Is mijn eerste keer, maar ik heb geen enkel idee hoe ik het moet kopen. Er staat namelijk dat ik alleen in de US en andere steden een aankoop kan doen. ;/Tektoon schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:41:
[...]
Blackrock Mountain? Of Brokeback Mountain?![]()
Ja, die kan je met je coins ook kopen, maar dan houd je nog een hoop coins over want die kortingsactie is er natuurlijk met oog op de komende expansion (die kost precies 50 dollar). Houd er ook rekening mee dat adventures als Blackrock Mountain en de League of Explorers in maart 2017 uit standard zullen verdwijnen. Je kan je kaarten dan alleen in wild spelen (ook leuk).
De actie met 50% korting is trouwens alleen voor als je nog niet eerder coins hebt gekocht. Deed je dat wel dan krijg je 'maar' 25% korting.
4 mana te duur in de huidige vomit meta.PCBaas schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:11:
Dit is toch wel de kaart die mij het meeste opviel tijdens de stream:
[afbeelding]
Toshley stats en een silence effect.
Ja, en met een app als deze lijkt het net of je daar ook woont. Dan maak je een verse US amazon account aan*, compleet met geldig adres en telefoonnummer. Daar hang je je credit card aan en nu kan je coins kopen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:43:
[...]
Is mijn eerste keer, maar ik heb geen enkel idee hoe ik het moet kopen. Er staat namelijk dat ik alleen in de US en andere steden een aankoop kan doen. ;/
Op je android phone (of android emulator)** zet je een verse install van HS die je via de amazon app store download (als je al een HS app op je device hebt moet je die dus eerst verwijderen). Als je nu in de Hearthstone app een aankoop wilt doen kan je afrekenen met coins.
Ik maak zelf geen gebruik van deze actie, maar zo werkt het normaal gezien/bij vorige acties.
*soms werkt een bestaande account ook maar dat verschil per type actie
**ik weet eigenlijk niet of het ook op een iphone kan, er was ooit een cardback actie met android dus sindsdien gebruik ik een emulator voor deze ongein.
Hier een step-by-step guide.
[ Voor 16% gewijzigd door Tektoon op 28-11-2016 22:09 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik ben Samsung nog steeds dankbaar voor het sponsoren van de cardback en 3 gratis packsTektoon schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:05:
[...]
**ik weet eigenlijk niet of het ook op een iphone kan, er was ooit een cardback actie met android dus sindsdien gebruik ik een emulator voor deze ongein.
En dan volgende beurt Defias Cleaner om d'r te silencenDarthDavy schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:29:
[...]
Dit is een leukere Sylvanas counter.![]()
[afbeelding]
Nu alles bekend is... welke legendaries heeft iedereen op z'n verlanglijst staan? Ik ben er vrij zeker van dat ik veel lol ga beleven met Krul en Kazakus omdat ik a) graag reno decks speel en b) enorm toe ben aan een nieuw warlock deck, bij voorkeur met demons.
1. Krul
2. Kazakus
3. Patches
1. Krul
2. Kazakus
3. Patches
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Kazakus en Krul staan bij mij ook erg hoog. Daarnaast denk ik dat ik Aya Blackpaw ga halen voor een Jade Golem deck. Reno Warlock wil ik ook gaan spelen, maar dan heb ik naast Krul en Kazakus ook nog steeds Jaraxxus nodig. En ik heb eigenlijk helemaal geen dust. Wel 2000 gold inmiddels. Maar dat is ook niet erg veel.
Overigens valt het mij op dat ik geen één goeie kaart kan vinden voor Control Warrior.
Overigens valt het mij op dat ik geen één goeie kaart kan vinden voor Control Warrior.
[ Voor 14% gewijzigd door Xanthian op 29-11-2016 07:46 ]
Raza the chained uiteraardTektoon schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 00:46:
Nu alles bekend is... welke legendaries heeft iedereen op z'n verlanglijst staan? Ik ben er vrij zeker van dat ik veel lol ga beleven met Krul en Kazakus omdat ik a) graag reno decks speel en b) enorm toe ben aan een nieuw warlock deck, bij voorkeur met demons.![]()
1. Krul
2. Kazakus
3. Patches
Kazakus
En dan twijfel ik tussen Krul en Hobart.
Atlas#22744
Ha ha, briljant. Behalve een heerlijke troll kaart is het ook een Reno counter.
Keep supporting the pyramid roach boy
Leuke trol kaart ja. Maar een Reno counter lijkt me wel klein.Coltaine schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:25:
Ha ha, briljant. Behalve een heerlijke troll kaart is het ook een Reno counter.
[afbeelding]
Ten eerste moet je er twee in zijn deck stoppen. Ten tweede moet hij de eerste kaart nog niet gepakt hebbent. Of mis ik iets? Het is wel een mooie block kaart.
Vooral leuk in Rogue deck met Raptor
Atlas#22744
Dan krijgt je tegenstander een Raptor lijkt me.
Was een grapjeXanthian schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:31:
[...]
Leuke trol kaart ja. Maar een Reno counter lijkt me wel klein.
Ten eerste moet je er twee in zijn deck stoppen. Ten tweede moet hij de eerste kaart nog niet gepakt hebbent. Of mis ik iets? Het is wel een mooie block kaart.
Hij kopieert de deathrattle van de weaselColtaine schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:44:
[...]
Dan krijgt je tegenstander een Raptor lijkt me.
Atlas#22744
Ja, maar ik zou dan toch verwachten dat de 'this' op de raptor zelf gaat slaan.
Die weasel kan je in extreem lange potjes (als je beide alleen maar dergelijke kutkaarten speelt) ook weer terugkrijgen.
Die weasel kan je in extreem lange potjes (als je beide alleen maar dergelijke kutkaarten speelt) ook weer terugkrijgen.
{signature}
Gister die stream zitten kijken...
Die Jade Gollems lijken me wel echt te gaan snowballen...
Maar ook goed tegen aggro (en weinig RNG).. je hebt early game minions en die groeien automatisch mee naar lategame.. met de opties op grote swingturns..
Daarnaast komen er veel boardclears.. fatigue lijkt me zeldzaam worden.. gewoon we het eerst zijn boardclears op heeft verliest aan een board vol met dezelfde 10/10+ minions.
Die 5/10 shaman taunt lijkt me ook niet meer zo erg.. tegen de tijd dat die komt heb je zeker we 6/6+ op het board.
