Ik had de quest om 75 murlocs te spelen. Maar even een custom deckje gebouwd vol met murlocs. Dus 24 murlocs en 6 spells. Het ging zowaar nog redelijk in Casual. Maar ben blij dat ik het deck weer kan deleten, het is totaal niet mijn speelstijl.
Ben benieuwd of het deze week wel lukt met endorsen; http://eu.battle.net/hear...ean-streets-of-gadgetzan/
Atlas#22744
Misschien komt er nog wel een neutral minion met 'battlecry: mind control all shaman minions'beuker19 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 00:02:
Nou een ding is zeker Shaman is ook de komende 6 maand ook nog god tier
{signature}
De theorie is idd steen papier schaar. Dit vereist wel een gebalanceerd spel, wat vaak helaas niet het geval is.DarthDavy schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:49:
[...]
In principe is de theorie: rock (midrange), paper (aggro/face), scissors (control). Dit is een aggro/face deck. Dus wanneer midrange koning is, is dit deck niet goed. MAAR! Wanner midrange koning is, dan wordt control beter, want control wint van midrange en dan wordt face terug beter. Als midrange dan ook nog eens beslist om control te verslaan met kaarten zoals Alakir, dan ja, party time voor face!![]()
![]()
Altijd al golden willen hebben.Radiant schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:06:
Ik heb net de eindbaas uit een pack gehaald:
[afbeelding]
Wordt heel misschien speelbaar door alle Goons in hand buffs die eraan zitten te komen..Radiant schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:06:
Ik heb net de eindbaas uit een pack gehaald:
[afbeelding]
Dit ja, ik ga er in ieder geval een fun deck omheen bouwen. Jammer dat Rogue niet bij de Goons zit, anders kon je er ook nog een Gang Up tegenaan gooien...iemand onder de voet lopen met Angry Chickens, hoe grappig is dat?ruurd v. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:50:
[...]
Wordt heel misschien speelbaar door alle Goons in hand buffs die eraan zitten te komen..
Ik dacht dit ook even te proberen, maar ik kom 80% van de tijd uit tegen Zoo op rank 15 in standaard. Nu weet ik gelijk waarom ik standaard nooit meer speeldeColtaine schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:57:
In 2 uur van rank 10 naar 5 geracet met een 75% win rate Pirate Warrior. Smerig deck, maar echt effectief. Games duren niet langer dan 5 minuten, dus enorm veel wins per hour.
Tegen Zoo is het amper te winnen volgens mij. Die kotsen gewoon veel te snel veel te veel minions uit.
Gelukkig is ieder potje wel min of meer t6 beslist.
[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 25-11-2016 14:02 ]
Als er één ding is waar ik op hoop dan is het dat er in de komende meta weer meer face decks zullen zijn. Pirate Warrior, Face Hunter, Aggro Shaman, what have you. Dat zijn de decks die mijn winrates echt flink doen stijgen en ik speel er graag tegen.Coltaine schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:57:
In 2 uur van rank 10 naar 5 geracet met een 75% win rate Pirate Warrior. Smerig deck, maar echt effectief. Games duren niet langer dan 5 minuten, dus enorm veel wins per hour.
Bijna 10k gold en 7k dust op eu intussen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Blizzard moet wel echt een hekel aan Rogue hebben.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Zoo en Tempo Mage kunnen lastig zijn als ze goed starten, de rest is faceroll mits je zelf geen extreem slechte hand hebt.xelfer schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:59:
[...]
Ik dacht dit ook even te proberen, maar ik kom 80% van de tijd uit tegen Zoo op rank 15 in standaard. Nu weet ik gelijk waarom ik standaard nooit meer speelde.
Tegen Zoo is het amper te winnen volgens mij. Die kotsen gewoon veel te snel veel te veel minions uit.
Gelukkig is ieder potje wel min of meer t6 beslist.
T1 Voidwalker is vaak genoeg om het tempo te verliezen, maar meestal starten ze met Flame Imp of Villager, omdat ze geen Pirate deck verwachten en dan is het gewoon full face en hopen dat je ze binnen kill range hebt als Defender wordt gespeeld.
Het mooie van dit deck is dat het te snel is voor Shamans en Control Decks. Vrijwel elke game is op beurt 5 of 6 beslist.
[ Voor 5% gewijzigd door Coltaine op 25-11-2016 14:23 ]
Keep supporting the pyramid roach boy
Wordt dat niet via Battlecry meer en grotere Jade Golems genereren?beuker19 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:19:
[afbeelding]
Klopt. Ik loop echter wel letterlijk 82% vd tijd tegen Zoo aan die voornamelijk godhanden hebben. Shaman heb ik überhaupt nog niet gezien in 17 potjes...... Wel 12 Zoo locks. Tegen Lock win je ongeveer 50/50 afhankelijk van wie het meeste vomit en smorc pakt op het juiste moment.Coltaine schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:22:
[...]
Zoo en Tempo Mage kunnen lastig zijn als ze goed starten, de rest is faceroll mits je zelf geen extreem slechte hand hebt.
Andere decks maken vrijwel geen schijn van kans merk ik though. Dat is allemaal t6-t7 win.
[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 25-11-2016 14:56 ]
Enige 'voordeel' van deze kaart tov brewmaster is dat als je al minions op het bord hebt liggen die je niet terug in je hand wil hebben, je deze kaart als eerste kan spelen zodat de combo niet afgaat...beuker19 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:19:
[afbeelding]
Als Jade golems wat gaan worden, is beide in een deck wellicht helemaal niet zo gek. Meer opties om golem Battlecries te recyclen en dan wordt het best wel value voor die 2 mana.ruurd v. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:40:
[...]
