Het is gewoon een lastige match-up, maar het klopt wat Darthdavy zegt dat je zelf het iniatief moet nemen, waarbij je ook wel wat risico's dient te nemen. Mijn meeste verliespartijen tegen Renolock worden veroorzaakt door een slechte curve zeker als dit in combinatie gaat met een turn 4 twilight drake met meestal 9 health voor Renolock.

Over enkele dagen zal het toernooi van start gaan. Schrijf je op tijd in!!!
GoT Hearthstone Open 2017
Ik had graag mee gedaan, maar sla deze over. Moet nog iets afmaken voor school, dus lijkt me verstandig om even niet mee te doenAstie schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:46:
[afbeelding]
Over enkele dagen zal het toernooi van start gaan. Schrijf je op tijd in!!!
Atlas#22744
Het is maar 1 wedstrijd per 3 dagen. Kan natuurlijk niet in je agenda kijken....Kasai schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:48:
[...]
Ik had graag mee gedaan, maar sla deze over. Moet nog iets afmaken voor school, dus lijkt me verstandig om even niet mee te doen
Nou ik wou ook graag mee doen met het toernooi maar de huidige ontwikkelingen hebben er voor gezorgd dat ik eigenlijk geen zin meer heb.
Ik heb het gevoel dat er "vroeger" veel meer 60/40 matchups waren en het nu wel lijkt of steeds meer 80/20 bijkomen en dat ik gewoon niet leuk meer.
Als ik zie dat zelfs Dragon Priest en Aggro Warrior Ooze spelen is dat een teken dat er niet goed is.
Ik zag gisteren dat zelfs Rogue in alle builds de Pirate opening speelt.
Ik heb het gevoel dat er "vroeger" veel meer 60/40 matchups waren en het nu wel lijkt of steeds meer 80/20 bijkomen en dat ik gewoon niet leuk meer.
Als ik zie dat zelfs Dragon Priest en Aggro Warrior Ooze spelen is dat een teken dat er niet goed is.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Dat is zo, maar ik wil wel voorbereid zijn etc en ik moet mijn shit echt effe dit jaar afrondenAstie schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:51:
[...]
Het is maar 1 wedstrijd per 3 dagen. Kan natuurlijk niet in je agenda kijken....![]()
Dan kan ik volgend jaar weer try-hard hardstenen.
Atlas#22744
Heb je in ieder geval je prioriteiten goed op orde.Kasai schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:12:
[...]
Dat is zo, maar ik wil wel voorbereid zijn etc en ik moet mijn shit echt effe dit jaar afronden![]()
Dan kan ik volgend jaar weer try-hard hardstenen.
Yup, Miracle Rogue speelt nu ook Patches. En dat is ook logisch. Patches filtert je deck, iets wat heel waardevol is voor een Miracle Rogue als je begint te "miraclen". Het maakt je draws beter.beuker19 schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:00:
Nou ik wou ook graag mee doen met het toernooi maar de huidige ontwikkelingen hebben er voor gezorgd dat ik eigenlijk geen zin meer heb.
Patches zit gewoon overal: naast zijn normale, te verwachten decks proberen mensen hem te spelen in decks waarvan je denkt: WTF? Zoals ik eerder al postte: SuperJJ speelde hem dit weekend in zijn Renolock.
Kaart gaat moeten generfed worden. Op zich hou ik wel van het concept, maar het is te oppressive. Ik zou zijn Charge mechanic weghalen: dan is het gewoon een vanilla 1/1. Dat maakt hem veel slechter. Dan is zijn enige functie echt om je deck te filteren en in een echt aggressief deck zoals Pirate Warrior is een 1/1 extra nog waardevol. En als je hem dan trekt, ben je echt wel fucked, want je bent een card slot kwijt, maar kijk, da's dan maar het risico van hem te spelen. Nu is het risico om hem te spelen veel te laag.
Een andere mogelijkheid is om hem te laten zoals hij is en er een class card van maken: warrior of rogue dan. Persoonlijk lichte voorkeur voor warrior, omdat het concept van patches niet is om in een deck zoals miracle rogue te spelen. Maar daar zou ook nog iets voor te zeggen zijn.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Mee eens. Wat ik verder ook jammer aan aan de kaart vind, is dat je wanneer je tegen een Pirate deck speelt je meteen met een van de belangrijke RNG's geconfronteerd wordt; Oftewel ze benninnen met een gratis 1/1 charge, of ze hebben een matige 1/1 charge in hun beginhand. Ervaren spelers begrijpen dat het belangrijk is, dat je Patches ALTIJD speelt omdat je winrate hoger wordt, maar dat je geen beiden hier invloed op hebt. Beeje flauwe deck/carddraw RNG.DarthDavy schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:05:
[...]
Yup, Miracle Rogue speelt nu ook Patches. En dat is ook logisch. Patches filtert je deck, iets wat heel waardevol is voor een Miracle Rogue als je begint te "miraclen". Het maakt je draws beter.
Patches zit gewoon overal: naast zijn normale, te verwachten decks proberen mensen hem te spelen in decks waarvan je denkt: WTF? Zoals ik eerder al postte: SuperJJ speelde hem dit weekend in zijn Renolock.RDU speelt patches in zoolock
Het enigste waar ik hem nog niet gezien heb, is Dragon Priest. Komaan, mensen!!! Wie gaat Patches in Dragon Priest proberen.
![]()
Kaart gaat moeten generfed worden. Op zich hou ik wel van het concept, maar het is te oppressive. Ik zou zijn Charge mechanic weghalen: dan is het gewoon een vanilla 1/1. Dat maakt hem veel slechter. Dan is zijn enige functie echt om je deck te filteren en in een echt aggressief deck zoals Pirate Warrior is een 1/1 extra nog waardevol. En als je hem dan trekt, ben je echt wel fucked, want je bent een card slot kwijt, maar kijk, da's dan maar het risico van hem te spelen. Nu is het risico om hem te spelen veel te laag.