HS zal (hopelijk) gigantisch veranderen. Maar volgens mij ben je na 2 weken die gollems ook wel weer spuugzat.
En waarschijnlijk krijgen we een opleving van hyperaggro om maar die gollems voor te zijn.
Maar ook goed tegen aggro (en weinig RNG).. je hebt early game minions en die groeien automatisch mee naar lategame.. met de opties op grote swingturns..
Daarnaast komen er veel boardclears.. fatigue lijkt me zeldzaam worden.. gewoon we het eerst zijn boardclears op heeft verliest aan een board vol met dezelfde 10/10+ minions.
Die 5/10 shaman taunt lijkt me ook niet meer zo erg.. tegen de tijd dat die komt heb je zeker we 6/6+ op het board.
HS zal (hopelijk) gigantisch veranderen. Maar volgens mij ben je na 2 weken die gollems ook wel weer spuugzat.
En waarschijnlijk krijgen we een opleving van hyperaggro om maar die gollems voor te zijn.
Het lijkt me een Goons kaart; door de hand-buffs moet hij groot genoeg worden om niet te negeren terwijl hij door de deathrattle voor je tegenstander een ongewenste trade wordt.Voutloos schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:46:
Ja, maar ik zou dan toch verwachten dat de 'this' op de raptor zelf gaat slaan.
Ik ben wel benieuwd hoe de golems precies gaan werken m.b.t. Silence en return-to-hand. Stel, ik return een 1/1 golem naar m'n hand en ik speel 'em weer. Wordt het dan een 2/2 waarbij de mana cost na het spelen van 1 naar 2 gaat? Hoe gaat het werken met Gang Up? Afhankelijk van hoe dat soort mechanismes werken kan Rogue nog wel eens erg sterk worden.Predje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:04:
Gister die stream zitten kijken...
Mochten Jade Golems gevoelig zijn voor Silence, dan kan Mass Dispel wel eens must-have worden. Ik ben benieuwd...het lijkt er in ieder geval op dat we een flinke verandering gaan zien, meer dan de vorige sets.
Als een Jada golem van 1/1 op het boord staat kost deze 1 mana. Een 2/2 2 mana, etc, etc met een max van 10 mana en 30/30. Maar alleen een druid kan een 30/30 Jade Golem neerzetten.Zarhrezz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:48:
[...]
Het lijkt me een Goons kaart; door de hand-buffs moet hij groot genoeg worden om niet te negeren terwijl hij door de deathrattle voor je tegenstander een ongewenste trade wordt.
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe de golems precies gaan werken m.b.t. Silence en return-to-hand. Stel, ik return een 1/1 golem naar m'n hand en ik speel 'em weer. Wordt het dan een 2/2 waarbij de mana cost na het spelen van 1 naar 2 gaat? Hoe gaat het werken met Gang Up? Afhankelijk van hoe dat soort mechanismes werken kan Rogue nog wel eens erg sterk worden.
Mochten Jade Golems gevoelig zijn voor Silence, dan kan Mass Dispel wel eens must-have worden. Ik ben benieuwd...het lijkt er in ieder geval op dat we een flinke verandering gaan zien, meer dan de vorige sets.
Bron: http://hearthstone.gamepedia.com/Jade_Golem
silence lijkt niet de werken.
Dragon Priest zal misschien tijdelijk een dingetje zijn. Maar zodra BRM, The Grand Tourney, etc uit de rotation gaan verliezen we een hoop goede kaarten.
[ Voor 9% gewijzigd door Xanthian op 29-11-2016 11:13 ]
De eerste golem is een 1 mana 1/1, de tweede 2 mana 2/2, de derde 3 mana 3/3,... tot 10 mana 10/10 en de jade golems die daarna komen zijn allemaal 10 mana 11/11, 12/12, 13/13,... tot 30/30.Zarhrezz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:48:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe de golems precies gaan werken m.b.t. Silence en return-to-hand. Stel, ik return een 1/1 golem naar m'n hand en ik speel 'em weer. Wordt het dan een 2/2 waarbij de mana cost na het spelen van 1 naar 2 gaat? Hoe gaat het werken met Gang Up? Afhankelijk van hoe dat soort mechanismes werken kan Rogue nog wel eens erg sterk worden.
Alle jade golem minions zijn vanilla stat minions, dus silence werkt niet op hen. Gang up is simpel: als je een 2 mana 2/2 golem target met Gang up dan krijg je 3 2 mana 2/2 golems in je deck.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Beter gebruik je Gang Up op Aya Blackpaw zodat je nog eens potentieel 6 Jade Golems krijgt.DarthDavy schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:20:
[...]
De eerste golem is een 1 mana 1/1, de tweede 2 mana 2/2, de derde 3 mana 3/3,... tot 10 mana 10/10 en de jade golems die daarna komen zijn allemaal 10 mana 11/11, 12/12, 13/13,... tot 30/30.
Alle jade golem minions zijn vanilla stat minions, dus silence werkt niet op hen. Gang up is simpel: als je een 2 mana 2/2 golem target met Gang up dan krijg je 3 2 mana 2/2 golems in je deck.
Oh ja, en N'zoth natuurlijk.
Ik neem aan dat het net zo werkt als Malorne + Raptor, dus de zone en owner van de Raptor wordt aangepast.
Hoe werkt trouwens de Weasel interactie met Moat Lurker?
[ Voor 56% gewijzigd door Coltaine op 29-11-2016 12:08 ]
Ah, dank voor die link, had ik nog niet gezien.Xanthian schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:00:
[...]
Als een Jada golem van 1/1 op het boord staat kost deze 1 mana. Een 2/2 2 mana, etc, etc met een max van 10 mana en 30/30. Maar alleen een druid kan een 30/30 Jade Golem neerzetten.
Bron: http://hearthstone.gamepedia.com/Jade_Golem
silence lijkt niet de werken.
Zonder silence als counter mechanisme kan het wel eens flink gaan overheersen bij Rogue en Druid. Shaman zal niet echt wat hebben aan Jade Golems, maar goed, Shaman heeft niet bepaald hulp nodig.
Rogue heeft het meest aan Jade Spirit lijkt me (Aya is potentieel meer golems, maar ook 2 duurder en maar 1x in deck), Druid heeft met Idol en Blossom de beste late-game engines. Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
Ah ik zie het inderdaad, jammer.Coltaine schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:59:
[...]