Enige 'voordeel' van deze kaart tov brewmaster is dat als je al minions op het bord hebt liggen die je niet terug in je hand wil hebben, je deze kaart als eerste kan spelen zodat de combo niet afgaat...
Maar je hebt al 2 brewmasters en ShadowstepZarhrezz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:04:
[...]
Als Jade golems wat gaan worden, is beide in een deck wellicht helemaal niet zo gek. Meer opties om golem Battlecries te recyclen en dan wordt het best wel value voor die 2 mana.
Ik vind het gewoon weer een meh kaart voor Rogue terwijl die itt. Shaman wel goede kaarten verdiend.
Interessant in een mill deck of tegen een miracle deck:
[ Voor 9% gewijzigd door ruurd v. op 25-11-2016 19:43 ]
Die is inderdaad wel heel leuk. Druids zullen 'em ook erg waarderen.ruurd v. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:42:
[afbeelding]
Zelfs voor arena zijn de stats 4/4 niet goed genoeg voor 4 mana. Ik neem aan dat de kaart aan t begin van je tegenstanders beurt ook meeteltruurd v. schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:42:
[afbeelding]
Lijkt mij een ok/prima kaart voor arena. Een 4 mana 4/4 die een 5/5 wordt als je er niet op reageert. Daarmee heeft 'ie een soft-taunt en is 'ie vergelijkbaar met Evil Heckler. Maar deze werkt ook in de late-game of op een leeg board.
In een curve-focussed meta is een Yeti beter maar we gaan in arena juist een stapje terug doen qua curve. Ik schrijf deze nog niet meteen af.
In een curve-focussed meta is een Yeti beter maar we gaan in arena juist een stapje terug doen qua curve. Ik schrijf deze nog niet meteen af.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
LOL het is hier nu al zo erg dat we blij zijn met een kaart die misschien redelijk is in Arena.
Ik word bij elke nieuwe kaart treuriger en treuriger en denk zelf dat bijna alle kaarten gewoon ronduit slecht zijn in constructed.
Ik dacht na TGT dat het niet slechter kon en het leek met LOE en Old Gods ook wel de goede kant uit te gaan maar ONiK en nu met MSoG ben ik ban dat ze weer terug bij af zijn.
Ik denk ook wel dat straks alle classen nog wel speelbaar zijn maar met de decks die we nu ook zien met uitzondering van Priest en Reno Mage maar Hunter, Paladin , Rogue , Warlock , Warrior , Druid en Shaman zullen groot en deels het zelfde blijven met met misschien 1 of 2 wisselingen.
Nu heb je nog geluk dat we een grote cardpool hebben maar over 6 maand valt er heel veel weg en moeten we het doen met bijna 90 kaarten minder waarvan er heel veel ook nog eens heel goed zijn.
Btw net ook nog even snel rank 5 gehaald met voornamelijk Secret Hunter (control-ish) en Dragon Warrior het deck van Anima en kwam weinig Shaman tegen (vast allemaal nog veel hoger op de ladder) en veel Control Warrior tegen wat mijn Hunter geweldig vind
Ook redelijk veel Zoo al dacht ik dat het deck niet goed tegen Warrior en Shaman was maar goed.
Ik word bij elke nieuwe kaart treuriger en treuriger en denk zelf dat bijna alle kaarten gewoon ronduit slecht zijn in constructed.
Ik dacht na TGT dat het niet slechter kon en het leek met LOE en Old Gods ook wel de goede kant uit te gaan maar ONiK en nu met MSoG ben ik ban dat ze weer terug bij af zijn.
Ik denk ook wel dat straks alle classen nog wel speelbaar zijn maar met de decks die we nu ook zien met uitzondering van Priest en Reno Mage maar Hunter, Paladin , Rogue , Warlock , Warrior , Druid en Shaman zullen groot en deels het zelfde blijven met met misschien 1 of 2 wisselingen.
Nu heb je nog geluk dat we een grote cardpool hebben maar over 6 maand valt er heel veel weg en moeten we het doen met bijna 90 kaarten minder waarvan er heel veel ook nog eens heel goed zijn.
Btw net ook nog even snel rank 5 gehaald met voornamelijk Secret Hunter (control-ish) en Dragon Warrior het deck van Anima en kwam weinig Shaman tegen (vast allemaal nog veel hoger op de ladder) en veel Control Warrior tegen wat mijn Hunter geweldig vind
Ook redelijk veel Zoo al dacht ik dat het deck niet goed tegen Warrior en Shaman was maar goed.
[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 26-11-2016 01:34 ]
Control-ish Secret Hunter? Wat zit daar in dan?
Standaard control hunter kaarten zoals Kill Command, Highmane, Eagle Horn Bow, Freezing Trap.108rogar schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 01:45:
Control-ish Secret Hunter? Wat zit daar in dan?
Oh, wacht.
Dit is een zuivere Arena kaart, maar ik ben van mening dat hij wel goed is voor Arena. Een 4/4 voor 4 mana is niet goed, maar deze kaart vereist wel onmiddellijk een antwoord. Deze kaart moet in principe direct van het bord anders gaat hij het bord controleren en wie het bord controleert in Arena wint de game.Astie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:46:
[...]
