• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:35
Ik zie echt totaal de waarde niet in als je kijkt naar de andere Mage kaarten met damage. Er zit altijd wel iets tussen om te kunnen gebruiken.
Arcane Blast: 1 mana, 2 damage (of 4 zelfs bij extra spell damage).
Frost Bolt: 2 mana, 3 damage en freeze.
Fireball: 4 mana, 6 damage.
Flame Lance: 5 mana, 8 damage op minion.
En dan dit misbaksel, die 1 voor 1 of 6 voor 6 doet.
Ik zie de value én de tempo er niet in.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Sinds enkele dagen weer redelijk actief betreft Hearthstone, en heb al regelmatig de woorden "lvl 20" WoW" gelezen. Is er een bepaalde reward die je krijgt bij een lvl 20 char?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
psvunited schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:41:
Sinds enkele dagen weer redelijk actief betreft Hearthstone, en heb al regelmatig de woorden "lvl 20" WoW" gelezen. Is er een bepaalde reward die je krijgt bij een lvl 20 char?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Kan je een Omeletslet mee spelen. :+

Thijs z'n egg pally met Liadrin achter het stuur. Ik speel 'm overigens maar met één Mysterious Challenger (wel je nieuwe BM greetings gebruiken!) en in plaatst van die tweede een Truesilver. Blijft een vette combo removal met Uldaman. De helft van de potjes win je omdat niemand weet wat met die eieren te doen. Hilarisch. Het deck is wel wat strategischer dan Secretdin of Gesichthoenter dus het gaat niet vanzelf.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Sypheron schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 23:30:
Ik zie echt totaal de waarde niet in als je kijkt naar de andere Mage kaarten met damage. Er zit altijd wel iets tussen om te kunnen gebruiken.
Arcane Blast: 1 mana, 2 damage (of 4 zelfs bij extra spell damage).
Frost Bolt: 2 mana, 3 damage en freeze.
Fireball: 4 mana, 6 damage.
Flame Lance: 5 mana, 8 damage op minion.
En dan dit misbaksel, die 1 voor 1 of 6 voor 6 doet.
Ik zie de value én de tempo er niet in.
Het enige wat ik me kan bedenken wanneer deze kaart goed is, is als je hem gebruikt als een activator voor Flame Waker en dan nog is hij denk ik te slecht

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-12 09:20
morgenmiddag zal ik een hearthstone livestream doen op twitch. Kom gezellig lang zou ik zeggen.
https://www.twitch.tv/mikesgameworld/ vanaf een uur of 3

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-12 10:03
Tektoon schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 01:21:
Kan je een Omeletslet mee spelen. :+

Thijs z'n egg pally met Liadrin achter het stuur. Ik speel 'm overigens maar met één Mysterious Challenger (wel je nieuwe BM greetings gebruiken!) en in plaatst van die tweede een Truesilver. Blijft een vette combo removal met Uldaman. De helft van de potjes win je omdat niemand weet wat met die eieren te doen. Hilarisch. Het deck is wel wat strategischer dan Secretdin of Gesichthoenter dus het gaat niet vanzelf.
Zorgt maar één mysterious challenger er niet voor dat je zelden meer dan 2 secret krijgt? En ik neem aan dat je expres zo slecht Duits had. ;)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

separhim schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:24:
[...]

Zorgt maar één mysterious challenger er niet voor dat je zelden meer dan 2 secret krijgt? En ik neem aan dat je expres zo slecht Duits had. ;)
Er zitten sowieso maar 4 secrets in dat deck./

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• separhim
Ngangatar schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Er zitten sowieso maar 4 secrets in dat deck./
Klopt, maar de kans dat je nu 2 secret raapt voor challenger is toch wel zeer groot waardoor zijn value ook een stuk minder wordt.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Er is nu ook een 0 mana Epic Paladin spell revealed, zo te zien krijgt elke class er een! :o

Afbeeldingslocatie: http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/283/618/635938525687773754.png

Dit is tot nu toe wel de beste. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 18-03-2016 09:43 ]

5700X | RX 6600

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eens, maar dat deck draait veel meer om de eggs dan de secrets, dat is puur een extra maar werkt geweldig. Ik ben met dit deck van rank 17 naar 5 gegaan in 2 dagen.

• separhim
Ngangatar schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:45:
Eens, maar dat deck draait veel meer om de eggs dan de secrets, dat is puur een extra maar werkt geweldig. Ik ben met dit deck van rank 17 naar 5 gegaan in 2 dagen.
Klopt egg paladin heeft al in eerder versie bestaan en die werkte meestal goed maar ik denk ook dat veel mensen niet weten hoe ze met al die omeletten moeten omgaan en daardoor verliezen.
Leuk die 3 nieuwe kaarten, maar waar ik blijer mee ben zijn de nieuwe search tags. Eindelijk wordt de gebruikersvriendelijkheid van de collectionmanager aangepast.
Voorheen was ik vooral aan het bladeren opzoek naar de goede minions. Nu kun je op veel meer zoeken en dat is voor een deckbuilder zoals ik wel lekker! Scheelt een hoop klikwerk!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Wat zullen de 0 mana epic spells voor de andere classes worden?

Hunter: Spend all your mana. Deal that much damage to the enemy's face.
Warrior: Spend all your mana. Gain 1 armor for each mana spent.
Druid: Spend all your mana. For each mana spent summon a 2/2 with charge that dies end the end of your turn.
Warlock: Spend all your mana. Deal damage to yourself for each mana spent.
Rogue: Spend all your mana. Gain a coin for each mana spent.

