En toch is de discussie heel actief, en wanneer ze straks met goede kaarten uitkomen, dan gaat iedereen erover praten.

Slechte publiciteit bestaat niet in dit geval.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:33
beuker19 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:00:
[...]

LOL met de kaarten die ze nu hebben bekend gemaakt creëer je eerder een anti hype.
Zonder goede/leuke kaarten om te spelen zie ik geen enkele reden om een pre order te plaatsen en de kaarten die wel goed zijn kan ik dan wel craften.
Ik heb ook nog geen pre-order geplaatst en na de hype van TGT ben ik wat voorzichtiger met de expansions van Blizzard. Ik vind de meeste kaarten niet zo slecht als jij dat lijkt te vinden maar een aantal lijken redelijk gelijk met classic kaarten qua stats.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-02 20:41
Maar nu hoeft de expansion ook niet zo goed te zijn, want hij hoeft niet tegen gvg op te boxen. Het is allemaal relatief.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

beuker19 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:00:
[...]

LOL met de kaarten die ze nu hebben bekend gemaakt creëer je eerder een anti hype.
Zonder goede/leuke kaarten om te spelen zie ik geen enkele reden om een pre order te plaatsen en de kaarten die wel goed zijn kan ik dan wel craften.
Elke reclame is goede reclame tegenwoordig.

En zoveel negativiteit lees ik er nog niet over. Behalve van jou dan :)

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-02 07:28
Als die slime taunt had gehad was het een prima kaart geweest (yeti met taunt verdeeld over twee bodies). Nu is hij niet verdedigend genoeg voor een Sludge Belger rol en heeft niet genoeg value voor een Harvest Golem rol.

• separhim
SeamusXanthus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:33:
Als die slime taunt had gehad was het een prima kaart geweest (yeti met taunt verdeeld over twee bodies). Nu is hij niet verdedigend genoeg voor een Sludge Belger rol en heeft niet genoeg value voor een Harvest Golem rol.
Klopt en het feit dat allebei de minions zo weinig stats hebben zorgt ervoor dat hij zelden goed kan traden.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Wat vinden jullie van Forbidden Healing?
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/283/618/635938525687773754.png

Lijkt me best wel een leuke kaart om late game nog terug te komen, al mis je wel de card draw van Lay on Hands

Omelette du fromage!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-12-2025

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dxta schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:40:
[afbeelding]

Lijkt me best wel een leuke kaart om late game nog terug te komen, al mis je wel de card draw van Lay on Hands
Velen -> Auchenai -> Forbidden Healing 8)7

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Ik heb zelf pas 830 gold. Ben nu een goeie anderhalve week bezig, maar het gaat helaas niet heel hard als je enkel dailies doet. Ik heb wel redelijk geluk met het rerollen van quests, heb meestal toch wel een 50 of 60g quest te completen. Wat ik zelf doe is overigens gewoon quests opsparen tot ik er 2-3 heb en ze dan completen. Ik log wel elke dag in om mijn quest te checken en waar nodig te rerollen. Op dit moment probeer ik te vermijden dat ik 40g quests moet completen.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Darkfreak schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:42:
[...]

Velen -> Auchenai -> Forbidden Healing 8)7
Nope xD

Het is een Paladin kaart geen priest kaart.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

icemotion schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Nope xD

Het is een Paladin kaart geen priest kaart.
Gewoon lucky met Grand Crusader zijn XD!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• separhim
[afbeelding]

Ik zie het niet goed worden, het heeft geen comeback potential omdat het al je mana gebruikt en het is slechter qua tempo dan andere healing opties die paladins hebben.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-02 20:41
[afbeelding]

Ik weet het niet. Kan handig zijn omdat hij flexibel is, maar is minder value dan de druid heal: 3 mana, 8 hp. De paladin heal: 2 mana, 6hp. Priest heal: 1 mana, 5hp. En de shaman heal: 3 mana, 7/14 heal.

Alleen wordt de priest heal gebruikt. Sowieso is hij voor priest het beste, omdat priest meer synergy heeft.
Ook kan hij met auchenai soulpriest voor flinke burst damage zorgen.

Ah, paladin kaart. Nee, zal niet gespeeld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 21-03-2016 11:55 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• separhim
aicaramba schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:54:
[...]

Ik weet het niet. Kan handig zijn omdat hij flexibel is, maar is minder value dan de druid heal: 3 mana, 8 hp. De paladin heal: 2 mana, 6hp. Priest heal: 1 mana, 5hp. En de shaman heal: 3 mana, 7/14 heal.