Zelfs voor arena zijn de stats 4/4 niet goed genoeg voor 4 mana. Ik neem aan dat de kaart aan t begin van je tegenstanders beurt ook meetelt
Als je tegenstander deze kaart niet onmiddellijk wegkrijgt, dan krijgt hij hem waarschijnlijk volgende beurt ook niet weg en zo gaat deze kaart van kwaad naar erger en wint hij je de game.
Deze kaart is volgens mij heel vergelijkbaar met Kvaldir Raider
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Nee geen KC ook geen 2 drops op Secrets na.jmxd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 02:18:
[...]
Standaard control hunter kaarten zoals Kill Command, Highmane, Eagle Horn Bow, Freezing Trap.
Oh, wacht.
Wel de Curator, Azure Drake, Ragnaros.
En natuurlijk zit de bow er ook in maar dat is logisch met zo veel secrets en Highmane is ook logisch lijkt mij.
http://www.hearthpwn.com/...thijss-kara-secret-hunter
[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 26-11-2016 10:46 ]
Net rank 5 geworden met Flood Paladin onder het toeziend oog van qpunk. 

Score: 20-4 (vanaf rank 11)
Ik had het gevoel dat het deze maand meer aggro was in Wild dan voorgaande maanden (flink meer Tempo Mages en Zoo) en het ging dan ook wat minder goed met de tempo/midrange decks die ik normaal gesproken speel. Na een tijdje lopen ploeteren had ik zoiets van "aggro spelen kan ik ook!" en dacht ik terug aan dit deck, wat ik wel goed vond maar destijds nooit zelf heb gespeeld omdat ik het niet eens was met de keuze van 2x Blessing of Kings. Helaas waren alle andere kaarten het net niet, maar tegenwoordig hebben we gelukkig ook Barnes en die leek me echt perfect passen in deck deck i.p.v. de 2e BoK; wat eigenlijk de enige verandering is die ik gemaakt heb alvorens ik met dit deck door de ranks heen vloog.

Ik had het gevoel dat het deze maand meer aggro was in Wild dan voorgaande maanden (flink meer Tempo Mages en Zoo) en het ging dan ook wat minder goed met de tempo/midrange decks die ik normaal gesproken speel. Na een tijdje lopen ploeteren had ik zoiets van "aggro spelen kan ik ook!" en dacht ik terug aan dit deck, wat ik wel goed vond maar destijds nooit zelf heb gespeeld omdat ik het niet eens was met de keuze van 2x Blessing of Kings. Helaas waren alle andere kaarten het net niet, maar tegenwoordig hebben we gelukkig ook Barnes en die leek me echt perfect passen in deck deck i.p.v. de 2e BoK; wat eigenlijk de enige verandering is die ik gemaakt heb alvorens ik met dit deck door de ranks heen vloog.
5700X | RX 6600
Haha, ze zaten natuurlijk te wachten tot je Mysterious Challenger zou spelen... maar die kwam nietPCBaas schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oja, die speel ik ook (met Arcane Giant x2 want ik heb geen zin om Call of the Wilds te craften). Sterk deck, maar ik zoek nog een echte control trap hunter.beuker19 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:39:
Nee geen KC ook geen 2 drops op Secrets na.
Wel de Curator, Azure Drake, Ragnaros.
En natuurlijk zit de bow er ook in maar dat is logisch met zo veel secrets en Highmane is ook logisch lijkt mij.
http://www.hearthpwn.com/...thijss-kara-secret-hunter
Ik denk niet dat me de huidige carpool dat gaat lukken en ik denk dan dat dit er het beste bij in de buurt komt.108rogar schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:59:
[...]
Oja, die speel ik ook (met Arcane Giant x2 want ik heb geen zin om Call of the Wilds te craften). Sterk deck, maar ik zoek nog een echte control trap hunter.
Hunter heeft geen normale draw geen Healing en een agressieve HP dus het zelfde heel moeilijk worden.
Call of the Wild is trouwens wel heel erg goed en zeker de 800 dust waard.
Nederlander Louis 'Mitsuhide' Bremers heeft Dreamhack gewonnen.
Battletag: Iigy#2192
Wat zijn ze daar in godsnaam aan het doen bij Blizzard?
In de volgende expansion gaan ze alle classes verwijderen behalve Shaman. Maakt het allemaal veel gemakkelijker. Man, man, man.... wat een clowns nu weer met die Legendary.
Je kan je er maar druk om maken...
Zo zie je maar weer... score: 1-7 vanaf rank 10. Geen boardclears, geen divine favor, geen heal, geen late game geen MC. Ik word eraf gesjeesd door secret pallies en uitgeknepen door priests.PCBaas schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:29:
EDIT: ik moet wel zeggen dat ik die Barnes een mooie toevoeging vind. Ik speel m nu ook in wild mid-hunter en die kaart verzet een berg werk op 4. Zeker met al die deathrattles..

Nou, kom er maar in, beuker!
(wel een mooie kaart voor priest dit, kunnen ze eindelijk die entombs fatsoenlijk kwijt tegen shaman
[ Voor 61% gewijzigd door Tektoon op 26-11-2016 23:49 ]
Hoewel we natuurlijk niet alle kaarten hebben gezien van de nieuwe expansion, snap ik de heisa wel rondom de nieuwe legendary van Shaman.
Als je geen Hex of Polymorph oid in je hand hebt, bereid je dan maar voor.
Man man, ik hoop dat Blizzard hiervoor wel een degelijke counter geeft voor elk class.