Een andere mogelijkheid is om hem te laten zoals hij is en er een class card van maken: warrior of rogue dan. Persoonlijk lichte voorkeur voor warrior, omdat het concept van patches niet is om in een deck zoals miracle rogue te spelen. Maar daar zou ook nog iets voor te zeggen zijn.
Als het werkt, dan werkt het. Voor hetzelfde geld had de Shaman een Earth shock gehad en was ie fucked.
Maar dat is soms het mooie van Hearthstone, gewoon risico's nemen.
derp...
Keep supporting the pyramid roach boy
Rank 17 playsxelfer schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:35:
[...]
Daar sta je dan. T1 en je kan inpakken en wegwezen.
Ik ga zelf de nieuwe lord of smorc (Patches) ook maar eens craften denk ik.
LOL en dan ben je op 17 na de beste EU/NA speler.
Eerste week van de expansion had ik dat gevoel ook, maar het is nu niet 1 deck rules all (midrange shaman).beuker19 schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:00:
Ik zelf vermaak me nu behoorlijk, voornamelijk wins tegen aggro decks. Ik wil nu niet iedereen over 1 kam scheren, maar sommige aggro spelers maken niet eens value trades. Zulke mensen farm ik het liefst
Renolock is op dit moment mijn favoriete deck, waardoor ik ook rank 5 ben aangetikt. Maar nu speel ik Miracle Rogue rond rank 3 met ja ja de Pirate package en daar vermaak me ook erg mee. Vooral de beslissingen die je soms moet maken, is het naar mijn ook een lastig deck.
Heeft iemand enig idee hier waarom ze deze reclame gemaakt hebben. Het is namelijk erg verschrikkelijk.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E5mSzEHCRs0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E5mSzEHCRs0]
Renolock is een geweldig deck dat zonder meer maar gisteren om 20.00 begonnen en om 23.30 had ik 3 sterren verloren.An1mA schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:55:
[...]
Eerste week van de expansion had ik dat gevoel ook, maar het is nu niet 1 deck rules all (midrange shaman).
Ik zelf vermaak me nu behoorlijk, voornamelijk wins tegen aggro decks. Ik wil nu niet iedereen over 1 kam scheren, maar sommige aggro spelers maken niet eens value trades. Zulke mensen farm ik het liefst
Renolock is op dit moment mijn favoriete deck, waardoor ik ook rank 5 ben aangetikt. Maar nu speel ik Miracle Rogue rond rank 3 met ja ja de Pirate package en daar vermaak me ook erg mee. Vooral de beslissingen die je soms moet maken, is het naar mijn ook een lastig deck.
Dus vanmiddag eens een paar decks gebouwd om een wat anders te proberen en nu 5-1 met Shaman in 10 minuten en 2 ranks erbij en kan niet anders zeggen dan Insane!!!!!

[YouTube: https://youtu.be/8r4kE5mLyEU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0xYNq0aBYtk]
Games duren langer dan gemiddeld met Renolock helaas. Dus ik speel momenteel met Dragon Priest en Miracle Rogue.beuker19 schreef op maandag 12 december 2016 @ 21:33:
[...]
Renolock is een geweldig deck dat zonder meer maar gisteren om 20.00 begonnen en om 23.30 had ik 3 sterren verloren.
Dus vanmiddag eens een paar decks gebouwd om een wat anders te proberen en nu 5-1 met Shaman in 10 minuten en 2 ranks erbij en kan niet anders zeggen dan Insane!!!!!
[afbeelding]
[video]
[video]
Maar het is ook niet echt erg als je met aggro decks speelt, hoewel het er tegen spelen soms niet altijd even leuk is.
Inderdaad. Zowiezo heeft Priest het moeilijk met minions die 4 attack hebben. Ik blijf het stug proberenBrangus Glee schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:32:
Het is gewoon een lastige match-up, maar het klopt wat Darthdavy zegt dat je zelf het iniatief moet nemen, waarbij je ook wel wat risico's dient te nemen. Mijn meeste verliespartijen tegen Renolock worden veroorzaakt door een slechte curve zeker als dit in combinatie gaat met een turn 4 twilight drake met meestal 9 health voor Renolock.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Value? De enige value is smorc to the face.An1mA schreef op maandag 12 december 2016 @ 19:55:
[...]
Ik wil nu niet iedereen over 1 kam scheren, maar sommige aggro spelers maken niet eens value trades.
Als een aggro speler soms value trades maakt is zijn winrate nog hoger. Echter zijn er maar weinig die dit doen. Face is the place en taunt is cheat.xelfer schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:00:
[...]
Value? De enige value is smorc to the face.
Nou ja als ik naar decks als Jade Druid kijk ben ik blij dat er decks zijn die dit keihard afstraffen.xelfer schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:00:
[...]
Value? De enige value is smorc to the face.
Het is gewoon jammer dat andere decks/classes daar ook de dupe van zijn maar die kunnen zich er tenminste beter tegen wapenen.
Als je naar mijn filmpjes kijkt zie je duidelijk dat de tegenstander zijn board zo goed als leeg blijft aangezien dit deck het moet hebben van de minion damage en niet van burst aangezien die maar gelimiteerd is tot 16
[ Voor 21% gewijzigd door beuker19 op 13-12-2016 09:45 ]
Ik ben Blizzard enorm dankbaar voor Mainstreets!
Ze hebben het nu zo achterlijk smorc gemaakt dat ik nog eens 1 potje kan/wil spelen.
Inmiddels al 3 ps4 titels uitgespeeld waar ik door HS niet aan toe kwam
Ze hebben het nu zo achterlijk smorc gemaakt dat ik nog eens 1 potje kan/wil spelen.
Inmiddels al 3 ps4 titels uitgespeeld waar ik door HS niet aan toe kwam
Wat een geklaag over smorc hier zeg... Komt in elk geval niet overeen met mijn ervaring, ik zit te schommelen tussen rank 18 en 15 (you win some en you loose some), maar van de 15+ games die ik gedurende het weekend en gisteren gespeeld heb waren er maar een paar tegen Aggro Warrior. Ik heb Jade & Midrange Shaman, Renolock, Dragon Priest, Reno Priest, Jade Rogue, Jade Druid en nog wat homebrew decks voorbij zien komen. Ik vind het wel verfrissend dat MSoG...