Alleen wordt de priest heal gebruikt. Sowieso is hij voor priest het beste, omdat priest meer synergy heeft.
Ook kan hij met auchenai soulpriest voor flinke burst damage zorgen.
Healing zonder dat je een minion spawnt is sowieso zwak in hearthstone. Flash heal wordt alleen gebruikt omdat het synergy heeft met auchenai want met justicar heb je bijna hetzelfde maar kun je de kaartslot gebruiken voor iets nuttiger.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Gister heeft gewoon een gozer de europese winter chaimpions gewonnen met een face hunter, midrange pally en een burst yolo freeze mage zonder de archmage maar met 2 torches en novice engineers ipv loot hoarder. Thuis zit die freeze mage nu uit te proberen op stream en meneer had net 28 damage burst in z'n hand wat hij in 1 beurt kon spelen.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Nieuwevolger schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:09:
Gister heeft gewoon een gozer de europese winter chaimpions gewonnen met een face hunter, midrange pally en een burst yolo freeze mage zonder de archmage maar met 2 torches en novice engineers ipv loot hoarder. Thuis zit die freeze mage nu uit te proberen op stream en meneer had net 28 damage burst in z'n hand wat hij in 1 beurt kon spelen.
Ziek!

Ik kijk nu naar Thijs, hij speelt 'burn mage', heeft al 2x one turn kill gehad.

Atlas#22744

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:06
Hoe werkt het eigenlijk met die forbidden cards? Zijn dat gewone kaarten als alle andere, of draw je die op een speciale manier?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:28:
Hoe werkt het eigenlijk met die forbidden cards? Zijn dat gewone kaarten als alle andere, of draw je die op een speciale manier?
Zijn volgens mij gewoon 'corrupted' versies van bestaande kaarten die verder als gewone kaarten werken.
Dus die stop je gewoon in je deck, en draw je normaal.

Piet_Piraat7 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:28:
nee ze nemen gewoon een cardslot in.
Volgens mij heeft de Priest card wel kans op ook minions van andere classes anders zou hij wel een stuk slechter zijn en Battlecry's gaan niet af.
Naira is al best een gevestigde naam in het pro circuit.

[ Voor 37% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2016 12:41 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• separhim
Ik moet wel zeggen dat die winnaar niet echt overtuigde, de manier waarop hij die freeze mage vs aggrodin speelde was tenenkrommend slecht zeg.
Ngangatar schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:14:
[...]

Elke reclame is goede reclame tegenwoordig.

En zoveel negativiteit lees ik er nog niet over. Behalve van jou dan :)
Nou ik lees anders ook zeer weinig positieve berichten.
Ik denk echt dat de meesten tot nu toe hier veel te positief zijn over de nieuwe kaarten.
Op C'Thun incl. Followers en die 0 mana Priest kaart na denk ik niet dat de andere kaarten ooit gespeeld gaan worden in ranked en zelfs voor de arena zijn ze allemaal maar meh.
Ik zou ook liever positief zijn en nu al mogelijkheden zien om de leuke deck te bouwen maar smdat is nog niet het geval.

separhim schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Ik moet wel zeggen dat die winnaar niet echt overtuigde, de manier waarop hij die freeze mage vs aggrodin speelde was tenenkrommend slecht zeg.
Is dat ook niet die wintradende asshole die een tijdje terug in het nieuws was?

• separhim
xelfer schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Is dat ook niet die wintradende asshole die een tijdje terug in het nieuws was?
Hij gedurende het 2015 seizoen gebanned voor wintrading ja. Als ik zie hoe hij speelt kan ook wel zien waarom veel spelers van andere kaartenspellen hearthstone niet serieus nemen als een competitief kaartspel.
separhim schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Hij gedurende het 2015 seizoen gebanned voor wintrading ja. Als ik zie hoe hij speelt kan ook wel zien waarom veel spelers van andere kaartenspellen hearthstone niet serieus nemen als een competitief kaartspel.
HS is in de basis gewoon simpeler dan kaartspellen als Magic, waardoor je niet altijd goed hoeft te spelen om toch te winnen. Daarnaast kan je in HS beter spelen dan je tegenstander en toch verliezen.....

In toernooi formaat krijg je daardoor vaak dat verschillende spelers een toernooi winnen en het is niet altijd zo dat de beste speler ook het toernooi wint.

• separhim
xelfer schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:06:
[...]

HS is in de basis gewoon simpeler dan kaartspellen als Magic, waardoor je niet altijd goed hoeft te spelen om toch te winnen. Daarnaast kan je in HS beter spelen dan je tegenstander en toch verliezen.....

In toernooi formaat krijg je daardoor vaak dat verschillende spelers een toernooi winnen en het is niet altijd zo dat de beste speler ook het toernooi wint.
Klopt en als je hem zo zag in, zijn moeilijkste deck was freeze mage in de finale en hij kreeg het voor elkaar er slecht voor te staan in een match-up die zwaar favored was voor hem omdat hij zeer inconsequent deed met facedamage en trading, zijn twee andere decks waren nou niet echt lastig te noemen en de rest van het toernooi leek hij ook niet echt op te vallen door bijzonder intelligent te spelen.