Ik neem aan dat het net zo werkt als Malorne + Raptor, dus de zone en owner van de Raptor wordt aangepast.
Hoe werkt trouwens de Weasel interactie met Moat Lurker?
Atlas#22744
ik ga iig een Faceless/Gang-up/Rivendare/Weasel deck bouwen om te trollen
Vergeet hobgoblin niet zodat jouw weasels echt wel een bedreiging zijn.Coltaine schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:10:
ik ga iig een Faceless/Gang-up/Rivendare/Weasel deck bouwen om te trollen
Wat een verschil in beleving hier op het forum in vergelijking met het begin. Alle kaart reveals gisteren en we hebben het er nauwelijk over. De passie is er bij de meeste mensen wel uit zo langzamerhand lijkt het (logisch ook gezien de leeftijd van het spel).
komt wel weer als we het volgende week donderdag mogen spelenSeamusXanthus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:56:
Wat een verschil in beleving hier op het forum in vergelijking met het begin. Alle kaart reveals gisteren en we hebben het er nauwelijk over. De passie is er bij de meeste mensen wel uit zo langzamerhand lijkt het (logisch ook gezien de leeftijd van het spel).
Denk dat Tweakers gewoon niet zo passend is om over Hearthstone te praten
Denk dat er genoeg mensen zijn die nog een hoop interesse hebben in het spel maar dat voornamelijk bespreken op reddit en sites als Hearthpwn
Kan niet inloggen in HS, ligt het aan mij?
Of gewoon mensen die dit topic volgen en niet vaak reageren. Maar meer lezen.
De "lurkers"
Ben er zelf ook 1 van.
Of ja een soort van.
Zelf alle filmpjes van Kripp bekeken maar om nu te zeggen dat me iets is bijgebleven?
Ps. Heb ook inlog problemen
De "lurkers"
Ben er zelf ook 1 van.
Of ja een soort van.
Zelf alle filmpjes van Kripp bekeken maar om nu te zeggen dat me iets is bijgebleven?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Maar ik denk dat dit de grootste Nederlandstalige community is alsnog.jmxd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:58:
Denk dat Tweakers gewoon niet zo passend is om over Hearthstone te pratenDenk dat er genoeg mensen zijn die nog een hoop interesse hebben in het spel maar dat voornamelijk bespreken op reddit en sites als Hearthpwn
Reddit snap ik nooit, vind ik zwaar onoverzichtelijk. En Hearthpwn, tsja, daar is het al een wonder als je überhaupt na het laden van een miljoen miljard scripts de site kan lezen.
Battletag: Iigy#2192
Komt error op: BLZBNTBGS8000000Amurphylee schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:31:
Of gewoon mensen die dit topic volgen en niet vaak reageren. Maar meer lezen.
De "lurkers"
Ben er zelf ook 1 van.
Of ja een soort van.
Failed to write to registry.. Nog nooit voorgehad
Heb zelf een Mac.Tomski1986 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:34:
[...]
Komt error op: BLZBNTBGS8000000A
Failed to write to registry.. Nog nooit voorgehad
Maar als dit bij meerdere is dan zal het niet aan de mijne liggen maar aan de server zelf?
I bad beat my meat by busting my nuts!
Macs hebben helemaal geen registry, dus zo raar is die melding niet
Op mobiel doet ie het, krijg deze melding, maar ik heb alles nog
Kaarten die ik waarschijnlijk ga craften:
Patches the Pirate
Hobart Grapplehammer
Raza the Chained
Knuckles
White Eyes
Don Han'Cho
en dan later misschien nog Wickerflame Burnbristle, Wrathion, Kazakus en Aya Blackpaw; maar over deze kaarten twijfel ik hard. Plus ik heb nu maar dust genoeg voor ~5 legendaries, dus er moeten consessies gemaakt worden.
Ik had eerst nog hoop voor Mayor Noggenfogger, want ik dacht dat dan bijv. Ragnaros ook z'n eigen face kon hitten en dat elke aanval een soort Misdirection-achtig effect had, maar dit blijkt niet zo te zijn.
400 dust confirmed
Patches the Pirate
Hobart Grapplehammer
Raza the Chained
Knuckles
White Eyes
Don Han'Cho
en dan later misschien nog Wickerflame Burnbristle, Wrathion, Kazakus en Aya Blackpaw; maar over deze kaarten twijfel ik hard. Plus ik heb nu maar dust genoeg voor ~5 legendaries, dus er moeten consessies gemaakt worden.
Ik had eerst nog hoop voor Mayor Noggenfogger, want ik dacht dat dan bijv. Ragnaros ook z'n eigen face kon hitten en dat elke aanval een soort Misdirection-achtig effect had, maar dit blijkt niet zo te zijn.
400 dust confirmed
5700X | RX 6600
Heb nu ongeveer 6k gold, ga dat allemaal verbrassen aan packs.
Rogue staat nu op 485, moet vannacht wel golden zijn
Hierna m'n hunter 375/500 en daarna m'n Shaman (275/500) al zal ik denk ik eerst een beetje met de nieuwe kaarten gaan spelen.
Rogue staat nu op 485, moet vannacht wel golden zijn
Hierna m'n hunter 375/500 en daarna m'n Shaman (275/500) al zal ik denk ik eerst een beetje met de nieuwe kaarten gaan spelen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb 7.5k gold. Heb ook 50 packs in de prepurchase gekocht. Ga 100 pakjes openmaken, nog niks craften en verder Arena spelen de eerste twee weken. Daarna ga ik wel even kijken welke legendaries ik voor de meta goed kan gebruiken.
Battletag: Iigy#2192
Na mn quest zo 19k gold 50 packs in pre order en dan doe ik het in batches van 15 ofzo,
tot ik alles heb wat ik wil.
Wil zoveel mogenlijk gold overhouden ook nog 54k dust om dingen van te craften maar dat wil ik eigenlijk overhouden om mn golden CW deck te updaten
tot ik alles heb wat ik wil.
Wil zoveel mogenlijk gold overhouden ook nog 54k dust om dingen van te craften maar dat wil ik eigenlijk overhouden om mn golden CW deck te updaten
Werkt nog steeds niet????? Bij jullie ook het geval?
tablet/mobiel werkt prima Pc nietTomski1986 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:01:
Werkt nog steeds niet????? Bij jullie ook het geval?