Als je geen Hex of Polymorph oid in je hand hebt, bereid je dan maar voor.
Man man, ik hoop dat Blizzard hiervoor wel een degelijke counter geeft voor elk class.
Geen paniek jongens. Shaman speelt geen 5/5 taunts voor 5 mana. Da's veel te veel. Zij spelen een 0 mana 5/5 taunt. Dus ja, vanuit shaman zijn ogen: slechte kaart.
Nederlander die Frans spreekt? Beetje verwarring bij deze speler, want hij zit in een Franse community? Dunno.mosselmossel schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:44:
Nederlander Louis 'Mitsuhide' Bremers heeft Dreamhack gewonnen.
Hoe dan ook. Dreamhack was een grapje: ban shaman, speel zoo, win de mirror, swipe 3-0.
Dit is hetzelfde als hoe ik ranked heb ervaren de afgelopen dagen hoorDarthDavy schreef op zondag 27 november 2016 @ 01:31:
[...]
Hoe dan ook. Dreamhack was een grapje: ban shaman, speel zoo, win de mirror, swipe 3-0.
Heb overigens 21 potjes standaard ranked gespeeld nu. 15 Warlocks, waarvan 14 Zoo en maar 2 Shamans...
Ik verwacht ook niet direct dat deze kaart gespeeld zal worden. Shaman heeft al dusdanig veel smorc dat ze een 5 mana 10/10 niet echt nodig hebben.DarthDavy schreef op zondag 27 november 2016 @ 01:27:
Geen paniek jongens. Shaman speelt geen 5/5 taunts voor 5 mana. Da's veel te veel. Zij spelen een 0 mana 5/5 taunt. Dus ja, vanuit shaman zijn ogen: slechte kaart.
[ Voor 46% gewijzigd door xelfer op 27-11-2016 08:24 ]
Wel mooi dat ze control Shaman een dingetje willen maken. Bogchamp 2.0?
Denk dat ze zich beter kunnen richten op het meer viable maken van andere classes eerlijk gezegd. Nu releasen ze 5 goede Shaman kaarten, terwijl Shaman al 20 overpowered kaarten heeft op dit moment.Coltaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:32:
Wel mooi dat ze control Shaman een dingetje willen maken. Bogchamp 2.0?
Wat me overigens ook opvalt nu ik voor het eerst sinds maanden weer eens besloten heb om wat te upranken is dat control decks als sneeuw voor de zon verdwijnen zodra je boven de rank 15 uit komt. Aggro/tempo/face is ongeveer 80% van de tegenstanders en een verdwaald midrange deck (curve eindigt op 6 mana uiteraard) maakt het setje af.
Ranked is nooit rijk aan control decks geweest. Als elke game 20 minuten duurt, word je nooit legend binnen een maand. Daarnaast is het nu eind van de maand, dus iedereen wil snel naar rank 5 racen voor de reward.
Maar je hebt wel gelijk. Als dit wat wordt, heeft Shaman straks 3 viable decktypes. En wat heeft Paladin of Rogue?
Maar je hebt wel gelijk. Als dit wat wordt, heeft Shaman straks 3 viable decktypes. En wat heeft Paladin of Rogue?
[ Voor 49% gewijzigd door Coltaine op 27-11-2016 08:57 ]
Ik ben al meerdere seizoenen legend geworden met enkel Control Warrior. En daar duren de potjes soms meer dan 20 minuten.Coltaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:53:
Ranked is nooit rijk aan control decks geweest. Als elke game 20 minuten duurt, word je nooit legend binnen een maand. Daarnaast is het nu eind van de maand, dus iedereen wil snel naar rank 5 racen voor de reward.
Dat is gelijk het hele probleem met control decks. Er is geen echte reden om het te spelen als smorc ook werkt, tenzij je het leuk vindt uiteraard.Coltaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:53:
Zelf vind ik HS niet zoveel aan als het puur draait om gewoon z.s.m. je hand in play te kotsen en je tegenstander daarmee te snel af te zijn. Control vs control is waar de pure fun voor mij zit.
Dan heb je gewoon heel veel tijd. Stel dat je 300 games nodig hebt om legend te worden, dan kost je dat met een face deck 25 uur, met een control deck 100 uur. Zelfs als je winrate met control hoger ligt, is het minder efficiënt.Astie schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:09:
[...]
Ik ben al meerdere seizoenen legend geworden met enkel Control Warrior. En daar duren de potjes soms meer dan 20 minuten.
[ Voor 7% gewijzigd door Coltaine op 27-11-2016 09:24 ]
True. De meeste games die je je later nog herinnert, zijn bizarre control matchups. Die 80g quest game afgelopen week tussen ons was eigenlijk best bizar, Astral Communion deck vs Handlock.xelfer schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:13:
[...]
Dat is gelijk het hele probleem met control decks. Er is geen echte reden om het te spelen als smorc ook werkt, tenzij je het leuk vindt uiteraard.
Zelf vind ik HS niet zoveel aan als het puur draait om gewoon z.s.m. je hand in play te kotsen en je tegenstander daarmee te snel af te zijn. Control vs control is waar de pure fun voor mij zit.
Jij had een perfecte Astral Communion start, T1 Innervate, Coin, Communion en een paar beurten later Aviana, Yshaarj die Ysera pullt. Ondertussen was ik stiekem bezig met Thaurissan een Alexstrasza, PO combo op te zetten.
