.
Voelt als een slechter Nerubian Egg aan. Ja de stats zijn iets hoger, maar inderdaad een silence maakt dit een hele dure kaart, terwijl de investering met Egg maar 2 mana is.

• Nieuwevolger
die thee kaart zou wel goed zijn voor een elise deck. maar er zullen wel betere elise decks komen dan rogue, dus ook weer waardeloos. die fake egg ziet er ook niet zo goed uit, helemaal niet als z'n voorganger.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
PCBaas schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:23:
[afbeelding]

Met jou en Benjamin eens.
Kaart is idd te langzaam en hopelijk gaan mensen niet denken dat dit de nieuwe Shredder word.
Kun je naar mijn mening nog beter een Yeti spelen puur voor stats.

En volgens mij kun je beter een Sprint spelen ipv de nieuwe Rogue kaart.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

LOL je ziet dat de power level omlaag gaat maar de laatste 2 kaarten zijn wel erg slecht pffff.
Ik hoop echt dat er nog wat goede kaarten komen anders denk ik dat Classic en TgT de way too go zijn.
Ik denk dat ranked steeds meer richting Arena gameplay gaat en dat pure stats steeds belangrijker worden en jammer genoeg zijn er nu steeds meer kaarten die gewoon in stats en tempo gewoon onder doen voor Yeti's, Harvest Golems en Ogers :+

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12-2025
Mooi toch, dat dit slechter is dan shedder of egg? Dat zijn nu net de kaarten die je niet meer wilt zien.
SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 06:33:
Mooi toch, dat dit slechter is dan shedder of egg? Dat zijn nu net de kaarten die je niet meer wilt zien.
Yeti en Senjin heb ik inmiddels ook vaak genoeg gezien.
Je vergeet wel even dat er ook heel veel goede kaarten verdwijnen waar ook niets voor in de plaats komt.
Ik ben bang dat we straks nog bijna allemaal de zelfde decks zien als nu met een paar aanpassingen.
Reno en Dragons deck kennen we nu ook wel dus dat is ook al niet meer nieuw.

• SeamusXanthus
Er zitten heus wel weer kaarten in die een Yeti vervangen, daar ben ik niet bang voor.
Waar ik wel bang voor ben is dat een grote hoeveelheid kaarten zo slecht zijn dat ze überhaupt niet worden gespeeld (meer dan normaal). Voordeel wel is dat TGT kaarten ineens weer relevant kunnen worden waardoor je netto meer variatie kan krijgen omdat er niet één 4-drop zo dominant is dat hij in elk deck komt.
Als dit trouwens de nieuwe power level is dan zal GvG en Naxx trouwens tot in de eeuwigheid domineren denk ik.
beuker19 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:03:
[...]

Yeti en Senjin heb ik inmiddels ook vaak genoeg gezien.
Je vergeet wel even dat er ook heel veel goede kaarten verdwijnen waar ook niets voor in de plaats komt.
Ik ben bang dat we straks nog bijna allemaal de zelfde decks zien als nu met een paar aanpassingen.
Reno en Dragons deck kennen we nu ook wel dus dat is ook al niet meer nieuw.
Ik vind goede kaarten te zwak uitgedrukt. Als je kijkt naar het powerlevel van de kaarten zoals Shredder, Dr. Boom, Haunted Creeper, Mad Scientist en Belcher ben ik blij dat deze kaarten verdwijnen. Ze domineren hun mana-spot. Als je als Shredder een Water Elemental verdrijft als neutral minion dan is je powerlevel te hoog.

Ik zou blij zijn als mensen weer Yeti's en Senjins gaan spelen of creatief met class cards.

De enige kaart die ik echt ga missen is Deaths Bite. Deze gaf CW meer glans maar maakte het niet OP.

• separhim
Die nieuwe rogue kaart is te duur voor wat het doet, vooral omdat je kans hebt dat je met een slechte kaart komt te zitten als 3 keer blade flurry of FoK, die je dan niet goed kan gebruiken. Ik denk dat het een te hoge risico is om te gebruiken voor de mana kost.

Die nieuwe neutral vind ik wel interessant, het zou goed kunnen passen in raptor rogue maar zoals anderen ook al hebben aangegeven is het natuurlijk wel zeer zwak tegen silence. Daarnaast is het wel een zeer goede kaart voor een N'Zoth deck.
Ik denk dat we ook niet moeten vergeten, dat basic/classic een set was die zich vooral op de kaart zelf richtte, dus de stats en wat het doet is vrij duidelijk. Later kregen we steeds meer synergy kaarten. Hierdoor lijken kaarten soms zwak in verhouding, omdat je de synergy nog mist.