Man man man, al uren liggen die inlogservers plat
Meet je het enthousiasme voor de game of voor dit topic?SeamusXanthus schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 16:56:
Wel Raza en geen Kazakus? Je kan ook denken: als de ene werkt is er ook ruimte voor de andere... Heb je Paletress? Of denk je Raza ook in standard te kunnen spelen als TGT eruit gaat? #IwanttobelievePCBaas schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 18:15:
Kaarten die ik waarschijnlijk ga craften:
Patches the Pirate
Hobart Grapplehammer
Raza the Chained
Knuckles
White Eyes
Don Han'Cho
Als Knuckles de sleepercard is die jij denkt dat het is ga ik echt heel hard lachen. En 'm alsnog craften natuurlijk.
Het liefste speel ik Reno met de belangrijkste kaart 2x (in Wild Reno Mage speel ik bijv. 2 Mad Scientist) en in het geval van Reno Priest denk ik dat 2 Auchenai toch wel nice is. Soms komt het wel eens voor dat je de duplicate kaart niet drawed in het begin en dan denk ik dat Kazakus te vaak een dode kaart is.Tektoon schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:02:
Wel Raza en geen Kazakus? Je kan ook denken: als de ene werkt is er ook ruimte voor de andere... Heb je Paletress? Of denk je Raza ook in standard te kunnen spelen als TGT eruit gaat? #Iwanttobelieve
Als Knuckles de sleepercard is die jij denkt dat het is ga ik echt heel hard lachen. En 'm alsnog craften natuurlijk.
Raza daarentegen heeft een permanent effect die je ook wel later in de game goed kan gebruiken (zelfs op de turn dat je hem inzet is hij goed), terwijl dit bij Kazakus veel minder het geval is. Kazakus wil je echt op turn 4 neerzetten (en dan is het een zwakke turn 4) en hierbij is het spelen van een puur highlander deck een veel hardere eis; een eis die ik het niet waard vind om heel eerlijk te zijn.
Overigens is heel Reno Priest een twijfelgeval in Standard, het zou heel goed kunnen dat het helemaal niet viable is, maar ik ga Raza sowieso craften om hier in Wild mee aan de slag te gaan.
-------------
Knuckles OP
-------------
EDIT:
Lifecoach card review, altijd prachtig om te zien: https://www.twitch.tv/lifecoach1981/v/103999877
[ Voor 4% gewijzigd door PCBaas op 29-11-2016 21:37 ]
5700X | RX 6600
Pffft, arena rewards... 12 wins, ik krijg 400 gold, 90 dust en een pack met 40 dust.
Ik verwacht toch minstens een golden epic voor 12 wins.
Ik verwacht toch minstens een golden epic voor 12 wins.
Nu we alle kaartjes kennen. Wat gaan jullie eerst spelen donderdag - waarschijnlijk pas vrijdag. 
Ik ga proberen volgend deck te craften: http://www.hearthpwn.com/decks/682563-mean-streets-hunter
Gaat dit goed zijn? Waarschijnlijk niet, want ik speel teveel mean streets kaarten, maar het is ook om ze uit te testen en ik wil zien hoe Rat Pack en Dispatch Kodo aanvoelen. Rat Pack is een betere Infested Wolf en die wordt al gespeeld. Dispatch Kodo is Keeper of the Grove old style. Wat mij vooral bevalt aan Dispatch Kodo is dat het een kaart is dat je terug op het bord kan laten komen als je achter staat. Iets waar Hunter heel slecht in is. Dispatch Kodo kan je het tempo terug op het bord laten halen voor de volgende beurten. Heel belangrijk voor de volgende beurten, want je wil uiteraard op 6 die Highmane spelen en daar wil je niet mee traden maar face gaan. En dat zeg ik niet zomaar, want ik heb een beurt overgeslagen, nl. beurt 5 en dat was bewust, want daar hebben we Knuckels nu. Ik was eerst geen fan van Knuckles, maar ik ben gedacht verandert. Knuckles is goed, want hij kost 5 mana, waar Hunter weinig tot niets heeft momenteel en het is een goeie follow-up na Dispatch Kodo om het bord te blijven controleren. Knuckles heeft dan ook nog het voordeel dat hij doet wat Hunter het liefst doet: dmg to face. Dus er blijft druk op de tegenstander.
Met Rat Pack en Dispatch Kodo wil ik dan ook greedy gaan en dan kom ik bij Trogg Beastrager. Als Trogg Beastrager mijn Rat Pack of Dispatch Kodo target, dan is de value van die kaarten OP. Gaat het werken? Waarschijlnijk niet, maar ik wil het toch proberen.
Laatste kaart die ik wil proberen is Alleycat. Why? Turn 1 Alleycat, turn 2 Dire Wolf Alpha. Ik moet er geen tekeningetje bij maken.
Voor de rest standaard Hunter kaarten. Moet werken denk ik.
Turn 1: Alleycat/Argent Squire
Turn 2: Dire Wolf Alpha/Trogg Beastrager/Kindly Grandmother
Turn 3: Rat Pack/Animal Companion/Eaglehorn Bow
Turn 4: Dispatch Kodo/Hounmaster
Turn 5: Knuckles/Tiger (misschien Harrisson moesten weapon classes dominant op de ladder zijn)
Turn 6: Highmane
Turn 7: Kill Command/Quick Shot/Hero Power
-> Dead opponent? Think so
Astie, jij houdt ervan, niet?
Ik ga proberen volgend deck te craften: http://www.hearthpwn.com/decks/682563-mean-streets-hunter
Gaat dit goed zijn? Waarschijnlijk niet, want ik speel teveel mean streets kaarten, maar het is ook om ze uit te testen en ik wil zien hoe Rat Pack en Dispatch Kodo aanvoelen. Rat Pack is een betere Infested Wolf en die wordt al gespeeld. Dispatch Kodo is Keeper of the Grove old style. Wat mij vooral bevalt aan Dispatch Kodo is dat het een kaart is dat je terug op het bord kan laten komen als je achter staat. Iets waar Hunter heel slecht in is. Dispatch Kodo kan je het tempo terug op het bord laten halen voor de volgende beurten. Heel belangrijk voor de volgende beurten, want je wil uiteraard op 6 die Highmane spelen en daar wil je niet mee traden maar face gaan. En dat zeg ik niet zomaar, want ik heb een beurt overgeslagen, nl. beurt 5 en dat was bewust, want daar hebben we Knuckels nu. Ik was eerst geen fan van Knuckles, maar ik ben gedacht verandert. Knuckles is goed, want hij kost 5 mana, waar Hunter weinig tot niets heeft momenteel en het is een goeie follow-up na Dispatch Kodo om het bord te blijven controleren. Knuckles heeft dan ook nog het voordeel dat hij doet wat Hunter het liefst doet: dmg to face. Dus er blijft druk op de tegenstander.