Mja, ik speel eigenlijk altijd onrendabele combo decks of control decks. Als ik niet afk moest gaan t2 na mijn Astral Communion (omdat mijn vriendin zich in haar vinger had gesneden), dan was het potje wellicht anders afgelopenColtaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:35:
[...]
True. De meeste games die je je later nog herinnert, zijn bizarre control matchups. Die 80g quest game afgelopen week tussen ons was eigenlijk best bizar, Astral Communion deck vs Handlock.
Jij had een perfecte Astral Communion start, T1 Innervate, Coin, Communion en een paar beurten later Aviana, Yshaarj die Ysera pullt. Ondertussen was ik stiekem bezig met Thaurissan een Alexstrasza, PO combo op te zetten.
Decks die ik meestal speel zijn Astral Communion Druid, Mill Rogue, Malygos OTK Shaman etc.
Als ik serieus wil ladderen dan pak ik een control deck in wild met 2 Deathlords en 2 Belcherrs enzo. Is altijd genieten om de smorc decks af te zien gaan tegen een 3-drop, waar ze geen efficiënt antwoord op hebben.
Ha ha nee man, jij had een T2 Ancient of War, ik speelde een Doomsayer.xelfer schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:41:
[...]
Als ik niet afk moest gaan t2 na mijn Astral Communion (omdat mijn vriendin zich in haar vinger had gesneden), dan was het potje wellicht anders afgelopen.
Volgens de tracker ging het als zo:
T1 Pass
T1 Innervate, Coin, Astral Communion
T2 HP
T2 Ancient of War
T3 Doomsayer
T3 Pass (vinger in je snee)
T4 Doomsayer
T4 Raven Idol, HP
T5 Mountain Giant
T5 Rafaam
T6 Kill Rafaam, Twilight Drake, Sunfury Protector (taunt Drake)
T6 Starfall (kill Giant), Nourish
T7 Emperor Taurissan, attack
T7 Aviana, Ysjaarj (pull Ysera)
T8 Alexstrasza, PO, attack
Mill Rogue is ook top inderdaad. Nav die 12-2 Brawl van Huatuo heb ik z'n deck gejat. Erg moeilijk, maar heel tof.
https://www.reddit.com/r/...l_mill_rogue_player_mill/
Momenteel ben ik rogue aan het levelen naar level 60. Dat deed ik vooral met Malygos rogue (speelt ook erg lekker). Maar ik dacht, deze ook ff proberen. Paar heerlijke potten mee gespeeld.. draw baby draw!Coltaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:55:
Mill Rogue is ook top inderdaad. Nav die 12-2 Brawl van Huatuo heb ik z'n deck gejat. Erg moeilijk, maar heel tof.
Check effe die VOD uit de link als je tijd hebt, die gast speelt echt perfect.icemotion schreef op zondag 27 november 2016 @ 11:51:
[...]
Momenteel ben ik rogue aan het levelen naar level 60. Dat deed ik vooral met Malygos rogue (speelt ook erg lekker). Maar ik dacht, deze ook ff proberen. Paar heerlijke potten mee gespeeld.. draw baby draw!
Zoals Astie aangaf, ben ik ook de eerste keer legend geworden met C'Thun en Control Warrior. Het duurde wel langer, maar toen ik de vorige maand legend werd was ik met een Shamanstone deck binnen 10 dagen legend volgens mij (en daarna verveelde ik me...). Oh wacht, dit bevestigt je puntColtaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:53:
Progress update
Momenteel 351/500 wins met de Rogue....
Momenteel vind ik toch wel Garrosh en Malfurion de mooiste golden portraits hebben....so shiny!
[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 27-11-2016 12:27 ]
Ik speel ook niet om zsm legend te worden. Ik speel decks die ik leuk vind zo goed mogelijk.Coltaine schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:23:
[...]
Dan heb je gewoon heel veel tijd. Stel dat je 300 games nodig hebt om legend te worden, dan kost je dat met een face deck 25 uur, met een control deck 100 uur. Zelfs als je winrate met control hoger ligt, is het minder efficiënt.
Ik heb 1x 248 games nodig gehad om legend te worden met Control Warrior. Het duurde lang maar heb ervan genoten.
Ook 2x met Dragon Priest legend geworden. Same story, heerlijk genoten.
Ik twijfel tussen C'thun Warrior en Control Warrior.
Ik weet even niet welke ik beter vind.
Sowieso twijfel ik bij C'thun Warrior tussen Ragnaros, Harrison en Doomcaller.
Doomcaller is OP als je de fatigue in gaat.
Ragnaros is altijd sterk
Met Harrison ben ik bang dat ik teveel kaarten pak.
Overigens speel ik met Elise Starseeker.
Ragnaros is altijd sterk
Ik zie net dat Kibler legend is geworden met shadow priest, wat een baas 
N'Zoth is geen optie?Xanthian schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:22:
Ragnaros is altijd sterk
[ Voor 7% gewijzigd door Kasai op 28-11-2016 08:34 ]
Atlas#22744
Ik heb weinig Deathrattle's in mijn deck.
Sylvanas is volgens mij de enige.
N'Zoth Warrior bedoelt ie, denk ik, dus het C'thun pakketje vervangen door een N'Zoth pakket.Xanthian schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:35:
[...]
Ik heb weinig Deathrattle's in mijn deck.
Sylvanas is volgens mij de enige.