En natuurlijk Shaman:
Shaman: Spend all your mana. Overload (1) for each mana spent.

:+

[ Voor 6% gewijzigd door Exclusive501 op 18-03-2016 10:03 ]

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Met al die forbidden kaarten ga ik denken dat een van de andere Old gods iets gaat doen met 0 mana hebben. Daar zijn dit prima kaarten voor natuurlijk, altijd speelbaar voor een effect om iets anders beter te maken. Klinkt als best een fun mechanic eigenlijk.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12 12:54
Ik vind die Forbidden kaarten zeer interessant. Ze zijn natuurlijk allemaal slecht wat betreft mana efficiency maar het geeft zeer veel flexibiliteit. Bijvoorbeeld op 2 mana een minion spelen met die kaart geeft bijna altijd een slechtere minion dan degene die jij er zelf in kan zetten voor 2 mana, zeker omdat de battlecry niet gaat gelden. Echter als je in beurt 10 deze kaart topdeckt is hij VEEEEEEL beter dan die 2 mana minion die je er anders in zou stoppen. Tegen aggro wil je misschien gewoon een random minion op beurt 1 of 2 gooien, terwijl tegen control je die later voor 8 in zet.
Zelfde met die healing. Een 20 self-heal tegen face hunter, of een turn 3 heal van 1 om je minion te laten traden en laten leven.
Zelfs die spell damage, hoe slecht hij ook lijkt, je pingt er voor 1 mana een 4-1 mee weg (efficienter dan alle andere mage spells), maar als ragnaros achter een taunt staat en hij MOET dood dan haal je hem in beurt 8 ook weg.

Geweldig interessante kaarten dus, of ze goed zijn hangt dus af of het verlies van de kwaliteit van de kaart wordt opgeheven door de flexibiliteit van de kaart. Aangezien we dit mechanic nog niet echt hebben ga ik deze kaarten zeker nog niet veroordelen.

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:59
De 0 mana kaarten zijn zo goed omdat ze "altijd" on curve zijn. Ik verwacht wel dat ze gebruikt zullen worden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Heerlijke kaarten, een uitbreiding welke ik eigenlijk niet verwacht had....

Ik twijfel nog een beetje aan de kaarten omdat deze kaarten altijd de enige of laatste zijn die je speelt. Sequence is erg belangrijk bij Hearthstone.
Daarbij vind ik de Priest kaart wel de zwakste omdat je simpelweg de battlecry gaat missen van de minion die je summoned. De beperking van de mage kaart (niet op face) kan ik wel begrijpen. Want dan had deze kaart een auto include geweest in vele mage decks.

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

Astie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:06:
Ik twijfel nog een beetje aan de kaarten omdat deze kaarten altijd de enige of laatste zijn die je speelt. Sequence is erg belangrijk bij Hearthstone.
Daarbij vind ik de Priest kaart wel de zwakste omdat je simpelweg de battlecry gaat missen van de minion die je summoned. De beperking van de mage kaart (niet op face) kan ik wel begrijpen. Want dan had deze kaart een auto include geweest in vele mage decks.
Dan was het gewoon een altijd betere Pyroblast geweest.
Astie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:06:
Daarbij vind ik de Priest kaart wel de zwakste omdat je simpelweg de battlecry gaat missen van de minion die je summoned.
Voordeel van de Priest kaart is wel dat je hem altijd on curve kan spelen. Met dit soort kaarten zal het wel altijd af hangen van 1: de meta en 2: welke alternatieven je beschikbaar hebt.
PCBaas schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:43:
Er is nu ook een 0 mana Epic Paladin spell revealed, zo te zien krijgt elke class er een! :o

[afbeelding]

Dit is tot nu toe wel de beste. ;)
Hier twijfel ik dus wel over. Ja je kan er veel mee healen, maar het doet verder niets, en tegen de meeste decks is dit nutteloos, tenzij er nog iets anders bij komt. Vergelijk hem bijvoorbeeld met Healbot, deze kaart geeft 10 hp en verder niets, healbot doet 8 hp met een 3/3.
Uiteraard is Healbot straks weg, maar de value van deze kaart is daarom nog wel veel te laag imo.

Het verschil met de Mage spell, is dat die direct invloed op het veld heeft, en nog veel belangrijker, je kan hem in combinatie gebruiken met andere kaarten.

Deze heal is gewoon zo traag, dat ik me afvraag in wat voor match ups deze kaart goed zal zijn.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Exclusive501 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:56:

Hunter: Spend all your mana. Deal that much damage to the enemy's face.
Warrior: Spend all your mana. Gain 1 armor for each mana spent.
Druid: Spend all your mana. For each mana spent summon a 2/2 with charge that dies end the end of your turn.
Warlock: Spend all your mana. Deal damage to yourself for each mana spent.
Rogue: Spend all your mana. Gain a coin for each mana spent.

En natuurlijk Shaman:
Shaman: Spend all your mana. Overload (1) for each mana spent.

:+
Ok, die eerste drie zijn nog serieus.

Maar de laatste drie. Vooral die Rogue. Briljant!!! Ik kom niet meer bij.