Astie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:04:
[...]

Ik vind goede kaarten te zwak uitgedrukt. Als je kijkt naar het powerlevel van de kaarten zoals Shredder, Dr. Boom, Haunted Creeper, Mad Scientist en Belcher ben ik blij dat deze kaarten verdwijnen. Ze domineren hun mana-spot. Als je als Shredder een Water Elemental verdrijft als neutral minion dan is je powerlevel te hoog.

Ik zou blij zijn als mensen weer Yeti's en Senjins gaan spelen of creatief met class cards.

De enige kaart die ik echt ga missen is Deaths Bite. Deze gaf CW meer glans maar maakte het niet OP.
Belcher was gewoon noodzakelijk om te overleven maar er zijn veel betere 5 drops die ik normaal gesproken liever zou spelen.
Natuurlijk ben ik blij dat Dr 2,4 en 7 verdwijnen maar ik zou wel graag kaarten in WOG zien die in ieder geval de strijd kunnen aangaan met bepaalde classic en TGT kaarten maar tot nu toe valt het imho behoorlijk tegen.

• aicaramba
Ik vind het jammer dat er goede anti-agro kaarten verdwijnen als belcher, antique healbot, zombie chow en deathlord. Ik ben bang dat de nieuwe kaarten (voor zover aangekondigd) er niet voor kunnen zorgen dat de meta vertraagd en helemaal niet het verlies van die kaarten opvangen. Daardoor ben ik bang dat de meta net zo snel blijft/sneller wordt. Maargoed. Nog niet alles is aangekondigd.

• icemotion
aicaramba schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:51:
Ik vind het jammer dat er goede anti-agro kaarten verdwijnen als belcher, antique healbot, zombie chow en deathlord. Ik ben bang dat de nieuwe kaarten (voor zover aangekondigd) er niet voor kunnen zorgen dat de meta vertraagd en helemaal niet het verlies van die kaarten opvangen. Daardoor ben ik bang dat de meta net zo snel blijft/sneller wordt. Maargoed. Nog niet alles is aangekondigd.
Ja maar aan de andere kant verdwijnen ook een flink aantal van de super-aggro kaarten uit de meta zoals Minibot en Muster bij Paladin.

Nerubian eggs en implosion uit zoo en zo zijn er nog wel de nodige kaarten die vertrekken
icemotion schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:04:
[...]

Ja maar aan de andere kant verdwijnen ook een flink aantal van de super-aggro kaarten uit de meta zoals Minibot en Muster bij Paladin.

Nerubian eggs en implosion uit zoo en zo zijn er nog wel de nodige kaarten die vertrekken
Ik denk dat Face Hunter van de aggro decks nog het minste verliest.

• icemotion
xelfer schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:19:
[...]
Relatief weinig inderdaad, maar toch; Mad Scientist en Glaivezooka zitten straks niet meer in standard.

• separhim
xelfer schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:19:
[...]

Face shaman verliest alleen crackle geloof ik. Hoewel dit wel een zeer goede kaart was voor hen.
Klopt, Face Shaman verliest alleen Crackle, en dat kan je vervangen met iets als Wolf Rider of Arcane Golems. Dit deck zal gewoon face blijven gaan.

• icemotion
We weten natuurlijk ook nog niet welke kaarten ze gaan aanpassen uit de classic en basic set.. misschien dat daarmee Face shaman ook nog klappen krijgt.

• aicaramba
icemotion schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:37:
We weten natuurlijk ook nog niet welke kaarten ze gaan aanpassen uit de classic en basic set.. misschien dat daarmee Face shaman ook nog klappen krijgt.
Remove charge mechanic from game.

Ik ben nog steeds een voorstander van het geven van heroes 35 of 40 health.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 12-04-2016 10:59 ]

• SeamusXanthus
Ik denk serieus dat dat niet unblanced zou zijn. Alleen Alex moet je dan aanpassen.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb tegenwoordig bijhoorlijk veel problemen tegen het Control Warrior-netdeck met mijn mid-range Paladin. Ik krijg ze vaak bijna dood, maar door die enorme draw en die enorme hoeveelheid Armor (ook door die nieuwe 'upgrade van je hero-power kaart) is het vaak niet te doen om ze dood te krijgen late-game. Nu rond rank 13 kom ik dit deck heel veel tegen.