Aan je Doomcaller heb je niets als je een Polymorph of Hex op je C'Thun krijgt. Zelf heb ik liever een CW omdat die vele malen veelzijdiger is.Xanthian schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:22:
Ragnaros is altijd sterk
Hier wat tips voor het bouwen van een CW deck:
https://www.reddit.com/r/...yourself_control_warrior/
Shield Slam op je eigen C'thunNitai schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:08:
[...]
Aan je Doomcaller heb je niets als je een Polymorph of Hex op je C'Thun krijgt.
Goede guide, Fibonacci heeft ook een hele goede guide (kan hem zo 1-2-3 niet vinden). Het meeste heb ik geleerd van StrifeCro. Waar ik het meeste moeite mee heb gehad om CW onder de knie te krijgen is het te snel spelen van removal kaarten en het nerveus worden van m'n lage health. Het was een hele omschakeling van Pally naar CW.Coltaine schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:11:
Hier wat tips voor het bouwen van een CW deck:
Als ik een match heb tegen een CW dan zie je gelijk of een speler ervaren is of niet. Bijvoorbeeld een nutteloze execute.
Thaurissan tick. Tegen Shaman is het soms een goede zet. Thaurissan bewaren voor Brann + Doomcaller gebruik je eigenlijk alleen tegen control decks.Nitai schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:21:
[...]
Die bewaar ik voor m'n Sylvanas
En als je C'Thun hebt gespeeld dan heb je geen mana voor een Shield Slam(zonder Coin)
Ik mis Cairne en Deathwing voor een N'zoth deck.
N'zoth gebruik ik wel voor een Priest en Rogue deck, maar dat is een ander verhaal.
De twee opties die ik heb zijn C'thun of een versie met Baron Geddon, Bashes, etc.
Het verzamelen van Legendaries gaat best snel. Maar met de nieuwe expansion die eraan komt heb ik voorlopig geen dust voor Cairne.
N'zoth gebruik ik wel voor een Priest en Rogue deck, maar dat is een ander verhaal.
De twee opties die ik heb zijn C'thun of een versie met Baron Geddon, Bashes, etc.
Het verzamelen van Legendaries gaat best snel. Maar met de nieuwe expansion die eraan komt heb ik voorlopig geen dust voor Cairne.
Als je de mogelijkheid al hebt om Brann, Doomcaller te spelen tegen Shaman, na Thaurissan nog wel, ben je toch wel aan de winnende hand. Dan lijkt me brann een behoorlijk dode kaart. Kan je dan veel beter vervangen voor iets beters.Coltaine schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:27:
[...]
Thaurissan tick. Tegen Shaman is het soms een goede zet. Thaurissan bewaren voor Brann + Doomcaller gebruik je eigenlijk alleen tegen control decks.
Brann is een goede combo met Doomcaller, Shieldbearer, C'thun en Emperor. Brann is een must anders mis je value in je deck.TheFlexos schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:32:
[...]
Als je de mogelijkheid al hebt om Brann, Doomcaller te spelen tegen Shaman, na Thaurissan nog wel, ben je toch wel aan de winnende hand. Dan lijkt me brann een behoorlijk dode kaart. Kan je dan veel beter vervangen voor iets beters.
Doomcaller is tech tegen control decks.
[ Voor 11% gewijzigd door Coltaine op 28-11-2016 09:37 ]
Deathwing ?Xanthian schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:31:
Ik mis Cairne en Deathwing voor een N'zoth deck.
Ik speel N'Zoth Warrior maar heb nog geen lijst gezien met Deathwing.
Baron Geddon is wel een must in mijn ogen door alle Zoo en Shamans.
C'Thun heb ik nog nooit wat gevonden.
Ooh sorry, ik had je vorige bericht even verkeerd begrepen. Maar inderdaad is een Brann in een Cthun Warrior deck wel een goede toevoeging.Coltaine schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:35:
[...]
Brann is een goede combo met Doomcaller, Shieldbearer, C'thun enEmperor. Brann is een must anders mis je value in je deck.
Doomcaller is tech tegen control decks.
Geen Deathwing, Dragon Lord?beuker19 schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:37:
[...]
Deathwing ?
Ik speel N'Zoth Warrior maar heb nog geen lijst gezien met Deathwing.
Baron Geddon is wel een must in mijn ogen door alle Zoo en Shamans.
C'Thun heb ik nog nooit wat gevonden.
Baron Geddon vind ik ook zeer goed.
Geddon is tech, hoort niet bij de core. Wel een must trouwens met de huidige meta.
Deathwing zou ik niet doen. Die is te duur. Tot minstens beurt 10 is het een dode kaart, kost je een hele beurt om te spelen en kost je dus ook 4 armor, zonder directe impact. Sylvanas, Cairne, Tauren (nodig tegen aggro) en evt. Chillmaw zijn volgens mij de beste Deathrattles voor het deck.
Ik heb Twilight Summoner wel eens geprobeerd, maar ik was er niet kapot van. Die kaart werkt alleen in decks waar je de 1/1 kunt buffen, zoals Rogue (Cold Blood + Raptor).
In het begin heeft o.a. Kolento nog gespeeld met die 6/6 Healbot, maar dat was drama.
Deathwing zou ik niet doen. Die is te duur. Tot minstens beurt 10 is het een dode kaart, kost je een hele beurt om te spelen en kost je dus ook 4 armor, zonder directe impact. Sylvanas, Cairne, Tauren (nodig tegen aggro) en evt. Chillmaw zijn volgens mij de beste Deathrattles voor het deck.