_O- _O- _O-

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Tektoon
Exclusive501 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 09:56:
Hunter: Spend all your mana. Summon an (x/x) beast with taunt for each (x) mana spent.
Druid: Spend all your mana. Summon an (x/x) beast with charge for each (x) mana spent.
Warlock: Spend all your mana. Summon 1-4 demons whose combined costs equal the mana spent.
Rogue: Spend all your mana. Remove the combo requirement on (x) cards for each (x) mana spent.
Warrior: Spend all your mana. For each mana spent, distribute one armor among your minions.
Shaman: Spend all your mana. Trigger your minions' overload effect for each mana spent.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• SeamusXanthus
Tektoon schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:14:
[...]

Hunter: Spend all your mana. Summon an (x/x) beast with taunt for each (x) mana spent.
Druid: Spend all your mana. Summon an (x/x) beast with charge for each (x) mana spent.
Warlock: Spend all your mana. Summon 1-4 demons whose combined costs equal the mana spent.
Rogue: Spend all your mana. Remove the combo requirement on (x) cards for each (x) mana spent.
Warrior: Spend all your mana. For each mana spent, distribute one armor among your minions.
Shaman: Spend all your mana. Trigger your minions' overload effect for each mana spent.
Hunter, ok
Druid gaat niet gebeuren, OP kaart (op alle fronten beter dan King Krush).
Warlock kaart is ook OP kaart want bijna alle demons hebben negatieve battlecry dus value is juist hoger bij deze kaart in plaat van lager zoals bij priest.
Rogue is gimmicky
Armor on minions bestaat niet en zou ik niet voor één kaart toe gaan voegen
Shaman snap ik niet, er bestaat niet zoiets als een overload effect.

• Tektoon
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Warlock kaart is ook OP kaart want bijna alle demons hebben negatieve battlecry dus value is juist hoger bij deze kaart in plaat van lager zoals bij priest.
Ik tel anders ruim twee keer zoveel demons zonder negatieve battlecry. Daarbij geeft de Priest kaart niet per definitie minder value, en àls 'ie minder value zou geven is dit nog geen reden om het bij een andere class ook zo te doen. Heropowers, bijvoorbeeld, zijn ook niet gelijk gecreëerd.

Voorstellen afschieten is lekker makkelijk, maar kan je er zelf ook betere verzinnen? :)

• SeamusXanthus
Hopelijk zie je het niet als negatief want zo is het niet bedoeld, vind het altijd wel leuk om nep kaarten te beoordelen vanuit theoretisch oogpunt.

Maar het is nog best lastig om met goede kaarten te te komen in de geest van de Forbidden kaarten :)
Ze moeten aan twee dingen voldoen voor mij:
- simpel effect (tot nu toe : deal damage to minion, heal, summon minion)
- op elke mana cost slechter dan een gewone kaart zou kosten met exact dat effect

Op zich is het dus vrij simpel je zou kunnen denken aan:
Hunter : Deal x damage to the enemy hero
Deze kaart zou in theorie balanced zijn, alleen denk ik dat Hunter niet NOG zo'n face kaart zou moeten hebben

Warlock : Discard x cards from your hand, draw x new cards.
Past thematisch wel aardig maar is denk ik slechte kaart. En je zult hem nooit naar 10 brengen natuurlijk. Onwaarschijnlijk

Rogue: Deal x random damage split among all enemies
Deze zie ik nog wel gebeuren (weet niet of in rogue)

Shaman: Add a spell worth x mana to your hand, it costs zero mana
Past niet echt goed bij Shaman maar hij klopt wel ongeveer power technisch

Dus ik vind mijn eigen inzendingen ook niet heel erg best :)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:52
Benjamin- schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:23:
[...]

Hier twijfel ik dus wel over. Ja je kan er veel mee healen, maar het doet verder niets, en tegen de meeste decks is dit nutteloos, tenzij er nog iets anders bij komt. Vergelijk hem bijvoorbeeld met Healbot, deze kaart geeft 10 hp en verder niets, healbot doet 8 hp met een 3/3.
Uiteraard is Healbot straks weg, maar de value van deze kaart is daarom nog wel veel te laag imo.

Het verschil met de Mage spell, is dat die direct invloed op het veld heeft, en nog veel belangrijker, je kan hem in combinatie gebruiken met andere kaarten.

Deze heal is gewoon zo traag, dat ik me afvraag in wat voor match ups deze kaart goed zal zijn.
Heb je hem wel helemaal gelezen of is dat het vrijdag effect :+

Nee zonder dollen het is double he dus niet 10 maar 20 :)

• PCBaas
Het "vrijdag effect" is inderdaad sterk, want ik denk dat Benjamin hier een vergelijking trok met Healbot op turn 5, waar Forbidden Healing toch echt 10 healed. :P

Persoonlijk denk ik dat het wel een goede kaart is om te spelen in een Midrange/Control deck die je daarin speelt zodat je daarmee in de late-game uit de burst range komt van bepaalde decks. Ik zie het dan ook als een soort van "Reno zonder nadelen", maar dan zonder body.

