• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je kan volgens mij alleen 'All Cards' selecteren tijdens het maken van een deck als je eerst je deck veranderd in een Wild deck door rechtsboven over de naam van je deck te hoveren met je muis en dan 'Convert to Wild' te selecteren. Maar dat weet ik niet zeker.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Tektoon schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:09:
Nee, wanneer je een standaard deck maakt dan zie je alleen de standard kaarten. Dat is de bovenste optie in het menu. Die daaronder is 'all cards'. Dan krijg je ook de 'wild' kaarten erbij en zie je effectief alle kaarten. :)
Je hebt gelijk, dit bedoelde ik ook. Er had moeten staan: als je een standard deck maakt, dan zie je standaard alle standard kaarten. :)
fetix1 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 18:09:
Ik speel het sinds een jaar weer, maar heb een korte vraag. Hoe kun je, wanneer je een deck maakt, gewoon alle kaarten in 1x inzien in plaats van dat je linksonder per uitbreiding moet selecteren. Ik vind dat echt zwaar irritant, maar zal vast iets over t hoofd zien.
Als terugkerende speler kan ik je Wild overigens meer aanraden dan Standaard. De metagame in Wild is toch een stuk minder smorc en facerace dan in Standaard. In ieder geval op de meer casual ranks.

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 07-12-2016 20:55 ]

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Dank allen voor jullie antwoorden. Ik begin het inderdaad een beetje te begrijpen! Ga er mee aan de slag!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-01 19:44
Hoe beëindig je je winstreak? Nou door te denken dat Mistress of Mixtures je eerst healed en dat je daarna pas damage krijgt. Was echt een facepalm moment, speelde namelijk Renlock tegen Pirate Warrior en op dat moment was het super close, maar shit happens.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12-2025
Deze Tavern Brawl is wel geinig, met deathrattles die twee keer triggeren.
Sylvanas met Ancestral Spirit is te sterk. Zeker in combinatie met moat lurker.

1 Sylvanas gaa dood en krijg je 2 van de tegenstander
2 Sylvanas komen terug door Ancestral Spirit.
Moat Lurker gaat dood, komen 2 Sylvanas weer terug,

De nieuwe kaart Devolve is ook echt super nuttig.
An1mA schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:43:
Hoe beëindig je je winstreak? Nou door te denken dat Mistress of Mixtures je eerst healed en dat je daarna pas damage krijgt. Was echt een facepalm moment, speelde namelijk Renlock tegen Pirate Warrior en op dat moment was het super close, maar shit happens.
Renolock is wel echt super sterk.
Speel er nu zelf ook mee en ook in Batstone is het verweg het beste deck.

Gisteren 3x achter elkaar gewonnen door op een goed moment Jarraxus te spelen en man man man wat zie je de tegenstander dan struggelen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 08-01 21:47
Smugglers RUn in Arena is echt zo OP.

Battletag: Iigy#2192

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:04

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:43:
Dat had ik gisteren ook, was erg jammer want dat had ik niet verwacht. Ik weet het iig voor de volgende keer.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• mosselmossel
beuker19 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 07:08:
[...]

Renolock is wel echt super sterk.
Speel er nu zelf ook mee en ook in Batstone is het verweg het beste deck.

Gisteren 3x achter elkaar gewonnen door op een goed moment Jarraxus te spelen en man man man wat zie je de tegenstander dan struggelen.
Klopt ja. Is ook de eerste legendary die ik nu ga craften, zodra ik weer dust heb.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

mosselmossel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 08:22:
[...]

Klopt ja. Is ook de eerste legendary die ik nu ga craften, zodra ik weer dust heb.
Wil hem eigenlijk graag golden maar 2800 dust :'(
Ik heb Warlock al golden dus dat is extra leuk.

Zelf denk ik dat Renolock nu tier 1 is en samen met Pirate Warrior de sterkste decks zijn.

• mosselmossel
EZ Game :D
Geniaal hoor.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Renolock tier 1? Ik betwijfel het. Al is het maar omdat ik in de afgelopen week nog geen pot tegen een Renolock heb verloren met mijn Jade golem rogue deck.

Ik geef toe, het waren slecht een paar games (stuk of 4-5, ik kom vooral Dragon priests en Pirate warriors tegen lijkt t). Maar ik merk gewoon dat Renolock behoorlijk moeite heeft met alle Golem deathrattles die de rogue variant speelt.

Pirate warrior is gewoon een superhard aggro deck. Meestal zie je bij cardgames dat in de eerste weken zulke decks de boventoon voeren. Makkelijk te spelen, lekker vlot en t wint ook nog redelijk. Daarna zakt het vaak weer weg omdat in the long run decks de tech gaan runnen tegen zulke decks.

Midrange shaman is momenteel eventjes uit de gratie omdat het de afgelopen tijd zo veel gespeeld werd, maar dat deck sloopt Pirate warrior met de goedkope taunts (Spirit wolves) en boardclears.

Hoe dan ook, ik zie de laatste weken in ieder geval wel veel decks. Pirate warrior, 2 priest decks, 2 warlock decks. Buff paladins, murloc paladins, jade druids, beast druids, malygos rogue en nog wat dingen tegen. Terwijl het voor Mean streets eigenlijk vooral Midrange shaman en tempo mage was.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
icemotion schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:13:
Midrange shaman is momenteel eventjes uit de gratie omdat het de afgelopen tijd zo veel gespeeld werd, maar dat deck sloopt Pirate warrior met de goedkope taunts (Spirit wolves) en boardclears.
Midrange shaman is nog altijd Tier 1. Gewoon de versie van voor Mean Streets. Midrange Shaman heeft niets nodig uit Mean Streets en is nog altijd een belachelijk sterk deck. Maar niemand speelt het, want iedereen is dat deck beu. Grappig, want het is nog altijd één van de sterkste decks. :+

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-01 15:21
Ja geniale combo. Zag hem gisteren voorbij komen in een van zijn youtube videos:

Ik mis helaas een paar legendaries om het zelf ook te proberen, maar ziet er wel uit als een fun deck. :)
icemotion schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:13:
Renolock tier 1? Ik betwijfel het. Al is het maar omdat ik in de afgelopen week nog geen pot tegen een Renolock heb verloren met mijn Jade golem rogue deck.