Ik heb Twilight Summoner wel eens geprobeerd, maar ik was er niet kapot van. Die kaart werkt alleen in decks waar je de 1/1 kunt buffen, zoals Rogue (Cold Blood + Raptor).
In het begin heeft o.a. Kolento nog gespeeld met die 6/6 Healbot, maar dat was drama.
[ Voor 22% gewijzigd door Coltaine op 28-11-2016 10:15 ]
Ik speel zelf N'zoth met 2x infested Tauren (volgens mij gewoon deck van Firebat lol). Wat mij betreft is Cairne niet verplicht.
Hierbij N'Zoth Warrior guide; https://www.reddit.com/r/...gend_nzoth_warrior_guide/
Edit;
Vanavond gaat Frodan de overige kaarten aankondigen
https://twitter.com/Frodan/status/803153869224062977
Hierbij N'Zoth Warrior guide; https://www.reddit.com/r/...gend_nzoth_warrior_guide/
Edit;
Vanavond gaat Frodan de overige kaarten aankondigen
https://twitter.com/Frodan/status/803153869224062977
[ Voor 19% gewijzigd door Kasai op 28-11-2016 10:57 ]
Atlas#22744
Ik speel wel met 2 Summoners en ze zijn beter dan verwacht zeker na een boardclear of Brawl.Coltaine schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:57:
Geddon is tech, hoort niet bij de core. Wel een must trouwens met de huidige meta.
Speel zelf de versie van Fibonacci en tot nu toe bevalt hij mij redelijk alleen is de Elise versie leuker om te spelen.
Leuk in misschien Renolock en anders 400 dust.
[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 28-11-2016 11:59 ]
Dit seizoen ook met de 1x corrupted healbot gespeeld.Coltaine schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:57:
Als hij voor beurt 5 in je hand komt, is het een leuke kaart tegen aggro.
Ze spelen deze vaak wegzelf met full health.
En bij het spelen van n'zoth maakt die heal niet veel uit. Je taurens/Chillmaw blokkeren de boel.
Daarbij ligt er genoeg damage op het bord om die heal op te vangen.
Enkel full board wipe kan nefast zijn. maar dan heb je nog 2x 2 dmg + je cairne
En met Elise is het ook geen dode kaart naar fatigue toe
Battle.net: NagaByrd#2844

De inschrijving is alweer een paar dagen open. Wil je ook meedoen? Schrijf je dan snel in!
GoT Hearthstone Open 2017
Met kaarten als Inner Rage en Cold Blood in de classic set en de Grimy Goons in de nieuwe set gaat deze ook buiten Renolock play zien.beuker19 schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:56:
[...]
Leuk in misschien Renolock en anders 400 dust.
Moet het eerst zien.Tektoon schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:14:
[...]
Met kaarten als Inner Rage en Cold Blood in de classic set en de Grimy Goons in de nieuwe set gaat deze ook buiten Renolock play zien.
Tegen Shaman is mij natuurlijk wel goed maar niet constant genoeg en een hele slechte topdeck.
In een Goons buff deck een hele sterke kaart volgens mij, als AoE tech in bestaande decks niet de moeite waard
Leuk voor Warlock? Voor 4 mana / 2 kaarten doe je 5 damage op all enemies. Eventueel later in de game combineren met Shadowflame voor 10 damage aan de overkant voor 8 mana.
Zoveel boardclears in de nieuwe set. Er zijn nu echt wel teveel board clear oplossingen beschikbaar. Ben eens benieuwd dewelke het zullen halen.
Op zich zijn meer board clears positief. Dan voorkom je van die suffe decks die zonder na te denken hun volledige hand on curve op tafel leggen. Strategisch spelen van minions is dan heel belangrijk.
Maar 5 of zo, en die waren hard nodig en zeker in Arena! Dat is echt niet te veel.DarthDavy schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:58:
Zoveel boardclears in de nieuwe set. Er zijn nu echt wel teveel board clear oplossingen beschikbaar. Ben eens benieuwd dewelke het zullen halen.
Laatste kaarten voor MSG worden nu hier https://www.twitch.tv/playhearthstone gepresenteerd!
Zozozo, de kaarten die worden gebuffed in je hand krijgen een highlight die voor je tegenstander is te zien. Dat is wel een blokje nuttige informatie zeg..
Ik kan nu alvast al zeggen, fuck Jade Golems.
Verwijderd
Ik ben nogal nieuw met heartstone en vroeg me af of je adventure mode's niet goedkoper kunt krijgen? Hoor dat met Amazon coins dat goedkoper kan en er een 50 procent korting is voor nieuwe leden maar snap er niet echt bepaald veel van.
Kan iemand me helpen?
Kan iemand me helpen?
die Krul the unshackled
9 crystals 9/7 BC when you play this card when you have no duplicate cards in your hand. Summon all demons in your hand... wow
2 Dec RELEASE!!
@hierboven volgens mij zijn we altijd een dagje later toch in de EU?
9 crystals 9/7 BC when you play this card when you have no duplicate cards in your hand. Summon all demons in your hand... wow
2 Dec RELEASE!!
[ Voor 16% gewijzigd door Wognummer op 28-11-2016 20:11 ]
2 dagen later, want er zijn altijd server problemen.Wognummer schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:10:
EDIT:
Er zijn nog 18 kaarten niet revealed!
EDIT2:
Nu wel!
http://www.hearthpwn.com/...e-stream-watch-and-follow
[ Voor 24% gewijzigd door PCBaas op 28-11-2016 20:33 ]
5700X | RX 6600
Nou ik heb nu echt zo'n gevoel van was dit alles?