Ja ik had zojuist ook een zeer bevredigende match tegen een RenoLock als Hallazeal Nzoth Shaman.
In fatigue gewonnen, zelfs nadat hij z'n Reno had gebruikt. Heerlijk dergelijke potten
In fatigue gewonnen, zelfs nadat hij z'n Reno had gebruikt. Heerlijk dergelijke potten
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Yup.. alle fundecks zitten op die rank.The_Big_Easy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:06:
Wat een geklaag over smorc hier zeg... Komt in elk geval niet overeen met mijn ervaring, ik zit te schommelen tussen rank 18 en 15 (you win some en you loose some), maar van de 15+ games die ik gedurende het weekend en gisteren gespeeld heb waren er maar een paar tegen Aggro Warrior. Ik heb Jade & Midrange Shaman, Renolock, Dragon Priest, Reno Priest, Jade Rogue, Jade Druid en nog wat homebrew decks voorbij zien komen. Ik vind het wel verfrissend dat MSoG...
De tryhard netdeckers (ik zelf ook) zitten rond rank 5 (en de retard netdeckers rond rank 10).
Hoe hoger in de ladder, hoe meer smorc. Je wordt geen legend (of zelfs rank5) met een fundeck.
Als ik speel wat ik leuk vind en totaal niets om mijn rank geef zak ik ook terug naar rank 10-12.
Speel ik dan weer even een OP deck (pirate warrior bijv.) ben ik zo weer rank 5.
Als ik er zelf niets om geef vind ik er direct minder aan, als ik er wel veel om geef (rank dan) speel ik in no time weer uitsluitend tegen aggro en vind ik er ook minder aan.
Ik kwam gisteren rond rank 11/12 bijna alleen maar Renolocks tegen. Dat is op dit moment het beste en duurste deck (iig tier 1) en toch vonden ze het allemaal nodig om te BM-en.. Wat een vervelend volk over het algemeen in HS, dat is wel echt jammer.. Ik BM zelf echt nooit, tenzij in reactie op vervelend gedrag van de ander. Het kost ook altijd gewoon veel tijd om te slowrollen. Als je wint, doe het dan gewoon. Scheelt weer tijd voor iedereen 
Ik probeerde zelf mn quests te halen dus was met mijn decks totaal geen match tegen Renolock (weiger zelf ook dat deck of Pirate warrior te spelen) maar die potjes duurde wel erg lang..
Ik probeerde zelf mn quests te halen dus was met mijn decks totaal geen match tegen Renolock (weiger zelf ook dat deck of Pirate warrior te spelen) maar die potjes duurde wel erg lang..
Wat is smorc? is dat een andere naam voor zoo? minions op het bord kotsen?
Is slang voor alleen facedamage doen. Heeft iets met ORC's te maken uit warcraft nogPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:05:
PSN & XBL: Denkoyugo
Komt van de Twitch smiley met dezelfde naamDenko schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:06:
[...]
Heeft iets met ORC's te maken uit warcraft nog
Oke
thanks. Ik snap de haat daar voor wel eigenlijk, omdat het 0 strategisch inzicht kost. Blizzard zou wat meer taunt-achtige kaarten moeten geven, waaronder een soort taunt voor spells.
Taunt voor spells is meer tegen Mage OTK, maar dat is pas later in het spel (turn 8+). Voor taunt is er op zich wel genoeg voor handen op het moment...er is dus best te techen tegen de face-race van het moment. Maar dat moet je dan wel doen...
da's niet waar hoor, haters be hatin', maar als je met een face deck zonder strategie alles op face speelt, ga je niet veel winnenPiet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:10:
omdat het 0 strategisch inzicht kost
Nope, smorc is onderstaandePiet_Piraat7 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:05:
SMorC Warrior heeft een goede counter gekregen voor wat ik zag. Trump had een Control/Grim patreon warrior gemaakt die wat SMorC Warriors de hele dag lang kan opeten. Het is wel zo dat SMorC Warrior de meta doet bepalen en dat zal doen tot er zoveel counterdecks voor SMorC Warrior worden gespeeld dat de winstkansen ermee laag zijn. Ik verwacht dat Blizz het afwacht en dan een nerf uit brengt.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Ik heb vanmiddag mijn doel van deze maand gehaald en ben zojuist rank 5 geworden (er staat 6 in de tracker maar ik was 6 toen ik het laatste potje speelde natuurlijk). Heb miracle 'pirate' rogue gespeeld. Ik was voor de uitbreiding hier al mee bezig met de 'questing adventurers' variant en ik denk dat rogue een erg interessante class is omdat je een hoop keuzes hebt om te maken. Ik weet ook zeker dat ik nog erg veel fouten heb gemaakt. Gelukkig moet ik nog 360 keer winnen voor hij golden is dus ik kan nog genoeg bijleren
Het heeft me 101 potjes gekost. Je kunt zien dat 1/4 van de matchups warrior was (en daar weer 90% van pirate warrior). Dat ging redelijk gelijk op (14-11). Het kwam erop neer of ik mijn eigen pirates in de eerste beurt had en daarbij ook wat removal. In mijn laatste verlies had ik op turn 2 een 12/8 edwin en verloor ik nog haha (hij had een buccaneer, patches, deckhand en first mate op turn 2 en op turn 3 koos hij hunterpower en had hij upgrade).
Verder een hoop priests (dragons af en toe reno) en warlocks (allemaal renolock). De Shamans vielen gelukkig mee.
Maar al met al vallen de smorc verhalen best mee. Ik denk alleen niet dat ik voor Legend ga
Decklist:
Neen
Mensen die klagen over al dat aggro gedoe.
Sinds eergister mijn n'zoth control warrior deck wat getweakt en van 17 naar 13 gegaan momenteel.