Ik geef toe, het waren slecht een paar games (stuk of 4-5, ik kom vooral Dragon priests en Pirate warriors tegen lijkt t). Maar ik merk gewoon dat Renolock behoorlijk moeite heeft met alle Golem deathrattles die de rogue variant speelt.

Pirate warrior is gewoon een superhard aggro deck. Meestal zie je bij cardgames dat in de eerste weken zulke decks de boventoon voeren. Makkelijk te spelen, lekker vlot en t wint ook nog redelijk. Daarna zakt het vaak weer weg omdat in the long run decks de tech gaan runnen tegen zulke decks.

Hoe dan ook, ik zie de laatste weken in ieder geval wel veel decks. Pirate warrior, 2 priest decks, 2 warlock decks. Buff paladins, murloc paladins, jade druids, beast druids, malygos rogue en nog wat dingen tegen. Terwijl het voor Mean streets eigenlijk vooral Midrange shaman en tempo mage was.
Ben zelfs van mening dat Renolock het beste deck is op dit moment.
Gisteren in Batstone was Renolock by far het beste deck en viel Rogue enorm tegen.

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08-2025
Je kan moeilijk een tornooi waar kaarten gebanned worden als referentie nemen om te bepalen welk deck het sterkste is in een omgeving waar dat niet gebeurt imo.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Volgens mij is alleen patches gebanned en is de enige eis dat je 10 mean streets kaarten gebruikt.

Atlas#22744

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09-2025
Mijn laatste 10 matchups waren: 4 Pirate Warrior, 3 Pirate Jade Aggro Shaman ofzoiets, 2 Jade Druid & 1 Jade Rogue. Heel leuke meta.
Tomski1986 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:22:
Mijn laatste 10 matchups waren: 4 Pirate Warrior, 3 Pirate Jade Aggro Shaman ofzoiets, 2 Jade Druid & 1 Jade Rogue. Heel leuke meta.
10 potjes geven toch helemaal geen beeld van de meta. |:( |:(

• Kasai

Kasai

Legendary

Tomski1986 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:22:
Wat voor een deck speel jij?

Atlas#22744

• Tomski1986
Kasai schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:25:
[...]

Wat voor een deck speel jij?
Kripp's Stealth Rogue met wat eigen tweaks. Lukt wel ok maar tegen die aggro bullshit verlies ik te veel.

• Tomski1986
Astie schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:23:
[...]

10 potjes geven toch helemaal geen beeld van de meta. |:( |:(
Nee, maar het ontmoedigt me wel direct. Dacht hopelijk eens wat leuke potjes te spelen, blijkbaar niet.

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:58
Het is nog best wel lastig om een goede line-up te maken voor het GoT Hearthstone Open 2017.

Ik heb nu in ieder geval al 3 werkende decks die niet in de meta snapshot zullen staan; nog 1-2 te gaan! Gelukkig hebben we nog een week om te puzzelen. :7

5700X | RX 6600

• Kasai

Kasai

Legendary

PCBaas schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:38:
Het is nog best wel lastig om een goede line-up te maken voor het GoT Hearthstone Open 2017.

Ik heb nu in ieder geval al 3 werkende decks die niet in de meta snapshot zullen staan; nog 1-2 te gaan! Gelukkig hebben we nog een week om te puzzelen. :7
Pirate warrior
Pirate rogue
Pirate shaman

Win

:+

Atlas#22744

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/88122806/Hearthstone/Open2017/onderdelen/logo.png

Nog een week om je in te schrijven. Ga jij proberen om An1ma van de troon te stoten?
Wil je ook meedoen? Schrijf je dan snel in!

GoT Hearthstone Open 2017

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:12
Kasai schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:41:
[...]

Pirate warrior
Pirate rogue
Pirate shaman

Win

:+
Volgens mij kan je nog best een eind komen met een pure anti aggro line-up.

Priest met 2x holy nova, 2x excavated evil, 2x dragonfire potion, 2x flash heal, priest of the feast, soulpriest voor beetje dmg en uiteraard 2x circle of healing for nog meer board clear, pyro erbij en verder aanvullen met healing minions :9

Ik ben nog veel banger voor Reno Warlock/Priest/Mage lineups.

• Xanthian
Ik speel nu N'zoth shaman.
Dat is dus met de standaard early game minions zoals Tunnel Trog, Totem Golem? Spirit Wolfs, etc.
Maar de late game heb ik ingezet op N'zoth, Cairne, White Eyes en Sylvana's. Samen met Ancestral Spirit heb je genoeg targets voor N'zoth.

Het deck werkt.... redelijk. Het is niet helemaal consistent. Als je de early game kaarten niet hebt, dan leg je het af. Devolve is echt geweldig tegen andere shaman en priests met hun vele buffs. Ook paladin vindt devolve niet leuk :(

• An1mA
beuker19 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:47:
[...]

Ben zelfs van mening dat Renolock het beste deck is op dit moment.
Gisteren in Batstone was Renolock by far het beste deck en viel Rogue enorm tegen.
Vind ik ook, Renolock heeft OTK, boardclears en healing. Op een gegeven moment vinden mensen de zwakte van Pirate Warrior en valt het weer van de meta.
Aggro/Hybrid Shaman is helaas ook erg sterk nu.
Wat ik zelf jammer vind, is dat er nog geen goede list is voor Mage.
RenoMage is te afhankelijk van draws of te reactive.
Moet zelf nog met SecretMage experimenteren, maar eerst rank 5 bereiken.