Met Rat Pack en Dispatch Kodo wil ik dan ook greedy gaan en dan kom ik bij Trogg Beastrager. Als Trogg Beastrager mijn Rat Pack of Dispatch Kodo target, dan is de value van die kaarten OP. Gaat het werken? Waarschijlnijk niet, maar ik wil het toch proberen.
Laatste kaart die ik wil proberen is Alleycat. Why? Turn 1 Alleycat, turn 2 Dire Wolf Alpha. Ik moet er geen tekeningetje bij maken.
Voor de rest standaard Hunter kaarten. Moet werken denk ik.
Turn 1: Alleycat/Argent Squire
Turn 2: Dire Wolf Alpha/Trogg Beastrager/Kindly Grandmother
Turn 3: Rat Pack/Animal Companion/Eaglehorn Bow
Turn 4: Dispatch Kodo/Hounmaster
Turn 5: Knuckles/Tiger (misschien Harrisson moesten weapon classes dominant op de ladder zijn)
Turn 6: Highmane
Turn 7: Kill Command/Quick Shot/Hero Power
-> Dead opponent? Think so
Astie, jij houdt ervan, niet?
Nu is het op iOS stuk ik moet updaten maar de update is niet beschikbaar lol
Edit: daar is de update al
Edit: daar is de update al
[ Voor 17% gewijzigd door Wognummer op 29-11-2016 22:29 ]
Ik ga waarschijnlijk eerst kijken hoe hard Jade Idol te misbruiken is. En zijn er nog wat nieuwe kaarten die passen in mijn pirate, beast en Reno decks. Verder hebben de nieuwe kaarten me nog niet echt kunnen inspireren. Misschien iets met Beardo, Finja of Lotus Assassin proberen als ik ze toevallig trek.
[ Voor 1% gewijzigd door 108rogar op 30-11-2016 00:14 . Reden: Oja, Finja. ]

Zo, kan geen Rogue meer zien
Netjes.
Laatst nog een leuke actie met N'zoth. Rogue vs Rogue.
1) Speel n'zoth, krijg 2x Tomb Pillagers en Sylvanas.
2) Speel shadow step.
3) Tegen stander cleared boord met wat spells.
4) Speel weer N'zoth. Dit keer 4x tomb pillager en 2x Sylvanas.
5) GG
Congratz kerel. Nice run.
welke moet je nog golden?
Waarom werkt gang up eigenlijk in een Reno deck? Zo gauw je dat doet is niet meer elke kaart in je deck uniek en hoort de battlecry toch niet te werken?
Ik heb een streamer er wel eens mee zien spelen. Volgens mij was het Kripp.Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:49:
Waarom werkt gang up eigenlijk in een Reno deck? Zo gauw je dat doet is niet meer elke kaart in je deck uniek en hoort de battlecry toch niet te werken?
Zoals ik het zag gebruik je gang up nadat je Reno hebt gespeeld. Ook late game wanneer je tegen fatigue aanloopt en je kan je Reno nog een paar keer in je deck stoppen is het onwijs sterk.
Ik snap dat het sterk is maar dat was mijn vraag niet haha. Als je 3 copies in je deck stopt dan zou de battlecry toch niet moeten werken? Of werkt die weer nadat je de eerste 2 copies hebt gespeeld en de 3e dus uniek is?Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:51:
[...]
Ik heb een streamer er wel eens mee zien spelen. Volgens mij was het Kripp.
Zoals ik het zag gebruik je gang up nadat je Reno hebt gespeeld. Ook late game wanneer je tegen fatigue aanloopt en je kan je Reno nog een paar keer in je deck stoppen is het onwijs sterk.
We krijgen een aantal gratis packs dmv quests;
Join the Goons - Win 3 games as a Hunter, Paladin, or Warrior.
Rewards 2 Mean Streets of Gadgetzan Packs
Join the Jade Lotus - Win 3 games as a Druid, Rogue, or Shaman.
Join the Kabal - Win 3 games as a Mage, Priest, or Warlock.
Atlas#22744
Verkeerd begrepenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:54:
[...]
Ik snap dat het sterk is maar dat was mijn vraag niet haha. Als je 3 copies in je deck stopt dan zou de battlecry toch niet moeten werken? Of werkt die weer nadat je de eerste 2 copies hebt gespeeld en de 3e dus uniek is?
Reno werkt als er geen copies in je deck zitten.
Dus stel voor dat je geen copies in je deck zit. Dan werkt Reno.
Gebruik je gang up. Dan werkt Reno niet meer.
Maar zodra je weer 2 copies pakt zodat er geen copies meer in je deck zit, dan werkt het weer.
Korste uitleg (voor meer kaarten handig om te weten) : Het deck is enkel de gedekte stapel.
[ Voor 8% gewijzigd door Voutloos op 30-11-2016 08:17 ]
{signature}
Precies , dus 3 renos in je hand werken allemaalVoutloos schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:16:
Anders gezegd (voor meer kaarten handig om te weten) : Het deck is enkel de gedekte stapel.
Something under the bed is drooling
Nice, ik was hier al op het hopen. 6 packs gaan nu niet het verschil maken, maar het is toch fijn.Kasai schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:57:
We krijgen een aantal gratis packs dmv quests;
Yes!DarthDavy schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:19:
[...]
Nice, ik was hier al op het hopen. 6 packs gaan nu niet het verschil maken, maar het is toch fijn.
Ga ik er dan 106 open maken of gewoon 100 en hou ik 600 gold in mijn 'zak'
Atlas#22744
Wie wil er voor morgen nog even snel 80gold verdienen? Heb de play a friend quest maar niemand online :3.
En we zijn erdoor
.
En we zijn erdoor
[ Voor 10% gewijzigd door Sahje op 30-11-2016 09:43 ]
....hoe bedoel je frustrerend... 2 wins van rank 5 chest toen gisteren Bnet eruit klapte, kijk nu al de hele ochtend naar de download.... die met 130 kb/s wordt binnen gehaald sigh.....
at your service
Ik moet vanavond ook weer aan het werk vanaf rank 6 drie sterren. Echt iets van 15 potjes blijven hangen op lvl 7 omdat ik om beurten won/verloor. Zo irritant, normaal gesproken heb ik er niet zo veel moeite mee.