Pirate warrior, en jade <insertclass> maken geen kans omdat ze te snel door hun kaarten gaan.
edit: het kan ook tegenvallen. fatigue gaan tegen jade druid en legt hij (met nog 4 health) een 12/12 jade en een 13/13 jade. Daarna speelt hij zijn 2e idol. Trekt hij wel niet een taunt spell uit zijn idol...
Ikzelf had mijn gorehowl nog om te equipen met nog 12 health over.
Dan ween je toch eventjes in een hoekje..
Maar wel leuke potjes
Sinds eergister mijn n'zoth control warrior deck wat getweakt en van 17 naar 13 gegaan momenteel.
Pirate warrior, en jade <insertclass> maken geen kans omdat ze te snel door hun kaarten gaan.
edit: het kan ook tegenvallen. fatigue gaan tegen jade druid en legt hij (met nog 4 health) een 12/12 jade en een 13/13 jade. Daarna speelt hij zijn 2e idol. Trekt hij wel niet een taunt spell uit zijn idol...
Maar wel leuke potjes
Battle.net: NagaByrd#2844
Apart, want een goede Jade Druid is juist anti-control. Zo kwam ik een Jade Druid tegen die infinite Jade Golems naar z'n deck stuurde late game met Gadgetzan Auctioneer. Tegen een bord met 6x +11/11 Golems begin je vrij weinig als control zonder mass removal.nagasy schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:54:
Mensen die klagen over al dat aggro gedoe.
Maar wel leuke potjes
Mooie run hoor. Ik vond vooral de eerste paar dagen heel veel pirate warriors. Werd er gek van.... Nu lijkt dat echt al een stuk beter, al zien we patches wel veel terugkomen. Warrior, Shaman en Rogue runnen meestal patches wel met enkele of bergen pirates...Boesjke schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:22:
Het heeft me 101 potjes gekost.
.....
Maar al met al vallen de smorc verhalen best mee. Ik denk alleen niet dat ik voor Legend ga(of raden jullie het aan wel te doen, heb het nog nooit geprobeerd)
Zonder patches veel gezocht naar een winnend deck voor de ladder maar bleef steken rond rank 10. Patches gecraft en ik schiet omhoog met een Pirate/overload Shaman combi. Vooral de Reno lock decks altijd petje af, ik mis er helaas zelf teveel kaarten voor. Dragon priest heeft ook veel potentie, leuk om priest weer een comeback te zien maken.
Hunters hoger op de ladder ben ik helaas niet tegengekomen en ook Paladins zijn een zeldzaamheid en slechts een enkele mage.
Tegen Jade druid is het vooral juist traden en je brawls goed bijhouden tot ze die jades spammenNitai schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:37:
[...]
Apart, want een goede Jade Druid is juist anti-control. Zo kwam ik een Jade Druid tegen die infinite Jade Golems naar z'n deck stuurde late game met Gadgetzan Auctioneer. Tegen een bord met 6x +11/11 Golems begin je vrij weinig als control zonder mass removal.
Zelf renolock is geen issue
Ìk snap er echt helemaalk niks van in de Arena. Echt. Dan ga ik 4-0, maar dan verlies ik weer de drie potjes die volgen.
Het is echt debiel. Ik kom gewoon niet verder dan 4 of 5 wins.
Battletag: Iigy#2192
Het ligt puur aan kwaliteit deck, vaak als je (te) weinig 1of2 drops hebt verlies je het op tempo. Als je hulp nodig hebt met deckbulding, adviseer ik toch te kijken naar een deckhelper. Dit helpt je met de kwaliteit van de kaarten. Beoordeeld bij het creëren van een deck de 3 kaarten.mosselmossel schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:32:
Ìk snap er echt helemaalk niks van in de Arena. Echt. Dan ga ik 4-0, maar dan verlies ik weer de drie potjes die volgen.
Die deck helpers zijn alleen leuk als je geen idee hebt hoe goed kaarten zijn in Arena en hoe je mana curve eruit moet zien. Ik heb tot deze maand zo'n 2 jaar lang infinite Arena gespeeld (gemiddeld 7+ wins) en met Overwolf & Co gingen m'n winrates iets omlaag.Brammos155 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:00:
[...]
Het ligt puur aan kwaliteit deck, vaak als je (te) weinig 1of2 drops hebt verlies je het op tempo. Als je hulp nodig hebt met deckbulding, adviseer ik toch te kijken naar een deckhelper. Dit helpt je met de kwaliteit van de kaarten. Beoordeeld bij het creëren van een deck de 3 kaarten.
Sinds MSoG heb ik slechts ~4 wins gemiddeld per run. Er zit een enorm verschil in de hoeveelheid spells die je per run krijgt aangeboden en dat heeft z'n weerslag op je winrate. Daarnaast is er een surplus aan kaarten die spells genereren.
Vroeger waren curve en value enorm van belang, nu is het geluk hebben met board wipes.
Zojuist weer op rang 5 aangekomen. Eerst met Dragon Priest, Pirate Warrior en Pirate Roque geklommen naar rang 10. Daarna met N'Zoth Paladin naar rang 7. Uiteindelijk vanavond 10-4 gegaan met Jade Shaman en rang 5 behaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Astie op 13-12-2016 21:34 ]
Heb je al 12wins gehaald in MSoG ?Coltaine schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:29:
[...]
Die deck helpers zijn alleen leuk als je geen idee hebt hoe goed kaarten zijn in Arena en hoe je mana curve eruit moet zien. Ik heb tot deze maand zo'n 2 jaar lang infinite Arena gespeeld (gemiddeld 7+ wins) en met Overwolf & Co gingen m'n winrates iets omlaag.
Sinds MSoG heb ik slechts ~4 wins gemiddeld per run. Er zit een enorm verschil in de hoeveelheid spells die je per run krijgt aangeboden en dat heeft z'n weerslag op je winrate. Daarnaast is er een surplus aan kaarten die spells genereren.
Vroeger waren curve en value enorm van belang, nu is het geluk hebben met board wipes.