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:06
Jammer dat de brawl alweer voorbij is, vond deze week echt leuk

Verwijderd

Zo, aardig lucky gehad, kreeg een pack door een quest, Legendary Tirion Fordring, en een golden Aldor Peacekeeper, normaal gezien speel ik altijd mage, momenteel mech mage:) Nu zit ik te twijfelen of ik niet beter paladin kan spelen, heb nog 1600 dust over, zou ook evt Dr Boom kunnen craften voor in mijn mech deck

• Kasai

Kasai

Legendary

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:46:
Zo, aardig lucky gehad, kreeg een pack door een quest, Legendary Tirion Fordring, en een golden Aldor Peacekeeper, normaal gezien speel ik altijd mage, momenteel mech mage:) Nu zit ik te twijfelen of ik niet beter paladin kan spelen, heb nog 1600 dust over, zou ook evt Dr Boom kunnen craften voor in mijn mech deck
Ben je van plan om wild te gaan spelen?

Atlas#22744

Verwijderd

Kasai schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Ben je van plan om wild te gaan spelen?
Weet ik nog niet, heb nog niet veel over gelezen ;)

• Kasai

Kasai

Legendary

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:48:
[...]

Weet ik nog niet, heb nog niet veel over gelezen ;)
Met de volgende expansion (whispers of the old gods) krijgen we 2 speel varianten, wild en standard.

Standard bevat alleen de laatste expansions, naxx en GvG gaan er uit. Dus geen mechs meer en dus ook geen dr Boom.

Meer info; http://www.hearthpwn.com/...-whispers-of-the-old-gods

Atlas#22744

Verwijderd

Hmm das enigszins wel jammer, zag al dat de adventures ook weg gaan van naxx, die zou ik graag nog willen spelen, lijkt me erg leuk om te doen, maar ik heb momenteel 70 gold :+
Ik zit te twijfelen welke legendary ik zou moeten craften, ik kan er ook voor kiezen om een hele paladin deck te beginnen icm Tirion

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:46
Ik zou standard afwachten. Tirion wordt wel de beste class legendary genoemd, en zit dus misschien wel bij die 10-12 Classic kaarten die ze gaan nerfen. In dat geval zou je volle dust krijgen (3200?).

Als je nu 700 gold opspaart om de eerste wing van Naxxramas te kopen, dan kun je de rest later nog doen.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:57:
Hmm das enigszins wel jammer, zag al dat de adventures ook weg gaan van naxx, die zou ik graag nog willen spelen, lijkt me erg leuk om te doen, maar ik heb momenteel 70 gold :+
Ik zit te twijfelen welke legendary ik zou moeten craften, ik kan er ook voor kiezen om een hele paladin deck te beginnen icm Tirion
Zo lang je Tirion maar niet gaat dusten :( en er is vast een manier om hem te gebruiken in een midrange ''budget'' deck of eens kijken naar die nieuwe pre made Blizzard decks.
Verder zou ik nu niets gaan craften omdat je niet weet wat er nog komen gaat.
Het is sowieso niet verstandig om maar met 1 class te spelen ivm. de quest die je krijgt en de verschillende speelstijlen die je toch een beetje moet leren.

[ Voor 14% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2016 14:54 ]

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

108rogar schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:58:
Ik zou standard afwachten. Tirion wordt wel de beste class legendary genoemd, en zit dus misschien wel bij die 10-12 Classic kaarten die ze gaan nerfen. In dat geval zou je volle dust krijgen (3200?).

Als je nu 700 gold opspaart om de eerste wing van Naxxramas te kopen, dan kun je de rest later nog doen.
Als ie ge-nerfed gaat worden krijg je 1600 dust. Bij een golden zou het 3200 zijn.

• 108rogar
Oja, ik las golden, mijn fout. Dan zou ik 'm zeker niet dusten tenzij hij generft wordt.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:55
Afbeeldingslocatie: http://www.gosugamers.net/files/images/news/2016/march/doom-actual-1.png

http://www.gosugamers.net...old-gods-card-reveal-doom

Dit is gewoon de "Varian Wrynn" van deze set. Lijkt goed, maar is slecht.

[ Voor 16% gewijzigd door PCBaas op 21-03-2016 16:15 ]

5700X | RX 6600

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Uhm, is hier over nagedacht?

Wanneer wil je je hele bord clearen + jezelf millen?

Good old Handlock tapt 10/10. :P
Renolock tapt 9/10 keer.
Zoo gaat zijn eigen bord niet clearen! Heeft het juist nodig van tempo play.

[ Voor 82% gewijzigd door murphylee op 21-03-2016 16:21 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vrij slechte kaart. Maar qua art wel tof zo te zien.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-01 13:10

Satom

Verzamel ervaringen

Warlock-class card? Hmm dus je wiped het veld en pakt voor elk gekill'de minion een nieuwe kaart, de Warlock speler?..
PCBaas schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:09:
[afbeelding]

De keer dat je die kaart moet spelen en daardoor 5 kaarten milled omdat je hand al bijna vol is, is de keer dat je deze kaart weer uit je deck haalt.

Varian Wrynn vond ik altijd al slecht, zoals ik aan het begin ook al tegen je zei :p.
[afbeelding]

Andere variant van Twisting Nether. Wanneer deze echt value heeft is als er een groot aantal minions liggen. Deze speel je niet om 2 minions te verwijderen. Daarvoor geef je geen 10 mana uit (tenzij je echt niet anders kan). dus je pakt al snel 5 kaarten. Dat is voor Warlock in mijn ogen een directe overdraw.