Jade Druid lijkt mij echt insane en is straks de control king want volgens mij kan zelfs Priest die niet niet verslaan.
Misschien heb ik het ook wel helemaal en is Priest straks wel veel beter of blijft Shaman gewoon het beste.
Ik open zo'n 100 pakjes en we gaan het allemaal wel zien en ik hoop echt dat deze uitbreiding de boel om gaat gooien.
Ik zei toch dat Blizzard een hekel heeft aan Rogue, hadden we deze week alleen een slechtere Brewmaster/Shadowstep nu heeft Rogue zelfs zijn eigen Magma Rager
Jade Druid lijkt mij echt insane en is straks de control king want volgens mij kan zelfs Priest die niet niet verslaan.
Misschien heb ik het ook wel helemaal en is Priest straks wel veel beter of blijft Shaman gewoon het beste.
Ik open zo'n 100 pakjes en we gaan het allemaal wel zien en ik hoop echt dat deze uitbreiding de boel om gaat gooien.
Ik zei toch dat Blizzard een hekel heeft aan Rogue, hadden we deze week alleen een slechtere Brewmaster/Shadowstep nu heeft Rogue zelfs zijn eigen Magma Rager
[ Voor 24% gewijzigd door beuker19 op 28-11-2016 21:07 ]
Whahaha, dit is een geweldige kaart 
Dit is toch wel de kaart die mij het meeste opviel tijdens de stream:

Toshley stats en een silence effect.
5700X | RX 6600
Counter tegen de 5/5 Shaman kaartPCBaas schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:11:
Dit is toch wel de kaart die mij het meeste opviel tijdens de stream:
[afbeelding]
Ik dacht eigenlijk meer aan een Sylvanas counter. Maar als deze nou niet gespeeld wordt, zou er dan misschien een nerf aankomen?
Dit is een leukere Sylvanas counter.108rogar schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:22:
Ik dacht eigenlijk meer aan een Sylvanas counter. Maar als deze nou niet gespeeld wordt, zou er dan misschien een nerf aankomen?
Adventure mode? Bedoel je een adventure? Of een game mode? Wij hebben het hier nu allemaal over de kaarten uitbreiding die deze week uitkomt en geen van beiden is. Voor de Mean Streets is een pre-order beschikbaar @45 euro waarmee je iets voordeliger uit bent dan wanneer je die pakjes met gold zou kopen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:02:
Ik ben nogal nieuw met heartstone en vroeg me af of je adventure mode's niet goedkoper kunt krijgen? Hoor dat met Amazon coins dat goedkoper kan en er een 50 procent korting is voor nieuwe leden maar snap er niet echt bepaald veel van.
Kan iemand me helpen?
Als je nog iets van die 45e af wilt halen dan kan dat vaak met Amazon coins. Je koopt die coins met je US amazon account en spendeert ze vervolgens in de via de amazon app opnieuw gedownloade versie van Hearthstone op je phone. Zie hier voor die 50% korting actie. De pre-order kost daarmee nu 23,48 euro.
Misschien wil hij wel eerst de Adventures kopen?Tektoon schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:30:
[...]
Adventure mode? Bedoel je een adventure? Of een game mode? Wij hebben het hier nu allemaal over de kaarten uitbreiding die deze week uitkomt en geen van beiden is. Voor de Mean Streets is een pre-order beschikbaar @45 euro waarmee je iets voordeliger uit bent dan wanneer je die pakjes met gold zou kopen.
Als je nog iets van die 45e af wilt halen dan kan dat vaak met Amazon coins. Je koopt die coins met je US amazon account en spendeert ze vervolgens in de via de amazon app opnieuw gedownloade versie van Hearthstone op je phone. Zie hier voor die 50% korting actie. De pre-order kost daarmee nu 23,48 euro.
Waarbij wel gezegD moet worden dat je die ook met Amazon coins kunt kopen
Voor welke kaart ? Sylvana's ?108rogar schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:22:
Dat denk ik toch niet en je hebt al zo veel silence/Hex/Polymorph mocht je graag een counter tegen sylvanas willen spelen en die werken ook nog een tegen alle kaarten ipv. allen Deathrattle kaarten.
[ Voor 52% gewijzigd door beuker19 op 28-11-2016 21:33 ]
Verwijderd
Ik bedoelde inderdaad de adventure, bijvoorbeeld rock hard mountainTektoon schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:30:
[...]
Adventure mode? Bedoel je een adventure? Of een game mode? Wij hebben het hier nu allemaal over de kaarten uitbreiding die deze week uitkomt en geen van beiden is. Voor de Mean Streets is een pre-order beschikbaar @45 euro waarmee je iets voordeliger uit bent dan wanneer je die pakjes met gold zou kopen.
Blackrock Mountain? Of Brokeback Mountain?
Ja, die kan je met je coins ook kopen, maar dan houd je nog een hoop coins over want die kortingsactie is er natuurlijk met oog op de komende expansion (die kost precies 50 dollar). Houd er ook rekening mee dat adventures als Blackrock Mountain en de League of Explorers in maart 2017 uit standard zullen verdwijnen. Je kan je kaarten dan alleen in wild spelen (ook leuk).
De actie met 50% korting is trouwens alleen voor als je nog niet eerder coins hebt gekocht. Deed je dat wel dan krijg je 'maar' 25% korting.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.