Over iets meer dan 1 dag zal het toernooi van start gaan. Schrijf je op tijd in!!!
Ik ga het helaas niet redden om dit keer mee te doen. Ben heel de tijd kapot moe en verplichtingen (al is het maar een klein beetje) gaan me niet helpen.Astie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:53:
[afbeelding]
Over iets meer dan 1 dag zal het toernooi van start gaan. Schrijf je op tijd in!!!
Helaas.
Verwijderd
Zelf iig een 12 en een 11 sinds MSoG. Warlock is echt heel fijn nu om te spelen. Ook wel verfrissend om eens wat minder mages te zien
Wat wel opvalt is dat er echt decks tussen zitten met bizarre synergie soms. Toeval natuurlijk, maar het blijft je wel bij...
Netjes hoor.Astie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:31:
Zojuist weer op rang 5 aangekomen. Eerst met Dragon Priest, Pirate Warrior en Pirate Roque geklommen naar rang 10. Daarna met N'Zoth Paladin naar rang 7. Uiteindelijk vanavond 10-4 gegaan met Jade Shaman en rang 5 behaald.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welk N'zoth Paladin deck gebruik je?
Ik wil dat ook wel eens proberen.
Xanthian schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:16:
[...]
Netjes hoor.
Welk N'zoth Paladin deck gebruik je?
Ik wil dat ook wel eens proberen.
Wow, duur deck. Maar bedankt.
Ik heb alleen Ragnaros, Lightlord niet.
Waarmee zou ik die kunnen vervangen?
Interessante keuzes ook met Dirty Rat en Eadric.
Lastig te vervangen. Lay on hands is een mogelijkheid. Of Ivory Knight.Xanthian schreef op woensdag 14 december 2016 @ 09:46:
[...]
Wow, duur deck. Maar bedankt.
Ik heb alleen Ragnaros, Lightlord niet.
Waarmee zou ik die kunnen vervangen?
Interessante keuzes ook met Dirty Rat en Eadric.
Toevallig al deze kaarten in bezit. Toch even kijken binnenkort hoe dit werkt. Heb het wat oudere traditionele Nzoth pally deck nu.
PSN & XBL: Denkoyugo
Netjes! en Jade shaman is volgens mij ook wel een lekker solide deck. Misschien dat ik m ook nog ga proberen richting het einde van de maand als ik nog eventjes wat hoger wil komen qua ranking.Astie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:31:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit zelf op rank 10 nu met Dragon priest (en een klein beetje Renolock omdat ik gisteren een warlock class card quest had)
En dat nadat ik met Jade Rogue heel lang rond de rank 12-13 zat en t me niet echt lukte om verder te komen en van t weekend zelfs helemaal terugviel naar rank 20..
Ik speel momenteel Anyfin Palladin, zit nu met een goede winrate op rang 11.
Toevoegingen op de oude lijsten zijn Finja en Wickerflame, vooral de Finja is brijant in dit deck.
Presteert erg goed tegen Aggro ivm alle lifegain, en tot nu toe verrassend goed tegen control.
Deck is een goed aanrader voor wie wat anders wil proberen!
Toevoegingen op de oude lijsten zijn Finja en Wickerflame, vooral de Finja is brijant in dit deck.
Presteert erg goed tegen Aggro ivm alle lifegain, en tot nu toe verrassend goed tegen control.
Consider me interested. Heb je een decklist? Ik stof mijn Murloc paladin graag af.smurfinmark schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:21:
Ik heb er Savjz van de week mee zien spelen. Erg leuk deck geworden. Staat ook op mijn lijst om te testen.smurfinmark schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:21:
Komt ie, sorry voor de tekst, kan ff niet bij mijn PC:Lapras schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:23:
[...]
Consider me interested. Heb je een decklist? Ik stof mijn Murloc paladin graag af.
Forbidden healing X2
Bluegill X2
Doomsayer X2
Equality X2
Wild Pyro X2
Aldor Peacekeeper X2
Murloc Warleader X2
Wickerflame
Barnes
Concecration X2
Truesilver X2
Finja
Harrison
Solemn Vigil X2
Ivory Knight X2
Rag the Lightlord
Tirion
Anyfin X2
Kleine afwijkingen in mijn lijst tov standaardlijst is dat ik Barnes speel ipv Acolyte, en Harrison ipv Ooze.
[ Voor 9% gewijzigd door smurfinmark op 14-12-2016 12:00 ]
Leuk. IK kreeg Finja vanochtend uit een pakje, dus dit deck misschien ook eens proberen.
Ik vond ook Finja in een pakje, meteen de reden waarom ik dit deck weer eens probeerde.mosselmossel schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:01:
Leuk. IK kreeg Finja vanochtend uit een pakje, dus dit deck misschien ook eens proberen.
De kaart is verassend sterk, goeie synergy met equality, en het versnelt het gameplan van het deck enorm, nl het spelen van al je Murlocks, en dan de 1-2 punch van 2 Anyfins. Het geeft je ook een 5-drop die je "pro-actief" kan spelen. Werkt ook prima als je 1 of meer Murlocks in je hand hebt, en de versies zonder Finja verloor je vaak wat veel value door de Murlock kaarten. Plus dat je de Murlocks daarna niet meer drawt uiteraard.
En de flavor. Murlock ninja
[ Voor 3% gewijzigd door smurfinmark op 14-12-2016 13:23 ]
De smorc verhalen vallen inderdaad mee als je er zelf mee speeltBoesjke schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:22:
Maar al met al vallen de smorc verhalen best mee. Ik denk alleen niet dat ik voor Legend ga(of raden jullie het aan wel te doen, heb het nog nooit geprobeerd)
+ Iedereen die pirate.....deck speelt is al rank 5 of lager.
Ik zou gewoon proberen legend te halen!
Je kan nog altijd switchen naar pirate warrior. Want met dat deck kan vrijwel iedereen legend worden!
Af en toe trades maken en voor de rest gaan met die banaan.
Zelf speelde ik in het begin fun deckjes.