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 28-01 14:23
Gisteren in unranked iemand verslagen met een deck die ik zelf wat aan het prutsen was. Hij leek te gaan winnen, ik maakte een comeback en hij verloor. Daarna word ik toegevoegd :') (dan moet ik al grijnsen) en ja hoor, 'omg this is unranked you faggot come vs my rank 9 tempo mage'. Dat soort kinderen zorgen er juist voor dat ik nog een unranked potje doe, hard gelachen

daarna vooral heel snel weer offline gaan voor ik iets terug kan zeggen

[ Voor 10% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 09-12-2016 08:06 ]

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:35:
Gisteren in unranked iemand verslagen met een deck die ik zelf wat aan het prutsen was. Hij leek te gaan winnen, ik maakte een comeback en hij verloor. Daarna word ik toegevoegd :') (dan moet ik al grijnsen) en ja hoor, 'omg this is unranked you faggot come vs my rank 9 tempo mage'. Dat soort kinderen zorgen er juist voor dat ik nog een unranked potje doe, hard gelachen
de logica is ook ver te zoeken bij die gast...

• Xanthian
Kan iemand commentaar geven op mijn Shaman N'zoth deck?

http://www.hearthpwn.com/...1;49715:2;49719:2;49726:1;

In Casual gaat dit vrij goed. Zowel tegen Control en Aggro.

Maar ik twijfel over Jinyu Waterspeakers en de Flamewrathed faceless.
Misschien i.p.v Flamewrathed toch Thing from Below?

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 08:40
Xanthian schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:15:

http://www.hearthpwn.com/...1;49715:2;49719:2;49726:1;

In Casual gaat dit vrij goed. Zowel tegen Control en Aggro.

Maar ik twijfel over Jinyu Waterspeakers en de Flamewrathed faceless.
Misschien i.p.v Flamewrathed toch Thing from Below?
Wordt een Flamewreathed Faceless die dood gaat met een Ancestral Spirit in de late game ook terug gehaald door N'zoth?

Anyway, die Flamewreathed Faceless is wel stevig met 7/7 aan stats, maar de overload kan je vooral in het begin behoorlijk in de wegzitten. Thing from Below daarentegen kan je in de late game vaak sterk gereduceerd op het bord zetten, het is dus meer een keuze tussen aggro of tempo lijkt me, voor beide is wat te zeggen.

Jinyu Waterspeakers heb ik zelf nog niet gespeeld, heb op dit moment twee Shaman decks, het standaard pre-MSoG deck en een aangepaste Jade Golem variant waar Thijs een tijdje geleden mee speelde.

• Xanthian
The_Big_Easy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:44:
[...]

Wordt een Flamewreathed Faceless die dood gaat met een Ancestral Spirit in de late game ook terug gehaald door N'zoth?

Anyway, die Flamewreathed Faceless is wel stevig met 7/7 aan stats, maar de overload kan je vooral in het begin behoorlijk in de wegzitten. Thing from Below daarentegen kan je in de late game vaak sterk gereduceerd op het bord zetten, het is dus meer een keuze tussen aggro of tempo lijkt me, voor beide is wat te zeggen.

Jinyu Waterspeakers heb ik zelf nog niet gespeeld, heb op dit moment twee Shaman decks, het standaard pre-MSoG deck en een aangepaste Jade Golem variant waar Thijs een tijdje geleden mee speelde.
Ja, volgens mij wel. Ik heb het volgens mij een keer gehad met Sylvanas. Sylvana kreeg Ancestral Spirit, dus Deathrattle: resummon this minion. Daarna met N'zoth kreeg ik twee Sylvanas. Ik denk dat één Sylvana's ook nog de deathrattle had. Kan je nagaan hoe sterk dat is voor een control deck.

Het liefst geef ik White Eyes Ancestral Spirit. Dat zijn dan maximaal 4 Storm Guardians als ik het goed heb.

Jinyu is echt goed tegen aggro. Het is een 4-drop met 6 healing. Daarnaast met een 3/6 body.

edit: 1 flamewrathed ingeruild voor second-rate bruiser

• DarthDavy
stephans schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:51:
[...]

Ik ben nog veel banger voor Reno Warlock/Priest/Mage lineups.
Mage? Heb ik iets gemist?

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2025

Sorki

world wide wubbish

Van wat ik zo lees zou Freeze mage weer aan een opmars bezig zijn.

Sorki#2242

The_Big_Easy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:44:
[...]

Nee alleen minions die van zichzelf een Deathrattles hebben zelfs als ze bijvoorbeeld gesilenced zijn.
Raptor word ook niet weer terug gebracht door N'zoth

• Xanthian
beuker19 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:39:
[...]

Nee alleen minions die van zichzelf een Deathrattles hebben zelfs als ze bijvoorbeeld gesilenced zijn.
Raptor word ook niet weer terug gebracht door N'zoth
Ik heb maar eens nagezocht, en ja, volgens mij heb je gelijk.
Dan zat ik er eerder toch naast.

• Kasai

Kasai

Legendary

Xanthian schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:41:
[...]

Ik heb maar eens nagezocht, en ja, volgens mij heb je gelijk.
Dan zat ik er eerder toch naast.
Je kan wel 2x sylvanas hebben gehad, want de initiele waar je Ancestral Spirit op hebt gecast komt nog een keer terug. Gezien Sylvanas van haar zelf een deathrattle heeft, komt ze dus 2x terug bij N'Zoth, er zijn er immers 2 dood gegaan.