;w

• Nieuwevolger
Haha wat voor kaart is dat nou, kan je hem straks niet spelen omdat je te veel minions vernietigd en jezelf regel recht naar fatigue lijd en millt. En bij te weinig minions te vernietigen krijg je geen value. Kaart zou goed zijn in andere decks, maar dus echt totaal niet in warlock.

• SeamusXanthus
Hmm, hoewel Twisting Nether weldegelijk een plekje heeft gevonden in ranken, en deze kaart met het verdwijnen van een boel deathrattle minions denk ik alleen maar beter zal worden, kan ik me niet voorstellen dat card draw op dat moment zo belangirjk is dat je Doom ipv Twisting Nether gaat spelen.

Wat dat betreft lijkt blizzard aan reversed power creep te doen, de kaarten zo slecht maken dat ze slechter zijn dan classic :D

• Nieuwevolger
xelfer schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:22:
[...]

De keer dat je die kaart moet spelen en daardoor 5 kaarten milled omdat je hand al bijna vol is, is de keer dat je deze kaart weer uit je deck haalt.

Varian Wrynn vond ik altijd al slecht, zoals ik aan het begin ook al tegen je zei :p.
Zo slecht is varyan wrynn niet als je maar steeds aan het top decken bent, alleen ze grote zwakte is als je hem z'n beetje als laats trekt hij compleet waardeloos is.

• 108rogar
Als Doom nou net zo'n bordvullende animatie krijgt als Twisting Nether kun je ze voor de show allebei in je deck doen. En dat verwacht niemand, dus na je eerste 2 board clears gaan ze all-in, en dan pak je ze! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 108rogar op 21-03-2016 17:22 ]

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[afbeelding]

Kaart die weinig zin heeft (erg traag, mill risico), maar ja we zien wel waar dit past in de splitsing standard en wild. Ik heb wel de pre-order gedaan >:)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Turfschipper
  • Laatst online: 08-02 01:30

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:57:
Volgens mij is het zo dat als je nu de 1ste wing unlockt van naxx, je de andere wings ook nog kan halen na de nieuwe uitbreiding.

En dan kan je dus ook de avonturen spelen.

Heb je na het uitkomen van de nieuwe uitbreiding nog niet de 1ste wing gehaald. Dan gaat het hele avontuur voor altijd op slot voor die speler.

Zou dit nog wel even checken, want het is al een tijdje geleden dat ik dat gelezen heb. Het kan inmiddels gewijzigd zijn, dus hou een slag om de arm.

Well het checken waard mocht je nog interesse hebben in die avonturen.
SeamusXanthus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:46:

Wat dat betreft lijkt blizzard aan reversed power creep te doen, de kaarten zo slecht maken dat ze slechter zijn dan classic :D
En dat is positief :?
Ik zit niet echt te wachten op een meta als die voor Naxx en GvG.
Het moet toch mogelijk zijn op speelbare kaarten te maken die niet direct zo sterk zijn als een Shredder of Dr. Boom maar toch op zijn minst een yeti met een effect.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
beuker19 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:14:
[...]

En dat is positief :?
Ik zit niet echt te wachten op een meta als die voor Naxx en GvG.
Het moet toch mogelijk zijn op speelbare kaarten te maken die niet direct zo sterk zijn als een Shredder of Dr. Boom maar toch op zijn minst een yeti met een effect.
Blizzard laat toch al sinds het begin van HS zien dat ze (nog) geen idee hebben over card balance?
Met al dat geld kunnen ze beter een Kelly Digges of Zac Hill inhuren zodat ze wat kunnen opsteken ;)
108rogar schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:22:
Als Doom nou net zo'n bordvullende animatie krijgt als Twisting Nether kun je ze voor de show allebei in je deck doen. En dat verwacht niemand, dus na je eerste 2 board clears gaan ze all-in, en dan pak je ze! ;)
Als ze all-in gaan dan pak je in ieder geval een hele hoop..... :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08

Nitai

Live the life you love.

Slechte kaart wel, maar misschien viable icm een andere kaart (zoals Fizzlebang). Maar wel een hoge 'theoretische' factor. Ach misschien wel leuk voor een Tavern Brawl ofzo :D

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 15:03
Lijkt een slechte kaart inderdaad, maar aan de andere kant;

We hebben geen idee wat de meta gaat doen met de wijziging van regels. Ook hebben we pas een klein deel van de expansion cards gezien. Ik wacht graag af. Tijdlang werd gedacht dat Malygos of Thuzad unplayable waren, die zie je nu ook meer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

corset schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:43:
Lijkt een slechte kaart inderdaad, maar aan de andere kant;
Dit lijkt me anders een prima kaart voor in arena :)

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:19:
[...]

Het is een epic
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 00:19:
[...]

Weet ik niet ligt aan meerdere factoren.
Je geeft de tegenstander direct weer de mogelijkheid om 10 Mana op een leeg bord te spelen dus hij moet wel een bijna lege hand hebben maar aan de andere kant kan deze kaart je ook helpen om uit een hopeloze situatie te komen.
Het is tevens een epic dus zo heel vaak zou je hem ook niet tegenkomen en er zijn betere epics.