Daarna eens pirate warrior gespeeld en ben van rank 17 door gestoten naar 9 met 4 of 5 losses. Gewoon absurd...
I bad beat my meat by busting my nuts!

Nog een paar uur voor het toernooi van start gaat. Schrijf je snel in voor het te laat is!
Morgen ook de hele dag toch ?Astie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:12:
[afbeelding]
Nog een paar uur voor het toernooi van start gaat. Schrijf je snel in voor het te laat is!
Zit nog steeds te twijfelen en wil morgen de knoop door hakken.
Ben wel volgende week vrij alleen weet ik niet of ik met genoeg plezier een paar potjes kan spelen en wil als ik speel er niet met de pet na gooien.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zit abuisbeuker19 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:23:
[...]
Morgen ook de hele dag toch ?
Zit nog steeds te twijfelen en wil morgen de knoop door hakken.
Ben wel volgende week vrij alleen weet ik niet of ik met genoeg plezier een paar potjes kan spelen en wil als ik speel er niet met de pet na gooien.
Net voor het eerst onderstaand bericht gezien:

Potjes gaan wel lekker snel met Aggro Pirate Warrior.

5700X | RX 6600
Werden in vorige toernooien vooral netdecks gespeeld of eigen / fun decks?
KoningTimmySmorcPCBaas schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:23:
[afbeelding]
Fun decks zijn meestal kansloos. Eigen decks niet.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 08:00:
Werden in vorige toernooien vooral netdecks gespeeld of eigen / fun decks?
Eigen decks zijn niet door heel veel mensen getest en verfijnd zoals netdecks. Echter de meeste netdecks zijn verfijnd om goed te zijn in de mirror of tegen andere tier 1 / 2 decks.
Eigen decks hebben een verrassings element. Het onbekende.
Als ik tegen iemand moet die netdecks speelt weet je waar je kansen liggen. Speel je tegen eigen decks weet je dat niet.
Ik heb in de Open 2016 en de Night 1 (andere toernooien waren specials) een combinatie van net decks en eigen decks gespeeld. Dat ging me goed af. Ik had mijn eigen decks wel eerst goed getest.
Je moet vooral spelen wat jij lekker vind spelen en waar jij je goed bij voelt.
Ik heb veel Dragon Priest en Freeze Mage gespeeld. Waren zeker niet top tier decks maar omdat ik er al veel mee gespeeld had en ze me lekker lagen had ik er toch aardige successen mee.
Ik heb Patches ook maar gecraft. Lekker iedereen ondersmorcen. Heerlijk!PCBaas schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:23:
[afbeelding]
Net gecraft. Potjes duren nu nog maar 5.1 beurt gemiddeld. Heb wel al 2 x verloren tegen SmorcShaman die mijn t4 kon killen
[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 15-12-2016 12:02 ]
ik ben net sinds deze week begonnen met hearthstone, maar ben ik nu de enige die eigen card decks bouwen zo onoverzichtelijk vind wordt er niet veel wijs uit hoeveel kaarten ik van wat erin moet stoppen
Je kunt de deck recipes proberen en anders de tutorial series van Trump:Inhumanous schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:07:
ik ben net sinds deze week begonnen met hearthstone, maar ben ik nu de enige die eigen card decks bouwen zo onoverzichtelijk vind wordt er niet veel wijs uit hoeveel kaarten ik van wat erin moet stoppen
YouTube: Hearthstone: Trump Basic Teachings - 00 - Introduction
Dan leer je een hoop van wat je in je deck moet stoppen. Je kunt ook een basic deck proberen en kijken hoe dat speelt (al spelende leer je dan wel wat je nodig hebt).
ik heb zeg maar ook de 3 adventures gekocht die nu beschikbaar zijn. ik lees dus dat deze adventures na een tijdje niet meer beschikbaar zijn zoals gebeurd is bij Gnomes Vs Goblins.Nitai schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:12:
[...]
Je kunt de deck recipes proberen en anders de tutorial series van Trump:
YouTube: Hearthstone: Trump Basic Teachings - 00 - Introduction
Dan leer je een hoop van wat je in je deck moet stoppen. Je kunt ook een basic deck proberen en kijken hoe dat speelt (al spelende leer je dan wel wat je nodig hebt).
mijn vraag is ik heb deze 3 advantures nu gekocht kan ik deze altijd blijven spelen of gaan deze ook bij de mensen die ze gekocht hebben weg?
Je kaarten blijven zolang je deze niet zelf dust.
De kaarten die uit rotatie gaan, kan je enkel nog maar gebruiken in wild mode
doelde meer op de adventures dus de wedstrijden tegen die bosses/wings en heroic mode daarvannagasy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:25:
Je kaarten blijven zolang je deze niet zelf dust.
vanaf je een adventure koopt, kan je deze uitspelen en bljiven openen/raadplegen/spelen.Inhumanous schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:27:
[...]
doelde meer op de adventures dus de wedstrijden tegen die bosses/wings en heroic mode daarvan
Ik kan nog steeds in mijn naxxramas adventure ondanks deze niet meer te verkrijgen is.
top dat wou ik graag weten! thanks!nagasy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:30:
[...]
vanaf je een adventure koopt, kan je deze uitspelen en bljiven openen/raadplegen/spelen.
Ik kan nog steeds in mijn naxxramas adventure ondanks deze niet meer te verkrijgen is.
Mijn eerlijke mening is dat als je nu pas begint met hearthstone en er geen geld insteekt je nergens zult geraken. Ze zouden hun ranked mode echt wel eens mogen herbekijken.Inhumanous schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:07:
Ik leg het in de brawl compleet af tegen paladins. Dragon Priest heeft nauwelijks removal.. er wordt een 14/14 tirion neergelegd en ik heb gewoon geen middelen om 'm weg te halen
Ik had Jade Druid tegen Paladin. Turn 8 kill. Ez packPiet_Piraat7 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:19:
Ik leg het in de brawl compleet af tegen paladins. Dragon Priest heeft nauwelijks removal.. er wordt een 14/14 tirion neergelegd en ik heb gewoon geen middelen om 'm weg te halen

Nu echt nog een paar uur voor het toernooi van start gaat. Schrijf je snel in voor het te laat is!