Atlas#22744

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Ontdekt dat brann + raptor op jade swarmer of aya wel degelijk 2 golems spawned als ze sterven.
Soms zit een extra gratis 7/7 in kleine hoekjes :)

Sorki#2242

• Xanthian
Kasai schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:18:
[...]

Je kan wel 2x sylvanas hebben gehad, want de initiele waar je Ancestral Spirit op hebt gecast komt nog een keer terug. Gezien Sylvanas van haar zelf een deathrattle heeft, komt ze dus 2x terug bij N'Zoth, er zijn er immers 2 dood gegaan.
Ja, inderdaad. Denkfout van mij dus.
Het liefst gebruik je dan ook Ancestral Spirit op een Deathrattle.
Even onthouden :)
Ideale brawl voor quests dit...15 overloads in 1 game? No problemo. De nieuwe 'heal both heroes voor 4' 1-drop erin met Ancestral en die partij gaat wel door je deck heen. Ook Priest quest was lachen, Silence++ en gaan.

<GOT> Zarhrezz#2885

• icemotion
Sorki schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:19:
Ontdekt dat brann + raptor op jade swarmer of aya wel degelijk 2 golems spawned als ze sterven.
Klopt; de raptor heeft een battlecry en die kopieert de deathrattle 2x waardoor je dus inderdaad 2 golems krijgt.

En als je een tweede raptor hebt waarmee je je eerste raptor kan kopieren dan krijgt die ook de dubbele deathrattle. Wat dan met brann een 4 dubbele deathrattle wordt.

Dat soort effecten hebben een redelijke snelle concede tot gevolg..

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

icemotion schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:11:
[...]
Klopt; de raptor heeft een battlecry en die kopieert de deathrattle 2x waardoor je dus inderdaad 2 golems krijgt.

En als je een tweede raptor hebt waarmee je je eerste raptor kan kopieren dan krijgt die ook de dubbele deathrattle. Wat dan met brann een 4 dubbele deathrattle wordt.

Dat soort effecten hebben een redelijke snelle concede tot gevolg..
Thanks ik vroeg het me af! Kopieer je de "gekopieerde deathrattle" OF "de navtive deathrattle", in het laatste geval dus niets.

Het zal moeilijk worden dit te pullen, maar leuk te weten dat de optie bestaat ;)

Sorki#2242

Xanthian schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:20:
[...]

Ja, inderdaad. Denkfout van mij dus.
Het liefst gebruik je dan ook Ancestral Spirit op een Deathrattle.
Even onthouden :)
Op een Things from Below is hij ook redelijk goed zeker als je boardcontrol terug wil

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:55
Sorki schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:17:
[...]

Thanks ik vroeg het me af! Kopieer je de "gekopieerde deathrattle" OF "de navtive deathrattle", in het laatste geval dus niets.

Het zal moeilijk worden dit te pullen, maar leuk te weten dat de optie bestaat ;)
De gekopieerde deathrattle wordt gepakt. Wel eens hard verloren tegen een rogue die bran + Raptor + raptor heeft (2x deathrattle 2x gecopieerd). Minion weer op hand nemen en eerste raptor nogmaals spelen = 2x2x2 8 deathrattle deal 2 damage.... en ik was dood

• Royal-Roy
Ik vroeg me af hoeveel mensen er extra kaarten hebben gekocht met de nieuwe expansion? Met alle opgespaarde gold en gratis packs best wat nieuwe kaarten gekregen maar ik mis bijvoorbeeld patches wel echt... Blijf op de ladder zonder net die extra kaarten wat hangen rond rank 10 en neig toch naar een pakje of 15 om weer mee te kunnen doen

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Gewoon 80 pakjes van de daily-quest-gold. Genoeg voor alle commons/rares, de helft van de epics, 10 legs en rank 5. :)
Xanthian schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:15:
Ga je geen rank 5 mee halen denk ik (maar dat hoeft je ambitie ook niet te zijn natuurlijk :) ). Je hakt midrange shaman in twee en plakt er een trage late game aan vast die je moet ondersteunen met kaarten die je early/mid game verwateren. Daarbij zijn er geen goede earlygame deathrattles voor shaman beschikbaar.
Je kan een wild versie proberen met Haunted Creepers/Shredders en Belchers. Maar als je control wilt spelen op standard zou ik eerder gaan voor een Jade pakket met Earth Elementals, Hallazeal en heal/destruction. Als je meer een mid shaman wil spelen zou ik kaarten als Cairne/N'Zoth weglaten en er wat actievere voor terug zetten als Rag/Al'Akir. Ook hier kan je een Jade pakketje invoegen.
Flamewreathed Faceless is imo een overschatte kaart. Leuk in face/hyperaggro decks maar that's it. Een slechtere Fel Reaver. Even sappen en gg. Als je totems of Thunderbuff speelt zou ik altijd die 0 mana 5/5 toevoegen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tektoon op 09-12-2016 12:19 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Xanthian
Tektoon schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:16:
Gewoon 80 pakjes van de daily-quest-gold. Genoeg voor alle commons/rares, de helft van de epics, 10 legs en rank 5. :)

[...]

Ga je geen rank 5 mee halen denk ik (maar dat hoeft je ambitie ook niet te zijn natuurlijk :) ). Je hakt midrange shaman in twee en plakt er een trage late game aan vast die je moet ondersteunen met kaarten die je early/mid game verwateren. Daarbij zijn er geen goede earlygame deathrattles voor shaman beschikbaar.
Je kan een wild versie proberen met Haunted Creepers/Shredders en Belchers. Maar als je control wilt spelen op standard zou ik eerder gaan voor een Jade pakket met Earth Elementals, Hallazeal en heal/destruction. Als je meer een mid shaman wil spelen zou ik kaarten als Cairne/N'Zoth weglaten en er wat actievere voor terug zetten als Rag/Al'Akir. Ook hier kan je een Jade pakketje invoegen.
Flamewreathed Faceless is imo een overschatte kaart. Leuk in face/hyperaggro decks maar that's it. Een slechtere Fel Reaver. Even sappen en gg. Als je totems of Thunderbuff speelt zou ik altijd die 0 mana 5/5 toevoegen.
Bedankt voor je feedback.
Met mijn gelimiteerde ervaring met dit deck heb ik in principe genoeg board clear.
Maar ik ga nog eens wat wisselen met kaarten.