• SeamusXanthus
Natuurlijk niet, maar ik denk dat het niet zo'n vaart gaat lopen dus ik kan er (nu nog) om lachen.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

bweh, freeze mages is al wat de klok slaat op ranken, ik snap na meer dan 2 jaar HS nog steeds niet wat er zo leuk is aan die 1 trick pony decks waar je altijd hetzelfde doet qua win condition.

• separhim
Ngangatar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:58:
bweh, freeze mages is al wat de klok slaat op ranken, ik snap na meer dan 2 jaar HS nog steeds niet wat er zo leuk is aan die 1 trick pony decks waar je altijd hetzelfde doet qua win condition.
Welk deck speel jij dan? Daarnaast hebben zowat alle control/midrange deck wel een vorm van win condition.

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Ngangatar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:58:
Sorry. Ik was vanochtend ook bezig als Freeze Mage. Dat deck speel ik vaak onderweg op de telefoon omdat ik het door en door ken en dus ook wel op half vermogen kan spelen. Je speelde toch geen aggro-warrior of combo-druid? O-)

Overigens is er echt niet maar 1 win-condition als Freeze Mage hoor. Ik tel er toch zeker 3 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Exclusive501 op 22-03-2016 11:17 ]

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/special1/openingsbanner.png

Na het succesvolle eerste toernooi zijn we toe aan het volgende toernooi. Royy90 en ik hebben lang nagedacht en veel getest en zijn tot een leuke set speciale regels gekomen. Zie het topic voor meer details.

GoT Hearthstone Special #1 is geboren!

GoT Hearthstone Special #1

• Kasai

Kasai

Legendary

Leuke regels! Helaas mis ik een hoop GvG en TGT kaarten, dus deze ga ik overslaan.

Atlas#22744

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:30
Kasai schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:38:
Leuke regels! Helaas mis ik een hoop GvG en TGT kaarten, dus deze ga ik overslaan.
Dit maakt helemaal niet uit! Vergeet niet dat er slechts een paar hele goede kaarten zijn. De rest zal allemaal moeten aanvullen met overige kaarten. Daarnaast heb je vast wel heel veel goede basic kaarten lijkt me, bijv; yeti, fireball, innervate, swipe, frostbolt, sen jin enz enz :) Je bent echt niet de enige die niet alle kaarten heeft, en dat is juist het leuke van dit toernooi! Daarnaast kom je in een poule en is het niet direct knock-out!

PSN Profile

• Kasai

Kasai

Legendary

Royy90 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:43:
[...]

Dit maakt helemaal niet uit! Vergeet niet dat er slechts een paar hele goede kaarten zijn. De rest zal allemaal moeten aanvullen met overige kaarten. Daarnaast heb je vast wel heel veel goede basic kaarten lijkt me, bijv; yeti, fireball, innervate, swipe, frostbolt, sen jin enz enz :) Je bent echt niet de enige die niet alle kaarten heeft, en dat is juist het leuke van dit toernooi! Daarnaast kom je in een poule en is het niet direct knock-out!
Hmm dat is zo, fuck het maar, ik doe gewoon mee :)

Atlas#22744

Kasai schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Hmm dat is zo, fuck het maar, ik doe gewoon mee :)
Haha jij bent makkelijk over te halen. Dat gebeurt mij ook altijd op zaterdag avond als ik gevraagd wordt om mee uit te gaan.

• Kasai

Kasai

Legendary

Astie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:52:
[...]

Haha jij bent makkelijk over te halen. Dat gebeurt mij ook altijd op zaterdag avond als ik gevraagd wordt om mee uit te gaan.
Haha herkenbaar, ik kan niet omgaan met sociale druk :+

Atlas#22744

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05-2025
Ik zou Doom ook niet te vaak verwachten, maar het heeft wel wat opties.

Als je Doom speelt, zou je wat meer on curve kaarten kunnen spelen, zodat je hand niet te groot wordt. Dus dan hou je wat meer leven over en is de extra draw juist wel prettig.
Na Jaraxxus gaat de tegenstander vaak all-in, om de 'gratis' 6/6 demons voor te zijn. En jij bent je draw kwijt.
Dat kan een mooi moment zijn om Doom! te spelen en nog wat kaarten te trekken, die taunt of heal die je dan goed kunt gebruiken.
Met je defender of argus of sunfury kun je altijd een 6/6 en nog een medium minion taunten.

In Wild zou je met Wilfred Fizzelbang een K'T of Doom kunnen trekken voor 0 mana, das ook een leuke combo op 10.
Een Reno-deck met alle board clears en wat hogere curve, zou ik me zeker mee kunnen vermaken.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:55
Rond 21:00 uur is er een legendary reveal door Kripp op z'n youtube kanaal.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeKydo3UUAApduY.png

https://twitter.com/Kripparrian/status/712327914017181696

HYPE!