[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 18-03-2016 17:35 ]

5700X | RX 6600

Jup. Het gaat hier inderdaad om een 5 mana vergelijking. 5 met mijn 10 mana vergelijken is een beetje raar. :P

En ja wat ik al zie, de kaart doet gewoon niets, en dat is ook waarom ik nog steeds niet een hele grote fan ben van Lay on Hands, het is wel een kaart die vaak in mijn decks zit, maar in veel match ups is die onbruikbaar. Je gebruikt hem dan vooral als een heal om 1 turn te stallen, in de hoop dat je kaarten trek waarmee je kan terugkomen. En dat is waar deze kaart dus waardeloos is, je healed om langer te overleven, maar je komt eigenlijk niet verder. Enige match ups waar die goed in is, is tegen deck als Freeze Mage, maar de meeste andere bursten gewoon lekker door.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Benjamin- schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:49:
Jup. Het gaat hier inderdaad om een 5 mana vergelijking. 5 met mijn 10 mana vergelijken is een beetje raar. :P

En ja wat ik al zie, de kaart doet gewoon niets, en dat is ook waarom ik nog steeds niet een hele grote fan ben van Lay on Hands, het is wel een kaart die vaak in mijn decks zit, maar in veel match ups is die onbruikbaar. Je gebruikt hem dan vooral als een heal om 1 turn te stallen, in de hoop dat je kaarten trek waarmee je kan terugkomen. En dat is waar deze kaart dus waardeloos is, je healed om langer te overleven, maar je komt eigenlijk niet verder. Enige match ups waar die goed in is, is tegen deck als Freeze Mage, maar de meeste andere bursten gewoon lekker door.
Zo denk ik er ook over.
Paladin heeft al een 2 Mana 6 Heal, Druid een 3 Mana 8 Heal, Shaman een 3 Mana 7/14 Heal en geen van allen word gespeeld.
Paladin heeft ook nog eens als nadeel dat je eigenlijk elke turn in de late game een dude wil maken.

Nu meer steeds meer Old Gods kaarten bekend zijn loop ik nog steeds niet echt warm voor de nieuwe kaarten.
Ik ben eigenlijk nieuwsgieriger na de kaarten die generfd gaan worden en welke invloed dat heeft op de bestaande decks dan naar de invloed van Old Gods op de meta.

[ Voor 11% gewijzigd door beuker19 op 18-03-2016 20:26 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:11

Turfschipper

Hup NAC

De gast die de kaart verzint "summon 7 murlocs that died" die moeten ze toch ontslaan? Die snapt er echt helemaal niks van.

Gaat toch nergens over?
Nee, die moeten ze gewoon in dienst houden. Murloc Paladin is een zeer leuk deck, die ook goed in elkaar zit, vergelijkbaar met Freeze Mage.

Hopelijk krijgen we een andere Murloc waardoor dit deck gewoon viable blijft, want hij is echt leuk.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:56
Mijn eerste golden hero is binnen :Lady Liadrin :D
eindelijk van die Uther af (Horde ftw!)

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 19-03-2016 11:58 ]

nothing stops this train

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:18

Nitai

Live the life you love.

Kol Nedra schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:53:
Mijn eerste golden hero is binnen :Lady Liadrin :D
eindelijk van die Uther af (Horde ftw!)
Gz, maar dat is geen echte golden hero he :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nitai schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:20:
[...]

Zie je het verschil dan tussen een level 100 golden paladin met Liadrin?

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 19-03-2016 13:10 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Kol Nedra
Nitai schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:20:
[...]

hoezo niet? ze heeft animatie en ze is golden etc :)

nothing stops this train

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:23:
[...]

hoezo niet? ze heeft animatie en ze is golden etc :)
Border is niet golden als je geen 500 wins hebt met de hero :)

PSN Profile

• Kol Nedra
maar de rest is wel golden :)

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hero's kun je kopen, borders moet je voor spelen, veel spelen en is echt een achievement.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoe lekker wil je het hebben? Speel nu arena tegen een Priest welke Elise Starseeker, Kel'Thuzad en Eydis Darkbane in zijn of haar deck heeft.... Waarvan Elise en Kel op beurt 3 en 8 gespeeld werden.

En nee, Elise is nog niet geactiveerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Ngangatar op 19-03-2016 15:30 ]

• GrumpyGamerDad
ik ben op dit moment aan het live streamen op youtube met heartstone
kanaal mikesgameworld

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Link zou handig zijn als je mensen echt wil laten meekijken. Op Twitch ben je offline overigens.

• PCBaas
GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 06:52:
morgenmiddag zal ik een hearthstone livestream doen op twitch. Kom gezellig lang zou ik zeggen.
https://www.twitch.tv/mikesgameworld/ vanaf een uur of 3
Je laatste broadcast was 2 uur geleden en die duurde 5 minuten. Bij mij sta je ook offline. :-(

5700X | RX 6600

• GrumpyGamerDad
heren, er gingen veel dingen fout op twitch dus daar heb ik niet op gestreamt. ik heb het op youtube gedaan.
mijn kanaal is YouTube: Mikes GameWorld.
Volgende week is er weer een live stream.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Succes met streamen op Youtube, ik blijf echter liever op twitch om te kijken bij diverse streams.

CyberAmp schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Ze zijn beide animated, maar alleen 500 ranked wins is golden.

Verwijderd

sinds vandaag weer begonnen maar jeetje, wat is er veel veranderd :)
Kreeg net een Reno Jackson op me bakkes terwijl me tegenstander 3 hp had, erg zuur allemaal :P
ik was vroeger gemiddeld op rank 3, zit nu op rank 19 en heb gewoon moeite met klimmen :+
Heb ook een beetje het gevoel dat je tegenwoordig een beetje gedwongen word om naxxrammas en de andere dungeons te spelen, of is dit niet zo?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 18:20 ]

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:16:
sinds vandaag weer begonnen maar jeetje, wat is er veel veranderd :)
Kreeg net een Reno Jackson op me bakkes terwijl me tegenstander 3 hp had, erg zuur allemaal :P
ik was vroeger gemiddeld op rank 3, zit nu op rank 19 en heb gewoon moeite met klimmen :+
Heb ook een beetje het gevoel dat je tegenwoordig een beetje gedwongen word om naxxrammas en de andere dungeons te spelen, of is dit niet zo?
Naxxramas is momenteel wel de belangrijkste uitbreiding ja, maar binnenkort (volgende maand) komt standard format er aan en dat is zonder naxxramas en goblins vs gnomes :)

Verwijderd

Twylight schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 18:35:
[...]