• Tektoon
Ja in deze vorm wel. Maar als je dus meer naar control gaat schuiven dan geef je het board op en dan heb je grotere clears nodig omdat je je tegenstander toestaat meer en grotere minions te spelen. De vraag is dus in hoeverre de meta je dwingt om op te schuiven met dit deck. Ik denk wel een stukkie maar daar kom je maar op 1 manier achter. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• DarthDavy
Sorki schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:19:
Zal wel goed zijn tegen renolock en de jade decks, maar good luck playing freeze mage in een aggro infested ladder met pirate warrior voorop.

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

DarthDavy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:01:
[...]
Zal wel goed zijn tegen renolock en de jade decks, maar good luck playing freeze mage in een aggro infested ladder met pirate warrior voorop.
Ik heb niet dezelfde negatieve ervaringen met de pirate warrior dan de meeste hier, speel ook niet zo competiftief op de ladder maar dat terzijde.

Standaard gaan er 1 of 2oozes in m'n deck, die hebben al enkele keren voor een insta concede gezorgd ^^.
Niet de best fitting kaart op vlak van synergieren voor dit dek maar in de huidige meta best wel een leuke extra. Voor dezelfde reden al wat zitten testen met dirty rat, met wisselend success....

Sorki#2242

• DarthDavy
g2 esports en superjj spelen patches in renolock.

Nu wordt het toch wel heel te zot met die kaart.

Ik haat die kaart. Maakt deck building compleet idioot:
- Pirate Warrior met patches
- Pirate Dragon Warrior met patches
- Jade Shaman met patches
- Renolock met patches

Nu nog even wachten tot dragon priest pirates in zijn lijst integreert en het feestje is compleet.

• An1mA
DarthDavy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:49:
g2 esports en superjj spelen patches in renolock.

Nu wordt het toch wel heel te zot met die kaart.

Ik haat die kaart. Maakt deck building compleet idioot:
- Pirate Warrior met patches
- Pirate Dragon Warrior met patches
- Jade Shaman met patches
- Renolock met patches

Nu nog even wachten tot dragon priest pirates in zijn lijst integreert en het feestje is compleet.
Wat was nu de reden van Patches in Renolock? Je kon al eeuwen met Stonetusk Boar spelen.
Zeg nu niet dat Renolock ook met Pirates spelen voor de synergy met Patches?

Ik ga vanavond eens experimenteren met Druid, Secret Mage gaat even in de ijskast.

• DarthDavy
An1mA schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:48:
[...]

Wat was nu de reden van Patches in Renolock? Je kon al eeuwen met Stonetusk Boar spelen.
Zeg nu niet dat Renolock ook met Pirates spelen voor de synergy met Patches?
Eén Bloodsail Corsair. Lifecoach legde de redenering erachter als volgt uit: "50% van de keren trek je Bloodsail Corsair en haal je value uit patches om je deck dunner te maken, de overige 50% trek je patches, maar dat is niet zo erg, want renolock speelt toch met een vol hand en een 1 mana 1/1 met charge kan altijd nuttig zijn na de aoe van demonwrath, hellfire, shadowflame om die ene minion op het bord op te kuisen die één health teveel had. Veel mensen spelen net een minion op het bord als ze een aoe verwachten met één health teveel. Patches lost dus dat probleem op. Een tweede gebruik van patches is met power overwhelming zodat het ook een 5 dmg burst hebt die je tot uw beschikking hebt wanneer nodig."

Dus ja, ik snap de redenering en het is precies ook een nuttige kaart voor renolock. 8)7

• An1mA
Ok, helder, maar niet genoeg om mijn Renolock er voor aan te passen. Wil al zoveel in mijn Renolock stoppen.

• DarthDavy
Ik ook niet, want ik wil eigenlijk 35 kaarten in mijn renolock krijgen. :)

Ik heb ook een hele goede verklaring gehoord waarom renolock nu na mean streets een powerhouse van een deck is.
Reden 1: Kazakus
Reden 2: met mean streets erbij in de card pool is het niet meer zo erg om 30 singles te spelen omdat er zoveel goede kaarten zijn

Die laatste reden klinkt me zo logisch: de card pool is zo groot momenteel in standard dat je makkelijk 30 genoeg kwaliteitsvolle kaarten kan spelen zodat je deck soms niet zwak aanvoelt. Met een kleinere cardpool is dat een nadeel.

DarthDavy schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:55:
[...]

Eén Bloodsail Corsair. Lifecoach legde de redenering erachter als volgt uit: "50% van de keren trek je Bloodsail Corsair en haal je value uit patches om je deck dunner te maken, de overige 50% trek je patches, maar dat is niet zo erg, want renolock speelt toch met een vol hand en een 1 mana 1/1 met charge kan altijd nuttig zijn na de aoe van demonwrath, hellfire, shadowflame om die ene minion op het bord op te kuisen die één health teveel had. Veel mensen spelen net een minion op het bord als ze een aoe verwachten met één health teveel. Patches lost dus dat probleem op. Een tweede gebruik van patches is met power overwhelming zodat het ook een 5 dmg burst hebt die je tot uw beschikking hebt wanneer nodig."