5700X | RX 6600

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-02 14:41
interessant. :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeK0moxVAAAmRkV.png:large
Leuke kaart :). Een mini Explosive Sheep. Geen idee of de kaart daadwerkelijk speelbaar is, maar ik hou van AOE removal.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-02 14:41
xelfer schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:54:
[...]

Leuke kaart :). Een mini Explosive Sheep. Geen idee of de kaart daadwerkelijk speelbaar is, maar ik hou van AOE removal.
Denk wel aardig in patron decks als een soort vervanger voor unstable ghoul in standard.

• Kasai

Kasai

Legendary

Ook leuk voor anti aggro, meeste early aggro minions hebben niet zoveel health.

Atlas#22744

• 108rogar
Hmm, het voelt steeds meer alsof ze GvG en Naxxramas afpakken om het in een nieuw jasje terug te kunnen verkopen. Ja, ik snap ook wel dat ze wat gaten moet vullen die die twee sets achterlaten, maar ik dacht eigenlijk dat ze daarvoor iets nieuws zouden verzinnen.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:57
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/284/12/635942557135375705.png

Beste nieuwe kaart tot nu toe? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sypheron op 22-03-2016 21:06 ]

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Als het de "Kripp-Legendary" is wel ja :p

EDIT: Je plaatje doet het nu wel dus gewoon: ja ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Exclusive501 op 22-03-2016 21:07 ]

Ik vind het best een aardige kaart. Deze i.c.m. Lightning Storm ofzo zou wel aardig kunnen healen :). Shaman heeft sowieso wel kaarten nodig die Midrange viable kunnen maken.

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zeker. >:)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• jmxd
  • Niet online
auto-include Legendary voor Shaman vanaf nu i.m.o.
Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/284/12/635942557135375705.png

Leuke kaart maar moet wel gecombo'd worden anders heb je er niets aan helaas wel de beste kaart tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CeK0moxVAAAmRkV.png:large

Sorry hoor maar dit...... 8)7
Dit is gewoon een veel slechtere Unstable Ghoul.
Deze kaart en die mislukte Sludge Belcher zorgen er voor dat ik steeds minder zin krijg in Old Golds.
Wat misschien wel interessant is of deze kaart op een of andere manier interactie heeft met N'Zoth

[ Voor 34% gewijzigd door beuker19 op 22-03-2016 22:06 ]

• jmxd
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:02:
[afbeelding]

Leuke kaart maar moet wel gecombo'd worden anders heb je er niets aan helaas wel de beste kaart tot nu toe.

[afbeelding]

Sorry hoor maar dit...... 8)7
Dit is gewoon een veel slechtere Unstable Ghoul.
Deze kaart en die mislukte Sludge Belcher zorgen er voor dat ik steeds minder zin krijg in Old Golds.
Euh wat? Unstable Ghoul is 2 mana

Die tentacle gaat enorm veel play zien in anti aggro decks. En heeft ook synergy met Patron en andere enrage-type decks

Zeer goede 1 drop imo
Twylight schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:05:
[...]

Euh wat? Unstable Ghoul is 2 mana

Die tentacle gaat enorm veel play zien in anti aggro decks. En heeft ook synergy met Patron en andere enrage-type decks

Zeer goede 1 drop imo
Hahaha daarom speelt bijna nu ook iedereen Unstable Ghoul of Explosive Sheep aangezien Zoo en Paladin toch redelijk dominant zijn :+ deze kaart is veel te makkelijk om heen te spelen.
Vergeet niet dat bijna alle early game tokens verdwijnen in standard.

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 22-03-2016 22:13 ]

• jmxd
  • Niet online
beuker19 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:12:
[...]

Hahaha daarom speelt bijna nu ook iedereen Unstable Ghoul of Explosive Sheep aangezien Zoo en Paladin toch redelijk dominant zijn :+
Vergeet niet dat bijna alle early game tokens verdwijnen in standard.
Sigh, die zijn beide 2 mana
Twylight schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Sigh, die zijn beide 2 mana
En deze kaart speel je nooit op turn 1 en op turn 4 of 5 maakt het volgens mij niets uit of de kaart 1 of 2 mana is.

• Krukar
Wat is de meta rond rank 3 op dit moment ongelooflijk irritant zeg.

Alleen maar secret paladins, combodruids en zoolocks.
3 decks waar bijna elke game een coinflip is of je wel of niet wint.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik begrijp die dust kaart niet. Is dat een kaart die je kan krijgen uit een pakje die je 100 dust geeft?

Of wordt dust een nieuw aspect tijdens het spelen?

Edit

MWAHA, snap het "al", lol.

8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 23-03-2016 00:02 ]

• Krukar
Turfschipper schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:01:
Ik begrijp die dust kaart niet. Is dat een kaart die je kan krijgen uit een pakje die je 100 dust geeft?

Of wordt dust een nieuw aspect tijdens het spelen?

Edit

MWAHA, snap het "al", lol.