Naxxramas is momenteel wel de belangrijkste uitbreiding ja, maar binnenkort (volgende maand) komt standard format er aan en dat is zonder naxxramas en goblins vs gnomes :)
Maar ik wil wel gewoon ranked blijven spelen, maar ik word gek van al die legendarys die iedereen heeft haha, zo ongeveer elk persoon heeft dr boom, of loatheb of what ever, enige legendary die ik heb is Ragnaros, die ook wel is waar RNG based is:) Alexstraza heb ik ook maar die gebruik ik niet echt, past niet goed in me decks

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Benjamin- schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 06:54:
Nee, die moeten ze gewoon in dienst houden. Murloc Paladin is een zeer leuk deck, die ook goed in elkaar zit, vergelijkbaar met Freeze Mage.

Hopelijk krijgen we een andere Murloc waardoor dit deck gewoon viable blijft, want hij is echt leuk.
Wat is er nou leuk aan?

Je flikkert, in willekeurige volgorde, je murlocs weg. En met 1 kaart beslis je de pot.

Nog minder skills vereist dan met het makkelijkste hunter dekje.

• jmxd
  • Niet online
Benjamin- schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 06:54:
Murloc Paladin is een zeer leuk deck, die ook goed in elkaar zit, vergelijkbaar met Freeze Mage.
:')

• Tektoon
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:34:
Warlock : Discard x cards from your hand, draw x new cards.
Past thematisch wel aardig maar is denk ik slechte kaart. En je zult hem nooit naar 10 brengen natuurlijk. Onwaarschijnlijk
Ik vind dit wel een hele goeie eigenlijk. Het is misschien niet een OP kaart maar het nodigt uit tot moeilijke keuze's. Dit zal een kaart zijn waaraan je kan zien hoe goed iemand is, net zoals Fel Reaver.

Bij rogue ligt er ook een draw-mechanic voor de hand, maar sprint is moeilijk te verslaan zonder in extremen te vervallen.

Mij lijkt ook leuk: spend all your mana, discover a (class/tribe/whatever) card for each mana spent (bijvoorbeeld voor pirate, murloc of mech decks). Maar dan moet je op 10 mana wel erg snel kiezen als je je beurt wilt afmaken. :P

Turfschipper schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:16:
[...]

Wat is er nou leuk aan?

Je flikkert, in willekeurige volgorde, je murlocs weg. En met 1 kaart beslis je de pot.

Speel het deck zelf eens. Dan kun je zien dat het echt geen simpel deckje is. Daarbij doet Anyfin 22 damage als je alle 5 de murlocs dood zijn. Niet zomaar een finisher.

• separhim
[...]

Wat is er nou leuk aan?

Zozo, jij weet niet hoe het deck werkt dus is het maar gemakkelijk. Waarom probeer je maar niet eerst een deck voordat je het gaat afzeiken.
Of speel jij van die greedy control decks?

[ Voor 4% gewijzigd door separhim op 19-03-2016 20:55 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Mis zowat alle kaarten daarvoor hehe, :*) .

En hoezo neem je meteen aan dat ik niet weet hoe het dek werkt? Ik heb het trouwens helemaal niet over een murloc dek, maar enkel en alleen die ene kaart.

En ik speel er toch tegen, vaak. Zie toch dat ze gewoon maar wat murlocs erop gooien, maakt echt geen reet uit welke volgorde.

Maar laat maar zitten, wat een rotte sfeer in dit topic zeg, bah ! Moet je die reacties lezen....

Vinden ze het gek dat ik niet mee doe met het toernooi, met allemaal van die zeikerds en betweters er tussen.

[ Voor 73% gewijzigd door Turfschipper op 19-03-2016 22:02 ]

Verwijderd

Hoe komt iedereen aan zoveel legendarys?:3
bijna elke game dat ik speel smijten mensen 2 of meer legendarys, like O.O
Ik weet dat het mogelijk is om te winnen zonder legends, maar het maakt het wel een stuk lastiger

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 21:53 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Langszaam maar zeker krijg je die uit pakjes, en met dust kan je die ook langszaam uitbreiden. Sommige mensen zijn al bijna 3 jaar bezig he. (Dit is het 3de jaar geloof ik)

Vooral in het begin gaat dat niet echt snel. Zitten ook legendaries in naxx en blackrock natuurlijk.

Maar heel veel legs krijgen amper boardtime. Dus je hoeft ze echt niet allemaal te hebben. Speel nu zelf 2 jaar ongeveer, free to play. En mis ook nog steeds redelijk gangbare legs die ik graag zou hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Turfschipper op 19-03-2016 22:05 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:18

Nitai

Live the life you love.

CyberAmp schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Yep, ik heb golden recruits ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nitai schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:10:
[...]

Yep, ik heb golden recruits ;)
*slow clap* 8)

[...]