Ik zit even de kaarten door te kijken....deze had ik nog niet gezien, lijkt me goeie anti-agro toch?
http://www.hearthpwn.com/cards/49626-second-rate-bruiser
Voor Hunter zou dit ook wel eens mandatory kunnen worden:
http://www.hearthpwn.com/cards/49735-smugglers-crate
Voor Hunter zou dit ook wel eens mandatory kunnen worden:
http://www.hearthpwn.com/cards/49735-smugglers-crate
30% korting op 40-pack bij amazon.de vanaf morgen, goedkoper dan de pre-order via Blizzard
https://www.amazon.de/b?ie=UTF8&node=12096701031
Ik heb Rank 12 gehaald met Control Warrior/N'zoth Priest.
Shaman heb ik nauwelijks gespeeld
Hunter wel een paar keer.
Ik heb dit seizoen niet héél veel ranked gespeeld, misschien nog maar 100 potjes.
Control Warrior is wel moeilijk, ik zit soms lang te twijfelen wat ik moet doen en dan nog doe ik het fout. En dan wordt je zo hard afgestraft.
Shaman heb ik nauwelijks gespeeld
Ik heb dit seizoen niet héél veel ranked gespeeld, misschien nog maar 100 potjes.
Control Warrior is wel moeilijk, ik zit soms lang te twijfelen wat ik moet doen en dan nog doe ik het fout. En dan wordt je zo hard afgestraft.
Je bent goedkoper uit als je gewoon de korting over de pre-order pakt. Zelfs als je al eerder iets kocht met Amazon coins krijg je nog 20% korting. Daarbij krijg je 10 packs meer en is de prijs per pack iets lager dan bij de actie die jij noemt. Het is wel een pleister op de wonde voor wie de pre-order na vandaag heeft gemist.Coltaine schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:04:
30% korting op 40-pack bij amazon.de vanaf morgen, goedkoper dan de pre-order via Blizzard
Wat een review... Alles is kut behalve Pirate Warrior en Dragon Priest. Brass Knuckles > Arcanite.PCBaas schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:50:
[...]
EDIT:
Lifecoach card review, altijd prachtig om te zien: https://www.twitch.tv/lifecoach1981/v/103999877
Wat wel vervelend is dat je alleen via battle.net kunt preorderen en niet via Android/iosTektoon schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:57:
[...]
Je bent goedkoper uit als je gewoon de korting over de pre-order pakt. Zelfs als je al eerder iets kocht met Amazon coins krijg je nog 20% korting. Daarbij krijg je 10 packs meer en is de prijs per pack iets lager dan bij de actie die jij noemt. Het is wel een pleister op de wonde voor wie de pre-order na vandaag heeft gemist.
Dus al die mensen die coins hebben gekocht voor de preorder hebben alsnog minder korting dan gehoopt.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Bovendien kon de pre order niet worden gekocht met coins omdat het niet mogelijk was om vanuit het spel de pre order te plaatsen. Of is dat inmiddels aangepast?
Ik weet niet wat het hoogste is dat je ooit gehaald hebt?Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:33:
Ik heb Rank 12 gehaald met Control Warrior/N'zoth Priest.
Shaman heb ik nauwelijks gespeeldHunter wel een paar keer.
CW en Zoth Priest zijn natuurlijk niet top-tier maar wel erg leuk om te spelen.
Ik heb zelf enorm veel CW gespeeld en kan alleen maar zeggen dat je geduld moet hebben om het maximale uit elke kaart te halen. En je kan beter eerst de verkeerde keuze maken zodat je de volgende keer weet hoe het wel moet.
Kun je je CW deck eens posten, ben benieuwd wat jij erin hebt zitten,
Via https://speedodevo.github.io/packr/ kan je checken wat je ongeveer kan verwachten.
Ik kan zelf zo'n 175 packs openen en heb dan het volgende(gemiddeld):
Commons: 100%
Rares: 100%
Epics: 50%
Legendaries: 30-45%
Echter wanneer ik slechts 75 packs zou openen heb ik zo ongeveer dit:
Commons: 95-100%
Rares: 75-85%
Epics: 25-30%
Legendaries: 15-20%
Nu vraag ik me zeer af of ik wel 100 extra packs wil openen na de eerste 75. Het ligt echt heel erg dicht bij elkaar. Rares en commons zijn in beide gevallen zo goed als compleet. Epics heeft een verschil van 20%, wat neer komt op ongeveer 16 kaarten(30%) vs 27 kaarten(50%), In het geval van legendaries gaat het om zo'n 4 legendaries(20%) vs 9 legendaries(45%).
Kort gezegd, 10K gold levert me 11 meer epics en 5 meer legendaries op....
Iemand hier nog wat nuttigs over te zeggen wellicht?
Nu vraag ik me zeer af of ik wel 100 extra packs wil openen na de eerste 75. Het ligt echt heel erg dicht bij elkaar. Rares en commons zijn in beide gevallen zo goed als compleet. Epics heeft een verschil van 20%, wat neer komt op ongeveer 16 kaarten(30%) vs 27 kaarten(50%), In het geval van legendaries gaat het om zo'n 4 legendaries(20%) vs 9 legendaries(45%).
Grappig, ik zie het nu ook ja. We hebben het te vaak misbruikt.VeeGee schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:03:
Bovendien kon de pre order niet worden gekocht met coins omdat het niet mogelijk was om vanuit het spel de pre order te plaatsen. Of is dat inmiddels aangepast?
Ik ga deze spelen. Speed Demon is nog under construction. Pirate Warrior is min of meer van Lifecoach en is daar om alle Jade trutjes op standard te bitchslappen.

Eigenlijk is het heel simpel. Wat ga je anders met de 10k gold doen? Je kan er niet direct dust of kaarten van kopen. Enkel met packs. Verder heeft gold geen waarde.Royy90 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:46:
Via https://speedodevo.github.io/packr/ kan je checken wat je ongeveer kan verwachten.
En zoals ik je ken heb je tegen de tijd dat de volgende expansion/adventure voor de deur staat je weer genoeg gold hebt.