Dus ja, ik snap de redenering en het is precies ook een nuttige kaart voor renolock. 8)7
Lifecoach is ook 1 van de meest greedy spelers die bekend is al kwam hem dat nog lekker duur te staan afgelopen week.

• Tektoon
Dit maakt de kans dat ze 'm gaan aanpassen alleen maar groter. Kan ik 'm weer mooi dusten. :)

Ik vind het wel wat hebben, dat legendary huren. Een maandje ermee spelen en dan weer inruilen voor iets anders. Was met Yogg ook. O-)

Tektoon schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:18:
Dit maakt de kans dat ze 'm gaan aanpassen alleen maar groter. Kan ik 'm weer mooi dusten. :)

Ik vind het wel wat hebben, dat legendary huren. Een maandje ermee spelen en dan weer inruilen voor iets anders. Was met Yogg ook. O-)
Ik had het geluk dat ik een Golden Yogg had .....Free Legendary

Ben wel benieuwd wat iedereen speelt want hoe sterk Renolock ook is op rank 15 kom je meest aggresieve decks tegen en kom op het moment niet verder.
Nu wat andere Reno decks proberen en is kijken hoe dat gaat.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gisteren als afwisseling van de grind naar golden Shaman even pirate warrior gespeeld in Standard. Ging van rank 18 naar 13 met 1 loss. Niet normaal zo goed ben ik :+ hehe, just kidding. Dat deck was al sterk maar nu ben je al bijna klaar tegen de tijd dat je tegenstander een Taunt opgooit.

• Kasai

Kasai

Legendary

Toch maar even 13 packs gekocht (had nog 1300 gold), eerste pack gelijk Raza <3 Laatste pack zat Kun in.

Ben heel blij met Raza.

Voor nu ga ik denk ik het volgende craften;

Patches (ez ranking)
Kazakus
Hobart Graplehammer

En misschien later nog;

Inkmaster solia
Lord Jaraxxus

Atlas#22744

• DarthDavy
Iemand 80 gold hebben? Challenge me!

Gone.

[ Voor 11% gewijzigd door DarthDavy op 10-12-2016 12:29 ]

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:29
Ik heb een paar friend requests verstuurd in verband met het aankomende toernooi :). Mijn Battletag staat in mijn signature.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik mag mij voegen in het rijtje van Astie en Royy!

Zojuist m'n laatste hero golden... Shaman with his shiny totems! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w091FZUrKIfm3AeBlL3HFaxa/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eBLCGtdrsdlMVQ3IfkXUmRUl/full.png

Laatste goal, een 12-key halen..maar dat gaat wel een tijdje duren omdat ik zuig in Arena. :D

• An1mA
Nitai schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:35:

[afbeelding]

[afbeelding]

Laatste goal, een 12-key halen..maar dat gaat wel een tijdje duren omdat ik zuig in Arena. :D
Grats, moet nog met Priest en Rogue, alleen op dit moment geen behoefte aan :p

• Royy90
  • Laatst online: 19:25

[afbeelding]

[afbeelding]

Welcome to Club9!

PSN Profile

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben lid van Club0 ;(

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ja maar jij bent onze Hearthpwn celebrity ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Congratz, werd tijd dat onze club groter werd. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes

• DarthDavy
Ik heb geen enkele hero golden :p

Ik heb Paladin en Hunter golden. De rest zit rond de 250-350 wins. Speel ook voornamelijk geen smorc decks, dus dan duurt het gewoon wat langer om wins te halen.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-01 17:36
beste hearthstoners,

ik speel nu sinds gisteren hearthstone en ik moet zeggen het is erg vermakelijk! ondanks dat ik online nog vaak ingemaakt wordt vraag ik me af of het handig is om nu alle expansions al te kopen? heb ik dan ook wat meer profijt om makkelijker te winnen. of zeggen jullie beter nog even wachten?

mvg

EDIT: ik kom er nu dus achter dat expansions en advantures dus niet 2 dezelfde dingen zijn wie kan mij het verschil uitleggen en wat is het handigste/leukste om te kopen ?

[ Voor 21% gewijzigd door Inhumanous op 11-12-2016 12:52 ]

• Tektoon
Inhumanous schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:31:
ondanks dat ik online nog vaak ingemaakt wordt vraag ik me af of het handig is om nu alle expansions al te kopen?
Je kan toch met eentje beginnen? League of Explorers is een prima start. Dragons zijn nu goed dus Blackrock Mountain is ook een idee. Deze twee roteren er in maart uit en dan kan je ze ook niet meer kopen. Om de koop-optie ook daarna toegankelijk te houden moet je voor die tijd minimaal 1 wing hebben gekocht.

Zo heb ik het zelf op m'n tweede account gedaan. Met het gold dat je binnenkrijgt steeds een wing unlocken tot je alle adventures hebt. De eerste +/-50 pakjes die je daarnaast koopt zou ik uit de classic set kiezen en daarna is het wekelijkse gratis pakje uit de brawl genoeg en kan je naar de laatste kaart-expansion kijken.

Hoeveel je met gold doet en met euro's moet je zelf weten. Het kan beiden.

[ Voor 13% gewijzigd door Tektoon op 11-12-2016 12:58 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-01 17:36
Tektoon schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:55:
[...]

Je kan toch met eentje beginnen? League of Explorers is een prima start. Dragons zijn nu goed dus Blackrock Mountain is ook een idee. Deze twee roteren er in maart uit en dan kan je ze ook niet meer kopen. Om de koop-optie ook daarna toegankelijk te houden moet je voor die tijd minimaal 1 wing hebben gekocht.