Wat is er nou leuk aan?

Jup, dat is precies hoe je dit deck speelt. Nul skill vereist.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Jij hebt geen HAVO geloof ik he Ben? Lol

Gaat over de kaart, niet over een dek. 3 maal scheepsrecht?

--

Op ipad, als ik de chat gebruik, dan crashed het spel bijna altijd.

Ipad Air 1. Daar kan ik verder weinig aan doen he?

• Tektoon
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:47:
Hoe komt iedereen aan zoveel legendarys?:3
bijna elke game dat ik speel smijten mensen 2 of meer legendarys, like O.O
Ik weet dat het mogelijk is om te winnen zonder legends, maar het maakt het wel een stuk lastiger
Als je elke maand rank 5 aantikt krijg je via je ranked rewards 550 dust oid. Samen met de reguliere pakjes uit brawls en arena zit je dan zo aan 1000 dust per maand en dus 2 legendaries per drie maanden. Op rank 10 en 15 krijg je (veel) minder dust maar het loont om je er toe te zetten om die ranks te halen elke maand. :)

Turfschipper schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:38:
Mis zowat alle kaarten daarvoor hehe, :*) .

En hoezo neem je meteen aan dat ik niet weet hoe het dek werkt? Ik heb het trouwens helemaal niet over een murloc dek, maar enkel en alleen die ene kaart.

En ik speel er toch tegen, vaak. Zie toch dat ze gewoon maar wat murlocs erop gooien, maakt echt geen reet uit welke volgorde.

Maar laat maar zitten, wat een rotte sfeer in dit topic zeg, bah ! Moet je die reacties lezen....

Vinden ze het gek dat ik niet mee doe met het toernooi, met allemaal van die zeikerds en betweters er tussen.
Deze kaart werkt alleen in een Murloc deck met de juiste murlocs. Dus je hebt het indirect wel over het Anyfin deck.

Je zou juist wel mee moeten doen met het toernooi. Alle betweters de mond snoeren. >:)
Astie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Deze kaart werkt alleen in een Murloc deck met de juiste murlocs. Dus je hebt het indirect wel over het Anyfin deck.
Oh dus zo werkt het? Dat verklaart waarom die niets deed. Omdat hij zei dat de kaart zo OP is, had ik er 2 in mijn Midrange Pally gedaan, maar hij deed steeds niets. :(

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bah, net een slechte arena run en dan nog een disconnect ook waardoor ik een pot welke wel lekker liep verloor.

Als goedmakertje zat er een golden Ancient of War in het pakkie :).

• separhim
Turfschipper schreef op zondag 20 maart 2016 @ 01:50:

Gaat over de kaart, niet over een dek. 3 maal scheepsrecht?
Ten eerste, wat heeft het opleidingsniveau van Benjamin hier mee te maken?
Ten tweede kun je deze kaart niet los zien van het deck, wat jij al zat af te kraken als
[...]

Wat is er nou leuk aan?

Hetgeen dus aangeeft dat jij ook vind dat het deck gemakkelijk is, wat niet het geval is.
[...]

Wat is er nou leuk aan?

Ik zou niet willen stellen dat Anyfin decks overdreven makkelijk of moeilijk zijn. Ze zitten volgens mij qua "skill vereiste" ergens in het midden. Er zijn veel decks waarbij je veel minder keuzes hoeft te maken.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 20 maart 2016 @ 01:50:
Sigh..

anyway, ben gisteren van rank 25 naar 15 gegaan, maar nu zit ik toch al aardig stuck :+
Ik word gek van elke warlock met die Reno kaart, aardig OP imo.

Ik heb een quest die mij een pack oplevert, ik moet meekijken met een vriend, probleem is dat geen van mijn b.net vrienden hearthstone spelen, iemand hier die me misschien kan helpen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 17:20 ]

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-12 22:30
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Ik heb een quest die mij een pack oplevert, ik moet meekijken met een vriend, probleem is dat geen van mijn b.net vrienden hearthstone spelen, iemand hier die me misschien kan helpen?
In dit topic staan meerdere Battle tags. Voeg gewoon iedereen toe en post de jouwe. :)

• Tektoon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eTCABsM.png

Hoogst haalbare value is als je 3 minions hebt liggen en hem gooit........win more card?

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Lekker kaartje, jammer van priest only :P.

Afbeeldingslocatie: http://hearthcards.net/cards/db26ab56.png

• PCBaas
Die Herald Volazj is wel leuk als Emperor Thaurissan het een beurt overleefd. :)

5700X | RX 6600

• Tektoon
Astie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:53:
[...]
Hoogst haalbare value is als je 3 minions hebt liggen en hem gooit........win more card?
Dacht ik ook meteen, zeker omdat het een class is waarbij je (los van het dragon deck) niet zoveel minions speelt.

Die Tauren is wel grappig in arena. Mini Cairne / Sludge Yeti. Werkt volgens mij beter in een snelle meta dan in een trage, maar goed. Ik vind die koeien wel cool eigenlijk. }:O

EDIT; voor de Freezemage players die het hebben gemist; schitterende pot daarstraks in de halve finale. Pluk de link met timestamp even van reddit. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Tektoon op 20-03-2016 20:36 ]

Zhero10 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:56:
[...]

Lekker kaartje, jammer van priest only :P.

[afbeelding]
Zo hé dit is toch om te janken.
Dit is wel de slechtste kaart die ik tot nu toe heb gezien uit Old Gods.
Ik hoop niet dat deze kaart de opvolger van Belcher moet worden want dan weet ik nu dat het een grote faal word.