• aicaramba
SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:07:
Ik denk serieus dat dat niet unblanced zou zijn. Alleen Alex moet je dan aanpassen.
Ja, ook kaarten als molten giant moet je aanpassen.

Grotman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:09:
Ik heb tegenwoordig bijhoorlijk veel problemen tegen het Control Warrior-netdeck met mijn mid-range Paladin. Ik krijg ze vaak bijna dood, maar door die enorme draw en die enorme hoeveelheid Armor (ook door die nieuwe 'upgrade van je hero-power kaart) is het vaak niet te doen om ze dood te krijgen late-game. Nu rond rank 13 kom ik dit deck heel veel tegen.
Wil je deze games winnen, dan moet je met de gedachte van fatigue tegen ze spelen.

Grotman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:09:
Justicar is Mvp in deze match up verder moet je nooit te veel spelen ivm Brawl die men tegenwoordig 2x speelt.
Voor de rest zo veel mogelijk dudes maken en ze gewoon kapot grinden.

beuker19 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:09:
[...]

Justicar is Mvp in deze match up verder moet je nooit te veel spelen ivm Brawl die men tegenwoordig 2x speelt.
De nieuwe CW heeft enorm veel whirlwind effecten. Dit ga je met simpel dudes aanmaken echt niet redden. Te simpele benadering van een prachtige strategische matchup.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:09:
[...]

Dat probeer ik ook en soms lukt het, maar mijn dudes zijn inderdaad snel dood zoals hierboven ook al gezegd wordt. Ik kom vooral veel rush en heel erg control tegen, dus ik probeer met mijn mid-range veelzijdig te zijn, en het lukt ook vaak. Mijn winst-% is nog positief, maar control warrior en -priest zijn mijn moeilijkste match-ups. Ik zal waarschijnlijk mijn deck moeten aanpassen op de betere ranks.
Astie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:04:
[...]

De nieuwe CW heeft enorm veel whirlwind effecten. Dit ga je met simpel dudes aanmaken echt niet redden. Te simpele benadering van een prachtige strategische matchup.
Daarbij is maar de vraag of je uberhaupt wel dudes wilt maken. Ik kies er geregeld voor om geen hero power te gebruiken, omdat dit Brawl sterker maakt wanneer je andere minions op het veld hebt.

Tegen CW win je door op fatigue te spelen, en zo belangrijk zijn die paar dudes dan niet.

Benjamin- schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:32:
[...]

Daarbij is maar de vraag of je uberhaupt wel dudes wilt maken. Ik kies er geregeld voor om geen hero power te gebruiken, omdat dit Brawl sterker maakt wanneer je andere minions op het veld hebt.

Tegen CW win je door op fatigue te spelen, en zo belangrijk zijn die paar dudes dan niet.
Tegen CW winnen door op fatique te spelen? Die moet je even uitleggen. Er is geen beter deck om op fatique te winnen dan CW (op mill decks na natuurlijk)
Grotman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:09:
[...]

Dat probeer ik ook en soms lukt het, maar mijn dudes zijn inderdaad snel dood zoals hierboven ook al gezegd wordt. Ik kom vooral veel rush en heel erg control tegen, dus ik probeer met mijn mid-range veelzijdig te zijn, en het lukt ook vaak. Mijn winst-% is nog positief, maar control warrior en -priest zijn mijn moeilijkste match-ups. Ik zal waarschijnlijk mijn deck moeten aanpassen op de betere ranks.
Midrange Paladin is ook net geen tier 3 deck.
Ik speel nu gewoon Secret Paladin omdat het deck simpel weg gewoon veel sterker is.
Ik zelf speel nu ook de CW nieuwe stijl en inderdaad heb je nu 4 whirlwind effecten en bash is enorm goed tegen de Shredder en slam tegen Minibot ook heeft de huidige versie geen Dr. Boom.

Ik heb trouwens in de huidige build maar 1 war axe en Gorehowl die bijna tegen alle Control decks Mvp is.

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 12-04-2016 14:30 ]

• Mofkees
Astie schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:20:
[...]

Tegen CW winnen door op fatique te spelen? Die moet je even uitleggen. Er is geen beter deck om op fatique te winnen dan CW (op mill decks na natuurlijk)
ach gewoon dreadsteeds nemen en Jaraxxus, ik win altijd fatigue war als dreadlock tegen ze :D

Die versie met 2x deathlords is inderdaad erg moeilijk, als je van ze in fatigue will winnen.

Is er weer een bekende met druid bezig of zo, vandaag echt min. 60% potjes tegen druid gespeeld.

Pagina: 1 ... 56 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.