8)7
:D

Dat is een grap van iemand omdat die kaart waardeloos is, dus meteen wordt gedust door iedereen ;)

• Krukar
Dit is nog wel een leuk linkje:

https://docs.google.com/s...kzmx4/edit#gid=1595896034

Geeft een goed overzicht van wat nou eigenlijk de beste arena classes zijn en wie de beste arena streamers zijn per class

De allerbeste overall arena spelers (Mef en Hafu) pakken gemiddeld iets meer dan 7 wins.
Zegt toch wel wat dat je met 8 wins in een run het dus best goed doet, een gemiddelde van 5 of 6 wins is dus niets om je voor te schamen.

[ Voor 30% gewijzigd door Krukar op 23-03-2016 00:30 ]

Krukar schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:52:
Wat is de meta rond rank 3 op dit moment ongelooflijk irritant zeg.

Alleen maar secret paladins, combodruids en zoolocks.
3 decks waar bijna elke game een coinflip is of je wel of niet wint.
Het is echt om te janken Face Shaman en Face Paladin.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik zit tegen charge dekjes aan te knokken. Gaat zo hard momenteel met die upgrades.

Net een roque. Zijn 1ste 6 kaarten allemaal charge minnions. Was geen houden aan, braken over de gehele linie door.

Een pak slaag voor mezelf hehe.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 23-03-2016 02:05 ]

• SeamusXanthus
Krukar schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 00:23:
Dit is nog wel een leuk linkje:

De allerbeste overall arena spelers (Mef en Hafu) pakken gemiddeld iets meer dan 7 wins.
Zegt toch wel wat dat je met 8 wins in een run het dus best goed doet, een gemiddelde van 5 of 6 wins is dus niets om je voor te schamen.
Sterker nog, met een gemiddelde van 3+ hoef je je niet schamen want dan doe je het al beter dan gemiddeld :).
Ik zit zelf nu (met een representatieve hoeveelheid potjes) op 5.76 waar ik toch best trots op ben. Nog niet zo goed als de pro's maar ook niet heel veel slechter dan de mindere goden op jouw lijst.
Ik merk dat het heel moeilijk is om veel hoger te scoren. Eén slechte run en je gemiddelde schiet omlaag. Mocht ik 0-3 verliezen moet ik feitelijk 12-x winnen of twee keer 9-3 spelen om daar van te herstellen.

Die Hafu kijk ik trouwens graag naar. Zeer goed (blijkt ook wel), veel uitleg en geen drama.
Met 3-3 zit je op de 50%, als je bedenkt hoeveel 'slechte' spelers er zijn (75% in ranked zit op rank 15 of lager), dan moet je als redelijke speler zeker wel 4-5 gemiddeld kunnen halen.

Zeg ik wel bij, dat het heel veel te maken heeft ook met ervaring. Als ik Arena zou gaan spelen, dan zou ik blij mogen zijn met 3 wins gemiddeld, maar dat komt vooral omdat ik nooit Arena speel en simpelweg niet weet wat goed is qua kaarten en wat ik moet verwachten. Terwijl ik in ranked vaak met 2-3 kaarten al weet hoe 80-90% van het deck van de tegenstander er uitziet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• SeamusXanthus
Die zijn alleen slecht binnen ons kader als veelspelers en waarschijnlijk relatief hoog geschoold gok ik zo. Over de hele populatie is drie wins gewoon gemiddeld en dus 'niets om je te schamen'.
Daarnaast zijn er weinig casuals in Arena relatief gezien omdat je hard wordt afgestraft. Kijk maar eens hoeveel legend card backs je daar tegen komt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

separhim schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Welk deck speel jij dan? Daarnaast hebben zowat alle control/midrange deck wel een vorm van win condition.
Ik speel graag minion decks en combinatie decks. Dus toen mijn mage nog niet golden was van die flamewalker of mech mage decks. Op mijn Shammie totem decks, of op mijn lock demon decks of op rogue een dino deckje.

Ik heb een beetje een hekel aan potten waarin ik van tevoren precies weet in welke beurt ik wat voor mijn kiezen krijg. Dus de combo druid met nature/roar of freeze mage met stalling, freezing etc tot de OTK of Alex en vervolgens OTK, vroeger het patron warrior deck.

Ik vind het gewoon lekker om te combineren en elke pot iets anders te zien, voor zover mogelijk.

Is geen kritiek op iemands playstyle, vat het ajb niet verkeerd op, het is puur een persoonlijke voorkeur.
Exclusive501 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Sorry. Ik was vanochtend ook bezig als Freeze Mage. Dat deck speel ik vaak onderweg op de telefoon omdat ik het door en door ken en dus ook wel op half vermogen kan spelen. Je speelde toch geen aggro-warrior of combo-druid? O-)

Overigens is er echt niet maar 1 win-condition als Freeze Mage hoor. Ik tel er toch zeker 3 :+
Je snapt na mijn bovenstaande uitleg wel wat ik bedoel toch? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ngangatar op 23-03-2016 09:05 ]

• Krukar
SeamusXanthus schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:38:
[...]