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-12 20:53

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Soms heb je gewoon een leuke openingshand... :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1789510/Pictures/nagasy-Turn5OTK.png

[ Voor 7% gewijzigd door nagasy op 20-03-2016 21:55 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

beuker19 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Zo hé dit is toch om te janken.
Dit is wel de slechtste kaart die ik tot nu toe heb gezien uit Old Gods.
Ik hoop niet dat deze kaart de opvolger van Belcher moet worden want dan weet ik nu dat het een grote faal word.
Overdrijven is ook een kunst tegenwoordig... :/

CyberAmp schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:36:
[...]

Overdrijven is ook een kunst tegenwoordig... :/
Niets overdreven aan ik denk dat mij reactie nog mild was gezien hoe slecht deze kaart is.
Het is gewoon een Harvest Golem met taunt + 1 Hp op de deathrattle minion voor 1 mana :') die ook nog eens geen!!! taunt heeft.
deze kaart is in 99,999999999% van alle gevallen slechter dan een Yeti of Senjin en kan ze geen van beiden killen en is als klap op de vuurpijl ook nog eens een Cabral target.

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

beuker19 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:53:
[...]

Niets overdreven aan ik denk dat mij reactie nog mild was gezien hoe slecht deze kaart is.
Het is gewoon een Harvest Golem met taunt + 1 Hp op de deathrattle minion voor 1 mana :') die ook nog eens geen!!! taunt heeft.
deze kaart is in 99,999999999% van alle gevallen slechter dan een Yeti of Senjin en kan ze geen van beiden killen en is als klap op de vuurpijl ook nog eens een Cabral target.
Ik was in de war :O . Ik dacht dat ze bedoelden een soort 2/2 Echoing Ooze (met taunt) was, was het m.i. betere kaart tegen rush decks.

• Tektoon
beuker19 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:53:
[...]
Niets overdreven aan
(...)
deze kaart is in 99,999999999% van alle gevallen slechter dan een Yeti of Senjin
Onzin. Alleen al het feit dat 'ie taunt heeft maakt 'm in een heleboel gevallen beter dan een yeti want die heeft geen taunt. Daarnaast krijg je dezelfde stats als de yeti in twee bodies. Ook dit is in een heleboel gevallen principieel beter dan dezelfde stats in één body.

Het door jou genoemde percentage zal in werkelijkheid dichter bij de 60% liggen.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
Ik heb nu voor de tweede keer in 5 dagen total dominance. Jeej.

Ik heb nu 5000+ Gold gespaard voor de aankomende expansion. Ik verwacht dat dat wel 7000+ gaat worden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• separhim
Tektoon schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:00:
[...]

Onzin. Alleen al het feit dat 'ie taunt heeft maakt 'm in een heleboel gevallen beter dan een yeti want die heeft geen taunt. Daarnaast krijg je dezelfde stats als de yeti in twee bodies. Ook dit is in een heleboel gevallen principieel beter dan dezelfde stats in één body.

Het door jou genoemde percentage zal in werkelijkheid dichter bij de 60% liggen.
Ik zou niet snel zeggen dat deze kaart beter is dan sen'jin in 40% van de gevallen, hij is alleen beter tegen hyper aggro en in elke andere geval trade hij gewoon slechter of gelijk aan een sen'jin.
Tektoon schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:00:
[...]

Natuurlijk daarom is Harvest Golem een van de meest gespeelde kaarten in Hearthstone :+ en die kost maar 3 mana :o OP ? Om maar niet te beginnen over de Tauren Warrior.
En mocht je een taunt willen heb je de Senjin wel ja die tenminste wel in staat is om bijna elke 3 drop te counteren en kan wel een Yeti killen.
Je zal maar in de situatie komen dat je tegenstander een 3/3 speelt op turn 3 en jij deze kaart moet spelen _O-

Als je kijkt naar de value van deze kaart 2/3 taunt is 2 mana en een 2/2(zonder taunt) 1.25 mana betekend dus dat je voor 4 mana maar 3.25 aan value speelt.
LOL hoe langer ik nadenk hoe slechter hij word hij is niet eens in staat om de beste 1 drops in 1x te killen zoals Mana Wyrm, Tunnel Trogg en Voidwalker.

En dan vergelijken we hem al voor standard want in Wild is hij nog vele malen slechter.

[ Voor 9% gewijzigd door beuker19 op 21-03-2016 08:51 ]

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 11:29

Kasai

Legendary

aicaramba schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:28:

Ik heb nu 5000+ Gold gespaard voor de aankomende expansion. Ik verwacht dat dat wel 7000+ gaat worden.
Lucker! Ik krijg alleen maar 40 gold quests :(

Atlas#22744

• Kol Nedra
aicaramba schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:28:

Ik heb inmiddels 4360 gold, dus ik kan 1760 gold uitgeven :)
2600 gold is gereserveerd voor de volgende adventure
wanneer komt die nieuwe expansion?? hopelijk komt de volgende sneller vind wel dat het langzaam gaat

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-03-2016 09:03 ]

nothing stops this train

1600 gold en +/-5000 Dust als ik mijn golden Epics dust.
Deze week wou ik ook een pre order plaatsen maar met de nieuwe kaarten die gisteren zijn uitgekomen weet ik het nog niet.
Ik hoop echt dat ze ons trollen door eerst 30 slechte kaarten te laten zien en straks hopelijk wat goede kaarten want op 3 of 4 kaarten na vind ik het echt nog slechter als TGT.
Die kaarten waren ook slecht maar je had direct als wel kaarten die synergy hadden zoals Maiden of the Lake, Coldarra Drake en Fallen Hero/Inspire Minions nu heb je alleen C'Thun.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Ngangatar schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:26:
Hoe lekker wil je het hebben? Speel nu arena tegen een Priest welke Elise Starseeker, Kel'Thuzad en Eydis Darkbane in zijn of haar deck heeft.... Waarvan Elise en Kel op beurt 3 en 8 gespeeld werden.