Ik denk echt dat rank 15 mogelijk is zonder er geld in te steken.Tomski1986 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:36:
[...]
Mijn eerlijke mening is dat als je nu pas begint met hearthstone en er geen geld insteekt je nergens zult geraken. Ze zouden hun ranked mode echt wel eens mogen herbekijken.
Jazeker. Daar zijn de vomit/smorc decks ideaal voor. Gewoon een berg commons, class kaarten en een paar rares en gaan met die banaan.beuker19 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 17:58:
[...]
Ik denk echt dat rank 15 mogelijk is zonder er geld in te steken.
Ik ben vorige maand rank 9 geraakt zonder geld, winrate van 75% met discolock. Bitter weinig gespeeld dus er zat wss nog meer in, maar aangezien de rewards niet echt zot zijn vond ik het de moeite niet. Speel liever wat pruts decks in casual.
Ik speel nog maar 3-4 maand. Elke coin in packs gepompt. Wel wat moeten craften om deftige disco deck te kunnen bouwen.
Met de nieuwe expansion heb ik wel die pack gekocht, maar dat is deze maand
Ik speel nog maar 3-4 maand. Elke coin in packs gepompt. Wel wat moeten craften om deftige disco deck te kunnen bouwen.
Met de nieuwe expansion heb ik wel die pack gekocht, maar dat is deze maand
Waarom wordt die stomme disconnect-bug nooit opgelost? Steeds maar een disconnect bij de eerste keer starten. En dan bij herstart nooit een probleem.
Heb je dat op de iPad? Ik ervaar geen problemen eerlijk gezegd.mosselmossel schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:08:
Waarom wordt die stomme disconnect-bug nooit opgelost? Steeds maar een disconnect bij de eerste keer starten. En dan bij herstart nooit een probleem.
VS report is uit. Conclusie: Pirate Warrior en Aggro Shaman maken samen 30% van de meta. Oh en Dragon Warrior is een hard counter voor beide. 3x raden wat de flavour of the day de komende dagen gaat zijn...
Ik dacht vanochtend voor het werk 'nog even een potje voor ik wegrij'. Speel met m'n Reno Priest tegen een Dragon Priest. Duurt het 30 beurten en 24 minuten voor ik hem win. ZO gaat die 500 wins nog wel even duren 
Nee, pc.Nitai schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:28:
[...]
Heb je dat op de iPad? Ik ervaar geen problemen eerlijk gezegd.
[ Voor 31% gewijzigd door mosselmossel op 16-12-2016 08:42 ]
Des te leuker als je dan wint! Dat zijn de betere wins!mosselmossel schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:41:
Ik dacht vanochtend voor het werk 'nog even een potje voor ik wegrij'. Speel met m'n Reno Priest tegen een Dragon Priest. Duurt het 30 beurten en 24 minuten voor ik hem win. ZO gaat die 500 wins nog wel even duren
[...]
Net een Win 3 with Warrior quest gedaan in 13 beurten.
Wel 15 keer Patches in mijn beginhand gehad in de laatste 17 potjes.....
Wel 15 keer Patches in mijn beginhand gehad in de laatste 17 potjes.....
Dat merk ik nu al van rang 5 tot 2. Veel Dragon Warriors met de Curator. Maar de report bevat geen verrassingen. Sinds Tempo Storm de nieuwe snapshot heeft uitgebracht is het gehalte aan Pirates alleen maar gestegen.Coltaine schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:37:
VS report is uit. Conclusie: Pirate Warrior en Aggro Shaman maken samen 30% van de meta. Oh en Dragon Warrior is een hard counter voor beide. 3x raden wat de flavour of the day de komende dagen gaat zijn...
Dat zijn de leukste potjes. Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik mijn Warrior golden wilde hebben. 500 wins met Control Warrior voelde alsof je met wind tegen over de afsluitdijk fietst. Mijn record stond op 28.34 minuten. Fatique 17 gehaald. Dit is alleen mogelijk als je de mirror speelt, en die waren er nogal veel destijds.mosselmossel schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 08:41:
Ik dacht vanochtend voor het werk 'nog even een potje voor ik wegrij'. Speel met m'n Reno Priest tegen een Dragon Priest. Duurt het 30 beurten en 24 minuten voor ik hem win. ZO gaat die 500 wins nog wel even duren.
Ik ben zelf zojuist op rang 2 aangekomen met het deck dat ik al eerder had gepost. Jade Shaman.
Pas 2x keer verloren van Pirate Warrior.
Voor de geïnteresseerden: Reynad (eigenaar van Temppstorm geloof ik) heeft recent een filmpje gepost over de meta: YouTube: RANK 1 LEGEND! (Meta Game Analysis) [Hearthstone]
Interessant is dat hij Reno Zoolock als verrreweg het beste deck beschouwt. Zelfs een positieve winrate tegen de aggro piraten decks. Hij is er Rank 1 legend mee geworden,dus hij zal wel ongeveer weten waarover hij praat ;-)
Leuk punt is dat hij verwacht dat de aggro decks wat minder sterk worden naarmate de andere decks beter/beter gespeeld worden. Verder ziet hij Shaman aggro (met piraten) als het sterkste aggro deck, beter dus dan Warrior of Rogue Pirates.
Interessant is dat hij Reno Zoolock als verrreweg het beste deck beschouwt. Zelfs een positieve winrate tegen de aggro piraten decks. Hij is er Rank 1 legend mee geworden,dus hij zal wel ongeveer weten waarover hij praat ;-)
Leuk punt is dat hij verwacht dat de aggro decks wat minder sterk worden naarmate de andere decks beter/beter gespeeld worden. Verder ziet hij Shaman aggro (met piraten) als het sterkste aggro deck, beter dus dan Warrior of Rogue Pirates.