Zo heb ik het zelf op m'n tweede account gedaan. Met het gold dat je binnenkrijgt steeds een wing unlocken tot je alle adventures hebt. De eerste +/-50 pakjes die je daarnaast koopt zou ik uit de classic set kiezen en daarna is het wekelijkse gratis pakje uit de brawl genoeg en kan je naar de laatste kaart-expansion kijken.

Hoeveel je met gold doet en met euro's moet je zelf weten. Het kan beiden.
dus als ik het goed begrijp en ik koop alle 3 de adventures kan ik die daarna gewoon altijd blijven spelen.

ik heb namelijk nog 65 euro op mijn battle.net account staan waar ik voor de rest toch niks mee doe dus zat te denken om ze alle 3 tegelijk te kopen. of is dat het niet waard ?

ik snap het verschil tussen expansions en adventures en ook geen flauw idee waar je die expansion aankan schaffen ik zie alleen adventures staan in de store

• icemotion
Inhumanous schreef op zondag 11 december 2016 @ 13:01:
[...]

dus als ik het goed begrijp en ik koop alle 3 de adventures kan ik die daarna gewoon altijd blijven spelen.

ik heb namelijk nog 65 euro op mijn battle.net account staan waar ik voor de rest toch niks mee doe dus zat te denken om ze alle 3 tegelijk te kopen. of is dat het niet waard ?

ik snap het verschil tussen expansions en adventures en ook geen flauw idee waar je die expansion aankan schaffen ik zie alleen adventures staan in de store
De adventures zijn tof en leveren een vaste set aan kaarten op; plus je kan er mee leren spelen doordat het leuke boss fights zijn die je solo speelt. (heroic zou ik nog ff niet aan beginnen dan ;) )

Expansions zijn card packs zoals Mean streets of Gadgetzan en Whispers of the old gods.

• Tektoon
Het is de moeite waard als je de game leuk vindt. De kaarten zijn nuttig en je wilt ze op een gegeven moment toch hebben. Wanneer de adventures eruit worden gehaald kan je de kaarten alleen nog craften maar dat is een kostbaar grapje voor een beginnende speler want daarvoor heb je sloten dust nodig.

Er worden elk jaar drie expansions uitgebracht. Vanaf komend jaar zijn dat steeds twee kaart-uitbreidingen en een adventure. Een adventure geeft +/- 35 kaarten een serie potjes tegen de AI, een kaart expansion geeft +/-135 kaarten en die koop je per pakje in de shop (in Hearthstone).

Bij de eerste expansion van het jaar (rond maart) worden de expansions die op dat moment ouder dan twee jaar zijn uit 'standard' gehaald. Die kaarten kan je dan alleen nog in 'wild' spelen. Voor de oudere adventures betekent het dat je ze niet meer kan kopen en de kaarten uit die adventures alleen nog kan craften.

Karazan is van dit jaar dus die blijft nog wel even goed. Wel zou ik mezelf zeker trakteren op die Welcome Bundle voor 5e. Heb je meteen een legendary. :)

• mosselmossel
Echt, ik kom steeds maar niet verder dan 4 of 5 wins in Arena sinds Gadgetzan.

13 runs
2x 6 wins
3x 5 wins
4x 4 wins.

Da's balen. Nog steeds beter dan zomaar pakjes kopen, maar toch. Ik wil weer eens meer wins.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:54
Ik ben al blij als ik 3 wins haal... :')

• Tektoon
Viel bij mij op EU eerst ook tegen: 2-3 en een disconnect op 1-2. Op NA draait het als een zonnetje: 3x 8+ wins. Je moet wel je draft een beetje aanpassen. Er is maar 1 common 2-drop dus je moet echt alle 2-drops pakken die voorbij komen om nog een beetje een curve te hebben. Priest en Warlock hebben een flinke boost gehad maar die spelen wel een tikkie anders dan de mages die je gewend bent..

ADWCTA heeft een meta-preview online staan voor wie nog wat sturing kan gebruiken. Hij is wel wat lang van stof. :P

• Coltaine
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-12-2025
mosselmossel schreef op zondag 11 december 2016 @ 13:29:
Echt, ik kom steeds maar niet verder dan 4 of 5 wins in Arena sinds Gadgetzan.
Ja hier ook. Ik denk dat ik m'n draft moet aanpassen.

Gisteren een Pally deck met een perfecte curve, mooie verzameling 2-3 drops, paar late game bombs. Vrijwel elke game Grimestreet Outfitter in de mulligan met een mooie curve (Minibot, Spidertank, Tallstrider).

2-3 gegaan. Onderuit tegen een Mage met 2-damage Potion en 2 Flamestrikes, 2 Warlocks met Hellfires en 5-damage Potion. Niet normaal hoeveel AoE er langskomt. Als je daar omheen wilt spelen, kun je niets meer neerleggen en verlies je op tempo. Als je er niet omheen speelt, zit je met een lege hand.

Keep supporting the pyramid roach boy

• mosselmossel
`Thnx, ik ga die link eens lezen. En goed om te horen dat ik niet de enige ben die strugglet

• Tomski1986
Renolock, Pirate Warrior & Aggro Shaman Tier 1 op Tempostorm. What a surprise.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Oh wat heerlijk, ik speel Ramp Druid, en speel Barnes die een Deathwing spawnt. M'n tegenstander (Shaman) speelt Earth Shock op die Deathwing...tadaaaaa een 12/11... gg, concede

• VeeGee
Volgt iemand nog het eSport Superstars: Hearthstone toernooi op Twitch? Heerlijke game net tussen Forsen en Pavel. Forsen trekt - net op het moment dat het nodig is - een Swashburglar met een Mind Blast als resultaat. Pavel had nog 7 health en toen was het GG omdat hij nog een 2/1 weapon had. Kon er wel om lachen :).

In het interview gaf hij aan meer competitief te willen spelen, ik kijk er naar uit om hem vaker tijdens toernooien te zien. Heel wat leuker dan die saaie Koreanen en/of Pavel-achtige deelnemers.