Om een legendary te craften heb je ~30 packs nodig, dus ~3000G. Om het te craften voor dust heb je 1600 dust nodig. In principe is dust dus 2x zoveel waard als gold en is het veel beter om de legendaries uit packs te halen dan om ze zelf te craften.
Op een gegeven moment kom je echter wel op een punt dat je nog maar een paar legendaries moet uit een set en is vrijwel elke legendary die je uit pack krijgt er een die je al hebt. Je hebt dus steeds meer gold nodig om een nieuwe legendary te krijgen en op een gegeven moment is het gunstiger om de overige paar legendaries met dust aan te maken.
Op een gegeven moment kom je echter wel op een punt dat je nog maar een paar legendaries moet uit een set en is vrijwel elke legendary die je uit pack krijgt er een die je al hebt. Je hebt dus steeds meer gold nodig om een nieuwe legendary te krijgen en op een gegeven moment is het gunstiger om de overige paar legendaries met dust aan te maken.
5700X | RX 6600
Dank je Astie! Alleen Hunter en Shaman nog.Astie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:41:
[...]
Congratz kerel. Nice run.
welke moet je nog golden?
Yes, iets van 7 dagen geledenxelfer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:42:
[...]
Had je een tijdje terug niet nog maar 20 rogue wins ofzo?
#LastvanStudieOntwijkendGedrag? Nee joh hoe kom je er bij!
De sample size is veel te klein om iets nuttigs te zeggen over de kans op X of Y, aangezien de variantie in pakjes gigantisch kan zijn.Royy90 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:46:
Ik zou zeggen: haal bv 75 packs en kijk op basis daarvan of je er nog meer wilt kopen of niet
Met secret hunter en Shaman ging het voor mijn gevoel beter. Maar daar was ik snel klaar mee.Astie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:42:
[...]
Ik weet niet wat het hoogste is dat je ooit gehaald hebt?
CW en Zoth Priest zijn natuurlijk niet top-tier maar wel erg leuk om te spelen.
Ik heb zelf enorm veel CW gespeeld en kan alleen maar zeggen dat je geduld moet hebben om het maximale uit elke kaart te halen. En je kan beter eerst de verkeerde keuze maken zodat je de volgende keer weet hoe het wel moet.
Kun je je CW deck eens posten, ben benieuwd wat jij erin hebt zitten,
Ik heb eerst C'thun Warrior gespeeld. Maar daar ik had teveel problemen met Shaman en Hunter.
Met Control Warrior heb ik meer kans maar verkloot ik het nog regelmatig. Maar dat maakt niet uit, kwestie van leren en onthouden wat je hebt gedaan en waarom het mis ging.
Mijn Control Warrior deck: http://www.hearthpwn.com/...trol-warrior-legend-top50
Misschien moet ik wat aanpassen, maar daarvoor heb ik eerst meer ervaring voor nodig.
Rank 12 is wel het beste wat ik ooit gehaald heb. Daarvoor zat het vast rond Rank 15.
Wat is je ervaring met Bloodhoof Brave? Min ervaring is dat hij te makkelijk weg wordt getrade. Meestal is het zelfs beter om hem zelf te activeren naar een 5/5. Ik zou hem eerder wisselen voor een Doomsayer ofzo.Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:15:
[...]
Met secret hunter en Shaman ging het voor mijn gevoel beter. Maar daar was ik snel klaar mee.
Ik heb eerst C'thun Warrior gespeeld. Maar daar ik had teveel problemen met Shaman en Hunter.
Met Control Warrior heb ik meer kans maar verkloot ik het nog regelmatig. Maar dat maakt niet uit, kwestie van leren en onthouden wat je hebt gedaan en waarom het mis ging.
Mijn Control Warrior deck: http://www.hearthpwn.com/...trol-warrior-legend-top50
Misschien moet ik wat aanpassen, maar daarvoor heb ik eerst meer ervaring voor nodig.
Rank 12 is wel het beste wat ik ooit gehaald heb. Daarvoor zat het vast rond Rank 15.
Verder is het een prima Control deck.
Ik vindt het een nuttige kaart, maar dan vooral omdat het een taunt heeft.Astie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:22:
[...]
Wat is je ervaring met Bloodhoof Brave? Min ervaring is dat hij te makkelijk weg wordt getrade. Meestal is het zelfs beter om hem zelf te activeren naar een 5/5. Ik zou hem eerder wisselen voor een Doomsayer ofzo.
Verder is het een prima Control deck.
Doomsayer heb ik nog niet aan gedacht. Dat zou ik ook eens kunnen proberen.
Ik denk dat ik de komende maand heel veel Arena ga spelen. Dat is veel meer value for gold dan packs en ladder is de eerste weken toch chaos.
Ik ga ook voorlopig ook geen legendaries craften. Ik heb nog steeds spijt van Xaril, Emperor, Varian en nog een handvol flavour of the day legendaries die ik nooit meer speel.
Ik ga ook voorlopig ook geen legendaries craften. Ik heb nog steeds spijt van Xaril, Emperor, Varian en nog een handvol flavour of the day legendaries die ik nooit meer speel.
We missen eigenlijk nog wat je doel is. Wil je graag zo veel mogelijk compleet krijgen, of zijn er specifieke kaarten die je wilt en interesseert de rest je niet? In dat laatste geval zou je iedere keer 10 pakjes kunnen openen en dan afwegen of je meer hebt aan Classic packs bijvoorbeeld. Met een stuk of 50 pakjes kom je al op het punt dat je meer dust dan nieuwe kaarten opent, dus dan moet je kijken welke pakjes de meeste kans geven op een kaart die je wilt hebben.Royy90 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:46:
Vraagje: Hebben meer mensen last van het effect dat na het spelen van een battle.net game (HS of DIII in mijn geval) de launcher, als die weer naar de voorgrond komt, een 'Oops, something went wrong' heeft staan en als je 'em dan probeert te herstarten krijg ik een crash dialoog (Send to Blizzard). Ik heb daar sinds een paar weken last van (sinds laatste Nvidia driver update? not sure). Het is ook niet altijd, maar wel zeer regelmatig. Na een reboot werkt het dan weer.
Ik ben altijd bezig om mijn collectie compleet te maken en golden decks te hebben. Maar dat is niet mijn punt met dit. Het gaat mij erom dat ik 10.000 gold moet(mag108rogar schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:40:
[...]