Dan trapt Reynad een aantal open deuren in, as usual. En dat hij Reno Zoolock het beste vind, vind ik niet verrassend. Hij heeft destijds Zoo uitgevonden.smurfinmark schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:33:
Voor de geïnteresseerden: Reynad (eigenaar van Temppstorm geloof ik) heeft recent een filmpje gepost over de meta: YouTube: RANK 1 LEGEND! (Meta Game Analysis) [Hearthstone]
Je zag het in 2 meta's geleden wel. Eerst waren Aggro Shaman en Dragon Warrior de meta. Toen ging iedereen steeds betere midrange decks spelen waarna Midrange Shaman de nieuwe meta werd.
Het verschuift constant.
Nu is aggro weer aan de beurt maar je ziet het alweer verschuiven naar midrange (Dragon Warrior). Dan krijg je voor dit deck weer een goede counter en is dat weer de meta. En zo blijft het constant verschuiven.
Ook kom je als tier 1 deck vaak een mirror tegen waarbij het altijd 50/50 is dat je wint.
Ik vind dat Reynad met zijn Meta Snapshot een negatieve uitwerking op het spel heeft. Zodra de snapshot uit is zie je NOG meer tier 1 decks. Nog meer van hetzelfde.
Hoezo trapt hij open deuren in? Een uitleg over de meta-snapshot is precies dat, en analyse van decks die gespeeld worden. Uiteraard wel moet zijn gebruikelijke cynische ondertoon, maar volgens mij zegt hij niks dat feitelijk niet klopt.En je argument over dat hij Zoo-lock heeft bedacht raakt kant nog wal.Astie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:52:
[...]
Dan trapt Reynad een aantal open deuren in, as usual. En dat hij Reno Zoolock het beste vind, vind ik niet verrassend. Hij heeft destijds Zoo uitgevonden.
Je zag het in 2 meta's geleden wel. Eerst waren Aggro Shaman en Dragon Warrior de meta. Toen ging iedereen steeds betere midrange decks spelen waarna Midrange Shaman de nieuwe meta werd.
Het verschuift constant.
Nu is aggro weer aan de beurt maar je ziet het alweer verschuiven naar midrange (Dragon Warrior). Dan krijg je voor dit deck weer een goede counter en is dat weer de meta. En zo blijft het constant verschuiven.
Ook kom je als tier 1 deck vaak een mirror tegen waarbij het altijd 50/50 is dat je wint.
Ik vind dat Reynad met zijn Meta Snapshot een negatieve uitwerking op het spel heeft. Zodra de snapshot uit is zie je NOG meer tier 1 decks. Nog meer van hetzelfde.
Wb het schuiven in de meta; helemaal mee eens. Vaak zie je deze volgorde ook terugkomen, en mocht iets te dominant blijven, dan is er altijd nog het nerf-mechanisme. Nu wordt er veel geklaagd over Pirates/SMORC op dit forum, terwijl die decks inmiddels niet meer zo goed zijn.
Wel opvallend is hoe positief Reynad is over de Reno-Lock mirror, deze beschouwt hij als zeer skill-intensive. Normaliter is hij een van de eersten om te klagen over luck/RNG etc...
Over je punt dat zijn meta-snapshots een negatieve uitwerking hebben: Ik denk dat je dit wat breder moet trekken. De overvloed aan informatie, oa van dit soort streamers, maar ook Hearthpawn etc, zorgt ervoor dat spelers altijd toegang hebben tot de beste decklijsten. Ik denk wel, en dit kaart Reynad in zijn video ook aan, dat dit in sommige gevallen gedempt wordt door het deck wat als sterk gezien wordt. Reno-lock bv is moeilijk te spelen, en wordt daarom minder opgepikt door de grote massa.
Da's een video van bijna 10 dagen geleden. In Hearthstone meta termen is dat een eeuwigheid. Het is nu al terug totaal anders.smurfinmark schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:33:
Waarom raakt mijn opmerking kant nog wal? Reynad verheerlijkt al jaren 'zijn' Zoo. Dus als hij feitelijkheid over Zoo uit, zie ik het als een mening met een voorkeur.smurfinmark schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:13:
[...]
Hoezo trapt hij open deuren in? Een uitleg over de meta-snapshot is precies dat, en analyse van decks die gespeeld worden. Uiteraard wel moet zijn gebruikelijke cynische ondertoon, maar volgens mij zegt hij niks dat feitelijk niet klopt.En je argument over dat hij Zoo-lock heeft bedacht raakt kant nog wal.
Wb het schuiven in de meta; helemaal mee eens. Vaak zie je deze volgorde ook terugkomen, en mocht iets te dominant blijven, dan is er altijd nog het nerf-mechanisme. Nu wordt er veel geklaagd over Pirates/SMORC op dit forum, terwijl die decks inmiddels niet meer zo goed zijn.
Wel opvallend is hoe positief Reynad is over de Reno-Lock mirror, deze beschouwt hij als zeer skill-intensive. Normaliter is hij een van de eersten om te klagen over luck/RNG etc...
Over je punt dat zijn meta-snapshots een negatieve uitwerking hebben: Ik denk dat je dit wat breder moet trekken. De overvloed aan informatie, oa van dit soort streamers, maar ook Hearthpawn etc, zorgt ervoor dat spelers altijd toegang hebben tot de beste decklijsten. Ik denk wel, en dit kaart Reynad in zijn video ook aan, dat dit in sommige gevallen gedempt wordt door het deck wat als sterk gezien wordt. Reno-lock bv is moeilijk te spelen, en wordt daarom minder opgepikt door de grote massa.
Ik ben voor Feyenoord. Ajax is niet mijn favoriete club en zal daardoor altijd door mijn Feyenoordbril Ajax negatiever beoordelen en Feyenoord postitiever.
Dit is precies hetzelfde zoals ik Reynad over Zoo zie.
Daarbin betekend het behalen van Legend #1 niet gelijk dat dat deck de beste is.
Savjz haalde op 1 dag twee maal Legend #1 met zowel Reno Priest als Reno Mage.......dat zijn zeker niet de beste decks.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.