Sterker nog, met een gemiddelde van 3+ hoef je je niet schamen want dan doe je het al beter dan gemiddeld :).
Ik zit zelf nu (met een representatieve hoeveelheid potjes) op 5.76 waar ik toch best trots op ben. Nog niet zo goed als de pro's maar ook niet heel veel slechter dan de mindere goden op jouw lijst.
Ik merk dat het heel moeilijk is om veel hoger te scoren. Eén slechte run en je gemiddelde schiet omlaag. Mocht ik 0-3 verliezen moet ik feitelijk 12-x winnen of twee keer 9-3 spelen om daar van te herstellen.

Die Hafu kijk ik trouwens graag naar. Zeer goed (blijkt ook wel), veel uitleg en geen drama.
Inderdaad dit, zelf met arenas zit ik over 50 runs op 5.4 wins gemiddeld. Komt vooral omdat ik wel eens een 12 win run pak, maar ook wel eens met 1-3 of 2-3 eraf ga. Veel respect voor spelers als Hafu en Kripp die eigenlijk wel consistent boven de 5 wins zitten, ook met slechte drafts.
Kijk zelf ook veel naar Hafu, puur doordat ze elke play verklaart en uitlegt en het 99% van de tijd logisch is wat ze doet, maar ook van Kripparian kun je erg veel opsteken, die maakt vaak plays die je juist niet verwacht, en dan toch meestal goed uitpakken.
Hafu is ook degene die nu het dichtst bij 100in10 zit overigens, 96 wins van de week :D

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 23-03-2016 09:20 ]

Over Arena trouwens gesproken, deze gast heeft de 100in10 gehaald, waarbij een speler 100 wins moet halen in 10 Arena runs achter elkaar, waarbij de speler altijd een nog ongespeelde class moet spelen, wanneer deze beschikbaar is. https://twitter.com/TwoBiers

Hij had in totaal 103 wins, wat wel echt een zieke score is, want sowieso is 10+ consistent al bizar hoog, maar ook nog eens met classes die niet zo goed zijn en dan achter elkaar. Dan spreek je echt niet meer over geluk.

• Krukar
Benjamin- schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:23:
Over Arena trouwens gesproken, deze gast heeft de 100in10 gehaald, waarbij een speler 100 wins moet halen in 10 Arena runs achter elkaar, waarbij de speler altijd een nog ongespeelde class moet spelen, wanneer deze beschikbaar is. https://twitter.com/TwoBiers

Hij had in totaal 103 wins, wat wel echt een zieke score is, want sowieso is 10+ consistent al bizar hoog, maar ook nog eens met classes die niet zo goed zijn en dan achter elkaar. Dan spreek je echt niet meer over geluk.
Oh dat wist ik nog niet! :) Staat inderdaad ook een grats van Amaz zelf tussen.
Wel jammer voor Hafu dan, die zat van de week erg dichtbij met 96 wins.

De eerste 3 runs alle 3 12 wins, dat heeft al goed geholpen :) (12-0, 12-0, 12-1).

Als je die winlist van hem zo bekijkt is het inderdaad geen slechte speler :D

Erfolge in Hearthstone
Champion of the ESL Hearthstone Winter Challenge
1st - HSLiga.de
1st - StriveWire's Hearthstone pre-Launch Cup [EU] #1
1st - Tt eSports Winter 2015 Challenge Cup #6
1st - Lanschaft 23 Berlin
1st - Tt eSports Winter 2015 Challenge Play-Offs
1st - eSports-Patriots-Community Cup #7
2nd - hs-arena invitational
2nd - Clash of Streamers III
2nd - Tinker-Turnier #3
2nd - BarStone Meltdown Berlin
3rd - IQ #1 Tournament by EXPERTENRUNDE
Top 4 - ESL Meisterschaft Winter 2015 Cup #2
Top 4 - HS-Arena Open Qualifier
Top 4 - ZOTAC EU Cup #65
Top 8 - ZOTAC CUP WINTER MAGNUS TORINO
Top 8 - ZOTAC EU Cup #50
Top 8 - China vs Europe - Qualifier #8
Top 8 - WSVG 2015 Grand Qualifier
EU Legend #70 Finish Season 10
EU Legend #86 Finish Season 23

[ Voor 38% gewijzigd door Krukar op 23-03-2016 09:28 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geweldig dit! Sla dit zoveel hoger aan als ranked players welke altijd legend bereiken.

Legend halen is inderdaad ook niet zo heel bijzonder. Het is pas wanneer je top 100 haal, dat het bijzonder wordt, zeker top 25 enz, die gasten spelen met minimaal 70% winrate.

• separhim

Hij heeft wel wat geluk gehad met de repeat classes, drie keer rogue, twee keer mage en geen warrior en priest maakt het wel wat gemakkelijker. Desalniettemin is het een zeer goede prestatie.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Benjamin- schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:34:
Legend halen is inderdaad ook niet zo heel bijzonder. Het is pas wanneer je top 100 haal, dat het bijzonder wordt, zeker top 25 enz, die gasten spelen met minimaal 70% winrate.
True, ik geef echter altijd op bij 5, omdat ik het bij 7-8 al als een grind vind aanvoelen. Dus legend klinkt al als een prima achievement voor me :).

Pagina: 1 ... 48 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.