We missen eigenlijk nog wat je doel is. Wil je graag zo veel mogelijk compleet krijgen, of zijn er specifieke kaarten die je wilt en interesseert de rest je niet? In dat laatste geval zou je iedere keer 10 pakjes kunnen openen en dan afwegen of je meer hebt aan Classic packs bijvoorbeeld. Met een stuk of 50 pakjes kom je al op het punt dat je meer dust dan nieuwe kaarten opent, dus dan moet je kijken welke pakjes de meeste kans geven op een kaart die je wilt hebben.
Ik ga gewoon het meeste van mijn gold uitgeven aan packs. Gewoon omdat het kan. Beetje overhouden voor Arena wellicht, gewoon omdat dat ook een pack oplevert en misschien nog een beetje meer. Maar dat zie ik dan nog wel.
En ik heb op dit moment echt nog geen flauw idee wat ik wil gaan craften. Momenteel speel ik veel rogue om die class naar level 60 te krijgen. Alle basic kaarten op golden is mijn eerste doel.. daarna eens een keer een golden hero.
En ik heb op dit moment echt nog geen flauw idee wat ik wil gaan craften. Momenteel speel ik veel rogue om die class naar level 60 te krijgen. Alle basic kaarten op golden is mijn eerste doel.. daarna eens een keer een golden hero.
Ik vind dat best wel een oke kaart. Worst case scenario is het een 5 mana 4/5 taunt. In de smorcstone meta is het echter vaak een 3 mana 4/5 taunt.Zarhrezz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:53:
Ik zit even de kaarten door te kijken....deze had ik nog niet gezien, lijkt me goeie anti-agro toch?
Ik speel overigens ook 80% van mijn decks met Deathlords in Wild.
Dit doe ik ook altijd. Ik speel na elke expansion enorm veel Arena. Aangezien dat aardig gaat kan ik oneindig Arena blijven spelen omdat ik er genoeg gold mee win om een nieuwe Arena te starten en nog winst te maken.Coltaine schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:40:
Ik denk dat ik de komende maand heel veel Arena ga spelen. Dat is veel meer value for gold dan packs en ladder is de eerste weken toch chaos.
Door veel Arena te spelen (wat ik overigens al 3 maanden doe) hoop ik z.s.m mijn collectie compleet te krijgen.
Daarnaast moet ik nog Heroes of the Storm en Warcraft levelen voor de cardback en skin. Dat moet ook nog gebeuren
Volgens mij speel ik het zelfde deck alleen met Yogg ipv Brave.Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:15:
[...]
Met secret hunter en Shaman ging het voor mijn gevoel beter. Maar daar was ik snel klaar mee.
Hunter is gewoon een hele moeilijke match up zeker tegen een goede speler.
Shaman is zeker te winnen en denk ik wel 60/40 in ons voordeel.
Zelf speel ik tot rank 5 gewoon een sneller deck want dan hoef ik gewoon niet zoveel te spelen en is rank 5 haalbaar met bijna alleen met de quest.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
WoW was peanuts, even de eerste paar levels doorworstelen en dan een paar instances doen.Astie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:06:
[...]
Dit doe ik ook altijd. Ik speel na elke expansion enorm veel Arena. Aangezien dat aardig gaat kan ik oneindig Arena blijven spelen omdat ik er genoeg gold mee win om een nieuwe Arena te starten en nog winst te maken.
Door veel Arena te spelen (wat ik overigens al 3 maanden doe) hoop ik z.s.m mijn collectie compleet te krijgen.
Daarnaast moet ik nog Heroes of the Storm en Warcraft levelen voor de cardback en skin. Dat moet ook nog gebeuren![]()
HotS is drama. Ik ben op lvl 8 gestopt omdat ik er al 4-6 uur in had zitten en verwacht nog eens zoveel tijd nodig te hebben voor lvl 12. Ik vond er niets aan i.i.g.
En hoe werkt dit? want snap het niet helemaal.Coltaine schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:36:
Pro-tip: morgen niet inloggen voor end-of-the-month rewards, maar wachten tot de uitbreiding uit is, dan heb je kans op MSoG kaarten in je rewards
Je golden ladder rewards voor november worden bij het ontvangen (eerste keer inloggen in de nieuwe maand) berekend en kunnen bestaan uit Classic, TGC en WotOG kaarten. Als je tot na de release wacht met inloggen (vrijdag?), dan kunnen het ook MSoG kaarten zijn.Astie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:37:
[...]
En hoe werkt dit? want snap het niet helemaal.
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met de gratis quests die we morgen krijgen?
Moet je al je questslots leeg hebben voor de 3 quests, of worden deze in plaats van huidige quests gezet?
Moet je al je questslots leeg hebben voor de 3 quests, of worden deze in plaats van huidige quests gezet?
Je bedoelt een hele dag geen HS?Coltaine schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:36:
Pro-tip: morgen niet inloggen voor end-of-the-month rewards, maar wachten tot de uitbreiding uit is, dan heb je kans op MSoG kaarten in je rewards
Joh dat ene pakje, lekker belangrijk.
Niet eens een pakje, alleen de kans op golden kaarten van de nieuwe set. Een kans die niet eens supergroot is want je krijgt max 3 kaarten die uit 4-5 verschillende sets worden bepaald.
Dus ik ga gewoon inloggen en packs kopen morgen (als de set dan al live is in Europe meteen)
Dus ik ga gewoon inloggen en packs kopen morgen (als de set dan al live is in Europe meteen)
als ik vrijdag een golden Weasel uit m'n rewards krijg, kom ik hier lachen
Leer momentje.
Ik heb net effectief 80 HP weggegooid.
Sta je dan met warrior en 60 armor.
Speel ik Majordomo en de tegenstander killed hem, natuurlijk.
De 60 armor en 20+ hp die ik nog had waren weg..
Well played.
Majordomo is dus niet zo'n beste kaart.
Ik ga hem dusten.
Speel ik Majordomo en de tegenstander killed hem, natuurlijk.
De 60 armor en 20+ hp die ik nog had waren weg..
Well played.
Majordomo is dus niet zo'n beste kaart.
Ik ga hem dusten.
Been there.... "mmh 30hp wordt 15hp.... maar zou ik de armor houden? Waarschijnlijk wel. Oops"Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:33:
Leer momentje.
Sorki#2242
TOO SOON! YOU HAVE AWAKENED ME TOO SOON, EXECUTUS!Xanthian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:33:
Leer momentje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.