• Tektoon
Link naar het toernooi voor de geinteresseerden. Ik tune net in met die Forsen play. 7(8)7

Thijs zit al in de halve finale tegen RDU, nu nog een kwartfinale en dan is Thijs weer aan zet.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:16:
Link naar het toernooi voor de geinteresseerden. Ik tune net in met die Forsen play. 7(8)7

Thijs zit al in de halve finale tegen RDU, nu nog een kwartfinale en dan is Thijs weer aan zet.
Thanks! Wie zijn de presentatoren? Is dat Kris?

• VeeGee
Ik vind de casting niet erg best bij dit toernooi tbh. Lothar is nog wel goed, maar de rest...

• Tektoon
Ja de productie valt niet mee (ik heb het geluid uit staan) maar we krijgen wel leuke potjes. Thijs topdicked hier RDU echt snoeihard het toernooi uit... :7

• mosselmossel
Serieus. Eloise als commentator. Niet te verstaan :)

• mosselmossel
Zo de finale Thijs vs. SuperJJ, die allebei de halve finale met 3-0 wonnen met hun Priest.

Dus degene die de mirror wint, zal wel winnen.

Edit

spoiler:
Thijs wint, Nu 3-0 met Warrior.

[ Voor 18% gewijzigd door mosselmossel op 11-12-2016 21:15 ]

• Tektoon
En toen kwam er geen mirror.. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9uGUWZcm.jpg
Rank 10 @ 21 potjes. Ik kan me geheel niet in de nieuwe metasnapshot herkennen overigens (al is dat eigenlijk ook niet voor het eerst). Maar even wachten op de data report van Vicious Syndicate dan.

• mosselmossel
Ik speel de laatste twee dagen wat Pirate Warrior. Gister had ik de Warrior class Card Quest en vandaag Piraten Quest. Ik heb Patches niet, maar die kaart is niet eens per se nodig...

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:01
Pfoei, winnen met Dragon Priest tegen een Renolock is tot nu toe vrij kansloos gebleken voor mij. Iemand andere ervaringen?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Royal-Roy
Gisteren na veel wikken en wegen toch de beslissing gemaakt dat ik patches nodig had... Bij gebrek aan dust toch 4 legendary's gedust voor patches en wat gouden kaarten die ik dubbel had om mijn pirate set compleet te maken. Call me crazy, maar geen spijt van gehad :D

Kan weer volwaardig meedoen op de ladder met Pirate warrior en een Aggro/midrange Shaman deck. Ik mis helaas een paar kaarten voor de Renolock, vooral Kazakus is erg sterk. Ook voor de Dragon priest mis ik net een paar kaarten. Veel decks zijn inmiddels uitgerust tegen de Pirate warrior, maar vaak brengt hij nogal wat rage teweeg...

• icemotion
Ik heb even zitten kijken en ik mis eigenlijk alleen Kazakus voor een Renolock. Dus ik denk dat ik die nog maar eens ga craften in de komende maanden.

Momenteel nog veel Jade rogue, speelt gewoon leuk en rogue bijna lvl 60. En dan wordt t of Warlock of Dragon priest wat ik ga spelen.

• DarthDavy
mosselmossel schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:13:
Zo de finale Thijs vs. SuperJJ, die allebei de halve finale met 3-0 wonnen met hun Priest.

Dus degene die de mirror wint, zal wel winnen.

Edit

spoiler:
Thijs wint, Nu 3-0 met Warrior.
spoiler:
serieuze misplay van SuperJJ met zijn shaman. En door zijn misplay tilt hij dan nog en gaat hij nog traden met zijn spell dmg totem ipv healing totem. Nu, als rag met 4 minions op het bord (ipv 3 door zijn misplay) alsnog face gaat, wint Thijs nog altijd, maar toch... Kans dat Rag face ging gaan was veel kleiner en als rag dan een totem pakte, dan wint hij altijd die game en was het gans ander verhaal, want dan krijgen we die warrior mirror niet. Je kan nooit weten of die misplay hem de volledige finale kostte, maar het zou zomaar kunnen. Soit, ik vind idd dat misplays keihard afgestraft moeten worden, dus ThijsNL verdient gewonnen.
Chief schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:14:
Pfoei, winnen met Dragon Priest tegen een Renolock is tot nu toe vrij kansloos gebleken voor mij. Iemand andere ervaringen?
Renolock is favoriet en zelfs dik favoriet: 60/40 voor de renolock zou ik zo zeggen. Maar je kan wel winnen: belangrijk om te weten is dat je als dragon priest tegen renolock het aggressieve deck zijt. Je moet je dragon priest als een zoo deck spelen. Bord swarmen met sticky minions (lukt wel door hun hoge health) en heel veel druk zetten. Maar als renolock constant zijn goeie antwoorden heeft, is het quasi ondoenbaar. Het is ook belangrijk om niet om kaarten heen te spelen. Altijd ervanuit gaan dat ze een bepaald antwoord niet gaan hebben: het is dan ook een deck met allemaal singles. Dus zoo style vanaf beurt 1: dragon whelp, 2/4 taunt (ben effe zijn naam kwijt), 3-drop, twilight guardian, azure drake/corrupter,... hun minions van het bord houden, jouw minions high health houden en constant face dmg chippen en zo kan je winnen. Maar het is absoluut geen favorable match-up.

[ Voor 36% gewijzigd door DarthDavy op 12-12-2016 10:01 ]

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:01
Thanks. Zo probeer ik het ook te spelen. Grootste probleem zijn de Twisting Nether en Shadowflame voor board clears maar idd, die MU is gewoon niet favorable voor Dragon Priest.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Pagina: 1 ... 115 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.