En nee, Elise is nog niet geactiveerd.
ik had gister ook zo'n tegenstander, een pala die op turn 8 tirion fordring neergooit en op turn 9 nog een keer!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-12 20:53

nagasy

Duck Duck Duck Goose

beuker19 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:13:
1600 gold en +/-5000 Dust als ik mijn golden Epics dust.
Deze week wou ik ook een pre order plaatsen maar met de nieuwe kaarten die gisteren zijn uitgekomen weet ik het nog niet.
Ik hoop echt dat ze ons trollen door eerst 30 slechte kaarten te laten zien en straks hopelijk wat goede kaarten want op 3 of 4 kaarten na vind ik het echt nog slechter als TGT.
Die kaarten waren ook slecht maar je had direct als wel kaarten die synergy hadden zoals Maiden of the Lake, Coldarra Drake en Fallen Hero/Inspire Minions nu heb je alleen C'Thun.
Ik ben er ook nog niet aan uit om de pre order te plaatsen.
Heb nog niet het idee dat het €45 waard is.
Hoeveel in het topic hebben deze al besteld?

Heb uiteindelijk ook 4k gold heb en 2K dust.
Tegen eind april zal dat mogelijk nog iets meer zijn.

Battle.net: NagaByrd#2844

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
ik heb de preorder besteld en ondertussen 4400 goud verzameld dus dat word packjes uitpakken :)

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 11:29

Kasai

Legendary

Ik zit op 8400 dust, hoop 10 k te halen tegen de expansion.

Atlas#22744

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:05
nagasy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:49:
[...]

Ik ben er ook nog niet aan uit om de pre order te plaatsen.
Heb nog niet het idee dat het €45 waard is.
Hoeveel in het topic hebben deze al besteld?

Heb uiteindelijk ook 4k gold heb en 2K dust.
Tegen eind april zal dat mogelijk nog iets meer zijn.
Ik vind zelf het unlocken van de solo adventures wat belangrijker dan de packs, maar dat zit niet bij de pre-order inbegrepen, toch?
Net Liadrin gehaald. Was lekker makkelijk, had nog een level 17 op mijn account. :D

Ik heb zelf de pre-order gedaan, ik heb ook nog 8000 dust op het moment en 1000 gold.

Hafermaut schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Ik vind zelf het unlocken van de solo adventures wat belangrijker dan de packs, maar dat zit niet bij de pre-order inbegrepen, toch?
Nee voor 45€ krijg je 50 Old Gods packs en een cardback(pre order actie)
De Adventures kosten BRM 22€ en LOE 18€
Verder is het met een kleine collectie verstandig om eerst eens te kijken naar classic cards want die zullen altijd belangrijk zijn.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Kol Nedra schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:59:
[...]

wanneer komt die nieuwe expansion?? hopelijk komt de volgende sneller vind wel dat het langzaam gaat
Ga maar uit van eind zomer. En dan de volgende aankondiging van de expansion op Blizzcon. En zo kan je dit elk jaar gaan herhalen omdat er is bevestigd dat er elk jaar twee expansions en 1 adventure komt.

Zelf 7.4K dust staan en de pre order gedaan. Ga denk ik geen/weinig gold uitgeven aan de expansion omdat ik verwacht de meeste uncommen/rare te hebben en de overige die ik wil craft ik wel :)

PSN Profile

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Een dag voor de release ga ik beslissen of ik het wel of niet ga kopen. Ik ga er een beetje vanuit dat ze een paar dagen voor daadwerkelijke release de release datum ook wel bekend gaan maken :+ Zit nu op 1100G en ga ervan uit dat ik halverwege april 2k kan bereiken.

Gisteravond een potje gespeeld van 17 minuten tegen een CW/Elise Warrior met een Midrange (of heet het Combo?) Druid. Het was een zenuwslopende game, waarin ik met topdecks steeds bij kon blijven en uiteindelijk kon winnen :9

[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 21-03-2016 10:31 ]

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
Kol Nedra schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Als je met 'de volgende' whispers of the old golds bedoelt: die komt eind april/begin mei uit.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kol Nedra
oh dan pas? haha ik dacht dat het eind deze maand al zou komen lol.

nothing stops this train

• separhim
Kol Nedra schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:41:
oh dan pas? haha ik dacht dat het eind deze maand al zou komen lol.
Als je er langer over doet kun je meer hype creëren. ;)
separhim schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:54:
[...]

Als je er langer over doet kun je meer hype creëren. ;)
LOL met de kaarten die ze nu hebben bekend gemaakt creëer je eerder een anti hype.
Zonder goede/leuke kaarten om te spelen zie ik geen enkele reden om een pre order te plaatsen en de kaarten die wel goed zijn kan ik dan wel craften.

Pagina: 1 ... 47 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.